• 100.

    הערבים פלשו למדינת ישראל

    אלי, 08/01/06 16:17

    הערבים בשיא חוצפתם יושבים עלאדמה יהודית שגזלו בכח מהישות הציונית אין להם שום זכות על הארץ הזאת רק חובה אחת לעזוב מייד את אדמת הקודש ולהגלות את עצמם לאלתר מחוץ ל המדינה

    IP: 85.64.194.108 דווח על תגובה זו

  • 99.

    ערבי ישראל גייס חמישי !! מתי נביןןןןןן (ל''ת)

    אריה, 02/01/06 13:21


    IP: 82.80.215.138 דווח על תגובה זו

  • 98.

    והעכביש העוד

    פקק תנועה, 01/01/06 08:14

    יותר קטן ששמו הרשות הפלשטינאית .מתקיף את ישראל כל הזמן .והוא חושב שכך הוא יגיע לחיי שלום בן עולם העכבישים.

    IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 97.

    ורק לחשוב שה ''עכביש הקטן''

    יהודי, 31/12/05 18:47

    משלם לך משכורת, והעמיד לרשותך לשכה, ומעל לכל נותן לך את זכות הדיבור, שהפכתה מרוב שנאתך ליהודים, לפתחון פה מלא שקרים וחצאי אמיתות. כי בוא נניח לרגע, שהיתה חי באחת ה ''דמוקרטיות'' הערביות מוסלמיות ה ''רבות'' שבעולם. מה לדעתך היה קורה לך שם. ובאם תרשה לי ברוב טוב לבך הערבי ''שוחר השלום והדמוקרטיה'' אנסה לתאר לך מה היו עושים לך ''בערס הדמוקרטיה'' סוריה. אני משוכנע שלאחר משפט או שניים בסגנון הרבה יותר מתון מזה שאתה מרשה לעצמך אצל ''האויב הציוני'' היתה מובל קשור היטב אל מאחורי חומות ''אל מאזה'' הידוע בהכנסת אורחיו המסורתית. ואילו הייתה ממשיך בסורך. אני חושב שגם זבובי דמשק הרבים היו נהנים מארוחה דשינה מגוויתך שתשאר תלויה הרבה שעות בחום הדמשקאי הידוע. ורק על מנת שתקבל אינדיקציה, ראה מה אומרים על סגן נשיא סוריה בימים אלו שהעז להעביר בקורת על הנשיא אסד ה ''דמוקרטי''.

    IP: 213.114.23.94 דווח על תגובה זו

  • 96.

    אולי סוף סוף יעמידו את הנבלה הזה לדין!!!!

    שי, 31/12/05 17:58

    בתור עכביש קטן שיזהר מאיתנו כי אנחנו הסוג הארסי

    IP: 85.64.27.199 דווח על תגובה זו

  • 95.

    עראפת-יאסין-ורנטיזי-מחכים לבארכה!! (ל''ת)

    יאסין, 30/12/05 23:46


    IP: 85.65.172.248 דווח על תגובה זו

  • 94.

    מזדהים עמה (ל''ת)

    Ahmad Hamerkaz, 30/12/05 18:37


    IP: 83.248.13.42 דווח על תגובה זו

  • 93.

    בראכה , חייך שווים לגווית פשפש. (ל''ת)

    זוכר ונוטר, 30/12/05 12:28


    IP: 85.65.181.165 דווח על תגובה זו

  • 92.

    ברכה אימה שלך תולעת (ל''ת)

    אזרח עונה, 30/12/05 12:14


    IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

  • 91.

    לא לדאוג

    ג., 30/12/05 10:16

    הנ''ל פרובוקטור של המוסד...סטייל שמפנייה...
    הוא עוד יוגלה לסוריה, יהיה קרוב לצלחת..וניתן להם בראש פעם שנייה. חפיף.
    יחד עם זאת יש לעקור עשבים שוטים...ואם צריך, להדביר את כל השדה. שנה טובה.

    IP: 24.126.53.34 דווח על תגובה זו

  • 90.

    לא אזרחי ישראל-יש להעבירם לסוריה

    אזרח, 30/12/05 09:54

    אף על פי שאינני ימיני דרכו של ליברמן נראת נכונה .יש לבצע חילופי שטחים ולהעביר את העקרב ברכה ותומכיו לסוריה או לחילופין לגדה-נראה כמה זמן יוכלו להיות שם גיס חמישי

    IP: 194.90.218.39 דווח על תגובה זו

  • 89.

    אחר-כך הוא צועק גזענות ופשיזם-

    האנטישמי הזה!!!, 30/12/05 09:48

    ולהעביר כל ערבי שאינו מקבל את קיומה של מדינת היהודים. אחרת, זה לא שתי מדינות לאום לשני עמים. זה מדינה אחת לעם אחד!

    IP: 85.250.232.70 דווח על תגובה זו

  • 88.

    לי נראה לעומת זאת

    מוטי אטלנטה, 30/12/05 09:42

    שהעכביש הגדול לבדו יצליח לטרוף את סוריה ,ואינו זקוק לעזרתו של העכביש הקטן.
    אבל להערכתי,העכביש הקטן במקרה זה יאות בשמחה לעזור,לאור הנתונים
    שהוצגו בציטוטים לעיל והנוגעים לבירת-ישראל ואז תיוכח שהוא אינו קטן כלל ועיקר.-חיוך

    IP: 68.211.101.152 דווח על תגובה זו

  • 87.

    ח''כ ברקה - דברי בלע.

    ערן, 30/12/05 09:05

    מה קורה פה? בכל מדינה שפויה נבחר ציבור אשר מצדד במדינת אויב היה מועמד לדין ורק אצלנו רואים בו אדם הזוי, משוגע, כלב שוטה ועוד כינויים . מספיק, על רשויות החוק למצות עמו ועם שכמותו את הדין , ולא לאפשר לו להסתתר מאחורי חסינותו או מאחורי חופש הדיבור היות וגם לחופש הדיבור יש קווים אדומים שאין לחצות אותם.

    IP: 192.115.177.158 דווח על תגובה זו

  • 86.

    זהו חופש דיבור או הסתה? (ל''ת)

    דוד, 30/12/05 08:16


    IP: 84.228.1.54 דווח על תגובה זו

  • 85.

    מנהיגים צבועים

    זוהיר, 30/12/05 08:10

    מציע למנהיגי ערבי ישראל לעבור לגור בסוריה ושיעיזו לנאום שם

    IP: 84.110.2.243 דווח על תגובה זו

  • 84.

    איפה התקשורת הזועמת

    ברוך, 30/12/05 08:04

    אין דברי הסתה יותר חמורים
    מאשר אמר הבן-אלף ברכה

    תתארו לכם אם פייגלין היה אומר
    אותם הדברים היועץ המשפטי
    כבר היה דורש העמדה לדין והסרת
    החסינות אבל במדינת הטמבלים
    הכל יכול להיות

    IP: 82.81.187.26 דווח על תגובה זו

  • 83.

    barake looks like a wild dog.

    christion, 30/12/05 07:58

    as an arab christion ,i and all the chrition hates that dog.he is gonna lose in the election.

    IP: 70.229.236.101 דווח על תגובה זו

  • 82.

    The Weimar’s republic (Israel) and Hitler (Muhammad Barache) (ל''ת)

    Jay, 30/12/05 07:58


    IP: 86.142.146.49 דווח על תגובה זו

  • 81.

    בחיסול יאסין ערביי ישראל עשו הפגנת ענק בנצרת וקראו לנקמה בישראל

    ליעם, 30/12/05 07:55

    למי ששכח או שלא יודע בחיסול יאסין ערביי ישראל עשו הפגנת ענק הרימו כסא גלגלים באויר כהזדהות עם יאסין וקראו לנקמה ביהודים תתנו להם עוד פרנסה טיפשים

    IP: 84.228.98.159 דווח על תגובה זו

  • 80.

    ערבים ישראלים חיים באשליית אחדות

    סעיד, 30/12/05 07:53

    אין בכל ארצות ערב 2 ערבים מאוחדים. דברי ברכה מתוך שנאה בלבד

    IP: 84.228.185.43 דווח על תגובה זו

  • 79.

    בקרוב מאוד ערביי ישראל יהיו מעבר לגדר

    ליעם, 30/12/05 07:44

    בקרוב מאוד לא יהיה מנוס ותיהיה הפרדה בין העם היהודי לעם הפלסטיני(ערביי ישראל נוצרים ומוסלמים) הפלסטינים יהיו מעבר לגדר בצד הפלסטיני ואנחנו נהיה במדינת ישראל שבירתה ירושלים המואחדת לנצח נצחים

    IP: 84.228.98.159 דווח על תגובה זו

  • 78.

    ערבים תמיד מהמרים על הסוס הצולע

    ברכה, 30/12/05 07:42

    ותמיד מפסידים

    IP: 84.228.185.43 דווח על תגובה זו

  • 77.

    מישהו צריך עוד הוכחה על הצורך המידי בהיפרדות מהפלסטינים אזרחי ישראל

    המטיף, 30/12/05 07:23

    עכשיו הזמן לחזור לתכנית החלוקה מ- 47, ולחלק את הארץ חלוקה שווה וצודקת בין העמים. יהודים בישראל, ערבים בפלסטין.

    IP: 62.0.100.223 דווח על תגובה זו

  • 76.

    We really cry for Syria (ל''ת)

    Oy Vay Oy Vay, 30/12/05 06:29


    IP: 65.96.15.219 דווח על תגובה זו

  • 75.

    שונא ישראל

    חגי, 30/12/05 06:11

    להעמיד את ברכה לדין בגין בגידה והפרת אמונים.

    IP: 68.199.157.63 דווח על תגובה זו

  • 74.

    @@@ שמנת.

    צ, 30/12/05 05:48

    איך נקראים ערבי ישראל בפי ערבי השטחים?!

    נכון.
    כן.
    הם נקראים '''' ערבי השמנת ''''.

    והמבין יבין.

    IP: 85.65.162.184 דווח על תגובה זו

  • 73.

    הסורים לא אחראים לרוע ?לא כבשו הלבנון?לא רצחו חרירי ? כמה ירוד יכול (ל''ת)

    פוליטיקאי, 30/12/05 05:35


    IP: 82.166.236.51 דווח על תגובה זו

  • 72.

    רגע, רגע

    מה זה?, 30/12/05 04:52

    לא ממש הבנתי... עצרת תמיכה במדינת אויב? אצלנו? זוהי דמוקרטיה? נדמה לי שזו התגלמות הטמטום. דבר כזה לא יכול לקרות בשום מקום בעולם לבד חוץ מאשר במדינתו הדמוקרדבילית.

    IP: 200.39.197.29 דווח על תגובה זו

  • 71.

    אנ'לא גזען אבל מה הערבים תרמו למדינה חוץ מחומוס ואינתיפאדה. (ל''ת)

    גורי צור, 30/12/05 04:46


    IP: 67.41.140.149 דווח על תגובה זו

    • הערבים תרמו תורמים ויתרמו לרמת הילודה והגדלת תקציבי הרווחה (ל''ת)

      רונית מיגן, 30/12/05 05:01


      IP: 67.41.140.149 דווח על תגובה זו

      • הערבים תרמו ויתרמו באומנות הרכיבה על חמור. (ל''ת)

        ערן, 30/12/05 07:22


        IP: 85.250.199.227 דווח על תגובה זו

    • גזען פשיסט אנחנו לא צריחים לתרום לכם זה מדינה שלנו המוסלמים. (ל''ת)

      טארק, 30/12/05 05:07


      IP: 67.41.140.149 דווח על תגובה זו

      • ומה הפך את הכיבוש המוסלמי של האזור מלפני 1500 (ל''ת)

        שנים קדוש יותר, 30/12/05 06:11


        IP: 82.166.236.51 דווח על תגובה זו

    • לערבים יש תרומה נכבדת מאד בהעלאת רמת הפשיעה במדינה (ל''ת)

      סחיטה, גניבה, 30/12/05 09:59


      IP: 83.130.1.243 דווח על תגובה זו

  • 70.

    לפואד-המחבל מרמלה

    גיא, 30/12/05 04:42

    אתה כל הזמן מנסה להסביר לכל הערבים שכותבים פה בגנות הדברים שאמר הנחש הזה כמה הם טועים חשבת כמה דפוקים הדברים שלך?את הסובל כנראה מתסביך קשה של רדיפה בגלל אנשים כמוך אהבלים כמו מרזל ובן גביר יבחרו לכנסת איך אתה מצפה שאחד כמוני יסתדר עם ערבים שכל היום יוצאים נגדנו תתחילו קודם ליישר קו עם המדינה ואלה שרוצים שלום אחרת תצטערו מאוד בלחמה תזכור אין מנצחים יש רק אנשים כואבים

    IP: 203.52.15.1 דווח על תגובה זו

  • 69.

    דפוקים-אתם נכבה אחת גדולה

    גיא, 30/12/05 04:15

    ואחר כך אתם שואלים למה אנחנו לא אוהבים אותכם במיוחד? כל החים שלכם אתם עושים לאנשיכם הפשוטים נכבה אחת גדולה אתם גורמים בטיפשותכם הרבה לכך שבגלל הטמטום שאתם מפיצים כולם מתעבים אותכם אז תרגעו ואם לא טוב לכם לכו לשתות מים המלח

    IP: 203.52.15.1 דווח על תגובה זו

  • 68.

    ברכה - אזרח כבוד ברשות!

    אהוביה, 30/12/05 03:59

    בתכנית טלוויזיה התפתל והשתולל למשמע ההצעה לעבור לגור עם אחיו האהובים ברשות.
    לא, הוא לא רוצה שכנות טובה הוא רוצה את המדינה הזו!!
    אנחנו - עצומי עיניים והזויי חלומותינו, עיוורים מלראות את העובדות.
    כן, הן מפחידות, לכן צריך להתעלם מהן?????


    IP: 85.64.53.4 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מוחמד תעשה לי ילד כפרה עליך!!! (ל''ת)

    חמודה, 30/12/05 03:50


    IP: 81.182.57.180 דווח על תגובה זו

  • 66.

    צודק 100%

    NY, 30/12/05 03:36

    למידנתנו היקרה, את תומכת ומפרנסת את אויבייך, אז אל נא תתפלאי אם בבוקר את קמה עם סכין בגב.
    ''העכביש הגדול'' לעולם לא היה נותן לדבר כזה להתרחש.
    רק במידנתנו העלובה יכולים הערבים לבנות ללא אישורי בנייה, ללא תיכנון והמדינה מאשרת רטרואקטיבית את הבנייה, הבדווים משתלטים על אדמות הנגב ללא כל תגובה. הטענה המרכזית שהערבים יתחילו לצעוק שמפלים אותם על רקע לאומי.
    היחידים במדינה שמופלים לרעה הם האנשים ששומרים על החוק, רק אז באים להטריד אותם מרשות השידור, ומעקלים את דבריהם בגלל ביטוח לאומי, ורשויות המס מתלבשות עליהם (הרי הגשנו דו''ח...).
    רק במדינת הבננות יכולים להיות חברי כנסת הקוראים בפומבי להשמדת המדינה הציונית, ואני עוד משלם את משכורתם, עליבות לשמה.
    החלק הנורא מכל שערביי ישראל מדברים בשני קולות, האחד דורש שיוויון זכויות, והשתלבות בדרכי המדינה, והקול השני מדבר על השמדת מדינת ישראל על ידי בחירת נציגיו לכנסת!!! יש לבחור רק בדרך אחת וללכת איתה!!! ואז התגובה תיהיה בהתאם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 24.149.193.26 דווח על תגובה זו

  • 65.

    נחשים מומחים לעכבישים

    קיביני מאט, 30/12/05 03:32

    נראה שלא ירחק היום ומדינת ישראל ועם ישראל מכורך הנסיבות ושימור עצמי תתצטרך להגיש את החשבון לח''כים הערבים. לשום מדינה בעולם אין את הסובלנות להשלים עם אלמננטים שלמעשה חותרים להשמדתה ומנצלים את הדמוקרטיה, שלהם עצמם היא זרה לחלוטין כדי לתמוך במדינת אויב. ערבים שונאים, פורעי חוק , שמיתקיימים בתוכנו ורק מחכים לרגע בו יוכלו לכלותנו. האם למי שהוא יש אשליות לכוונותיהם?אללה הוא אכבאר לעולם לא ישלים עם קיומה של מדינת ישראל. הם מעדיפים את אחיהם הנאורים מסוריה, לבנון ושאר מדינות ערביות נאורות. לעזאעל איתם!

    IP: 80.216.114.89 דווח על תגובה זו

  • 64.

    ברכה בא הביתה

    בשיר אל דאף, 30/12/05 03:15

    אני מזמין את מוחמד ברכה ואת כל הפלסטינים שעדין נמצאים בגלות בתוך המדינה היהודית הציונית לבוא אלינו בחזה הביתה.
    רק סוריה היא הבית המקורי העתיק של הפלסטינים ורק בביתנו ימצאו הפלסטינים מנוחה ושלווה.
    בואו הביתה עכשיו,
    כולכם,
    נשים זקנים וטף.
    מהמצפים בבית בסוריה הפלסטינית.

    IP: 62.219.147.65 דווח על תגובה זו

  • 63.

    סוריה היא האויב מס' 1 של ישראל...

    גונדי, 30/12/05 02:56

    ... ואדון ברכה יוזם כנס הזדהות אתה. מה שיותר מגוחך הוא שערביי ישראל מתקשרים לתוכניות רדיו וכותבים לעיתונים שהחכי''ם האלה לא מיצגים אותם, ואז מגיעות הבחירות והם בוחרים אותם ברוב מכריע. ואחר כך הם מתפלאים שאנשים כמו ליברמן קוראים להפרד מערביי ישראל.
    לא נשכח לערביי ישראל שבשעת צרה הם עזבו אותנו ותמכו באויבינו.

    IP: 142.150.240.55 דווח על תגובה זו

  • 62.

    ברכה הוא גיס חמישי

    האמת וכל האמת, 30/12/05 02:28

    במדינה אחרת כבר היו מאשימים אותו בבגידה. אבל אצלנו, עם ראש ממשלה שצריך לשבת בבית אבות ושר בטחון שמזיל דמעות לעיני המצלמה, המוחמדים יכולים להרים ראש.

    IP: 85.250.237.1 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אני לא פוליטיקאי

    עלי, 30/12/05 02:05

    אני ישראלי ערבי מוסלמי שחי במדינה מספר אחת בעולם, אני גאה באזרחות הישראלית שלי ובשורשים הערבים שלי,אני מתבייש לקרוא על הח''כים הערבים שלא מייצגים אותי ואת חבריי ,הייתי רוצה שייהיה ח''כ ישראלי ערבי נאמן למדינת ישראל שייצג אותי במגזר החברתי ,כלכלי ואפילו דתי אבל לצערי אין חיה כזאת, אני קורא לחברי מעל במה זו לא לתמוך בהם ,מה הם רוצים לצור פילוג ושנאה בקרב האזרחים, אני לא פלסטינאי ולא סורי לא ירדני מצרי או אירני אני ישראלי ואני בוחר, ולח''כים אני אומר אתם לא מייצגים אותנו ! תראו איך אחינו הערבים חיים בארצותהם ואיך אנחנו חיים בישראל אנו חייבים למדינת ישראל שנתנה לא חופש ואפשרויות שאף מדינה ערבית/מוסלמית נתנה לאזרחייה ,אם לא טוב לכם בישראל לכו לשטחים או לאיזה מדינה ערבית שתרצו ונראה איך תחיו שם בלי להזכיר את חופש הדיבור, אני מקווה שתקום מפלגה ישראלית ערבית שתייצג את האינטרסים שלי ,עד אז אני עם כל מפלגה אחרת שתיקח את ישראל קדימה .

    IP: 203.63.14.58 דווח על תגובה זו

    • עלי - כל הכבוד !

      חיים, 30/12/05 03:14

      כבר תקופה ארוכה אני מחכה לשמוע דברים כאלו - שנחזור להאמין שיש סיכוי לחיים משותפים , עם כבוד הדדי

      IP: 65.13.23.39 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      נאמן, 30/12/05 06:25


      IP: 68.199.157.63 דווח על תגובה זו

    • עלי-קול שפוי באנדרלמוסיה

      איריס, 30/12/05 07:35

      הגיע הזמן שנשמע קולות מקרב השפויים בערביי ישראל. התחושה היא שכולם הפכו להיות מחבלים בפוטנציה והאכזבה היא גדולה. עם שפויים שכמוך האמנתי מזמן במדינה דו לאומית ואילו כיום אני דוגלת בהפרדה מוחלטת. אני שמחה לשמוע את קולך, תמשיך, תתפלא כמה זה חשוב !

      IP: 68.123.207.40 דווח על תגובה זו

      • עלי הוא חריג הנוהג בניגוד לטבע האדם, שהצליח להוליך אותך שולל

        אפרים, 30/12/05 11:45

        הערבים הם אנשים נורמלים, וככאלה הם נאמנים בראש וראשונה לבני עמם ולבני משפחותיהם שגורשו מאדמותיהם ומבתיהם - ולא למדינה שאינה מוגדרת כמדינתם, מה שמבטיח להם שהם ימשיכו לחיות בה כאזרחים מסוג ב'.
        כדאי שתשתחררי מהישראבלוף עליו חונכת - היהודים נאלצו לעזוב את מדינתם לפני אלפיים שנה, הם לא יכלו לחזור אליה, הפליטים הפלסטינים לא גורשו, ערביי ישראל נאמנים למדינה, נגזר עלינו לחיות ביחד, ניתן לחיות בניגוד לטבע האדם כמו בקיבוץ וכו'.
        המציאות היא אחרת - היהודים עזבו את ארצם מרצונם, העדיפו את סיר הבשר בגולה ולא חזרו למולדתם למרות שאף אחד לא הפריע להם, הפליטים הפלסטינים ברחו מפחד המלחמה (מעשה נורמלי ואנושי) ולא לתת להם לחזור כמוהו כגרוש, ערביי ישראל הם אנשים נורמלים שאינם יכולים להיות נאמנים למדינה, לא נגזר עלינו לחיות ביחד, לא ניתן לחיות בניגוד לטבע האדם לאורך זמן.

        וללא שום קשר - הַמַּתְכּוֹן הפשוט ביותר למדינה דו לאומית הוא סיפוח שיטחי יש''ע + מתן זכות השיבה.
        אם את מאמינה בשלום, בדמוקרטיה, ובכך שהרוב הערבי לא יגרש אותנו מכאן - אז אני לא רואה שום פסול בכך.







        IP: 86.135.89.47 דווח על תגובה זו

    • לא מאמין לאף מילה שלך (ל''ת)

      ליעם, 30/12/05 07:43


      IP: 84.228.98.159 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מוחמד ברכה = גיס חמישי. נקודה! (ל''ת)

    מרקו, 30/12/05 01:50


    IP: 84.109.173.83 דווח על תגובה זו

  • 59.

    עוד סיבה להעביר את אום אל פאחם לפלסטינים

    טל, 30/12/05 01:30

    ישובי ואדי-ערה הערביים צריכים לעבור לפלסטינים

    IP: 85.65.179.30 דווח על תגובה זו

  • 58.

    הללללוווואאאאיייי שהיינו עכביש

    ספיידרמן, 30/12/05 01:21

    והיינו שולחים את ברכה וסלאח לסוריה בחבילה של קורי עכביש.

    ישראל - תתעוררו - הגיס החמישי הולך ומתחזק. לחתוך את ראש הנחש - וטובה שעה אחת קודם.

    IP: 64.60.234.69 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אני מערבי 48 ולא מזדהה עם הדיקטטור בשאר אסד

    נוצרי, 30/12/05 01:18

    אני קורא לברכה ולאחרים לדבר בשם עצמם ושלא ידברו בשמנו אני לא מזדהה ולא אזדהה עם האנשים האלה וסוריה ואסד לא מעניינים אותי הם דיקטטורים שילכו לסוריה וידברו נגד השלטון שלהם אז הם ידעו איפה ימצאו את עצמם אחרי זה שיתביישו שיתעסקו בערבי 48 כמו שצריך הם לא עושים לנו כלום ואני אהיה שמח אם המפלגות הערביות לא יקבלו אף מנדט . תודה נוצרי ישראלי גאה

    IP: 62.0.143.158 דווח על תגובה זו

    • ואם סאדם??:-) (ל''ת)

      ציוני בדם, 30/12/05 13:10


      IP: 84.228.98.159 דווח על תגובה זו

  • 56.

    רמת החיים

    הסורי, 30/12/05 01:02

    מענין אותי איך הרמת החיים שלו בישראל לעומת מה שיהיה אצלנו בסוריה

    IP: 68.163.100.9 דווח על תגובה זו

  • 55.

    שישארו עם הדיקטטורים זה מאוד מתאים להם

    בר כוכבה, 30/12/05 01:00

    הם אוהבים סדמים והיתולות הם לא מעונינים בדמוקרטיה או במדינת ישראל .
    יש לספק להם ת זהות כתומה ויפה
    שעה אחת קודם .
    ומי שיגד לא הוא לא מעוניין לשמור על א''י יהודית .
    כל מפלגה ציונית שלא חורתת על דיגלה שלילת הזכות מהמוסלמים לבחור הוא מותר על צביונה של המדינה היהודי

    IP: 195.93.60.144 דווח על תגובה זו

  • 54.

    ישראלביתנו - פלשתין ביתם

    אפרים, 30/12/05 00:56

    כתומך ליכוד לשעבר, אני אצביע לישראל ביתינו.
    ליברמן הוא היחיד בכל הקשת הפוליטית שמתייחס לבעיה השורשית והאמיתית של מדינת ישראל - הערבים שחיים בתחומי מדינת ישראל.
    הגיע הזמן שתפתחו את העיניים ותראו את המציאות כפי שהיא :
    אנו היהודים במדינה חיים במרחב האיסלמי שלא מוכן לקבל את המצאותינו כאן,ורואה בנו נטע זר, שריד קולוניאליסטי מהמאה הקודמת שיתאדה וייעלם מהאזור כמו בריטניה,צרפת.....עד לצלבנים.
    עפ''י אותו היגיון הערבים אזרחי ישראל -שמשום מה מכונים ערביי ישראל,כשהם מגדירים את עצמם כפלשתינים שחיים בישראל - ולא רואים עצמם כישראלים.
    לעת עתה הם נהנים מכל מה שישראל כמדינה דמוקרטית ומתקדמת יכולה להציע (חינוך,בריאות,סעד וקצבאות וכד'.) בניגוד למדינות הערביות השכנות ובוודאי הרשות הפלשתינית.אך אט אט הם מתחילים להשמיע זמירות על אוטונומיה תרבותית,על הזדהות עם אחיהם, וחלקם אף משתתף בפעילות ביטחונית עוינת נגד המדינה.
    על גל הפשיעה הגואה המופנה כנגד האוכלוסיה היהודית ניתן לראות בכל מקום.
    אך הבעיה הגדולה היא הדמוגרפיה - עפ''י נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,האוכ' הערבית בתחומי מדינת ישראל מכפילה עצמה כל 20 שנה,מאידך האוכ' היהודית מכפילה עצמה כל 40 שנה(למרות העליה). כך שבעוד שנים לא רבות עפ''י יחסם באוכ' יהיה להם ייצוג הולם בכנסת,ואז זה סופה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

    קראו,חישבו,הפנימו...והסיקו מסקנות :

    ניסוי ראשון
    1 . בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים רותחים, בידך השניה צפרדע .


    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.


    3. מה היא עושה?

    ברגע שרגליה חשות במים הרותחים היא קופצת את קפיצת חייה ויוצאת מהסכנה.

    ניסוי שני


    1. בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים פושרים, בידך השניה צפרדע.


    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.


    3. מה היא עושה?

    ברגע שרגליה חשות במים הפושרים היא נשארת במים ומשתכשכת להנאתה.

    אבל


    4. מתחת למחבת דולק נר, ומחמם את המים לאט ובהתמדה.


    5. המים בטמפרטורה של 35 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    משתכשכת.


    6. המים בטמפרטורה של 45 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    לא נעים לה אבל היא עדיין משתכשכת.


    7. המים בטמפרטורה של 55 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    היא בקושי נושמת וקשה לה לזוז אבל היא עדיין במים.


    8. המים בטמפרטורה של 65 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    מתבשלת במים ללא רוח חיים.

    אז למה היא לא קופצת?

    היא לא קופצת כי:


    ? היא לא מרגישה שהיא בסכנה.


    ? המציאות אמנם השתנתה והיא הרגישה משהו אך לא הבינה.


    ? כשהמצב היה חמור וקיצוני היא כבר היתה במצב של חוסר אונים.

    מוסר השכל:

    כולנו דומים לצפרדעים.

    הטבע יצר אותנו מוכנים לזיהוי סכנה מיידית ובעלת עוצמה ואז אנחנו מוכנים להתמודד מיידית או לברוח.

    אבל אנחנו עיוורים לשינויים וסכנות שמתפתחים בהדרגה.

    אז הפסיקו לבלוע צפרדעים ותתחילו לשנות.






    IP: 82.80.33.218 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק ב-100%

      פיסיקאי, 30/12/05 02:08

      כפיסיקאי, אני יכול לומר לך שיש אפילו שם מדעי לעקרון שתארת; קוראים לו ''העקרון האדיאבטי''- והוא מתאר את העובדה שכשבמערכת בטבע דברים משתנים מספיק לאט אז המערכת לא מרגישה את השינוי.
      למשל , אם תשים על השולחן דף נייר ועליו כוס מים ותמשוך את הדף בבת אחת- אז הדף ישמט מתחת לכוס והכוס תשאר במקומה; אבל אם תמשוך לאט את הדף אז הכוס תמשך יחד עמו.

      וכך גם אנו- טיפין טיפין אנו נדפקים ולכן לא מרגישים בסכנה; אנו ''מסתגלים'' למצב;

      IP: 87.68.24.24 דווח על תגובה זו

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      מה שנכון, נכון, 30/12/05 03:21


      IP: 24.53.50.94 דווח על תגובה זו

    • סחטיין

      גיל, 30/12/05 03:34

      לא יודע מי אתה, אבל רוץ לכנסת בחורצ'יק.
      בהצלחה.

      IP: 81.182.57.180 דווח על תגובה זו

    • יישר כוח!!!

      Avi Ecuador, 30/12/05 04:33

      אני מקווה ברשותך לצטט אותך במספר הזדמנויות.

      IP: 200.69.181.186 דווח על תגובה זו

  • 53.

    האם המלך לא עירום????

    צחי, 30/12/05 00:54

    כולם חושבים שההתבטאויות האלו הם לא בסדר, ואף אחד לא יעשה כלום -כמו תמיד.
    האם אפשר להיות מדינה יותר צבועה מזאת????

    IP: 85.250.64.57 דווח על תגובה זו

  • 52.

    וכמובן ששוב אף אחד לא יעשה כלום

    תמיר, 30/12/05 00:53

    אבל אם יהודי היה אומר את זה, ישר כולם היו מגדפים אותו- אתה גזען!!!
    אנחנו מדינה תבוסתנית שמעלימים עין מדברים שלא ניתן להתעלם מהם

    IP: 85.250.64.57 דווח על תגובה זו

  • 51.

    המפלגות הערביות בלחץ כי אחוז גדול של הערבים לפי הסקרים הולכים ל...

    רונן, 30/12/05 00:52

    להצביע למפלגות ציוניות ולא למפלגות ערביות .

    הם יעשו הכל כדי לפלג ולהציף את השנאה .

    מקבל משכורת ממדינה שהוא שונא - רק בישראל !!!

    IP: 212.179.130.55 דווח על תגובה זו

  • 50.

    תודה רבה, עכשיו אני הולך עם ליברמן (ל''ת)

    אסף, 30/12/05 00:49


    IP: 85.250.64.57 דווח על תגובה זו

  • 49.

    הפטרון של שלי יחימוביץ'

    א.ד., 30/12/05 00:46

    והיא עוד מדברת על ציונות - בדיחה עלובה

    IP: 82.81.67.250 דווח על תגובה זו

  • 48.

    כולם חושבים שזה לא בסדר ואף

    עמי, 30/12/05 00:39

    אחד לא יעשה כלום, כמו תמיד.

    איזה מן דמוקרטיה יש לנו כאן?

    דמוקרטיה שמשרתת את הערבים

    IP: 85.250.64.57 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אזרחים בעל כורחנו-קח את האזרחות ותחזירו את האדמות-חשוב!!!

    אדם, 30/12/05 00:28

    כן. אנחנו ''ערביי 48'' פלסטנים יותר מכל פלסטיני אחר בגולה, תמיד היינו תמיד נישאר. תפנימו את זה טוב טוב. נאמנותנו קודם כל היא לעצמנו, לעמנו כמו כל קבוצה בעולם, וגם לערכים כמובן וכך יישאר המצב.

    האזרחות הישראלית שאנו נושאים הינה דבר שנכפה עלינו על ידי הכובש הציוני ומהווה סטטוס משפטי שלא מבחירה, ותו לא.

    אזרחות ישראלית רק מביישת אותנו ומכפישה את שמנו כגנבי ברזים ממלונות בטורקיה, כמוודאי הריגה בילדות בית ספר בשטחים כבושים, בעוקרי זיתים סאדיסטים, בגזענים חסרי תקנה, באלימים ובמושחתים. מה לעשות? האמת קשה, מרה ואכזרית.

    קחו ממנו את הבושה הזו (האזרחות הישראלית העלובה) והחזירה לנו בתמורה את כבודנו ואת אדמתנו. בעצם אנחנו נחזיר אותם לבד. הכל עניין של זמן ועיתוי.

    אגב סוריה, אני לא אזיל דמעה אם השלטון המושחת של אסד הפשיסט ייעלם מהעולם, אבל על ידי בני עמו שסובלים מדיכוי עלווי ושחיתות של עשרות שנים, ולא על ידי האמריקאים רוצחי העמים, וכמובן לא עלי ידי ישראל הכובשת האכזרית ''שוחרת הדמוקטיה''.

    מאדם ישר שלעולם לא יתחנף ולא ילקק לכם, ושאותו אתם תכבדו יותר מכל האפסים מתוך העבדים שיצרתי מקרב בני עמי.

    IP: 81.218.198.184 דווח על תגובה זו

    • חזרה לחורן

      אחמד, 30/12/05 05:46

      לך תלמד קצת היסטוריה יה ערבי פלשתינאי גאה . אבות אבותיך הובאו מהחורן לפה או שנשלחו על ידי המלך עבדאללה ולהקתו כדי למנוע ישוב יהודי פה. במה אתה גאה. איזה היסטןריה יש לכם פה מה הצלחתם לבנות עד קום המדינה חירבה על חירבה. אתה שייך לאפסים שנקמת הדם היא נר לראשם . כן אתם אוסף של אי משלמי מיסים , משריצי ילדים ללא הגבלה. אפסים שלא מבינים כי אם הייתם רוצים לחיות בדו קיום הייתם עולים ופורחים. אבל עם כלומניקים כמוך ליברמנים יעלו לשלטון ותפסיקו לגנוב רכבים להשתלט על אדמות מדינה תסתמו את הפה ולא תהיה לכם אזרחות עם תפעלו נגד המדינה ותתאחדו עם תתי האדם ברשות שמחסלים גונבים ומטנפים את הארץ שהם בה מהגרים. שוב לך אל החורן כי חורני היית ואל החורן תשוב . שם תתבשם מניחוחות דמשק וכשתפתח את הפה תגיע לאל מאזה אם אתה יודע מה זה. לא טוב לך תעוף מפה ותריח לבן לאדן בישבנו. כי יום יבוא ומלחמת התרבויות תפרוץ ואז כל האיסלמיסטים הגאים יעלו בסערה השמימה ל70 הבתולות לך יה אומלל

      IP: 217.132.224.118 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד..סוף סוף אחד שאומר בקול רם

      אבו אבואה, 30/12/05 07:03

      שאין הוא נאמן למדינה,ושנאמנותו נתונה לעצמו,לעמו-פלסטין,וכמובן ל''ערכיו''-,שליחת ילדיו הוא להתפוצץ תוך לקיחת חיים של חפים מפשע לפעמים אף מבני עמו או אולי חיים תחת משטרים אפלים כמו אצל השכנים שלנו.
      האזרחות ''נכפתה'' עליו{מסכן} ומביישת אותו-לעומת זאת להיות פלסטיני רוצח או חיית אדם שמבצעת לינצ' זה בסדר...
      הוא טוען שאנו גנבים-מה שלא מונע מגנבי המכוניות והפורצים הפלסטינים להגיע כל לילה.
      מוודאי הריגה בילדות בית ספר-ולירות ברובה צלפים לתינוקת בראש או להתפוצץ במרכזים הומי אדם זה בטח בסדר.
      עוקרי זיתים סדיסטים-דבר שנפתחה חקירה בגללו ומטופל ברמות הגבוהות ביותר{וזו התודה...}.
      גזענים חסרי תקנה-וזה ממי שמצדד בגזענים הגדולים ביותר וגזען לא קטן גם בזכות עצמו.
      חבר יקר{או אולי אויב?} בשימחה הייתי לוקח לך את האזרחות..
      ובקשר לאדמה ולכבוד אז...
      1.היהודים ישבו פה הרבה לפניכם ויש לזה עדויות רבות.
      2.אתה רוצה כבוד??קודם כל תתנצל,
      ואחרי זה תתחיל לפעול לביטול החוק שמתיר בעילת חיות בעטלם המוסלמי ואז אולי נדבר.

      IP: 68.148.129.185 דווח על תגובה זו

  • 46.

    גיס חמישי -רק בישראל

    וד, 30/12/05 00:24

    אין מקום בעולם שמתיר לחבר פרלמנט להתנגד לקיום המדינה .בהרבה מדינות הדחה של חברי פרלמנט על בגידה היא חובה ואצלינו מתוך בית הנבחרים יוצאים ח''כים לסוריה משתפים פעולה עם האויב ונהנים מחסינות.

    IP: 62.219.126.182 דווח על תגובה זו

  • 45.

    ליברמן צודק והרבה לפני נאום העכבישים הזה

    אזרח מן השורה, 30/12/05 00:13

    ה-סכנה ה-גדולה מכולן לעם היהודי בארץ ישראל , הינם ''פלסטינאיי ישראל '' והבדואים שעברו מטמורפוזה תודות לקישריהם ההדוקים עם הפלסטינים(כולל קישרי נישואין ) ונהפכו לפלסטינים לכל דבר ועיניין .
    בסופו של דבר יהיו לפלסטינאים גם ירדן גם יש''ע וגם לפחות מחצית ישראל הריבונית ( רוב הגליל , וחלק ניכר מהנגב )
    וליהודים המסכנים ''והליברלים '' או המטומטמים יותר נכון תיוותר כמעט רק שפלת החוף .
    תתעוררו .

    IP: 84.110.86.113 דווח על תגובה זו

    • השלום יבוא ,כשישראל תהיהבין חיפה לראשון

      בר כוכבה, 30/12/05 00:56

      גם כאשר נחזור לגבולות החלוקה הם לא יסתפקו .
      כמשל הערבי שאמר
      תוציא לי שתי עניים ,רק תן לי להוציא לך עין אחת . הם מוכנים להשאר ללא כלום רק לסלק היהודים

      IP: 195.93.60.116 דווח על תגובה זו

    • מה שהולך לקרות

      באסם, עו''ד, 30/12/05 01:01

      הוא שלפלסטינאים תהינה שתי מדינות וחצי: ירדן, ה''רשות'' הפלסטינאית וחלק מהמדינה הדו-לאומית שהיום נקראת ישראל. במדינה הזאת היום אנחחו כבר 22% והיהודים 75%. מהרגע שנהיה אינשאללה שליש (והא קרוב מאד) נוכל כבר לדרוש הכרה כמיעוט לאומי ובמדינה כמדינת כל-אזרחיה, (ממילא חלק מהיהודים כבר היום דורש את זה). זה כבר בלתי-הפיך, לא תוכלו לעצור בעדנו, אם לא טוב לכם תחזרו למרוקו ולאירופה, החוק הבינלאומי, חוק זכויות האדם וחרותו, בג''ץ ובצל''מ איתנו. אנחנו נדרוש להתגייס בבת חאת לצבא ונדרוש שהכל יתנהל גם בשפה הערבית

      IP: 85.64.123.35 דווח על תגובה זו

      • עו''ד מהגליל תחלום על מסע לחורן

        אחמד, 30/12/05 06:03

        קודם כל תדייק במספרים אתם 20% וכשהחרדים מפגיזים גודלכם ילך ויקטן. .שנית ליברמן יביא לך את התרופה יא אפס את המשולש נעביר לרשות הלכו 400,000 ונהיו פלשתינאים גאים. יעבור חוק שמי שכמוך מתנגד למדינת ישראל פשוט תשלל אזרחותו והכי חשוב הביטוח לאומי שלו וקופת החולים . תוכל להיות תושב של קבע . אבל עדיף שתחזור ךחורן מאיפה שהסבא של הסבא שלך הגיע לך תלמד היסטוריה אתם לא הייתם קיימים פה. תשב לך תחת הגפן בחורן ותהנה מחופש הדיבור בסוריה . הגיע הזמן שהתייחסו אליך בהתאם. ישראל לא מתאימה לך תחזיר את תעודת הזהות והדרכון ותחבור אל מדינת הכאוס הרשות הפלסטינית שם תהיה אחלה גבר והסיכויים שלך לשרוד יקטנו כי הפה שלך גדול. תנשק את האדמה שאתה דורך עליה ואת דגל ישראל כי בשום מדינה בעולם לבוגדים משת''פים כמוך לא היו נותנים להסתובב חופשי

        IP: 217.132.224.118 דווח על תגובה זו

      • תודה לך,בסאם !

        פונה ימינה, 30/12/05 07:49

        בסאם, יא בסאם, תודה רבה לך מקרב לב על שהערת אותי . אתה רוצה להיות בצבא? רוצה לשרת את מדינת ישראל? ומה תעשה בצבא? רמטכ''ל?
        הסגנון שלך מוכיח לי שאתה מודע למלחמה הדמוגרפית שאתם מנהלים נגדנו ושאתה מחכה לתוצאות הקרב אז, בזכותך אני אצביע ליברמן (אחרי נטיה שמאלית רצינית ) כי ננמאס ממך ומבני עמך שחותרים תחתינו

        IP: 68.123.207.40 דווח על תגובה זו

      • באסם אתה יודע איזה כייף זה לעמוד במחסום?

        ליעם, 30/12/05 11:33

        ולא לתת למשפחה שלך לעבור לאן שהם צריכים אויש זה כייף

        IP: 84.228.98.159 דווח על תגובה זו

      • הצלחת לעצבן אותי באסם

        משה, 19/05/13 21:59

        תאמין לי כשזה יקרה כבר נדאג לעשות טרנספר לאנשים כמוך, לחלק המזרחי של פלסטין הלא היא ירדן

        IP: 212.179.213.179 דווח על תגובה זו

  • 44.

    נמאס מהח''כים הערבים

    נידאל, 30/12/05 00:08

    בתור ערבי ישראלי אינני מתכוון הפעם לשים בקלפי פתק לשום מפלגה ערבית משום שהחכ''ים הערבים הם בושה וכלימה.החכ''ים הערבים נותנים שירות דוב לקהל בוחריהם ונהפכו לפרובקטורים מהזן הנמוך ביותר דוגמת איווט ליברמן.
    הגיע הזמן לסלקם מהכנסת ולפטור את עצמנו מעולם.

    IP: 85.65.129.40 דווח על תגובה זו

    • נידאל, הח''כים הערבים לא מחכים לקול של אנשים כמוך

      פואד, 30/12/05 00:42

      אתה לא מבין שההתקפה האמריקאית-ישראלית על סוריה באה לפגוע גם בך !!! ואתה לא מבין שאתה על הכוונת, ושמה עושים הח''כים הערבים , בתמיכתם בעם הסורי, הם עושים גם בשבילך !!!
      אתה לא מבין שהמטרה בסוף היא לנטרל כל גורם התומך באינטרס הערבי והפלסטיני, ובכך הדבר יפגע קשות וישירות בעם הפלסטיני בכל מקום, אלא אם אתה מגדיר את עצמך ''ישראלי''.
      ח''כים ערבים אינם השלטון ואינם יכולים לשנות הרבה ממילא, אז על מה לך להלין ?
      אתה בטח לא מבין כלום מהחיים שלך !! לך תלמד, ותקרא קצת היסטוריה לפני שאתה מקשקש.
      ותמשיך להצביע ל''מרץ'' ול''עבדוה'' כמו שתמיד עשית אתה ומשפחתך. הם בטח דואגים לך יותר ומייצגים אותך יותר טוב. תגיד מה דעתך ודעתם של אדונייך הציוניים בעניין הנסיגה מהגולן הכבוש ???

      IP: 82.80.43.80 דווח על תגובה זו

      • פואד חזור הביתה לערב הסעודית

        אחמד, 30/12/05 05:53

        פואד אתה צודק המזימה תצליח למה אתה ועוד אלפי פואדים ואחמדים עושים הכל כדי שידפקו אתכם. לא תפנימו לעולם שגם ליהודים יש זכות לחיות . תגיד לי מאיפה הגעת לרמלה יא פואד התורכים הביאו את משפחתך מהחורן או מערב הסעודית כדיי שתחטב עצים . לא הייתם שייכים לפה מאז ומעולם הייתם נטע זר באדמה הזאת לך תתאחד עם בן לאדן . כן כלומניק כמוך רק מוסיף מנדטים לליברמן והוא יהיה שר המשטרה ומשפחת ג'רושי שלך ואחיך הגנבים וסוחרי הסמים יתחילו לרוץ כי סוף סוף ידברו אתכם בשפה שאתם מבינים בכח תסתם את הפה או שתפתח אותו בעזה שם תוחלת החיים של אהבל כמוך תהיה נמוכה

        IP: 217.132.224.118 דווח על תגובה זו

    • Thank you cousin

      jj, 30/12/05 00:50

      you raise hope in me for a better future

      IP: 69.228.45.117 דווח על תגובה זו

  • 43.

    נסיגה חד צדדית עכשיו!

    עכבישון קטנצ'יק, 30/12/05 00:04

    לשמע דיברי ההסתה הללו, הפיתרון היחד שנראה לעין,(ולדעתי יתבצע במוקדם או במאוחר) הוא נסיגה חד צדדית מכל ערי וכפרי הערבים ''הישראלים''. מאחר וטרנספר הוא לא ריאלי, לא מוסרי וגם לא יעבור בעולם, אזי כל מה שנותר לנו לעשות בכדי להציל את עצמנו, את מדינתנו ואת יהדותנו עלינו פשוט מאוד לסגת מ''השטחים'' של ערביי ''ישראל'' לקבוע את גבולינו שהם מחוץ למדינתינו ולתת להם לדאוג לעצמם. מצידי שיתחברו לפלשתינאים לסורים לבין לאדן או למי שיחפצו ושינסו לקבל קצבאות ביטוח לאומי מאסד. ולכל יפי הנפש, שבטח יגיבו ויקראו לי גזען אתם מוזמנים להיצטרף אליהם.

    IP: 82.80.26.92 דווח על תגובה זו

    • למה תמיד לברוח? (ל''ת)

      יהודי גאה, 30/12/05 00:23


      IP: 80.230.94.155 דווח על תגובה זו

    • ברוך הבא לתנועה להיפרדות מהפלסטינים, כולל ערביי ישראל.

      המטיף, 30/12/05 07:21

      מה שאתה מציע הוא בדיוק מה שאני מדבר עליו- חזרה לתכנית החלוקה מ- 47, ולפיה רוב אזרחי ישראל הערביים יהיו חלק מן המדינה הפלסטינית, ללא טרנספר.

      IP: 62.0.100.223 דווח על תגובה זו

      • שניכם טפשים

        משה, 19/05/13 21:57

        ויתור על אדמה כדי להקטין מספר הערבים לא ילך.

        האם אתם מתכוונים לפנות גם את יפו? שהיא בעומק ת"א?
        ומה עם חיפה, שם יש כמות לא מבוטלת של יהודים וערבים ? נחלק אותה ?

        נו באמת, כבר יש מספיק ערבים בתל אביב..

        IP: 212.179.213.179 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לא יאומן...מה הם רוצים? (ל''ת)

    דני, 30/12/05 00:04


    IP: 217.132.27.86 דווח על תגובה זו

  • 41.

    ברכה,אחרי כל כך הרבה שנים...

    ''הנקניק לעולה'', 30/12/05 00:02

    בפוליטיקה ,
    עדיין לא יודע על איזה צד החמאה.

    IP: 213.6.7.124 דווח על תגובה זו

  • 40.

    והנחש הגדול נמצא בכנסת ישראל

    מדינת חלם, 30/12/05 00:00

    כדי לפזר ארס ולהסית, ואין פוצה פה ומצפצף.

    IP: 217.132.53.74 דווח על תגובה זו

  • 39.

    יש גבול למה שהדמוקרטיה יכולה לסבול

    בני הכפר, 29/12/05 23:51

    בלבנון או בסוריה אם ברכה היה אומר דברים חמורים פי 10 פחות מאלה נגד המדינה בה הוא חי, המכונית שלו היתה מתפוצצת בצורה מסתורית או שבוקר אחד הוא היה ''נעלם''.
    בישראל, ראוי שועדת הבחירות המרכזית תשקול אם לא לפסול את הרשימה שבה הוא חבר.

    IP: 84.228.15.140 דווח על תגובה זו

  • 38.

    תודה רבה ח''כ ברכה!!!

    אמיר, 29/12/05 23:49

    שכנעת אותי להצביע למרזל!!!

    IP: 85.64.123.35 דווח על תגובה זו

  • 37.

    וועד סולידריות עם סוריה

    אסד, 29/12/05 23:48

    ואתם חושבים שהסורים יקנו זאת
    חכה יא ברכה ,אגברייה,טהא סאלח, סוכנים בגרוש של הציונים תבואו לסולידריות בדמשק ותגמרו כמו חרירייייייייי

    IP: 212.180.147.130 דווח על תגובה זו

  • 36.

    המלך הוא עירום????????

    שי, 29/12/05 23:46

    ח''כ בישראל?
    המלך הוא עירום????????
    כולם חושבים שזה לא בסדר ואף אחד לא עושה כלום!!!!!!!

    IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

  • 35.

    בעיה

    תם, 29/12/05 23:38

    החכ''ים הערבים מהווים בעיה קטנה
    יותר מהבעיה של האנטי ציונים ממוצא יהודי, ששנאתם לישראל גדולה לא פחות ויכולתם להזיק רבה יותר.

    IP: 62.0.96.148 דווח על תגובה זו

  • 34.

    כדאי לחשוב על הדברים

    שלמה, 29/12/05 23:36

    ח''כ ברכה צריך להיות מועמדו של אריאל שרון להיות שר הביטחון מטעם תנועת קדימה.
    יש לי גם סלוגן לענין:
    ברכה. ברכה לקדימה.

    IP: 67.68.43.248 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אפילו לציבור הערבי נמאס מהם.

    ישראלי, 29/12/05 23:33

    אני יודע שיש הרבה ערבים ישראלים מרגישים הזדהות עם ישראל וסולדים מהחכ''ים הערבים.
    לכל אלה שהצביעו להם בבחירות הקודמות אני מייעץ לחשוב אם הם באמת מייצגים אתכם.

    IP: 85.64.205.105 דווח על תגובה זו

  • 32.

    איפה ערביי ישראל הנאמנים?

    חיים, 29/12/05 23:31

    למה כל ישראלים ממוצא ערבי לא מקימים מפלגה שתגן על האינטרסים שלהם ולא על האינטרסים של הפלסטינים ושל הסורים?

    למי כל החבר'ה שמשרתים בצה''ל ונאמנים למדינה מצביעים?

    IP: 81.218.77.217 דווח על תגובה זו

    • נו, תחשוב לבד... ותתעורר!!!!!!

      חיים, 30/12/05 00:14

      איפה אתה חי? בירח? 99.9% לא נאמנים, רואים עצמם פלסטינאים וחולמים להרוס את המדינה ע''י השתלטות דמוגרפית. הם חולבים כל מה שרק יכולים דרך הביטוח הלאומי, שוד קרקעות בנגב, וכו' והולך להם שיגעון כי אנחנו מטומטמים ותבוסתניים. מי משרת בצה''ל? רק קומץ: קצת בדויים ונוצרים שעושים את זה כדי לקדם כל מיני אינטרסים כגון השגת אישורים למיניהם. אם ברצונך לראות במו-עיניך את סופה של מדינת ישראל גש לחדר היולדות של סורוקה בבאר-שבע, אולי אז תבין לבד (אולי...)

      IP: 85.64.123.35 דווח על תגובה זו

      • בסורוקה יולדות בעיקר פלסטיניות

        חיים, 30/12/05 02:43

        מאזור חברון.
        אף יהודיה לא מעיזה ללדת שם, בעיקר בכלל הסניטריה הנמוכה, מחלקת היולדות בעלת הרקורד הגרוע ואחוזי תמותה של פגים הגבוהים בארץ

        IP: 81.218.77.217 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אוי למגזר שאלה הם מנהיגיו .

    ירון, 29/12/05 23:17

    משהו באיסלאם מושך אותם תמיד למטה ואם אלה מנהיגיו , אבוי להם .
    אבוי להם שהם מעריצים משטר דיקטטורי חשוך שעושק את הכלכלה המתפתחת של לבנון.
    אבוי להם שמנהיגיהם מעריצים מנהיג ששלח לרצוח את חרירי שהוביל את לבנון בכיוונים חיוביים והתנגד לכיבוש הסורי .
    המסרים הכפולים שלהם נגד כיבוש ובעד נאורות נשמעים נבובים, לאור כל זאת, כשהם מופנים נגד ישראל . אבל ייתכן וזה ''מזלנו'' שאלה הם הטיפשים שמאמינים להם ואלה הם מנהיגיהם .
    אני כבר מצפה לראות ציבור ערבי שלא מתנהג כמו עבד נרצע ומעריץ רק כח(כמו של סדאם ואסד הרשעים ) , אז אדע שהציבור התבגר והפנים דמוקרטיה אמיתית מהי.
    לא רק צביעות וסיסמאות .
    קדימה מנהיגי ציבור ערבים אמיצים הרימו את הדגל ..

    IP: 84.94.111.18 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מקרבים ממש בכוח את הנכבה הבאה (ל''ת)

    נכבאי, 29/12/05 23:13


    IP: 62.0.164.133 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הכל בגלל בג''ץ אשר תומך נלהב

    את האמת, 29/12/05 23:11

    במתן זכויות לכל רשימה ערבית הנפסלת , למעשה מי שאראי כיום לכל מגפת הבוגדים זה ביהמ''ש העליון .

    IP: 62.0.164.133 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אם היתם מדברים כך נגד המשטר בסוריה

    שלומי, 29/12/05 23:05

    אם היתם מדברים נגד המשטר בסוריה היתם תלויים על העץ הקרוב למקום מגורכם.

    IP: 84.110.44.14 דווח על תגובה זו

  • 27.

    Spiders can be Deadly Poisonous (ל''ת)

    Dan, 29/12/05 23:04


    IP: 4.20.74.62 דווח על תגובה זו

  • 26.

    איבדנו את ההרתעה

    אבי, 29/12/05 22:57

    תתעוררו לפני שיהיה מאוחר העוינות של אזרחי המדינה לארצם מחיבת להדליק נורות הזהרה היחיד שמתריע זהו ליברמן לכן איננו מתלבטים רק ל בקלפי

    IP: 84.109.81.24 דווח על תגובה זו

  • 25.

    תעוף לסוריה ברכה

    אלי, 29/12/05 22:55

    כל פעם שאני ממש חושב שהערבים בישראל יהם חלק ממדינת ישראל ובאמת חייבים שיוין זכיויות אני חותף סטירה. תעוף לסוריה ברכה.

    IP: 69.15.11.233 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אוףףףףףףףףףףףףף (נניח שהכתבה אובייקטיבית)....

    מצביע חד''ש, 29/12/05 22:55

    אני מבקש תחזרו להיות אותה מפלגת שמאל האמיתית היחידה, בשביל להצביע עזמי בשארה אני יודע איזה פתק לשים.
    אני באופן אישי מזדהה עם לבנון במאבקם להתנער מהחסות הסורית, והנושא הזה לא קשור לנו הפלשטינאים-ישראלים או לפחות זה לא תפקידנו להתערב בנושא שבין לבנון לסוריה, נכון לארה''ב יש אינטרסים, ולכל אחד יש, אבל זכותה של לבנון בעיני מעל כל אלו, ולכל אחד מאיתנו זכות לחשוב איך שבא לו ולא לערב את המפלגה כולה!!!!!!!
    הייתה פעם מפלגה מכובדת, כל המשפחה שלי מצביעה חד''ש (כל החמולה יעני), לי נראה שאיבדתם את הדרך, הלו... קומוניסטים !

    ולראאד סלאח, אל תשווה בין הנכבה שלנו לעיראק או אפגניסטאן, תתבייש !

    IP: 132.68.248.179 דווח על תגובה זו

    • סחתיין, יפה אמרת

      סתם1, 29/12/05 23:51

      אני אל ממצביעי חד''ש, אני גם לא פלסטיני (או ערבי) אבל נהניתי לקרוא את דבריך שנאמרו לדעתי בשיקול דעת, ואם הבנתי נכון, מבין השורות, אז יש בינינו לפחות דבר אחד משותף והוא: המיאוס מפוליטיקאים ציניים ששכחו את הערכים שהם אמורים לייצג ועסוקים כל הזמן בפעלולים דמגוגיים כדי לתפוס כותרת.

      IP: 217.132.6.99 דווח על תגובה זו

      • איזה כיף להסתחבק עם ערבי הא? (ל''ת)

        דתי מחמד, 30/12/05 01:19


        IP: 62.0.122.130 דווח על תגובה זו

  • 23.

    והפתרון הראלי היחיד מציע ליברמן

    יריב כץ, 29/12/05 22:42

    התמונה ברורה והפתרון הראלי היחיד מציע ליברמן חלוקה מחדש של הארץ ויצירת מדינה יהודית עם לאומים הרוצים ומוכנים לקבל זאת צמענין עם בארה''ב יהודים היו מעיזים להפגין כך נגד ארצם

    IP: 84.109.81.24 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ברכה הזהרת סוריה מחסלת קודם כל את ידידה (ל''ת)

    dudu, 29/12/05 22:39


    IP: 84.109.79.223 דווח על תגובה זו

  • 21.

    To the ''GAIS HACHA MISHI''-Mr Baracke

    Abi, 29/12/05 22:38

    and all the rest off the trators

    I hope that finally you'll be outlawed - as colaborators
    with the enemy during war

    If not...and as I said many times
    before- the Israeli Parliament
    with you as members...WILL NOT BE LEGITIMATE

    IP: 70.28.224.191 דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      משה, 29/12/05 22:43


      IP: 83.130.139.251 דווח על תגובה זו

  • 20.

    להעמיד את הבוגדים לדין!!!! (ל''ת)

    שלום, 29/12/05 22:36


    IP: 80.230.53.84 דווח על תגובה זו

  • 19.

    kneset members

    eli, 29/12/05 22:20

    hello!!! is anyone out there remember a kneset member by the name of meir kahana? what did the jews do to him? kicked him out of the kneset. there was so much hatered towards the man and his preaching. if my memory serves me, he did not want to harm arabs phisically, he called for seoaration. isn't it interesting to hear the same from so many who, i assume, did not vote for him?!

    IP: 207.200.116.133 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הסתה

    גלילי, 29/12/05 22:18

    האם מישהו מכיר אתבמילה הסתה ? הברכה הזה מסית ןמאיים יום ולילה. האם מישהו זוכר את האיומים שלו אחרי הלינץ' שעשו בשפרעם לחייל צהל ? מדוע הוא אינו מוזמן לחקירה ?

    IP: 84.228.183.252 דווח על תגובה זו

  • 17.

    עד מתי רשעים יעלוזו?

    רונית, 29/12/05 22:18

    עד מתי ניתן לחברי הכנסת הערבים להשתולל ולהסית?
    הגיע הזמן לשים לזה סוף!

    IP: 80.230.198.199 דווח על תגובה זו

  • 16.

    חכי''ם ערבים נמאסתם

    עו''ד מסכנין, 29/12/05 21:57

    תמוה בעניי ובעיני רבים עניין ההזדהות של החכי''ם הערבים עם סוריה , ועוד יותר תמוה עניין הקמת תנועה שמזדהה בפומבי עם סוריה.

    חכי''ם נכבדים ... מה לנו ולסוריה ? מה לנו ולבשאר אסד ואביו העריץ הרודן? אנחנו חיים במדינת ישראל והייתי מציע לכם להתעסק בענייים אחרים לגמרי שנוגעים למגזר הערבי.
    האמת אין מילים להפנות לכם אבל יכול לומר לכן בוודאות שנמאסתם ואני מקווה שארה''ב לא רק תטיל סנקציות על סוריה אלא תשמיד אותה כליל. ואז נראה מה יכולים אתם לעשות ויפה שעה אחת קודם.

    IP: 62.0.137.3 דווח על תגובה זו

    • you're right my brother (ל''ת)

      Gilad, 30/12/05 00:43


      IP: 69.228.45.117 דווח על תגובה זו

    • גם ערבי, גם עורך דין וגם סכנין. ואתה לא מתבייש לכתוב מה שכתבת ??

      פואד, 30/12/05 00:56

      וואללה, איזה אומץ אחי.
      בוא אני אסביר לך, חכם גדול. את זה לא למדת בפקולטה למשפטים בבוכרסט או בבודפשט איפה שלמדת משפטים וקיבלתי תואר בשנתיים:
      וגם לא למדת בבית הספר בסכנין, כי שם שלטה מפלגת העבודה בזמן שהיית בתיכון !!
      כשאחייך בסכנין נרצחו על ידי כוחות הביטחון באוקטובר 2000 בדם קר, כל העולם הערבי תמך בך, בגלל שאתה אדם וקורבן לאלימות ולרצחנות, וגם בגלל שאתה ערבי. העם הסורי גם ער היטב למה שאתה עובר וכואב גם את כאבך. את זה אתה לא יודע כי אתה קורא את ''מעריב'' ואת ''ידיעות אחרונות''.

      כמו שאנחנו הפלסטינים דורשים את הסולידריות של עמי העולם עם סבלנו וכאבנו מול הגזענות, הכיבוש, וההרג, כך גם חובתנו להזדהות עם עמי העולם, ובעיקר הערבי, וביתר שאת כשאנחנו חלק מהקונפליקט היותר גדול.

      והקורבנות של הכיבוש בעיראק לא עניינך ? והצונאמי באינדונזיה ? והחור באוזון ? והסמים בקולומביה? ומצב העצורים בגוואנטנמו ? והאמברגו על קובה?
      החור בההשכלה שלך ?

      ואתה לא מתבייש להגיד שאתה ע''ד ?? מתי קראת ספר לאחרונה ?? ובמיוחד במה שקשור לסכסוך הישראלי-ערבי ?? קצת בושה לא תזיק לך !!

      IP: 82.80.43.80 דווח על תגובה זו

      • לפואד.

        צ, 30/12/05 05:39

        אתה מאשים את ישראל בכיבוש ובגזענות. ובהרוגי אוקטובר 2000.
        ואתה צודק.

        אבל מה עם ההרוגים בפיגועים שהפלשתינאים מבצעים?
        מה עם הקסאמים שאחיך הפלשתינאים משגרים. ומבלי להבחין?
        תמיד אתם מזכירים את 13 הרוגי אוקטובר 2000. אבל אתם לא מזכירים את ההרוג ה-14{וכל זאת מפני שהוא יהודי- נכון יהודילא נחשב}.
        אתם הגזענים.
        שטרוריסט מחוסל ע''י צה''ל אתם פתאום משמיצים את מדינת ישראל.
        אבל שילד יהודי נרצח ע''י טרוריסט אתם פתאום מגנים זאת באופן מינורי ועדין.
        האם זו לא גזענות? ? ?

        להזכירך.
        ערבי השטחים קוראים לכם ערבי ישראל ''ערבי השמנת''.
        ואני בטוח שאתה יודע מדוע.

        IP: 85.65.162.184 דווח על תגובה זו

      • does the syrians care about us?

        israeli arab, 30/12/05 07:55

        the answer is absolutely big NONONONON0.ALL THE ARAB COUNTRYS DON'T CARE ABOUT ANYONE OF US SO WHY WE SHOULD GIVE A DAMN ABOUT THEM??THE ARABS IN SYRIA AND LEBANON CARE ONLY ABOUT THERE DICKS MORE THAN ABOUT US.SORRY FOR THE LANGUAGE

        IP: 70.229.236.101 דווח על תגובה זו

      • לפואד

        ישראלית, 31/12/05 22:10

        עם כל הכאב על מותם של 14 הרוגי אוקטובר (ואני כוללת גם את היהודי שנרצח, על אף שהוא לא נחשב בעיניך), ויש כאב וצער, 13 ההרוגים הערבים לא מתו בעלמא. המשטרה לא החליטה יום אחד ''בואו נהרוג ערבים''. אם זכור לך, כמעט פרצה התקוממות. פחדנו לנסוע בכבישים, והיה חשש להתלקחות כללית.
        למה אתה כועס על עורך הדין מסכנין? משום שאמר את האמת? לאסד האב או הבן אכפת ממכם, ערביי ישראל? במקום שח''כים ערבים יטפלו בבעיות הבוערות של הערבים הישראלים, וכאלה לא חסרות, הם הולכים ומגדילים את התהום בינם לבין היהודים.
        אנחנו רוצים לחיות כאן לצדכם, אבל אנשים כמוך וכמו ח''כ ברכה מקשים על כך מאוד מאוד.

        IP: 192.118.73.46 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ברכה התחיל במסע בחירות

    הבל, 29/12/05 21:56

    אלה גברים ממש שלא פוחדים להשמיע קולם. בסוריה הם כבר היו מחוררים כמו חרירי. אני בוחר ביבי שיהיה לברכה מה לעשות גם בכנסת הבאה.

    IP: 81.218.55.183 דווח על תגובה זו

  • 14.

    Throw Them Out of the Knesset

    Sam, 29/12/05 21:56

    and indict them for assistance to the enemy.

    IP: 12.42.54.130 דווח על תגובה זו

  • 13.

    חייבים להתחיל לחשוב על טרנספר

    עדי, 29/12/05 21:56

    כמי שהיה שמאלני שנים רבות, ובעד פשרה אני מתחיל להבין במיוחד בשנים האחרונות שפשוט טעיתי.

    זה לא שהימין הקיצוני צדק. גם הם טועים ופינוי עזה היה מודק.

    אבל הערבים נשארו אותם ערבים, והים אותו ים. למרות כל הדיבורים והקישקושים העצמיים שלנו על ''דו-קיום'' אני נוכח להבין שהערבים מבינים רק כח - כח פיזי, צבאי.

    מדובר פשוט בתרבות כזו. ולא יעזור איתם דבר. לא יכירו בזכותנו על פיסת הארץ הקטנה שלנו ופשוט צריך לחשוב ברצינות על לסלק אותם מכאן. לפני שיהיה מאוחד מדי והגייס החמישי הזה יקום עלינו לכלותנו.

    כל השמאל הקיצוני פשוט מעלה בי תחושת קבס. לדוג' הפרופסור הזה מחיפה שהיה בוועדת אירועי אוקטובר. כל הוועדה הזו היתה פארסה אחת גדולה. עם מה רצו שיפזרו את ההתקוממות האזרחית שגבתה חיים של נהגת ישראלית? עם פרחים? עם פלקטים של דו-קיום?

    באיזו מדינה נורמלית היו נותנים לוועד לטובת מדינת אויב שרוצה להשמיד אותנו להתקיים??

    מה זה? חבר כנסת קורא למדינה שלו ''עכביש''?? בארצות הברית הליברלית כבר מזמן היו מעיפים את הייצור הזה לכל הרוחות.

    ועוד לחשוב שהוא מסית ומדבר כך, כשהמדינה שלנו נמצאת בזמני מלחמה של ממש, ותחת איום קיומי מאותה סוריה שצוברת טילים, ומאחותה איראן שמחישה את פיתוח הגרעין....פשוט בושה וחרפה.


    IP: 62.0.181.5 דווח על תגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      טל, 29/12/05 22:40


      IP: 212.235.86.79 דווח על תגובה זו

    • תאר לי בדיוק באיזה מובן היית שמאלני יא חתיכת גזען !!!! (ל''ת)

      אדם, 30/12/05 01:16


      IP: 82.80.43.80 דווח על תגובה זו

      • באותו מובן שאתה לאומן-ערבי-גזען (ל''ת)

        אם לא הבנת, 30/12/05 06:08


        IP: 132.66.7.213 דווח על תגובה זו

  • 12.

    It shows you who do have biz with

    Avi, 29/12/05 21:56

    Arab is an Arab and always be an Arab. Now if you want to be serious and see what is really happening right inforn of us then I am sure you wont be casting your vote for any left wing party. Imagine Jewish people talk like that in Iran, Saudia Arabia, Syria, Igypt, or any other Arab country do you really think he will be walking down form this stage alive? no he wont he will be dead right there and then. We the Jewish people give to much love and consideration to the Arab people and by that we do support our enemy. We do seriously need to stop and take a look back see what we did for the Israeli Arab population and what we got back.The more we give the more redical they become.We do need to seperate our lives from theirs and the only way is to give thme what ever land we can taking in consideration our security and move them all to that area which will be theirs if we do have to pay them for the land they live on today then let it be pay them but move them out NOW and not when it will be to late.You hear how a kenesset member talks and you wonder what the hell is going on they actually supportuing the Enemy Syria and we don't do a damn thing we have to have a law that no Kenesset member can talk and show support to an enemy who ever does that his party should lose mebership in the Kenesset

    IP: 68.236.205.67 דווח על תגובה זו

  • 11.

    are israeli's normal

    meir, 29/12/05 21:55

    how do you have this traitor as a member of knesset

    IP: 165.146.122.142 דווח על תגובה זו

    • no, we are not normal (ל''ת)

      יוסי, 29/12/05 23:47


      IP: 85.64.123.35 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לערבי ישראל.

    לוירן, 29/12/05 21:52

    אינני יודע למי כל אחד מכם יצביעה בבחירות הקרובות.

    אבל עליכם לעשות חשבון נפש. ולראות לאן ברכה רוצה להוביל אותכם.

    לדעתי הוא רוצה לגרום לשבר בין האוכלוסיה היהודית ובין האוכלוסיה הערבית.
    האם הוא באמת רוצה לגרום לשלום ושיויון בין העמים. או שהוא פשוט מעדיף לדבוק בדמגוגיה.


    IP: 85.65.162.184 דווח על תגובה זו

    • מה אתה רוצה? הם מצהירים על עצמם כפלשטינאים

      גל, 29/12/05 22:33

      רק אנחנו,כרגיל, משכנעים את עצמנו שלא, לא, זה לא ייתכן, מה פתאום.
      כי אם זה נכון, כל דמגוגית הרוב היהודי של השמאל בקווי 67 מתפוגגת..

      IP: 81.218.211.47 דווח על תגובה זו

    • היכן אתה חי?

      אפרים, 30/12/05 00:03

      ''הוא רוצה לגרום לשבר בין האוכלוסיה היהודית ובין האוכלוסיה הערבית''?????
      הרי הוא נציגם של צידו האחד של השבר.
      אתה באמת חושב שלערביי ישראל יש סיבה להיות יותר נאמנים למדינה שאינה מוגדרת כמדינתם, מאשר לבני עמם ולבני משפחותיהם שגורשו מאדמותיהם ומבתיהם?
      למה אתה מצפה שהם ינהגו בניגוד לטבע האדם?
      מדינת ישראל צריכה לקחת את מה שכתבתי כעובדה, ולהחליט: האם היא מוכנה ש- 20% מאזרחיה יהיו מזוהים עם האוייב, והאם היא מוכנה לקחת את הסיכון שה- 20% יהפכו ל- 30%, 40% ואח''כ 50%.

      IP: 86.135.89.47 דווח על תגובה זו

      • לאפרים.

        צ, 30/12/05 05:32

        אני לא יודע אם אתה באמת אפרים.{דהינו אנני יודע אם אתה ערבי או יהודי}
        אבל אתה צריך להבין שאם נחזיר את הפליטים לתחום מדינת ישראל.לא יהיה לנו קיים.
        אם אתה מסתכל על ההיסטוריה.
        נכון הם היו פה לפני מאות שנים.
        אבל אם נסתכל עוד על ההיסטוריה נגלה שלפני אלפי שנים הארץ הזו הייתה שיכת לעם ישראל.

        '''' לך ולזרעכך נתתי את הארץ הזו''''

        IP: 85.65.162.184 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ההגיון הערבי ה''בריא''. מה נעשה איתכם??

    מייאש, 29/12/05 21:51

    אסד גם רוצח את חרירי, כדי להמשיך לעשוק את הלבנונים, וגם מאשים בעצם את ישראל שבכלל לא קשורה, שהיא עשתה את זה, ומכל זה אתם מסיקים שישראל היא התוקפנית כלפי סוריה?!?! מתי, מתי אני אפסיק להיות מופתעת ממכם?? מתי?? אני תמיד הייתי שמאלנית, ותמיד תומכת בשלום, אבל לפעמים נדמה לי שאין תקווה לדו קיום. איזו הדברות יכולה בכלל להיות עם שקרים כל כך גסים?? כדי לשנוא את ישראל אתם מוכנים להתעלם מהפשעים של סוריה גם כנגד לבנון, ושל אסד נגד בני עמו. אולי באמת יום אחד נצטרך להפריד בין ''ערביי 48'' שכלכך מזדהים עם אסד השליט הרחום שלהם, ועם החמאס, ולתת להם לחיות תחת שלטונו של מי מהשליטים האלה, ולא בינינו.

    IP: 62.0.84.211 דווח על תגובה זו

  • 8.

    העם הפלסטיני לעומת זאת משול לזבוב

    המחלקה הסגורה, 29/12/05 21:49

    תמיד מסתובב בחיפושים אחר משהו מוצלח יותר ובסוף כדרכו, מתיישב על חרא.

    IP: 212.179.217.103 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מעניין מה אומר ברכה על החיסולים הסורים? ? ?

    נירי, 29/12/05 21:47

    נגד הבכירים הלבנונים.

    IP: 85.65.162.184 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ושמישהו יסביר לי למה השרץ עדיין בכנסת? (ל''ת)

    יהודי, 29/12/05 21:46


    IP: 62.219.209.69 דווח על תגובה זו

  • 5.

    השטן הגדול והקטן

    מי אמר, 29/12/05 21:45

    הטרמינולוגיה מזכירה לי מדינה ידידותית דוברת פרסית.

    מה דעתכם? בייניש תפסול את חסיד אומות העולם מלרוץ או לא.

    IP: 62.0.151.158 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ואני לתומי חשבתי ש.................................................

    צ, 29/12/05 21:44

    ברכה הוא העכביש הקטן.
    וסוריה היא העכביש הגדול.

    IP: 85.65.162.184 דווח על תגובה זו

    • 100% !!!!!! :)))))))))))

      איגור, 30/12/05 00:15

      גדול! 100% צודק!

      IP: 83.130.112.21 דווח על תגובה זו

  • 3.

    איזה קטעים עם הערבים האלה

    ביבי, 29/12/05 21:42

    סטנט אפ בחיי סטנדט אפ

    IP: 84.109.104.77 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ''אתם'' הסרטן של מדינת ישראל

    לאקי, 29/12/05 21:41

    אם יש רגעים שאני מצטער שאני אזרח ישראלי-הם רגעים שאני רואה אנשים כמוהם אשר ביום יושבים במשכן הכנסת ובלילה כמו נגע מפיצים אהדה לשינאה כלפי המדינה שהם אמורים לייצג אותה... ריבונו של עולם.

    IP: 85.250.178.72 דווח על תגובה זו

    • ועוד מקבלים משכורת

      מוטיץ, 30/12/05 05:59

      מעילה בתפקיד ? או חבירה עם אויב? או איזה עבירה אחרת? לסלק מיד!
      עם כל עכביש יחשוב שהוא איש ויעבור את הכביש ויאכל מישמיש..
      מי ירגיש.?
      נכון?

      IP: 70.31.239.180 דווח על תגובה זו

  • 1.

    תתצטרפו אליהם

    H, 29/12/05 21:37

    כמה טמטום יכול להיות בארץ הזאת???
    זוהי בגידה לשמה
    שילחו אותם לדמשק ושישבו שם
    חבר פרלמנט שיתבטא בצורה כזאת בכל ארץ אחרת, יועף מכל המדרגות.....
    מה יהיה?
    גיס חמישי

    IP: 65.89.12.15 דווח על תגובה זו