• 113.

    הקטיושות בשלומי

    סתו קנפו, 29/12/05 17:35

    שלום לכולם אני בן 15 מאיזור הקריות וביום שלישי בלילה ההתי נוכח בסמינר מנהיגות אשר היה בשלומי אנחנו משהו בסביבות 11 ארבעים וחמש שמענו בום עז אזר נישמע הכל שלומי אני רוצה להדגיש כי כל הלילה לא ישנו רק בגלל הלחץ שהצבא מחדיר לנו לא שיש לי משהו רע נגד הצבא(אבא שלי מפקד בסיס חוות השומר מיי שמכיר )
    ולכן אני חושב שהצבא צריך לתת מכה חזקה יותר לישובי הצפון שמיחוץ לגבול כי אם לא ימשכו ליפול קטיושות כי רק לפני כמה זמן היה שקט מאד ארוך בשלומי תודה סתו קנפו

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    בכל מדינה נורמלית האזרחים היו

    tr, 28/12/05 17:08

    יוצאים לרחובות ודורשים את התפטרותם של שר הביטחון וראש הממשלה שכשלו בעבודתם ואינם עושים דבר לביטחון האזרחים
    מופז תתפטר


    הגב לתגובה זו

  • 111.

    התגובה הישראלית חלשה ומינורית

    תושב הצפון, 28/12/05 15:57

    החולשה וההססנות של ישראל תזמין התקפות נוספות משטח לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • לתושב הצפון

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 17:00

      שיח חקלאים:
      עקרון ההדברה-קודם נותנים לעשב ללבלב,ואז מרססים.
      על מנת שפעולת ההרס תהיה מושלמת ויסודית ותכיל את כל חלקי ומרכיבי הצמח.וגם אני בדעה שאין להפריע להליך גדולו עד לקטיף המתוכנן.

      הגב לתגובה זו

      • מעניין, תגובות יפות

        Avi Ecuador, 28/12/05 17:23

        החלטתה להסתלבט על אידיוטים...
        עוד תחליף אותי, אני עייף...

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    ושוב חוזר הטקס הקבוע - הם פוגעים ואנחנו מגיבים בנימוס

    האזרח הקטן, 28/12/05 14:11

    היינו בזה, ראינו את זה, חווינו את זה עד למחיר אישי כבד בעבר. אנחנו חוסמים בגופנו את החיזבאללה כדי שלא יגיעו למרכז הארץ. אבל כנראה שאנשי הפריפריות פחות חשובים מדעת הקהל העולמית. ממשלת ישראל אנא הגיבו כדי לפגוע, שתקו תשתיות בלבנון ואל תפחדו מאזורי אוכלוסיה - הם נותנים מחסה למחבלים ולכן אין טעם שנישא באחריות במקומם. מי שיפגע זה הילדים שלנו או שלהם - מי עדיף?

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    the problem is America

    jonathan, 28/12/05 13:32

    Sharon needs a permission from bush to go to the toilet. they decide everything for us, but allow themselves to do everything they wish in irak. Will America or england accept rockets on their cities? it is time we will save blood then plead for American money.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אין הרתעה וכל פעם אומרים שזה חד פעמי

    אסף-חיים, 28/12/05 12:48

    אם הערבים לא היו תוקפים אותנו היינו מתפלאים.

    לפני חמש וחצי שנים אמרתי שלצאת מעזה זה טעות, עדיף חיילים מתים מאשר אזרחים מתים.
    לא נעים לי לומר ''אמרתי לכם''...

    הגב לתגובה זו

    • לאסף חיים

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 16:34

      הרתעה,היא מלה גבוהה,אכן אין הרתעה וזו הסיבה שהמחבלים מרשים
      לעצמם לתקוף.
      לעומת זאת לא הייתי מהמר על מצב ,בו לא תהיה גם תגובה.-מלשון-כבוש,יישור וספוח.מלשון יצירת רצועת בטחון צבאית.
      -בלבנון עד הליטאני.
      -ובעזה עד הגבול המצרי.
      אולי גם ניתן יהיה להשתמש בפתרון משולב,
      בו אנשי עזה כולם או חלקם יפונו אל מעבר לליטאני.
      וגם אפשרות זאת אין לשלול על הסף.
      כי היא בבחינת מתן פתרון זמני מניח את הדעת.-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    כלום לא לעשות- שחלילה הבורסה לא תרד

    דודו, 28/12/05 11:57

    השתגעתם לתקוף- יותר זול לאיים.

    '' ביירות תרעד '' נשמע טוב

    הגב לתגובה זו

    • לדודו

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 12:15

      נכון,תקיפה מהאויר פוגעת בבורסה. לעומתה כבוש קרקעי יכול לגרום לעלייה,ויש לשקול העניין.

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    לכל חמומי המוח ורפיי השכל

    הנמר, 28/12/05 11:45

    הממהרים לשלוף סכינים על כל התגרות,
    אתם בטח חושבים שניהול מדיניות נבונה שקולה
    להתנהלות במועדוו לילה או לאופן בו אתם נוהגים בכבישים: מישהוא חתך אותכם בצומת ... עשה עיניים לחברה שלכם במועדון, ואתם כבר תראו לו מאיפה משתין הדג, הא?? כמה עצוב שאני צריך להגיד את זה אבל עדיף מושחתים בצמרת מאשר טיפשים חמומי מוח.

    הגב לתגובה זו

    • לנמר

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 12:12

      בהחלט צריך מדיניות נבונה שקולה והייתי מוסיף גם אחראית.
      ובצעדים שקולים נבונים ואחראיים
      להגיע עד נהר הליטאני,ומתוך אי חמימות המוח,אלא בצורה שקולה ואחראית לספח את השטח כדת וכדין
      לישראל.

      הגב לתגובה זו

      • ובכדי להוכיח זאת

        הנמר, 28/12/05 13:07

        הלכה למעשה, הרחקת עד נהר המיסיסיפי?

        הגב לתגובה זו

        • לנמר

          מוטי אטלנטה, 28/12/05 16:19

          תכניס למוחך המוגבל שהויכוח הוא לא ביני לבינך מעל דפי האינטרנט.הויכוח או ליתר דיוק המלחמה תהיה בשטח דרום לבנון עד הליטאני ,כאשר הפקודה המבצעית של צה''ל תהיה לספח השטח לישראל כשהוא נקי מכל פעילות עוינת,וכפי שאתה מבין אז הפקודה של המחבלים תהיה למות-חיוך.
          והסיבה: לא תותר פעילות עוינת וירי קטיושות משטח אויב אל עבר ישובינו.
          הפעילות תושתק הן ע''י פעילות יזומה לפגוע באחראים לירי.
          או לחילופין בכבוש יישור וספוח של שטח שיהוה רצועת בטחון נוספת.הבנת?
          וגם אם לא הבנת,אין הדבר משנה העובדות שנקבעו במשפטים הקודמים.

          הגב לתגובה זו

          • נו טוף . . .

            הנמר, 28/12/05 16:47

            היינו שם ולמרות התותחים, מסוקים, כוחות בשטח והצהרות בומבסטיות על ''קווים אדומים'', המשכנו לקבל קטיושות בראש (עיין ערך ''ענבי זעם'' לדוגמא), אז אני כמובן ''מוגבל'' ולא רואה את הדברים כמוך.
            הנסיון לחסל את הטרור המוסלמי אך ורק בכוח הזרוע משול לנסיון להלחם בזנות באמצעות סירוס כל הגברים בעולם.

            הגב לתגובה זו

            • לנמר

              מוטי אטלנטה, 28/12/05 17:06

              יישור- הכונה ניקוי השטח מאוכלוסיה
              אזרחית והעברתה אל מעבר לנהר.
              האם זה ענה לשאלתך?!

              הגב לתגובה זו

            • שמע יורם

              Avi Ecuador, 28/12/05 17:20

              הוא מסביר לך שיש ללמוד מהמוסלמים לנצח וכשאין אף אחד שם גם אין מי שיעשה טרור.
              הבנת יורם?

              הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ,בין חמומי מוח ובין שחיתות ורמאות ??

      שרה.א, 28/12/05 12:17

      יש היתנהגות אגריסיבית ,המתבטאת בהתלהמות מילולית ופיזית ,לעומת
      היתנהגות מתוכננת ,באמצעות תכססנות ומניפולציות , ושכול האמצעים כשרים על מנת להשיג את המטרה .

      הגב לתגובה זו

      • ממש כמו הקשר

        הנמר, 28/12/05 13:04

        בין הבנת הנקרא לאי הבנת הנקרא.

        הגב לתגובה זו

        • לפי התגובה שלך ,בוודאות ,יש לך בעיה בהבנת הניקרא !!!! (ל''ת)

          שרה.א, 28/12/05 14:34

          הגב לתגובה זו

      • זה שתול של שרון בשכר-זה הקשר (ל''ת)

        ירון, 28/12/05 23:30

        הגב לתגובה זו

  • 105.

    מדינה של דיבורים

    מזדהה, 28/12/05 11:28

    לא עושים כלום.

    ולצערי כנראה שהמצב הזה ימשך שנים.

    הגב לתגובה זו

    • גם וגם

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 16:43

      יש אפשרות לאמץ את השיר- חמסינים במשלט,הזמן עובר לאט,כל יום כמו שבת נמת___ח.
      וכפי שלא השיגו המחבלים דבר מ-1948 כנראה גם לא ישיגו ב-2006
      ורק 58 שנים עברו חלפו ביעף-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    עשרות מחבלים מתו.... מצחוק....

    אזרח שפוי, 28/12/05 11:21

    עשרות מחבלים בלבנון מתו מצחוק כששמעו את הקפצונים שירו עליהם מטוסי שאול מופז, החיזבללה הופתע קשות כי לפי ידיעות מודיעיניות שבידיו היהודים יורים קפצונים בפורים ולא בחנוכה .כך הצליח צהל להערים עליהם ולהפתיע אותם . התרגיל הזה ילמד בכל בתי ספר הצבאיים בעולם . מסתבר במציאות שמי שמסוגל להפקיר לוחם מדממם בקבר יוסף יכול גם להפקיר את אזרחי שלומי וקריית שמונה .

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אותו שר ביטחון שהפקיר את מדחאת

    אחד העם, 28/12/05 10:55

    שר הביטחון שהפקיר את הלוחם המדמם מדחאת יוסף לחסדיו של הארכי מחבל ג'יבריל ראג'וב בקבר יוסף שולח היום מטוסי צעצוע שיורים שני קפצונים בשמי לבנון כדי להראות לתושבי ישראל שיש תגובה .

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    צהל תקף חול בלבנון

    אזרח שואל, 28/12/05 10:49

    למה אין נפגעים בצד השני??? למה אין נזק בצד השני ??? בשביל מה לבזבז תחמושת יקרה?? רק כדי להשתיק את האזרחים בישראל?? איזו מן הרתעה זאת ??. אם מדינה שולחת קטיושות על אזרחי מדינה שכנה ,וזה עובר לסדר היום ?? בשביל מה אזרחי ישראל משלמים מיסים הגבוהים בעולם שרובם מוזרמים למע הביטחון אם אין ביטחון??כל הצבא הגדול הזה אינו יכול ללמד לקח שלא ישכח מדינה שיורה קטיושות על אזרחיה ללא שום סיבה וללא שום התגרות מצידנו ?? מה האימפוטנטיות הזאת??? היכן כוח ההרתעה???

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    את אשתו של צה''ל דופקים בבית,והוא בזרועו הארוכה מאוד מאונן. (ל''ת)

    מוטי, 28/12/05 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    למגן את כל המדינה!!!!!!! שרון הביתה!!!!!!!! (ל''ת)

    חיים, 28/12/05 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לדמוקטטור קאסמים בדרום קטיושות בצפון חג שמח. (ל''ת)

    אייל, 28/12/05 10:41

    הגב לתגובה זו

    • לאייל

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 11:40

      וכי ציפית למשהו אחר?הרי במחבלים עסקינן!?

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    ראש הממשלה תופס מרחק

    עוגה עוגה עוגה, 28/12/05 10:35

    שר הבטחון מזהיר אותם שאם תהיה עוד התקפה הוא יזהיר אותם שאם תהיה עוד התקפה הוא יזהיר אותם שאם תהיה עוד התקפה הוא יזהיר...... אלופי הפיקודים מברברים ומקשקשים

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    המצב הבטחוני

    יעקב, 28/12/05 10:33

    אף פעם בתולדות המדינה שלנו לא היינו במצב בטחוני כזה. וכל זאת מאחר ושרון מתרפס לפני האמריקאים (להציל את עורו) ראו כיצד האירנים מצפצפים על האמריקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    רק ברק

    עליזה, 28/12/05 10:33

    אשם.

    הגב לתגובה זו

    • ברק קרב (והקריב?) אותנו לחיזבאללה

      דני, 28/12/05 14:05

      הסיסמא שטחים תמורת שלום מתפרשת אצל השכן הצפוני שלנו כחולשה. ידענו שזו רק שאלה של זמן עד שיתקיפו אותנו מזוית נוחה יותר ולצערי צדקנו.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    חבורות הימין ההזוי תמיד ''יודעים'' מה לעשות. אלוהים מדבר איתם בשוטף (ל''ת)

    לטיפשותאין גבול, 28/12/05 10:28

    הגב לתגובה זו

    • לטפשות אין גבול

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 11:21

      לטפשות אין גבול,זו הסיבה שהקטיושות עברו את הגבול.
      מה שנותר, הוא לספח עד נהר הליטאני
      בצורה זו נוכל להבין שהם לא עברו את הגבול כי גבולנו הצפוני יהיה בליטאני,ובעיתך תפתר.
      ואם לא הבנת, קח מתרגם!

      הגב לתגובה זו

    • היכן מקום המגורים שלך?

      מוטי, 28/12/05 11:23

      אם אין לך מה להגיד ובלא תוכן אינך חיב להשמיץ . לך תגור בקו העימות ותגיב לעניין .

      הגב לתגובה זו

    • לטפשות אין גבול

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 11:27

      אומנם הם אינם תמיד יודעים מה לעשות,אבל יש דבר שנקרא ניסוי ותהייה,קודם נקח עד נהר הליטאני ואם יתברר שתעינו נקח הכל.-נרגעת?

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מר מופז: תושבי קרית שמונה בוכים באמת ולא כמוך

    בעלת מצפון, 28/12/05 10:03

    יושב הבן אדם בטלויזיה ומזיל דמעה שלווה מתנין בדרך, בושה. הוא באמת חשב שאכלנו את סיפור הדמעות? אולי הוא בכה בגלל שהוריו חינכו אותו לברוח להתנהג כנמושה והוא בכה מבושה? מר מופז: יש במדינה הדפוקה הזאת מליוני אנשים שבוכים בגללך ורק בגללך. קח זאת לתשומת ליבך - אתה הגורם לבכי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך בכל מילה

      תושב ב''ש, 28/12/05 10:46

      מי שמפקיר חייל פצוע ומשאיר אותו לדמם למוות בזמן שהוא עולה על מסוקו ונעלם מהמקום גם יפקיר מדינה שלמה.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    סנריו ידוע

    מ''צ, 28/12/05 10:02

    הכתובת אירן/סוריה, יש לשלוח ''מכתב ברכה'' לאותם מדינות, מספיק כבר עם ברבורים, אחרת המצב ילך ויחמיר, לאחרונה ובעוד 3 חודשים תהיה פצצת אטום ואז מה נעשה? במכנסיים?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    צה''ל תקף, הצחקתם אותי... (ל''ת)

    חחחחחחחחחח, 28/12/05 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אחח , איזו מדינה , הפגזות מצפון ומדרום

    אורי, 28/12/05 09:49

    ואנחנו עם כל הכח שלנו , לא יודעים/רוצים/מסוגלים לתת תשובה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מחדל מחדל.

    רון, 28/12/05 09:47

    כבר פעם שעברה היה צריך להרעיש את לבנון בלי הפסק עד שהיו מבקשים שנפסיק ואז הם גם היו רודפים אחרי המשגרים.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כעס מיותר הרי אתם הצבתם לשרון...

    דרור, 28/12/05 09:45

    אתם הצבתם לשרון ועכשיו אתם אומרים שהוא נבלה.
    הכעס מיבש לכם את השכל הישר

    הגב לתגובה זו

    • הצבענו לשרון הימני השפוי

      ש, 28/12/05 09:59

      מי יכל לדעת שהוא בעצם פחדן שמאלני סמרטוט ?

      אין ספק שהטעות של ההצבעה לשרון לא תחזור

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    יש לנו שר בטחון במדינה?

    a, 28/12/05 09:44

    זה לא ממש נראה, נכון?
    מספיק לנסות לרצות את האמריקאים.
    צריך לדאוג לאינטרס שלנו לשם שינוי, והוא קודם כל ב ט ח ו ן תושבי המדינה.
    מה הטעם באיומי סרק שלא מפחידים אף אחד?
    מה לעשות?-לעשות!

    הגב לתגובה זו

    • לא, אין שר בטחון, יש עוד אחד מושחת (ל''ת)

      חיפאית, 28/12/05 10:06

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    הערבים מבינים שאין להם מה לחשוש

    דור, 28/12/05 09:41

    כשאדם כמו פרץ מגיע למה שהגיע אפילו הערבים מבינים שישראל היא עוד מדינה וחברה מפגרת פרימיטיבית במזרח התיכון. אז ממה יש להם לחשוש ?

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כתגובה להתגרות המתמשכת של ישראל בשמי ואדמת דרום לבנון

    Yossi V, 28/12/05 09:33

    החליטו אירגוני צבאיים ערבים / פלסטינים ש- enough is enough והחליטו להגיב.

    זה שישראל מסתירה מידע מאזרחיה על מנת לחמם את גבול הצפון, שבאורח פלא מתחיל לרעוש כאשר העניינים בגדה 'מתחילים להסתדר' איכשהו, (בדיוק כשם ששרון פתח באינתיפדה עם צאת אחרון הלוחמים מלבנון לפני כמש שנים), זו בעיה ישראלית, ועל זה ישראל משלמת בחייה ובאיכות חייה.

    מנהיגים מנוולים לאזרחים תמימים ופאטתים.

    הגב לתגובה זו

    • בשביל שמאלנים-לוחמי החופש..בשביל ערבים כמוך-אירגון צבאי (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 28/12/05 10:00

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק יוסי ! ולמרות זאת זה לא מצדיק ירי על ישראל (ל''ת)

      דרור, 28/12/05 10:19

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי וי

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 10:36

      ישראל תכבוש עד הליטאני ותספח-אפילו אם תעשה שמיניות באויר-אז תרגע ותלמד גם לחכות ולראות!

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי וי

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 11:03

      יופי,כשנספח את דרום לבנון לישראל
      אל תשכח לשוב ולספר לנו מה חושבים הפלשתינאים-מבטיח?

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    לא נמאס לשמוע את הפחדנות שלנו?

    בוזי, 28/12/05 09:29

    מזמן הפסקנו להיות גורם הרתעה,נהפכנו לנמושות,מה עושה צה''ל יורה שני טילים והופ זהו,הכנו בהם מכה חזקה שילמדו לקח,אבל זה יביא רק עוד התקפות,כי יש לנו שר בטחון שהוא בכלל לא שר,ובטח לא מבין בבטחון,ויש לנו ראש ממשלה,שהוכיח לעולם שדם יהודי זה הפקר,ואפשר לרקוד עלינו,ומהמצב הזה צה''ל יוצא חלשלוש,תשמעו את צורת ההתבטאות של אלוף פיקוד הצפון,הוא היה מת להיכנס בהם,אבל מה לעשות שיש לנו ממשלה חולה שהפכה אותנו מכוח הרתעה לכוח נמושה מספר 1 במזרח התיכון.
    ביבי צודק בהחלט,הממשלה הזאת הרסה את המדינה בחולשה שלה,ואני מאמין לו שבאם המצב לא ישתנה בבחית מצבינו ילך ויחמיר עוד יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אם לבנון היא מדינה ריבונית

    זהר, 28/12/05 09:24

    אז יש להפציצה כאילו היא פתחה במלחמה נגדינו. וזה לא חשוב מי הפציץ מקירבה. למה לא מפנימים את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לתושבי קוי העימות בלבנון ובעזה

    חיים, 28/12/05 08:54

    חזקו ואמצו,
    כל תושבי המדינה מוקירים את תרומתכם לבטחון המדינה בעצם ישיבתכם בישוביכם, תחת רקטות ופצמ''רים.
    מי יתן וכל האזרחים ידעו להצביע נכון בקלפי - ולהסיר את ממשלת הזדון מעל ישראל, ולקדם מהלכים שיביאו לשלום ורגיעה באזור יחד עם חיזוק בטחון הפנים ועצמת צה''ל.
    יש להפסיק את הפרטת התעשיות הבטחוניות, כולל אלה שבקריית שמונה,
    להאיץ את המחקר והפיתוח של אמצעי לחימה מתקדמים המתאימים לתנאים שצה''ל וכוחות הבטחון מתמודדים מולם.
    יש להגדיל התקציבים של הפיתוח, המדע, ישומי טכנולוגיה חדשניים והחינוך - למען שכלול התעשיה, ויצירת מוצרים חדשים לעולם, לרווחים ולהשגים טכנולוגיים שיקדמו את הכלכלה, ואם תהיה ממשלה אחראית ולא מושחתת גם תחסל את העוני והרעב המחפיר אליו הביאו ביבי שרון ואולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני קורא לפטר את שר הביטחון (ל''ת)

    אבי, 28/12/05 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    רק דיבורים

    ליאור, 28/12/05 08:51

    ישראל לא מגיבה ולכן נותנת להם לגיטימציה להמשך הפעולות נגדנו. די מספיק. צה''ל תגיב כבר שידעו שעל כל פעולה שלהם הם יחטפו כפול. כשפינו ישובים אמרו שעל כל פעולה שלהם צה''ל יגיב בחריפות......... ממש אנו רואים את התגובות.... מה שכן הם לעומתנו עושים ולא רק מאיימים....אז תתעוררו

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מה אתם מתלוננים?

    מוטי אטלנטה, 28/12/05 08:46

    שולחים את חיל האויר ומתלוננים שהוא מפציץ סלעים ואבנים?
    תשלחו שריון וחילות יבשה בסיוע אוירי תכבשו עד נהר הליטאני ותפסיקו להתלונן.
    ובבחירות רק מפלגה יהודית דתית לאומית-לא לשכוח.
    אחרת נותר לכולם להתרגל ולא להתלונן.
    אין עוד מלבדו-חיוך
    ועכשיו סקירה קלה-דרום לבנון הוא מקום מקסים יש סכר מים ענק ויפה,
    עצים ושדות ירוקים,מתאים להתנחלויות של רועים.
    נו...אז למה מחכים כבוש וספח זו הסיסמא.והזדמנות הבאה לידך אל תחמיצנה.וכשתעמוד ילדי על פסגת
    ג'בל ברוק וכל הארץ תהיה מונחת לרגליך ותראה העננים מתחתיך אז
    תשא תפילה על המראה היפה ועוצר הנשימה שנפל בחיקך.
    אין עוד מלבדו!
    נוע נוע סוף.


    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ושוב תודה לחולה הזקן מהחווה שמביא

    חסיד שוטה, 28/12/05 08:43

    ושוב תודה לחולה הזקן מהחווה שמביא לנו בטחון יום יום.
    לא כל יום יהיה נס חנוכה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    והיום הצטרף עוד מחדלניק לקדימה. המפסידן דיכטר. איזה צוות עלוב. (ל''ת)

    שלומי חנונה, 28/12/05 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מופז איש הברווז בוכים ולא יורים... (ל''ת)

    נמאס מעומרילה, 28/12/05 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מתי מפרסמים את הסקרים? אני בורח מקדימה ישר לנתניהו. (ל''ת)

    צביקה דנקנר, 28/12/05 08:35

    הגב לתגובה זו

    • מעניין,הבוקר אני מרגיש בדיוק כמוך!!!

      מודאג, 28/12/05 09:07

      אין מה לעשות,שרון זקן וחולה,ומוקף בעו''ד(קונסוליירים)''משפחתיים''(אולמרט,בר-און,וייסגלס,ועוד..בדומה לסנדק!!
      על פרץ לא מדברים בכלל(בושה).
      לפיד הוכיח לנו שהוא אידיוט מושלם.
      פרס סינילי(למרות שהוא מכחיש בתוקף).מי נשאר? הרב עובדיה וביבי!!אני מעדיף ביבי.אני מאמין שיכבה להם את אחשמל בביירות ויתחילו לטעום טעם מלחמה!!!אין לנו מה להפסיד,כבר הפסדנו כמעט הכל.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי גם ביבי הוא בלוף!

        ישעיהו, 28/12/05 09:58

        ביבי מושחת, כמו שרון, פחדן שמזיע עצמו לדעת,!
        ביבי הוא בלוף שהרס עכאן את החברה, בעזרתם האדיבה של אולמרט המקורנף, ולפיד חסר הדאגות , ( חוץ מאשר בנוגע למרק הגולש הבא)
        פרץ זוהי עוד אפיזודה חסרת סיכוי, אפילו גרועה בהרבה מעמרם מיצנע,
        הטראגדיה היא שאין עבור מי להצביע,
        וזאת מאחר ואין כאן עם , הנהירה של ההמונים המסומאים לקדימה, ועכשיו אולי לאחורה מחזקת את הדעה ש'' פני הדור כפני הכלב'' ולאלו שאינם מבינים , אנסה להסביר, הכלב הולך מטבעו אחר אדונו, וכאשר הוא חולף על פניו מידי פעם הוא מיד ב\במיט אחרוה כדי להיות בטוח היכן ולהיכן הולך אדונו כדי שיוכל לדלוק אחריו , ככה מתנהלים כאן הדברים ההמונים , והעסקנים הקטנים המתקראים כאן מנהיגים מביטים כל הזמן לכיוון הסקרים ועל פיהם הם פועלים , אין להם דעה משלהם, אין להם אופי , הכל זה הסקרים שאינם אלא שקרים מוטים, וככה הם ההמונים שמושפעים אך ורק על פי סקרים, אין להם את האישיות שלהם ואת השכל הבסיסי ביותר כדי לבחון את הדברים על פי אמות מידה של עובדות, כי אחרת איך ניתן להסביר נהירה של אנשים בוגרים ורציניים אחר מנהיגים מושחתים, שקרנים, חולים, סיניליים, שאין להם כחל נאמנות לשום דבר מילבד לעצמם?!

        הגב לתגובה זו

        • רק ביבי יציל אותנו (ל''ת)

          tr, 28/12/05 17:04

          הגב לתגובה זו

  • 75.

    יש רק מושיע אחד למצוקות המדינה, קוראים לו ביבי. (ל''ת)

    יפעת מיכלסון, 28/12/05 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ואריאל שרון עסוק בסופגניות... (ל''ת)

    אני, 28/12/05 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כל הכבוד לעורך

    א, 28/12/05 08:29

    אתה לא מאלה שסותם פיות כל אחד בזכותך יכול להוציא את מה שיש לו זה חלק מהרפיה פסכולוגית ישר כוחך אני מצדיע לך

    הגב לתגובה זו

    • את הפה שלי הוא סותם מדי פעם (ל''ת)

      א.ב., 28/12/05 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    להוריד בניין בביירות על כל קטיושה (ל''ת)

    הפיתרון היחידי, 28/12/05 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    וואוו איזה פחד, הלבנונים בטח משקשקים

    דרור, 28/12/05 08:16

    בכל פעם שצה''ל הגיבור והחזק מפציץ איזה סלע.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הבושה אוכלת אותי!

    dany, 28/12/05 08:14

    בוקר טוב!-זה מה יש! כרגיל,חופש חנוכה,השלג בחרמון,חבל להסלים,מכירים את הדיסק השחוק הזה,הדיון האדיר הוא מי ירה! תגובה כואבת שלנו-שני טילים בגבעות נעמה לייד ביירות,כמובן ללא ניפגעים אצלם,זאת ישראל מודל אוסלו!!ללא הרטעה,שק אגרוף של כל מי שרוצה,תמיד אומרים שזה לא מה שהיה לפני חמש שנים,בקיצור-ראש העיר ק. שמונה מדבר על ''קפצונים''מה שצה''ל מגיב וזה באמת כך.אותו דבר בדרום-תמיד בלילה כדי שלא ניפגע במישהו....בושה זאת לא מילה!!מדינה ריבונית ישראל,לאן הגענו??הפכנו לצחוק של כולם-כולם גיבורים והבוקר מדברים על תגובה כואבת אבל היא לא תבוא,לא בדרום ולא בצפון! כי שרון פגוע מוחין וזה לא חדש,מופז הוא בובה עבור ''ארץ נהדרת'',לא מבינים שלטווח ארוך ישראל רק יוצאת מפסידה ,הצד השני רואה אותנו כי פחדנים,שפנים וזאת האמת!ירי בלילה אל תוך ישובים,זה לא מספיק ברור שהמטרה היתה להרוג??מה שמפתיע אותי זה שרואים המצב הקטסטרופלי במדינות ערב מבחינת צבאית אבל מכה בריאה על לבנון או סוריה,את זה ישראל לא מסוגלת! וזה עוד בזמן שקונדוליסה מצדיקה את הזכות שלנו להגנה עצמית!אבל ממשלת ישראל,הכישלון הטוטלי הזה,ממשיכה בקו של הבלגה,ללא שום רגש על אזרחי המדינה,פשוט ממתינים עד שלאחמדינגיד תיהיה הפצצה,אולי אז מישהו כאן יתחיל קצת לחשוב גלובלית.מה שקרה הלילה זאת שערוריה ממדרגה ראשונה,לשדר כזאת אימפוטנציה זה מדהים,אפילו כמה שעות של חוסר חשמל בבירות אנו כבר לא מסוגלים לתת לאמיל לחוד המצפצף עלינו,לא מוריד את חייליו לדרום,כי למה לו!!??מולך גוש מת,מוכן לבלוע כל עלבון,החשוב -להזכיר לנו מדי פעם שצה''ל הוא הצבא הטוב בעולם! חבורת פושעים היושבים בתוך מכוניות ה''וולבו''שלהם-ממשלה מושחתת,מסריחה,צבועה,רועדת מהצל של עצמה,עיוורת מכל זווית שלא תנתח מצב נתון ועם ישראל השבוי שלה!! כזאת חרפה,בושה,וגועל שאני מרגיש ובצדק,קשה לי להעביר לכולכם מה בלב שלי-פשוט עצב ואכזבה עמוקה כי אני יודע שיש מה לעשות,אבל אבדנו כל כיוון,לא מתמידים בשום פעולה יותר מיממה,לכן אלה התוצאות,אף אחד לא מופתע שישראל במדרון!! ואני מבקש מהעורך לא לפסול את תגובתי.תודה-דני

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי כולם היו חושבים כמוך (ל''ת)

      כתום, 28/12/05 08:51

      הגב לתגובה זו

      • לכתום, תאמין לי שהרבה חושבים כך אבל מתביישים להגיד זאת בקול (ל''ת)

        א.ד., 28/12/05 10:41

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    עונת הציד נפתחה - כל פשפש מרשה לעצמו לירות עלינו.... (ל''ת)

    יהודה, 28/12/05 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הביטחון השתפר מאז - שמונה שאול מופז (ל''ת)

    ערק לקדימה, 28/12/05 08:09

    הגב לתגובה זו

    • ל68

      א, 28/12/05 08:22

      כמה שאתה צודק מופז חיה רעה לשבור למתנחלים את הידים ואת הרגלים הוא טוב אבל לחזבלה הוא חבר איתם כי הוא מפרס והוא חזבלוי שהושתל בצהל ואם היה לו שכל אז היה עובר קצונה אבל חזבלוי אהבל ובגלל זה לא הצליח לעבור קצונה ילהא תחזור לפרס אבל מהר

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    את מי תקפו צהל

    א, 28/12/05 08:08

    צהל יודע ליתקוף הרים סלעים ואבנים ותו לא קודם המילה ליתקוף נישמעת כמו איזה גורילה או אריה נחמד לכתוב החזיר מלחמה השערה אנחנו לא חיות אנחנו בני אדם ויהודים לפני כן

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תמשיכו מטומטמים להצביע לשרון המושחת שהפקיר את בטחונינו

    זאב, 28/12/05 08:02

    תמשיכו מטומטמים להצביע לשרון המושחת שהפקיר את בטחונינו

    הגב לתגובה זו

    • העיקר הטרנספר העומד לבוא וחלוקת ירושלים.העם המטומטם בוכה ובכל זאת

      ממשלת השמאל, 28/12/05 10:03

      מצביע קדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    העיקר ששרון, אולמרט ומופז ישנים בשקט

    חלומים נעימים, 28/12/05 08:01

    נתראה בקלפי

    הגב לתגובה זו

    • וגם דן הרחפן (חאאאאאלוץ) (ל''ת)

      מילואימניק ח'א, 28/12/05 08:59

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    צריך

    פקק תנועה, 28/12/05 07:52

    ליגרום להם לנזקים בכל דבררק כך הם יפסיקו כולל הפלשטינאים בעזהכדי ששלב זה לא יעבור בעתיד לגדה והם יפגיזו גם את ירושליים רבתי את אריאל וישובי יהודה ושומרון שישארו תחית שילטון ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה לא נכון

    מצביע קדימה, 28/12/05 07:50

    כל המטומטמים שכותבים פה שבתקופת שרון המצב יותר גרוע הם בעלי זיכרון קצר. היום המצב השתפר. מאז שיצאנו מעזה אוהבים אותנו בכל העולם ואנחנו יכולים להגיב על התקפות הערבים והעולם מגבה אותנו. אם הם יעיזו לעשות משהו אז עזה תעלה באש. אם האירנים יעיזו להגיד לחיזבלה לירות עלינו קטיושות אז אנחנו נפוצץ להם את הצורה. ובכלל אם האירנים יעיזו לזרוק עלינו פצצות אטום אז אנחנו נרוקן עליהם את כל המחסנים שלנו. תצביעו לשרון כי הוא אחלה גבר והוא יציל אותנו מכל הצרות

    הגב לתגובה זו

    • למטומטם 63 שמצביע קדימה

      מצביעה לימין, 28/12/05 08:57

      לפי נוסח דבריך וההסברים הדיביליים שלך, מה הפלא שאתה משביצע קדימה? הרי לו היית קצת בעל הבנה, היית בוחר אחרת. לידיעתך, עדיין לא אוהבים אותנו בעולם וזאת משום שאנחנו כנועים, מושפלים, ברווזים מכוערים וכד'. ראה דרום אפריקה. לו היינו בעל גישה החלטית, בעלי עמוד שדרה, אולי אז העולם היה מעריך אותנו יותר. לידיעתך, שרון נתן משטחי ארץ ישראל ללא כל תמורה ואפילו לא הבטחה כי ''ינסו'' להילחם בטרור.

      הגב לתגובה זו

    • אולי אני עיוורת...

      אסתי, 28/12/05 08:58

      עזה מתקיפה אותנו... יורים באשקלון...
      מחורבות דוגית (גוש קטיף לשעבר),
      מצטערת אולי אני עיוורת אבל לא ראיתי את עזה עולה באש.

      הגב לתגובה זו

    • אתה אחד מאלה שמקבלים כסף עבור הטוקבקים? (ל''ת)

      יודעים מי אתם, 28/12/05 09:50

      הגב לתגובה זו

    • זה כן נכון

      ש, 28/12/05 10:04

      שמאלני סמרטוט שכמוך, בטח שכל העולם יאהב אותנו.

      אם תתן לי להכות אותך מכות רצח ובתמורה גם תיתן לי את כל רכושך בחינם אני מבטיח שאני אוהב אותך מאוד.
      ואפילו אדרוש שתביא עוד חברים מפגרים כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ומה עושים כנגד החיזבאללה?

    ארז, 28/12/05 07:33

    אתם בטוחים שאתם רוצים לדעת? אז אני אספר לכם בסוד ושאף אחד לא ישמע - כלום. אופס התבלבלתי, דווקא שלחו את מטוסי חיל האוויר לנפנף בכנפיים. הערבים מאד מפחדים מניפנופים והם ממהרים להסתתר בחוריהם. הערבים מפחדים משרון שהעיז להעיף (לנפנף) אלפי יהודים מבתיהם. אז זהו הנשק הסודי החדש של צה''ל. ותודה לשרון על חיזוקו של צה''ל בכלי המשחית החדשים שנקראים בסלנג צבאי: ''התנתקות''

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שרון מסכן חיי ישראלים - רק לא להודות בכישלון

    שרון מסוכן, 28/12/05 06:55

    שרון בכדי לא להגיע לבחירות עם מלחמה כוללת, כפי שמחוייבת ממעשיו המטומטמים, מונע כל תגובה עעל התקפות נגדנו.

    התוצאה התקפות בכל החזיתות ....

    מדיניות ''הכל בסדר'' שנופלים טילים כל הזמן על אזרחי ישראל היא הזמנה למלחמה כנגדנו.

    שרון הקריש שלך הורג את כולנו............

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צהל-זו התשובה לירי הקטיושות...

    פיכח, 28/12/05 06:50

    האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
    על מה לעזזל מדברים הליצנים האילו בצה''ל??!על עוד כמה טילים שמשוגרים למקומות ריקים?? או שאולי על נשק יום הדין-בומים על קוליים???
    שוב ושוב איומי הסרק של צבא אימפוטנטי של רוש ממשלה מסורס.
    נמאס כבר מהמדינה הזו!!!
    רק תחשבו על הצפון והדרום שניה לפני שאתם שמים ת'פתק שלכם בקלפי.....
    אזזזז----שלא יעבדו עליכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • היה צה'ל? (ל''ת)

      מילואימניק, פעם, 28/12/05 09:57

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    יחוסלו צירי הגישה. (ל''ת)

    יעקב, 28/12/05 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה

    הרואה, 28/12/05 06:22

    אבל שרון ומלחכי פינכתו עדיין שבויים בקונספציית האשליות של '' מזרח תיכון חדש ''

    הגב לתגובה זו

    • הם לא שבויים בקונספציית מזרח תיכון חדש

      תגוה ל-58, 28/12/05 09:00

      הם שבויים בקונספציית ''השחיתות''.
      לדעת שרון וחבר מרעיו: נעשה עוד קדנציה אחת, נעשה מכה יפה של כסף ונלך הביתה. ככה נראית המדינה ההזויה שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    האם יש ממשלה במדינה העלובה הזו? האימפוטנציה חוגגת. (ל''ת)

    המטיף, 28/12/05 06:21

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נושא נדוש

    מוטי אטלנטה, 28/12/05 05:33

    כבר טענו שיש לכבוש עד הליטאני
    ולהקים שם התנחלויות מארצות הרווחה,ליישב מחדש את אנשי צבא דרום-לבנון שפונו מאדמתם כיחידה צהל'ית, ולספח כחוק למדינת ישראל את ארץ הארזים עד נהר הליטאני.
    מדוע לטחון את הנושא שוב ושוב?
    תבחרו במפלגה יהודית,וחלאס.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שעת האפס

    david, 28/12/05 05:13

    לפי מה שקורה בארץ ירי מצפון ירי מדרום אין נפגעים ואין נזק הגיע הזמן להפיל את ממשלת הגנב בכל דרך שהיא ישראל זקוקה באופן מידי למהפכה צבאית לקחת את השילטון מידי ההידיוט שרון ולהתחיל ללמד את ביני הכלבים מאיפה משתין הדג כבר נמאס שהופכים את אזרחי ישראל לבשר טילים

    הגב לתגובה זו

    • שעת החזרה לארץ

      הסוכנות היהודית, 28/12/05 08:21

      יקירי, אם כל אזרחי ישראל היו בורחים כמוך לארץ האפשרויות אזי בני הכלבים היו משתינים עליך ועל כולנו בקשת. על איזה מהפכה צבאית אתה מדבר? ומה תפקידך בכח?
      מזל שנשארו צדיקים במדינה והם צריכים לשמור על עצמם שלא יהפכו לבשר טילים, או בשר תותחים בשבילך.
      חזור הביתה והנהג את המהפכה הצבאית. נראה אותך, גבר!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לסוכנות היהודית

        המרכז להגירה, 28/12/05 09:34

        רבים מאוד הם אלו שהיו מעוניינים לעזוב את המדינה, אך לדאבונם אין להם אפשרות. דווקא אלו שנשארו בארץ, אנשי כנסת ומקורבים, רחוקים להיות צדיקים, הם פשוט מושחתים שכדאי להם להישאר כאן - בשבילם ישראל זה אמריקה, ובצדק.
        כל השאר פשוט לא יכולים לעזוב, בעל כורחם.

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    רק הורדת החשמל בבירות תרגיע את הרוחות

    אופיר, 28/12/05 05:01

    מדינה מטומטמת. סופגת ושותקת.
    אם זה היה באירופה או בארה''ב כבר מזמן הייתה פורצת מלחמה.
    רק אנחנו חוטפים ושותקים.
    כנראה של השתחררנו מהגלות בה היה היהודי חוטף סטירה ומודה לאלוהים שלא שברו לו יד.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל מסוגל לפגוע רק בסלעים ולא בתחנות כוח

      תגובה לאופיר, 28/12/05 09:37

      מערכת המטוסים של צה''ל לא יכולה/מסוגלת לקלוט תחנות כוח אלא רק שטחים פתוחים וסלעים. גם אז, ליתר בטחון הם מודיעים לחיות הבר לעזוב את המקום לפני הירי. נכון אמרת, אמריקה על פחות מזה כובשת מדינה אחרת שבכלל רחוקה ממנה גאוגרפית ואין לה שום שביל משותף איתה. אבל לצערנו זוהי הממשלה וזה צה''ל שטוב רק בהשלכת כרוזים.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    תמשיכו להבליג, טמבלים.. (ל''ת)

    חוד החנית, 28/12/05 04:45

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    I TOLD YOU WHEN YOU GAVE BACK AZA IT'S NOT THE END, THEY WANT TEL

    AVIV, HAIFA,, 28/12/05 04:34

    JERUSALEM, ALL OF ISRAEL. YOU LEFTISTS DON'T UNDERSTAND A THING. HITNATKUT IS NOT THE ANSWER. UMAKLO YAGID LO

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ירחם ה'

    יהודי, 28/12/05 04:16

    להזכירכם, רק בימי ביבי בשלטון היתה הפסקת אש אמיתית. וכשלא היתה - התגובה היתה קשה. רק ביבי לימד את שכנינו הטובים מה זה להתעסק איתנו.
    חבל וכואב הלב לראות איך ממשלה אחר ממשלה לא אכפת לה באמת מאזרחיה, העיקר שהם יושבים מדושני עונג, אך העם הפשוט סובל בשקט. עד מתי?! עד מתי ינחיתו גזרות כלכליות שגומרות משפחות שלמות. עד מתי יתנו למוות להיות אורח קבוע במשפחות כה רבות. עד מתי ישבו המנותקים מבתיהם מבלי גג למשפחותיהם. הידעתם שהם ממשיכים לשלם משכנתאות לבנקים למרות שניתקו אותם והרסו את בתיהם? איזו בושה, איזו אזלת יד. כמו שנאמר ''זעקת סדום ועמורה כי רבה'' - פשוט אין מי שישמע את הזעקה הגדולה עולה מכל כך הרבה בתים בישראל. די, די, די.
    ואתה האזרח הפשוט, עומד לפני בחירות. שוב תיתן קולך לפוליטיקאים שכאלו. שדקה לאחר שהצבעת עבורו, הוא איננו שם בשבילך. העלית אותו דרגה, שלחת אותו להיות מהמרוממים בעם והוא נכנס לפוליטיקה מסואבת ומרושתת שבינה ובין העם אין שום זיקה. דואגים לעצמם ולחבריהם ושהעם בציון יחנק/ירעב/ימות על קידוש השם.
    ירחם ה' עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • חשיבה בטחונית

      מוטי אטלנטה, 28/12/05 06:03

      חשיבה בטחונית היא השלום.
      ועד שלא נאמץ חשיבה בטחונית,לא יהיה שלום.
      וגם אם לא נזכה לשלום מכל מקום גם הצד השני לא.
      ואף שצרת רבים נחמת טיפשים,מכל
      מקום : לא טוב היות האדם סובל לבדו,ועליו לדאוג שחבירו מהצד האחר יסבול גם הוא-גם כן הגיון,לא?-חיוך.
      וכשיש בני שטן היורים עליך,עליך לסגל לעצמך קו מחשבתם ולכבוש
      ולספח כחוק לישראל -עד הליטאני!!!
      ובודאי שאין עושים זאת בהצטידות במקלדת חדשה למחשב האישי,אלא בכלי מלחמה היורים ופוגעים.
      כן אתם מבינים! המקלות האלו היורקים אש,אלו שעושים משפחות
      לשכולות ,בנים ליתומים ואמהות לשכולות.
      אבל זכור, השמד כל מה שהולך על שניים לקראתך,והנח לנוס כל מה שהולך על שניים ובורח מפניך אל מעבר לנהר.
      סקאנק כיוון 0 כסה גזרות 30 ירוק
      ו-30 אדום נוע נוע סוף.
      אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    רק מרזל יביא שלום

    חילוני ציוני, 28/12/05 03:26

    עוצרים את רוח התבוסתנות משנות ה-80' והלאה שבים לציונות.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני חושב על מרזל

      ישראלי, 28/12/05 08:11

      אם הייתי יודע שיעבור החסימה 100% הייתי מצביע בעבורו....

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    משטר הבולשביקי משחק ברולטה רוסית

    יהודי, 28/12/05 03:17

    כשהמסכנים בתור הם אנשי שלומי וקריית שמונה כן יפגע לא יפגע ילדים יהו קורבנות או ''רק'' חילים
    מה שקורה במדינת היהודים מזמן עבר את ההגדרה''מחדל'' מה שקורה זו הפקרת יהודים !!! ואין מי שיזעק חמס..
    כי הפייגלינים מחוץ למחנה
    המתנחלים מחוץ לקנזנסוס של למות בנחישות וברגישות
    כנראה שליהודים לא תהיה ברירה ועד שלא תיפול קטיושה על החוה או הכנסת לא יבינו שאם יורים אז זה מלחמה
    עד שידעו שבאושוויץ מחסלים יהודים גם לקח זמן
    רק שלא יפול בבית שלי ..
    אני מזמן הפסקתי לשמע ''קול ישראל ''אני מאמין רק לאל גזירה וקול ערביה שם אומרים את האמת
    היהוד מז'נון ומפחד =מפסיד
    אז יאלללה ,''קדימה'' גי'האד

    הגב לתגובה זו

    • צריך להיתנתק, מה אנחנו מחפשים שם !!!! (ל''ת)

      שרה.א, 28/12/05 04:46

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מחכים שמישהו יפגע ורק אז יבינו..

    Name, 28/12/05 03:08

    כרגיל, לא מבינים אם אין נפגעים בנפש.
    במקום לחכות לרגע האחרון ולתת למישהו להפגע צריכים להגיב, לעשות משהו.

    הגב לתגובה זו

    • גם לא...... (ל''ת)

      h, 28/12/05 06:32

      הגב לתגובה זו

    • מה יבין שילטון סינילי ? לא היו הרוגים

      יעל, 28/12/05 06:36

      בנתניה רק לפני זמן קצר ?
      ומה קרה? צה''ל משותק.
      לכולם אירוע מוחי.

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, גם אם יפגע מישהו אף אחד לא יבין כלום, כי המדינה הזו ירדה

      המטיף, 28/12/05 07:40

      מהפסים. אתמול אמר בכיר במערכת הביטחון שיש הרוג אחד על כל 150 נפילות של קסאמים, וזה דבר שאנו יכולים לחיות איתו. כן, בטח, חוץ מזה שמת.

      הגב לתגובה זו

    • גם לא

      h, 28/12/05 08:05

      גם לא.....

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה פרס על החזרת גופות המחבלים מרג'ר ללא תמורה

    יובל, 28/12/05 02:58

    אם אנחנו מתנהגים כמו מטומטמים למה שלא יתיחסו אלנו ככאלה ?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יאללה, להפציץ את ביירות בפתקים

    חיים, 28/12/05 02:56

    להזהיר אותם שמה שהם עושים זה ממש לא מקובל עלינו, ואם הם ימשיכו במעשיהם אנחנו עוד עלולים להגיש תלונה למועצת הביטחון באו''ם!

    תוסיפו על כל פתק ציור של טיל שהחיזבאללה יורה והוא חוזר בחזרה אליהם. זה יראה להם מה זה!

    הגב לתגובה זו

    • ולהוסיף בפתק :פוייה,אותך לענן (ל''ת)

      אדם, 28/12/05 10:12

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    היציאה מלבנון.... ההתנתקות.... הנה התוצאות השם ישמור!

    יוסף, 28/12/05 02:35

    תרשמו לפניכם חזק במוח:
    כל דבר שרוח שמאל נודפת ממנו
    (גם אם הוא מהליכוד)
    גורם לנזקים עצומים לארץ ישראל, לעם ישראל ולתורת ישראל.

    לשנות את המפה, קצת קשה היום
    ובמיוחד שהשמאל והממשל משתמשים בפסיכולוגים כדי למכור לעם את כל הלוקשין האלה,
    מסקנה:
    נבקש
    רק משיח! רק משיח! רק משיח!

    (בנתיים מצביעים מרזל)

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עלטה בחוות השקמים

    אזרח, 28/12/05 02:17

    כל עוד עומרי מנהל את המדינה, לא יהיה ביטחון לתושבי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    להפציץ !!!!!

    אולג, 28/12/05 02:17

    תנו להם בראש !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • או להכנס 40 ק''מ

      גבי, 28/12/05 05:20

      אם הם לא יפסיקו, צריך להיכנס, תחילה 40 ק''מ ואחר כך לחבור לנוצרים בביירות. רק שפה כזו הם מבינים!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    תודה לדון שרון על הורדת ההרתעה של ישראל אני מודה מודה מודה מודה (ל''ת)

    אייל, 28/12/05 01:57

    הגב לתגובה זו

    • רק ביבי יכול

      דודיק, 28/12/05 05:21

      יש רק מושיע אחד למצוקות המדינה, קוראים לו ביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה בגלל שנתנו הוראה לאסוף את מסיכות האב''ך (ל''ת)

    מוטי, 28/12/05 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נו יהודים אפשר להצביע עבודה הם הצילו אותנו מלבנון הרי

    בר כוכבה, 28/12/05 01:38

    רק ברק יכול ,הביטחוניסט גיבור ישראל .
    הצביעו לפרץ הוא הישועה עם שלי ותמיר, הם יסדרו את המדינה יכניסו אותה לבוץ הבא .
    נו מסתבך יהודים הא?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    העם היהודי בציון השלים עם מצב של טרור

    בר כוכבה, 28/12/05 01:35

    כך כולנו בחרנו ממשלות שמוכנות להתפשר על שקט יחסי ומינון של טרור שנותן תקוה של שקט כזה שנתן להתרגל אליו .
    תגידו זה נורמלי? כנראה לדבר גם לא נורמלי מוכנים להשלים ומתרגלים גם
    אשה מוכה נשארת עם הבעל המכה
    ומזדקנת איתו .
    האם זה העתיד של ילדנו
    קריית שמונה זה המקום שעדיף לחיות בו .או מי שחי בו אין לו ברירה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא רוצה לפתוח פה לשטן,אני חושב שאנו הבאים בתור. (ל''ת)

    מוטי, 28/12/05 01:31

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה לערבב שתי כתבות

    יעקב, 28/12/05 01:30

    שונות מתקופות שונות ?

    הגב לתגובה זו

    • כי השמאלנים לא מסוגלים להתנצל (ל''ת)

      שונא מושחתים, 28/12/05 07:42

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ...

    איש מרכז, 28/12/05 01:25

    נו, מה יהיה? זה ''שכרנו'' על ההתקפלות מרצועת עזה. אינני מתנחל ואינני ימין קיצוני, אבל - אני לא עיוור ולא חרש. ומה שאני רואה והקולות שאני שומע היו צפויים מראש. חבורת אידיוטים הובילה אותנו אל המצב העלוב שבו אנחנו נמצאים היום. מענין מה יאכילו אותנו כאשר יתברר שמאחורי הכרוזים המזהירים את הפלסתינים לא עומדת שום כוונה לתקוף על באמת. אנחנו הילד הפחדן שמאייים...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם לא הובן

    Avi Ecuador, 28/12/05 01:24

    אז שוב; זה לא בעיה של ויתורים או מדינה לפלסטינים... זה זמן לאיראנים לבנות את שהם ''צריכים'' לבנות ומלחמת תרבות שהיום זה דת שרוצה לשלוט והפלסטינים בשבילם כפרה על האסלם והיהודים גורם מאחד למטרה יותר גדולה; ניצחון על השטן הקטן ישראל לקראת הניצחון על השטן הגדול ארצות הברית והמערב.
    השמאל והמנטליות שלו ומנהיגים מסוגם של מנהיגי חלם זה הערובה שלהם לניצחון.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לסגת!מהר!תתקפלו משם בואו לת''א (ל''ת)

    חיים, 28/12/05 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הערבים לא פראיירים

    אלי, 28/12/05 01:16

    הם יודעים שישראל 2005 רק יודעת לנבוח.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שמישהו יעיר את שר הבטחון

    חיים, 28/12/05 01:07

    הגיעה השעה לאיים בתגובות חריפות

    הגב לתגובה זו

    • אבל זה רק בתנאי שאתה מאמין בתחית המתים. (ל''ת)

      המטיף, 28/12/05 06:41

      הגב לתגובה זו

    • כן חיים, וגם...

      ישראל, 28/12/05 07:34

      להפציץ כמה בנינים ריקים באזור ביירות... כמו שאנחנו יודעים לעשות טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם זה היה קורה בת''א ח''ו היה אחרת

    בלי הפליה, 28/12/05 01:06

    לא יאומן שאין כלום כמעט בטלוויזה על זה ועוד אומרים מחר נדווח! מה זה מחר?! אם זה היה קורה בת''א היו מראיינים כל האזרחים כולל חיות המחמד המרובים של העיר ודורשים בשלומם! איזו הפליה בין איזור לאיזור! ממש מרגיז! קריית שמונה אוהבים אותכם!

    הגב לתגובה זו

    • דאגו יותר לבעלי החיים שנישארו בגוש קטיף

      שרה.א, 28/12/05 04:56

      השמאלנים האלה ,ברוב חוצפתם ,טענו
      איך אנשים שניגררו לאוטובוסים ,וכול מטלטליהם נימצאים במכולות, לא דאגו לבעלי החיים.
      משפחות שחרפו נפשם , (שכלו את
      ילדיהם ,בני זוג ,הורים)בחלקם נישארו נכים.
      ולא לישכוח, ברובם נימצאים עד היום באוהלים.
      .

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תעזבו את השטויות

    שמחה, 28/12/05 01:06

    בואו נמשיך להתוכח אם משקלו של שרון 150 או 180 ק''ג

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פירותיו הבאושים של החטא הקדמון

    צמח בר דוד, 28/12/05 00:58

    עכשיו מתחילים לשלם גם בצפון עבור
    המעשה חסר האחריות של 4 אמהות
    ושל ראש הממשלה דאז אהוד ברק.

    במשך תקופה ארוכה התרברב אהוד ברק כי המהלך של הבריחה מלבנון הוכיח את עצמו, וגבול הצפון שקט .
    אבל ''החכם - עינו בראשו'' והוא רואה את הנולד, רואה למרחקי הזמן. היה ברור שהחיזבאללה,
    שהתקרב לישובים הישראלים עד מרחק יריקה, צובר כח, מתפרס, אוסף מודיעין ומחכה להזדמנות להכות בנו.
    השקט המדומה שהיה, היה שקט טקטי
    מצד החיזבאללה, כי לא היה להם נוח
    לפתוח בהתגרויות סמוך לבריחתנו מלבנון.

    שלא לדבר על הנזק העצום שהבריחה מלבנון גרמה, בהיותה, המצת של האינתיפאדה האחרונה, ובכך שהיוותה
    מופת לחיקוי לפלשתינאים, כפי שהיום הכל יודעים.

    עכשיו אנחנו רק מתחילים לחוש את נחת זרועם של שכנינו בצפון, ואת
    חדלון הצבא המפואר ביותר במזרח התיכון, שלא יודע, או לא מעז להשיב לחיזבלונים מנה אחת אפיים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי שבורח מהטירור -הטירור רודף אותו (ל''ת)

    לילך, 28/12/05 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תודה לברק ולחבר מרעיו

    איריס, 28/12/05 00:46

    איזה מזל, תודה בשם העם לברק ולשרון ולכל חדלי האישים, ולכל השמאלנים חסרי הבינה. תודה לכולכם על רפיון היד, תודה לכם שנטשתם כל מקום אסטרטגי שיכול היה לעזור בשמירה על גבולות ארצנו. תודה לכם על כל המתנות שאתם נותנים לחבורות הרוצחים למינהם, תודה שאתם מחזקים את ידי האויב ומחלישים את ידי בני עמכם.
    להלן תוצאות מעשיכם לפניכם - רצח אב ל 5 ילדים, קטיושות, וחוסר שקט
    בקרבנו. עכשיו תוכלו חדלי אישים לשמוח בחגכם ולספוק כפיים בהנאה.
    חג שמח לכל בית ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Eifo Ha'Tegoovot

    Sam, 28/12/05 00:42

    Where is Sharon, OK Mofaz

    Is this leadership. Manheegoot.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שישרפו כל האנטי ישראלים (ל''ת)

    דני, 28/12/05 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מגיע לנו כישראלים טיפשים!!

    פנחס, 28/12/05 00:38

    עם ישראל הטיפש אני חייב להדגיש משלם את המחיר הכבד על ההתנתקויות על הבריחות השונות למינהם מהאזורים השונים בארץ ישראל במקום להלחם באויב וזה אויב לא פרטנר לשלום אז מגיע לתושבי קרית שמונה ומגיע לתושבי אשקלון ושדרות כי בסופו של דבר הם אלה ואתם תושבי המדינה שבוחרים את המנהיג הבא ואם אתם חיים באשליה של שלום עם הערבים יימח שמם אז כדאי שתחזרו למציאות והמציאות הרבה פחות ורודה ממה שאריאל שרון או ביילין או פרץ בקיצור מפלגות השמאל בישראל שרון בשביל לשמור על עצמו התנתק ועכשיו העם משלם את המחיר הרי להתפוצץ ולפוצץ זה משתלם ככה משיגים יותר שטחים אז למה לא תתנו גם את תל אביב הרי הפלסטינים כל כך מסכנים לא?!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק ישראל יכולה לשתוק במצב שכזה (ל''ת)

    אדם, 28/12/05 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ממשלה של אפסים

    יוסי, 28/12/05 00:35

    לא מסוגלים לקבל אפילו החלטה להתקפה על מוצב של החיזבאללה שלא לדבר על משהו קצת יותר רציני כמו ריכוזי החיזבלונים בביירות או חיסול הקוף המכוער שכבר שנים מקבל כבוד אך ורק בגלל הטיפשות של ממשלות ישראל.

    נמאס, ושוב פעם נמאס מהזילזול באזרחי הפריפריה ומחוסר היכולת של המדינה לשמור על ריבונותה. נדמה לי שיש דבר כזה זכות להגנה עצמית למדינה אבל כנראה שאני טועה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי בעד חיסול הטרור? מי נגד?

    מי מי, 28/12/05 00:34

    שרון לך הביתה. מאז שאתה ראש ממשלה המדינה נכנסה לשגרת טרור. נכשלת בכל קנה מידה. קדימה לך לחווה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה ביטחון????????

    גבי, 28/12/05 00:30

    איפה ביטחון של אזרחי ישראל הצפון והדרום מופצצים ללא הפסקה ואין תגובה הולמת מצד ממשלת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הבטחון השתפר מאז הפינוי כנסו

    מוחמד פז, 28/12/05 00:30

    זה חידה מי אמר את זה או איפה ראיתם כתבה על מילים אלו רמז nrg תאריך היום כל הפותר נכונה נא לשלוח לשר הביטחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    And what are we going to do about this?

    Arie, 28/12/05 00:29

    That's right little kids - NOTHING! Because we became NOTHING! and no uncle Sam doesn't let us protect ourselves. Uncle Sam thinks that we are NOTHING! And he is treating us like we were NOTHING! for a long time now! I don't blame uncle Sam. Uncle Sam is good to us. I blame our politicians! They are the problem! They cause all mess in Israel!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ושוב תודה לשרון על הבטחון.בצפון ובדרום. (ל''ת)

    עידו, 28/12/05 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הידיעה לא ברורה ...

    זוזי, 28/12/05 00:29

    בגזרה המזרחית מול שלומי ???
    שלומי במערב! זה אל-ג'זירה טועה או מי שהעתיק ממנו ?

    3 חיזבאלונים נהרגו ודובר צה''ל ישן ?

    ובכלל אפשר לקבל ידיעה ברורה?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    AS Mofaz said Israel is safer after (ל''ת)

    the Hitnatkut, 28/12/05 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מגיע לנו,ומגיע למדינה הסמרטוטית הזאת

    max, 28/12/05 00:27

    איך חבורת ערבים מטורפים,מחזיקה מדינה שהיא מעצמה איזורית,עם חימוש שיכול למחוק כל מדינה מעל פני כדור הארץ...גם מהגבול הדרומי..וגם מהצפוני..........
    אני לא מבין?..מי לעזאזל יושב בממשלה??????????
    חבורת זבל שכמותכם...תתעוררו כבר

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אין יהודים אין פיגועים - להתנתק משלומי ומקרית שמונה (ל''ת)

    מישהו שמצביע, 28/12/05 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מדובר באירוע על רקע מזג האוויר

    פינוקיו, 28/12/05 00:23

    ולא על רקע בטחוני

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יאללה כנו סהם

    שמוליק, 28/12/05 00:09

    הגיע הזמן נכניס לנכים האלה ונראה להם מי אנחנו ננפציץ להם את כל המשרדים ונשתמש בנשק ביולוגי נגדם נראה מה יעשו אז

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש להיתייחס לפיגוע, כמו לפיגוע רב נפגעים

    avi, 28/12/05 00:08

    יש להיתייחס לפיגוע, כמו לפיגוע רב נפגעים (לא עלינו) ולפעול בחומרה המתבקשת, והגיע הזמן גם לתת לתושבי ביירות לחוש את מה שחשים בקרית שמונה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שרון לימד את הערבים שהטרור משתלם

    ביזיון של מדינה, 28/12/05 00:07

    כל עוד שרון יושב בראשות הממשלה - לא יעזרו כל המבצעים הצבאיים, אפילו לא חומת מגן 2,3,4. כי הם הפנימו שהטרור משתלם וכדאי להם לחטוף מכות כואבות כי בסוף הם מקבלים שטחים.

    חייבים לסלק את שרון מראשות הממשלה, ואז תהיה משמעות כלשהי לפעולות צבאיות.
    (כיום, גם פעולות צבאיות שרון לא עושה. מעיף כרוזים , מפציץ דיונות...)

    הגב לתגובה זו

    • +++++ לסלק לאלתר ++++++++ (ל''ת)

      שרה.א, 28/12/05 05:03

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    להפגיז בתגובה שטחים פתוחים

    שחר, 28/12/05 00:06

    ואת מרחבי השיגור של החיזבאללה....
    צר לי עליכם תושבי קרית שמונה ושלומי, אבל זה שרון, וזה הביטחון שהוא מסוגל להעניק לכם

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי שבורח מהטרור הטרור דוהר ורץ אחריו

    עובדה, 28/12/05 00:05

    ככה זה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ובתגובה, שרון ומופז ימשיכו ללהג

    די, 28/12/05 00:03

    אולמרט יתראיין תחת כל מיקרופון רעמן, שיטרית יציע למחוק את לבנון, ותושבי הצפון ימשיכו לספוג.
    כי העסק מאד פשוט - ברק ברח מלבנון, שרון ברח מעזה - והערבים הבינו בדיוק מה לעשות כדי שישראל תבין שלטובתה כדאי לסגת.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ישראל פחדנים פוחדים מכל העולם ל

    מוישי, 28/12/05 00:00

    אתמול כתבו בחדשות ששר הביטחון אומר שמתי שיהיה מזג אויר טוב ימשיכו חיסולים מפגרים אולי שגם יגידו באיזה רחוב בקיצור פוחדים ארצות הברית כבר לפני שלושה שנים במצב של ישראל היו מחסלים 100000 מבוקשים ולא חיסול אחד כל תקופה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מתבייש במדינה שלי אין ביטחון אין מדיניות מה זה שרון הדביל הזה (ל''ת)

    אייל, 27/12/05 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    החיזבלללאאא מזהה את חולשת קדימה

    אנטוני הופקינס, 27/12/05 23:58

    מה שרואים בדרום הארץ רואים גם בצפון הארץ,מממשלה משותקת ופחדנית.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פגזים וטילים בכל החזיתות - שרון הבייתה

    שאול, 27/12/05 23:57

    מדהים
    טילים על אשקלון ושדרות
    פגזים על קרית שמונה ושלומי

    זה רק עניין של זמן עד שגם בתים באזור המרכז יופצצו.

    חייבים להעיף את שרון מהכסא שלו

    הגב לתגובה זו

    • אין אחרים

      סתם, 28/12/05 03:10

      אין אחרים לדעתי שיכולים לשבת על אותו כסא.. אבל אין ספק שצריך להוריד אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש להפציץ את חיזבאללה מיד וכן את ביירות

    moshe, 27/12/05 23:55

    יש להפציץ את חיזבאללה מיד וכן את ביירות, שכן אין הבדל בין ביירות לקרית שמונה.

    הגב לתגובה זו

    • FULLY AGREE

      PETER, 28/12/05 04:42

      I AGREE WITH YOU - THIS IS THE ONLY LANGUAGE THE ARABS UNDERSTAND - AND APPRECIATE. NO DIFFERENCE BETWEEN KIRIYAT SHMONE AND BEIRUT.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא יעזור

      אבנר, 28/12/05 04:55

      ניסינוו את זה בעבר עשרים אלף פעם
      וזה לא סיים את הקטיושות . צריכים למצוא פיתרון חדש יעיל יותר . אולי חיסולים ממוקדים של ראשי החיזבאללה ושל אירגונים פלשתינאים הפועלים מדרום לבנון.

      הגב לתגובה זו