• 143.

    מי שמאמין למצעי מפלגות דמו בראשו (ל''ת)

    הצודק, 29/12/05 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לא רלבנטי !!!

    *קדימה*, 26/12/05 20:47

    המצע של קדימה: -- חלוקת ארץ ישראל לשלושה חלקים - ירדן, פלשתין, וישראל (המחולקת בין יהודים וערבים)

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    רק פרץ בגלל העוני של שרון וביבי (ל''ת)

    שבץ מוחין, 26/12/05 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    רק חמור מתיחס למשהו לא גמור.

    YZ, 26/12/05 16:40

    ראיתי וקראתי את הטיוטה. מי שראה פעם מצע של מפלגה יודע שזה אפילו לא התחלה של מצע.

    כשיהיה מצע סגור, אז כדאי להיתיחס אליו (אבל הכיוון בטיוטה, נכון).

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    המצע של שרון: דין תל אביב כדין נצרים (ל''ת)

    רוני, 26/12/05 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    עם שדיבוק אחז בו

    Avi Ecuador, 26/12/05 16:06

    עם שהחליט עם ''מנהיגיו'' לבנות את עגל הזהב בכל מחיר.
    עם לקראת ביטול ובמקרה הטוב אולי שמורת טבע לדת.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    נשאר רק דבר פעוט אחד'' לשכנע את העם

    cyrano, 26/12/05 15:33

    שזה אכן מה שתעשה למחרת יום הבחרך , כי, ''דין נצרים כדין ת''א '', ו''אני מתחייב לקיים את החלטת הרוב במרכז '', ו'' קו ה-40 ק''מ בשל''ג'', כל אילו מוכיחים מעל לכל ספק שאתה שקרן פאתולוגי..
    זאת בנוסף להיותך אדם חולה בליבו ובמוחו, אשר גרש אלפי יהודים מביתם, דבר אשר לא העיז לעשות איש לפניך, ואני מקווה ומתפלל שלא יעשה איש אחריך, ובנוסף לכך שאתה סוחב איתך במפלגתך את פח הזבל האנושי הכי גדול בפוליטיקה הישראלית ( פרס, איציקית, אולמרט, בר-און, הנגבי, רמון וכיוב', ובנוסף לכך שלא עניין אותך ששר האוצר שלך התנכל לעניים ולחלשים, זאת בנוסף לענייני השחיתות שלך עם סריל קרן והאי היוני, ול''אי ידיעתך'' שבנך עומרי קיבל שוחד בחירות במיליונים, ובנוסף להשבחת הקרקע שבצעת בכפר מל''ל רק בגלל שלך יש שם קרקע, ולכל הקומבינות האפשריות שביצעת עם כל מי שרק אפשר היה, בחינת ''תן לי ואתן לך ''...
    נכון, יש לך 40 מנדטים לפי סקרי נביאי השקר למיניהם, אז אם העם באמת לא מוכן להתפכח, אז כנראה שאתה העונש שנגזר עלינו שהיינו מספיק טפשים לבחור בך בקדנציה הנוכחית... ועדיין אין לנו מחילת שמיים על כך...

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    יותר ימינה מביבי

    ליכודניק, 26/12/05 14:31

    ביבי הרי תמך בהתנתקות בכל ההצבעות בממשלה ובכנסת ופרש רק כשהיה בטוח שהתהליך אינו הפיך.
    אז מה ההבדל בין ביבי לקדימה? (חוץ מאישיות המועמד).

    הגב לתגובה זו

    • היתה קבוצת כדורגל שכמעט כל משחק נעצחה...

      YZ, 26/12/05 16:43

      בכל משחק כמעט הכניסה גול, אבל לא...

      מה שביבי עשה, זה כמו להבטיח לבחורה נשואין אבל לברוח בליל החתונה.

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    רגע, מה הוא מחדש? ארץ ישראל

    מחולקת מזמן!, 26/12/05 13:48

    ב-30 ביולי 1946 הוגשה בפרלמנט הבריטי תכנית ה''חלוקה'' הבאה – ארץ ישראל המערבית תהפוך למדינה פדרלית, בת ארבעה אזורים: יהודי, ערבי, מחוז ירושלים ומחוז הנגב. האזורים היהודי והערבי ינוהלו על ידי ממשל עצמי, ומחוזות ירושלים והנגב – על ידי שלטון בריטי ישיר. האיזור היהודי יכלול את ''מרבית הקרקע שעליה כבר התישבו היהודים ושטח ניכר בין הישובים וסביבם, לאמור – הגליל המזרחי, עמק יזרעאל ושפלת החוף מחיפה ועד דרומה מתל-אביב (להוציא את יפו) – שטח כולל בשיעור של 17% מארץ ישראל המערבית. האזור הערבי יכלול שטח בשיעור של 40% ובו כל שאר ארץ ישראל המערבית פרט למחוז ירושלים (ובכללו בית-לחם וסביבתה) ומחוז הנגב – 43% - שיהיו כפופים לשלטון הבריטי הישיר, כל אזור מן האזורים העברי והערבי יהיה לו בית מחוקקים ומידה מוגבלת של שלטון עצמי – ''ממשלה'' שחבריה מתמנים מקרב חברי בית המחוקקים על ידי הנציב העליון, על ארבעת האזורים כולם תחלוש ממשלה מרכזית ובראשה ''נציב עליון'' בריטי בעל סמכות עליונה בענייני בטחון, משפט, מכס ומדיניות חוץ (''מערכות הארגון הצבאי הלאומי – המרד, 1946-1947'' דוד ניב)
    התכנית הזו, ועוד, כמו התניית עליית יהודים במתן רשות של הערבים(!), מניעת עלייתם של מאה אלף יהודים ממחנות העקורים, ניצולי מחנות המוות, לארץ ישראל, הביאו גם על הציונות הסוציאליסטית הארה זמנית, וכך כתב יהודה גוטהולף:

    ''מאז ניתנה הצהרת בלפור (חמישה ימים לפני מהפכת ה-7 באוקטובר) לא חדלו לחלק ולקצץ את מרחב המחיה שנועד להקמת הבית הלאומי היהודי, מרכז הקידמה במזרח הקרוב. אחרי מלחמת העולם הראשונה נקרע מעל ארץ ישראל חצי אי סיני(!) מולדתו הרוחנית של עמנו, ונמסר למצרים. ב-1921 נותק החלק המערבי של הגליל ונמסר ללבנון, ומקץ שנה נעשה הניתוח האכזרי ביותר ונקרע מעלינו עבר הירדן. עתה, לאחר שנותר רק רבע ממה שהובטח במפורש בהצהרת בלפור, עוד נטויה היד לגזור ולרטש... בריטניה הגדולה השלטת על רבע מכדור הארץ צריכה למרחב המחיה שלה עוד 43 אחוז מארץ ישראל המערבית; עמי ערב השליטים על 8 מליון ק''מ מרובע (כגודל אירופה כולה) זקוקים עוד ל-40 אחוז. ואילו לעם ישראל השדוד, רק 17 אחוז'' (דבר, 4.8.1946).

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    116, לי איש אינו אומר מה לעשות!

    העם היהודי מובל, 26/12/05 13:41

    אני סגורה לי בבית, מרצוני, וכותבת את האמת!
    הפסקתי להצביע לכנסת, ואיש לא אמר לי לעשות זאת, להיפך, מנסים לשכנע אותי להצביע, אך לא אשתתף בשקר המילניום - ''הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון''.
    אתם מדקלמים ''דמוקרטיה'' וה''רוב החליט'', ממש לא ברור מאיפה אתם לוקחים את זה!
    הרוב מצביע שוב ושוב נגד השמאלנות, אבל, השמאל יודע טוב יותר - איך אמר יצחק בן אהרון, כשהעם בחר בבגין - צריך להחליף את העם.
    נכון שנבחרי היהודים תמיד מיישמים את מצע שונאי ישראל השמאלניים, לכן, מזמן לא ברור לי, למה האזרחים מטריחים את עצמם לקלפי.

    בבחירות הבאות אולי באמת ינצח בגדול האויב-מהרסינו ומחריבינו מבית, כי בינתיים הצטרפו אלי רבים מאד, בעיקר אחרי ביצוע מדיניות היודן-ריין בגוש קטיף, וכלל לא יצביעו, כי אין טעם ללכת ולהשליך פתק לפח האשפה.

    הגב לתגובה זו

    • ל 116

      חיים, 26/12/05 15:32

      גבירתי היקרה היושבת בבית גם אני חושב כמוך למי ולמה להצביע אבל אני לא אשב בבית כי כל יהודי ימני שלא מצביע בבחירות גורם לכך שיהיו בכנסת יותר שמאלנים ,ערבים ולהבדיל גם חרדים אצל האכלוסיות האלה אחוז ההצבעה גבוה מאד . אם אחוז ההצבעה של היהודים היה גבוה יותר היו בכנסת פחות שמאלנים ,ערבים וכו'.

      הגב לתגובה זו

      • שמעתי, שמעתי!

        ושוב העדר מדקלם, 26/12/05 18:45

        כששרון ויריבו, זה נבלה וזה טריפה, היתה זו הפעם הראשונה שלא הלכתי לקלפי, למרות שבמשך כל השנים לפני-כן הרגשתי שאני עושה שקר בנפשי, כשאני משתתפת בבלוף הזה של מדינת הישראלים.
        הכרזות הבטיחו ששרון יביא שלום ובטחון, כלומר, מה שהיה הוא שיהיה, שרון ימשיך בתהליך לחורבן ישראל.

        הרי הכל יודעים ש''שלום'' היא מילת הקוד לויתורים ישראלים.
        ואיש אינו יכל להבטיח בטחון באמצעות איפוק.
        ביום הבחירות לקחת את בעלי לקלפי (הוא אינו נוהג) וחכיתי לו במכונית, ואז נסענו לקבוץ חפץ חיים ובקרנו בביתם של אבלים.
        שאלו אותנו אם כבר הצבענו. השבתי שבעלי הצביע ואני לא. וכולם ממש נדהמו - חשבנו שאת תהיי הראשונה בקלפי... והתחילו להטיף מוסר, על כמה חשוב להצביע לשרון......
        אמרתי להם מה יעשה שרון, ולא טעיתי בפסיק!
        ונתניהו יעשה את אותו הדבר בדיוק.

        ידעתי גם שברגע שיואשם ב''ימניות קיצונית'' הוא ימכור את נשמתו ואותנו לשטן, כדי להוכיח כמה הוא מתעב את ''פורעי החוק'' מן ה''ימין הקיצוני''.

        הגב לתגובה זו

  • 133.

    המצע ההזוי נכתב ע''י

    אאא, 26/12/05 13:37

    הפיליפינית של שרון,בין החלפת חיתול אחד למשנהו.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אחלתם אותה יא יהוד (ל''ת)

    ניצחנו, 26/12/05 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    המצע הריאלי היחיד. כל הערה נוספת - דמגוגיה (ל''ת)

    דימה, 26/12/05 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    החלום הצלבני החילוני

    אאא, 26/12/05 13:24

    על ישות אירופאית,מערבית וחילונית במזרח התיכון הוא משיחי,מטורף והזוי פי מליון מהחלום על 2 גדות לירדן.
    במיוחד לאור הכישלון של לבנון,דרום אפריקה,הונג קונג ומסעות הצלב במאה ה 11.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    המצע של קדימה יביא ישלום סיום הסכסוך ובואו של המשיח (ל''ת)

    רוני, 26/12/05 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מפלגת שמאל שמוליכה אותנו אחורה

    משה מכרכור, 26/12/05 13:09

    זה הולך להיות בדיוק כמו הסכמי אולו הארורים שהמיטו אסונות כבדים. ההתנתקות חסרת האחריות מובילה אותנו בדיוק כפי שהיה צפוי - קסאמים על אשקלון. חכו זו רק ההתחלה. בושה וכלימה למנהיגות בלתי אחראית. עתה אני חרד יותר מתמיד.לא מהערבים אלא מהמנהיגים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מצע ? קדימה ? שרון ? - הכל שטויות, הרודן עושה מה שבראש שלו (ל''ת)

    משה, 26/12/05 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מה עדיף קדימה או מרץ?

    דניאל, 26/12/05 13:01

    אני כבר מבולבל, מה שרון הוא עד כדי כך שמאלני? איך זה שבמשך כלכך הרבה שנים ישב במפלגה ימנית?
    מפלגת הליכוד מכילה אנשים שיום אחד יכולים להפוך את עורם בצורה מדהימה.

    אם עם ישראל יבחר בשביל מנהיג/מפלגה שתחלק את כל ארץ הקודש, המציאות תהיה ממש אגומה
    מה קרה לאחר ההתנתקות?
    הפתיחו שזהו עיד חדש של שלום בלי קסמים בלי פיגועים בלה בלה בלה...

    ומה תכלס קורה? יש עדין קסמים אפילו וכנראה יותר משוכללים, החמאס השתלת על כל הרשות, בציר פילאדלפי המצרים ממש שומרים שהערבים לא יעבירו אף נשק, בסיני אלקאידה תפסה פיקוד, במצרים האחים המוסלמים קיבלו 40% בבחירות וזה לאחר שמוברק הורה לצבא לסגור כמה קלפיות, ממש מזרח תיכון מחורבן, ומה מציאה קדימה ברשאותו של שרון באו ניתן לערבים את מה שנשאר מארץ ישראל, טוב יכול להיות שאני לא כלכך אופטימי היום בגלל מזג האוויר החורפי ואני כנראה הוזה, תקנו אותי עם אני תוהה!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אזהרה לעומרי

    יגאל כהן, 26/12/05 12:54

    אם עד סוף החודש אתה לא מעביר לי את הצ'ק על מאות התגוובות שכתבתי אני יוצא לעיתונות.

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה נגמר לך הכסף לכדורים? (ל''ת)

      מושון, 26/12/05 13:31

      הגב לתגובה זו

    • חפש אותי בסיבוב - במעשיהו, עמרי (ל''ת)

      חוות השקרונים, 26/12/05 13:35

      הגב לתגובה זו

    • מה מאות? עשרות אלפים לפחות,אם לא מאות אלפים.

      יגאל כהן, 26/12/05 17:41

      והכל לשם שמיים.
      שכר מצווה מצווה.
      ומי יודע שכרן של מצוות?
      אני הבטחתי לעם ישראל ,
      להוריד את הקרוק ,ביי הוק אור ביי קרוק.
      נשאר לו עוד כמה נוצות.
      בעוד שלשה חודשים תסתיים מלכות זימרי של ביבי.
      מי זוכר כמה זמן מלך המלך זימרי?
      רמז-פחות מביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    קדימה קיבינימאט

    אקקי אקקיביץ', 26/12/05 12:52

    בשביל זה צריך להקים עוד מפלגה ? יש לנו כבר את מר''ץ, פרץ, פערעס, שרץ, שנוי, חד''ש ובל''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    נו אז המצע כמו של פרץ אז אני בוחר פרץ בגלל העניים (ל''ת)

    לא לביבי, 26/12/05 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    המצע האמיתי - פוליטיקה מושחתת!

    קדימה, 26/12/05 12:43

    זה לא סוד שהמצע האמיתי של קדימה הוא שחיתות ובצע כסף.
    כולם יודעים מתי החליט הנגבי לעבור לקדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מה זה, הספין בגלל התיק הרפואי??? (ל''ת)

    סתם הערה, 26/12/05 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    החווה של שרון עוברת לעזה (ל''ת)

    יעקב, 26/12/05 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מסמך חובבני ופופוליסטי נטו !

    יוסי, 26/12/05 12:36

    מדהים עד כמה המסמך הזה, איך שהוא מתפרסם בעיתון זה, הוא חובבני, כתוב על ידי איש שאפילו לא יודע כללים מינימלים של כתיבה, ועוד פחות יודע להשתמש בתוכנת כתיבה.
    ילד בכיתה ח' יכול להוציא מסמך זהה לזה. חובבנות, רכיבה על דמגוגיה ופופוליזם מן הזולים ביותר. זו מפלגה שטוענת לניהול מדינה.
    אוי לנו !

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הציבור לא יצביע לחבורה המטומבלת (ל''ת)

    פרופ' יעל מורן, 26/12/05 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    סבי למדני תמיד ,שאנשים בשוק הם הם נטו

    בר כוכבה, 26/12/05 12:17

    מה שהם מרגישים אומרים או התנהגותם אומרת ואיתם צריך בעסקים לנהוג לפי החוש .
    ואלה המלומדים עם החליפות שרוצים חוזה וכותבים כך ששתי הצדדים מרוצים סופו של דבר שנגיע או לעימות משפטיאו פזי .
    ''האיש בשוק זה מהשאתה רואה ומהמלומדים הזהר הם יודעים להסות מאחורי מלים את כונתם האמיתית''
    כך גם המצע של קדימה הוא תפור לכולם לזה שמאמין שנהיה בגבולות בטוחים ועם ירושלים ולאלו שמאמינים שזה רק התחלת משא ומתן וממנה רק ירדו וכך זה נראה הם הרימו את החצאית וכולם יודעים מה יש מתחת .
    כל זמן שהמוסלמים לא יבוא ויתחנינו לחיות בשלום לא יהיה פה שלום ורק
    טיפש ומופקר מציע להם את האופציה הסופית בתחילת המ''ומ

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    90% מהמגיבים פה זייני שכל

    ע., 26/12/05 12:16

    לפי כל הסקרים, נכון להיום, (הסקרים טעו בעבר אבל לא עד כדי כך), רובכם תצביעו בסוף לקדימה.

    למה? כי זה מה שאמרו לכם לעשות - אין הסבר אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הסמן הימני של ''קדימה'' עיינו בפירוש:

    צחי הנגבי, 26/12/05 12:14

    הוא יהיה הקו הימני ביותר שבמפת שרון:הקו שעובר בואדי עארה.
    לאן הדרדרת יא צחי,עם התלתלים נגוזה כל ארץ ישראל שלך.אילו יכולת למכור גם את אמך היית עושה זאת.ואז לא מולדת ולא גאולה...

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    פראיר מזרחי שמצביע ליכוד (ל''ת)

    שמעון ולוי, 26/12/05 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    המצע של קדימה הינו חסר חשיבות לחלוטין

    אריאל, 26/12/05 12:11

    א. זה המצע של שרון שהוא הדיקטטור במפלגה ועל פיו ישק דבר.
    ב. שרון משנה את עקרונותיו חדשות לבקרים כך שאצלו הכל זו אחיזת עניים ותככנות מובנת!

    הגב לתגובה זו

    • אריאל! ניפגש אחרי תוצאת ספירת הקולות (ל''ת)

      ארצי, 26/12/05 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    כל מי שהרים ידו על חלוקת הארץ

    חיים, 26/12/05 12:10

    סופו שיפול ראו מה קרה לשמיר(שרק דיבר עם הערבים),לרבין ז''ל לבגין(סיני),לאהוד ברק עמרם מצנע (שרק חשבו לותר על חלקי מולדת) ביבי(חברון) גם שרון בדרך לנפילה הגדולה בעזרת ה'. הארץ ניתנה לעם ישראל מידי הקדוש ברוך הוא ואין לאף אחד רשות למסור חלקי מולדת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    קדימה לנצח!!

    אלון, 26/12/05 12:06

    שרון ינצח בגדול בבחירות הקרובות, כל האפסים שנמתגדים לו יאכלו את הלב כשהוא יקבל 40 מנדטים בכנסת הבאה.
    החכמה ניצחה, הטיפשים הפסידו!

    הגב לתגובה זו

    • ''קדימה'' לרצח,התכוונת!

      בלון, 26/12/05 12:18

      התהפכה לך האות ריש?! ושמת במקומה אות אחרת?! הנון שלך!!!!!
      הסבל יהיה של כולנו.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    לא אכפת לי מה הסקרים אומרים כי אנחנו

    ניב המגניב, 26/12/05 12:04

    נשנה הכל ביום הבחירות
    לכו להצביע!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ידענו ידענו. (ל''ת)

    יודעת כל, 26/12/05 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שתי מדינות לערבים:אחת שלהם שניה ג''כ

    המנון ''קדימה'':, 26/12/05 11:59

    כך הדרדר שרון,גיבור ישראל:בראשית היה פשע התרמית נגד בגין,אחר כך,פשע סאברה ושאתילה,שבגללו הפך שרון לבן ערובה בידי השמאל.היום נאלץ שרון לפדות עצמו תמורת עצמו,מפלגתו,חבריו,וארץ ישראל.כל זה יכתב בתולדות ישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מצע ממש ליכודי ימני

    דוניאל, 26/12/05 11:56

    מי שקרא את הכתבה מבין ששרון ואולמרט מוכרים לנו מצע ליכודי של ממש שאין שום סיכוי שיביא להסדר עם שכננו.

    כל אנשי השמאל המתון - היזהרו משרון, אין שום בשורה במצע אפילו להיפך זה מצע ללא תקוות שלום ושיחזק את ההתנחלויות.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לא להאמין לאף מילה של שרון (ל''ת)

    גנב קולות מועד, 26/12/05 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    קדימה שרון! (ל''ת)

    מפוכח, 26/12/05 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אנשי מפלגת העבודה היזהרו משרון הליכודניק במסווה מרכז

    אבייתר הרן, 26/12/05 11:50

    שרון הוא ימני, הוא מתאכזר לפלסטינים ומוחץ את הרשות, הוא מצויין ביחסי ציבור של איש מרכז אך למעשה מנציח את ההתנחלויות בשומרון ויהודה . נכון הוא עשה התנתקות אבל כך הוא פועל, רק באופן חד צדדי ואינו יכול לדבר עם שכיננו ולהגיע להסכמה.
    זה לא מיקרי שהוא הרוה''מ היחיד שלא לחץ ידלעראפת(רבין לחץ, פרס לחץ, ביבי לחץ ואהוד לחץ)
    בוחרי עבודה, אל תיפלו במלכודת.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם היד של אבו מאזן?היא פחות טובה ?? (ל''ת)

      ז, 26/12/05 12:28

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    שרון יצפצף גם על מצע זו

    ישראל, 26/12/05 11:49

    מה שווה בכלל מצע מדיני, כאשר כל ראש ממשלה עושה במדינת ישראל ככל העולה על רוחו בתואנה שנשתנו הזמנים.

    שרון יתכחש גם למצע זו באם זה יעמוד בדרכו לבצע פעילות כרצונו.

    אל תתייחסו לשום מצע, של שום מפלגה ברצינות.

    היא בקושי שווה את הנייר שנכתב עליו

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    קדימה בראשי תיבות

    מתנחל מהערבה, 26/12/05 11:43

    קבוצת
    דמגוגים
    יהירים
    מושחתים
    הרס הציונות !!!

    הגב לתגובה זו

    • מה יש להם מצע?ושרון לא כתב אותו?ועוד לא אישר ?

      בר כוכבה, 26/12/05 12:26

      מפלגה של אריה זקן עור ועדר שועלים
      כאשר האריה ימות מה יעשו השועלים ?
      מדינה יהודית עם מעוט מוסלמי היא מדינה זמנית לכל דבר ועניין .
      כך שהמצע של קדימה עוסק בבעיות של אתמול ומקסימום מחר .
      מחרתיים זה רחוק .
      משפחות פשע מוסלמיות משתלטות על עסקים בתחום הנדל''ן ושעשועים
      טלי לאו עפים ומטעני חבלה . הסתכלו כמה רציחות יש במשולש ובגליל כמעט יום יום .הסתכלו על השתלטות המוסלמים על אדמןת המדינה לכל משפחה בית פרטיעם 3 דונם ממוצע
      והיהודים גרים בדירת שכון

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    וצחי הבן של גאולה ממשיך קדימה (ל''ת)

    נשאר בליכוד, 26/12/05 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    רק השחיתות מבדילה ביניהם לבין יחד (ל''ת)

    אחורה, 26/12/05 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ועוד, לשיקוץ המשומם, יגאל כהן,92

    לא לחינם הלך, 26/12/05 11:28

    מתי שמעת לאחרונה את ישראל טוענת לשתי גדות לירדן?
    ה''פלשתינאים'', כשליחי האומה הערבית, מעולם לא טענו, חלקה שלי, הם מעולם לא ויתרו על ''פלשתין'' כולה. מאיפה לקחת את האגדה הזו?

    הם קיבלו מה שלא היה להם מעולם, כי גם הם עצמם לא היו, וכלום לא סיפק אותם, הם רוצחים, הם יודעים שזה עובד, וכל מי שמוותר להם, הוא רוצח בעצמו!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הכותרת מגמתית בשביל הרייטיניג אבל היא ממש לא משקפת

    אברהם, 26/12/05 11:26

    את הפרדת העמים אפשר לראות גם בכך שרוצים שמדינת ישראל תיהיה לעד - מדינה יהודית!!! ולא דו-לאומית כמו שהימין בדרכו יוצר .

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מצע קדימה: לנצח תאכל חרב!! (ל''ת)

    גבולות אושוויץ, 26/12/05 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    פרס+שרון+רמון=דין נצרים כדין אשקלון ההתנתקות מתפוצצת לילדנו בפנים . (ל''ת)

    אייל, 26/12/05 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ליגאל כהן (92) אתה השיקוץ

    עד מתי שיקוצים, 26/12/05 11:22

    הם מחזיקים בחלקה הגדול של ארץ ישראל! כבר היו חלוקות, שלבושתנו הסכמנו לכולן, כמו שעושים עכשו שרון וחבר הפושעים אשר אתו.
    החלוקות האלה עלו לנו בדמים מרובים, תרתי משמע. החלוקות האלה רצחו גברים, נשים, ילדים, תינוקות ועוברים במעי אמותיהם. מנוול!
    כל המזרח התיכון שלהם, וכמאמור, רובה של ארץ ישראל, ואתה מדבר על ''כולה שלי''?
    אכן כולה שלי, ומשום מה, כולה להוציא קמצוץ, בידי רוצחי העם היהודי. על מה מדבר שיקוץ משומם כמוך? הרי אתם חלאה שלא היתה כמותה בעולם!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ביבי גם יחזיר את ירושלים וגם יחזיר את שרה.הצילו!!!!

    יגאל כהן, 26/12/05 11:12

    ואני לא יודע ,מה יותר מפחיד.
    היא מתחמשת עוד ועוד בנעליים.
    היא טוענת שזה להגנה עצמית.
    לדעתי היא למדה לשקר מביבי.
    יש לה כוונות התקפיות.

    הגב לתגובה זו

    • משפחת נתניהו גבוריי ישראל (ל''ת)

      יגאל, 26/12/05 11:37

      הגב לתגובה זו

      • הבעייה שביבי עצמו הוא אידיוט ושקרן. (ל''ת)

        ארצי, 26/12/05 17:25

        הגב לתגובה זו

        • וואלה,גם אני רציתי לשאול אתכם על הגלולות ואברבנאל..

          יגאל כהן, 26/12/05 17:47

          אבל אני לא זוכר, את השמות שלכם, שוטים.
          תזכירו לי,את מי לשאול אם הוא חזר מבית חולים או הלך לבית החולים?
          למי להגיד:''הכדורים הירוקים,לא האדומים''?
          למי?
          אני בוש לאמר לכם שחוץ מיניב רינגוולד ויוני גולדבלט לבב ואתי אגמון ואנטוני הופקינס, אני לא מכיר הרבה שכירי חרב ביביים.
          ואני לא מצליח לזכור את כל השמות שלכם.
          הנה למשל שכיר חרב ביבי של עיתון הארץ ששמו ''המטיף'', קיבל העברה מביבי למעריב.
          יודעים מדוע?
          כי בהארץ,הוא נחשב לדביל כמו ביבי.
          נשרף בהארץ.
          יעני גם יודעים שהוא שכיר חרב ביבי וגם יודעים שהוא שוטה.
          אז העבירו אותו אליכם למעריב.
          אני מקווה שתקיאו אותו כפי שהקיאו אותו בהארץ.
          ביבי מזנה את השיח הציבורי.

          הגב לתגובה זו

    • ליגאל, אלוהים ישמור כמה שאתה טיפש ולא ענייני (ל''ת)

      בוז לטיפשות, 26/12/05 11:41

      הגב לתגובה זו

      • למלעיזי יגאל(והם השוליים). יגאל הוא חכם והוא אומר את האמת ובזמן אמת (ל''ת)

        חנן ברקו, 26/12/05 13:01

        הגב לתגובה זו

    • יגאל, מחכים לך במחלקה

      ד''ר קלופשטוק, 26/12/05 12:55

      אל תשכח להביא את המשקפיים ואת התותבות.

      הגב לתגובה זו

      • איך יגאל הזה מצליח לברוח מסאניטארים ? (ל''ת)

        דוד, 26/12/05 13:40

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    נתניהו מנהיג חזק לעתיד ישראל (ל''ת)

    חיים, 26/12/05 11:12

    הגב לתגובה זו

    • ביבי אותה גב' בשינוי אדרת

      נוסטראדמוס, 26/12/05 12:06

      נתניהו אינו שונה במאומה משרון, ושיטרית, ואולמרט, ולבני, והנגבי, סך הכל מדובר באובססיות של אגו ובעיות אישיות, והראיה היא רצונו של ביבי לחסל את פייגלין , כי הוא חושב או שוכנע שפייגלין עלול להרתיע בוחרים, אין לו ולא אחוז אחד של שיקולי אדיאולוגיה הכל דמגוגיה, הכל זה קולות, ערכים, הצחקתם את ביבי וסילבן, ואת לימור המושחתת,
      פייגלין '' בעל עבר פלילי'' על עבר פלילי כזה פייגלין יכול להתגאות במה מדומב?, בגניבות, רמאויות, לא ולא, ]פייגלין '' הואשם '' בהיתנגדות להסכמי אוסלו שאת טיבם ואת תוצאותיהם מכירים בכל בית קברות, ובכל בית חולים שיקומי, , אז פייגלין הוא צדיק וזך, לעומת אלו המנסים להדביק לו תוית של עבריין, וכבר נאמר כל הפוסל במומו פוסל, ולכן גם אין פלא שקדימה הרקובה זוכה לארבעים ואולי יותר מנדאטים , כי זה מוכיח עד כמה הריקבון הכה שורישים, בכל מקום אחר בעולם המכונה נאור, שרון וחבריו היו מוקצים ומנודים, וכאן הם זוכים לתהילה, אוי לנו ואוי למחיר הכבד שייבה מכולנו, הטרגדיה האי שגם חפים מפשע ישלמו את המחיר, !!

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ''שניים אוחזין בטלית,זה אומר כולה שלי וזה אומר כולה שלי''.

    יגאל כהן, 26/12/05 11:07

    כך למדתי בישיבה הקטנה כשהייתי בן 8 .
    ''זה ישבע שאין לו בה פחות מחציה וזה ישבע שאין לו בה פחות מחציה ויחלוקו''.
    בואו נתערב שגירסא דינקותא שלי הולכת ומשתכחת?
    ולמה נזכרתי בסוגייה של ה''חיידר''?
    (אני אמנם תימני,אבל ''תינוק שנישבה'', בין האשכנזים למדתי בישיבות אשכנזיות,לא עליכם אחי).
    ומדוע נזכרתי בדבר.
    משום שגם ז'בוטינסקי שלא ידע ש''ס ופוסקים כמוני, התגרה פעם לטעום מן
    ''האדום האדום הזה''.
    הלך לרבייע וביקש ממנו,כאותו גוי:
    ''למדני את כל התורה על רגל אחת'',
    או ברצינות,ביקש ללמוד קצת.
    ומספר ,ז'בו,שהרייבע פתח איתו כמו עם ילד ב''שניים אוחזין בטלית''.
    וכך נולד המאמר של ז'בו:
    ''שניים אוחזין בטלית''.
    שם הוא מסביר מה יהיה בסוף ''קיר הברזל''.
    והתשובה שלו פשוטה:
    כל עוד הצד השני אומר:''כולה שלי''.
    אני מצווה עליכם הבית''רים ,לא להיות פריירים ושוטים ולענות:
    ''שתי גדות לירדן,זו שלנו ,זו גם כן''.
    אבל כשה''פלשתינאים'',יאמרו:
    חציה שלי,כלאמר ,כשיודו בחלק שלנו.
    אנחנו לא נהיה בני זונות ,אלא נגיד גם אנחנו ,חציה שלי.
    והסיפור של ז'בו יפה ומצחיק.
    כדאי לכם לקרוא את המאמר.
    לי בעוונותי ,כבר אין את כתבי ז'בוטינסקי ומי שיביא לי את המאמר הזה ,יבוא על הברכה.
    על פי צוואת ז'בוטינסקי, מי שאומר עכשיו כולה שלי,הוא חולרה.
    זה הזמן לפי ז'בו,לנתץ את קיר הברזל ולהגיע ל''זה ישבע שאין לו בה פחות מחציה(קצת גנבנו להם מהחצי שלהם)וזה ישבע שאין לו בה פחות מחציה ויחלוקו.
    לכן ציפי מלכה ליבני שגדלה על ברכי מנחם בגין ,תהיהי ראש הממשלה.
    לכן היא מנסחת את המצע של קדימה.
    על פי תורת ראש בית''ר.
    חשבתם שז'בו זה פייגלין?
    אז חשבתם.
    כרחוק מזרח ממערב,ז'בו והשיקוץ המשומם הכהניסטי.
    וביבי,מרבה לחלל את שמו של ז'בו.
    כהנא לא צדק.
    ז'בו צדק.

    הגב לתגובה זו

    • קולו של עומרי מדבר מגרונך

      @ בנצי-א @, 26/12/05 11:47

      עומרי המושחת נקנה בכסף למחלקת המדינה
      תורת השלבים של השמאל וערבים זהה למדיניות של מח' המדינה
      והמטרה חיסול המדינה בשלבים
      ואם צריך לגייס את תורת ז'בוטנסקי לתקופה קצרה זה בסדר רק אם משרת את המטרה הבזויה של גירוש יהודים
      ולשלול את תורת ישראל
      בושה וכלימה לך ומגויסי דיקטטור המושחת ובנו

      הגב לתגובה זו

      • עלא בכ'תי ,ה''חברותה'' לי כולם עמי ארצות?

        יגאל כהן, 26/12/05 17:39

        אין בין הביבבונים מי שהוא לפחות בקי בניים אוחזין בטלית?
        רק ללכלך לימד אתכם פינקלשטיין הארור?
        זה לגיון הזרים של ביבי?
        עמי ארצות למהדרין.
        שוטה משטה בכם,שוטים.
        משטה בכם,
        מרושש אתכם
        ומתעשר.
        הוא קוסם הוא קוסם הוא קוסם,אם אם
        אם אמו.

        הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      זאב, 26/12/05 11:57

      הגב לתגובה זו

    • שכנעת אותי שצריך לאמר: ''שתי גדות לירדן, זו שלנו, זו גם כן'' (ל''ת)

      הגיוני, 26/12/05 12:02

      הגב לתגובה זו

    • עד שהמוסלמים לא יחיו קטסטרוםה לא יגיעו לאמת

      בר כוכבה, 26/12/05 12:05

      והיא לחיות בשלום ,הם רוצים לא לחלק משהוא שהוא לא שלהם .הם רוצים את כולו .
      וכתבי זבוטנסקי ישנם במהדורה חדשה בהוצאת סטימצקיערך משה בלע הוצ 2002 .
      אני חושב שיש לך חוסר פדגוגי ......
      אבל נסה לקרוא .אןלי המחיר גדול עליך 70 ש''ח .
      לצערי לא נמכר בחינם בבית תמחוי כמו ספרו של ברק שחולק ברוסית בחינם לפני ההתמודדות עם נתניהו שאתה לא אוהב .
      אגב איך יהודי שלמד אצל המורי יכול
      להיות חסר כבוד לאחר אם הוא ''חושב'' שהוא טועה ?
      את האמת אני לא יודע למה אני מבזבז זמן בלהשתעשע איתך
      שלום יהודי

      הגב לתגובה זו

    • תפגיש אותי עם הערבי (החי) שמסתפק

      בן, 26/12/05 12:56

      ב-1/2. חוץ מזה העניין אתכם השמאלנים היא לא כלכך הותרנות שלכם שיש בה גלותיות מופגנת, אלא ההכרה ב''זכויותיהם'' . ההכרה בזכות, שמשמיטה אוטומטית (בטח ובטח מבחינתם) את זכותנו אנו בארץ. תרים קצת מבט. הויתור הגדול כבר נעשה. אין לנו 2 גדות.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    ני לא מאמין אבל הפעם אצביע

    קדימה, 26/12/05 11:01

    וקשה לי להקליד את זה.
    איש שמא לשעבר, שנשבע ביום ששרון נבחר בפעם הראשונה שא ילחץ לו את היד (אל תשכחו את לבנון), מבין היום ששרון עשה את התיקון שלו (ההתנתקות) ומגיע לו.
    מה שחשוב הוא מבחן התוצאה ואי אפשר שלא להודות שהמצב משתפר.

    הגב לתגובה זו

    • מה השתפר או האם אתה חי כאן? (ל''ת)

      ציוני, 26/12/05 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    שום התייחסות השוללת מהלכים חד-צדדיים נוספים......... (ל''ת)

    שרון לא רלבנטי., 26/12/05 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    המצע של קדימה הוא מה ששרון ווויסגלס

    יחליטו שכדאי, 26/12/05 10:59

    למשל, אם יחליטו שיש חשדות רציניים בפרשת סירל קרן אז תהיה עןד התנתקות חד צדדית וכך הלאה, אגב מה בנושא בקעת הירדן ורמת הגולן?

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לא מסוגל להאמין

    כלל, 26/12/05 10:52

    אני לא מסוגל להאמין ש 37% מהציבור היהודי במדינה עד כדי כך אידיוט שיבחר בחבורת הפורשים המושחתת של שרון עומרי פרס רמון דליה קדימה וגרורותיה בדמותם של אולמרט הנגבי רוחמה בן לולו אדרי בראון והירשזון מרביתם נוכלים חסרי כישרון שלא הייתה להם כל השפעה פוליטית במפלגות האם שלהם והמאחד הבלעדי שלהם רצונם של חלקם המרבי לברוח מזרועות החוק או להיבחר למרות חוסר כישרונם המוחלט הפרשיות בהם מעורבים מרביתם ידועים לכל
    אבל לאמרות שנאמר לנו שמשפחת שרון צחה כשלג נדלג על הפרשיות הרבות בהם מעורבת משפחת שרון ונתמקד בבנו עומרי שנחשב לאחד מיועציו הקרובים והמשפיעים של אביו, ב28 באוגוסט 2005 הוגש נגדו כתב אישום באשמת רישום כוזב במסמכי תאגיד, עדות שקר והפרת חוק מימון מפלגות הודה והורשע במסגרת עסקת טיעון הכול באשמת אביו אריק שרון ועוד
    אין עוררין ששרון אדם זקן חולה ובעל משקל עודף מופרז שעבר שבץ מוחי ומועמד לעבור סנטור לתיקון פגם בלב עודף משקל ניכר מהווה סיכון לבריאות גורם מרכזי לטרשת עורקים סכרת מחלות לב, מחלות כלי דם ואירועים מוחיים, מהווים הגורם העיקרי למוות, לנכויות ולאשפוזים מרובים בגברים ובנשים מגיל 40 ומעלה לשרון 50 bmi בעוד ש25bmi נחשב לנורמלי
    לא משנה כלל מה יומרו לנו רופאיו ממה שנאמר לנו עד עכשיו ברור לכל שהם מסבנים לנו את המוח
    לכן בחירה בשרון וקדימה מסוכנת מאוד וכמוה כמתן אפוי כוח בלנקו לאדם מפלגה וישות ווירטואלית לחלוטין האם אין מספיק מפלגות שמול ומפלגות ימין כדי שהבוחר לא יתאכזב למחורת יום הבחירות

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה פגז (ל''ת)

      לכודניק, 26/12/05 11:48

      הגב לתגובה זו

    • הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם.... (ל''ת)

      אייל, 26/12/05 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין אפס. מי שהולך בדרך אוסלו,

    בן, 26/12/05 10:47

    יגיע (הוא או יורשיו ממר''צ ורק''ח), לגבולות החלוקה. (וזאת לא תהיה המנה האחרונה).

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מטרת על : המשך השחיתות

    ציוני, 26/12/05 10:46

    להתעורר - חזרנו למולדת על מנת לבנות ולא להחריב - כל אחד שישאל את עצמו מה מטרת הקיום שלו כפרט וכקהילה - שרון צויתר נוכלי השמאל מכוונים רק להתרסקות , אם חפצי חיים אנחנו נעיף את העוקר ועוכר לחווה ויפה שעה קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בחירות ! אפשר לבחור.

    זאב, 26/12/05 10:44

    מי שבוחר שרון לא יכול להגיד שהוא לא ידע

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני לא מסוגל להאמין

    מסוגל, 26/12/05 10:39

    אני לא מסוגל להאמין ש 37% מהציבור היהודי במדינה עד כדי כך אידיוט שיבחר בחבורת הפורשים המושחתת של שרון עומרי פרס רמון דליה קדימה וגרורותיה בדמותם של אולמרט הנגבי רוחמה בן לולו אדרי בראון והירשזון מרביתם נוכלים חסרי כישרון שלא הייתה להם כל השפעה פוליטית במפלגות האם שלהם והמאחד הבלעדי שלהם רצונם של חלקם המרבי לברוח מזרועות החוק או להיבחר למרות חוסר כישרונם המוחלט הפרשיות בהם מעורבים מרביתם ידועים לכל
    אבל לאמרות שנאמר לנו שמשפחת שרון צחה כשלג נדלג על הפרשיות הרבות בהם מעורבת משפחת שרון ונתמקד בבנו עומרי שנחשב לאחד מיועציו הקרובים והמשפיעים של אביו, ב28 באוגוסט 2005 הוגש נגדו כתב אישום באשמת רישום כוזב במסמכי תאגיד, עדות שקר והפרת חוק מימון מפלגות הודה והורשע במסגרת עסקת טיעון הכול באשמת אביו אריק שרון ועוד
    אין עוררין ששרון אדם זקן חולה ובעל משקל עודף מופרז שעבר שבץ מוחי ומועמד לעבור סנטור לתיקון פגם בלב עודף משקל ניכר מהווה סיכון לבריאות גורם מרכזי לטרשת עורקים סכרת מחלות לב, מחלות כלי דם ואירועים מוחיים, מהווים הגורם העיקרי למוות, לנכויות ולאשפוזים מרובים בגברים ובנשים מגיל 40 ומעלה לשרון 50 bmi בעוד ש25bmi נחשב לנורמלי
    לא משנה כלל מה יומרו לנו רופאיו ממה שנאמר לנו עד עכשיו ברור לכל שהם מסבנים לנו את המוח
    לכן בחירה בשרון וקדימה מסוכנת מאוד וכמוה כמתן אפוי כוח בלנקו לאדם מפלגה וישות ווירטואלית לחלוטין האם אין מספיק מפלגות שמול ומפלגות ימין כדי שהבוחר לא יתאכזב למחורת יום הבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    איפוא באמת נמצאת קדימה

    אחד שיודע, 26/12/05 10:29

    קדימה נמצאת 2 ק''מ לפני כלא השרון!!{למי שלא מאמין שיקח מפה}

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      יעקב, 26/12/05 11:28

      הגב לתגובה זו

    • לצערינו הוא שם ולא מתקדם לכלא. תקוע בדרך. (ל''ת)

      אבל רעיון יפה, 26/12/05 11:58

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      אמנון, 26/12/05 12:04

      הבטחתם יונה עלה של זית קיבלנו קסאם על הבית......במקום משק כנפי יונה שומעים את הדי ההתפוצצויות עד שיום אחד זה יפגע בנו....ושלא נגיד שלא ידענו גם על כ''ס יפלו עוד קסאמים

      הגב לתגובה זו

    • חזק!!! (ל''ת)

      אייל, 26/12/05 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    מה הקשר בין מצע שרון לפעולותיו האמיתיות. שקרן נשאר שקרן (ל''ת)

    האבאשל המושחתים, 26/12/05 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    למה להאמין הוא כבר אמר פעם משהו ונהג אחרת

    אורלי, 26/12/05 10:15

    מדוע צריך להאמין לשרון הוא יכול לומר משהו ולהתנהג ההפך למי שכבר שכח הוא נבחר לליכוד על סמך מצע מסוים ובסופו של דבר פעל בצורה הפוכה מדוע שנאמין לו? הוא יכול להגיד מה שברצונו אנו כבר לא קונים...

    הגב לתגובה זו

    • תבדקי את העובדות לפני שאת מקשקשת

      מ, 26/12/05 12:04

      שרון אמר בפירוש כי יהיו ויתורים כואבים.
      למה חשבת שהוא התכוון לארוחת הבוקר שלו?????
      תתעררו כבר, שרון אולי מושחת אך הוא לא שיקר, וכן ירבו ראשי הממשלה שיחזירו התנחליות.

      הגב לתגובה זו

      • אל תעשה מאיתנו דבלים בבקשה

        תשל, 26/12/05 12:32

        כששרון אמר ויתורים כואבים כולנו האמנו שמדובר על ויתורים כואבים נוסח שרון....אולי מטר פה מטר שם בסך הכל .לשרון של פעם היה כואב לוותר אפילו על מטר אחד מאדמת א'י.

        הגב לתגובה זו

        • ובאמת כך...

          מ, 26/12/05 16:48

          עדיין לא הוחזרו כל ההתנחלויות, הוחזר רק חל קממה שאניחנו אמורים עוד להחזיר, וכולי תקווה כי נחזיר.. ויבוא שלום עלינו.

          הגב לתגובה זו

        • אז זאת אשמתכם שהנחתם

          f, 26/12/05 19:47

          שרון אמר ויתורים כואבים, וביצע ויתורים כואבים, גם לו.

          ובינינו? אובדנו של גוש קטיף בכלל בכלל לא מזיז לי. אובדנם של חיילים ישראלים כדי להגן על הקנטון הארעי והמטופש הזה כן.

          תתעוררו כבר.

          הגב לתגובה זו

    • ''מר בגין,לא נפלו חיילי צהל

      אאא, 26/12/05 13:28

      בקרב על הבופור'' שיקר הגנרל הסנילי הרודן בשידור חי בטלויזיה.
      היה ונשאר שקרן פתולוגי,מושחת כמו שעראפאת רק יכול לחלום ושונא יהודים בצורה חולנית בדיוק כמו כל קולוניאליסט סמולני לבן.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ומה נעשה עם פרננדז?? (ל''ת)

    בתרי, 26/12/05 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    האם היום תעצור משטרת פריניאן את הלינצ'אים משפרעם ??

    דרור, 26/12/05 10:04

    האם היום יעתור
    לבג''ץ אדם או גוף ימני רופס כלשהו בעניין זה?

    הגב לתגובה זו

    • מקווה שייתנו ללינצ'אים מדליה על שניקו את המדינה מזבל ימני (ל''ת)

      נעמן, 26/12/05 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    סוף סוף אנו יודעים למה שבו

    אז זהו! סופו של, 26/12/05 10:02

    היהודים לארץ ישראל לאחר אלפיים שנות שואה - כדי למסור את הארץ באופן רישמי ומסודר לג'יהאד האיסלאמי. עד כה איש לא יכל היה לתת להם את מה שלא שלו ומה שלא שלהם, ואז קם הערב רב, מתחזה ליהודים ומוסר את ארצי, ארץ אבותי וארץ נכדיי לישמעאל, וגם חושב שיש לו הזכות לעשות זאת.

    אתם חייבים להסכים אתי, שפושעים כאלה לא קמו בישראל, הידוע במהרסיו ובמחריביו.. חלאת אדם כזו, אפילו העם היהודי לא ידע עד כה!

    הגב לתגובה זו

    • צודק (נא לקרוא)

      אלי, 26/12/05 10:30

      ומי אמר שגם אם ניתן את מה שניתן יוותרו הפלסטינים על ירושלים ו''על גושי ההתישבות הגדולים''?

      הגב לתגובה זו

    • כמה צודק - חובה להיכנס (ל''ת)

      א.ד., 26/12/05 11:42

      הגב לתגובה זו

    • רובם רוצים להתבולל ולחקות

      אאא, 26/12/05 13:31

      את המערב.
      הם באו למזה''ת מאותה סיבה שהגיעו הלבנים לדרום אפריקה והצלבנים למזה''ת במאה ה 11.
      להקים סניף של המערב הנוצרי הלבן במזרח התיכון.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    כמו שההינתקות התפוצצה לנו בפרצוף, גם המצע של קדימה יתפוצץ לנו בפרצו

    אסור להצביע, 26/12/05 10:00

    במילים פשוטות:
    חלוקת א''י פירושה, חזרה לקו הירוק של 67.
    כלומר, מחבלים עומדים על גבולות הקו הירוק ויורים קסאמים חופשי חופשי לעבר גוש דן.
    דוגמא לכך, הירי על אשקלון.
    עם חכם לא חוזר פעמיים על אותה טעות.
    לצערי, אנחנו עם טיפש.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תקשורת לא אחראית. כנסו.

    רן, 26/12/05 09:59

    העיקר לדפוק כותרת ''חלוקת ארץ ישראל''
    אחרי שנכנסים לכתבה רואים שמדובר על פחות או יותר מה שהליכוד אומר - שמירה על ירושלים מאוחדת וגושי ההתיישבות הגדולים.
    תקשורת לא אחראית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הדיקטטור יעצב את גבולות הקבע של ישראל? (ל''ת)

    מירי ברוך, 26/12/05 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    גושי התנחלויות, כמו מה שעשית לגוש קטיף, מושחת?

    השקרן הבולדוזר, 26/12/05 09:58

    לא ניתן להאמין לאף מילה מהמצע, שרון הבטיח דין נצרים כדין תל אביב. אז הבטיח למה מי שם עליכם בוחרים קטנים? אני מבין ורואה דברים מכאן שלא רואים משם בלה בלה בלה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה עם ערביי ישראל ?מה עם אויבנו מבפנים? (ל''ת)

    אופיר, 26/12/05 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שרון = התנתקויות וקסאמים !!! (ל''ת)

    שלום בטוח ושקול, 26/12/05 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה אין לנו מדינה?

    ירושלמי, 26/12/05 09:55

    יש לנו רק בעיות עם הפלשתינאים? מה אם נושאי פנים? מה אם דת ומדינה? מה אם חברה? מה אם טוהר מידות? (זה לא רלוונטי בקדימה)

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    היחיד שמציע הסדר שלום בטוח ושקול זה ביבי.

    דורון ינאי, 26/12/05 09:55

    פרץ הוזה אוסלו שנמחקה בדם.
    שרון תכנן התנתקויות וקסאמים .
    העם לא מטומטם.

    הגב לתגובה זו

    • התלבטות

      פצצת אטום, 26/12/05 10:05

      כששרון עזב את הליכוד החלטתי להצביע שרון כשנתניהו עלה התלבטתי עכשיו כשאני קוראת את הטימטום, החלטה סופית נתניהו.
      על פרץ אין על-מה לדבר אבוד

      הגב לתגובה זו

      • כמוני כמוך החלטתי ביבי (ל''ת)

        פצצה מתקתקת, 26/12/05 10:29

        הגב לתגובה זו

        • פךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

          יגאל כהן, 26/12/05 11:09

          לא תמציא לנו ,מה שהוא חדש?
          שוב ושוב ,אותו שכיר חרב שוטה שמשנה את שמו ומאשר לעצמו שביבי גאון קלקלי?
          ומוחא לעצמו כפיים על ''חוכמתו''.
          לא מספיק עם זה?
          ותהי הארץ פינקלשטיין.

          הגב לתגובה זו

          • לא הבנתי את התגובה שלך פךךךךך (ל''ת)

            אילנה, 26/12/05 11:36

            הגב לתגובה זו

          • פךךךך זאת תגובה של פרימיטיב מעורר בחילה (ל''ת)

            וביערת הרע, 26/12/05 11:49

            הגב לתגובה זו

    • את התגובה שלי לאידיוט כמוך

      לא פרסמו, 26/12/05 11:30

      אנסה שוב בקיצור - ביבי צריך לעמוד לדין, יחד עם כל פושעי ה''התנתקות'' באשמת ביצוע פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות, ובאשמת בגידה!

      כמה פעמים תחטפו נוק-אאוט מן החלאה הזו ותקומו כדי לבקש עוד?

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    נייר כללי וסתמי שמסתיר יותר מאשר מגלה (ל''ת)

    עבודה בעיניים, 26/12/05 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אסור שבישראל יהיו אזרחים מסוג ב' המתרבים פי 2.5 מהר יותר מהיהודים

    אפרים, 26/12/05 09:53

    אזרחים אלה הם בני משפחותיהם ובני עמם של האוייב, וגם מזוהים איתו באופן מוחלט.
    אם ארץ ישראל תחולק למדינה פלסטינית ולמדינה דו לאומית, אז ההיסטוריה תחזור על עצמה - היהודים ינטשו את ארצם בקצב מוגבר, ובעוד כ- 20 שנה לא תהיה לנו מדינה.
    החלוקה של ארץ ישראל חייבת להיות דמוגראפית ומלווה בחילופי אוכלוסין.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שרון איכזבת אותי בגדול היום. הפכת לביילין 2. (ל''ת)

    חוזר לליכוד, 26/12/05 09:52

    הגב לתגובה זו

    • שרון הפתעתה אותי לטובה ואתה החכם מי כולם (ל''ת)

      ולכן אני עובר, 26/12/05 10:00

      הגב לתגובה זו

      • מי רוצה לחלק את ישראל ללא תמורה חוץ מאלפי מטחי קסאמים? (ל''ת)

        ברטין יניב, 26/12/05 10:53

        הגב לתגובה זו

      • שקודם יחלק את חוות השקמים לעניים .... (ל''ת)

        עני מרוד, 26/12/05 10:54

        הגב לתגובה זו

      • שרון אופורטוניסט, לחיץ ומעורר סלידה. חוץ ממך מי בדיוק אוהב אותו? (ל''ת)

        השקרן הבולדוזר, 26/12/05 10:57

        הגב לתגובה זו

        • לאלמוני השקרן. אריק הוא מנהיג גדול והוא ינצח בגדול

          בנצי א, 26/12/05 13:12

          אז תמשיך לחלום בהקיץ ובהזיות שאו
          ותחלום הרבה על ביביהו הערמומי יש לך עוד 3 חודשים.

          הגב לתגובה זו

    • שרון איכזבת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      בנצי, 26/12/05 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    שקרנים שכל מטרתם זריית חול בעיניים (ל''ת)

    רוני בראון הנחש, 26/12/05 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זה הסיבה שאני מצביע קדימה. כי הגיע הזמן לשפיות.

    בנצי א, 26/12/05 09:50

    מספיק עם ההזיות שאו והדמגוגיה של הליכוד ושל שאר הגורמים בימין. הגיע הזמן שנהיה יותר מציאותים ולחשוב הלאה . ולכן כמו רבים בארץ שהצביעו בעבר ליכוד עובר אני ביחד עימם לקדימה...

    הגב לתגובה זו

    • בבית החולים שלך תוצב קלפי?

      נפגעי המסוכנים, 26/12/05 10:04

      חולי הנפש מצביעים גם הם? לא ידעתי. הרי הם אינם אחראים למעשיהם, קל וחומר למעשיה של מדינה שלמה.

      הגב לתגובה זו

      • הוכח שחולי הנפש וכול המתוסכלים הם מצביעי ליכוד וחולים על ביבי. (ל''ת)

        בנצי א, 26/12/05 13:05

        הגב לתגובה זו

        • בזה אני מסכימה אתך! ההערצה

          עוד יבוא יום, 26/12/05 18:51

          לנתניהו היא מחלת נפש, כמו השנאה העיוורת אליו.
          הוא אינו טוב יותר משרון, לא מביילין, לא מפרס, לא מאחמד טיבי ולא מבנצי א., כולם אותה חלאת אדם!

          הגב לתגובה זו

    • גם הערבים חושבים כמוך? אצלם יש שפיות?

      השואלת, 26/12/05 10:13

      המציאות הוכיחה כבר שגם פינוי גוש קטיף לא סיפק אותם. הערבים שבים ומצהירים שהם רוצים גם את חיפה, יפו, רמלה, לוד, ערים אחרות ובנוסף את הגליל.
      כלומר, הם למעשה רוצים את כל הארץ ולגרש אותנו מכאן?
      אחרי פינוי גוש קטיף הם אפילו לא הראו טיפ-טיפה של רצון טוב. זו נקראת שפיות בעינך?

      הגב לתגובה זו

    • חזור הביתה לשפויים באירופה

      אאא, 26/12/05 13:34

      שם יהיו לך פאבים,דיסקוטקים,תיאטרון,דיוטי פרי,בתי קפה,קניונים והרבה הרבה נוצרים כחולי עין שתוכל להתבולל בהם במקום להביא אותם למזרח התיכון בכל מיני תרוצים מפגרים.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מי רוצה לחלק את ישראל ללא תמורה חוץ מאלפי מטחי קסאמים? (ל''ת)

    ברטין יניב, 26/12/05 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    העם רוצה שלום ולא סלאמי חתוך וקטן ששמו ישראל. (ל''ת)

    ליאור מצביע ליכ, 26/12/05 09:48

    הגב לתגובה זו

    • העם רוצה לחקות את המערב

      אאא, 26/12/05 13:35

      ולהטמע בו,ובקרוב מאד ימצא עצמו במערב על תקן פליטים.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    40% ממצביעי מרץ מתלבטים אם להצביע קדימה

    שאלה, 26/12/05 09:47

    זה אומר הכל , לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שקודם יחלק את חוות השקמים לעניים (ל''ת)

    עני מרוד, 26/12/05 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אל תדאג...הוא יבקש..בקריש הבא... (ל''ת)

    snoop, 26/12/05 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא להסתדרות ולא לאי היווני. (ל''ת)

    כן למצודת זאב, 26/12/05 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין על ביבי. העם אוהב אותו. נקודה. (ל''ת)

    דורון ינאי, 26/12/05 09:45

    הגב לתגובה זו

    • באיזה סרט אתה חי

      רן, 26/12/05 10:01

      ביבי אופורטוניסט, לחיץ ומעורר סלידה. חוץ ממך מי בדיוק אוהב אותו?

      הגב לתגובה זו

      • לרן, אתה קצת הגזמת. (ל''ת)

        א.ד., 26/12/05 10:14

        הגב לתגובה זו

    • ביבי??? העם כבר מזמן לא סובל אותו. (ל''ת)

      ארצי, 26/12/05 10:09

      הגב לתגובה זו

    • היחיד שמציע הסדר שלום בטוח ושקול זה ביבי. (ל''ת)

      שקול, 26/12/05 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    שרון והנגבי תבקשו סליחה מרבין

    נשאר בליכוד, 26/12/05 09:36

    אני זוכר בשנת 96 ששרון בא לנהריה ותקף בחריפות את ממשלת העבודה על הסכמי אוסלו ושרון אמר שאין מדינה בעולם שנותנת את שטחיה לאויב ,ואני זוכר את הנגבי כמה צרות הוא עשה לרבין ,פעם הוא ניתק לו רמקול ופעם הוא הביא לכנסת הקלטה של רבין בנושא רמת הגולן והשמיע אותה בכנסת למרות שזה בניגוד לחוק ,מי שזוכר בשנת 95 שרון שבת רעב והקים אוהל מחאה בירושלים כנגד הסכמי אוסלו אז אין גבולות לצביעות לפחות תבקשו סליחה מרבין.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קדימה לעבודה במרצ......

    אוריאל, 26/12/05 09:35

    אריק! תתאפס על עצמך...שים לב לאן אתה הגעת, אתה יו''ר מרץ הבא...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    סופרמרקט רעיוני (ל''ת)

    גיא, 26/12/05 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה פרוש ירושליים מאוחדת ? האם בגבולות הנוכחיים ? (ל''ת)

    משה, 26/12/05 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תקשיבו לאולמרט ועוזי דיין - הם אומרים את מה ששרון מסתיר

    אהרוני, 26/12/05 09:29

    אולמרט, איש קדימה, ראש עיריית ירושלים לשעבר: ''ירושלים תסתדר בלי השכונות הערביות.''

    ועוזי דיין מקים משום מה מפלגה חדשה בלי סיכוי להיכנס לכנסת. למה הוא מקים אותה: זו הדרך של שרון לספר את האמת למי שיש אוזניים לשמוע. עוזי דיין מספר אילו בדיוק יישובים בשומרון הוא מתכוון לפנות וכמה אנשים גרים בהם - מדובר בגירוש של יותר מעשרים אלף ישראלים. מה שעוזי דיין אומר - אריק יעשה. גם ההתנתקות הייתה רעיון של עוזי דיין.

    אני מתעב גירוש ישראלים, אבל לפחות מכבר את דיין שפותח את הפה ואומר מה התוכנית שלו. ותראו איך התקשורת הולכת לתמוך בו - רק שיגרש עוד כמה ישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק הקול קול דיין והידים

      מורי אל כניס, 26/12/05 11:42

      ידי שרון שיבצע את מה שדיין אומר במקומו.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אם הוא יגיד שיש אור בחוץ בצהרי היום,

    סתם טמבל, 26/12/05 09:23

    אגש לחלון לאמת את הדבר.
    שקרן נשאר שקרן, וכל מילה שהמושחת הזה אומר, בשקר יסודה..
    כל מה שהוא מעוניין זה דבר אחד : לשמר התחת הגדול שלו על הכיסא , ולשם השגת רצון זה הוא יחבור אף לשטן

    הגב לתגובה זו

    • צודק פרט לדבר אחד -השטן חובר אליו

      דוד בן משיח, 26/12/05 09:59

      לא הוא חובר לשטן אלא ההפך השטן השלח לקורסי השתלמות אצל המושחת והשקרן הזה, שודד הקרקעות ומסכן את חיי היהודים בא''י

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מצער ..אבל אסור בשום אופן שרון

    תומך שרון לשעבר, 26/12/05 09:18

    את המצע כולנו מכירים.
    השאלה היא ..מה ישאר מהמצע ,כשיבואו ''דיונים'' ''שיחות'' ''הסכמים'' וגם לחצים ,מוסווים וגלויים,וזאת כאשר באותה מפלגה נמצאים דליה איציק שמעון פרס וחיים רמון,וחלילה גם מרץ אשר כבר הודיעה הבוקר שאינה פוסלת הליכה עם שרון.....
    כמ נעים להיות מחוזר עם מלים יפות, לקבל קצת אהדה בעולם...אבל כאשר הויתורים נפסקים, גם האוירה מתכערת, ואז שוב נידרש לעוד ויתורים, וחוזר חלילה.
    זאת לא השיטה .
    אין בררה ,הפעם אסור אסור אסור להצביע שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ממתי שרון שם על מצע המפלגה???

    ירון, 26/12/05 09:18

    שרון שם פס על מצע מפלגתו ועל אנשיו ומתפקדיו, כפי שראינו כבר רבות בעבר, אז מה זה משנה?

    למה הוא קורא ''ירושלים''? אולי רק לכותל או רק לכנסת? אצלו הוא מסוגל לכבס הכל...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    גוש קטיף-לא נשכך ולא נסלח-רק לא שרון (ל''ת)

    יהודי, 26/12/05 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    השאלה היא מה העונש על גניבה רעיונית

    יונק הדבש, 26/12/05 09:14

    הרעיונות המפורטים כאן הופיעו במלואם, בצורה מסודרת ורצינית כבר בנוסח ההסכם עליו חתמו סרי נוסייבה ועמי איילון. הידוע יותר כ-6 הנקודות של המפקד הלאומי, לא מאמינים כנסו ל: www.mifkad.org.il ותראו בעצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה יהיה לאחר החלוקה?...

    משה מ,,,, 26/12/05 09:09

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דין אריק כדין עומרי ? (ל''ת)

    זינזנה, 26/12/05 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המשמעות היא ששרון יקים עוד התנחלויות

    א.ג., 26/12/05 09:04

    צריך לקרוא בין השורות. זה הרי ברור. כשהוא אומר חלוקת הארץ והשארת גושי ההתנחלויות זה אומר חלוקת הארץ בזמן לא ידוע (וגם זה אולי), אבל בינתיים השתוללות מטורפת בבניית התנחלויות חדשות כמו שרק אריק יודע. את החשבון הוא יגיש לאזרחי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הלואי

      תשל, 26/12/05 09:45

      אבל לא. אריק כבר איננו אריק שהכרתם.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא מצויין שם אילו גושי התיישבות אז למה אתם מחליטים?

    איתן, 26/12/05 09:02

    ורק בהסדר שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עוד מהמצע: שחיתות ודיקטטורה! (ל''ת)

    דרור, 26/12/05 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    80% לחמאס בבחירות - מסקנה???

    לא לערבים, 26/12/05 08:55

    מה אתם לומדים שבבחירות חופשיות בקרב הערבים נבחר החמאס ברוב מוחץ?

    מה המצע של החמאס?

    מלחמה בישראל עד להשמדתה - כפי שגם קרא לעשות ראש ממשלת איראן (שמממן את החמאס)

    איזה הסכם אתם רוצים לעשות עם אוכלוסיה שבחרה להשמידכם?

    מה עתידו של הסכם כזה?

    האם העובדה שנמאס לנו ממלחמות משנה את המציאות סביבנו, שבה כבר נוקטים אמצעים ממשיים לחיסולנו הכולל, או שיש להתגבר ולהתחיל להלחם בחזרה?

    האם לא קלטתם שדרך אוסלו מראשיתה הייתה כישלון? ושישראל עלתה על נתיב ההשמדה?

    יש כאן חוסר הבנה בסיסית של מה רוצים הערבים וכיצד הם רואים את עתיד האיזור (בלי ישראל)

    עד מתי יכול הטימטום להמשך?
    עד שנעלה לרכבות
    או עד שנכנס למקלחות (תאי הגזים)

    תתעוררו - עכשיו מאוחר - מחר יכול להיות שלא נהיה כאן....

    הגב לתגובה זו

    • אכן המציאות מוכיחה כדבריך

      ירון, 26/12/05 09:19

      ועגלת כישלון אוסלו ממשיכה להתדרדר במורד התלול...

      הגב לתגובה זו

    • יוסי שריד כבר בבית

      תשל, 26/12/05 09:43

      אפשר להתעורר מהאשליה.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בוקר טוב אליהו

    יוסי, 26/12/05 08:54

    על מצע כזה היו נכנסים לכלא לפני עשרים שנה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מישהו מאמין לשקרון?

    דמוקטטור, 26/12/05 08:53

    המצע הזה לא שווה את הנייר עליו הוא כתוב. עריק שקרון הרי יעשה מה שהוא רוצה - עם מצע או בלי מצע, עם הבטחות והתחייבות או בלעדיהם. הבבא רוצה שתצביעו לו כעדר כבשים טפשות, ואתם לא צריכים להבין בשום דבר - הבבא יודע הכי טוב מה טוב בשבילכם.

    הגב לתגובה זו

    • פעם הוא ידע.

      תשל, 26/12/05 09:42

      אריק שינה את עורו.
      אנחנו דוגלים בתכניתו המקורית.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    להיפרד לשלום מואדי עארה והמשולש

    אם 2 מדינות ל-2, 26/12/05 08:51

    שיש להיפרד לשלום מרוב העם הפלסטיני כולל אלו צמוד לקו הירוק בתוך המדינה היהודית. מה שהיה עד היום נגמר! שני העמים צריך להיפרד לשלום לשתי מדינות. אותם ערבים המסרבים לכך, אינם מסרבים כי פתאום הם מרגישים ישראלים...סירובם הוא חלק מהאסטרטגיה הגדולה של הקמת פלסטין במקום מדינת היהודים ולא לצידה. אם לא ניפרד מהערבים לשלום, הערבים יצלחו בתוכניתם הנלוזה.

    הגב לתגובה זו

    • מדויק ונכון!

      אבי, 26/12/05 11:22

      והיחיד שמעז לדבר עכשיו על זה הוא אביגדור ליברמן. כל השאר מספרים סיפורים כאילו הבעיה היא ביהודה ושומרון!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אריק יגדיר ויוביל כל הכבוד

    משה, 26/12/05 08:47

    כל הכבוד שמישהו מספיק אמיץ לשים את הנושאים על השולחן ולהחליט החלטות אמיצות. כל הכבוד. אריק תהיה בריא כי נראה שתמשיך שתי קדנציות...

    הגב לתגובה זו

    • תהיה בריא אריק ,מכל הלב!

      תשל, 26/12/05 09:40

      ואנחנו נצביע למי שיעשה כל מאמץ לשמור על שטחי המולדת ,שניתנו לנו כמעט במתנה, לאחר מלחמת ששת הימים, כי ארמנו היא קטנטונת ולערבים לא חסרים שטחים.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם אתה בעד מעלה אדומים למה לא בנית את

    שרון אימפוטנט, 26/12/05 08:46

    E1?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חייבים לחלק גם את ירושלים!

    העמן, 26/12/05 08:39

    מה איבדנו בשועפט בבית חנינה ובעיסוויה?
    מישהו מהימנים המתלהמים שמגיבים פה בשכר היה שם פעם?
    סתם כפרים שבגלל גחמה של מנחם בגין נכנסו לשטח ירושלים.
    למה המיסים שאני משלם מממנים פאטמות שלא רוצות אתי בחיים? חסר פרזיטים בירושלים (חרדים) שאני צריך לממן פרזיטים ערביים?

    ומי בכל צריך את הר הבית? ממילא אסור לעלות לשם עד שיבוא המשיח.
    אז תעשו לי טובה: תחלקו את ירושלים, תחזירו את הגדה המערבית ונעשה שלום עם אחינו הפלסטיניים.

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך את ישראל? נחזור לאושוויץ (ל''ת)

      למה לי ?, 26/12/05 08:49

      הגב לתגובה זו

    • אז זה אתה שרוצה לחלק את ירושלים?

      יגאל כהן, 26/12/05 08:55

      אני האמנתי לביבי הקרוק, שזה סילבן שרוצה לחלק את ירושלים.
      עכשיו ,אחרי שביבי שריין לסילבן את המקום השני,אני בטוח שהקרוק רק שיקר אותנו בעניין של סילבן.
      לא יכול להיות שהוא ישריין את מס' 2 למחלק ירושלים.
      אז זה אל סילבן?
      זה אתה?
      שמעתם איך כינה מאיר פעיל אתמול בערוץ השני את ביבי?
      ''הדרייק הזה''.
      אני קורא לו הקרוק.
      אבל הדרייק, יותר מתאים לו.
      מסקנה.
      הדרייך יחלק את ירושליים.
      וגם יחזיר את שרה.
      הצילו !!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • חייבים להעביר ערביי ירושלים לעזה

      ישראל יהודית, 26/12/05 08:56

      הכנו להם מקום
      עכשיו נותר רק להעבירם

      הגב לתגובה זו

      • צודק בהחלט!!!!

        חיים, 26/12/05 15:18

        כל הערבים לעזה!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אפשר לתקן

      תשל, 26/12/05 09:37

      אתה מתאר מצב קשה. הדרך לשנות את זה היא אחרת.כל מקום שיש בו אוכלוסיה עויינת ,או משהו לא מוצא חן בעינינו, נעזוב? זאת לא השיטה.

      הגב לתגובה זו

    • מי צריך את אום אל פאחם,סכנין

      חיים, 26/12/05 12:01

      כפר קאסם וכו נמסור גם אותם לערבים במדינה החדשה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה עם החלשים הנכים הקשישים

    מי ידאג?, 26/12/05 08:31

    והאימהות החד הוריות?

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו למרבה הפליאה

      תשל, 26/12/05 09:35

      דווקא נתניהו ידאג.ולמה? כי הוא כל כך מושמץ עכשיו מכל צד, שכאשר יגיע לשלטון, יעשה ה כ ל לתקן את תדמיתו הנוראה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שרון הוא קריש דם במוח של ישראל (ל''ת)

    שרון ביי ביי, 26/12/05 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הדרך האחת והיחידה לשפוט את שרון: מה הולך בשטח. (ל''ת)

    משה לופיאנסקי, 26/12/05 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אין דרך אחרת

    חגי, 26/12/05 08:14

    חיבים לנסות להגיע לשקט לשלום ולנסות בכל דרך כדי שיושג כל עוד ירושלים הבירה מאוחדת.

    הגב לתגובה זו

    • חייבים להלחם עד למיגור האוייב

      נכון אין ברירה, 26/12/05 08:34

      דרך ה''שלום'' הוכחה כדרך כושלת כי הצד השני נחוש לחסלנו

      רוב מוחץ לחמס בבחירות פירושו שבצורה דמוקרטית בחרו הערבים לחסלנו לגמרי.

      יש להחליף תקליט.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה אומר המצע בקשר לנושאי פנים??אף אחד לא יודע ... (ל''ת)

    יואב, 26/12/05 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא נותן לאויבים מדינה והם לנו את הים (ל''ת)

    עזרה, 26/12/05 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליברמן כבר מוכן לחלק את ירושלים

    רז, 26/12/05 08:03

    ושרון בשלו עם ירושלים המאוחדת...
    צאו מהסרט ירושלים לא מאוחדת כבר מיזמן,ההבדל הוא מי יפנה זבל וישלם ביטוח לאומי...

    הגב לתגובה זו

    • החזון של ליברמן ושרון דומה מאוד

      SHOOTER, 26/12/05 08:19

      למרות שהם לא יודו בכך.

      הגב לתגובה זו

    • נמוך ודבילי

      תשל, 26/12/05 09:33

      התירוץ שלך אידיוטי ,תסלח לי.
      פעם היה אי אפשר להיכנס להארלם.אז האמריקאים ויתרו ונתנו לכנופיות הפשע עצמאות...?

      הגב לתגובה זו

    • מתי ביקרת בפעם הארונה בירושלים

      חיים, 26/12/05 11:57

      אני מזמין אותך לבקר בעיר העתיקה הר הבית הכותל תראה כמהאלפי יהודים באים בחג החנוכה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה שאני אאמין לשקרן הזה? (ל''ת)

    משה, 26/12/05 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מצע שמצע

    מצא מצע, 26/12/05 07:58

    המפלגה הנקראת ''קדימה'' אינה צריכה מצע. שרון יעשה מה שעולה על רוחו ללא שום קשר למצע. הוא עשה כך בליכוד ובוודאי יעשה כך בראש מפלגתו החדשה. הוא יצר התנחלויות ופרק אותן. הוא היה נגד מדינה פלשתינאית ועכשו עובד להקים אותה. הוא משנה את דעתו כמו שבשבת. בשביל מה הוא צריך מצע? מי שיצביע עבורו יתן לו צ'ק פתוח לעשות במנדטים של מפלגתו מה שהוא רוצה גם אם זה בניגוד גמור למצע ה''מפלגה'' הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני משקיף מתורן הספינה ורואה ''קדימ '' טובעת בים השקרים (ל''ת)

    סינבאד, 26/12/05 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    קדימה מפלגה שהיא בלון שיתפוצץ לכולם בפרצוף (ל''ת)

    דני דין, 26/12/05 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שרון גם אמר:''דין נצרים כדין ת''א''. שקרן (ל''ת)

    רונן, 26/12/05 07:50

    הגב לתגובה זו

    • דין נצרים כדין ת''א

      יהודי, 26/12/05 10:41

      האומנם עדיין לא הבנת את כוונת שרון שדין נצרים כדין ת''א ואת שניהם יפנו ללא תמורה ממשית, אתה צריך לחכות עד שיפנו ממש את ת''א ?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שרון יביא גם לקאסמים על השרון כמו על אשקלון (ל''ת)

    גון דו, 26/12/05 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לעם ישראל

    פקק תנועה, 26/12/05 07:49

    זה ברור שירושליים חייבת להיות מאוחדת אבל מה יקרה עים ביקעת הירדן צפון ים המלח רמת הגולן ושטחים נוספים ביהודה ושורון .איכות הסביבה והלחימה בפשע בחברה הישראלית,

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מוותרים על בקעת הירדן ??????

    ביזי, 26/12/05 07:48

    הבקעה אפילו לא מוזכרת ?

    אוטוסטרדה עד טהרן ובן לאדן.

    חיבור עם ירדן לאורך מאות ק''מ ?

    הברחות אמל''ח קלי קלות וזכות שיבה בפועל של מליונים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה להאמין לשרון-פעם שקרן תמיד שקרן (ל''ת)

    גיפסי, 26/12/05 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שינוי שיטת הבחירות - הכרח בישראל המושחתת! (ל''ת)

    מפוכח, 26/12/05 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שרון ממשיך לשקר

    דן, 26/12/05 07:46

    דין נצרים כדין תל אביב , כך גם דין ירושלים. העם מטומטם. לו היה בוחר בזמנו בתכנית ברק קלינטון ששרון הסית נגדה, המחיר שהיינו משלמים היה נמוך הרבה יותר, גם מספר הנרצחים היה קטן הרבה יותר. אבל עם טיפש, נותן עצמו לשטיפת מוח דמגוגית ומשלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ביבי חותם על זה בשתי ידיים

    אלעד, 26/12/05 07:37

    אני לא רואה איך הוא מתבדל מקדימה עם הצהרות כאלה
    אם הליכוד רוצה להמשיך בשלטון עליו לייצג את ההפך הגמור מהמצע הפרו פלשתינאי הזה ולהציג מצע יהודי

    הגב לתגובה זו

    • ביבי לא יחלק את ירושלים הוא רק ימסור אותה תמורת כלום (ל''ת)

      בנצי א, 26/12/05 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין להאמין לשום מילה של שרון!

    גיל, 26/12/05 07:37

    הוא שקרן פתולוגי מוכח!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שינוי שיטת הבחירות:הח''כים יבחרו ישירות ע''י העם ולא ע''י מרכזי המפלגה (ל''ת)

    היכן השינוי???, 26/12/05 07:31

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קדימה מגמגמת בעניין ירושלים-מהפך 2006

    רוני ינון, 26/12/05 07:23

    בזמן שקדימה מגמגמת בעניין ירושלים-פרץ הצהיר בריש גלי שישמור על אחדותה של העיר לנצח.שימו לב היכן המסרים הם חדים וברורים והיכן מפזרים רימוני עשן.קדימה הולכת להתפוצץ לכולם בפרצוף לכן יש לבחור באלטרנטיבה ראוייה והיא מפלגת העבודה -ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

    • אופנהיימר -המכשול של פרץ

      אין לו עתיד, 26/12/05 09:29

      כאשר פרץ הסעים לצירופו של אופנהיימר מראשי שלום עכשיו- הוא ירה לעצמו ברגל.
      שום הצהרה לא תכסה על זה. רק הוצאתו המיידית והפומבית של אופנהיימר מהעבודה עשויה לתקן את הנזק במקצת.

      הגב לתגובה זו

    • יפה חצי שעה קודם (ל''ת)

      שומר על הזמן, 26/12/05 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אחרי מצע צריך גם הימנון-כנסו

    רוני ינון, 26/12/05 07:20

    קדימה קדימה שמאלה שמאל
    לפנים אחורה .
    קדימה קדימה שמאלה שמאל
    ליבני ואולמרט לא יכולים לשאול
    קדימה קדימה אל עבר השאול
    קדימה קדימה ואין משעול
    קדימה קדימה כציור על החול
    קדימה קדימה ואין מה לאכול
    קדימה קדימה והקץ למחול
    קדימה קדימה והרבה שכול
    קדימה קדימה אפורטוניסטים בכחול

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    המצע של ''קדימה''

    שילמינה, 26/12/05 07:20

    הגיע הזמן שלארץ הזו ולעם הזה יהיו גבולות - גם פיזיים וגם התנהגותיים!!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט .

      תומך שרון לשעבר, 26/12/05 09:27

      גבולות מוכרים ובטוחים,שאפשר להגן עליהם.

      הגב לתגובה זו

      • כמו שמגינים כיום על הדרום (ל''ת)

        ע., 26/12/05 12:12

        הגב לתגובה זו

    • אבל למה מתעקשים

      אאא, 26/12/05 13:41

      אלה הרוצים לחקות את המערב ולהטמע בו,לחיות במזרח התיכון?
      האם מדובר באידיאולוגיה צלבנית?
      האם מדובר בלעשות דווקא?
      חיזרו הביתה לפולניה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ליכודניקים - חיזרו הביתה!!!

    רועי, 26/12/05 07:18

    אל תתנו את קולכם למצע השמאלני הזה!!!
    אל תתנו את קולכם להקמת מדינת טרור שתשאף לחסל את ישראל!!!
    אל תתנו את קולכם לחלוקת ארץ ישראל - כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל!!!
    לשמאלנים יש את ניו יורק, אמסטרדם, ותאילנד,
    לנו יש רק את הארץ הזאת!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מלה (ל''ת)

      תומך שרון לשעבר, 26/12/05 09:24

      הגב לתגובה זו

    • גם את הגושים אריאל גוש עציון

      חיים, 26/12/05 11:52

      הוא מתכוון להכניס בין מסדרונות צרים כדי שיהיו בני ערובה בידי הערבים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שקרנים

    ztc, 26/12/05 07:16

    כלל:
    כל מה שהם אומרים שלא יעשו
    הם יעשו ויסבירו שהנסיבות השתנו

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לך בכוחך הזה! כמו משה רבינו! (ל''ת)

    יפו יפו, 26/12/05 07:14

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הוא שכח ,כנראה, להוסיף למצע את -

    חזי, 26/12/05 07:11

    ביתור מדינת ישראל על-ידי ''מעבר בטוח'' בין עזה לתרקומיה .
    ארצנו הקטנתונת תכחתך לשני חלקים נפרדים -דרום ומרכז-צפון.
    ושלא נשלה את עצמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כאילו אין שחיתות.

    מגיבה, 26/12/05 07:05

    איפה השחיתות? הלכה לטייל ביער. ? אם אזרחים יצביעו למפלגה המושחתת הזאת, כל מה שיקרה פה כנראה יהיה מגיע לנו. אל תזלזלו באנשים מושחתים, הם מסוגלים להכל.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רוצה לחיות במשטר דיקטטורי - קדימה!! (ל''ת)

    קדימה לדיקטטורה, 26/12/05 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יצא המרצע מהשק!!!! (ל''ת)

    אלון, 26/12/05 06:50

    הגב לתגובה זו

    • לא יצא כלום זה היה גלוי לחלוטין...

      אורן, 26/12/05 13:55

      ועל סמך זה הוא יבחר.
      וכל הבערת הצמיגים שבעולם לא תעזור לפנאטים מימין.
      העם השפוי רוצה להיות משוכנע שילדיו יגדלו במדינה עם רוב יהודי מוחלט.
      ולא מדינה שבנויה מקבוצות התישבות שלא מאפשרים את הגנתה.
      ובודאי שלו במצב דמוגרפי שבו הפלסתינים מכפילים את עצמם בכל 20 שנה,לעומתנו שמתרבים בפחות מחצי מהקצב הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שרון-אתה מתכוון לתת את בקעת הירדן?

    אורי, 26/12/05 06:46

    תבדקו במפה - בבקעת הירדן לא מיושבים כמעט ערבים.
    בקעת הירדן היא רצף של ישובים ישראליים ושטחי ענק של חקלאות פורחת.

    אנחנו רוצים תשובות ישירות משרון - האם הוא מתכוון לתת את בקעת הירדן לפלסטינים?

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא ייתן את הבקעה רק את יהודה

      ע., 26/12/05 12:09

      ושומרון, משם כבר יהיה להם קל יותר לגרש אותכם לבד, כי אתם תגלו כמו תושבי הדרום שפתאום לממשלה אין פתרון לקאסם פרט ל: ''אני מציע להם להפסיק לשגר ומהר אחרת אני לא יודע מה אני אעשה - העיקר שזה יחזיק אותי לעוד 4 שנים לפחות''

      הגב לתגובה זו

    • הגנרל הסנילי הרודן

      אאא, 26/12/05 13:39

      יתן גם את תל אביב אם האמריקאים יורו לו ואם זה מה שיתבקש כדי להמנע מכתב אישום או ישיבה על ספסל הנאשמים בהאג.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הדרום בסכנה היום - לאחר מכן ישראל כולה

    קדימה - לכלא, 26/12/05 06:43

    הצורה הרשלנית והמסוכנת שמתנהל שרון היא סכנה ממשית לקיומנו כאן

    מי שחושב שהערבים חלשים וטיפשים ושאנו נוכל להתגונן בכל מצב הוא טיפש.

    הרסו לנו ישובי גוש קטיף, מחר אשקלון לא תהיה אפשרית למגורים ולחיים וכן כל הישובים מסביב לעזה

    ולאחר בצוע צעדים דומים ביו''ש - בכל ישראל יהיה פחד לחיות

    אז ישראל תתפורר לאיטה תוך מספר שנים והערבים יקחו נתח אחר נתח....

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם כפר סבא ....?

      תומך שרון לשעבר, 26/12/05 09:23

      כבר עכישו הפעילות העויינת ביו'ש עלתה בכמותה .הידיעות לא מגיעות לכתורתו הראשיות, אבל מספיק למי שמדפדף פנימה בחדשות להיוכח שהעתיד אינו צופן לנו שקט ..
      אלא אם כן ע\יתעוררו שם למעלה ויתעשתו.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שרון יותר גרוע ממצנע

    אזרח, 26/12/05 06:42

    מסתבר ששרון הוא שמאלן קיצוני וסהרורי. יותר גרוע מעמרם מצנע.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט!!!!! (ל''ת)

      חיים, 26/12/05 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    המצע של שרון הוא חלוקת העם- הפרד ומשול. (ל''ת)

    המטיף, 26/12/05 06:42

    הגב לתגובה זו

    • מהם?הוויתורים הכואבים?!והאם בלעדיהם?לא ניתן לבצע את המטרות שבנדון?! (ל''ת)

      חובה לציין.לאור, 26/12/05 12:59

      הגב לתגובה זו

      • ו-ויתורים שכבר בוצעו?ההצדיקו עצמם?!או שצריך להשלים עם קלון דאש-קלון (ל''ת)

        וקדימה?אש-דוד?, 26/12/05 13:37

        הגב לתגובה זו

        • חשוב שבמצע יהיה סעיף,שמחייב ל''קיים'' את המצע=אמינות (ל''ת)

          ולא כמו משאל, 26/12/05 15:30

          הגב לתגובה זו