• 21.

    סיכול ממוקד (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 25/12/05 02:42

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פעם הבאה אל תאכלו. (ל''ת)

    אוכל, 25/12/05 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ואין פתרון מושלם

    מוטי אטלנטה, 24/12/05 23:55

    וסוף האנושות לגור באוהל אינדיאני
    הממוקם ליום אחד.
    או לחילופין בתיבת נוח.
    בחר באחד מבין שניהם-חיוך
    ונושאות המטוסים הוסבו למגורי-אדם-
    חיוך

    הגב לתגובה זו

    • וזו צורת התיבה

      מוטי אטלנטה, 25/12/05 00:14

      צורתה כצורת נושאת מטוסים גרעינית ומצופה מכל עבריה בזכוכית משוריינת להאריך שנותיה במליחות הים
      וצפה בים התיכון ומשמשת למגורי עם -הבחירה.
      אין עוד מלבדו!!!המשיח בדרך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    עד מתאי יחרבו בתים על יושבהם

    איל, 24/12/05 23:38

    צורך התקן חדש לחוזק בטון.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למספר 8 11

    מוטי אטלנטה, 24/12/05 22:07

    שניכם צודקים ולא צודקים.
    ואני מסביר:למספר 8 אתה צודק כשאתה אומר שיהיו מליוני הרוגים-לעומת זאת אתה טועה באומרך שהסיבה היא חומרים ירודים.
    הסיבה היא: כמה בסולם ריכטר?-חיוך
    למספר 11 הנך צודק שמיים שנאגרים
    שווים למספר טונות המפעילים לחץ
    מלמעלה למטה.אבל התקרה אמורה
    להחזיק משקלם.
    כי כשירד שלג גם ניקוי המרזב לא יעזור לך.
    ומעבר לזה היית מבין חוקים בסיסיים
    בפיזיקה והסיבה לבניית מעקה בגג.
    כי השלג שנערם אמור לשמש משקל כנגד השלג שייערם על הקירות וימוטט העמודים-הבנת?
    ולאחר שבררנו נקודה זו של השלג נחזור לשאלת המים שבודאי אינך רוצה שיצטברו על גגך ויחלחלו-התשובה לזה היא פשוטה חריץ לאורך
    המעקה יפתור הבעיה וישפוך המים ל הקיר עד לפתיחה מחדש של המרזב.
    ויש לבצע זאת בעזרת חציבה על מנת לא לפגוע בברזלי הבניין.-הבנת?
    ומרגע יצירת החריץ אין לאפשר לחיות מחמד כגון כלבלב או אוגר או חתול לטייל על הגג.
    -אין עוד מלבדו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ובבתים ישנים-חיוך

      מוטי אטלנטה, 24/12/05 23:06

      ובבתים ישנים בהם הנך חושש שמשקל השלג שיערם על הגג יגרום
      לקריסתו
      יש לבנות גג רעפים בעל שיפועים גבוהים מעל הגג הקיים או.וגם לצייד את הגג במפשירי-שלג.-מערכת של חוטי חשמל בהם עובר זרם ומחמם.
      הזרם החשמלי יופק מתאים פוטו -וולטאיים.התאים הפוטו-וולטאיים יחליפו את הרעפים המסורתיים ויספקו חשמל הן להפשרת שלג והן
      לפעילות אורור הבית וחיטוי האויר שבו.
      ואפשר גם לחמם מים בעזרתם אשר יישפכו על פניהם ויעלימו קרח ושלג.
      ומי שטרח בערב שבת אוכל בשבת ומי שלא ''אוכל אותה'' בשבת.
      -אין עוד מלבדו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    היה ממש נס-שיהיה החלמה מהירה (ל''ת)

    אלמונית, 24/12/05 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המתנחלים אשמים

    ישראלי שפוי, 24/12/05 20:59

    אם לא היו נותנים פיצויים למפוני גוש קטיף היה כסף לבנות תקרות יותר טובות בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איפה ההוא מהפלקל ?

    יריב, 24/12/05 19:40

    הוא אשם.
    הכביש אשם.
    וכולו .....................

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ככה לא בונים תקרה !

    י. ארבל, 24/12/05 19:24

    נשמע כמו בדיחה עצובה של הכתב שהתקרה קרסה ממזג האוויר .

    אולי מי שבנה אותה , לא כל כך מבין בבנייה ??

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה ביבי אשם

    משה, 24/12/05 19:12

    הכל בגלל ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המרזב היה סתום - זה כל הסיפור

    מהנדס בניין, 24/12/05 19:09

    לא ניקו את מערכת הניקוז לקראת החורף ולכן המרזב נסתם ונוצרה בריכה מים על גג הפנטהאוז, ותאמינו לי שזה הרבה טונות של מים.
    (ראיתי הרבה גגות דולפים בהם המים התחילו לדלוף לדירה ורק אז הדיירים ''נזכרו ''לפתוח'' את הסתימה בגג...)

    השאלה היא אם הגג הזה היה אמור לשאת את כל משקל המים הזה גם אם המרזב סתום, ומי האחראי, חברת הבניה או הדיירים הרשלנים?

    הגב לתגובה זו

    • הערה ממש הגיונית, אולי הדיירים התרשלו ולא בדקו את המרזב? (ל''ת)

      רונית, 24/12/05 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    על זה נאמר...

    בוב הבנאי, 24/12/05 18:34

    צחוק צחוק אבל חצי בלוק...בתחת.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ככה זה שקונים דירה משיכון עובדים!

    מזי לביא, 24/12/05 18:28

    בטח גם הקבלן היה סולל בונה.

    הגב לתגובה זו

    • מזי, לשמוע את זה ממך זה לא ממש מעודד

      אפרת, 24/12/05 19:26

      אני יכולה להבין מדבריך כי את כבר לא עובדת בשיכון עובדים.

      הגב לתגובה זו

      • מזי צודקת גם מבחינה משפטית

        ערן ניב, 24/12/05 20:27

        היא עבדה על כל החברה שקנו בקריית אונו החדשה.

        הגב לתגובה זו

        • שיכון עובדים עבדה על כולם

          אני, 24/12/05 22:05

          מכרו דירות יקרות בשכונה יוקרתית מתוכננת לרווחת התושבים ועם הזמן בא להם התאבון והגדילו את אחוזי הבניה לכפליים מהתכנון המקורי. כשיאוכלסו כל הבנינים המוגדלים תתפוצץ השכונה. הבנינים שהם מוכרים עכשיו הם מפלצות בלב השכונה. אין גבול לרדיפת הבצע של החברה הזאת על חשבון לקוחותיה המקוריים.

          הגב לתגובה זו

    • השכונה מדרדרת תרתי משמע (ל''ת)

      תושב, 24/12/05 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    איכות הבנייה בארץ

    אזרח שמבין, 24/12/05 18:26

    דוגמה זו מהווה רק את קצה הקרחון לאיכות הבנייה הירודה בארץ.אם תקרה קורסת מקצת מים, תחשבו מה יהיה ברעידת אדמה? (וכזו תהיה,בלי שום ספק,השאלה רק מתי).הקבלנים המושחתים חוסכים בחומרים ומוכרים לנו זבל בעיטפה יפה.מי שצוחק על המצב באירן וטורקיה,כדאי שיחשוב שנית,המצב בארץ גרוע הרבה יותר.תתכוננו,יהיו כאן עשרות אלפי הרוגים....

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק...... (ל''ת)

      עובד לשעבר, 24/12/05 19:03

      הגב לתגובה זו

    • לא עשרות אלא מאות אלפים ימותו ! (ל''ת)

      אזרח מודאג, 25/12/05 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    להפסיק לשחק ארץ עיר המשחק הזה גבה קורבנות רבים

    גיא, 24/12/05 18:17

    שוב פצועים מהמשחק המשונה הזה, כל אדם שמשחק ארץ עיר דמו בראשו, הורים אנא ממכם כל מה שאתם נדרשים לעשות הוא לפקוח עין לאם יש שינוי בהתנהגות של הילד מיד תדעו כי הוא משחק ארץ עיר, חובה לקדם חקיקה שתמנע את המשחק הזה,

    הגב לתגובה זו

    • ג'ומנג'י הרבה יותר מסוכן. הקרנפים וכו' (ל''ת)

      רובין, 24/12/05 19:08

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אבל למה ויטק 9 (ל''ת)

    רוני, 24/12/05 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    והקבלן מגרד את התחת וסופר דולרים... (ל''ת)

    הרוויח כמה $$$, 24/12/05 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מזמן טענתי שהמשחק הזה מסוכן!עדיף לשחק דוקים! (ל''ת)

    מריומה,סביון, 24/12/05 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הדירה בנויה מפל קל (ל''ת)

    מוריס הקבלן, 24/12/05 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו, כמה מטומטמת יכולה להיות כתבה פשוטה ?

    פרודו, 24/12/05 17:54

    תאמר לי דורון נחום, קבלת הוראה מפורשת ליצור כתבה מטומטמת או שבמקרה זה ''ברח'' לך ? מצד שני, לחתום את שמך על נפיחה כזו, נו...זה באמת דורש אומץ.
    מזג אויר גרם לקריסה ? מהיכן לקחת את העובדה המדהימה הזו ? האם ייתכן שזה Copy/Paste מכתבה על האסון בניו אורלינס ? קראת את מה שכתבת לפני הפרסום באתר ? כמה טיפות גשם בפינה ים תיכונית נידחת אמורות לגרום לקריסה של תקרה ? האם ייתכן שמדובר בטיפות שמשקל כל אחת 500 ק''ג ? אתה מבין, כתב יקר, שאותו גשם ירד גם על שאר המבנים באותה שכונה או שכל המשקעים, הרוחות והקור הגיעו לבניין אחד...אין סיכוי שמדובר במחדל הנדסי שתוצאותיו נראו ביום גשם, נכון ?
    ולעורכי האתר, אתם לא מסננים את החומר שמגיע אליכם ? כל הזיה ראויה בעיניכם לפרסום ? קצת אחריות רבותי, לא בכל מחיר צריך להקדים את המתחרים. אם אין נתונים מהימנים אז לא מפרסמים.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל מזג האויר?

      שמיל, 24/12/05 18:17

      גם לי זה נראה תמוה, מדובר בבניין חדש, אני בטוח שמהנדס הבניין חרד לגורלו ברגע זה.

      הגב לתגובה זו

    • פרדו - צודק 100% בדיחה להאשים את מזג האוויר

      האינטרנט זה לא, 24/12/05 19:34

      באינטרנט העיתונאות יורדת לשפל , כמה פעמיים קראתי כתבות וזה בכל מיני אתרים שמחשיבים את עצמם ובין הכתבה למציאות לא היה קשר .

      במקרה הזה יכול להיות שהעובדות בחלקן נכונות ואיזה חלק של תקרה נפל , אבל צריך לבדוק איזו תקרה זאת ( בסוף זה איזה תקרת גבס - מי יודע ) ומי בנה אותה .

      הגב לתגובה זו

    • מומחה ?????

      תקרא, 25/12/05 09:17

      יש צדק בדברייך שתקרה בהחלט אסור לה שתקרוס בגלל גשם, אבל אבל אבל במקרה שהבניין לא נבנה כראוי תקרה יכולה לקרוס בגלל גשם, גג יכול לאגור לתוכו מים כאשר הוא בנוי כברכה, במקרה שהניקוזים סתומים הגג מתמלא מים והמשקל עלול לשבש את יציבותו, 2 במקרה שהקבלן חיפף והאיטום לא נעשה כראוי, הבטון עלול לספוג מים ולהעלות את משקלו בצורה מסוכנת

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    העדפה ראשונה

    האחד, 24/12/05 17:12

    נו באמת, לא היה עדיף לאכול בחוץ?

    הגב לתגובה זו

    • העדפה

      משה, 24/12/05 17:50

      תשובה הכי מטומטמת וגם ראשונה לועג אדיוט

      הגב לתגובה זו