• 57.

    פשוט, אין זכות!

    מוטי אטלנטה, 23/12/05 05:26

    אין לאף אדם זכות לקבוע עונש נוסף מעבר למה שנקבע בבית משפט.
    ולא משנה איזו עברה עבר,מרגע שריצה עונשו והשתחרר אין לך זכות
    לקבוע עונש נוסף מפלה-פשוט ולעניין.
    ואף שיש אנשים שאוהבים לנפנף בעוונות מכל מקום אין זה דמוקרטי להפלות וכולם ''אמורים להיות'' שווים
    בעיני החוק.-חיוך
    אין עוד מלבדו!
    לא תעשה איפה ואיפה.צדק צדק תדרוש.
    וזה עקרון התשובה שהקב''ה מוחק לכולם עוונות ראשונים ומאפשר להם
    להתחיל לכתוב מחדש את ספר החיים.-ויום הכיפורים מכפר בין אדם למקום(לקב''ה) ואינו מכפר בין אדם לחברו,עד שירצה אותו ויבקש סליחתו.
    וכשתלמדו את כל התורה כולה על רגל אחת הרי תהיו כהלל הזקן שאמר-ואהבת לרעך כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ביבי הורס כל חלקה טובה

    תום, 22/12/05 17:42

    ביבי אתה כשלון ! אתה אדם רע !
    אתה חסר שליטה ובעל אגו ענק !

    גרמתה לבני בגין - לדן מרידור -לדוד לוי- ליצחק מרדכי - לרוני מילוא -
    ועכשיו לכל מפלגת קדימה לפרוש ממפלגת הליכוד - אתה הרס
    תסתלק לביתך

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גירוש החבר פייגלין מהליכוד

    יחזקאל, 22/12/05 16:16

    בושה וכלימה לתרגיל ההתלקקות לשלטון השמאל בישראל ע''י גירוש יהודי יקר מהליכוד ובכלל הליכוד הנה תנועה לאומית המסמכת על תורת ישראל וההסתוריה לטענתה שארץ ישראל שייכתת לעם היהודי. עלכן מר נתניהו רד מהר ממהלך זה שהתחלתה בו לפני שתרסק את כל הליכוד ותהיה שוטפו של המפאיניק שרון

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד נתניהו ובהצלחה (ל''ת)

    אייל, 22/12/05 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כל כך מצטערת שהצבעתי לדיקטטור הנלז (ל''ת)

    ללללא, 22/12/05 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ביבי שמעתה על בומרנג? זה מה שתקבל (ל''ת)

    כתב ספורט, 22/12/05 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    את מי צריך לזרוק מהליכוד?

    ארכימדס, 22/12/05 10:14

    ראשית וקודם לכל את כל אלו שתמכו ותרמו בין שבשתיקה ובין שלא, בהינתקות ובחורבן חבל קטיף,!
    את אלו שכל מטרתם היא שילטון ושררה ונהנתנות, וכל אידאולוגיה היא מהם והלאה.
    פייגלין הוא טהור וזך וצדיק לעומתם,
    והא ישב בכלא בשל מטרה צודקת,!

    הגב לתגובה זו

    • ++++ צודק ++++++ (ל''ת)

      שרה.א, 22/12/05 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ביבי! אפילו שרה לא מהווה נטל אלקטורלי

    כמו לבנת, 22/12/05 09:48

    משום כך אתה צריך להחביא אותה טוב טוב. אפילו יותר טוב מהאופן בו אתה מחביא את שרה. אז, היד שלי שתרעד חזק הפעם בקלפי תוך כדי הרהור על חזן, המח שלו, המח של הפאנל שלו, מיכי רצון והחוצפה שלו ובלומנטל או בלומנטל... אולי אז היא תכניס ליכוד. אחרי הכל גם לקדימה יש נבחרת מנצחת (רוחמה, אפללו, צחי והצדיק התמים עומרי שרון) שאני עלול להתפתות ולהצביע עבורה.
    היידה שרה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    דב שילנסקי לא ישב בכלא (ל''ת)

    יעקב, 22/12/05 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מר נתניהו !!!

    איציק, 22/12/05 09:30

    לא רק שלא תוכל לסלק את פייגלין מהרשימה לכנסת ישראל או ממפלגת הליכוד, אלא שתהיה חייב לתת לו מינוי של שר בכיר בליכוד!!! וזה תהיה צריך לומר לעם בועידת המרכז הקרובה , ולא, הליכוד ישאר אם בין 8 ל- 10 מנדטים , במקום 28 -32 מנדטים וזה אומר לך חבר הליכוד (חרות) מזה 50 שנה,

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מהלך אנטי דמוקרטי בעליל

    דודי, 22/12/05 09:09

    נתניהו מנסה לשים מסיכה חדשה על פניו,הגיע הזמן שהליכוד יניח לבוחריו לבחור את נבחריו,זו הדמורטיה האמיתית, ולא הדמוקרטיה נוסח מרכז הליכוד ויו''רו

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ליכוד תואם קידמה

    איש ימיני, 22/12/05 08:59

    ביבי קורא סקרים ובוגר M.I.T. חושב כי הליכוד והמחנה הלאומי ירוויחו על ידי ניטרולו של פייגלין.
    השיקול הינו שההפסד מאלה שיצביעו כתוצאה מכך לאיחוד הלאומי ומפלגות דומות הינו קטן יותר מאשר התוספת שתנבע ממצביעי קדימה/שינוי פוטנציאליים שיצביעו עבור הליכוד.
    אין לו את שיעור הקומה והגדלות לראות מעבר לחישוב ולהבין כי בסיכומו של דבר זה לא יעבוד.

    חבל על הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    טוב, אני לא מחדשת לכם, אך

    להעמיד לדין את, 22/12/05 08:44

    בכל זאת - פייגלין עמד לדין באשמת אהבת המולדת ונגזרו עליו חדשי מאסר.
    וזה מובן מאליו במדינה שככל שאתה בוגד בה יותר, כן כבודך עולה. הלוא, במה מתגאה ה''ליכוד'' - בהבאת ה''שלום''! בגין, דיין, ויצמן ושרון היו צריכים כבר אז לעמוד לדין באשמת בגידה, בעשותם להעברת שטחים בריבונות ישראל לידי האויב.
    דינם צריך היה להיות מוות או מאסר עולם.
    ובפשע הזה מתגאה ה''ליכוד'', רק הוא יכל.
    ה''ליכוד'' מלא באנשים, שלפחות נחשדו בפלילים, אם לא הואשמו ממש. אבל הם כשרים להיות מנהיגים, רק מי שלא דבק בו שום דופי, הוא אינו ראוי במדינת החילונים הזו.
    ב''נתיב'' מובאות בדרך כלל אמרותיהם של גויים, הקובעים שעינויי היהודים, יותר משהם מעוררים חמלה, הם מעוררים גועל נפש.
    העם הזה אוהב להתפלש בצרותיו. כשנראה איזה אור בקצה המערה, ממהרים לכסות את הפתח.
    מתאבדים בשמחה ובששון, מאבדים את הארץ בתאוות הרס, ואז יאשימו שוב את הגויים ויתבכיינו עוד אלפיים שנה בגלות ממאירה.
    מגיע לכם.

    הגב לתגובה זו

    • הויכוח שלי איתך מתחיל במה זה בדיוק

      דוד אדרי, 22/12/05 09:09

      ''אהבת מולדת''??? הרי אני והורי והוריך נולדנו כולנו זה למעלה מ - 2,000 שנה במרוקו, ברוסיה, בגרמניה, ועוד ועוד, רק לא כאן במקום הזה...

      הגב לתגובה זו

      • מר אדרי היקר

        איציק, 22/12/05 09:57

        אני נולדתי בארץ ישראל לני 60 שנה, וכו אבות אבותי , ואבות אבותך שגורשו מארץ ישראל, לתפוצות ,ולכן יש לנו אהבת מולדת הרבה מעבר למחשבה, אז חשוב טוב לפני שאתה כותב, ורק לידיעתך. העם היהודי הוא העם הוותיק ביותר בעולם,

        הגב לתגובה זו

      • נכון! והנה נפגשנו כולנו כאן!

        מה הקשר בין, 22/12/05 13:10

        אתה יודע היטב שאין שום ויכוח. אבל אתם חייבים להתחכם. ובינתיים, אנו מושמדים!

        כל יהודי יודע את מולדתו, מי שמתווכח, יש לו בעיית זהות!

        כשיהודים במשך כל הדורות השאירו בבתיהם קטע לא מסוייד, זכר לחורבן, לא היה להם שום ספק לאיזה חורבן הכוונה.
        האמן לי, יהיה לכם ולכל עם ישראל הרבה יותר טוב, אפילו טוב מוחלט, אם תפסיקו סוף סוף להתווכח!
        המצב בו אנו שרויים היום הוא תוצאה של הויכוח בין היהודים לבין הערב רב. זו הבעיה! והגיע הזמן לזהות את האויב מבית, שהוא מסוכן בהרבה מן האויב מחוץ, שהובס שוב ושוב, ואילו האויב מבית הסיג אותנו שוב ושוב מפני האויב מחוץ.

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    נתניהו שם מסכה על פניו

    קפטיין אבו אמין, 22/12/05 08:42

    נתניהו מנסה להתחפש ושם מסכה של איש מרכז על פניו.הכל תרגילים וספינים.השקרן הזה עוד יאמר שהוא כמו רב העם בעד החזרת שטחים וכי הוא הוא בעד הגדלת הקיצבאות וכי הוא הוא בעד שויון ועזרה לאנשי בית שאן.ויש כאלה שיאמינו לו.הרי כבר נאמר כי ''יצביעו לליכוד אפילו חמור בראשו'' וזאת תחפושתו של נתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המושחתים עוברים לקדימה

    רובו, 22/12/05 08:35

    ביבי יותר ישר ואמין מפרץ שרון ואולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עכשיו לשנות את מבנה המרכז (ל''ת)

    ואז תהיה, 22/12/05 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קסאמים עפים מדוגית לאשקלון !

    דוּדוּ, 22/12/05 08:19

    ובמקום לתקוף את ''קדימה'' תוקפים את פייגלין.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נתניהו

    פקק תנועה, 22/12/05 08:19

    יחזיר שטחים בדיוק כמו שרון לא פחות ולא יותר

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אל תיחס

    יצאק, 22/12/05 08:14

    תמשיך במה שאתה ידע כלנו מחוריך פייגלין הוא מסית קיצוני אין לו מקום בליכוד כי הליכוד זה האנשים השפויים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נתניהו עושה טעות נוספת

    יעקב, 22/12/05 08:02

    הליכוד להבדיל מקדימה מושך את
    הבוחרים שעדיין מקווים להתאושש
    מהתבוסה לפלסטינאים,תבוסה שהוכתבה על ידי ארה''ה.
    פיגלין מאמין שנתן להתקיים גם בלי
    לינוק מעטיניה של אמריקה ואף להרוויח מכך.
    הליכוד יפסיד מנדטים כשפיגלין יחבר למפלגות ימין אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נתניהו מטהר שורות המפלגה ?

    אלי, 22/12/05 08:01

    אז מי ישאר ?עם יחיאל חזן או אולי עם נעומי בלומטל או עם גורלובסקי? בל נשכח גם לביבי את פרשת העומדי. גם אם לא הורשע בדין-ניצל באמצעות קשרים ועורכי דין.
    אני לא מאמין שהוא אדם ישר !
    מהלך זה נגד פיגלין הוא צביעות וארמומיות !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ליכוד בלי פייגלך ומיידעלך.

    שרהשרהשירשמח, 22/12/05 07:56

    למסור את פייגלין ולבנת לימין הסהרורי. לימור בעלת נסיון מוכח בהרס מערכות חשובות ופייגלין או פייגלין.... רק כך הליכוד יחזור לכוחו האמיתי

    הגב לתגובה זו

    • מסכים במאה אחוז - אחלה של ניסוח (ל''ת)

      דוד אדרי, 22/12/05 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    קודם כל תעביר את בחירת חברי הכנסת מהמרכז המושחת למתפקדים!

    מפוכח, 22/12/05 07:45

    זה יראה כוונות אמיתיות להילחם בשחיתות!

    הגב לתגובה זו

    • ++++++ צודק +++++++++++++++ (ל''ת)

      שרה.א, 22/12/05 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ביבי תמיד יזיק והפעם בגדול

    מוטי חיפה, 22/12/05 07:45

    הוא יצליח להביא לליכוד 7 מנדטים כי אנשי פייגלין פשוט יברחו, ואים סילבן ילך, נתניהו באחריות לא יעבור את אחוז החסימה ומיסכנה...פנינה לא תיכנס ולא יהיה לה...מה לאכול ותאלץ למכור את... המרצדס

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש להרחיק את כל המורדים כולל לנדאו (ל''ת)

    סמי, 22/12/05 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הבעיה היא ''מרכז הליכוד'' לא רק פייגלין (ל''ת)

    אוד, 22/12/05 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כך גם הרוצח יתום ייזרק

    איציק מרדכי, 22/12/05 07:26

    גם הוא הורשע בדין והרס את הליכוד
    רוצח רשמי!!בוגד בחברים בגד במרדכי ואחר כך באריק כעט יחתור תחת ביבי. שפל רשמי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ביבי הטפש.

    שלמה, 22/12/05 07:26

    יש לי הצעה אפילו יותר טובה מאשר ביבי מציע.
    כדי לנקות את הליכוד צריך לעשות דברים אחרים בכלל:
    1.להחליט שבמרכז המפלגה לא יהיו אנשים מושחתים או שעברו על חוקי המדינה. (לא רק הנבחרים צריכים להיות נקיים לגמרי גם המרכז.
    2.להעיף את אנשי שרון.
    3.להפסיק עם הבחירות במרכז ולהעביר הכל לפריימריז פתוחים. כמו במפלגת העבודה.
    4.את בחירת היו''ר צריך לבצע יחד עם הפםריימריז למועמדים. כלומר באותו יום ובאותם הפתקים לקבוע מי מקום ראשון ושני וכך הלאה וזאת ע''י כל מתפקדי הליכוד.
    עד אז אתה מתאנה לנבחר אחד וזה יחזור אליך בבומרנג.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נתניהו - אתה מפחד

    צופה תמים, 22/12/05 07:20

    יש מקום בליכוד לפייגלין ולכל מה שהוא מייצג
    התיקון בחוקה אותו הנך מבקש יבטא דיקטטורה של הרוב על כל המשתמע מכך.

    הכנסת התיקון תעמיד את חוקת הליכוד ברמה זהה לזו של החוקה במדינות טוטליטריות.

    אנא חזור בך

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החרא והזבובים

    הרב משה, 22/12/05 07:08

    ידוע שזבובים נמשכים לחרא ולכן ברור מדוע פיגלין נמשך לליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ביבי בלי פייגלין לא אציבע בעבורך

    ליכוד=חרא?, 22/12/05 06:46

    אם תזרוק לוחמים לטובת מדינת ישראל ותשאיר את העבריינים והגנבים שבאים לליכוד בשביל להרוויח כסף

    הרי אתה חרא בדיוק כמו שרון ולכן לא תקבל קולי!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שרון פירק הליכוד וביביהו ירסק אותו סופית (ל''ת)

    ברוך ו, 22/12/05 06:38

    הגב לתגובה זו

    • מי שירסק את הליכוד הם כל אלה

      שבי האינסטלטור, 22/12/05 09:13

      שלא יבחרו בו, כולל כל אנשי פייגלין...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    האיחוד הלאומי האלטרנטיבה היחידה לליכוד עם שרון או ביבי (ל''ת)

    אילנה ג, 22/12/05 06:34

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ביבי- מנהיג מובל ולא מוביל....

    שרון, 22/12/05 05:57

    שוב ההתרפסות הזו בפני תואמי ''קדימה לאחור''- סילבן ןליבנת???
    שוב הנפילה בפח האופורטוניסטים שנשארו בליכוד , ומכפישים כל ימני - אמיתי -כקיצוני???( היגררות אחר הבוגדים מ''קדימה לאחור'', וכלי התקשורת שהפכו לשמאל קיצוני)
    שוב הפחד להצהיר : אנו ימין גאה- לעומת האונס האידאולוגי הברוטאלי ,שביצע שרון בליכוד ???
    רק שרון מסוגל לסחוף שמאלה ואתה אינך מסוגל לסחוף ימינה ולהחזיר את הליכוד לזהותו האמיתית ובתוך כך גם את הכבוד העצמי לעם האומלל הזה???
    ביבי- אם תמשיך בדרך זו- לא רק שלא תחזיר את אלו שנסחפו שמאלה בעקבות שרון- גם תאבד בג-ד-ו-ל, את כל אלה מימין שחשבו שהנה בליכוד , תם עידן האופורטוניסטים ומלחכי הפנכה -המשנים אידאולוגיה- רק כי זה ''לא אופנתי''-להצטייר כימני וחייבים שוב לפזול למרכז(לשמאל).
    מכל הפזילות האלה לכיוון הלא נכון- הופכים להיות עיוורים לגבי הזהות האמיתית והשורשית של עם-ישראל בארץ-ישראל!!!
    ככה מגיעים להתנתקויות אומללות מחבלי מולדת, ככה מסיעים לטרור הפלסטיני, ככה מביאים עלינו אסון אחר אסון, הקרוי בשם האבסורדי:''תהליך -שלום''!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ביבי ''מפגין'' שיעור בדמוקרטיה. כך נוהג

    רונן, 22/12/05 01:38

    הדמוקרט ''המהולל'' ביבי, כשמשהו מפריע לו או שלא נראה לו. כנראה שהאימרה ''נאה דורש נאה מקיים'' לא עולה בקנה אחד עם הדמוקרטיה של ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    סוף סוף מישהו מנקה את האורוות

    אינני חבר ליכוד, 22/12/05 01:25

    לכל המגיבים, נקו גם אתם את האוורות במפלגותיכם והתנקו בעיקר בעצמכם . נודף מכם ריח הסוסים...
    אח''כ יתפנה ביבי לטפל בשלטון שרון
    ובניו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    משה, לך עם מרזל!

    פייגלניסט, 22/12/05 01:24

    ותגרוף את כל הקופה. חבל על הזמן במפלגת המושחתים. לא נצליח לתקנם!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הנבחר

    לוי, 22/12/05 01:14

    רק נבחר וגילה את טלפיו. תלמיד של שרון. אנטי דמוקרט.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כדאי שאתה תהיה נקי כפיים. אני אצביע לפרץ או לאיחוד הלאומי. (ל''ת)

    לא לקרנפים בלתי, 22/12/05 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם כך, מאסתי בנתניהו. עד כה תמכתי בו. אבל ככה הוא מדבר?! די! נמאסת (ל''ת)

    עד כאן!, 22/12/05 01:09

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    להטיף לרצח ראש ממשלה במרפסת מעל כיכר ציון זה לא המרדה?

    צנחן במיל, 22/12/05 00:56

    ביבי במסע הצטדקות

    הגב לתגובה זו

    • שקר שאומרים אותו הרבה פעמים

      המטיף, 22/12/05 07:28

      לא נהפך לאמת, השמאלנים מגעילים
      וצבועים.

      הגב לתגובה זו

      • הזכרון של כולנו קצר

        פרויד, 22/12/05 09:17

        בולם כבר שכחו את דברי הבלע והארס ושטיפת המוח, יום יום מול מרקע הטלוויזיה, ואגב לא רק של ביבי, אלא של שרון עצמו, וניתוק המקרופונים של צחי - כאילו רבין ז''ל היה ראשון הבוגדים כאן במדינה, ולא אחד שמאז ימי נעוריו נרתם להגנה ולשמירה על הארץ והמדינה...

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    ביבי, תעיף את פנינה.

    אנא, 22/12/05 00:42

    הגברת המגונדרת אמרה על השואה ''לא בוכים על חלב שנשפך''. היא לא ראויה להיות בכנסת ישראל. שתלך לאירן , שם תתקבל בברכה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ביבי אל תלקק לשמאל

    גמליאלי, 22/12/05 00:31

    אני חוזר ומציע לך, לא פייגלין מפריע לך. אינני איש של פייגלין והוא לא בדיוק טעמי, אבל אסור שתאמין, או תשלה את עצמך שזה יטהר אותך ואת הליכוד בעיני מכפישי פייגלין. כשיגמרו אותו מנגנוני השמאל והתקשורת הם יפנו את האש כלפיך ות ת פ ל א -באותן הכפשות,הדלפות והשנאות. גם בתוך הליכוד יתגלו לך יותר חתרנים מפייגלין, זכור את ימי ממשלתך העצובים ואת לימור ליבנת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דמוקרטה עלק (ל''ת)

    ליאורה, 22/12/05 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נתניהו שוב חוזר על הטעויות שלו. (ל''ת)

    ליכוד אמיתי, 22/12/05 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא נראה לי שזה חוקתי הדבר הזה (ל''ת)

    המממממ, 22/12/05 00:13

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאתה צודק

      שופט עליון, 22/12/05 09:19

      כי בחוק מדובר על השעייה ל - 7 שנים של הזכות להיבחר, ולא יתכן שהזכות הזו תוגבל (במקרה שלנו ממניעים אלקטוראליים), על ידי מי שאינו מוסמך לכך.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ביבי, תפנים, אם יש ליכודניק אמיתי זה פייגלין ולא אתה (ל''ת)

    חבר ליכוד, 21/12/05 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בקשה קטנה מהכתב-

    א.ק., 21/12/05 23:06

    האם יש אפשרות להעביר לעורך את המשפט הבא לעריכה חוזרת, על מנת שיהיה בו רצף קוהרנטי של מילים?..

    תודה.


    ''מרכז הליכוד צפוי להתכנס ביום ראשון הקרוב, אבל בשל העובדה שכדי להכניס תיקון בחוקה יש להכינה ולהביאה לאישור מרכז הליכוד רק בעוד 14 יום. מהלך כזה ייאלץ את נתניהו להביא את התיקון בפני המרכז רק ב-4 לינואר, זאת בעוד שהמועד המתוכנן לפריימריז נקבע ליום קודם לכן, ה-4 בינואר. לכן פועל נתניהו לדחות את הפריימריז ל-9.''

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נתניהו, אכזבת!

    אברהם לוי, 21/12/05 23:06

    אתה מאכזב, עוד לא עברו יומיים מאז שנבחרת לראשות הליכוד, ואתה כבר רוקד ריקוד 'מה יפית' לפני התקשורת השמאלנית. זו בושה.
    אתה יכול לדרוש מאנשי מנהיגות יהודית ובצדק, שיצביעו ליכוד, אתה יכול לדרוש מהם, שיפעלו להצלחת הליכוד בבחירות הקרובות, ואגב הם יודעים טוב לעבוד בשטח. אבל אינך יכול להאשים אדם על פעילותו למען ארץ ישראל בימי הסכמי אוסלו, שגם אתה התנגדת להם.

    הגב לתגובה זו

    • ייסדרו לך שמונה מנדטים...

      ביבי תתכונן, 22/12/05 00:39

      העיקר הדמוקרטיה בתנועה, הליכוד זה רק שם, מח''ל זה רק אוסף אותיות, פייגלין - האתרוג של ''כהנא חי'' .

      ביבי - ביננו, מה אתה צריך את זה? סע לחו''ל, תשאיר את המדינה לפסיכים, תחזור כשיביאו את המשיח...

      הגב לתגובה זו

    • אוסלו?התנגדתי. וואי פלנטיישן?בצעתי

      ביבי, 22/12/05 00:57

      להחזיר שטחים? התנגדתי.
      להחזיר שטחים? החזרתי.

      בעד ההתנתקות- הצבעתי.
      כדי לזכות בליכוד- בשרון פגעתי.

      את קולות פייגלין מול שרון-קבלתי.
      פייגלין מפריע לקבל קולות-העפתי.

      כן, זה ביבי התותח!

      הגב לתגובה זו

    • איזו אכזבה- במקום להרחיק את אנשי שרון מהמרכז

      שרה.א, 22/12/05 01:15

      מנסה לטרפד הליך דמוקרטי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תתעסק עם שרון המושחת ובנו

    @ בנצי-א @, 21/12/05 23:01

    לפייגלין יש זכות לעמוד לבחירה דמוקרטית

    הגב לתגובה זו

    • בנצי ,מה שלומך ?להפתעתי, הפעם אני מסכימה איתך (ל''ת)

      שרה.א, 22/12/05 01:16

      הגב לתגובה זו

      • שרה לה. זה בנצי אחר שהוא טוען שהוא היחיד שגר בארץ היהודים

        בנצי א, 22/12/05 13:53

        או אולי אחד שמתחזה לבנצי א. והוא
        עומד על כך שהוא @@. והוא מזוהה עם הקיצונים ביותר בליכוד וימינה מפייגלין.

        הגב לתגובה זו

        • בנצילה,קיבלתי,וצחקתי ,חשבתי לתומי

          שרה.א, 22/12/05 14:09

          שהנה היגענו להסכמה על משהו.
          אני לא מזוהה עם הקיצוניים, כיוון שאני בעד פשרות ,אבל מאוכזבת על הוצאתו של פייגלין .
          כי חשוב לי יותר הדמוקרטיה ,מאשר מה התיקשורת חושבת.

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    נו באמת אדון ביבי. ומה עם כול הפרחחים והערסים השורצים במפלגתך

    בנצי א, 21/12/05 22:57

    ומה תעשה עם כול הערסים ואנשי העולם התחתון שהם הגורמים הדומיננטים במרכז הליכוד? אדון נתניהו! אם תתחיל לנקות את האורוות. לא ישארו לך ליכודניקים בשטח.

    הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא

      אלון, 22/12/05 08:05

      אם תשים לב, תראה שהתקנה מדברת על כל אדם שהיה בכלא מעל שלושה חודשים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הגם ביבי בנבלות?

    חשוך ימי בינימי, 21/12/05 22:55

    ''תיקון לחוקה'' שנועד למפרע כדי למנוע מאדם להתמודד בבחירות רק בגלל דיעותיו, אינו מבטא אלא מגמה פשיסטית דיקטטורית. מסתבר שביבי למד משהו משרון והוא אף עולה על מורו ורבו בשחיתות פוליטית.

    את רשימת הליכוד לכנסת צריכים להרכיב מתפקדי הליכוד. אפשר להביא בפניהם את העובדה שפייגלין הורשע בעניין ''זו ארצנו''ו, ומי שזה מפריע לו שלא יצביע פייגלין. אבל, מניעת ההתמודדות מלכתחילה בתרגילים כאלה מוכיחה שההיפך מדברי נתניהו הוא הנכון. הליכוד ממשיך להיות מפלגת הקומבינות והדילים המסריחים.

    אגב, בעיני הרשעתו של פייגלין בעניין ''זו ארצנו'' היא תעודת כבוד. הוא לא הורשע בשוחד או בקבלת דבר במרמה, כמו ''נבחרים אחרים'', אלא במאבק שאילו הצליח היה משאיר מאות ישראלים בחיים.

    ובכלל, דומה שכל הרשעה מבית משפט ישראלי (שחזקה עליו שכל פסקיו שקר וכזב) היא תעודת כבוד. אבל זה נושא אחר.

    הגב לתגובה זו

    • לפי החוק הזה, גם זאב ז'בוטינסקי לא היה יכול להתמודד

      קרני, 21/12/05 23:17

      הרי הוא ישב בכלא הבריטי.

      הגב לתגובה זו

      • גם שמיר ישב בכלא, ''גולי קניה'' הוגלו... (ל''ת)

        ונתניהו עמד על, 22/12/05 00:19

        הגב לתגובה זו

        • כולנו יודעים היטב שהנסיון של ביבי

          קול העם, 22/12/05 09:27

          לסלק את פייגלין מהליכוד, נועד לדבר אחד בלבד - לטעת בלב הבוחרים בבחירות הקרובות את האשלייה שהליכוד בראשות ביבי, לנדאו, מיכאל רצון, יתום, קרא, ויבנת - הוא תנועה של מרכז עם מעט ימין. והרי ברור כשמש שהחברה האלה גם אם יצמחו להם שערות על כפות ידיהם - לא יסכימו להגיע לפשרה של אמת על שטחי יהודה ושומרון, וכל פעם בתירץ אחר (הדדיות, חיסול הטרור, דמוקרטיה בחברה הפלשתינית...)

          הגב לתגובה זו

      • ומה עם שילנסקי והשילומים?

        יגאל כהן, 22/12/05 01:02

        יש לכם פשיסטוקרטיה של המורה לאזרחות מבית שאן.
        שוטה משטה בכם,שוטים.

        הגב לתגובה זו

      • זאב זבוטינסקי

        חיון, 22/12/05 07:19

        אדון קרני - תתחיל להתעשת ,איפה היית בשחילקו שכל

        הגב לתגובה זו

    • הצליחו במאבק

      המאבק הצליח, 22/12/05 00:04

      העלו את ביבי לשלטון. אחרי זה את ברק. קיבלנו חמש שנות טרור...
      לא יעזור לך לשכתב את ההיסטוריה, בין אוסלו למלון פארק קרו כאן כמה דברים. רק לכם נוח לזרוק הכל על אוסלו.בערך כמו ההסבר הנפלא שלכם שהקסאמים זה בגלל ההתנתקות...כאילו לא היו כאן קסאמים לפני חצי שנה.

      הגב לתגובה זו

      • ומי עודד את שיגור הקסאמים? רבין, פרס ושרון במעשיהם (ל''ת)

        לשמאלני מהודעת, 22/12/05 01:15

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      מוטי, 22/12/05 00:42

      הגב לתגובה זו

    • לבורים ועמי הארץ המסונוורים

      נקיון פוליטי, 22/12/05 01:44

      האם אין אתם מסוגלים לקלוט שאנחנו חיים במדינה ריבונית ורק החוק של מדינת ישראל חל עלינו?
      כל אלה שלחמו ונשפטו ע''י אויבי
      הרעיון הציוני, היו לוחמים בשלשלת
      ארוכה של גיבורי ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שגיאה מוסרית איומה

    מימי, 21/12/05 22:48

    אולי לגיטימי לנסות לנטרל את פייגלין, אבל יש לעשות זאת בדרך טהורה. כאן מנסה נתניהו לנצל את עונש המאסר שנגזר על פייגלין בידי משטר רבין הבולשביקי שניסה לחנוק את ההתנגדות הלגיטימית לאוסלו, התנגדות שניסתה לעצור את האסון שכולנו חווינו בחמש השנים האחרונות.
    בכך יכיר נתניהו בלגיטימיות של הטרור המשפטי השמאלני, שהופעל אז נגד פייגלין (תוך הפעלה ראשונה בהיסטוריה של ישראל של סעיף ההמרדה המנדטורי) ומחר יופעל נגד מישהו אחר.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו, אתה חייב לקרוא מה מימי כתבה כאן!!!! (ל''ת)

      ד''ר אורי ליפשיץ, 22/12/05 01:19

      הגב לתגובה זו

    • מה החרטה הזה

      שולץ, 22/12/05 07:15

      מה זאת אומרת - לנפנף את הפייגלינים או לא
      אם לנפנף אזי חזק ומהר ולא בלפלפיות

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם התיקון יהיה לכל מי שהורשע אף אחד לא יכנס לרשימה (ל''ת)

    ליכוד מושחת, 21/12/05 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Bibi the King

    Merry, 21/12/05 22:42

    Feiglin Out!!! .
    Mafdal is not Likoud!!!!!!
    Likoud is not the Mafia

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ביבי צפצף על כולם וקח את פייגלין איתך

    איש ימיני, 21/12/05 22:40

    תזכיר לאולמרט ובר און שבזכותו הם נכנסו לכנסת היוצאת
    אם תעיף אותו ישנם אחרים במנהיגות יהודית שיעשו את העבודה בשבילו

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הנואף שבוגד באשתו נתניהו

    יוסי, 21/12/05 22:37

    בא להטיף לנו מוסר? הוא מדבר על פושעים? גועל נפש לך הבייתה

    הגב לתגובה זו

    • מאז אני מחזיקה אותו על האצבע הקטנה., את הבעל הזה (ל''ת)

      ש. נ, 22/12/05 01:13

      הגב לתגובה זו

      • ואני מוסיף: הבוגדני, מוג הלב והפחדן הזה (ל''ת)

        המאהב, 22/12/05 09:30

        הגב לתגובה זו

    • והוא - נתניהו - הודה בשידור חי שהוא נואף (ל''ת)

      אז זה לא סוד!, 22/12/05 01:22

      הגב לתגובה זו

    • BBרוצה שמצביעי ליכוק יחשבו שהוא ימין,וגם יבינוהו שצריך להתמרכז (ל''ת)

      כביכול.=''תרגיל'', 22/12/05 17:02

      הגב לתגובה זו