• 73.

    אני לא מבין למה היהודים בארה''ב מתעסקים בדברים שלא נוגעים להם.

    בני, 25/12/05 22:42

    רבאק, שבו בשקט. מה לכם ולכריסמס ? מה אתם צריכים להתערב לנוצרים בעינינים שלהם ?

    הגב לתגובה זו

    • pest is a kartzya (ל''ת)

      homeless, 26/12/05 03:39

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    התמונה של הסטנות בקניון צולמה ב

    David, 25/12/05 22:23

    פייר 17 PEAR17 בדאון טאון מנהטן

    תקנו אותי אם טעיתי...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כאמריקאי אומר:אין מקום בעולם שחופש הפרט מכובד כמו אמריקה.

    שלומי, 25/12/05 21:41

    לבטח אין חופש לפרט בישראל.!!!!! ובמיוחד כיום כששרון שולט.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כיצד בא חג המולד

    מוטי אטלנטה, 25/12/05 20:47

    ובכן ידידי האם לא תהיתם מדוע בתאריך זה ?ומה פשר המתנות?
    ומה האורות האלו סביב העץ?ומדוע
    כריסמס.
    ובכן ידידי המלומדים להוי ידוע לכם כי ישו היה יהודי.וכידוע היהודים חוגגים את חג החנוכה בזמן זה.
    וחג החנוכה נקרא -חג האורות
    ונותנים מעות ומתנות לילדים.
    ועכשין כשהבנתם אז ''חג מולד שמח
    ג'יסס'' בן העם היהודי.
    ברוך אתה בבואך וברוך אתה בצאתך.
    הנוצרים האמריקאים הם יהודים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ג'יסס אוהבים אותך

    מוטי אטלנטה, 25/12/05 20:26

    איך אפשר לא לאהוב את האמריקאים
    הנוצרים ואת מה שהם מאמינים בו.
    -הם ידידי אמת ליהודים ולדעתי הם יהודים אפילו יותר מהיהודים ומכירים את התנ''ך ואת תורת משה הרבה יותר מחילוני ממוצע.
    חג מולד שמח לכם!
    למדתי להכירכם הלואי ותשלטו על כל העולם ותשאו את הבשורה של שלום ועזרה לזולת כפי שרק אתם מכירים-אמן

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הפרדת דת ומדינה באמריקה

    אבנר, 25/12/05 19:08

    נושא הפרדת דת ומדינה הוא נושא שנמצא באושיות החברה האמריקאית
    ובחוקה שלהם.
    זה מה שמייחד את אמריקה ממדינות אחרות בעולם שבהם הדת השלטת והמדינה הולכים יד ביד .
    ברגע שיתחיל ליהיות פיחות בנושא הזה בחברה האמריקאית , היא תהפוך ליהיות ככל המדינות שבהן הנצרות היא הדגל ואז גם האנטישמיות תצא ממחבואה החוצה .
    לכן אסור לתת לזה לקרות ויש לשמר את הערכים עליהם קמה החברה האמריקאית שנתנה מקלט לפליטים שנרדפו על רקע דתי ולאומי לאורך ההסטוריה שלה.
    כשאני שומע שבבית הלבן יש בערך 18 עצי אשוח ואף לא חנוכיה אחת זה אומר דרשני.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד מהיהודים בארצות ערב - לא להתערב במה שלא צריך.

      בני, 26/12/05 09:07

      באמריקה רוב האוכלוסיה נוצרים למעט מיעוט של יהודים ומוסלמים. אז תן להם כבוד !!!

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    עצוב, אבל גם כאן כבר זה לא חנוכה אלא חג החגים

    ליאת, 25/12/05 16:18

    אבל זו גם עובדה שהאחוז היחסי של השמאלנים הקיצונים החילונים בעולם הם יהודים. חייבים להודות שכל מי שעומד בראש מגמה לבטל זהות ולעשות את כולם שטוחים הם ברובם .... יהודים משומדים. עובדה!!! אם לא ימחקו את הדברים האלה

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לליאת

      אבנר, 25/12/05 19:20

      שכחת דבר חשוב אחד , שמי שהקים את המדינה היתה התנועה הציונית שאותה התחיל הרצל שלפי המושגים של היום הוא היה יהודי ליבראל שמאלני ורחוק מדת.
      הדתיים של אז לא תרמו בכלום להקמת המדינה ולתנועה הציונית ואפילו התנגדו לה. אם זה היה תלוי בהם היינו עד היום חיים בגטאות בפולניה , רומניה וברוקלין.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    חג המולד הוא חג נוצרי

    שמואל, 25/12/05 09:29

    חג המולד הוא חג נוצרי, והניסיון האומלל של השמאל ההזוי באמריקה למנוע את השימוש בשם המפורש של החג פוגע בציבור הנוצרי באמריקה. אגב, זהו אותו שמאל הזוי ששונא את מדינת ישראל. חבל שהיהודים התערבו בכלל בנושא זה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    American Jews

    Michuel, 25/12/05 04:25

    As a religious, right -wing American Jew, I just want to say that Kul Milah Bamakom. A very well written and accurate piece. For the record, in my opinion, let the Goyim have their holiday. This is their country. Let's just be happy they let us have ours.

    הגב לתגובה זו

    • משפט תבוסתני של גלותי

      אבנר, 25/12/05 18:39

      כמה משפט אחד קטן שאמרת מייצג עולם שלם של יהודים גלותיים תבוסתניים שמורידים את הכובע לפני הפריץ הגוי שיעשה עמם חסד ויתן להם לחיות בשקט.
      Let's just be happy they let us have ours
      מתי יגיע סוף סוף היום המיוחל שיהודי העולם יהיו אדונים על עצמם חייהם ותרבותם ויפסיקו לעשות חשבון לגויים .

      הגב לתגובה זו

      • Galut

        Michuel, 26/12/05 04:46

        Halvay that you should realize that even though you are in ''Eretz Yisrael'' you are also in Galut. You also take off your hat to the American Puritz. When he says Tifaneh et Aza, that's exactly what you do. He says open the borders without Israeli pikuach, that's what you do. I prefer to live in America while I'm in galut, recognize that I am in Galut, and not make believe that I am a free nation.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    אמריקה בלי המח היהודי היא אוסף של

    rednecks בורים, 25/12/05 02:55

    שיגידו תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    we should fight the moslems - not each other !

    David, 25/12/05 02:35

    Are everyone here and the US blind ? The real enemy of our civilisation is Islam - not . christians, jews, hindu but unfortunately we are fighting each other.

    The moslems are mutiplying like rats, they are getting more and more extemists, they are converting more and more people, Europe is becoming .

    . increasingly moslem.
    To me, the spirit of 1933 is rising again except that the enemy is much more powerful and ruthless

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    THE WEAK AND WICKED JEWS ARE

    JBG FGNFBVG, 25/12/05 00:00

    DOING THE WORK FOR DOING THE WORK FOR ISLAM...I LOVE JESUS HE WAS A GOOD JEW ..HE ONLY TALK ABUT GOOD THING THAT JEWS SHOULD DO..HE WOULD NEVER GIVE JERUSALEM TO ARABS .AND HE WAS NOT A LEFTY SON OF A BITCH LIKE BARAK AND SHARON OR FER'SS' GET STUPID JEWS

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כתבה יפה

    אתאיסט, 24/12/05 23:37

    מעניין ומצחיק (אך גם עצוב ומפחיד במקרים אחרים) לראות את הקנאות והנבערות הקיימות בעולם. איך אנשים מקבלים ''מסורת'' כסיבה טובה לעשות או לא לעשות דברים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא רוצה אמריקה! מי צריך זאת?!? (ל''ת)

    יהודי מנתניה, 24/12/05 20:00

    הגב לתגובה זו

    • כאמריקאי אולי תוכל להיות יהודי

      Avi Ecuador, 24/12/05 21:39

      דבר שלא כל כך ברור ובטוח עם השמאל ו''מנהיגנו''.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    סוף סוף

    אנדי, 24/12/05 19:46

    הגיע הזמן ,סוף סוף טלויזיה בלי פוליטיקלי קורקט,שיסתמו את הפה ליהודים הליברלים מהוליווד והניו יורק טיימס,ודרך אגב פוקס זאת התחנה הכי פרו ישראלית באמריקה,משמע שנאת אמריקה ושנאת ישראל הולכות ביחד

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני מעדיף פי אלף את הנוצרים האלה

    אבי, 24/12/05 19:24

    ''שונאי היהודים'' כביכול, שעוד מאמינים במשהו, על פני כתבים ציניים כמו הגאון הזה, שמדברים על אנטישמיות כאילו זה מה שמעניין אותם, כשלמעשה הם האנטישמים האמיתיים. המניע מאחורי הכתבה המתחסדת להחליא הזו הוא הרי לא הזדעזעות קד'ושה מפני הנוצריות המופגנת באיחול ''מרי כריסמס'', אלא נסיון נוסף לנסות לפגוע בתדמיתם של הנוצרים אוהבי ישראל (הרבים) שבארצות הברית, התומכים בישראל ובמדיניות שבארץ מוגדרת ימנית, וזה מתוך הלך מחשבה של שנאה עצמית הגורס כי הידיד של ישראל הוא האויב שלי (שהרי הוא מפריע לנצחון הגישה התבוסתנית מבית מדרשו של השמאל ההזוי). אז לפני שהכותב הנכבד מגיר מוסר נוטף ריר על ''אנטישמיות'' מדומה, שייטול קורה מבין עיניו.

    הגב לתגובה זו

    • אדון 58, הירושלמי, חבל שרק האונה הימנית במוחך עובדת

      hugi, 24/12/05 22:16

      ועל כך נאמר: ''על מה חרבה ירושלים? על שנאת אחים''

      הגב לתגובה זו

      • חוגי! מה אתה מבלבל את הביצים

        נביל, 25/12/05 02:49

        לא כדאי לשתוק כשלא מבינים ענין,
        האם לא על זה נאמר ''סייג לחוכמה, שתיקה''

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    קישקוש בגרוש

    ג'וקר, 24/12/05 19:17

    כל מי ששונא את אמריקה שונא גם את ישראל.
    וזה נכון גם לגבי יהודים שמאלנים - גם באמריקה וגם בישראל.
    ואת השיר White Christmas כתב אירווין ברלין, יהודי כמובן, ובסרט עם בינג קרוסבי שיחק יהודי מפורסם אחר - דני קיי.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    סיפור פרובלמאטי

    אליוי, 24/12/05 19:04

    סיפור הולדת ישו כתוצאה מקיום יחסים בין רוח הקודש ומריה הבתולה
    הוא סיפור שראוי לניתוח פסיכואנליטי
    מכיון שעד כמה שידוע לי ניתוח כזה לא נעשה מתבקש לשאול ולחקור
    למה הסיפור הסימלי והטעון הזה לא נחקר ?
    הכוכב שזרח מעל בית לחם והופעת 3 המבשרים אצל המשפחה
    עורר הרבה חובבי מדע בידיוני להאמין
    שהיה פה מפגש בין חיזרים לבני אדם!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל היורדים נזעקים

    גוגי, 24/12/05 18:38

    הפחד שחלילה השכן הנוצרי שלהם יכעס עליהם מעורר בהם חלחלה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    היגיע זמן להגיד את האמת ולהיתחשבן עם הנוצרים..ויש על מה...כסף והרבה

    יהודה, 24/12/05 18:24

    ישו הוא העסק הכי מכניס משחר ההיסטוריה. כן אנחנו הרגנו אותו ואנחנו רוצים חלק מן התמלוגים על יצירת סופר סטאר שהכניס מיליונים לכנסיות הנוצריות .אם ישו לא היה נצלב ולא מת הוא לא היה כלום. דבר שני הצליבה ..אחלה לוגו...האיש על הצלב הוא אני מניח הסמל הנמכר ביותר עלי אדמות. אז במקום להכחיש היגיע הזמן שנדרוש את חלקנו בקופה שעושה הכנסיה ,על גבו של היהודי הזה .

    הגב לתגובה זו

    • שכחת דבר חשוב

      אבנר, 25/12/05 18:26

      הצליינים שמגיעים לארץ הקודש תורמים רבות לכלכלתה מבחינה תיירותית .
      אם המצב הבטחוני בארץ היה טוב ארץ ישראל היתה יכולה להפוך לאחד ממקומות התיירות הפופולרים בעולם ורק בגלל הנצרות והזיקה שלהם לכל מה ששייך לישו.
      אז גם העם היהודי יכול היה להרוויח תמלוגים ובגדול מצליבתו של ישו .

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לקרוא ולהתענג

    Dario Argento, 24/12/05 18:03

    קטעים עם פוקס, הם לעולם לא מאכזבים. לצערי אני מתגורר כעת בפראג ואין לי גישה לערוץ החדשות המיתולוגי שלהם, אך בזמנו הייתי צופה בהם שעות על גבי שעות.
    בידור מן הרמה הגבוהה ביותר .כל נוד מוציא מהם כותרות בומבסטיות בנוסח '' המלחמה על החופש'' וכד'.

    ביל אוריילי הוא כמובן הגדול מכולם ותמיד אני נדהם מחדש כשהוא סותם למרואיין את הפה ו 5 שניות אחר כך מקשקש על היותו העיתונאי ההגון ביותר בצד הזה של ''החופש''.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לאריאל 14

    Avi Ecuador, 24/12/05 18:03

    ארצות הברית אם אתה חושב שהיא תצהיר או תהיה מדינה חלונית אז אתה טועה.
    הם בטח גם לא יסבלו חילונים בארץ הקודש שיערערו את יסודות הדת שלהם ובשלב מסוים יתכן שיתמכו בהפיכתה של ישראל לשמורת טבע לדת לכל העולם.
    ראה דבר ''מפליא''; על שטר ה 1 $ שלהם כתוב;
    IN GOD WE TRUST
    אתה חושה שהחילונים אצלנו בארץ היו מסכימים החילונים לציין זאת?

    הגב לתגובה זו

    • המהפכה האמריקאית היא בת 230.

      אריאל, 24/12/05 19:33

      נא להבחין בין הפרדת דת ומדינה לבין חילוניות.
      האמריקאי המצוי הוא דתי. ההפרדה מן הדת נעשתה משום פחדם ההיסטורי של האמריקאים מנטייתם של שליטי אירופה לכפות אמונה נוצרית החביבה עליהם - על אזרחיהם.
      למיטב ידיעתי האמינו כל החותמים על החוקה בקיומו של אלהים (ובישוע).
      עם השנים הודגשה אי התערבות המדינה בדת כחלק מן החירות שאזרח אמריקאי זכאי לה, ורק מאוחר יותר הובן שיש גם חופש מדת.
      אזרחי ישראל, שבה אין הפרדת דת ממדינה, והמדינה מקדמת את היהדות (האורתודכסית) - חילוניים הרבה יותר מן האמריקנים.
      הכתובת על הדולר זכתה כבר לבדיחות רבות (''באל אנו בוטחים, אבל ממך נקבל רק מזומן''). היום - גם בארה''ב היא לא היתה נכתבת.

      הגב לתגובה זו

      • בישראל

        Avi Ecuador, 24/12/05 21:38

        ההפרדה מהדת מהמדינה בלתי אפשרית והפיכתה בצורה שהשמאל רוצה היא למעשה חידלונה של מדינת ישראל.
        אין שום טעם להילחם עליה.
        הרבה יותר הגיוני להגר למדינת גלות שלא תקרא ישראל ותהיה ישרפלסטין.
        אין שום תקווה למדינה כזאת, היא למעשה לא תהיה קיימת, אפילו הערבים שחיים בישרפלסטין שבקו הירוק מבינים זאת וההבדל.

        הגב לתגובה זו

        • ובאקואדור?

          אריאל, 24/12/05 22:31

          שים לב שאינך מתווכח עם מה שאני כותב. אני כתבתי על ארצות הברית.

          אשר להפרדת דת מן המדינה בישראל, זו אינה אפשרית לאו דווקא מטעמיך. היא בלתי אפשרית משום שעצם הרעיון שהחרדים יצטרכו לעבוד לפרנסתם מעורר בהם פחד עז. כל עוד הם לשון המאזניים, הדבר אכן לא יקרה.
          אם אכן תופרד הדת מן המדינה, לא יביא הדבר לחדלונה של המדינה. כל עוד הרוב הוא יהודי - המדינה תהיה יהודית. יתרה מזו, ברגע שהדת תופרד, ייאלצו הרבנים למצוא בהלכה פנים מסבירות יותר לכל היהודים, ולא יוכלו עוד לסמוך על המונופול שלהם. (השווה חתונה אורתודוכסית בארה''ב לישראל). התוצאה תהיה שרבים מן החילוניים יתקרבו שוב לדת, מאחר שהרצון להשתייך - גדול.

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    מי שכתב?

    גאון?, 24/12/05 18:01

    1. כדאי לתרגם את המאמר הציני והמתנשא הזה לאנגלית ולשלוח לאוריילי. כמו שעראפאת היה אומר דבר אחד בערבית ודבר שני באנגלית כדי שהאמריקנים לא יבינו כך גם ה''גאון'' הלז.
    2. האמריקנים בראשותו של בוש הנוצרי עושים את מה שאתה רוצה זה שנים וכופים על ישראל מעשים (שאחרכך הסמול בישראל זוקף לזכותו), על זה נאמר בקימור מצח וגבות- אחד בפה ואחד בלב
    3. טוב שיש ארץ שכאשר אנשים מאמינים בדרך מסויימת יש להם במה וזאת בניגוד מוחלט למדינה הזו ולעיתון אותו אתה מייצג.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הקיצונים הימינים

    jose, 24/12/05 18:00

    הכתבה מוכיחה דבר אחד שצריך להיות ברור לכל בר-דעת.
    הקיצוניות הדתית היא הבסיס לכל המלחמות בעולם, לא משנה איזה דת : נוצרים, יהודים , מוסלמים או הוטנטוטים, הקיצוניות הזאת מלבה את האש של השנאה.
    צריכים לשים קץ לקיצוניות הדתית.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לסטלין שיסביר לך

      Avi Ecuador, 24/12/05 22:30

      על שמאל והומניות

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    Telling half truth

    Eyal, 24/12/05 17:58

    Your problem is that you hate Bush more then you like to search for the truth. Most American left suffer from the same uncontroled hate. It is similar to the hate that was directed toward Ariel Sharon when he was first elected.The problem with the 'inteligent' article is that minus alot of very interesting historical information (that has nothing to do with the subject) it is simply wrong. Fox is very pro Israel and Bill Oriely is not a jew hater. He is christian, yes, but this is far from hating Jews. The leftist media like WBAI or some BBC news people, hates Israel almost more then our wrost enemies. If it was up to them Israel could be wiped out of the map tommorow. ( I don't think you can say that about Fox or Bill Oreily)

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    what a horrible article

    james newton, 24/12/05 17:43

    it does not really mattar what you write about cause you don't know how to write
    go learn how to write , boaz

    idiot

    הגב לתגובה זו

    • says you and your speling mistakes? (ל''ת)

      me, 24/12/05 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הנוצרים מגעילים אותנו (ל''ת)

    זאב, 24/12/05 17:33

    הגב לתגובה זו

    • אתה יותר מגעיל (ל''ת)

      אבי גיל, 25/12/05 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    Nasy-Get in and read

    Gili Aluche, 24/12/05 17:15

    This is another bright left wing attempt to brake the bond between the Evengelical Christians living in America and the Jews that live in Israel.
    It is obvious that this relationship are hated by the left wingers in Israel and they will use the sharpest way to brake it.
    This is called Self distruction. Here you have a bunch of good old christians that want to help us keep Israel a Jewish country and we will do everything to kick them in the face. So stupid , so self distructive. So left wing.
    So what , so they want to hear Mery Christmess , They will get it from me , I will be blessed with Happy Hanucka and Shalom al Israel.

    Gili Aluche.
    A Jew that don't hate himself.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כתבה מגמתית ושקרית

    רועי, 24/12/05 17:11

    כנראה שהכותב הנכבד מחפש אויבים,
    רשת ''פוקס'' היא תחנת הטלוויזיה
    התומכת ביותר בישראל וביהודים((לבטח יותר מערוץ 1 ו-2 ) .
    רשת ''פוקס'' מייצגת דעות ימניות
    שכנראה לא מתאימות להשקפותיו של הכותב ''הליבראלי''.
    וכמו שכבר נכתב פה לפני עלי להזכירך שארה''ב היא מדינה נוצרית,
    כבד אותם בחגיהם אם ברצונך שיכבדו אותך.

    הגב לתגובה זו

    • היתה לי תחושה

      ע, 24/12/05 17:55

      שהימין הישראלי יצעק. אצל הימין שלנו - לא חשוב כמה הימין במדינות אחרות הוא אנטישמי העיקר שהוא שונא ערבים

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    Christmas

    vince, 24/12/05 16:54

    It is reasonable for the american right to look upon jewish 'liberals'' ' with
    suspicion and so should you.These are the same old kommis turn Leftist Liberal when here arses were on fire during the mcCarthy era,and they are the same people undermining the Israeli government in Universities and lobying for the likes of Arafat.If you follow those ''tiny-brains-all-mouth'' ''inteligentia'' ,you will end up forbidden even to wear a kippa on school grounds.Look what happened in ''illuminated'' France

    הגב לתגובה זו

    • Very well said

      AL, 24/12/05 17:43

      Very well said

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מילים מפוצצות

    ג'וקר, 24/12/05 16:43

    עוד מאמר של עיתונאי שלא מקשיב לפוקס אבל קורא את הלכלוכים שזורקים עליהם בעיתונים ובאינטרנט.
    אלה שנלחמים בנוצרים באמריקה יפנו כנגד היהודים ברגע שיתאפשר להם.
    המלחמה שלנו היא נגד המוסלמים, לא נגד הנוצרים האמריקאים, והיום לשמאל הבינלאומי יש ברית בלתי קדושה עם המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני שונא אמריקה וישראל

      גרתי באמריקה, 24/12/05 19:20

      ל 43,אני מסכים אתך. לכותב הכתבה אין מושג לגבי אמריקה או שהוא מסלף בכוונה. רשת פוקס היא פרו יהודית ופרו ישראלית ולא פוחדת לחשוף את השקרים של השמאל הקיצוני שהפך להיות אנטישמי ותומך באיסלם הפשיסטי.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    עכשיו כול היהודים יבקשו עזרה מהערבים נגד הנוצרים

    eu, 24/12/05 16:42

    הייייי....תתחילו להבין רק הערבים יגינו עליכם מפני הנוצרים

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, מה לקחת? (ל''ת)

      לא לסמים!, 24/12/05 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    Gaon Lo Gaon (ל''ת)

    mo, 24/12/05 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה הן השטויות הללו ?

    אבי אפרת, 24/12/05 16:34

    מבלבל הכותב הזה את המח בדיוק כמו אביו ואחיו .
    מה הוא רוצה ?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    only in america

    charlie, 24/12/05 16:28

    the country of opportunity and freedom.come to israel means:1 pauverity
    2 war
    3depression
    most of americans are very nice and good people.why do you hate americans?
    is it because they are christions or because they help israel?the answer is to each one of you.the only one friend left for israel is america so behave the responsible people.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כתבה שטחית להחריד (ל''ת)

    יעקב, 24/12/05 16:24

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך שטחית להפליא

      כככ, 24/12/05 17:21

      אם יש לך ביקורת, בוא פרט.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    A question intresting

    homeless, 24/12/05 16:23

    why my Jewish freind expect me to wish him a happy Hanuka
    in which I do wish him and lakol bait izruel
    but he would never wish me a merry Christmass
    he would say to me happy holiday
    Why Why
    I am speeking from a personal experiance
    do not mess with America
    you may upset people
    America is a Christian country
    founded by Christian
    Fiestaysh

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רגע, שמישהו יסביר לי בבקשה-

    ., 24/12/05 16:21

    כל המפגרים שכתבו פה שהם לא קונים יותר בפוקס, הם באמת מפגרים או שהם ניסו להיות מצחיקים ולא יצא להם טוב?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כותרת מטופשת אבל יופי של כתבה

    נאוה, 24/12/05 16:20

    אהבתי בעיקר את החלק ההיסטורי.
    נכון שאמריקאים רבים היו רוצים להשיב את פניה ההיסטורים והדתיים של רוח החג.
    הם אינם שונים בעניין זה מאיתנו ואין מה להתרגש. אחרי הכל אמריקה היא נוצרית ודתית. איננו מצויים בפתחו של מסע צלב חדש וכל החוששים יכולים להרגע.
    דיוני הדת מול מדינה שנערכים אצלנו מפחידים הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    You are wrong

    Sam, 24/12/05 16:16

    Fox did a good job in blocking the radical left that hates any religion and values. Fox magaed to change the trend and aLL retailers disply now Merry Christmas, Happy Hanukah and Happy Holiday.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חג חנוכה שמח

    עומר, 24/12/05 16:14

    כתבה מאד יפה ומעניינת

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודקים. רוב האמריקנים נוצרים והגיע הזמן שהיהודים...

    יהודי, 24/12/05 16:13

    יפסיקו לכפות את דעתם (הליברלית) על הרוב. הגיע הזמן שיהודי ארה''ב יפסיקו להתערב גם לנו בחיים ויעזבו אותנו בשקט (למשל, הקמפיין שלהם להביא הנה עשרות אלפי בני פלאשמורה, כדי לצאת טוב בדעת הקהל בארה''ב).

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    You got it all wrong

    Tomer, 24/12/05 16:09

    What are you talking about regarding Fox news? First of all they are not christian right network, they are traditional conservative. Second, O'reilly allways says that the U.S.A. was established based on Judeo-Christian values and that is the only way it should be!. Third, He is against the secular forces thats been atacking all religions in this great country for the past ten years and are trying to erase all things that mention religion and the way this country started. And lastly, Christmas is a federal holiday which takes away your argument regarding the seperation between state and religion.

    הגב לתגובה זו

    • Well written

      Sam, 24/12/05 17:25

      I agree with you. The writer of this artical has no idea of the subject matter nor of the reality in the US.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ביבי חבר טוב של כל החבר'ה האוונגליסטים המוזכרים בכתבה! (ל''ת)

    מפוכח, 24/12/05 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא למהפיכה בולשביקית בארה''ב!!!

    אלכס, 24/12/05 16:04

    לעצור ליברלים שמאלנים לפני שהם יהרסו אמריקה כמו שהם הרסו רוסיה.
    http://www.cafepress.com/rightwingstuff/256239

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גיבוב שטויות - פוקס מאחלת חנוכה שמח

    צופה מעודכן, 24/12/05 15:59

    יופי, כותב הכתבה מצא לעצמו נושא למרוח עליו הרבה מילים.

    אלא שהכל שטויות וסופר-הגזמה פראית.

    פוקס היא מאוד פרו-ישראלית וגם מאוד פרו-יהודית. אל תתעצלו - תעברו לערוץ פוקס-ניוז (נדמה לי ערוץ 105 בלווין) ותראו איך כל רבע שעה בערך הרשת מברכת את צופיה היהודיים בברכת חנוכה שמח !

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    והרי הם צודקים

    בני, 24/12/05 15:55

    היהודים השמאלנים בארצות הברית הם אסון לעם היהודי ולארצות הברית. יש להילחם נגדם בכל הכוח ולחסל את כוחם בתקשורת שם וכאן.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שטויות-הכל הפוליטיקלי קורקט הלא פרופורציונלי האמריקני

    ליאור-יו''ר ה''יכ, 24/12/05 15:51

    הכל שטויות, אני חי עם האנשים האלה- ולא, אני לא יודע מי אחראי ל''טבח'' החג הנוצרי- אבל הם לא יכולים לומר כרוסטמס שמח! משל למה הדבר דומה?- שבישראל היהודים לא יוכלו לומר 'פסח שמח' או 'פורים שמח'-אלא רק 'חג שמח'. ועוד: אני יהודי- מה לי ולעץ הכריסטמס? מה אכפת לי איך יקראו לעץ? זה לא ''עץ החג'' כי זה לא החג שלי! למה, מי אחראי למחדל הזה? החג שהם חוגגים הוא כריסטמס, העץ הוא עץ כריסטמס והברכה היא כריסטמס שמח!. באותו אופן, החג שאני חוגג הוא חנוכה (הנוכה בפי הערלים...) והברכה היא חנוכה שמח. אם תשאלו אותי, הכל אשמת הפוליטיקלי קורקט האמריקאי המוגזם, והוא כמובן אשמתם של הנשים השמנות, סליחה, המלאות- לא של היהודים. ישנה מסקנה לתגובה הזו אבל לא אני הוא זה צריך להסיק אותה. הצטרפו עוד היום לה''יכ- כי צריך להציל את הליוויתנים. הצל ליוויתן- הרעב אשה שמנה!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא מספיק שכאן בארץ אתם ממררים את החיים לנוצרים, גם שם?

    המטיף, 24/12/05 15:46

    מה הטירוף הזה?- חגים שמחים במקום מרי כריסמס? תנו לנוצרים לחגוג את חגיהם, כי בסופו של דבר הם לא יתנו לנו לחגוג את חגינו, ואז תקום הזעקה והנהי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אתה חושב שאתה יודע משהו ואני לא...

    ככם ויודע, 24/12/05 15:46

    אני באמת לא מבין איך נותנים וגזני, חסר ידע וחכמולוג כמוך לכתוב כתבה בכלל... איפה למדת כל זה? ואש''ף? עם אסד?
    אתה הבנאדם הכי חלש שאני מכיר שעדין לא מתבייש לפתוח ת'פה כדי לדבר כל כך הרבה זבל של אי דיוקים, גזנות, וקיצור, כתבת חרה, עכשיו תוכל אותה!!! מניאק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כמה טוב,

    Vitnir, 24/12/05 15:42

    כמה טוב כשעוטפים את הצביעות והגזענות הנוצרית-אמריקאית בכל כך הרבה הומור. פחות מקומם, יותר מחמם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמבה שקרית וטיפשית כמו כל הכתבות של הכתב הזה

    בוריס, 24/12/05 15:35

    הסכנה העיקרית לציוויליזציה באה מליברלים שמאלנים אשר ברובם טיפשים כמו בעז גאון.
    הם נלחמים נגד סמלי נוצרות באמריקה או נגד יהדות בישראל בגלל שזה נוח להם להיות גיבורים בדמוקרטיה.
    אבל אף פעם הם לא יגידו שום מילה נגד חגים מוסלמים, לא יסעו למדינות איסלאמיות להפגין נגד סימלי האיסלאם.
    אני מתגעגע לועדה של סנטור ג'וזף מקרטי אשר הצילה אמריקה מהזוהמה השמאלנית ששוב פעם מאיימת על אמריקה.

    הגב לתגובה זו

    • בתור ליברל שמאלני...

      א, 24/12/05 17:22

      אני אומר לך שאנחנו חושבים שיהדות,קומוניזם, נצרות ואיסלאם, מסוכנים לעולם באותה מידה.

      הגב לתגובה זו

    • ובטח אתה מתגעגע לבריה, ולבורמן

      אסף, 24/12/05 22:24

      איזה גיבובי אווילות במשפט אחד.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    נו טוף. לא יכולה להגיד שאני מתרגשת

    והיהודים טועים, 24/12/05 15:29

    אולי בגלל שמעולם לא התרגשתי גם מאהבת הנוצרים הימניים, עכשיו אני לא מתרגשת מעוינותם.

    אבל האמת היא שאני לא ממש רואה הצדקה לתמיכה של היהודים שם בטישטוש הנצרות של המדינה הזאת. מה איכפת להם בכלל?! אני לא רואה בזה דבר טוב. שיתנו למוסלמים או לשחורים המתאסלמים, או לסיינטולוגים ולליברלים ההוליוודיים לריב את המלחמה הזאת. לדעתי היהודים באמת לא צריכים להפריע לארה''ב להיות נוצרית או לא כנטיית לב הציבור. זה לא יפגע ביהדות ילדיהם, נהפוכו, זה יחדד את ההבדלים וימנע התבוללות. ובכלל, להם יש מדינה יהודית לבוא אליה, ואינם צריכים לשאוף ליותר ממעמד של דת מיעוטים בשום מדינה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה לא רשת הבגדים פוקס! זה רשת הטיוי פוקס (ל''ת)

    מסטולים!, 24/12/05 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רמת המגיבים כרמת הכותב

    פירקל פיט, 24/12/05 15:16

    פוקס היא רשת הטלוויזיה המוליכה בארצות הברית ולא חנות בגדים איזוטרית במזרח התיכון.
    דרך אגב, הרשת מקפידה לאחל לצופיה היהודים חג חנוכה שמח.
    והיא בוודאי הרשת הפילושמית הגדולה ביותר עלי אדמות. אילא מה,
    בארה''ב מתנהל כרגע מאבק ציבורי ומשפטי, על הפנים הציבוריות של חג המולד. במקומות רבים נאסר למשל להציב עץ אשוח במקומות ציבוריים, או התפשטה אופנה בבתי כלבו לא לאחל ''חג מולד שמח'' אילא ''חגים שמחים'' כאילו בארץ ש90% מתושביה נוצרים לא ראוי שיחגגו בפרהסיה את חגם. על כך מתנהל מאבק ציבורי לגיטימי.
    חוששני שמר גאון הוא גאון בדיוק כמו שאח של יהורם הוא גאון. והמבין יבין.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. הכותב לא מבריק במיוחד

      ע., 24/12/05 16:12

      היהודים בארה''ב הם מיעוט זניח, אפילו יותר מעטים מהמיעוט המוסלמי. העניין היחיד הוא שהיהודים תופסים תפקידי מפתח ויש להם לא מעט ממון.

      גם אם הנתון שמציין הכותב כי ''השמאל האמריקני החילוני, שאחוז ניכר ממנו הוא יהודי'' היה נכון, אזי שהשמאל האמריקני החילוני הוא מיעוט שולי וקטן מאוד בגודלו.

      בכל מקרה אני דווקא מבין לליבם של הנוצרים האמריקאיים אשר די דוגלים בדרך החיים של ''חיי ותן לחיות'', ולא מבין מדוע היהודים צריכים להפריע להם לקיים את מסורתם במידה והם אכן עושים כך.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הם צודקים. זהו חג נוצרי ואמריקה

    נוצרית, 24/12/05 15:07

    לא יהודית וגם לא מוסלמית או הינדית.

    לנו יש חנוכה ולחגוג אותה צריך בישראל.

    יהודי השמאל שפתאום התאהבו בחג הזה שיכבדו ויעלו ארצה.

    לא חגים שמחים ולא בטיח. מי שמסכים עם זה, יסכים מחר שישראל תהיה מדינת כל אזרחיה.

    נמאסתם! ואנשי פוקס במקרה זה , צודקים!

    הגב לתגובה זו

    • אמריקה הגדירה עצמה כמדינת כל אזרחיה...!!!

      אדי, 24/12/05 16:50

      מדינה שהפרידה את הדת מהמדינה, מתירה חופש דתי ואוסרת כל סוג של כפיה דתית...
      הנסיון של הימין האוונגליסטי לשנות את כללי המשחק ולהפוך אותה לדיקטטורה בשם אלוהים, צריכה להדאיג את כל האנושות, ובעיקר את עם ישראל.
      כוהני דת שזוכים לכח של מדינה אחריהם, פגיעתם רעה, ללא קשר באיזה דת מדובר...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    דווקא חג המולד חג יפה

    חיים, 24/12/05 15:06

    קניתי בטיב טעם בשישי וכל הקישוטים על עצי האשוח (קישוטים וגם סביבונים ונרות חנוכה) נתנו אווירה מאד יפה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    Not So

    ME, 24/12/05 15:04

    This report is simply incorrect. While there is indeed a small fight over the nature of christmas in the us, there simply is not any mention of jews being involved. The media especially FOX blames the liberal left and their politically correct agenda for the assault on traditional christmas. Nobody on FOX or anywahere else in the main media has linked this to jews. Moreover, many of the neo-conservative talking heads on FOX are jews and are for more tradition in public life. Please stop inventing things NRG.

    הגב לתגובה זו

    • u r so right

      riki, 24/12/05 15:56

      I watch Fox news daily. , and yes they have issues with the people who are anti christmas, but i have never seen them say anything about jews, as a matter of fact fox is a pro israel news chanel, and i absolutly love them.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    למי שיש חברים נוצרים תשלחו להם את

    :-), 24/12/05 15:04

    כרטיסי הברכה המצורפים, מעשה ידיו של ילד מחונן יהודי בישראל.




    http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_7944.php

    http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_18991.php

    http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_16959.php




    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא נכון כתבה מעוותת

    eli, 24/12/05 14:58

    רוב ארהב הם נוצרים וזכותם לחגוג את החגים שלהם הבעייה שיש אזה אירגון שרוצה לשנות את זה זה כמו שהערבים בארץ יבקשו לא להגיד יותר חג שמח בחגים שלנו כי הם לא חוגגים את החגים שלנו אבל ליהודים מותר לבקש

    הגב לתגובה זו

    • הפרדה בין דת למדינה

      אריאל, 24/12/05 15:33

      בארה''ב, שלא כבישראל, וכפי שנכתב בכתבה, אסור למדינה לתמוך בכל דת שהיא.
      אין כמובן כל הגבלה על האזרחים.
      מכאן שמי שרוצה לקשט את ביתו לחג המולד (או לחנוכה, או...) על חשבונו - יכול לעשות זאת כרצונו.
      הבעיה מתעוררת במוסדות הממומנים על ידי השלטון (בתי ספר, בתי משפט וכיו''ב). שם אוסרת החוקה על מימון דת כלשהי.
      אם בית מסחר כלשהו אינו מאזכר את ישוע בשמו, אין הוא עושה זאת משום שהחוק אוסר עליו, אלא משיקולים מסחריים נטו.
      אז עד שפט רוברטסון ופוקס יצליחו לשנות את החוקה...

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יהודי ארצות הברית היקרים, עזבו, חבל על הזמן. בואו לכאן וזהו.

    שוש, 24/12/05 14:50

    כאן יש חנוכה ולא כריסמס. למה לכם כל הביזיון הזה? אתם מוזמנים. הבית שלכם זה כאן, פשוט מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • למה נחזור??

      מכלוף, 24/12/05 15:14

      לעוני?
      לעבודה ללא פרנסה??
      לשכול?
      לקיצוניות לאומנית ,ומשיחית?
      שוש היקרה אנחנו מאחלים לך שתצליחי לזכות בגרין קארד, ולהגיע לכאן,תנסי בהגרלות הגרין קארד השנתיות.
      חג שמח!

      הגב לתגובה זו

      • זה מזכיר לנו משהו, יא מפלוט

        המחלקה הסגורה, 24/12/05 15:39

        לפני שבועיים בערך לאחר מקרה רצח של העולם התחתון, בדק ערוץ 10 את סטטיסטיקת הרצח במדינות שונות בעולם, באתר האינטרפול.
        ישראל נמצאת באחד המקומות הנמוכים בעולם, קצת מעל נורבגיה. המדינה שלך, נוצרית רחמנית, לא מעמדית בכלל, נמצאת באחד מהמקומות הראשונים (בערך ששה אחוז מעל ישראל).
        אם תמשיך להיכנס לאתרים ישראלים, לקרוא עיתונים ישראלים ובכלל לקרוא עברית, אתה תמשיך לחשוב שהכל אצלכם דיסקו, טרונצ'ו.
        להתנצר, כבר התנצרת, למה שלא תלמד סוף סוף אנגלית?

        הגב לתגובה זו

      • בקרוב טלאי צהוב

        אני זוכר, 24/12/05 16:37

        זה רק שאלה של זמן

        הגב לתגובה זו

      • חמודי, זו הצעה בלבד.

        שוש, 24/12/05 16:57

        כמובן שאתה תישאר בארץ הנפלאות שלך שאגב, אני מכירה אותה היטב. אל תדאג, אנחנו כאן. נשמור לך על עיר המקלט. אולי אפשר למצא כאן את כל המציאות שהזכרת, אבל בניגוד לזבל הדומה הנמצא גולה, כאן זה שלנו. ואיכפת לנו מזה. וזה ההבדל. לא באה להטיף, הבנת אותי לא נכון. אני רק אומרת שאין שום סיבה ליהודים בארה''ב להילחם בכריסטמס. מי שלא טוב לו שם, שיבוא הביתה. זה הכל. אם אתה חש שכל זה לא נוגע לך, לבריאות. כנראה לא דיברתי אליך.

        הגב לתגובה זו

    • ואם תתגעגעו לכריסטמס תמיד תוכלו לשוטט ברחובות ראשון לציון (ל''ת)

      המחלקה הסגורה, 24/12/05 15:20

      הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה שנשבור רגל או ראש???

        :-(, 24/12/05 16:12

        עיר משעממת ורחובותיה כמו מסלול אימונים ליחידות קרביות.
        ואומרים שראש העיר שלה הכי טוב בארץ, סססתאם.

        הגב לתגובה זו

    • המדינה שלנו היא לא ''בית''

      המתנתק, 24/12/05 15:21

      בהתחשב במצב העגום של מדינתנו...

      הגב לתגובה זו

      • ההבדל בארץ היום

        Avi Ecuador, 24/12/05 22:36

        שיש קניבאלים שאוכלים רק כשר; רק יהודים.
        אם הערבים היו מבינים זאת היו צריכים רק לתמוך בשמאל.

        הגב לתגובה זו

    • מה את נורמלית?

      זיו, 24/12/05 16:53

      למה לעזאזל שהם ירצו לבוא למדינה הערבו-אפריקאית הזאת???
      תנו לי אפשרות לעבור לכל מדינה אירופאית או צפון ארה''ב ואני לא אחשוב פעמיים. את לעומת זאת, צריכה לחשוב לפי שאת רושמת.

      הגב לתגובה זו

    • לבוא לאן? לא נשאר...

      רון, 24/12/05 17:57

      לאן לבוא? נתתם את סיני. יהודה ושומרון זה רק עניין של כמה חדשים שהשמאל יעלה לשלטון וכך גם רמת הגולן וירושלים. מה כבר ישאר? מטר על מטר שגם אותו נחלוק עם ערביי ישראל.
      אני מעדיף לחלוק מדינה עם נוצרים ולאכול את הלב מבחוץ.

      הגב לתגובה זו

      • אני מבין אותך (ל''ת)

        Avi Ecuador, 24/12/05 22:34

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    שבת וברית מילה

    שלו, 24/12/05 14:46

    תופעה מענינת,נוספת ביהודונצרות האמריקאית היא ,ברית המילה
    אפשר לומר ,שרוב האמריקאים נימולים מה שמבחינה יהודית כמעט מיהד אותם
    כמו כן כנסיות מסוימות ,החלו להעביר את יום התפילה מיום ראשון ליום שבת.
    בטענה הנכונה שאם אלוהים שבת ביום השביעי ,מדוע אנחנו לא?
    בכלל יותר יותר ,הנצרות נראת כפלג של היהדות שמנסה לחיות עם אחיו הגדול בשלום.
    חגים שמחים לכולם.....

    הגב לתגובה זו

    • שלו - עוף קטן ממשפחת הפסיונים

      המחלקה הסגורה, 24/12/05 15:19

      הנצרות והאיסלאם הם שתי מוטציות של היהדות.

      ומרי כריסטמס שמח לך! אנחנו מקווים שעברך היהודי לא יפגע בנדיבותך לבני משפחתך והסובבים אותך בכל מה שקשור למתנות.

      הגב לתגובה זו

      • שאלה לדיירי המחלקה הסגורה?

        שלו, 24/12/05 15:54

        כמו שבטח שמת לב,הכותב כתב ישוע ולא ישו (ימח שמו וזכרו)טעות נפוצה של ישראלים בורים.
        בקיצור חברים בחלקה הסגורה האם לדעתכם יש לי חלק בהבנה החדשה שישו היה בעצם יהודי טוב..........אולי חריגו שונה אבל יהודי אחלה?

        הגב לתגובה זו

        • שלו - עוף קטן ממשפחת הפסיונים

          המחלקה הסגורה, 24/12/05 17:27

          טוב אנחנו נתקן לישוע בתנאי שגם אתם תתקנו את השמות הבאים:
          דיוויד - דוד
          סלומון - שלמה
          אייזיק - יצחק
          אייברהם - אברם
          ג'וזף - יוסף
          מוזס - משה
          ג'ון - יוחנן
          סול - שאול
          אליזבת - אלישבע
          ליה - לאה
          דברה - דבורה
          והרשימה עוד ארוכה. ובקיצור אנחנו קוראים לו ישו (וגם אם זה עיוות בעיניך) זה השם שנתנו לו היהודים. חוץ מזה איפה קראת שכתבנו שהוא יהודי לא טוב? הוא היה יהודי רפורמי עם אבא לא מוצלח במיוחד שחסידיו יצרו בשמו, מוטציה ליהדות. הוא היה כזה יהודי טוב, רחום וחנון שאין לנו ספק שכמה ממאמיניו גרמו לו להתהפך בקברו כמה וכמה פעמים בעקבות פירושים לא ממש מדוקים של משנתו.

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה מפגרים

    לשון, 24/12/05 14:41

    FOX זה תחנה בטלויזיה ולא רק חנות בגדים?!?!?!?!?!?

    הגב לתגובה זו

    • התגובות הראשונות קרעו אותי מצחוק

      חרם על פוקס, 24/12/05 15:33

      אנשים באמת קישרו את זה לבגדים. חחח, לא יאומן. אבל האמת שאין לי התנגדות לחרם על פוקס, אחרי שהכניסו לי הביתה צילומי אורגיות ללא רשותי בפרסומות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק טעות קטנה יש לך...

    א, 24/12/05 14:40

    אדום ולבן אינם הצבעים המסורתיים של סנט ניקולאס במסורת הנוצרית.
    הם הודבקו לדמות לאחר שאויירה כך במסע פרסום של קוקה קולה בתחילת המאה הקודמת.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדויק לחלוטין

      בלה בלה, 24/12/05 15:30

      ראה http://www.snopes.com/cokelore/santa.asp

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה קונים ב''פוקס''? (ל''ת)

    שושו הFOX, 24/12/05 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כתבה טובה, השאלות שהיא מעלה..

    מישהו, 24/12/05 14:33

    על ברית קיצוני הימין, בין
    נתניהו ושות' לעמיתיו בארה''ב, צריכות להדהד בין אוזניו של
    כל אדם חושב במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתבה פשוט מעולה

    גיא, 24/12/05 14:33

    מה גם שבדיילי שואו עשו צחוק מפוקס בכל התקופה לקראת חג המולד,שכמובן הייתה תגובה להשמצה מטומטמת מביל אוריילי,הרפובליקני החביב והמטורף. מר אוריילי טוען,שאם נשאל את היהודים והמיעוטים האחרים בארה''ב,הם יגידו שברכת ''חג מולד שמח'' לא פוגעת בהם'',ומי שזה כן פוגע בו,הוא סתם טיפש. בקטע אחר אדם שהתקשר לתוכנית שאל אותו מה כל כך נורא בברכת ''חגים שמחים''? האם זה מעליב נוצרים? והתשובה שלו היא שכן,נוצרים נעלבים.
    מר אוריילי ירה לעצמו ברגל,ולא בפעם הראשונה.
    גם אם אנחנו מדברים על נוצרים בלבד,''חגים שמחים'' היא ברכה שיכולה לכלול רק אותם,בגלל שחג המולד וערב השנה החדשה הם שני חגים שונים שרק קרובים מאוד זה לזה.
    מה שאני מנסה להגיד,זה אל תשימו לב לרפובליקנים. הם לא יודעים מה הם אומרים,והם עושים מעצמם צחוק.

    הגב לתגובה זו

    • אל תצחק

      Avi Ecuador, 24/12/05 15:34

      אין תחליף לדת וכשהאדם מגיע לקטסטרופה התקווה שלו היא בדת.
      השמאל עדיין לא מצא תחליף ועדיף שיזהר מכיוון שמגדל הקלפים שבנו יפה יכול ליפול מהר מאוד.
      מעולם גלובלי אפשר לעבור מהר מאוד לקטסטרופה גלובלית ומיליארדי הרוגים חס וחליה.

      הגב לתגובה זו

    • You are just so wrong

      Partagas, 24/12/05 17:26

      O'Reilly is not the sharpest knife in the drawer but it does not change the fact that Christmas is a cristian holiday and it should be treated like as such. Inventing Kwanzaa or Happy Holidays is only a pathetic manifestation of liberalism uncapable of addressing the real issues in the American society.

      הגב לתגובה זו

      • אני עדיין לא רואה כאן איפה הטעות

        גיא, 24/12/05 19:24

        מה? חג המולד וערב השנה החדשה זה לא שני חגים שונים? תעשה לי טובה,אתה יודע טוב מאוד שכן.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    THE US - the great pretender

    Jesus, 24/12/05 14:23

    Hey guys,
    let's get one thing straight.... if the hulocaust took place in then liberal Germany it can take place in liberal U.S. make no mistake about it. As far fetched as it may seem to u now the precedent has been invoked and once it's out there it can happen again and again....
    So continue to pull the mask on your eyes and pretend that everything will b ok, but when doomsday will come knocking at your door let's hope that u will have a strong and independent ISRAEL to flee to....

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נמאס מהנוצרים

    יגאל כהן, 24/12/05 14:21

    גם אם לא הייתי בן 78 לא הייתי קונה בפוקס

    הגב לתגובה זו

    • מה שהג'ת הגיל וביבי עושה לבנאדם

      משרד הבריאות, 24/12/05 15:23

      אסמע יא ימאן דפוק פוקס זה לא סופר מרקט . זו רשת שידור

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתבה מצויינת

    יעל, 24/12/05 14:15

    כתוב היטב, משעשע ובעיקר מעניין.
    אנא ממך, כתוב יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא קונה בחיים שם-נבלות (ל''ת)

    תגובה 1 צודק, 24/12/05 14:10

    הגב לתגובה זו

    • א אהל ב זה בית ג זה גמל גדול

      ., 24/12/05 16:18

      ואין שום קשר בין רשת הבגדים הישראלית פוקס, לבין רשת הטלביזיה פוקס.


      פעם הבאה תקרא פעמיים, ותחשוב פעמיים לפני שאתה שולח תגובה.

      אלא אם ממש בא לך לצאת טמבל :-)

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני עם פוקס גמרתי-בחיים לא נכנס

    פוקס אנטישמים, 24/12/05 14:09

    לא קונה

    הגב לתגובה זו

    • טיפש. זו הרשת הכי פרו ישראל

      רמי ונה, 24/12/05 18:45

      כל הליברלים ואנטי הדת מנסים לשדוד מהאמריקאי הממוצע את התרבות שלו. זה כמו לאמר ליהודי , אל תאמר חג שמח בחג.
      ולצערינו היהודים השמאלנים באמריקה משתפים פעולה עם האנטי דתיים בנושא.. רק לאחרונה יצא היהודי הבדרן גקי מייסון במסע הפוך שאומר שזה בסדר גמור מבחינת היהודים לאמר חג מולד שמח. ואני מסכים אתו בהחלט.

      הגב לתגובה זו

      • כבר שנים שאני מתריע במדור זה

        נביל, 25/12/05 02:43

        שרוב יהודי ארה''ב הפכו לשמאלנים והם נתפסים ע''י הימין האמריקאי כבוגדים.

        לא שאיכפת לי ששמאלנים אלה יפגעו ע''י הימין בארה''ב, אבל, פעילותם השמאלנית באמת מחלישה את ארה''ב בדיוק כמו שפעילותו של השמאל היהודי בישראל מחלישה את המדינה הציונית. וישנם רבים בארה''ב וגם בישראל שהגיעו למסקנה שבכדי להגן על מדינותיהם יש לנטרל קודם את השמאל ואח''כ את האויבים. ארה''ב מוכה וחלשה משמעותה השמדת מדינת ישראל ע''י המוסלמים.

        שימו לב לדמיון: בשתי המדינות השמאל שולט בתקשורת ובשתי המדינות השמאל פועל נגד השלטון המרכזי שמנסה להילחם באויבים מבחוץ. (היום ששרון הפך ליקיר השמאל הקולות נגדו עומעמו ואוי לו ואבוי לו באם יחזור לסורו...)

        תמיד קיוויתי שהמוסד יקרא את תגובותי בנושא ושיהיה מישהו שם שיקח אזהרות אלו ברצינות וינסה להסביר ליהודי ארה''ב שנטיתם שמאלה תביא עליהם אנטישמיות ואולי גם שואה בעתיד.מתהליכים אלו גם ישראל תפגע.

        העובדה שהניו יורק טיימס מוביל מאבקים נגד בוש, לא עוזרת ליהודים. עתון זה הוא מעוז התקשורת היהודית בארה''ב, ומעוז השמאל.

        יש לפעול מיד נגד מעוזי שמאל אלה בארה''ב בטרם יהיה מאוחר ואת החשבון ישלם העם היהודי כולו.

        אגב, הגורו המוביל במלחמה נגד השמאל בארה''ב הוא לא אוריילי אלא רש לימבו. לקבוע שרש לימבו הוא אנטישמי זה כמו לומר שאבי אקוודור הוא אנטישמי. אני מאזין לו שעות רבות ובמשך שנים, מעולם לא זיהיתי אצלו אנטישמיות, רק אזהרות נכונות ומדויקות נגד השמאל ומה לעשות ששמאלנים רבים הם יהודים ומנהיגים בתנועות מסוכנות אלו...

        הגב לתגובה זו

        • נביל הדביל

          יוסי, 25/12/05 09:01

          שנים שמאשימים את התקשורת ואת השמאל השולט בה.אז כיצד חוגי הימין בארה''ב ובישראל לא מסוגלים להמציא תקשורת ימנית אלטרנטיבית למרות עשרם הרב?
          התשובה פשוטה,כתיבה רדודה של אנשי ימין רדודים שטינה אטרקטיבית.
          עובדה.

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    חרם על פוקס בישראל--ח ר ם (ל''ת)

    הבנתם אותי?????, 24/12/05 14:08

    הגב לתגובה זו

    • חבל, דווקא אחלה בגדים. (ל''ת)

      רונן, 24/12/05 15:11

      הגב לתגובה זו

    • או שאתה לא ממש חכם, או לא ממש מצחיק

      ., 24/12/05 16:17

      רשת הבגדים פוקס היא רשת ישראלית!!!

      ולא קשורה בכלום לרשת הטלביזיה פוקס שעליה הכתבה מדברת!


      ליצן.

      הגב לתגובה זו