• 92.

    קדימה לחווה של המשפחה המושחתת

    9, 22/12/05 12:13

    צחנת חבורת העבריינים פורשי הליכוד של קדימה השולטת במדינה, עולה על צחנת מפא''י ההיסטורית . אריק שרון שהצל על כהונתו לא חלף לחלוטין, שכן האשמות בדבר קבלת כספים לא כשרה מאיש העסקים סירילי קרן עדיין תלויות ועומדות מדובר ב21.000.000 מליון שקל ולא שכחנו פרשת האי היווני פרשת הכשרת הישוב פרשת מחיקת חובות חוות השקמים ופרשת בחירת בנו עומרי שרון לחבר כנסת
    בנו עומרי שרון שנחשב לאחד מיועציו הקרובים והמשפיעים של אביו, ב28 באוגוסט 2005 הוגש נגדו כתב אישום באשמת רישום כוזב במסמכי תאגיד, עדות שקר והפרת חוק מימון מפלגות הודה והורשע במסגרת עסקת טיעון.
    בערב חג הפסח החליט היועץ המשפטי לממשלה לסגור את התיק נגד ממלא מקום ראש הממשלה השר אהוד אולמרט בהקשר של פרשת האי היווני
    צחי הנגבי = ב־2003 מונה לשר לביטחון הפנים. כנגד המינוי הוגש בג''צ בטענה כי ריבוי הפרשיות בהן היה הנגבי מעורב (לטענת העותרים: הרשעה בתגרה במקום ציבורי, פרשת איסת''א, פרשת בר און - חברון, ופרשת ''דרך צלחה'') פוסלות אותו מלמלא את התפקיד. בג''צ דחה את העתירה בדצמבר החליטה המשטרה להמליץ לפרקליטות על העמדתו לדין
    קשה להחליט האם
    -אריק שרון – אולמרט--צחי הנגבי ועומרי ''המורשע הראשון'' ארבעת הנבחרים בתור המושחתים ביותר טהורים יותר מאשר השחקנים המרכזיים בפריימריז וההתפקדויות בעבודה
    אין הבדל כלל בין קדימה והמערך שתי מפלגות הנתמכות על ידי אילי הון,לא יושיעו אותנו ממראה בתי התמחוי הגדושים ותצלומי הזקנים המלקטים ירקות ופירות מרצפת השוק.
    הצעד החברתי היחיד שעשו פרס רמון ואיציק היה הצטרפותם למועדון החברתי המפוקפק הנקרא ''קדימה''. הצעד החברתי היחיד שעשתה רונית תירוש הייתה כשהזילה דמעות תנין בעת שפיטרה אלפי מורים - ועל זה כבר נאמר - ''עין בוחקת ועין דופקת''
    ראש ממשלה עם תסמונת דאון מבולבל לא בטוח בעצמו ומתרגש מאוד בקושי מדקלם תשובות לשאלות מוכנות מראש
    שרון חולה וזקן זקן מאוד חי על זמן שאול ולא בטוח שיהיה איתנו ביום שלמחוורת כל יום שהוא מתעורר נחשב לנס זה שרון שנראה אותו מדי יום שלא מאפשרים לו לדבר מעבר למחצית הדקה
    שרון שחבר לביילן לעמיר פרץ ולמפלגות הערביות כדי להתפרק מנכסים ללא כול תמורה
    נכסים שנכבשו עקב מלחמת אין ברירה שנכפתה עלינו ושילמנו בה בדם רב של מיטב חיילינו
    בחירה בשרון הימור מסוכן שימליך את עומרי העבריין שמתכוון לנהל את המדינה מתוך בית הסוהר
    הליכוד נבחרת החלומות נתניהו וסילבן שתי צעירים בריאים כריזמטיים ומשכילים שהוכיחו את עצמם להם יכולת להוביל את המדינה באחראיות לחוף מבטחים של שלום וביטחון המבוסס על מחוות הדדיות בנינו לבין הפלסטינים מבלי שיתפרקו מנכסים ללא כול תמורה נתניהו הוכיח את עצמו כראש ממשלה אחראי ומוצלח וכשר אוצר שהוציא את המדינה מצלילה לתוהו ואוהו כלכלי בזכותו יש יכולת היום
    לנהוג ברגישות וחמלה כלפי העניים והנצרכים וסילבן האדם הנפלא שאייש כל תפקיד בהצלחה מוחלטת
    דובר את כול השפות אנגלית צרפתית עברית וגם ערבית שפת שכינו הנחוצה לעשיית השלום מתוך הסתכלות בגובה העניים ללא התנשאות

    הבעיה שסדר היום החברתי הוא אמצעי לבחירתו של עמיר פרץ וסדר היום הביטחוני הוא אמצעי לבחירתו של שרון ומיד לאחר הבחירות כול הבוחרים יתאכזבו ופרץ ושרון לא יקיימו מאומה
    זולת ההתפרקות מנכסים ללא כל תמורה שהוסגו במלחמה עקובה בדם שנכפתה עלינו
    גם אני בעד שלום אבל שלום אמתי והדדי אני גם בעד סדר יום חברתי אבל מי יקיים ולו מעט מהאבטחות
    אני מאמין שהליכוד בראשות נתניהו יקיים את אבטחתו לכלכלה עם רגישות וחמלה
    שרון לא אומר מאומה זולת בר בר בר ברבר כך מברבר ללא תוכן חושב את הציבור לכבסים





    הגב לתגובה זו

  • 91.

    היידה ביבי

    אור, 21/12/05 19:32

    חי חי וקיים

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כל הכבוד לסילבן ונתניהו

    מוטי, 21/12/05 18:39

    כל הכבוד לסילבן שנשאר בתנועה למרות ההפסד - זה מצביע על אמינות.
    כל הכבוד לנתניהו על ההתייעצות באחרים - זה מצביע על בגרות ואחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בהצלחה!!! ולא לשכוח להעיף

    את גילה ואת, 21/12/05 17:32

    חזן ואת ענבל ואת גורלובסקי

    ולקדם את שטייניץ ואת סער ואת ארדן ועוד הרבה צעירים ומוכשרים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תפסיק לשקר העם לא מטומטם

    גינגי, 21/12/05 16:32

    לידיעת המנהיג החדש ישן של הליכוד השלום עם מצרים נעשה על ידי מנהיג בעל שיעור קומה ובזכות רוב המפלגות רודפות השלום ולא הליכוד בלבד!!!!
    התחלת עם השקרים וזריית החול בעיינים , אולי תעשה טובה לעם ישראל לך למקום אחר לזרות חול בעיינים אולי שם יש מי שיאמין לך.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    נתניהו- אל תלחץ, יש מזיקים יותר

    גמליאלי, 21/12/05 16:24

    אינני תומך בפייגלין, תמכתי בך, אבל פגיעה בפייגלין נראית לי טעות חמורה. הוא לא הזיק לליכוד כמו שרון (לא רק עכשו), הנגבי ופיזוזי מופז. לימור ליבנת, שכעת מדברת נגד פייגלין, היתה הקיצונית בממשלתך הקודמת והזיקה לך הרבה יותר. עושה רושם שאתה רוצה לרצות את המקטרגים עליך ועל הליכוד ובכך לא תועיל לעצמך. מוטב שתתרכז בשרון וביילין מאשר בפייגלין. השמאל, כולל הנשורת שלו בקדימה יחד עם עושי דברו בתקשורת השבויה ישפד אותך כמו שהוא משפד את פייגלין. זה רק ענין של סדר עדיפויות וחימום הקנה. זוהי שיטה מובהקת של ממשיכי הבולשביקים שבתוכנו שמי שאיננו ''שלנו'' הוא ריאקציונר שחור שגורלו נחרץ. לדגול במדינה ותרבות יהודית ומולדת בלתי מחולקת אינה בזויה יותר מהתכנית הנרקמת במחשך לחלק את ירושלים ולגרש יהודים. לכל היותר אפשר להגיד על פייגלין שכוונותיו רצויות, אך מעשו אינם רצויים. אני חושש שבפגיעה בפייגלין גם תאכל חזיר וגם תגורש מהעיר . עצתי לך ללמוד כדורסל. אם תעמוד איתן על רגליך תזכה בעבירת תוקף.

    הגב לתגובה זו

    • נהנתי לקרא את המסרים שניסית להעביר

      שרה,א, 21/12/05 20:43

      ובהחלט דעתך מקובלת עלי.
      אגב שמעתי ,שאולמרט הגיע לליכוד בדיל שעשה שרון עם פייגלין .
      אז לא רצו שאולמרט יחזור , ושרון התכססן היפעיל את פייגלין.
      מה דעתך ?

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    הטוקבקיסטים של נתניהו מפציצים כאן (ל''ת)

    יוסף, 21/12/05 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ביבי אדם פחדן, חסר עמוד שידרה.

    Metziuty, 21/12/05 15:54

    * האדם הזה מפחד לומר כי מדינת ישראל שייכת ליהודים.
    * האדם הזה מחפס באמצעות שלום דרך להכנס שוב בין רגליו של שרון, בהציעו לנציג שרון מקום שני מובטח.
    * האדם הזה מפחד מבבוני שרון שהושתלו בליכוד ע''י עמרי, ותמכו בסטיבן שלום.
    * האדם הזה מפחד מהמדיה, ומוכן ללכת בשבילם כנגד פייגלין השנוא על ידם, שאינו מוכן להתעלם מהיותו יהודי במדינת יהודים.

    לסיכום, ביבי אינו מנהיג פוליטי הוא אדם פחדן המתפתל בין דעותיהם של אחרים. לא כבוד ולא הדר לו.

    הגב לתגובה זו

    • תצביע למרזל ותעזוב אותנו (ל''ת)

      או שארד משלם לך, 21/12/05 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    שרון וקדימה=שמאל קיצוני

    יגאל כהן, 21/12/05 15:16

    אני לא יכול להאריך כעת ולהסביר כי יש לי אמא זקנה והיא גוססת
    אז אני חייב לבדוק עם יש הנחה בחברה קדישא לשמאלנים

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא רוצים ראש ממשלה נכה ופגוע מח.

    ויסגלס, 21/12/05 15:11

    כמה פשוט.
    רוצים ראש ממשלה בעל משקל נורמלי. בגיל נורמלי. נראה מצוין.
    מדבר מצוין. מתפקד מצוין. מבין בבטחון וכלכלה מצוין.
    מה עוד לא ברור פה .??

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    תמיד נתניהו זורע בדמעה ואחרים קוצרים ברנה

    כרמלי, 21/12/05 15:07

    פעם זה היה ברק שבא אחרי נתניהו והתרוצץ אחוז אמוק להציג את השגיו הכלכליים.
    עכשיו זה אולמרט שמשפריץ כלכלה כל חמש דקות כאילו הוא מבין על מה הוא מדבר.

    הגב לתגובה זו

    • כך היה עם בייגה ,שנחשב לשר האוצר הגרוע ביותר שהיה , אך חזר לאחר

      שרה.א, 21/12/05 20:59

      תקופת נתניהו ופתאום חל שיפור במאזן התשלומים של המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    יש נתניהו יש צמיחה

    טוביה, 21/12/05 15:04

    יש צמיחה יש עבודה.
    יש עבודה ...צריך ללכת לעבוד, במקום ללשכת העבודה או למפלגת העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בחרת שרון קבלת רמון

    גונן, 21/12/05 15:01

    למה מחביאים את רמון ?
    מה יש כל כך להסתיר ולהתביש בו ?
    הוא מבריח בוחרים ...מה?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בחרת שרון קבלת בראון

    מבין ענין, 21/12/05 14:58

    ומי זה בראון....צריך עוד לספר לכם ?
    עדיף שתשאלו את בעלי בתי הקזינו ברחבי אירופה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בלי ביבי המדינה היום הייתה למטה למטה (ל''ת)

    ליכוד יקח בגדול, 21/12/05 14:56

    הגב לתגובה זו

    • עברת מליברמן לביבי?

      יגאל כהן, 21/12/05 16:24

      לא אני לא מגדת עתידות.
      אבל שקוף שאתה הצבעת לליברמן.
      רבתם?

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    נתניהו צריך ליהיות ראש הממשלה

    דורי, 21/12/05 14:56

    נקודה !

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נתניהו כל הכבוד ובהצלחה. (ל''ת)

    איל, 21/12/05 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כן,כן, שקרן. תגיד כל מה שיקדם אותך. (ל''ת)

    משלם מיסים, 21/12/05 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    היום קראתי בידיעות אחרונות שביבי הבטיח לדוד לוי

    בנצי א, 21/12/05 14:09

    ביבי הבטיח לדוד לוי (תואם סלח שבאתי) להיות נשיא המדינה.
    עכשיו אני עוד לא החלטתי אם לצחוק או לבכות. איכססס.

    הגב לתגובה זו

    • דוד לוי מתאים מאד להיות נשיא (ל''ת)

      גלית, 21/12/05 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    איפה ישנם עוד עבדאים כמו האיש ההוא

    גילדנשטרן, 21/12/05 13:58

    האיש, שיחד עם אשתו, חמדו מתנות שהיו שייכות למדינה ועשו עיסקות מפוקפקות עם עמאדי - הוא יילחם בשחיתות. האיש שהביא חצי מדינה לחטט בפחי הזבל- הוא יילחם בעוני. האיש שחתר כל הזמן תחת שרון - הוא יביא לנו טוהר מידות. האיש, שלא מסוגל להגיע לאיזשהו שלום עם אשתו - הוא יביא לנו שלום עם הערבים. האיש, ששילב ידיים יחד עם גורלובסקי, חזן והגברת ההיא, בלומנטל - הוא ינקה לנו את האורוות. הצחקת אותנו, ביביהו, וגם עלבת בנו! מה, אתה חושב שעד כדי כך אנחנו מטומטמים? והאיש הזה, שמזלזל באינטליגנציה שלנו, רוצה להיות ראש ממשלה. נו, באמת, יש גבול. עד כאן. שב בשקט. שב במקומך. ואגב, יש רק איש אחד, פוליטיקאי אחד במדינה שיכול להכריז על מלחמה בשחיתות וקוראים לו יוסף שריד. רק הוא. ולא בגלל שהוא מהשמאל, זה בכלל לא רלוונטי, אלא בגלל שידיו נקיות. רק אנשים נקיים יכולים להילחם בזוהמה, שלמר ביביהו המתחסד יש בה חלק בלתי מבוטל. וידיו, נו, בואו נאמר בעדינות, לא ממש נקיות. ביי ביי, ביביהו. לך לך לימין הקיצוני. שם מקומך, בין פייגלין לליברמן, ועם עוזי לנדאו, החבר החדש שלך מאחור.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הצבעת ביבי - קבלת סילבן.....

    ורד, 21/12/05 13:52

    הצבעת סילבן - קבלת - ''קדימה לאחור''.
    ביבי- שוב ללא עמוד שדרה אידאולוגי?
    שוב הפחד לומר אני ימין גאה?
    שוב הפחד לומר:''קדימה לאחור''- זה שמאל קיצוני מגובה בתקשורת מגוייסת?
    מה הפחד מהדבקת הסטיגמות הנדושות והמגמתיות של עריקים ומושחתים שחברו לשמאל הקיצוני ?
    מה הפחד לעמוד על מצע הליכוד המקורי???
    היה פעם איש שאמר:
    '' הם מ-פ-ח-ד-י-ם ''!!!!!!
    מי מפחד היום ביבי?????
    ככה לא בונים ליכוד אמיתי , ככה לא מתימרים להנהיג מפלגת שלטון!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    העבריינים והערסים ישארו בליכוד. כי הם מצביעי ביבי (ל''ת)

    בנצי א, 21/12/05 13:49

    הגב לתגובה זו

    • +++הם בקדימה כי שם מקבלים ג'ובים+++ (ל''ת)

      שרה.א, 21/12/05 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא יעזור לכם : היום אפילו המכוניות

    אלכס, 21/12/05 13:46

    משמיעות ''בי-בי-בי-בי-בי'' !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זו אמורה להיותמפלגה דמוקרטית?! (ל''ת)

    אריאל, 21/12/05 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ביבי ילחם בשחיטות חחחחחחח פשוט קורע, גדול (ל''ת)

    דני, 21/12/05 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אל תתיחסו למחוממי מוח אשר הנצחון

    זאב, 21/12/05 13:43

    של ביבי גרם אף להם אירוע מוחי.
    הם מרגישים שהשיטה שלהם מפסיקה לעבוד.
    הם ייראו מה זה עלובים לקראת הבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • נכון הם בפניקה,הוכח גם שאריק היה מפסיד בפריימריז !! (ל''ת)

      שרה.א, 21/12/05 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הרי הוא אמר שהוא היה חייב לנהל

    מוקי, 21/12/05 13:40

    משא ומתן בגלל הממשלה של רבין.

    אז עכשיו הוא מנפנף בזה???

    הגב לתגובה זו

    • !!!!!!!! נא לדייק !!!!!!!!

      שרה.א, 21/12/05 14:38

      הוא לא אמר את זה , הוא רק אמר שהיה צריך לכבד הסכמים שרבין חתם עליהם : נסיגה ממספר ערים .
      נתניהו הסכים לעמוד באותם ההסכמים בתנאים שהוא הוסיף ,וזה השוני המשמעותי .

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אתם לא יודעים מיזה נתניהו - השקרן

    rut, 21/12/05 13:39

    איזה זיכרון קצר , אדם ללא חוט שידרה שאי אפשר להאמין לו וכל מילה שיוצאת מפיו מותאמת רק לצרכי בחירות, שום השקפת עולם אנושית, האינטרס שלו לטפח את האיליטות הכלכליות אחרי ששנים דרך על האיליטות האינטלקטואליות , כי הוא מפחד מאנשים חכמים, נתניהו הולך רק עם הכסף (חבר הכי קרוב של לב לבייב ופועל בעבורו ובעבור האליטות העשירות) , יש לסלקו וכמה שיותר מהר

    הגב לתגובה זו

    • נכון. נתניהו שקרן ובלתי אמין. והשורה התחתונה אומרת.

      בנצי א, 21/12/05 13:53

      נתניהו מלאך חבלה ומסוכן למדינה.
      ואת זה האבלים הבבונים לא קולטים.

      הגב לתגובה זו

      • ++++ רק נתניהו ++++++

        שרה.א, 21/12/05 14:56

        לא יעזור לכם .
        ובשורה התחתונה ,אתה אפס !!!!!! וכל מילה נוספת מיותרת .

        מי שקורא את מה שאתה מסוגל להביע מבין זאת !!!!

        הגב לתגובה זו

    • רק ביבי יכול

      ר., 21/12/05 14:30

      אין לך מושג על מה את כותבת ו...........חושבת, הרי זה לא המחשבה העצמאית שלך, הכל פועל יוצא של ''שטיפות המוח'' של גורמים אינטרסנטים באמצעות התקשורת המגויסת. נתניהו היה ועודנו פוליטיקאי הכי מושמץ במדינה מזה כעשור, אך למרות הכל , עומד ביבי איתן מול משמיציו כולל גם אותך, כי יש לו מטרה, יש לו אידיאולגיה ונתניהו ינצח!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שקרניהו מכר את נכסי המדינה

    דן למדן, 21/12/05 13:38

    למשפחות ההון.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הליכוד הביא שלום?

    אייל, 21/12/05 13:35

    לפי הזכור מי שמנסה להביא שלום זה שרון, ואילו ביבי וחבריו רק עשו לו את המוות, על ידי שחיתות, לעשות דווקא כמו ילדים בגן וללכלך,
    אבל לביבי יש זיכרון קצר, קצר מדי והוא שוכח מהיכן בא, מי בחר בשבילו ובשביל מה הוא כאן

    הגב לתגובה זו

    • בוודאות ,יש לך בעייה עם הזיכרון -

      שרה.א, 21/12/05 14:12

      שרון ,לא מנסה להביא שלום ,נהפוך הוא , הוא מעוניין להוכיח לעולם שהוא מחזיר שטחים באופן חד צדדי ,ללא תמורה , לא מעוניין להיפגש עם אף אחד ,ומחכה (שם להם מלכודת) לאירוע שיוביל למלחמה - זהו אריק !
      את השחיתות הביא לליכוד אריק וכנופייתו ,בניסיונותיו ,שיהיה לו מספיק כוח בתוך התנועה ,כדי למנוע מנתניהו לחזור . והוא לא היצליח .
      מי שנתן בהתחלה תפקיד לשרון בתוך התנועה זה נתניהו , באותם זמנים לא, לא , לא רצו אותו בתנועה ,כיוון שלא האמינו לא שהשתנה,(עוד מתקופת שירותו בצבא ,הוא היה ידוע ,כשקרן ,מניפולטור ותכסיסן) אנחנו יודעים שהוא ניסה להיתקבל במספר מפלגות ,ולא ולא רצו אותו.
      וכול הסיפור'' שעשו לו את המוות''
      זה חלק מהתכסיסנות שלו.
      הוא פשוט לא היה מוכן לקבל את דעת הרוב . מה מי יעז להגיד לו ..''
      הוא ידע שאם ישאר בליכוד ,בבחירות בפרימייז למרות כנופייתו והשחיתות
      לא יצליח להיבחר , וזאת הסיבה לכול ההיתנהלות שלו ,כול השאר ספינים שהפריח ואתה לא היחיד שאוכל אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני חוזר לליכוד

    רק הליכוד יכול, 21/12/05 13:32

    ביבי הוא תותח. הפוליטיקאי הכי מוכשר שיש לנו במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • תחזור ותשאיר אותנו לבד.

      דן, 21/12/05 13:41

      שני קריצות , גיהוק , מכה עם היד על השולחן מבט חודר...
      וכבר שכחת שב1998 כמעט סגרו את המדינה .

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    נתניהו טוב לשרה והשרצים שלהם (ל''ת)

    ט.ס., 21/12/05 13:32

    הגב לתגובה זו

    • חוצפה שמאפשרים תגובה ברמת פיגור

      שרה.א, 21/12/05 14:44

      שרץ בחיים לא תהיה מעבר לזה!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    פייגלין מחכה לביבי (ל''ת)

    ט.ס., 21/12/05 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מילחמה בעוני ? שנתניהו יצר (ל''ת)

    בועז, 21/12/05 13:30

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו לבלבל את המח!

      שנאת חינם, 21/12/05 13:45

      אני חושבת שביבי פושע נגד העם היהודי, אך לא בנושא הכלכלי.
      אין זו הפעם הראשונה שביבי מציל את המשק הישראלי מקריסה.
      מישהו חושב שהאיטלקים הזמינו אותו בגלל העינים היפות שלו?
      ידוע מזמן, שהשמאל יודע רק להרוס. אצל ביבי יש עוד ניצוץ של משפחת נתניהו, כלומר של ה''ימין'' היודע לבנות.
      אתם חושבים ששרון היה מפקיד תיק חשוב כמו תיק האוצר בידי ביבי, שנוא נפשו, אילולא הצטרך אותו כאויר לנשמת המדינה הקורסת?
      רבים הצביעו לביבי, ולא בפעם הראשונה, בגלל השנאה החולנית של השמאל אליו. הוא ביצע פשעים נגד העם היהודי, כדי למצוא חן בעיני השמאל, אך לא הצליח.
      והאידיוט ימשיך בביצוע הפשעים, אך לעולם לא יהיה אהוב על שונאי ישראל כרוניים.
      ואנחנו נשלם! גם בכלכלה! כי הכל הולך, תרתי משמע, ביחד.
      מדינה הולכת לאבדון, ופשוט, מגיע לה!

      הגב לתגובה זו

      • תגידי ,את יודעת על מה את מדברת ?????????????..

        שרה,א, 21/12/05 14:51

        על איזה פשעים הוא מואשם ,תסבירי ונמקי ,
        בגלל טיפוסים כמוך ,כך נראית המדינה וכך הוקמה קדימה. אנשים מושחתים ,ללא מוסר מינימלי.,משקרים
        ועוד מאמינים לשקרים שלהם .
        כל בר דעת מבין ,ובבחירות ניווכח !!!

        הגב לתגובה זו

    • רווחה נובעת מעושר ולא מחיסול עשירים (ל''ת)

      soj, 21/12/05 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה בסדר חמודים תמשיכו להסית והליכוד רק יגדל... (ל''ת)

    הסטוריון שזוכר, 21/12/05 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ובקרוב מאוד תהיה נטישה גדולה של פעילי קדימה לליכוד (ל''ת)

    בקרוב מאוד, 21/12/05 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ביבי- שים לב למי קוראים מורדים- לאותם שדרשו משרון לקיים את הבטחתו

    המטיף, 21/12/05 13:18

    ולכבד רצון מצביעי הליכוד. למי קוראים ימין קיצוני- למפלגה היחידה שהביאה שלום אמת לישראל. אבל למה ניתן לצפות מכל אלה שתמכו במהלך הדיקטטורי של גירוש יהודי גוש קטיף? ביבי- אל תשכח את דברי עוזי ארד על חילופי שטחים ואוכלוסין- זו הדרך לפיתרון כולל וצודק שגם יביא לך את קולות הבוחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ביבי יעשה אמריקה בארץ! (ל''ת)

    מאפיות לונצואלה, 21/12/05 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ההתנהגות

    לוי, 21/12/05 13:07

    ביבי למד משרון לסלק את המתנגדים. כך דרך כל דיקטטור. את השלום שומעים היטב באשקלון. עוד שלום נוסף וישמעו אותו ברחובות והלאה עד ''עד הלום'' ובהמשך לא לפתוח פה.רק נבחר וכבר איכזב.

    הגב לתגובה זו

    • להיפך - המתנגדים זרקו את שרון (ל''ת)

      זרקו גם 30 מנדט, 21/12/05 13:17

      הגב לתגובה זו

      • זרקו את הזבל בה' הידיעה ולא מעבר לזה (ל''ת)

        שרה.א, 21/12/05 14:59

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    ביבי יודע שפייגלין צודק והוא מפחד

    אורי, 21/12/05 13:06

    מהרגע שהציבור יבין זאת גםץ

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מי עשה שלום עם מצרים?

    שפירא, 21/12/05 13:05

    לא הליכוד עשה את הסכם השלום עם מצרים. בגין עשה זאת. ועם כל הכבוד לנתניהו , ואין לי אליו כבוד, הוא עדין רחוק מבגין.

    הגב לתגובה זו

    • ומי הביא לפרישתו של בגין ???????

      שרה.א, 21/12/05 14:27

      אולי גם נתניהו ?
      על פי כל השקרים ושיכתוב ההיסטוריה ,אולי יתחילו להאמין גם בזה.
      את השלום עם מצרים עשה בגין בתמיכת הליכוד, הבנת ?
      הוא לא הלך כנגד הסיעה שלו !!!!!!!!!
      ולגבי נתניהו ,אכן הוא לא בגין ,אך העתיד יקבע לגבי גודל אישיותו לטובה או לא.
      לעניות דעתי ,למרות שיש כאלה כמוך ,שלא רוחשים לו כבוד ,אני מעריכה שאין היום בפוליטיקה אדם בשיעור קומתו ואולי חבל ,אבל זה מה שיש.
      בנוגע לשרון ,הוא האדם הכי שפל שהיה אי פעם בפוליטיקה (וזאת בלשון מתונה ) ,הוא הביא את העם והממשלה לעברי פי פחת .

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    צאו מהמזרחנות

    SOJ, 21/12/05 13:02

    רבים מידי בין יוצאי מזרח אירופה והמזרחיים האחרים עדיין מפנטזים על עולם חדש וצודק, שלום ע''י נסיגה ואשליות אחרות שהביאו רק רע לכל עם שהלך אחריהם.
    רק מעטים מבני תרבות המערב מוכנים
    להשאר בארץ-ביבי אחד מהם.
    חבקו אותו ותפסיקו לשנוא עושר והצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ליכוד יהודים טרינספר-ליכוד יתרסק!! דבר לא יעזור לכם..

    ממשלת השמאל, 21/12/05 13:02

    בשביל ג'ובים יהודים גירשתם.
    לאנשים שמוכנים למכור את עצמם אנחנו לא מצביעים.
    לא נשכח ולא נסלח.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קיצוניים=שמאלנים

    משה, 21/12/05 13:02

    בכל מדינה מתוקנת, אלו שרוצים למסור חלקי מולדת לאויב המאיים עליהם היו נחשבים כקיצוניים ובוגדים ואלו המסרבים להיכנע היו נחשבים כפטריוטים.

    רק במדינת חלם-ישראל, מועמד לראש ממשלה היה מתגאה בזה שמסר חצי השטח שהחזיקה מדינתו, כולל שדות נפט ושדות תעופה, וחלקי ערים בלב ליבה של המדינה לאויב שעדיין נמצא במלחמה איתנו עשרות שנים לאחר מכן ומכריז בגלויי על רצונם להשמיד אותנו.

    השמאלנים הפאשיסטים השולטים היום בבג''ץ ובתקשורת רוצים בסוף מדינת ישראל, דבר שהופך אותם לקיצונים מסוכנים ובוגדים.

    ביבי: עליך להתנער מדרכם המתאבדת ולהחזיר את הגאוה הלאומית לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לזרוק את פיגלין לאלתר

    אפריש, 21/12/05 13:01

    פיגלין זכה ליותר קולות מישראל כץ - אז צריך לזרוק גם אותו- הלא כן?
    להזכירך, ממפלגתך המצומקת גם כך, לזרוק כרבע מהמצביעים (אלו שהצביעו לפיגלין ועוד אילו שמתנגדים לזרוק אדם רק בגלל שאיננו מוצא חן בעינך) זה לא כל כך חכם.
    כנראה בניגוד לתדמית החדשה - ביבי נשאר אותו דבר...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אז מי זה ביבי מישהוא יודע?

    יעקב, 21/12/05 12:57

    . אז מי זה ביבי מישהוא יודע? בטוח שהוא חושב שעם ישראל מטומטם. בעד התנתקות או נגד? שמענו עליך ביבי לך לימין הקיצוני שם מקומך ותפסיק לבלבל לנו המוח.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הציור השבועי של ג'קי :

    לאן נעלם ביבי, 21/12/05 12:56

    חיילי צה''ל מזיעים ומחבקים מתנחלים מזיעים ובוכים שמפונים מהבתים שלהם . חברי כנסת רבים ירדו לתמוך בחיילים ומתנחלים - ופתאום שמו לב שביבי השובב נעלם, חפשו ילדים את ביבי (בתמונה שממול עם הבנייינם הגבוהים של ניו יורק) צבעו אותו ושלחו אותו בחזרה לישראל ......

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כן ביבי אנחנו מאמינים לך ..........

    ההיסטוריה, 21/12/05 12:54

    העניים מאמינים לך ......הזקנים מאמינים לך......מעמד הביניים מאוד מאמין לך .......ובכלל כל עם ישראל מאמין לך .........מעניין מי לא מאמין לך ?????.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ביבי יודע מה שווה ה''שלום'' עם

    תועבת ה', 21/12/05 12:54

    מצרים! גם בגין ידע! וגם הפושע שרון, כשהעלה את הבולדוזרים על חבל ימית, ידע היטב מה שווה ה''שלום'' עם מצרים.
    ההנהגה הישראלית מורכבת משני גורמים מרכזיים - שונאי ישראל ונמושות!
    שונאי ישראל בעצם מושכים בכל חוט ה''שלום'' בתיחכום היכל להיכנס לספר השיאים של גינס, והנמושות נתלים ברצון על החוטים ונעים בהתאם לרצון מפעיליהם.
    וכל המדינה המחורבנת הזו חייבת להיחרב ולקום מחדש על יסודות יהודיים, מכביים ושפויים!
    המדינה הזו מטורפת לגמרי. בתיקשורת לא תשמע מלה אחת של אמת.
    אף לא מלה אחת שתביע דאגה לעתידו של העם הזה בארצו.
    רק שמחה לאיד לכל מפלה של היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אתה עשית שלום עם מצרים?

    יגאל, 21/12/05 12:34

    אתה משלם לקבלנים?

    על מי אתה עובד?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה בני בגין עזב את הליכוד ???

    למה ?, 21/12/05 12:34

    למה ביבי משתמש בשמו של מנחם בגין זיכרונו לברכה ????

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ביבי - חוץ מההסכם עם מצריים הכל שקר

    מור24, 21/12/05 12:28

    את ההסכם עם ירדן העבודה (עם רבין) חתמה. ביבי חתם הסכם על חברון כאשר דחקו אותו לפינה בוואי (וגם זה בזכות שרון שצטרף לדיונים).

    ביבי ממשיך לשקר במצח נחושה, איזה שלום הבאתם? גם לתהליך ההתנתקות שמתם רגליים בכל הזדמנות.
    אז - שביבי לא יעבוד עליכם.......

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ביבי פותח מלשינון - אזרחים מעל קו העוני

    בנימין שקרניהו, 21/12/05 12:28

    אוי שקרניהו, התגעגענו לליחשה על אוזנו של הרב כדורי,
    לא בעצם לחברון תמורת בראון

    רגע רגע להם מ-פ-ח-ד-ים
    או אולי לבואי שרלה הולכים

    עוד מעט תיסע לאמריקה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האם שרידי בוחרי הליכוד יודעים עבור מה/מי הם מצביעים?

    די לתחמנות, 21/12/05 12:25

    בתחום המדיני:
    אתמול ארץ ישראל השלמה
    שילשום עם לנדאו שתי גדות לירדן
    היום עם פייגלין

    בתחום הכלכלי שהליכוד יצר:
    מתן הטבות להון
    עושק הזקנים (כולם יהיו פעם זקנים)
    הפקרת חולים למותם
    הריסת מערכת החינוך
    יצירת מדינת בתי התמחוי
    התמקצעות השחיתות והעבריינות
    שקרים סטיסטים באבטלה - עבודות חלקיות חסרות ערך ושכר עבדים.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      בולה, 21/12/05 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בהצלחה נתניהו . (ל''ת)

    מוטי, 21/12/05 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה לעשות

    פקק תנועה, 21/12/05 12:18

    אבל הוא צודק עם ישראל חיב ללמוד היסטוריה ומדע המדינה כדי להבין מה קורה פה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תשמע יא ילד שמנת מרחביה

    זבוטינסקי, 21/12/05 12:18

    לא מאמין לאף מילה שלך, הרסת את
    הכלכלה ,ובנוסף אתה רוצה להעיף את פייגלין שקבל שליש מקולות הלכוד המפורר, כלומר אתה גם מוותר על שליש מהליכוד, וזאת בגלל שאתה שונא כל מה שריח יהדות נודף ממנו, איך אמרת פעם לרב כדורי?
    הם לא יהודים... ואילו אתה מה???

    הגב לתגובה זו

    • הציל ת'כלכלה- אתה בבעית זיכרון קשה (ל''ת)

      רק ביבי, 21/12/05 14:59

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שרלה

    שרה, 21/12/05 12:17

    העצות מתיאימות לה
    אנו עם שרון
    הוא ישר ומנהיג אמיתי

    הגב לתגובה זו

    • שרון ישר? חהחהחהחהחהחהחהחהחה (ל''ת)

      חהחהחהחה, 21/12/05 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    נתניהו ידידי! שלום עושים עם אויב

    יעקב, 21/12/05 12:13

    לאחר שמלחמה מוכרעת על ידי אחד הצדדים,
    אם אתה יודע שהובסנו תודיע על כך לציבור שיתמוך בשלום שתגיע אליו.
    אם התשובה שלילית עליך להכריע קודם את המערכה לפני שתזכיר את המלה שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אי אמינות כרונית. פשוט לא מאמין לו. (ל''ת)

    יהודה, 21/12/05 12:09

    הגב לתגובה זו

    • מהיכן הפחד להצליח.

      soj, 21/12/05 13:49

      אתה כנראה פוחד מהחזון של ביבי שתחרות חפשית יותר מביאה רווחה.
      שעמידה על זכויות משתלמת וכ''ו,
      ולכן מסווג אותו כלא אמין.

      בשבילי לא אמין הוא:
      מי שמבטיח רווחה ע''י פגיעה באלו שמשלמים את המסים ובעיקר באלו שמזרימים הרבה כסף למשק בצורות שונות.
      ומי שמבטיח יחס עדיף ע''י תשלום דמי חסות עד כדי ויתור על נכסים חיוניים.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    זוכרים שאמרתי לכם אתמול לקחת

    סטופר ביד?, 21/12/05 12:06

    סטופר ביד ולהחזיק הכן את האצבע ללחיצה, ברגע שנתניהו לא יוכל לסבול עוד את הסטיגמה של ''ימין קיצוני'' ויצהיר על כוונות השלום שלו!

    אני לחצתי עוד לפני שלקחתי את הסטופר ביד.

    תמיד, תמיד, תמיד, צדקתי. עוד לא היתה לי טעות אחת במשך ארבעים שנה ויותר.
    לכן אני ''ימין קיצוני'', דעתי ''מעורפלת'' עלי, ''פאשיסטית'' וכו', וזה מצדיק כמובן את סתימת פי. וכן, לקחתי היום את הכדור, והוא ורוד, למעונינים, להורדת לחץ הדם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בחרת שרון קבלת גדליה איציק... (ל''ת)

    גורן, 21/12/05 12:03

    הגב לתגובה זו

    • בחרת ביבי - קיבלת ביבי (ל''ת)

      יותר מפחיד!!!!, 21/12/05 12:30

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''אוהבים את פייגלין מצביעים לביבי''

    מישאל חשין, 21/12/05 12:02

    זאת היתה סיסמת הבחירות של ביבי עד לפני יומיים, פתאום הכל השתנה וצריך להתמרכז. אז אין בעייה משנים עמדה כמו רוח. שום דבר לא השתנה - ביבי נשאר אותו דבר

    הגב לתגובה זו

    • דואגים לילדים העניים-זורקים את ביבי (ל''ת)

      לא נשכח ולא, 21/12/05 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    נתניהו טוב לאיטלקים

    זיו אב, 21/12/05 11:59

    מדוע ירדה מסדר היום ההצעה של''איש העסקים האיטלקי'' למנות את ביבי לשר אוצר בארצו.
    כשם שזו ירדה כך גם יעלמו יתר ההצהרות הלא אמינות של נתיהו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קטע מטיוטת המאמר -

    וזה עובד מאז, 21/12/05 11:59

    הם חכמים להרע. בתעמולת השקר שלהם, הצליחו להביא לידי כך, שקרבנותיהם מובילים את המהלכים, לתקיעת הסכין בגב האומה, גבם שלהם. איך מבטלים את הלגיטימיות של ה''ליכוד''? נורא פשוט, מתבססים על שטיפת המח בת המאה ומציגים את מי שאינו הולך את כל הדרך ''קדימה'', רק את רובה, שהוא ''ימין קיצוני'', ''סהרורי'', ''איחוד לאומי שתים''. ''האשמות'' שה''ליכוד'' שנתניהו בראשו, לא יהיה מוכן לסבול. כי זה ממש לא מגיע לו. ביבי חתם על הסכמי וואי, ביבי מסר את חברון, ביבי לחץ את ידי ערפאת, אז באמת, זה מה שמגיע לו? לראות בו ''ימין קיצוני''? הוא יראה להם מי זה ביבי ומי זה ה''ליכוד'', הוא יוכיח להם, כמו בגין, שרק הליכוד יכל לעשות שלום.
    בזו הדרך הם שולטים על העם, ההולכים בחשך שהשליט השמאל על מדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי.

      נס 2005, 21/12/05 12:44

      אתה מנסה לפרגן לביבי?כי אם כן יצאת די טמבל, רק הוכחת יותר מכל אחד אחר, כמה האדם הזה צבוע, אופורטוניסט,ולא נאמן לשום דרך.לא שמישהו שיש לו זיכרון יותר ארוך מיום וחצי היה צריך את התזכורת שלך כי ביבי הוא ביבי, שקרן קטן, מניפולטור גדול ורודף שררה מהסוג הנחות ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • את לא הבנת ,אך יחד עם זאת מעבירה ביקורת, כאחת שלא יודעת מהחיים שלה (ל''ת)

        שרה.א, 21/12/05 15:11

        הגב לתגובה זו

    • לחיצת יד לערפאת כתנאי לחברות בליכוד

      ישעיהו, 21/12/05 12:49

      אין ספק שבלחץ בלתי מתון מצד התעמולה השמאלנית בתקשורת, הליכוד מאבד את זהותו.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    זוהי תחילת הסוף של ביבי והליכוד

    איתי מ., 21/12/05 11:58

    רק חבל לי על האיש היקר הזה סילבן
    שלום, שהפך כחומר בידי היוצר ששמו
    ביביהו.

    הגב לתגובה זו

    • לפני היה פודל של הסנדק דון שרון (ל''ת)

      גבי, 21/12/05 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    פינוקיהו חזר לעיר ! (ל''ת)

    תכינו הרבה עץ, 21/12/05 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פייגלין מייצג את ערכי הליכוד האמיתיים!

    יואב, 21/12/05 11:56

    נתניהו הוא איש עשיר, שמוכן למכור הכל בעבור תפקיד. לא שכחנו לך את הגירוש. אתה חושב לתסלק את פייגלין ותשיג משהו? כולנו פייגליינים! העם תומך בדרכו של פייגלין, ולא בדרך מעוררת הרחמים שלך.
    אילו היית חכם, היית מצרף אותו להנהג ומתגאה בו.

    הגב לתגובה זו

    • ''העם''?

      נס 2005, 21/12/05 12:40

      איזה עם תומך בפייגלין?עם המתנחלים?''העם'' גם היה נגד ההתנקות ובכל זאת היא קרתה, ולמרות ש''העם'' התנגד אריק ייקח, לצערי, את הבחירות הבאות, אז על איזה עם אתה מדבר, ומי מינה אותך לדובר שלו?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אם אני מרעיבה את הילד שלי

    הקופה שלי תהיה, 21/12/05 11:55

    אם אני לא אדליק דוד - יהיו מים קרים אבל הרבה כסף , אם אני לא אקנה דלק - יהיה עוד 1000 ש''ח אבל נצטרך ללכת ברגל .... אם לא נרשום אותם לחוגים - הם יהיו קצת יותר טמבלים ועצובים - אבל ישאר לנו הרבה כסף בחשבון ---- איך אני כשר אוצר עתידי ?

    הגב לתגובה זו

    • יש לך מקום מובטח !!! (ל''ת)

      אצל, 21/12/05 12:31

      הגב לתגובה זו

    • את פשוט שר אוצר לגיטימי!!!

      גיא, 21/12/05 13:28

      אבל זו לא היתה הכוונה שלהם.....
      הם רק רצו בנוסף שתשלחי אותם לרחוב לקבץ נדבות או, כי אז תחסכי לקופת המדינה הרבה יותר וכך גם לא ייצטרכו לשמוע אותך כי אז גם הילדים ''יכניסו'' כסף........

      הגב לתגובה זו

      • אפשר גם לזרוק קשישים ולחסוך יותר !! (ל''ת)

        מהנדס, 21/12/05 13:43

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    למתנחלים הוא יגיד ''אני התנגדתי'' (ל''ת)

    למרכז הוא יגיד:, 21/12/05 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עדיין מתעלם ממעמד הביניים !!

    מעמד הביניים, 21/12/05 11:52

    מר נתניהו מתעלם ממעמד הביניים ???......הא הבנתי...... הוא יודע שאין יותר מעמד ביניים......הוא חיסל אותו......................................................................................................................................!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שהליכוד עשה שלום עם מצריים

    אסף, 21/12/05 11:48

    נתניהו מכר רהיטים ב''רים''

    אז שיפסיק לבלבל את המוח.

    ב. הליכוד של אז כלל מנהיגים דגולים ולא מניפולטורים מושחתים כמו ביבי או ראשי מאפיה כגון חזן גבריאלי וגורולבסקי.


    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נתניהו כל הכבוד ובהצלחה (ל''ת)

    איל, 21/12/05 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תגיד: ''אני עזבתי את חברון'' אני לחצתי יד ערפאת

    יפה, 21/12/05 11:46

    ואל תבלף לאנשים בשכל.
    ''אני הרסתי משפחות''
    ''אני הבאתי למספר עניין חסר תקדים''
    ''אני קבעתי מי יחיה ומי ימות''

    ועוד...
    אבל רק את האמת!

    הגב לתגובה זו

    • הביא למספר עניים חסר תקדים (ל''ת)

      תיקון, 21/12/05 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אז אם ביבי חתם הסכמים עם הפלסטינים?????

    רגע אחד, 21/12/05 11:42

    מה עושה שם עוזי לנדאו???
    מה עושה שם פייגלין ????

    ולמה ביבי תמיד דואג לנגח פוליטית את אלה שכן עושים הסכמים עם הפלסטינים???

    ומה עם מרכז הליכוד, ??, האם אנחנו רוצים ממשלה שמרכז הליכוד בוחר???

    די כבר ביבי, נגמרו לך הבלופים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אלה שעושים שלום???

      איציק, 21/12/05 13:10

      כמה פעמים נפגש שרון עם פלשתינאי כלשהוא?
      על איזה הסכם הוא חתם?
      להזכירך נתניהו חתם על שני הסכמים עם ערפאת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נתניהו פי מיליון עדיף על שרון (ל''ת)

    חוזר לליכוד, 21/12/05 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הארוות מלוכלכות מידיי!!!

    אני, 21/12/05 11:40

    אולי ראש אופוזיציה תהיה - יחד עם ההנהגה ה''יהודית'' של פייגלין.

    לא הליכוד בכלל לא קיצוני...?!?

    מאחלת לך 10 מנדטים!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    היום 14 מנדטים

    צל, 21/12/05 11:37

    בשבוע הבא 20
    בעוד שבועיים 25
    הנצחון של ביבי מובטח
    כל מה שאמר קרה.
    ולא יעזור למלעיזים.
    אין להאמין לאנשי התקשורת שעוורונם מעביר את דעתם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מסכן

      נס 2005, 21/12/05 12:36

      אתה בטח גם עדיין מאמין שההתנתקות לא תתקיים.מסכן.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ולרשטיין,סילבן מקום שני מה תמליץ עכשיו?

    איציק, 21/12/05 11:34

    סוף מעשה במחשבה תחילה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • להצביע לאיחוד הלאומי כמובן...

      רוח בערביי הנחל, 21/12/05 13:09

      פיגלין בליכוד מסכן אתהאיחוד הלאומי והמפד''ל, כי אם מישהו חשב שבאמת אפשר להשפיע על המדינה דרך הליכוד קיבל חיזוק מפייגלין.
      כיוון שלאורלב שתמך בפועל ב''התנתקות'' אסור בשום אופן להצביע, נותר כמובן רק האיחוד הלאומי - הבנת?
      (ומי שלא חושב שהם מספיק דתיים, שיצביע לש''ס, אגודה או דגל)

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ביבי האדיוט!

    חגי, 21/12/05 11:34

    ביבי הזה התגלמות הגועל נפש!
    עכשיו הוא מתון... אחרי שפרש מהממשלה על רקע ההתנתקות. מעניין איזה שלום והסכמים אתה מסוגל להביא בלי ויתורים. מעניינת המלחמה בעוני שאתה מתכננן לאחר שבמשך שלוש שנים אתה נלחם בעניים במקום להילחם בשבילם. מניפולטור מגעיל. רק השלטון מעניין אותו. בושה וחרפה. פתי מי שמצביע לו. ביבי תארוז מזוודות וסע לאיטליה. זה יהיה נסבל יותר לקבל דיווח עליך מטטיאנה הופסמן בחדשות חוץ. איטליה ממי. אחלה ספגטי. לך מפה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ובגדול..

      נוני, 21/12/05 11:44

      כי אם רק השילטון מעניין אותו
      היה מחלק את הכסף שאין לעניים
      והיה קונה ככה את כולם.
      אבל לא ....מה שעניין אותו זה
      טובת המדינה.על חשבון הפופולריות שלו.

      הגב לתגובה זו

      • אוי, כמה שאתם תמימים

        נס 2005, 21/12/05 12:35

        ביבי הסתמך על שני דברים שהוכחו כבר בעבר כנכונים.הראשון הליכוד יכול לדפוק את השכבות החלשות והן תמשכנה להצביע ליכוד.
        הדבר השני שהוא בנה עליו הוא שעדיף להשקיע במספר קטן של מעצבי דעת קהל, כמו משפחת עופר, דנקנר וכו', והם כבר יעשו את העבודה בשבילך ויגידו כמה אתה שר אוצר נהדר ונפלא.
        ואתם קונים את האשליה הזו.איך יכול להיות שהוא כזה שר אוצר נפלא אם בזמנו הצטמצם מעמד הביניים - ולא שחלילה אנשים עברו למעמד הגבוה, בתקופתו של ביבי,שר האוצר, רבים מבין מעמד הביניים שהם להזכירכם אנשים עובדים התדרדרו אל מתחת לקו העוני.נוסף על כך מובטלים רבים מצאו עבודה והיום הם עובדים וחיים מתחת לקו העוני.בקיצור, שר אוצר טוב הוא שר אוצר שדואג גם למי שמרוויח פחות מ50000 ש''ח בחודש, ולא בגלל העיניים היפות שלו, אלא בגלל ששר אוצר טוב מבין שחברה יותר שיוויונית היא חברה יותר בריאה שיכולה להוביל לצמיחה יותר גדולה במשק,אומנם בזמן יותר ארוך, לירידה באלימות, ולאיכות חיים יותר טובה לכל תושבי המדינה ולא רק לעשיריה!!!

        הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר יאכול שנאה

      צחי, 21/12/05 12:02

      ביבי הציל את המדינה מקריסה
      כלכלית.
      אם היה רוצה להיות ראש ממשלה
      אז היה מחלק כספים לעניים.
      ובתוך שנה לא הייתה לנו מאום.
      אז זה מראה שלא השלטון
      עיניין אותו...
      רק טובת המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • פתי יקר

        עידו, 21/12/05 12:17

        לא יתכן שאיש ציבור במעמדו יום לפני הבחירות של הפריימריז מציג עמדה ''שונה'' מהמפלגות האחרות - עמדה ימית יותר. ולאחר שהוא רואה שבוחרים פוטנציאלים שלו נרתעים ממנו הוא פונה למרכז. מה זה ? להטוטן פוליטי! זה מה שהוא. אין לו קו. אין לו יושרה. אין לו אידיאולוגיה. מה שכן הוא סובל קשות משגעון גדלות. כסאולוגיה. זה מה שיש לו. מסכים עם חגי לגמרי.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי זה אנחנו ???

    סתם אזרח, 21/12/05 11:32

    פעם זה אני ופעם זה אנחנו. מעניין......

    הגב לתגובה זו

    • אולי בגין היה בהריון ולעובּר קראו (ל''ת)

      ''ביבי'' ?, 21/12/05 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    רק הליכוד יכול,,,,,,,

    ציוני, 21/12/05 11:31

    להחזיר חבלי ארץ ישראל,לא לשכוח ואתם אנשי הימין תמשיכו במסע האשליות שלכם,אף מפלגה לא עשתה את אשר הליכוד עשה לעם ולימין!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כשעשיתם שלום זה היה בלי פייגלין ! (ל''ת)

    אורלי, 21/12/05 11:26

    הגב לתגובה זו

    • לפחות הם עשו שלום. (ל''ת)

      עידו, 21/12/05 11:34

      הגב לתגובה זו

      • השלום היחיד שהביא הליכוד מאז מצרים זה סילבן שלום (ל''ת)

        אלעד, 21/12/05 11:52

        הגב לתגובה זו

        • גם להסכם עם מצרים הרוב התנגד (ל''ת)

          זוכרים את שמיר, 21/12/05 12:19

          הגב לתגובה זו

          • ובצדק- עם שלום כזה לא צריך מלחמה.

            שי, 21/12/05 12:55

            השלום עם מצרים ועם הפלשתינים לא שונה מהשלום עם לבנון וסוריה.

            בשתי החזיתות תומכים בפילות טרור נגד ישראל, אך נמנעים ממלחמה ישירה נגדינו.

            אז כל הכבוד לכל עושי השלום, אבל אם שאנשים מתפוצצים באוטובוסים, אז כבר עדיף מלחמה.

            הגב לתגובה זו

      • בגין ושרון עשו

        רותי, 21/12/05 11:54

        ולא ביבי

        הגב לתגובה זו

      • השלום עבר בקולות השמאל ! (ל''ת)

        הרוב בימין, 21/12/05 11:56

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    כן - אתם קיצונים

    ספי, 21/12/05 11:24

    עשיתם שלום בזכות העבודה. קיצוני הימין ובניהם שמיר וגאולה כהן התנגדו. ללא העבודה ההסכם לא היה עובר. חוץ מזה מחיר השלום היה החזרת כל !!! השטחים למצרים והתחייבות על אוטונומיה לפלשתינים. בשביל זה לא צריך ליכוד. מרץ היה יוצא עם תוצאות טובות יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה אתה אומר פייגלינייהו, לההההההה (ל''ת)

    פנסיונר, 21/12/05 11:15

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוצץ לא (ל''ת)

      בובה, 21/12/05 11:34

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לטיפש הזה אסור להיות ראש ממשלה!!!!!!

    מוטי חיפה, 21/12/05 11:14

    פיגלין בטח מתחזה הוא מ''שלום עכשיו'', אולי כך חושבת פנינה רוזנבלום, איך טמטום נדבק לטמטום, עובדה הנוסחה עובדת!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לשרין את פייגלין למקום שלישי

    חכם מימון, 21/12/05 11:12

    כך הליכוד צריך לנהוג היום, להראות לוחם אכזר בפלסטינאים,
    כך הליכוד יקבל 8 מנדטים בבחירות וישב באופוזיציה בשקט,
    ובבנין ירושלים נתנחם
    ובא לציון גואל,
    רק אנשים חמומי מוח יצביעו ליכוד

    הגב לתגובה זו

    • כן אה... צודק (ל''ת)

      נינה, 21/12/05 11:41

      הגב לתגובה זו

    • בחלוקת ירושלים נתנחם. (ל''ת)

      שי, 21/12/05 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    העדר במרכז ומוכן להובלה לרכבות (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 21/12/05 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נראה לי שביבי יחלק את ירושלים (ל''ת)

    ניר, 21/12/05 11:05

    הגב לתגובה זו

    • טיפ טיפה של היסטוריה

      פקק תנועה, 21/12/05 12:20

      מי שחילק את ירושליים זה בן גוריון ב48 תילצמדו קצת היסטוריה

      הגב לתגובה זו

    • ניר, אתה בחור נבון. יש בזה משהו (ל''ת)

      קראם, 21/12/05 14:28

      הגב לתגובה זו

      • ניר דבריך הם נכונים ומציאותים. ביבי לא יחלק ביבי ימסור הכול

        בנצי א, 21/12/05 17:48

        ויסוג לגבולות 67 ואף יותר מי זה תמורת כלום.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    פייגליניהו ! חבל על הזמן והכסף (ל''ת)

    zozomat, 21/12/05 10:58

    הגב לתגובה זו

    • אם זה היה תלוי בליכוד של היום, גם שום עם מצריםן לא היה! (ל''ת)

      רק לא ליכוד!, 21/12/05 13:25

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק בליכוד החדש והנקי מעומרי יש דמוקרטיה נקיה

    ביהמ'ש, 21/12/05 10:58

    בקדימה יש דיקטטור ישיש
    בעבודה יש ארגזים ושחיתות לפי ברק וביהמ'ש
    במרצ ביילין גנב מנהיגות, תשאלו את שריד
    במפד'ל הבלאגן ריסק אותם
    בשינוי יש את טומי הבוס
    בש'ס... עובדיה

    רק בליכוד החדש והנקי מעומרי יש דמוקרטיה נקיה

    הגב לתגובה זו

    • רק בליכוד יש את חזן, פייגלין וגמליאל הטיפשה (ל''ת)

      אני, 21/12/05 11:42

      הגב לתגובה זו

    • שכחת כמה...

      נס 2005, 21/12/05 12:24

      חזן, פייגלין, גורולובסקי, גמליאל, בלומנטל,גבריאלי.
      אין מה לדבר נבחרת מנצחת!

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה שכחת כמה תכשיטים

        גלעד, 21/12/05 14:06

        מה עם פנינה רוזנבלום הגאונה וכמובן... התכשיט היקר מכל... חברי המרכז המהוללים! שהשחיתות היא מהם והלאה.
        אוסף נדיר של צדיקים.
        אין מה לומר ,הנבחרת של הליכוד זה באמת משהו יוצא דופן.
        איך אפשר להתמודד בכלל עם קבוצה כזו איכותית של אנשים???

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הליכוד נראה כמו המוקטעה של ביבי,הרבה חורבות ומעט בנינים.

    יגאל כהן, 21/12/05 10:45

    ומהמוקטעה הזו,ביבי ילך.
    או לבית הסוהר,
    או לאיטליה.
    או לאמריקה.
    בישראל אין לו לאן לחזור.
    שהרי מטבחי רים פשטו רגל.
    הלוך הלכו העצים לבקש להם מלך.
    ויבואו אל האטד הביבי.
    וב28/3 תצא אש מהאטד ותשרוף את כל הליכוד.
    שוטה משטה בכם,שוטים.
    העם לועג לו בטוקבקים ואתם ''מנהיגי האומה'' זועקים בגרון ניחר:
    ''היידה שרה ,היידה עמדי''.
    פתטיים.
    מה עשיתם לליכוד שלי.
    נתקיים בכם:''זכה הכלב בנבילה''.
    אכן ,אתם מריחים כמו נבילה סרוחה''.
    ועוד לא אמרתי כלום, על ניבלת לימור.
    לא ביבי האשם.
    מי שמניע את ביבי זו ניבלת הלימור.

    הגב לתגובה זו

    • כמה עוור

      יעקב, 21/12/05 11:01

      אתה, ששמאלך מנטרל את הגיונך. מה דעתך על קדימה למשל, שדבר אחד מאחד את מופז, הנגבי, אולמרט וכו,הוא הכסא, האם למשל אתה יודע מה הם רוצים מחוץ לכסא, זו קבוצת כדורגל שכל אחד בועט לכוון אחר.

      הגב לתגובה זו

    • יגאל = זעזוע מוח (ל''ת)

      אא, 21/12/05 11:21

      הגב לתגובה זו

    • למה ביבי לבית הסוהר?? אתה הוא זה שזייפת בבחירות.

      אהרון1, 21/12/05 12:01

      נכון ''רים'' פשט את הרגל אבל ביבי ממשיך לעשות מיליונים ואתה הפסקת לקבל ג'ובים מהמפלגה נהיית לא רק מקבץ נדבות אלה גם פסיכי.

      הגב לתגובה זו

      • ספר לעם ישראל על הג'ובים ואני אקשיב, נוכל. (ל''ת)

        יגאל כהן, 21/12/05 17:45

        הגב לתגובה זו

    • אתה לחוץ שהמושחתים החוצה מהליכוד

      מאיר דהן, 21/12/05 12:51

      אתה, יגאל כהן מרחובות, לחוץ מאוד מהעובדה שביבי רוצה להעביר חקיקה ולפיה כל בעלי העבר הפלילי, וכל המושחתים ייזרקו בבוז מהליכוד.
      אתה יודע שכאשר הליכוד יחזור להיות מפלגה נקייה מאינטרסים אישיים - אתה הראשון שתהיה בחוץ.
      אתה משדר חרדה, לחץ, פחד.
      אבל אין לך מה לדאוג - מפלגת ''קדימה'' מקבלת רק אנשים כמוך. אתה תתקבל שם בברכה.
      אז אל תהיה לחוץ. אני מקווה שחלילה לא תפגע בעצמך. תרגע, עומרי מחכה לך.

      הגב לתגובה זו

    • יגאל - אתה איש חולה ומשועמם

      רובאוס, 21/12/05 12:53

      לך תחפש לך חיים, אידיוט. לפי כמות התגובות (הלא ממש משכילות) שלך באתרי החדשות נראה שאין לך חיים, לא ממש.

      הגב לתגובה זו

    • הבהרה/חידוד ויישום מצע צ''ל בסדר היום של כל תנועה ובסדר יום ציבורי. (ל''ת)

      להתבונן הלאה, 21/12/05 14:00

      הגב לתגובה זו

    • יגאל כהן, אתה אידיות (ל''ת)

      קראם, 21/12/05 14:09

      הגב לתגובה זו