• 34.

    וויויאן לטפולך

    דן, 31/12/05 23:32

    ראש חדש למפד''ל בעיר.לטיפולך

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    צופיה, יהיה בסדר.

    ע. נ., 29/12/05 12:10

    אני מצטרף לקריאות של מתן (תגובה 31), ומוסיף- מגיבים: שלחו קורות חיים וצופיה תחזיר לכם תשובה בהקדם.
    צופיה יודעת לחקות מבטא רוסי בהצלחה אדירה. כן יש ביכולתה להכין פטל, לגזור עיתונים ולדבר מוזר. חיפשתי דרך להגיד שלפעמים היא מתעצבנת, אז אני רק יגיד שהיא מרימה ולא בסוף היום.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון.

      א.ב., 29/12/05 15:26

      מרימה כיסאות ולא בסוף היום.

      הגב לתגובה זו

    • מישהו מחקה אותי.

      עומר., 29/12/05 17:14

      ע. נ. המתחזה, תחשוף את עצמך, כי במוקדם או במאוחר אני ידע מי אתה, אז עדיף לך עכשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רדיפת יהודים בישראל - מעשי שרון (ל''ת)

    חידוש פוגרמים, 28/12/05 07:05

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רגע מתי שבוש?

    מתן, 27/12/05 21:15

    שלום לכל קהל המעריצים גם עליכם השלום ההנני כאן רושם וחושב מה יהיה עם צופיה. לכן לאור פרסום הכתבה על הישיבה צופיה.ש מחפשת שידוך הגון היא מסתקלת בתגובות. לכן, כל המעוניין אז להשאיר מספר טלפון כולל איזור חיוג
    רמז:היא אוהבת ורדים ולשתות משקאות.
    (יענו נס, נס עם חלב,נס עם חלב הפוך.
    קו''ח:יודעת לעשות פרצופים מגיל קטן שתי תאונות בחיים אחד הורידה עמוד השניה העמוד אותה. חייה לה בכפר הנופש חיספין עד שהיא עברה למכללה המתרולוגית לחקר ההנדסה הגרפית של חקר חברי העמים
    וכמובן ממשפחה טובה

    הגב לתגובה זו

    • קחי אותי צופיה!

      א.ט., 27/12/05 23:26

      בידוע שישיבת הגולן נקלעה למצב קשה ביותר אחרי שצופיה ש. עזבה אותנו... אין לך תחליף....

      אולי תחזרי?!
      לפחות תבקרי קצת....

      חיים טובים!

      הגב לתגובה זו

    • מתן ע? (ל''ת)

      א, 02/01/06 18:30

      הגב לתגובה זו

    • אחח.. גועל נפש!

      מיכאל, 10/01/06 12:15

      תרגעו... מה היציאות האלה כאן?
      מתנהגים כמו ילדים ביסודי.
      צופיה נראה לי יכולה להסתדר גם בלעדיכם.
      אני בהלם מהמצב הירוד שלכם, איכססססססס!


      אגב, אני באמ חזרתי היום משבו''ש שם. היה ממש טוב, שמיניסטים בואו לבדוק!
      שכוייח לרב שנוולד ולכל החבר'ה שמרימים ישיבה לתפארת!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא הבנתי מדוע שמו תמונה של ישיבת מרכז הרב (ל''ת)

    חגי אד, 26/12/05 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תרבות המזרח-תחשבו על זה

    דודי, 25/12/05 17:37

    אם מישהו היה מציע להקים מוסד שיעסוק בתרבות המזרח אף אחד לא היה מתנגד גם אם העיריה היתה מסייעת במשהו אבל ישיבת הסדר קצת יהדות מה פתאום זה לא קצת חולני כשעוד מדובר ב''הסדר'' חברה שמשרתים בצבא הולכים למילואים לומדים באוניברסיטאות משלמים מיסים וארנונה כשכל חטאם שיש להם כבוד למסורת וכן יש להם השכלה ביהדות ולא פחות השכלה כללית לדוגמא האולפנה במודיעיו (תיכון לבנות ) הביאה את ההשגים הגבוהים ביותר במבחני הבגרות ויחד עם זאת מחנכת ליהדות וערכים אולי נבדוק מהי האלימות שקיימת באולפנה מול התיכונים האחרים
    ידידי תחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

    • הכל טוב אלא ש...

      davcas, 27/12/05 09:24

      אין במודיעין שום מוסד / מבנה / פעילות שלא קשורה לדת ולדתיים!!! כל מבני הציבור הם או בתי כנסת או מקוואות.
      לא רק שהציבור הדתי מקבל הרבה יותר מהציבור החופשי במודיעין אלא שיש לו עוד את החוצפה לבוא ולטעון שהוא לא מקבל מספיק. דתיים (בייחוד מהזרם האורתודוכסי) טוענים תמיד לאפליה ודורשים שיוויון, פלורליזם והכרה בצרכיהם אולם כאשר מדובר בהכרה בצרכים של ציבור אחר, קהילת יזמ''ה הרפורמית לדוגמה, הפעילה מאוד במודיעין, קמים אנשי הציבור הדתי וזועקים חמס. שלא לדבר על צרכי הציבור החילוני.
      יטלו, חברינו האזרחים הדתיים, קורה מבין עינהם ויתחילו להבין שהם לא לבד במרחב.

      הגב לתגובה זו

      • רפורמי שקרן

        מורי אל כניס, 31/12/05 20:38

        אני מכיר את בית הקהילה שלכם שהוא קראוון ליד בית הכנסת התימני שאמי בשמשוני- אתם כמעט אף פעם לא ''מתפללים'' שם. אפילו לא את כל תפילות השבת. לעומת זה יהודים אמיתיים מתפללים שלש תפילות ביום גם באמצע השבוע כולל שמוש במבנה לשעורי תורה

        אז למי מגיע קודם?

        הגב לתגובה זו

        • מדוע הבוטות

          צופה, 02/01/06 09:36

          אתה מרבה ניכור,שנאה ופילוג,
          בהנחה שהעובדות המצויינות על ידך הנן נכונות - ניתן היה להעלותם גם ללא הכותרת ''שקרן'' -אני מניח שרבותיך או לפחות חלק גדול מהם יסכימו עימי.

          הגב לתגובה זו

          • כי הוא שקרן

            מתנחל, 15/07/07 16:23

            הוא טען שאין אף מוסד תרבות לא דתי - ומסתבר שיש בית כנסת רפורמי - אז איך את מכנה אותו

            הגב לתגובה זו

  • 28.

    ארגון יהודים למען חופש קורא

    חיים לביא, 25/12/05 08:11

    להוציא הישיבות מחוץ לחוק ולגייס את כל האברכים לעבודות כפייה בנגב

    הגב לתגובה זו

    • נסחפת מעט ידידי, מדובר בישיבת הסדר (ל''ת)

      חי, 25/12/05 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אנחנו צריכים אותם פה כמו חור בראש

    צבי, 24/12/05 10:19

    ראשית, לא רוצים פסיכים שיצעקו לנו פה על הממשלה שהיא ממשלת בוגדים ושאלוהים שלח אותם לשמור על עם ישראל ועל ארץ ישראל. שיעשו את זה במקום אחר ולא אצלנו בעיר.

    שנית, חסרים כ''כ הרבה מבני ציבור ותרבות - וכל מה שהדתיים עושים זה לצעוק שצריך עוד ועוד ישיבות.

    הגב לתגובה זו

    • לצבי התרבותי

      גדי, 25/12/05 08:09

      כמה אנשים מנסים לדחוף להקמת מרכזי תרבות המודיעין, מרכזי מחקר, מוזאונים וכד'? ומוכנים להשקיע בזה את כל מרצם, אונם וכספם (האישי). כדי לדחוף את העירייה לקדם את מרכזי התרבות בעיר?
      אני חושב שדי מעט...
      אם לדתיים חשובה התרבות שלהם, ולחילוניים לא כ''כ, אולי צריך לשנות דווקא את סדר העדיפויות של הציבור החילוני ולא את של זה הדתי.
      חוץ מזה, מה זה ''אנחנו צריכים אותם כמו חור בראש''. מי זה אנחנו? אני דווקא מעונין בישיבת הסדר בעירי (מודיעין, במקרה).
      אולי תדבר בשם עצמך?

      הגב לתגובה זו

    • בוא תכתוב את זה על הערבים! (ל''ת)

      בוז לגזענות, 25/12/05 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ישיבה מיותרת! לקרוא...

    ברני, 23/12/05 16:16

    ישיבת הסדר מיותרת, במיוחד על הרקע של ישיבות שנאלצות לסגור מסיבות תקציביות, למה צריך עוד ישיבה? כי עוד ר''מ רוצה להיות ראש ישיבה? יש ישבת הסדר קרובה מאוד בקיבוץ שעלבים שיכולה לפעול במודיעין בלי שום בעיה!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אללה יופי

    אברום, 23/12/05 12:33

    פתחו את הישיבה במבנה שלא שייך להם בלי אישור בעל הבית, ועכשיו, לאחר שהעמידו אותו בפני עובדה, דורשים כספים ש''מגיעים להם''. כשמעיזים לסרב לדרישות העבריין הוא מאמץ את פוזת הקורבן ומתלונן ששונאים אותו.

    בקיצור, עוד קומבינה דתית, לפי מיטב המסורת, וכמובן שיש רב שמפעיל את העסק. מתאים למה שאנחנו מכירים ממקומות אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • המבנה פרטי

      גדי, 25/12/05 07:44

      הוא לא של העירייה אלא של ביהכנ''ס. והוא נפתח באישור ובעידוד קהילת ביהכנ''ס.
      אגב, זו הסיבה שאף אחד לא ''העמיד אותם בפני עובדה'', אלא רק שמים להם מקלות בגלגלים.
      אני לא בטוח אם אתה יודע את הגדרת ''מוציא שם רע'', אבל אתה מתקרב לזה.
      איזה כספים הם דורשים? ממי? למה אתה מקשקש?
      לפעמים התגובות כ''כ פרובוקטיביות ורחוקות מכל הגיון, שנדמה לי שמישהו שותל אותם...

      הגב לתגובה זו

      • העירייה טוענת שביהכ''נ שלה

        אברום, 28/12/05 23:18

        ''למרות הצהרתו, נפתחה ישיבת ההסדר באופן פרטי, במחתרת, ללא אישור העירייה בבית הכנסת `אודיה`, ששייך לעיריית מודיעין, וללא הסכמת העירייה הנדרשת על פי החוזה שנחתם עם הקמת בית הכנסת''.

        אז של מי בית הכנסת? עצם השימוש בו ללא רשות הוא הוצאת כספי ציבור. חוצמזה, לאחר ההכרה צפויה דרישה לתקציב לפי המסורת הידועה. אני בטוח שיש הלכה פסוקה נגד גזל כזה.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    אתם מייאשים אותי

    משה, 23/12/05 11:57

    זה הרי בכלל לא ויכוח על הישיבת הסדר,
    אתם פשוט מתים להרוג אחד את השני, הא? מחכים למלחמה?
    אתם ( משני הצדדים ) אלה שהתאכזבו שלא היו נפגעים בקיץ האחרון, אבל אל דאגה - זה לא שינה את דעתכם כהוא-זה בנוגע לצורך הדחוף לסלק את הדוסים/להשתלט על המדינה.

    מי שקורא את התגובות כאן, עלול לחשוב שזה באמת המצב.
    מזל שזה לא.

    ואתם תקבלו את עונשכם איכשהו...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דתיים! תמשיכו לאכול אחד את השני. אל תשאירו שאריות. (ל''ת)

    בנימין, 23/12/05 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שנאת הישיבות הממאירה

    יצחק סחייק, 22/12/05 23:29

    בתקופת ההתנתקות היו תלמידי ישיבות ההסדר גידולים ממאירים בלב הדמוקרטיה שעמדה על נפשה ויכלה לגייס החמישי.התלמידים ובוגרי הישיבות התנגדו להתנתקות וביקשו למרוד במלכות אלא שהקב''ה אשר תמך בהתנתקות (עובדה היא התבצעה) הפיר את עצתם.

    הגב לתגובה זו

    • בור/שקרן. רוב ראשי ההסדר קראו לא לסרב פקודה!! (ל''ת)

      @@@@@@@@@@@@@@@, 24/12/05 20:59

      הגב לתגובה זו

      • שניכם טועים

        אסף-חיים, 25/12/05 00:46

        רוב ראשי הישיבות קראו לחיילים לומר שהם לא מסוגלים.

        יצחק סחייק היקר, אתה תומך בדיקטטורה, בני הישיבות היו האנשים היחידים שבאו להצלתה של הדמוקרטיה. חבל שאתה לא אומר להם תודה על זה.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    ביה''ס הושלך החוצה

    גם ביה''ס, 22/12/05 21:02

    ביה''ס ''למען אחי'' סובל ה ת ע ל ל ו ת ממושכת מעירית מודיעין חרף העובדה שהוא נותן מענה לצרכי רבים בעיר .עד שלפני יותר מחודשיים הצליחו במרמה להשליך אותו מהעיר והיום ביה''ס מתנהל במרתפים ובתים פרטיים.
    ישראל 2005

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מבין את האנטיגוניזם.מה כואב לכם???

    אדם חכם ומלומד, 22/12/05 20:06

    אני פשוט לא מבין? אני תושב מודיעין. מה הבעיה לתת אישור לישיבה? מוסדות כאלה רק מוסיפים איכות לעיר.

    להזכירכם.. תרבות הפנאי של בני הנוער מרוקנת מערכים.

    בעוד כמה שנים כל ההורים החכמים שהתנגדו שילדהם יאלצו להכיר מושגי יסוד ביהדות, עוד יבכו על בורותם ושיטחיותם של ילדהם.
    האנטיגוניזם הזה יחזור אליהם בבומרנג עוד כמה שנים..
    וחבל...

    מה היו אומרים על זה הסבים שלהם? מה זו השנאה הזו לדת? למורשת?
    אל תהיה דתי-אבל, היחס הזה מזכיר קצת אנטישמיות??

    הגב לתגובה זו

    • תרבות הפנאי של בני הנוער מרוקנת מערכים???

      ליאור, 23/12/05 07:34

      אולי מרוקנת מהערכים שלך
      ואולי טוב שכך. לעומת זו היא מלאה בערכי שוויון, חופש הביטוי, בסקרנות, בפתיחות, בפלורליזם.
      כל אותם הדברים שקדמו את המדע, את הצדק, את הבריאות, את שוויון ההזדמניות, את המוסר החברתי.

      בקיצור, אל תתנשא. הערכים שלך בינתיים לא הביאו אף אחד לשום מקום.

      הגב לתגובה זו

      • ''פלורליזם'' - אבל לא כלפי יהודים דתיים

        יעקב, 25/12/05 10:53

        ''שוויון, חופש הביטוי, בסקרנות, בפתיחות, בפלורליזם'' - זה בדיוק מה שאין בכל הגובות המתלהמות של החילונים הפונדמנטליסטים כאן נגד הדתיים.
        ואגב, מערכת הערכים ''שלי'', ושל אבות אבותיך, היא שעיצבה את הצדק ואת המוסר החברתי שמאפיין את התרבות שדואגת לחלשים (''מוסר העבדים היהודי נוצרי'' לפי ניצשה)

        הגב לתגובה זו

      • תרבות מנותקת

        חיים, 26/12/05 09:32

        עירית מודיעין והמתנס מממנים ומעודדים תלמידים לחגוג את הסילבסטר במקום את חנוכה.
        זה פלורליזם . ממש המתיונים נצחו

        הגב לתגובה זו

        • סילבסטר הקדוש

          יצחק, 27/12/05 19:36

          המחלוקת סביב מסיבות הסילבסטר:
          חוגים שונים רואים בחגיגת ליל השנה האזרחית החדשה סממן של התבוללות ועבודה זרה, בעיקר משום שהוא קרוי על-שם קדוש נוצרי, ומשום שמדובר בחג לא יהודי. ישנן גם טענות על כך שכאפיפיור, סילבסטר הראשון הביא לשנאת יהודים ולפעולות נגדם. סילבסטר, שפעל במאה הרביעית, עסק אמנם באיחוד הזרמים השונים של הנצרות דאז לכדי דת אחת ובדיכוי כופרים באחדותו של השילוש הקדוש, אולם אין ראיות לכך שפעל באופן מיוחד כנגד היהודים. מקור הטענות, ככל הנראה, באחריות הכוללת של הכנסיה הנוצרית לפרעות ממניעים דתיים ביהודי אירופה, בתקופות מאוחרות יותר.

          בהלכה היהודית חל איסור לציין חגים של עובדי עבודה זרה, קטגוריה אליה נכנסת הנצרות על דעת רוב הפוסקים, במשנה תורה לרמב''ם (הלכות עבודה זרה וחוקות הגויים פרק ז' הלכה ג'), מצויין ''עבודה זרה עצמה ומשמשיה ותקרובת שלה וכל הנעשה בשבילה אסור בהנאה'' והכסף משנה מפרש במקום כי מדובר גם בחגים של עובדי עבודה זרה האסורים בהנאה.

          מסיבות דומות הודיעה מחלקת הכשרות של הרבנות בערים שונות כי תשלול את תעודת הכשרות מבתי מלון ומאולמות אירועים שבהם ייערכו חגיגות סילבסטר. הרבנות נסוגה מדרישתה לאחר שהוגשה עתירה לבג''ץ בעניין זה.

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    השתגעתם?? חילונים-כנסו!!

    גיא, 22/12/05 19:04

    אני לא דתי, אבל אם יש ציבור בארץ שאני מעריך זה את בני ישיבות ההסדר. אין לי טיפת ציניות.בחורים טובים, איכותיים שכל מטרתם לעזור ולסייע למדינה בכל דרך אפרית. בואו ניתן להם קצת כבוד. אנחנו כבד מזמן פשטנו את הרגל, בואו נחזק את אלו שממשיכים לבנות את הארץ ולהיבנות בה.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד - מה שנכון נכון

      ישראלי, 22/12/05 19:55

      קמים על הבוקר לחתוך עצי זית של פלסטינים. מתפרעים מול כוחות הביטחון ורואים עצמם אדוני הארץ. ואחרי זה הם עוד מטיפים לנו מוסר...

      אגב, אתה לא דתי כמו שאני חבר בטליבן.

      הגב לתגובה זו

      • אולי בטאליבן אתה לא אבל ב...

        פרביוציוס דולור, 23/12/05 01:06

        ... כמה אירגונים לא סימפטיים אחרים אתה בטח חבר כבוד.
        כשאתה יושב בבית שלך מחטט באף ומאביס את עצמך בתקשורת שמאלנית שמעצבת את דעותיך, יש אחרים שתורמים לקהילה ונותנים מעצמם למען הכלל.
        והכי מצחיק שהם אפילו לא חושבים להביט עליך מלמעלה, למרות ההבדלים העצומים ביניכם.

        הגב לתגובה זו

        • כמה שאתה מתנשא

          תגיד תודה, 23/12/05 12:11

          בלי החילונים היית עד היום בגולה,
          חוטף מכות ומתרפס לגויים.
          לא שכחנו את הרכבת האווירית של רבני הקהילות הקדושות באירופה שטסו לאמריקה כשאחיהם נשרפים.
          ולא נשכח.
          אין לכם במה להתגאות. עובדה.

          הגב לתגובה זו

          • אני לא אגיד לך תודה אלא

            גיא, 24/12/05 19:07

            אגיד לך שאתה טמבל. קודם כל אני חוזר ואומר שאני לא דתי ככה שאני לא מתנשא. דבר נוסף רבני הקהילות שהגיעו היו חרדים תלמידי ישיבות ההסדר הם דתיים לאומיים שמשרתים בצבא ביחידות הכי קרביות שיש ויוצאים לעבוד ולא חיים על חשבון המדינה.

            הגב לתגובה זו

          • אתה המתנשא

            בלי טובות, 25/12/05 18:24

            וגם היום בגלל החילונים אנחנו עדיין בגולה,
            נרצחים בכל אתר בפיגועים ,
            מתרפסים כלפי העולם והערבים,
            מוחרמים ומנודים ברוב מדינות העולם,
            מפחדים משליטה בהר-הבית,
            עבדים נרצעים של האמריקנים.

            מסקנה : אנחנו עדיין בגולה.

            הגב לתגובה זו

      • הם עוקרים עצי זית כמו שאתה מוריד עינים לחילים בהפגנות שמאל על הגדר! (ל''ת)

        @@@@@@@@@@@@@@@, 24/12/05 21:02

        הגב לתגובה זו

        • אני רחוק מהם מאוד מבחינה פוליטית ובוודאי לא מפגין איתם. (ל''ת)

          ישראלי, 29/12/05 23:00

          הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז! אין מה להגיד!! (ל''ת)

      סתם אחד, 23/12/05 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ישיבות ההסדר הן גופים אידיאולוגיים פוליטיים.

    חילוני, 22/12/05 18:59

    לכן לא ראוי שתהיה להן גישה לבתיה''ס הממלכתיים שאמורים להיות ניטרליים. יותר מזה, גם הם לא היו מסכימים שסטודנטים חילונים, למשל, ירצו לתלמידי ממלכתי-דתי על דמוקרטיה ליברלית.

    הגב לתגובה זו

    • בתי הספר הממלכתיים הם גופים אידיאולוגיים פוליטיים

      אבי, 22/12/05 19:57

      יתכן ובתי הספר הממלכתיים דתיים הם נייטרלים, בעוד בתי הספר הממלכתיים הם אידיאולוגיים ?
      אתה החלטת שהדעה שלך היא ניטרלית וכל דעה אחרת היא פוליטית. אתה החלטת שהחינוך הממלכתי הוא לא פוליטי ואילו החינוך הממלכתי-דתי הוא כן פוליטי.

      לידיעתך: למדתי בתיכון דתי, את ספר האזרחות ממנו למדתי כתבה שולמית אלוני. לא הסכמתי עם משפט אחד בספר. הכריחו אותי להבחן במקצוע בשם ''אזרחות'' בו פימפמו לי למוח אידיאולוגיות מערביות-חילוניות-פסאודו ליברליות קיצוניות.
      שירתתי בצה''ל. בקורס הקצינים שיגעו אותי ואת חברי שומרי המצוות עם שיטה האומרת שלערבים יש זכויות על ארץ ישראל איננה של עם ישראל.
      אני מממן מכספי המיסים שלי סרטי קולנוע, תיאטראות, טלביזיה ורדיו ובכולם שלטת אידיאולוגיה חילונית למהדרין עם הכשר של הבג''צ.

      מדינת ישראל כיום - על כל מוסדותיה - מחנכת בניגוד לדעתי ובניגוד לאמונתי. אל תדבר איתי על דמוקרטיה, פשוט אל תסתום לי את הפה. נראה אותך מאפשר לעצמך חשיפה לדעות שלי ולאמונות שלי כפי שאני חשוף לאמונות שלך בעל כורחי.

      הגב לתגובה זו

      • אז בוא נסכים על משהו:

        חילוני, 22/12/05 22:25

        נסכים שאין דבר כזה הנקרא 'אובייקטיביות' או 'ניטרליות'. כל קבוצה שופטת את המציאות לפי המערך המושגי שלה. אם כך אין טעם לדיאלוג בינינו, ואולי אין לנו מקום במדינה משותפת. כי אני רואה ביישום הרעיונות הפוליטיים שלך סכנה פיזית מוחשית לי ולמשפחתי, מעבר לעוולה המוסרית שבהם. מכיוון שאין לי שום יכולת או רצון לעבור לשום מקום אחר, כנראה שאין ברירה אלא שאחד הצדדים ידחק הצידה את השני. בהקשר הזה אני שמח שהצד שלי הוא החזק (ראה ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות: התרחבות המרכז הפוליטי על חשבון ה''מורדים'' וההתנערות מהפייגלינים...)

        הגב לתגובה זו

        • אני כבר מכין טלאי צהוב

          פרביוציוס דולור, 23/12/05 01:09

          תודיע לי מתי אתם מתכוונים להכריח אותי לענוד אותו

          הגב לתגובה זו

        • אני מסכים

          אבי, 23/12/05 01:21

          1. לגבי חוסר האוביקטיביות - אני מסכים. אני לא מיחס לעצמי אוביקטיביות. אתה ציינת שבתי הספר הממלכתיים אמורים להיות ''ניטרליים''
          2. חוסר תוחלת בדיאלוג - אינני מסכים - אני מאמין שאני יכול ללמוד ממך כמו שאתה ממני.
          3. אני רואה ברעיונות שלך סכנה פיזית מוחשית לי ולכל עם ישראל כמו גם עוולה מוסרית ממדרגה ראשונה.
          4. דחיקה הצידה ? שנינו מסכימים שבנתיים אתה החזק ואתה דוחק אותי לפינה. אני מתמודד עם הדחיקה הזו. האמן לי - זה כואב וקשה. אני מאמין שיבוא יום והגישה שלי תגבר. אני מקווה שאצליח לשכנע בצדקת דרכי, ואני מבטיח שלא אנהג בברוטליות התרבותית בה נהגתם בי. מנגד, ראוי שאתה תחליט שאם תהפוך למיעוט תמשיך לחיות כאן תחת שילטון הרוב וחוקיו תוך קבלת מרותו - בדיוק כפי שאני נוהג כיום.

          הגב לתגובה זו

          • אתם המצאתם את הברוטליות (ל''ת)

            רוני, 23/12/05 11:58

            הגב לתגובה זו

            • אנחנו גזזנו פיאות של עולים

              אבי, 24/12/05 18:16

              אנחנו קבענו שילדים בחינוך האחר אינם זכאים להזנה...
              אני יכול להמשיך, זה לא יהיה נעים.

              הגב לתגובה זו

            • סכימה עם אבי כל מילה,

              חילונית, 26/12/05 18:11

              אם לא נדע להתחבר בסוף לא נדחק אחד את השני הצידה, אלא שהערבים ידחקו את שנינו הימה.

              מעל ומעבר לכל צריך לעבוד על גיבוש העם.

              הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני לא מבין על מה המהומה

    יצחק, 22/12/05 18:47

    אני מכיר אישית את הרב שנוולד והוא לא עבריין הוא אל''מ ,רב,היה בעבר מנהל מכון הראל,אח שכול ומאיפה הפתחון פה הזה שיש לאנשים,כמה אנשי םאתה מכירים שיעזבו מקום מגורים למען שליחות ולא למען רווחים
    אז תנו לא צאנס אבל באמת מהלב!

    הגב לתגובה זו

    • ברגע שיש כיפה על ראש היהודי הוא הופך ללא רציונלי

      חילוני מציאותי, 22/12/05 19:23

      התארים הצבאיים לא מרשימים אותי.מה שקובע עבור יהודי דתי זה השריעה והפאתוות של האיממים שלו.ביום פקודה רב ישיבת ההסדר ותלמידיו יאלצו לבחור בין ציות עיור כפי שהדת מחייבת או לציית לחוקי המדינה הדמוקרטית ולמפקדי הצבא אזי ברור שהם יהיו סרבני פקודה.מעבר לך הסתה של רבנים כלפי המדינה,עירעור הלגטימיות שלה והוצאת פאתוות הקוראות להפיכה צבאית והרובוטים הדתיים יבצעו בצורה עיוורת כמו שהחמאסניקים והטאליבן מצייתים למנהיגות הדתית שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • תאכל את הכובע ימותו הקנאים

        שפוי, 22/12/05 20:05

        גם ככה עוד 20 30 שנה אתם נגמרים והדתיים יהיו הרוב הגדול

        הגב לתגובה זו

        • אז תתגעגעו לחילונים

          אברום, 28/12/05 23:24

          מי יעבוד בשבילכם? מי יהיו מנתחי מוח, עובדי חברת חשמל, שוטרים, מדענים?

          ואז לפי מסורת יהודית מימים ימימה הילדים שלכם יתחילו לשאול שאלות ולהוריד את הכיפות. האמונות הטפלות יימאסו עליהם וגם פולחן הרבנים.

          כך יקומו החילונים החדשים.

          הגב לתגובה זו

    • הרב הזה לכאורה עבריין

      אברום, 23/12/05 12:36

      הוא פלש למבנה שבבעלות העירייה ללא אישור של העירייה. כשלמדתי תלמוד קראו לזה גזל.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכו למודיעין עילית, לכו לאלעד...

    חנן, 22/12/05 17:37

    לא מאמינים לכם.
    ''ישיבת הסדר'' למודיעין היא כמו פייגלין לליכוד.
    בסוף הטובים יברחו קדימה...

    הגב לתגובה זו

    • לך לניו-יורק, לך לקליפורניה

      אבי, 22/12/05 19:59

      אנחנו נשארים בעיר המכבים.

      הגב לתגובה זו

      • מודיעין עיר חופשית לעד! (ל''ת)

        לא תשתלטו, 23/12/05 11:55

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    ישיבת שונאי ישראל

    יעל לרנר, 22/12/05 17:13

    בישיבת ההסדר שהוקמה במודיעין האמינו שיוכלו לפתח תוכנית הסתה לסרבנות חדשה בשיתוף עם הקהילה המקומית. בינתיים, מאז תחילת השנה, הישיבה נחשבת על ידי הציבור כמוסד פיראטי אנטי ישראלי שאין ליצור איתו קשר

    הגב לתגובה זו

    • ראש הישיבה

      צ.ע, 22/12/05 18:31

      לידיעתך, יעל, ראש הישיבה הינו קצין בכיר במילואים אשר עשה את מיטב שנותיו למען עם ישראל בשרות צבאי בסדיר, ובמילואים.
      חבל שכמותך זורקים סיסמאות לא מחוברות למציאות לאויר העולם.

      הגב לתגובה זו

    • השתגעת!!! למה שנאת חינם????

      אמיר, 22/12/05 18:55

      מדובר בישיבה המחנכת לשירות צבאי עם קצונה ובראשה אלוף משנה במיל'.
      עד מתי שנאת חינם?
      סגרו לך כבישים? תבדקי את עצמך אוי לחינוך של ילדיך!!!

      הגב לתגובה זו

    • אנטישמים בתוכנו?

      יצחק, 27/12/05 19:39

      גם האנטישמים הפיצו שנאה נגדנו על סמך עובדות שהמציאו.
      זה מה שלמדנו מהם?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    על בני הישיבות נאמר מהרסייך

    יואל מחפוד, 22/12/05 17:11

    ומחריביך ממך יצאו

    הישיבות הן חממות אנטי דמוקרטיות אשר גדל בהן דור חדש של בורים שונאי ישראל ..מוטב היה לו במקום ללימוד במדרסות במודיעין ושאר המקומות לימודי דת היו לומדים לימודי מדע וטכנולוגיה.לימודים כאלה לטובת ועתיד החברה הישראלית טובים לאין שיעור מלימוד סוגיות תלמודיות טפשיות

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש! (ל''ת)

      ר, 22/12/05 19:52

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא במקרה החולה מתגובה 8

      דוקטור פסכיאטר, 22/12/05 19:59

      צדוק תנעמי בכל מקרה נראה שכדאי מאוד לא לשכוח את התרופות

      הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמינה ראיתה כמה כיפות יש באוניבסיטאות

      חני, 23/12/05 03:29

      וכן במכללות ומי קיבל פרס נובל . אני חושבת שאתה אפילו לא גמרתה תיכון

      הגב לתגובה זו

      • שגיאות כתיב?

        סטודנט ירושלמי, 25/12/05 16:19

        גמרתה תיכון? חיחיחי.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    בושה

    נתי, 22/12/05 16:20

    עם כזה ראש עיר ! מי צריך שונאים?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה עם בתי קולנוע - יותר חשוב

    ח, 22/12/05 15:56

    אין בית קולנוע

    הגב לתגובה זו

    • עדיף קזינו על בית כנסת (ל''ת)

      רפי לרנר, 22/12/05 17:04

      הגב לתגובה זו

      • מה מציק לכם, לרנרים?

        צ.ע, 22/12/05 18:34

        נראה לי מתוך דברי משפחת לרנר שבאמת משהוא מציק להם.
        האם המילה ''יהודי'' גם מציקה לכם?
        האם המושג ''מתיוונים'' יותר נוח לכם.
        בכל אופן, כדאי שתורידו את המשקפיים מלאות ה... מעיניכם, ואז לא תראו רק... כל החיים שלכם.
        חנוכה שמח לכל עם ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • אני מתייוון גאה

          אברום, 28/12/05 23:27

          עדיף על התוכים שחוזרים בלי סוף על התפילות בלי להבין את השירה היפה שיש בהן. אתם צריכים חילונים שיסבירו לכם מה כתוב בתפילות שלכם.

          הגב לתגובה זו

    • במרץ ייפתחו בתי קולנוע - ובכלל

      שי, 22/12/05 17:42

      מה הקשר לכתבה? העירייה צריכה לדאוג לבתי קולנוע?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישיבת ההסדר ושנוולד עבריינים

    שי, 22/12/05 15:50

    עיריית מודיעין נימקה בצורה הברורה ביותר מדוע לא נתנה השנה רשיון פעולה לישיבת ההסדר, ובמיוחד כשיש תור לא קצר של מוסדות שונים הממתינים להקצאת קרקע בעיר.
    אבל הרב שנוולד, ואיתו, לצערי, חלקים מהציבור הדתי בעירי, החליטו לפעול בניגוד לחוק, כאילו בית הכנסת הוא מעוזם הפרטי. מעניין אם הם היו נותנים את חסותם בבית הכנסת לאגודות חילוניות כפי שהם נותנים לרב שנוולד.
    אז אחרי זה צריך לתת לישיבת ההסדר מתנות?
    ועוד לא התחלנו לדבר על ה''תרומה'' הגדולה של ישיבות ההסדר לסירוב הפקודה בצה''ל והפיכת צבא ההגנה לישראל לצבא ההגנה לרבני ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • שי היקר

      גדי, 25/12/05 07:35

      אתה מתנסח כאילו שאתה יודע על מה מדובר.
      אם מוסד מחכה להקצאת קרקע אני מסכים שהעירייה יכולה לעכבו בטיעון שיש קדימויות אחרות בהקצאה, אך הישיבה לא מבקשת הקצאת קרקע! הישיבה שוכנת באולם פרטי (לא של העיריה) אלא של ביהכ''נס הודיה, מתוך רצון ביה''כנס ובעידודו.
      כלומר, הישיבה לא מבקשת שטח, לא מבקשת כסף, אלא רק הכרה. איך ניתן לומר שיש קדימויות, ויש צורך לטפל קודם בבעיות אחרות?
      ולגבי החוק, תתפלא, אבל אין כאן שום עבירה על החוק. (תקן אותי אם אני טועה, איני איש חוק). העמותה רשומה, וכיון שהיא פועלת במקום פרטי, היא אינה צריכה אישור מן העירייה כדי לפעול.
      אמנם, אם הישיבה רוצה לעזור לאנשים במודיעין, להעביר שיעורים, לחנוך ילדים וכד', היא צריכה אישור. וכאן העירייה שמה לה רגליים.
      המלה 'פירטי' נכונה במובן זה שהישיבה לא מוכרת מבחינה מוניציפלית, אך לא במובן זה שהיא אינה חוקית.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מיקבץ חומיינים המדרדר את הישוב

    חילוני מודאג, 22/12/05 15:46

    חילוני שינסה לעבור ליישוב דתי יסולק באחת.חילוני שיעיז לעבור לגור בישוב או שכונה חרדית יוכה ויסולק באחת כשהחרדים גם ידאגו כפי שזה קרה גם בעבר לשרוף ולחבל ברכושו.אז מודיעין שהוקמה כעיר חילונית סובלנית מבקשת מהדתיים הניחו לנו,יש מספיק יישובים דתיים.אנחנו רוצים לחיות את חיינו בשקט ובבלי כפייה.

    הגב לתגובה זו

    • צרי עין

      יהודה, 22/12/05 16:54

      איזה כפיה? מישהו מכריח אותך לשתתף? מדובר בפעילות שלא דורשת מהעירייה לא כסף ולא משאבים. סתם צרות עין ושנאת דתיים מניעה את ההתנגדות.

      הגב לתגובה זו

    • לסלק הדוסים מעירנו הטהורה לאלעד-

      רונן לביא, 22/12/05 17:05

      עיר הפראזיטים הדתיים

      הגב לתגובה זו

      • דתיים בצבא

        אמיר (סאל מיל'), 22/12/05 20:39

        חשבתי שכאיש קבע(כנראה לא קרבי)אתה מכיר את התרומה המדהימה של ציבור זה ותפסיק להתבטא ביהירות ושנאה, מקוה שלא אתה מפקד של בני

        הגב לתגובה זו

    • מודיעין שהוקמה כעיר חילונית סובלנית

      משה לב-טוב, 22/12/05 17:06

      דורשת מהדוסים לעזוב לבני ברק או כפר עציון

      הגב לתגובה זו

      • למה הדוסים נדחפים לערים חילוניות? (ל''ת)

        שמישהו יסביר לי, 23/12/05 12:06

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    על בני הישיבות נאמר מהרסייך ומחריביך ממך יצאו

    ציון בוכריס, 22/12/05 15:29

    הישיבות הם חממות אנטי דמוקרטיות אשר מגדלים שם דור חדש של נבערים אשר אין הוא משרת את החברה באופן שיויוני.מוטב היה לו במקום ללימוד במדרסות במודיעין ושאר המקומות לימודי דת היו לומדים לימודי מדע וטכנולוגיה.לימודים כאלה לטובת ועתיד החברה הישראלית טובים לאין שיעור מלימוד סוגיות תלמודיות עבשות.

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך, אחי (ל''ת)

      גבלס, 22/12/05 16:19

      הגב לתגובה זו

    • ומאיפו אתה יצאתה האם גמרתה תיכון (ל''ת)

      חני, 23/12/05 03:33

      הגב לתגובה זו

    • בוכריס, כמה בוכה שתית היום ? (ל''ת)

      חיים, 28/12/05 16:56

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ישיבת ההסדר סוס טרויאני אנטי שלטון החוק

    צדוק תנעמי, 22/12/05 15:10

    בתקופת ההתנתקות למדנו את גודל הטומאה והשפל המוסרי של ישיבות ההסדר אשר מסכנות את הדמוקרטיה ושלטון החוק.הסכנה הגדולה ביותר של בני הישיבות היא שהם מעדיפים לציית לפאתוות של האיממים שלהם ולא לפקודות המפקדים.הם סוס טרויאני בעל מסוכנות גבוהה לביצוע הפיכה צבאית והתמימים שביננו שמכחישים אפשרות שכזו,טוב יעשו אם יקשיבו היטב גם לקריצות העין ולהתחכמויות של רבני ולמועצת רש''ע .

    הגב לתגובה זו

    • זה משהו בגנים שלכם?

      מיכל, 22/12/05 16:18

      יגאל כהן, מוטי שרעבי ואתה - מה עובר עליכם, אנשים?
      זה החילבה - מה גורם למוח שלכם להתעוות בצורה כזו?

      הגב לתגובה זו

    • בני עקיבא=בוגדים! (ל''ת)

      עקיבא לרנר, 22/12/05 17:03

      הגב לתגובה זו

      • לרנרים?הכל טוב?מה זו השנאה הזו??? (ל''ת)

        ר, 22/12/05 19:55

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה עם בני עקיבא?

    רות, 22/12/05 13:36

    לאלף חניכי בני עקיבא במודיעין אין מבנה לפעילות. מה עם זה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לשלוח אותם לכפר דרום

      צורב, 22/12/05 18:13

      שם יתאמנו בשפיכת חומצה על חיילים

      הגב לתגובה זו

      • אוי כמה נחת רוח יש לי

        ד''ר גבלס, 22/12/05 18:52

        אוי כמה נחת רוח יש לי מכזה תלמיד מסור (למרות מוצאו הגזעי הפסול בתכלית הפיסול)

        הגב לתגובה זו

      • עבדו עליך עם החומצה

        דוד, 24/12/05 21:04

        ספין של שרון.
        אם הקשבת למנהל בית החולים שבדק את השוטרים - לא היתה שום חומצה... בלוף אחד גדול.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה לא ישיבת תיכונית?

    אבי, 22/12/05 13:28

    ישיבת תיכונית הינה מסגרת דתית המחנכת את התלמידים לערכי הדת היהודית ( גם אים לעיתים יש מחלוקת בין המציאות לערכי הדת)
    בכדי שעירית מודיעין תאפשר להקים מוסד שכזה בתחומנו עליה לשאול מספר שאלות
    - מי קהל היעד של הישיבה האים תושבי מודיעין או אזרחי ישראל הגרים באיזור מודיעין ולאו דווקא תושבי מודיעין
    - האים העיר סיימה את הקמת מבני הציבור המיועדים לכלל הציבור (לא מקוואות שמהם נהנים בעיקר הציבור הדתי)
    - האים אנו מסוגלים להתמודד עם נהירה המונית של תלמידים מחוץ לעיר למסגרת החדש ( והבחינות הן רבות תחבורתית תשתיתת חברתית )
    - האים אנו רוצים ליצור קבוצת לחץ חדשה בנושאי דת? ( כבר ראינו את בחורינו הטובים בפעולה לא מזמן)
    - האים יש הכרח קיומי להכנסת ישיבה בזמן הזה או שניתן ואולי אפילו עדיף להמתין עד שהעיר תבסס את אופיה באופן טיבעי ורק אח''כ להכניס גורמים אשר ישפיעו בודאות על אופיה של העיר
    הדתיים במודיעין הינם חלק חשוב מהמרקם החברתי בעיר אבל הרוב החילוני צריך לעמוד על זכותו לקבוע את אופיה של העיר ללא קטליזטורים חיצוניים

    הגב לתגובה זו

    • לשנות את מיקום הכתבה

      רפול, 22/12/05 15:36

      לתגובה הזו יש מקום בשטירמר היוצא לאור בגרמניה

      הגב לתגובה זו

    • אל תנפנף בדגל הרוב...

      צחי, 22/12/05 19:07

      א. אם אתה מיעוט גם אז יש לך זכויות.
      ב. כדאי שתסגלו נורמות של התחשבות במיעוט שכן עוד כמה עשרות שנים אתם תהיו מיעוט ואנחנו נשתמש בנורמות שאתם קובעים היום.
      (אם אתה לא מבין למה אז תבדוק כמה ילדים אין במשפחה חילונית ואיך רבבות מהם עושים חיל ומצליחים במקומות אחרים בעולם אך לא גרים בארץ.)

      הגב לתגובה זו

      • תשובה מעולה!!צודק!! מיעוט זה עניין של

        המום מהתגובות.., 22/12/05 19:58

        זמן.. ב''ה עוד כמה שנים יהיה פה רוב שפוי,יהודי-מאמין,עם ערכים,מוסר ונורמות ברורות

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אנטישמיות מוניציפלית

    לא תמים, 22/12/05 13:27

    מודיעין, המחזיקה מעצמה מעוז חילוני
    לא רוצה דתיים
    לא חרדים
    כן או לא משרתים בצבא
    כן יש בעיות איתם / אין בעיות איתם
    לא רוצים אותם מול העיניים
    אם יגבילו עצמם ל 2%
    דתיי מחמד
    אולי אפשר לדבר
    יותר מזה זה מסוכן
    לכן
    קצת משפילים
    קצת מסובבים
    קצת מדכאים
    שילכו לבית שמש או לירושלים...

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק!!

      אלעד, 22/12/05 14:24

      לכל הדתיים נא להתעורר,מלחמת התרבות התחילה....

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ישיבות ההסדר - מוסד אנאכרוניסטי מיותר

    ישראל ישראלי, 22/12/05 12:53

    כל רבני ישיבות ההסדר
    קראו לחייליםהתלמידים שלהם
    שלא לסרב פקודה !!

    הם מחנכים את תלמידיהם
    לגרש את הורי התלמידים
    שלהם שגרים ביהודה שומרון ועזה.

    לשם כך צריך ישיבת הסדר ?
    עדיף ישיבה שחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה שהכתב הנכבד לא מספר

    דניאל, 22/12/05 12:37

    זה שמלבד תלמיד אחד שביקש להירשם לישיבה , כל השאר אינם
    תושבי מודיעין ...
    איזו עיר בעולם היתה משקיעה כספים
    עבור תושבי עיר אחרת ???

    הגב לתגובה זו

    • כל עיר אחרת בה פועלת ישיבת הסדר

      ישי, 22/12/05 13:42

      ישיבות ההסדרבערים (קרית שמונה, מעלות, חולון, בת ים, תל אביב, אילת, דימונה, ירוחם ועוד) הוכיחו כי הן מושכות אחריהן אוכלוסיה מבוססת, רצינית ואיכותית.
      כל הערים והמועצות (למעט במקומות בהן יש סיבות פוליטיות - דוגמת ראש מועצת ירוחם האחרון שהודח מתפקידו) תומכות ומעודדות את הישיבות.
      ולמגיבים האחרים - ישיבות הסדר מהוות גורם ממתן בציבור הדתי-לאומי (בניגוד למכינות ולישיבות הגבוהות) וכל מי שאומר אחרת פשוט אינו מודע להבדלים.

      הגב לתגובה זו

      • ישי גם אתה לא ממש מבין! (ל''ת)

        פרביוציוס דולור, 23/12/05 09:35

        הגב לתגובה זו

    • כי הם מעבירים כתובת אחרי

      ירון, 22/12/05 14:00

      תלמידי ישיבות הסדר מעבירים כתובת מגורים למקום לימודם (שהינו 24 7) ואחוז נכבד נשאר לגור באיזור הישיבה גם לאחר תקופת ההסדר (5 שנים). הדיל בהחלט שווה ועיריית מודיעין לא יודעת מה היא מפספסת.

      הגב לתגובה זו

    • מה שהמגיב הנכבד לא קרא

      ימני, 22/12/05 14:11

      אף אחד לא מבקש מימון. ואם עדיין לא הבנת: מימון זה כסף. זה מצויין בכתבה.
      ובאמת, איזה עיר בעולם מונעת הקמת ישיבה חוץ ממודיעין?!

      הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור?

      איתן, 22/12/05 14:13

      הכתב ציין את התרומה החינוכית והמפעלים שתלמידי ישיבת הסדר יכולים להוסיף לעיר.
      האנרגיות של הבחורים האלה רק יצמיחו ויקדמו את העיר בכל המישורים, כמו שזה בא לידי ביטוי במקומות אחרים בישיבות אחרות.
      זה צריך להיות האינטרס של העירייה.

      הגב לתגובה זו

    • מה שאתה לא מבין

      גבריאל, 22/12/05 14:19

      עןשים כל דבר אטרקטיב שיביא אנשים למקום מסוים.
      עושים פרק או גן חיות כדי שיבוא אנשים מבחוץ.
      במיחד שאנשי ישיבת ההסדר כמו בערים ומועצות איזוריות שונות תורמים לסביבה/לקהילה.

      הגב לתגובה זו

      • זהו בדיוק - שאנחנו לא רוצים עוד דוסים בעיר

        דוד, 22/12/05 15:31

        מודיעין נבנתה (ושווקה) כעיר חופשית. אין שום בעייה עם כך שיש כמות מסויימת של דתיים בעיר, אבל לעודד דווקא דתיים לבוא למודיעין?!

        הגב לתגובה זו

        • חפש מקום אחר

          הדוס, 22/12/05 18:39

          תרצה או לא תרצה, אנחנו משתלטים עליכם. יש לנו יותר ילדים, אנו יותר משתלבים, הקהילה שלנו יותר קהילתית וכולי.
          אתה יכול להצטרף אלינו או להמשיך לאכול את הלב.
          אנו מעדיפים את האפשרות הראשונה.

          הגב לתגובה זו

        • די לצביעות

          חופש לכולם, 22/12/05 21:37

          חופש הוא ענין דו צדדי ,
          כן לא תאמין אבל אפילו לדתיים מגיע מעט חופש .
          מדוע נכסתם את החופש לחילוניות?
          איני כופה עליך דבר , איני רוצה מבנה של העיריה , איני רוצה כסף,

          רק אישור לשהות בעיר ה''חופשיה'' ו''הנאורה'' .



          לידעתכם המיחד את ישיבת מודעין הוא הארכת זמן השירות הצבאי. ביחס לישיבות אחרות.

          די לצביעות חופש לכולם

          הגב לתגובה זו

        • מי שואל אותך?

          אבי, 24/12/05 21:06

          זו עיר חילונית? אתה הקמת אותה?
          מי אתה שתקבע מי יגור ומי לא?
          די לכפייה החילונית.

          הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא ביקש כסף

      דתי, 22/12/05 14:39

      אין שום עיר בעולם שהייתה מונעת מישיבה לקום בתחומה, כשזו אינה מבקשת כסף.

      הגב לתגובה זו

    • ישיבות הסדר

      מיכאל, 22/12/05 17:33

      אין לי כל בעיה אם ישנם מתנגדים לישיבות ההסדר. אנו חיים במשטר דמוקרטי.אך בעיתי היא בדיוק העובדות. בישיבות ההסדר בדימונה ירוחם לוד קרית שמונה אילת ועוד במקומות רבים אחרים , מקום מגוריהם של תלמידי הישיבות אינו סמוך לישיבות.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אל תתנו לדוסים להכנס לפה

    איש, 22/12/05 12:15

    לא רוצים דוסים שיחזירו בתשובה את ילדינו בעיר. סעו לבני ברק או לירושלים עזבו אותנו בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • ומי אמר שאין נבואה בתנ''ך?

      מיכל, 22/12/05 13:59

      ''ותפתח האתון את פיה'' - הנה אתה רואה, גאון של אימא, כבר ידעו עליך לפני מאות בשנים.

      הגב לתגובה זו

      • לפחות תצטטי במדוייק

        הנטפל לקטנות, 22/12/05 18:49

        ..

        הגב לתגובה זו

    • למה אתה מתנתק?

      יוסי, 22/12/05 14:14

      זה העם שלך, האחים שלך.
      אחר כך אתה בא בטענות של בורות וחוסר ידע על הציבור הזה שמנסה רק לגור בשכנות אליך.

      הגב לתגובה זו

    • נכון שאין לך מושג מהי ישיבת הסדר?

      יעקב, 22/12/05 15:42

      עשה חיפוש בגוגל על הנושא ולמד קצת. ישיבות הסדר אינן ישיבות של מחזירים בתשובה או של חרדים.

      מדובר בצעירים שמתגיסים לצה''ל ובמקביל לומדים בישיבה.
      חלקם הגדול מתגיסים ליחידות קרביות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מבלי לקבוע מסמרות בעניין

    יהודי - חילוני, 22/12/05 11:50

    נראה כי הכותרת שהודבקה לידיעה אינה מדוייקת, בלשון המעטה, וזאת לאור התגובה העניינית והברורה של העירייה אשר מצויינת בסוף הידיעה.
    למקרא הכותרת בלבד ניתן היה להבין, שעיריית מודיעין פועלת באופן קטיגורי למניעת הקמת ישיבת הסדר בעיר, אך התגובה של העירייה מלמדת, כי הגוף אשר פועל באופן לא חוקי היא דווקא ישיבת ההסדר.
    ועל זה נאמר: ''בא לקלל ויצא מברך'' (ולהיפך).

    הגב לתגובה זו

    • לצערי יש משהו בדבריך

      מיכל, 22/12/05 13:25

      אך לא בכיוון בו הלכת:,
      עיריית מודיעין אכן לא מעוניינת לעזור לתושבים בשום עניין ודבר ובכך היא מקפחת את כולם במידה שווה.

      כבישים? אנא פנו למשרד השיכון.
      שב''חים? אנא פנו למשטרה.
      גני ילדים מוצפים במים בתוך אתרי בניה? רגע, תנו לנו רק רגע וכבר נפנה אתכם לאיפשהוא.
      ישיבת הסדר? למה לא. רק למה למהר? למה לא איזו סחבת קטנה של 12 חודשים מינימום? משהו בוער?

      מפא''י בשנות הזוהר לא חלמה על ממשיכים בסגנון הזה.

      הגב לתגובה זו

      • כמובן שתלונות כאלה...

        יהודי-חילוני, 22/12/05 13:35

        הינן ראויות ולו אני או מי מחבריי היה גר במודיעין (משתדלים שלא, תודה) ייתכן שהייתי מצטרף לטענות.

        אך תסכימי איתי, שאין מקום לטרוניות אלו במסגרת המדור החביב שלנו, והעובדה שהכתבה פורסמה כאן באיצטלה של אנטי דת הייתה לרועץ.

        הגב לתגובה זו

        • לכן תקרא את תגובה 2 ולהבין מה עומד מאחורי ההתנגדות. (ל''ת)

          חיים, 28/12/05 16:48

          הגב לתגובה זו

      • מיכל צודקת. חדלי אישים, בובות על חוט. (ל''ת)

        ראובן, 22/12/05 17:32

        הגב לתגובה זו

    • לא בדיוק

      מישהו, 22/12/05 13:36

      עריית מודיעין אכן פועלת באופן קטיגורי למניעת הקמת ישיבת הסדר בעיר.
      הרבה יותר ממה שהוזכר יש כאן. וזה שהעייריה הגיבה אינו אומר שהיא פועלת בצורה חוקית ובודאי שלא בצורה ישרה ותקינה (או שבתגובה הכל אמת).

      הגב לתגובה זו

    • תרגום בגוף הסרט

      אלי, 22/12/05 15:36

      העיריה אומרת שלא תשתף פעולה עם גוף פיראטי.

      למה ישיבת ההסדר היא גוף פיראטי?
      - כי העיריה לא מוכנה לתת לה רישיון.

      במלים אחרות, העיריה מונעת רישיון מהישיבה, ולכן הישיבה אינה חוקית וזו הסיבה שהעיריה לא תשתף איתה פעולה.

      אתה הבנת את זה ברוך?

      עכשיו, התירוץ שלהם נגד ישיבת ההסדר הוא שעליהם קודם כל לדאוג לישיבה תיכונית.

      זהו תירוץ מאוד קלוש בהתחשב בכך שישיבת ההסדר לא ביקשה דבר מהעיריה מלבד הכרה ורישוי.
      מה מונע מהעיריה לתת רישיון לישיבת ההסדר בלי קשר לישיבה תיכונית שתקום או לא תקום במודיעין? (מדובר בשכבות גיל שונות)

      בקיצור, לשם שינוי הכותרת במקרה הזה קולעת למטרה.

      הגב לתגובה זו