• 50.

    ריבלין הכנסת נראת כפי שהיא נראת זה בגלל העובדה

    בנצי א, 22/12/05 14:18

    שיצורים מהסוג שלך נבחרו בה. ומי אלה היו בוחריכם? כול האבלים ושאר הבבונים שהם מוגדרים כמצביעי ליכוד. אודה ולא אבוש. כניראה שגם אני הייתי שייך לאותם האהבלים שהצביעו ליכוד. נכון שלא חסרים דפקטיבים במפלגות אחרות כגון. ש''ס על כול מושחתיה. והמפד''ל הקיצונית והפנאטית. ובמישור האישי גם לא חסרים יצורים תמהונים גם בעבודה ובשאר המפלגות האחרות...

    הגב לתגובה זו

    • נו אז מה עושים ???? (ל''ת)

      שרה.א, 22/12/05 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ריבלין ,כשאתה אומר,שהכנסת

    שרה.א, 22/12/05 13:57

    ''היא גם זו שקיבלה את אחת ההכרעות החשובות בתולדות הציונות ומנעה מלחמת אחים''.
    אולי היא מנעה בשלב זה עימות ,אך תרמה לניכור ושינאת אחים .
    הכנסת בהחלט מנעה מהעם להיות חלק מההחלטה וזאת ע''י סירוב למשאל עם.
    לדעת הרוב בעם (בבחירות ניווכח) הכנסת לא ייצגה אותנו ,וקיבלה את החלטתה בתכסיסנות ומניפולציות על מנת להשביע את רצונה של התיקשורת שברור במה ובמי היא תומכת

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רוצים חכי''ם טובים ? הרשימה בבקשה ...

    חיים ליכטיג, 22/12/05 10:40

    אלה שיבו אתמול במליאה במשך רוב היום :
    12 ח''כים מ''שינוי ''
    3 ח''כים מ ''שס''
    4 ח''כים מ'' מרץ''
    2 ח''כים מ'' אגודת ישראל ''
    4 ח''כים ערבים
    שאול יהלום מהמפד''ל

    לא היו חכי''ם מהליכוד ( איפה ביבי ,מיכי רצון ופנינה רוזנבלום ? ) , העבודה ( איפה סאלח טאריף? ) וקדימה ( איפה עומרי שרון ? ).

    אלה שהיו במליאה באו לעבוד - תחזירו אותםלכנסת ותראו שהבית הזה יכול להביא גם תועלת

    הגב לתגובה זו

    • צריך שינוי בפרופיל חברי הכנסת

      מאיר, 22/12/05 12:43

      לא עוד עסקנים פוליטיים .
      אין מה לעשות - כנסת זאת עבודת חקיקה , מה מצפים מאנשים עילגים וחסרי השכלה שיעסקו בחקיקה ? ( פנינה ר' , יחיאל חזן , אלי אפללו ודומיהם ).
      לעומתם יש בכנסת חברים חדשים יחסית ( לא וותיקים כמו חיים אורון , יהלום ומיקי איתן ) שתענוג לשמוע אותם ואת גישתם המקצועית לתחום החקיקה ( אהוד רצאבי , יובל שטייניץ , אבו וילן , רוני בראון , קולט אביטל )

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לרובי ריבלין שלום רב,

    מצביע ולא משפיע, 22/12/05 09:34

    מר ריבלין הנכבד.
    אתה צוחק עלינו? זהו לעג לרש:
    איך בדיוק אתה מציע שאנחנו נבחר ח''כים טובים יותר אם אתם שבויים בידי חברי מרכז מושחתים ורודפי ג'ובים?
    תנהיגו פריימריס פתוחים ואז נוכל לבחור ח''כים טובים.
    עד שלא שתעשו כך - תשכחו ממני.

    הגב לתגובה זו

    • ++צודק+++רוצים פריימריז, לבחירת ח''כ

      שרה.א, 22/12/05 13:17

      לא רוצים שחברי מרכז יצביעו עבורינו
      לרשימת המועמדים ,ולא רוצים את ההצגה המבזה המיתלווה לזה !!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ישראל כץ:שימו חמור בראש הליכוד והוא יבחר

    קפטיין אבו אמין, 22/12/05 08:56

    כבר אמר ישראל כץ שגם אם ישימו חמור ברשימת הליכוד הוא יבחר.ואכן שמו שם חמורים רבים והם נבחרו.אנשי בית שאן כבר שנים מצביעים עבור דוד לוי-מגיע להם ,שיאכלו מה שהם מבשלים.מי שמצביע ליכוד שלא יבכה אחר כך.

    הגב לתגובה זו

    • בראש הליכוד יש כבר חמור. (ל''ת)

      צופית, 23/12/05 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כשריבלין יושב ראש הכנסת מה יש לצפות מהשאר (ל''ת)

    דש, 22/12/05 05:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ריבלין : הם נבחרי המפלגות ולא נבחרי הציבור

    א.ש. נחשון, 22/12/05 00:12

    זוהי הבעיה הבסיסית !

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חברי כנסת טובים

    יוסף ממ, 21/12/05 22:39

    יושב ראש הכנסת אמר שאנחנו האזרחים בחרנו בחברי הכנסת הלא טובים.אז אני אומר שלא,אנחנו בחרנו במפלגה את חברי הכנסת בחרו חברי המרכז, אז אל תאשים אותנו מר ריבלין.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ריבלין שבר שיא עולמי בצביעות

    סופוקלס, 21/12/05 21:45

    כשבית המשפט העליון דרש להעמיד את חברי הכנסת הסורחים לדין וטען שיש פסול בדרך שבה ועדת הכנסת לא הסירה את החסינות (כפי שהמליץ היועץ המשפטי) ריבלין עמד בראש הלוחמים נגד בית המשפט העליון.

    כשחשין המליץ ששאול מופז לא יכול להתמודד לכנסת כי עוד לא עברה תקופת הצינון ריבלין קפץ בראש ואמר שזה לא מסמכותו (בסוף מופז לא התמודד בגלל החלטת בג''ץ, אבל בבזיון הזה השתתף באופן פעיל רובי ריבלין).

    כמעט כל חברי הכנסת הנאשמים בפלילים (או סתם אנשים בינוניים ומשמימים כמו ענבל גבריאלי) באים מהליכוד. האם רובי ריבלין מוכן לשנות את שיטת הבחירה ולהעביר אותה מהמרכז? כנראה שלא, אחרת הוא היה אומר ששיטת הבחירה במרכז הליכוד היא לא ראוייה.

    גם ההחלטה לחייב מפלגות גדולות בפריימריז נפלה אחרי שרובי ריבלין עיקב אותה לא מעט פעמים.

    חלק מכובד מהבזיון של הכנסת מגיע דווקא מכיוונו של רובי ריבלין, שהפך את התפקיד הממלכתי של יושב ראש הכנסת לתפקיד פוליטי מובהק, ודאג להכניס בכל טקס ממלכתי גם כמה משפטים נגד ההתנתקות או אמירות פוליטיות אחרות, למרות שמדובר בטקסים ממלכתיים ולא בכנסים פוליטיים.

    גם אני זוכר תמונות של רובי ריבלין מחוייך בבר מצוות של בנים של חברי מרכז ליכוד. מי ששוחה כל כך טוב ברפש של מרכז הליכוד לא יכול פתאום להיות נושא הדגל נגד רמת חברי הכנסת.

    כבודו גם הסביר בראיון בטלוויזיה שאסור לפסול את ענבל גבריאלי רק בגלל שדוד שלה מנהל בתי קזינו (ואני אומר שגם האדם הכי מטומטם במדינה יודע שהיא הפכה ממלצרית לחברת כנסת לא בגלל שהיא כל כך מוכשרת אלא בגלל שמישהו קנה בכסף את המושב שלה).

    הגב לתגובה זו

    • אין כל רע בקזינו

      דוד, 21/12/05 22:14

      כל עוד אתה יודע מה אתה עושה ולא מהמר מעל הראש.
      בארץ עשו לכם שטיפת מוח שקזינו זה דבר רע.
      ישראלים מוציאים מיליארדים על הימורים בסיני, באירופה, באטלנטיק סיטי או בלאס וגאס.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רק שיטת שתי מפלגות

    עמי, 21/12/05 21:31

    הגיע הזמן להקים גוש ימין וגוש שמאל, מי שמנצח שולט בשקט ארבע שנים בלי קואליציה ומתן בסתר. כל המפלגות הקטנות יחליטו אם הן מתמזגות עם הימין או השמאל. מי שפורש ממפלגה הולך הביתה, מחזיר את המנדט, לא מקים מפלגה, לא קדימה ולא אחורה.

    הגב לתגובה זו

    • זה בהחלט אפשרי 2 מפלגות גדולות אם יעלו את% החסימה ל15%

      בנצי א, 21/12/05 23:07

      רק העלאת % החסימה למעל 15%
      יתאפשר הדבר להקים 2 גושים גדולים ורק כך תוכל לקום ממשלה חזקה ויציבה בישראל ללא צורך בקואליציה.. ולדעתי זה מה שצריך להיות...

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ח''כים יותר טובים?

    כמו...פנינה, 21/12/05 21:25

    בושה וחרפה לבית מחוקקים שיושבים בו פנינה רוזנבלום ועמיר פרץ העילגים. בבית מחוקקים צריכים לשבת משפטנים ואקדמאים, לא בורים שבקושי סיימו עממי.
    הכנסת נהייתה שם דבר בעולם, אנשים בארה''ב רואים את שידורי הכנסת בארה''ב ברשת C-SPAN ולא מאמינים למראה עיניהם, הקללות, ניבולי הפה, כמעט מכות...והכל מתורגם סימולטנית לאנגלית.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ריבלין שכח להגיד שכמעט כל המושחתים הללו שעשו בושות באו מהליכוד!

    אזרח זועם, 21/12/05 21:04

    בעזרתו של מרכז הליכוד המושחת, שעומד גם עכשיו לבחור את חברי הכנסת של הליכוד. מושחתים נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ריבלין חצוף. מושחתי מרכז הליכוד (מפלגתו) בחרו ברוב המושחתים האלו! (ל''ת)

    מפוכח, 21/12/05 21:03

    הגב לתגובה זו

    • ''מפוכח'' ,את הטענות תפנה רק אליך

      שרה.א, 21/12/05 22:00

      אנחנו בחרנו את הנציגים שלנו,ולא ריבלין.
      אכן ניכנסו גורמים מושחתים למרכז הליכוד (גם נמצא במפלגת המערך)
      שרון הוא זה שהביא את החבורה הזאת, וזה ידוע ,רק שהתיקשורת משתפת איתו פעולה, מתוך רצון להשפיע שהליכוד לא יצליח.
      הם שמאלנים אינטרסנטיים ,ושרון בתכסיסיו שתיכנן בראש הקרימינלי שלו ,גם להצליח על חשבון הליכוד
      בקיצור ,בצורה ישרה והוגנת לא מצליחים להפיל את הימין (בישבילהם ימין קיצוני) אז עכשיו הנושא הכי מדובר ---השחיתות .

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם יוזם חוק הג'ובים הוא הח''כ המצטיין,הדבר אומר דרשני באשר הכנסת. (ל''ת)

    Julio, 21/12/05 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אריק תשאר בריא בבקשה או תפרוש לאלתר

    יוסי רעננה, 21/12/05 20:51

    באמת אריק תפרוש עכשיו או שתשאר לנו בריא כראש ממשלה ואל תשאיר אותנו עם פרס (מזרח תיכון חדש) אולמרט (הון ושלטון)דליה איציק(ארסית ממורמרת)חיים רמון(מלך הקומבינות)רוחמה+אפללו (נוסעים מתמידים) צחי הנגבי (בריון פוליטי)בר און (גס רוח ושקרו כרוני) מופז (רעב ללחם ותמיד מקבל פרוסה עבה) אם שכחתי מישהו מהמפלגה הוירטואלית של ''אבו עומרי'' אני מצער באמת אריק תשאר לנו בריא או תפרוש עכשיו ותחזיר את המנדט לליכוד
    בברכה יוסי רעננה

    הגב לתגובה זו

    • בלי שום קשר לבריאותו -בעזיבתו את הליכוד ,היה עליו להחזיר את המנדט

      שרה.א, 21/12/05 21:09

      הוא ושאר החבורה (חבורת חסמבה)
      לליכוד ,המפלגה שקיבלה את המנדט בבחירות האחרונות.

      הגב לתגובה זו

      • צודקת שרה.א לצערי הם לא חבורת חסמב''ה

        יוסי רעננה, 21/12/05 22:02

        לצערי הם לא חסמב''ה אלו חבורה ששלושה רבעים מהם לא היו מגיעים לכנסת הבאה ופשוט קפצו על הרכבת הנוסעת שבאמת לא תגיע רחוק הם יקבלו את המנדטים שלהם משינוי (שתעלם) קצת מהעבודה ואולי מנדט 2 מהליכוד לדעתי הם יסיימו עם פחות מעשרים מנדטים העבודה בסביבות ה 18 ונתניהו עם הליכוד כשלושים וחמישה
        בברכת חג אורים שמייח
        יוסי רעננה

        הגב לתגובה זו

        • יוסי ,קראתי להם חבורת חסמבה ,לאחר

          שרה.א, 21/12/05 22:36

          שאתמול , שמעתי את אולמרט אומר :
          ''לחבורה של שרון יש רק את אריק ''.
          מעלליו ותכסיסיו של אריק , מושכים את החבורה אחריו ,כמו בסיפורי חסמבה.
          אני מקווה שאתה צודק בנוגע לתוצאות
          ומקווה שאחורה לא תקבל גם את 20 המנדטים .
          ביי

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    לח''כ הליצן מירושלים

    שאול, 21/12/05 20:32

    רבלין בעצמו ליצן לא קטן.
    כל הקדנציה הוא עסק בעיקר בהגנה על כבודם של חברי הכנסת ובמלחמות של הגמדים מהכנסת מול הענקים בבית המשפט העליון.
    במקרה הזה אפשר בהחלט לומר שהנחתום מעיד על עיסתו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תגידו מה שתגידו

    איש ליבידיש, 21/12/05 20:27

    אבל החכ''ים הדתיים והערביים הכי מצדיקים ת'משכורת שלהם!!

    כל שאר הפוחלצים יונקים לנו כספי מסים!

    הציור השבועי: עזרו לג'קי למצוא את דוד לוי!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ריבלין מדבר הרבה מדיי

    דן, 21/12/05 19:07

    כשעתונאי שואל את מר ריבלין שאלה, עונה היו''ר הנכבד תשובה כל-כך ארוכה , לא מובנת ומעייפת

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תבחרו ח''כים שיביאו שלום ולא כמו ריבלין

    יהודה, 21/12/05 19:05

    ח''כים לאומנים-ימנים המטפחים התנחלויות במיליארדים עם דתיים פנאטים שונאי ערבים ומרחיקים את השלום רחוק רחוק, לא ראויים להבחר כי ימיטו אסון על המדינה, אולי מצד איראן וסוריה.
    יש לבחור בח''כים אוהבי ורודפי שלום הרחוקים מהחינוך בבית שקיבלו ריבלין, לבני, הנגבי, לימור, ביבי, נווה, האחימאירים, ודומיהם שינקו ארס ימני לאומני עוד מינקותם בבית.
    הם האסון של המדינה הזאת ולא הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כנסת הפכה למעדון מחפסי ומקבלי פרנסה והטובות בחינם ! (ל''ת)

    דוד, 21/12/05 18:12

    הגב לתגובה זו

    • ערבי גאה בעברית צחה

      האקדמיה העברית, 21/12/05 18:51

      שלום לדוד מלך ישראל ,
      כך כותבים מחפשי ,
      ואומרים טובות הנאה ,,
      אתה לא מתעסק בעיקר אלא בתפל - כל הכבוד לחברי הכנסת הערבים החרוצים והאקטיבים שגורמים לי להיות גאה במוסר עבודה גבוה שרוב אנשי המגזר ניחנים בו.
      בתקווה שזה ייתן לנו יותר נקודות זכות בראיונות ובמקומות עבודה , אולי נצליח בזה להוריד את אחוז האבטלה הגבוה מאד במגזר המקופח.

      הגב לתגובה זו

      • הח''כים הערביים דאגו למישהו אחר

        המתנתק, 21/12/05 18:56

        קוראים להם פלישתינאים, אני בטוח שהמפלגות הערביות יחלשו מכיוון שהם לא דואגים לערביי ארץ-ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • עזוב אותך מח''כים ערבים. יש מה להגיד על פעולתם,אך גם אתה (ל''ת)

        יודע., 21/12/05 19:00

        הגב לתגובה זו

      • אם כל הכבוד לר , דויד היתכוון להטבות

        שרה.א, 21/12/05 20:34

        ולא טובות הנאה =שוחת
        הטבות = בונוס נילווה לשכר

        היתרשמותי ,שדויד הוא יחסית נימצא מעט שנים בארץ וכול הכבוד לו שמצליח להתבטא ,וניתן להבין אותו וזה מה שחשוב

        אולי אתה רוצה להיות ערבי גאה, אבל בהחלט עם דימוי עצמי נמוך ,אחרת אין הסבר בהארות והערות שלך.

        אני מקווה שהבנת ,את מה שניסיתי להעביר לך , ואני מאחלת לך שתצליח בלימודים.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם יו''ר הכנסת אחד מהגרועים שהיה ! (ל''ת)

    דוד, 21/12/05 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ריבלין ביקש לבחור חבר כנסת אחר-טוב ממנו ! צודק ! (ל''ת)

    דוד, 21/12/05 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לפי מספר ההצעות והשאילתות ניתן לראות

    אנטישמאל, 21/12/05 17:52

    למי באמת אכפת מהציבור .. חבל שלחבריי הכנסת הערבים יותר אכפת
    וכמבון אריה אלדד שיאמר לזכותו.. אחד האנשים וחבריי הכנסת היותר חכמים ואכפתיים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא צודק רק מפגרים בוחרים ליכוד ואחורה (ל''ת)

    אבי ישראל, 21/12/05 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    האזרחים לא בוחרים

    מוטי, 21/12/05 17:37

    במפלגת קדימה הבחירה היא ע''י שרון . וזו המפלגה שהולכת להכניס חברי כנסת וודאיים מהקדנציה הנוכחית. כגון אפללו , רוחמה, בלולו, דליה, נגבי, רמון ועוד המון. איך יכולה להיות כאן בחירה ע''י העם. כנ''ל במרץ, בשינוי, בש''ס, במיעוטים, רק בליכוד ובעבודה הנבחרים יבחרו ע''י גוף גדול.''קדימה'' להגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תשובה לריבלין

    אחד העם, 21/12/05 17:31

    בכדי לבחור חברי כנסת איכותיים צריך אומץ פוליטי, למשל לחוקק חוק חדש שיאסור על כל חברי הכנסת הנוכחית להתמודד לכנסת הבאה,,כי לפי דבריך זאת היתה הכנסת הכי מושחתת שהיתה לנו מאז שהמציאו את הדבר המצחיק והכואב הזה,,
    העם רוצה נקיון יסודי עם 120 נציגים חדשים לגמרי,,,,בא נראה עם באמת אם אתם הפוליטיקאים שהביאו את המוסד הזה לשפל המדרגה תפנו את המשכן, ותתנו לאנשים איכותים להכנס למשכן ולנהל דמוקרטיה ישרה,,,אך זה לא יקרה כי מה שיש לנו היום במשכן זה פשע מאורגן....רות סוף מר ריבלין

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כולל אותך

    יוסי, 21/12/05 17:20

    הכוונה היא גם אליך, רובי

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בחירות אזוריות הן החלופה.העם בוחר. (ל''ת)

    גולדי, 21/12/05 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ריבלין לך תתלוצץ עם שרון

    משה לצובסקי, 21/12/05 17:03

    מה אתה מתעסק באיכות הכנסת. היום הכי חשוב זה להתלוצץ עם שרון. המצב כל כך מצחיק שכל היום מתלוצצים איתו ורק אתה פתאום מדבר על דברים רציניים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכנסת כמו הפרצוף של היושב ראש (ל''ת)

    מאיר, 21/12/05 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    האיש היחיד שהביא כבוד למוסד הזה

    יורם, 21/12/05 16:46

    בין כל האגרסקו והמוחות והבנים המושחתים והמבזים.
    איש אחד אמיתי שלא חייבים להסכים עם דעותיו אבל על ההגינות שניהל את הבית צריך לברכו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    העם ינהג כדברי ריבלין

    לא ליכודניק, 21/12/05 16:45

    המכה שמקבל הליכוד בסקרים מראה שמקשיבים לדברי ריבלין.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    היו''ר הכי פחות יעיל ונורמלי (ל''ת)

    שושי, 21/12/05 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ריבלין, הליצן של הכנסת מדבר!!

    תראו מי שמדבר, 21/12/05 16:40

    הרי ריבלין נכנס לכנסת הזו רק בזכות שרון והוא שכח את זה. הוא בכלל היה במקום לא ריאלי. עכשיו הוא הגרוע בחברי הכנסת מטיף לבית .חחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • גילוי נאות- רבלין ודוד לוי ,שיכנעו את נתניהו לקבל אותו כשר החקלאות

      שרה.א, 21/12/05 18:45

      אף אחד ,לא רצה את שרון ,במיוחד אלה שהיכירו אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה כל כך נורא

    cyrano, 21/12/05 16:38

    לראות בעיניים פקוחות את כל החמדנות הזאת, את כל רדיפת האמוק של כמעט כל הפוליטיקאים החלאות האלה אחרי הכסאות, ואחרי מה שהם מציעים להם ( שלמונים ושררה ), להבין עד כמה הם אטומים ללב העם, עד כמה אין דבר מאשר עובר עלינו שבאמת מזיז להם, חסרי טיפת אינטגריטי, טיפת ערכים, כלום, נאדה, גורנישט...
    אנשים רדודים שלא היית נותן להם לעבוד בקיוסק של פלאפל, באים , משמיצים אילו את אילו ...
    ...יש להם אוייב משותף '' ''ימני קיצוני, ימני פאנאטי הפייגלין הזה''..., היחידי שיש לו אידיאולוגיה, ''הפייגלין הזה'' מזכיר להם שיש עוד דבר בעולם שנקרא להיות בן אדם...
    אותם זה מכעיס, באיזו זכות הוא מעיז ''להתנשא'' מעליהם, מה הוא חושב לו , שהוא מורם מעם?....
    ''אם אנחנו חלאות שבחלאות '' אומרים הם, ...'' מה לו כי יתבדל מאיתנו, או שיהיה כמונו, או שנוציא אותו מחוץ לקונצנזוס, הוא פשוט לא לגיטימי, מה פתאום שהוא לא ירצה למכור נשמתו לשטן כמו כולנו, באיזו זכות הוא מרים את המסך מעל המראה ומציג לנו בעליל את אפסיותינו?'' ....
    '' פייגלין מחוץ לחוק, ימני קיצוני, ימני פאנאטי, חומניסט, רק אנחנו טובים, תביאו לנו עוד כמה מיליונים מהקופה הציבורית, תביאו את איילה חסון ובן כספית שנספר להם כמה אנחנו נהדרים, אנחנו רוצים שלום, שלום, שלום, ומצידנו שהעם יימק בעוני והקסאמים ימשיכו להתפוצץ בשדרות ובאשקלון, האנשים ימשיכו לההרג בפיגועים יום-יומיים, אנחנו נאורים, סמולים זיסניו, ואנחנו ניתן לחמ''סניקים מה שהם רק ירצו עד שיואילו לעשות איתנו שלום...
    ושיעלו לנו קצת את המשכורות , מה זה עוד כמה מיליונים מהקופה הציבורית ? ''...
    ''לנו מגיע ה-כ-ל , ישראל זה אנחנו''...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גדעון סער מצטיין? שאלה של טעם.

    דרור, 21/12/05 16:30

    במה הוא הצטיין? אשר למשפיע. דומני שיותר נכון לומר השפיע בלשון עבר. בולט? בלט. בלט מאוד. בלט לרעה.

    רובי, אשר לבקשתך שנבחר ח''כים טובים יותר. דומני שכבר עניתי לך על זה במקום אחר. אנחנו מאוד נשתדל.

    הגב לתגובה זו

    • רק גדעון סער יכול

      הגדעוני, 21/12/05 23:16

      לא יעזור לכם כלום.גדעון סער המנהיג הבא של הליכוד ומנהיג המדינה כולה בעתיד.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כדאי לצמצם את החכי''ם ל70. גם זה יותר מדי (ל''ת)

    מחמוד, 21/12/05 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו !

    וותיקי התק''מ, 21/12/05 16:22

    מר עמיר פרץ,יור המפלגה,

    קראנו בתדהמה את מכתבו של שמואל סעדיה לאהוד ברק,ואנו מבקשים כבר בתחילה להבהיר שבאם לא תבוא התנערות שלך מכך,הדבר יבוא לביטוי ביום הבחירות.

    מכתבו של אדון זה, מלא בגזענות פרועה כנגד האשכנזים בראשית ולאחר מכן כנגד אהוד ברק.
    לא לחינם הוא מזכיר את בקשת הסליחה בנתיבות.
    מדובר באדם חוצפן וגס רוח שהרשה לעצמו לכתוב על ברק מילים שאף אחד במדינה לא כתב !!!,

    אנו בחלקינו ליווינו את אהוד לא מעט שנים בחייו.
    ראינו מנהיג צבאי,לוחם אמיץ,שסיכן חייו למען חבריו ולמען המדינה לא פעם,אדם מבריק שהוליך קבוצות לוחמים לפעולות שרק הדימיון יפה להם,תוך חירוף נפש,דוגמא אישית,וכל מה שניתן לומר על מי שנושא את העיטורים הרבים ביותר בצהל.

    להזכירך,הוא מונה לרמטכל עי ממשלת הליכוד,לאורך כל הדרך טופח עי יצחק רבין זל,וסומן על ידו גם כמי שיוביל את הממשלה בעתיד,דבר שהתממש בניצחון גדול של המפלגהושל אהוד.

    לא עם כל דרכו של אהוד הסכמנו,אך לכתוב מכתב כזה,זוהי שיא בצביעות,שיא החוצפה,שיא הגזענות כלפי האשכנזים,שיא ההתבטאות כנגד מי שהיה לוחם מפואר,בן התנועה הקיבוצית,מפקד היחידה,רמטכל צהל,שר הביטחון,וראש הממשלה.

    אנו,לוחמי צהל לדורותיו,אלה שלקחו חלק במלחמות ישראל בקו הראשון,אלה שלקחו חלק בפעולות שהשתיקה יפה להם עדיין,דורשים את התנצלותו המלאה של האדם הזה,ואם לא יעשה כן,לסילוקו מהמפלגה !

    לא נעבור לסדר היום על מכתבו זה !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גורולובסקי האלוף - היכנסו

    אורי, 21/12/05 16:20

    מסתבר שבכל קנה מידה האיש הזה הוא אלוף העצלנים ולמעשה הפעילות שלו הייתה אפסית (למעט בתחום ההצבעות שם הוא בלט בכיוון ההפוך - הצביע יותר מדי).

    על מה בדיוק הוא מקבל משכורת של 35 אלף בחודש?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    היו''ר הגרוע ביותר בתולדות הכנסת

    בנצי א, 21/12/05 16:11

    רובי ריבלין יזכר כטיפוס הכי דוחה והכי נחס כיו''ר הכנסת מאז הקמת המדינה.
    אבל הוא לא אשם. אשמים החכי''ם הדפוקים שבחרו ביצור כזה ואשמים עוד יותר אותם האהבלים שבחרו במפלגה ש''אנשים'' מהסוג הזה כמו ריבלין חזן אפללו ועוד שאר החכי''ם האידיוטים שיובים בבית הנבחרים...

    הגב לתגובה זו

    • שטויות - היו''ר הטוב ביותר

      חגית, 21/12/05 16:48

      היו''ר שידע לנהל את חבורת המושחתים הזו ולא לתת לה לדרוך ולרמוס עוד את הנרמס כבר.
      איש חכם שידע לנווט בין הפוליטי והממלכתי.

      הגב לתגובה זו

      • מחזקת את עמדתך ,אכן אחד מהטובים שהיו לנו .

        שרה,א, 21/12/05 18:54

        איש של ארץ ישראל טרם היווסדה,
        מושרש בארץ ,עם נימוסים ודרך ארץ,
        בעל יכולת הבעה מהטובים שישנם,
        נהנת לשמוע את דעותיו ,גם אם לא תמיד הסכמתי איתו.
        מאמינה ביושרו ובאמינותו.

        הגב לתגובה זו

        • היו''ר הוא האחראי

          קדם, 21/12/05 21:19

          ''הפוסל במומו פוסל!
          אם הכנסת הזו כל כך גרועה, הרי שזו קודם כל אחריותו של היו''ר שלא השכיל לנהלה ביתר תבונה וביתר הצלחה!

          הגב לתגובה זו

          • טעות בידך , זה לא בית ספר ולא מקום פרטי שלו

            שרה.א, 21/12/05 22:43

            אין באפשרותו לעשות נו. נו .נו !!
            אלה ניבחרי העם ,ששלח אותם ,על מנת לייצג אותם.
            ולדאבון כולנו ,לא הישכלנו לבחור נכון את נציגינו.

            הגב לתגובה זו

            • שרה. הפעם אמרת נכון. ואני מסכים . (ל''ת)

              בנצי א, 22/12/05 10:08

              הגב לתגובה זו

            • בנצי -זה מסוכן , אנחנו מתחילים להסכים..... (ל''ת)

              שרה.א, 22/12/05 10:39

              הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך להקים אוהל ענק לכסות את הכנסת ולסים שלט כאן קירקס מדרנו בניהול

    דוד, 21/12/05 16:11

    רבלין רב ליצן ,(זה כל-כך נכון שזה מתחרז)
    ליצן בארץ המושחתים הפך את הכנסת למקום מצחין אני הייתי מתבייש להיכנס לשם שלא יחשבו עלי
    שאני מושחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ומה ידידיי חושבים!
    מחכה לתגובות.

    הגב לתגובה זו

    • דויד , נא לתת כבוד לבעל תפקיד , שקיבל אותה בזכות

      שרה.א, 21/12/05 21:48

      היבחרו ,בבחירות דמוקרטיות.
      אם יש ביקורת בונה ,מקובל, ואף רצוי
      להעלות אותה , אבל לא להכפיש בצורה או בשפה של '' רחוב''.
      בבחירות תיבחר את המועמדים הניראים לך.
      בכנסת יושבים הנציגים שאנו בחרנו .
      אם יש טענות , צריך להפנות אלינו

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לשרה.א

        דויד, 25/12/05 12:20

        ליצנים זה מיקצוע מכובד עכשיו חנוכה
        ובטוח שאפשר להציג בגני ילדים .

        לגבי אמירה על הכנסת ...מי אמר שזה כמו בית זונות?מאפיה?מושחתים ועוד....חברי כנסת!ואנשים אחרים מאוד מכובדים עוזי דיין לדוגמא מבקר המדינה .

        לגבי הנציגים שאנו בחרנו ...את תמימה לצערי זה נושא שהייתי שמח לספר לך....שיהיה לך יום ניפלא דויד.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    איך בדיוק אפשר לבחור אותם?!

    moshe, 21/12/05 16:01

    איך בדיוק אפשר לבחור אותם?!
    הרי בכל מפלגה יש מה שקרוי ''פריימריס'' ושם בוחרים את הטובים ואת המושחתים ביחד, אז איך בדיוק מסננים את המושחתים?
    פשוט כל מלפלגה מכניסה את המושחתים שלה לרשימות, ומישם לכנסת.
    אז אני שואל שוב-
    איך בדיוק אפשר לבחור אותם?!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תזכירו לי למה.....

    יעלה, 21/12/05 15:58

    תזכירו לי למה מהמסים שאני ואתם משלמים, נותנים משכורות לגורלובסקי, דוד לוי ועמרי שרון.
    אני מודה שאני לא הבנתי את זה.
    אם אנחנו היינו עובדים כמוהם במקומות העבודה שלנו, כבר מזמן היו מפטרים אותנו. לא?

    הגב לתגובה זו

    • מאותה סיבה ש...

      ניר, 21/12/05 16:32

      יש להם חסינות והם יכולים לעשות עבירות שאותנו היו מכניסים בגללן לכלא וגם לצחוק עלינו כל הדרך לבנק

      הגב לתגובה זו

      • אל תהיו תמימים (וכל הכבוד לח''כים שכן מבצעים את תפקידם)

        איל, 21/12/05 17:21

        מעטים הם חברי הכנסת שהגיעו לכנסת ממניעים אידאולוגים. הרוב רוצים משרה טובה, משכורת גבוהה, פנסיה מנופחת, חופשה ארוכה, ויעשו כמעט הכל כדי לזכות בזה. ואחרי זה? מה אכפת להם. אם המשכורת נכנסת לבנק ואם כבר אפשר להתהדר בתואר ח''כ, אז למה לעבוד בשביל זה? לשכה - יש? דובר-יש? הוצאות תקשורת-יש? אז למה לבזבז את הזמן על עבודה פרלמנטרית שלא בטוח שהם מסוגלים לבצע....
        וכל הכבוד לח''כים שכן מבצעים את עבודתם ומייצגים אותנו בנאמנות.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעניין...מפלגות הימין והערבים עם ההשגים הטובים ביותר. (ל''ת)

    אפרים, 21/12/05 15:56

    הגב לתגובה זו

    • אלה שבוער להם ואכפת להם (מימין ומשמאל) ולא הפרות השבעות שבמרכז (ל''ת)

      דינה, 21/12/05 17:24

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ריבלין תיפרוש זה ינקה את הכנסת (ל''ת)

    סמי, 21/12/05 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לריבלין -יש פתרונות חכמים -אתם מקובעים !

    א.ש. נחשון, 21/12/05 15:40

    אתה + חבריך רק בוכים ולא עושים כלום למיגור השחיתות וכנגד רמתם הנמוכה של חברי הכנסת.
    יש פתרונות אינטליגנטיים ואתם מסרבים להאזין. אני חושד שהמצב הקיים לא כל כך מפריע לכם... המכה שהליכוד מקבל זה רק חלק מתשובת העם הכואב.

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד לא אשם, בהישתלטות השחיתות בתוך המפלגה

      שרה.א, 21/12/05 19:05

      שנעשה בפרפקטיבה לטווח ארוך כדי להישתלט על מנת להכתיב ,וזה נעשה ע''י שרון.
      בשנה האחרונה היה ידוע שזה המצב,ולשמחת הרוב בכל זאת לא היצליח במשימתו ,אם היה מצליח והוא היה בטוח שהיבחר בתוך המרכז, לא היה עוזב.
      לכן הישתמש בכול מיני תכסיסים ונתן את ליטרת הבשר (היתנתקות) לשמאל
      ע''י זה מקבל את אהדת התיקשורת.
      ומצדיקים את עזיבתו, שלא יכול היה ...

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הכנסת, בין אם נאהב זאת או לא- משקפת נאמנה את פני העם. (ל''ת)

    המטיף, 21/12/05 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עוד אלוף

    מוטי לירון, 21/12/05 15:32

    מי הוא אלוף ההצבעות הכפולות?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ישראלי ניוז חשף את ריבלין כבר מזמן!

    ירון אבנרי, 21/12/05 15:22

    הוא הכי מושחת! שילך הביתה כבר....

    הגב לתגובה זו

    • ירון. אתה ++++ תת רמה ++++ (ל''ת)

      שרה.א, 21/12/05 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ומי גרם

    פקק תנועה, 21/12/05 15:21

    לשחיתיות במשק בתאגידים במקומות עבודה ובחברה הישראלית בכללותה?

    הגב לתגובה זו