• 39.

    היא כנראה מתכוונת למדינת פלסטין (ל''ת)

    הנאמן, 22/12/05 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הטיפוס

    פקק תנועה, 22/12/05 14:04

    זה עלול להגיע לפוליטיקה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למערכת אין בעייה להתעסק איתה.

    טל, 22/12/05 14:00

    פרשת טלי פחימה פשוט מעוררת בי חלחלה. זכרייה זביידי ממש צריך את העזרה שלה כדי לנתח מפת תצלום אווירי שאיזה מפקד השאיר בשטח. נו באמת. הוא מכיר כל צינור ביוב בג'נין והילדה המטומטמת הזו פחימה לא יכלה להועיל לו גם אם רצתה.
    אבל מה הבעייה להפוך אדם לשעיר לעזאזל של מערכת אכיפת החוק הכושלת.
    בית המשפט העליון כלל אין לו בעייה לפסוק שלאנשים אשר קוראים להשמדת ישראל(החכ''ים הערבים) ונפגשים עם האוייבים המרים של ישראל הקוראים להשמידה מותר לשבת בכנסת ישראל למרות שחוק יסוד הכנסת קבע בפירוש שניתן לפסול רשימות כאלה. אבל עם ילדה מפגרת לא בעייה להתעסק.
    אותו הדבר לגבי המסיתים מהימין. את מרזל לא פוסלים מלרוץ לכנסת אבל את הילדה המטומטמת מרגלית הר שפי מרשיעים על איזה חשד קלוש שידעה כי יגאל עמיר הולך לרצוח את ראש הממשלה כאשר השב''כ ומערכת אכיפת החוק ידעו בדיוק מיהו יגאל עמיר והוא הגיע מרחק נגיעה מראש הממשלה. כרמי גילון עוד מונה לשגריר.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד יבוא יום

    יהודה דרייפוס, 22/12/05 13:45

    פעם לא כל כך מזמן, לפני 20 שנה היה מצב שבו שלטו בדרום אפריקה רק בעלי עור לבן. שחורים היו כמו עבדים, כלבים, בקיצור לא בני אדם. לבנים שתמכו בזכויות שווים לשחורים נחשבו לבוגדים ונרדפו ואפילו חוסלו ע''י השבכ שלהם.
    היום אחרי כל מה שהשתנה, מדברים בגלוי ובבושה על התקופה אז כאפלה ושל גזענות ופשע נגד האנושות. גם פה עוד יבוא שלום, פעם אולי בעוד 20 שנה ידברו על הליכוד ותנועות ימיניות כתנועות ששלטו ועשו פשעים נגד האנושות. קשה לכל המגיבים מהימין להאמין אבל זה יהיה, על בטוח.

    הגב לתגובה זו

    • עוד תהיה כאן פלשתין גדולה

      אחמד, 22/12/05 14:44

      ואז גם שמאלנים מתרפסים כמוך אנחנו נזרוק לים.

      תקווה שהאירופאים יסכימו לקחת אותך בחזרה...

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מורדכי

    פקק תנועה, 22/12/05 13:31

    ואנונו לא טוב בשבילך?מדוע את מיתעסקת עים זכרייה זבידה?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''חסידת אומות העולם''

    שלו, 22/12/05 13:25

    פחימה,יהודיה ערביה,ביקורתית שהחליטה להוות גשר לשלום בינינו לבין,שכנינו.
    פחימה היא עוד נפגעת של הטרור היהודי,תוצאה של כיבוש ,וסיאוב מתמשכים.
    אחרי פחימה ,יהיו עוד אלפי פחימות,וסופו של הטרור היהודי לקרוס.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איזה דוחה, מאיפה הביאו אותה?

    רלי, 22/12/05 13:24

    רחמנות על המחבלים, מכל הנשים הישראליות דחפו להם את פחימה

    רחמנות בני ישראל, מעט רחמנות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא לתת לה לחיות בשקט לכשתצא

    מיקי, 22/12/05 13:15

    מהכלא. מישהו יודע את כתובת המשפחה שלה ? אנא כתבו אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכיבוש הופך את כולנו לאסירים

    איתמר, 22/12/05 13:12

    גם אם חלקנו עדיין לא בכלא כמו טלי, המשך הכיבוש שטלי נלחמה נגדו הופך את כולנו לאסירי כלא המלחמה, הגדרות והעוני ששרון וחבר מרעיו מקימים סביבנו. הגיע הזמן למרד אסירים - במגידו, בנוה-תרצה, בקלקיליה, בקרית-גת, ביפו ובכל פלסטין!

    הגב לתגובה זו

    • אתה איתמר כמו שאני אסטרונאוט

      דני, 22/12/05 14:48

      מה קרה?מתבייש לכתוב את שמך האמיתי מוחמד?לא נורא לך תביא לי חומוס ופעמיים קפה מוחמד תהיה ערבי טוב ואני אתן לך טיפ

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ההר הוליד עכבר!

    אורי זקהם, 22/12/05 12:57

    טלי לא פשעה. היא נאלצה להודות על מנת לסיים את העסק הזה כבר. אז ''הקריאה'' משהו ולא יכלה לתרגם: היא אינה יודעת ערבית וזכריה זביידי מדבר וקורא עברית היטב. מה שצריך זו ועדת חקירה לשב''כ, כיצד ומדוע הוא טופל האשמות שמתפוגגות בלא כלום (ראו גם מקרה שני רופאי השיניים מהגליל שבסוף נאשמו רק ב''מגע עם סוכן זר''). ועדת חקירה לפרקליטות, מדוע היא מסייעת לשב''כ בהגשת כתבי אישום גם ללא אשמה, ולרשות השופטת - ההרכב הנוכחי, ה''גבאי'' רובינשטיין ופרוקצ'ה שאשרו את מעצרה עד תום ההליכים, וכמעט כל השופטים בעסק הזה חוץ ממודריק שאישר לה להשתחרר עד תום ההליכים! אבל אז ה''גבאי'' הפך החלטה זו.
    כל אלה פועלים במעשיהם ליצור עוד חומת הפרדה רעה בין שני העמים, חומת הפחדה רעה.
    טלי פחימה נסעה לג'נין למטרות הומאניות - לעזור לילדי מחנה הפליטים. היא לא אשמה בכלום. כליאתה היא דכוי פוליטי ועוד כתם על מדינת ישראל.
    תשוחרר טלי פחימה!

    הגב לתגובה זו

    • הוליד אישום ו - 3שנות מאסר למען הדיוק

      שמאלני לשעבר, 22/12/05 14:12

      רק אל תיתן לעובדות לבלבל אותך.

      הרשעה בסיוע לאויב היא ממש לא זיכוי !!!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי זאת המדינה שלך? ג'נין??? (ל''ת)

    מתעב שקרנים, 22/12/05 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ל3-אפילו כלב לא יבוא לחתונתה (ל''ת)

    שי, 22/12/05 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חבל שכל כך מעט זמן

    מאיר, 22/12/05 11:37

    היה צריך לזרוק אותה לכלא ולהשליך את המפתחות.
    חתיכת טינופת!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בושה למדינת ישראל

    סתם אחת, 22/12/05 11:31

    היום אני מתביישת במערכת המשפט, ובמערכת הביטחון שלי. מושגים של בגידה וסיכון פשטו את הרגל!! מה לילדה האומללה הזאת ולתחכום? לריגול?! 3 שנים, זה יותר ממה שיושב אב שאנס את בנותיו, וזה הרבה יותר חמור מאיזה אחת שתרגמה מסמך צבאי, שזה מחדל שלעצמו שהוא הגיע לידיים שלהם. איפה הבושה?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    דרושה ועדת חקירה לחקר פרשת פחימה

    אהוד, 22/12/05 11:25

    פסק הדין שאישר עסקת טיעון כושלת לא עשה צדק עם פחימה ועם הדמוקרטיה הישראלית.
    מדובר במקרה שערורייתי של רדיפה פוליטית של אזרחית ביידי המדינה. המדינה הפיצה שקים מכוונים אודות פחימה כאילו היא נשאה חומרי נפץ כדי לסייע לפעילי טירור פחלסטינאים. כל זה הוכח מיידית כעורבא פרח. טלי פחימה היתה באותה שעה ממש במעצר!
    כל המעצרים המנהליים (מעצר ללא כל תביעה משפטית), אמצעי קיצוני ביותר שאינם מקובלים במדינה, שהתקיימו והוארכו במשך ארבעה חודשים, ללא כל סיבה הגיונית - הם שערורייה שחייבת להיחקר ויש למצות את הדין עם כל המעורבים.
    עברותיה של פחימה הן פורמליות: מעבר לשטח א, פגישה עם פלסטינאים חמטושים (''פגישה עם סוכן זר'' כלשון האישום המטעה), ועזרה בקריאת מפה - שאבדה מתוך רשלנות של חייל צה''ל. כל מי שראה את המפה, רואה שכלל אין מה לתרגם בה. זו מפה של מחה ג'ניןם עם תמונות המבוקשים.
    על פעילות זו, שאין בה שום ''סכנה לביטחון המדינה'' הואשמה פחימה ע''י המדינה בכתב תביעה של לא פחות מ''בגידה במדינה בעת מלחמה!''
    זו איוולת ורשע ורדיפה פוליטית צינית גם יחד.
    כל ז מחייב ועדת חקירה אמיתית ויישום המלצותיה. כמובן שפחימה היתה צריכה להשתחרר ממעצרה.
    רק החלפת השלטון תאפשר החזרת הצדק למשפט בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תומך פחימה

      תם, 22/12/05 12:23

      אתה תומך נלהב של פחימה ומעשיה.
      לדעתך נסיעה לגנין והתחברות למרצח
      שהרג חפים מפשע זו עבירה פורמלית.
      אתה תומך ביודעין בטרור ואני משוכנע שאתה חושב שאתה אדם נאור.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עוד קורבן של משטר החונטה הצבאית

    משפטן, 22/12/05 10:53

    מאז שעלתה לשלטון לפני 5 שנים בהונאה,כל מתנגדי השלטון הזה מושלכים לכלא.
    חברי החונטה הזאת הינם פושעי מלחמה עלפי קרטורינים של משפט וצדק אוניברסליים

    הגב לתגובה זו

    • עוד קורבן של שטיפת מוח סמאלנית

      משפטן אחר, 22/12/05 11:02

      מאז שלתקשורת הישראלית יש אג'נדה שמאלנית נהרגו בעידוד סייעני הטרור אלפי ישראלם שנקראו קורבנות השלום.

      על סייעני הטרור הרצחני להישפט במסגרת עשיית משפט בנאצים ובעוזריהם על פי מידה של משפט וצדק אוניברסליים.

      הגב לתגובה זו

    • שחכת להוסיף משפטן ערבי (ל''ת)

      מחמוד, 22/12/05 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני בטוח שתתנו לה בכלא להתחתן עם זביידי (ל''ת)

    יגאל עמיר, 22/12/05 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ומה עם שאר הבוגדים?

    משה, 22/12/05 10:44

    שרון, ביילין, פרס, ושות' (הלוואי ורבין היה עדיין בחיים) מקומם בכלא יחד עם פחימה. הנזק שהם עשו למדינה הוא פי אלף ממה שעשתה פחימה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדיוט (ל''ת)

      גאון, 22/12/05 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    טלי! תעשי לי ילד.. (ל''ת)

    זביידי, 22/12/05 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ההבדל בין פדרמן לפחימה.

    ישעיהו, 22/12/05 10:33

    פחימה סיימה ב3 שנות מאס על פשעיה, ופדרמן שוחרר, וזכה ב100000 ש''ח בתסיעתו על מעצר שווא.

    ובכל זאת פחימה זוכה לאמפטיה תקשורתית, בעוד פדרמן לא.

    הגב לתגובה זו

    • פדרמן לא היה זה שירה בפועלים בשוק?

      חיים, 22/12/05 11:38

      פתח על פועלים פלסטינים באש בשוק, והשתחרר אבל שבעיסקת טיעון טען לאי שפיות ובילה זמן קצת במוסר לחולי נפש?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שימו אותה בתא של יגאל אמיר

    חיים, 22/12/05 10:31

    מין ימצא את מינו

    הגב לתגובה זו

    • רעון גדול אתה ענק (ל''ת)

      חן, 22/12/05 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    איך היא נאמנה בדיוק ?

    אפי, 22/12/05 10:25

    היא נפגשה עם האויב בשטח האויב.
    היא בוגדת ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אל תדאגי בקרוב עומרי יהיה בתא סמוך ותוכלו לשחק. (ל''ת)

    תומר הלוי, 22/12/05 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היה שווה? בשביל הזאב השחור הזה?

    דדו, 22/12/05 10:19

    נווווווו? היא עדיין פעילת שלום?
    מה שהיא עשתה לא גובל בנסיון רצח? {אמנם רק של ישראלים אבל עדיין סיוע לטירוריסט} מקוה שתקבלי אזרחות כבוד של פלשתין ותעברי לשם שם מקומך.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תגובה ותיקון לרון (10)

    עו''ד, 22/12/05 10:07

    למדינות ישראל אין עדיין חוקה, וסביר להניח כי לו הייתה כבר, היא לא הייתה מטפלת בעבירות פליליות, אלא בהגנה על זכויות האדם.
    עונש מוות, עד כמה שידוע לי, קבוע בחוק רק לגבי מי ששיתף פעולה עם הנאצים ועוזריהם, בלבד.
    לפי חוק העונשין (ס' 111), מי שמסר ידיעה לאויב או בשבילו- דינו 10 שנות מאסר; אם הידיעה הייתה עלולה להיות לתועלת האויב - דינו 15 שנות מאסר; אם במסירת הידיעה הוא התכוון לפגוע בבטחון המדינה - דינו מאסר עולם.
    למרבה הצער, מערכת המשפט לעולם איננה גוזרת על נאשם שהורשע את העונש המקסימלי הקבוע בחוק, גם אם אין עסקת טיעון (ר', למשל, פסקי דין שניתנו במקרי אונס או אלימות בתוך המשפחה).

    הגב לתגובה זו

    • עצה מחבר למקצוע

      עו''ד, 22/12/05 11:11

      אני חייב לציין שאתה מזכיר לי את הסטודנטים שנה א' למשפטים, שלובשים חליפות ועניבות ביומם הראשון ללימודים ומנסים לדבר בשפה גבוהה, מראה מגוחך למדיי.
      אתן לך עצה ידידותית בתור ע''ד זמן לא מבוטל, אל תתנשא כלפי אנשים אשר אינם מבינים בתחום המשפטים, אל תצטט חוקים והלכות, כי בשביל הרבה אנשים מדובר במספרים ולא מעבר. דבר תכל'ס בגובה העיניים וכך יבינו אותך יותר, יעריכו אותך יותר ותשיג את אמונם המלא....

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה עו''ד אני סופר-מן

        סופר-מן, 22/12/05 12:09

        אדון עו''ד פלצן או מי שלא תהיה.
        אני קראתי את תגובתו/ה ולא ממש התרשמתי שהיו אלה סתם מספרים ולאהיתה שום שפה גהוהה.
        התגובה היתי מקצועית ולעניין ובעיקר שהיתה מופנית למישהו שטעה וחשב שלמדינת ישראל יש חוקה.
        עדיף להסביר ולנמק לאדם לא מקצועי ולא כפי שאתה ענית לו שהוא ''אדיוט''.
        אתה הוא האדיוט האמיתי, אתה מתנשא וכנראה שגם עו''ד חרא.
        לא הייתי נותן לך אפילו תיק פשוט, כי הרי שחכת על מי אתה אמור להגן - על האזרח הקטן, זה אנחנו.

        אז לך תהנה לך מהישיבות המלוקקות שלך, ארוחות צהריים עם אנשים משעממים כמוך ותירקב עד הפנסיה.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    בפרקליטות צריך יותר קשרים מקישורים

    גל, 22/12/05 10:07

    זה מה שקורה שהכניסה לפרקליטות היא על בסיס של מין (רוב העו''ד הן נשים), ובנוסף עפ''י קירבה חברית או משפחתית....

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איך עוד יש לה אזרחות? (ל''ת)

    אנשופלה, 22/12/05 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני ממש שמחה שסיפרתם לנו מה אמר זביידי.

    יעל, 22/12/05 09:56

    ממש חשוב לי לדעת מה הוא חושב ומה דעתו על ההתרחשויות.
    מעניין מה חושב ברגותי .
    תעדכנו אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בושה למדינה

    יהודה דרייפוס, 22/12/05 09:49

    אלחנן טננבאום שמידת הנזק שגרם למדינה מתהלך חופשי, הבושה זה כבר ענין אחר, ספק אם יש לו. אהוד ברק חוגג ומנסה עדיין להיבחר לתפקיד שבו יוכל שוב להזיק לכולנו. יש עוד רבים שהזיקו ומסכנים את בטחוננו וששמם שמור ורק יודעי דבר יודעעים עליהם. רק טלי פחימה, רק היא תאכל חרא כי השבכ צריך להראות שהם חזקים עליה, שהיא תהיה תרנגול כפרות שלהם ושל כל שאר המערכת המושחתת. כואב לי שאת תמימה כזאת ושאת נדפקת מכל הסיפור אחותי טלי.

    הגב לתגובה זו

    • היא אחותך , דרייפוס ?

      זולפיקאר, 22/12/05 10:05

      ואתה גאה בה ?
      דמות מופתית , נכון ?
      חכמה , שנונה , פיקחית , מלומדת , בעלת תודעה מפותחת ואבחנה מוצלחת בין טוב ורע -מותר ואסור.
      גם היא צריכה להיות גאה בך , דרייפוס.
      גם אתה בעל תכונות כשלה.
      עניין של גנים כנראה.

      הגב לתגובה זו

      • שלום זולפיקאר, איך אתה מרגיש היום?

        יהודה דרייפוס, 22/12/05 12:58

        אני שומע המון אגרסיביות בדבריך, אני בטוח שאתה נורא צודק. אבל אני סקרן גם לדעת בן כמה אתה אחי (כולנו אחים לא?), סביר להניח שאתה בן 22-32 כי זה מתאים לסגנון שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    בושה למערכת המשפט.

    רון, 22/12/05 09:44

    לפי חוקת ישראל הנאשם בריגול ומסירת מסמכים לאויב העונש הוא מוות.
    ועל אותה עברה מקבלת פחימה 3 שנים.
    בושה לישראל ולמערכת המשפט.

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט, אין חוקה לישראל... (ל''ת)

      יואב, 22/12/05 09:59

      הגב לתגובה זו

    • לא רוצה להרוס לך, אבל...

      אסף, 22/12/05 11:49

      העונשים בחוק הם עונשי מקסימום. נדיר שאלו נפסקים, ועונש מוות לא בוצע מעולם לאיש פרט לאייכמן.

      וחוץ מזה - העונש הוחלט בעסקת טיעון בין פחימה לפרקליטות. בית המשפט לא היה מעורב כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד על ההחלטה.

    אסנת, 22/12/05 09:44

    רוצחים ובוגדים מקומם בכלא. טלי הלוואי שתלמדי לקח!!!אני מאושרת תרקבי בכלא ותהפכי לבן אדם.

    הגב לתגובה זו

    • לא מסכים איתך אדוני

      דני, 22/12/05 11:16

      לפי דעתי זאת החלטה מבישה
      היו צריכים לשלוח אותה לכמה שנים טובות בכלא ולא רק לשלוש שנים.

      הגב לתגובה זו

      • תיקון טעות- לא מסכים איתך גברתי

        דני, 22/12/05 11:39

        אני מתנצל אוסנת על הטעות ממקודם

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק שלוש שנים - זהו??? (ל''ת)

    חוסם כבישים, 22/12/05 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    במדינה נורמאלית היו מוציאים אותה להורג!!! (ל''ת)

    גלעד, 22/12/05 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בושה שתחזור בתשובה (ל''ת)

    phil tzvi, 22/12/05 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה???

    אורי אבנרי, 22/12/05 09:39

    עד שיש לנו אישיות בעלת שעור קומה שיכולה ליצג אותנו בכנסת, אתם הפאשיסטים רומסים את הדמוקרטיה ומכניסים אותה לכלא?
    אותכם לדהמשא.....

    הגב לתגובה זו

    • מדינה פשיסטית?

      ישראלי בלא מסוה, 22/12/05 11:06

      מתאים למשת''פ מועד, ידידו הניאו-בושביקי הבזוי של הדמוקרט המהולל יסיר ערפאט

      הגב לתגובה זו

      • לא ברור מה רצה המשורר להביע בתגובתו נסה שנית (ל''ת)

        אורי אבנרי, 22/12/05 11:44

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    תומכי פחימה

    תם, 22/12/05 09:38

    פחימה הודתה שסיעה למחבלים.
    ברור מכאן שהתומכים בה הינם
    עוינים למדינת ישראל ולתושביה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה שלך צודק בהחלט. (ל''ת)

      רז, 22/12/05 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    היכונו לחתונת העשור בעוד כשנה - טל פחימה עפ בח''ל זביידה

    ותהיה חגיגה, 22/12/05 09:37

    כבר אפשר לצפות את כתבות הצבע שיקרינו אהדה בכל מקום לאירוע הקינקי הזה.

    ציטוט מהכתבה:
    לדברי פרקליטתה של פחימה, עו''ד סמדר בן-נתן, פחימה רק הקריאה מסמכים של צה''ל לפעילי גדודי חללי אל-אקצה בג'נין ולא הסבירה את משמעותם ועל כן השינוי בכתב האישום.

    ''פחימה חשבה שמדובר בפעילות פוליטית לגיטימית, והתברר לה שבית המשפט מסתכל על זה אחרת. לכן החלטנו להודות, תוך שהצטמצמנו לדברים שבמילא היא פרסמה''.

    גברת פרקליטה יקרה - כמה מטומטמת יכולה להיות ''מרשתך''? כל ילד מטומטם בגיל 10 מבין את המשמעות המעשית (גם אם לא ההגדרה החוקית) שיכולה להיות להקראת מסמכים צבאיים לאויב חמוש!!!

    המסקנה היא שפחימה היתה נתונה לשליטה מוחלטת של זביידה בכל החלטותיה ומעשיה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לסגור אותה עם אמינא מונא.

    חיים, 22/12/05 09:34

    יש בין 2 הדמויות הסוציופאטיות האלה קוים מקשרים.

    הגב לתגובה זו

    • ??

      דקלה, 22/12/05 12:11

      סליחה על הבורות - מי זו?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איזה סיפור עשו מכלום

    אזרח, 22/12/05 09:32

    סתם בחורה מסכנה וכנראה לא חכמה

    הגב לתגובה זו

    • למה כלום? אתה בכלל מעודכן בפרטים? (ל''ת)

      עדי, 22/12/05 09:50

      הגב לתגובה זו

    • לא . לא מדובר פה על פנינה רוזנבלום.

      אזרחית, 22/12/05 10:06

      מדברים פה על פחימה , אזרח קשה הבנה.

      הגב לתגובה זו

      • יפה, אהבתי מאוד מצחיק (ל''ת)

        ג, 22/12/05 10:24

        הגב לתגובה זו

      • תגובה לאזרחית

        אזרח, 22/12/05 12:11

        אולי את צודקת ואני קשה הבנה... אבל לא הבנתי מה הקשר לפנינה רוזנבלום. עוד פחות הבנתי האם את חושבת שמה שעשו לגב' פחימה מוצדק

        הגב לתגובה זו

        • אכן את קצת קשת הבנה....

          ח''כ רוזנבלומה, 22/12/05 14:44

          מה את לא זוכרת את תשדיר הבחירות שלי ב-99??

          את לא שומעת את התגובות המתוחכמות שלי לכל עניין (לרבות הצחוק האינטלגנטי)??

          חוץ מזה, עם כל הגברים שעברתי, בטח גם לי היה איזה זביידה כזה, אז כנראה שזה לא צודק מה שעשו לפחימה. מצד שני, אם היא הייתה דואגת לקת מייק-אפ וכמה ניתוחים או לפחות עדשות מגע, אולי השופטים היו מתבאסים פחות כשהיו רואים אותה?

          הגב לתגובה זו