• 57.

    עוול לשלומי

    ציון הכוכב, 29/08/07 11:50

    אני מבין שאביחי נטף הוא חייל עטור דרגות שסיכן את חייו למען ביטחון המדינה אבל לא יהיה זה נכון וצודק להפיל את כל אשמת הסחר בסמים על גבו של שלומי בר ששת למרות שלכאורה ממה שעולה בגוף הכתבה שלומי הוא היוזם והרוח הפעילה מאחורי עסקת הסמים הנדונה לעניות דעתי לא יהיה זה נכון וצודק לשפוט את מעשיו של שלומי מבלי לבדוק את מהלך חייו ואת מצוקתו ומצוקת משפחתו מבחינה כלכלית ונפשית ואז לשפוט את מעשיופרט לזאות לפי דעתי לא יהיה זה אפקטיבי לעניש את שלומי בעונש מאסר היות וידעו שבית הסוהר הוא בית הספר לפשע יותר נכון יהיה לפעול במקרה זה ברובד השיקומי וההרתעתיזאות על מנת להשיג שניי יעדים יקריים האחד הוצאתו ממעגל הפשע והחזרתו לחיים נורמטיביים ושנית כל שהחברה תתן הזדמנות לאנשים כמו שלומי בר ששת שיועילו יותר לחברה בהתמזגותם לתוכה מאשר בישיבתם בבית הכלא בהוקרה ציון הכוכב

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אביחי נטף

    ליאור, 08/01/06 19:23

    מה הסיפור שלכם הבנאדם נתן את הנשמה למדינה ולנו ומיתמודד עים מצב נפשי וכלכלי קשה מאוד אים המדינה היתה עוזרת לו יותר אולי כל זה לא היה קורא אז עכשיו עוד לו מאוחר בימקום לחפש על מי לידרוך בואו תעזרו לבחור שבאמת היה מוכן למות בישבילנו

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    קשה להאמין מהכרות עמוקה

    משפחה מבאר שבע, 04/01/06 20:55

    אנו משפחתו של אביחי מהדרום מתקשים להאמין בסיפור בהתבסס על הכרות ממושכת ועמוקה איתו מגיל ינקות- אז אביחי ומשפחתו חיזקו ושימרו על עצמכם אוהבים אותכם ותומכים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כמה מילים לאביחי.-ולקוראים

    מורה נבוכים, 03/01/06 19:28

    קוראים נכבדים-אתם ניזונים מכתבה בעתון לא הייתם במקום ואינכם יכולים לדעת מה היה באמת הסיפור ,השוטרים לא התראיינו,(ובנינו, לעיתים מטפטפים לתקשורת ספור מנופח כמו בלון ואז כשהבלון מתפוצץ אף אחד לא שומע מהמשטרה..)הבחורים שנעצרו,אביחי וחברו,לא התראיינו,תגובת המנכלית של אם הפצועים,די דבילית,אז בואו נתאפס.ואביחי עשה צעדיך הבאים בתבונה אל תרוץ לתקשורת לפני שאתה יודע סופית איך -ומי-ומתי סוגרים תיקים-לאזרח הפשוט הראיונות האלה רק מזיקים,מנפחים ומעוררים מתים מקבם,מעצבנים את מי שרוצה לבוא לקראתך מצד החוק.אז...משוכנעת אני שכל חבריך יוכלו להעזר בסבלנות עד שתאמר את מילתך.הריצה לתקשורת מוקדמת מדי!!! המתן קמעה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    סתם צדקנות מפחידה

    מירי, 02/01/06 01:03

    מה קורה לכם אנשים????
    מי מאיתנו לא עישן פעם חשיש או התמסטל ממשהו אחר, אף אחד! הצדקנות שלכם על עיוור אתם לא מכירים את אביחי ולא יודעים כמה הוא טרם למדינה שלנו- את גופו ואת חבריו הטובים ביותר!!! מישהו מכם עצר רגע וחשב מה גרם לו להגיע למצב של סחר או בכלל הרי אם תקראו את הכתבה עוד פעם או פעמיים אתם תשימו לב שאת העיסקה לא הוא שביצע הוא רק נהג את הרכב אז מניין לנו כלל לדעת אם הוא בכלל ידע את מטרת הנסיעה ולא אני לא נאיוית אני סתם אחת שמכיה אותו ויודעת בדיוק מי הוא! אל תשפטו אותו זה לא תפקידנו אלא של מערכת המשפט שעוד תוכיח לכולנו שהוא זכאי!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מירי הנאיבית

      איתי, 02/01/06 09:53

      העיקר שאת לא נאיבית. ואגב גם לי יצא להכיר אותו....ואת האמת...אני די בטוח שזה נכון....יותר נכון..יודע שזה נכון...אז לכל הנאיבים שבינינו....תתעוררו!!!!! מספיק עם גל הערצה העיוור הזה....מי שסחר(סרח) מגיע לו להיענש.
      כל הכבוד לו על עברו המרשים והמפואר, אך אין זה אומר שהוא צריך לצאת זכאי. ואת זה בהחלט צריך להשאיר למערכת המשפט.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אנשים תתעוררו...לא מדובר כאן בעישון סמים...מדובר בסחר בסמים...

    עמית, 30/12/05 17:07

    אני לא יודעת ולא מבינה למה הקצין הזה מקבל כזאת תמיכה. נכון שהוא פעל בהצטיינות בשירותו הצבאי, נכון שכמעט הקריב את חייו למען אחרים, כל זה נכון, ועל כל זה כבודו במקומו מונח ואני באמת מעריכה אותו על כך... אבל, אסור לשכוח שהקצין הזה עסק בסחר בסמים. הוא לא בדיוק רק עישן אותם. הוא מכר סמים, ואפילו שזה ''רק'' חשיש, סמים זה סמים וכפי שזכור לי בארץ זה עדיין לא חוקי.
    אז לכל אלו שבשבילם, זה לא ממש ביג דיל, בעיניי זו חרפה, הסמים האלו מגיעים לילדים קטנים ולנוער שלא בדיוק אחראים מספיק לעצמם ושפוגעים בעצמם כשהם משתמשים בכל הזבל הזה.
    אז באמת כל הכבוד לאביחי נטף על היותו גיבור, חבל שהגיבור הזה הרס לעצמו כל כך. מה שווה כל הגבורה והגדולה הזאת, אם בדרך קלקלת כל כך הרבה?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אביחי חף מפשע .............בחור כארז ואין שני לו (ל''ת)

    חבר....., 29/12/05 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הברחת חשיש זה הרבה פחות גרוע מפשעי מלחמה! (ל''ת)

    טלילה, 29/12/05 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הכל שקרים!!!

    חבר של אביחי, 29/12/05 15:20

    בושה פשוט בושה למשטרה! אני חבר טוב שלו ואני נדהם מההאשמות השווא שמנסים להפיל על אביחי! זה רק מה שמוכיח שהמשטרה שקרנים,אין לאביחי שום קשר לסמים וזה מאה אחוז! מה שמראה שהמשטרה שקרנים! תראו באיזה מדינה הפכנו לחיות-מדינת משטרה שבה המשטרה עושה מה שבא לה ועוברת על החוק! פשוט בושה!

    הגב לתגובה זו

    • לא מכיר את אביחי. היה לו עבר פלילי בג'נין?

      טורוס, 29/12/05 15:38

      כן מכיר את המשטרה. בהחלט יכול להיות שהכל עלילה מוחלטת. בהחלט מתאים להם!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא מצדיק סמים,,,,אבל

    אביב, 29/12/05 14:54

    קצין ומפקד שראה את המוות מול העיניים, השתחרר, לאזרחות חסרת עתיד, רואה לימוזינות ומיליונים רק כדי לקרוא לאיזה מוזיאון בשם,
    נראה שהעשירים במדינה כבר שיריינו לעצמם מקלט בחו'ל אחרת היו משקיעים קצת בגיבורים מקומיים,,,,
    עצוב למדינה שכך נראים גיבוריה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הגיע הזמן שצה''ל יטפל בנפגעי הנפש

    אלמונית, 29/12/05 14:20

    אנשים מסתובבים עם הלם קרב ואין מושיע. החיים שלהם נגמרו. הלם קרב גורם לאנשים ללכת על הקצה. אין פחד.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל הכבוד???

    אמין, 29/12/05 14:05

    תראו כמה תמיכה הבחור מקבל, זה לא הוא חולה/פסיכופט זה העם התומך בו חולה .גם כאן כי''ח וערבים זה לזה ?.
    נראה לי אם הבחור היה בדוי לא היה מקבל הבנה שכזאת של המגיבים.
    הבחור סחר(סרח) בסמים הוא עוזר להפיל הרבה מאד נפשות לאזורי הפשיעה והוא צריך לשלם על כך ללא רחמים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תגובה לאליפלט

    עקי, 29/12/05 13:54

    רק רציתי להגיד לך.....שאתה כול כך צודק......

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    10 סוליות ?

    פנחס, 29/12/05 13:46

    להוציא אותם להורג ומיד
    המדינה הזאת ניגמרת לנו מול העיניים
    והשופטים המשטרה והכנסת
    בשלהם כאילו כלום לא קרה .
    תנו לי חודש לקבל החלטות
    וכל המדינה תיראה אחרת .
    גן עדן כפי שהיה בשנות השישים.
    אתם שקוראים לעצמכם ידענים ומלומדים צריכים להבין שבלי פעולה דרסטית נגד החלאות כלום לא ילך .
    צריך להשמיד אותם ומיד.

    הגב לתגובה זו

    • שווי הסמים אולי 1000 ש''ח

      גבע חובב טבע, 29/12/05 15:58

      למשטרה האפסית אין ביצים להתעסק עם העבריינים האמיתיים, הם יודעים יופי איפה אפשר למצוא קילוגרמים וטונות של סמים , אבל הם לא עושים כלום ומעדיפים להתעסק עם דג רקק כבחור.

      אפסים !

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    יש להרוג אותם (ל''ת)

    pini, 29/12/05 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    10 סוליות = 1 ק''ג ולא עשרה ק''ג....

    גבע חובב טבע, 29/12/05 12:41

    תראו מה זה תשקורת ,
    כותבים בלי בושה
    '' שלשום בלילה הוא נעצר על ידי המשטרה, לאחר שמכר עשרה ק''ג של חשיש לסוכן סמוי.''

    ''התמונה'' המוצגת לא קשורה בכלל..נראה בה כמות פי 100 ממה שנתפסה ...
    איזה 10 ק''ג ???
    על 10 סוליות הוא יקבל '' על תנאי''
    אולי ...
    אך תדאגו לא יותר מידי...

    הגב לתגובה זו

    • צודק,זה רק קילו חשיש ולא כמו בתמונה (ל''ת)

      המגיב מ-12, 29/12/05 13:24

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה רוציים ?

    דוד, 29/12/05 12:40

    מה אפשר לצפות ממי שעסק ברצח פלסטיניים

    הגב לתגובה זו

    • מי רצח פליסטינאים??

      אולג, 29/12/05 17:28

      אביחי היה המ''פ שלי בנח''ל בזמן חומת מגן,וחבר שלי עד עכשיו ואני לא זוכר שהוא רצח פלסטינאים,אלה עשה את המוטל עליו בצורה הטובה ביותר והגן על על המדינה(ועל נבלה כמוך)בגופו.ואם לא הוא כנראה לא הייתי כותב עכשיו את התגובה הזאת.
      אז לפני שאתה שופט את הבן אדם הזה תנסה ללמוד ממנו איך באמת תורמים למדינה(שתוקעת לך סכין בגב אחרי זה).

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לשחרר מייד את הקצין (ל''ת)

    מיכאל, 29/12/05 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה שמוכיח שאין קשר בין הצטיינות

    עלה ירוק, 29/12/05 12:31

    לסטלנות - אפשר להיות גם וגם
    וזה בסדר

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי שטוב לו ושמח כף ימחא (ל''ת)

    א. דולן, 29/12/05 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סטלנות נורמטיבית

    לא מפקדת, 29/12/05 11:39

    תתעוררו
    סטלנים זה חלק מהתרבות הישראלית היום. תבדקו מקומות עבודה, לימודים, צבא - תתעוררו!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אחרי הטראומות שהוא חטף בצבא - תאפשרו לו לפחות להשתמש בדבר

    שירגיע קצת את, 29/12/05 11:28

    עוצמת הטראומה.
    זה בגדר תרופה, יא אהבלים !!

    הגב לתגובה זו

    • מתי כבר יבינו שזה רק תחליף

      אורה, 29/12/05 12:02

      לסמים החוקיים שהרופאים נותנים - ואליום/ פרוזאק/ נגזרות של פרוזאק/ כדורי שינה למניהם- דופקים לאנשים את הנשמה במלחמה ואח''כ מתפלאים שהם סורחים

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד (ל''ת)

        פסכיאטרית, 29/12/05 14:22

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    כסף.. כסף... כסף... זו הסיבה...

    צבי, 29/12/05 11:28

    ניצל את מעמדו כקצין וסחר בסמים. וניצל את מעמדו בצבא. לתת לו עונש אבל לא לקטול אותו כנראה שזו מעידה חד פעמית.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כאשר סיכן את חייו היה בסדר??

    צ'ה, 29/12/05 11:25

    מה לעשות אנו מדיהת דיקטטורה במסווה של דמוקרטיה..עיינו ערך פרשות השחיתות..למעשה אין מקום כאן לעוררין בשווי חיי אדם.למעשה החייל הנ''ל סיכן את חיוו והקריב את מיטב שנותיו למען המולדת.בשעתו כאשר ביצע את ההקרבה הזאתי נחשב לאחד מ אלף.אך מה באשר אם אינו על המסילה המזויפת שסללו לנו פולטיקאים מושחתים.אזי אינו ראוי לצל''ש הניחו לנו לנפשנו למען נגדל ילדנו ......

    הגב לתגובה זו

    • מה בלבולי המח שלך ?? סמים לכלא! (ל''ת)

      זומזום, 29/12/05 11:53

      הגב לתגובה זו

      • מה אם גניבה וזיוף?

        צ'ה, 29/12/05 12:48

        משפחת שרון?
        יחיאל חזן?
        נעמי בלומנטל?
        דנקנר?
        והרשימה עוד ארוכה...אין לי זמן ולא מקון בכדי להמשיך הם ממשיכים לרכב על גבנו שכבר כבד מנשוא.

        אנא אחיי ואחיותיי היקרים התעוררו למען נוכל להמשיך את חזונם של אבותינו.

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר בין

          ל''צ'ה'', 29/12/05 19:28

          תחת למחט?
          גם הם לכלא וגם הנרקומן ש''סיכן חייו'' למען החשיש וקיבל דרגת קצונה בפרוטקציות כמו חצי צה''ל.

          הגב לתגובה זו

          • קצין בפרוטקצייה?

            מיכאל, 11/01/06 17:36

            למה אתה מערבב מחט לתחת
            לא ידעתי שהיית איתנו בקורס קצינים שאתה אומר שאביחי קיבל דרגות בפרוטקצציה??? אתה חוצפן ומגעיל כי אם היו שואלם אותך ב-17 ליולי 2001 (יום הפציעה של אביחי) היית מדבר אחרת. אביחי נלחם למען מדינה שתוקעת לו סכין בגב... מדינה של מושחטים... מדינת חלם שאנשים מתעשרים על חשבון הגב של אנשים כמו אביחי בקיצור... סתום ת'פה ואל תערב בין הדברים- כי הוא חף מפשע

            הגב לתגובה זו

  • 33.

    חובה לקרוא את התגובה של אליפלט

    יורם, 29/12/05 11:23

    הבחור פשוט צודק!
    ואם יורשה לתת עיצה,
    אליפלט קח את עצמיך ואת התארים שלך מהאוניברסיטה,
    תמכור את האוטו שלך
    ותעוף מכן לחו''ל.

    אין מה לחפש במדינה הזאת,
    מה גם שכמו שזה ניראה ביבי הולך עוד פעם לעבוד על כולם ולהרוס את מה שבקושי ובדם רב השגנו עד היום.

    הגב לתגובה זו

    • נפולת של נמושות, זוכרים? (ל''ת)

      אזרח, 29/12/05 11:55

      הגב לתגובה זו

    • למה לעזוב את המדינה.

      סוציאליסט לאומי, 29/12/05 16:43

      צריך מהפכה עכשיו.
      והמשטרה שוב פעם מתעסקת בשטויות. מה נגמר הרצח , השחיתות ועוד.
      שמתעסקת עם חשיש.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ראיתי פעם תמונה של שוטר שורף חשיש בכמויות

    מחמוד החמוד, 29/12/05 11:19

    השוטר עמד בתוך העשן וצחק כמו האבא של המסטולים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני מבקש מהמגיב מטעם עלה ירוק

    עלה לניידת, 29/12/05 11:15

    במקום לרשום את כל התגובות כל פעם בשם שונה טוס להודו ועזוב אותנו''באימש'ך''.

    הגב לתגובה זו

    • מגיב אחד?יותר משליש מהתושבים (מתחת לגיל-35) מעשנים (ל''ת)

      את חיה בסרט, 29/12/05 11:36

      הגב לתגובה זו

      • מממממ

        בלוק באסטר, 29/12/05 19:26

        תבין סוף סוף החשישיה של החברים הנרקומנים שלך זה לא שליש מדינה אנחנו לא סן מרינו

        הגב לתגובה זו

      • אם לא היית נרקומן...

        ל''את חיה בסרט'', 29/12/05 19:30

        היית שם לב שהגיב גבר.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    תנו צ'אנס לסם!!! (ל''ת)

    עומרי, 29/12/05 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    משטרת ישראל

    אביב, 29/12/05 11:14

    כל דבר שיוצא ממשטרת ישראל,צריך לבדוק היטב,לצערי עם משטרת ישראל
    כבר נתקלתי בארוע מגוחך,כך שאת כסילותם (של רובם) תיסכולם(של כולם),גורמת להם ,כל פעם מחדש,להוליד עכבר.מזל טוב ,שוב.
    ומכאן,משום שאני מכירה את ''כשרונם'',של תכולי המדים,ומכירה
    את ''החשוד'',תכינו כולכם שיקים לברית המילה(של העכבר).
    רק חבל שהארוע ממש עצוב,כמו הרבה אחרים.
    יום טוב לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    '' חרא עליהם שישרפו'' תת ניצב ותת רמה (ל''ת)

    ניסו שחם, 29/12/05 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עדיף שקצין יתפרנס מזה ולא בדואי מסיני

    זה רק חשיש, 29/12/05 10:44

    זה חייב להגיע לארץ,
    רבע מהאוכלוסיה פה מעשנת.
    (וזה עוד הרבע שתורם למדינה
    ומשלם מיסים)

    אני שמח שלפחות כמה ישראלים יגזרו קופון.

    זה רק חשיש,תתעוררו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה כל כך פשוט

    מרי חואנה, 29/12/05 10:38

    אם רק יעשו ליגלזציה הקצין האמיץ יקבל צל''ש גם על הפעולה האחרונה שלו. תראו שבעוד כמה שנים נצחק מכל זה.
    דרך אגב מי שחושב שאין קצינים סטלנים חי בסרט וצריך לבדוק אילו סמים הוא לוקח

    הגב לתגובה זו

    • צודק.

      קצין ולוחם במיל, 29/12/05 10:58

      ואתם יכולים להרגע, אף פעם לא החזקתי ולא אחזיק נשק (או הגה) תחת השפעת סם.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני יודע מה קרה לו!

    שאול, 29/12/05 10:37

    אחרי השיחרור הוא גילה שלהרוויח מעל 5000 ש''ח בישראל זה כמעט בלתי אפשרי גם עם תארים מהאוניברסיטה.

    הוא גילה שאף אחד לא עוזר לו לתמוך בהורים המבוגרים שלו - למרות שהם עבדו כל החיים ונלחמו בכל מלחמות ישראל.

    הוא גילה- שבנים של... מקבלים את התפקידים הטובים והוא צריך להיות כפוף למרותם.

    הוא גילה שראשויות המס יכולות לעקל לך את כל החשבונות בגלל טעויות במחשב - והוא הבין שנטל המס שהוא משלם לא יאפשר לו לעולם לחיות כמו בן אדם.

    הוא גילה שקנסות ותשלומים מופרזים ע''י המדינה גומרות לו את המעט שנשאר אחרי ההוצאות.

    הוא גילה שאם בישראל אתה לא דואג לעצמך, תגלה שאתה טרף לחיות בחסות המדינה!

    הוא גילה שאם בישראל אין לך כסף אתה אדם בלי כבוד, ובלי שמישהו באמת יקשיב לך!

    אני לא מכיר אותו, מעולם לא שמעתי עליו - אבל הסיפור חוזר על עצמו בכל מקום ובכל שעה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב90 %

      יפתח, 29/12/05 10:48

      צריך לדעת לאיזה הורים להיוולד.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    איזה צביעות

    מודה באמת, 29/12/05 10:30

    שליש מהאוכלוסיה מעשן פה בארץ! מתי יקלטו את זה כבר???
    במקום להשקיע כח אדם בבעיות האמיתיות פה בארץ מקדישים משאבים לדברים האלה, לכמה גרמים שתפסו אצל גיל קופאץ'!SO WHAT!!
    עו''ד, מורים,רופאים, מנהלי חברות,אנשי הייטק, כולם מעשנים! חשיש זה לא סם ממכר, זאת טעות הסטורית המשייכת אותו לקבוצת הסמים הקשים, משיקולים כלכליים אינטרסנטים של חברות בארה''ב משנות ה-60! אם החשיש יוגדר חוקי בארץ לא יצטרכו להתעסק עם סוכנים ושליש מהתושבים פה לא יהיו עבריינים בסתר.
    אפשר לעשות הכל תחת השפעת חשיש! אפילו לא קיים חוק המגדיר מהו ''מסטול'' עפ''י קריטריונים כמותיים כמו שיש ''שיכור'' עפ''י רמת אלכוהול בדם! אז די עם הצביעות!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריך לעזור לקצין ולא לדפוק אותו

    satori, 29/12/05 10:30

    יותר ממה שהמערכת והמציאות פה דפקה אותו. צריך לזכור שאצל אנשים שחוו שירות קשה יש קושי לחזור לחיים תקינים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם מחבל היה מצמיד לי אקדח

    דוד מסיקה, 29/12/05 10:25

    לראש ולוחץ על ההדק, והייתי שומע את הנקישה ומבין שנגמרו הכדורים ומתחיל להילחם בו בידיים, עד שחייל אחר היה הורג אותו, הייתי מצפה מהמדינה שתשלם לי קיצבה לכל החיים, ולא תסתפק באיזה חתיכת ברזל מחלידה בקופסה מהודרת שכתוב עליה צל''ש.
    מכיוון שהמדינה יודעת שמילים הן בחינם, היא מחלקת מילים (צל''שים), ואת הכסף משאירה אצל המושחתים.
    ומכיוון שלהיות צעיר משוחרר בארץ הזאת זה גיהנום, והסיכוי לחיות, להקים משפחה ולהתפרנס בכבוד הוא נמוך מאוד, אז אנשים נדחפים לפתרונות מסריחים, כמו הקצין הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יין ישמח לבב אנוש....וחשיש.......... (ל''ת)

    פי שלוש........, 29/12/05 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    קצין למופת, פגוע מלחמה !

    יפתח, 29/12/05 10:08

    יש לשלחו לבדיקה פסיכיאטרית ושיקום
    לא להענשה !

    הגב לתגובה זו

    • והעם אדיש לסובלים בתוכו (ל''ת)

      נכון מאוד, 29/12/05 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נו, אם זה היה חוקי, הוא לא היה צריך

    יארי, 29/12/05 10:01

    לעבור על החוק. אבל במדינת הצביעות נטפלים לאנשים הקטנים שבקושי יכולים לכלכל את עצמם. המדינה אדישה לרוב צרכי אזרחיה, והאדישות מובילה למוות (תאונות דרכים, מדיניות רווחה ורפואה נכשלת), אבל זה מותר, כי זה אדישות חוקית וברשיון. אז תעשו את זה חוקי כבר, וצאו לאנשים מהוריד

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ככה זה כשיש קצינים עניים הצריכים כסף לאוכל

    הכל בגלל שקרניה, 29/12/05 09:54

    זה קורה בכל מקום כאן בארץ העוני זועק לשמיים וגם אלה הטובים בבנינו נופלים פתאום למלכודת להביא כסף הבייתה לאוכל ולצרכי הביית. תבדקו ותראו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גבורים גבורים אבל מה הלאה?

    עירית, 29/12/05 09:54

    כל הילדים הנפלאים האלה שלנו עוברים בזמן שרותם הצבאי דברים נוראיים שמשאירים צלקת לכל החיים והעצם אף אחד לא ממש עוזר להם להתגבר על הטראומה הבחור הזה זקוק לעזרה לא לבית סוהר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כולם מוכרים לכולם חשיש,אז מה (ל''ת)

    שוטר, 29/12/05 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פועל יוצא של השירות הצבאי

    נדב, 29/12/05 09:49

    זה גורלה דל מדינה ששולחת את בנייה להלחם בסמטאות ג'נין,ואח''כ שנפשם נפגעת ופשוט מתנערת מהם!
    נכון שלהבריח סמים זו עבירה חמורה שיש בה קלון!
    אבל יש מקום להתחשבות בבחור שנתן את גופו למען המדינה!
    שמשרד הביטחון יקח אחראיות!
    ויפסיק להתנער מאנשים עם מקרים כאלה! שברבות הימים הכל מתפרץ שוב ! כל הזכרונות כל הלחץ יוצא החוצה!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני לא מבין את השאלה

    בילי, 29/12/05 09:44

    בדיוק זה!
    כל היום מלחמות, הרוגים, דאגות מטורפות וכולה הוא ילד!!!
    צריך לתבוע את הצבא על זה שהוא נהיה סוחר סמים ולא את הקצין!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הקשר בין זה שהיה קצין לסמים

    סמי, 29/12/05 09:34

    אין שום קשר שהיה קצין לבין זה שבחר בסמים. מי שסוחר בסמים שישב כמה שיותר זמן בכלא, ולא יספר סיפורים שכואב לו התחת או כל דבר אחר.
    אין להתחשב בעבר של אדם שמכר סמים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • רחמים עליך סמי (ל''ת)

      איך אתה חי,, 29/12/05 10:54

      הגב לתגובה זו

    • מרשם לטפשות

      השופט, 29/12/05 12:27

      כנראה שחוסר שימוש הקהה את חושייך, סמי, נסה פעם איזה ג'וינט אולי תרגע

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה לא באמת הכמות שנתפסה.

    ל-1,אתה טיפש., 29/12/05 09:33

    10 סוליות זה 1 ק''ג,מה שבתמונה
    זה בטח איזה משלוח מסיני.

    תנו לבחור קנס ועבודות שירות,
    זה כולה חשיש ולא איזה קוקאין נוזלי.

    כיום על עברות חמורות בהרבה
    (התעללות מינית,שחיתות בכנסת)
    מקבלים הרבה פחות.

    חג שמח לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אז מה..

    צבר, 29/12/05 09:32

    חלק לא מבוטל מהמחלקה\פלוגה\חטיבה שלי כולל אני עישנו חשיש בצבא עד לפני שנה עישנתי חשיש כל הדרך עד לתואר מהנדס שלי ועכשיו אני ואשתי עובדים ומגדלים ילדים ועדיין מעשנים חשיש זה טוב זה מרגיע ולא אכפת לי מה אתם חושבים והוא לא סחר בסמים אלא סחר בחשיש שזה בשבילי כמו לסחור בעגבניות רק קצת יותר יקר אדיום סטלנים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא מקובל למרות הכל........

    מוטי חיפה, 29/12/05 09:28

    והוא גם נכה צה''ל, ומשרד הביטחון אינו מפקיר לוחמים ומתגמלם בהתאם, מה גרם לו להסתבך?, בצע כסף ומאד חבל

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל-1

    סמים זין, 29/12/05 09:27

    אין מחילה לפנאטים,כולה חשיש הלו!!!
    דווקא חבל שלא הצלית להעביר אותו,החשיש יכול לעזור בהרגעת העינינים בארץ המטורפת הזאת.
    תנסה-1 אולי תירגע קצת ותחשוב אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה הפלא ?זה ברור

    שמחה, 29/12/05 09:16

    בצבא הזה אפשר רק להלחם כשנמצאים תחת חשיש ודומיהם ,כשרואים איך מנצלים חיילים למטרות פוליטיות ורואים מה שווי חיי חייל

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תצאו מהבועה..

    אוהד, 29/12/05 09:12

    חשיש סמים מסוכנים, מסוכנים בגלל שיש אנשים עם מדים שקופצים עליך בשעה שאתה מנסה להתגבר על כל הזוועות שעברת בצבא..
    חוץ מזה זה ממש לא מזיק במיוחד.בטח פחות מסיגריות ואלכוהול..אז מה המערכת עושה ..לוקחת חייל במקרה הזה קצין משליכה אותו למלחמה ,הבחור נלחם ומקבל אילו עיטור וכשהוא משתחרר אין לו פרנסה ובטח לא טיפול ..
    אבל עכשיו הצמידו לו צוות יס''מ מלא..עם מערך של שופטים תובעים וסוהרים ..והרי לכם מדינה ''מצוינת''

    הגב לתגובה זו

    • ואם הסמים היו נמכרים לאחיך? לילד שלך? (ל''ת)

      r, 29/12/05 12:05

      הגב לתגובה זו

      • אם זה היה חומר טוב ובמחיר סביר

        פיקס, 29/12/05 15:35

        אז למה לא אני שואל.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה הקשר בין פשע לצבא ?

    מצביע, 29/12/05 09:09

    אין בכלל קשר. גיבור אמיתי בצבא.
    אבל בחיי היום יום מתקשה לתפקד, כנראה בעיקר עקב מצבו הנפשי, לא מצא עבודה. ואז העבודה הכי מכניסה בישראל היא או גניבות או מסחר בסמים.
    כנראה שלעבוד בשכר של 18.40 ש''ח לשעת עבודה זה מאד משפיל.
    לשכר הזה תזכרו דאגה ההסתדרות (עמיר פרץ) וראש הליכוד (נתניהו).
    תזכרו את זה היטב בבחירות.
    (לא ששרון והלהקה יותר טובים).
    וזה מופנה בעיקר לכל המוני מצביעי הליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזה כמות !!!!!!!!

    עלסה, 29/12/05 09:01

    חבל על הזמן !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ל-1- תרגע עם הצדקנת הצבועה שלך- חשיש בקושי נחשב סמים

    יואב, 29/12/05 08:59

    ואחרי מה שהוא עבר בזכות המדינה שלנו אנשים כמוך יבואו ויצטדקו ויגידו ''אין מחילה''-אז יש מחילה להכל וצריך קצת פרופורציות בחיים. תתבייש לך ותרגיע את הצדקנות הצבועה שלך שמהולה בלא מעט בורות- כי אם הוא יכל למות בצבא בשבילך - הוא גם יכול לעשן איזה ספליף פה ושם!!!

    הגב לתגובה זו

    • אין מחילה!!! כולנו עשינו למען המדינה

      גבי, 29/12/05 09:18

      זה לא אומר שאנחנו יכולים להיות סוחרי סמים ולצפות לסליחה, או לדרוס בלשים ולצפות למחילה.
      עונש כבד ועכשיו!!!

      הגב לתגובה זו

    • Ya man

      Oren, 29/12/05 09:29

      If he can serve in the shtahim and get himself killed, I allow him a splif or two, 10 kilos is for the soul for the next year

      הגב לתגובה זו

    • מכר - כלא

      שמעון, 29/12/05 09:37

      הרבה אנשים נלחמו והגנו על המולדת, אבל זה עדין לא אומר שהם מכרו סמים.
      אז שישב בכלא - יוכל לחשוב על ''גבורתו'' ונפילתו.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תגובה ל1 - מי שאל אותך?!?!

    עומרי, 29/12/05 08:48

    אנחנו מדינה חופשית ומי את\ה שתגיד\י לו מה לעשות ??????

    הגב לתגובה זו

    • אני אומר 20 שנה בכלא, שיירקב

      גל, 29/12/05 09:17

      מספיק עם הסלחנות!!

      הגב לתגובה זו

      • אנשים כמוך צריכים לשבת בכלא בגלל טימטום

        משה, 29/12/05 10:26

        יאפס מה מפריע לך אישית אם אני מעשן? מה יאטמבל?

        הגב לתגובה זו

        • אם טמטום היה פשע,כל ח''כ היו בכלא,בעצם

          NULL, 29/12/05 11:34

          הם היו פושעים,אבל לא בכלא.
          (כמו היום)

          לעומת זאת לא היה מי שיראה את התוכניות של דודו טופז\צביקה הדר

          הגב לתגובה זו

      • רק עונש מוות ירתיע אנשים!!!!!!!!

        אל-סם, 29/12/05 11:24

        היום זה חשיש,מחר הוא ידביק
        מסטיק מתחת לשולחנות!!!
        (למרות שעדיין אין מובהקות סטטיסטית לקשר בין השניים)

        חשיש גורר תופעות לוואי חמורות
        כמו צמא ומנצ'ס.

        אז נהרוג שליש מהאוכלוסיה בארצנו,
        את אותו שליש שאומנם תורם למדינה
        אך זולל ומדביק מסטיקים לשולחנות.

        הגב לתגובה זו

      • אני דן אותך ''גל''

        השופט, 29/12/05 12:24

        לחיים שלמים של בערות ובורות על פני האדמה.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    צריך להתחשב בעברו

    מסכן..., 29/12/05 08:44

    אני נגד מכירת סמים באופן נחרץ, אבל צריך להתחשב בעברו המפואר במתן העונש.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לעבר ולמכר

      סימה, 29/12/05 09:38

      מי שמכר שישב קצת בכלא, יוכל שם לחשוב על העבר

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עם כל הכבוד לקצין הוא מכר סמים ולכך אין מחילה (ל''ת)

    א, 29/12/05 08:27

    הגב לתגובה זו

    • כמה עובדות שצריך לדעת על חשיש:

      אליפלט, 29/12/05 09:10

      1. לחומר הפעיל THC יש קולטנים (רצפטורים) מיוחדים, כלומר הקולטנים אינם חלק ממערכת פסיולוגית אחרת בגוף בניגוד לשאר הסמים.
      2. אין התמכרות פסית לחומר
      3.במחקר שנעשה התגלה שתופעות הלוואי לטווח הארוך בשימוש של 5 גר THC ביום (בגויינט אחד יש בערך גרם) גורם אחרי 25 שנה לתופעות של פארקינסון. (כמה מעשנים עומדים בקריטריון הזה?)
      4. בניגוטד למשתמשים בסמים אחרים משתמשי הגראס לסוגיו אינם נופלים כעוול על החברה, הם ממשיכים לתפקד, משלמים מיסים,עושים מילואים, ולחלקנו אף עבר מפואר בהגנת המדינה...

      ובאופן כללי,
      אני בן 30 אוטוטו מסיים דוקטורט בביולוגיה, גם קצין (לא מצטיין,לא בנח''ל אבל כן קצין וכן בצנחנים) בצה''ל . מרוויח 5200 שח בחודש מהאוניברסיטה, נוסע על טרנטה, משלם שכר דירה לדירה מצוקמקת, חי במינוס קבוע, עושה 38 יום מילואים בממוצע ב-5 שנים האחרונות, נאבק מהבוקר עד הערב על הקיום שלי, ומוצא 2-3 פעמים בשבוע מרגוע ושקט עם איזה ג'ויינט קטן.
      מי אתם שתקחו ממני את זה? אני ממשיך לתרום, ממשיך לשלם מיסים ובסכה מנסה לצוף על פני השטח. אלכוהול, עישון סגריות רגילות,וחיים בעיר טומנים בחובם פי מליון יותר סכנות בריאותיות מאשר עישון גראס.

      לעצם העיניין אני לא מעודד סחר בסמים.
      סמים זה רע, זה רע מאוד!
      אבל אני חושב שצריך להוציא את החשיש מרשימת הסמים (זה אפילו לא עונה על הגדרה של סם = לא מממכר) ולתת לנו לחיות בשקט, ובשלום עם עצמינו ועם הסביבה.
      אני מאוד מקווה שהקצין הזה לא יקבל חזק. ליבי איתו.
      כל טוב.

      הגב לתגובה זו

      • אליפלט,אתה פשוט ענק ,אך מה לעשות המדינה מטומטמת

        מעשן שפוי, 29/12/05 10:23

        במקום להלחם בפשע האמיתי והוא שחיתות מנהיגנו ,רודפים אחר אנשים שלא מזיקים לאיש ואף לא לעצמם.אני מאלה ששילמתי ומשלם עדיין מחיר כבד בגלל 1 גרם גראס :איבדתי את מקור פרנסתי מזה כשנתיים ,איבדתי את תעודת העיתונאי שהיה מיקצועי ועוד....וכל זאת כאמור בגלל חלמאות של המדינה שעושה הכל כדי להפוך כמה שיותר אזרחים לעבריינים .אני בז למדינה בעניין זה כמו בענינים אחרים

        הגב לתגובה זו

        • מה יהיה?

          השופט, 29/12/05 12:22

          גם אני קצין בגבעתי, (לא מצטיין) עושה מילואים כמו משוגע, משלם מיסים מצביע בבחירות תורם לתנו לחיות לחיות וביום טוב ואני מעשן, זה הכיף שלי. אנחנו חלק מרוב נרדף. מקבלי ההחלטות בנושא הזה חיים בסרט. אני מזדהה עם הקצין, ומקווה שייצא בזול - כתקדים וכמסר לציבור המעשנים במדינה. ובמידה ולא - עלה ירוק לכנסת!!!

          הגב לתגובה זו

        • במדינה כשלנו לא יעשו דבר עד

          אורה, 29/12/05 13:00

          שלא יזהו את ציבור המעשנים כקהל יעד למשהו שמגלגל הרבה מאד כסף כי אז יהיה למשהו אינטרס לשמור עליו ואולי גם בכבוד.....
          מי שבעד קידום הרעיון שיביע את עצמו
          רק לא לפחד גם השוטרים הם רק בני אדם.

          הגב לתגובה זו

      • אני בעדך. הצביעו עלה ירוק !!!!! (ל''ת)

        מחמוד החמוד, 29/12/05 10:27

        הגב לתגובה זו

        • גיבור לאומי במקום שהמדינה תשקם אותו זרקו אותו לכלבים

          gino, 24/03/07 11:53

          נבלות

          הגב לתגובה זו

      • מצטרף !

        צביק הפיק, 29/12/05 10:32

        כל מי שמזדהה שיצטרף.

        הגב לתגובה זו

      • מי שסוחר בסמים

        נדב, 29/12/05 10:33

        מי שסוחר בסמים, סוחר גם בסחר בנשים, ומזרים כסף לפעילויות טרור

        הגב לתגובה זו

        • נדב אתה חי בסרט גרוע! (ל''ת)

          אוליבר סטון, 29/12/05 10:59

          הגב לתגובה זו

        • ''אין שכל אין דאגות'' (תגיד,זה נכון?) (ל''ת)

          איך אומרים נדב, 29/12/05 11:19

          הגב לתגובה זו

      • יש להוציא את החשיש מרשימת הסמים

        אליפלט צודק, 29/12/05 11:18

        אני ורבים מחבריי כולם בוגרי תואר (לפחות ראשון) עובדים,משלמים
        מיסים,עושים מילואים ותורמים
        לחברה בישראל.
        וכולנו מעשנים איזה ג'וינט פעם בכמה
        ימים,אז מה?

        אלכוהול גורר אלימות
        סיגריות גוררות התמכרות

        חשיש לא גורם לתופעות אלו,
        למה הוא לא חוקי?

        הגב לתגובה זו

      • אתה ג'אנקי מסריח. (ל''ת)

        שקרן וטיפש., 29/12/05 11:24

        הגב לתגובה זו

        • יש לי אחינית בת 5 יותר מפותחת ממך

          איפה השקר?, 29/12/05 11:58

          יותר משליש מהאקדמיה הם ג'אנקים
          מסריחים וטיפשים?

          תתבגרי ותלמדי לחשוב לבד.
          (אם יש לך עם מה....)

          הגב לתגובה זו

      • צודק בהחלט! אנשים צריכים לפקוח כבר ת'עיניים (ל''ת)

        רוקי, 29/12/05 11:27

        הגב לתגובה זו

      • הצחקתה אותי....

        jjj, 29/12/05 11:52

        חחחח אתה מצחיק וכול החברים שלך שאומרים שגראס וחשיש לא ממכר
        אתה עוד בשלב הכחשה אחי זה כיף לי אבלאם אני רוצה אני יכול להפסיק
        ניסיתה להפסיק- לא הצלחתה-למה?-כי זה כיף לך...=אתה מכור אחי

        הגב לתגובה זו

      • וואאווו

        ש, 29/12/05 13:05

        אתה נשמע כמו עילוי.
        לא בציניות
        כל טוב גם לך

        הגב לתגובה זו

      • סוף סוף תגובה לעיניין

        ניר, 29/12/05 13:47

        ולא תגובה בסגנון ''כל השמאלנים\מתנחלים\פוליטיקים\גרמנים\הומואים ...בלה בלה בלה
        יאללה בי וסטלה נעימה לכם

        הגב לתגובה זו