• 89.

    נ נח נחמ נחמן הפדופיל ממאה שערים (ל''ת)

    רפי, 29/12/05 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    איזה חיות, גם הרב הזה וגם אלו שניסו להגן עליו

    מיטל, 29/12/05 16:55

    לא להאמין שאלו אנשים יראי אלוהים.
    חולי נפש חולים במוח חולים בנשמה

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לכל אלה שלא מאמינים לכתבה

    אסתי, 28/12/05 10:19

    אני בטוחה שמי שחושב שהכתבה לא נכונה הם או דתיים הדוקים שרוצים לתת שם טוב או חילוניים שלא מכירים את המערכת החרידית. נכון יש הרבה דברים יפים בדת אבל גם הרבה דברים שלא. משהו כתב שהאמא לא שמה לב ואני רוצה להגיד שהרבי ניצל את הכוח שיש בידו וההשפעה שיש לו על הילדים המסכנים לדברים רעים אך בית הם התנהגו רגיל.. חוץ מיונתן כפי שקראנו בכתבה וללאה כל הכבוד!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    טוב, אני יגיד את האמת

    האדמור, 27/12/05 12:33

    הסיבה שלא רציתי שיימסרו את הרבי למשטרה היא כדי שהרבי יתן לי סיבוב על כל הילדים שהוא שכב איתם.
    למה רק הוא? גם אני רוצה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    האדמור מפלצנורה וקהילת המתרוממים שלו (ל''ת)

    רפי, 26/12/05 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ללאה האם

    מא''ר, 26/12/05 22:50

    קראתי את הכתבה, והתרשמתי מאומץ הלב שלך, מהיכולת שלך לשנות את המציאות שלך ושל ילדייך. הייתי מאד רוצה ליצור איתך קשר, ייתכן שתמצאי דרכי דרך לעזור לילדייך.
    בברכה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    למעריצים של לאה

    מסופקת..., 26/12/05 10:50

    איך? איך אמא שחמישה ילדים שלה עברו התעללות לא שמה לב לכלום לפחות 10 שנים (לפי המסופר בכתבה)???
    מזעזע שילדים עוברים כאלה דברים וההורים שלהם לא רואים חריגות התנהגותיות.
    במקום בו אני גרה, החברה גם דתית, והיה לא מזמן מקרה מזעזע מאוד, אבל הפושע נעצר תוך פחות משנה, לא, לא בזכות גיסים ודודים, רק בזכות הורים שאכפת להם.
    אז לפני שאת בוכה על הרבי, תבכי על חוסר התקשורת שלך עם ילדייך!!!

    הגב לתגובה זו

    • הכתבה באמת מטעה

      באמת איך???, 26/12/05 12:41

      האמא נשעמעת כזו אכפתית ודואגת לילדים שלה, אבל תכל'ס היא לא שמה לב לדברים כאלה שקורים אצלה בבית. אז אולי דברים כאלה קורים, אבל אני במקום המשטרה הייתי חוקרת אם אין פה מקרה של הזנחה של ההורים

      הגב לתגובה זו

    • לא תמיד הסימנים כ''כ בולטים

      פסיכולוג, 27/12/05 13:21

      ויכול להיות שהיא לא ראתה אותם, אם כי כשמדובר בכ''כ הרבה ילדים אחד אחרי השני זה קצת מוזר. אבל אולי כשהקטנים חיקו את דפוסי ההתנהגות של הגדולים זה היה נראה לה נורמלי??

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    יש משהו מוזר בסיפור

    mosh, 26/12/05 04:36

    איך זה שהאדמו''ר לא הוזמן לחקירה במשטרה?
    ואיך זה שלא הוגשה תלונה כנגד ''יו''ר הוועד לטוהר המחנה'' (או משהו כזה)
    הרי יש פה נסיון לשיבוש הליכי חקירה ויש פה נסיון להסתרת פשע
    לא נשמע לכם מוזר?

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא תמוה

      אלי, 01/01/06 00:35

      מי יתלונן על אותו ''רב''?
      רק כדי להתלונן על הפדופיל הם היו צריכים להלחם עם כל העולם.

      נראה לך שמישהו יעיד נגד ה''רב''.
      אגב, הוא אינו אדמו''ר.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    לאה, חיזקי ואימצי, כל הכבוד לך (ל''ת)

    איש יהודי, 26/12/05 00:59

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למה לא שמענו על מעצר ומשפט

    תמהה, 25/12/05 18:59

    אין שמות של נאשמים או חיידר או אדמור.
    זה נראה סיפור מצוץ מהאצבע, למרות שיכול לקרות לכל אחד.

    הגב לתגובה זו

    • יש חסיון כי הם קטניים.

      ריקי, 25/12/05 19:19

      לצערי אני מאמינה שזה סיפור אמיתי.

      כל הכבוד ללאה האימא שמתמודדת גם עם הטרואמה של הילדים, וגם נגד כל המערכת החרדית הרקובה הזו.

      חזקי ואמצי.
      לאה אני חייבת ליצור איתך קשר דחוף אנא כתבי לי איך .

      הגב לתגובה זו

    • השבוע היה גזר הדין

      אלי, 01/01/06 00:36

      על הפדופיל נגזרו 15שנות מאסר בפועל (בהזדמנות זו נאחל לו עד 120)

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    לאה האימא- דחוףףףף

    ריקי, 25/12/05 18:16

    האם תוכלי ליצור איתי קשר דחוףףףףףףףףףףףף ???

    דרך האתר או דרך אחרת שנוכל להעביר לך את הכתובת שלי דחוף
    ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הישיבה צריכה לשלם פיצוי לילדים והוריהם

    יעל, 25/12/05 18:13

    מערכת החינוך הדתית כושלת פעם אחר פעם, בהגנה על חניכיה. כשמערכת מסובבת עצמה בכחש, ובחוקים סביבתיים, שאין להם שום קשר לקיום מצוות ולערכי דת. היא רקובה יותר מכל סביבה עברינית אחרת. לא פלא שהרבה עברינים מוצאים להם מפלט תחת הכיפה. הכבוד שנותנים לפעמים לרבנים, אין לו כל אחיזה במציאות. מה שהכי מפחיד. שכל המסגרות מגינות על אנסים ומכי נשים. כולל משמרות הצניעות הידועות לשימצה. אבל גם הרבנים לא מגינים על ילדים רכים.????????!!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מזה האדמור הזה אומר לא להגיד למישטרה וגם לא עושה כלום

    רעות מזוז, 25/12/05 16:59

    לדעתי צריך לשרוף ת'בנאדם הזה שעשה את זה לילדים האלה!!!
    ומי ששם לב ככה זה כל החרדים מרוב שאוסרים עליהם הכל הם ניהיים ככה!!
    הם יותר גרועים מערבים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לאה, אני מלמד וברצוני להציע תמיכה וסיוע מקצועי

    שמעון, 25/12/05 15:14

    קראתי את הכתבה והזדעזעתי עד לשד עצמותיי.
    ברצוני להעניק תמיכה לילדים הנפלאים הללו ואני מוכן להגיע אליהם מדי שבוע אחה''צ .
    האם זה שייך?

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כאשר כולם יהיו חילונים יפסקו כל הסטיות המיניות! שימו קץ לדת (ל''ת)

    תומאס מאן, 25/12/05 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סוף סוף חדר שגם מלמד ילדים

    ע', 24/12/05 22:42

    ונוצן לילדים ניסיון בחיים. אני כבר רושם את הילד שלי. מישהו יודע מה הכתובת שם?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כואב הלב

    ע', 24/12/05 22:39

    וגם כואב שזה לא נכנס לערוץ יהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    2 דברים

    ר., 24/12/05 21:48

    א. המחדל הכי גדול כאן הוא של מדינת ישראל. האם בטוח אין שום ''סעיף'' שמחייב את המדינה לממן טיפולים נפשיים למי שנפגעו במוסדות החינוך? אין ביטוח? משהו?

    ב. לכל מי ששואל איך זה יכול להיות שחרדי מתנהג ככה - כמו שכבר ענו, אותו דבר יכול לקרות בכל מקום. אז נכון שכשאדם שאמון על קיום תורה ומצוות מתגלה כמנוול, זה כואב פי כמה - ולכן המנוול הזה נקרא ''מחלל ה''' והעונש שלו הוא הרבה יותר קשה בגלל מה שהוא עשה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    סיפור אמיתי ? פורסם בעוד מקום חוץ מכאן ?

    מבקש לדעת !!!, 24/12/05 20:13

    לא הייתי בעינייני החדשות השבוע, האם הסיפור הזה פורסם בעוד מקום, איפה ומתי??
    זה ממש מקרה מזעזע, אבל למען ההגינות חייבים לשאול, איפה הוא עוד פורסם, על פי שני עדים יקום דבר !!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הרבי נגע בי=-שיקוף של מצב המדינה

    עינב, 24/12/05 12:26

    קראתי אתמול את הכתבה על הרבי ופשוט בכיתי! הצטמררתי. ואז באתי לכאן לחפש איפה אפשר להוציא את מה שיש בתוכי:
    הרבי אנס(!!) ילדים, האדמו''ר אומר לא לספר(!!)
    סעמקקק ילד בן שש יושב לי הרבי שהזין של הרבי תקוע לו בגרון במקום ללכת ולשחק בכדור כמו כולם?!
    מה נהיה?!
    צריכים לתלות את הרבי.
    והכי כואב=יש עוד המון כאלו.
    עוד יותר כואב=המגזר הדתי לא עושה כלום.
    לאן הלכה התמימות?! לאן נעלמו היושר?!
    אני מאוכזבת מהמדינה שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    קראתי ובכיתי

    Jeronimo, 24/12/05 02:11

    איך אפשר שתהייה כזו אכזריות וחולניות ומצד שני כזו אטימות ובורות?!?!
    איזו מין חברה חשוכה מימי הביניים היא החברה החרדית, פשוט גועל נפש! צריך לפרק את כל האוטונומיה דמיקולו שנוצרה בחברה הזו ולהשליט חוק וסדר, לעודד הורים לדבר.
    אלוהים ישמור, איזהאנשים מעוותים. משמרות הצניעות האלה מעוותים אף יותר מהמפלצת הזו שמנצלת את הילדים התמימים, כי הם מאפשרים לו להמשיך לבצע את מעשיו החולניים.
    קראתי ובכיתי. איך הורה חרדי יכול לשנוא את בניו במידה כזו שלא יתערב לטובתם, איך הוא יכול להיות כזה אטום ולא לקרוא למשטרה?

    הדת מעוררת בורות וזה מציף אותי בשנאה. הרבה הזה המשיך להתעלל גם אחרי שנאמר לאם שהו מתעלל, אתם קולטים כמה מקרים חולניים כאלה חוזרים על עצמם בחברה שמעודדת אטימות ובורות?

    איך אפשר להיות חרדי? איפה האלוהים שאמור להגן על החסידים הקטנים והתמימים שלכם?
    אלוהים לא אתכם, כי אתם טפשים, אין סיבה אחרת!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      לאה האם, 24/12/05 18:53

      צר לי יקירי שאלו מסקנותיך אכן יש בעיות בנושא הזה בציבור החרדי אבל בעלי אבא נפלא והלוואי וירבו כמותו כוונתי הייתה להראות את המצוקה ואכן רבה היא.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ליבדוק מה עים ילדים אחרים! ולהעניש את הרב וכל הרבנים סביבו על ...

    היכן השאר!, 24/12/05 00:12

    רשלנותם! וע''י כך תרומתם להמשך הפשעים הניתעבים!
    כל אשר העלימו עיין שותפים לא פחות בכל אונס!
    על החברה הישראלית ללחום בתופעות רשלניות (בעיקר בחברה הדתית) אשר בכך תורמות ישירות לפושעים דתיים לעלוז באין מפריע!
    ''כל הרשלן פושע''!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קראתי את הכתבה בעיתון. ממש מזעזע (ל''ת)

    ריטה, 23/12/05 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מירב בטיטו.אמרנו?

    אליהו, 23/12/05 20:50

    כל הכבוד לעיתונאית האמיצה שמידי שבוע היא מטיחה לנו את האמת בפרצוף.וטוב לגלות את פרצופינו האמיתי.לבוא ולהאשים אדם זה או אחר בכל הטירןף הזה-קצת שיטחי.הבעיה היא בנו-איך אנחנו כחברה שלכאורה נאורה מחלחלים דברים מהסוג הזה.גם הכתבה המבורכת הזו לא תסייע במאום-ברם היא תהיה לנו כמראה נבובה על חיינו הדלים

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ישר כוח-לאמא האמיצה..

    אירית, 23/12/05 18:38

    אני רק מתארת לעצמי,כמה כוחות נפש היתה האמא הנ''ל,לאגור-בחברה שלה-כדי לעשות מעשה אמיץ כזה....
    לאה-את אישה אמיצה ועשויה ללא חת....מחזקת את ידייך...ומאחלת לך כל טוב-וגם לילדיך

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    גיבורה ופסיכופט

    בן, 23/12/05 18:34

    לאמא לאבא ןלילדים
    חיזקו ואימצו עשיתם את הדבר הנכון

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יישר כוח לאם האמיצה !

    מרים, 23/12/05 18:16

    כל הכבוד לאם על שאספה את תעצומות נפשה ויצאה להגן על בניה !
    ולרב - פרסמו את שמו וקלונו ברבים !
    למען יראו וייראו !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    להוציא אותו להורג. (ל''ת)

    אודי, 23/12/05 18:13

    הגב לתגובה זו

    • למוציא להורג

      ש, 23/12/05 19:34

      תבדוק את האיזון שלך, ומה גרם לך לרצות להרוג את אותו מיסכן

      הגב לתגובה זו

      • he

        yoram, 23/12/05 23:26

        he ruine dthe life of the kids

        הגב לתגובה זו

      • הקורבן

        סתיו, 25/12/05 11:43

        אם יוציאו להורג אנסים ופדופילים לפחות הקורבנות שלהם לא יצטרכו לחיות עם המחשבה שיום אחד ככה במקרה ברחוב ...הם יתקלו במי שפגע בהם כול כך .....

        לא מעניין אותי לתקן את העולם כול שכן לחנך או לשקם את החולים האלו
        הקורבנות הם אלו שמענינים אותי
        כול השאר ....כבר רק סיפור עצוב

        הגב לתגובה זו

        • במקרה הזה

          יעקב, 01/01/06 00:39

          נחמן יצא מהכלא (בהנחה שיקבל שליש) עוד עשר שנים, סכוי טוב שהם כבר לא יזהו אותו ברחוב..

          הגב לתגובה זו

  • 61.

    איפה כל המתלהמים

    fifke, 23/12/05 18:06

    שתמיד קופצים ואומרים ''שהחינוך החרדי תורני'' הוא הכי טוב...?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      לאה האם, 24/12/05 19:25

      החינוך החרדי הוא טוב לו היו הולכים לפי כלליו אבל לצערינו אנו חיים בעולם מעוות שבמקום לטפל בדברים מסתירים אותם תודה לאה

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    העיקר

    אני שוב, 23/12/05 17:59

    אני רק מקווה שהרבי הזה יקבל בכלא את מה שמגיע לו - והוא יהיה פעם אחת בצד הנחדר.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עזרה!

    אלמוני, 23/12/05 17:41

    אני גם עברתי התעללות מינית מבן משפחה וההורים שלי לא רוצים להגיש תלונה. מה לעשות?

    הגב לתגובה זו

    • תתקשר למועצה לשלום הילד

      פזיתיה, 23/12/05 18:36

      או למרכז הסיוע לנפגעי/ות תקיפה מינית.

      אני בטוחה שתמצא את המספרים שלהם בגוגל או בדפי זהב, או 144.

      שם תקבל ייעוץ רציני ומקצועי, ואף אחד לא יחייב אותך להגיש תלונה בניגוד לרצונך. אתה יכול לפרוש את כל סיפורך, ועדיין זה יישמר בסוד כמקודם, ואיש לא יכריח אותך כך או אחרת. רק ייתנו לך את כל המידע כדי להחליט, ואולי גם קצת תמיכה ואוזן קשבת.

      הגב לתגובה זו

    • לאזור אומץ ולהתלונן

      שוטר, 23/12/05 18:50

      או בשירות הסוציאלי בעירך או בתחנת המשטרה הקרובה. אם לא תתלונן תנציח את הבעיה והיא רק תחריף כי המתעללים סופגים אומץ אם לא עוצרים אותם.
      בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

    • ל59 אם אתה תלמיד...

      נשמה, 23/12/05 23:39

      מספיק שתשתף את המורה היא כבר תעביר את זה הלאה לטיפולם של הגורמים הנכונים.
      יש את אגודת למינהם שמטפלות בתקיפה מינית .

      הנה לינק לאתר שמכיל מידע רב :
      http://www.macom.org.il/topic.asp

      הגב לתגובה זו

    • מהאם

      לאה האם, 24/12/05 18:56

      תפנה לטל וייסמן בן שחר עורך דין

      הגב לתגובה זו

    • תתקשר למשטרה -100 ותשאל למי לפנות

      איש יהודי, 26/12/05 00:57

      בהצלחה רבה
      חזק ואמץ

      הגב לתגובה זו

    • 1202

      מא''ר, 26/12/05 22:41

      התקשר למרכז סיוע לנפגעי תקיפה מינית 1202

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ONESH MAVET (ל''ת)

    uri, 23/12/05 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    גיבורה אמיתית ונבל מנובל (ל''ת)

    ירון, 23/12/05 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חזקי ואמצי לאה היקרה!

    אורית, 23/12/05 17:10

    סיפורך מעודד ומחזק אחרים במצבך לקום ולהתלונן. אסור לשתוק לפושעים כאלו. לדעתי החברה החרדית שאני נמצאת בתוכה צריכה להקיא מתוכה אנשים כאלו ולנדות אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לאה, חיזקי ואמצי, את אמא נהדרת (ל''ת)

    תלתל, 23/12/05 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    סדום ועמורה מה שהולך פה במדינה (ל''ת)

    מ, 23/12/05 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''אין רוצח חרדי''

    ''חרדי'', 23/12/05 16:53

    מאז קום המדינה לא היה רוצח חרדי.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. היו עשרות

      שוטר, 23/12/05 18:48

      רק שהעדה החרדית מסתירה את הגופות, מביאה לקבורה באישון לילה תוך שיתוף פעולה מלא עם חברה קדישא וגם לא מתלוננת במשטרה.
      אי אפשר למצוא רוצח חרדי אם אין תלונה ואין גופה.

      הגב לתגובה זו

    • לבן אדם

      ש, 23/12/05 20:14

      אין דחפים לרצוח, אבל יש לו צרכים מיניים,מי שמתעלם מהם, ולא מתעלם לאפיקים נורמליים, נפגע מכך.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חרמן אחול בלועה (ל''ת)

    mooch, 23/12/05 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם היה זה חילוני -

    תומר, 23/12/05 16:31

    היו צצים מיני צדיקים למיניהם שהיו טוענים בראש מורם שבמגזר החרדי והדתי אין דברים כאלו - המקרה הזה הוא עדות מובהקת לכך שהדבר אכן קורה ובגדול. הסיבה היחידה שאולי בגללה לא שומעים על זה הרבה היא בגלל טיוחים מסוג האדמורים וכל החבר'ה הטובים האלו... איזו צביעות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זוועה

    רותי, 23/12/05 16:22

    אני מקווה שיתעללו בו מינית בכלא

    הגב לתגובה זו

    • לחובבת זוועות

      a, 23/12/05 20:11

      מה יצא לך מזה?

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    התעללות בילדים של לאה

    אסייג יצחק, 23/12/05 16:16

    אני חושב שצריך להכניס את הרב
    לבית סוהר לכל שארית חיו.
    ולאה מאחל לך הרבה כח
    כל הכבוד.תמשיכי לשמור על הילדים
    שלכם ולא לפחד מהרבנים.


    תהיו חזקים

    הגב לתגובה זו

    • להכניס את האדמור יחד איתו (ל''ת)

      ניב, 23/12/05 19:02

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    העונש

    לוי, 23/12/05 15:50

    להרוג אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני יכול לאנוס ואף אחד לא יסגיר אותי

    פדופיל חרדי, 23/12/05 15:47

    מה שטוב אצלנו בחברה החרדית הוא שיש איסור להתלונן במשטרה כנגד פדופילים וסוטי מין,אז החברה החרדית היא גן עדן לסוטים.אני ממליץ לכל סוטי המין לחזור בתשובה כאילו ואז לחגוג חופשי בחיידר,בתלמודי תורה,בסמינרים ובישיבות.

    הגב לתגובה זו

    • ואיי באמת אחלה רעיון..

      מוט, 23/12/05 17:50

      אם בעדה החרדית זה מותר אז אני מצתרף.. מיום ראשון אני חוזר בתשובה והולך לחגוג על ילדים, יש לי אישור מהרב הראשי..

      הגב לתגובה זו

      • זה לא נכון מתלוננים והרבה

        רפי, 25/12/05 17:51

        אבל כמו בכל מקום ילדים שאינם נשמרים טוב נופלים קורבן להתעלוליות מיניות

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    רב איננו מעל החוק

    AVIVA, 23/12/05 15:37

    רב הוא סמכות מוסרית שמצווה להשמע לה בעניינים הלכתיים,בחינת ''אשר יורוך'',רק מה,הוא איננו מחליפו של הקב'ה עלי אדמות,וגם לא נציגו.
    השמעות לרבנים וקיום מצוות אינם חלופה לשכל ישר,מצפון,והגיון בריא.
    אם ילדך נאנס,עליך לפנות בדחיפות למשטרה ולהגיש תלונה.יש בזה ''לא תעמוד על דם ריעיך'' ו''דין רודף'',שהרי אותו פדופיל נאלח יאנוס עוד ילדים באם לא יושם מאחורי סורג ובריח,וסטייתו חשוכת מרפא.
    יש גם להפעיל את החקיקה כלפי הרבנים ,חקיקה הקובעת שמי שסייע להסתיר ראיות לפשע ולהשפיע על מתלונן שיחזור בו -דינו עונש כקצוב בחוק.רב איננו מעל החוק.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      לאה האם, 24/12/05 18:59

      אני אתך ותודה

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כמובן שכרגיל יטענו שהוא לא חרדי/דתי. והיתעלמותם הפושעת והתורמת לכך

    החינוך החרדי!, 23/12/05 15:36

    של כהני הדת והחברה החרדית מכאבם וסיבלם של ילדים ובני מישפחותיהם אשר נאנסים בידי חיות מטונפות אלו והחברה החרדית המגבה את הפושעים !
    אינני דתי, אך אני תיקוה שבבוא יום, אלהים יתן לפושעים אלו וכל הרבנים וילדייהם ובנותיהן (עוון הורים על ילדיהם) שלא פעלו לפחות נחרצות לחקור נושא זה ומיקרים דומים, לפחות סבל כפול ומוכפל. בשל הסבל שבמיקרים רבים יכול היה להימנע מילדים אחרים ומשפחותיהם!
    כמובן שכרגיל הם יטענו שהפושעים לא דתיים כי באופן אוטומתי כל פושע מחברתם לאחר ''ובלאת בררה!'' ''נגלתה ערוותו'' הופך ללא דתי!
    הדתיים הם חברה חולה ומחליאה (לא הדת ןלא אלוהים!) אשר בשם הדת רק שואפים לכח, כסף, ושליטה פושעת של קומץ ברבים ובני אדם טובים מכבדי אלוהים אשר ברובם אינם מיצטדקים ולובשים תחפושות או חובשים כיפות. להבדיל!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עבירות המין והפשע במיגזר החרדי

    המרן שרעבי נ.י, 23/12/05 15:36

    כמי שניצל מהעולם המעוות והטפילי של החרדים ברור לי שרק קצה הקרחון של ההתעללויות המיניות,הפשע והעבריינות החרדית נודע ומתפרסם.כל מעשי עברייני שעושים בעולם החילוני מתפרסם בתקשורת,רוב המכריע של מעשי העבריינות בחברה הדתית לא מתפרסם,לפיך יש אשליה בעולם החילוני והדתי שכביכול בעולם החילוני יש יותר עבריינות.זו טעות !יש פדופילים,סוטי מין,אנסים ,מתעללים והרבה לא פחות אם לא יותר בעולם הסיטרא אחרא הדתי.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תגידו, כל ''פ ס י כ י'' חילוני שדוחף ...

    אברהם, 23/12/05 15:35

    את היד שלו, גם מקבל כתבות ענק ?
    תודו, את הדתיים אתם אוהבים יותר !

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אצל החרדים לא תמיד מדווחים למשטרה, בגלל זה זה נראה שיש פחות. (ל''ת)

    אני, 23/12/05 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לסרס את הרב המאנייק

    מוישלה ליזרזון, 23/12/05 15:31

    יש אצל החרדים הרבה סטיות מיניות בגלל האיסור לקשרים נורמליים עם נשים.

    הגב לתגובה זו

    • תתעוררו למציאות-פחדנים!

      שאול, 23/12/05 20:10

      כל החברה נגועה בהתעלמות מהדחפים המיניים,זהו החטא הקדמון, שבגינו מאוחר יותר אנו מטפלים בסוטים.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה לא

    עמי, 23/12/05 15:31

    מגישים תלונה נגד האדמו''ר על סיוע לדבר עבירה או על שיבוש הליכי חקירה. כל חרדי צריך לחשוב מה עדיף: כבוד האדמו''ר או הילד שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מס' 3 מגיב בציניות וכולכם נפלתם ברשתו!

    איש חזון, 23/12/05 15:28

    אם הוא חרדי ושייך לזרם עליו מדובר
    ממתי הוא קורא את עיתון החילוניים?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה זה בדיוק אדמו''ר???

    סער, 23/12/05 15:19

    מצטער על ה''בורות'' אבל מה לעשות שבחיים לא שמעתי ת'מילה הזאת.
    תודה רבה למי שעונה לי.

    הגב לתגובה זו

    • סער היקר! זה קיצור של אדוננו, מורנו ורבנו - שם כבוד לרב (ל''ת)

      טלי, 23/12/05 17:44

      הגב לתגובה זו

      • תודה רבה לכולם. :) (ל''ת)

        סער, 23/12/05 20:46

        הגב לתגובה זו

    • אדונינו מורנו ורבנו ... (ל''ת)

      דור, 23/12/05 18:11

      הגב לתגובה זו

    • תשובה

      אדם, 23/12/05 20:06

      אחד שהצמידו לו תואר שיבהיר כמה הוא נעלה,אלוהים אי אפשר לקרוא לו,ומשיח גם נשמע יומרני,אז הלכו על משהו סולידי יותר האומר כי הוא אדוננו מורנו ורבנו.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הסיפור הזה מריח מצוץ מהאצבע (ל''ת)

    בולשיט!!, 23/12/05 15:18

    הגב לתגובה זו

    • נכון. וגם הרב היה ימני

      שלייקעס, 23/12/05 16:23

      והתקשורת סמולנית אז ברור שהסיפור מצוץ...

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    To Leah

    Avi, 23/12/05 15:17

    I am very proud of you. reading this story brought tears to my eyes. I was thinking on my daughter when reading your story and if that happened to my daughter that Rabbi would have broken bones before he got arrested.
    Your husband should be more involved in the kids life then what he is. he needs to get closer and spend time with them.
    you are a strong woman and pray for your kids that they will come out of this horror experience.

    I just hopr this rabbi gets to spend many years behinde bars

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פשוט נורא. זוועה.

    מזועזעת וקרועה, 23/12/05 15:16

    כל תנחומיי לאם האמיצה והנהדרת הזו, מי ייתן ויהיה לך המון כח להמשיך להתמודד עם זה, לאה. אני כל כך מצטערת בשבילך ומאחלת כל-טוב לך ולילדייך.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מצטערת אבל לא הגון לכנות כל מלמד בשם ''רב'' . זה נראה כהמצאה ספרותית (ל''ת)

    שמרית-קיבוץ מגל, 23/12/05 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בכל פעם שקורה מקרה כזה אז הדתיים אומרים שהוא לא רב

    ישראל, 23/12/05 15:08

    גם כאשר לפני כשלושה שבועות נחשפה פרשת החשד לאונס של הרב דהן מבאר שבע כתבו כאן דתיים שלא מדובר ברב.

    ובכן הרב דהן הוא רב מוסמך וידוע ורשום ברבנות הראשית.

    והנה שוב אני רואה כאן תגובות המנסות לטעון שהאיש איננו רב.

    זה לא משנה אם האיש רב או לא. מה שמשנה הוא שפשעי המין בחברה החרדית אינם פחותים מאותם פשעים בחברה החילונית.

    ההבדל הוא שבחברה החילונית מוקיעים את התופעה ומטפלים בה ואילו בחברה החרדית מסתירים, מדחיקים ומתכחשים למעשים ואפילו באלימות ואיומים. ככל שהחשוד בביצוע המעשים הוא אדם חשוב ומפורסם יותר כך חזקים יותר מאמצי ההכחשה וההסתרה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה הכל בגלל החינוך החילוני המופקר (ל''ת)

    יעקב, 23/12/05 15:01

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט אידיוט! (ל''ת)

      טליה, 23/12/05 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    נבלים ברשות התורה

    בריזון, 23/12/05 14:58

    פרזיטים פדופילים. משתמטים, בטלנים. גנבים. חיים על חשבון המדינה. עלוקות. סוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הרבנים הראשיים לישראל, מעניין מאד הכנסו

    רב בעילום שם, 23/12/05 14:51

    אני באמת מלא בוז לאותו ''רבי דוד'' שעשה מעשה נפשע ושצריך למצות איתו את הדין עדתום.
    אבל חבר'ה תביטו על שני הרבנים הראשיים לישראל של היום, ''מכובדינו'' הרב שלמה עמאר שאצלו בבית מכים ומרביצים ללא רחם לנער חטוף, והוא...''לא שמעתי... לא ראיתי... ישנתי...'' וכו' ובמקום שהפרקליטות תבקש לסלק אותו לאלתר מתפקידו לא עשו לו כלום ולא לאשו ובקרוב גם לא לבנו שבוודאי עם כמה עורכי דין מהשורה הראשונה יחולץ לשלום.
    אותו עמאר ''עורף'' את ראשיהם של הרבה רבנים שלא ''מתיישרים'' לפי הקו שלו וכבר אמר החכם מכל אדם ''אל תצדק הרבה'' ועמאר מצתדק ומתייפייף והכל כדי ''להסתיר'' את מידותיו המושחתות.
    ומה עם ''מיודעינו'' הרב יונה מצגר, האיש [סליחה על הביטוי] בהמה גסה, נהנתן, אוהב כסף [בבעלותו חצי בניין בשד' דוד המך 7 ת''א...מאיפה?} זולל וסובא, מואשם אף הוא ב''התעסקות עם נערים'' ומה קרה מאז? מ א ו מ ה, .
    עכשיו אתם כבר לא מתפלאים על כל אותם מלמדים.
    זוכרים את הדיין הרב פרדס שישב בבית סוהר על מעשים מגונים בנשים נשואות בבית הכנסת שלו.זוכרים את ראש הישיבה הרב חפוטא שעשה מעשים מגונים בתלמידיו והושעה
    ראשי התיבות של ''רשעים'' = רבותינו שלמה עמאר יונה מצגר. אכן פני הדור [כלומר פני המנהיגים] כפני הכלב.

    הגב לתגובה זו

    • thanks for telling us

      james, 23/12/05 17:31

      the truth\

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        לאה האם, 24/12/05 19:05

        אכן נכון כך גם ראש ממשלתינו הנאורה גם הוא לא שמע.לא ידע. מה עשה בנו עומרי

        הגב לתגובה זו

    • זאת תגובה לעניין!

      דלית, 24/12/05 22:12

      מזמן לא קראתי תגובה כזאת עניינית המפרטת את מעלליהם של נכבדי העם. המילה בושה מחווירה מול מעשיהם. מקומם של אלו מאחורי סורג ובריח וכל כך עצוב שאף אחד לא חוקר את מעשי הנוולות שלהם.
      כיצד זה ייתכן?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תמיד הייתי חרד מהחרדים שהם........

    אבו יסמין, 23/12/05 14:50

    אבי אבות כל החטאים שבעולם .

    הגב לתגובה זו

    • לא לשמוח !הסיפור הזה בולשיט.. (ל''ת)

      שחרחורי, 23/12/05 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    את מדהימה

    רחל, 23/12/05 14:49

    כמו שרה אמנו
    אל תיתיאשי אף פעם
    ה' ישלם שכרך!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לך לאה! תמיד ללכת למשטרה!

    חרדי, 23/12/05 14:45

    אני יהודי חרדי וחסידי ואני מזועזע מהסיפור.
    לצערנו יש סוטים גם בחברה שלנו, ומחובתנו לעשות הכל כדי לסלקם מתוכנו.
    אינני יכול להבין איך אדמו''ר הניח לאיש כזה להמשיך ללמד. זה פשוט לא מתקבל על הדעת!
    אני מכיר מקרים שהציבור החרדי העדיף לטפל בבעיה בלי לערב משטרה, אבל גם אז היה טיפול מיידי. איש מתועב כזה סולק לא רק מהמוסד אלא מהעיר ואף מהארץ. לכן אני לא מצליח להבין את הסיפור הזה.
    אבל שלא יובן שאני תומך בסגירת הסיפור בשקט. אני בהחלט חושב שחייבים ללכת למשטרה, ורק למשטרה. כי רק להם יש את הכלים לטפל בבעיה, לחקור ולהעמיד לדין, מה שאין לנו. משטרת הצניעות יכולה לאיים ולתת מכות, אבל מחר האיש יכול לעשות שוב את המעשים הנוראים. נבל כזה חייב לשבת בכלא!
    אני גם לא מתרגש מהטענות על חילול ה', כי אם לא עוקרים את הסוטים מתוכנו יהיה בסוף הרבה יותר חילול ה'. אדרבה, שהסיפור יתפוצץ ויהיו לסוטים המנוולים האלה בושות בכל העולם, וזה ירתיע אחרים מלפגוע בילדינו.
    ואת לאה, עשית את הדבר הנכון. חזקי ואמצי!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הסיפור שיקרי

    יוהאן, 23/12/05 14:24

    כל הסיפור הזה על ה''רבלה'' נראה שזו המצאה אחת גדולה כדי להשמיץ את החרדים. גם אם הסיפור נכון, אז ה''רב'' עבר על איסור שבתורה. ואולי הוא בכלל לא רב ?

    הגב לתגובה זו

    • תראה היום חדשות וכן דווח על זה

      המתנתק, 23/12/05 15:16

      ברשת ב' וכן הסיפור הזה נכון. תיצא מהבועה ותסתכל סביבך!

      הגב לתגובה זו

    • תודה יואן תישלך את ילדך אלי לחדר ללמוד תורה (ל''ת)

      רבלה דוד, 23/12/05 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    I had to Respond

    Cleopatra, 23/12/05 14:24

    It is 06:00AM here in Canada and I had to respond.

    Finally after many years in the planning Child Protection Centre is well functioning in Israel. I am a social worker who works in a Child Protection Centre system and is well aware of the situation and the implication when a child has been abuse sexually, emotionally and or physically. Apart from admiring the Orthodox woman strength and drive to bring this man to justice, I must say as one who is well aware of the child and family welfare system here in Canada, and in particularly in Manitoba, the offender tends always to receives better mental health services while in jail than the victims who are left hanging in the air for many months with no proper services. In many cases, the young vulnerable abuse victim does not receive the services in a timely fashion that she or he deserves such as individual and family counseling. Therefore, in this respect, Israel is not the only country in the western world that provides first and foremost mental health services to its offenders and leaves its young and innocent victims suffering and waiting for services indefinitely.

    הגב לתגובה זו

    • thanks for writing! (ל''ת)

      Thanks!, 23/12/05 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה קורה אצל הדתיים גם (ל''ת)

    חסוי, 23/12/05 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    Leah and her sons

    sara, 23/12/05 14:18

    Thank you for being so brave,

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאה יקרה ליבי יוצא אלייך כמה כואב לי (ל''ת)

    תמר, 23/12/05 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    3- אתה בן זונה פדופיל מאנייק לא

    מס' 3 כנס דחוף, 23/12/05 14:12

    פחות מהרב החולה הזה, אני מאחלת לך ולבנייך שיעברו כזאת התעללות כמו שהילדים המסכנים האלו עברו, רק זה חסר להם שיבוא בן זונה כמוך שיכחיש את הסבל שלהם, והלואי שתעבור אונס דומה בשביל שתבין את הכאב שילדים האלו עברו ולצערי מחכה להם דרך ארוכה לריפוי אם בכלל

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      לאה האם, 24/12/05 19:08

      תודה שהגבת במקומי ותודה לכל מי שמישתתף בשיברי לאה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש סוטי מין בכל מקום

    חיים, 23/12/05 14:07

    למה עושים עניין כל כך גדול מסוטים במגזר החרדי? הם נמצאים באותה כמות כמו במגזר החילוני, רק שאצלם הדברים נשמרים בחדרי חדרים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    to number 3

    me, 23/12/05 13:53

    do you try to hide something ?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    החברה החרדית היא טהורה!! מעולם לא ירים חרדי את איברו הזך כנגד רעהו (ל''ת)

    לוצי, 23/12/05 13:51

    הגב לתגובה זו

    • כן כן, תמשיכו לחלום...... (ל''ת)

      המתנתק, 23/12/05 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לאישה על האומץ

    Vitnir, 23/12/05 13:48

    לא כל אחד ילך להגיש תלונה במשטרה, בטח לא חרדים בגלל האופן המיוחד שלהם לטפל בבעיות מסוג זה בתוך המגזר. הם לא מכירים חיים אחרים והם יקשיבו לאדמור יותר ממה שיקשיבו לליבם שלהם - וחבל. חבל, כי אותו אדמור או רב גם הוא, רק בשר ודם, פגיע נתון לפיתויים - גם אם אסורים הם.

    אני כבר רואה את כל אותן תגובות מצתעקות מצד חרדים שטוענים שהתקשורת השמאלנית צולבת אותם. במקום לצעוק כ''כ הרבה בנסיון כושל לטטא מתחת לשטיח, הייתי מייעצת לציבור החרדי לפקוח עין. אי אפשר להיות זהיר מדיי...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    טוב מאוד שמעריב חושפים דברים כאלה (ל''ת)

    בטיטו-פריד, 23/12/05 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הצעה למימון

    מימון, 23/12/05 13:46

    יש לתבוע מהנאשם לשלם הוצאות טיפול לילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אגדה מזעזעת, אבל מי אמר שהיתה?

    ישראל, 23/12/05 13:40

    לא שמענו עליה ברשת ב', לא בחדשות ערוץ 2, לא במבט, וגם לא במעריב או ידיעות.
    גם השמות בדויים.
    אולי זה סתם סיפור מזעזע אבל מצוץ.
    אולי זו דרך להראות שלא רק אצלינו החילונים, סוטים, אונסים, גונבים, מכים ואפילו רוצחים.
    אנא, הוכחות.

    הגב לתגובה זו

    • תסתכל חדשות ב-8 ותראה! (ל''ת)

      המתנתק, 23/12/05 15:14

      הגב לתגובה זו

    • you are sick

      Ani, 23/12/05 16:00

      puke

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חבל שאין גזר דין מוות בישראל, צריך לשרוף אותו מול כל המדינה!!!!!!! (ל''ת)

    ישראל, 23/12/05 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ל3

    סוטי, 23/12/05 13:35

    זה לא שום שקר ולא שום כזב ובטח שלא עלילת דם, וזה לא פעם ראשונה שזה קורה, אין מה לעשות, שום חברה לא נקייה מסוררים ומטורפים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עם ישראל, מה יהיה לנו?

    אסף-חיים, 23/12/05 13:34

    חייבים לחזור בתשובה.
    אין זה אלא חילול ה' גדול.


    עליי להזכיר לחילוניים שמבינינו.
    כמו שאתם לא רוצים שנקרא לכל החילונים רוצחים בגלל שיש חילונים רוצחים, אתם אל תקראו לכל החרדים אנסים אם יש רב שאנס.
    סבבה?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כאדם חרדי

    דוד, 23/12/05 13:30

    לבי שבור ומרוסק על מקרה מזעזע זה ואין מילים בפי לתאר את גודל הזוועה ,לא נותר לי אלא להגיד שדקה אחרי הכעס הנורא והמוצדק שלכם, תימנעו מהכללות גסות על החרדים כקבוצה אלא תנהגו בשיקול דעת להבין שגם אצלנו יש את זה ואף אחד לא מכחיש ומצטדק , אבל זה לא יותר מצוי משאר חלקי החברה הישראלית ומי יתן שדברי המבויישים יתקבלו אצל חלקכם בהבנה ויתמעט חילול ה' הנורא. שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים להכליל

      Vitnir, 23/12/05 14:35

      רק רוצים שתתלוננו במשטרה ותטפלו בזה כדרך החוק, ולא כדרך האדמ''ור שיגונן על החלאות.

      הגב לתגובה זו

    • אצל החרדים מדובר כנראה בנורמה

      אזרח מזועזע, 23/12/05 14:36

      שמושתקת בקביעות. ממש כפי המקרים
      שהתגלו בכנסייה הקתולית.
      הדת היא שורש כל רע!!!


      הגב לתגובה זו

    • מבנינים ומקבלים וכועסים איתך (ל''ת)

      לסרס פדופילים, 23/12/05 15:00

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא בממסד הדתי

      ע.ב, 23/12/05 15:24

      סוטים היו יש ויהיו בכל העולם ובכל סוגי החברות.הבעיה במחנה הדתי היא הנסיונות ליפות ולטאטא כל סטיה מהנורמה אל מתחת לשטיח ולספר קבל עם ועידה כי מחננו נקי וטהור ,ולא היא.
      בוא ונהיה כנים.הדחף המיני הוא הדחף השני בעוצמתו אחרי דחף ההישרדות, ובגלל אורח החיים החברתי של החרדים,והאיסורים השונים הרי שקרוב לודאי שיש רבים שינסו לפרוק את הצרכים המיניים שלהם בצורה כל שהיא, ונסיונות הטיאטוא לא יפתרו את הבעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד למרכז!

    זוהר פרייברג, 23/12/05 13:27

    הם עושים עבודת קודש והרבי עושה חילול ה' גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לאה - את אמא נפלאה

    גליה, 23/12/05 13:27

    אני בטוחה שעשית את הדבר הנכון וגם אם לא תוכלי לשלוח את הילדים לטיפול הם זכו באמא אמיתית.
    חזקי ואימצי את וכל ילדיך.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      לאה האם, 24/12/05 19:13

      תודה לך הילדים מטופלים ויטופלו גם אם אצתרך למעור את ביתי לצורך העיניןלאה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    רוצה לדעת

    ליה, 23/12/05 13:25

    מיהו אותו אדמו''ר - מבחינתי הוא שותף לדבר עבירה וכך גם ראשי ''טוהר מחנינו'' שהשיחה עמם הוקלטה והורו לה שלא לפנות למשטרה. אלו אזרחי מדינת ישראל שנתנו ידם לדבר פשע ומקומם בכלא.

    לאה תהיי חזקה.
    כל מה שעשית - עשית נכון כדרך החוק ובודאי שכדרך התורה.
    אותם אנשים שהמשיכו לעצום עיניים בזמן שאנסו את הילדים שלך - וניסו למנוע ממך להתלונן, התורה רחוקה מליבם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כבר שנים

    רבקה, 23/12/05 13:25

    כבר שנים שאני עובדת בבית ספר לחינוך מיוחד יובלים ברמלה ואני רואה שם כמויות של התעללות נפשית פיזית ומינית לפחות כאן האיש נתפס ויענש שלא כמו אצלנו שכולם מגינים אחד על השני והתלמידים סובלים .והעולם לרבות התקשורת שוטק למרות שתלמיד שילם בחייו

    הגב לתגובה זו

    • אם את שותקת - את שותפה! (ל''ת)

      אור, 23/12/05 14:17

      הגב לתגובה זו

      • אור,

        שאול, 23/12/05 19:55

        את גם נהפכת לשותפה.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכל בגלל החינוך החילוני!

    פוקאצ'ה, 23/12/05 13:24

    אה רגע, הוא דתי :d

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סדום ועמורה.

    לא להאמין, 23/12/05 13:23

    האדמו''ר לא התרגש מידי מהמקרה. שלחו את הפדופיל לפסיכיאטר. הכל נשאר במשפחה. לאם אני מציעה לא למכור את הדירה. קודם כל קורת גג להגנה . טפלי בהם את . הם מבינים מה רע ומה טוב. אמא יקרה אל תמכרי את הדירה, אחרת תצטרכי עוד טיפול פסיכולוגי. בית זה הגנה וזה חשוב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק שאם תמכרי את הדירה

      לאמא לאה, 23/12/05 16:20

      תהיי חסרת אונים יותר!

      האם אין אפשרות לקבל טיפול נפשי בהתנדבות מבעלי מקצוע בדימוס?

      מה עם ארגוני הצדקה הנפלאים של החרדים, האם אינם יכולים לעזור גם במקרים כאלו?

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        לאה האם, 24/12/05 19:16

        לצערי הרב מאד את התמיכה מקבל ר דוד עולם מעוות לאה

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    שקר וכזב!! עלילת דם!!

    מנחם, 23/12/05 13:10

    בס''ד

    זוהי עלילת דם שיקרית שמעלילים על יהודים קדושים!

    אין אמת בסיפור! החברה החרדית נקייה מהתעללות מינית שנמצאת אך ורק אצל החילונים והגויים!!

    הגב לתגובה זו

    • כן בטח.. (ל''ת)

      מישהי, 23/12/05 13:27

      הגב לתגובה זו

    • למנחם תמשיך למכור שקרים....

      המתנתק, 23/12/05 13:35

      כולם יודעים שאצל החרדים הכל קורה בסוד. עובדה שמלא תוכניות טלוויזיה מראות את זה ומעטים מודים בהם כי יש להם ''גב''.
      זה לא בסדר ולא צודק, אחר-כך אתם אומרים איזה חינוך יש לנו, קודם כל תסתכלו טוב טוב עליכם ואז על אחרים. זה מה שקורה לאנשים שלא משיכילים דעת על-פני מישהו שבדרגה ''אחת'' מעליו מבחינה ''אלוהית''.
      וחוץ מזה מה הקשר ''עלילת דם''?!
      אתה בכלל יודע מה זה עלילת דם?!
      מה שאתה אומר שאמא עצמה רצחה ילדים נוצרים והשתמשה בדמה, זאתי בדיוק הכוונה שהייתה ב-1489-1492
      זה גרם לגירוש יהודי ספרד וגל אנטישמיות. ואתה קורא לעצמך יהודי?! חלאה!

      הגב לתגובה זו

    • החברה החרדית לא נקיה אבל אין ספק ש...

      אבשי, 23/12/05 13:38

      אין ספק שבחברה החילונית המצב הרבה יותר קשה ועצם זה שהביאו פה סיפור כל כך נדיר מהחברה החרדית לעומת מקרים רבים שקורים מדי יום ביומו אצל החילונים, מעיד על הסתה פרועה של הכתבים.
      וזה ראוי לגינוי

      הגב לתגובה זו

    • במקום לצעוק כ''כ חזק

      Vitnir, 23/12/05 13:44

      אולי תהיה ערני יותר כלפי הילדים שלך שמא חלילה מישהו פוגע בהם.

      הגב לתגובה זו

    • ממש (ל''ת)

      רויטל, 23/12/05 13:44

      הגב לתגובה זו

    • ..מפתיע משהו

      אביטל, 23/12/05 13:48

      החברה החרדית גם לא אמורה להגיע לאתרים כמו ''מעריב''

      הגב לתגובה זו

    • אולי תפסיק לעצום את העינים?

      ליבי, 23/12/05 13:49

      התשובה שלך בענין רק מוכיחה את הגב שאנשים מסוגך (עוצמי עינים) נותנים לאנסים, פדופילים וכד, במקום לתמוך במשפחה המסכנה הזאת, להושיט יד לאם האמיצה שלהם אתה טוען שזו עלילה? תתביש לך!!
      ועוד שאלה קטנה- מוזר לי בכלל שאתה מגיב פה - הרי האינטרנט זה דבר משוקץ ? לא? עוד חומר למחשבה...

      הגב לתגובה זו

    • כנראה גם אתה כזה

      אין, 23/12/05 14:03

      אתה רק מראה עד כמה נכונין הדברים בכתבה, כשיש סיפור כזה כואב עם ראיות והודאה של האשם אתה עוד מעיז להגיד את הדברים האלה??? אתה גרוע לא פחות מהרב הזה, ממש בושה!!!

      הגב לתגובה זו

    • To no. 3 - of course this Rabi is a tzadik

      David, 23/12/05 14:14

      No doubt that in your eyes such action by rabonim is commendable.
      Anyone who condemns this kind of behaviour is a jew hater and antisemite

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות גדולה ועוד איך יש התעללות אצלכם

      חסוי, 23/12/05 14:19

      זה מניסיון אישי

      הגב לתגובה זו

    • תשובה ל - 1

      רפי, 23/12/05 14:24

      במקום לכתוב שטויות כהרגלך, מוטב שתלך ותשמע את הדברים ישירות מפי הרב

      הגב לתגובה זו

    • Reality

      Kadosh, 23/12/05 14:26

      You have a choice - face reality and acknowledge it or ignore it and believe in what you want. A Jew who abuses children does not become a “holy person” just because he is a Jew. He is a sinner and should be sentenced severely. The police officers recorded his admission and you still say it did not happen? It is well know that the Haredi community has a higher than average sexual abuse cases which they try to hide. You are not helping by ignoring it.

      הגב לתגובה זו

    • It is happens a lot in Beni-Berak

      Menachem, 23/12/05 14:30

      It is very popular in the extrim ortodux.

      They are many Pedofile in this socity

      הגב לתגובה זו

    • אי אפשר לטעון בודאות שזה שקר

      עיתונאי קטן, 23/12/05 14:30

      כמו שאי אפשר להאמין. אלו עיתונאים שדבריהם חצי שקר (הגרוע משקר שלם)

      הגב לתגובה זו

    • מנחם חברי יש גם יש הרבה פחות אבל שקט (ל''ת)

      אברהם, 23/12/05 14:58

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל3 בגלל שכמותך נחרב בית המקדש...

      הזועמת, 23/12/05 15:19

      אני לא אתפלא אם מתחת לכיפל'ה שלך מסתתר פדופיל או אנס סידרתי.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    I am shocked

    Niv, 23/12/05 13:09

    This should not happen neither in the religious society, nor anywhere else. I am glad it was reported to the police, rather then being dealt with by the religious aothurities.

    הגב לתגובה זו

    • why are you so shocked ?

      David, 23/12/05 14:12

      What you hear with regard to the Haredi community is only the tip of the iceberg.
      This community have this habit of hiding this type of behaviour as they are far too keen to maintain their good reputations.
      If you want a prove, just read the reaction of no. 3
      If the family of the victim complains at the 'secular' police it will become an outcast!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לרבי. ''משכב זכר'' איסור חמור מאד.כל שכן פדופילייה. (ל''ת)

    זה לא רבי.אם, 23/12/05 12:26

    הגב לתגובה זו