• 82.

    אני תושב פדואל

    תושב פדואל, 02/01/06 22:37

    ואני יכול להגיד לכם שמשרד הביטחון הכניס את פדואל ועלי זהב לשומרון
    בגלל חשש לקסאמים על בן גוריון וקטיושות על עזריאלי


    עלי זהב ישוב חילוני תושבב לא שונים בתושבי תל אביב בעורך חיהם
    פדואל ישוב דתי לא שונה גם בעורך חייו

    המיעוט הימני הקיצוני נמצא במאחזים הלא חוקיים
    כמו חות גלעד לא במקומת שהוזכרו בכתבה

    הגב לתגובה זו

    • מי קיצוני???

      יהודי גאה, 02/01/06 23:13

      למה אתה צריך להיות יפה נפש מול כל השמאלנים האלה??. אני גאה בנוער שנמצא בגבעות ובמאחזים. זה הנוער הנפלא. ותתפלא אני חילוני שהיה שותף להקמת 3 גבעות. גבעת שלהבת ביצהר, מאחז הגיבורים בחברון, והגבעה המערבית בשבי שומרון. ועוד נמשיך ונקווה שהציבור השמאלני שונא היהדות יעזוב אותנו בשקט, והגאווה שלכם המתנחלים לא תפגע.

      הגב לתגובה זו

    • העברית שלך כמו היושר שלך! (ל''ת)

      ''ימין קיצוני'', 03/01/06 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    לעצור את התפשטות היהודים

    שון, 02/01/06 22:33

    הם תופסים אדמות של הפלסטינים ואני חושב שזה רע ואני אלך להפגין עם אבא שלי על הכיבוש הרע שהיהודים הרעים עושים לפלסטינים המסכנים

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    המתנחלים הם עלוקות ומוצצי הדם של המדינה

    ארצי, 02/01/06 20:23

    ורק אסונות הביאו על ארצנו. ולהוסיף את רבניהם המטורפים וכול ראשי יו''ש הסהרורים. אז כמה חבל על מיטב החיילים ושאר כוחות הבטחון שנפלו ושממשיכים לסכן את חייהם בגלל יצורים משיחים וחוליגנים כאלה...

    הגב לתגובה זו

    • כבר כמעט ארבעים שנה אני

      גבלס: כל הכבוד!, 02/01/06 20:43

      נהנה לקרוא את התיקשורת הישראלית. ניצחוני בני, ואני לא מקנא, בתקווה שיצליחו כמונו, בגרמניה.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    ליודע למה יש ביקוש אדיר (10)

    ברל הכיר אתכם, 02/01/06 20:00

    לאנטישמי, השקר הוא הטבע הראשון שלכם, ולאחר רכישת מיומנות במשך עשרות שנים, אין לכם שום בעיה להפיץ בדיות בלי להכיר את העובדות, בדיוק כמו ההסתה הגבלסית על ה''מתנחלים'', שאינכם ראויים להתאבק בעפר רגליהם.
    א. המדינה הנאצית הזו אינה נותנת למגורשי קטיף להתיישב ביו''ש, הם גירשו, הם עושים את ה''ישוב מחדש'' של הפליטים שהביאו לפת לחם לאחר עשרות שנות דם, יזע ודמעות.
    ב. רוב מתיישבי הגוש היו ילדים קטנים כאשר בוצעה מדיניות היודן-ריין בחבל ימית, וחלקם לא היו כלל. רבים מאד מהם הם משוקמי עיירות הפיתח בדרום, שנזרקו שוב לרחובות, כפי שאוהב השמאל לעשות לדתיים ולעולי ארצות המזרח. אז איך זה מתיישב עם כך שהם הגיעו מסיני?
    ג. ואם הגיעו מסיני, לאחר שבוצע בהם פשע נאצי ראשון, מה מצדיק את הפשיעה?
    ד. מתי בקרת באחרונה באיזשהו ישוב ביש''ע. אנו או חיים שם או מבקרים שם כמעט מדי פעם בשבוע, ואנו יודעים שמשפחות ברוכות ילדים גרות שם כבר שנים בקרוואנים, בהמתנה לדיור קבע.
    ה. ממתי בנין הארץ זו סחיטה? חלאה!!!!! מי שסוחט באמת ובגדול כבר עשרות שנים את קופת המדינה אלו הם הקבוצים, שמזמן לא יצרו דבר, פראזיטים שהתרגלו לעשות בקופה של ה''מדינה שהשמאל בנה'' כבתוך שלהם. כאילו לא שילם כל עם ישראל מסים, כאילו לא כולם משרתים בצבא, וכאילו לא רק הם מסרבים להגן על המולדת והולכים להסניף סמים ברחבי העולם.
    ו. ואת זה אמר על חלאת אדם כמוך, אחד מאבות תנועת ההתיישבות היהודית בארץ ישראל, ברל כצנלסון: ''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, – ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה – לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה – את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18)

    הגב לתגובה זו

    • אני שמח שהרגזתי אותך.

      !, 02/01/06 20:54

      מבחינתי זו מצווה.

      השימוש הרב בנאציזם מוכיח בדיוק על איזה תורה צמח פרא שכמוך.

      הגב לתגובה זו

      • לך? גם אני חושב שאתה חולה במחלת הדקדאנס והניהיליזם (רקבון). (ל''ת)

        מר שמח, 02/01/06 21:43

        הגב לתגובה זו

        • על תגובת 79

          ערן, 04/01/06 11:24

          התגובה שלך ל ו' הקשקשן היתה מצויינת!! יחד עם זאת, לא צריך להתעצבן מכל יללה ו/או נביחה של אידיוטים מהסוג של ו' (שאותו אכן היטבת לתאר).

          הגב לתגובה זו

  • 78.

    המלשן אופנהיימר רוצה להיות ח''כ

    חבר, 02/01/06 19:42

    גם בלעדיו הכנסת דוחה, אם המלשן הזה יהיה ח''כ היא תהיה גם בזויה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    די לשינאה

    איחוד העם, 02/01/06 19:23

    הערבים בונים בלי כל אישור ולאף אחד זה לא מזיז אז למה שיהודי בונה בית חוקי כל השמאל זועק.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    המתנחלים - שומרי הראש של כולנו (ל''ת)

    רן, 02/01/06 19:12

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים הם כאבי הראש של כולנו. (ל''ת)

      יערה, 02/01/06 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    שרון מקרטע אני בוחר בנתניהו

    אני בוחר ליכוד, 02/01/06 19:10

    האם שרון זה שישב את השטחים או שפינה את השטחים זה שהגן על הגבולות או זה שנסוג מהגבולות זה שנבחר בליכוד או זה פרש מהליכוד האם שרון הוא הליכודניק או השמאלי קיצוני שרון עם
    רוחמה אברהם יעקב אדרי אברהם הירשזון רוני בראון גדעון עזרא אולמרט וציפי ליבני או שרון עם שמעון פרס - חיים רמון - ודליה יציק
    ואולי שרון הבולדוזר שסחב ימינה בכל שנותיו פשוט מקרטע חולה לא מתפקד איבד את הכיוון או אבד לו הזיכרון ולא יודיע משמולו ומימינו אני אומר לכם מסוכן לבחור בשרון ואתם האידוטים מניפים את ידכם הימנית בטיפשוט וצועקים האי שרון ושרון יביא עליכם ועלינו חורבן
    קדימה לא מצליחה לגייס 50 מועמדים לרשימה ועושה כל כך הרבה רעש אפילו לפריצקי יש ברשימה 50 מועמדים שכל אחד מהם ראוי יותר מכל מועמד של קדימה והיא קדימה מצפה ל40 מנדטים 40 זפטות תקבל רק הליכוד נבחרת החלומות כל אחד ממועמדי הליכוד עדיף על כל מועמדי קדימה ביחד
    הליכוד ונתניהו יקבלו 40 מנדטים וירכיבו את הממשלה הבאה נתניהו ראש הממשלה הבאה ושרון המקרטע וקדימה הוירטואליט לא יעברו את אחוז החסימה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    על אפכם וחמתכם

    תכו גלים, 02/01/06 18:28

    על אפם וחמתם של הכותים השמאלנים ויתר אויבינו הערבים , נמשיך בבניין יהודה ושומרון.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    סופסוף חדשות טובות...

    אבנר, 02/01/06 18:16

    אתר nrg, למה שלא תפתחו ערוץ ''אופטימיות''? זאת יכולה להיות אחלה כתבת פתיחה.

    רק אפשר להבין למה יש בכתבה נימה של רוע? כאילו זה משהו רע?
    למה שלא תעשו כתבות עוינות כאלו על הבנייה במועצה אזורית חבל אשכול או במועזה האוזרית עמק חבר וכו'?
    לכל מועצה אזורית יש את הזכות לבנות ונמאס שכשמדובר מועצה אזורית שומרון, בנימין, גוש עציון או הר חברון ישר התקשורת פותחת עיניים, אז מה עם רוב התושבים במועצות הללו הם מתנחלים - זאת לא סיבה להשמיץ.

    שאלה לתקשורת עויינת...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גם ברמלה, לוד ועכו (ל''ת)

    שפיץ, 02/01/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לבנות את המדינה - כל הכבוד !

    דני, 02/01/06 17:58

    הציונים ימשיכו לבנות הרבה אחרי שישלחו את שרון ועומרי לחווה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא ירחק היום בו ירו באנשים בגלל דעותיהם .

    דני ב, 02/01/06 17:56

    כנראהנ שהפשיסטים שכותבים כאן לא למדו כלום מאז רצח אמיל גרינצוויג.
    אני שמאלני ואינני בוש בכך.
    אני ומשפחתי מבוני הארץ הזו ולא היגעתי ארצה על מנת שמוסתים פאשיסטים יכתיבו לי את דעותיהם.
    את דעותי אינני מהסס להשמיע בכל עת ובכל הפגנה.
    אני יכול להביט ישר בעיני כל אחד ולהגיד שמעולם לא חמסתי את רכושו של האחר, מעולם לא גזלתי את אדמתו, מעולם לא הרשיתי לא לעצמי או לילדי בהיותנו לובשי מדים להרים יד על מישהו יהודי כערבי, כולל כאשר נאלצנו לעשות מילואים בחברון בהגנה על הכנופייה היושבת שם.
    מי שלא מוצאות בעיניו חן דעותי יכול להצטרף לשורה הארוכה של אלה המוזמנים לנשק את ישבני...

    הגב לתגובה זו

    • (אגב, הערבים לא חושבים שאתה מבוני... וכו', אז כדאי שגם אתה תחשוב כך

      משפחי מבוני, 02/01/06 21:46

      על עצמך, ומהר) ואנו מעולם לא שדדנו אדמת איש, אלא שדדו אותנו. יו''ש זו אדמת ישראל, לא רוצה? לך שתה מים המלח.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שלום עכשיו = שנאת יהודים! (ל''ת)

    חיים, 02/01/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כל הכבוד -לבנות בתים ברחבי הארץ הטובה (ל''ת)

    צבי, 02/01/06 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    השומרון ישראלי! (ל''ת)

    רון, 02/01/06 17:38

    הגב לתגובה זו

    • למען הדיוק - השומרון יהודי! (ל''ת)

      וצריך להישאר, 02/01/06 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    בושה למדינה (ל''ת)

    א7, 02/01/06 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד. לבנות לבנות לבנות

    יותם, 02/01/06 17:32

    איפה שלא יבנו היהודים יקחו הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולי עכשיו תבינו...

    הבנה, 02/01/06 17:30

    לאן הולך כל הכסף שנלקח מהעניים...

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מלשנים נמאסתם (ל''ת)

    בן יאיר, 02/01/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גודל מבטיח הרתעה ושרידות.

    SOJ, 02/01/06 17:00

    גודל מדינה מינימלי הוא צורך קיומי-
    מי שנתפס כקטן מזמין כוונות חיסול.
    אנחנו רחוקים מהגודל המינימלי וחייבים להתרחב.
    השמאל מאמין בערכים אונברסליים
    ורואה במדינה ושטח לאומנות.בלי הגנה של מדינה הוא גם הראשון שמחוסל-תוך שהוא תמהה על כך
    שערבים ארופיים וכ''ו אינם שותפים לערכיו.

    הגב לתגובה זו

    • לי יש יותר גדול!!!! (ל''ת)

      אחמדינג'אד, 02/01/06 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל הכבוד-יחד נתגבר על האוייב ( השמאלני/פלשתיני) (ל''ת)

    כל הכבוד, 02/01/06 17:00

    הגב לתגובה זו

    • amen (ל''ת)

      WFEC, 03/01/06 03:33

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מפלגת העבודה אוספת את כל שונאי ישראל

    צריך ישראל חזקה, 02/01/06 16:55

    בראשם שלי יחימוביץ, יריב אופנהיים, יולי תמיר ועוד כאלה בכיינים אשר מוכנים למכור את המדינה למחבלים, תמורת נזיד עדשים

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עם חולה ומחליא! אפשר להקיא!

    כל האמצעים כשרי, 02/01/06 16:49

    כל עם נורמלי שמח וגאה בכל בניה ובכל פיתוח והתקדמות, והעם הזה, שטוף זירמת השמאל, מחפש רק את השלילה. איך לשנוא עוד, איך להחריב, איך להרוס, איך לייצר אנטישמיות מן הסוג הנאצי ביותר, ולשנוא, לשנוא, לשנוא, לשנוא!

    הגב לתגובה זו

    • yes.just like killing the cancer (ל''ת)

      meir yehuda, 03/01/06 04:02

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הבניה ביו'ש תשובה לטרור הפלשתיני (ל''ת)

    משה בודק, 02/01/06 16:48

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מקשקש, משה בודק!

      שיבת ציון בגלל, 02/01/06 20:25

      העם הזה הפך לעדר מדקלם.

      אנו בונים את הארץ כי זו זכותנו וזו חובתנו!
      ה''טרור'' הערבי הוא תגובה לריבונות יהודית, שהיא לא מתקבלת על דעתם של הנאצים הערבים, ימח שמם!

      ל''טרור'' מגיבים בחיסול מבצעיו, מה שמדינת ישראל מסרבת לעשות בכל תוקף. זו אותה מדינה פושעת, שבמקום להילחם באויב הערבי נאצי, נלחמת ביהודים השורשיים, שהם תועבת השמאל שונא ישראל. הם נשבעו להחריב את היהדות על כל השלכותיה - עם, תורה וארץ!
      וזה מה שהם עושים, כשהיהודים מקשקשים בשכל, במקום לקום ולהילחם בכל האמצעים באויב מבית, כי אז האויב מחוץ לא יהווה שום בעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    'שלום עכשיו' תוקעים סכין בגב האומה (ל''ת)

    משה בודק, 02/01/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לבנות ולבנות כי הטרור והמושחתים בחוות שרון לא יעצרו את העם היהודי

    בונה הארץ, 02/01/06 16:36

    התשובה לטרור ולאויבינו מבית ומחוץ- בניה ערכים והטמעת הקשר והחיבור של העם היהודי עם העבר ומלחמה בלי פשרות יום יום שניה שניה בכל הטרור על מנת להרוג כל מי שיוזם מפעיל מתכנן מבצע ומסית לטרור נגד כל יהודי באשר הוא. המלחמה ללא בגץ ובצלם וזכויות הטרוריסט ושלום עכשיו ואח''כ כי....אלה מסרסים את יכולתנו ועמידתנו ומחלישים את זכותינו ועצם קיומינו בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל הכבוד-ציונות במיטבה! (ל''ת)

    מ, 02/01/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הם בונים על פיצויים... (ל''ת)

    אילן, 02/01/06 16:34

    הגב לתגובה זו

    • הם בונים, נקודה. מה אתה עושה, (ל''ת)

      חוץ מהפצת תורת, 02/01/06 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    וכאשר יענו אותו - כן ירבה וכן יפרוץ! (ל''ת)

    עלו והצליחו, 02/01/06 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מבצע מכפיל משלש ומחמש (ע''פ תוכנית השלבים)

    בהצלחה!!!, 02/01/06 16:31

    זה הזמן ליישב כל גבעה לאכלס כל הר ולהכפיל כל שכונה!
    לקבור את מפת הדרכים בפח הזבל של ההיסטוריה היהודית!
    לפרוס מפת התיישבות מאוכלסת בצפיפות במהגרים מהשפלה, גוש-דן אילת מטולה ובעיקר תושבי התפוצות.

    זה הזמן של מועצות י''ש לשנות את הדימוי הרכרוכי-תבוסתני שדבק בהן בצדק ולהוכיח מסוגלות, מנהיגות ויכולת לסחוף את ההמונים השרויים עדיין בדיכאון ואפטיות כסיפטומים של המצב הפוסט-טראומתי.

    האתגר להכפיל לשלש ובעזרת השם לחמש את מספר התושבים בי''ש במהירות האפשרית צריך להיות מתורגם לתוכנית אופרטיבית ברת ביצוע מידי.... המון איחולי הצלחה
    כי בהחלט נוכל לנצח במאבק זה...

    הגב לתגובה זו

    • אחרי זה אל תבכו כשיפנו אתכם (ל''ת)

      פפחחחחח!!, 02/01/06 17:34

      הגב לתגובה זו

    • ולחזור לגוש! לא היתה הצדקה

      לשוב לגוש קטיף!, 02/01/06 20:29

      לתבוסתנות שהתגלתה בימי הגירוש! ולא ברור מדוע לא התארגנו מיד לשוב לגוש. איך צפו בטלויזיה בשריפת עשרות בתי הכנסת בגוש ולא עלו בהמונים על הערבים לחסלם? מה קורה? כל הגברים במחננו הם בוגרי צה''ל, כולם עושים מילואים (דבר שצריך להפסיק לעשותו), אי אפשר היה לשוב לגוש בכח עצום?
      למה מניחים לתמצית הרוע הישראלי לנצח? למה מתעלמים מן העובדה שמדובר באויב ולא באחים?

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם יריב אופנייהמר נבחר לכנסת

    חייל שמשתחרר, 02/01/06 16:28

    אני יורד מהארץ...
    יש לי איך...
    נמאסתם כבר.. העם הזה כמו אישה מוכה שחוזרת לבעלה המכה כל פעם
    אני ארד לחו''ל .. את שלי נתתי שלוש שנים בחרא.... אבל אתם מצביעים ליריב אופנייהמר וכל שלושת השנים שבהחלט השקעתי על בטחון המדינה יירדו לטמיון אם הבוגד השפל הזה ייכנס לכנסת.

    עדיף כבר לראות 61 ח''כים ערבים בכנסת כולל בן לאדן, נסראללה ומוחמד דאחלן.. אולי הם תת אדם אבל לפחות לא בוגדים בעמם ועל כך אני מעריך אותם פי מיליון מיריב אופנייהמר הנחש הבוגדני

    הגב לתגובה זו

    • לעיתים ערבי טוב יותר משמאלני (ל''ת)

      אהי, 02/01/06 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    המלצה: לא לעשות יסודות עמוקים מדי (ל''ת)

    אחותך, 02/01/06 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרס אוויל זקן

    חן, 02/01/06 16:20

    אתה לא רואה איך שרון צוחק ממך, איך הוא עובד עליך בעיננים. אתה משרת את הצרכים שלו כמו סמרטוט חסר דיעה והוא מנצל אותך ובינתיים בונה בשטחים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''בנה ופנה'' - ישראבלוף 2006 , השקעה הכי כדאית במדינת ישראל (ל''ת)

    מי שמבין יבין, 02/01/06 16:13

    הגב לתגובה זו

    • חיים יבין מבין, גם הוא שונא ישראל! (ל''ת)

      גבלס: הבנתי!, 02/01/06 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    המתנחלים הפכו למפא''יניקים. מוכרחים את חרות בכנסת. כדי שיפנימו ששיטת

    אלטלנה, 02/01/06 16:12

    עוד דונם ועוד עז, קרסה בהתנתקות. מיכאל קליינר הוא הפוליקאי האחרון שמציג לנו מצע של ציונות מדינית, שעיקרה הזכות על כל ארץ ישראל. זכות שאינה נובעת מהתיישבות, אלא מקנה את הזכות להתיישב. ויחי ההבדל הקטן.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    המשיכו ככה (ל''ת)

    אסף, 02/01/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חזקו ואימצו! כל הכבוד!

    אלי, 02/01/06 16:06

    בעז''ה עוד 3-4 שנים שאני אסיים צבא ואתחתן גם אני אעבור לאזור יהודה ושומרון! חייבים לייש ב שם כמה שיותר אנשים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    צריך להביא את השמאלנים הנחותים שיעבדו בבניה של אותם מיבנים

    חיים, 02/01/06 16:03

    השמאלנים הם הכלבים שלנו

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים אח שלי

      ימני, 02/01/06 16:08

      אין דבר כזה ימני קיצוני רק שתדעו לכם. מה שניקרא היום ימני קיצוני זה בגלל שהמדינה שלנו מטומטמת אבל ה''ימני קיצוני'' צריך להיות ''מרכז''
      והשמאל הרגיל הם השמאלנים קיצוניים
      תבינו כבר!!!אין לנו ארץ אחרת!

      הגב לתגובה זו

      • טעות בידך!

        מתמטיקאי, 02/01/06 17:36

        הימין קיצוני-פנאט, צריך להיות מוגדר נאו-שמולאני נאור.

        השמאלני-קיצוני-פסיכי צריך להיות מוגדר ימני-מתנחל-מזיל-ריר

        המרכז-שמאל-ימין, צריך להיות מוגדר למי-לעזאזל-אכפת-מה-אתה-כותב-כאן??

        הגב לתגובה זו

        • ובשביל זה הטרחת את עצמך! (ל''ת)

          השמאל מבשר, 02/01/06 20:41

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד לתושבי השומרון... (ל''ת)

    א, 02/01/06 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ישר כח למועצה איזורית שומרון (ל''ת)

    חע, 02/01/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אוי לכם מיום הדין!

    אזרח כועס, 02/01/06 15:49

    תתביישו לכם, לא למדתם לקח ממה שקרה בגוש קטיף.
    ואתם ממשיכים להעמיק את ההתנחלויות למשוך מתיישבים חדשים ולגרום לקרע בעם, חיזרו בכם ולא, כשיהיה פינוי לא ארחם על שכמותכם.

    הגב לתגובה זו

    • הבושה לשמאלנים

      ישראלי, 02/01/06 16:20

      אתה צריך להתבייש בגלל שהתנתקת
      ממסורת ישראל. אתה ושכמותך לא מבינים שאם ניתן לערבים את יהודה ושומרון הקסאמים יפלו על ראשך בתל אביב כפי שהם נופלים בדרום.

      הגב לתגובה זו

    • אוי לך מיום הדין!

      גדש, 02/01/06 17:12

      מגוש קטיף למדנו שאם נסוגים חוטפים את הקסאמים יותר ויותר לעומק.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בברכת שנת בניה פוריה. וימותו הקנאים. (ל''ת)

    :-), 02/01/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הלוואי והיה כואב לכם

    יובב, 02/01/06 15:39

    גם הבניה הלא חוקית של הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''הכלבים נובחים והשירה עוברת'' (ל''ת)

    אחיגלעד, 02/01/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    להשאיר את המתנחלים שם ולצאת!

    מיכאל סלמון, 02/01/06 15:31

    הרבה כאבי ראש ירדו לנו...

    הגב לתגובה זו

    • פרובוקאטור מתחזה. רוצה להסית נגד השמאל

      כן אתה מבני ברק, 02/01/06 15:50

      כדי שיהודים יהרגו זה את זה. רוצח.

      הגב לתגובה זו

      • די, די, אל תשלה את עצמך, זה לא פרובקטור - זה שמאלני

        הורה היאחזות, 02/01/06 17:48

        קשה מאד להאמין שיש חלאות כאלה בעם שלנו, אבל כבר היו דברים מעולם, עיין ערך ישראל קסטנר/מרדכי וענונו/טלי פחימה.

        הגב לתגובה זו

    • איך אתה לא מתבייש?

      דבורה, 02/01/06 16:03

      לא מספיק שלא תרמת כלום בחיים שלך לעם ישראל, אתה רוצה ככה להפקיר את טובי בניו? רואים שאתה חלול מבפנים, ויורה מהגרון שלך את השטויות שהתקשורת מנסה להכניס לך למוחך הזעיר.

      הגב לתגובה זו

    • ברור... כמה קל לנו לעזוב את המתנחלים לנפשם ולתת לערבים לחסל אותם

      הורה היאחזות, 02/01/06 17:19

      באותה הזדמנות נפטר גם מבני עיירות הפיתוח, שהרי עולים למדינה מליונים ולא מועילים לה... סתם ''כאב ראש'' וביחד נזרוק גם את הזקנים והנכים שעולים למדינה מאות מליונים בקצבאות, ובעצם רק מהווים נטל... לא?סתם ''כאב ראש''. בואו נקים את מדינת העשירים החילונים השמאלנים, ואת השאר נזרוק לערבים שיפטרו מהם. כמו שאמר פול פוט על משטר הטרור של הקמר רוז', ''לקמבודיה המהפכנית אין צורך ביותר ממליון בני אדם''. אז בואו נזרוק את כל השאר לזבל.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יותר לא אשלם מיסים!שחיתות ימנית קיצונית! (ל''ת)

    משלם המיסים, 02/01/06 15:30

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא אשלם. (ל''ת)

      משלם עוד יותר., 02/01/06 16:02

      הגב לתגובה זו

    • עשרה מיליארד הוצאתם על ההתנתקות אז תסתום את הפה שמאלני מסריח (ל''ת)

      חיים, 02/01/06 16:59

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אין מתנחלים-אין כיבושים-יש שלום!!! (ל''ת)

    אריה בון, 02/01/06 15:28

    הגב לתגובה זו

    • אין שמאלנים - אין הרוגים בפיגועים.

      רועי, 02/01/06 15:38

      אין שמאלנים - אין הרוגים - יש הרתעה -יש שלום אמיתי.
      ב''ה בעוד מספר שנים אנו נהיה הרוב במדינה ונפנה את יפי הנפש השמאלנים מת''א למלונות ברחבי הארץ. נראה מה יגידו אז.

      הגב לתגובה זו

      • רועי, בורות היא לא מילה גסה

        סער קטלן, 02/01/06 17:27

        סתם ספקולציות מגעילות.
        ההיטוריה הוכיחה שהכיבוש לא עוזר לשום דבר טוב בעולם. תסתכל על צ'צניה, הודו, נפאל. שלא נדבר גם על לבנון.
        מצידי שיפנו אותי לבתי מלון, אני לא הולדתי 10 ילדים שאני לא יכול לפרנס ובטח לא בזזתי מערבים עצי-זית ושטחים.
        מתו יותר חיילים בהגנה על כמה?! 8000 אנשים כמעט מתו יותר חיילים בגלל ה''אידיאולגיה המוסרית שלכם'' אז תתעורר - לא עוד!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמי כלל שאתה יהודי. בטח פרובוקאטור שמנסה להסית נגד השמאל. (ל''ת)

      חסר לך בורג?, 02/01/06 15:49

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא כובשים-זו ארצנו!!!! (ל''ת)

      ד''ר מור יוסף, 02/01/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • אריה, עוד לא סיימת גן חובה?

      מנחם, 02/01/06 16:02

      לא נמאס לך לזרוק סיסמאות נבובות וחסרות כל תוכן לחלל? אתה הרי יודע שהמושג שלום הוא יחסי. המחבלים לא ממש מכירים בשאיפות האוטופיות שלך לחיות בשלווה. עד שההקריות לא יועברו לרשות הרשות, לא יהיה שלום.

      הגב לתגובה זו

    • אני גר באום חאלד ו...

      צחי, 02/01/06 16:08

      ויש כאלו שמכנים אותה נתניה.
      יש מתנחלים שגרים בחיפה הכבושה (והמגורשים הערבים גרים בגנין).
      יש מתנחלים בצפת בק. שמונה בירושלים ק. עקרון וכו'...
      כל המדינה הזו היא בזכות מתנחלים בעבר הווה ועתיד.
      אז כשאתה מדבר על כיבוש כדי לך ללמוד קצת הסטוריה.
      זכותינו בשכם בחברון ובירושלים יותר גדולה מת''א נתניה וחיפה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    היו צריכים לפנות את כל השטחים במכה אחת!אך לא חשבו על כך? (ל''ת)

    שגיא ליאורן, 02/01/06 15:26

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך, אומלל.

      איתמר, 02/01/06 16:00

      למה אתה גר בחיפה? אתה יודע כמה ערבים גירשו מחיפה כשבאו להתיישב פה ב 48'? הם ברחו וגורשו מפה כמו אווזים! איך אתה מעז לשבת פה בשטח כבוש כזה?? חייבים לפנות אותך מהבית שלך מדי!

      הגב לתגובה זו

      • שקר וכזב איתמר.

        סער קטלן, 02/01/06 17:29

        זהו אינו שטח כבוש אחרי החלטת האו''ם שפלשיתנה היא ארץ-ישראל.
        הערבים חיים אצלך, האם הם גם מגורשים?!
        אני חושב שבמשלך כל השנים שהיינו בעזה ראיתם שהכיבוש לא עזר לאף אחד. בטח לא לנו!

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד איתמר!

      יותם, 02/01/06 16:24

      זרוק לשמאלנים את הצביעות שלהם בפנים.
      בוגדים מסריחים מצואת חזירים שמסייעים לאוייב לטבוח בנו

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדינת ישראל כובשת עוד ועוד...די לכיבוש המשחית! (ל''ת)

    בצלם, 02/01/06 15:25

    הגב לתגובה זו

    • באמת. חתיכת שקרנית. עופי למדינות ערב. (ל''ת)

      הפעם לפחות, 02/01/06 15:51

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק אחותי!

      אחמד, 02/01/06 15:58

      זאתי האחות שלי כמו שאני אוהב! את מוזמנת לבית שלי! אבל אני לא אחרי על מה שיקרה אחרי זה..

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הם יפונו במהרה ''בנחישות-וברגישות''-מ.ר.ץ!

    צחי יוגב, 02/01/06 15:23

    בזבוז אטומי של כספי מדינה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המתנחלים ראו כמה קל לסחוט את המדינה!

    עופר, 02/01/06 15:23

    כמה קל לסחוט את כספי המיסים שאני משלם כדי לממן את ההתנתקות הבאה מההרפתקאות שלהם.

    אם בונים, שיבנו! אני לא מוכן לשלם על ההתנתקות הבאה! מבחינתי שימסרו את השטחים יחד עם המתנחלים לפלסטינים! מצא מין את מינו.

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים עושים הון על כספי המיסים שלנו. (ל''ת)

      דנה, 02/01/06 15:50

      הגב לתגובה זו

      • אז תסבירי לי למה למרות שאני אקדמאי, עובד כמו חמור 10 שעות,

        מתנחל, 02/01/06 16:43

        שעתיים בנסיעות לעבודה, המינוס לא יורד, וכל החברים בישוב באותו מצב.

        הגב לתגובה זו

        • יפה אמרת

          הורה היאחזות, 02/01/06 17:42

          אבל זה פשוט בזבוז זמן. שמאלן לעולם לא יאמין בדעה רציונלית והגיונית, ועל אחת כמה וכמה כשזו לא דעה אלא עובדה. דנה היקרה מעדיפה לשחרר ססמאות ריקות במקום לדבר בהיגיון.

          הגב לתגובה זו

        • כל טוב והרבה אושר ומשפחה גדולה ומלוכדת. כל הכבוד.

          למתנחל: אני, 02/01/06 22:06

          והרבה הרבה בריאות כמובן, אבל כל זה בלי קשר לתיארוך האזרחי. כללית אני מאחל, בלי קשר לנוצרים.

          הגב לתגובה זו

      • דנה מציינת עובדה מצערת ונכונה. (ל''ת)

        סער קטלן, 02/01/06 17:30

        הגב לתגובה זו

    • עופר. תפסיק להשתטות.

      מאיר, 02/01/06 15:58

      המתנחלים לא הרוויחו כלום מתוכנית הגירוש. רק הפסידו ממנה בלי סוף. ולא קיבלו שקל. תפסיק להאמין לכל השקרים שמנסים למכור לך בטלוויזיה. הם יצאו חסרי כל. חסרי בית, חסרי עבודה, חסרי עתיד, בגלל הרשעות של הבולדוזר.

      הגב לתגובה זו

    • תאשים את שרון, שזרק 2 מליארד שקל על ההתנתקות שלא הועילה בכלום

      הורה היאחזות, 02/01/06 17:04

      שוב חיילים נהרגים, שוב קסאמים נופלים... מה השגנו בהתנתקות הטפשית הזאת?? טילים גם על אשקלון???

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שחיתות שכספי ציבור!מאיזה קופה נשלם את הפינוי הבא? (ל''ת)

    עדיאל כהן, 02/01/06 15:21

    הגב לתגובה זו

    • דווקא לא חסר לשרון המושחת.

      חנה, 02/01/06 15:57

      הנבל המושחת מצא מליארד שקל לזרוק לפח על התעללות נפשית ופיזית באנשים יקרים. אל דאגה, הוא ימצא את הכסף להמשיך להפקיר את טובי בניו.

      הגב לתגובה זו

      • 8000 הם לא בניו- אלו פושעים!

        סער קטלן, 02/01/06 17:32

        אז יש לו 8001. קיבלתם מיליארדי שקלים הטבות ומענקים, מאיפה?! מכספי הציבור!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    על איזה שטחים ? שב גנבו לערבים מאות דונמים?

    שלוםעכשיו, 02/01/06 15:20

    מתנחילים מושחתים

    הגב לתגובה זו

    • אפס מאופס שכמותך.

      דוד, 02/01/06 15:56

      איזה ביטויים מסריחים יש לך. שונא ישראל שכמותך.

      הגב לתגובה זו

    • מי שגנב שטחים זה הקיבוצים של

      שמואל, 02/01/06 17:09

      השומר הצעיר שיושבים על אדמות שעליהן היו כפרים ערבים שהפלמ''ח של השומר הצעיר ואחדות העבודה גרש.

      הגב לתגובה זו

    • הגונב מגנב פטור ??

      קובי פ., 02/01/06 17:50

      אז ככה .... קצת הסטוריה .....
      אנחנו גנבנו את ארץ ישראל בשם השם מכל מיני עמים ( שאינם כבר ) .
      הארץ נגנבה מאיתנו פעם ראשונה על ידי הבבלים - ואנחנו חזרנו .
      אחר כך גורשנו שוב על ידי הרומאים
      אחר כך הארץ נכבשה על ידי כל מיני שבטים נודדים ( מוסלמים )
      אחר כך היא נכבשה על ידי הטורקים , ואחר כך האנגלים - ואז אנחנו חזרנו , עד הפעם הבאה .

      שלום לעולם לא היה פה
      ושלום לעולם לא יהיה פה נקודה .....
      גם אם תחזיר את האדמה כולל כל ערי ישראל הם עדיין ימשיכו להלחם פה (בינם לבין עצמם )
      הישרדותנו כאן תלויה אך ורק בחוזקנו ....... וזה הכל בפשטות רבה

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ובתוך כמה שנים דחפורים יעלו עליהם-בנחישות וברגישות?????

    השמאל השפוי, 02/01/06 15:18

    חבל על כל המאמצים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בבחירות הבאות שרון מצהיר כי זה בזבוזי דולרים.

    ליאור שדמי, 02/01/06 15:13

    יש כבר תוכנית מדינית יפה לשרון.חבל על מאמצים שילכו לטימיון.
    כי הרי שרון לוקח ובגדול!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא חראם על הכסף?

    דני ב., 02/01/06 15:10

    במקום לבנות ולהרוס אחר כך בנסיגה שתבוא, אפשר לקחת את הכסף המבוזבז הזה ולהציע אותו למשפחות שרוצות להתפנות לגבולות הקו הירוק.
    האמינו לי שיש הרבה כאלו המגוררות שם לא מאידיאולוגיה אלא בגלל שידם לא הייתה משגת לקנות בתחומי הקו הירוק.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אבל עוד 3-4 שנים הם מתפנים משם....ב ז ב ו ז !!! (ל''ת)

    רונן שימעוני, 02/01/06 15:09

    הגב לתגובה זו

    • רונן, תפסיק לקשקש בקנקן.

      יעל, 02/01/06 15:52

      מה יעזור לך שיהרסו עוד חיים של יהודים? כסיל. הערבים רק יתקרבו יותר ויותר לבית הבובות שבו אתה גר. עד שגם אתה תעבור לתיכון.

      הגב לתגובה זו

      • יעל, זאתי רק ספקולציה לא נכונה (ל''ת)

        סער קטלן, 02/01/06 17:35

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    אתם בונים לנו-כל הכבוד!!! (ל''ת)

    קאסם באויר, 02/01/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ....נובחים וההתיישבות מתחזקת (ל''ת)

    רויטל שחר, 02/01/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מתנחלים נמאסתם עליי

    [ראלי, 02/01/06 15:07

    אתם אנשים כוחניים אני בזה לכם
    אין בי אפילו סימפטיה הכי קטנה אליכם מאחלת לכם פינוי בקרוב
    אינשאללה

    הגב לתגובה זו

    • מה זה מאמין לך.

      אתה ממש, 02/01/06 15:49

      למה לא תשוב למדינתך המקורית?אחת ממדינות ערב הרבות. הם מצנזרים פה כדי לייצר ''דעת קהל'' מאוזנת. או יה.

      הגב לתגובה זו

      • ראלי, פשוט נפקיר את אותם פושעים שם - יותר טוב! (ל''ת)

        סער קטלן, 02/01/06 17:35

        הגב לתגובה זו

        • עבורך, אלים ומטורף, אבל מי מאמין לך שאתה יהודי.

          קטלן זה, 02/01/06 21:58

          מה אתה חושב נולדנו אתמול? אהבל שקרן.

          הגב לתגובה זו

    • למה את לא עוברת לריאד?

      דביר, 02/01/06 15:51

      אין מקום לחסרי אמונה שכמותך בינינו. תעברי לגור עם מאהבייך הערבים. בורחת כרונית ממתקני אישפוז שכמותך.

      הגב לתגובה זו

    • אויי.. נורא... מזעזע... איך המתנחלים החוצפנים העזו לבנות בתים???

      הורה היאחזות, 02/01/06 16:59

      לזרוק אותם לכלא!! מיד!! עלוקות, מוצצים את דמה של מדינת ישראל! איך הם מעיזים לבנות בתים??? זהו הרי פשע נגד האנושות, מאז ימי אמנת ז'נבה! ועוד בזמן שכל שאר הארץ מושבתת לחלוטין מעבודת קבלנים, אף תאילנדי אחד לא נראה בה! צריך להצמיד להם טלאי כתום לחולצה, כדי שכשמתנחל יעבור בחוצות ישראל ידעו כולם מיד על מי לירוק ולזרוק את הפסולת שלהם. הם הרי במילא לא בני אדם, סתם בריונים שבאו ממקום אחר והתערו בחברה הישראלית הצודקת וההומנית. לא?

      הגב לתגובה זו

    • ואת רוצחת את העם היהודי באיפוק! (ל''ת)

      ''כוחנות'' מול, 02/01/06 20:54

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לבנות לבנות לבנות -זו התשובה הציונית (ל''ת)

    עו''ד חיים עפרונ, 02/01/06 15:06

    הגב לתגובה זו

    • הציונות מתה מזמן - תתעורר!!!!!!!!!! (ל''ת)

      סער קטלן, 02/01/06 17:36

      הגב לתגובה זו

      • זה הראש של שלד כמוך, העצמות שלך משקשקות, תיזהר שתתפרק

        זהו בדיוק!, 02/01/06 22:00

        ואת הציונות תעזוב בשקט, חתיכת קטלן (רוצח).

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    חזקו ואמצו אחי גיבורי התהילה (ל''ת)

    פרופ' יעל מורן, 02/01/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד! תמשיכו לבנות ולישב!

    מיכל, 02/01/06 14:56

    ושהיללנים של שלום עכשיו ימשיכו ליילל. כל אחד ימשיך במה שהוא טוב בו...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד!

    עם ישראל, 02/01/06 14:48

    תראו לשמאלנים ולאמריקאים מאיפה משתין היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יופי, יהיה עוד להרוס!! (ל''ת)

    בולדוזראי, 02/01/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד לבוני ארצנו -''שימותו הקנאים השמאלנים'' (ל''ת)

    שלמה נהלוני, 02/01/06 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ישר כח למועצה- עדיין לא כל העם הולך אחורה(קדימה) (ל''ת)

    יעקב, 02/01/06 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי משלם על כל זה? (ל''ת)

    חמורבי, 02/01/06 14:32

    הגב לתגובה זו

    • בוא אני יסביר לך

      הורה היאחזות, 02/01/06 16:52

      זה קצת קשה להבנה, במיוחד בשביל בעלי פיגור שכלי, אבל עם קצת מאמץ תוכל להבין, חמורבי ידידי: התהליך הוא כזה, שתושבי המועצה נותנים לה כסף, מה שנקרא בעברית - מסים, והממשלה נותנת לה כסף - מה שנקרא תקציבים, והמועצה המקומית משלמת למהנדסים ולקבלנים, שבכסף קונים חומרי בניה ומביאים תאילנדים, שבונים את הבתים.
      תעשה לי טובה, תפסיק את ההתבכינות על הכסף. אם לא שמת לב גם במקומות אחרים בארץ בונים, יהודה ושומרון הם לא יוצאי דופן, ואם הממשלה מעבירה להם תקציבים גדולים מהרגיל זה רק מהסיבה שהם ישובי עימות ומן הסתם צריך להגן עליהם מהמוני הערבים המקיפים אותם, שכל משאלת לבם זה למות עם כמה שיותר יהודים, ועדיף מתנחלים. תתפלא אבל גם המתנחלים משלמים מסים והולכים לצבא, הרבה יותר מהחילונים תושבי מרכז הארץ!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה וויסקי שתיתם,חברה?

    LUBER, 02/01/06 14:30

    איזה פסיכי סירת את המפה הזו?
    כפר תפוח לא צוין בה,וזה שכתוב עליו ''כפר תפוח''-הוא אלון מורה.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא המפה בסדר

      תושבת אלון מורה, 02/01/06 15:28

      אתה טועה, ידידי היקר, כפר תפוח נמצא במקומו (ויישאר כך לנצח!!) - אם תבחין היכן ממוקמת שכם - תוכל להבין היכן אלון מורה (שגם היא תיוותר לנצח). אז לא חייבים וויסקי - אפשר גם סתם כוס קפה...

      הגב לתגובה זו

    • לפני שעה היא היתה ממש לתפארת (ל''ת)

      LUBER, 02/01/06 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    במדינת שרון יש שמאל נלחמת ביד ימין (ל''ת)

    אבי ישראל, 02/01/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בהצלחה אחי המתנחלים (ל''ת)

    כן ירבו!!, 02/01/06 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    קצת נתונים..

    צחי, 02/01/06 14:25

    רוב היישובים המופיעים בכתבה נמצאים בתוך תכנון הגדר וגוש האצבעות.
    שנית הבניה מתבצעת בתוך הקו הכחול של היישוב.
    שלוש אין דירות פנויות ביישובים הנ''ל ויש ביקוש אדיר.
    ארבע למה מר אופנימר (שמחפש היום חשיפה בכל מחיר עקב התמודדותו למפלגת העבודה) מתעקש על קיום מפה שמתה במיוחד אחרי שהאוייב הפלסטיני לא עמד ולו יום אחד בהסכמים עלהם הוא חתם.
    חמש אין אפשרות היום לבנות או להציב קרוונים בשומרון שכן אחינו הייקרים במינהל האזרחי ותנועות שמאל קיצוני חרדים לבניה של היהודים בזמן שכל ערבי שנולד במקום מסויים על הגלובוס מקים ביש''ע חווה בגודל של אצטדיון כדורגל.
    שש. תתחילו לבדוק עובדות תפסיקו לסלף את האמת ובעיקר תפסיקו להיות תקשורת מגמתית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע למה יש ''ביקוש אדיר''?

      !, 02/01/06 14:45

      כי מפוני עזה הגיעו לשומרון, וזה אחרי שהם הגיעו לעזה מ... סיני!
      בקיצור, הולכים לעבוד עלינו פעם שלישית - אנחנו מסדרים להם הובלה ממקום למקום, והם סוחטים אותנו עד הגרוש האחרון...

      תפתחו את העיניים אנשים - הם עובדים עלינו חזק!

      הגב לתגובה זו

      • ''עובדים עלינו''. לא עבדת עלי. לא מאמין למילה אחת שלך.

        פוי. אתה, 02/01/06 15:54

        אני יודע מי אתה. אל תטעה.

        הגב לתגובה זו

        • אמאלה, אני מפחד ממך.

          !, 02/01/06 17:33

          אידיוט

          הגב לתגובה זו

          • אדיוט ואהבל. (ל''ת)

            אני יודע, 02/01/06 21:51

            הגב לתגובה זו

      • על אידיאלים שמעת? (ל''ת)

        לאן הגענו?, 02/01/06 15:54

        הגב לתגובה זו

    • ביקוש אדיר???

      שפוי, 02/01/06 14:45

      באמת? אם אתה יודע על ביקוש אדיר, אולי תמצא לי קונה לבית שלי בנופים, שאני נאלץ למכור מסיבות אישיות (נעזוב את האידיאולוגיה בצד)

      הגב לתגובה זו

      • נופים

        ליפקין שחק, 02/01/06 15:28

        הישוב הזה דורך במקום די הרבה זמן.
        אם בגלל אופי הישוב,(מעורב )
        אם בגלל התנהלות לקויה של המזכירות שם.
        אם בגלל הפערים בין עשירי המקום לסתם תושבים.

        זה לא סוד שהעתיד של הישוב נופים לוטה בערפל.
        אין שם בניה חדשה,וגם לא תהיה בעתיד הנראה לעין.
        ככה זה שגרים בישוב שהיה פורח.
        (האם הוא היה ''פורח'',ביום מין הימים?)
        מי שגר שם אלה סטודנטים או חברה צעירים שמצאו מקום שאפשר לשכור דירה במחיר מוזל,באזור השומרון.
        ויש גם(כמובן)את תושבי המקום הוותיקים.

        הגב לתגובה זו

      • תגיד מי אתה - ונעזור

        תושבת נופים, 02/01/06 15:29

        גם לנופים יש ביקוש. תתפלא.
        אמור מי אתה - ונעזור.

        הגב לתגובה זו

    • יש רק עובדה משמעותית אחת - (ל''ת)

      זו ארצנו!, 02/01/06 15:04

      הגב לתגובה זו

      • יש רק עובדה משמעותית אחת!!! (ל''ת)

        זה שטח כבוש, 02/01/06 22:24

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה הבעיה בדיוק?

    גרה בשומרון, 02/01/06 14:24

    מי אסר על הבניה בתחומי היישובים??
    מי ימנע מילדי ללכת לגן הילדים ולבית ספר? והאם למר אופנהיימר הנכבד לא ברור שכדי שילדי ילמדו הם זקוקים לכתות גן ולבית ספר???
    והאם אין לישובים רשות לקלוט משפחות ולבנות על השטחים המיועדים לבניה????
    מה בדיוק הבעיה של מר אופנהיימר.
    בקרוב בוודאי נשמע ממנו על כמות האוויר שאנחנו נושמים - אין לי ספק שאם הוא היה יכול - הוא היה רץ להלשין לאמריקאים על האוויר שאנחנו מבזבזים לו.
    אתה יכול מצידי ''להתפוצץ'' מר אופנהיימר - למרות הכל ועל אף הכל - אנחנו כאן!!!

    הגב לתגובה זו

    • הכל זמני, יקירתי, הכל זמני

      !, 02/01/06 14:42

      ובמיוחד את.

      הספירה לאחור כבר החלה, כדי שתפתחי את העיניים. ''ההתנתקות 2'' יהיה סרט בכיכובך.

      הגב לתגובה זו

      • מי שהופך את קיומינו לזמני - אלה אנשים כמוך, יקירי...

        מתנחלת מהשומרון, 02/01/06 15:33

        ארץ ישראל (וגם מדינת ישראל) קיימת אך ורק בזכות האמונה הבסיסית בזכותנו על הארץ. לעולם לא היתה קמה מדינה אם אנשים היו חושבים כמוך.
        ואם לדעתך קיומנו 10 ק''מ מזרחית מכפר סבא זמני (שלא לדבר על ההיסטוריה וכד') - אז כל קיומה של מדינת ישראל זמני!!!
        י ק י ר י , , ,

        הגב לתגובה זו

        • יש לך הרבה מה ללמוד על ההיסטוריה.

          !, 02/01/06 17:38

          היסטוריה זה לא רק מה שכתוב בתנ''ך.
          אגב, גם דמשק היא חצי שעה מקרית שמונה - אז אולי תתיישבי גם שם? למה לא? זכותינו...
          חוץ מזה, הויכוח מיותר, אין לאנשים כמוך שום סיכוי להבין את מה שאני אומר.

          הגב לתגובה זו

          • הרי אתה טוען שליהודים אין זכות קיום בכלל

            אוי חתיכת שקרן, 02/01/06 22:12

            פתאום קרית שמונה ודמשק? לך למדינתך המקורית, שהיא בטח סוריה או תימן, 'גיאוגרף' של שקרים תעמולתיים. שקוף ודוחה.

            הגב לתגובה זו

      • אנשים כמוך הורסים לנו את המדינה!

        אלי, 02/01/06 16:47

        ראינו כמה ההתנתקות עזרה! היא פשוט התפוצצה לנו בפנים!
        כולי תקווה שיהודה ושומרון יגדלו מאד בשנה הקרובה ומי יתן וגם רצועת עזה תחזור אלינו בעז''ה!!!!

        הגב לתגובה זו

    • הבעיה בדיוק היא, שמעולם לא קם אויב (ל''ת)

      לישראל כמו, 02/01/06 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מכחישים את המציאות

    דיקי, 02/01/06 14:22

    אחרי זה מתפלאים שיש טראומות כשמפנים ישובים. כל עוד נותנים להם לחיות באשלייה כאילו המצב בו ישראל כובשת את השטחים יימשך לנצח, ההיפרדות הבאה תהיה קשה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • בניה קלה...

      מתנחלת, 02/01/06 14:39

      לידיעתך - חלומם הרטוב של הפלשתינאים הוא ישראל כולה, ולא רק ''ההתנחלויות'' ביש''ע - ולכן, לשיטתך, כדאי לבנות בכל רחבי ישראל בבניה קלה, שיהיה קל לפנות (לים....???).
      אתה מייצג עם חסר עמוד שדרה ושפוף רוח שמוכן להקריב את עברו - וגם את עתידו - על מזבח העכשוויזם, הנהנתנות והחיים הקלים.

      הגב לתגובה זו

    • דיקי דיקי. מתי כבר תתפגר.

      רונית, 02/01/06 14:44

      אוי דיקי, ילד מבחנות שכמוך. אף פעם לא לימדו אותך שתל אביב היא שטח כבוש בדיוק אם לא יותר מיהודה ושומרון? למה אתה מתבייש להסתכל במראה ולגלות שאתה משקר לעצמך כל בוקר?

      הגב לתגובה זו

      • צודקת!!! הרגת אותי מצחוק:-) (ל''ת)

        אביב ישראלי, 02/01/06 16:21

        הגב לתגובה זו

    • טאיפה שאת/ה גר ''השטחים'' לא כבושים? (ל''ת)

      אחד העם, 02/01/06 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה אתה עושה רעש אופנהיימר

    ברוך, 02/01/06 14:21

    הישובים סך הכל 15 קמ מהרצליה
    במקום לדאוג לערבים סדר לנו דרכונים אירופאים אנחנו שם והם פה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צריך לבנות מחומרים קלים למיחזור

    אלי, 02/01/06 14:19

    שיהיה אפשר להשתמש בהם לאחר הפינוי.

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו גולם במעגל.

      ישראל, 02/01/06 14:43

      עכבר פחדן שכמוך, אלי. חבל שאת ביתך לא בנו מקלקר, ככה היה יותר קל לך לפרק אותו בדרך אל הים.

      הגב לתגובה זו

      • תשמור את הקללות למועד המתאים

        לגולם מירושלים, 02/01/06 21:15

        לא חבל לך להתרגז עכשיו?
        בסוף כשיבואו לפנות את ההתנחלויות מבודדות, לא תשאר לך אנרגיה.
        תקרא את המצע של כמעט כל המפלגות בבחירות הללו (אפילו בשאריות הליכוד כבר מדברים על ויתורים טריטוריאליים ואני מעריך שהם לא מדברים על גוש קטיף).
        בכנסת הבאה יותר משלושת רבעי הנציגים מדברים על פינוי התנחלויות.
        זה לא גורם לך להרגיש איזה בעיה קטנה?
        כמובן שכאשר יגיע הרגע, תוכל ליילל ולומר שכולם בגדו בך ולא יכולת לדעת שזה בא.
        לזה אני קורא-הדחקה.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מדינת ישראל....

    שי, 02/01/06 14:17

    בתקופה זו,שבה אוייבנו הערבים מנסים להשמידנו,לכלותנו ולגלות אותנו בכוח הזרוע מארץ מולדתנו האחת והיחידה,עלינו ליזכור וליישם- אחדות ואהבת המולדת!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חבל על הבזבוזים הרבים מימלא מפנים את רוב שטחי יו''ש

    בנצי א, 02/01/06 14:16

    והפינויים האלה אכן יתרחשו. גם אם ביבי או לנדאו יהיו בשלטון. חבל רק על האנרגיות והכסף הרב שזורקים אותם לטמיון. וחבל על כול כך הרבה טמטום שיש בעם הזה..

    הגב לתגובה זו

    • בור שכמותך.

      עדן, 02/01/06 14:42

      יש בעם הזה טמטום? בהחלט. 40 מנדטים לסהרורי. כדי שיחריב עוד גושי התיישבות יהודים? היישובים האלו ממוקמיםפחות מ 20 ק''מ מזרחית מהבית שלי בהרצליה. תפסיק כבר להשתטות. גולם.

      הגב לתגובה זו

    • הטמטום נמצא אצלך ושכמותך..

      אביב ישראלי, 02/01/06 14:55

      לפי חלק מהתגובות כאן נראה שליהודים לא מגיע שתהיה להם מדינה. הם צריכים להיות מיעוט נרדף שגר בגטו ומחכה בחרדה לרדיפות שיבואו.

      אם אין ליהודים זכויות בארץ ישראל אז איפה יש להם מטומטם סמאלני שכמוך??

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! גם החלאות ביבי ולנדאו

      יבצעו את מדיניו, 02/01/06 15:06

      יגרשו יהודים מארץ ישראל.
      זה לא אומר שהיהודים צריכים להקל על ביצוע מדיניות נאצית בלב ארץ ישראל!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ארץ ישראל של עם ישראל! (ל''ת)

    חיים, 02/01/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה לא סותר את מפת הדרכים!

    רונן, 02/01/06 14:10

    ע''פ מפת הדרכים ישראל אמורה להקפיא את הבניה רק לאחר שהפלסטינאים יילחמו בטרור.
    מובן שהדבר לא קרה.
    מה עוד שממשלת ישראל סייגה את ההסכמה למפת הדרכים ב- 14 הסתייגויות, שגם הן לא התרחשו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תחי ההתישבות!

    רועי פרלמן, 02/01/06 14:10

    אין טעם במדינה ללא התישבות! זוהי הגשמת חזונם של מקימי האומה!
    יישר כוח!

    הגב לתגובה זו

    • יופי של מילים (ל''ת)

      גינות שומרון!, 02/01/06 16:11

      הגב לתגובה זו

    • הגשמת חלומם של מקימי האומה כבר קיים, אדיוט. (ל''ת)

      סער קטלן, 02/01/06 17:40

      הגב לתגובה זו