• 155.

    לפחות הספיק להעיף את המתנחבלים לכל הרוחות. (ל''ת)

    Y, 05/01/06 02:25

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    לא נורא. גם אני רואה בשרון כתם.

    חיים, 29/12/05 01:30

    למען האמת - כתם כזה לא ראיתי אצל הרבה עד היום ,לשמחתי.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך חיים !!!

      גל, 05/01/06 02:22

      גועל נפש של ביטוי. איך אתה מעז? אנשים כמוך יושבים בכלא, אדיוט!
      אנשים כמוך הם הכתם השחור של החברה שלנו. תתבייש לך!!! חוצפה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    שום כתם לא יסתיר את כתם ההתנתקות והשקר לעם.

    זוזי, 29/12/05 00:44

    למען האמת חברים , מאז ההתנתקות , כמו במבחן רורשארך , כל אימת שאני רואה כתם - אני נזכר בשרון....
    אז מצידי - שימצא לעצמו איזה כתם שירצה ויעלם לתוכו ושלא נשמע עליו יותר.
    ומחר נתחיל מבראשית.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    הכל בגלל ההתנתקות (ל''ת)

    בנץ, 27/12/05 22:04

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    תמיד התקשורת מחפשת....?

    הש הש, 27/12/05 11:08

    ראשי ממשלה שלא יכולים להחליט
    לשים לב שהמצב הביטחוני לא השתפר מאז ששרון ראש ממשלה
    אבל המצב הכלכלי השתפר
    מאוד וכולם יודעים שזה נתניהו
    שהוביל את המשק

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    זה בכלל לא מצחיק.

    ירושלמי, 27/12/05 10:18

    אנו עלולים לגמור עם אולמרט או אף גרוע מזה, זה מאוד מסוכן

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    אדוני ראש הממשלה-

    שמר, 27/12/05 09:23

    עזוב! צחוק בצד! תארוז מהר ותטוס לאחד המרכזים הקרדיולוגיים המוליכים בארה''ב. תן להם לעשות מה שצריך ותחזור בריא ושלם! יתפוצצו המקנאים!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    לעזתים

    מוטי אטלנטה, 27/12/05 06:30

    זירת הגלדיאטורים-הוא עדיין יכול להוריד אגודלו כלפי מטה,אז מוקדם לחגוג-חיוך

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    קשישים שוטים שנאחזים בקרנות השילטון ועם טיפש שלא יודע להוריד אותם מ

    קשישים שוטים שנ, 27/12/05 02:12

    קשישים שוטים שנאחזים בקרנות השילטון ועם טיפש שלא יודע להוריד אותם מגרונו...הכתם של פרס יביא ישועה ואבו-עומרי יביא תקומה לעם ישראל....כבר 60 שנה הם מבטיחים ורק לעצמם ולבניהם קיימו...אז רק עוד קדנציה בבקשה...וכבר תבוא הישועה לעם טיפש

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!! אבל מי שאשם באמת במצב הזה זב אנחנו

      שולה, 05/01/06 05:52

      עם טיפש מקבל את הנהיגים שהוא ראוי להם.
      לדעתי, יחד עם החלפת השלטון, צריך להחליף גם את העם.

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    ריגן לא זיהה את שר החוץ שלו,ורופאיו אמרו כשיר...הרי עוד לא ניברא הר

    ריגן לא זיהה את, 27/12/05 02:11

    ריגן לא זיהה את שר החוץ שלו,ורופאיו אמרו כשיר...הרי עוד לא ניברא הרופא שיגיד שהבוס לא כשיר,אז באמת אין טעם בהצגה של ''חופש המידע''
    הרי גם בארה''ב זו רק הצגה ידועה מראש

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    ריגן לא זיהה את שר החוץ שלו,ורופאיו אמרו כשיר...הרי עוד לא ניברא הר

    ריגן לא זיהה את, 27/12/05 00:29

    ריגן לא זיהה את שר החוץ שלו,ורופאיו אמרו כשיר...הרי עוד לא ניברא הרופא שיגיד שהבוס לא כשיר,אז באמת אין טעם בהצגה של ''חופש המידע''
    הרי גם בארה''ב זו רק הצגה ידועה מראש

    הגב לתגובה זו

    • התשקורת משקרת לעם כדי לגונן על שרון

      ניצולה, 04/01/06 23:56

      התשקרת מזיקה לעצמה. עושה עצמה בלתי אמינה לחלוטין. מסתירה אמת.מספרת שקרים של ממש. ''מעריכה'' הערכות פוליטיות על מצבו של רוה''מ במקום מיד ערפואי: ''רוה''מ כשיר לתפקד'' - שקרנים !!! אסור להאמין לכם. אתם מחבלים בשיקול דעת של הציבור בכך שאתם מזינים אותו בשקרים !

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    קשישים שוטים שנאחזים בקרנות השילטון ועם טיפש שלא יודע להוריד אותם מ

    קשישים שוטים שנ, 27/12/05 00:18

    קשישים שוטים שנאחזים בקרנות השילטון ועם טיפש שלא יודע להוריד אותם מגרונו...הכתם של פרס יביא ישועה ואבו-עומרי יביא תקומה לעם ישראל....כבר 60 שנה הם מבטיחים ורק לעצמם ולבניהם קיימו...אז רק עוד קדנציה בבקשה...וכבר תבוא הישועה לעם טיפש

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    ידיעות אחרונות שיקרו. הם שופר של שרון והדוברים שלו. זו לא עיתונות! (ל''ת)

    חציל יווני, 27/12/05 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אז הפולסא דנורא עבדה (ל''ת)

    רפי, 26/12/05 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    ועוד מסרו רופאיו של שרון

    דר. דוליטל, 26/12/05 23:41

    שרון עושה 75 שכיבות שמיכה (35 על כל יד)

    20 עליות מתח, רץ אלפיים ב7:30 דקות.

    ושוחה 40 בריכות ביום.

    נבחרת ישראל בקרב 10 כבר גילתה התענינות.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    במוחו יש כתם

    כתום, 26/12/05 23:14

    ובליבו יש מום
    עכשיו מובן איך הוא גירש את יהודי הגוש בלי לב ובלי שכל

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מי הדיאטנית של שרון שהורידה לו 30 ק''ג בכמה ימים?

    שמן, 26/12/05 23:09

    אני מצליח להוריד כ-3 ק''ג בחודשיים וגם זה בעזרת פעילות פיזית אינטנסיבית.....

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    עשו לו פולסא דנורא..מיסכן....אבל ?

    david vanunu, 26/12/05 23:07

    הוא יכול ''לתקן'' (והמבין מבין) אם הוא באמת רוצה ? אבל הוא צריך להתייעץ עם ''תלמיד חכם''. בהצלחה.

    רמז קטן הוא צריך את ''קו ימין''

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שמש העמים דוהר לאבדון

    אנטוני הופקינס, 26/12/05 23:05

    אל תמות לנו עכשיו סאלח אדין,משחרר אדמות היהודים למוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    החלמה מהירה (ל''ת)

    בשם, 26/12/05 22:45

    הגב לתגובה זו

    • רק אקמול והוא יבריא...

      רק אקמול והוא י, 27/12/05 02:29

      רק אקמול והוא יבריא...

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    יועצים שקרנים מנהלים לנו את המדינה!!!

    חיים, 26/12/05 22:38

    להעיף את הבובה שרון מהשלטון!!!!למה מחכים לקאסמים בתל-אביב!!!עוד מעט הם יגיעו ונמגן את תל אביב!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      shalom2103@wall, 14/11/07 19:14

      כמה שאתה צודק ,

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    ראש של שרון נדפק לפני הגירוש

    @ בנצי-א @, 26/12/05 22:11

    יותר נכון מאז שעומרי מחליט בשבילו

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    האירוע המוחי האמיתי של שרון הוא ההתנתקות (ל''ת)

    איש ימיני, 26/12/05 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    הוא כבר עם רגל אחת בקבר

    אולמרט, 26/12/05 22:05

    שרון חולה ושאף אחד לא יבלבל את המוח. קרישת דם במוח זה לא פצע קטן שיתרפא תוך יומיים.
    רק עיורים וחלמאים יאמינו שבריאותו תקינה להמשיך בתפקיד.
    זה סיפור בלהות שמספרים למו על שרון. הוא כבר עם רגל אחת בקבר.
    זמנו של שרון קצר. תצביע שרון תקבל פרס ו

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    זמנו של שרון קצר

    פרס, 26/12/05 22:04

    שרון חולה ושאף אחד לא יבלבל את המוח. קרישת דם במוח זה לא פצע קטן שיתרפא תוך יומיים.
    רק עיורים וחלמאים יאמינו שבריאותו תקינה להמשיך בתפקיד.
    זה סיפור בלהות שמספרים למו על שרון. הוא כבר עם רגל אחת בקבר.
    זמנו של שרון קצר. תצביע שרון תקבל פרס ואולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שרון. הוא כבר עם רגל אחת בקבר

    פרס ואולמרט, 26/12/05 22:04

    שרון חולה ושאף אחד לא יבלבל את המוח. קרישת דם במוח זה לא פצע קטן שיתרפא תוך יומיים.
    רק עיורים וחלמאים יאמינו שבריאותו תקינה להמשיך בתפקיד.
    זה סיפור בלהות שמספרים למו על שרון. הוא כבר עם רגל אחת בקבר.
    זמנו של שרון קצר. תצביע שרון תקבל פרס ואולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    רק עיורים וחלמאים יאמינו שבריאותו

    אולמרט, 26/12/05 22:03

    שרון חולה ושאף אחד לא יבלבל את המוח. קרישת דם במוח זה לא פצע קטן שיתרפא תוך יומיים.
    רק עיורים וחלמאים יאמינו שבריאותו תקינה להמשיך בתפקיד.
    זה סיפור בלהות שמספרים למו על שרון. הוא כבר עם רגל אחת בקבר.
    זמנו של שרון קצר. תצביע שרון תקבל פרס ואולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    שרון חולה ושאף אחד לא יבלבל את המוח

    פרס ואולמרט, 26/12/05 22:03

    שרון חולה ושאף אחד לא יבלבל את המוח. קרישת דם במוח זה לא פצע קטן שיתרפא תוך יומיים.
    רק עיורים וחלמאים יאמינו שבריאותו תקינה להמשיך בתפקיד.
    זה סיפור בלהות שמספרים למו על שרון. הוא כבר עם רגל אחת בקבר.
    זמנו של שרון קצר. תצביע שרון תקבל פרס ואולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    שרון שוקל 110 קילו כמו שאני שוקלת 57 קילו. בשאיפה. (ל''ת)

    שמיינה בובע, 26/12/05 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אם שרון אמנם השיל 3 ק''ג בשבוע האחרון....

    12 טון, 26/12/05 21:40

    אזי בקצב הזה עד הבחירות הוא ישיל עוד 40 ק''ג ויגיע למשקל של 75 ק''ג.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    חבורת שקרנים !!!

    *מדבקה, 26/12/05 21:39

    בדווחו על מצבו הרפואי של ראש הממשלה אריאל שרון אמר פרופ' תמיר בן חור, מנהל המחלקה הנירולוגית 'בהדסה', כי ביום הראשון לשבץ המוחי של ראש הממשלה, הוא לא יכול היה לתפקד. היה לו קושי בדיבור, הוא היה מבולבל. הוא לא היה מסוגל לקבל החלטות.

    אולם אלה הם בדיוק הדברים ההפוכים לגמרי שמסרו שר האוצר אהוד אולמרט שאמר בשום שלב שהוא לא התעוררה שאלה של מינוי ממלא מקום, משום אריק היה כל הזמן בהכרה מלאה ובכושר מלא.' עוד הוסיף דמיונו המפתיע של שר האוצר שאמר בהתפעלות, 'כי עד כמה שאני מכיר את אריק הוא כבר רוקע ברגליו, ובקולו הרועם דורש מרופאיו לחזור מיד לעבודה.'

    אותם הדברים אמורים לגבי יועצו ואיש סודו של אריאל שרון עו''ד דב וייסגלס, שמספר שעות אחר אשפוזו של שרון אמר בחצר בית החולים 'כי מצבו של ראש הממשלה מצוין, הוא מדבר בערנות ובחוש הומור עם כל הסובבים אותו.

    גם מזכיר הממשלה ישראל מימון אמר כי ראש הממשלה תודרך לגבי המצב ברצועת עזה. כאשר נשאל האם עלתה השאלה של מינוי ממלא מקום לראש הממשלה אמר מזכיר הממשלה כי מצבו של ראש הממשלה הוא כל כך טוב ששאלת ממלא המקום איננה שאלה רלבנטית.
    וכל זאת בזמן, שלפי דברי הרופא המטפל בשרון ראש הממשלה היה מבולבל ולא היה מסוגל לקבל החלטות.

    דבריו של פרופ' תמיר בן חור העמידו את חבורת האנשים שמסביב לראש הממשלה באור של שקרנים !!!

    לא רק שמדובר במעשה ובתגובה של פחדנות שלא היה עובר בשום מדינה אחרת בעולם, מלבד הגרועות שבדיקטטורות, אלא לנגד עיננו מתגלה חבורה בלתי אחראית של אנשים אשר מוכנים היו להמר על גורלה וביטחונה של מדינת ישראל תמורת שיקוליהם הפוליטיים האישיים.

    מה היה קורה אם באותן שעות שאריאל שרון 'לא היה מסוגל לקבל החלטות', כדברי פרופ' תמיר בן חור, אל קעידה הייתה תוקפת תל-אביב כפי שתקפה ב-9/11 את ניו יורק ואת וושינגטון?
    מה היה קורה אם באותו ערב, טהרן הייתה מחליטה לשגר טילי שיאהב 3 לעבר ישראל?
    מי היה מקבל באותם רגעים את ההחלטות הגורליות מה לעשות וכיצד להגיב?
    לפי המצב שיצרו אנשי לשכת ראש הממשלה התשובה היא ברורה, לא היה איש במדינה שהיה מקבל את ההחלטה הדרושה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מה עוד נשאר תקין אצל שרון????

    ד''ר אקו, 26/12/05 21:26

    המוח מוכתם
    הלב מחורר
    בלוטת המגן אינה מגינה
    הפרקים מתפרקים
    הכליות מאובנות
    הדם מדולל
    המשקל מוגזם
    אם כך מה עוד נשאר מושלם?

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    עם הכתם (במוח) והחור (בלב) קדימה צועדת לאחור (ל''ת)

    ביאליק, 26/12/05 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בלבו תמיד היה כתם שחור משחור. (ל''ת)

    איש רע מאד, 26/12/05 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בחרת שורון-קבלת רמון!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חיים, 26/12/05 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    בליבם של הרבה מגורשים נותר כתם גדול (צלקת) שלעולם לא תחלים (ל''ת)

    ארז, 26/12/05 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ''במוחו של שרון נותר כתם מהשבץ''

    Erez, 26/12/05 19:51

    בליבם של הרבה מגורשים נותר כתם גדול (צלקת) שלעולם לא תחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הוא לא כשיר. נקודה. (ל''ת)

    דליה, 26/12/05 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    שרון והשמאל הבתיה (ל''ת)

    ליאור, 26/12/05 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מישהו ראה טנק במשקל 115 ק''ג??? (ל''ת)

    הכל שקר, 26/12/05 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הוא צריך לעבור צינטור בלב!!!

    קארדיאולוג, 26/12/05 18:55

    לא ידענו בכלל שיש לו לב או שאולי הכתם הסתיר אותו עד עכשיו ???
    או אולי אולמרט או עמרי....
    יכול להיות שיש פה סקופ???!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    רוה'מ חולה ולא צריך להיות רו'מ

    מודאגת, 26/12/05 18:51

    רק במדינה כמו שלנו יכול אדם בן78 אחרי אירוע מוחי לא קל להמשיך עוד קדנציה,כמה טעויות יכול הבוחר הישראלי עוד טעויות? שרוה'מ יחלים בביתו ויחיה עד 120

    הגב לתגובה זו

    • מודאג ממודאגת

      מודאג, 26/12/05 19:02

      מודאג שיש אנשים חושבים שהם יכולים להכריז מי כשיר רפואית להיות ראש ממשלה על סמך כמה מילים בתקשורת.

      הגב לתגובה זו

      • דווקא בגלל זה עדיף לא לקחת סיכון (ל''ת)

        איתן, 27/12/05 04:03

        הגב לתגובה זו

    • במדינה נורמלית זה נכון. אבל אצלנו

      אין ברירה, 26/12/05 21:18

      שרון הוא היחיד שיעז לחסל את תופעת ההתנחלויות. זה הדבר הכי חשוב כיום. אם תופעה זו לא תחוסל אזי המדינה תחוסל. לכן מוכרחים לקחת את הסיכון ולהמשיך אתו עד שיגמור את העבודה. לכן אצביע שרון למרות שאני מסכים עם המודאגת.

      הגב לתגובה זו

      • אדון אין ברירה - שיחסלו את תופעת קיום הבית שלך

        בשם הפליטים, 26/12/05 21:57

        נבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    ''תיק רפואי'' מדוברר

    אבי, 26/12/05 18:51

    בתחילה ניסו הדוברים לספר ששום דבר לא קרה ורק ליתר בטחון שרוטן הובהל לבית החולים ונשאר לאישפוז. לאחר שהתברר להם שאת הסיפור הזה אף אחד לא קונה הוחלט ''לחשוף את התיק הרפואי'' ואז התגלה שבכל זאת קרה משהו במוח ובלב אבל לטענתם זה שום דבר ובכלל מדובר על אדם ששוקל 118 קילו ולחץ הדם שלו הוא 120/80.

    מסתבר שמי שמסתבך בשקרים בלתי סבירים מסתבך בהם גם כאשר הוא רוצה להראות כמי שחשף את האמת. ראשית יש לציין את העובדה שאין שום תיעוד מוקלט של מסיבת העיתונאים וזה קורה רק כאשר מפחדים שיאמרו דברים אמיתיים שלא מעוניינים שיחשפו. אחר כך יש לציין שלחץ דם שמהותה של הפגיעה המוחית ש''פתאום'' חושפים את קיומה לא נחשפה ולבסוף מתברר שגם לא יודעים לשקר בצורה הגיונית גם אחרי מספר ימים שכן לחץ הדם הדם 120/80 וגם המשקל 118 קילו לא נשמעים הגיונים גם בלי קשר לשבץ.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    את מי זה מענין בכלל?

    אפרת, 26/12/05 18:42

    כולכם נכנסים לפרטים לא מעניינים. זו פגיעה בזכויות הפרט. אם ראש הממשלה היה נפגע יותר אז נניח- אבל ככה?

    הגב לתגובה זו

    • זה מעניין כי גורלך מופקד בידיו של אדם שלא אחראי למעשיו. (ל''ת)

      רינת נמרודי, 26/12/05 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    הכתם של שרון הוא בקטגוריית השחיתות

    מוטי שחר, 26/12/05 18:40

    גם עם אקונומיקה זה לא יירד

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    כתם כתום (ל''ת)

    כתם כתום, 26/12/05 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    האם שרון המשיך להתלוצץ עם רופאיו גם כשהורדם? (ל''ת)

    למה להסתיר, 26/12/05 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    כל אחד והכתם שלו (ל''ת)

    זרביב בית אל, 26/12/05 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ומה עם תיפקודו המיני של ראש-הממשלה? למה לא מדברים על זה?

    להלן 10 שאלות, 26/12/05 17:37

    1) האם בגילו, הוא עדיין מתפקד כמו שצריך?
    2) אם כן, אז עם מי ועם כמה?
    3) האם עומרי עוזר לו גם בזה?
    4) ואם לא עומרי, אז אולי וייסגלס תומך בו ומסייע לו?
    5) הייתכן שציפי ליבני מחזיקה לו את הנר?
    6) האם אי פעם הוא נבדק בקליניקה און?
    7) אם כן, מה היו תוצאות הבדיקה?
    8) ואם הוא לא מתפקד כראוי, האם הוא צורך ויאגרה או סיאליס?
    9) האם ויאגרה או סיאליס יכולות לגרום לו לכשל לבבי?
    10) האם ויאגרה או סיאליס יכולות לגרום לו לנזק מוחי נוסף? (כלומר, לעשות אותו פסיכי לגמרי?)

    העמימות הגרעינית סביב נושא זה, אינה יאה למדינה מערבית, מתקדמת ודמוקרטית כמדינת ישראל. (הדמוקרטיה היחידה במזרח-התיכון בהנהגתו של שרון).

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מספרת.. מהה (ל''ת)

      כבשה פועה, 26/12/05 18:03

      הגב לתגובה זו

    • אני ממליצה לו ל... (ל''ת)

      רות וסטהיימר, 26/12/05 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    79 אתה ענק. ענק! (ל''ת)

    נהדר., 26/12/05 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    גם כאשר שרון יהיה חנוט רופאיו

    שלום, 26/12/05 17:22

    יגלו לנו שאון שום בעייה בתפקודו

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הרבה בריאות ומנוחה בפנסיה..... (ל''ת)

    גייא, 26/12/05 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    118 קילו? הצחקתם אותי. קשר לשקר. (ל''ת)

    איתי, 26/12/05 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ובאישיותו כתם של מגרש יהודים!! (ל''ת)

    צבי, 26/12/05 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שרון שוקל לפחות 140 (ל''ת)

    שקר, 26/12/05 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מצבו של שרון עלול לסכן המדינה

    לילי, 26/12/05 16:50

    אם יש לו כתם בראש, הוא עבר ארוע מוחי משמעותי וזה יכול להעיד על אירועים מוחיים נוספים שהוא עלול לעבור. גם חור בלב זה לא בדיוק מתכון לבריאות. מאחר שלא מדובר באדם זקן הנמצא בביתו או במחלקה סיעודית בבית אבות, אלא בראש הממשלה של מדינת ישראל שנמצאת, בכל יום בסכנה ממשית וצריך לקבל החלטות רציניות שבהן תלויים חיינו, צריך לבקשו להתפטר או לדאוג שלא ייבחר בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, כל מילה זהב!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ניטרלי, 26/12/05 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    זה לא כתם זה חור שחור שבולע ובולע (ל''ת)

    יעקב, 26/12/05 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    שרון הרס את העניים עכשיו עליו לשלם אחר כך ביבי (ל''ת)

    הגלגל מסתובב, 26/12/05 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    וחברי קדימה הם לא כתמים??? (ל''ת)

    תם, 26/12/05 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    118????.

    אדוה, 26/12/05 16:47

    חחחחחחחחח
    118 ק''ג???
    באיזו אצבע???בזרת???

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!! (ל''ת)

      אסייג, 26/12/05 20:50

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    איזה כתם קדם, כתם הגרוש או במוח. (ל''ת)

    :-(, 26/12/05 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מתי יפרסמו את התיק הרפואי של

    ע, 26/12/05 16:41

    ביבי ופרץ ואת התיק הפסיכולוגי של נשותיהם

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    few questions

    חבר מרכז, 26/12/05 16:40

    איך הוא הרגיש כשהורה להרוס ולגרש אלפי מתישבים מבתיהם באופן כה אכזרי?
    איך הרגישו כל עושי דברו כולל קציני צה''ל שדקלמו את ה''חייבים לשמור על החוק'' ושכחו את הקוד האתי ש''אסור לפגוע באזרחים שאנם תומכי לחימה''?
    איך מרגישים היום כל החיילים והקצינים שהיו כה אטומים לזעקות נשים אלמנות וילדים יתומים?
    יום יבוא, ונחזור לעזה.
    יום יבוא ונמצא את הדרך להחזיר את הציונות וההתיישבות אל העם.
    יום יבוא, ונמצא את הדרך להביא לדין את פושעי ההתנתקות.
    יהי רצון.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    תגידו! הצינ-טור זה בשדה בוקר איפא הזקן לא? (ל''ת)

    מוטי, 26/12/05 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    שרון מתפגר - קדימה אולמרט המושחת (ל''ת)

    אבי ישראל, 26/12/05 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    למה לא מפרסמים סקרים? (ל''ת)

    תחשבו על זה, 26/12/05 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    להרבה יהודים הוא עשה חור בלב

    איך נפלו, 26/12/05 16:22

    בקרוב הוא יעמוד למשפט בבית דין של מעלה
    על פשעים נגד האנושות פשעים נגד יהודים טיהור אתני ומסירת חלקים שלמים מארץ ישראל לרוצחים צמאי דם הוא התחבר לצד השמאל צד עגל הזהב צד הערב רב ולא ענין אותו לו במעט שאי'י היא על סף מלחמת אחים באחים והוא הסית נגד מלחמה כזו כנגד הדת וכנגד 'המשיחיים'.
    לזכותו יאמר שהוא השתתף בכל
    מלחמות ישראל בגבורה אולם
    מסירתהשטחים קברה את כל הקרדיט.

    חבל.



    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יש לדרוש פרסום מפורט של תיק הרפאוי של

    אריה, 26/12/05 16:20

    שרון כתנאי להשתתפותו בבחירות!!!

    צריך גם להזהיר את הרופאים על אחריות פלילית על מסירת חוות דעת רפואית שיקרית, ובמקרה הנדון אף על חוות הדעת מגמתית - כי פה מדובר על בעיה קיומית למדינה!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    השבץ - זו הבעיה הקטנה ...

    אברהם, 26/12/05 16:19

    כמה טיפש צריך בן-אדם להיות כדי להצביע עבור מפלגה
    ללא כיוון
    ללא ציונות
    ללא יהדות
    ללא מוסר
    ללא ישרות
    ללא נאמנות
    ללא
    ללא ..................

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הכתם נקרא ''שדרות''

    זיו, 26/12/05 16:19

    ולמרות שהאזור נפגע קשה לאחרונה כתוצאה מהמצב הבטחוני, אתם יכולים להיות בטוחים שהכתם הזה לא יפריע לשרון להתמודד ולנצח בבחירות הקרובות, זה בסך-הכל כתם קטן וחסר חשיבות...

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לשרון נשארו כמה כתמים מלידה !!!!!!!

    תלם אהרון, 26/12/05 16:11

    הבן הזה היה מושחת חמור ביותר מאז ימי בן--גוריון ועד ימינו . ועדת החקירה הממלכתית קבעה כבר מזמן שאסור לבן אדם הזהב להיות שרביטחון הם שכחו להוסיף כי גם אסור לו להיוןת ראש ממשלה, ושר הפנים ושר הדתות ושר המדע.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מישהו עוד מאמין לידיעות אחרונות?

    נתי, 26/12/05 16:10

    העתון של המדיקדימה?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מגיבי השכר, הדתיים והאנאלפביתים שמגיבים פה

    בואו נהיה כנים:, 26/12/05 16:09

    העיסוק הגובר שלכם בבריאותו של ראש הממשלה, הוא הרי הנסיון האחרון שלכם להיאחז במשהו שאולי אתם עוד יכולים לעשות.
    אחרי שאיחלתם לו את כל הצרות , וקראתם לו בכל השמות, וקיוויתם שאולי כמה גרושים על תגובות יצליחו לסחוף אחריכם את האלפים - הגיע הזמן שתכירו באמת: האיש יהיה ראש הממשלה גם לאחר הבחירות הבאות, ויעשה פה סופסןף מה שהיה צריך לעשות מזמן -ואתם יכולים לצעוק עד מחר, או להשאיר נאצות ותגובות עילגות , כי זו הדרך היחידה שאתם מכירים - אבל זה כבר לא יעזור לכם.
    אבוד...

    הגב לתגובה זו

    • אינטיליגנט שכמוך,

      אילן, 26/12/05 16:30

      גלה לנו מה יעשה בדיוק שרון סוף סוף...

      הגב לתגובה זו

    • צודק ויפה כתבת! (ל''ת)

      מוטי, 26/12/05 16:34

      הגב לתגובה זו

    • READ THIS, OPEN YOUR EYES

      bm, 26/12/05 16:50

      שרון לא היה כשיר לקבל החלטות במהלך אשפוזו
      יום שני, 26 בדצמבר 2005, 15:05 מאת: מערכת וואלה!

      ראש הממשלה, אריאל שרון, לא היה כשיר לקבל החלטות ולכהן בתפקידו בזמן אישפוזו בבית החולים, כך אמר פרופסור חיים לוטן, רופאו של ראש הממשלה. פרופ' לוטן אמר במסיבת עיתונאים כי הקשיים בדיבור מהם סבל שרון הקשו עליו. (בגלי צה''ל דווח, כי במהלך אישפוזו התעקשו יועציו של ראש הממשלה כי הוא כשיר, ואין כל צורך להעביר את סמכויותיו.)
      ARE YOU ONE OF THOSE ADVISERS? MIGHT BE

      הגב לתגובה זו

    • עוד דארטה מהשמאל

      Avi Ecuador, 26/12/05 18:18

      שמע, אנו היהודים יצאנו ממצריים והיינו עבדים וגם עברנו פרעות והשפלות כמו בשואה כך שטווס ''יהודי'' כמוך שקורא לעם אנאלפבתים לא עושה עלינו רושם.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין כמו קליה - לכתמים קשים במיוחד (ל''ת)

    היודע, 26/12/05 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לשרון יש כתם בממשלה .שמו אולמרט. (ל''ת)

    אבי, 26/12/05 16:08

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא לגיטימי

      צחי, 26/12/05 17:55

      ל-81,אתה מדויק הפעם

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אסור להקליט ולצלם? הייתם צריכים לנטוש בהפגנתיות.

    רובי, 26/12/05 16:07

    זה דמוקרטיה זה?
    זה אחלה בחלה של דיקטטורה.
    מעניין מאוד איך אתם העיתונאים לא מחיתם על איסור שערורייתי שכזה.
    על אסדת מובארק ועראפת הייתם צוחקים.
    צורה לכם צבועים שכמוכם בעלי סטנדרטים כפולים.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בקיצור - שמן דובון, חסר יכולת החלטה, עם בעיות לב.

    ישראלי כזה, הא?, 26/12/05 16:03

    למעשה מצבו הבריאותי של שרון הוא הדמוקרטיה הייצוגית בהתגלמותה המדהים. הוא שמן דובון, עם בעיות החלטה וריכוז, בעיות לב ועודף משקל קשה. זה בעצם כולנו לא? ממש שיקוף של הישראלי הממוצע. אכן, הדמוקרטיה העממית במיטבה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אריק, עשית את שלך, הגיע הזמן ללכת.

    אבי, 26/12/05 16:03

    דומה שאיש לא יוכל עוד להתריס בפניך ''מה עשית בשביל מדינה''? ובכל זאת, ואולי דווקא בגלל זאת, זה הזמן לפרוש בכבוד, ולהזדקן בכבוד תחת השמש הקופחת בחוות השקמים.

    מה לעשות ועברת את הגיל בו אדם ממוצע יכול לתפקד, ולמצער, האירוע שעבר עליך הוכיח, שככל האדם, גם עליך ניכרים אותות הגיל.

    זהו טבע העולם, דור הולך ודור בא.

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100% הזקן עשה את שלו (ל''ת)

      חיים, 26/12/05 16:40

      הגב לתגובה זו

    • צא לפנסיה. אתה לא מתפקד (ל''ת)

      יקיר, 26/12/05 16:40

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אבל אתם כבר שכחתם כל מה ששרון עשה למען המדינה-לטוב ולרע (ל''ת)

    המגיע לגדולות, 26/12/05 16:03

    הגב לתגובה זו

    • 77 זכויותיו? השתגעת? האיש המיט חורבן ואסון על המדינה. (ל''ת)

      גם בן גוריון אמ, 26/12/05 20:42

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    האמת יוצאת לאור לאט לאט

    עידן, 26/12/05 15:55

    אריק שרון הוא בסה''כ מותג.
    אין בין האיש לבין המותג שום קשר.
    בעוד האיש הוא בסה''כ זקן חולה וחלש, המותג מציג מנהיג חזק ששולט ללא עוררין במיליוני אנשים.
    היום המותגים הם האלים החדשים של העם היהודי, העונש על ההליכה אחרי האלילים האלה זה אליל בתור רוה''מ.
    כאשר השקר יתנפץ זה יכאב לכולנו, לבינתיים זה כואב רק לאנשיי הימין האידאליסטים והנוער שרואים את המלך ערום.
    כל מי שתוקף את אריק שרון בעצם תוקף מטרה שלא קיימת במציאות, כדי להפיל את קדימה צריך לתקוף את אלו שעומדים מאחורי חזיון תעתועים שנקרא אריאל שרון ולא לבזבז כוחות על תקיפת בובת דמי.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    החור

    משה, 26/12/05 15:53

    עוד ילך ויתרחב ויגלה את הריקנות והאכזריות של בעלי הלב הזה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הכתם

    שלומית, 26/12/05 15:52

    הכתם הוא התזכורת של הכתום. המדינה עברה שבץ ומה שנשאר לנו זה רק הסרטים הכתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מזל ששמעון פרס בקדימה. יש יורש. (ל''ת)

    חצי, 26/12/05 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עם חור ועם כתם אתה בעיני הטוב ביותר ! (ל''ת)

    אביגיל, 26/12/05 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שינוי קל במפלגת קדימה

    דובר המפלגה, 26/12/05 15:50

    לשכת ראש הממשלה מהיום תיהיה בבית החולים הדסה שבירושלים, לא כפי שתוכנן כודם לכן, בבית הכלא מעשיהו

    הגב לתגובה זו

    • קדימה לכלא, קדימה לקבר

      קדימה החוצה, 26/12/05 16:30

      חברי הסיעה יסימו את הקריירה בכלא ושרון יסיים אותה בקבר...
      ככה זה כשיש מפלגה עם המון כתמים

      הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה ליכודניק - לפי האיות

      מצביע קדימה, 26/12/05 16:35

      כודם = קודם

      הגב לתגובה זו

      • זה כדי לא לומר קדימה (ל''ת)

        קדימה זו מילה, 26/12/05 16:52

        הגב לתגובה זו

    • נו באמת, מה נשמע יותר טוב?!

      ###############, 26/12/05 16:41

      מתלוצץ עם רופאיו או מתלוצץ עם סוהריו?

      הגב לתגובה זו

    • זה לא יפה לדבר כך על ראש ממשלה

      ya, 26/12/05 16:48

      אריק שרון ילך לבית אבות כמו כל סבא טוב

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    כתם שחור

    עוזי, 26/12/05 15:49

    מפלגת קדימה היא כתם שחור על הפוליטיקה הישראלית ואינני מבין מה ציפי לבני עושה שם, חבל, כי מפלגת המושחתים, קרי ''קדימה'' עלולה להכתים גם אותה בהמשך...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    המפלגה זה רק איש אחד...

    איש ''קדימה'', 26/12/05 15:48

    אין יורש פוטנציאלי לשרון. אין מוסדות. אין מצע. אין שום דבר משותף בין חברינו מהשמאל לבין אלו שבאו מהליכוד. מה נעשה אם שרון ייצא מהתמונה? תחשבו עכשיו, אחר-כך זה יהיה מאוחר מדי...

    כל המפלגה זה רק איש אחד: זקן, חולה ושמן...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    במוחו של השבץ נשאר כתם משרון

    יוסי, 26/12/05 15:44

    עובדים עלינו בעיניים... צריך לשלוח את הזקן הסנילי דחוף לחוה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אזהרה לעומרי

    יגאל כהן, 26/12/05 15:43

    אם עד סוף החודש אתה לא מעביר לי את הצ'ק על מאות התגוובות שכתבתי אני יוצא לעיתונות.

    הגב לתגובה זו

    • מתחזה

      יגאל כהן, 26/12/05 16:12

      אני הכלבלב של עומרי...ואני מוכן להיות כלבלב בחינם...
      רק עומרי אל תשכח לזרוק מילה עליי במכרז באשדוד! דיר באלק!

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    רפואה שלמה לרודן והכתם וחור השמאלני

    גדעון, 26/12/05 15:37

    שלו עשה עוול לציבור רחב בעם וזרק לכלבים את תושבי הגוש ללא רחמים
    לא נסלח לך

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הפוך על הפוך

    ספינולוג צמרתי, 26/12/05 15:36

    במדינת הפריירים מספיקה לחיצה אחת על דיאודורנט בכדי להשכיח את הכיח.

    לאדם ממוצע בגילו של שרון סיכויים רבים יותר למות בשיבה טובה ב4 ורבע השנים הקרובות מאשר לא.
    עד אז רמת התפקוד שלו תהייה כמו כל קשיש במצבו.
    לו נדרשו רופאים לקבוע אם סביר שאדם במצבו צריך לעבוד 12 שעות ביום היו פוסלים זאת על הסף.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    באמת..אין קונספירציה.... (ל''ת)

    משה, 26/12/05 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בריאות טובה ואריכות ימים !!!!

    אבי, 26/12/05 15:31

    אמן.

    הגב לתגובה זו

    • הוא באמת זקוק לאיחול הזה (ל''ת)

      הוא רגל אחת, 26/12/05 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה זה משנה. הוא אב האומה והתקשורת מסוממת ממנו (ל''ת)

    דב, 26/12/05 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מעריב - שנאתכם לרה''מ נוטפת מהכתבה

    דני, 26/12/05 15:25

    הרופאים אומרים 118 קילו אבל אתם ממשיכים להתעקש להזכיר רופא ''בכיר'' שטוען 140 קילו
    לא נמאס לכם כבר?
    אז יש לו מום בלב
    במקום להודות שמצאו את זה ויתקנו את זה אתם כותבים כאילו הוא מתפרק לנו מול העיניים
    דייייייייייייייייייייייייייי!!!!

    הגב לתגובה זו

    • YOU BETTER READ THIS

      ME, 26/12/05 16:54

      שרון לא היה כשיר לקבל החלטות במהלך אשפוזו
      יום שני, 26 בדצמבר 2005, 15:05 מאת: מערכת וואלה!

      ראש הממשלה, אריאל שרון, לא היה כשיר לקבל החלטות ולכהן בתפקידו בזמן אישפוזו בבית החולים, כך אמר פרופסור חיים לוטן, רופאו של ראש הממשלה. פרופ' לוטן אמר במסיבת עיתונאים כי הקשיים בדיבור מהם סבל שרון הקשו עליו. בגלי צה''ל דווח, כי במהלך אישפוזו התעקשו יועציו של ראש הממשלה כי הוא כשיר, ואין כל צורך להעביר את סמכויותיו.
      ARE YOU SHURE IT WILL NEVER HAPPENED IN THE COMMING YEARS?? I DON'T THINK SO

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הרופאים התבלבלו - יש לו כתם בל ימחה בלב וחור ענק במוח. (ל''ת)

    כך הוא עשה, 26/12/05 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חור בלב, כתם במוח, זריקות פעמיים ביום, צינטור ''הוא בסדר מתלוצץ עם '' (ל''ת)

    ניר, 26/12/05 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לדעת הרופאים זה כתם כתום, האסון שהוא עשה זה כתם לכל החיים (ל''ת)

    אורי, 26/12/05 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    גם ברקורד שלו נשארו מלא כתמים! (ל''ת)

    הסטוריון, 26/12/05 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חוק פנסיה

    צבריקו, 26/12/05 15:09

    במדינ ה דמוקרטית חוק הפנסיה שווה לכל נפש, גולל חברי ממשלה,
    ראש הממשלה, כולם הביתה אחרי 67
    אבל מה לעשות, אנחנו לא מדינה אם חוקים שווים לכולם.
    לכן, אני מציע, לא צריך בחירות,
    הכל קנוי

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עודף משקל???????????

    בר, 26/12/05 15:07

    טוב לפחות שיועצי התקשורת הסכימו להודות ששרון סובל מעודף משקל
    נו באמת עדיף לא לפרסם מאשר לפרסם דו''ח מפוברק שנכתב ע''י אייל ארד וחובבי ממלכת שרון בגיבוי הרופאים שגם התגייסו לתעמולה
    דמוקרטיה אלק....

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מעניין שכל אתר מפרסם משהו שונה (ל''ת)

    חשוד, חשוד מאד, 26/12/05 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רוצה הסבר! מה זה ''כתם במוח'' ו''חור

    מודאגת, 26/12/05 15:02

    בלב'' ????????? אל תסבנו אותנו..

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל53 היי רגועה

      ד''ר שיין, 26/12/05 15:34

      כתם במוח הינו דבר שכיח באוכלוסיה שעוברת שבץ קל יותר וקל פחות.הדבר דומה לאדם שנשרטה לו האצבע ונשארת צלקת שאינה מזיקה,כך גם הכתם שבו מדובר.
      לעניין החור בלב גם כאן היי רגועה תופעה זו אינה נדירה ומופיעה לפעמים אף אצל תינוקות ואז מחכים תקופה ועוברים בדיקות כל חצי שנה ובמידה ולא התאחה החור אז ניתן לתקן שוב גם כאן אין מדובר בסכנת חיים או סכנה תפקודית כלשהי.
      מקווה שהצלחתי להרגעך מעט.

      הגב לתגובה זו

      • ממש מרגיע. האיש צעיר ואתלט, לא שמתם לב? (ל''ת)

        ד''ר כהן., 26/12/05 21:26

        הגב לתגובה זו

    • הסבר יותר מפורט

      מומחא לעניני, 26/12/05 16:16

      גם אני מאד מודאג משום שכתם במוח משמעו כי ראש הממשלה רגל אחת בקבר וכי לא נותר לו עוד זמן רב, מומלץ מאד להחליפו במנהיג אחר בלי כתם במוח.
      כתמים במוח אינם נובעים משבצים התקפי לב וכדו' אלא מאיבוד השפיות כתוצאה מגילו המופלג, אבל לא רק זקנים מאבדים את השפיות ומקבלים כתם במוח, להערכתי, כל חברי מפלגת קדימה נוסעים עמם כתם גדול מאד במוח...

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    שרון סובל גם מחוסר רגישות למי שלא במעמדו הכלכלי.מאטימות ומרוע ושקרן (ל''ת)

    אילנה, 26/12/05 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שיפרוש, ינוח וננוח מרעתו וחבר מריעיו (ל''ת)

    ב, 26/12/05 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שמתם לב לציטוט: אין השפעה על תפקודו?

    צ'ופצי'ק, 26/12/05 15:00

    כלומר, הבנאדם מתפקד כל הזמן כמו אחד אחרי ארוע מוחי, עם עורקי לב סתומים, וכתם במוח.
    זה ראש הממשלה שלנו... ואיייייייייי

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא משפיע על תפקודו. לפי זה הוא.........

    יהודי, 26/12/05 14:59

    יכול גם לרוץ מאה מטר באולימפידה. תגידו רופאי ראש הממשלה, האם אלו שמכתיבים לכם מה לומר לציבור, מתחשבים גם באמינותכם כרופאים וכבני אדם. היכן השבועה הרפואית שבה אתם מתחייבים לא רק לטפל במסירות במטופל. אלא גם (כמו במקרה של ראש ממשלה) להגיד לנוגעים בדבר, (שזה העם בישראל.) את האמת. כי עם כל הרצון לשמור על חסיון רפואי של האיש שרון. הוא משרת (או צריך לשרת) את עמו כראש ממשלה. ולכן מצב בריאותו, מחייב את רופאיו בדיווח אמת. כי בחיינו ובחיי המדינה הדבר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בול במטרה. (ל''ת)

      אלי, 26/12/05 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    שקר

    שי, 26/12/05 14:56

    שוקל לפחות 150 אז מי יציל אותו?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רק כתם במוח גורם להתנתקות

    אליק, 26/12/05 14:56

    קדימה לבית חולים ולחווה

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לכל החלאות ..מדובר בביריאות בן אדם

    אלונה, 26/12/05 14:55

    איכס.....

    קודם כל תאחלו לו בריאות כבן אדם

    אחר כך תכניסו את הפוליטיקה הדבילית ואת החולניות שלכם

    הגב לתגובה זו

    • סייג לחוכמה

      ע.ב, 26/12/05 15:25

      אלונה הנכבדה . אולי תכניסי לראשך שמרבית המגיבים מתיחסים לבריאותו/חוסר בריאותו של ראש ממשלה ,ולא של האיש אריק שרון. נראה לך שאדם שיכול לשנות את חייה של מדינה שלמה,יחד עם העובדה שכאדם הוא שקרן פתולוגי ומושחת, סובל מכל מה שנאמר כאן,ואנחנו עוד נבחר בו???

      הגב לתגובה זו

      • ע.ב, לך תמצא אנשים שלא כאלה! (ל''ת)

        המתנתק, 26/12/05 16:06

        הגב לתגובה זו

    • מאחל לו חיים רעים וקשים בכלא (ל''ת)

      דניאל, 26/12/05 15:30

      הגב לתגובה זו

    • מי כאן בן אדם? (ל''ת)

      בטח לא שרון., 26/12/05 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    בראש הליכוד יש כריש פוליטי ובראש של קדימה יש קריש דם.

    זאב, 26/12/05 14:53

    בראש הליכוד יש כריש פוליטי ובראש של קדימה יש קריש דם.

    הגב לתגובה זו

    • צבוֹע פוליטי ולא כריש (ל''ת)

      משקיף, 26/12/05 17:13

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עם שינאה תהומית כמו פה לא צריך סקרים

    ימימה צמח, 26/12/05 14:51

    האמת יוצאת לאור בלי הסקרים השיקריים של קדימה, על המנדטים הנפלאים שהם צברוץ אז!!!

    רבותי אתם כאן בתגובות שלכם אמרתםיותר מכל כמה מנדטים יש לקדימה

    00000000000000000
    ולא יותר

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ראש הממשלה האמיתי בן 41

    יודע דבר, 26/12/05 14:51

    גם הוא עם עודף משקל , אבל בגילו זה עוד נסבל.
    עומרי יליד 1964

    הגב לתגובה זו

    • כ''כ נכון! (ל''ת)

      גאון., 26/12/05 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    במוחו יש הרבה כתמים וזו הבעיה!

    ד''ר חן, 26/12/05 14:49

    לפיכך יש לדרוש תשובה רישמית של ה MRI, שם ניתן לראות בכמה אוטמים מדובר, מהגוטלם ומה גילם (טרי או ישן).

    עד עתה לא אמרו כלום!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שלושה חודשי מנוחה

    חיפאי, 26/12/05 14:49

    אחרי צינתור חייבים כמה חודשי מנוחה, ולכן בפועל אם תהיה הסלמה ותהיה, הרי אין לנו ראש ממשלה, אלא חבורת גמדים טרמפיסטים על גבו של שרון.
    הציבור חייב להכריע בין פרץ לנתניהו.
    שרון הוא סוס מת.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בנאדם בגילו צריך להזדקן בבית גיל הזהב או בבית הכלא...

    זאב, 26/12/05 14:47

    בנאדם בגילו צריך להזדקן בכבוד בבית גיל הזהב או בבית הכלא... ולא להנהיג מדינה עמוסת בעיות ומתחים כמו מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הכתם כתום חברים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חיים, 26/12/05 14:41

    הגב לתגובה זו

    • גנב !!!!

      סקיפר, 26/12/05 14:46

      גנבת לי את הכותרת.

      :-)

      הגב לתגובה זו

    • חור שחור

      Avi Ecuador, 26/12/05 14:52

      כל אור שחודר אליו נבלע.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שוקל לפחות 160, בטוח לא 118... (ל''ת)

    יוסי, 26/12/05 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שחיתות-שקר גם בדו''ח הרפואי

    מומחית לתזונה, 26/12/05 14:40

    שרון שוקל מעל 140 קילו. האם רואים את הציבור כחסרי הבנה ודעת?
    בעידן הטלוויזיה לא ניתן להסתיר את
    מימדיו של ראש הממשלה, את כרסו,
    את הליכתו ואת התנשפותו. ואם שקר זה בולט לכל עין, באיזה שקרים אחרים מפטמים אותנו ? שחיתות, שחיתות ועוד שחיתות בכל נושא ובכל הרבדים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכל ה''רופאים'' שמגיבים פה

    אלי, 26/12/05 14:40

    1. תאכלו את הלב. הרופאים קבעו שמצבו טוב והארוע לא ישפיע על תפקודו.
    2. כל ה''אבחנות'' שלכם שוות לתחת. רק האבחנות שפורסמו בדו''ח הנ''ל מקובלות.
    3. שרון יהיה ראש ממשלה עוד 4 שנים טובות ואתם תמשיכו ליילל בטוקבקים.
    4. מאחל לכם (ולי) בריאות כמו של שרון כאשר תגיעו לגילו.

    הגב לתגובה זו

    • טוק בק מוזמן! כמה משלמים לך? (ל''ת)

      מאיר, 26/12/05 14:55

      הגב לתגובה זו

      • לצערי לא משלמים לי. תגיב לעניין (ל''ת)

        אלי, 26/12/05 15:10

        הגב לתגובה זו

        • רמאי - אני מכיר אותך. משלמים לך מקדימה. (ל''ת)

          דן, 26/12/05 15:25

          הגב לתגובה זו

          • דן, כדי שתעבור אבחון

            המתנתק, 26/12/05 16:08

            אתה מאותם אנשי ימין אשר מעבירים דעות קדומות כמחלה אלוהית.

            הגב לתגובה זו

            • גם אני רוצה כסף עבור תגובות

              דן, 26/12/05 17:16

              אתה מאותם אנשים שיימכרו ערכים תמורת נזיד עדשים....
              גם תגובות נגד אמא שלך אתה מוכן לרשום תמורת כסף?
              מעניין אם יש לכם בכלל ערכים שם בסמול הצועד קדימה....

              הגב לתגובה זו

            • לדן שטוען שהוא מכיר אותי ומשקר

              אלי, 26/12/05 19:38

              אין לי מושג מי אתה, ולך אין מושג מי אני.
              מכך יוצא שאתה הוא הרמאי, אלא אם תוכיח שאתה מכיר אותי (גיל, מקום מגורים....).
              ולגבי מה שכתבת ל''המתנתק'',
              תבין שמי שיש לו ערכים שונים משלך, עדיין יש לו ערכים.
              אולי אתה לא אוהב את הערכים שלו אבל הם עדיין ערכים.
              ואם אתה רוצה כסף תמורת התגובות שלך, תפנה לליכוד או למפלגת ימין אחרת ותבקש. לפי הרמה שאתה כותב, לא נראה לי שתקבל אפילו אגורה שחוקה.

              הגב לתגובה זו

            • לאלי....

              המתנתק, 26/12/05 21:03

              אני לא מבקש כסף תמורת תגובות(כנראה שעוד לא הפנת את התגובה שלי או שלא הבנת).
              זה לא ערכים, זאתי טיפשות לקבוע דעות קדומות חסרות שחר ופותחים פה כאילו הם צדיקים.
              זה לא בסדר, זה לא ערכים - זוהי רודנות של רבנים ''צדיקים'' שמעבירים ''מסר חינוכי'' ושאומרים דברי שווא על אלוהים או אחרים.
              בן אדם מקבל ערכים ולא נולד איתם, אם בן-אדם יהיה לו את החופש לבחור זאת - לך תדע..

              הגב לתגובה זו

            • הגבתי לדן ולא לך (ל''ת)

              אלי, 26/12/05 23:26

              הגב לתגובה זו

    • לאלי מ-36

      ciccio, 26/12/05 15:18

      אתה מדחיקן, גם לא מקצועי!
      אתה מתאים לחבורת התחמנים, שרון-אולמרט.
      לך תקרא קצת על חוליים מהסוג הזה ואולי תחכים.
      אין לך מושג בפוליטיקה, כשתלמד, אולי תבין גם למה מרחו אותך.

      הגב לתגובה זו

      • ל CICCIO שחושב שהוא מבין

        אלי, 26/12/05 19:32

        לעומת כל חובבי הקונספירציה שכותבים פה, אני יודע לקרוא ולהבין מה קורה.
        את החולי הנ''ל אני מכיר ממשפחתי הקרובה ואני יודע בדיוק מה זה אומר.
        לגבי מושג בפוליטיקה, נחיה ונראה ובעוד 3 נדע חודשים מי צדק ומי לא.

        הגב לתגובה זו

    • תאחל לעצמך כזאת בריאות גרועה. מגיב בשכר מלשכת שרון. לכי תכיני קפה! (ל''ת)

      למזכירה, 27/12/05 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אמא של שרון

    גסי, 26/12/05 14:37

    בכפר מלל הדבר ידוע.
    אמא של שרון התגיירה אחרי שהוא נולד.
    אריק לא יהודי. הדם שנפרץ לו במוח הוא לא דם יהודי.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם אמא של פרס?

      יהודה ערב, 26/12/05 14:50

      כמובן ששכחת את האמא הערביה של פרס.
      נראה לי שהיא האמא של שרון ופרס.
      ומה עם המניות שיש לשניהם בכור?
      סרק
      סרק
      סרק

      הגב לתגובה זו

      • האמא הערבייה של פרס זו המצאה של פרס עצמו, שאמר: ''מה עוד תגידו, תכף

        עיתונאית, 27/12/05 00:13

        תמציאו שאמא שלי ערבייה''.

        צר לי לאכזב אותך, זה לא הימין המציא אלא פרס עצמו!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • איפה תחקירני מעריב הטובים, אנו רוצים לדעת אם זה נכון! אמא של עריק (ל''ת)

      ..............?, 27/12/05 00:14

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שקרים שקרים מתוצרת עומרי סדאם (ל''ת)

    כולו כאזב, 26/12/05 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    120/80 לאדם שעבר שבץ????

    ד''ר בנימיני, 26/12/05 14:33

    על מי אתם עובדים אדיוטים!!! זה לחץ דם אופטימאלי שגם לצעירים וטובים ממנו מבחינה בריאותית לא תמיד יש. מה גם שכידוע לחץ דם גבוה הוא ממאפיני אנשים שעברו שבץ.

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בעם שעבר ארוע מוחי (ל''ת)

      Avi Ecuador, 26/12/05 14:50

      הגב לתגובה זו

      • אבי, מדובר פה במשהו שחסר לך(שכל) (ל''ת)

        המתנתק, 26/12/05 16:08

        הגב לתגובה זו

        • כן, את קנה מידה

          Avi Ecuador, 26/12/05 16:12

          ל''שכל'' היום בחלם ותודה על שאין לי.

          הגב לתגובה זו

          • הנה ה''צדיק'' התורן...

            המתנתק, 26/12/05 21:05

            יופי שהבנת שזה בציניות - אחלה.
            הבנתי מהתגובה שלך שאתה גם עובר אירוע מוחי(עוד אחת בקטנה).
            חוץ מזה שמהלך שרון היה נכון(לפחות לפי דעתי) ובלי כשר למצב תפקודו.

            הגב לתגובה זו

    • צודק גדי

      מיכל, 26/12/05 17:36

      כל מה שהם רוצים זה שיתנו להם להמשיך לשבת בשקט.
      כאילו שהם מונעים איזשהו פשע...

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הסיבה לפרסם מצבו הרפואי של שרון

    אחד שיודע, 26/12/05 14:31

    לכל מי שמתפלא מדוע מפרסם שרון את מצבו הרפואי החמור התשובה היא פשוטה.
    ברגע שיורשע הוא יוכל לבקש הקלה בעונש......

    הגב לתגובה זו

    • כן, תמיד יוכלל לטעון

      Avi Ecuador, 26/12/05 15:06

      שמעשיו נעשו בגלל אי שפיות, יהיו הרבה רופאים שיהיו מוכנים להעיד לטובתו.
      יביאו מסמכים לרוב.

      הגב לתגובה זו

      • אבי, אתה כולה עושה ספקולציה.

        המתנתק, 26/12/05 16:09

        למשל: אפשר להגיד באותה מידה שהופעלו לחץ על הרופאים מטעם מתמודדים ואני ימין לשקר את הדו''ח. ובאותה מידה ההפך - הכל ספקולציות. כרגע מדברים על עובדות, מובן?

        הגב לתגובה זו

        • הכל בגבול השכל הישר

          Avi Ecuador, 26/12/05 18:20

          ותואם את ההגיון דבר שחסר בחלם היום

          הגב לתגובה זו

          • שכל ישר יכול לפגוע ביכולות

            המתנתק, 26/12/05 21:07

            האישיות של בני אדם. תשאל את קארל מארקס ואיינשטין, הוא לא השתמש באותו ''שכל ישר'' שקיבל המשפחה שנולד כיהודי ולא האמין בקיום אלוהים - הוא לא הלך עם ה''שכל הישר'' הוא הלך עם הנכון, אחד שמוכן למוכן להוציא דברים שאף אחד לא חשב עליהם.

            הגב לתגובה זו

            • השמאל ו''מנהיגנו'' עושים הפוך מהנכון! (ל''ת)

              Avi Ecuador, 28/12/05 01:15

              הגב לתגובה זו

  • 31.

    לישראלי שפוי 12

    Avi Ecuador, 26/12/05 14:31

    מתיחסים לעם כאידיוטים
    וכנראה שה''שליטים'' חושבים שהם יודעים במי מדובר.
    שיסבירו גם לעם באיזה איזור במוח נמצאים הכתמים ועל איזה חלק בתיפקוד הם אחראים.
    שיסבירו לנו גם הרופאים אם היו ממליצים לחולה שעבר שבץ או מספר שבצים לעבוד בעבודה שדורשת מתח ואחריות ואם היו נותנים למנתח מוח שעבר שבץ שינתח אותם.
    את השמאל כמובן חופשי; תחלופת מוח אולי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הכתם של מוחו הוא כתום במקרה??

    אני, 26/12/05 14:29

    רוה''מ סובל מאירוע מוחי, 50 ק''ג מיותרים, חור בלב, אבנים בכליות (עיין רוטר) צולע ברגל (ממלחמת העצמאות), לחץ גם גבוה, אבל העיקר שהוא בריא. יש כמה אנשים נחמדים בבתי אבות שמתפקדים בצורה דומה וחושבים שהם מנהלים את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שרון שוקל 118 קילוגרם?????????????

    רובאוס, 26/12/05 14:29

    זה אולי המשקל שהוא צריך להוריד כדי להראות כמו בנאדם.
    אני מניח שהוא עולה על משקל תעשייתי כי משקל רגיל מתפקע מהעומס...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מום בלב כתם במוח אבל הוא ממש בסדר!

    מורי אל כניס, 26/12/05 14:29

    אפילו בריא!!! העיקר שיבצע את מדיניות השמאל.

    אם זה היה נתניהו הרי כבר היו שולחים אותו מזמן לבית לווינשטיין והיינו רואים הפגנות מול ביתו ודרישות כל אמצעי התקשורת שיתפטר.

    הגב לתגובה זו

    • הוא בסדר, בוחריו עיוורים חרשים וסתומים !!@@!!@@!!@@!!@@!!@@!!@@!!@@ (ל''ת)

      אבא של המושחתים, 26/12/05 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מקרה אידיאלי לבטוח חיים.

    יצחק, 26/12/05 14:26

    אין בעולם סוכן בטוח שיהיה מוכן לבטח גבר בן 78 עם כתם במוח לאחר שבץ חור בלב ,טיפול בנוגדי קרישה העלול לגרום לדמומים לא רצויים ומשקל בין 120-140 ק''ג.
    למה אנו צריכים סחורה פגומה כזו בתפקיד ראש הממשלה?
    אגב, בזמנו בשום אופן לא הבנתי מדוע שרון מתעקש לבצע את העיסקה עם החיזבלה בה שוחררו מאות מחבלים, הופקר רון ארד והכל כדי לשחרר סוחר סמים המקורב למשפחתו. שלמנו כבר בדם על העיסקה המטומטמת הזו כי חלק מהמחבלים ששוחררו חזרו לרצוח יהודים. היתכן שכבר אז היה לו כתם במוח או אולי חוסר לב ולא רק חור בלב?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יאלהה עוד אירוע אחד קטנטן... (ל''ת)

    י, 26/12/05 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זמנו עבר!! תראו מי מספר 2 (ל''ת)

    רק לא ''קדימה'', 26/12/05 14:21

    הגב לתגובה זו

    • רק לא שרון !! רק לא אולמרט !! רק לא בראון !! רק לא עומרי !! (ל''ת)

      רק לא שחיתות!!, 26/12/05 14:47

      הגב לתגובה זו

      • מי עדיף?

        *, 26/12/05 15:14

        לאאא בואו נצביע ביבי יותר טוב!!!

        כן בטח! (בציניות מוחלטת!)

        הגב לתגובה זו

        • ביבי אכן ראוי (ל''ת)

          ממ, 26/12/05 15:43

          הגב לתגובה זו

          • ראוי לקבל שבץ.. (ל''ת)

            המתנתק, 26/12/05 16:10

            הגב לתגובה זו

            • מה השנאה הזאת?

              שובי דובי, 26/12/05 16:36

              המתנתק, תהיה רגע כן עם עצמך. למה אתה שונא את ביבי? האם באמת הוא עשה רק דברים רעים? נסה לחשוב עצמאית ולשתחרר משטיפת המח שעברת.

              הגב לתגובה זו

            • האיש מעורר חלחלה - שיעזוב

              עוד מתנתק, 26/12/05 18:50

              לארה''ב או לאיטליה רק לא פה

              הגב לתגובה זו

            • שובי דובי, בוא תקרא ותבין

              המתנתק, 26/12/05 21:09

              מדיניותו של ביבי בכלכלה פגעה בטווח הקצר ולא תשפר את הטווח הארוך לזמן מה. למשל: הפרטה.
              ההפרטה אומנם טובה לטווח הקצר, אבל להתחשב ברווחי החברה שהופרטו בשנה החולפת - זה רק מראה כמה כסף פספסנו!!!!
              אנחנו עוד נצטער על המהלך הדבילי הזה.
              זה אומנם יוביל לתחרות, אבל תחרות לא מתאימה למצבה הנוכחי של ישראל(לפחות כרגע).

              הגב לתגובה זו

        • ביבי עדיף

          שובי דובי, 26/12/05 15:46

          בלי ציניות.

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    אם בזה הם מוכנים להודות...

    כמו בבריה''מ, 26/12/05 14:21

    נותר רק לנחש כמה הפוליטבירו מסתיר מאיתנו, הא?!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חור בלב... פגם די שכיח? חחחחה

    דן, 26/12/05 14:21

    מה לא יעשו יועצי ורופאי שרון כדי לשכנע אותנו שהוא בריא לחלוטין....
    חור בלב - פגם די שכיח
    כתם במוח - משהו קל וזניח לגמרי
    משקל - לא נורא, די שכיח 145 ק''ג
    צנתור - סתם בדיקה שכולם עוברים
    אז רבותי -
    תבחרו אתם במצב הזה של המדינה קשיש במשקל 145 ק''ג עם חור בלב וכתם במוח אחרי שבץ מוחי
    ותהנו
    לא מגיע לכם כנראה יותר מזה. לזה ראויים כל התומכים שלו.
    אני - אבחר באדם בלי חור בלב ובלי כתם במוח, ומעט יותר צעיר

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לפחות יש לו מוח ולב

    מוטי, 26/12/05 14:19

    מה שנראה לפעמים כלא הגיוני בעליל,בכל מקרה הרופאים טועים , יש לו חור במוח וכתם בלב.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי, אתה גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צחקתי!!! (ל''ת)

      סתיו, 27/12/05 00:16

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    דין מפץ כדין שבץ

    זינזנה, 26/12/05 14:18

    עד 120 ''דקות''

    הגב לתגובה זו

    • חחח גדול... (ל''ת)

      ל, 26/12/05 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכתם במח זה לא מהשבץ

    ארז, 26/12/05 14:13

    זה בגלל שרק ככה הוא היה מסוגל להורות על גרוש אלפי אזרחים מביתם ומבלי לדאוג להם אח''כ. אם היו מצלמים את הלב היו מגלים שאין לו לב כדי שיוכל להורות על מסירת ירושלים והשומרון ופינוי עוד מאה אלף יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכל אלה בקדימה יש כתמים מאחורה

    גם השמש לא, 26/12/05 14:13

    כל המושחתים שהצטרפו לקדימה יש עליהם כתמים גדולים מאוד. ולא רק לשרון.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה נעשה אם ניתקע עם 40 חברי כנסת מקדימה בלי שרון?? (ל''ת)

    חשבתם, 26/12/05 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כתם בצורת $ במרכז הראייה (ל''ת)

    השוחד מעוור, 26/12/05 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנחנו נתמוך רק בשרון מנהיג אמיתי (ל''ת)

    משה, 26/12/05 14:10

    הגב לתגובה זו

    • תצביע לשרון, ובמהרה תקבל אולמרט...

      רובאוס, 26/12/05 14:26

      מבלי לאחל שום רע לאיש, רק להיות ריאלים.
      שרון יכול לתפקד עוד כמה שנים, אבל מאוד סביר שלא.
      אירוע מוחי, בעיות בלב, עודף משקל היסטרי... הכתובת רשומה על הקיר.
      תצביע לשרון ומהר יותר ממה שחשבת תתקע עם אולמרט וציפי ליבני.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    180/70 אחרי כמה נורמיטן?

    ברוריה, 26/12/05 14:07

    ואם יש לו פחות מ200 אני צנצנת. וסוכר? ושוחמנים בדם? כמה סטטינים הוא לוקח? ושלא יספרו לנו על מצבו הבריאותי בראש ובכלל אחרי כל הכדורים האלה. אין בית בישראל שלא יודע מה עושים כל המצבים האלה והכדורים שהוא לוקח בגללם עושים למוח. אלציימר. וזה יקפוץ עליו מרגע הזה לרגע הבא.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שיש לנו ראש ממשלה למספר חודשים

      יעקב, 26/12/05 14:27

      זה ממש לא לעניין לבחור בראש ממשלה שיאבד את תפקודו בתוך מספר חודשים.

      בלית ברירה אני כנראה אבחר בנתניהו כי פשוט אין כרגע שומ מועמד אחר שמסוגל לשאת בתפקיד רוה''מ.

      אין כל הבדל מהותי בעמדות המדיניות בין שרון לנתניהו. עמיר פרץ הוא קומוניסט וזה כבר עניין אחר.

      הגב לתגובה זו

    • אההה... אלצהיימר... זה מסביר למה הוא שכח את עקורי קטיף בזבל. (ל''ת)

      הורה היאחזות, 26/12/05 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל מה שקשור בשרון הוא ספין תקשורתי שקרים (ל''ת)

    משה, 26/12/05 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רב הנסתר על הגלוי !

    ד. שרון, 26/12/05 13:59

    באמת חשבתם שיפרסו את כל האמת ? ובמיוחד לאדם בגילו ?
    זה לא רציני !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שאלה

    ישראלי שפוי, 26/12/05 13:59

    האם מישהו מהקוראים היה מוכן להעסיק בחברה בבעלותו אדם בן 78 ששוקל לפחות 150 ק''ג, אחרי אירוע מוחי ולפני צינתור אפילו ברבע משרה?

    אתם הולכים לבחור את האיש הזה לראש ממשלה?

    על הפתק של קדימה צריך לרשום אזהרה: בחרתם שרון קיבלתם אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז! (ל''ת)

      אורן מאיר, 26/12/05 14:34

      הגב לתגובה זו

    • גם בחווה לא היו מקבלים אותו (ל''ת)

      אורי, 26/12/05 15:32

      הגב לתגובה זו

    • תאכלס...הכל רק לא שרון !

      לכודניק לשעבר, 26/12/05 16:15

      דיקטטור מטורף עב כרס שמנסה להוביל את כולנו לסברא ושתילה יהודי !
      בבחירות הבאות רק לאחוד הלאומי !
      ....ואם אתם נשאלים על ידי סוקרים (במשאלים טלפונים) רצוי לשקר ולאמר קדימה\עבודה כדי שמפלתם תהיה מושלמת !

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כמצרים היינו לסוריה דמינו

    אזרח מודאג, 26/12/05 13:56

    מדינת ישראל הופכת בחסות שרון ובניו מדמוקרטיה מערבית לתיאוקרטיה חשוכה במיטב המסורת המזרח תיכונית.

    מישהו מאמין לכל הספינולוגים וחבורת השקרנים אייל ארד וייסגלס וחבריהם?

    שרון שוקל 110 כמו שדין נצרים כדין ת''א...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נו, זה ברור - זה לא אותו אדם! (ל''ת)

    ש הלוי, 26/12/05 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ידיעות אחרונות= פראבדה

    עיתון זבלי, 26/12/05 13:52

    שמעון שיפר השופר של שרון.ידיעות הוא ''העיתון של הממשלה'' לא של ''המדינה'' ,בעיתון הזה פרס הוא ראש הממשלה,וסילבאן שלום הוא ראש הליכוד. זה עיתון זה? זה בררה!

    הגב לתגובה זו

    • חופשי...

      מישהי, 26/12/05 20:14

      ומעריב זאת הקיצוניות השניה.
      המון דעות אישיות, בדיחות מוסתרות לא מוסתרות, וביקורות שנויות במחלוקת.
      זה באמת עיתון לעם.

      הגב לתגובה זו

      • ההבדל בין ידיעות ומעריב - כנסו - הוא לטובת מעריב:

        ד''ר אורי ליפשיץ, 26/12/05 20:37

        ידיעות זה עיתון נגד היהודים ובעד הפלשתינאים.

        הם לא קשובים לרחשי לב העם.

        מעריב - גם הם שמאלנים, אבל יש הבדל!!! מעריב יודעים שיש דבר כזה קוראים עם שכל ולב.

        והקוראים האלה אבלים על חורבן 25 קהילות יהודיות, על הרס משפחות, על אובדן פרנסתן כשהאבות בני 50 ו-60 ואין להם יותר סיכוי להתפרנס, על חורבן בתי כנסת בהם נאמרו תפילות ונזעקו זעקות. על עקירת קברי המתים, ביניהם חללי צה''ל, ילדים, ניצולי שואה ונרצחי פיגועים.

        לא, מעריב אינם ימנים. אל תטעו. אבל הם משתדלים מדי פעם - לפחות האתר שלהם - לא להיות פראבדה (תעמולה), אלא עיתון שמבטא את כולם. גם את השמאלנים שמופתעים משום מה מהקסאמים באשקלון, וגם את הימנים (שזה רוב העם, לפי חשבון פשוט של כל קולות הימין במפלגות המפוצלות בכל כנסת שאי פעם היתה).

        ידיעות אחרונות או אידיוט אחרונות בעצם - עוד לא גילו שרוב העם ימני, הם גם לא גילו עדיין שאנחנו רוצים להתבטא, ושכואב לנו, ושאנחנו לא מטומטמים אלא אנשים חושבים וביקורתיים שרואים את המצב נכוחה.

        בשביל אידיוט )והאתר שלהם) אנחנו חבורת טיפשים שאוכלים את מה שמאכילים אותם. הם מזלזלים בנו.

        הגב לתגובה זו

        • ידיעות האנטישמיים יודעים טוב מאוד שהימין

          הוא רוב, 26/12/05 21:43

          אבל זה לא מעניין אותם.

          כל עוד האוליגרכיה השלטת בפרקליטות ובבג''ץ הפרו ערבים היא של האליטות הסמולניות אשכנזיות. העם יבחר מה שהוא רוצה והארבלים והמזוזים למינהם יסבירו למנהיגים מה נכון כדי להשאר מחוץ לכלא (כולל הצאצאים של המנהיגים הרופסים שלנו).

          וכך מה שלא הצליחו 100 שנות טרור ערבי לעשות ליישוב יהודי אחד, מצליח מנהיג שמן אחד לעשות עם אישור מוסרי מהבג''ץ.

          ערפאת ניסה עשרות שנים להתחיל בתוכנית השלבים ונכשל, עד שבא שרון והצליח.

          הגב לתגובה זו

          • הוא לא רק שמן, הוא גם מתנהג כמו גוי! (ל''ת)

            מנטה, 27/12/05 00:17

            הגב לתגובה זו

  • 8.

    הכול סביב שרון - שקר! (ל''ת)

    בוריס, 26/12/05 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה הכול שטויות?

    מיכל, 26/12/05 13:51

    בעיה בקרישת דם? עודף משקל? צינטור? (ומן הסתם שומנים בדם, סוכר גבוה ובעיות בתפקודי כליות - זה הולך טוב ביחד עם הגיל ועם השומן, שלא לדבר על לחץ דם גבוה)?
    זה הכול שטויות!
    מדובר באדם צעיר ומבטיח, שלמעשה זורח מרוב בריאות וכלל לא ברור למה הרופאים הפרנואידים בכלל הלחליטו לאשפז אדם כה שופע חיוניות ומרץ נעורים.

    מזכיר את ברז'נייב בימיו הטובים, כשהיו מעמידים אותו לנופף באחד במאי ולהראות לכולם כמה הוא מתפקד.

    הגב לתגובה זו

    • גדולללללל.......... (ל''ת)

      בן, 26/12/05 14:53

      הגב לתגובה זו

    • לי זה מזכיר את האגדה-מיתוס הספרדי

      אילן, 26/12/05 15:19

      אל-סיד,שגם לאחר שמת,הציבו אותו חייליו עם חנית ביד על סוס כדי להפחיד את האויב ולהכניס מוטיבציה בלוחמים,נראה שגם במקרה הזה זה עובד.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כמו במדינות ערב

    אאא, 26/12/05 13:47

    גם שם משפצים את המסמכים הרפואיים לטובת שימור הדיקטטורה.
    שרון שוקל מעל 150 ק''ג.
    הנתונים שפורסמו לא רלוונטיים לתפקודו.
    יש אנשים בבית לוינשטיין,במצב צמח,שיש להם נתונים דומים.
    אין לשרון לחץ דם של 120 על 80.
    לאנשים עם משקל כזה יש לחץ דם גבוה וזו אחת הסיבות לשבץ.
    שרון בקושי מתפקד ואפשר לשמוע אותו מדבר בקושי,שפתיו רועדות והוא מוציא מילה מהפה כל 2 דקות.

    מה לגבי חשיפת זהותה של הפיליפינית של שרון?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    השאלה אם בכלל נשאר לו מוח (ל''ת)

    או רק לעומרי, 26/12/05 13:45

    הגב לתגובה זו

    • לשמאל זה גם לא רלוונטי

      Avi Ecuador, 26/12/05 14:54

      מרפדים את האתרוג ולא חשוב שיש רק חור שחור.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה אתם

    פקק תנועה, 26/12/05 13:42

    רוצים מחייו תירדו ממנו לכל אחד במדינה יש בעיה רפואית כזו או אחרת

    הגב לתגובה זו

    • אבל לא כל אחד הוא ראש ממשלה.. (ל''ת)

      נקודה למחשבה, 26/12/05 13:59

      הגב לתגובה זו

      • כן, לך תעבור ניתוח השתלת ראש

        Avi Ecuador, 26/12/05 15:00

        אצל רופא שעבר שבץ.

        הגב לתגובה זו

        • מתנצל, התגובה היתה לפקק תנועה (ל''ת)

          Avi Ecuador, 26/12/05 15:22

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    רוצים את צילום ה MRI ולא קקה של ציפורים שמנפקים

    דרור, 26/12/05 13:41

    יחצניו ועושי דברו של גנב הקולות.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתפלצן?אתה יודע לקרוא MRI? (ל''ת)

      אחד שמבין, 26/12/05 14:09

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש עוד כמה כתמים בחייו של שרון: גירוש יהודים,

    דרור, 26/12/05 13:41

    שחיתות, דיקטטורה, שקרים גסים ועוד הרבה.

    הגב לתגובה זו

    • די להזכיר את ההתנתקות.!!!

      אזרח ותיק, 26/12/05 14:14

      לא רוצים לשמוע על זה יותר.

      הגב לתגובה זו

      • צודק.אם לא נזכיר, אז לא יעופו קסאמים. גם לא -

        ערן הבוחן, 26/12/05 15:06

        גם לא נדע שיש אלפי פליטים יהודים, (''שיש לכולם פתרון'' כפי שאמר האיש עם הכתם במוח), חסרי בית, מובטלים, מיואשים ומושפלים.

        הכי טוב לא לדעת.

        הגב לתגובה זו

      • ...ההתנתקות....

        יוסי, 26/12/05 15:14

        מי זה ''לא רוצים''..?אתה חנטריש שכמוך מייצג בקושי רב רק את עצמך ואין לך שום זכות לדבר בלשון רבים ,
        תכונה נפוצה אצל שרלטנים ואפסים
        כמוך-על ההתנתקות ידובר וידובר רק
        התחלנו...לצערי מגדל הקלפים הרעוע
        שלנו ...מתמוטט והולך וההתנתקות רק מסמלת ומאיצה את המחדל הארור
        הזה........ולך נמאס לשמוע?!!!!

        הגב לתגובה זו

      • ברור שלא. אף אדם לא רוצה לשמוע על טעויותיו.

        הורה היאחזות, 26/12/05 15:21

        במיוחד אם זו טעות שגרמה להפגזת אשקלון ולהפיכת 8000 יהודים לפליטים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    נשאר לו כתם כתום במוח,ולנו נשאר בלב (ל''ת)

    שרית, 26/12/05 13:40

    הגב לתגובה זו

    • חשוה במדינות דמוקרטיות וכישראל,שיפורסם רק יכולתו לתפקד,ללא תפל

      ודבר1זה מצעו., 26/12/05 14:24

      ראשית החלמה מהירה ורפוא''ש לאריאל שרון.
      חג חנוכה שמח לשרון ולכל בית ישראל.
      חשוב מאד(לדעתי) לבוחר, קודם כל המצע.
      ולאלו שמסכימים למצעו צריכים לבחון את יכולתו לבצע המצע.
      יכולת הכוללת את בריאותו אבל לא רק.
      אלא גם,אמינות,ניסיונו(יש לו),עבודת צוותPA/מדיני/כלכלי, ועוד++
      כל מה שנוגע לרכילות או פרטיותו או משקלו וכיו''ב, פשוט תפלים.
      החשוב:1מצע ואח''כ 2 ההשפעה של מנהיג על כלל הציבור ,זה העיקר.
      ושוב רפוא''ש וחג חנוכה שמח !! !! !! !! ! לכל בית ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • מה חשוב באמת ?!

      קרא/י., 26/12/05 14:26

      ראשית החלמה מהירה ורפוא''ש לאריאל שרון.
      חג חנוכה שמח לשרון ולכל בית ישראל.
      חשוב מאד(לדעתי) לבוחר קודם כל המצע.
      ולאלו שמסכימים למצעו צריכים לבחון את יכולתו לבצע המצע.
      יכולת הכוללת את בריאותו אבל לא רק.
      אלא גם,אמינות,ניסיונו(יש לו),עבודת צוות,יושרו,סטטוס משפטי כללי,עבר צבאי/מדיני/כלכלי, ועוד++
      כל מה שנוגע לרכילות או פרטיותו או משקלו וכיו''ב, פשוט תפלים.
      החשוב:1מצע ואח''כ 2 ההשפעה של מנהיג על כלל הציבור ,זה העיקר.
      ושוב רפוא''ש וחג חנוכה שמח !! !! !! !! ! לכל בית ישראל.
      pa

      הגב לתגובה זו

      • ארוע מוחי

        רותי, 26/12/05 16:04

        מי שעבר ארוע,מועד לארוע נוסף.

        התרופות אינן ''לדילול הדם'',זהו כינוי עממי.מדובר בהקטנת קרישיות הדם,
        כדי למנוע היווצרות קריש נוסף.
        אכן יש לפדוק תפקוד שיכלי אחרי ארוע מוחי,גם אם נראה על פני השטח שהאדם צלול. ואחרי אורע מוחי הי צורך לאשפזו יותר.אם שחררו אותו מוקדם, הרופאים לא אחראים וושפעם מלחצים. כבר זה מסוכן. רופאה.

        הגב לתגובה זו

    • יישר כוחך, בטאת רחשי רבים (ל''ת)

      אזרחית מהשורה, 26/12/05 15:35

      הגב לתגובה זו