• 51.

    האם לשפוך את המים המלוכלכים באמבטיה עם התינוק?

    נשות המגזר, 24/12/05 21:37

    נכון התוכנית דוחה ומגעילה להחריד
    אז למעשה היא יכולה רק להשתפר...
    היינו אולי מצטרפות לגינויי... אבל, אנחנו 'כשימחת עניים' מרוצות עד השמים עם כל מה שמריח אפילו במעט שבמעט מיהדות.
    היוזמה לתוכנית איננה ספיח של המכרז - אלא, כפי שהוצג באתר היהדות עוד הישג מרשים של הכוהנת הגדולה רות קלדרון!!! אז אנחנו ביחד עם אמילי שלנו נשמח להצטרף לקורס: 'יזמות והדרך להתברג במהירות וביעילות בצמתי קבלת ההחלטות...' שתעביר הגב' קלדרון.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אמילי המסכנה

    שרה, 22/12/05 07:41

    ככה הצליחו להוליך אותך שולל?
    זה קורה ליהודים שחושבים ''היה יהודי בביתך ואדם בצאתך'' סופם ברפורמה.
    אין מה לעשות אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה!
    מי שמתערבב עם הזבל, החזירים אוכלים אותו.(פתגם רומני). תתחילי ללמוד לקחים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ...jew me, sue me

    Michael, 21/12/05 23:25

    well, what did I tell you?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא להזמין דתיים לתוכניות אירוח

    חילוני זהיר, 21/12/05 22:22

    זה רק חושף אותך לתביעות פיצויים. בקיצור, לא משתלם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    התכנית עוד לא שודרה

    מקורב, 21/12/05 14:39

    אם גברת עמורוסי הייתה טורחת לפנות להפקת התכנית לפני פנייתה לתקשורת היו מורידים את הקטע המדובר והעניין היה נסגר בשקט אבל אמילי (שיצאה מצילומי התכנית ללא שום תלונה) החלה להרגיש רגשות אשמה על כל מיני דברים שהיא אמרה בתכנית ויצאה לתקשורת בהתקפה גסה. חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אסור ליהודים לתת יד,לשקר והגועל שהתקשורת מיצרת. (ל''ת)

    רק אור יהודי, 20/12/05 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איזו דוברת היא אם אינה מבינה כלום?

    א-ב בתקשורת, 20/12/05 12:49

    אם היא כל כך תמימה ולא מבינה שהתקשורת בכלל (וגיל קופטש בפרט) פשוט מנצלים את המרואיינים והמשתתפים לכל צורך שהוא, והסכם זה לא הסכם וכו' - אז איזו מין ד'וברת היא? סתם חנטרישית שצריכה להתבגר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חברה ,אני לא מבין אותכם......

    גיל ב''ש, 20/12/05 09:10

    ...מה אתם יורדים עליה,היא רצתה ללכת לטלוויזיה לנהל שיחה תרבותית גם עם אלה שהם חסרי תרבות ומוסר,ומצאה את עצמה מבוזה ומושפלת על ידי בהמות ערוץ שתיים שעסוק בתחרות עם ערוץ 10 והכבלים מי מגיע לרמות יותר ויותר נמוכות של גועל אנושי ,בילתי אנושי.

    אני חילוני ובמקום לרדת על הדתיים אני מקנא בהם,אצלנו הילדים רואים באינטרנט בחורות שוכבות עם כלבים ודוחפות בקבוקים ,ומה ייצא מהם מהילדים האלה בסוף?

    הלוואי ובמקום ללקק לערבים היינו כולנו חוזרים קצת לדת וערכים.

    שנה טובה לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן ! (ל''ת)

      שקרן ומתחזה, 20/12/05 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה לא קמת ויצאת באמצע התכנית? (ל''ת)

    תוהה, 20/12/05 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מפגש סמים טלויזיוני

    באבה בובה, 19/12/05 22:30

    הדת היא אופיום להמונים ואמילי דתיה מכאן שהדת מסמאת את השכל הישר של המאמין החי בהזיות משחיות כשהוא מנותק מהמציאות ועם מי היא נפגשה עם גיל המתחזק בדת ונעזר בבאנגים כדי להעמיק באמונתו.המסוממים הדתיים מסכנים את עתידה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • כל המסוממים מסכנים את עתיד

      דנה, 20/12/05 10:27

      המדינה, איך אתה מקשר את זה לדת?
      אתה טועה בגדול בקשר לגיל האבוד מי שמתחזק באמונה לא עושה תוכנית כזאת מגעילה עם אלמנטים דתיים!
      בושה וחרפה!

      הגב לתגובה זו

    • הסתה

      גלעד בורנשטיין, 20/12/05 11:25

      אם זוהי אינה הסתה.

      מהי הסתה?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מי שהולך לישון עם כלבים

    ישראל, 19/12/05 21:24

    שלא יתפלא כשיתעורר עם פרעושים...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עיצה לאמילי בחינם

    יותם, 19/12/05 21:00

    לאימילי היקרה
    נא קבלי עצה מהדם מהישוב
    שהרי כבר אמרו חז''ל ''סוף מעשה במחשבה תחילה''
    ומעיניין לעיניין באותו העיניין גם בדברים השייכים ליש''ע כדי להישתמש באותה אימרה סוף מעשה במחשבה תחילה
    נ.ב תעדכני בעצה את ראשי יש''ע

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גב' עמרוסי, האם לא ידעת מי זה (ל''ת)

    הנרקומן הזה?, 19/12/05 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בוקר טוב אמיליהו

    הרב אליהו, 19/12/05 18:03

    גם לי היה סיכום מוקדם עם הקב''ה לגבי ההתנתקות.

    סגרנו על ''היה לא תהיה'' והוא התחרט ברגע האחרון. כמובן שתבעתי אותו לדין תורה.

    (-:

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אנחנו בישיבת ''אש הבאנג''בעד גיל

    הסטלן הדתי, 19/12/05 16:41

    גיל קופטש מגלם את הדמות היהודית אמונית המודרנית המשלבת בין אופיום להמונים לבין גראס וחשיש.אין,אין כמו סמים כדי להתחזק בתורה,מצוות ומעשים טובים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    5 שאלות לאמילי עמרוסי

    יהודית, 19/12/05 13:30

    1. מדוע אינך מוכנה לענות על ''השאלה האידיוטית על צפייה בבעלי חיים המקיימים יחסי מין''?
    2. האם את מתנגדת רק לצפיה בבע''ח המקיימים יח''מ או לקיום היח''מ עצמם?
    3. האם עמדתך מייצגת את עמדת מועצת יש''ע לגבי צפיה בבע''ח המקיימים יח''מ?
    4. מה עמדת מועצת יש''ע לגבי קיום יח''מ בין מתנחלים לבין בע''ח?
    5. ולסיכום, האם מותר או אסור לצפות בבע''ח המקיימים יח''מ? ואם אסור, האם זה איסור מפורש מדאורייתא, או מנהג בלבד? האם יש הבדלים בפסיקה בין רבנים ספרדים ואשכנזים?

    הגב לתגובה זו

    • יהודית, את חולה או משהו? מה עובר עליך? (ל''ת)

      אנה, 19/12/05 14:21

      הגב לתגובה זו

      • 5 תגובות ואף תשובה אחת...

        יהודית, 19/12/05 16:00

        מגיבים יקרים,
        תגובותיכם אינן ראויות לדפוס ובעיקר אינן עונת על שאלותי.
        יתר על כן, גם הדוברת היקרה אמילי לא טרחה לענות עליהן, כך שבסופו של יום, כל קורא יהיה רשאי להחליט על דעת עצמו מהן התשובות הנכונות, וחבל, שכן דווקא בעניינים עדינים כגון אלה נדרשת סמכות רוחנית, כמו של דוברת מועצת יש''ע.

        הגב לתגובה זו

        • חזק ואמץ ולא תחת, ככל שיענו בנו כן נרבה וכן נפרוץ, עוצה עצה ותופר

          רני, 19/12/05 16:19

          פיספסתי משהו ?

          הגב לתגובה זו

        • אז הנה תגובה, למרות שלא מגיע לך

          אריה, 19/12/05 17:44

          יהודית יקרה,

          יש אנשים, שנושאים כאלה כן מטרידים אותם. בעיניהם שאלה כזו היא גסת רוח, מגעילה ומעליבה. אולי לך זה לא מפריע; זכותך המלאה, כמובן, לעסוק בכל נושא שבו את חפצה. אבל מותר לך - למרות שאת כמובן נאורה, מתקדמת, פתוחה וכו' וכו' - לכבד את זכותם של אחרים לא להיגרר בעל כורחם לדיון כזה. ודרך אגב, סתם כתרגיל: איך היית מרגישה אם היית קוראת תגובה כמו שלך, ומחליפה את המילה ''מתנחלים'' במילה ''ערבים'', את הצירוף ''מועצת יש''ע'' בצירוף ''עדאללה'', או גוף דומה, וכן הלאה? את תגובות הגועל והדחייה את יכולה להפנות היישר לעצמך.

          הגב לתגובה זו

          • צחוק צחוק... אבל מה התשובה?

            יהודית, 20/12/05 15:48

            מצער מאד: כל כך הרבה תגובות ואף לא תשובה אחת רצינית.. . ובמיוחד מעליב שאמילי עצמה לא טרחה לענות - אין פה מישהי שמכירה אותה, ויכולה להסב את תשומת ליבה לשאלותי?
            ואם לא אמילי - מה עם שאר המגיבים?
            אנסה לחזור על השאלות, ולפשט אותן: האם הרבנים אוסרים על צפיה בבעלי חיים המקיימים יחסי מין, ואם כן מניין האיסור והיכן זה נזכר?
            ואם ראה אדם חו''ח זוג בע''ח המקיימים יח''מ כנ''ל, האם מספיק להסב את מבטו או שחובה עליו לפעול להפסקת היח''מ בין אותם בע''ח לאלתר?
            ושאלה לסיום: האם איסור צפיה חל רק על יח''מ כדרך הטבע, או גם בין שני בע''ח מאותו המין - שכן קראתי לא מזמן באתר זה כי ''מדענים'' גילו שישנן בע''ח רבים אשר מקיימים יחסי מין כנ''ל ושאלתי היא אם גם יח''מ מסוג זה נחשבים שלא כדרך הטבע?
            ושאלה לאחרי סיום: מהי עמדתה האישית של הגב' עמרוסי בסוגיה זו ומדוע היא נפגעה כל כך מהשאלה, שכן למיטב הבנתי לא הייתה כאן חו''ח רמיזה לכך שהיא עצמה צפתה בבע''ח מקיימים יח''מ ועל אחת כמה וכמה לא נאמר שהיא עצמה קיימה יח''מ כנ''ל, אז על מה כל המהומה?
            בתקווה לתשובה רצינית,
            יהודית

            הגב לתגובה זו

            • הגעתי למסקנה שאת פשוט בהמה

              גילה, 20/12/05 21:55

              שאם לא כן מדוע יחסים של בעלי חיים כל כך מעסיקים אותך?!

              הגב לתגובה זו

            • גם אני הגעתי למסקנה שאת בהמה

              קובי, 22/12/05 13:19

              הרי לא באמת מעניין אותך מה עמדת ההלכה.
              סתם רצונך לפמפם את כולם ולהראות את ''חוכמתך'' כי קטנה מאד

              הגב לתגובה זו

        • מה, באמת רצית שיענו לך??

          גלעד, 19/12/05 18:25

          השאלות שלך פשוט דביליות ולא מספרות שום דבר בקשר לדעתך על הכתבה מלבד זלזול נטו.
          זה לא משנה אם אתה חילוני או דתי, בד''כ נהוג לא להפר הסכמים, גם אם הם בעל פה ולכן צודקת אמילי במקרה הזה.
          בתור איש תקשורת אני יכול להגיד לך שדברים מהסוג הזה קורים כל הזמן ואסור לקבל אותם.

          הגב לתגובה זו

          • גלעד היקר..

            רונית, 20/12/05 12:15

            בתור איש תקשורת אולי תענה אתה על השאלה מדוע היא לא קמה ולקחה את עצמה ויצאה מהאולפן?? מדוע לאחר שראתה את הפיילוט הסכימה לבוא לתוכנית??? מספיק להצטדק...

            הגב לתגובה זו

    • (-: !!! (ל''ת)

      אוגוסט ועסט, 19/12/05 14:28

      הגב לתגובה זו

    • האם אתה

      ניר, 19/12/05 14:39

      באמת חושב שאתה מצחיק או חכם או שאתה סתם אוהב ר''ת שקשורים לבע''ח, יח''מ, קב''ן ודפ''ר?

      הגב לתגובה זו

    • תצטרפי לתוכנית את מתאימה לה (ל''ת)

      טלי, 19/12/05 14:49

      הגב לתגובה זו

    • גדול... ממש גדול... (ל''ת)

      גדול בתורה, 19/12/05 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביזיון! בזיון! ביזיון!

    דוריס, 19/12/05 13:17

    זאת תוכנית שמבזה את כל המשתתפים בה כולל את גיל הפרובוקטור!
    רשת בחרתם בדרך נלוזה ומבישה לעשות תוכנית מגעילה ולא משנה מי צופה בה חילונים או אנשים מאמינים!
    צפיתי לתומי בתוכנית הראשונה ורק לחץ ציבורי יוריד את התועבה הזאת מהמירקע!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל דתי שמשתתף אוכל אותה

    תתאפקו, 19/12/05 13:02

    אח... האגו שלנו יותר גדול מהשכל...
    יודעים מראש שעלולים להתחרט מרוב זוהמה, אבל לא מצליחים להתאפק להענות להזמנה להופיע בטלויזיה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם הפיילוט לא מצא חן בעינייך למה בכל זאת השתתפת בתוכנית?? (ל''ת)

    ג''ז, 19/12/05 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כיסוי תחת

    ירדן, 19/12/05 11:34

    בתור אחת שעובדת בתחום הפקות הטלוויזיה אני משערת לפי העריכות החדות של התוכנית הראשונה כי היו הרבה עצירות במהלך הצילומים- למה לא לקחת את הרגליים ועזבת את הסט??
    דבר נוסף- אני יודעת שאצלנו מחתימים את המרואיינים על טפסי שחרור (מה שאומר שאת נותנת לחברת ההפקה את כל הזמות להשתמש במה שצילמתם). מקווה בשביל ההפקה של קופטש שהם היו חכמים מספיק לעשות את זה ואם זה אכן קרה והיא ראתה את הפיילוט לפני כן למה הסכמת לבוא מראש?? למה חתמת על הטופס???

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני מבינה לליבה

    חביבה רייך, 19/12/05 11:33

    הרצון לדבר על היהדות בתוכנית חילונית, יחד עם העובדה שגיל , עם כל הכבוד, כן משדר זיכה ליהדות יותר משחקנים אחרים בלבלה אותה.
    לכן,
    אני מבינה לליבה. במיוחד בנושא יחסי מין עם חיות. זה מתחת לכל ביקורת לא משנה מי אתה.
    היא רצתה ליצור חיבור בע''מ ואכלה אותה.
    אני חושבת שאין לגנוז את התוכנית. רק קאט בנושא החיות שהוא אכן מביך לא יפגום מהתוכנית ורק יעשה טובה לכולם. כולל לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • אולי מביך, אבל יש התיחסות בתורה

      הלל צעירא, 19/12/05 13:59

      למין עם חיות. אסור. בשום פנים ואופן.

      אם לתורה מותר לדון בנושא, קל וחומר גיל קופטש.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אמילי את צודקת ! אל תוותרי !

    בעל תשובה, 19/12/05 11:01

    חשוב להעמיד על מקומם אנשים ציניים שאינם נותנים טיפת כבוד לדברים ערכיים (ולוא דוקא יהדות) אלא מקדשים את מולך הרייטינג ואין בילתו.

    חזקי ואימצי במאבקך !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שמעת על- לא תשב במושב לצים?

    מוטי, 19/12/05 10:58

    גברת עמרוסי הנכבדה.
    אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
    את ידעת טוב מאד עם מי את הולכת לשבת בתכנית ובכל זאת החלטת להשתתף בה.
    כנראה שיצר הפרסום שלך טשטש את דעתך.
    בכל מקרה את תמיד יכולה לקום וללכת, אבל להשתתף בכל התכנית ואחר כך ללכת ולייבב עליה זו צביעות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד - עמדי על עקרונותייך (ל''ת)

    חיים, 19/12/05 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אשרי האיש אשר לא הלךבעצת רשעיםובדרך חטאיםלא עמד ובמושב לצים לא ישב. (ל''ת)

    אילנה, 19/12/05 10:40

    הגב לתגובה זו

    • חבל שהיא ישבה במושב הלצים (ל''ת)

      מוטי, 19/12/05 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שיבטלו את כל התוכניות - לא נורא

    משה, 19/12/05 10:37

    פעם היו אומרים על ספר רע שהוא ''לא שווה את הנר''. התוכנית הזו לא שווה אפילו גפרור, שלא לדבר על כמה ואט-שעה שהטלויזיה צורכת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לכי הביתה

    איתן, 19/12/05 10:36

    אני נורא אוהב את הבכיינים האלו שביודעין מכניסים עצמם למושב של ליצים ואח''כ מתבכיינים ועושים מזה כותרות.
    לכי הביתה עמרוסי! ותפסיקי לשקר ולהשתמש בדת במין התייפיפות מתנשאת, כי מהכרות אישית עם גיל קופטש, אני יכול לספר לך שהוא הרבה יותר דתי ומאמין ממך.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    על מה הבכי והנהי? יכלת לעזוב ! (ל''ת)

    מדוע לא קמת, 19/12/05 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אצל החילונים הוא נחשב כנער מתבגר

    למה אתם מחזיקים, 19/12/05 10:14

    גיל קופטש נמצא במשבצת של בדחן נמוך שעדיין מחפש את עצמו כילד מתבגר . כשראיתי את אורבך שם לא הבנתי מה הוא עושה שם. אבל תאוות התקשורת של אנשים כאמילי ואורי עולה על כל שיקול דעת. כל כך חשוב להם לדחוף לפרצוף של החילונים כל מה שמריח כמו יהדות שהם לא מבחינים כשעושים גם מהם צחוק .
    מה חשבת אמילי ? שאצל קופטש תצליחי להעביר מסרים של יש''ע ? שהחילונים האהבלים יראו את קופטש האפס ויחשבו שיש מצב לחזרה בתשובה ?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו באמת אמילי, את ילדה קטנה?

    שלמה, 19/12/05 10:05

    את ידעת בדיוק לאן את נכנסת ומי עומד מולך, קופשט עדיין לא למד-ווניק ופיו לא מפסיק לירות שטויות כולל ''גסויות בוטות'' (אגב, לגסויות לא בוטות הסכמת?).
    אכזבתני

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אסור להאמין לתקשורת! (ל''ת)

    כתום, 19/12/05 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם את מחרפת את עצמך אז

    מוטי, 19/12/05 09:58

    למה שלא יחרפו אותך? זה מה שקורה לדתילונית שמתחנפת לתקשורת. שימי כיסוי ראש מלא וחיזרי בתשובה מלאה ואל תשחקי אותה דתיה כזה כאילו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין. אין מה להוסיף. (ל''ת)

      שלי, 19/12/05 10:51

      הגב לתגובה זו

      • גם אני בדעה כזאת (ל''ת)

        לי, 19/12/05 13:07

        הגב לתגובה זו

        • גם אני מצטרף

          ניר, 19/12/05 14:44

          למטיפי המוסר הצדקניים שכואב להם על כל הפרה של הנורמות של בני-ברק- קרית משה ומתעקשים לעכל יהדות נעימה.

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    נטישה מרצון

    יהודי גאה, 19/12/05 09:54

    מדוע לא נטשת באמצע כפי שעשו הרה''ג לאו ולהבדילרפול כזה לא היה לפי הסיכומים או אפי' אם לא נראה לך כמובן עם עידכון הצופים מדוע נטשת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תורידו את הע -זה גבר נמאס (ל''ת)

    יו''ש יצאנו מעזה, 19/12/05 09:53

    הגב לתגובה זו

    • עוד קסאם-שתיים,כבר חוזרים (ל''ת)

      הבטיחו תגובה, 19/12/05 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לאמילי

    מוריה, 19/12/05 09:48

    די לדתיות מחמד! כל הכבוד על עמידה על עקרונות אמונתך ואל כך שאינך מוותרת אל מול תוכנית שככל הנשמע מתיימרת להציג יהדות ו8נוהגת בדרך המנוגדת לה. אמילי את יהודיה בריאה!
    ישר כח גדול!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פתיחות זה לשני הכיוונים

    תפסיקי להתבכין, 19/12/05 09:45

    נראה לי שמה שקרה זה שאת רצית להשמיע את דעתך, אבל לא היית מוכנה לשמוע דעות של אחרים. כשהם התעקשו להשמיע אותה, ובטח גם הוציאו אותך אהבלה אמיתית (כמו שאת) את התחלת לבכות ולדרוש את ביטול התכנית. כמה צפוי. עכשיו אנחנו דווקא רוצים לראות כדי להבין על מה הרעש.

    הגב לתגובה זו

    • גסויות בוטות זה ''דעות''??

      אבנר, 19/12/05 10:55

      פתיחות היא לשמוע דעות, ולא לשמוע ניבולי פה וגסויות.
      אלא אם כן בעיניך הן מוגדרות ''דעות'', אבל אז זו כבר בעיה שלך...

      הגב לתגובה זו

    • מי זה ''הצד השני'' ?

      די להכללות, 19/12/05 11:21

      את מדבר על שני כיוונים. אחד של אמילי והדתים והשני כנראה של החילוניים. ובכם תתפלא אבל סקס עם חיות זה לא נושא שרוב החילונים נוהגים לדבר עליו ......קשה לי לקבל שבכלל ישדרו תכן כזה בערוץ 2. אם כן יעשו את זה זו ירידה נוספת של ערוץ 2 שנמוך גם כך....

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אמילי תרגיעי, את מגזימה, לא? (ל''ת)

    אפרת, 19/12/05 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לך אמילי (ל''ת)

    חזקי ואימצי, 19/12/05 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי שמשחק באש...

    אישוני הכבאי, 19/12/05 09:40

    שלא יתפלא אם המיטה רטובה...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אמילי צודקת (ל''ת)

    יודית, 19/12/05 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זבש''ך!!!

    אריאלי את אורבך, 19/12/05 09:36

    אמילי עמרוסי, זו בעיה שלך שהסכמת להשתתף בתוכנית הנפסדת של גיל קופטש, ''שכל עניינה קרוב בין דתיים וחילוניים''- זו תוכנית שכולה לעג ליהדות ולדתיים. אבל, לפחות את מצטערת על השתתפותך, מה שאי-אפשר לומר על אורי אורבך, שבעבור עוד חצי שעה בפריים-טיים, ימכור גם את אחותו (ויראה כמי שנהנה מכל דקה במחיצתו של קופטש). היית צריכה לחשוב על זה לפני-כן. זבש''ך!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה?????

    ואן גוך, 19/12/05 09:34

    למה את לובשת ציור שלי? זאת הפרה של זכויות יוצרים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לבי לבי לך, אמילי

    מיכל, 19/12/05 09:28

    הרי רק צירוף המילים ''גיל קופטש'' היה אמור להבהיר לך באיזו רמה של תרבות יהודית מדובר.
    אם טרחת לקרוא את השליפות אתו (אם לא - אל תטרחי), היית מבהירה לעצמך כי מדובר בממבו-ג'מבו מבולבל, ברוח ניו אייג' + הסחבק הישראלי גס הרוח + תמהיל של רייטינג ויהדות עאלק.

    אני מקווה שלא ישדרו את התכנית איתך, כי זה לא מגיע לך להתבזות כך.

    הגב לתגובה זו

    • ''ממבו- ג'מבו מבולבל''

      עדי, 19/12/05 13:38

      מיכל יקרה
      שמתי לב מקריאת תגובותיך השונות שאת מרבה בשימוש במילים ''ממבו - ג'מבו'' ו''ניו אייג''' בכל הקשור לתרבות החילונית.
      איני מתיימרת להכיר את מר קופטש, דעותיו או תוכניתו אך חוששתני כי את נוטה לקטלג כל תמהיל חילוני רב גוני כ''ניו- אייג'י'' תוך הפגנת בורות מרשימה לעניין אופן האמונה והפולחן החילוניים המאפשרים ואף מבכרים תמהיל זה.
      השימוש במילים הללו כמעין ''מנטרה'' מעידה רק על קבעונך המחשבתי ועומקן של הדעות הקדומות המושרשות בך.

      הגב לתגובה זו

      • לעדי

        מיכל, 20/12/05 10:43

        ישנו מדור ביהדות שנקרא ''שליפות עם גיל קופטש'' - קראי נא את אוסף ההבלים של ''הבדרן'' וחפשי כותרת מתאימה יותר.
        אם תמצאי הגדרה קולעת יותר - תבוא על ראשך הברכה.

        יוסי שריד ושולמית אלוני, למשל, הם ממש לא כוס התה שלי - בכל זאת לא אעלה על דעתי לכונת אותם בכינויים ממבו-ג'מבו או ניו אייג', כי יש להם משנה סדורה של חילוניות ליבראלית (משהו בנוסח אורתודוכסיה ליבראלית , אבל בואי נניח לזה כרגע).

        אין לי דבר וחצי דבר נגד פולחנים חילונים - יום הזיכרון לחללי צה''ל משמעותי לי מן הסתם לא פחות מאשר לך.
        בכל זאת, זהו פולחן וקדושה חילונית, וכל אלה שתמיד מדברים בלעג על פולחנים וקדושות של אחרים, מן הראוי שיביטו לעתים כלפי עצמם, גם אם המראה שישתקף אליהם לא יהיה רציונאלי במאה אחוז ולא שונה כל כך ממראם של אחרים להם הם לועגים.

        יתכן וזהו קיבעון - קשה לי לשפוט את עצמי עד כדי כך.
        בהחלט יש לי קיבעונות, מן הסתם.
        דעות קדומות בודאי שיש לי ורק צבוע אמיתי יתכחש לקיומן של דעות כאלה בקרבו.
        אלא שכאן נכנסת שאלת הכנות והמודעות, וזו כבר שאלה אחרת.

        הגב לתגובה זו

    • לבי לבי

      יהודי - חילוני, 19/12/05 13:48

      חבל שהאמצעי לקירוב לבבות בין דתיים לחילוניים נעוץ בקיום תכנית סרת טעם ודוחה (ואני נוקט לשון עדינה ביותר). גיל קופטש אינו ראוי להתייחסות כלל, והאופן שבו התייחסו למורן אייזנשטיין בתכנית הראשונה הייתה מכוערת ונצלנית. מעניין איך אורי אורבך וגור אלפי הסכימו לתת יד לכך.

      אני לא מסכים כלל עם דעותיה הפוליטיות של אמילי, אך אני בהחלט מבין את טרוניותיה, דווקא בתור חילוני.

      יותר מכך - בתגובה אחת שראיתי כאן נטען (על ידי חילוני?!?) שהגסויות והבוטות הם נחלתם ומנת חלקם של החילוניים, ושאמילי עמרוסי צריכה להיפתח לכך. חבל שקיימים אנשים מטומטמים בעולם שמעלים על נס את הבוטות והגסות בציבור החילוני ומשתמשים בהם כאייקון להצגת התרבות החילונית.
      כולי תקווה שהתכנית לא תשרוד יותר מתכנית אחת (זו שכבר שודרה)

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    '' .....ובמושב ליצים לא תשב '' (ל''ת)

    פיני הקטן, 19/12/05 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מגיע לך !

    אני, 19/12/05 09:23

    מה את הולכת לתוכנית כזאת בכלל, את מנסה לרקוד על כל החתונות, להנות משתי העולמות? זה באמת תוכנית של קירוב בין הדתיים לחילוניים אבל לא בין החילוניים לדתיים, כי זאת תכונית שמרחיקה מהיהדות ולא מקרבת אליה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    את יכולה להרגע -במילא אין צופים. (ל''ת)

    א, 19/12/05 09:22

    הגב לתגובה זו

    • 17.6 אחוז רייטינג זה דווקא נחשב לצופים (ל''ת)

      החורפן הזועם, 19/12/05 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזו תמימה...

    הממ, 19/12/05 09:21

    היא חשבה שזה הולך להיות נקי..?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טפשה

    שי, 19/12/05 09:15

    מי שהולך לערוץ המסחרי לחפש במה, ובמיוחד לתכנית שמיועדת לטווח הגילאים שבין החצ'קונים לצבא, שלא יתפלא אם ידבקו אליו פרעושים...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לך IQ נמוך

    פרויד, 19/12/05 09:11

    לקח לך חצי תוכנית להבין מה קורה?
    לא יכולת לקום לאחר דקה וללכת?

    אתם לא שונים מאיתנו - מסתנוורים מהמצלמות והחשיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני בהלם !

    צופה ותיק, 19/12/05 09:11

    ''סיכום מוקדם'' עלק. כאילו אנו לא מכירים את מנחי הטלוויזיה הירודים.

    מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא אם הוא קם עם פרעושים...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא להאמין לה - היא גם אמרה שלא תהיה התנתקות (ל''ת)

    אחד, 19/12/05 09:09

    הגב לתגובה זו