• 63.

    למפונקים שחושבים שאפשר לבגוד בשינוי...

    ק. הקשר, 23/12/05 06:08

    אי אפשר.
    אין לכם מושג מה החרדים יכולים לעשות כשהם בשלטון. והרעב של השלוש שנים האחרונות עוד יחזק אותם.
    בקדימה יש כבר מספיק טרמפיסטים. צריך לתת קול לשינוי - גם מפלגת מרכז וגם תשמור נגד שטויות כאלו כמו בכתבה.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא יורי טילי לאו משלכם, מאיים יותר!

      טרוף, 23/12/05 10:13

      אין לך מושג, באיזה אוקיינוס של פשע אלימות ורצח אתם שקועים

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    תצביעו שינוי או שתפסידו בענק. ראו הוזהרתם. (ל''ת)

    שירלי בורגנים, 23/12/05 06:06

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בורות

    טל, 23/12/05 02:04

    יופי, ואז לא ''מבקשים בנועם'', נכון?
    אח''כ יש את המקרים בהם מתפרעים במטוס, או את המקרה בו חרדי שפך קפה רותח על אישה ש''נאלץ לשבת לידה''.
    אין לי בעיה שיעלו על טיסות ללא סרטים, אבל נמאס מהכפיה על שאר החברה!
    אני מקווה שהחברה בשינוי יצליחו בכנסת הבאה עם עניין הטיסות.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן !!חרדי לא שופך קפה שטויות!

      בולשיט, 23/12/05 03:16

      אולי חרדים יורים גם טילי לאו??

      אתם השקועים באוקיינוס של פשע
      תשמיצו חרדים ??נו באמת לא הגזמת?

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    החרדים כבר מריחים את הנצחון.

    ירושלמי, 22/12/05 16:46

    הם רואים שש''ס עולה ושינו יורדת, אז הם כבר מרגישים שאפשר להתחיל ולהשתולל.
    חייבם שינוי חזקה!!!

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק כבר עם השנאה המטורפת הזאת!

      דני גולדווין, 22/12/05 21:26

      בימים אלו עסוקים הדוסים המושמצים
      בארגון מאגר ענק כלל ארצי של דגימות מח עצם ובאיסוף תרומות למימון זיהוי הדגימות ע''י ארגון עזר-מציון ארגון חרדי
      ענק !!ההוצאות שם אדירות !!!
      החרדים אנשים נפלאים
      השנאה שלכם מוציאה אותי מדעתי
      אתם תביאו שואה.. די!!!!

      הגב לתגובה זו

      • גם אני חושבת שהשנאה חצתה כל גבול!

        חני קרפילוב, 22/12/05 21:57

        דרך אגב ! מסע שמתנהל מקום המדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי שומר עלינו מהפרימיטיבים?

    אילת, 22/12/05 16:34

    רק שינוי

    הגב לתגובה זו

    • בא נשאיר פתוח מה ומי הוא פרימיטיבי!! (ל''ת)

      אלי פימשטיין, 22/12/05 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מי שואל אותך אידיוט?! מי אתה שתקבע מה יעשו חברות תעופה?!!

    HELLO KITTY, 22/12/05 15:55

    יאללה יאללה בכל דבר נדחפים אלו?!!

    מי קבע שמותר לך לטוס?! שאלת את אלוהים?!

    תעזבו אותנו בשקט, תשארו בחורים שלכם ב 100 שערים ובני ברק ואל תפריעו לנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • HELLO KAKKI,,,,, תת רמה

      גדי שחורי, 22/12/05 20:59

      כנאורה ומתקדמת חניכת אחוות עמים
      תוצר של נאורות האור וההומניזם..
      בעלת הכרה סוציאליסטית..וסוציאליזם ציוני..ופוסט ציוני
      ונערת הפרחים והזהב!!
      הלא ידעת שלכל קוני ומשלמי הכרטיסים זכות זהה למימוש רצונם ובקשתם בטיסה?????

      *כשתשקמו את החינוך הרקוב הרצחני והאלים שלכם בעזרת גלאי מתכות בבתיה''ס ובתי סוהר לנוער נוספים!!או אז נצא מהחורים
      ונתעניין מי הם הבני -אדם האומללים
      חסרי ערכים..ושדופי מורשת יהודית אדירה
      עד אז נעדיף להסתגר בבתינו ובחורינו כהגנה מפני הפורצים שלכם..
      והרוצחים !!!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    חייבים שינוי חזקה

    ביאטה, 22/12/05 14:17

    כי שוב החרדים התחילו עם השטויות שלהם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    החרדים הם מדינה בתוך מדינה.שיתחילו לתרום משהו. אני מצביע רק שינוי!! (ל''ת)

    יואב, 22/12/05 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תלוי איזה סרט? למה שלא יבחרו סרטים של יוצרים משלנו?

    איכותי 'מעלה'?, 22/12/05 12:10

    כך אל-על תוכל להחזיר לציבור הישראלי את ההטבות שהיא יונקת מעטיני השלטון בישראל (מונופול בשמי ישראל!), ובכך; תעודד יצירה ישראלית מקורית, תתמוך בקולנועים רעבים וביוצרים צעירים חסרי מקורות פרנסה, תחשוף את התרבות היהודית המתהווה כאן ועכשיו בפני נוסעים מהארץ ומהעולם הרחב, תקבל בעיסקת חבילה פרסומת ייחודית לתירות בישראל ולרב הגוניות התרבותית של מגזרים אותנטיים בחברה הישראלית. אם מארגני פסטיבלים בין לאומיים מוצאים עניין בסרטים כגון:
    'אמא של שבת' של הקולנועית הצעירה ענבר נמדר שיוקרן בחנוכה בסינמטק בירושלים אז מדוע שחברת אל-על לא?

    הגב לתגובה זו

    • מנכ''ל אל-על! אינך סבור שזה רעיון מצוין?

      חרם טיסות, 24/12/05 21:22

      האם המנכ''ל איננו קורא טואקבאקים?

      אז אולי תשלחו למייל הפרטי שלו שיגיב?

      מחכים בקוצר רוח לתגובתו - ולא נכריז חרם על טיסות אל-על!!!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    בתור אחד שטס יחסית הרבה...

    ברני, 21/12/05 12:03

    בקו לניו יורק, ובטיסות אלו יש לא מעט חרדים, אני רואה שהם נהנים מאוד מהסרטים הטובים גם במבכים האישיים, וזאת למרות שהם יכולים לכבות אותם ולעסוק במקום זה בתורה! אז כבוד הרב אליושיב, אנא צא מהבועה שאתה חי בה, טפל בצאת מרעיתך, ותעזוב אותנו לנפשנו!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני מציע לחלק גמרות במטוס ולחייב את

    אליהו גרינברג, 21/12/05 02:15

    הנוסעים לדון במחלוקות השונות.זה נורא מעניין ויגרום לנוסעים לשכוח את 10 השעות הארורות מת''א לניו יורק.מי שילמד 10 שעות ללא הפסקה יקבל שדרוג לטיסה הבאה -מחלקה ראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    החומיינים והטאליבן הם מודל חיקוי עבורנו

    הטאליבן החרדי, 20/12/05 21:00

    אנחנו קבוצת חרדים השואפים להשליט מדינת הלכה ולכפות על יושבי הארץ בדרך של מחאה שרפה,סקילה או חנק. צודק האימם אלישיב צריך לאסור מוסיקה מערבית,סרטים וספרים לא רק בטיסות אלה בכל מקום.מה שהטאליבן עשו לאפגניסטאן אנחנו נעשה בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חוזר על קישקושך מתגובה 39 (ל''ת)

      בלה בלה בלה בלה, 20/12/05 23:37

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    זכותם

    (:, 20/12/05 16:54

    למרות שאני אוהב לראות סרטים, אני חושב שאין זכות לאיש לכפות צפייה בסרט על אנשים שאינם מעוניינים בכך.
    זכותם של החרדים לטוס בלי שיוקרן מולם סרט.
    לאף אחד אין זכות להכריח אותם לראות, ואין גם זכות לדרוש מהם להסיט מבט . חייבים לתת להם אופציה שלישית והיא לא לראות וגם לא להסיט מבט, על אף שדבר זה בא על חשבון אנשים אחרים. הזכות לא לראות היא אלמנטרית יותר.

    הגב לתגובה זו

    • זכויות מתנגשות

      אריאל, 20/12/05 21:53

      כאשר יש מספיק אנשים בטיסה שחשוב להם לא לראות, ניתן להקים מחיצת בד ניידת במטוס, כך שמי שישב מאחוריה - לא יצטרך לראות. אם הדבר כרוך בעלות ניכרת - ניתן לדרוש תוספת מחיר ממי שגורם תוספת טרחה. אם מדובר בהוצאה זניחה - יהיה שווה לחברות לעמוד בה כדי לא להפסיד לקוחות.

      בכל מקרה, אין זכותם של המבקשים שלא לראות - עולה על זו של המבקשים לראות. אם רצונם למחות - שיעשו זאת במכתב להנמהלה - ולא בהפרעה ליתר הטסים.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאריאל

        (:, 20/12/05 23:19

        איני מסכים.
        אדם שמשלם על טיסה, זכותו המלאה לקבל טיסה נטו בלי תוספות בידוריות שאינן לרוחו.
        אם מישהו אחר רוצה לקבל תוספות בידוריות, על חברת התעופה מוטל לספק לו מסך אישי אם רצונה בכך או לוותר על הסרט לגמרי.
        מה שאני כן מסכים הוא שראוי שהמחאה תֵעשה דרך פנייה להנהלה או באמצעות דרך מחאה אחרת ולא ע''י הפרעה לשאר הנוסעים בטיסה.

        הגב לתגובה זו

        • טעות שלי.

          אריאל, 21/12/05 17:55

          מי שמשלם על טיסה, זכותו המלאה לראות גם סרט.
          מי שלא רוצה סרט - שישלם על כיסוי עיניים.
          ומי שרוצה דווקא אוכל כשר - שישלם תוספת כשרות.
          עכשיו נוכל להתמקח מעמדה שווה.

          שכחתי שבעיני הדתיים - לעולם זכותם גוברת.

          הגב לתגובה זו

          • לאריאל: תגובה לתגובתך

            (:, 22/12/05 00:30

            קודם כל, כפי שכבר אמרתי בתגובה הראשית, אני דווקא מהאנשים שנהנים מסרט טוב, כך שאל תבוא אליי בטענה שאני מנסה להגן פה על האינטרסים שלי (''..שבעני הדתיים- לעולם זכותם גוברת''-מתוך תגובתך)
            דבר שני, לדעתי אין זה הוגן לכפות על אדם לבלות את השעות הארוכות האלה אם כיסוי עיניים.
            כבר כתב כאן מישהו מהמגיבים, שמקרה זה דומה להגבלת זכות העישון במקומות ציבוריים או במקומות שמשמשים את כלל הציבור. בהגבלת עישון בהחלט יש פגיעה בזכותם של המעשנים, לפי דרכך היה מקום לדרוש מהאנשים הסובלים מעישון לחבוש מסכות אב''ך.

            ברור שרעיון זה מופרך. המרחב הציבורי (וגם תחבורה ציבורית או טיסה) אמורים לשמש את כלל הציבור ולכן צריכים להתאים למכנה משותף רחב, כך שכל הציבור יוכל להנות בלי הפרעות.

            הגב לתגובה זו

            • או קיי

              אריאל, 22/12/05 18:38

              מובן שיש הבדל בין סרט לסיגריות, הסרט אינו מזיק לבריאות.
              לכן, בעיני אלה אכן זכויות מתנגשות.
              גם ברור לך, אני מקווה, שלא ממש התכוונתי שהמתנגדים יכסו עיניהם, החרדים סובלים מספיק גם ככה...
              פשוט נמאס לי שעסקני החרדים דורשים מן הציבור החפשי לשלם על שגעו.. סליחה, אמונותיהם.
              ראוי לזכור כי אין כל בעיה שלא לעקוב אחרי הסרט. די להסתכל מן החלון החוצה, או להמשיך לפטפט עםהיושבים לצידך (אין להם לאן לברוח, ואין גם טעם שיתלוננו להנהלה...)
              לגופו של ענין, כל הסיפור נועד לחזק את לפיתתם של הרבנים בצאן מרעיתם, ואיני רואה סיבה שהציבור הרחב ישמש מכשיר בידיהם.

              הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא הבנתי מה זה ''למחות''.

    אנשופלה, 20/12/05 09:52

    נאמר שיושב חרדי בטיסה רגילה ופתאום מתחיל סרט.
    האם הוא:
    א. יפריע? (ובכך יסתכן באלימות מצד שאר נוסעים, והסרט לא יפסק בכל מקרה?)
    ב. יקרה לדייל וימחה באזניו (אבל אין סיכוי שהדייל יגיד ''אה, אתה צודק, בוא נפסיק את הסרט''?)
    ג. אם אין דייל, יפנה לדיילת? מה באמת עושה חרדי כשדיילת פונה אליו? מסרב לקבל ממנה כלים כי אולי היא לא טבלה במקווה? כי החולצה שלה אולי קצת צמודה?

    הגב לתגובה זו

    • למחות פתי שכמותך זה להשתמש באלימות

      האברך החרדי, 22/12/05 15:19

      אצלנו בעדה החרדית הקו המפריד בין מחאה נורמטיבית במסגרת החוק לבין התפרעות אלימה הוא דק מאד.אם בתוך העדה החרדית האלימות נוראית כל כך שערו לעצמכם מה יהיה גובה הלהבות של ההתפרעות של האספסוף שלנו.ראו הוזהרתם.כי בתוך עמי אני יושב.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מהיום אני מביא איתי סנדוויץ חזיר בכדי לימרוח אותו על כל דתי אשר..

    סנדוויץ חזיר, 20/12/05 08:52

    יפריע לי בטיסה!
    עכשיו ראו כיצד הם יתחילו להפריע יותר ויותר רק בכדי לקבל סנדוויץ חינם!
    ולכל הדתיים המיצתדקים ברוב נחשיותם וטוענים שהרבנים אמרו רק לימחותץ אז כולם ליזכור: כך או כך הדברים תעשים לישלוט ולהשפיע על הציבור הרחב והרוב!
    כ''כ יש ליזכור שהדוסים לא מכירים בישראל ובישראלים כיהודים וע''כ גם אים כל שהדבר יעשה זה למרר לנו את החיים מעט. להם זה תענוג וניצחון של קרב קטן!
    מטרתם האמיתית היא להמאיס לנו את החיים בארץ עד כדי כך שכל ישראלי שיעזוב זה עוד ניצחון קטן בקרב המטורף שלהם!
    ראיתי אותם את החולרות, מפגינים יחדיו עים פלשטינאים נגד קיום המדינה ואזרחי ישראל! אז פיתחו את העיניים וליזכור ולק לישכוח את מטרתם האמיתית!

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שאתה חכם

      מיכל, 20/12/05 10:47

      ולא רק שיש לך ידע מרשים בענייני דת בכלל וחרדים בפרט, אתה גם משכיל (שגיעות כטיב?), סובלני ובעניין השפיות שלך - יקרא העם וישפוט.

      הגב לתגובה זו

      • שגיאות הכתיב לא רלוונטיות הדעה כן

        סשומארו, 21/12/05 23:07

        תפסיקו כבר לכפות את רצונכם עלינו
        אין שום סיבה להפסיק הקרנות, פשוט לפתוח להם טיסות מיוחדות, לא משתלם? שלא יטוסו אין סיבה שאני אשלם על טיסה ויורידו לי את הבידור בגלל חבורת פרימיטיבים שמסרבת להצטרף למין האנושי בשנת 2006 כמעט.

        הגב לתגובה זו

        • כן אני אוהבת את האינטיליגנטים שמעירים על שגיאות כתיב! יש לי מה לומר

          HELLO KITTY, 22/12/05 16:16

          אני יודעת שאצלכם בקהילה מי לא יודע לקרא רש''י הוא טיפש!

          אנחנו התפתחנו קצת והבנו שאדם דיסלקט (כזה שכותב בשגיאות כתיב) הוא לא טיפש.. אלא סובל מדיסלקציה

          אולי בתקווה שעוד 100 שנה גם תבינו ולא תשפטו אדם ע''פ מי אביו וכמה תורה הוא קורא אלא ע''פ האדם עצמו!

          הגב לתגובה זו

    • מהיום אני

      יוסי, 20/12/05 14:53

      מסכן בור שוטה וגס רוח
      ירחם עליך האלוקים ויחזירך לשפיות,
      אבל יש בכל זאת בארץ מומחים לבריאות הנפש
      נ.ב. אני מקוה שאינך משרת בצבא ואם כן אז מקסימום איזה נושא תיקים ממסדרון למסדרון

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה אתם רוצים מהם?? משעמם להם לרב אלישיב ודומיו....

    המתבונן, 20/12/05 03:53

    הם לא עובדים.
    הם לא תורמים.
    הם יושבים כל היום על התחת.
    חושבים, וחושבים...
    איך לעשות ספין חדש.
    איך ליצור ברווז עיתונאי.
    בסוף עולה להם איזה רעיון אווילי.
    כותבים ''פסק הלכה''.
    מפרסמים בעיתון.
    ושוב...אלישיב על האתון....

    מה אכפת לאלישיב, שמעורר הוא מדון?

    מה אכפת לו שמעורר הוא מעשי בריונות במהלך טיסה?

    את השורה שלו בעיתון הוא קיבל....אז מה אכפת לו?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא מאמינה

    שושנה, 20/12/05 02:45

    אין מצב שהרבנים חתמו על מכתב שדורש מאנשים לעשות חלול השם
    סתם אנשים שרוצים לייצר קצת אקשן
    ולא חסר חרדים שרואים סרטים בביתם וקל וחומר שבמטוס

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יישר כוח!

    ג'רמיה, 20/12/05 02:39

    אנו תומכים בכם! אנחנו איתכם בדחיפה להחזיר את הגלגל מאות שנים אחורה!

    -אמיש

    נ.ב.: ההבדל ביניכם לבינינו הוא שאנחנו לא מנסים לכפות על אחרים את אמונתנו ודרך חיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חרדים תטוסו מפה כבר!נמאסתם! (ל''ת)

    זוהר, 20/12/05 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא יזיק לנו

    קובי, 20/12/05 00:56

    לא יזיק לנו ללמוד קצת מהחרדים שלא מכורים לכל השטוית האלה של סרטים וטלוויזיה

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו הקידמה!

      יעל ב''ז ויהודלה, 20/12/05 10:02

      מה לא ידעת? לא קיבלת לביתך את הקטלוג הנאור שלנו לבגדי ילדים ונוער?
      לא ראית אותנו מפשקים רגליים על מנת למכור טי שירט?
      מה לא נאור בזה?
      מספיק כבר עם הדתיים החשוכים הללו!
      אפילו עשו עלינו סרט!
      בעיניהם זו תועבה - למה לילדים בני 11 לא מגיע קצת כיף? יותר טוב לשבת ולקרוא משהו?
      איזו חשיכה כאן, הצילו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    סרטים+טלוויזה

    חילוני גאה, 20/12/05 00:28

    האמת, מה שיש היום בטלויזייה בסרטים ושלא לדבר על פרסומות זו שטיפת מוח מינית הטבולה באלימות פיזית ומילולית ואין פלא שזו התגובה של הדתיים.
    אני אומר לכל חבריי החילוניים - על כולנו להסתכל פנימה לתוך החברה שלנו ולראות מה אנחנו מייצרים ומייצגים. זו לא חכמה לבוא בטענות אל הדתיים ולברוח מהמציאות העגומה בה אנו חיים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      אבי, 20/12/05 00:54

      הגב לתגובה זו

    • בוא שמע סיפור

      מיכל, 20/12/05 09:54

      טסתי עם ילדי הקטנים בטיסה שארכה 4 שעות.
      הם היו בני 2 ו-4, רגילים לראות סרטי וולט דיסני וערוץ הופ.
      אנחנו מחליטים מה ראוי לילדינו לראות ומה לא.

      על המסכים הופיע ''קומדיה רומנטית'' כלשהיא, עם ג'ק ניקולסון (לא משהו שחובה לזכור).
      באיזשהו שלב מתחילים הגיבורים להתפשט, נופלים על רצפת המטבח וגוהרים זו על זה באופן שאינו משתמע לשתי פנים.

      הילדים לא ידעו מה זה והחלו לשאול שאלות.
      כנראה בעיני אל על זה מאוד ליבראלי אבל אני מעדיפה שהשאלות בגיל 4 יהיו בנושאים אחרים, ובודאי לא באופן כה מפורש.

      ואני שואלת - האם זו קומדיה לכל המשפחה?
      כנראה יש לי באג בליבראליות ואין לי בעיה עם זה. לא ברור לי למה לקחת קהל שבוי ולהקרין לו משהו שהוא לא רוצה לראות.
      אם דווקא מתעקשים - שיתקינו בכל מושב מסך והנוסע יחליט מה הוא רוצה לראות ואיזו השכלה הוא מעוניין לתת לילדיו הקטנים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה שמטוס שלם יראה דיסני בגלל שאתה לא יודע לחנך את ילדיך?!

        HELLO KITTY, 22/12/05 16:09

        אני לא מאמינה שגבר בגילך (אבא לילדים) לא מסוגל להסביר לילדיך מה קרה בסרט!

        אני סה''כ עוד צעירה ובלי ילדים אבל לי עלו לפחות 10 רעיונות מה לומר לילד במקרה כזה!!
        אני בטוחה שאתה פיכח ויכול לחשוב על מה לומר לילדיך!

        אבל זה בסדר זאת החוצפה הישראלית, שילמת 600$ על כרטיס -זהו מבחינתך קנית את המטוס, את הטיס ואת הדיילות!

        הגב לתגובה זו

        • באמת חוצפה ישראלית

          מיכל, 26/12/05 09:36

          ברור שכל ילד בן שנתיים, כמו הבן שלי, צריך לדעת למה הורידו שחקני הסרט את מכנסיהם ולמה נשכבו זה על זו תוך השמעת גניחות ועצימת עיניים.
          אני מציעה לכלול את המידע החשוב הזה בכל המעונות והפעוטונים, ובכלל מדוע להגביל צפיית סרטים על פי גיל? זו בכלל חוצפה!
          אדם צריך לחנך את ילדיו ולשם כך הומצאו סרטי סקס, פדופילה, סנאף, אלימות.
          זה חלק מהחיים וצריך להסביר לילדים הכל.
          בעיקר כדאי להסביר להם שלמזלנו טמטום הוא לא מחלה מדבקת.

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    סרטים באל על

    משה, 19/12/05 23:59

    יש לי רעיון גאון למה לא להקרין סרטי גרובייס לחרדים או הרצאות של הרב אמנון יצחק

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה לא עזרת נשים במטוסים?

    דורון, 19/12/05 23:36

    אני מציע שהשלב הבא יהיה עזרת נשים בכל מטוס. אם כבר אז עד הסוף

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכב' מר אבישי בן חיים

    דוד, 19/12/05 23:19

    היות ואתה מעודכן ומעדכן במה שקורא בציבור הדתי והחרדי ונהנים מכתבותיך ארשה לעצמי לבקש ממך לספר לנו או אולי לעשות כתבה על מה דעתם של עסקני אגודת ישראל ומה דעתם של הרבנים על גירוש יהודי מביתו האם מותר ולמה
    ומה דעתם בעיניין מגורשי גוש קטיף שעדיין זרוקים בבתי מלון מובטלים ומושפלים
    אנא עדכן אותנו זה מאד מאד מעניין

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אנחנו האייטולות מחזקים את הרב אלישיב ואת כל החרדים שדרכם היא דרכנו

    שייח המשייח, 19/12/05 22:36

    אנחנו בעד לבטל את המוסיקה,לבטל את הדיילות ורק לאיממים ניתן יהיה להשמיע פסוקי תורה.בתחילת הטיסה נקרא את תפילת הדרך,נעשה עזרת נשים עם מחיצה ונחלק רטיות לעיניים.איו,איו כמו האימם אלישיב.

    הגב לתגובה זו

    • תת-רמה

      @, 20/12/05 17:54

      תגובה תת-רמה.

      הגב לתגובה זו

      • למה תת רמה כי זה חושף את האמת? (ל''ת)

        סשומארו, 21/12/05 23:12

        הגב לתגובה זו

    • אולי יעשו למהדרין אירוויס....(כנסו)

      HELLO KITTY, 22/12/05 16:02

      יהיה שם אוכל כשר גלאט (צנימים יבשים ותה)
      דיילות צנועות שיחלקו ברכת הדרך וסידורים
      בית כנסת מעופף
      במקום טייס יהיה רב (הרי רבנים נחשבים לחכמים מבינכם)

      והסמל של חברת התעופה יהיה ציציות וטלית!

      כמובן הגברים ישבו קדימה במקומות הנוחים והנשים בספסלים מעפניים בצד הכי רחוק ומבודד במטוס (כי אסור כמובן ע''פ ההלכה שלחילה אישה תהיה שווה לגבר)

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הדת הזאת היא תועבה ששונאת הכל (ל''ת)

    אבי ישראל, 19/12/05 22:36

    הגב לתגובה זו

    • זו לא הדת אלו האנשים שעושים אותה כזו (ל''ת)

      555, 20/12/05 08:43

      הגב לתגובה זו

      • ני מסכימה איתך, כל העובדיות והבבסלות הרמאים והשקרנים האלו! (ל''ת)

        HELLO KITTY, 22/12/05 16:18

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    כרגיל טומי יוצא הכי אדיוט מכל הסיפור

    מושון, 19/12/05 21:31

    פלא שאף אחד לא קונה את הסיפורים שלו?
    לכן שינוי תקבל 4 מנדטונים... וזה עוד לא הסוף

    הגב לתגובה זו

    • מזל שהרבנים יוצאים חכמים מושלמים...

      אלון, 20/12/05 08:47

      שיעשו מנהג קבוע,
      ויעזבו אותנו כל השבוע.
      נמאס כבר מהשטויות שלהם,וההתעסקויות שלהם בקטנות.נראה אותם כופים זאת בטיסות טראנס-אטלנטיות שלא יוצאות מישראל או לא מגיעות לישראל.מזל שלא נתקלתי בכאלו בחודש האחרון בטיסותי אל/מדרום-אמריקה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איפה אתם?????????

    ירוחם, 19/12/05 20:51

    לאן נעלמו הרבנים החשובים מהבדצים השונים ומהמועצות של הגדולים בזמן שגירשו יהודים מביתם
    האם שכחו את האיסור מהתורה של ,לא תחנם''

    הגב לתגובה זו

    • היה אסור להתיישב שם מלכתחילה

      לא להתגרות, 19/12/05 21:23

      ותזכור !!גם ישובי יו''ש..
      יחזרו עד הס''מ האחרון!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • זאת לא תשובה

        יחזקאל, 19/12/05 23:15

        כדאי שגם אתה וגם העסקנים יחזרו קצת לספרים הם לא נושכים
        ובעיקר לא נסלח ולא נשכח

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    איפה כב' הרבנים היו כשגירשו יהודים מביתם שבגוש קטיף? מה אם איסור ,ל (ל''ת)

    מאיר, 19/12/05 20:48

    הגב לתגובה זו

    • כסף מטהר ממזרים (ל''ת)

      חני, 19/12/05 23:53

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    פקיסטאן אירליינס

    בני, 19/12/05 20:25

    אין סרטים שם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נו באמת...מי שואל אותכם (ל''ת)

    הרב הראשי, 19/12/05 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה זה פוקה? (ל''ת)

    חילוני, 19/12/05 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הגיע הזמן למטוס פרטי לחריניים

    ויוי, 19/12/05 17:03

    אולי תפסיקו להיתעלל בחילונים?איך אפשר לשבת 11 שעות וליראות אותכם ולהריח אותכם? לפחות הסרטים מעבירים את הזמן לכו להקים חברה פרטית מטוסים פרטיים רק לחרדים יש לכם הרבה כסף הרי אתם לא מיתאצמים רק שנוררים שכונות כבר יש לכם נו מה עם מטוס לשרת אותכם לבוא לניו יורק לשנורר? מטוסים מלאים באים בחנוכה באמת נו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אפשר לחשוב שדיברו על נסראללה

    כל ישראל אחים, 19/12/05 16:45

    אני אישית מעדיף לא לחסל את בני עמי בשביל סרט. בינתיים לא חסרים לנו אוייבים אמיתיים וצרות יותר רציניות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם אנחנו באירן מתנגדים

    האימם עלי, 19/12/05 16:44

    אנחנו האייטולות והאיממים בעולם המוסלמי תומכים בר אלישיב אשר דעותיו,השקפת עולמו והמוסר היהודי שלו תואם את שלנו.הוא צודק גם אצלנו אנחנו מוחים על הקרנת סרטים אלא אם כן זה סרטים מיסיונרים כדי לדרדר את הנוסעים בתשובה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כבוד המר''ן...

    חוזר בתשובה, 19/12/05 16:40

    כידוע לכבודו, המטוס טס בשמיים בעזרת מערכת המכונה בלשונם ''רדאר'', ואשר בזכותה המטוס לא פוגע במטוסים אחרים הטסים בשמיים או בקרקע.
    אלא שלאחרונה התגלה לאוזני שאותה מערכת בדיוק - אולי רק גדולה יותר - משמשת את ה''מדענים'' עובדי עכו''ם ימ''ש לחיזוי ''גיל היקום'' - ובאמצעותה הם הגיעו ל''מסקנה'' המופרכת ש''גיל היקום'' הוא יותר מ-15 מיליארד שנים, בעוד שלפי תורתנו הקדושה העולם כולו נברא בשישה ימים לפני התשס''ה שנים בסך הכל, שהן 5,765 שנים בלבד.
    שאלתי לכבוד הרב מר''ן הקדוש: מדוע אינו מוציא פסק הלכה נגד השימוש ב''מטוסים'' אלה אשר מתבססים על טכנולוגיית עכו''ם שכל מטרתה להרוס ולהחריב את תורתנו הקדושה ו''להוכיח'' באותות ובמופתים כי העולם בן מילארדי שנים ויתכן שאף הילכו בו המפלצות המכונות ''דינוזאורים'' בלע''ז - ואף יתכן כי באמצעים אלה מעודדים את ''מדע'' האבולוציה של הצורר דרווין ימ''ש!

    הגב לתגובה זו

    • איזה אדיוט! !!מפחיד!!

      שחורי, 19/12/05 20:45

      עלה לארה''ב ומחוק שם את הנאמר על שטרות של ה_$
      רוב מוחץ של האנושות מאמין וסומך את ידיו על התנ''ך.כמסמך אלוהי!!
      למעט מספ' חזירונים לבנים כאן בארץ ישראל .מבית מדרשו של טומי היטלרוביץ..ועוד מספ' יהודונים מומרים מתוסכלים בעלי שנאה עצמית
      כמוך!!!!שחונכו במגמת עקירת והשמדת תורת-ישראל
      לך ללמוד ילדון !!!!
      למד 80 שנה רק כדי לקלוט מה אינך יודע ....
      עם ישראל עם חכם !!!ולא יתן שיעבדו עליו אלפי שנים לך תבדוק אומלל...
      מי הם גאוני ישראל

      הגב לתגובה זו

      • סליחה, שאלה

        מר ינשוף, 20/12/05 00:35

        באיזה אופן בדיוק ענית ולו על שמץ מן האתגר שבהודעה שעליה הגבת?
        לתשומת לבך: הודעתך אינה אלא אוסף גידופים. מאוסף גידופים לא יוצא טיעון, אלא פחד.
        ננסה שוב: מדוע עוברים הרבנים בשתיקה על חידושי הטכנולוגיה כאשר הם משרתים את ענייניהם, ושוללים אותם כאשר הם משרתים את ענייני?
        אם אתה מוכן לנהל דיון ענייני, אנא עשה זאת. ולא, גם אני מכיר שפע של קללות וגידופים(וזאת במספר שפות, ובהן עברית, ארמית, לאדינו ויידיש אשר שירתו היטב את גאוני ישראל לדורותיהם).

        יישר כוח ובברכת החלטה נכונה,

        עם ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • אתה רוצה תגובה אמיתית?

          נאור, 20/12/05 03:03

          אני אתן לך תגובה אמיתית
          הבעיה היא כזאת- הרבנים לא מסוגלים לבסס את אורח חייהם על עובדה אחת אפילו לכן אם מתפשרים ומוצאים פתרונות תוך כדי, הם מתאימים את עצמם לדעת הקהל הקיימת סביבם.
          ההבדל בינם לבין החילונים שלחילונים יש היכולת להגיד אני לא יודע ולהם תמיד יש תשובה מראש תשובה מוכנה לכל שאלה, הרי לא סתם אומרים קצת קשה אז דתיים זה נכון זה דרך לפתרון כל הבעיות וכל הפחדים, אני לא קובע את גורלי אני רק כלי משחק בידיו של היושב במרומים, הגישה הזאת עוצרת את האנושות מהתקדמות משמעותית לעבר העתיד ושיתוף הפעולה שהרי 3 הדתות הן דתות פונדמנטליסטיות ועסוקות בהפרדה בגזענות ולחימה האחת בשניה ובקדמה.

          הגב לתגובה זו

          • איזה גאון!!!..ועוד מאוסטרליה!!!

            ניוון הבערות, 20/12/05 09:12

            מה זאת אומרת הרבנים לא מסוגלים לבסס???לא הבנתי?
            החפירות הארכיאולוגיות לא מוכיחות
            את אמיתות התנ''ך?
            הרבנים עסוקים בלהוכיח??

            לך לסמינר מוסמך ליהדות (כ-ערכים)
            בא נראה אותך שם גיבור גדול..
            מי הם הרבנים שלנו?הרמב''ם הרמב''ן.
            ראשונים תנאים אמוראים
            מהר''ל ,לוצאטו .ריה''ל.מי אתה מיקרוב מיזנטרופי לעומתם..
            כשאריסטו ואפלטון שהעריצו את היהדות עלו לשמי העולם
            היהדות כבר הייתה לאחר החורבן
            הראשון!!מי אנחנו עם ישראל שבט
            אפריקני???

            הלא בבסיס תורת-ישראל הוא השאלה התשובה וההוכחה!!!

            הקשר בין היהדות להבדיל הנצרות והאיסלם נגמר במילה ''דת''
            למי שלמד להבחין בין אמונה נצרותית איסלמית מטופשת ..לבין היהדות המבוססת על ידיעה...
            ומתי היהדות פתחה במלחמה .עם שאר הדתות??
            מה הקשר בין יהדות וקדמה ..
            כל העולם מלא באנשים דתיים שמקצועם הוא מחקר רפואה מדע..
            רק לאחרונה פרס נובל...
            עלה לארה''ב מלא רופאים דתיים פיזיקאים ועוד

            לא מבין !!!!!

            הגב לתגובה זו

            • חמוד, מרוב סימני קריאה לא נשאר מקום

              בני, 20/12/05 11:04

              לדברי החוכמה שלך (NOT!)..

              הגב לתגובה זו

            • תגובה גאונית של גאון מהמרכז! (ל''ת)

              מצויין, 20/12/05 14:49

              הגב לתגובה זו

            • הלכתי לסמינר יהדות

              נאור, 21/12/05 02:01

              הדת לא מבוססת על אמיתות אלא על מיתוסים והשערות אתה טוען שאני בור אני לפחות לומד את שני הצדדים ומגיב באובייקטיביות אתה סתם לא יודע כלום וחוזר על מה שטוחנים לך במוח
              זה יפה לדבר גבוהה גבוהה אבל בלי תוכן זה לא שווה אגורה שחוקה

              הגב לתגובה זו

            • ברור שאתה לא מבין כי לא למדת היסטוריה

              נאור, 21/12/05 02:06

              לא למדת את ההיסטוריה של הדת לא למדת תיאולוגיה אז אתה לא מבין
              איך ארכיאולוגיה מוכיחה את מה שכתוב בתורה עם היא כל הזמן שוללת את המיתוסים הישנים
              המבול של נח בניית הפירמידות במצרים בריאת העולם לפני 6000 וכמה שנה, איך היא מוכיחה אם היא רק מבטלת אה?
              אתה רוצה דוגמאות נוספות תראה לי שטרחת ללמוד משהו בכלל על הצד השני ואל תדבר איתי כמו איזה תלמיד ישיבה שעשו לו שטיפת מח ואין לו מושג קלוש על הצד העומד מולו.

              הגב לתגובה זו

            • לא הבנתי ??חבל !!!

              ניוון הבערות, 21/12/05 21:02

              מה רצית מפירמידות??מבול ..לא הבנתי!!

              הרמב''ם בי''ג מידות ...''לידע''שיש בורא וכו'!!!
              וידעת_ היום והשבות אל לבבך!!
              תורת ישראל מסוגלת להוכיח את אמיתותה....
              אין השערות ביהדות ..רק ידיעה!

              כנס לאתר ''על טבעי ''וראה הרצאה של ינון קאלזן.....על נושא הידיעה..

              {גם אני בין המרצים שם אך אין ברצוני להזדהות....}.

              הגב לתגובה זו

  • 27.

    שיקימו חברת תח''ץ לעצמם!

    לא חרד, 19/12/05 16:33

    החברה תפעיל אוטובוסים ומטוסים שיענו לצרכיהם, כך שהם לא ינזקו מהעולם החילוני.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני נגד האלישיב הזה (ל''ת)

    בנצי הגדול, 19/12/05 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    טיסה אחת על חשבון המדינה...

    יובל, 19/12/05 15:56

    אני בעד לארגן טיסה אחת הלוך בלבד - לכל אותם צדיקים ורבנים, אותם אוכלי חינם חשוכים ובא הקץ על עונשם של אלו...
    (נ.ב. למען התחשב ברגשותיהם - יש לאפשר לצוות המטוס להחשיך את המסכים בטיסה זו.... ובא לציון גואל).

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אפ'חד לא ידע מהזה פוקה? (ל''ת)

    דתיים אתם?, 19/12/05 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אל תטוסו - חוליגנים (ל''ת)

    גליה, 19/12/05 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אתם פרימיטיבים (ל''ת)

    לכו לאיראן, 19/12/05 15:43

    הגב לתגובה זו

    • בוא נשאיר פתוח מה ומי הוא פרימיטיבי!! (ל''ת)

      אלי פימשטיין, 19/12/05 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    די כבר להתלהמות

    עו''ד, 19/12/05 15:38

    מי שקורא את הכתבה ולא רק את הכותרת רואה שאין המדובר ''בכפייה'' של החרדים. הם בסה''כ אמורים לבקש לשבת במקום בו לא רואים את הסרט, וזו זכותם.
    ד''א, אפשר להגיד שהקרנת הסרטים היא סוג של כפייה עליהם- מדוע הם חייבים לצפות בסרט כשהם בטיסה?
    זכותם לבקש שלא יוקרן סרטמולם או לשבת במקום בו לא ניתן לצפות בו!
    ולח''כ לפיד- איזו תשובה רדודה! וממש לא בכל המטוסים יש מסכים אישיים!

    הגב לתגובה זו

    • לעו''ד שדואג להדגיש שהוא עו''ד

      רו''ח, 19/12/05 15:58

      נו באמת. אתה לא חושב שכבר יש גבול לפרימיטיביות ולחושך שהם חיים בו? אם אסור להתבולל בעולם אז שגם לא יטוסו. שישארו כל היום בחדר וילמדו תורה ושלא נשמע מהם יותר. וברוך שפטרנו.

      הגב לתגובה זו

      • תן לחיות

        הרופא, 19/12/05 16:19

        אל תגיד להם איך לחיות כי אתה בעצמך הופך לכפייתי

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    הוא לא אמר להפריע,רק למחות

    אורן, 19/12/05 15:32

    זה בכלל לא דומה.
    להפריע פירושו להפריע לשאר הצופים במהלך ההקרנה,למחות פרושו להביע את מורת רוחו באזני הצוות על שיש סרטים במטוס.
    אבל מה אפשר לצפות ממעריב יהדות.
    המדור הכי אנטי יהודי ופרו רפורמי שיש בארץ

    הגב לתגובה זו

    • איפה ראית להפריע (ל''ת)

      אבשלום, 19/12/05 15:58

      הגב לתגובה זו

    • אבל הם מפריעים בכל זאת

      נמרוד, 19/12/05 15:59

      לא משנה איך קוראים לזה: ''מחאה'' או ''הפרעה'', זה *תמיד* מפריע. הרי ברור כאן שהמטרה היא לא להביע דעה, או למחות - המטרה כאן היא להפריע ולהשליט את הכפייה שלהם על כל תחומי החיים שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מבין את ההבדל

        אורן, 19/12/05 16:10

        זכותי למחות על מה שלא נראה לי בטיסה וזה לא אמור להפריע לשאר הנוסעים.מחאה פרושו להתלונן באזני צוות המטוס.
        הפרעה פרושו לנסות להפריע לציבור לראות את הסרט המוקרן.
        בין שני הדברים יש הבדל של שמיים וארץ.הראשון לגיטימי ורצוי ואף אתה מן הסתם משתמש בו לעיתים והשני פסול ואינו לא חוקי ולא מוסרי.
        רק שבמעריב שינו על מנת ליצור התלהמות ואתה נפלת בפח !

        הגב לתגובה זו

        • כל מסע מתחיל בצעד אחד קטן

          נאור, 21/12/05 02:13

          איך אנחנו כופים עליהם משהו אם לנו בכלל לא איכפת מה יעשו עם עצמם
          הרי זה שמגביל את עצמו הוא זה שצריך למצוא לעצמו את הפתרונות ולא לבוא בטענות לחופשי שבסך הכל לא רוצה להשתעמם בחיים האלה.
          אף אחד לא כופה עליהם כלום אבל הכפייה נעשית בצעדים קודם הם לא יטוסו בחברות אחר כך החברות יפתחו טיסות מיוחדות לחרדים ואז כשזה לא ישתלם כלכלית הם גם יכניסו אותם לטיסות שלנו ואנחנו לא נוכל לראות סרטים.
          מדינת ישראל היא מדינה דתית תודו בזה או לא זו עובדה ואין מדינות דתיות שטוב לחיות בהן בעולם בשנת 2006 כמעט, תפתחו את העיניים שלכם ותבינו כבר שאלוהים ודת הם שני דברים שונים בתכלית השינוי.
          אם יש אלוהים או לא זה איני יודע אך אני בטוח שאת הדת המציא בן האנוש ולא זה שאליו הם מתפללים.

          הגב לתגובה זו

      • נמרוד אתה מטורף !!!

        ניסים, 20/12/05 09:26

        מישהו כופה עליך לא לנסוע איפה שאתה רוצה ?
        כל מה שהם ביקשו זה מהציבור שלהם לא לנסוע בחברות האלה זה הכול.
        מה הבעייה הפסיכוטית שלך ?
        אשמח לתגובה .

        הגב לתגובה זו

      • הכפייה היא שלך

        (:, 20/12/05 16:54

        למרות שאני אוהב לראות סרטים, אני חושב שאין זכות לאיש לכפות צפייה בסרט על אנשים שאינם מעוניינים בכך.
        זכותם של החרדים לטוס בלי שיוקרן מולם סרט.
        לאף אחד אין זכות להכריח אותם לראות, ואין גם זכות לדרוש מהם להסיט מבט . חייבים לתת להם אופציה שלישית והיא לא לראות וגם לא להסיט מבט, על אף שדבר זה בא על חשבון אנשים אחרים. הזכות לא לראות היא אלמנטרית יותר.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    רגע רגע רגע.....

    אור, 19/12/05 15:11

    אה רגע
    לטוס במטוס מתקדם ונוח זה כן
    זה מותר
    אבל סרטים לא
    איזו צביעות
    ולטוס במטוס זה לא טכנולוגיה ש''החילוניים'' בנו ?
    חרדים מדבר ה' ?????
    איזה חרדים מדבר ה', הם מצפצפים עליו ועל תורתו
    בורים !!
    אם היו חרדים , היו להם אמות מידה מוסריות גבוהות וצנעה וענווה.
    אבל התורה ואלוהים אצלהם במחזיק מפתחות
    חרד מדבר ה' - לא תשמע קולו !!!,

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש ''חכם'' אה? (ל''ת)

      דתי, 19/12/05 16:17

      הגב לתגובה זו

    • אור כשמך כן אתה

      מיכל, 20/12/05 09:57

      ממש נקודת אור של השכלה בתוך חשכת הבורות שמסביב.
      הידע שלך על יחס החרדים לטכנולוגיה הוא חידוש בקנה מידה עולמי.
      גם האימרה ''חרדים מדבר ה''' (חרדים לדבר ה') - כל הכבוד.

      אני יודעת שממש קשה למשכיל כמוך להבין, אבל ישנו הבדל בין מכשיר טכנולוגי לבין מכשיר בעל מסרים חינוכיים וערכיים.
      אמור מעתה:
      מיקסר - כן.
      מטוס - כן.
      סרטים - לא.

      תחשוב על זה. בסוף תצליח.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש למחות כנגד תפילות במהלך טיסות

    אייל, 19/12/05 15:08

    לא אחת ראיתי קבוצה של חרדים שמתכנסים לתפילה במהלך טיסה. למרות הפגיעה בנפשם של ילדים רכים שנכחו באותה טיסה, אף אחד לא קם לצעוק גוועלד!
    אני מציע שאם החרדים יתחילו למחות על סרטים בטיסות...אנחנו נמחה על תפילות בטיסות!!

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר, זו ההפרעה האמיתית

      נוסע מתמיד, 19/12/05 16:32

      חבורת הגברים הדתיים שמתעקשים לחסום את כל המעבר בתפילות שלהם, ומונעים מאנשים להגיע לשירותים ומהדיילות לבצע את עבודתן - זו ההפרעה האמיתית לציבור הנוסעים.

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה (ל''ת)

        עשית במכנסיים?, 19/12/05 22:47

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    פסק הלכה חילוני

    בובקעס, 19/12/05 15:04

    יש להתנגד ולנסות למנוע את התגודדות החרדים לתפילות תוך שהם מפריעים לציבור החילוני לישון.

    הגב לתגובה זו

    • באמת בובקעס (ל''ת)

      פסק הלכה, 19/12/05 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזה חושך איזה פחד (ל''ת)

    ספי, 19/12/05 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אחר כך לא מבינים למה שונאים אותנו בעולם (ל''ת)

    א, 19/12/05 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגובה ל --אילנה, נצרת עילית כנסו

    ערן, 19/12/05 14:12

    אוף כמה שכל יש לך ?!!!!
    הרי באותו המשפט התכוונת לחרדים ולחילוניים כאחד?!?!?
    אל יהלל חוגר כמפתח!
    בטח כל הרבנים ''החשובים''( שאונסים ומחתנים ילדים וילדות ועושים משכב זכר ושאר חטאים קשים!!!!) חושבים שהם צודקים!
    ובכן מי צודק הפעם ?
    למה להם לטוס במטוס שיתפללו ממדינה למדינה

    הגב לתגובה זו

    • לערן ''המאבחן הדגול''

      פסיכולוג, 19/12/05 17:01

      קשה לקבל את האמת אז ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה...

      השנאה עולה לך לראש והאנטישמיות הגזענית שלך כבר גולשת!!!!

      האם אתה מכיר את הרבנים שהתייחסת אליהם? כל ההשמצות שלך לא שייכות לכאן : גם אם יש מקרה או שניים בשולי השוליים, כשבעיני החילוניים כל מי שחבש בטעות כיפה כבר נחשב לרב, במיוחד כשניתן להשמיץ אותו ודרכו את כל הציבור החרדי שנקי מדברים אלו - בוואדי בלי השוואה למגזר החילוני ששטוף בזימה.

      הרבנים שמוזכרים בכתבה הם באמת גדולים ואין שום קשר בינם לבין מה שהשמצת בסוגריים. מלבד, אויל, שהם מטפלים בקורבנות של חטאים אלו ודווקא בגלל זה הם ערים להשפעות שליליות של סרטים וכד' (אך השאת צעירים אינה נכללת בקטגוריית חטא אם כי אינה מומלצת ויש רק רב אחד שעושה זאת ואין רב נוסף שיסכים איתו בעניין זה)

      מדובר ברבנים חכמים ונאורים ואתה יכול לבוא ולהתרשם מקרוב: אתה מוזמן לבוא לבקרם בביתם ולשאול, בצורה תרבותית כמובן, כל מה שיעלה בדעתך על דת ועל אמונה ועל מנהגים ופסקי הלכה ועל כפייה, דתית וחילונית וגם על הסרטים במטוסים, (ואגב בהנחה שזה נכון מה שצוטט בשמם בכתבה. כי גם את זה צריך לבדוק: כבר נתקלתי בידיעות מפוברקות רבות מאוד )

      את הרב וואזנר - יהודי מבוגר בן למעלה משיבעים תוכל, למשל, לבקר במעונו ברח' הלפרין בב''ב ותתקבל בכל הכבוד הראוי, גם אם לא תכבד את המעמד בחבישת הראש (אם כי זה מעיד על חוסר יכולת לתת כבוד לזולת - כלומר חוסר כבוד של זה שאינו מכבד) איש לא יאמר לך מילה רעה (אלא אם כן תוכיח להם שבאת לקנטר) ואוכל להבטיח לך שתצא מהעניין בשלום. וזאת למרות שהרב וואזנר כלל לא מכיר אותי ומעולם לא שוחח איתי ולא פניתי אליו אלא שבמקרה ידועה לי כתובתו ובהיותו איש ציבור מוכר לי אורחו ושיגו.

      בטוחני שדעתך על הציבור החרדי תשתנה אחרי מפגש בלתי אמצעי. מאחר שמן הסתם דעתך על הציבור החרדי ועל הדת ניזונה בעיקר מהמידע המסולף שמגישה התקשורת.

      ולגבי ההערה האחרונה שלך: אתה לא רואה בחרדים בני אדם בכלל, עם צרכים אנושיים: למה להם לטוס? לא יכולים להיות להם קרובי משפחה בחו''ל, שמחות ואירועים משפחתיים (טיסתו האחרונה של אבי לארה''ב היתה במטרה לשבת שיבעה עם אחיו ואחיותיו על אחות שנפטרה פתאום) או חיפולים רפואיים והבראה, שישארו במאסר בית כי הם לא בני אדם בכלל...

      רק כשיש צרות אז החילונים יודעים את הכתובת: איפה יש אירגוני עזרה ליעוץ והשאלת ציוד רפואי, לפינוי מסור ומכובד ו...מקצועי, של פצועים וחללים, וגם אחפה אפשר לבוא ולקש ברכה ותפילה לישועה בעת צרה.
      ואז כבר יודעים מי הם הרבנים האמיתיים, ומי הם ''רבנים'' לכלי התקשורת בשביל השמצות.

      והערת אגב, מי שחוטא במעשים מגונים, שאין מקומם בעם ישראל, כפי שציינת בסוגריים, סרטים בטיסות זה קטן עליהם, ובוודאי לא מפריע להם כי הם אחוקים מדת ומקדושה כרחוק מזרח ממערב, ולא משנה איך הם לבושים ואיזה תואר הם מתיימרים לשאת (או שהתקשורת מצמידה להם) לא רק שהם אינם רבנים, גם דתיים הם לא והם גם לא אזרחים הגונים. בוודאי אין כל קשר בינם לבין הכתבה.
























      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי שיפריע לי בטיסה - יחטוף מכות

    נוסע מתמיד, 19/12/05 13:48

    יקדש שם שמיים בבית חולים.
    אני נשבע.

    הגב לתגובה זו

    • לא להיסחף!!!

      אורי לופליאנסקי, 19/12/05 14:17

      תוריד את וווליום השנאה....
      תקרא שוב את הכתבה ..מדובר על הגנה ולא תקיפה...
      החרדים עדיין אנשים נפלאים...

      הגב לתגובה זו

      • ממש הגנה...

        באמת????, 19/12/05 14:55

        לא מדובר בהגנה - אל תשקר. מדובר בפירוש בהתקפה והפרעה אקטיבית!!

        אני רק מחכה לדוס שיעיז להפריע לי בשינה...

        הגב לתגובה זו

        • באמת?!

          משרד ההגנה, 19/12/05 17:10

          האם מה שאת עושה כאן זו לא התקפה פרועה?

          הגב לתגובה זו

        • תמשיך כך ובשום אופן על תתן לעובדות לבלבל אותך!!! (ל''ת)

          פראנואיד, 19/12/05 17:22

          הגב לתגובה זו

      • אנשים נפלאים???????????

        ה, 19/12/05 16:03

        אז למה אני תקועה בבית כל שישי ושבת רק בגלל שאין לי רכב?? למה אין תחבורה ציבורית, לפחות בסיסית, ביום שבת?
        תעשה לי טובה. אין לי שום בעיה איתם, ומצידי הם יכולים לחיות בימי החושך, כל עוד זה לא פוגע בי בשום צורה.
        אבל זה פוגע. הרבה.

        הגב לתגובה זו

        • לידיעתך !!!

          דני, 19/12/05 20:49

          העדר תחבורה ציבורית בשבת..
          הוא מכוח חוק עזר של שעות מנוחה ..
          שאין לו קשר לדתיים ולא הם שיזמו את החוק!!!
          לו הייתי נפגש אתך ראש בראש היית משנה דעתך מי הוא החי בחושך!!
          דני רביץ
          רו''ח מודיעין
          כיום דוס שחור
          מאד !

          הגב לתגובה זו

          • לידיעתך דני

            נאור, 21/12/05 02:17

            אל תסלף עובדות
            מקור החוק לא רלוונטי העובדה היא שהציבור החילוני מנסה כבר שנים לגרום לכך שהחוק יבוטל והמפלגות הדתיות מונעות את זה.
            בוא תיפגש איתי ותשוחח עם בן אדם שפשוט יודע יותר מדי כדי ליפול בפח.
            אני בטוח שמהפה שלך אני אשמע הרבה הצערות לא מבוססות וחצי אמיתות אם אפשר לקרוא להן חצי.

            הגב לתגובה זו

            • למה אני מסלף????

              דני, 21/12/05 21:08

              הלא אתה מודה שהחוק אינו דתי !

              ומה רצית שהדתיים יתמכו בביטולו???
              מותר להם לשחק במשחק הדמוקרטי..

              לא מבין מה אתה יודע יותר ?מה שינית?
              חכמים כמוך אכלתי הרבה די בקלות בתקופה ששבתי לאלוהי..
              אין כיום מי שמסוגל לעמוד מול תורת-ישראל !!מלבד!!וחוץ!!מיצרים תאוות
              והנאות גשמיות שזה מה שמתדלק את הרחוב החילוני האומלל!!
              אני בא משם!!

              הגב לתגובה זו

            • כן שמענו כמוך בעבר, הפרדת דת ממדינה חובה בכל מדינה מתוקנת

              סשומארו סמה, 21/12/05 23:27

              הרי מה אתה משחק משחקים, אנשים תקועים בבית בגלל הדתיים, זה מה שגם אתה אומר בתגובה שלך, הדתיים משחקים במשחק הדמוקרטי, ומיעוט מחזיק עם שלם ללא תחבורה ציבורית, יופי אני מקווה שכולכם מבסוטים.
              תמשיך להיצטדק עם החזרה בתשובה שלך, בפועל מה שקרה הוא שחזרת אלפי שנים אחורה ואתה חי בעבר, אנחנו נקום נעזוב את המדינה הדתית שלך ואתה תצתרך להתקדם אחורה בכוחות עצמך.

              וכן שמתי לב שסתרתי את עצמי בתתקדם אחורה, כי עם דתיים לא משתמשים בהיגיון, זה דבר שלא מדבר אליכם, אחרת כבר מזמן הייתם מתחילים לשאול שאלות באשר למקור הדת שלכם.

              הגב לתגובה זו

    • איזה פחד. המסך שלי רועד (ל''ת)

      ברררררררררר, 19/12/05 14:45

      הגב לתגובה זו

    • לנוסע המתמיד

      אלעל, 19/12/05 15:54

      אתה אדם אלים מאוד! אתה מודע לכך?
      נראה לי שאיומים אלימים מקומם לא יכירם בשיח ציבורי תרבותי!!!

      ואם אתה כל כך מפחד מנוסעים חרדים אתה מוזמן להישאר בבית ביחד עם הפראנוייה שלך!!!

      הגב לתגובה זו

    • אני לא אדם אלים אבל חייבת להסכים (ל''ת)

      גם אני, 19/12/05 15:59

      הגב לתגובה זו

    • מחכה כבר

      לפגוש אותך, 19/12/05 22:50

      ולהכניס לך

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולי נחזור 5000 שנה אחורה

    מ ירב, 19/12/05 13:47

    נמאס מההטפות של רבנים שלא יצעדו לקידמה .

    הגב לתגובה זו

    • קידמה .!!...עאלק ..חחחחחח

      השופט אזר ז''ל, 19/12/05 14:14

      מתי היו כמות כזאת של רוצחים וחוסר ערכים ונוער שדוף ומועדוני זבל וסמים...בעם ישראל...
      עם יהודי שהצמיח מתוכו גאוני עולם .
      עם.שהעניק לציויליזציה האנושית את ערכי המוסר...
      מטורף !!לך ללמוד מי הוא עם-ישראל ומי אבותיו!!!
      הבערות הוא יסוד הטמטום

      הגב לתגובה זו

      • השופט אזר!!!תגובה כפי שצריך!! (ל''ת)

        ואף אתה הקהה, 19/12/05 14:59

        הגב לתגובה זו

        • רבי אנס את התלמיד!!!!!!!! (ל''ת)

          זוהר, 20/12/05 01:19

          הגב לתגובה זו

          • אני מבין שאתה הקורבן לאונס

            ניסים, 20/12/05 09:32

            מה זה ''רבי'' בכלל אתה יודע ?
            חילוני גלמוד ומסכן.

            הגב לתגובה זו

      • בדיקה עצמית לפני הפרעה לציבור

        ערן, 19/12/05 15:25

        נכון, יש פשע וגועל נפש אצל החילונים (אנחנו), אבל מעולם לא התימרנו להיות צדיקים. לפני שהחרדים פותחים את הפה, שינקו את הזוהמה אצלם (מושחתים, פדופילים, אנסים...)
        כל שבוע עוצרים חרדי אחר שאנס קטינים או מעל בכספים. איך הם מעיזים להרים את האף על אחרים?!

        הגב לתגובה זו

      • גם בקהילה חרדית יש רצח ואונס (ל''ת)

        מירב, 19/12/05 16:34

        הגב לתגובה זו

        • מירב !!!יש לך שם של רוצח חרדי??

          אני מחכה!!!, 19/12/05 20:51

          חרדי =שתורת ישראל גדלה אותו
          לא דתילוני =עמיר מבר-אילן
          אין מקום המדינה

          הגב לתגובה זו

          • לידיעתך המחכה כנס מהר

            ניסים, 20/12/05 09:35

            יגאל עמיר למד בישיבת הישוב החדש ושמה חמוד שלי הולכים לבושים בדיוק כמו החרדים עם חליפות וכובעים שחורים וככה הוא היה לבוש.
            הראייה הכי טובה היא שהוא לא היה חבוש כיפה סרוגה אלא שחורה עד היום. ומה תגיד על זה חכם שלי ??
            אני מחכה לתגובה.
            (כיפה שחורה שחורה לא סרוגה שחורה שלא יהיה אי הבנות כן ?).

            הגב לתגובה זו

            • היישוב אינו ישיבה שחורה

              ודאי לא בר-אילן, 20/12/05 15:00

              לא יעזור לכם אין רוצח חרדי מקום המדינה

              הגב לתגובה זו

          • זה רק מוח שטני חושב כך (ל''ת)

            מירב, 20/12/05 12:01

            הגב לתגובה זו

          • לזה ששאל על רוצחים חרדים

            נאור, 21/12/05 02:25

            כששומרים את הכל בשקט בלי לתת לשום דבר לצאת החוצה אז לא יודעים כלום.
            הרי כמה עבריינים קיבוצניקים יש ואף אחד לא יודע אף אחד לא שמע.
            חוץ מזה כמה אנסים יש בקרב הרבנים בישיבות כמה? הרי יש מספיק דיווחים על כך בתקשורת, תפסיק להיתמם, כנראה שאין אלוהים ולכן יצר האדם הוא יצר האדם בלי קשר לדת אשר בה הוא גדל ועוצמת השפעתה עליו. הבורות שלך מרקיעה שחקים.

            הגב לתגובה זו

            • איך ניתן להחביא רוצחים??

              נאור עאלק ועוד, 21/12/05 21:11

              אין לכם עובדות סיתמו את הפה..
              אך להמציא ולהגיד שמחביאים!
              נו באמת!

              הגב לתגובה זו

            • כמו שניתן להחביא אנסים

              כן אני נאור, 21/12/05 23:34

              כמו שניתן להחביא את האמת מכל כך הרבה אנשים שפשוט עושים מה שאומרים להם ולא שואלים שאלות.
              אתה יודע רק מה שמתפרסם בתקשורת. מה שלא מגיע לתקשורת לא מגיע אליך.

              ודרך אגב אני קצת יותר נאור ממך.

              הגב לתגובה זו

            • ואני שוב חוזר ושואל!יש רוצח חרדי??

              נאור עאלק, 22/12/05 15:14

              אני מחכה !!אמנם אני חשוך נבער
              שחור חותם את שמו באצבע וישן על העצים ואוכל בוטנים
              אך במקצועי אני רו''ח ..
              ושם למדתי שלא סומכים סופית על מאזן בוחן .אלא מחכים למאזן סופי בסוף שנה..
              ובמאזן השנתי לפשע אין תחנת משטרה אצל הדוסים הקופים והפשע שם שואף ל_0
              ימותו הקנאים.....

              הגב לתגובה זו

      • אתה קרבן לשטיפת מוח

        מירב, 19/12/05 16:38

        אטימות ובורות מעידה על סגירת צעדיך . גם בימי אבותיך היו רציחות אונסים וכו'. רק לא היתה התקשורת לחשוף זאת

        הגב לתגובה זו

      • רוצחים היו מאז ומעולם ריבוי האוכלוסיה גרם לריבוי רוצחים

        נאור, 21/12/05 02:20

        העם היהודי הצמיח גאונים נכון אבל זה בגלל 2000 שנה פור שהיה לנו על עמים אחרים בכל הנוגע לקרוא וכתוב, היום אנחנו רואים איזה עמים חכמים ואיזה לא, העם היהודי פשוט נכשל בניסיון להקים מדינה לחיות בה, העם היהודי בישראל מתבוסס בזבל של עצמו בעוד הגויים החשוכים מאירופה חיים כמו מלכים.
        מדינת הלכה היא מדינת עולם שלישי.

        הגב לתגובה זו

        • איזה הדיוט!!!מדינה??

          נמאס ועוד, 21/12/05 21:13

          אנו בגלות !!
          וגלות. אינו אם יש מדינה או לא!
          גלות זה גלות השכינה
          לך ללמוד טמבל..
          מה זה מדינה ?טומי לפיד ?זה גדול בישראל?

          הגב לתגובה זו

          • אתה זה שצריך ללכת ללמוד

            סשומארו סמה, 21/12/05 23:32

            מדינה שלא עושה הפרדה מוחלטת בין דת למדינה היא מדינה אומללה בדרך כלל ענייה בדרך כלל החינוך לוקה והאנשים לוקים=ישראל
            בין אם תודה בזה או לא אין אפשרות לקיים מדינה דתית מתקדמת, אם אתה רוצה לחיות בזבל תחיה, אני מעדיף לחיות טוב, אני בוחר בדרך החיים האירופאית.
            וכן אני חי כרגע באוסטרליה כי אנשים כמוך גרמו לי לתעב את המדינה המסריחה הזאת שאתה בכלל לא מרוצה ממנה כי היא לא מדינת הלכה.
            אם תהיה מדינת הלכה בישראל, כל מי שיודע לחשוב ומסוגל לעשות עם עצמו משהו בחיים יעזוב ואתם תישארו להתבוסס בחרא אפילו יותר מסריח מהחרא הנוכחי.

            הגב לתגובה זו

  • 11.

    הם גיבורים באל על שינסו בחברת תעופה אמריקאית

    גילה, 19/12/05 13:38

    ויעצרו מיד

    הגב לתגובה זו

    • יהודי שונא יהודי

      חיימזון, 19/12/05 16:25

      רק באל על מזלזלים בנוסע הדתי והחרדי בטיסות חברות אחרות מכבדים את הכשרות ואת צרכי בציבור הדתי והחרדי
      זהו זה, יהודי שלא מקיים מה שצריך לא סובל שיהודי אחר כן מקיים, לכן יש שנאה כל כך גדולה של החילונים כלפי היהודים הדתיים והחרדיים

      הגב לתגובה זו

      • הגיון פילפולי קלאסי

        נביא בעירו, 19/12/05 18:06

        חיימזון, בחברות זרות לא מקרינים סרטים?
        באל על אין אוכל כשר (אפילו גלאט?)
        החילוניים מפריעים לחרדים לקיים מצוות?
        זו חרטא סוג א' , שצריך מוח שהתעקם במשך דורות של איפכא מסתברא בשביל להגותה.
        ובסוף - נשק יום הדין - ''החילוניים שונאים חרדים!!!'' למה - ככה. ועכשיו , חילוניים יקרים, תתחילו להצטדק ולהגיד שאין לכם אחות!!
        צא לנו מהווריד, הקישקוש הזה עובד, אולי, על גויים, אשר מייד נבהלים ונסוגים בכדי שלא יחשבו שהם אנטישמים.
        אותי אתה מצחיק

        הגב לתגובה זו

        • נביא בעירו תגובה לענין

          נאור, 21/12/05 02:28

          שיחקת אותה

          הגב לתגובה זו

      • לא נכון חיימזון

        נאור, 21/12/05 02:27

        אדם לא מאמין שונא את מי שכופה עליו את צורת החיים שלו ואת דעותיו.
        אתה מדבר בלי כיסוי.
        הייתי רוצה לשמוע ממך טיעוני רציניים ולא סתם קשקושים חסרי תמיכה או בסיס כלשהוא.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    היי, תרגעו.

    מיר, 19/12/05 13:28

    אף אחד לא מתכוון להפריע או להתפרע.
    קצת הבנה בלכסיקון הרבני לא תזיק.
    כשכותבים ''למחות ולהביע את מורת רוחו'' מתכוונים ל''למחות ולהביע את מורת רוחו''. זה הכל, וזה עדיין לגיטימי, כמו שלגיטימי למחות אם הקולה חמה או הלחמניה יבשה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי רוצה אפרטהייד בישראל?

    מוטי, 19/12/05 13:17

    האם רוצים הרבנים שיפרידו אותם מכלל ישראל?
    האם רוצים הרבנים מדיניות אפרטהייד (כמו ההפרדה הגזעית בדרא''פ לשעבר) בהסכמה?
    ישובים לחרדים בלבד כבר יש.
    עכשיו רק חסר מטוסים ואוטובוסים וכבישים לחרדים בלבד.
    בסוף כל העולם יצעק על האפרטהייד שעושה ישראל לחרדים.

    הגב לתגובה זו

    • ככל שהרקבון החילוני ערכי גדל !כך גדל (ל''ת)

      הצורך להגן על, 19/12/05 14:00

      הגב לתגובה זו

      • ל הצורך להגן על

        נאור, 21/12/05 02:29

        את הקשקוש הזה תמכור לילדים המסכנים שלך שיגדלו יהיו בורים וחשוכים כמוך

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין גבול לחוצפה

    ג.ל., 19/12/05 13:15

    אם החרדים לא רוצים לראות סרטים שישתמשו בכיסוי העיניים שמחלקים חברות התעופה.
    אפשרות אחרת-שיחכרו מטוס רק לחרדים.
    יש להחתים כל חרד על כתב התחייבות לפיו ידוע לו שבטיסה מקרינים סרטים ואם הוא מתכוון לפעול בהתאם לפסק הלכה המורה לו להפריע למהלך הקרנת הסרט יש בכך משום הפרעה בטיחותית למהלך הטיסה ותוגש נגדו תלונה למשטרה.
    יש להחתים אותו במקביל על שיק לבטחון בסך 5000$ אשר יחולט אם הוא יתפרע במטוס.
    כשם שחרד לא נכנס לחנות המוכרת בשר חזיר שלא יטוס במטוס המקרין סרטים אך אין הוא יכול לכפות על הכלל את רצונו.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות --צודק ב 100 אחוז

      יניב, 19/12/05 14:07

      מה יקרה עם אנחנו החילוניים נעשה פסק הלכה להכות מתפרעים דתיים במטוס?.
      אולי נתנפל עליהם בגלל שהם לא ''מריחים '' הכי נעים שבעולם.
      בושה וחרפה לכל הדתיים שחושבים שהכל מגיע להם.

      אני מציע גם לקנוס אותם וגם עם מישהו יפריע שכמה חילוניים ''יפריעו '' לו .. בכמה סטירות

      הגב לתגובה זו

      • כפייה

        כדור פורח, 19/12/05 15:29

        מה שאתם אומרים פה זה בעצם שהחרדים לא יטוסו! כי הרי אין היום טיסות ללא סרטים.
        אני חושבת שבהתאם לכללי הדמוקרטייה של ''חייה ותן לחיות'': מקומות ציבוריים צריכים להתאים למכנה המשותף הרחב ביותר, כך שכל גווני הציבור יוכלו להנות בלי הפרעות. כל אחד מבין שהעישון אסור במקומות ציבוריים למרות שזה כביכול פגיעה בזכויות הפרט של המעשנים.
        החוק אומר שמי שרוצה להרעיל את עצמו בעשן הסיגריות ''זכותו'' (ואגב לגבי סמים אין דמוקרטייה) איך אין לו זכות להרעיל אחרים וכל אחד מבין את זה.
        אצל החרדים הסרטים נחשבים לרעל - לא ברמה של סיגריות אלא של סמים!
        מי שרוצה יכול לראות כמה ואיזה סרטים שהוא רוצה בביתו או בקולנוע. כבר אי אפשר להסתדר כמה שעות בלי זה? זו ממש התמכרות!
        איזה זכות יש למישהו לאלץ לצפות במשהו את מי שלא מעוניין בכך? רק בגלל שהוא צריך לטוס לאן שהוא?
        לגופו של עניין ניתן לפתור זאת בקלות אם לא יופעלן מסכים מרכזיים גדולים שלא ניתן להתעלם מהם (מה אתם רוצים שאנשים יסתובבו במטוס בעיניים עצומות/ מכוסות? אח''כ תתלוננו על התקלויות) ןבמקום זאת צי שלא יכול בלי סרט יוכל להפעיל מסך אישי שלכל אחד יש שליטה עליו.

        אם באמת רוצים אפשר נלמצוא פתרון לכל דבר! השאלה היא רק אם באמת רוצים. כשמשתרבבת נימה אנטישמית לכתבה ולתגובות (על תופעות שלא קשורות לדת וקיימות בשולי כל חברה) זה מראה שמדובר רק ברצון לנגח. אבל אם החברה החרדית תחרים את אלעל ותגיע להסכמים עם חברות זרות (כן! לפעמים קל יותר עם הגויים) אז יקום עליהום מסוג אחר...
        מה שמוכיח שמה שעומד מאחורי הדברים זה קודם כל השנאה ליהדות (של כלי התקשורת השמאלנים) שמחפשת לה כל הזמן תירוצים חדשים...
        חבל!

        הגב לתגובה זו

        • יש עוד אופציות

          אילת, 20/12/05 04:38

          בכל מטוס כיום יש מסך אישי לכל מושב,ויש אפשרות של בחירת תחנה ובכל מטוס יש תחנה המראה את מסלול הטיסה-שישבו ויצפו בערוץ זה-אין שום הגיון בלמנוע מקהל גדול של אנשים לראות סרט ולהעביר את זמנו במשך הטיסה!!!

          הגב לתגובה זו

        • צודקת בהחלט (ל''ת)

          @, 20/12/05 23:28

          הגב לתגובה זו

        • הבעיה היא שאף אחד לא ערב לכך

          נאור, 21/12/05 02:36

          שאם יופעלו רק המסכים הקטנים אז שם זה יעצור.
          וזה שהסרטים הם כמו רעל לחרדים זה בעיה שלהם, זה לא רעל בשבילנו, בנוגע לסיגריות זה רעל גם למי שנהנה מעישון, אז יחי ההבדל הקטן.
          הם רוצים להגביל את עצמם שיעשו את זה על חשבונם לא על חשבוננו, נמאס לפתור להם את הבעיות, הגיע הזמן שהם יישרו קו או ימצאו דרכים חלופיות לעצמם.

          הגב לתגובה זו

      • ליניב

        על גלגלים, 19/12/05 15:43

        כבר ראיתי חילוניים (יותר נכון חילוניות) שהשתוללו והתפרעו בטיסת אלעל בגלל עלילה ריחנית על חרדים שישבו בשורה שלפניהם.
        (אחד מאותם חרדים, או הוא או אחיו, נהרג בפיגוע חצי שנ אח''כ)
        כך שזו לא המצאה חדשה...

        כצופה מן הצד הבטחתי אז לעצמי לא לטוס יותר באלעל בגלל היחס המחפיר שלה לחרדים וטיפול הכושל באותו אירוע. ואכן 3 חודשים אח''כ טסתי בהנאה בבריטיש איירווייס.

        על אותו משקל - אם אתם כל כך לא סובלים את החרדים אז תישארו בבית ואל תטוסו כמו שאתם מציעים לחרדים...

        הגב לתגובה זו

      • בנוגע לריח....

        איכס, 19/12/05 16:07

        אני חושבת שהרעיון שלך פשוט נפלא. אם מפריע להם לראות סרטים, או מפריע לאחרים עשן סיגריות, אז לי נמאס לשבת לידם בטיסה ולהחנק כל הדרך בגלל שהם עסוקים מדי לקרוא תורה בשביל להתקלח.
        אז בבקשה. שיעשו גם מושבים נפרדים למסריחים ואז אני אתמוך!

        הגב לתגובה זו

        • דווקא סרחון פנימי מפריע יותר!! (ל''ת)

          אלי פימשטיין, 19/12/05 20:52

          הגב לתגובה זו

          • אמנם התגובות חריפות אך בבסיסם הן צודקות אדון פימשטיין היקר

            נאור, 21/12/05 02:32

            אתה יכול להצתדק כמה שאתה רוצה אך אל תקרא לעצמך אדם נאור כי כדי להיות נאור צריך להיות מסוגל להבין את שני הצדדים ולהגיע להחלטה מפוכחת ואובייקטיבית, ולא להסתמך על צד אחד של המטבע.

            הגב לתגובה זו

            • איזה טפש!!!מאוסטרליה!!

              שחור, 21/12/05 23:22

              אלי פימשטיין..הוא חילוני שהטביע את הבת הקטנה שלו באמבטיה!!

              תבין כבר !!!!

              הגב לתגובה זו

            • שחור גנוב שכמותך ידעתי זאת וזה לחלוטין לא רלוונטי (ל''ת)

              טיפש תקרא, 22/12/05 14:26

              הגב לתגובה זו

        • חבורת אנטישמים

          ., 20/12/05 23:34

          קמים כמה אנשים שלא ראו בחיים שלהם חרדי ממרחק נגיעה, ומדביקים לחרדים תכונות הלקוחות הישר מהתעמולה האנטישמית הקלאסית.
          בשביל האנטישמי המצוי היהודי מסריח, מלוכלך ונכלולי.
          הרי אין שום סיבה להניח שחרדים מתקלחים פחות מכל ישראלי מצוי, אלא מה? מי ששבוי בדעות קדומות לא מחפש ביסוס כלשהו לדעותיו.

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    חרד מהחרדים

    שלומקה, 19/12/05 13:14

    רק סרטים? ומה עם גירוש הדיילות?
    בקרוב, טיסות נפרדות לגברים ונשים.
    נמאס מהעלוקות (של כל הדתות)

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה זה פוקה? (ל''ת)

    אין במילון, 19/12/05 13:11

    הגב לתגובה זו

    • מהילה פוקה מקורה בתנך

      ישראל, 19/12/05 18:34

      בשמואל א פרק כה , אביגיל אומרת לדויד ולא תהיה זאת לך לפוקה ולמכשול לב , פרוש המילה הוא מכשול

      הגב לתגובה זו

      • פוקה=תקלה (ל''ת)

        לומד לפסיכומטרי, 20/12/05 01:15

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    טומי לפיד=ארצ'י בנקר. אתה אדם חשוך שלא מקבל השונים ממךומסתגר בעמדות (ל''ת)

    אילנה, 19/12/05 13:08

    הגב לתגובה זו

    • את מדברת???? צבועה. (ל''ת)

      פששששש, 19/12/05 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שוב מיעוט של דתיים כופה רצונו עלינו. ואח''כ זועקים שאנו שונאים אותם! (ל''ת)

    כח ושררה, דתיים, 19/12/05 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הם לא יעזו להפריע החברת תעופה אמריקאית ששם ה-FBI שולט. רק באלעל...

    רק באלעל, 19/12/05 13:00

    יעשו שרירים. וע''כ הינה עוד סיבה מדוע לא לטוס באלעל!
    אלעל הופכת כמו טוור-אייר ז''ל, יותר ויותר זבל!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ניסיון כפייה חרדי

    זוהר פרייברג, 19/12/05 12:58

    לא ייתכן שמיעוט קטן וצעקני ינסה למנוע מהרוב הדומם להנות מטיסות. אם לא נוח להם לראות סרטים במהלך הטיסה, שיקימו לעצמם חברת תעופה משלהם, כמו שיש להם חברות הסעות משלהם. בחברת תעופה חרדית הם יוכלו לטוס מבלי לראות סרטים.

    הגב לתגובה זו

    • יאאאאאלה מה הכפיה כאן??

      שנאה מטורפת, 19/12/05 13:58

      אסור לאדם לשמור את עיניו מסרטי זוהמה???
      מה בקשו מקום נפרד !!מה יש ??

      כפיה ..הוא ניתוק עם יהודי ממורשת של אלפי שנים ..ולחנך כאן נוער אומלל מתוסכל ללא ערכים שסמים ומועדוני זבל מפלטו!!!זו כפיה...

      הגב לתגובה זו

      • עשה לנו טובה

        דוסים, 19/12/05 14:46

        שים כיסוי על עיניך
        אטמים באוזניך
        ועזוב אותנו באמש'ך

        הגב לתגובה זו

      • ומה אתה עושה באינטרנט ?

        ספי, 19/12/05 15:02

        יש על זה איסור חמור.
        תכף תספר לי שאתה רק נכנס ל-NRG יהדות ... חחחחחחח

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר?

          מישהו אחר, 20/12/05 23:26

          אני לא חרדי. אין לי בעיה לגלוש בחלק גדול מאתרי האינטרנט.
          אני גם צופה בסרטים.
          אבל אני מכיר בזכותם של החרדים לא לצפות בסרט במהלך טיסה, ואני חושב שאין זכות לדרוש מהם לצפות, להפנות מבט או לעצום עיניים. הם שילמו על הטיסה וזכותם לטוס בנוחות.
          אם חברת התעופה מעוניינת להקרין סרטים- שתספק מסך אישי לכל אחד.

          הגב לתגובה זו

      • סרטי זוהמה...חה חההה חחחהה חהה (ל''ת)

        זה היה טוב, 19/12/05 16:04

        הגב לתגובה זו

      • למה הבעיות שלהם צריכות להיות הבעיות שלנו?

        מוטי, 21/12/05 02:43

        למה? אני שואל למה?
        אתה טוען שאנחנו מחנכים את ילדינו לזוהמה, אני טוען שנוער קיבוצים שלא מכיר את אלוהים או את הדת הם מהאנשים הטובים ביותר שיצא למישהו לפגוש, ועירוני מסורתיים עם כיפה מקדשים ומברכים, הם הם שגדלים ללכת למועדונים, לשים גורמטים, להסתובב עם סכינים ובאופן כללי להיות ארסים.
        אם אתה לא מכיר את אלוהים אולי אתה גדל לפי ערכי החברה המוסרית המודרנית, ואולי מי שמכיר את אלוהים חושב שהכל נסלח.

        יש בדיחה שאומרת שהיה איזה אחד שהתפלל לאלוהים שיהיה לו כסף, התפלל במשך שנים וכלום לא עזר.
        יום אחד הוא הבין את טעותו, אלוהים לא עובד ככה, אז הוא שדד בנק והתפלל שאלוהים יסלח לו.

        הדתיים בטוחים בצדקתם במאה אחוז ולא יסתכלו לשום כיוון אלא על עצמם, כל מי שחושב אחרת פשוט לא מבין אבל הוא יבין, זה טופס לכל הדתות לא רק ליהדות.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    שיפריעו בחברת תעופה זרה, הגיבורים (ל''ת)

    ilan, 19/12/05 12:56

    הגב לתגובה זו