• 160.

    כדאי לראות תחזית באתר השם1.נט (ל''ת)

    רחל, 03/01/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    מי צריך הסכם עם האמריקאים?

    רון, 02/01/06 18:27

    עדיף כבר לחתום על הסכם עם עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להסתפח אליהם

      Avi Ecuador, 02/01/06 18:42

      בתור כוכב או מגן דוד קטן בדגל שלהם או רק כשמורת טבע.
      בתור שמורת טבע לדת לכל העולם.
      המקום מתאים ומשתלם לישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    ומה עם הירדן כגבול המזרחי? (ל''ת)

    אורי, 02/01/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    הי, היום 1 בינואר-לא 1 באפריל! (ל''ת)

    קלנדרי, 02/01/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    הוגה התכנית יזכו בפרס נובל לשוטים

    שלום, 02/01/06 17:10

    ואם אין כזה צריך ליצור קטגוריה מיוחדת.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    גם את הריב שלי עם אשתי אני רוצה לפתור עם האמריקנים. (ל''ת)

    גבר מכה, 02/01/06 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    והאמריקינים המטורף יאמצו תוכנית מטורללת כזו גם אחרי עיראק (ל''ת)

    אבינעמה, 02/01/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    שרון כישלון -ולנתניהו קבלות כלכליות (ל''ת)

    ברוך, 02/01/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    קשקוש מקושקש.שרון יוותר אפילו על

    גושי ההתנחלויות, 02/01/06 14:36

    אותם כבר מזמן תוך עצימת עין של ממשלת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אני רק מבקש אזרחות אמריקנית במקום

    מקווה, 02/01/06 14:34

    ארצות הברית קובעת מה קורה פה ואני רוצה להשפיע ואני רוצה לבחור את הממשלה שלי ולכן אני צריך אזרחות אמריקת ( בלי קשר לגל ההפצצות של החמס אני מעדיף לגור שם ולא פה !!)

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    קצה נפשנו במשטר המושחת והמטורף (ל''ת)

    פרופ' יעל מורן, 02/01/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    קדימה,ללכת ברוורס עד למשרפות! (ל''ת)

    רינת, 02/01/06 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    בפברואר מרץ גל טרור - אז למה מחכים?

    יותם, 02/01/06 13:57

    בספרי ההיסטוריה יכתב על המלך שרון מושחת ,שסביבו חבורת ''יועצים''
    רעים ומושחתים.הידיעה שהאויב מכין גל פרעות לרצוח יהודים והתשובה הרופסת לא תעלם מעיני הציבור היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    שרון רק הורס -- פעם הוא היה בונה (ל''ת)

    אסתי, 02/01/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    דון שרון+פרס+רמון=כישלון אמינות 0 ביטחון 0 גל פיגועים קשה בפתח. (ל''ת)

    אבי, 02/01/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    הלוואי שהדיקטטור לא יתעורר מהצנתור. (ל''ת)

    וסאל, 02/01/06 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים....

    פני הדור, 02/01/06 13:39

    אל תהיו כסוס, כפרד

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    הזעיר מחוסל ללא היסוס.

    SOJ, 02/01/06 13:36

    שטח גדול פרושו התרעה בטחונית
    ויותר ימי שלום.
    השתלתות על שטח ע''י התנחלות ובעיקר חקלאית נתפסת כלגטימית בכל העולם.המתנחל ניתפס כבעל זכות.
    יש לכן להמשיך כמה שיותר בהתנחלות רציפת שטח ובוודאי שלא
    לאפשר התישבות שתילת זיתים,התנתקות וכ''ו
    שעוזרת למחפשי נפשינו.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אלופי הספינים שלא נגמרים

    ברוך, 02/01/06 13:30

    החברה של שרון עוסקים בלי הפסקה
    בניפוח ספינים לבוחרים וזה עובד
    כי נשארו מעט מאוד אנשים
    שעדיין שטיפת מוח לא עובדת עליהם

    הגב לתגובה זו

    • כדי לפתור זאת חוזרים לליכוד (ל''ת)

      יוסי, 02/01/06 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    לא היה לנו שלום עם ארה''ב

    בריתה, 02/01/06 13:28

    הפרקליטות אינה מתכוונת לחזור בה מדרישתה להטיל עונש מאסר בפועל על בנו של ראש הממשלה, עמרי שרוןן
    מטרת ההודאה של עומרי שרון לא הייתה אלא בבחינת אקט של ''שכיבה על הגדר'' מצד בן לצורך חילוץ והצלת אביו מאימת הדין כטקטיקה נפסדת ופסולה, תוצאותיה הסתרה והעלמה מעיני הציבור, אודות מכלול של מעורבים ושיטות מאחורי הקלעים
    זכות הציבור לדעת לפרסם בפומבי את החומר שעליו נשען והסתמך כתב האישום נגד עומרי שרון. לרבות שמות המעורבים והקשרים הסמויים שהוסתרו מעיני הציבור וכל חומר נוסף שיש לציבור עניין בטרם שיבחר את מנהיגיו
    ומה בקשר לבריאותו לבריאותו של שרון יסתירו מהציבור את המדע עד לאחר הבחירות לאחר הבחירות
    אחרי הבחירות ברור ששרון יפרוש ונקבל או את אולמרט או את שמעון פרם רמון ודליה יציק
    מתי אלה שבסקרים מזדהים כבוחרי שרון וקדימה יתפקחו ויבינו ששרון לא יכול לא מסוגל ולא מתפקד
    מדוע לא יחוקקו חוק שגיל הפרישה לפנסיה 82 שנה הרי זה גילו של שרון בגמר הקדנציה וגיל צעיר מגילו של שמעון פרס האם השתנה דבר בטבע כדי שאדם זקן יחשב לצעיר ומדוע האשמנו עמים אחרים בכל אשר קרא לנו במהלך ההיסטוריה האם רק לנו מותר לעקם כל דבר ולעשות את כל הטעויות האפשריות מרוב האשמה של אחרים אנחנו לא למדנו דבר ולא הסקנו מסקנות
    אומרים שאל לנו לשכוח את הניסיונות להשמיד אותנו ובמיוחד את השואה שבה הושמדו מחצית מהעם היהודי אבל צרות העבר הם תוצאה של טעויות של עמים אחרים שבחרו להם מנהיג באופן דמוקרטי והלכו אחריו בעניים עצומות בטירוף ובאמונה שהוא המושיע
    והינה אנחנו באים לבחור לנו מנהיגות ונוהגים בכלות ראש וחוסר אחראיות מוחלטת לפחות מבטים סביבנו אם יש לכם סבא בגיל 78 לא בגיל 65 לא בגיל 70 ולא בגיל 75 לא 76 לא 77 אלה בגיל 78
    בדקו את יכולתו הפיזית ומצבו הרפואי ואם אתם במקרא בעלי עסקים נסו להעסיק אותו אצלכם
    מתי תבינו שלא חל כל שינוי בטבע השנים חולפות ומה לעשות אנשים מתבגרים ומזדקנים ומאבדים מיכולתם הפיזית והבריאותית והשכלית תאי המוח שמתנוונים עקב זקנה וגיל מופלג לא מתחדשים גם אם
    יגידו לכם שהוא בריא לחלוטין וגם אם לא היה לו שבץ מוחי ולא סימן במוח ולא חור בלב ולא משקל עודף כבר בגיל 78 חסרים הרבה תאי מוח שהגנבנו ולא התחדשו גם הזיכרון נחלש ואובד לאמרות התחפושות והמסכות של פרס ושרון הם לוקים בכל המחלות ותחלואי הזקנה אפו ראיתם את שרון לאחרונה האם לא ברור שהוא מדבר מלים מקוטעות אפילו לא משפטים שלמים וזה לאחר שהכינו אותו היטב האם לו אתם הייתם מעורבים בפרשת האי היווני הייתם יוצאים זכים כשלג והאם הייתם מעורבים בפרשת סיריל קרן פרשה של 21.000.000 מיליון שקל עדיין לא היה מוגש כתב אישום נגדכם מתי תבינו שבעלי ההון דואגים לאינטרסים האישיים שלהם וללא כל מנגנון מסודר מעמידים רשימה שבראשה אדם זקן מופלג וחולה מאוד ושוטפים לכם את המוח בעזרת התקשורת המגויסת ועושי הסקרים השקריים שהם חלק משטיפת המוח והאם את ם רוצים לראות את שמעון פרס חיים רמון ודליה יציק בממשלה הבאה מבלי שעברו תהליך של בחירה אישית והאם אתם מסכימים שאולמרט יהיה למספר 2 ולראש ממשלה מבלי שעמד לבחירת הציבור לכן תבינו שרון ומפלגת קדימה זו חבילה של בעלי ההון חסרי האחראיות שלא אכפת להם ממכם אם תחיו או תמותו אם תהיה לכם פרנסה או תהיו מובטלים אם יפלו עליכם כסמים קטיושות או תרצחו על ידי המחבלים המרצחים העיקר כמה כסף הם יעשו זה פשוט הסחר האמיתי בדם יהודי תמורת כסף וטובות הנאה אז למה אתם מסמרים את עיניכם ונוהגים כאידיוטים גמורים

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    נמצאה הנוסחה לשלום עולמי!!!

    י, 02/01/06 13:17

    כל מדינה תחתום בנפרד הסכם שלום עם האמריקאים! גאוני!

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד זה הבית (ל''ת)

      אבי, 02/01/06 13:48

      הגב לתגובה זו

      • נכון! של ההומלסים! (ל''ת)

        י, 02/01/06 16:18

        הגב לתגובה זו

  • 139.

    רק טפשים מצביעים שרון

    אוהב ישראל, 02/01/06 13:13

    שרון הורס את המדינה.
    הוא לא מצליח לתת את המינימום של ביטחון.
    הארץ כולה מופקרת לידי הפלשתינים שיעשו הכל כדי לפגוע (נקווה שלא יצליחו)
    אסור להצביע שרון - הוא מוביל את ישראל לתהום!!!
    רק טפשים מצביעים לאיש שעד כה רק הוכיח שהוא לא יודע לבצע את המינימום שמנהיג אמור לתת לאזרחים.
    טפשים מצביעים שרון

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    שרון הוא בן גוריון לערבים!!!

    דניאל, 02/01/06 13:08

    מי היה מאמין?

    פשוט עצוב אפילו עצוב מאוד.
    לא יעזור כמה שמדינת ישראל תיתן,
    בסופו של דבר מלחמה תהיה כאן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    קדימה שרון מנהיג אמיתי (ל''ת)

    איציק, 02/01/06 13:08

    הגב לתגובה זו

    • מה נסגר אתך אתה שפוי? (ל''ת)

      מי אתה, 02/01/06 14:38

      הגב לתגובה זו

    • איזה מנהיג ואיזה נעלים בכל נכשל (ל''ת)

      ברוך, 02/01/06 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    כולה תכנית ברק (ל''ת)

    ר''ל, 02/01/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מה קודם למה?

    יעקב . ש, 02/01/06 12:55

    האם קודם נעבור ליבשת צפון אמריקה ואחר כך נחתום על חוזה שלום עם האמריקנים או לאחר החתימה '' אזרח מבולבל''

    הגב לתגובה זו

    • המחנה הלאומי רק הליכוד יכול!!!!!!! (ל''ת)

      נועה, 02/01/06 13:49

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    מניין כל המידע המפוקפק הזה. מה זה השטויות הללו? (ל''ת)

    נורמטיבי, 02/01/06 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מ פח י ד !!!!!!!! (ל''ת)

    העאעהאאאאאאאאאא, 02/01/06 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    יוזמה חדשה של פרסומאי, בן מושחת ועו''ד מטעם. זו המציאות וכך זה נראה (ל''ת)

    שרית, 02/01/06 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    כמה מרגש!!

    dany, 02/01/06 12:25

    בלונים,בלונים....שום דבר לא רשמי-הכל מבוסס על אנשים שדיברו עם קיסינגר....הוא מייצג את הבית הלבן!!?? אנחנו נסגור עסקה עם האמריקניים,מישהו שפוי חושב שהפלסטיניים יקבלו תוכנית כזאת? ראשית, נמתין לצנטור של שרון ביום חמישי,אלה דקות שעלולות/עשויות לשנות את כל המפה הפוליטית של ישראל! ''קדימה'' יכולה להתפורר תוך יממה אם קורה לו משהו....אז מה אנו בונים כבר ''מפץ דרכים'' וכאלה-באמת ירדנו מהפסים! לפי מה שרואים ברשות בימים אלה,בחירות לא יהיו שם החודש! אבו מאזן כנראה נופל, ה''חמס'' מתחזק ופרדוקסלי,זה יפתור את כל הצרות!! כי אז יהיה לנו תמיכה של כל העולם לעשות סדר חדש באזור! ברור? כולל האיחוד האירופי! לנו רצוי שהקיצונים יעלו שם לשלטון כי אז סוף סוף כל העולם יבין מי בדיוק זה ה''פרטנר''שלנו העתידי! איך שלא נסתכל על המצב,פברואר-מרץ עם פיגועים,מעלים את ביבי כי הצדק לאורך השנים מאז אוסלו!! איך שאומר אהוד ברק--''מבחן התוצאה בשטח''!! למישהו עדיין לא ברור שאוסלו היא כשלון אחד ענק!!?? לא ארפאת,לא אבו מאזן ובטח לא הפונדמנטליסטים,אף גורם בצד השני לא יקבל שום סוג של פשרה! אפילו לא חזרה טוטלית לגבולות ''67 ! מתי נבין שישראל לעולם לא תהיה מקובלת כאן,בים האיסלמי הזה מסביב?? ביילין-זינבה,בחיי,כאלה תמימים חושבים אותנו? רק אחד דובר אמת ובגלוי בצד השני!-אחמדינגיד,הגמד מטהראן! לפחות הוא לא צבוע! אומר מה שהרוב חושב בעולם הערבי! לנו יש מזל אחד אדיר!-שהפער בין ישראל לעולם הערבי רק הולך וגדל יום יום! לטובתנו כמובן. מכל הבחינות.וכל הכבוד ,אם כבר,לעוד אחד: עבדל חלים חאדם הסורי-שהיה לו את החוש,ברח בזמן הנכון,וכיום פותח לראשונה את פיו בהיגיון! גם אסד הצעיר יפול בקרוב,בוש יסמן עוד ''וי'' אחד על ''ציר הרשע'' שלו--בסך הכל הבעיה היחידה,אבל הכי קשה,נשארת אירן! כאן בוש חייב להחלית ומהר,על צעד צבאי, שום סנקציות לא יעזרו, פשוט הוא חייב ללכת על מהלך עמוק-רחב-מדובר על לפחות 10 יעדים,אבל כל יום שעובר הוא ממש סכנה גלובלית!-כאן לא מדובר כבר רק על ישראל, אחמדינגיד הוא ממש מטורף ואסור שיגיע להעשרת אורניום בכוחות עצמו! את זה אפילו המפגרים האירופיים הבינו! לנו, יש לנו את משעל ומחמוד א-זאהר ועוד מספיק נבלות ''לטפל'' בהם,לצערי עוד יפלו הרבה קורבנות אצלנו, אבל אין לנו שום בררה!-מול המיליציות החמושות,נוריד את הכפפות ובצדק!!

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    חוזרים על אותם שטויות?ןיתור נסיגה מבאים ל.....

    בר כוכבה, 02/01/06 12:24

    כל ויתור חד צדדי וסיגה .מבאים את ההפוכה.לחצים ובעיות חדשות
    נסיגה תביא לנצחון מוסלמי ,שיהיו עוד נסיגות ,הסכם שלא חתמו למה שיכובד,תמיד נשאר כובשים בשטחים של 47 בעניהם
    ןמי שחפץ לחיות באץדו לאומית עם שכנים שרוצים להשמידו מבית ומחוץ שיצביע קדימה ,רק שיכין דרכון לכל מקרה

    הגב לתגובה זו

    • אני חוזרת לליכוד (ל''ת)

      בת-אל, 02/01/06 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    כל הכבוד שרון קדמה!!! (ל''ת)

    קיסינג'ר, 02/01/06 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    רק שכחתם שאח''כ אנחנו נחיה עם הפלשתינים ולא עם האמריקאים! (ל''ת)

    אירית, 02/01/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    קדימה? מדיניות של חזרה

    דר יוסף ט, 02/01/06 12:16

    לגטו... מי שמחליט הוא הפריץ... במקרה זה הפריץ האמריקני... שיתמוך בנו עד שניפול כמו וייטנאם...
    שרון תחת הלחץ של אהרון ברק מוביל לחורבן מה שהיה פעם מדינה יהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    דין חברון כדין נצרים!! (ל''ת)

    בני, 02/01/06 12:16

    הגב לתגובה זו

    • דין אימך כדין רחב!! (ל''ת)

      יהושוע בן נון, 02/01/06 13:03

      הגב לתגובה זו

      • עדיף להיות בן זונה מפסיכי כמוך. (ל''ת)

        ד''ר נו, 02/01/06 13:23

        הגב לתגובה זו

      • דין דודתך כדין אאשתך כדין אחותך כדין רחב (ל''ת)

        לזה שכינה את, 02/01/06 13:46

        הגב לתגובה זו

    • דין תל אביב כדין נצרים! (ל''ת)

      מה אתה, 02/01/06 13:10

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    יש!!! יפנו את חברון סוף סוף!!!

    בני, 02/01/06 12:16

    דין חברון כדין נצרים!!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הגבול המזרחי

    שרטט קוים, 02/01/06 12:12

    1. חייבים להעביר את הגבול מערבה לישובי המשולש.
    2. בסופו של דבר תמוטט הרשות הפלשתינית והשטחים יוחזרו למדינות מהן נכבשו:
    ירדן ומצריים. ארה''ב תכפה נסיגת ישראל מהשטחים לירדן תמורת מקלות וגזרים.
    3. חשוב מאוד: המתווה המתואר בכתבה אינו חלוקת הארץ למדינה יהודית ולמדינה ערבית אלא פתרון לבעייה שנוצרה בעקבות מלחמת ששת הימים. חלוקת הארץ היא הבסיס לקיום מדינה ציונית ואם אינו חלק מהסכם סופי לא נפתרה בעיית הציונות. תוך מספר דורות הריבונות היהודית תעבור לידי הערבים ''פלסטינאים''.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    שיגידו את האמת לעזאזל!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רז, 02/01/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    קלאם פאדי

    גמליאלי, 02/01/06 12:03

    מלים ריקות. אלו המלים שיאמרו הפלשתינאים לכל תכנית שאין בה חיסול המדינה היהודית בארץ ישראל. השקט והשלום לא ישררו באזורנו, ולא רק בארץ ישראל, אם השלום יתעלם משני גורמים חיוניים. הראשון אם נתעלם מכך שארץ ישראל, לפחות המערבית, הינה שטח גיאופוליטי אחד ותלוי זה בזה עוד משחר ההסטוריה, כפי שאנו מכירים מסיפורי התנך. כל נסיון לחלק אותו בין שתי ישויות יביא לפיתוי מתמיד של מלחמות וטירור, במיוחד שהפלשתינאים יושבים עלינו ומוגנים בהרים ובעמקים שלהם. גורם שני הוא המדינות הערביות הסובבות אותנו שבלעדיהן לא יהיה מי שישקיט את הפלשתינאים. למעשה מאז הקמת מדינת ישראל הן הן המלבות את המלחמות ואת הטירור נגדנו ע''י שימוש בפלשתינאים בראש חץ ולרשותן השטחים והפתרונות. לא כפיית פתרון , זמני או קבוע, בידי ארה''ב או שלוחיה בתוכנו או מחוצה לנו, הם שיביאו את השלום האמיתי. גם לא באמצעות ספין של בחירות. כל שלום או הסדר בלי רצון אמיתי מצד מדינות ערב השכנות יהיה רק למראית עין ופסק זמן עד לעיתוי מתאים שיאפשר לפגוע במדינת ישראל ולנסות לחסלה, כפי עשו לצלבנים, שגם אתם היו פרקי שלום. שלום באמצעות מדינות ערב יחסל כל רצון ואפשרות של הפלשתינאים להמשיך בטירור ואף יותר מזה. הוא יפתור את בעית הפליטים ויחסל את כל השאיפות המלאכותיות לקיום עם פלשתינאי בשתי מדינות נפרדות, ולהמשיך באי השקט, כפי שאנו נוכחים לדעת במה שנעשה ברשות הפלשתינאית. כדי להגיע לשלום עם מדינות ערב צריך לסלק את החשדנות כלפי מדינת ישראל כנטע זר המיצג כלכלה. תרבות ודמוקרטיה מערבית המוצהרות השכם והערב המאיימת להשתלט על אורח חייהם ועל משטריהן המזרחי- מוסלמי של מדינות ערב ואולי בעצם של כל מדינות האיסלאם. השלום ייכון גם כשהערבים יראו בשלום אינטרס חיוני שלהן. איך עושים זאת? עלינו להשתלב בארצות המזרח ולתרום להן על פי דרכן וצרכיהן, כפי שעשינו מימי קדם. ציונות היא לא שם נרדף למערביות, אלא כביטוי של ערגה למולדת ההסטורית שלנו שאנו מיחלים לחזור אליה ולהיות חלק אוטנטי מהאזור כולו על כל סממניו ואורחות חייו.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בחיים לא יהיה שלום-הטרור יימשך

    רוב, 02/01/06 11:55

    אין פרטנר. כמה שנעשה נסיגות, הערבים ירצו עוד.
    הם רוצים למחוק אותנו מהמפה ולכן כל הדיבורים על מפת הדרכים אין להם אחיזה במציאות.
    כמו שאוסלו נכשל גם מפת הדרכים היא כשלון מוחלט.
    הנה עובדה שיצאנו מעזה והטרור חוגג.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כל מגיבי הליכוד בתשלום השקופים

    אלי, 02/01/06 11:55

    כל ההודעות (כמעט) שנמצאות באתר ללא התוכן שחוזרות על עצמן:
    ''אני חוזר לליכוד'' וכאלה........
    כולן אלה מגיבים מקצועיים של הליכוד.
    יש פה יותר הודעות מאשר מצביעי ליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • אבל עם כולם חוזרים אז גם אני .חוזק לליכוד (ל''ת)

      אלי, 02/01/06 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    אני מאמין לעיתונאים

    אני, 02/01/06 11:52

    הכתבה נכונה ומייצגת נאמנה את הלך הרוח במסדרונות הממשל הכושל הזה.

    בואו נמשיך וננתח :

    ישראל תתכווץ כמעט לגבולות 67 ותגרש אלפי יהודים המחזיקים בשטחי ארץ ישראל העתידית.

    הערבים כמובן לא יתייחסו לנסיגה זו כהסכם.

    הם יתקפו מעזה ,יהודה ושומרון ולבנון את שטחי ישראל .
    סוריה ואיראן יותקפו במוקדם או במאוחר ע''י ישראל וארצות הברית.

    מצרים שאחרי מובראק אינה יצור צפוי...

    כמו שזה נראה האיזור יקלע לעימות האלים ביותר שהיה מאז קום המדינה.

    בסופו כשיתפזר העשן ויאספו הגופות
    ישראל והאיזור לא יהיו מה שהיו לפניו.

    ההסדרים אחרי המלחמה יטרפו את כל התאוריות והנסיונות להגיע לגבולות כיום.

    אז מה נשאר?

    יהודים מגרשים יהודים כדי לרצות גויים ולקבל לגיטימציה לצאת למלחמה.

    ככה זה כשוכחים מי אנחנו באמת :

    יהודים שחזרו למולדתם ההיסטורית אחרי 2000 שנה ונלחמים יום יום על קיומם.

    אנחנו לא צריכים אישור מהנרי קיסינג'ר כדי לעשות את כל מה שיעשה ממילא מאוחר יותר.

    הגיע הזמן שנזקוף את קומתנו ונצא למלחמה הצודקת ביותר ולצערי ההכרחית ביותר כדי שלא ישמידו אותנו שוב.

    אבל מצד שני במדינה עם :סמים ,אלכוהול ,תרבות סיליקון ,נהנתנות ,תאוות בצע ,שחיתות,קהות חושים,רעבים שמחטטים בפחים,פוליטיקאים עלובים,שופטים נפוחים,מאפיונרים והתכחשות לכל סממן יהודי אני כבר לא מצפה לכלום.

    להתראות בסוף העולם....

    אני אהיה שם!

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    וואלה עם השלום של שרון אנו מתקדמים אחורה!! (ל''ת)

    מוטי, 02/01/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    רצוי גם עם אירופה והאו''ם

    אבי, 02/01/06 11:50

    חשובה תמיכה של כולם ולא רק של ארה''ב, כדאי אפילו להכניס את רוסיה ולנסות לקבל תמיכתם.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לאלון מ-107

    אופיר, 02/01/06 11:47

    אני חושב שאין דרך יותר טובה לתאר את מה שאני מרגיש כרגע מאשר בדרך שאתה הצגת זאת.
    אנשים לא מבינים ששרון יוליך אותנו דרך שערי הגהינום ישר אל המשרפות, כמו עדר כבשים בחוות השיקמים.

    כמוך, אני לא מבין לאן נעלמה הפטריוטיות שפעם אחזה בעם הזה בצורה כה חזקה! לאן נעלמו התקווה והחוזק הנפשי??
    וממתי אכפת לנו מהאירופאים, או מהאמריקאים?? הם צריכים להיות השפוטים שלנו! אנחנו כמו בסיס שלהם במזרח התיכון! הם חייבים לנו, לא אנחנו להם!
    אם בנינו את המרכבה, שהוא הטנק הטוב בעולם, נוכל לבנות כל דבר שרק נרצה, ככה שאף חרם לא יזיז לנו!

    ואם יקום המנהיג שיגיד לי שהוא מפציץ היום את איראן אני אבחר בו בלי לחשוב פעמיים! ואם אחרי פיגוע הוא לא יגיד שהוא משתתף בצערם של המשפחות, אלאילך ויפציץ את עזה, אז אני אבחר בו בהצבעה כפולה ומשולשת!
    אני רוצה מהניג שאוהב את המדינה שלו, מנהיג שדואג למדינה שלו, ולא פחדן עלוב ומושחת!!

    הגב לתגובה זו

    • ליכוד חזק =מדינה חזקה (ל''ת)

      מוטי, 02/01/06 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    מה זה, בריחה בלי הסכם? בן אדם חולה!

    שמאלני דווקא, 02/01/06 11:44

    חייבים לקבל חוזה שלום בתמורה

    הגב לתגובה זו

    • לא נקבל לחצים ולגיטמציה ברורה של כובשים

      בר כוכבה, 02/01/06 12:27

      אנחנו מחלקים את מולדתנו לאורחים ומקבלים טרור
      לאירחק היום ולא נוכל להמריא מלוד

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    יהיו 4 קיווני קאסמים,תוכנית מצוינת לחמאס

    מדינה קסומה, 02/01/06 11:36

    כל היום יעופו עלינו קאסמים

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    למרות חוסר השפיות והאבסורד האספסוף יצביע שרון (ל''ת)

    גדי, 02/01/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • מה זה חשוב במי יצביעו?

      LUBER, 02/01/06 13:00

      פסולת של חברה הישראלית תשריין לו מקום בממשלה בכל מיקרה.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולי הוא לא שמע טוב -זה הוא שצריך לרזות, לא המדינה (ל''ת)

    צבי, 02/01/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • גם אני חוזרת לליכוד (ל''ת)

      שלומית, 02/01/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    האתרוג יגמור אותנו סופית. (ל''ת)

    אלי, 02/01/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    נתוינם סטטיסטים על ההצלחות הבטחוניות של שרון

    יהושע פרוע, 02/01/06 11:28

    קשה מאוד לקרוא על זה מפני שהתקשורת שומרת היטב על השמאלני השמן שגונב את קולות הפראיירים מהימין ונמנעת מלפרסם נתונים מביכים,או שהיא העוותת אותם כרצונה.
    אז הנה הם לפניכם: בארבעת החודשים מאז הגירוש נרצחו 23 יהודים לעומת 22 בשמונת החודשים שלפני כן.
    עליייה של יותר ממאה אחוז!!!
    אגב ממוצע הנפגעים אצל נתניהו היה1.7 כלומר ששרון העלה את מספר הנפגעים בשלוש מאות אחוזים לעומתו!!!!!
    ועוד יש לו את החוצפה לברבר בעניני בטחון.

    הגב לתגובה זו

    • לליכוד הכי טוב (ל''ת)

      רחל, 02/01/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    די לתכניות ולפטפטת

    יהושע, 02/01/06 11:25

    מדינת ישראל הופקרה כליל ע''י שרון ואנשיו. הם מתחילים ''להרגיל'' את הציבור בקאסמים מדרום ומצפון. ההתרעות מתרבות. החמאס השתלט. כל התחזיות של בוש ושרון וכספית התנפצו לנו בפנים.
    במצב כזה כדאי ששרון ילך הביתה. כל הדוברים שלו בדבות כספית וחסון וטל - לא יועילו לו!

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת המלים מפי

      גברי, 02/01/06 12:11

      כל מה שהולך בתקשורת היא הסחת הדעת מן המצב הקודר שבא עלינו מאז ההתנתקות. אזרחים התעשתו!
      שרון הביתה ומיד!

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מה תביא תוכנית שרון החדשה

    חשוב לקרוא, 02/01/06 11:14

    נסיגה של כ-90% מיהודה ושומרון משמעה נסיגה עמוקה וכואבת שתכלול פינוי של עשרות אלפי מתיישבים והריסת עשרות רבות של התנחלויות. בואו נראה מה נקבל בתמורה לנסיגת ענק זו:
    החמאס ושאר ארגוני הטרור מתחמשים ללא הרף וזה יאפשר להם יותר בסיסים לטרור ויותר חופש פעולה למחבלים.
    ההסדר עם האמריקאים לא יחייב את הפלסטינים והם ודאי יציגו זאת כדבר שפוגע בהם (למרות שהם לא היו יכולים לצפות לדבר טוב יותר עבורם) ולפיכך ימשיכו בטרור ביתר שאת ובמימדים גדולים יותר (עקב עליית היכולת והמוטיבציה).
    עכשיו תעצרו רגע ותחשבו היטב: האם כדאי לישראל לנקוט בצעד כה מסוכן, שכולל ויתור עצום מצד אחד ואינו כולל שום הסכמה פלסטינית מצד שני?? הרי ייצא שגם אכלנו את הדג המסריח וגם גורשנו מהעיר.
    מסקנה: אל תצביעו ''קדימה'' !

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ממתי שכחנו?

    אלון, 02/01/06 11:09

    מהם עקרונות הטרור?
    עקרונות הטרור הם רבים מאוד אבל עיקרם הוא:
    א)תקוף את החלש ביותר, רק כך הניצחון מובטח ויראה את הכוח שלך (הטרוריסט).
    ב)השתמש בתקשורת, כוחה עולה על כוחם של 1000 קני רובה.
    ברור לנו שהטרור הפלסטיני הוא תלמיד טוב שכן הם מפליאים ביישום עקרונות אלה ולכן אני אנני מתפלא שהם מצליחים להפחיד את העם לא מבחינת ימין או שמאל אלא חלק מהעם כבני אדם...ישנם כאלה שבוחרים לתת את הארץ שבה הם גרים, שנתנה להם את פירותיה, שאדמתה ספגה דם אנשים רבים ויש כאלה שבוחרים לשמור על הארץ שלנו מאותם סיבות בדיוק ואני בטוח שעוד רבות וטובות אחרות אבל אני רוצה לדעת דבר אחד.... מי זה בכלל אריאל שרון הזה שמחליט שהוא מחלק את המדינה שלי?! האם העובדה שהוא ראש ממשלה מאפשרת לו לעשות את זה?! או אולי בגלל שיש לנו חכ''ים דוגמת רוזנבלום גמליאלי אברהם וכו (שרק ממלאות את מיכסת 120 החכי''ם שכתובה בחוק) שלא יודעות כלום מהחיים שלהם ומצביעות בעד מה ששרון יגיד והכל כדי לקבל שכר בלי שבאמת יהיה איכפת להם מהעובדה שילדים הולכים לגן ולבית הספר ופוחדים שייפלו עליהם קסאמים (שאלה למעשה טילים .. אני לא חושב שרוחמה אברהם הייתה שולחת את משפחתה לגן ילדים תחת איומי טילים)
    ובלי שבאמת איכפת להם מזה שהמדינה מתדרדת בתוצאה משלטון ירוד מושחת ( לאו דווקא שרון) חסר אתיקה ומנוהל ע''י ארה''ב ואירופה והכל עבור בצע כסף וסיוע שלא מגיע לשום מקום מלבד לכלכלה הכושלת גם ככה שלנו בעיקר בגלל המצב החברתי.
    ממתי ציונות ואהבת הארץ נהיית בושה? ממתי גיוס לקרבי הפך להיות נטל על ההורים? וממתי הפסקנו להתגאות בארצנו היפה?! אין לנו ארץ אחרת!!! אז מר שרון... אל תחלק את המדינה שלנו .... דווקא אתה שנלחמת כל כך עבורה מחלק אותה כלאחר יד והכל כדי להשאיר את חותמך... אל תשכח שטרור לא מנצחים ע''י בריחה! טרור מנחים ע''י התשה! הם שולפים בכין אניחנו שולפים אקדח, הם שולחים לנו חייל לאישפוז אנחנו שולחים להם 3 לחדר מתים!
    זוהי מלחמת התשה אחי הישראלים! בואו לא נשכח שאנחנו עם סגולה !! אם לא נעשה אנחנו אף אחד אחר לא יעשה בשבילנו (''יוני נתניהו ז''ל אמר את זה'' ) ורק אם נהיה מאוחדים יחדיו נוכל לעמוד לטרור להביט לו בעיניים ולומר לו : אנחנו חזקים ממך! אנחנו עם ישראל ששרד 2000 שנות גלות , שנות השמדה בגרמניה הנאצית , גירוש ספרד , מלחמות מול מדינות ואויבים שקמו עלינו ואתה מר חמאס רוצה לשבור אותנו?! אנחנו לועגים לקיומך האווילי וחסר התועלת!!!! רק אם נחשוב כך רק אם נתרכז במטרה וכמובן רק אם נחליף את השילטון (לא רומז על ביבי אלא באופן כללי) כך שייצג את העם בצורה חזקה ואת הכנסת כך שיהיו חברים בה חכ''ים שהן מלח הארץ (!) ולא סורים למניהם, רק כך נוכל להחיר את העם לתפארתו הנושנה!!! ואני לא מדבר על 2000 שנה אלא על 20 שנה תחשבו איך נראה העם לפני 20 שנה.... תראו שאני צודק, לא עשית צבא? אתה מסומן כלא איכותי, יום העצמאות ? כולם חוגגים! אם אתה קרבי אתה לא פראייר אלא אדם עם אידיולוגיה וכבוד עצמי!!!
    תחשבו על זה רבותי!!
    תחי מדינת ישראל!! מדינת היהודים!!!
    והמדינה שהיא המקום היחיד ביקום שתמיד נקרא לה ''בית''!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא למי ששכח שהוא יהודי (ל''ת)

      ..., 02/01/06 11:32

      הגב לתגובה זו

    • העלת בעיני דמעות,

      בעז, 12/01/06 21:48

      לשמחתי ישנם עוד אנשים כמוך במדינה שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    שרון רוצה שישראל תעבור גם אירוע מח

    זיו, 02/01/06 11:08

    בן אדם בן 78 , אחרי אירוע מח ולפני צינטור עם עודף משקל של 70 ק''ג מדרדר את מצבה הבטחוני של מדינת ישראל עד להתרסקות הוודאית.
    בדיוק כמו שותפו המטורלל פרס.
    קדימה היא לא שמאל ובטח לא מרכז, קדימה מייצגת את השמאל הסהרורי וגונבת מצביעי ימין פוטנציאלי.
    אל תיתנו לשמאל המטורלל לקבוע לנו מי יהיה בראש הימין

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    על פניו, זו נשמעת התוכנית הכי טובה בשטח! (ל''ת)

    מפוכח, 02/01/06 11:07

    הגב לתגובה זו

    • באמת ?

      דן, 02/01/06 11:44

      ומה אתה אומר על התוכנית לשים גדר בין כל הייושבים היהוד'ים לבין הערבים ? לא חשבת על זה אה ?

      ומה תגיד כשיעופו לך קסאמים על חצי מהארץ אחרי עוד בריחה חד צדדית ? אה ?

      הגב לתגובה זו

      • בוא הביתה אני כבר לא אומר אף מילה..לליכוד (ל''ת)

        אשר, 02/01/06 13:51

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    השטן נמצא בפרטים הקטנים

    יוחנחמד המטביבי, 02/01/06 11:02

    חשוב שמדינת ישראל תגדיר קו גבול. חשוב שתקום מדינה פלשתינית. אבל כבר עכשיו ישראל מנסה לתכמן ולנצל את היעדרו של פרטנר פלשתיני כדי לגלח לעצמה עוד כמה אחוזים של אדמה ערבית. לקחי הגדר עוד לא הופקו במלואם. בחסות הגדר שדדה מדינת ישראל דונמים רבים של אדמה. גם זה ייתפוצץ בסוף. ההצעה הזו להסכם היא סבירה ביחס לנסיבות העגומות. אל תשכחו את הכבוד הפלשתיני .שלילתו היא זו ששולחת את המתאבדים המתפוצצים.

    הגב לתגובה זו

    • ליוחנן המטביל

      כתום, 02/01/06 11:35

      קו גבול זה טוב למפות. ביטחון קונים במלחמה. בתור ערבי אתה צריך להבין שמקומך מעבר לירדן ואשמח לעזור לך לעוף מכאן

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    זה הסטארטר ...

    עלום, 02/01/06 11:01

    זוהי ההצעה הישראלית ההתחלתית וכמובן היא תאלץ להמשיך את המשא ומתן ולהתפשר על הכול כולל הפליטים.
    מי שאומר 10% שלי יפסיד הכל!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    זה מה שארה''ב צריכה באמת לעשות!

    משה מ,,,, 02/01/06 10:54

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית

    הגב לתגובה זו

    • נו הוא מבת ים... (ל''ת)

      אורן, 02/01/06 11:08

      הגב לתגובה זו

      • אורן מאיפה?

        יוסי, 02/01/06 11:42

        אתה מתבייש?

        הגב לתגובה זו

    • מה עישנת? מה בלעת? (ל''ת)

      בנאדם, 02/01/06 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    כמה אופייני, לחתום הסכם עם האמריקאים במקום עם הפלסטינים...

    עודד, 02/01/06 10:54

    כאילו שאיתם אנחנו צריכים לעשות שלום וליישב את הסכסוך. החמאס אוטוטו משתלט על הרשות ואז בכלל יהיה קשה. למה לחזק את הרשות ולדון איתה בחודשים שאחרי בחירת אבו-מאזן שאפשר פשוט להתנתק חד צדדית מכל מיני מקומות, לחתום עם האמריקאים על הסכמים והבנות ולנהוג כאילו אין עם שלם שנמצא תחת כיבוש משחית. בעצם שני עמים.

    הגב לתגובה זו

    • עם כבוש

      יוסי, 02/01/06 11:27

      עודד היקר,
      יש רק עם אחד כבוש - העם הפלסתינאי שנכבש ע''י גורמים פנים-פלסתינאים שאינם מעוניינים לתת לו שלום.
      אם לעם הפלסתינאי היתה הנהגה אמיתית, נקיה משחיתות ומעוניינת בטובת עמה, מזמן היה כאן שלום.
      אתה מבלבל את היוצרות כמו הרבה אנשים טובים בארץ שלא מסוגלים להביט באריק שרון בעין אובייקיבית.

      הגב לתגובה זו

      • אל תתן לעובדות לבלבל אותך

        דן, 02/01/06 11:45

        הפלסטינים בוחריםפ כל פעם לפרלמנט שלהם את הפתח והחמאס

        הגב לתגובה זו

        • צא ולמד

          יוסי, 02/01/06 12:07

          ראית פעם איך מתקיימות בחירות ברשות?
          יש שם דמוקרטיה???
          החמולה מצביעה משום שהיא מפחדת או שמפתים אותה בטובות הנאה.
          הציבור הרחב ברשות לא מטומטם (כמו בכל עם). הם מיחלים ליום שמישהו יעשה להם סדר בחיים, גם אם זה אריק שרון!

          הגב לתגובה זו

          • לכל המגיבים

            עודד, 02/01/06 13:43

            ברור שהרשות אינה נקייה מאשמה אבל אם שרון היה הופך את ה''אפרוח ללא נוצות'' כפי שכינה את אבו-מאזן לפארטנר מלא ע''י חיזוקו גם בעיני הפלסטינים ( לא שאבו-מאזן מושלם אבל זה מה יש ) ודואג להידברות עם הפלסטינים ולא לצעדים חד צדדים שמביאים לנסיגה ללא הסכם ולהפיכת הרשות ( המושחתת, אין ספק ) לריקה מתוכן ולהתעצמות החמאס אולי לא היה צריך לדבר רק עם האמריקאים שהרי איתם אנו לא צריכים לחיות כתף אל כתף בעתיד ואיתם אין לנו סכסוך. העם שלנו כבוש בסיסמאות שרון ובאין-דרך שלו. לאן הוא מוביל אותנו? הרי מפת הדרכים זה לא מתווה מדיני אלא לוח זמנים ותו לא! הוא לא יכול לומר שמפת הדרכים היא המתווה המדיני שלו. אז צאו ולימדו את מפת הדרכים לפני שאתם מגיבים.

            הגב לתגובה זו

      • אני עם עמוס לליכוד.!!!!!! (ל''ת)

        יניב, 02/01/06 13:52

        הגב לתגובה זו

    • הפיתרון לליכוד. (ל''ת)

      עמוס, 02/01/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    לשרון עוד לא נפל האסימון-הוא עושה שלום עם מי שנח לו ולא עם מי שצריך (ל''ת)

    אני, 02/01/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מדובר במסמר האחד לפני האחרון בארון הקבורה

    של המדינה, 02/01/06 10:50

    גל טרור שיגבה אלפי קורבנות
    + פילוג עמוק בעם

    האופן היחיד לשמור על הביטחון
    הוא לצפצף על האמריקנים והארופאים
    ולהכניס את צה''ל לכל חור.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ''נפיחת הדרכים''- שרון מבין רק במלחמה!

    :-), 02/01/06 10:50

    מהלך השלום שלו מראה על כשלון טוטאלי, הראיה כבר ''מאשימים'' את הפיגועים העתידיים בבחירות לרשות.
    כי, כאשר נותנים לטרוריסטים מתנות במקום מקות קשות ואפילו אכזריות מקבלים עוד ועוד טרור.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    בן אדם כל כך שקרן!

    רונן, 02/01/06 10:49

    כמו אמירת האמת לגבי משקלו, כך הוא ואמר אמת לגבי ההתנתקויות החדשות שהוא מתכנן שיסכנו את ביטחון ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    קודם כל,כל הכבוד,זו עיתונות בימטבה ותודה לכם.

    יגאל כהן, 02/01/06 10:48

    סוף כל סוף יש לנו עיתונאים שבמקום לחפש את השערוריה מחפשים את הפתרון.
    אני מניח שאת המילים לשיר הזה כתבו באמריקה ובחוות השקמים(שם חביב על הביבבונים).
    אבל המנגינה,כל כך ישראלית וכל כך עניינית.
    עכשיו נחכה לחרזן,הלא הוא רקדן הדמדם,שיקדיח מהחדשות האלה תבשיל לביבבונים שלו.
    אבל דעו לכם שרק איש אחד מפחיד אותי בפוליטיקה הישראלית.
    סילבן שלום.
    הממזר מתכוננן לחלק את ירושלים.
    מאיפה אני יודע?
    מביבי ,מהרוכל הנוכל.
    פךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
    צריך להזהר מהליכוד.
    סילבן יכול בקלות לגרור את ביב לחלק את ירושלים.
    ואחר כך הוא גם יחזיר את שרה.
    הצילו !!!!!!!!!!!!!
    אל תתנו לקרוק להוריד אותנו לאשפתות.

    הגב לתגובה זו

    • סתם אדיוט וטיפש רדוף שינאה ומתוסכל (ל''ת)

      בוני, 02/01/06 12:32

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    שארה''ב תספח את ישראל כמדינה 51

    פתחתי את אמריקה, 02/01/06 10:48

    נכשלנו בניהול המדינה ''היהודית'' בכל תחום חשוב.
    אין בטחון, אין צדק, חינוך על הפנים. פשע מתגבר ופושעים מקבלים שנה-שנתיים על פשעים חמורים ומתחצפים עוד יותר, ח''כים ערבים פועלים כזרוע של ארגון חבלה, שחיתות יצא מכל פרופורציה ואחוז גדול של אזרחים שוקלים בצורה זה או אחרת על ירידה לאמריקה, כבר לא מדובר ב15% של יהודים שכבר עברו לשם באופן קבוע ונחשבים כתושבי המדינה רק בלשכה לסטטיסטיקה.
    מה זה שטויות לנהל משא ומתן מול ארה''ב על בעיות שיש לנו עם העולם הערבי ? השתגעתם. הרי ואתם חושבים שארה''ב זה חלילה אל ? אולי בשביל אליטה ישראלית שילדיה יושבים בפלורידה, ל''א או נ''י. לא כך עבור ערבים שמצפצפים על האימפריה הזאת.
    אמריקאים לא כל מסתדרים עם בעיות רבות שלהם ורוב שם בכלל לא יודע למצוא את ישראל על המפה! מיסים, חינוך, רפורמות משפט, עודף משקל וכנסייה אלה הנושאים פי 100 יותר חשובים עבור אמריקאי ממוצע משלומה של מדינת ישראל. לסמוך בכל דבר על ארה''ב זאת אוטופיה שנשלם עליה ביוקר. עדיף כבר לוותר על העצמאות המדומה שממילה אין לנו ולבקש לצרף אותנו אליהם בתור מדינה נוספת ואז שבוושינגטון יעשו מה שבא להם (גם כך זה נעשה עכשיו בסופו של דבר) אך נזכה בבטחון, אפשרויות וזכויות של אזרחים שם.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לאן נעלמו הארבעים מנדטים?

    ארז, 02/01/06 10:47

    שאלתי הרבה אנשים ורק מעטים אמרו שיצביעו לקדימה!!!!!!!!! מכיוון שהמפלגה הזאת בכלל לא קיימת מכוח ההצבעה של הציבור אז למעשה אף אחד לא יודע מהו כוחה האלקטורלי האמיתי. אסור לשרון לפעול כאילו הוא מנהיג הרוב. יש להמתין לבחירות ולראות אם קדימה תקבל 40 מנדטים או כפי שאני רואה ברחוב - הם יקבלו רק 10-20 מנדטים. יש לי הרגשה ששרון מנסה לעשות מחטף בחסות סקרים בלתי אמינים. אז תתכוננו להתפתחויות לא דמוקרטיות נוספות

    הגב לתגובה זו

    • באיזה רחוב אתה צופה? רחוב סומסום?

      איתן, 02/01/06 11:16

      אפילו כאן בירושלים קדימה משיגה יותר מפי 2 מנדטים מהליכוד
      אז לדעתך כלללל הסקרים שנעשו עד עכשיו הם ''בלתי אמינים''? אתם בימין הקיצוני תמיד עוצמים עיניים וסותמים אוזניים, ואח''כ מעמידים פני מופתעים. אשכרה חייזרים

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    חתימת הסכם השלום עם ארה''ב.

    פרשנולוג, 02/01/06 10:46

    חתימת הסכם עם ארה''ב.
    אנחנו בידידות לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זה הסימן שהמנהיג הזקן התעייף

    SY, 02/01/06 10:45

    מה עוד פעם נסיגה?
    שרון לא יושן בלילה בגלל כל יועצי אחיטופל שסובבים אותו ויועצים לו הצעות הרי אסון למדינת ישראל הפצפונת.
    כל עוד ש-70% מהפלסתינים עוד חושבים ואומרים שהם רוצים לחזור ליפו,לרמלה,לוד,יהוד,ירושלים,עכו,חיפה ועוד וללא אופציה זו לא יהיה שלום צודק אז אנחנו באמת בבעיה רצינית. זה יהיה אסון אם שרון יעשה ויתורים חד צדדיים גם בגדה מכיוון שכל גורמי הטרור בעולם יתקבצו ויגיעו לשטחים ואז מי יעזור לנו? האמריקאים? כמו באיראן או עיראק או האירופאים כמו הצרפתים באלג'יר או אולי כמו האנגלים בפוקלנד?.
    לצערי המדינה הולכת לאבדון.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    יוזמה חדשה - אסון חדש

    ישראל, 02/01/06 10:44

    לדאבוננו אזרחי ישראל הם למודי נסיון של יוזמות כושלות חוזרות ונשנות על בשרם החי.

    הדבר היחידי שנשאר לאחרי כל היוזמות החדשות של הממשלות למינהן: הוא דם ואש ותמרות עשן שמכלה בכל העוצמה בישראלים.

    יוזמה חדשה - אסון חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    באמת הגיע הזמן שיהיה לנו הסכם שלום עם ארה''ב

    אינואיט, 02/01/06 10:42

    אה, מה, אנחנו לא במלחמה עם האמריקאים? אז מה יעזור שהם יחתמו לנו שהם מסכימים שזה הגבול?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ''חלון הזדמנויות'' ,זה לא מזכיר לכם משהו ?

    יהושע פרוע, 02/01/06 10:38

    תכניסו לעצמכם את זה טוב טוב לראש:במסווה של מפלגת מרכז הקים לעצמו עלוב הגירוש מפלגה שמאלנית למהדרין.
    קריסתה של תוכנית הגירוש ,ירי הקאסמים על אשקלון ואפילו קצב נפגעים מחריד של 5 הרוגים בחודש בממוצע לא מפריע לצמרת הפוליטיתההזויה.
    ככה זה כששימון לצידך ,במקום להתרכז במציאות העגומה מפנטזים על ''חלון הזדמנויות'' ,''שוק אירופאי''
    ופרסי נובל עם קוקטליים.
    כשמפנטזים על כל אלה למי איכפת מ-23 הנרצחים בארבעת החודשים האחרונים הם הרי לא שייכים לכת השלטת.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אתה צודק יש תחושה שעוד פעם נאכל אותה (ל''ת)

      נפתלי, 02/01/06 11:09

      הגב לתגובה זו

    • אני חוזר לליכוד מה איתך..??? (ל''ת)

      ירון, 02/01/06 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    שרון פשוט אנטי ציוני (ל''ת)

    חד וחלק, 02/01/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    יהיה כאן גל טרור מהחמורים ביותר שידענו

    הכי חשוב, 02/01/06 10:33

    והתגובה המתבקשת מאליה - עוד נסיגות ועוד התנתקויות. לאחר מכן הטרור יתגבר וכל העולם יגיד שאנחנו היינו בסדר גמור וקיימנו את כל פרטי החוזים וההסכמים.

    העולם מאד יאהב אותנו ובכל מדינה ייקבע יום זיכרון לחמישה מיליון יהודים שנרצחו בארצם למרות שהם היו בסדר גמור. מה אני אגיד לכם, זהו חזון אחרית הימים שבו העולם מאד יאהב אותנו... יהודי טוב הוא יהודי מת...

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תקדים התנתקות חד צדצדי של שרון

    זאב, 02/01/06 10:33

    ברגע שמדינת ישראל עשה התנתקות אחד בלי לקבל שום הסכם בתמורה אפשר להמשיך. זה לא תוכנית שרון. זה היה תוכנית של אראפת. לקבל לקבל ולקבל בלי שום הסכם ולהמשיך הטרור. שרון מה קרא לך??

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שרון הרחיק שמאלה מביילין -לחזור מהר לליכוד ! (ל''ת)

    צבי, 02/01/06 10:28

    הגב לתגובה זו

    • רק שרון יביא שלום. וזה מה שרובנו רוצים לראות כאן (ל''ת)

      אריק מלך ישראל, 02/01/06 10:54

      הגב לתגובה זו

      • שלום = אינטיפאדה שלישית ורביעית (ל''ת)

        ע, 02/01/06 11:02

        הגב לתגובה זו

    • איתך אני גם חוזר הביתה לליכוד (ל''ת)

      ניר, 02/01/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    שטחים תמורת מלחמה (ל''ת)

    בני, 02/01/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כנראה לא מגיע לנו מדינה

    זאב, 02/01/06 10:23

    כעם שאומרים שהוא נבון לפי המציאות אנחנו עם של טיפשים אם מנהיגים טיפשים

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לדעתי צריך לתת את השטחים לאר''הב והם ינהלו אותם כמו בעיראק (ל''ת)

    לחזור ל 67, 02/01/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    את העיקר לא מבינים

    מנחם, 02/01/06 10:22

    זה שהאמריקאים לא מבינים את הערבים - זה כבר סיפור ישן וההסתבכות בעירק תוכיח.
    אבל זה שהפוליטיקאים שלנן עדיין חיים באירופה ולא במזרח - זה מייאש.
    כל הפתרונות הללו לא יביאו שלום ושקט.
    רק בניהול מו''מ מזרחי שיתנהל לפי כללי הטקס והכבוד המזרחיים ניתן יהיה לקבל את כל מה שרוצים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא לאפשר לפלסטינים להשאיר מחצית מעמם בתוך המדינה היהודית

    המשולש,ואדי-, 02/01/06 10:17

    זה לא פתרון של שתי מדינות לשני עמים, אלא פתרון של מדינה אחת - לעם אחד!!! אסור לאפשר זאת!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בקיצור - שרון מחלק את י-ם ומחזיר אותנו

    דן, 02/01/06 10:16

    כמעט לקווי 67 ע''י ויתור על 88%-92% מיו''ש.

    גם סכנה ביטחונית, גם ביזיון ערכית - בווווז אחד גדול לשרון.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ברי חמיש כבר שנים מדבר על קיסינגר כאיש הקובע מה יקרה פה

    שמעון, 02/01/06 10:08

    יש תיאוריות רבות על ארגונים כמו ה-CFR והאחים בילדרברג שהם למעשה מעין ממשלת צללים של העולם.
    כתבה זו מחזקת את התיאוריות האלו

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אל דאגה יהודים הים ישאר אצלינו ובשבלינו (ל''ת)

    ד''ר פרבמן, 02/01/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מר שרון, תנתק אותנו לאלתר מהמשולש (ל''ת)

    ואדי ערה!!!!!!!, 02/01/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אנחנו לא כל כך טיפשים

    גל, 02/01/06 10:07

    ככה בדיוק עובדים הספינים של שרון. הדלפות דרך ''עיתונאים'' והכחשות. האמת ששרון עומד לקבל כוח כמעט בלתי מוגבל ואין שום דרך לדעת מה יעשה איתו: שלום או מלחמה נוספת, נסיגות או בניית התנחלויות. ותחזית בהחלט סבירה שבמהלך הקדנציה יחליף אולמרט את שרון. את תחזית האימים הזו באמת שאף אחד לא רוצה (חוץ מאולמרט כמובן).

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ואדי ערה והמשולש חייבים להיות במדינת

    מדינת היהודים, 02/01/06 10:06

    פלסטין שלצד מדינת היהודים ולא בתוכה! אין לתת לערבים לאכול את כל העוגה וליהודים לא להשאיר כלום. מי שמשאיר את מחציתו של העם הפלסטיני בתוך המדינה היהודית למעשה קובע, שגם זאת תהפוך למדינה פלסטינית שתתחבר למדינה הפלסטינית הגדולה. אין זה צודק ואין זה מוסרי. על הערבים להכיר בזכיותיו של העם היהודי, ולהפנים שמקומם הטבעי והצודק הוא בתוך עמם, ולא בתוך המדינה היהודית רק בכדי לרשת אותה בעוד עשרים שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תוכנית שנועדה להתפוצץ בפנים.

    אריה כפירי, 02/01/06 10:03

    אז מה? האמריקאים יודיעו על סוף הסכסוך? על תום התביעות?
    התביעות המדוברות והסכסוך אינם עם האמריקאים, אלא עם הפלשתינאים. את ארגוני הטרור, את העם הפלשתינאי, וגם את מוסדות הרשות - הכרזת ''תום התביעות'' של ארהצות הברית לא תעניין ובטח שלא תחייב.

    שוב יוצאו מליארדים רבים, שוב המוני אנשים טובים ייאלצו להתחיל במקום חדש, שוב הריבונות הפלשתינית בשטחים תאפשר יותר הברחות וטווח גדול יותר לפלשתינים - שוב כל זה בממדים גדולים הרבה יותר מבקיץ האחרון, כיוון שמדובר בהרבה יותר התנחלויות - שוב כל זה, ושוב כל זה בלי שום תמורה פלשתינית, ועם חידוד המסר מההתנתקות - כשהפלשתינים לא נלחמים בטרור, היהודים בורחים וקוראים לזה בשמות.

    אני פונה גם לאנשי שמאל מובהקים - שרון זה לא מה שאתם אומרים, זה לא ''שלום תמורת שטחים'', נוסחה סבירה בהחלט. שרון, בהתנתקות כמו בתוכניתהמוצגת בכתבה הזו, הוא ''שלום תמורת כלום''. אסור להצביע בשבילו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אין כבר ימין ושמאל בישראל. יש רק רוב שפויי מול שרוניסטים הזויים (ל''ת)

    קדימה לליכוד, 02/01/06 10:02

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג עיוני,הליכוד מזמן הלך לקדימה.

      יגאל כהן, 02/01/06 10:51

      ועוד ילכו ,אחרי שהחברה שלי, יגמרו לעזור, לחברים שלהם, במרכז הליכוד.
      מעניין למי יהיה יותר מנדטים.
      לביבי או לשומר הבארים שלו ליברמן.
      זה יהיה קרב לב''ב,בגבעות השומרון.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ארה''ב לא מקיימת הסכמים שחתמה עם ישראל

    ישראלי, 02/01/06 10:01

    כל ההבטחות להעניק לנו תמיכה, עזרה לא קויימו. אחרי שאנחנו קיימנו את חלקנו ונתנו משהו מוחשי (הסכמי אוסלו, נסיגה מהערים הערביות) לא ראתה ארה''ב צורך לקיים את חלקה ולתת לישראל מענק בסך $800000תראו איך ידידתנו זו מתנהגת כלפי יונתן פולארד - יותר גרוע מאשר לפושעים הכי גרועים ! זו אינה ידידות יחסה אלינו אינטרסנטי [מודיעין] היא מעדיפה נוזל שחור תמורת דם יהודי. יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    המפה הפוליטית כיום היא שמאל שמאל ומנגד מרכז עם נתניהו השפוי האחרון. (ל''ת)

    זאב שיפמן, 02/01/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מיום ליום אני משתכנע מחדש דנתניהו זה מרכז שפוי ואחראי.

    קול צף, 02/01/06 09:56

    לא החלטתי סופית

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מבחינת אל קעידה,כל גבול-הוא זמני

    LUBER, 02/01/06 09:55

    שמאלנים,תתחילו לארוז,
    עכשיו הולכים לשווק אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אם ביילין היה מציע זאת הייתי מאמין .אבל שרון ????????????? (ל''ת)

    פיני ראובני, 02/01/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מהיום קדימה זו מפלגת שמאל קיצונית מהעבודה. נקודה (ל''ת)

    רק פרץ, 02/01/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שרון ופרץ סובלים קשות מוירוס הסמול האכזרי. זה יותר גרוע מאידס. (ל''ת)

    מחוסן מהמרכז, 02/01/06 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מתנחלים הכונו לצערי לגרוש!!!

    חגי, 02/01/06 09:48

    עם כל הצער זה מה שצפוי כולל ליקירינו בבקעה. אז או שתתעוררו או שתמצאו עצמכם זרוקים אפילו לא במלונות ובלי שום יכולת כלכלית להשתקם.

    אם לא בולמים את שרון עכשיו- נסיגה לקווי 67 זה מה שיקרה בארבע השנים הבאות. ואז הטרור יתגבר כולל בתוך גבולות הקו הירוק.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב עזוב שטויות אני חוזר לליכוד (ל''ת)

      מתי, 02/01/06 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הבטיח שלום וביטחון - הביא לנו מפצים, אבל ...

    אברהם, 02/01/06 09:47

    אבל כיון שמדובר בשרון - אז אף אחד לא מופתע

    תכל'ס, כמה טפשים הולכים להצביע עבורו ?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני בעד אם מספחים את המשולש

    שי, 02/01/06 09:46

    לשטחי הרשות.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ועכשיו... קדימה מציעה מכירת חיסול סוף עונת הביטחון. הכל הולך בחינם. (ל''ת)

    גלי פחימה, 02/01/06 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תכלעס - בקעת הירדן בידנו או לא? (ל''ת)

    יהודי, 02/01/06 09:40

    הגב לתגובה זו

    • לפני הבחירות כן, אחריהן לא (ל''ת)

      מפוקח, 02/01/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק הליכוד זה מרכז ,שרון שמאל סהרורי (ל''ת)

    חיים, 02/01/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין כבר ימין ושמאל בישראל. יש רק רוב שפויי מול בוגדים כתומים (ל''ת)

    קדימה קדימה, 02/01/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ארה''ב דואגת רק לאינטרסים שלה עצמה. הערבים ילעגו ולא ימלאו שום חובה. (ל''ת)

    ישראלי חכם, 02/01/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שלא נגיע למצב שבו יהיו 'דרכי ציון אבלות' (ל''ת)

    משה בודק, 02/01/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יצורים זעירים מחסלים ללא רגש.

    דםח, 02/01/06 09:35

    גודל מינימלי של בעל חי או מדינה הוא תנאי לרתיעה מהשמדתם.מעבר לגודל מסויים- אתה נתפס כחלק מהחברים שמכבדים זה את זה -ולכן מוגן. אחרת חיסולך לא רק שלא חשוב אלה גם מפתה למי שאתה מרגיז אותו.
    שמירה על מכסימום שטח היא לכן ערובה למיזעור המאמץ לחיסולינו.
    תפיסת שטח באמצעות התנחלות חקלאית-נתפסת כזכות לגיטימית של אנשים הקשורים לאדמתם והוכחה שזו אדמתם.
    לכן ויתור על שטח מזמין אסון-והתנחלות חקלאית התופסת שטחים מוסיפה בטחון לכל עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מבין עניין, 02/01/06 10:36

      הגב לתגובה זו

    • לוגיקן מבריק!

      דמפק, 02/01/06 11:45

      ועל-פי אותו הגיון כדאי לנו לכבוש את סוריה מצריים לבנון וירדן.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הערבים מתקרבים... חברה בא נברח מזרחה ל... אלסקה.

    שרון השתגע?, 02/01/06 09:33

    אם ביילין היה מציע זאת הייתי מאמין .
    אבל שרון ?????????????

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    דנקנר ובן כספית היכן אתם?

    אחד העם, 02/01/06 09:33

    תעוררו את העם כי רק אתם יכולים. ואולי תתעוררו ותבינו כי אנחנו יורדים לאבדון? גל טרור?
    ומי ישלם? עומרי? נאי קורא לכם להתאחד לחזק את העם ולפעול כנגד העריבם הקמים עלינו לכלותינו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שרון שקרן ולכן הוא כן יחלק את ירושלים (ל''ת)

    ליאור פנחס, 02/01/06 09:30

    הגב לתגובה זו

    • אז סילבן יחלק את ירושלים? או שביבי סתם רמאי ושקרן?

      יגאל כהן, 02/01/06 11:00

      ורמאי?
      להההההההההה?!
      ונוכל?
      הכל ביחד?
      יעני הוא רק רמאי, שקרן, ורוכל נוכל?
      סוכן מכירות עלוב?
      אז מי יחלק את ירושלים?
      הליכוד של סילבן?
      פךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
      שוטה משטה בכם,שוטים.
      חורז לכם חרוזים וגונב לכם את השכל.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני לא מאמינה ששרון יתמוך בתוכנית שילד בגן פעוטות ידחה על הסף... (ל''ת)

    עדנה מרשל'צ, 02/01/06 09:28

    הגב לתגובה זו

    • אמי עברה אירוע מוחי ומאז מתפקדת כילדה קטנה. ממש קורע לב. (ל''ת)

      שרית, 02/01/06 09:43

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    סליחה אריק אבל זה לא מדבר אלי. גם אני עוברת בחזרה לליכוד השפוי! (ל''ת)

    שושיק, 02/01/06 09:26

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד של פייגלניהו ממש שפוי... (ל''ת)

      קדימה קדימה, 02/01/06 09:39

      הגב לתגובה זו

      • מי לא מבין מה הולך פה? (ל''ת)

        הצבעת קדימה, 02/01/06 10:37

        הגב לתגובה זו

      • קדימה של פרס ורמון ממש תשמור על ישראל.... (ל''ת)

        ליכודניק מהמרכז, 02/01/06 10:44

        הגב לתגובה זו

      • בטוח יותר שפוי מהתבוסתנים של קדימה (ל''ת)

        ע, 02/01/06 10:50

        הגב לתגובה זו

    • ''שושיק'', כאילו שמישהו קונה את ההודעה המזויפת שלך... (ל''ת)

      חרטה ברטה, 02/01/06 10:04

      הגב לתגובה זו

    • שושיק,יש לי ,יש לי, יש לי...

      יגאל כהן, 02/01/06 10:55

      פךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
      אפילו הביבבונים יודעים שאתה שכיר חרב ביבי עלוב.
      אתה לא בהכרח את.
      ותהי הארץ פינקלשטיין.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    גבולנו המזרחי נקבע כבר במלחמת ההצלה ב-67'. שכחנו שהם רצו להשמידנו (ל''ת)

    חשמונאי, 02/01/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מאז ההתנתקות חלה החרפה ברי קסאמים- תוכנית מטומטמת!!! (ל''ת)

    לחכות להסכם, 02/01/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מדהים אורי אבנרי צדק

    אורן, 02/01/06 09:20

    זה מה שהוא אמר בדיוק ששרון ואמריקה יעשו. כמובן שריבונות ישראלית במקומות הקדושים לאיסלם תנציח את הסכסוך במשך עוד איזה אלף שנה. איזו תוכנית טיפשית!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מפת הדרכים של בוש תתעורר לחיים חדשים בעקבות התנתקות חדשה של שרון (ל''ת)

    יהודי חכם, 02/01/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    Include Europe

    AvnerA, 02/01/06 09:16

    Why not include Europe as a side in this agreement? This is exactly what they advocated all along, isn't it?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יהודי ניו יורק התעוררו ! אתם רוב - תדרשו עצמאות מדינית (ל''ת)

    סבתא לאה, 02/01/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    וזה כשאין פתרון לקסאמים ? ובלי לסגור על חילופי אוכלוסין ?

    איתן, 02/01/06 09:13

    תוצאות :
    א. קסאמים על כל המרכז, השרון והגליל מתוך ערים פלשתיניות, בלי פתרון.
    ב. רוב ערבי *בתוך* הקו הירוק תוך כ-40 שנה.
    רק עיוור לא רואה את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סומך על שרון בעיניים עצומות. (ל''ת)

    חמורבי, 02/01/06 09:12

    הגב לתגובה זו

    • בידיים כפותות ועם אקדח ברקה (ל''ת)

      חמור2, 02/01/06 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני בעד התוכנית!

    חווה, 02/01/06 09:12

    צריך להיפטר מהצרה שנקראת התנחלויות, ויפה שעה אחת קודם!

    שרון! העם איתך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד לשרון! תכנית אמיצה וחשובה! (ל''ת)

    שאול, 02/01/06 09:11

    הגב לתגובה זו

    • אני חוזר לליכוד (ל''ת)

      ערן, 02/01/06 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    משחק אמריקאי, כאילו שרון מחליט !!!! (ל''ת)

    צבר נחוש, 02/01/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מח' המדינה בעד תכנית חיסול בשלבים

    @ בנצי-א @, 02/01/06 09:06

    מח' המדינה לחץ על פינוי סיני
    פינוי עזה וגירוש יהודים
    יתמוך גם בפינוי מחלקי יו''ש בשלב מסוים
    ואז יתחיל התביעה למדינה דו לאומית
    ומכאן ביטול מדינה יהודית
    חזון של המשרד מאז התנגדותם
    להקמת המדינה
    שרון כמהנדס ביצוע המשתף פעולה עם הרעיון
    כבר הצליח לרכז עדר מרכזי בסדר גודל שליש מהמצביעים
    ובאוליגרכיה ושלטון ההון זה בהחלט מספיק

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שרון מוביל לחורבן המדינה (ל''ת)

    זאב, 02/01/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    והדבר בכי טוב בתוכנית

    אסף, 02/01/06 09:01

    היא שהיא רעה לישראל. באמצע גל טרור שרון שוב יכנע ויוותר על שטחים חיונים להגנת המדינה. ככה שהמצב הרע יתגבר עוד יותר. פשוט גאוני. טרור נוראי ומדינה מתפרקת מה יכול להיות יותר טוב מזה לישראל. וכמובן שאת התוכנית הזו שקלמן גייר חשף ואנשי שרון מכחישים (הם לא משקרים - רק לא אומרים אמת) היא פתח לנסיגות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שרון איכה ?

    שמחה, 02/01/06 08:59

    לכל אילה שרצו לרוץ קדימה,רוצו והצילו את נפשיכם כל עוד אתם יכלים
    הספינה טובעת ורב החובל נעלם

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אריק שרון- טיפש כמו שמעון פרס ואפילו יותר (ל''ת)

    אריק שרון, 02/01/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה לא כל-כך פשוט

    פדרבוש, 02/01/06 08:56

    רגע! רגע! עוד לא גמרנו את ''ההתנתקות'' מעזה, יש אמנם רצועת ביטחון, ויש ''שמים כחולים'', ועכשיו פורשים כוחות גדולים מדרום לעזה, אבל עדיין יורים קסאמים ועוד יירו! אפילו לברוח אנחנו לא יודעים ולא יכולים. בואו נלמד טוב טוב את המנוסה מעזה, ורק לאחר שנצבור נסיון בהימלטות הזאת אפשר יהיה לדבר על הבריחות הבאות. מה עושים עם הזנב? איך פותחים את הרגליים כדי לא להסתבך איתו בזמן שבורחים? לאן אנחנו בורחים? לכל רוח? או שיש לנו איזשהו מקלט בטוח ומוגן אליו אנחנו נמלטים? חכו!!! חכו קצת! עוד לא גמרנו לברוח, גם אם גירשנו את היהודים מעזה והחרבנו את בתיהם. רודפים אחרינו ומזנבים בנו. אנחנו חייבים קודם כל לנחול הצלחה קטנה של בריחה הגונה, לפני שאנחנו מתכננים את מפץ הבריחות לכל עבר. כל העולם צוחק עלינו, אפילו לברוח הם לא יודעים. בואו נוכיח שאנחנו כן יודעים! מנוסה רצינית, מחייבת התייחסות רצינית. תכנון מדוייק. איפוס שעונים. שעת ה''שין''. איפה כל מה שלמדנו?

    הגב לתגובה זו

    • חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יוספוס, 02/01/06 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    שרון משוגע !!!!!!!!!!!

    טלי, 02/01/06 08:56

    שרון משוגע !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להיפטר מהם

    שאול, 02/01/06 08:55

    הגיע הזמן סופסוף להיפטר מהם, שיהיו שם מאחורי גדר בגובה 100 מ' זה לא עם זה אמה לא רוצה שלום איתם ובטח בטח לא מלחמה. כל נפש בישראל שווה הרבה יותר מ4 מיליון פלשתינאים. קדימה אריק בכל הכוח 40 מנדטים לפחות איתך

    הגב לתגובה זו

    • קאסם עובר גדר של 100 מטר (ל''ת)

      חייל, 02/01/06 10:41

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''סביבתו של שרון'' - שרון לא מתפקד והתוכנית ישנה (ל''ת)

    ש הלוי, 02/01/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    באם לא גבול סופי-חסר ערך !

    חושב יסודית, 02/01/06 08:51

    זהו תרגיל שלא יתן דבר אלא אם כן יוכרז סופית כגבול המזרחי של ישראל ולא נתון למו''מ . כי אחרת יהווה פתיחה בלבד לקראת מו''מ חדש . כי זהו בדיוק המוקש שהפלשתינים רוצים להשאיר בכל הסכם ומתפקידו להרוס ההסכם אחרי שיקבלו את חלקם. הם בצדק עד היום לא מקיימים שום הסכם כי הוואקום מתמלא על ידי ישראל הנותנת ללא תמורה ..... בנוסף באם כן הרי זוהי הזדמנות היסטורית וחד פעמית להעביר את הכפרים הערביים לאורך הקו הירוק לידי הרשות הפלשתינית כי טענתם הראשית תמיד כי הם קודם כל פלשתינים ומוסלמים ויש לכבד דעתם זו. כי השיקול של ישראל העיקרי חייב להיות דמוגרפי היות ותוך עשרות שנים בודדות נהיה מיעוט בארצנו וחסלה המדינה היהודית . בנוסף עכשיו הסיכוי היחיד לקבל אישור ארה''ב כי כל הערבים שישארו תושבי ישראל יצביעו לפרלמנט הפלשתיני . זהו צעד בסיסי ויש לקבוע וועדת מומחים כדי ששום זכות אישית מזכותם לא תפגע . באם חפצי חיים אנו -כך יש לעשות .

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מפץ דרכים -

    ישראלי, 02/01/06 08:50

    הרעיון של קביעת הגבול המזרחי של ישראל בהסכם בין ישראל לבין ארה''ב הוא שטות וטעות.
    ברור, שארה''ב לבדה לא תסכים להגיע להסכם כזה עם ישראל, אלא היא תתנה זאת בהסכמה פלסטינאית או לפחות בהסכמת מדינות ארופה.
    אם תושג הסכמה פלסטינאית ממשית ומחייבת, הרי שדי במיתווה מפת הדרכים. אם לא תהיה הסכמה פלסטינאית מחייבת, קל להעריך שמדינות אירופה ילחצו על ארה''ב ובאמצעותה על ישראל, לויתורים רבים. אם יושג הסכם - הוא יהיה נקודת פתיחה בבוא העת למו''מ ולהסכם עם הפלסטינאים, וזה רע לישראל. אם לא יושג הסכם - ''הרווח'' של ישראל יהיה בהרעת יחסים עם ארה''ב ועם אירופה. בשביל מה אנחנו צריכים להביא על עצמנו צרות . מוטב צעדים חד צדדיים שלנו, כך שכל צעד שלנו יתקבל בהבנה ובברכה בעולם, כאות לרצון טוב של ישראל, בטרם מו''מ עם הפלסטינאים.
    האמור לעיל אינו נובע מאידיאולוגיה פוליטית אלא מהגיון בלבד

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עריק שרון + אמריקה + פלסטינאים נגד עם ישראל (ל''ת)

    cyrano, 02/01/06 08:46

    הגב לתגובה זו

    • לא אוהבים כתומים סהרורים (ל''ת)

      אזרחית, 02/01/06 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ד''ר קיסינג'ר תומך גם בהיפרדות ישראל-

    מוואדי ערה,, 02/01/06 08:45

    ציין שאם ישראל לא תדע להיפרד לשלום מהפלסטינים באזור המשולש, ואדי ערה - נגיע להסדר עליו הערבים חולמים ושואפים כל הזמן- מדינה אחת פלסטינית על כל שטח ארץ ישראל. בקיצור, מדינה אחת לעם אחד!

    הגב לתגובה זו

    • חילופי שטחים מאוכלסים עכשיו (ל''ת)

      ישראלי, 02/01/06 08:59

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מכאן אני רואה ארונות- משם רואים כסאות. (ל''ת)

    :-(, 02/01/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל-2. גם אני חשבתי לרגע

    מישהי סתם, 02/01/06 08:39

    שמדובר בהסכם עם מדינה שכנה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שרון תחת השפעה של תרופות

    עדיף ביילין, 02/01/06 08:38

    לבדוק האם שרון ומשפחתו קיבלו חווה בארה''ב
    לבדוק האם האי היווני רשום בטאבו
    אצל שרון ומשפחת הגנגסטרים

    לא סופר אף אחד מהמדינה
    מתייחס לאזרחים כאילו לא קיימים

    האיש מסוכן

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שרון מטורף

    מנתח מערכות, 02/01/06 08:32

    אתם יכולים להסביר מה נרוויח מכל זה?

    חוץ מזה שנרצה את ארצות הברית...

    הגב לתגובה זו

    • מנתח מערכות חובש כיפה? (ל''ת)

      מנהתחת מערכות, 02/01/06 09:48

      הגב לתגובה זו

      • לא. (ל''ת)

        מנתח מערכות, 02/01/06 10:52

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומה נעשה אחרי שגם אחרי זה יתגבר הטרור? (ל''ת)

    נפנה את תל אביב, 02/01/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מצויין! קדימה שרון! בוא נעשה היסטוריה!! (ל''ת)

    אני בעד!!!, 02/01/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אריק שרון = יוסי ביילין (ל''ת)

    ליכודניק, 02/01/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה שחשוב זה המפה

    ע, 02/01/06 08:30

    הרעיון יכול ליהיןת טוב או לא טוב בהתאם לגבולות של המדינה הפלשתינאית

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה עוד נשלם תמורת ''הכרה אמריקאית בגושי התנחלות ושלילת זכות השיבה'' (ל''ת)

    מבטיחים לנו את, 02/01/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חילופי שטחים מאוכלסים! חובה! (ל''ת)

    אור, 02/01/06 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם העם רוצה להתאבד - שיצביע לקדימה

    שי, 02/01/06 08:16

    המציאות חזקה יותר מכל הסכם או רעיון כזה או אחר
    הפתרון היחיד הוא לא שלום אלא מלחמה.
    כן, זה לא פופולרי לומר את זה, וזה מפחיד - אבל זה הפתרון היחיד
    עד שלא תהיה פה מלחמה אמיתית וכוללת לא ימצא פתרון לסכסוך הזה.
    זה או אנחנו - או הם
    וזה אנחנו!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    משוגעים!!!!!!! (פייגלין תציל אותנו) (ל''ת)

    עינת, 02/01/06 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    האמריקאים לא

    פקק תנועה, 02/01/06 08:11

    מבינים שמדיניותם כלפי שראל היא זו שגורמת נזק כללי לכל האזור

    הגב לתגובה זו

    • מדיכם. אבל אנחנו צריכים לחשוב טיפה ולהוביל מהלכים הקשורים לגורלנו (ל''ת)

      שומרון, 02/01/06 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יאללה, קדימה לעבודה. אריק העם איתך

    יואב, 02/01/06 08:09

    לך בכוחך זה וקבע כבר גבול למדינה חסרת הגבולות בה אנו חיים.
    לא סתם אנחנו נותנים לך 40 מנדטים. לא בשביל שיהיו עוד כמה חברי כנסת עלומי שם. אנו נותנים לך אותם כדי שלמהלך הזה שלך יהיה לגיטימציה ברורה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שרון משמיד את המדינה!!!!!!!!!!!!!

    רלי, 02/01/06 08:08

    חייבים לעצור את הטירוף ולשלוח
    את ההורס לחווה.

    אסור להצביע לקדימה, אסורררררררררררררררררררררררררר

    הגב לתגובה זו

    • 40 מנדטים לקדימה

      כחול לבן, 02/01/06 09:51

      ואז נלמד אתכם מה הרוב רוצה.

      הגב לתגובה זו

      • ''אל יתהלל חוגר כמפתח'' (ל''ת)

        ינשוף, 02/01/06 11:41

        הגב לתגובה זו

      • מצטער חביבי.. לפי הסקרים האחרונים קדימה יורדת

        הורה היאחזות, 02/01/06 11:56

        נראה שהנצחון של ביבי והרפורמות שלו במרכז הליכוד הביאו את המצביעים חזרה לליכוד, והאירוע המוחי של שרון הבריח את כל השאר . מפלגת הדיקטטור הגדול ירדה מ42 מנדטים ל37 תוך שבוע. עוד אירוע מוחי קטן וקדימה תכנס לדפי ההסטוריה כמפלגה בעלת הקדנציה הקצרה בתולדות מדינת ישראל. עוד דו''ח קטן אחד על ממדי העוני במדינת ישראל והמצביעים בורחים חזרה לשפם הגדול. עוד כתב אישום אחד בחוות השקמים והמצביעים בורחים חזרה לביבי, וסלאמת לאריק שרון!

        הגב לתגובה זו

    • מי שהרס גן עדן שלאחרים - יירש גהינם (ל''ת)

      שומרון, 02/01/06 10:06

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה עם הבטחת שרון

    כתום מתמיד, 02/01/06 08:06

    שלא יהיו יותר ויתורים חד צדדיים?
    הכי הרבה יביא את ההכרעה לחברי קדימה (ולא יכבד) או יפטר שר או שניים וימנה במקומם את אחמד טיבי ודהאמשה

    הגב לתגובה זו

    • מה עם ההבטחות

      הרב בריח, 02/01/06 09:50

      נכון שלפי תורת ישראל ליהודי מותר לשקר לגוי וזה לא נחשב לעבירה?

      אז לישראלי מותר לשקר למתנחל בלי שזה ייחשב לעבירה.

      הגב לתגובה זו

    • נו אז אמר אז מה?

      מורי אל כניס, 02/01/06 09:50

      כל עוד התקשורת תקדם את הרעיון הוא גם יכול לטבוח את בני משפחתו ולאכול אותם אחד אחד ובמקביל לאנוס שבט בדואי שלם ושום דבר לא יקרה לו אפילו לא ניסיון למראית עין של כתב אישום.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יאללה להתחיל לארוז

    אחד, 02/01/06 08:06

    ההתנתקות השניה בפתח

    הגב לתגובה זו

    • שובה של השמחה לאיד (ל''ת)

      באקרנים, 02/01/06 08:31

      הגב לתגובה זו

      • שובה של ההתפכחות

        אחד, 02/01/06 09:58

        שני שלישים מהעם (קדימה ושמאלה ממנה) כבר הבינו את השגיאה הנוראית שבהתנחלויות, מה איתך?

        הגב לתגובה זו

        • טעות

          כ, 02/01/06 10:38

          חלק מהעם תבוסתן ולא מוכן לנצח את הטרור בכל מחיר, לא מוכן להתייחס לפצמרים על אלקנה ובית אל כפצמרים על עזריאלי. מה דעתך ?

          הגב לתגובה זו

        • לא התייחסת למה שאמרתי

          אחד, 02/01/06 12:25

          האם גם אתה שמח לאיד?

          הגב לתגובה זו

    • And soon YOU ARE NEXT TOO ....

      amir, 02/01/06 08:47

      And soon you are next and the Tel Aviv Jewish settlers too...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כבר אמרתי זאת

    פקק תנועה, 02/01/06 08:05

    להקים מדינה פלשטינאית על פי צרכי ישראל. הכוונה .שרוב שיטחי ישראל ישארו בידיישראל עים כל המישתמע ממישפט זהאחרת לא נצא מהעסק של שכננו צמאי הדם

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שרון מציכ התקפלות ללא עתיד וביטחון ויצירת גטו ישראל במזה'ת (ל''ת)

    גבולות אושביץ, 02/01/06 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קדימה עם שרון - לעתיד טוב יותר!

    תקווה באויר, 02/01/06 08:01

    ואמן שהליכוד יתפוצץ...

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח עתיד בחדרי מתים (ל''ת)

      כ, 02/01/06 10:37

      הגב לתגובה זו

    • משלמים לך פר תגובה או גלובלי? (ל''ת)

      ליכודניק, 02/01/06 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פצמ''רים על מודיעין! (ל''ת)

    פ., 02/01/06 08:00

    הגב לתגובה זו

    • קסאמים על כפ''ס (ל''ת)

      ולד, 02/01/06 09:22

      הגב לתגובה זו

      • פצצות לגבות! (ל''ת)

        מ. כאל, 02/01/06 13:42

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפלשתינים לא יסכימו וזה רק יגרום ליותר פיגועים ולאפס ביטחון (ל''ת)

    ליאור זלמנוביץ, 02/01/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כשסימתי לקרוא כתבה זו החלטתי סופית לנטוש את קדימה ולחזור לליכוד (ל''ת)

    זו התאבדות, 02/01/06 07:53

    הגב לתגובה זו

    • תומך ליכוד לא יכול לקרוא 300 מילה (ל''ת)

      אתה, 02/01/06 08:03

      הגב לתגובה זו

      • תמשיך עם ההתנשאות השמאלנית שלך ותמצא את עצמך על אי בודד (ל''ת)

        אפרת, 02/01/06 08:29

        הגב לתגובה זו

        • זאת לא התנשאות זאת דרך חיים (ל''ת)

          אחד העם, 02/01/06 09:15

          הגב לתגובה זו

      • אתה כמעט צודק

        דוד, 02/01/06 10:06

        אינני צריך לקרוא 300 מילים כדי להבין, מספיקים לי שני משפטים.
        גם כדי להביע עמדה אני יכול להסתפק בשני משפטים.
        אני פשוט יותר חכם, יותר אינטלגנטי ויותר משכיל ממך ואני תומך ליכוד.

        הגב לתגובה זו

    • לא, כי הדרך של הליכוד הרבה יותר הגיונית

      קרנפי, 02/01/06 08:10

      אם באמת החמאס יתפוס את השלטון ברשות, ויצא בגל הטרור הגדול ביותר שידענו.... אז מה עדיף? לבנות עוד התנחלויות?
      לשלוח עוד חיילים טירונים לשמור על כל מיני משפחות מוזרות שבוחרות לגור במרכז הטרור?
      לא עדיף פשוט לקבוע גבול ברור עם חומה גבוהה ופטרולים איכותיים שבאמת שומרים על האזרחים?
      מצלמות אלקטרוניות, שבילי טשטוש וחומה בצורה עושים את העבודה הרבה יותר טוב מחבורות של ברסלבים הזויים שרוקדים על קברי שייח' בחברון או שכם.

      הגב לתגובה זו

      • צודק. חומה טובה בגובה 500 מטר אכן

        ירון, 02/01/06 08:44

        תעצור קסאמים, קטיושות ופצצות מרגמה. הבעיה היא שאם יתחיל להשתמש במרגמות 120 אז צריך להגביה את החומה ל-800 מטר ובמרגמות 160 ל-1 ק''מ.
        העיקר שאומרים שהשמאלנים אינטיליגנטים.

        הגב לתגובה זו

      • שימו לב לכמויות השנאה

        גדעון, 02/01/06 10:13

        תקשיב לכמויות השנרה שיצאו לך מהפה . זה פשוט מדהים איך הפכו את המתיישבים שמדינת ישראל {רבין ז''ל ופרס שלחו לשם } שלחה לשם הפכו להיות שנואי הציבור בישראל שכל תחלואי הדור עונ=מדים לחובתם . אתה מכיר אותם בכלל מה השנאה הזו ? הם טובי החיילים שאתה מדבר עליהם בגדודים וביחידות הקרביות ואתה יכול לשאול כל קצין בכיר על טבם ומיומנותם . הם אינם עושים שיקולי קריירה כאשר הם בוחרים איך לשרת את המדינה .
        לא עתודה ולא כל מיני חרטה אחרים שמה שמעניין את החייל זה הקריירה האישית שלו . תבדוק את אחוזי היציאה למלואים וזה יסתום לך ת'פה

        הגב לתגובה זו

    • חחחח עוד שתול של ביבי (ל''ת)

      א, 02/01/06 10:54

      הגב לתגובה זו

    • אני איתך חוזר לליכוד (ל''ת)

      בן, 02/01/06 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולי גם שארה''ב

    דאגה, 02/01/06 07:53

    תהיה השכנה שלנו?
    זו ממש בדיחה!
    מה זה ימנע? את הטרור?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה אין

    לארה, 02/01/06 07:50

    למה אין תחזית אסטרולוגית חדשה

    הגב לתגובה זו