• 36.

    אריק נתן לשומר הבארים ,טיפול ברפואה אלטרנטיבית.

    יגאל כהן, 25/12/05 16:26

    שמתם לב שאריק בעט את ליברמן בתחת והעיף אותו מהממשלה,
    הבעיטה בתחת סידרה לו את הראש.
    וברגע אחד ,הוא ראה את האור.
    ומהבעיטה בתחת החליט,שיש עם פלשתינאי ושמגיע להם מדינה ושצריך לחלק את ירושלים.
    כל זה ,בזכות בעיטה שקיבל בתחת.
    זו לא רפואה אלטרנטיבית?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ליברמן הפך מזמן ל''שמאלני''

    מוטי, 25/12/05 11:18

    לפי התוכנית של ליברמן, תוקם מדינה פלסטינית ברוב שטחי יו''ש (כולל חלק מירושלים) ובתמורה לשמירה על גושי ההתיישבות שלנו, יועברו גושי התיישבות ערביים (ואדי ערה והמשולש) למדינה הפלסטינאית.
    זו תכנית שאם תתקבל, ישראל תהיה קטנה יותר מאשר אם תתקבל תוכנית שרון או פרץ למשל.

    הגב לתגובה זו

    • זאת בדיוק התוכנית והיא הכי נכונה שאפשר

      cyrano, 25/12/05 12:18

      תראה, אנחנו לא איזו מדינה אימפריאליסטית שזקוקה לשטחים, אנחנו מקדשים קודם כל את ערך האדם, שטחים יש לנו מספיק, חסר לנו שלום ובטחון ורווחה... ואנחנו לא מעוניינים לגרש לא יהודים ולא ערבים ממקום מושבם... אנחנו שבעי מלחמות וכל אדם שנהרג בצד שלנו, גורם לנו לכאוב באופן קולקטיבי....
      אין ספק ולו הקל שבקלים שחייבים לתת מדינה לערבים, אחרת לא יהיה כל סיכוי למדינה יהודית בגבולות בטוחים... כל הבעיה היא אכן באילו גבולות תקום המדינה הזאת..כך שהגבולות יקיימו כמה שיותר את ההתפלגות הדמוגראפית, הגבול יהיה כמה שפחות מפותל דבר שימנע חיכוכים על כל צד ושעל כי כידוע לך הישר הוא הקו הקצר ביותר העובר בין 2 נקודות וגבול ארוך יותר מהמינמום הדרוש יוצר בעייתיות מיותרת, הוא חייב להבטיח לנו עומק איסטראטגי שיהיה בר הגנה והיישובים שלנו יהיו במידת האפשר לא בטווח הקסאמים, יכילו את מינמום המקומות הקדושים ההכרחיים שלנו כמו האגן הקדוש בירושליים כולל העיר העתיקה, מערת המכפלה וקבר יוסף בחברון, ויהיו בהם כמה שפחות ערבים שהם בחינת גייס חמישי לכל דבר ועניין...
      וזה בדיוק מה שאיווט ליברמן מציע :
      כנגד ההתנחלויות הצפופות שלנו במעלה אדומים, פסגת זאב, מעלה אדומים , גוש עציון, בית אל, אריאל, אלפי מנשה וכיוב', ניתן לערבים את איזור המשולש ( טירה טייבה וקלנסאווה ), טול-כרם, ואדי ערה, שרק לאחרונה זרקו עלינו סלעים באמצע הנסיעה, ועוד כמה יישובים ערביים שרק גורמים לנו להרג ושכול...
      לא יהיה טרינספור לא שלנו ולא שלהם ויהיה הסכם שלום על גבול מוסכם...
      מה רע אתה רואה בזה ?..
      יש יותר נכון, יותר צודק, ויותר מבטיח דו-קיום בשלום מזה ?..
      אשמח אם תתן תשובה

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    רוסי עילג! (ל''ת)

    אביגיל, 25/12/05 09:37

    הגב לתגובה זו

    • שפתו הרבה יותר נקיה וברורה וחדה

      cyrano, 25/12/05 10:31

      מהרבה אנשים שאני רואה בכנסת, כולל את הדיקטטור המושחת ועמיר פרץ.. נתניהו , ששפתו נקייה יותר, עשה לנו את העוולות הכי גדולות שאפשר להעלות על הדעת, אז אני מעדיף אפילו רוסי עילג ( מה שכאמור הוא לא ), על צבר מושחת , אטום וחסר לב

      הגב לתגובה זו

    • ממש ביקורת עניינית - מתאים למפגרת

      מרק, 25/12/05 11:43

      מעניין אם את מסוגלת לנסח לפחות משפט אחד קשור לעניין?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ליברמן חושב שהוא

    מושלינה, 25/12/05 06:15

    היית מת, איווט!!!!!!!!! אני בטוחה שלא קראת את ספרו של גו'ליאני, אני כן.....אינך ישר כמותו, אינך אמיץ כמותו, אתה גרוע ביחסי אנוש, הסובייטיות זורמת לך בדם, גועל נפש

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא מפיונר מספיק גדול!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מפיונר קטן, 25/12/05 08:45

      הגב לתגובה זו

      • בהסתמך על מעשיו הוא מאפיונר

        cyrano, 25/12/05 12:22

        הרבה יותר קטן מהדיקטטור המושחת השמן ומביביהו... לפחות לראשון מנבאים עפ''י הסקרים 40 מנדטים...
        עם ישראל מעדיף מאפיונרים עם פרצוף של סבא חג מולד טוב ?.. שמחר יכניס לנו עד העצם ?.. תמהתני...

        הגב לתגובה זו

    • קביעת סטיגמות על אנשים שלא על סמך

      cyrano, 25/12/05 10:15

      דיבורם או בהסתמך על מעשיהם כמוהו כמעשה נבלה לכל דבר ועניין..
      איווט דוקא מצטייר כאדם בעל עקרונות, הצעתו להחלפת שטחים פי מיליון יותר אנושית מאשר גרוש אנשים מביתם, בין אם יהודים או ערבים, העובדה שהוא בא מרוסיה אינה מעלה ואינה מורידה, כי לא נכון לשפוט אדם על פי מוצאו כי אם על סמך מעשיו...
      ואני לא מכיר את נטיותיך הפוליטיים , אבל בהסתמך על הקריטרריונים הנ''ל, נתניהו או הדיקטטור המושחת או פרץ מצטיירים לאין ערוך יותר מסוכנים מאיווט ליברמן..
      ואגב , הוא כן נראה לי אדם אמיץ , וגם ישר, וגם לא רע בכלל ביחסי אנוש..
      עיוות אמיתות הינו היפוך האמת, כלומר , שקר, וזאת אשר אני מייחס לך , ידידי...

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ק.ק.ב

    משה, 25/12/05 01:23

    איווט הוא מרגל רוסי לטובת הרוסים יש הוכחות במשרד הביטחון עד היום לא נעשה דבר, ביבי ידע ושתק, שרון ידע ושתק, פרס ידע וממשיך לתמוך בו מאחורי הקלעים תשמעו איך הוא מדבר עליו.

    הגב לתגובה זו

    • אם יש אמת בדבריך, אתה משת''ף לכל דבר

      cyrano, 25/12/05 10:36

      שאינך חושף את עצמך ואת ממצאיך, כי אם נכון הדבר, אין לאף אחד מאיתנו שהמשטרה חייבת לחקור, והיא אכן תעשה זאת, בהוראת בני מזוז, אבל אם דבריך, הם, כפי שנראה לי, הבל ורעות רוח, אז אתה נבלה מצחינה, כי לא מוצאים על אדם לשון הרע ברבים, ולא מלעיזים עליו, אלא אם כן הדבר מבוסס מעל לכל ספק סביר...

      הגב לתגובה זו

      • יש אמת

        משה, 25/12/05 14:12

        דע לך שאני יודע זאת כאחד שעבד באבטחת אישים עד שנת 2003 אל תשתמש במילים מצניחות זה לא יוסיף לנו כלום, כאחד שתרם רבות למדינת ישראל וחשובה לו המדינה כתבתי זאת שים לב לתחילת השינוי שמקבל עליו ליברמן זה לא בה ממנו זה יוצא מגרונות אחרים. אבל ימים יגידו.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    ג'וליאני... ואני אליזבת טיילור.. (ל''ת)

    מיץפטל, 25/12/05 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ליברמן צודק ב-100 אחוז

    אחד מהעם, 24/12/05 23:58

    לשרון המושחת והדיקטטור לא איכפת מהאזרחים הקטנים. הוא גיבור השמאל כי הוא זרק עשרת אלפים איש מהבית. לטווח רחוק הוא מכה קשה לדימוקרטיה ולמימסד.
    ליברמן צודק. צריך להילחם בפשע ובשחיתות. ליברמן האיש המתאים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ניצחון הסמול הוא ניצחון פירוס

    cyrano, 24/12/05 22:46

    אנחנו בסוף הולכים לבכות כולנו...
    אבל בינתיים, הסמול בונה באמצעות התשקורת את עגל הזהב שלהם.
    אם העם לא יתפוס את עצמו ויחליף לימין האוטנטי שליברמן בפרוש מהווה חלק ממנו, אנחנו הולכים בבטחה לקראת התאבדות לאומית...
    והלואי ותקראו לי שקרן, אבל נראה לי, שדרך החיסול בשלבים של המדינה , לה שותפים החמאס והסמול, קורמת מיום ליום עור וגידים...

    הגב לתגובה זו

    • מה זה אוטנטי? (ל''ת)

      אינס, 25/12/05 05:37

      הגב לתגובה זו

      • אוטנטי= אמיתי, אשר מובע ממקורותיו (ל''ת)

        cyrano, 25/12/05 08:26

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    ג'וליאני יודע אנגלית. מה עם ליברמן? (ל''ת)

    סיימור באטהאד, 24/12/05 22:22

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן יודע רוסית , מה עם ג'וליאני (ל''ת)

      עמית נייק, 25/12/05 07:17

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כולם מתבסמים מהשמאל

    איל, 24/12/05 21:53

    מה חברי העם רוצים
    כלכלה מקולקלת ולא מתחשבת
    ויטור על שטחים קדושים
    מעבר לא בטוח החיים
    או עמדה אחראית ימנית אמיתית.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כתבה רדודה

    אילן, 24/12/05 20:09

    במקום לדון בריאליות שיש למפלגת ישראל ביתינו (ציטוט של סקר אחרון), ובמקום לספר על עברו האלים של ליברמן (נחקר במשטרה על הכאת ילד), מביאים ציטוט ארוך מאנציקלופדיה עם פרטים לא רלוונטיים על דרכו הפוליטית של ג'וליאני (במקום להתמקד במאבקו השנוי במחלוקת נגד הפשיעה ברחובות).
    ייתכן שזו רמת הכתיבה העיתונאית באינטרנט, ואין על מה להתלונן.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ליברמן הביא את שלאף

    הצודק, 24/12/05 19:55

    והוא חלק מן התוכנית הגדולה להשליט עלינו את המאפיה. הוא רוצה לשלוט במשטרה, כדי שלא תחקור את מי שצריך לחקור, כול ל אותו, הוא ישב יחד עם רמון ושלאף בתורכיה לפני כמה חודשים ותכננו את המפץ שיביא את שלאף לשלטון בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סטלין,מוסוליני,פרנקו ,פינושה ואביגדור

    ניר, 24/12/05 19:53

    ליברמן.כל אלה אבותייך הרוחניים

    הגב לתגובה זו

    • and that is what israel need (ל''ת)

      dsfhbc, 24/12/05 23:28

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו זקוקים לפינושה להצילינו מפשיסטים שמאלנים (ל''ת)

      אריה, 25/12/05 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ןאני ג'ון לנון. (ל''ת)

    דוד, 24/12/05 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פניו ספוגות השנאה והקנאות אומרות הכל.

    אשר, 24/12/05 19:23

    ליברמן הוא פשיסט חולני.זה האיש שריסס שדות של בדווים זה האיש שרוצה לגרש את תושבי המשולש זה האיש האחרון בעולם שרואה ברוסיה מדינה לחיקוי.שימו לב לפניו של האיש הזה .אלה הפנים האולטימטיבים של כל קנאי בעולם. חסרות מבע, חסרות הומור ,נוקשות וקרות מזג.איך אפשר להפקיד כוח בידי איש זה.

    הגב לתגובה זו

    • מאחורי הפנים הכי חביבות מסתתרים

      cyrano, 24/12/05 23:03

      לפעמים הרוצחם הכי גדולים...
      בדרך כלל הרעים באמת עושים את הרוע שלהם כדרך חיים, הם אפילו לא שונאים....
      שרון גרש 10,000 יהודים מביתם, ואני מסכים איתך שפניו מעולם לא הסגירו את רשעותו , לכן העם הוטעה ובחר בו..
      .. נתניהי פגע בעניים פגיעה הכי אנושה שאפשר לתאר, פניו אף פעם לא הסגירו את הרוע הטמון בו באיש הזה...
      עמיר פרץ, בהיותו יו''ר ההסתדרות התעלם לחלוטין מזעקת העניים שלא הרוויחו אפילו שכר מינמום, ובעודו צועק מהבוקר עד הלילה שכר-מינימום, שכר-מינימום, חבר לחברות כוח האדם ועשק את עובדי הקבלן בעוד אי אילו 30 ש''ח בחודש, שהועברו אחר כבוד לכיסו כדמי חבר...
      היית אומר ש-3 האנשים האלה שכל אחד עומד בראש רשימה נראים רעים או שונאים או קנאים ?...
      התיאוריה שלך נראית על כן מופרכת מעיקרה...

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו פגע בפרזיטים (ל''ת)

        אזרח, 24/12/05 23:53

        הגב לתגובה זו

        • אתה יושן , ידידי, מליון עניים שצמחו

          cyrano, 25/12/05 08:51

          בעקבות מדיניותו האנטי חברתית של נתניהו אינם פרזיטים...
          בוא, קח את עצמך לחודש-חודשיים בדיקה... אני לא מכיר אותך..
          לא יודע מה גילך, וגם לא מה מקצועך...
          תנסה להשיג עבודה בלשכת העבודה , או באחת מחברות כוח האדם..
          אם עברת 45 , או אפילו 40, אתה passee , יעני , עבר זמנו בטל קורבנו...
          לא ישתינו לכוון, אני חותם לך, אני יודע את זאת על בשרי...
          למה לא עושים קצת, אבל קצת צדק חברתי ?..
          למה צריך קריין ברדיו ( חיים יבין שהוא קריין בערוץ 1 , הממלכתי ), למה הוא צריך להרוויח 100,000 ש''ח לחודש ומישהו אחר צריך להנמק ב- 1000 ש''ח הבטחת הכנסה שבקושי מספיק לו למינמום אוכל ?...
          כלומר, אם היו מכריזים על קורס הכשרת קריינים של חצי שנה, שבעקבותיו היו מחליפים את החיים יבין הזה עם 2 מבוגרי הקורס הזה, היו משלמים לכל אחד מהם 5,000 ש''ח, המדינה הייתה מרוויחה על המקום 90,000 ש''ח שהיו עוזרים לכ-תוספת קצבאות של 1000 ש''ח לכל ילד.
          חיים יבין לא היה נעשה מסכן מזה , היום הוא בן 65, משהו כזה, הוא עבר עובד 30 שנים, הוא צבר מספיק כסף וחסכונות לעוד 2 דורות... שיקבל פיצויים מוקטנים ויילך לביתו, לשחק עם ילדיו ומכדיו... מה קרה ?...
          אבל עכשיו בטוח תשאל למה צריך לשלם כסף ''בשביל הילדם הפרזיטים שהאם הדתיה, שנאת נפשך , מביאה לעולם שאין להם כסף לאכול ?''
          אז בוא ואגיד לך, אם לא הרחם של הדתיים והמסורתיים האלה, אנחנו, תוך מספר שנים נהיה מיעוט במדינה שלנו, מול הערבים , שבסיועם של הסמולים הם גייס חמישי לכל דבר, כי על כל ילד שאמא ''נאורה'' מביאה '' לעולם, מביאה אמא ערביה 5 , יחס מטורף לכל דבר ועניין, והבעיה שהכדור שנורה מהרובה לא מבחין בין נאורים לברברים, לא כאשר יורים אותו, ולא כאשר הוא פוגע באשר הוא פוגע...
          ויש עוד דבר... אתה קורא להם פרזיטים, ואתה טועה ומטעה, ובגדול...
          כי , תבחן את המציאות, מול 22 מדינות ערביות היינו מזמן אמורים להתחסל, הרי היתרון של הערבים , שמונחה ע''י שנאתם התהומית אלינו, ולהחלטיותם בדבר אי-חוקיותינו על האדמה הזאת, מזמן הייתה אמורה להכריע את הכף... אבל תראה לי, מכל המלחמות שניהלנו מתי לא הדברנו אותם תחת רגלינו, ובגדול ?..
          מי אתה חושב היה איתנו ?..
          גבורת חיילינו תגיד...
          אני אסכים איתך אבל מי הכניס להם את רוח הגבורה הזאת , עמוק בליבם ?..
          אני אענה לך , רוח אלהים '' כי לא בחיל ולא בכוח, כי אם ברוחי, אמר ה'''
          ומי שוקד על כך שרוח אלהים תהיה במחנה שלנו, ובזכות רוח זאת נכניע את אויבינו ?.. צדקת, ''הפרזיטים'', שעליהם אתה מדבר, שאילו לא הם מי יודע אם לא מזמן היינו חוזרים לאירופה, שם, כידוע לך לא מי יודע מה מתים עלינו, נכון, הם אוהבים אותנו אבל ''מבושלים '', בצלחת...
          ואתה מדבר עם מישהו שיודע..
          ונתניהו פגע באנשים הכי טובים שלנו, שאם רק ילמדו אחת לתמיד לקח, לא יבחרו לא בשבילו, בטוח לא בשביל הדיקטטור המושחת שגרש אלפי יהודים מביתם, וגם לא בשביל עמיר פרץ, ולא בשל היותו מרוקאי, כי אם בשל היותו מושחת גם כן..

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    ליברמן בריון. פאשיסט. נאלח. לא ראוי למשרה ציבורית (ל''ת)

    זוסיא, 24/12/05 18:46

    הגב לתגובה זו

    • i love liberman (ל''ת)

      gsRDBc, 24/12/05 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליברמן. מקומך הטבעי בקדימה .

    בנצי א, 24/12/05 17:55

    וזה יקרה לאחר הבחירות. זיכרו זאת ימים יגידו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    איווט גוליאני סומך על הזכרון החלש שלנו

    ע, 24/12/05 17:50

    הוא הואשם באלימות נגד ילדים
    העליב שוטר
    עזר לשוטר עבריין שברח מהמשטרה
    וכל פעם שחוקרים עבריין רוסי הוא צועק גוואלד
    וזה על הדברים שידועים לנו

    הגב לתגובה זו

    • מנוולים לא צריכים להצביע בעד ליברמן

      אלכס, 24/12/05 18:02

      ללכלך יריבים פוליטיים זאת שיטה מאד מקובלת אצל המנוולים.
      אבל מי יאמין לשקרים שלך?
      זה שיאשימו את מישהו במשהו לא אומר שהוא באמת אשם בזה.

      הגב לתגובה זו

      • ליברמן גיבור על ילדים קטנים

        גד, 24/12/05 19:44

        1. ליברמן הורשע ואף הודה בהכאת ילד בן 12
        2. חברו הטוב צ'רוני לא מורשה להכנס לארה''ב למה ?(אשתו של ליברמן נוסעת במרצדס משוריין ש''נקנה'' מצ'רנוי
        3. כרגע הוא תחת חקירה על עסקיו ברוסיה.

        תקדיש 10 דק' לחיפוש באינטרנט ותגלה את האמת

        הגב לתגובה זו

        • כל הכבוד לליברמן שהרביץ זבל בן 12

          אלכס, 25/12/05 01:53

          אם מישהו היה מתעלל בילד שלי הייתי פשוט הורג אותו ללא שום היסוס.
          זה שיש לליברמן עסקים ברוסיה שיהיה לו לבריאות, זה לא ענייני.
          ברוסיה בשביל לעשות עסקים צריך לעבור על החוק וכולם עושים את זה.
          מה שחשוב זה האידיולוגיה וכאן אני מסכים עם ליברמן ב-100%.
          תגובות שינאה של פשיסטים שמאלנים כמו 22 ו-21 רק מוכיחות שליברמן צודק. מי שגדל בברית המועצות ורגיל לדמגוגיה שמאלנית יודע ש 21 ו-22 הם פשיסטים אמיתיים.

          הגב לתגובה זו

          • ליברמן התעשר מהרצאות ברוסית וביבי מהרצאות באנגלית.

            יגאל כהן, 25/12/05 16:20

            כוס אוכ'תי,למה לא לקחתי לי איזה קורס מרצים מזורז.
            לא ידעתי שיש כזה ביקוש למרצים.
            פךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
            רק בית הסוהר יחנך את שני הנובורישים האלה.

            הגב לתגובה זו

  • 18.

    מר ליברמן

    גרגורי, 24/12/05 17:46

    ספר לכולם מי החברים שלך על מיכאל צורני הקשרים אם ביבי והקשרים בבנק באוסטריה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אמא'לה

    אביגדור ליברמן, 24/12/05 17:45

    רק זה עוד חסר לנו.
    אדם שלא מבין שמדובר פה באנשים וחושב שמדברים על חיות טרף שאנחנו נלחמים נגדן.
    הוא לא מבין שזה לא פתרון אמיתי.
    הוא לא מבין שבצד השני ישנם אנשים על אמת- בדיוק כמונו.
    הוא לא מבין שחיסול של ערבי זו לא באמת פעולה שמשמחת את עם ישראל- פרט לכמה בודדים שעושים הרבה רעש.
    הוא לא מבין שבשיחות ניתן להגיע ליותר תוצאות טובות גם אם התהליך לא מגיע לסיומו במהירות- תוך כדי התהליך כבר ישנה רגיעה והלא זה השלום שציפינו לו.
    אדם כזה שיש לו כח ממש מפחיד אותי.
    הוא בא מתרבות קגב או משהו בסגנון.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו והערבים לא יכולים לחיות ביחד

      אתי, 24/12/05 21:41

      ליברמן מציע שחבריך מאום אל פחאם יחיו עם אחיהם מגינין.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי גם אתם לא מבינים

        אביגדור ליברמן, 25/12/05 00:06

        אתם לא מבינים שמדובר פה באנשים ולא בחיות.
        אני לא אומר לתת כבוד למחבלים- למחבלים צריך לתת דבר אחד וזה פטיש 5 קילו בראש.
        ערבים שלא מחפשים מלחמה אינם חיות.
        אבל אני מבין שאתם בעצם חלק מבוחריו.
        אן קי. אני לא מסכים עם דרככם ואני מקווה שביום מן הימים ץבינו שאלו לא חיות כי אם בני אדם.
        ולמרות שאנחנו מגזעים שונים אנחנו צריכים ואנחנו יכולים לחיות יחדיו ולא ליצור הפרדות- משום שבעוד 10 שנים הדור הבא ימרוד.

        הגב לתגובה זו

    • אז אולי תדבר עם הערבים ותסגור ענין? (ל''ת)

      אזרח, 24/12/05 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    liberman is a good friend (ל''ת)

    asi abutbul, 24/12/05 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מח' המדינה לא יתן שיהיה שקט בארץ

    @ בנצי-א @, 24/12/05 17:34

    אם הם הצליחו לגייס את רבין ושרון למטרתם
    להביא לביטולו של מדינה יהודית
    לפי תורת השלבים
    המשותפת עם ערבים
    ליברמן אגוז לא קשה מבחינתם

    הגב לתגובה זו

    • בנצי א @ מארץ היהודים. מגיע לך מחמאה משרה לה (ל''ת)

      בנצי א, 24/12/05 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    קודם תעשה דיאטה אז נתן לך את

    ניב המגניב, 24/12/05 17:23

    נתנן לך זכות אולי לקבל את הקול שלנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • קודם שילמד לשחות

      צחי, 24/12/05 18:42

      באונסר של מועדוני לילה במוסקווה ולא יודע לשחות. איש כזה יכול להיות ראש ממשלה???

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אחד קצת שפוי מהפוליטיקאים

    אבי, 24/12/05 17:19

    הוא אומר דברים נכונים ולא פופוליסטים צריך להקשיב לו

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ג'וליאני לא מאפיונר

    יוסי, 24/12/05 17:13

    עוד שר מושחת כם קשרים בעולם התחתון. אבל הציבור מטומטם לכן הציבור ישלם. עם ביבי ראש ממשלה עוד נקבל את ליברמן כשר לביטחון פנים.

    הגב לתגובה זו

    • ל - 12

      מיכאל, 25/12/05 08:05

      מסכים איתך כל מילה ברזל.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי יקח אותו לקואליצה רק אים פייגלין (ל''ת)

    נמר, 24/12/05 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ליברמן צודק (ל''ת)

    אלי כהן, 24/12/05 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שאלה לג'וליאני הישראלי

    שואל השאלות, 24/12/05 16:51

    שאלה זו נשאלת למרות שטבעי היה שנמצא באג'נדה שלכם את הנושאים האלו בלי לדחוק בכם לפעול

    השאלה היא - למה נושאים חברתיים ממדרגה ראשונה לא מוצאים ביטוי בהצהרות שלכם כמו: הקרינה הסלולרית, העמלות והריביות הבנקאיות, אי אכיפת חוקי הגנת הצרכן, הצחוק שבתי המשפט עושים מתובענות יצוגיות ?

    אין לכם אג'נדה בנושאים אלו ובאחרים הקרובים אליהם ?

    אין לכם מה להגיד לגבי ההון הדורס את האזרח הקטן ?

    מפחדים אתם מבעלי ההון ?

    שתיקתכם פועלת נגדכם. הציבור לא מאמין לכם שאתם קורצתם מחומר אחר.

    קחו זאת לתשומת ליבכם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מירי כריסמי ''יהודי'' מתיי התגירת?כשקיבלת את הכסף. (ל''ת)

    אלקס, 24/12/05 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לליברמן יש הרבה נסיון,קודם כל כשומר בארים.

    יגאל כהן, 24/12/05 16:45

    ושנית ,כבריון עם שרשרת ברזל ביד שהיכה סטודנטים ערבים באוניברסיטת ירושלים.
    וחוץ מזה הוא הורשע על הכאת ילד בן 12 .
    מי שיודע להכות ילד בן 12 יכול להיות אחלא שר הבריונות.
    בדידי הווא עובדא.
    מנסיון אישי עם שומר הבארים הגיזען.
    אלי הוא התנהג כמו במאפיה הרוסית.
    כשעבדנו יחד במצודת זאב.
    האיש מסוכן.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לדבריו של יגאל מרחובות

      הגואל, 24/12/05 17:09

      יגאל, ילד בן ה-12 לא היה הולך רגל תמים ברחוב, אלא ילד שהיכה את בנו של איבט, קטן בגילו מן הילד ההוא, ולכן קיבל סטירה ''חינוכית''. ובמצודה איבט לא שימש, כמוך, שומר כניסה, אז אל-נא ללכלך רק לשם לכלוך. ומהיכן ידועה לך שיטת המאפיה הרוסית, ''ידיד נלהב'' של ליברמן?!

      הגב לתגובה זו

      • המצב בטטה ,צריך שומר בארים

        סוזי, 24/12/05 17:31

        יש כמה שתוקפים וזחוחים כאילו המצב 10.
        מצב ביטחון הפנים קטסטרופלי,ולזה
        הביאו כל המלומדים למינהם.
        ליברמן כשר לבטחון פנים יהייה האיש הנכון בזמן הנכון.
        יגאל,ביקשתי ממך כבר לא לקנא.
        אז תפנים שרון מתפטר אחרי הכשלון.ביבי ראש-ליברמן-פנים
        דיכטר-בטחון פרס-חוץ.אולמרט-אוצר
        הרכב מנצח.

        הגב לתגובה זו

        • אולי המשטרה תפטור לנו את הבעיה של ליברמן.

          יגאל כהן, 25/12/05 09:37

          הם יצליחו יום אחד להרשיע אותו ולשלוח אותו לבית הסוהר.

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    קשקשן בשקל לך הביתה כבר (ל''ת)

    אריה, 24/12/05 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    guliani have prostate cancer.

    solomon, 24/12/05 16:31

    liberman????

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    You aint no Juliani kaka maker (ל''ת)

    homeless, 24/12/05 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Oh Liberman please give me a break (ל''ת)

    homeless, 24/12/05 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ליברמן הוא כמו שרון, כל השאר הסתה! (ל''ת)

    הארי שקרון, 24/12/05 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ליברמן אכן יכול להיות שר בטחון-פנים מעולה

    לא מצביע ליברמן, 24/12/05 16:11

    אלא שעדיף להצביע לליכוד כדי להגדיל את הסיכוי שנתניהו יהיה ראש ממשלה.

    נתניהו כראש ממשלה ייעל וישפר את כל משרדי הממשלה, ובתוכם גם את המשרד לבטחון פנים.
    נתניהו גם יוכל לגייס יותר כסף לביצוע פעילויות הממשלה השונות.

    הגב לתגובה זו

    • וחזירים מטיסים עב''מים. (ל''ת)

      אמא, 24/12/05 21:52

      הגב לתגובה זו