• 119.

    לצאת מאשקלון עכשיו!!!!

    מפוני גוש קטיף, 22/12/05 21:14

    חה חה חה כל פעם חוטפים ובורחים אחורה, בקרוב ניפגש בעזריאלי כל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מהפכה

    david, 22/12/05 17:43

    ההפקר מצידו של שרון ימח שמו בנוגע לביטחון העם מזמין מהפכה צבאית בישראל האדם איבד את כושרו להגן על העם בתור מנהיג ויש להפילו בכל דרך שהיא לפני שיהרגו יהודים לשוא







    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אשקלון היתה פלישתית

    עדו, 22/12/05 16:47

    אין לנו מה לחפש שם!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    יש להפריד את עזה ויו''ש לשתי ישויות ומיד!

    moshe, 22/12/05 16:43

    יש להפריד את עזה ויו''ש לשתי ישויות ומיד!
    זו התגובה לכל אשר קורה, ויש לבטל ביטול מוחלט את מה שקרוי ''המעבר הבטוח'' ו-או ''הפרוזדור''.
    עזה יחידה נפרדת ויו''ש יחידה נפרדת!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    תביאו להם שקית שוקו הם יהיו מבסטוים (ל''ת)

    שמיעל, 22/12/05 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    פעם חשבתי

    ממשלת, 22/12/05 15:57

    פעם חשבתי, ששרון הוא קבלן הביצוע של השמאל רק בענין פינוי וגירוש יהודים מבתיהם.
    היום, אחרי חוסר המעש והאדישות שלו ביחס לקסאמים, ייתכן וטעיתי והוא קבלן לא רק של השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מורשת רבין ...

    לא נשכח, 22/12/05 15:54

    '' לא יירו קסאמים על אשקלון
    זו המצאה של הימין הסהרורי ...''

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    עומרי כבר החליט?

    אהוד אולמרט, 22/12/05 15:49

    כל הזמן קאסמים שמאסמים, עומרי כבר החליט מי מספר 2 , אני או ליבני?

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    יש לחלק לכל חיל ואזרח כמה שקי

    מלט,חול,דלי מים, 22/12/05 15:44

    באופן אישי. אפשר לצרף גם כמה גלגלי עזר ואז כל אדם יוכל לבנות לעצמו עמדת פילבוקס אישית שתאפשר לו לנוע ממקום למקום מבלי להיחשף. כמו כן חשוב להוסיף שמשה ממגונת שתאפשר לראות להיכן מתקדמים בתוך הפילבוקס.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    בטח לא שם קסדה ולבש שכפ''צ

    חכם, 22/12/05 15:37

    אני מכיר אותו

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    בני תברח מהבסיס חייך לא הפקר

    אב של חיל בבסיס, 22/12/05 15:34

    אין סיבה לסכן חיי חילים (בשר קאסמים) בגלל הנהגה איפוטנטית.
    ''אין להחריף את התגובה'' כך הם אומרים ,אז חילים הבסיס לא מגן על כלום ועל אף אחד חיזרו הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק !!

      עוד אב, 22/12/05 19:20

      בני - ברח משם מייד לתל אביב הבטוחה. פה לא יפלו קסאמים. לבסיס באשקלון נשלח את החלוץ המפורסם. ואם הקסאמים יגיעו לתל אביב בני - אל דאגה. כבר קניתי חסאקה.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    בחרת שרון-קבלת רמון!!!!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 22/12/05 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לצאת מאשקלון!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חיים, 22/12/05 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אם הם לא היו שם הם לא היו נפגעים

    סיסמת השמאל, 22/12/05 14:42

    מה יש? מותר להגיד את זה רק על מתנחלים?
    אז זהו שלא!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מגון חילים בפני הקסמים

    אורי, 22/12/05 14:33

    מה קרה אומנם החיליםהבנים שלכם אינם קרביים אך אנו תושבי הרצועה גם לא מוגנים בפני הקסמים אנשי המרכז תתחילו להתעורר ותבינו מה קורה בנגב המערבי

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    זוכרים מה שאמר בני בגין ?

    רונן, 22/12/05 14:29

    הכל מתממש לפי התוכנית ממנה חשש בגין. כנגד כל נביאי השקר שאותם הובילו פרס , ביילין ושריד.
    ערפאת לא התכוון לשלום אמיתי הוא התכוון לתורת השלבים ואין בין הרשות לחמאס שום הבדל אלא בצביעות . החמאס יותר ישרים ואומרים בגלוי את מה שראשי הרשות הפלשתינית חושבים ועושים בפועל.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    יש פתרון קסם! כנסו!

    המנקנק, 22/12/05 14:19

    פשוט מאוד, כל קסאם יגרור ניתוק חשמל ומים מעזה וסגירת כל המעברים, בנוסף יש להקצות שטח (מאוכלס) בעזה שאותו נשטח אם יתפוצץ קאסם בשטח שלנו, ניתן לאוכלוסיה שעתיים להתפנות לפני שנתחיל להפציץ.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      אתה גאון, 22/12/05 14:46

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין. הבעייה שממשלת הגוויות מדולדלת האיברים, לא מזיזה אצבע. (ל''ת)

      כי גוויות, 22/12/05 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    מה לעזאזל יש לחיילים לחפש קרוב לגבול (ל''ת)

    ג'ובניק שמאלני, 22/12/05 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חייבים לצאת מעזה (ל''ת)

    רק ככה לא יהיו, 22/12/05 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הטפשים יבחרו שרון ואנחנו נקבל עוד

    הרבה קסאמים, 22/12/05 13:48

    זה רק עניין של זמן עד שאשקלון תסבול מאבדות כבדות.
    חבל עליהם למרות שראש העיר הגאון תמך בהתפרקות.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כזה טמטום לא ברא השטן!!!

    רמת אפעל, 22/12/05 13:45

    ''שרון אינו רוצה לגרור אותנו למלחמה,אף במחיר חיינו...''.-צודק הכותב.יאבדו חיילים רגלים וידים..הוא לא יגיב! לא יגיב! על הפיגוע בנתניה-לא הגיב!!! '' איפוק-זה כוחינו.''
    ''טיפשות-זו צרתנו.''
    העיקר:גרש יהודים יקרים מעל אדמתם, הם לא כבשו מאף אחד מאומה. הם כבשו אדמתם.שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ברצינות: להעמיד לדין את מפקדי חיל התותחנים!!!!!

    עודד, 22/12/05 13:28

    אני קורה בצדק לעו''ד לפנות לבג''ץ ולאסור על התותחים של צה''ל לירות פגזים על חולות.
    כל פגז עולה אלפי שקלים, ובכסף הזה אפשר לעשות המון לצרכים אחרים.
    אני משלם מיסים כדי שהצבא יירה פגזים על האוייב, ולא על חולות ורוחות רפאים. (ולאחר זמן מוכח כי זה לא עוזר)

    הגב לתגובה זו

    • עזוב את הבג''ץ. אוסף של מנותקים מהמציאות (ל''ת)

      דור, 22/12/05 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    ותודה לאריק ולשמאלנים (ל''ת)

    ישראל, 22/12/05 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לגרש את עראפת ואו

    היועץ, 22/12/05 13:21

    תנו תצה''ל לנצח

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    להתנתק מאשקלון מיד!!! (ל''ת)

    דם כחול, 22/12/05 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    קדימה מפלגת ההתנתקות מהעם והארץ (ל''ת)

    איש ימיני, 22/12/05 12:56

    הגב לתגובה זו

    • למה לא מניחים קוביות בטון בבסיסים?? (ל''ת)

      קוביה, 22/12/05 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אם רוצים באמת לפתור בעיה -אז פותרים אותה !

    אב י, 22/12/05 12:52

    חברים יקרים, הבעיה היא כמה אנשים עם קסאמים מול צבא הגנה לישראל ?? הרי ברור שאם לוקחים את הבעיה כבעיה - אנשי הצבא ימצאו לה פתרון .
    העניין הוא שהראשים בצמרת המדינה הם בתרדמת צבאית.
    פשוט: אתם שם למעלה רוצים לפתור את הבעיה - או לא ?עם קצת מחשבה -תצליחו.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    היכן מליון המטומטמים שיצביעו לשרון ?

    פפר, 22/12/05 12:50

    אני מתערב שמשהו דפוק בסקרים !

    הגב לתגובה זו

    • הנעל של שרון חכמה מביבי החתרן !!! (ל''ת)

      סוסו, 22/12/05 13:30

      הגב לתגובה זו

      • הנעל של שרון מנהיגה את המדינה-וככה (ל''ת)

        המדינה נראית, 22/12/05 14:11

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    התגובה הצהלית היא פוליטית בגלל הבחירות (ל''ת)

    איש ימיני, 22/12/05 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    פיתרון צבאי

    מ, 22/12/05 12:42

    לכל מי שחושב שאין פיתרון צבאי לסכסוך

    מתברר שהערבים לא חושבים כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רקטת קאסם ביצעה נחיתת אונס,5 חיילים הואשמו! (ל''ת)

    מוטי, 22/12/05 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    סקופ: רוב הפגזים שנורים הם ''לבנים'' - פגזי אימון

    פפר, 22/12/05 12:39

    שמעלים מעט עשן בפגיעתם

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שאלת תם

    איש פשוט, 22/12/05 12:37

    האם החיילים הללו נטלו חלק בהתנתקות? או שהם סירבו פקודה?
    סתם רציתי לדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אשמת הצנזורה והתקשורת שלא מנעו את פרסום נפילת הקאסם הראשון בבסיס ..

    מאשים, 22/12/05 12:33

    הם פשוט כיוונו את המחבלים לאן לפגוע, שיתביישו

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם, אנחנו חיים בעידן שבו הכל ידוע. התקשורת בסדר ותודה לאנרג'י!! (ל''ת)

      יח, 22/12/05 13:10

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מעניין אם מישהו יודע לאן נעלם ההוא מהר הקללה האדריכל שממלא את קופתו

    מוטי, 22/12/05 12:33

    ועלוב הבריחה הראל השכפ''ץ שלנו בוושינגטון.
    ואילו טענות נבוא בפני ה''רדום''שמצבנו לאחר הבריחה טוב יותר
    והמפקיר מובס לא ראוי להתיחסות
    מלבד ש,, פרסי מאיים על פרסי אחר...רק ישראלי נפגע

    הגב לתגובה זו

    • מוטי, אתה מסבך. כתוב ברור. דן הראל, עיבל גלעדי, פושעי הגירוש לדין! (ל''ת)

      עזרתי לך?, 22/12/05 13:09

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם ''פרסי מאיים על פרסי אחר?? (ל''ת)

        מוטי, 22/12/05 13:50

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים באשקלון שדרות ומחר בכפר סבא (ל''ת)

    ורק שרון נרדם, 22/12/05 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קדימה זה קאסמים!!

    סיסמת הליכוד, 22/12/05 12:25

    סיסמת הליכוד לבחירות הבאות

    הגב לתגובה זו

    • טמבל-זו סיסמת שרון לבחירות הקרובות (ל''ת)

      מורה לקשי למידה, 22/12/05 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    ללא שלום יהיו עוד פצועים והרוגים

    רק שלום יסיים, 22/12/05 12:21

    ומי שחושב אחרת פשוט משלה את עצמו ואותנו.

    הגב לתגובה זו

    • גאון,גאון,גאון, איך לא חשבנו על זה ?

      פפר, 22/12/05 12:49

      לא חשבת לרוץ לפוליטיקה במקרה עם הרעיון הגאוני הזה ?..

      הגב לתגובה זו

    • נכון

      אב י, 22/12/05 12:57

      רק שלום יסיים את הסכסוך.
      ומתי זה יקרה? כאשר הם יבינו שבאמצעים שלהם אינם יכולים להרתיע אותנו ולהניע אותנו לדברים שאנחנו לא רוצים.
      או אז - יהיה שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    לצערי זה הפתרון...ואין אחר.

    משה מ,,,, 22/12/05 12:20

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית

    הגב לתגובה זו

    • עדין לא הסברת איך יעצרו קסאמים במעופם (ל''ת)

      ???, 22/12/05 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני תמכתי בהתנתקות

    איש מתון, 22/12/05 12:19

    ועדין תומך בה, ושמח על המעשה.
    אני בטוח שיש המון מטומטמים שרצים עכשיו וצועקים בקולי קולות ''אמרו לכם !''
    ''ההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים'' וסיסמאות מפגרות אחרות.

    אך אין זה נכון כלל וכלל.
    לא היה קשר בין הישיבה שלנו ברצועת עזה לביטחון.
    יש רק יתרונות :בתחום הפוליטי,
    בטחוני -יושבים על גבול ברור וקביעת הקווים,
    הוצאת אוכלוסייה אזרחית שלא שיפרה מאומה ולא היתה שום סיבה
    שתשב שם אם לא הסיבה המשיחית,
    הפסקת החיכוך הישיר ביננו לאוכלוסייה עוינת.
    ויתרונות רבים אחרים, כך שההתנתקות היא לא הבעיה
    אלא צד לכיוון הנכון.

    הבעיה היא שאחרי ההתנתקות אין ישראל עושה את הצעדים
    הנכונים, והיא נמצת באיזו אפתיה ומשחק ילדותי של ''שני סטירות על סטירה''.
    אז נכון שאנו מפציצים פה ושם וזה אולי מפחיד ומזיק, אבל למי ולמה?
    לאוכלוסייה שגם כך מודה כי אין ירי הקסאמים הוא לטובתם ואין הם מסכימים לזה.
    ואיזו פגיע יש בחוליות הקטנות של עשרות איש שעושות מה שהם רוצות ?

    כך שגם כאיש מתון אני מאמין שיש להחליף את הדיסקית שברוש
    ל ''פעולה דרסטית יותר '' ולא ''התנתקות כן או לא''.
    אם צריך לכבוש את החלק הצפוני קצת, ועוד קצת ...
    לדחיקת הקווים לתוך עזה והרחקתם מאזורים פגיעים בישראל
    אם צריך גם גירוש אוכלוסייה ,אך חס וחלילה לא ישיבה
    מחודשת של אוכלוסייה באזורים צבאיים .
    אם צריך גם ניתוק חשמל כמה שעות, נכון שגם זה לחץ על האוכלוסייה אך
    זה הרבה יותר טוב מהפצצה שאין לה באמת שום תועלת וגם בזבוז כסף.
    וגם אם צריך כניסה קרקעית ופעילות נמרצת כמו ב''חומת מגן''

    אבל שוב : אין שום סיבה לומר שההתנתקות היא הבעיה.

    הגב לתגובה זו

    • איש מתון

      אב י, 22/12/05 12:29

      אתה רתום לקונספציה.

      הגב לתגובה זו

      • לסמולניים-מנטרות מקובעות במוחם.

        רמת אפעל., 22/12/05 13:33

        גרוש ישראלים מרצועת עזה הקלה על המנוולים את המלאכה...הסמולנים כל כך מטומטמים!! מטומטמים !!!
        לקחת את פרץ,פרס פואד,דליה ,רמון ויולי טפשולי לכתה מיוחדת...(איזו פרופסורית זו ????אינני מבינה! ואני בוגרת אוניברסיטה...)מה היה הרעיון מאחורי הגרוש הזה!!??? הרי נבאו לטמבלים הללו את שיקרה בעתיד.
        גלמים !!!

        הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות היא לא הבעיה

      ש, 22/12/05 12:31

      שמאלנים מטומטמים כמוך היא הבעיה.

      כשאתה נותן לטרור פרס, מה אתה מצפה שיקרה ???


      דפקט שמאלני

      הגב לתגובה זו

    • תמשיכו לבלבל את השכל

      לא מופתע, 22/12/05 12:35

      תמיד תמצאו תירוצים, גם אחרי אוסלו א' ואוסלו ב'. תמיד תמשיכו להיאחז בקרנות מזבח השלום הארור והמקולל.
      אין לי מלים. מדובר באנשים מטורפים, הזויים ומשיחיים יותר מכל כת אחרת בהודו.

      הגב לתגובה זו

      • טמטום, אתה ו ה''ש'' מתחתך

        איש מתון, 22/12/05 13:20

        חוץ מזה שאני נגד ישיבה אזרחית באזורים שיש בהם קונפליקט
        ונגד ''ארץ ישראל השלמה''
        בצורתה המשיחית

        אף פעם לא הייתי מיוחס למחנה השמאל .
        אבל אתם קופצים במסקנות
        אינפנטיליות

        הגב לתגובה זו

        • אתה שמאל קיצוני והגיע הזמן שלא תתכחש לעצמך

          אתה השתנית, 22/12/05 13:53

          זה שלאריק שרון ארע ארוע מוחי והלכה לו האונה הימנית ,זה לא אומר שמי שתומך בחורבן וגירוש ומדינת טרור חדל להיות איש שמאל קיצוני .

          אתם ברחתם,התנתקתם,גירשתם,אבל המציאות נותרה כמו שהיתה.אמרו לכם שזה יהיה רוח גבית לטרור ואתם התכחשתם למציאות ואתה אתם מתעוררים ומציאות הישנה והרעה-הערבים הם אותם ערבים והים אותו ים.

          הגב לתגובה זו

    • כל תסריטי הימין התקיימו אחד לאחד

      ואתה ממשיך עם, 22/12/05 12:36

      בעצם מה רע בקסאמים?
      מה רע בקצת פיגועים?
      הבורסה עולה והכל טוב......אההה,בום!

      הגב לתגובה זו

    • שקרן עלוב, התחזית של שרון ומופז היתה

      פפר, 22/12/05 12:38

      ירידה בפעילות טרור מעזה כלפי הקו הירוק.

      הגב לתגובה זו

    • ואיפא אתה גר איש מתון דפוק שכמותך?אתה רוצה לכבוש מחדש?וה''מורדם''

      מוטי, 22/12/05 12:38

      יברח שוב?

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא לכבוש

        איש מתון, 22/12/05 13:24

        כניסה ..פעולה...
        אך לא סיפוח
        ואם כן אז רק את החלק הצפוני היחיד שחשבתי שמיותר לצאת ממנו.
        וחס ושלום לא ישוב אזרחי,בשום מקום לא .

        אם ירו קסאמים ממזרח אני נגד סיפוח
        החלקים הצדדיים.
        שוב... אני בעד פעולה דרסטית קשה
        אך לא סיפוח.



        הגב לתגובה זו

    • טעות בידך, ההתנתקות קיצרה את טווח

      חעי, 22/12/05 12:39

      הקאסמים. עכשיו הם יושבים בדוגית ויורים על תחנת הכוח באשקלון!


      מותר לומר שטעית...

      הגב לתגובה זו

      • משש לא

        איש מתון, 22/12/05 13:14

        תקרא טוב את מה שכתבתי...

        חוץ מזה, רוב הישוב היהודי ברצועת עזה היה בחלק הדרומי
        אני בטוח שאם היו אומרים לך שיוצאים מדרום הרצועה ומצפון לא ,
        זה לא מה שהיה מרגיע אותך, נכון שלא?

        בזמן ההתנתקות וזה באמת נכון
        הדבר היחיד שחשבתי שהוא מיותר
        [ואף ציינתי את זה פה פעם]
        הוא היציאה מצפון רצועת עזה.
        כמו שאמרתי אפשר כעונש להזיז את הגבול לתוך עזה ולהראות שאנחנו לא משחקים, אבל זה הרבה יותר שונה
        מישוב אזרחי בגבולות מחוץ למדינת ישאל דבר פסול ומטומטם .
        אפשר לעשות פעולה צבאית, או החזקת חלקת אדמה באופן צבאי
        אך בצורה ברורה ולא כמו שהיה ...
        פה קצת ושם קצת חלק נכנס לפה
        צורת הישיבה שהייתה גם ללא האזרחים לא היתה ישיבה אסטרטגית .

        הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות בהחלט חימשה וחיזקה את החמס

      לאון, 22/12/05 12:40

      ןהג'יהד בצורה דרסטית, אז אל תקשקש שזה לא קשור להתנתקות

      הגב לתגובה זו

      • לא זה לא

        איש מתון, 22/12/05 13:55

        היינו צריכים לפעול נגדם קצת נמרצות יותר, מה שנעשה רק שעל אש קטנה .

        פעילות כזאת + יציאה יכלה לחזק יותר את פתח.
        וגם אם זה לא ידידותי במיוחד לפחות היתה הנהגה פחות או יותר אחידה להתמודד איתה .

        הגב לתגובה זו

    • ההינתקות היא עכשיו הבעייה

      ד. שרון, 22/12/05 12:42

      כי החמסניקים עומדים על הריסות הבנינים שפונו ונהרסו בנחישות כל כך רבה ומשם יורים: על אשקלון, ישובי הנגב מושב שובה וקיבוצים אחרים שבמשך כ- 38 שנים היה להם שקט, ועכשיו יום יום טועמים את ירי הקסאמים, אבל אתה בדיעה המעוותת שלך טוען כי זה לא קשור.

      הגב לתגובה זו

      • אז נכון...

        איש מתון, 22/12/05 14:03

        שאולי במקום אחד אחרי 38 שנים
        התנאים הרעו.
        ולפני זה הדברים היו רעים במקומות אחרים בתחומים אחרים, כך ששוב :
        זאת לא הבעיה.
        הבעיה היא חוסר מעשה כדי לבלום את הרעת המצב במקומות חדשים.

        זה שהיינו שם וברוב בחלק הדרומי שלא היה קשור בכלל לאשקלון
        וזה שהיינו שם אם נשים וילדים לא
        הטיב דבר במצב, ההפך הוא הנכון.

        הגב לתגובה זו

    • קשר להתנתקות

      מ, 22/12/05 12:45

      ההסברים המלומדים וההגיונים שלך יפים
      אבל מה לעשות והעובדות מדברות בעד עצמן

      הגב לתגובה זו

    • כשאתה בורח בלי שום סידורי בטחון ככה זה נראה (ל''ת)

      איש ימיני, 22/12/05 12:51

      הגב לתגובה זו

    • רקטת קאסם ביצעה נחיתת אונס בבסיס:5 חיילים הואשמו (ל''ת)

      מוטי, 22/12/05 13:11

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אהרון, 22/12/05 14:13

      דבר ראשון: אולי אתה גר בארץ מסיבות משיחיות? בשביל מה אתה צריך לגור כאן ולחיות תחת איום של טרור? לא עדיף לך לעבור למקום יותר שקט כמו ניו זילנד למשל?
      דבר שני: יש קשר הדוק בין רמת הביטחון ובין הנסיגה מרצועת עזה
      מכיוון שחלק מהקסאמים נורו משטח של יישובים שפונו בצפון הרצועה.
      דבר שלישי: מה אמורים להבין המחבלים אם כתגובה למעשיהם הם מקבלים שטחים בחינם? המסקנה היחידה שלהם היא שהטרור היא הדרך להגשים את שאיפותיהם להקמת מדינה פלשתינית בשטח ישראל ולכן הם ימשיכו באותה הדרך.
      ואחרי כל זה היה משתלם לכם לדפוק את המתנחלים?

      הגב לתגובה זו

      • אל תעשה סלט

        איש מתון, 22/12/05 15:49

        1.אני יודע על מה אתה מרמז.
        הספין הידוע...
        אומר לך את זה ישירות:
        זאת מדינה ליהודים ונבנתה כדי שליהודים תהייה מדינה משל עצמם ולא ליישב את
        הארץ ביהודים שזה שני דברים שונים.
        לא היה שום דבר דתי בעניין .

        2. איך זה קשור לישוב נשים ולילדים
        שהיה לפני כן ?
        אני רוצה שוב להזכיר לך הקאסמים נורים מחלק הצפוני שזה רק חלק קטן מהישוב שהיה ברצועת עזה

        וגם אמרתי : שאם צה''ל חושב לנכון לחזור ולהשטלת על חלק זה, אין לי שום בעייה,
        אבל לא ישיוב אמורפי חסר הגיון כמו שהיה קודם וללא אזרחים.

        3.זה לא באמת חשוב מה הם חושבים
        הם בעצמם בעלי אלפי דעות בעניין.
        אני יודע שלנו לא היה טוב להיות שם ולכן יצאנו
        אם הם ירצו יותר צריך לטפל בהם באותה מידה כמו שמטפלים
        בכל צבא אויב כובש : משמידים אותו.
        רק חבל שאנו משחקים משחקים.
        ותופתע לגלות שרבים שם רואים את המצב כניצחון בהגנה כנגד
        הכיבוש הישראלי ולא כהצלחה בכיבוש מדינת ישראל.
        הציבור שם מתנגד לירי אם אתה רוצה לדעת.

        הגב לתגובה זו

    • המשך לתגובה

      אהרון, 22/12/05 14:22

      אני לא מבין למה כל מי שתומך בנסיגה משטחים ישראלים נקרא ''מתון'' וכ מי שמתנגד נקרא ''קיצוני''.
      מה יש? מי שמתנגד לכניעה לאויב הוא ''קיצוני''?
      ועוד דבר: כל סיסמאות ה''אמרנו לכם''
      הן לא מפגרות בכלל כי אנו רואים שכל התחזיות האלה מתגשמות
      האמת: זה היה ברור כשמש שזה מה שיקרה רק שהייתה קבוצה ששנאת המתנחלים העבירה אותם על דעתם
      ועיוורה אותם מלראות את המציאות.
      בקיצור: את הטילים על אשקלון הבאתם על עצמכם (ועלינו)

      הגב לתגובה זו

      • אתייחס רק לחלק הראשון

        איש מתון, 22/12/05 15:53

        פשוט:
        כי אני באמת מתון ולא מיוחס למחנה השמאל שרבים חילוקי הדעות
        ביני לבינו
        וגם לא עם הימין מאותה הסיבה.

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    אוי, אנחנו מופתעים !!!

    יאיר ל, 22/12/05 12:18

    הרי כולנו בעד ''קדימה'',
    ו''קדימה'' הרי הולכת אחורה,
    אז למה הם משגרים קאסאמים שואל חיים יבין,
    והמבין יבין.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יצא חלש בבטחון שרון,הטרור גדול עליו

    עובדה, 22/12/05 12:17

    צריך את נתניהו עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    למה לסכן חיילים! לפנות מיד!

    אורי, 22/12/05 12:13

    חייבים לפנות! אין שום סיבה להפסיק את הפינוי המוצלח מגוש קטיף
    אם אח''כ יפלו קסאמים באשדוד מיד לפנות גם שם
    אח''כ תל-אביב , חיפה , ומטולה

    אין שום סיבה לסכן את שלום חילנו

    אמא מודאגת!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ומה עושה שרון בנידון?

    צבי, 22/12/05 12:13

    הרי לפני ההתנתקות הוא הבטיח שלא יספול קסאמים לאחר ההתנתקות!! והכי עצוב, העם עוד אוהב אותו כי הוא גירש יהודים!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תקראו את תגובה 28 , כמה עצוב ונכון (ל''ת)

    כרמית, 22/12/05 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    זה קרה בשעה ששרון הורדם. (ל''ת)

    שאנן, 22/12/05 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    kasam

    abed, 22/12/05 12:02

    אשקלון זה שטח מיצרי נגיע מחר לתל אביב

    הגב לתגובה זו

    • לא, זה שטח פלישיתי (ל''ת)

      כגכ, 22/12/05 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    לאט לאט זה מה שיכריע את הבחירות

    דרור, יועץ, 22/12/05 12:02

    בס''ד
    כל טיל כזה מקדם את נתניהו כמו ב96 לכיוון ראשות הממשלה כשפרס היה אדיש לטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אריק-קריש-נע נכשלת, לך הבייתה!

    מצביע לביבי, 22/12/05 12:01

    אריק-קריש-נע נכשלת, לך הבייתה!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ממש עושה חשק להתגייס (ל''ת)

    א, 22/12/05 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אנחנו יורים לעבר כלום

    עמי, 22/12/05 11:59

    מרגע שקטסם משוגר ועד שמאכנים אותו ויודעים מאיכן יצא ועד שמקפיצים סוללת תותחנים ועד שהם מגיעים לכלי מכינים את הפגז המתאים ויורים ועד שהפגז נוחת ובדיוק של 50 מ' מהמטרה - המחבלים מזמן שותים קפה במקום אחר

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חלוץ - התפקיד שלך לעשות ולא לבלבל בשכל ! (ל''ת)

    חלוץ=פוליטיקאי, 22/12/05 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''קדימה'' תצביעו לשרון!!!!

    יוסוף, 22/12/05 11:49

    שיפנה אתכם גם מאשקלון, לוד, רמלה, יפו, עכו, נצרת, חיפה, הגליל, רמת הגולן וירושלים הקדושה!!!
    יהודים מטומטמים!
    חושבים שאתם באירופה עדיין...
    לא מבינים שאנחנו במזרח התכון...
    לא נורא...תלמדו בדרך הקשה...
    ואנחנו נצחק כל הדרך לירושלים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שרון עשה ממכם צחוק (ל''ת)

    עלי סעיד, 22/12/05 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    א-מ-ר-נ-ו ל-כ-ם (ל''ת)

    איש כתום, 22/12/05 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חובה לדעת!

    אזרח, 22/12/05 11:33

    תקראו את משל יותם[האטד] בספר שופטים, ותראו את מנהיגי ישראל!!!
    אולי כך תבינו מיהם מנהיגי ישראל .
    [כולל הרמטכ''ל הפרסי מידוני ].

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לצערי שוב הימנים צודקים

    עמית, 22/12/05 11:30

    עוד מעט ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לפנות מיד את תושבי אשקלון הרי זה שטח כבוש יותר מגוש קטיף (ל''ת)

    לגרש גם את אשקל, 22/12/05 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רק נתניהו יכול

    אלון, 22/12/05 11:25

    אריק גמר את הסוס רק נתניהו יכול להוציא את העגלה מהבוץ אליו הכניס אותנו מר שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אני יודע שתתרגזו. אבל.....

    אביעד, 22/12/05 11:22

    זה לא ישנה את דעתי. כמו שגם צה''ל טוען שאסור להגרר לפעולה נרחבת כי זה, כמו בעבר לא מביא דבר. הפתרון הסופי והטוב הוא, למרות שזה קשה, לשבת ולדבר עם האירגונים הקיצוניים שלהם וכך יהיה סוף סוף שקט.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא מתרגזים מאנשים לא מציאותיים

      אולי קסאם על, 22/12/05 12:06

      ישנה סוף סוף את דעתך ואז תבין שלהבטיח הבטחות על משהו שיקרה בעתיד שאין לך שום הוכחות שאכן הוא יקרה הוא סיכון מטורף שאדם שקול ומחובר למציאות לא יקח...

      הגב לתגובה זו

    • קשה להאמין שזה כל כך פשוט..

      תוכי יוסי, 22/12/05 12:10

      אני מקוה שאתה שפוי, איך זה שלא חשבנו על כך , פשוט לדבר. הרי הם משתוקקים לזה כל כך..ואנחנו לא ידענו.
      רק חבל שככל שיותר דיברנו נשפך יותר דם וככל שפעלנו ויזמנו היה שקט.
      אל תתן לעובדות להשפיע עליך.

      הגב לתגובה זו

    • הבנתי, אז אפשר להכניס לך אגרוף ?

      ש, 22/12/05 12:33

      הרי בתור סמרטוט שמאלני לא רק שלא תגיב, אלא ככל שתחטוף יותר מכות - כך תוותר יותר ותיכנע יותר.

      הגב לתגובה זו

    • ומה נגיד להם ? הם רוצים את ירושלים ופלשתין כולה

      פפר, 22/12/05 12:39

      דביל

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ירי ארטילרי לעבר מתקני השיגור

    ליכודניק, 22/12/05 11:21

    תגידו אתם חושבים שהציבור מפגר?
    על איזה מתקני שיגור מדובר?
    מתקני שיגור אלק.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ותודה רבה לחדשות מעריב ששימשו כקש''א החמאס באירוע (ל''ת)

    מוחמד אל-ג'נזיר, 22/12/05 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מי באמת הולך קדימה ?!?

    שרל'ה, 22/12/05 11:16

    תוצאת ההתנתקות....
    ושרון רוצה להמשיך ''קדימה'', רק שבנתיים כולנו הולכים אחורה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הנהגה מנותקת

    שאול סעיד, 22/12/05 11:14

    מה עוד צריך לקרות כדי שכולנו נבין כי ההנהגה הקיימת עבדה'' עלינו בנושא החשוב כל כך- בטחון.
    כל מה שבהטיחו לנו ראש הממשלה והזגזגן הלאומי ואתםן הרמטכל השחצן מתפוצץ לכולנו בפנים.
    עקרנו יהודים,יצרנו תקדים מסוכן ומה קבלנו התגברות והתקרבות הפגועים למרכז הארץ.
    הנהגה כזו צריך להחליף וטובה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    קדימה קדימה קדימה ????? (ל''ת)

    אני, 22/12/05 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פגיעה במטרות

    ראש כרוב, 22/12/05 11:12

    למה , למה , למה צ.ה.ל לא יורה פגזי תותחים ישר לתוך הים ???

    זה לא אותו דבר ???

    כשלא רוצים לפגוע - לא פוגעים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שמאלנים משיחיים והוזים

    חגי, 22/12/05 11:10

    אתם אשמים בכל ההרוגים שיהיו מעתה. (גם קודם חסידי אוסלו הקודחים מלהט משיחי פנאטי היו אשמים)

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך אחי (ל''ת)

      ישראלי כועס, 22/12/05 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    תפציצו גם עננים! למה רק חולות? (ל''ת)

    לוחם, 22/12/05 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אמא תשלחי לי דחוף תחתונים חדשות! (ל''ת)

    חייל מהבסיס, 22/12/05 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    Ynet: מטוס נוחת. קסאם נופל ומתפוצץ! (ל''ת)

    טייס עברי, 22/12/05 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אצל נתניהו היו 3 פיגועים ב 3 שנים

    נתניהו מר בטחון, 22/12/05 11:01

    רק נתניהו עצר את הטרור,רבין ז''ל פרס ברק ושרון נכשלו

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      נתי, 22/12/05 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    כמו אחרי אוסלו

    מוטי, 22/12/05 11:00

    גם הפעם הימין צודק, שום דבר טוב לא יצא מגירוש היהודים מגוש קטיף, פיגועים ממשיכים לצאת משם, קסאמים ממשיכים לעופף משם, עולם כמנהגו נוהג, הדבר הטוב היחיד הוא ששרון כמעט והתפגר בגלל שהעיז לגעת בארץ ישראל, ואני מאחל לו שבפעם הבאה לא יחלים .

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לאיחולים (ל''ת)

      י.א., 22/12/05 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    היום חזרתי לליכוד. (ל''ת)

    יעל, 22/12/05 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הלו, צהל, שמאלה! שמאלה!

    מתוסכל, 22/12/05 11:00

    מפגיזים ''מרחבי שיגור'' ריקים?

    בג''צ - אפשר להגיד לצה''ל להפסיק לשפוך לריק כספי מסים?

    צריך לפגוע במטרות לא בשטחים!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לפני ההתנתקות לא נחתו קאסמים באשקלון ובזיקים. כי ההתנחליות שמרו על (ל''ת)

    תודה למתיישבי, 22/12/05 10:58

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון (ל''ת)

      נכון, 22/12/05 12:02

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    נו.....

    ziko, 22/12/05 10:57

    אני הוספתי תגובה , מה עם הממשלה מתי היא תוסיף תגובה?
    חריפה וחד משמעית!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קסאמים פצעו 5 חיילים

    ש.ק., 22/12/05 10:54

    מה קרה שצהל השתפן כל כך.
    האם לא צריך בנחישות, בחמלה ובתקיפות להעביר את הבסיס למרכז הארץ? אולי ברמת אביב ג.

    הגב לתגובה זו

    • קסאמים

      +++, 22/12/05 11:13

      אולי יחשבו על האנשים החיים בבסים צבאי או בכל מקום אחד מטווח, ולא על זכות הציבור לדעת כל דבר במדויק באיזה נקודה נפל הקסאם -כדי לא לעזור למשלחים לכוון את הכלים שלהם יותר מדויק? האם אי אפשר לדווח לציבור שנפלו קסאמים בדרום - וזהו.? האם לא ילמדו הכתבים דרך חשיבה אחרת? כבר לא מדובר בתגובה שלנו, הרי הכל פוליטי, רק בבקשה, קצת תבונה בפרסום ומחשבה לאן זה מוביל.

      הגב לתגובה זו

      • מצטרף אליך בבקשה לתקשורת (ל''ת)

        אב י, 22/12/05 12:01

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    קדימה לעזה (ל''ת)

    שי, 22/12/05 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נראה אם עזה תרעד (ל''ת)

    זאב, 22/12/05 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המדינה הזאת מפגרת!!!

    רוני, 22/12/05 10:49

    הם לא מבינים שככל שאנחנו נסוגים כך תווך הקאסמים שלהם גדל!!!!!
    אולי יפנו עכשיו גם את אשקלון ושדרות ואחב''כ את ירושלים ואח'':כ את הגליל .מה שצריך לעשות עכשיו זה לפוצץ אותם חזק חזק!! ולהחזיר לידנו את עזה וחבל סיני!!!! די לנסיגות . אריאל שרון ההתנתקות מתפוצצת לך בפנים! הלואי שיפול קאסם על חוות השקמים ואז נראה אם יהיה אכפת לשרון!

    הגב לתגובה זו

    • מדינה בלי כח חיים (ל''ת)

      שלום ישראלי, 22/12/05 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''העיקר יצאנו מגוש קטיף''

    איתי רוזיאביץ, 22/12/05 10:47

    למה לא יוצאים מאשקלון,נתניה,הרי באשקלון נופלים קאסמים ובנתניה יש פיגועים חייבים לתת את השטחים הללו לערבים על מנת שיהיה שקט,הרי זה היה ברור שזה מה שיקרה העיקר ששרון וכל השמאלנים רצו לצאת מגוש קטיף,איפה אתם חיים?! הרי כולם ידעו שזה מה שיהיה,זה לא יגמר עד שכולנו נהיה בים מה לא ברור,איך אפשר להאמין לשרון שלא יחלק את ירושלים?אם הוא אמר אותו הדבר על גוש קטיף,ואיפה התגובה הקשה של ישראל,לירות תותחים על אזורים פתוחים ובתים לא מאוכלסים זו לא החוכמה

    הגב לתגובה זו

    • בכל מקרה היה שווה לצאת

      גג, 22/12/05 11:17

      רק כדי לראות את המתנחבלים בוכים.

      הגב לתגובה זו

      • צודק.

        חיים, 22/12/05 11:41

        רוצים הדרן!

        הגב לתגובה זו

        • תקבל הדרן בבית שלך, יחד עם כל משפחתך באשר הם , אמן סלע עוד השנה (ל''ת)

          גג2, 22/12/05 12:20

          הגב לתגובה זו

        • רוצה הדרן?בבקשה (ל''ת)

          אחמד קח נ.צ., 22/12/05 12:38

          הגב לתגובה זו

          • הקסאם לא יעבור!

            חיים, 22/12/05 14:00

            חיים חזק לא פוחד מדרך ארוכה

            הגב לתגובה זו

      • אז בסך הכל בכל חובב התנתקות

        מסתתר, 22/12/05 11:50

        תגיד לי,דם יהודי למצות של פסח גם הולך?

        הגב לתגובה זו

      • נקמת בכיו של ילד קטן (ל''ת)

        לא ברא השטן, 22/12/05 11:54

        הגב לתגובה זו

      • לגג...

        ab e, 22/12/05 12:00

        ממש פאטתי...לא מספיק שהתושבים השלווים פונו מבתיהם ועדיין לא נמצא להם פתרון הולם...לא מספיק שמתברר לכל השמאלנים שה''התנתקות'' לא עזרה לכלום..אתה עוד מעז עדיין לקרוא לאנשים הללו בשמות גנאי....
        כבר אמרנו.אתה פאטטי .הזוי .מסכן שטוף מוח .זה מה שאתה.

        הגב לתגובה זו

      • תכף אמא שלך תבכה עליך ,מנוול צבוע יהודי מתחזה לך לעזה שם מקומך לעד (ל''ת)

        גג2, 22/12/05 12:18

        הגב לתגובה זו

      • היה שווה?

        אהרון, 22/12/05 14:35

        גם אם ינחת טיל על הבית שלך אז תגיד: ''לא נורא העיקר שהמתנחלים בוכים''?

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    איך איך נפלו גיבורים...היה פעם צהל.... (ל''ת)

    אריה, 22/12/05 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ממשלת ישראל עוזרת לטרור

    אזרח קטן ודפוק, 22/12/05 10:44

    המחרטות לייצור קסאמים פועלות על חשמל המסופק על ידי ישראל.
    מכאן נובע שממשלת ישראל היא משתפת פעולה של הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזה יהודים בכיינים

    יוסף, 22/12/05 10:41

    כולה חמישה פצועים ותיראו איזה רעש אתם עושים.

    הגב לתגובה זו

    • ערבי, חיי אחינו חשובים לנו. כל אחד יהלום. אצלכם אין כבוד לדם (ל''ת)

      ליוסוף בכעס, 22/12/05 11:39

      הגב לתגובה זו

    • יש גבול לסבלנותנו !

      אב י, 22/12/05 11:55

      יוסף,אתה שוכח את הקרבן הגדול שאנחנו הקרבנו למען המדינה הפלסטינית !
      אנחנו פינינו מאזור עזה תושבים שחיו שם וכל זה כדי שתהיה להם מדינה, כדי שאבו מאזן יוכל להגיד לעמו אתם רואים אפשר להניח את הנשק לעשות שלום עם ישראל, כי הם אוהבים אותנו ודואגים לנו. וזה מה שאנחנו מקבלים .אולי לא שמת לב ,אבל מרבית העם מצדד בשרון ובמפלגתו קדימה.כלומר במחוללי ההתנתקות. אבל יש גבול לכל קרבן יוסף.סבלנות העם מתחילה לפקוע ואז חבל על עוד חיי פלסטינים שייפגעו.

      הגב לתגובה זו

    • תשובה ליוסף... כנס תקרא

      אייל, 22/12/05 12:06

      לא מדובר ב-5 פצועים... מה שמפריע לרב האנשים , לדעתי, זה התחושה שהמנהיגים שלנו פחדנים אימפוטנטים.
      אנחנו לא מפחדים להלחם על הבית שלנו (ואין לנו בית אחר חוץ מישראל) ואין לנו בעיה להקריב קרבנות אם צריך, אבל מתסכל אותנו שהמנהיגים שלנו לא שווים כלום. אין להם תכנית והם סתם פחדנים. אנחנו מוכנים להלחם, אבל הם לא מובילים אותנו לקרב.
      לא יכול להיות שינחתו אצלנו ילים ובעזה יהיה שקט.
      יש מלא דברים מה לעשות והם לא עושים. זה מה שמפריע .הבנת?!

      הגב לתגובה זו

      • הוא שאמרתי, יהודים בכיינים (ל''ת)

        יוסף, 22/12/05 12:33

        הגב לתגובה זו

        • מה לא מספיק לך? אתה רוצה גם הרוגים? (ל''ת)

          אהרון, 22/12/05 14:39

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    לצערינו התחזיות הולכות ומתגשמות (ל''ת)

    רמי, 22/12/05 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צהל מפציץ את מסלולי מעוף הקסאמים (ל''ת)

    נפגעו 2 עננים, 22/12/05 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם הוא בריא - איפה הוא ? איפה מופז ?

    גדי, 22/12/05 10:38

    מפגיזים אותנו באין מפריע !!!!
    מה זה - שיתוק כללי ?????

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תזכירו לי איך קוראים לזה?

    מיכל, 22/12/05 10:38

    גבולות ברי הגנה, לא? משהו בסגנון הזה.
    ומה אמרו לנו לא מזמן - שאנחנו נדע להשיב למי שיתקוף אותנו - רגע, זה גם מה שאמרו על החיזבאללה, ועל אש''ף אחרי הסכמי אוסלו, לא?

    מעניין איך שההיסטוריה חוזרת על עצמה...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נראה לי ששרון עדיין בתרדמת!!! (ל''ת)

    חיים, 22/12/05 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תכנסו בהם!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שירה, 22/12/05 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא יגררו אותנו למלחמה גם במחיר חיינו (ל''ת)

    לוח מטרה, 22/12/05 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קומץ פלאחים עם מחרטות ניצח את צה''ל

    יריב, 22/12/05 10:34

    קומץ פלאחים עם מחרטות וחתיכות פח רקוב, ניצחו את צה''ל על שלל המזל''טים, המשוריינים, המכמ''ים, מטוסי האפ 16 ועוד.......
    לפלשתנאים יש משהו שאין לצה''ל. נחישות, התמדה (לחזור שוב ושוב על אותן הפעולות) .יוזמה (מדוע צה''ל לא מציב מארבים בשטחי השיגור?) ונכונות לפגוע פיזית באוכלוסיה אזרחית (צבא שלא רוצה להרוג גם אזרחים לעולם לא ינצח). ופעולות ''משוגעות'' לדוגמא לאסור מעבר של ברזל-מחרטות לרצועה ועוד

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה ויותר ...

      עמיר, 22/12/05 11:12

      יריב,
      אתה 10 !. מסכים לכל מילה שלך.
      ויותר מזה : פשוט צריך במיידי לנתק להם את החשמל וקווי הטלפון.
      זה פעולה שלוקחת חצי שעה, לא מסכנת אפילו חייל צה''ל אחד, לא מצריכה - אלא - להחליט לעשות !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ואז :
      אין חשמל למחרטות,
      אין טלפונים לתיאומים,
      אין מחשבים לתקשורת באינטרנט,
      אין תחנות טלויזיה,
      אין מואזינים,
      אין ואין ואין !
      אבל לנו יש ממשלת ברברת, חלשה, שקרנית ( עזה תרעד ... ), לא אמינה ,
      וכו'.
      אגב, זה בכלל לא משנה אם זו ממשלה שמנוהלת ע''י מפלגות מהימין, מהשמאל, מהאמצע מלמעלה או מלמטה.
      אני - כאחד מה''ציבור'' - מרגיש מאויים,
      לא בגלל הערבים אלא בגלל חוסר האונים שמגלה הממשלה :
      מפקירה לחלוטין את בטחוני.
      ( ולדאבוני לא רק אותו ).
      כל יום שהממשלה מחליטה שלא להחליט, ולא מוציעה את האצבע מה ..., הערבים מתחזקים.

      הגב לתגובה זו

      • עצוב עצוב כנסו חובה!!!!

        דני, 22/12/05 12:12

        להזכירם יש הרבה מתקנים אסטרטגים באשקלון ואם חלילה יפגעו בהם יהיו הרבה נפגעים אז למה מחכים למען השם??
        ילא מופז אמרת שאוי ואבוי אם ירו אחרי הנסיגה זוכר??

        הגב לתגובה זו

    • עריק שרון יודע רק לערוק (מהבטחותיו) ולעקור (יישובים ישראליים). (ל''ת)

      עריק שרון -אסון, 22/12/05 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא נכנסים מסיבות פוליטיות

    שלא יאמרו, 22/12/05 10:34

    שההתנתקות נכשלה, הרי מופז אמר שמצבנו הביטחוני ישתפר.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הסיסמה החדשה

    ציוני, 22/12/05 10:33

    ''הבטחתם יונה עלה של זית , סידרתם קטיושה ליד הבית''.
    רק כוח מגן יהודי יוכל לברבריות הפלסטינית , חילוניים ודתיים יש להתאחד מול השמאל בראשות העוכר והעוקר שרון ולשלוח אותו הבית בהקדם - כולנו כתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין צורך להכנס לשטח

    זלמן, 22/12/05 10:32

    צריך וחובה לפתוח באש עזה על כל
    ישובי האויב ובאותה הזדמנות
    לפטר את כל קציני צה ''ל אשר
    אינם מבינים שאנו נמצאים במלחמה
    עם אויב רצחני השואף להשמידנו.
    ומתפקידו של צה''ל להגן על
    אזרחנו ולפגוע באויב ולקצץ ידיו
    ולהרחיקו ממדינתינו. יש לנו אוסף
    של קצינים היודעים לספר לנו
    ק ב ל נ ו פקודה .מזכיר לכם
    משהו מההסטוריה על הקצינים
    שקבלו פ ק ו ד ה. בושה לצה''ל
    ולרמתכ''ל בדבריו ובמעשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דן חלוץ-שקרן פרימיטיבי...

    LUBER, 22/12/05 10:31

    כשצה''ל ישב בעזה,לא שמענו כלום על קסאמים.כל החוויה התחילה ביציאה מעזה ובפריסה רק סביב גוש קטיף.
    שבו בנוח,הצופים היקרים,סרת רק מתחיל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה ברחנו מגוש ארז ?! (ל''ת)

    אור, 22/12/05 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דין אשקלון כדין נצרים (ל''ת)

    אריק שרון, 22/12/05 10:30

    הגב לתגובה זו

    • דין אשקלון כדין נצרים כדין תל אביב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      עריק שרון, 22/12/05 11:29

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומה שר הבטחון אומר על זה?

    חיים, 22/12/05 10:30

    תהיה תגובה ''חסרת תקדים''?
    הולכים להפגיז בית ריק או שנלך על ירי ארטילרי על שטחים ריקים ודיונות?

    הגב לתגובה זו

    • איזה שר ? איפה הוא ? איפה רה''ם ?

      אלי, 22/12/05 10:59

      איפה דן חלוץ ? איפה פרס -ממשיך לעשות שלום ? איפה כולם ??????

      הגב לתגובה זו

      • כולם עם ג' - וג' עם כולם (ל''ת)

        ד' מהשב''כ, 22/12/05 11:42

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    זיקים,אשקלון, שדרות...מקומות מיותרים

    פפר, 22/12/05 10:29

    למה להקיז דם על שכאלה ? ממילא חיים שם בקושי כמה עשרות אלפים בודדים, לא ?

    הגב לתגובה זו

    • בודאי

      ab, 22/12/05 11:47

      אתה אומר את זה בציניות נכון?

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אפשר להרוס בתים לעוד אנשים. נגרש גם אותם למלון ולערי אוהלים (ל''ת)

      עיתונאית, 22/12/05 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תברחו עוד הקאסמים ירדפו אחריכם ימוגי לב שכמותכם (ל''ת)

    זה קדימה זה?, 22/12/05 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ושרון ממשיך (לא) לתפקד, כרגיל

    ג, 22/12/05 10:29

    שגרת הקסאמים בדרום לא שינתה כהוא זה משיגרת יומו של ראש הממשלה. הבריא כשור כמובן.
    הוא שוב דיבר עם עמרי על הפריימריס בליכוד, ואיך להכניס לשם את האנשים ''שלנו''. הוא שוחח ארוכות עם שר הבטחון, ודן איתו בסוגיה החשובה מאד של תפקידו של שר הבטחון בממשלה הבאה. הוא התייעץ עם אולמרט בנוגע למתקפה הבאה נגד נתניהו, וערך את שיחת התחזוק היומי עם פרס.
    מי אמר ששרון לא מתפקד?
    שתשובי הדרום יסתדרו לבד. אם ממש קשה להם, אז שיפנו למנהלת ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ירי לעבר ''מתקני השיגור'' - בדיחה

    דורי, 22/12/05 10:29

    מתקני השיגור הם קטנים וניידים, רגע אחרי יציאת הקסאם הם כבר לא שם.

    אין כאן חדש, היכולת של המחבלים הייתה עוד לפני ההתנתקות, ועכשיו - ב''זכותו'' של אריק וחבריו מ''אחורה'', יש להם גם יכולת...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעריב עיתון מספר 1 מעל כולם

    3, 22/12/05 10:28

    אל תשכחו שאתם מתבטאים בזכות האתר של מעריב NRG האתר הנפלא העשיר המאוזן שלא נוהג באפליה אתם משתמשים באתר מעריב אל תוכלו ארוחות חינם מסרו לחבריכם על האתר והעיתון
    הניטרלי שמביא את החדשות הטריות ביותר עוד לפני כולם התחילו לקנות את מעריב מעריב עיתון מספר 1 מעל כולם

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון

      ארז, 22/12/05 11:39

      האתר משתפר, אבל עדין אם תזכיר את השואה (בהקשר מדיני כל שהוא, לא כמו שאני מזכיר פֹּה), או תבטא דעות שאינן מספיק קרובות ל''מרכז'' (בעיני העורך, כמובן), - תצונזר.

      אבל כמו שצינתי, יש שִפור, ואני מניח שהפעם לא יצנזרו את דברי למרות הבקֹרת.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    נתניהו הבחירה הנכונה

    רמי, 22/12/05 10:26

    הכל הולך להתפורר לכיוון אינתיפאדה
    שלישית וגרלית והפעם צריך שנתניהו יעמוד בראש

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    השיגור-משטחים שפונו על ידי שרון

    שוויש, 22/12/05 10:26

    ההתנתקות מתחילה להתפוצץ לנו בפנים...
    למה היה צורך לפנות את צפון הרצועה ולהכניס את אשקלון לטווח הקסאמים???
    הכתובת הייתה על הקיר - וצר לי לומר ''אמרו לנו...''

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שרון הוא הכשלון הגדול ביותר שישב

    פפר, 22/12/05 10:25

    על כסא רוה''מ, הוא שיקר וממשיך לשקר לגבי ההתנתקות ו''הסכם המעברים''

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה נהיה פחדנים??

    דרוש מנהיג, 22/12/05 10:25

    ישראל צריכה מנהיג שלא יביא לאיבדון שבו אני שרויים עוד מעט והלכה ההרתעהוהכבוד העצמי שלנו אחריה...רק מלחמה אמיתית תביא להסכם מדיני לא הבנתם?תפסיקו לברוח מהפלסטינים כי הם באים אחריכם!!!(מחורבות דוגית הם יורים על אשקלון ועכשיו תפנו את אשקלון כדי שהם ירו על ת''א?)...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הסוף המר

    מיטל, 22/12/05 10:25

    לא שאני מאחלת חס וחלילה אבל גם בדשרות נפל ובשטחים פתוחים ללא נפגעים עד שזה התחיל להרוג לנו ילדים ומבוגרים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    היום חזרתי לליכוד של ביבי. (ל''ת)

    די נמאס כבר, 22/12/05 10:24

    הגב לתגובה זו

    • שרון שמאלני, ביבי לא מספיק ימני, קח אם כבר את האיחוד הלאומי (ל''ת)

      חכמה, 22/12/05 11:31

      הגב לתגובה זו

    • מחיר הנסיגה החד צדדית

      אפרים, 22/12/05 11:35

      רוח גבית לטרור אמר הרמטכ''ל יעלון
      תתרחש בעקבות נסיגה.
      כמה נכון הוא צדק!
      מתי נלמד סוף סוף!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    נתניהו צודק ותאכלו את הכובע

    אברהם, 22/12/05 10:20

    נביא הזעם התגלה כאדם שפוי, אמיץ ומנהיג כלבבי. נתניהו ראש הממשלה הבא!

    הגב לתגובה זו

    • אז למה הוא משתלח במנהיגות יהודית? (ל''ת)

      יהודי, 22/12/05 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה אתם נלחצים?

    ירון, 22/12/05 10:19

    כל עוד אין הרוגים, הממשלה הזאת לא תפעל, אתם לא מבינים?

    כדי שדברים יזוזו במדינה הזאת בכל תחום צריך שיהיו הרוגים, כך גם בביטחון.

    הגב לתגובה זו

    • וכשיהיו הרוגים הם יפנו עוד שטחים (ל''ת)

      אהרון, 22/12/05 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מפתיע הטייס ולטובה

    קובי, 22/12/05 10:18

    יפה שחלוץ לא נגרר אחרי גחמות של מפקדים בצה''ל ''...יאלללה בוא ניכנס בהם''...חלוץ אל תתן להם להתלהם עליך

    הגב לתגובה זו

    • ודאי,נמשיך לספוג ולשתוק

      עז עיוורת, 22/12/05 10:53

      פעם תורת הלחימה של צה''ל היתה להעביר את המלחמה לשטח האויב.
      היום התורה היא לספוג ולשתוק.
      מזל שאת המדינה הזאת בנו ''מתלהמים''...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לו רק יעיזו אחרי ההתנתקות

    גיל, 22/12/05 10:17

    שוב בפעם הכבר מי יודע כמה
    יורים הפלשתינים מהרצועה.
    וצה''ל ?מגיב בכל האמצעים
    חיל האויר פועל בשמי עזה.תרגום: מבצע בומים על קוליים.
    סוללות תותחים יורות-לשדות ריקים
    אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק

    ''לו רק יעיזו הפלשתינים לירות אחרי ההתנתקות נלמד אותם לקח שלא ישכחו.
    עזה תרעד ''(מבומים על קוליים)

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האם מחכים שחייל או אזרח יהרג????

    מור גילת, 22/12/05 10:17

    אמא ואזרחית מודאגת

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    משהו מטורף פה במדינה

    למה מחכים, 22/12/05 10:14

    יעדים אסטראטגיים מותקפים ע''י טילים. מה מחכים שאנשים ייהרגו.? בסיס טירונים מותקף ע''י טילים. שר הבטחון מודיע שהטרור יגבר. מישהו יכול להסביר מה קורה? הצילו.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה כאשר .....

      יוסי, 22/12/05 14:43

      מאפשרים לאנשים מושחתים לנהל
      את המדינה וכל האליטות והתקשורת בראשן, מתגייסות להגן עליהם כדי ליישם אג'נדה שמאלנית-קיצונית. תוצאה מתבקשת במציאות:
      טרוף מערכות מוחלט!!!( העיקר שאת הימין הם מכנים סהרורים). הרי כל הזמן מכרו לציבור שההתנתקות היא בסדר עדיפות ראשון של מדינת-ישראל, וזה דרוש לבטחון ולקשקוש הדמוגרפי- כאילו עתה התאיידו להם מליוני ערבים מרצועת-עזה באויר.
      בנתיים מי שעלול להתאייד מכאן מרוב טפשות זה אנו לאור התגברות הטרור - כפי שצפה הימין והמתנחלים.
      אמרנו לכם.אמרנו...וזוהי רק ההתחלה,לה,לה..לה לה......

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    העם היהודי אוהב להרביץ לעצמו

    ישראל, 22/12/05 10:12

    תמשיכו לתת לאריק מנדטו הוא יחזיר אותו לתקופת המנדט.

    הגב לתגובה זו

    • ישראל, הבאת אותה במשפט ענק! ממש קופירייטר. מתאים כסיסמת בחירות. (ל''ת)

      כל הכבוד, 22/12/05 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אריק חסר האחריות דוחף לעבר ביבי.

    שמעון פרקש, 22/12/05 10:11

    אם זה ימשיך ינהור ציבור מצביעי קדימה לעבר הליכוד.

    נמאס מחסרי אחריות ועמוד שדרה שמעודדים את אויבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    במקום פעולות תגמול - בונים מקלטים לחיילים.

    יחידה 101, 22/12/05 10:09

    איך הדרדרנו.

    הגב לתגובה זו

    • הבסיס הזה מעכשיו-מלכודת

      אילן, 22/12/05 15:55

      מלחמת לבנון התחילה בגלל הקטיושות
      על קרית שמונה והסביבה.
      שרון של אז-גיבור מלחמה
      שרון של היום-בובת עץ.
      אגב כתבתי אתמול כאן על פרסום הנ.צ. היום אנו רואים שהקסם
      הוא טיל שניתן לכוונו למטרה ואסור
      לפרסם מקום הנחיתה.

      הגב לתגובה זו

    • ההתנחלויות שהגנו על הבסיס אל נקמות!

      אילן, 22/12/05 16:22

      הישובים שפונו היוו חגורת ביטחון אסטרטגית.
      עכשיו הטילים יוצאים מהישובים הללו
      לעבר החיילים שפינו אותם ברגישות ובנחישות.
      ומי נתן את הפקודה המגד שחטף היום טיל!
      מי שאשם זה רק הצבא והמפקדים המושחתים.
      דוגמא לשחיתות: טייסים שסרבו לבצע פקודות לחימה
      סרבו להפציץ ערבים וסרבו פקודות ועסקו במרד,
      משרתים עדין בתור טיסים בח''א .
      אבי ביבאר שרצה להגן על יהודים סולק מהצבא...

      הגב לתגובה זו

    • דיין ב67הבין אז,את מה ששרון לא מביו כעת.במקום אש בעזה?! (ל''ת)

      זה מגיע לאשקלון, 22/12/05 17:15

      הגב לתגובה זו