• 105.

    חנפנים- תתפטרו!!!

    יעל, 10/01/06 00:40

    מה ההתרפסות המגעילה הזאת??? לכם העיקר יש בית אז אתם מרשים לעצמכם להתרפס פתאום... חסרי אופי שכמותכם! תתפטרו כבר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לא שמחים לאידו אך לא סולחים

    ירושמית, 10/01/06 00:29

    לא שוכחים את ההרס הנפשי הפיזי והרכוש של אחינו המגורשים
    בגללו אנשים הדרדרו נפשית פיזית ורוחנית ואף זוגוץ התגרשו אנשים חלו במחלות ולצערנו הרב גם נפטרו אי אפשר לרחם אי אפשר לסלוח אך אנחנו לא שמחים על מה שקרה וגם לא מתפללים

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בע''ה מחר אני נותנת הוראה להפסיק תרומתי החדשית ליש''ע (ל''ת)

    לאה, 08/01/06 22:52

    הגב לתגובה זו

    • מה? את תורמת להם? השתגעת?! מה הם שווים?! (ל''ת)

      ציפורה בלאומיך-, 09/01/06 01:09

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    הבולשביזם במיטבו

    נעמי, 08/01/06 22:00

    ראש הממשלה לקה בשבץ מוחי, חבל. אך עצוב לראות את התקשורת שיום קודם דברה על לקיחת שוחד, מאדירה את מעלליו, מספידה אותו מבוקר עד ערב, וראשי המתנחלים שלא מונו ע''י אף אחד נסחפים למעגל הצבועים, כפי שהיו בזמן ההתנתקותבזמן שהבנות בכו בבית הכנסת הם שתפו פעולה עם המגרשים.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שרון החריב והרס המדינה והעם,ואנו לא סולחים לו.שילך לחווה ויעזבנו לש (ל''ת)

    לא סולחים לעולם, 08/01/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אני לא מתפלל לשלומו של הפושע

    מצונזר תגובות, 08/01/06 15:26

    בואו קצת לבקר ביד בנימין, בניצן ובכרמיה ותזכרו במעשיו האחרונים.

    זקנותו ביישה את בחרותו, ולא נשכח גם את חורבן ימית.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מנהיגי מועצת יש''ע, חולים-בראש או גרוע מזה

    edit, 08/01/06 15:16

    גם אני מתפללת לשלומו של שרון, כדי שיזכה להנות משנים של נחת עם נכדיו, ילדיו וכו'. אך אין מקום לרגשי אחווה או לשיכחה לגבי הנזק האדיר ששרון גרם ולנחישות הדורסנית בה מחק את גוש קטיף והרס את חייהם של אלפי יהודים הנאמנים למדינה, לעם ולמורשת ישראל.
    ההתחברות הרגשית מצד מנהיגי יש''ע לשרון -או שהיא חנופה גרידא או שהיא אהבה פתולוגית, שמתפתחת לא פעם בין הקורבן לבין מעניו.
    מועצת יש''ע=פשע מעחה באמון ובמנדט שקיבל.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מ.רשע. הם לאמייצגים אף מתנחל.הם סייעני החמס

    אסף, 08/01/06 14:54

    ולרשטיין וקצובר לא מייצגים אף אחד.הם פושעים ושותפים לפשע.

    לגבי 78, אתה זבל פושע רע ומרושע

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אתם הבנתם כאן משהו?

    צחי מלמד, 08/01/06 14:33

    אומנם סולחים לשרון, אבל לא שוכחים שהוא התנקם בנו בצורה הכי אכזרית שאפשר, וגם בה בעת מתפללים לשלומו, כי הרי בטוח שלא יחזור לראשות 'קדימה'.
    אז כל זה בעצם על תנאי?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לא סלחנו, אבל מתפללים לשלומו.

    מתנחלת, 08/01/06 11:15

    אתם לא מסוגלים להבין את המורכבות הזאת?
    בדיוק כמו שכשרבין נרצח הזדעזענו וגינינו, אבל עדיין חשבנו שאוסלו היה טעות איומה.
    למה כל כך קשה להבין את זה??

    הגב לתגובה זו

    • למה לשון רבים? את מי את מייצגת? (ל''ת)

      לא מתפללים, 08/01/06 14:30

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    לפטר את ולרשטיין ואת ליברמן מיידית (ל''ת)

    יעקב שפירא, 08/01/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מועצת רשע ומועצת פשע

    אבי, 08/01/06 10:36

    הם האשמים בגירוש
    אז למה שלא יסלחו?

    אני לא שוכח ובטח לא סולח

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עם כל הקשי,התפללתי לשלומו ומאמין שתפילותינו תעננה

    אחד שעדיין בוכה, 08/01/06 10:35

    ישראל אף על פי שחטא, ישראל הוא. כל עוד היה כוחו במתניו מצוה היתה להלחם בו. עכשיו כשהוא על ערש דווי, כל שניתן ליחל הוא שיזכה לרפואה ולתשובה שלמה והלוואי שיתקן את שקלקל ויגיע לבית דין של מעלה עם זכויות רבות. כעת הוא מוטל כאבן שאין לה הופכין וזקוק לנס. כדי שהנס יתחולל צריך לבקש. הוא אינו יכול לבקש. אנחנו יכולים. אל תשכחו לו את זכויותיו וזכרו, כמה שזה קשה, שיש איסור מן התורה לנטור.

    הגב לתגובה זו

    • המדינה צריכה לממן לו 4 פיליפינים

      משווק גרבר, 08/01/06 15:31

      מגיע לו מהמדינה מימון ל 4 פיליפינים: אחד שיאכיל אותו גרבר, אחד שיחליף לו שקית בקטטר, אחד שיחליף לו טיטולים ואחד לסחוב אותו למקלחת. ואי מקווה שהוא יתעורר כדי לראות את זה

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    דו פרצופיים

    פקק תנועה, 08/01/06 08:30

    שכמותכם .עכשיו מאוחר מידי. בתמיכתם בשרון. ברור שהוא היה מרגיש יותר טוב. עים תמיכתכם ליפני האסון שקרה לו .עכשיו עיזרו למיפלגת קדימה בעזרת הליכוד .לישמור על רמת הגולן ביקעת הירדן ים המלח ושאר השטחים שישארו בידי ישראל ביהודה ושומרון .היצטרפו כולכם ובהמוניכם למיפלגת קדימה ותיגרמו בכך להשלמת האיחוד החברתי בעם.וגם המדיני גאוגרפי ששרון התחיל בו ולצערנו הרב לא הצליח לסיים אותו.עשו זאת אתם בימקומו.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אנשי מועצת יש''ע הם ''כזה כאילו''. התנגדו לגרוש-לא ממש רק כזה כאילו.

    יורם בטיסט, 08/01/06 07:25

    וכך גם מתנגדים להמשך פשע הגרוש - לא ממש ראלא רקכזה כאילו , וכבר מצהירים שהגרוש לא היה מעשה רע ממש אלא רק כזה כאילו והם יכולים לסלוח לפושע הנאלח והמטורף שביצע את הפשע החמור ביותר שמישהו יהודי ביצע נגד עמנו ( אם הוא יהודי) , ופשע חמור ביותר גם אם איננו יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מנהיגי יש''ע הם דוגמא למאמר חז''ל, מי שאין בו דעה אסור לרחם עליו

    משקיף, 07/01/06 22:13

    אני ממש שמח שעל אף ההתנגדות הנחרצת להריסת גוש קטיף לא הצטרפתי למחאתם של אלו, שהרי חבר סמרטוטנים אלו אינם אפילו בבחינת גללי חמורו של המשיח, ולכל היותר הם ממשיכיו של ישו שקרא למאמיניו להגיש את הלחי השניה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממציא ''אמרות חזל'' ? (ל''ת)

      חוזליקו, 08/01/06 00:28

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    שרון יזכר כקבלן ההריסות של המדינה (ל''ת)

    איש ימיני, 07/01/06 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לשרון היו 40 מנדטים וירוטאלים-יש עוד 80 מנדטים שלא רצו את שרון!!!!! (ל''ת)

    והם הרוב!!!, 07/01/06 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    א. ה''מתנחלים'' לא סולחים!

    לא נשכח, 07/01/06 21:33

    ב. גם לו סלחו, הם אינם יכולים לסלוח בשם העם היהודי שאדמתו נגזלה ממנו ונמסרה לחלאת המין האנושי. וגם לו נמסרה לחסידי אומות העולם, זה עדיין היה פשע שאין לו מחילה, אין לו סליחה ואין לו כפרה!
    ג. המועצה, כולל האידיוט ולרשטיין, כבר הרבה מאד שנים אינם מייצגים את את ה''מתנחלים'' ולא את היהודים. זהו גוף קיקיוני שמחשיב את עצמו ואיננו אלא אפס, אין והבל!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תפילה המונית

    יהודי, 07/01/06 20:20

    אני מציע לקיים תפילה המונית בבתי הכנסת בכפר דרום, נצרים ונווה דקלים...

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כמו אשה מוכה ששומרת אמונים לבעל (ל''ת)

    מי שמם לסלוח?, 07/01/06 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ברגע זה נאבקים המגורשים על חייהם

    ריקוש הכתומה, 07/01/06 20:00

    אריאל שרון לא חס ולא חמל על מגורשי גוש קטיף.אפילו לאחר שזרק אותם בנחישות לא דאג להם מבחינה מוסרית.הפצע עדיין מדמם!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא נשכח ולא נסלח!!-מועצת פש''ע!

    אבי, 07/01/06 18:23

    יפי נפש,מנסים למצוא חן בעיני השמאלנים.
    בגללכם פינו את גוש קטיף!! ועכשיו אתם מוסיפים חטא על פשע????

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    המעשה הדמוקרטי המתבקש

    שמואל, 07/01/06 17:55

    מי שמצביע ומי שמשפיע

    לפני שבועות אחדים הודיעו בחדשות כי אפסו הסיכויים למינויה של רות גביזון לשופטת בבית המשפט העליון, וזאת עקב העובדה כי הנציג שנבחר ע''י לשכת עורכי-הדין לוועדה למינוי שופטים – מתנגד למינויה.

    בית המשפט העליון הוא הגוף הקובע במדינת ישראל. הוא הפוסל או המאשר את פעולות הממשלה ואת החלטות הכנסת. מסתבר אם-כן כי לשכת עורכי-הדין קובעת את המדיניות הבטחונית והכלכלית יותר משאר אזרחי המדינה המצביעים בבחירות !

    מוקד השפעה נוסף הם אמצעי התקשורת ובמיוחד ערוצי הטלוויזיה. ההתגייסות העצומה של כלי התקשורת לתמיכה בלתי מסוייגת במדיניות הנסיגה והגירוש מגוש-קטיף הם דוגמא בולטת עובדה זו.

    שני מוקדי כח אלה הם הקובעים במדינה, אולם - אין הם גופים הנבחרים ע''י הציבור. לנו מאפשרים לבחור רק למוקד כח אחד בלבד – לכנסת, ואומרים לנו: ''מי שמצביע – משפיע''. כל זאת בשעה ששאר מוקדי הכח, ממערכת המשפט ועד אמצעי התקשורת, עושות יד אחת וכופות על הציבור את תפיסתן הפוליטית החד-צדדית – וזאת בניגוד לדעתו ולהצבעתו של ציבור הבוחרים. הם מוליכים את המדינה כפי שהם רוצים ולא לפי הכרעת הבוחר בקלפי.

    במציאות עגומה זו, כל הדוגל בדמוקרטיה חייב להחליט על החרמת הבחירות. כי דמוקרטיה אינה רק הצבעה בבחירות אחת לשלוש שנים אלא קודם כל מציאות דמוקרטית יומיומית. כי מי שמצביע לא משפיע, ומי שעומד בתור לקלפי רק מנציח את המצב הקיים ומאפשר לאחיזת העיניים להימשך.

    על-כן, ההימנעות מההצבעה חשובה יותר מההצבעה עצמה. המחאה על אובדן הדמוקרטיה עדיפה על העמדת פנים או על אשליה עצמית. האמירה הברורה והישירה כי אין כאן דמוקרטיה היא המעשה הדמוקרטי המתבקש.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    המתנחלים הפכו ליפי נפש

    אלי, 07/01/06 12:37

    אין ספק שכואב הלב על שרון, בכל זאת הבן-אדם סובל... גם המפונים סבלו... וגם עליהם כואב הלב שזרקו אותם כמו כלבים לאוהלים, בתי מלון וקראוונים. מספיק עם ההתייפיפות, כועסים על שרון ומאחלים לו בריאות ואריכות ימים, ולא סולחים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    נו ידוע שהדגים מסריחים מהראשים (ל''ת)

    עמוד הקלון, 07/01/06 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כועסים או לא זה לא משנה

    רמי, 07/01/06 02:53

    כועסים או לא זה לא משנה אתם כבר עשית את הכל, קיללתם אותו לגמרי. ואם אתם יהודים שומרי תורה אתם יודעים מהו העונש והסבל שיווצר לכם.

    כפי שיודע לי אנשים שחיו בהתנחלויות שפונו היו ברובם שומרי תורה. זוי לא דרך של הצקידים לקק ולהחל ליהודים רע בקללות.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ל75, הורייך תאבי בצע ורוצים עוד פיצויים.

    אבי, 06/01/06 21:57

    לכן, אחרי פיצויים שיכולים לארגן לך וילה ברעננה - הם רוצים עוד, נמאס ממכם, מצצתם מספיק דם.

    הגב לתגובה זו

    • מי שגר בוילות ברעננה הם השמאל

      מישהו, 07/01/06 17:03

      פיצויים הם לא קיבלו, אחרת הם מזמן היו עוזבים את המלון שבו הם כלואים. ברי המזל ביניהם קיבלו ''קראוילה'' שזה וילה מקרטון. לך תגור אתה בחראוילה חתיכת עלוקה אוכל חינם מטיף מוסר וגר בצפון תל אביב.

      הגב לתגובה זו

    • יזבל מרושע,נראה אותך שיהרסו לך את הבית. (ל''ת)

      אסף, 08/01/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    הכל בגלל הפולסא דה נורא (ל''ת)

    יוסי, 06/01/06 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מנהיגי המתנחלים=פולטקים טיפשים

    ?בין אחים?, 06/01/06 20:31

    הנזק שעשה שרון גדול מהתועלת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    להורים שלי עדיין אין בית

    ילדה, 06/01/06 20:17

    על מה אני יסלח לו??
    ולאיזה אלוקים אתפלל??

    אנו מדינה צעירה שמקריבה את טובי בניה
    אין מקום לסליחה וכפרה על ההרס והאבדון שנוכנו לנו
    ההתנתקות זו ראיה לטווח קצר וצאנס מסוכן לטובת ארה''ב במחיר דמים מגונה וכואב שאף אומה לא עברה
    תשאלו את יעלון..
    לצערי בקטע הזה אני מאמין לערבים שרוצים להכאיב לנו .
    נאיבי כאן זה הספקנים שמדברים על סליחה על חשבון קורבנות השם ירחם.
    אני לא סולחת לא על הקורבנות שהביא ולא על אילו שיבואו כולל המטוס נוסעים הראשון שיפול מקטיושה שהוברחה ''בזכות ''מופז ושרון

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ב 100%!!ליבי איתך!!

      אבי, 07/01/06 18:22

      לא נשכח ולא נסלח!!

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו איתך ולא עם מועצת יש''ע

      אביעד, 08/01/06 15:28

      די לליקוקים.
      אני אומר את האמת - איני עצוב במה שקרה לדיקטטור הרשע

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    היצר הרע כל כך נהנה לראות אתכם רבים

    דנה, 06/01/06 19:45

    פשוט מזעזע. דעו לכם דבר אחד: בקבלה, בתורה, יש דבר עתיק יומין שחזר על עצמו שוב ושוב בהיסטוריה: כשיהודים רבים זה עם זה השכינה מסתלקת מהם. השכינה למי שלא יודע זה ''רוחו'' של הקב''ה. וללא שמירה שלו, הגויים יעשו בנו מה שהם רוצים. חורבן בית המקדש גם הוא נוצר בשל שנאת אחים. עשו טובה! העם הזה גם ככה מפולג. יש בו זרמים, ופלגים, ודתיים וחילוניים, ו..מה לא. עכשיו גם להוסיף שנאה לעניין? עזבו אתכם! אל תשפטו אף אחד. שחילוני לא ישפוט מגורש שעבר זוועה, ושמגורש לא ישפוט חילוני על זה שהוא לא מבין מה הוא עבר. רק אהבה מביאה אהבה!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    על מה לסלוח בסך הכל סידר למפונים

    יוסי, 06/01/06 19:45

    חשבון שמן בבנק מחק חובות והכי חשוב הציל את חייהם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זבלים צבועים, מי שם עליהם ... בכלל?

    אבי, 06/01/06 19:18

    הטינופות האלה לא יודעים גבולות. כעת הם עושים את מה שהם יודעים, מגלגלים עיניים בצדקנות מעושה (ומאוסה). הם באמת מאמינים שהזכרון שלנו כל כך קצר שאנו לא זוכרים מה הם אמרו אך לפני חודשים ספורים? אז מתי הם שיקרו? אז או עכשיו? חבורת אינטרסנטים עלובה ופאטתית.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא סולחים

    יוסי, 06/01/06 18:36

    מועצת יש''ע לא מייצגת את המתנחלים הם מייצגים את הממשלה... שמממנת אותם... רוב המתנחלים כועסים על שרון ושונאים אותו על האכזריות בה הוא זרק אנשים לרחוב... לא נשכח ולא נ סלח וטוב שהוא זז מהכסא

    הגב לתגובה זו

    • יוסי

      שמעון, 07/01/06 08:20

      ואנחנו רוב תושבי הארץ הזו מתאבים אותכם.הנזק שאתם גורמים מכל הבחינות למדינה הקטנה הזו הוא נזק בלתי נתפס.בכל מדינה נורמאלית בעלת חוק וסדר הייתם יושבים רובכם מאחורי סורגים.אתם במו ידכם מוצאים את עצמכם מהעם הזה. ראוי שתתפקחו לפני שיהיה מאוחר.

      הגב לתגובה זו

      • בכל מדינה נורמאלית בעלת חוק וסדר

        האקדמיה ללשון, 07/01/06 08:46

        היו אזרחים נורמלים מתעבים עלגי לשון שיש להם זכות הצבעה. מתעבים, לא מתאבים. אתכם, לא אותכם. תתפכחו, לא תתפקחו.

        הגב לתגובה זו

        • לא חשוב מתעבים או מתאבים,אותך,תפיל,אני לא סובל ! (ל''ת)

          מלח, 07/01/06 13:18

          הגב לתגובה זו

  • 70.

    יש נביא בקירבנו...?

    שמוליק, 06/01/06 18:02

    היתכן שנתניהו נביא?מפחיד
    לפני כשבועיים הוא אמר בטעות ..תנחומי לשרון.וזה שנתבדה כנראה הולך לקרות.
    לפני רצח רבין ביבי הלך בהפגנה נגד רבין כשמאחוריו הלכו חברה עם ארון מתים...
    כל תחזיותיו בתחום מדיני/כלכלי התאמתו(קאסמים על אשקלון,אל קעידה במזרח התיכון.סיום המיתון.מיגור האבטלה ועוד..)
    מפחיד. מתעתעים בנו?

    הגב לתגובה זו

    • שמוליק, על ארון המתים הזה היה כתוב ''תהליך השלום''

      רינת נמרודי, 08/01/06 01:39

      ולא ''רבין'', כמו שהשמאל הקיצוני אוהב להסית!

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שרון לא גירש. אלא עם ישראל בחוכמתו

    יהושע, 06/01/06 17:45

    החל לנקות מקרבו את הפסולת המשיחית. סוגדי אבנים ורבנים מגלגלי עיניים. משחיתי הארץ וצמאי בצע.
    דווקא שרון תמך בכם שנים ארוכות עד שהיה מהאחרונים להתפכח.

    הגב לתגובה זו

    • עם ישראל ,רצה מישאל - תיווכח בבחירות !!! (ל''ת)

      שרה.א, 06/01/06 19:24

      הגב לתגובה זו

      • ''רצה מישאל'' עלק. אכן, כולנו ניווכח בבחירות - ולאחריהן.

        לא עוד מתנחלים, 06/01/06 20:44

        לא נותר לכם הרבה זמן בחוץ לארץ הנוכחית שלכם. לא הרבה זמן לאחר הבחירות תיאלצו לבחור אם לעבור מחו''ל פלשתין לחו''ל אחר כלשהו, או להתיישב סוף סוף בישראל.
        ואנחנו, תושבי ישראל, אלה שלא סובלים אותכם ואת הנזקים האיומים שאתם גורמים לנו, אלינו מצטרף גם כל אחד ''שלכם'' כאשר הוא נבחר, מפסיק להתלהם כדי להיבחר, ומוצא פתאום בליבו ניצוץ של אחריות לאומית. בגין ''שלכם'' שהחזיר את סיני, שמיר ''שלכם'' שאירגן לנו את וועידת מדריד, ביבי שהחזיר ואם ייבחר עוד יחזיר פי אלף (נכון, הוא יעשה ''משאל עם כדי לכסות את התחת הרך שלו ורק אז יחזיר את כל השטחים ואת ירושלים הערבית), וכמובן - שרון. *כל* ראש ממשלה שייבחר, יחזיר את השטחים ויכוון את ישראל לעבר כיוון האחריות הלאומית. משכנה של חוסר האחריות הוא אצל המתנחלים וחבר המרעים שלהם.

        הגב לתגובה זו

        • להתראות בבחירות. העם לא מטומטם בלי אריק חוזרים לביבי ממשיכו. (ל''ת)

          דרור, 07/01/06 09:14

          הגב לתגובה זו

    • יהושע, הוא לא התפכח ולא התפקח, פשוט התחנף לשמאל כדי שימחקו לו תיקים (ל''ת)

      פליליים!!!!!!!!, 08/01/06 01:40

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ישו, שבתאי צבי, שניאורסון

    יהודי מאמין, 06/01/06 17:42

    את כל אויבי ישראל הקמים עליו מפנים השם יכלה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון- כהנא, גודשטין... (ל''ת)

      כל האוייבים, 06/01/06 18:11

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''סלחו''?! מי הם שיסלחו? קיראו את התגובות, אלו לא בני עמנו!

    ארי, 06/01/06 17:33

    לא יהודים, לא ישראלים, מתנחלי עזה לשעבר ומתנחלי יהודה ושומרון בהווה הם גיס חמישי טמא, מתועב, שדירדר ומדרדר את המדינה לתהומות שידענו כמותן רק לפני החורבן והגלות. מהם יוצאים מחרבינו, בהם - ולא באיראן - שונאינו הגדולים ביותר. אסלח ואשכח להם את העיוורון הרצחני שלהם רק כאשר ישראל תפנה אותם ממוקדי הרשע שלהם ותיצור לה גבולות של מדינה נורמלית, שאינה מנוהלת על ידי פושעי מלחמה שגרים מעבר לגבולותיה. לא את הפלשתינאים כובשים המתנחלים, אלא את ישראל - ארץ שאינם גרים בה.

    הגב לתגובה זו

    • מאחל לך קסאם נחוש ורגיש על ביתך. (ל''ת)

      כבשה עונה, 06/01/06 17:49

      הגב לתגובה זו

      • אכן, כפי שטען ארי - מי שמאחל לו קסאם אינו יהודי וגם לא ישראלי.

        עדנה, 06/01/06 20:47

        חירחור המלחמה של המתנחלים למיניהם יצא לישראלים מכל החורים, והחבירה הפראית של הימין הקיצוני לכל מה שמושחת בארץ הזאת היתה רק הקש ששבר את גב הגמל. אני לא אשלח את הילד שלי להגן על מתנחלים ששופכים חומצה על חיילי צה''ל, את הילד שלי לא יאספו לשקיות מתוך החול כדי לשמור על חבורת סהרורים ששונאים את עמם-לשעבר. לא עוד!

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    המתרפסים לא מייצגים אותנו!

    מתן, 06/01/06 17:25

    אני אמנם חילוני אבל המתרפסים, התולעים, חדלי האישים שהכשילו את המאבק הכתום הם הזיבורית שבזיבורית של הציבור הדתי-לאומי.
    הם לא מייצגים אותי!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני לא אשכח ולא אסלח (ל''ת)

    חילוני כתום, 06/01/06 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מתנחלים = בוגדים

    דיוויד, 06/01/06 16:42

    תודה אריק שחשפת את פרצופם האמיתי

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים=בוגדים. יומכם יגיע.

      כבשה כתומה, 06/01/06 17:32

      ותודה לשרון שלכם שחשף את פרצופכם האמיתי.

      הגב לתגובה זו

      • שמאלנים - ''מישתמטים'' -וגאים בזה ,לדוגמה אביב גפן שהיתנשק ..... (ל''ת)

        שרה.א, 06/01/06 19:33

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    עכשיו הם יודעים לומר ''חברים''

    כלנית, 06/01/06 16:37

    עכשיו הם יודעים לומר ששרון עשה בשבילם יותר מאחרים. שעשה עבורנו יותר מאחרים - מה שהם לא יודעים לומר ולהודות זה שהם אלה שגרמו למה שקורה לשרון עכשיו. אז רק שתדעו - המתנחלים וכל מתנגדי שרון גם בממשלה ובכנסת - הם אלה שגמרו אותו וכל תפילה לסליחה שלהם לא תתקבל. אמן!!!

    הגב לתגובה זו

    • אלה האנשים ששתו את דמו לרוויה

      דודי, 06/01/06 17:29

      ובעטים של כפויי הטובה האלה הוא נמצא לדאבון ליבנו נלחם על חייו

      הגב לתגובה זו

    • כלנית-''הפרח בגני'', התחילה עם ההסתה (ל''ת)

      אזרחית, 06/01/06 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אנחנו התנתקנו מכם וחבל''ז

    מתמחבל, 06/01/06 16:36

    אתם צריכים לקרוא קריע ולהתפלל (הרי אתם משיחיים) ולבקש סליחה ומחילה אבל אנחנו לא נסלח לכם ולא נימחל לכם על הקללות ועל הנעצות ועל הפולסא דנורא ועל ההפגנות ועל הפרעות לתנועה
    אנחנו התנתקנו מכם
    זה מואוחר מידי

    הגב לתגובה זו

    • זה הדדי. פעם הבאה שנוחתים סקאדים בר''ג-אהיה על הגג עם משקפת וגרעינים (ל''ת)

      כבשה לא שוכחת, 06/01/06 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הם מייצגים רק את עצמם!!!!!!!! (ל''ת)

    לא בוגד, 06/01/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי אתם שתסלחו לשרון על גירוש יהודי חבל עזה? אני רוצה לראות אם אתכם

    המטיף, 06/01/06 16:23

    היו מגרשים מבתיכם, אם הייתם סולחים כל כך מהר. לכן נכשלתם במאבק, חבורת חידלי אישים שכמותכם. אין סליחה ואין מחילה למעשה הנפשע הזה. כאדם- שיחזור למשפחתו, כראש ממשלה- לא תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא מאמין למראה עיני

    עמי, 06/01/06 16:22

    סולחים?
    ''אחרי מות-קדושים-אמור''.?

    צריך לכסות עכשיו מהר את הארץ בכתום, להציף בסטיקרים ושלטים
    ''לא נשכח ולא נסלח''

    בשום אופן לא להתיפיף, אחרת ההתנתקות הבאה בפתח.

    הגב לתגובה זו

    • חביבי, היא לא בפתח, ההתנתקות כבר (ל''ת)

      בסלון-השבח לאל, 06/01/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה יהיה

    מישהו, 06/01/06 16:15

    זהו, זרקתם לפח אלפי אנשים בשביל
    לשחק אותה בתיאטרון הגועל נפש של עכשיו.
    איש זקן וחולה על ערש דווי כמו המוני אחרים.
    מה ההצגה הגדולה הזו?
    מפחדים שמא לא יוזכר שמכם?
    פשוט להקיא

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא על ההתנתקות אלאל על הרצח בסברה ושתילה

    לא נשכח ולא נסל, 06/01/06 16:15

    דמו בראשו ומאחלים לו שיהיה במצבו זה ויסבול כמה שיותר

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הם לא מייצגים אלא את עצמם! (ל''ת)

    לא נשכח, 06/01/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא ממש הייתי מוטרד ממצבו,כשם שהוא

    שי, 06/01/06 16:04

    גרם לעם הזה הזה,להיות אפאתי כלפי יתומים,אלמנות,שקרוביהם נטבחו בידי מרצחים ערביים,ואח''כ...
    עוד גירשו היהודים את אותם גיבורים מאדמתם כדי לרצות כל מיני הוזי-הזיות ממר''ץ.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כשאנחנו בכינו אתם צחקתם-סמאלנים אויבים שכמותכם

    יוני הכתום, 06/01/06 16:03

    פתאום שרון הוא מחמל נפשכם?
    האיש מסברה ושתילה, הרוצח מלבנון, הקצב מחוות השקמים, פתאום אתם איתו ואנחנו האוייבים?

    הבוז לכם אוייבי ישראל מבית,
    שונאי יהדות אתם, צבועים שכמותכם, אריק שרון תמך כל חייו ביהודים בלבד! חשב על חיינו ובטחונינו ולא כמוכם ליקק לערבים ולאויבים. בשנתים האחרונות הוא חשב שלהגן על העם אפשר מגבולות אחרים וכאן מחלוקתנו, אבל האם חושבים שהוא הפך כמוכם לאוהב ערבים? לחסיד זכויות האוייב?

    לא ולא!

    אריק שרון נשאר אוהב ישראל אמיתי, רק שבתקופה הזו הוא עשה טעות חמורה. אבל ליבו האוהב נשאר אוהב, ואתם צבועים אמיתיים!

    הוא יותר לצידנו מאשר לצידכם, כי אתם הסמאלנים לצד האוייב והוא לצד היהודי

    הגב לתגובה זו

    • תודה לך ממני האוייב הסמלאני (ל''ת)

      מ''פ במיל', 06/01/06 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ראשי מועצת יש''ע הרופסים,שטירפדו את ההזדמנות האחרונה לסכל את הגירוש

    דרור, 06/01/06 15:59

    ולהדיח את הדיקטטור השמאלני, יכולים להמשיך ולקק לשמאל ולתישקורת השמאלנית.
    אפסים חדלי אישים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא אשכח ולא אסלח (ל''ת)

    נתי, 06/01/06 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    **** קוראת לכולם להתפלל לאחר הדלקת הנרות

    אוהבת ה', 06/01/06 15:46

    ובכלל להחלמתו של שרון בן וורה.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד איך אני אתפלל... (ל''ת)

      רות, 07/01/06 08:50

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא נשכח לכם ולא נסלח לכם על הקללות והנעצות

    עמיר, 06/01/06 15:45

    אתם צריכים לקרוא קריע ולהתפלל (הרי אתם משיחיים) ולבקש סליחה ומחילה אבל אנחנו לא נסלח לכם ולא נימחל לכם על הקללות ועל הנעצות ועל הפולסא דנורא
    אנחנו התנתקנו מכם
    זה מואוחר מידי

    הגב לתגובה זו

    • מה דעתך?

      דני, 06/01/06 16:43

      לקחת קורס לשיפור העברית שלך? לפי שגיאות הכתיב שלך לא ברור לאיזו כיתה יש לשבצך: א' או ב'

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אלה שני דברים שונים.שרון מושחת והרס את ארצנו,בתינו וילדינו.החריב (ל''ת)

    לא סולחים לו !, 06/01/06 15:30

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מתבייש?!?!?

      אזרח ישראל, 06/01/06 16:01

      איך אתה לא מתבייש אפילו מעט על הצורה שאתה מדבר על ראש הממשלה?
      רה''מ לא החריב אלא רק ניסה בכל חייו לשקם את החורבות שבהם חי עם ישראל. על פועלו אפשר רק להעריך אותו הערכה עמוקה ולא להאשים אותו. אני מציע לך שתבדוק על מה תהמדבר ובפעם הבאה לפני שאתה מגיב בצורה כזו תחשוב בבקשה.
      (התגובה מכוונת לא רק אלייך אלא לכל המסיתים מסוגך)

      הגב לתגובה זו

      • לנתקו מן המכשירים! ...אבל ברגישות. (ל''ת)

        כבשה זוכרת, 06/01/06 17:45

        הגב לתגובה זו

      • שלא יבנה ושלא יהרוס (ל''ת)

        שרה, 06/01/06 21:40

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    זה סופו של כל ברנש....

    אופיר, 06/01/06 15:30

    שבסוף הוא נענש!!! מי שעושה כאלה פשעים זה סופו שיחיה ככה עד 120!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה כולם

    איציק, 06/01/06 15:26

    מתפללים?ממתי זה עזר למישהו ,שירים יד?אתם רוצים לשנות את דעתו של הבורא כביכול?אתם עושים צחוק מהעבודה עד ליפני כמה ימים התפללתם להרע לו ,שם למעלה צוחקים עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כועסים

    גבי, 06/01/06 15:21

    המון איחולי בריאות

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כועסים

    גבי, 06/01/06 15:20

    עדיין כועסים מאוד אבל אף אחד לא מאחל לראש הממשלה משהו רע רק שיכיר במעשו הלא טובים בכללי הוא תרם יותר מכל אחד אחר למדינה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא נשכח ולא נסלח!!!הוא מגרש יהודים!!!

    גילי, 06/01/06 15:16

    אני בחיים לא אסלח,אני מתגעגע לגוש קטיף ונווה דקלים!
    רוצה כבר להתעורר מהסיוט הזה שבו גוש קטיף חרב...

    הגב לתגובה זו

    • אתה וחבריך לא מעניינים את עם ישראל

      אזרחית, 06/01/06 15:46

      נבלות כמוך הם עדת קורח, יועצי אחיתופל, ועלובי הארץ

      הגב לתגובה זו

    • בסוף תגורשו כולכם

      דני, 06/01/06 16:04

      אם לא אריק
      אז אהוד
      ואם לא אהוד אז ביבי כמו גדול

      אני מבין את שמחתך על סופו של שרון
      די דומה לשמחתי בהתנתקות
      זה פשוט מלחמה ביני ובינך
      פעם מובילים
      פעם חוטפים
      אבל בסוף- כל ההתנחלויות - או רובן המכריע - יפורקו
      ושתהיה לך שבת שלום
      אני מחלל שבת חופשי - אני אויבך המושבע

      הגב לתגובה זו

      • צא מהבועה. הגירוש שלהם הוא

        לא מבין מתאבדים, 06/01/06 18:00

        התחלת הסוף של כולנו.

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    אף אחד לא מבין אם הייתי במקום שרון הייתי רוצה למות כבר.במקום לסבול (ל''ת)

    נגרם נזק כבר., 06/01/06 15:14

    הגב לתגובה זו

    • אריק גוסס טוב מביבי במיטבו !!!! (ל''ת)

      פנסיונר, 06/01/06 15:48

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100% (ל''ת)

        איציק, 06/01/06 21:40

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא סולחים! אך אין רצון שימות...

    א, 06/01/06 15:12

    אנחנו לא סולחים לפושע שגירש יהודים מאדמתם והכניס יהודים נוספים לאיום קסאמים, אולם, אין לנו בעיה שיהיה בריא בבית ולןא בפוליטיקה אחרי שישלם את חובו לעם שראל בדרך זו או אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • לא שכחנו עזרתכם לרצח רבין !!!!!!!!!! (ל''ת)

      העם, 06/01/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תודה לך אריק שלקחתה מאיתנו את הנוכלים

    הליכוד האמיתי, 06/01/06 15:12

    וניפצתה אותם בקדימה.
    סוף סוף העם רואה מפלגות נקיות מפלילים.

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה חוש בן שלולית שמדבר (ל''ת)

      חד הורית, 06/01/06 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    תפסיקו לסלוח בשמנו

    שירה, 06/01/06 15:08

    הוא אפילו לא ביקש סליחה, הפושע

    הגב לתגובה זו

    • את בטח מתכוונת לסברה ושתילה? (ל''ת)

      סלחנו לו, פטמה, 06/01/06 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא נשכח ונבנה את הגוש מחדש בלי אריק והפלצנים שסביבו. (ל''ת)

    אבו אמיר, 06/01/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שרוון

    איש פשוט, 06/01/06 15:02

    שרון למרות שאינני מחבב אותך על מעשיך הנוראים שעשית...(פעם ההיתי מעריץ גדול שלך.. יכול ליהיות שנכנס בך דיבוק?! או שנכנס בך ביילין?!) בכל מקרה שרון אתה אדם מישראל גם לאדם שאני הכי שונא והוא יהודי אני אתפלל לשלומו...
    אז שרון אני מאחל לך שתיהיה בריא(ומקווה שהדיבוק יצא) ותחזור לליכוד בעזרת ה' ותיבנה ישובים...

    רפואה שלמה

    הגב לתגובה זו

    • שרון - למרות שאינני מחבב אותך על

      איש פשוט אך רצי, 06/01/06 15:44

      מעשיך בתחום בניית ההתנחלויות והפלישה ללבנון, אני רוצה שתחלים ותפנה את כל יישובי המתנחלים הדורסניים, יונקי דם האומה הישראלית. ותבנה עשרות יישובי יהודים בגליל ובנגב

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולי ולרשטיין סלח אני לא

    אבי, 06/01/06 14:59

    ולא מתכוון לבלוח לחלאה הלז,שבגד ושיקר לבוחריו במצח נחושה ויישם את מדיניות יריבו,תוך השחתת כל המדינה הן בשחיתות אישית והן בשחיתות שלטונית

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד לראשי המתנחלים

    רונית, 06/01/06 14:59

    בעצם הגישה הפיסנית שלכם בשעות קשות אלה של אריק שרון, הוכחתם לנו את גדולתכם.
    שילמדו מכם עוד רבים דוקא מהימין הקיצוני אתם בהחלט יכולים להוות להם כדומא איך מגיבים ןמתנהגים בשעות מעין אלה.
    ישר כוחכם!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא נשכח ולא נסלח

    שירה, 06/01/06 14:58

    רק חבל שהוא לא הספיק לבקש ממנו סליחה!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ולרשטיין אינו מקיצוני המתנחלים, דפוק

    יבלונקה תתבייש, 06/01/06 14:57

    ולרשטיין הוא בין המתונים הפרגנמטיים. אתה קיצוני ומטורלל.
    אני מתבייש שנותנים לך לסקר את המתיישבים.
    קיצוני- העצני קיצוני
    וייס דניאלה- קיצונית לאללה.

    אבל ולרשטיין - ת-ת-ב-י-י-ש

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הם לא מיצגים אף אחד. שרון עשה פשע שאין לו סליחה. (ל''ת)

    משה בהט, 06/01/06 14:49

    הגב לתגובה זו

    • צודק!

      תמיר, 06/01/06 15:35

      מה קרה פתאום סולחים לו עלאק...
      גירש אותם מהבית.
      הרס להם ת'חיים, עכשיו הם סולחים לו?!?!?!?!?

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגובה ל 17

    קובי, 06/01/06 14:48

    על איזה ביטחון אתה מדבר ? על איזה אמונה אתה מדבר מה אתה שיכור או מה ?ולגבי הילדים ''שלנו'' אז תדע לך שהילדים שלנו'' עוד יחזרו לעזה ובגדול אתה עוד תראה

    קובי

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רוב הציבור אינו סולח

    אבי, 06/01/06 14:47

    רוב הציבור הדתי לאומי, וציבור המתנחלים אינו סולח למי שפנה עורף לכל ערכיו ורצה להחריב מפעל חיים שלם. משמים הצילו אותו שלא ימשיך במלאכת החורבן וההרס. רק לאחר שנזכה שוב בגוש קטיף, ויחזור הביטחון לכל הארץ, זכויותיו ייזכרו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    דין שרון כדין נצרים (ל''ת)

    דני דין, 06/01/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה עם הפולסא דינורא

    יוש, 06/01/06 14:45

    האם הרבנים ביטלו אותה?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא נשכח לא נסלח!

    אבשי, 06/01/06 14:43

    אבל לא אכפת לי שיבלה את שארית ימיו בחווה ויראה את מפלגתו מתמוססת לנגד עיניו ואת הישובים ממשיכים לפרוח.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שטויות!! לא סלחנו ולא נסלח!! (ל''ת)

    דליה, 06/01/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קודם קיללתם אותו עכשיו אתם בוכים?

    AA, 06/01/06 14:34

    לא ראיתי שהקאתם מקרבכם את מטילי הפולסא דינורא

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה פתאום-''מהקיצוניים שמנהיגי המתנחלים''

    צבי, 06/01/06 14:33

    -ההנהגה של מועצת יש''ע היא זו שבזכותה ההתנתקות עברה ללא אלימות- הם החליטו לא לבוא לידי עימות פיזי עם השוטרים בכפר מיימון ובאופקים , הביעו איןספור פעמים התנגדות לכל גילוי אלימות ,לא תמכו בסירוב פקודה, לא בחסימות כבישים
    ואכן ספגו על כך ביקורת קשה מהחוגים היותר קיצוניים ביש''ע

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפינוי הבא קרוב מאוד (ל''ת)

    זוהי מורשת שרון, 06/01/06 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איך אפשר לכעוס על מי ששיפר את

    300 מיליארד שקל, 06/01/06 14:30

    רמת החיים של כמה דתיים דלפונים ב-300 מיליארד ש''ח מכספי משלם המיסים?

    הגב לתגובה זו

    • אני יודע מי אתה... טומי

      פורז, 06/01/06 15:39

      טומי לפיד האם אתה עד כדי כך משועמם...
      המפלגה מתרסקת ואתה עסוק בלבל לכל קוראי מעריב את המוח.

      אני ואתה עומדים לאבד את הכיסא.....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מתחנפים לשרון כדי להרוויח אהדה בציבור (ל''ת)

    כשאני רואה כתום, 06/01/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עם אוהבים כאלו מי צריך שונאים.

    דני ב., 06/01/06 14:28

    על מה יש לכם לסלוח? הרי לולא אריק שרון שידע להדריך אתכם ולכוון אתכם לא הייתם מתחילים עם איוולת ההתנחלויות שבראשה סבסטיה.
    מי ודע כמה חיי אדם , שנאה, טירור היו נחסכים לולא הטימטום הגורף הזה.
    הם סולחים לו על מה יש להם לסלוח?
    מי שצריך לסלוח אלו ההורים שהשאירו את ילדיהם ששלחו לצבא שלמים ובריאים וקיבלו אותם חזרה בארונות מתים.
    לעת זקנתו אפשר להגיד שקיבל שכל, חבל רק שלא הספיק להשלים את מלאכת הפינוי של הגדה.
    ואתם מנהיגי המתנחלים לכו ותתפסו את המנוולים כורתי עצי הזית.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין שאתה באופן קבוע בא בטענות

      ליעם, 06/01/06 16:53

      רק לאנשי הימין שום מילה על פשעי אוסלו על הבאת יאסר ערפת שהיה גדול הטרוריסטים בעולם ששום מדינה בעולם חוץ ממדינות ערב לא הסכימו שהוא יכנס אליה ורק ובזכות ישראל נפתחו לו דלתות בעולם שום מילה על כנופיית הטרור שהוא הביא איתו מטוניס שרק רצחו בנו שום מילה על שיחרור עשרות אלפי מחבלים ונתינת נשק לאותם מחבלים
      מעניין ששום מילה לא הזכרת אבל כמה יהודים נירצחו בגלל ההסכם הארור הזה שנקרא אוסלו

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נשמע לי מפוברק שככה ולרשטיין התבטא

    כתומה, 06/01/06 14:24

    לא מאמינה לזה, זה בטוח פיברוק של התקשורת- פנחס בטוח אינושי אבל אני בטוחה שהוא לא אמר שזכויות ההתיישבות עולות על זדונות הגירןש. צר לי אבל זה נשמע מוגזם מדי.

    ובקשר לזמביש- בוודאי שיכאב לו על שרון היות והוא הסתובב עם עומרי שרון באיזו גבעה בזמן ששלח את הנוער הכתום למאבקים קשים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עם כותרת כזו לא פלא שהייתה התנתקות (ל''ת)

    מתנחלת, 06/01/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    השקרנים הכי גדולים הם חובשי כיפות

    מתנחל מי''ש, 06/01/06 14:20

    תיאטרון הצביעות של מנהיגי? המתנחלים אשר בסתר ליבם שמחים על מחלתו הוא גועל נפש שאנחנו המתנחלים לא מוכנים לקבל.אחרי שהרבנים הוציאו פסקי הלכה נגד ההתנקות ונגד שרון שהיה כפסע מרצח ע''י רוצח דתי.אפילו המשיח שמת בברוקלין יצא נגד שרון אז איך אתם מחציפים נגד מורי הלכה?

    הגב לתגובה זו

    • השמאל יצר עם ערפת את הבלוף הפלשתיני שאתם סוגדים לו בעיורון (ל''ת)

      והשמאלנים...???, 06/01/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תודה אריק. אוהב אותך.

    חמורבי, 06/01/06 14:18

    תודה שהוצאת את הילדים שלנו מעזה.
    תודה שהחזרת לנו את הביטחון והאמונה.
    הכי חשוב: תודה שהקמת לנו את קדימה שתמשיך את מורשתך.

    הגב לתגובה זו

    • תודה שהבאת את הקסאמים על אשקלון.

      א, 06/01/06 15:17

      תודה שהבאת גם קסאמים על אזור עפולה.
      ובל נשכח תודה שהכנסת את הילדים שלנו לאיום קסאמים במחנות צה''ל כמו זיקים...
      והכי חשוב תודה שהקמת את המפלגה שתנאי הקבלה אליה הם להיות עם תיק במשטרה...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא מוחל ולא סולח!

    מתנחל, 06/01/06 14:18

    אילו שרון היה מוביל את הממשלה הבאה היה מפרק את ההתנחלויות ומה הייתם אומרים אז? עדיף המצב הנוכחי . מאחל לו שישאר כך עד 120

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאנחנו הולכים למילואים לשמור על (ל''ת)

      זבל כמוך, 06/01/06 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא סולחים לעולם.

    כ, 06/01/06 14:14

    אבל רוצים שיבריא כי הוא אדם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה (ל''ת)

      בני, 06/01/06 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''אחרי מות- קדושים''?. הוא עוד לא מת, שיהיה בריא בחווה!

    מאיר יוסקוביץ, 06/01/06 14:11

    תפסיקו ליבב שם במועצת יש''ע. הכי נורמאלי בדבריו יצא אצלכם בני קצובר. אבל הוא הרי כבר לא אצלכם.
    אם שרון לא היה, הייתם מיישבים כמו שעשיתם עם פרס ואלון ואל תעשו ממנו אלוהים. מה עוד שהאיש שהובלי את שרון האו תא''ל אורי בר-און שבלעדי האיש הצנוע הזה לא היו הרה דברים. ההשתלטות שלו על ההתיישבות הפכה אותכם לשפוטים שלו וגרמה להתנגדות של כל אוייביו שהיכירוהו היטב יותר מיכם. הוא הצליח לנתק אותכם מהציבור ובמקום להוביל התיישבות כמו שעשה דוד לוי בביתר הוא שיעבד אותכם לאוירת ''שושו'' שהייתה מתאימה לאופי שלו ולתיזה שלו שכולם (חוץ ממנו- כמובן ) דפוקים וצריך להערים על כולם. היו אמנם זמנים כאלה שהיו רבים במערכת נגדכם אבל אתם הרי מטעמי נוחיות לא יצאתם לחפש מחוזות אחרים. התמסרתם אליו מתוך קיבעון מחשבתי וטיפשות מופלגת. כך שמתם את כל הקלפים עליו ונכשלתם. הייתם אנשים עצלי מחשבה ועשייה כמו רבים מראשי מועצות בארץ. התעוררו . הציבור כבר לא איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולי מענק כספי?

    משלם מסים, 06/01/06 14:09

    אולי צריך לתת למתנחלים איזה 200-300 מליון שקל להתמודד עם הצער. וגם להפשיר כמה שמורות טבע לבנייה על אדמת חוף. כה הם רגילים להתמודד עם טראומה

    הגב לתגובה זו

    • אלוהים ישמור כמה אתה דוחה (ל''ת)

      מתן, 06/01/06 14:41

      הגב לתגובה זו

    • שמלאנים, נמאסתם

      משלם מיסים אחר, 06/01/06 14:45

      גם אני משלם מיסים כדי שחברך הערבים והבדואים תוכולו להשריץ ילדים.
      גם אני משלם מיסים כדי שבטלנים מתנועה הקיבוצית יפתחו עוד מפעל מסובסד בו יעבדו עולים החדשים בשכר המינימום ועובדים זרים.
      גם אני מסבסד ע''י מס ארגון את התנועה השמאלנית הסהרורית שנקראת ההסתדרות.
      אז אנא תפסיק את ההסתה ורד מהארץ לצפון קוראיה הסוציאליסטית והשמאלנית

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אבל העם לא יסלח לכם

    אור, 06/01/06 14:09

    גם על מה שעשיתם לו, ובעיקר - על מה עשיתם למדינה במשך כמעט 40 שנות טירוף של כיבוש נורא.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט מטומטם (ל''ת)

      נכון?, 06/01/06 14:37

      הגב לתגובה זו

      • כן!

        יגאל כהן, 08/01/06 11:26

        טוב ששאלת.

        הגב לתגובה זו

    • הכיבוש הנורא היה ב- 1948

      יוש, 06/01/06 14:50

      לך למד קצת היסטוריה.
      ב- 1967, שוחררו איזורי יהודה ושומרון מהכיבוש הירדני ואיזור עזה מהכיבוש המצרי.
      כמו כן, היה גם כיבוש קדום יותר בתקופת יהושע ואחריו השופטים. כל שבט צווה לכבוש את הנחלה המיועדת לו. כדי לממש את ההבטחה האלוהית על כברת ארץ זו, היו אבותינו חייבים לכבוש אותה. מאז, מה לעשות, אנחנו עם כובשים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה חושך בשם ''אור'' מה יש לך? (ל''ת)

      מדייק, 06/01/06 14:57

      הגב לתגובה זו

    • לא, העם לא יסלח לכם, עד סוף כל

      שילך ולא יחזור!, 06/01/06 16:13

      הדורות!
      שרון ייזכר לדיראון עולם בדברי ימי ישראל, לפחות כמו היטלר!

      הגב לתגובה זו

    • כן , ראינו 44 מנדטים ש''לא סולחים'' (ל''ת)

      לו- זה העם, 06/01/06 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ולרשטיין לא מייצג אותנו

    מנחלת בנשמה, 06/01/06 14:08

    מועצת יש''ו הם שניהלו את המאבק באופן כזה שגרם לגירוש לצאת לפועל בגלל אהבתם לשרון!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת במאה אחוז (ל''ת)

      איל, 06/01/06 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''וגם נצח ישראל לא ישקר ולא יינחם כי לא אדם הוא להנחם'' (ל''ת)

    אלי, 06/01/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא שוכח לא סולח

    צביקה, 06/01/06 14:07

    למרות העשייה הרבה שלו בשלב מסויים הוא ''התפקר'' ומכוח בונה הוא הפך לכוח הורס ועל כך אין מחילה וכפרה!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איחולי החלמה

    אזרח מודאג, 06/01/06 14:05

    אני מאחל לשרון בריאות
    ושיגיע למקום המיועד לו, לבית הסוהר.
    רק השבוע שמענו שמרטין שלאף,אחד מבעלי הקזינו ביריחו העביר לכאורה לראש הממשלה המושחת לכאורה סכום פעוט לכאורה של 3,000,000 דולר.
    ונשאלת השאלה, אצל מי לכאורה שרון עובד, בממשלת ישראל או בקזינו ביריחו ?

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר מדברים על הנושא...

      איש, 06/01/06 14:20

      כן, למה שלא נתחיל לחקור את חשבון הדולרים של רבין באותה הזדמנות... אני בטוח שזה מאוד רלוונטי עכשיו.

      אידיוט !!!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מתנחלים סולחים

    בת, 06/01/06 14:04

    כל הכבוד שהמתנחלים יכולים להפריד בין אנושיות לבין פוליטיקה
    שרון הוא אדם בראש וראשונה ומגיע לו להיות בריא, גם אני לא מסכימה עם גישתו הפוליטית, אבל אני מאחלת לו החלמה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מאחלים לו החלמה אולי אבל לא סולחים למי

    שמעון, 06/01/06 14:03

    שלא מצטער על מעשיו.אני לא סולח אבל מבין שמאחלים לו החלמה.לי קשה להתפלל בשבילו עדיין

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הזהרי מן הצבועים

    מתנחלים, 06/01/06 14:00

    על כך אמר ינאי לשלומציון הזהרי מן הצבועים, לעניות דעתי אינכם מייצגים את מכלול המתנחלים שלא סולחים במקום של חילול ה'

    הגב לתגובה זו

    • אתה איש קטן וזניח.

      רונן, 06/01/06 14:17

      דעתך ממילא אינה חשובה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני ממש בוכה כל הזמן

    ערן, 06/01/06 14:00

    אריק, אל תעזוב אותנו. בבקשה.
    אדם יקר ואהוב, הישאר עמנו.
    אתה הרועה הנאמן של עם ישראל.
    אל תלך אריק. יש עוד הרבה לעשות
    ולהספיק. אריק, תהיה חזק. אני אוהב
    אותך ומתפלל לשלומך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מגוחך

      תומר, 06/01/06 14:15

      אולי מספיק עם הקיטש והדמגוגיה הרדודה ?

      הגב לתגובה זו

    • ''רועה נאמן''??

      סחף, 06/01/06 14:17

      לא נסחפת?

      הגב לתגובה זו

      • לא הוא לא נסחף, יא סמרטוט ציניקן (ל''ת)

        אלי, 06/01/06 14:34

        הגב לתגובה זו

    • רועה...

      דולי, 06/01/06 14:35

      יכול להיות שאתה מרגיש כמו כבשה... רק שלא תלך כמו צאן לטבח...

      הגב לתגובה זו

    • ערן, הייתי בטוחה שזה קטע סאטירי. מה נסגר איתך? שיחלים, והביתה לחווה (ל''ת)

      רפואה שלמה, 08/01/06 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אל תדברו בשמנו!

    אביחי, 06/01/06 13:59

    אולי המנהיגים סולחים לו, בגלל שזה פוליטי קורקט.
    בעקרון, אף אחד לא סולח לו, עד שלא יתקן מה שקלקל!
    כיום יש משפחות רבות שמגיעות לפת לחם ולא קיבלו בכלל פיצוי כלשהו, בגלל שרון.
    אף אחד לא שמח על מצבו הגופני, אבל זה לא קשור להיותו פושע.

    אני מאחל לשרון עד מאה עשרים בבית סוהר.
    ואולי גם כנס כספי של כמה מליונים...

    הגב לתגובה זו

    • תפילה מיוחדת לשבת

      מאיר, 06/01/06 14:15

      תפילה מיוחדת


      יהי רצון שאריאל שרון בן וורה
      יחזור לביתו בשלום
      ויישלח לו רפואת הנפש ורפואת הגוף
      ויזכה לראות עימנו בבנייה מחדש של
      ערי וכפרי ישראל בתי מדרשות וישיבות
      בתי משפחות ובתי אולפנות,
      שדות איכרים חממות ומשקי חי,
      מפעלים ובתי מסחר,
      בגוש קטיף צפון השומרון וחבל ימית .
      ובבנין חורבות ארץ ישראל אלו
      יכופר לו על חטאיו באלו הדברים
      ויזכה לגאולה שלמה
      עם כל בית ישראל.
      ובאו לציון לרינה.

      הגב לתגובה זו

      • נא לקרוא

        תיקון לתפילה, 06/01/06 15:12

        יהי רצון שאריאל שרון בן וורה
        יחזור להכרה
        ויסבול שנים

        הגב לתגובה זו

        • יהי רצון שתתחילו להפעיל פה קצת (ל''ת)

          צנזורה, 06/01/06 18:18

          הגב לתגובה זו

      • אם כבר להתפלל אז להתפלל לביאת המשיח (ל''ת)

        שרה, 06/01/06 21:43

        הגב לתגובה זו

    • אם הייתי כותב מה שאני מאחל לך ולחבריך

      לירן, 06/01/06 14:26

      בטוח היו מצנזרים אותי... דבר אחד בטוח: אנחנו לא מאותו עם!

      הגב לתגובה זו

      • דבר אחד בטוח

        דנבי, 06/01/06 15:30

        אנחנו באמת לא מאותו עם.אתם מהערב רב שעלו איתנו ממצרים.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    יפה מאוד - שיהיה בריא (ל''ת)

    דוד, 06/01/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אופייני לדוברים

    יהודי, 06/01/06 13:54

    ששחקו חסמבה בשבוע הגירוש. האם הם מבינים שהם כבר לא רלוונטיים ולא מייצגים את ציבור אוהבי ארץ ישראל. מי הרשה להם בכלל לסלוח לו בשמנו???

    הגב לתגובה זו

    • בן חורין תפסיק כבר להגיב (ל''ת)

      יהודי שפוי, 06/01/06 14:42

      הגב לתגובה זו

      • לא נורא, תיכף שבת והא ילך להתפלל או להתעלל בילדים (ל''ת)

        עונג שבת, 06/01/06 18:20

        הגב לתגובה זו