• 63.

    עכשיו שקדימה מתרסקת תתרסק איתה. (ל''ת)

    קדימה!!, 05/01/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זו מלחמתו הקטנה של אלוקים בפשיעה.

    האמונה חזקה, 05/01/06 06:21

    שרון אסף את כל המושחתים מהליכוד והעבודה וזרק אותם לחיים אזרחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חומות עיר המקלט של המושחתים נפלו.

    אבו אמיר, 05/01/06 06:19

    נראה מה יעשו עכשיו כל המושחתים שמצאו עיר מקלט בקדימה לאחר שהשטן הקדים ונכנס לשם הרבה לפני שחשבו שיכנס.\

    עד הבחירות המפלגה הזאת תמחק.\
    מקום שלישי במפלגת קדימה כבר לא ריאלי.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    היתנחלות לנצח

    יתד, 04/01/06 18:39

    אני מציע למשפחתך להיזהר שלא תימכור אותם ותעבור לרשות הפלסטינית.ברוך שפטרנו מעולו של זה

    הגב לתגובה זו

    • ההתנחלות מסתיימת

      בנצי א, 04/01/06 20:17

      ובשעה טובה ניפטר מהקללה הזאת שרבצה על המדינה זה 38 שנים
      הנקרה התנחלות. וב''ה יבא הקץ על כול הדביליות שאחזה בחלק המטורף של העם. הההזיות ומשיחיות היו בעוכרי כולנו. והגדילו לעשות זאת רבניהם המטורפים והמסיטים המכנים את עצמם כ''ציונות דתית''

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    עוד אחד שמחפש כיסא. את מי הוא מייצג ??

    המבקר, 04/01/06 16:08

    היום זה באופנה להיות דתי לייט ומתון שמעניין אותו הכיסא והשררה. מצטרף לרשימת הבושה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הוא תמיד היה קרנף

    רונן בן אור, 04/01/06 15:28

    ואני מכיר אותו לא מהיום...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עוד עסקן מושחת שמכר את המתנחלים שכאילו ייצג והיום רוצה למכור מדינה (ל''ת)

    עצוב, 04/01/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הורסים בקרוב בית כנסת אצלו

    תושב בנימין, 04/01/06 13:42

    מינהל האזרחי הולכת להרוס בית כנסת ביישוב שלו.
    ממש 200 מ' מהבית של עותני.
    מה יש לו להגיד?
    הוא הרי חזן בימים הנוראים?
    שליח ציבור, אה?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    את מי זה בכלל מעניין?? (ל''ת)

    איטי, 04/01/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ההתנתקות נז מהשמים ובחירתו של שרון זה רצונו של הקב''ב (ל''ת)

    י א בית אל, 04/01/06 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ככל שמתקרב יום הדין, כן מתחדדים

    בירור התבן מן, 04/01/06 12:46

    ההבדלים בין רשעים לצדיקים. כל אחד נופל למשבצת המתאימה לו, ואז יחטוף כל המחנה הזה יחדיו, מכה אדירה משמים, וניפטר מכולם במכה אחת!

    ככל שאתה נופל ממקום גבוה יותר, כן הנפילה קשה יותר.
    עוד תראו את ציפי לבני.... מכרה את נשמתה לשטן, תמורת מה? תיק המשפטים?
    היא בכל אופן סידרה לעצמה גליון אישומים לתפארת מדינת ישראל, ולחרפת העם היהודי. ואין ספק שהיא תשלם על כך טבין ותקילין!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למה מי הוא בכלל ? אפס מאופס !

    לנגזם, 04/01/06 12:23

    היה יו''ר מועצת יש''ע ובעצמו מוכן לפנות יישובים !

    אתם יודעים איך נקראו יהודים שעזרו לנצים לפנות יהודים למחנות ? משטרת יודנראט !

    איך עוד אפשר לקרוא לאדם שמוכן בעצמו להחריב מפעל שבראשו עמד ?

    ביישוב שלנו שרון לא יקבל קול אחד בגלל שנלר !

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב ...

    אברהם, 04/01/06 11:23

    אלא (כך מסתבר) שהוא בן מינו

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הכומר השתחץ לפני הרב על

    זו תמצית הזבל, 04/01/06 11:10

    ה''רכש'' היהודי לקהילתו... אמר לו הרב - ''מגיע לכם''!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בן דודו שגורש מגוש קטיף שינה

    מגיפה או כסף?, 04/01/06 11:09

    את שם משפחתו, כנראה כדי לא להיות מזוהה עם האפס הזה הנקרא עתניאל שנלר!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''עמדותיו המתונות'', לעומת ''ימין קיצוני''

    הכל לפי נוחיות, 04/01/06 11:05

    כל מי שהוא בעד שיתוף פעולה עם רוצחי העם היהודי, ומתן עוד ועוד צ'אנסים לרוצחים להצליח סוף סוף בהשמדת ישראל, ''מתון'' ייקרא!
    כל מי שבוגד במולדתו, הוא ''מתון''.
    גם השוטרים היהודים שסייעו לנאצים היו מתונים, להבדיל מן המורדים בגיטו ורשה. כן, זה בדיוק זה!
    התעמולה היא העושה את ההבדל, אבל אין כזה!
    נגיד רק בקיצור - גם עמדותיו של ערפאת היו ''מתונות'', וכן גם דעתם של כל אויבי ישראל בכל הזמנים!
    וילנר וגוז'נסקי היו שיא המתינות, כך גם אודי אדיב.
    ותפסיקו לקשקש על ''מנהיג המתנחלים''! מתי זה היה? ולא היו ואין עוד כמה עלובי נפש במועצת יש''ע, מה זה אומר?
    וזונות פוליטיות כמו מאיר שטרית לא היו ב''ימין'', כי רק שם יכלו להתקדם?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עלה והצלח כל הכבוד

    חיים, 04/01/06 10:47

    מדינאי מבריק

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הוא פשוט רוצה להיות חבר כנסת (ל''ת)

    זאב, 04/01/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ללמדכם מימה עשויים מנהיגי יש''ע.

    אייל להב, 04/01/06 10:03

    זה חשוב לא לחילונים אלא לדתיים ובעיקר לכיפות הסרוגות. שיידעו בדיוק מאיזה חומרים קרוצים המנהיגים שהובילו את המאבק שלהם, ועכשיו אולי מתחילים או יתחילו להבין למה המאבק נכשל.

    למה ?
    כי 90 אחוז מהמנהיגים שלהם הם בוגדים ובצועים שרק דואגים לעצמם לג'ובים ביום שלמחרת.
    הינה למה המאבק שלהם נכשל. בגלל אנשים כאלה בדיוק.
    עכשיו תסתכלו על רשימת המפד''ל ועל המצע החדש שלה, ותבינו כמה עוד בוגדים מחכים לכם מעבר לפינה. כאלה שקראו היטב את המפה יודעים מאיפה מרוחה החמאה בשנים הבאות וזה בדיוק מה שהם הולכים לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! אבל זה היה ידוע למי

      זו קללת, 04/01/06 11:14

      שעיניו בראשו כבר לפני עשרות שנים, אך היהודים סירבו לשמוע.
      בארכיוני הרבה מאד מכתבים, בני עשרות שנים, בהם אני מנסה להבהיר לציבור ה''ציונות הדתית'' את הסכנה שבמפד''ל, אך, כאמור, לא רוצים לדעת.
      אני יכולה לציין בגאווה, שמעולם לא הצבעתי למפד''ל. אין רבים, אם בכלל, בציבור שלנו, היכולים להצהיר על כך בהחלטיות.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    למשמיצי קדימה. תגיבו אך שתגיבו. קדימה מנצחת בגדול. (ל''ת)

    בנצי א, 04/01/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ובקרוב! רבים וטובים מהמפד''ל וגם מראשי יש''ע יצטרפו לקדימה

    מקורב לעניינים, 04/01/06 09:56

    ואני מציין זאת ביודעי ממקורות מהימנים . זיכרו זאת!!!
    נ . ב. גם רבים מהעבודה והליכוד יזרמו בקרוב לקדימה

    הגב לתגובה זו

    • אולי רבים, אבל ממש לא טובים, (ל''ת)

      כי אם ההיפך, 04/01/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חברים מספרים על שנלר

    י. פרוע, 04/01/06 09:34

    אנשים זה הולך להיות קצר מאוד, לשנלר אין בכלל חברים.
    הכח שלו מתבטא בקול שלו ושל משפחתו{גם לגבי זה אני לא בטוח}.
    זה לא שאין לשנלר הרבה תומכים לשנלר אין בכלל תומכים ולמען האמת תשעים וחמישה אחוזים מהמתנחלים בכלל לא יודעים במי מדובר..
    לקרוא לשנלר ''מנהיג המתנחלים''
    זה בערך כמו לומר שהכבש של שרון מועמד לתפקיד סגן ראש הממשלה.
    מה שאומר שהספין הזה מתאים כמו כפפה ליד למפלגת הספינים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מפלגה של ג''ובים

    יהודה, 04/01/06 08:35

    כל יום אנחנו שומעים על איזה כוכב נוסף לרשימת קדימה,זאת מרמלה,זה מהצופים,זה מהש''ב,וזאת רופאה.
    אין לי בעיה עם מפלגה מרכז,יש לי בעיה שאין בחירות למפלגה ובוחרים אנשים כמו במפעל פרטי,,אז בידים של מי המדינה,,,???
    זה נראה כמו אירגון פשע אם מפלגה לוקחת את הנגבי, רוחמה,אפללו, ועוד כאלה שלא עשו כלום חוץ מללכת לשמחות ולתת צקים מכסף ציבורי,,??
    או אדון רמון שמזמן אנו חושבים שהוא בכנסת כי משלמים טוב שם.
    גם לגבי האדון הנ''ל מהשומרון זה הצטרפות בתור קבלן בוחרים של אנשי השומרון.....
    אז מי מוביל את המדינה
    יצאנו מבולבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זבל (ל''ת)

    בוגד, 04/01/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גועל נפש! גועל נפש! גועל נפש! (ל''ת)

    גועל נפש!, 04/01/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100%. המתנחלים וראשי יש''ע ורבניהם הם ממש גועל נפש (ל''ת)

      ארצי, 04/01/06 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פלצנים כתומים . מושחתים זה מפד''ל והאיחוד האנטי לאומי (ל''ת)

    אני, 04/01/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דתיון החצר לקשט את הקיסרות השרונית. (ל''ת)

    אוהד, 04/01/06 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אוהב כוח ושררה יותר מעקרונות?

    שלמה, 04/01/06 07:37

    בשנת 2001 משרד ראש ממשלה דאג לך לקצת פרנסה. כנראה אתא חבר של שרון. אם הכסף שתתקבל תעבור למקום ''טוב'' למעמד הגבוהה מרכז הארץ וכך תיתן יד לאלו הפוגעים בנו. זה יפה? זה דוגמא טובה? תשקול שוב ואל תהיה עלה תאנה לערוותו של שרון

    הגב לתגובה זו

    • עוד נהנתן של השמאל - לפחות ירדה המסיכה

      ציוני, 04/01/06 09:46

      אל תדאג ידידי משילה , לבסוף תנוקה הארץ מנוכלי הכסא והשררה - רק נשכיל אנו אוהבי הארץ לחבר בין חילוניים ודתיים לימין מלוכד ונביס את העוקר והעוכר שרון ויתר גמדי השמאל.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    וזה בדיוק על מה שמושחתים כשרון חוגגים

    cyrano, 04/01/06 07:33

    על העובדה שמועצת יש''ע לא הצלחיה לייצר מתוכה מנהיגות אמיתית אינטלקטואלית, אידיאולוגית ולוחמת..
    שתחבור למפלגות הימין האוטנטי
    ( האיחוד הלאומי, המפד''ל וישראל ביתינו ), תלכד את השורות, תשים את המחלוקות בצד, תגייס חלק מהעיתונות האקטיביסטית לטובת מאבקה, , תגייס את כל הכוחות האמוניים בתוך העם, ותצליח ליצור סחף בדעת הקהל שתפעל לטובתם...
    איך ייווצר סחף כזה אם היא מגייסת לשורותיה טנשים כמו העתניאל שנלר הזה, שהיום הוא בראש מאבק הכתומים מחר הוא מצטרף לזה אשר החריב את גוש קטיף ?.
    אם הם סומכים על כך שאחרים יעשו את העבודה שלהם וביום פקודה יתחילו לנפנף עם הידיים והרגליים לכל הכוונים, ואפילו לקרוא פסוקי תהילים , אז תור יישובי הגדה, הולך וקרב, וגרוש התושבים משם זה רק עניין של כמות וזמן...
    לא בגלל שתהילים לא עוזר, דוקא כן, אבל, בגלל ש''הכל כתוב , והרשות נתונה'' ... והרשות, היא הבחירה, והיא המחייבת...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה גם הוא מושחת..... (ל''ת)

    מלי, 04/01/06 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מנהיג של מי???

    משה, 04/01/06 07:23

    מי זה בכלל? את איזה מתנחלים הוא מנהיג?
    תמתנו את הכותרות שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי יבחר בגללו??המתנחלים??

    ליכודניק, 04/01/06 07:14

    אנשי שדרות??
    אננשי כהנה?
    אנשי אשקלון?
    המפונים?
    אלו שצריכים להתפנות??
    ברור שזה עלה לכיסוי ערוותו של ראש הממשלה
    הספינים הללו עוד ימטוטו אותו מוקדם או מאוחר

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש כאן הרבה הרבה מאוד טוקבקים בשכר (ל''ת)

    משהו קבוע, 04/01/06 07:08

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מהכרות אישית- איש מעולה (ל''ת)

    אריה, 04/01/06 06:31

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כמה עוד ימחזרו את שנלר כיו''ר מועצת ישע? (ל''ת)

    כבר לפני שנים, 04/01/06 06:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני בהלם !! הכל מתמוטט לנו (ל''ת)

    זה קורע משפחות, 04/01/06 05:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למתנחל יש ערך כה גדול ?

    אברהם, 04/01/06 05:42

    ועוד אצל שרון
    הוא כנראה באמת זקוק לסתימת החור בלב

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    משת''פ

    יואב, 04/01/06 05:16

    מי שקרא את ספרו של פייגלין ''במקום שאין אנשים'' לא הופתע. הספר מתאר בפירוט, בין השאר, את הכשלת המאבק נגד אוסלו בידי מועצת יש''ע.
    לא מפתיעה גם ההתנהגות שלהם השנה. הם משתפי פעולה ומוליכי שולל שאיכפת להם אך רק על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הוא שווה 2 קולות בלבד

    אלי, 04/01/06 05:03

    שלו ואולי של אשתו... אדם לא אהוד בלשון המעטה...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יישר כח, צעד אמיץ ואמיתי (ל''ת)

    שמוליק, 04/01/06 04:22

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא מוכן לנסיגה בסדר גודל של 90 אחוז (ל''ת)

    שנלר השמאיל מאד, 04/01/06 03:11

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני בחיים לא שמעתי עליו. (ל''ת)

    מגורש מגוש קטיף, 04/01/06 02:53

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עתניאל שנלר הוא איש מצוין!

    מכיר אותו, 04/01/06 02:12

    לפחות במילואים הוא איש אהוב מאוד ומוערך

    הגב לתגובה זו

    • כמו תא''ל טננבאום / גונן שגב? (ל''ת)

      עוד נפל..., 04/01/06 06:39

      הגב לתגובה זו

      • איך אתה מעיז סתם להשמיץ?!

        כותב התגובה, 04/01/06 07:47

        אם אתה לא יודע - לפחות תשתוק.
        לפי התגובה שלך כנראה שלא עשית מילואים או שירות צבאי בימי חייך.
        בטח אתה גם מעלים מסים, לא משלם מכס וא''כ בוכה על זה שאין מספיק קצבאות.

        הגב לתגובה זו

    • הנאמנות לחבורת הצנחנים עולה על הכל

      יחזקאל מר''ג, 04/01/06 07:07

      ושוב הכל נעוץ בשורשי השירות הצבאי

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שנלר מתאים לשרון שניהם בנו התנחלויות והחריבו אותן (ל''ת)

    שלאף, 04/01/06 02:03

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות

      דודי, 04/01/06 08:00

      שניהם התפכחו והתעוררו מחלום ארץ ישראל השלמה,והם אוהבים את הארץ לא פחות ממך וממני אבל הם יודעים לקרוא את המציאות וללכת לפיה

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    יש אצלנו די הרבה שרוצים פיצוי ולעזוב (ל''ת)

    י., 04/01/06 01:46

    הגב לתגובה זו

    • אני מתנגד, אבל אשתי וכל חברותיה מתות לעזוב (ל''ת)

      היאוש גדול, 04/01/06 05:43

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה משקר? מי אתה מי אשתך? (ל''ת)

        נשות נוקדים!, 04/01/06 11:07

        הגב לתגובה זו

        • אם הייתי מפרסם את שמי. הייתם נשארים פעורי פה

          תושב נוקדים, 04/01/06 12:46

          וחבל שאני ורוב המתיישבים כאן בנוקדים נמנע מאיתנו לצאת בפרהסיה. כי לא יהיה לנו קל עם המטורפים שימררו את חי משפחותינו.
          ואני שוב חוזר ואומר! רוב תושבי נוקדים רוצים כבר מזמן לברוח. אך ממלאים את פיהם מים.

          הגב לתגובה זו

          • ידוע לי ללא כול צל של ספק! רוב המתיישבים בנוקדים מצביעם קדימה. (ל''ת)

            ג מנוקדים, 04/01/06 13:21

            הגב לתגובה זו

    • אני מכירה את הישוב שלכם מצויין והוא לא מייצג את המתיישבים האידאליסט (ל''ת)

      אלא צרכני וילה, 04/01/06 08:25

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק. גם אחי גר בנוקדים. ורובם שם מחכים ליום הפיצויים הגדולים.

        אח של מתנחל, 04/01/06 12:40

        ולא רק בנוקדים. ידוע לי שברוב ישובי יו''ש המתיישבים שם מחכים ומצפים ליום הגאולה שבו יודיעו להם שהם מתפנים. ומקווים לפיצויים הגדולים שיהיה מנת חלקם.

        הגב לתגובה זו

    • אחותי מנוקדים. ישוב של הרבה ארחי פרחי ללא אידיאלים. (ל''ת)

      מישהי., 04/01/06 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני באמת מקווה שלא ימצאו כלום, אחרת אנחנו בתחת! במי נבחר בליצן או (ל''ת)

    בסטלין?, 04/01/06 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מענין מה יש בו שכל כך הרבה אנשים

    יוסי, 04/01/06 01:23

    מעריצים אותו ותופסים ממנו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הוא מנהיג המתנחלים כמו שאני חתיכה, יפה, חכמה ועשירה. (ל''ת)

    פומרנץ שולה, 04/01/06 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מנהיג המתנחלים? מי הוא בכלל?,,, המנהיג שלנו זה הקב''ה וע''י התורה

    סתיו, 04/01/06 01:11

    והוא לא בדיוק מצטרף לשרון...

    (תהיו בטוחים שהוא הצטער
    יחד עם המגורשים של קטיף וצפון השומרון, רק שהוא נותן לאנשים בחירה חופשית)

    הגב לתגובה זו

    • המנהיג שלכם הקב''ה והוא שמח על ההינתקות-עובדה

      קפטיין אבו אמין, 04/01/06 05:41

      אבל אתם מחללי שם שמיים ומתנגדים לרצונו של קב''ה ולכן תרד אש מן השמיים ותאכל אתכם,אחרי שמי שממלא את רצון הקב''ה יפנה אתכם מאיו''ש כמו שפנה אתכם מעזה.
      יחי אלוהים ששונא צבועים המתקראים דתיים.

      הגב לתגובה זו

      • ההתנתקות היתה החטא והקסאמים היומיומיים זה העונש

        גורם בכיר, 04/01/06 13:43

        לעם טיפש,זה מה שמגיע,וזו רק ההתחלה......

        הגב לתגובה זו

    • ואיפה היה הקב''ה?

      דודי, 04/01/06 08:04

      בין השנים 1939 ל1945?הוא לקח חופש ?או שהוא פחד מהנאצים,תפסיקו לבלבל את המוח ותחזרו לשפיות.

      הגב לתגובה זו

      • האם שמעת על המושג ''ואני הסתר אסתיר פני מהם'' - העדרות ה' בשואה

        חיים, 04/01/06 08:25

        היתה זועקת.

        הגב לתגובה זו

      • רדודי: שכנעת אותי בויכוח על קיומו / אי קיומו של הקב''ה

        סתיו, 04/01/06 13:24

        הנימוקים שלך ממש מלומדים. כנראה שאני באמת לא שפוייה.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אלוף משנה שנלר-מנהיג שפוי וחכם

    שאול, 04/01/06 01:06

    היותר רציני מקרב המתנחלים
    בן אדם עם קבלות

    הגב לתגובה זו

    • שאול ספר לנו בבקשה על שנלר...

      יעקב, 04/01/06 09:38

      אולי תעשה טובה ליהודי?
      קראתי את הכתבה ,התקשרתי
      לחמישה חברים כולם מתנחלים ואף אחד לא יודע מי זה השנלר הזה ומתי בדיוק הוא היה מנהיג המתנחלים.
      בוא תספר לנו מתי בפעם האחרונה הוא הוציא אנשים להפגנה ,איזה ציבור הוא הנהיג ובכלל מתי הוא דיבר לאחרונה באמצעי התקשורת..

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שאלה: מי יודע מה זה ''שנלר'' בגרמנית?

    ''שפרכן דויטש'', 04/01/06 01:03

    תשובה:
    ''מהר יותר''.

    מעורר מחשבות...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תמיהה על מר שנלר היקר

    סוקרטס, 04/01/06 01:00

    עותני, הבנו שאתה מתון, ושחשובה לך האחידות בצה''ל ולכן יצאת נגד הקוראים לסירוב פקודה. מקובל.
    אבל כזכור, התנגדת לתוכנית ההתנתקות. איך זה שאתה מצטרף עכשיו לשרון?
    נשגב מבינתי.

    הגב לתגובה זו

    • רק חמור לא משנה את דעתו (ל''ת)

      דודי, 04/01/06 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם אני לא ראש מועצת יש''ע - אף אחד לא (ל''ת)

    יהיה, 04/01/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שרון פסול מלשמש ראש ממשלה

    רוני, 04/01/06 00:40

    לא ייתכן שאדם שיש כנגדו חשדות כה כבדים של מתן שוחד, קשרים אפלים לעסקי הימורים ושבנו כבר הורשע ואפילו הודה במתן עדות שקר ימשיך לכהן כראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף סוף מישהו רציני באמת

    ערן, 04/01/06 00:37

    שנלר הוא אחד האנשים היותר רציניים במערכת המדינית

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שנלר משתפ של השב''כ

    לשעבר, 04/01/06 00:36

    ועכשיו תבינו את עומק השחיתות של שרון

    הגב לתגובה זו

    • תפרט, בבקשה. (ל''ת)

      עיתונאית, 04/01/06 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה נבלה וזה טרפה

    גדעון, 04/01/06 00:35

    שני אנשים שאין להם שום קשר אדאולגי הולכים יכד במטרה להחריב
    נקווה שיום אחד תשבו בכלא
    מנהיגות יהודית הבטיחה ותקים
    גם אם זה יקח 20 שנים בוא נבוא בחשבון עם המגרשים

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תחזיר את הפליז! (ל''ת)

    מ., 04/01/06 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שנלר, סומכים עליך. תוציא אותנו מפה

    אלקנה דור, 04/01/06 00:31

    פיצויים כמו שצריך ואני אורז כבר היום וגם נותן נשיקה וחיבוק לחיילים שבאים לפנות אותי.

    שנלר, אתה אחד משלנו.
    תדאג לנו להסדר הוגן.

    הגב לתגובה זו

    • אחמד, לך לישון (ל''ת)

      מחמוד, 04/01/06 00:49

      הגב לתגובה זו

      • מחמוד, ערפא תיזק! (ל''ת)

        יוסוף, 04/01/06 01:25

        הגב לתגובה זו

    • אתה מתחזה. אין אלקנה דור בשבות רחל. שקרן שמאלני! (ל''ת)

      ציפורה וייציג, 04/01/06 01:15

      הגב לתגובה זו

    • שנלר. חזק ואמץ. סומכים עליך אתה מייצג מתישבים רבים שרוצים להתפנות

      רוצים להתפנות, 04/01/06 17:26

      מר שנלר היקר! יהי רצון שהקב''ה ימלא את כול משאלות ליבך ומשאלותיהם של רבים ממתישבי יו''ש לטובה ולברכה. ויגיע היום הקרוב ובע''ה
      ואנו נתפנה מהמקומות האלה הניקראים התנחלויות . ותאמין לי! שאכן רבים מחזיקים לך אצבעות.
      ואכן. חזק ואמץ. ואל תחת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכן, עולה על אוניה טובעת. (ל''ת)

    אופטימי, 04/01/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כול מי שמצטרף למפלגתו של מושחת ובוגד זה

    יעקב, 04/01/06 00:18

    מחלל שם שמיים !!!

    הגב לתגובה זו

    • כן, אדון מתקשר,רק אצלכם החוכמה. (ל''ת)

      בורא עולם, 04/01/06 01:27

      הגב לתגובה זו

    • ולכן להצביע ש''ס כי שם אין מושחתים? (ל''ת)

      אסי, 04/01/06 03:01

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שנלר אתה לא מתבייש.קראת חדשות (ל''ת)

    צליק, 04/01/06 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שנלר לך בכוחך זה והושיע את עם ישראל

    עמית, 04/01/06 00:04

    כל הכבוד וישר כח
    עם ישראל איתך!
    אתה מייצג את הזרם המרכזי המתון והשפוי בקרב המתיישבים!

    הגב לתגובה זו

    • נקווה שיש עוד הרבה כמוך בבית אל (ל''ת)

      אמיר, 04/01/06 00:47

      הגב לתגובה זו

      • אמיר. אכן ישנם הרבה בבית-אל שחושבים ורוצים כמו עמית. (ל''ת)

        ריקי, 04/01/06 17:56

        הגב לתגובה זו

    • אתה גר בבית אל כמו שאני צנצנת (ל''ת)

      לא צנצנת, 04/01/06 00:49

      הגב לתגובה זו

    • עמית, זה לא יפה להתחזות. ותוריד כבר את הידיים מהסושי, שמאלן. (ל''ת)

      סתיו השמאלנית, 04/01/06 01:16

      הגב לתגובה זו

    • כללי ברזל לשמאלני המתחזה

      י. פרוע, 04/01/06 09:41

      1 ראשית השם שבחרת הוא על הפנים, אצל דתיים השמות מחולקים לבנים ובנות בצורה מוחלטת כל ילד דתי בן 10 יאמר לך שעמית זה שם של צפונבון .
      2 אל תספר שאתה גר בהתנחלויות אידיאולוגיות זה לא אמין..
      3 תשפר את הסגנון כתיבה ,המתנחלים בדרך כלל הם אנשים איכותיים

      הגב לתגובה זו

    • היידיה מרזל (ל''ת)

      שפריר, 04/01/06 09:52

      הגב לתגובה זו

    • עמית. אמת אמרתה (ל''ת)

      ריקי, 04/01/06 17:39

      הגב לתגובה זו