• 161.

    להפציץ את המקום ממנו יוצאות הפקודות- בדמשק

    יעל, 26/12/05 10:06

    הנהגה לא יכולה להסתתר בפינה אחרת, ולצאת נקיה. סוריה צריכה לדעת, שמתן חסות ותמיכה לאירגוני טרור. וניהול מלחמה נגדנו באמצעותם - עולה ביוקר!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    מיפלגת הליכוד

    פקק תנועה, 19/12/05 11:27

    ביימה היותר טובים היזהירה בזמנו את אנשי הסכמי אוסלו .שזה מה שבדיוק יקרה. ואז אמרו לא נכון. והינה זה כן קורה.

    הגב לתגובה זו

    • ומה הפתרון שהם הציעו?

      Joe-red, 24/12/05 15:17

      אז אוסלו לא מושלם, בלשון המעטה, וגם אין עם מי לדבר בצד השני, אבל מה אתם מציעים לעשות?

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    nachmane@zahav.net.il

    אלישע, 19/12/05 06:25

    הנה אם כן הנבואות השחורות שנאמר לפני ההתנתקות, מתגשמות ומי יתן את הדין.
    האם לא צריך להקים ועדת חקירה לבדוק את השיקולים שהביאו לידי כך?
    היום בכירים בצבא אומרים, מזה בדיוק חששנו, איפה היו אותם בכירים בזמן הקובע.

    הגב לתגובה זו

    • הם היו עסוקים בפינוי

      ירון, 19/12/05 10:35

      בנחישות וברגישות כבר אמרנו ?

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    חייבים להגביה את הגדר -דחוףףף (ל''ת)

    חושם, 19/12/05 05:26

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אין ספק האזהרות לפני ההתנתקות אכן מתממשות קאסמים על אשקלון. (ל''ת)

    טל, 19/12/05 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    ערבי ישראל

    דוד, 19/12/05 00:24

    יש להעביר ומיד את ערבי ישראל לרצועה שפיננו
    שהם יהיו חומה חיה וכך הם יגלו את אהבתם אלינו

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    יש לי ספין אדיר שישכיח את הקסאמים באשקלון - שבץ מוחי!!! (ל''ת)

    אייל ארד, 18/12/05 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    שמעתי שכבר היגעה רקטה אחת לחווה אז יופי

    גדעון, 18/12/05 23:40

    אל תתנו לו לישון
    גם המגורשים לא ישנו כ5 שנים
    כי לא הגבתם על ירי בלתי פוסק
    מצד המחבלים

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    יאלה חברה, להתנתק מאשקלון.....

    שחם, 18/12/05 23:19

    ולבנות עוד גדר,
    ועוד מאבטחים,
    ועוד מרכז פרס להרס,
    ועוד נשים בירוקת,
    ועוד פרס נובל לגנב....

    יאללה חברה, להתנתק מישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אולי???

      חלמאית, 20/12/05 08:10

      ב''ה
      אולי ,אם נניח את הבגדים ליד באר שבע אשקלון תזוז קדימה?
      כך נוכל להקטין את טווח הסכנה?

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    מה זה משנה העיקר ששבת''א שקט (ל''ת)

    חיים, 18/12/05 22:19

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה דפוק?

      XXX, 21/12/05 01:57

      עכשיו זה באשקלון עוד מאט יגיע לתל אביב

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    מזתומרת ''ולמזלנו''?

    מיXתפוזים, 18/12/05 22:02

    מה זה פה קזינו?
    ממשלת ישראל החליטה לשחק עם חיי אזרחיה?
    צריך להפציץ להם מסגד על כל יושביו על כל טיל קסאם שהם יורים.
    תאמינו לי קסאמים לא יפלו יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ולסכום הנושא

    מוטי אטלנטה, 18/12/05 21:55

    צה''ל יטפל באיום על גבולנו הדרומי,וכל מלה נוספת מיותרת-בום!
    לגבי יהודה ושומרון תתחילו להתרגל לרעיון שהיא מסופחת לישראל-בום!
    אין עוד מלבדו-בום!

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    שמאלנים - יש פתרון

    ביילין, 18/12/05 21:52

    תצאו מאשקלון ולא יהיו שם קסאמים.
    אהה שמאלנים רפי שכל.
    לא הבנתם מה הערבים רוצים - הם נסבירו לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    אז מה אתם אומרים ''מחנה הרוב'' ? שנתנתק עוד פעם ?

    מחנה המיעוט, 18/12/05 20:34

    בילין ? התעצור בירושליים או שתחלק גם את הדרום ?
    ומה הדעות המלומדות ב''קדימה'' ?
    ליבני , מה את אומרת ?
    נהייה פרגמטיים ?

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את זה.

      דחילק, 20/12/05 08:13

      ב''ה
      מחנה ערוב.

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    משהו ששמתי לב על הקאסמים

    אזרח פשוט, 18/12/05 20:22

    1. בסרטון של השיגור היום כיוון הירי לא היה לעבר תחנת הכוח - כיוון השיגור היה מזרחה מזה.
    אפילו עם הרקטה סובלת מסטייה מערבה - היום הייתה רוח מערבית - היה צריך לעשות קיזוז לכיוון מערב.
    2. אם תהיה פגיעה בתחנת הכח - לא רק אשקלון וכל המדינה תסבול(רשת החשמל תנסה להתקזז ונאלץ לסבול מהפסקות חשמל כמו לפני שנים קודמות) גם עזה תסבול. סאדו מזוכיסטים עד כמה שהם אני לא חושב שהם יאהבו את הרעיון שהם יינותקו מרשת החשמל.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    שאני אבין - קסאמים על שדרות - זה בסדר, על אשקלון זה כבר אסון ?? (ל''ת)

    הצלף החיוור, 18/12/05 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    שובו - תושבי אשקלון הביתה - לישראל. (ל''ת)

    שובי, 18/12/05 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים! (ל''ת)

    יוני,מעלה מכמש, 18/12/05 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    חוק הטווח

    ש. כהן, 18/12/05 20:00

    מכיוון וסכנת הקסאמים הופכת מוחשית לכולנו והיא מאיימת איום ממשי על יותר ויותר יישובים, על הכנסת לחוקק באופן מיידי את חוק הטווח.
    חוק הטווח יאפשר לשרון, לפנות כל יישוב בארץ שייכנס לטווח רקטות הקסאם.
    מצד אחד, שרון ומופז כובלים את ידיו של צה''ל ואינם מאפשרים לו להגיב כפי שהוא צריך להגיב כשאזרחי המדינה נפגעים.
    מצד שני, בתור מנהיגים, חלה עליהם החובה להגן על אזרחי המדינה.
    לכן, הדרך היחידה שנשארה להם היא דרך פינוי היישובים.
    כיוון וההינתקות נכשלה ובמקום רגיעה קיבלנו קסאמים, נשארה לנו רק הדרך הזאת.

    עד שתקום מנהיגות עם ביצים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    עוצמה

    בטחוניסט, 18/12/05 19:57

    יש להגיב בכל העוצמה וכן להטיל פצצות של טון על בתים שבהם יוצאים מפגעים ולהרוג כמה שיותר. הגענו לקו האדום ולנקודת
    האל חזור..

    הגב לתגובה זו

    • לבטחוניסט

      מוטי אטלנטה, 18/12/05 20:30

      מה שרצו לעשות לך עשה להם!.
      התחל להוריד את השורה הראשונה של הבתים הקיצוניים הפונים לעבר גבול ישראל.
      וכן הלאה שורה שניה שלישית ועוד, עד שתגיע לגבול המצרי,
      או לחילופין עד שיפסיקו לירות-ברור?

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    מתי תורנו יגיע? (ל''ת)

    אשדוד, 18/12/05 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    אם תצביע קדימה, לעולם לא תפסיק להביט אחורה!!! (ל''ת)

    מוטי, 18/12/05 19:51

    הגב לתגובה זו

    • תצביעו לאבו-עמרי...!!!

      תצביעו לאבו-עמר, 18/12/05 20:02

      תצביעו לאבו-עמרי...!!!

      הגב לתגובה זו

    • הגדרה גאונית קצרה וקולעת

      הגדרה גאונית קצ, 18/12/05 20:04

      הגדרה גאונית קצרה וקולעת

      הגב לתגובה זו

    • אמרת יפה , מוטי. (ל''ת)

      יאצק, 18/12/05 20:07

      הגב לתגובה זו

    • גם אני יצביע לקריקטורה עם השפם

      עפיפון, 18/12/05 22:06

      תאמינו לי יותר טוב מיצפאן

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    יופי עכשיו שר הביטחון יכנס עוד

    יוסי מהבורקס, 18/12/05 19:51

    ישיבת חרום וככה יקנו עוד בורקסים!

    הגב לתגובה זו

    • אז גם אצלכם?

      המ..., 20/12/05 08:18

      ב''ה
      למה בורקס? למה?
      שמן , דביק, דוחה.

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    התקשורת חייבת להפסיק

    שלמה, 18/12/05 19:48

    מספיק לתאר בהיסטריה נפילת קסאם על אשקלון. הדבר עלול להפריע לשרון להיבחר שוב, והתקשורת מועלת בתפקידה כאשר היא מאפשרת למתנגדיו למצוא צידוק לדעתם. סוף סוף הגענו לימים בהם יש מלך בישראל, המוביל אותנו, אמנם בדרך חתחתים ודמים , אל מחוזות השלום, ואין לאפשר לעובדות לבלבל לנו את המח. דווחו על הדברים היפים ולא על דברים שוליים כמו נחיתת חפצים מעופפים מעל בתינו.

    הגב לתגובה זו

    • כמה נכון. (ל''ת)

      הופס!, 20/12/05 08:20

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    ההתנחלויות בעזה היוו לנו שכפ''ץ

    תמיר, 18/12/05 19:46

    עכשיו לאחר עזיבתן אנחנו נשלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שאמר עלוב הגירוש הראל,עכשיו עושה לנו שכפ''ץ בוושינגטון (ל''ת)

      מוטי, 18/12/05 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    הג'יהאד האסלאמי

    מוטי אטלנטה, 18/12/05 19:42

    הג'יהאד האסלאמי לקח אחריות.
    שהג'יהאד האסלאמי יקח גם את האחריות לתגובה הישראלית שתבוא!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לוקח אחריות על כל השטחים הריקים שיופצצו!! (ל''ת)

      אריה, 18/12/05 19:49

      הגב לתגובה זו

      • לאריה

        מוטי אטלנטה, 18/12/05 19:57

        אוקיי שהוא יקח אחריות על השטחים הריקים ואנו נדאג שהשטחים אומנם יהיו ריקים מבתים עומדים,להתחיל לשטח את הבתים לאדמה!

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    ועכשיו כמובן, כתגובה ובשביל בטחון ישראל , יפציצו שטחים ריקים. (ל''ת)

    עומרי, 18/12/05 19:40

    הגב לתגובה זו

    • זה נראה לך בסדר שיורים עלינו? (ל''ת)

      הלטאות מהדיונות, 18/12/05 19:52

      הגב לתגובה זו

      • חס וחלילה. מה הקשר? (התגובה הייתה צינית למקרה ולא הבנת...) (ל''ת)

        עומרי, 18/12/05 20:07

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    תצביעו לאבו-עמרי...!!!

    תצביעו, 18/12/05 19:40

    תצביעו לאבו-עמרי...!!!

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    טוב

    מוטי אטלנטה, 18/12/05 19:37

    ככל שטווח הקאסמים עולה כן מוטל עליך להגדיל את השטח הנקי מבתים.
    במלים אחרות יש להתחיל לשטח בתים.
    החישוב מתבצע כדלהלן:
    ממקום נפילת הקאסם הנך מותח קו ישר לעבר המקום ממנו שוגר.
    לאחר מכן הנך מזהה את הבתים הקיצוניים ומוריד שורה ראשונה בהפצצה.
    וכן הלאה וכן הלאה-מרגע זה אינך
    מתריע והנך מתחיל בפעילות הניקוי וההרס.
    וכשתגמור לנקות עד הגבול המצרי או לחילופין ברגע שהם יפסיקו לירות,אז תתקשר ותודיע-ביי
    במקביל לפעילות היישור בעזה ,יש לספח את יהודה ושומרון.
    להעביר ראיון אישי את האוכלוסיה,להתחיל עם גרין-קארד לישראל,ולבדוק רצון לקבלת אזרחות בישראל.
    בגמר הראיון האישי של כל משפחה ומשפחה נהיה חכמים יותר.
    אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    טוב

    מוטי אטלנטה, 18/12/05 19:36

    ככל שטווח הקאסמים עולה כן מוטל עליך להגדיל את השטח הנקי מבתים.
    במלים אחרות יש להתחיל לשטח בתים.
    החישוב מתבצע כדלהלן:
    ממקום נפילת הקאסם הנך מותח קו ישר לעבר המקום ממנו שוגר.
    לאחר מכן הנך מזהה את הבתים הקיצוניים ומוריד שורה ראשונה בהפצצה.
    וכן הלאה וכן הלאה-מרגע זה אינך
    מתריע והנך מתחיל בפעילות הניקוי וההרס.
    וכשתגמור לנקות עד הגבול המצרי או לחילופין ברגע שהם יפסיקו לירות,אז תתקשר ותודיע-ביי
    במקביל לפעילות היישור בעזה ,יש לספח את יהודה ושומרון.
    להעביר ראיון אישי את האוכלוסיה,להתחיל עם גרין-קארד לישראל,ולבדוק רצון לקבלת אזרחות בישראל.
    בגמר הראיון האישי של כל משפחה ומשפחה נהיה חכמים יותר.
    אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

    • יש לציין; אתה עיקבי (ל''ת)

      Avi Ecuador, 19/12/05 00:45

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    יש לך שכל ישר ואתה חד!

    Avi Ecuador, 18/12/05 19:36

    אני ממליץ לקוראים לקרוא את אחת התגובות שלך:
    הערות אאא 18
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/021/540.html#comm

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הימין צדק. אין ויכוח

    יוסי, 18/12/05 19:35

    לכבוש מחדש את עזה. אין ברירה

    הגב לתגובה זו

    • מעניין ..ואז אין קאסמים?

      חמי, 18/12/05 20:45

      הרי באמת היה כל כך טוב ובטוח עד ההתנתקות..כתום אהבל וחשוך

      הגב לתגובה זו

      • יהיו קסאמים אבל על המתנחלים שאתה שונא

        אריק הזקן, 18/12/05 23:57

        נקים מחדש את ישובי צפוון רצועה וחבל גוש קטיף.

        השמאלנים יהיו מרוצים - קסאמים יפלו שוב על גוש קטיף במקום שיפלו על אשקלון.

        הימנים יהיו מרוצים.
        בקיצור - כולם יהיו מרוצים.

        הגב לתגובה זו

      • מבריק!!!

        כחולצ'יק, 20/12/05 08:26

        ב''ה
        אהבתי את זה. אמת צרופה.
        ההגיון המוצק המבנה הפנימי. מדהים!
        אתה מאשקלון במקרה? אוף , סתם שאלתי.

        הגב לתגובה זו

  • 129.

    אמרנו לכם (ל''ת)

    קורא, 18/12/05 19:28

    הגב לתגובה זו

    • כנ''ל. (ל''ת)

      ק., 18/12/05 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    להציב מארבי צלפים ולדפוק אותם ועוד

    ע, 18/12/05 19:28

    אפשרות שניה להפסיק מיד אספקת חשמל לעזה ולהבהיר להם שזה המצב שעלול להתרחש לאחר פגיעה במתקנים שמשרתים גם אותם נראה מה יעשו בבת החולים ומחרטות ליצור קאסם

    הגב לתגובה זו

    • יותר טוב שיגרשו את עראפת (ל''ת)

      היועץ, 18/12/05 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    להחזיר את אשקלון למדינת פלסטין (ל''ת)

    יניב, 18/12/05 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ותודה למשפחת שרון המושחתת. בלי ההתנתקות לא היה קורה (ל''ת)

    אשקלוני חרד, 18/12/05 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אני בעד שרון, שיאכל את כל מה שבישל

    אהרן, 18/12/05 19:24

    למה שאדם נפלא כביבי נתניהו יקבל את כל הצרות שעוד יהיו ועוד איך יהיו כתוצאה מהמדיניות המטופשת של שרון.
    שהוא עצמו יאכל את כל ה'חרא' וסליחה על ההשוואה...

    והעם? סליחה, אבל העם פשוט מטומטם, וגם לו מגיע קצת מהגועל שאריק ועומרי יאכלו!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    איפה כל גיבורי אוסלו ??????

    התוהה, 18/12/05 19:23

    היכן הם כל גיבורי אוסלו שלעגו לכל מי שהזהיר מקטיושות על שדירות ואשקלון ??? היכן הם מסתתרים ???? מדוע הם לא יוצאים אל העם ???? הם וודאי חיים לבטח בגיטאות שלהם ברמת-אביב, סביון, שיינקין וכפר שמריהו. מה להם ולתושבי שדירות ואשקלון ????

    גיבורי אוסלו עשו את שלהם. הם חתמו על הסכם ''שלום'' עם רוצחים, חגגו בראש חוצות, הסתובבו בכל העולם כטווסים גאים ונהנו מכל רגע של שלום מזוייף. מה להם ולקטיושות על פינות נידחות במדינתם ????

    גיבורי אוסלו הרי עסוקים היום בהבאת עוד הסכמי ''שלום'' כאלה עלינו לתפארת אוסלו, עראפאת, ביילין ופרס.


    הגב לתגובה זו

  • 123.

    הפכנו להיות עם מטומטם

    שי, 18/12/05 19:22

    מפציצים אותנו ואנחנו שותקים.
    מפגעים בנו ואנחנו שותקים פעם אחרי כל פיגוע ההינו יוצאים לרחובות היום רבע שעה אחרי הפיגוע חוזרים לשגרה כאילו כלום לא קרה ובגלל שכביכול התרגלנו למצב אז גם למנהיגים שלנו לא כל-כך איכפת.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ''לא נתפשר על בטחון ישראל

    אאא, 18/12/05 19:22

    ,נמכור אותו בעבור ערמה של כסף מהבית הלבן''.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מי אמר?

    ערן, 18/12/05 19:21

    אמרנו לכם?!

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    איזור תעשיה

    =+, 18/12/05 19:19

    אולי מישהו היה נותן את דעתו על ענין מסירת פרטים היכן בדיוק אבל בדיוק נפל הקאסם. הם רק צריכים לכוון ימינה או שמאלה, למעלה או למטה-כדי לפגוע מדויק יותר באיזור תעשיה או מגורים או חברת כח וביכלל. מענין אם מישהו יתיחס ענין בכובד ראש שם למעלה בעיתונות או במנהיגים.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ומה יהייה על האוהל שנמצא בצומת יד מרדכי

    חגי, 18/12/05 19:18

    נראה לי שטוב להם כך.. הם כבר התרגלו.. מה שבטוח כולם סגרו את המינוס שלהם האוכל מתרומות ,, כך נאמר לי על ידי אחד מהם...סחתיק עלכם....

    הגב לתגובה זו

    • בתור קיבוצניק אתה מבין טוב בלחיות מתרומות (ל''ת)

      תמשיך ללקק דבש, 18/12/05 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    אז מה

    אאא, 18/12/05 19:18

    אם ימותו כמה רוסים בנתניה או כמה פרענקים בשדרות ואשקלון?
    העיקר שיאהבו אותנו באירופה ובתל אביב יוכלו הסמולנים הלבנים להמשיך לשרוץ בבתי קפה.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ותודה לשרון... (ל''ת)

    בנימין, 18/12/05 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לנתק את החשמל לאויבנו העזתים

    איבגי, 18/12/05 19:14

    כאות תודה והערכה לאויבנו הפלשתינאים יש לנתק לאלתר את החשמל לעזה
    פשוט מאוד להוריד את השלטר,או שמא חברת חשמל לישראל מחכה למכה הכואבת

    הגב לתגובה זו

    • עדיף לנתק את החשמל לחוות השיקמים שלא יפנה את אשקלון (ל''ת)

      חיים, 18/12/05 19:27

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך לנתק הם יפגעו בתחנת הכוח (ל''ת)

        הפרשן, 18/12/05 20:05

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    מזה מס' לילות אנו לא ישנים מרוב ה''רעש'' שעושה צהל מדוע פינו את צפון

    חמודי, 18/12/05 19:12

    הרצועה ,צהל היה צריך לשבת שם...

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אמרנו לכם!!! בישלתם תאכלו!!!! (ל''ת)

    יוני, 18/12/05 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    עקרו אותנו מביתנו ועל הריסות

    תושב דוגית, 18/12/05 19:10

    ביתנו הם חוגגים. מדוע הרשו להם להגיע עד לצפון הרצועה.. היו צריכים שהאו''ם יישב שם. אוי לנו עם מדינאים כאלו שכעת עסוקים בבחירות....

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    יצאתם מזעה!!! עזה בא אליכם!!! אל דאגה היא תגעי גם לתל אביב!!!

    יוסי, 18/12/05 19:10

    אמרנו לכם!!!
    בישלת תאכלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    יופעל נא מיד חוק פינוי- פיצוי, רק תדאגו למפונים קצת יותר מאשר

    המטיף, 18/12/05 19:07

    למגורשי גוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    צריך לקבל את הכרעת הרוב

    אלי, 18/12/05 19:00

    העם הביע את עמדתו לגבי ההתנתקות ובכל סקר נראה רוב מוחץ להסכם שכלל נסיגה מרצועת עזה בתמורה לסיכוי גבוה לטילים על ערי ישראל.
    כולם ידעו שההסכם כולל טילים, אף אחד לא יכול לומר ''לא ידעתי'', מאנשי כהנא ועד יוסי ביילין כולם ידעו שזה ההסכם, למרות שהוא לא נכתב ונחתם כולם ידעו את סעיף הטילים.
    זוהי הכרעת העם ועל כולם לקבל אותה בהכנעה.

    הגב לתגובה זו

    • עוד שמאלן הוזה וסהרורי.רק בהזיתך הטרנספר הועמד במבחן העם.

      ממשלת השמאל, 18/12/05 19:11

      רק העם השמאלני והערבי הביעו את הסכמתם, עמדתו של מצנע בבחירות, לטרנספר יהודים ולא היהודים.
      כמו כן השמאל הישראלי למען טרנספר כ-8000 יהודים הפקירו לחורבן הטילים אוכלוסיה של מאות אלפי אזרחים.

      הגב לתגובה זו

    • חצוף!

      ד''ר גל,רופא, 18/12/05 19:14

      אתה שקרן וחצוף מהסיבות הבאות:
      א-שאלת הגירוש לא באה לידי ההכרעה ע''י משאל עם.סקר זה לא אמצעי סמכותי שקובע מהי עמדת העם.שרון פחד מכישלון ולכן לא הביא את הנושא להכרעת העם.אני הייתי מקבל את ההחלטה אם העם היה מכריע ולא הסוקרים המגמתיים שעובדים עבור החוואי המושחת!
      ב-הדמוקטטור הגדול ועדתו הצהירו כי יתבצע ירי של קסאם אחד אחרי ''ההתנתקות'' התגובה של ישראל תיהיה קשה מאוד.אותם פוליטיקאים הבטיחו לעם שאחרי ההתנתקות התגובה תיהיה כל כך קשה שהערבים יחשבו פעמיים אם לירות או לא לירות.
      אתה שמאלני תבוסתן ועלוב כראוי לאיש שמאל.אתם מביאים עלינו אסונות והסכמים ואח''כ אומרים לנו :אמרנו לכם.באמת שכבר נמאס מכם.הרסתם לנו את הביטחון והחיים במדינה הזו.תשמעו לעצתו של הצורר מטהרן ותקימו לכם מדינה באלסקה.

      הגב לתגובה זו

    • נכון

      אאא, 18/12/05 19:20

      הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם.
      בתחילה הציבור שחי באשקלון ובשדרות ובהמשך גם חסרי השורשים,הזהות והשיוך שבגוש דן.

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לשבת בגבעתיים ולהטיף מוסר

      מוטי, 18/12/05 19:44

      על איזה רוב אתה מדבר הרי כל הסקרים האלה הם מגמתיים . אינך יודע שפרינציפ הימין והדתיים אינם משתפים פעולה עם הסוקרים לכן תמיד הסקרים מנבאים נצחון לשמאל ותמיד הם במיעוט. לא מזמן שינוי קבלה 15 מנדטים מה קורה עכשיו? מדוע הפסקת לתמוך בשינוי ?

      הגב לתגובה זו

    • אתה רציני?

      א, 18/12/05 20:22

      איך הגעת למסקנה שהיה רוב להתנתקות?
      הסקרים של מינה צמח? התקשורת?
      אני עדין מנסה 'לאכול' את מה שכתבת
      אבל אפשר לסכם במילה אחת,
      אתה אידיוט!

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    לא יצא משהו השלום הזה ... (ל''ת)

    אריאל, 18/12/05 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הביטחון של שרון אל תישכחו גם להתנתק מהגדה אולי אז יהיה שלום... (ל''ת)

    אני, 18/12/05 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מדיניות לקויה בזעם

    חגי, 18/12/05 18:49

    לצערנו הטרור לא מבין שום שפה אחרת מלבד טרור כל צעד שהדרג המדיני מחליט לנקוט לכאורה אינו מיתקרב מ להיות מספיק משביע רצון ועונה על הדרישות השרויות כדי לנטרל את אותו איום המביש והמחליש את מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ירושלים בדרך

    א, 18/12/05 18:45

    זה רק עניין של זמן שירושלים תופגז אנא התעוררו

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    עכשיו זה ברור:ביבי לוקח

    תומך ביבי, 18/12/05 18:45

    עם סר ''ביטחון'' כזה ,חבל על כל הדיבורים

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    דין אשקלון כדין נצרים (ל''ת)

    עומרי משעל שרון, 18/12/05 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    זה סה''כ טיפה קטנה,המבול הגדול (ל''ת)

    בדרך, 18/12/05 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    במקביל

    מוטי אטלנטה, 18/12/05 18:39

    במקביל לפעילות היישור בעזה ,יש לספח את יהודה ושומרון.
    להעביר ראיון אישי את האוכלוסיה,להתחיל עם גרין-קארד לישראל,ולבדוק רצון לקבלת אזרחות בישראל.
    בגמר הראיון האישי של כל משפחה ומשפחה נהיה חכמים יותר.
    אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    במקביל

    מוטי אטלנטה, 18/12/05 18:38

    במקביל לפעילות היישור בעזה ,יש לספח את יהודה ושומרון.
    להעביר ראיון אישי את האוכלוסיה,להתחיל עם גרין-קארד לישראל,ולבדוק רצון לקבלת אזרחות בישראל.
    בגמר הראיון האישי של כל משפחה ומשפחה נהיה חכמים יותר.
    אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    if...............

    undertaker, 18/12/05 18:36

    this is act of war,ולכן הגיע הזמן להיכנס באם אמא שלהם,ויפה שעה אחת קודם,אבל שרון ממשיך בשלו,לפצח גרעינים בחווה.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ממשלה של דחלילים!!!

    דורון, 18/12/05 18:36

    בושה!

    אנחנו נמצאים כצאן לטבח בידי הקסאמים.

    משלבים ידים כמו חבורת אימפוטנטים.

    בשביל מה יש צבא?

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אתם מגלים לי

    אליק, 18/12/05 18:33

    את זה ידעתי לפני חצי שנה.
    בגלל.. שאם מישהו היה מונע ביצוע ההתנתקות זה לא היה קורה.
    זה קרה בגלל התקשורת ''הנדיבה''.
    בקרוב נחזור לגבולות 11 יוני 1967

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אל תגיבו לחולה הנפש יגאל כהן מרחובות

    אלי, 18/12/05 18:31

    החלאה הזו רק רואה את השם נתניהו ופיו נוטף סחי ורפש.
    איש ביבים רדוד נוטף שינאה.
    חבל להשחית מילים על חלאה זו.

    הגב לתגובה זו

    • וחוץ מזה הוא תימני (ל''ת)

      שזה יותר גרוע, 18/12/05 19:33

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    ככל שטווח הקאסמים עולה

    מוטי אטלנטה, 18/12/05 18:30

    ככל שטווח הקאסמים עולה כן מוטל עליך להגדיל את השטח הנקי מבתים.
    במלים אחרות יש להתחיל לשטח בתים.
    החישוב מתבצע כדלהלן:
    ממקום נפילת הקאסם הנך מותח קו ישר לעבר המקום ממנו שוגר.
    לאחר מכן הנך מזהה את הבתים הקיצוניים ומוריד שורה ראשונה בהפצצה.
    וכן הלאה וכן הלאה-מרגע זה אינך
    מתריע והנך מתחיל בפעילות הניקוי וההרס.
    וכשתגמור לנקות עד הגבול המצרי או לחילופין ברגע שהם יפסיקו לירות,אז תתקשר ותודיע-ביי

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    גם את סדום מחקו

    אחד, 18/12/05 18:30

    למה לא את עזה?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ביבי:כל קאסם מוריד 10 מנדטים ל''קדימה''

    ז'וז'ו א., 18/12/05 18:26

    בקצב הזה ביבי יקח כמו ב'96 כשפרס הוביל בסקרים אבל אכל אותה בגלל הטרור

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אם עזה היתה עיר ארכיאולוגית

    Avi Ecuador, 18/12/05 18:24

    יכלנו ללמוד ארכיאולוגיה שם בהמשך היהודים.
    אני לתומי חשבתי שטרנספר זה יספיק?!
    מי היה מפגיז מישם אם עזה היתה עיר ארכיאולוגית?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    עוד כמה זמן יתקיים בנו הנאמר ''דין נצרים כדין תל אביב'' (ל''ת)

    יהודי, 18/12/05 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    שעון החול אוזל

    mooch, 18/12/05 18:18

    אפשר להתחיל להתחרא עליהם,ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    קצב הקסאמים יגבר

    מינה, 18/12/05 18:11

    כקצב העלייה של ''קדימה'' בסקרים. זה מה שמגיע לעם מטומטם. אםהוא יבין מי הוליך אותו שולל בזמן - תקום ממשלה שתוכל להוריד את קצב הקסאמים לאפס.

    הגב לתגובה זו

    • את מתכוונת למשענת הקנה הרצוץ-ביבי...??? (ל''ת)

      אדי, 18/12/05 18:28

      הגב לתגובה זו

      • כן, אני מתכוונת אליו

        מינה, 18/12/05 19:30

        בשנות כהונתו כראש ממשלה היו מעט מאד פיגועים, מבחינה סטטיסטית כמעט אפס. הרגשנו בטחון. משענת הקנה הרצוץ זה הדמוקטטור שהביא את האויב לתוככי אשקלון, ובשנות שלטונו היו מאות אם לא יותר נטבחים. נתניהו - עפ''י הסקרים - מפסיד בסקרים ואח''כ זוכה בבחירות. כן - נתניהו !!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    ההתנתקות- אוסלו 2

    אנטישמאל, 18/12/05 18:09

    דיי לאטימות. מעשה במחשבה תחילה.. המצביאים אמרו שזה מה שיקרה מילה במילה. רק אני יותר מתעצבן שאף אחד לא מחכים זה פשוט משגע אותי.
    ציבור אטום אנטיציוני שכל מה שמעניין אותו זה מה יקרה לחלקה שלו בת''א.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הכתובת הייתה על הקיר

    cyrano, 18/12/05 18:07

    כניעה ללחץ מזמינה אוטומאטית עוד לחץ...
    זה התחיל ממהתקפלות המשפילה של ברק בדרום לבנון, אבל גרוש היהודים מביתם בגוש קטיף הייתה כניעה טוטאלית לטרור, הכרזה בר' גלי שעם היהודים הכח בהישג יד עם רק ילחצו עליהם, כי הרי קדושת החיים אינה מצדיקה לקדש את האדמה...
    רק שאינך יכול להלחם עם בומבלך כאשר יורים עליך כדורים חיים...
    זה טוב שיפי הנפש שלנו יודעים לדקלם אמיתות פילוסופיות על קדושת החיים, רק שנדמה לי שזה קצת פאטטי כשבאים אליך להרגך...

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אריק הפכת להיות פודל של הפלסטינאים

    ג'ון ויין, 18/12/05 18:01

    אריק תמכתי בך עם כל הכאב בהתנתקות, עכשיו שהם מתקרבים לאשקלון(כפי שהמתנחלים אמרו-וכנראה צדקו) אתה מתחפר באדמה עם התנועה הקיקיונית שלך המלאה בשמאלנים. איפה את אריק, רק הליכודניקים כנראה מפחדים ממך, אבל בטח לא הפלסטינאים. צא ותראה להם מי הבעל בית. אתה פשוט מראה להם שאתה פודל בפוזה של אריה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אמרנו לכם !!!!!

    מגורש, 18/12/05 18:00

    וזו רק ההתחלה !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה בא ערב הבחירות.רק ביבי

    נתניהו, 18/12/05 18:00

    רק ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    קאסם על אשקלון

    אלי טופר, 18/12/05 17:58

    יכול להיות שיש צורך להתנתק מאשקלון ולפנות את התושבים לאי בים התיכון. אחר כך נתכנן לפנות ולהתנתק מאשדוד, וכך נמשיך עד שנפנה את כל התושבים לגטו כלשהו
    ונדאג ל-כ-ו-ל-ם כפי שדואגים לעקורים ולמגורשים מחבל עזה.
    רק לא לגעת בחות השיקמים וברמת-אביב.

    הגב לתגובה זו

    • בעד התנתקות!

      בעד, 20/12/05 08:38

      ב''ה
      בעד התנתקות משטחי ישראל והקמת מדינה באלסקה.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    בגדי המלך החדשים

    דן, 18/12/05 17:53

    בגדי המלך החדשים. עכשיו כבר הכל יודעים שהמל ך ערום.
    חברים התעוררו אני מתחנן אתם לא מפנימים שכוונתם
    לאכול מאיתנו עוד חתיכה קטנה ועוד אחת עד שיאכלו הכל ואז יהיה שלום על ישראל...
    אני כבר מתחיל לחשוד שאולי לכאורה כמובן .מי שחושב ששרון מתנהג כמו נציג מדינה זרה אינו חושב רחוק מהמציאות... כמובן רק לכאורה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זהו מסר שנאמר בקול ברור (ל''ת)

    Ahmad, 18/12/05 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כשמטומטמים פוגשים מטומטמים

    י.ב., 18/12/05 17:50

    הפלשתינאים המטומטמים שמקבלים חשמל מישראל פוגשים את הישראלים המטומטמים
    ומאיימים עליהם שיחבלו באותו מפעל שמספק להם את החשמל הזה.
    ...והישראלים המטומטמים ממשיכים לספק להם חשמל מאותו מקום...!
    אם זה אינו טמטום,טמטום מהו???
    זה מזכיר את הבדיחה על שני משוגעים שברחו מבית המשוגעים.הלכו להם ברחובה של עיר.אומר זלמן לקלמן:''קלמן בוא נשתגע''.
    אומר לו זלמן:''מה קרה,השתגעת...?''

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אשקלון רועדת למי איכפת

    לא, 18/12/05 17:49

    לא ירחק היום וגם כפר סבא תרעד וגם נתניה וגם שדה התעופה בן גוריון ירעד והעיקר שאריק שרון ישאר בשלטון הוא לא ירעד.

    הגב לתגובה זו

    • איפה ''הבג''ץ'' ???

      משה, 18/12/05 18:21

      הוא מצא לנכון לדון ב''סבל'' של ילדי עזה מהבומים העל קוליים של חיל האוויר. הסבל של ילדי אשקלון מעניין את התחת של אהרון ברק. מיהם הבוזגלויים האלו ?? אכן מגיע לנו השליט הזה ! אנו העמדנו אותו עלינו כפריץ בלתי מעורער. בידינו להעיף אותו לקיביני מט.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    פתרון פשוט

    הארי האן, 18/12/05 17:46

    אם פוגעים בתחנת הכוח עם קסאם זה מקסימום יגרד לה את הצבע של הקיר החיצוני אבל כתגובה, בגלל שאנחנו מספקים את החשמל לעזזללים בעזה, צריך לנתק להם את החשמל לשבוע לרגל תיקונים. אם יפגע מתקן טיהור מים אותו פתרון רק עם מים. לאירופאים יפי הנפש תהיה בעיה, הם מוזמנים לתקן את התחנה בעצמם ולספוג קסמים בזמנם החופשי.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    האם תחנת הכח מספקת חשמל לעזה ?

    רונן, 18/12/05 17:46

    על כל קסם, הפסקת חשמל של יום.

    הגב לתגובה זו

    • חיובי! (ל''ת)

      אשקלוני, 18/12/05 18:38

      הגב לתגובה זו

    • לא רק זה

      אאא, 18/12/05 19:26

      אלא במחיר מסובסד.
      פלסטיני מעזה משלם בערך 20 אחוזים ממחיר החשמל שתושב אשקלון משלם.
      אתה הבנת את זה ברוך?
      תושבי אשקלון מסבסדים את מחיר החשמל של אלה שיורים עליהם טילים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    שרון מסכן את קיומה של המדינה

    ש. א., 18/12/05 17:43

    אסור שאדם מושחת כמו שרון יהיה ראש ממשלה.
    בגלל השחיתות שלו ניתנה דריסת רגל לאיזור לאירופים שונאי ישראל.
    והפינוי גרם לפתיחת אוטוסטרדה למחבלים ואמצעי לחימה יותר מתוחכמים.
    שליחת שרון וחבר מרעיו הביתה תציל את מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    23 אני איתך

    יגאל, 18/12/05 17:39

    ועדיין יש מי שרוצה להצביע ל''קדימה''
    עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    להתנתק משרון

    יוסי, 18/12/05 17:38

    המחבל הזה הרס את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אתם חייבים להצביע לי

    ביבי נתניהו, 18/12/05 17:38

    בס''ד

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    פחדני השלום

    חיפאי, 18/12/05 17:38

    רבין אמר שנתניהו הוזה את הירי לעבר אשקלון, וקרא לליכוד ''פחדני השלום?
    הינה המזרח התיכון החדש של פרס ביילין ואורי סביר ושות'.....
    ועכשיו כולם מפחדים להודות את האמת, כי ''דין תל אביב כדין נצרים, ודיי רק לשמוע איך עזמי בשארה דיבר השבוע בלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הכל שווה לראות את קטיף נעלם (ל''ת)

    rr, 18/12/05 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כול מיש היה בעד התנתקות הינה הוחכה!!עכשיו הם יותר קרובים לישראל!!! (ל''ת)

    חלי, 18/12/05 17:32

    הגב לתגובה זו

    • הוכחה, כמובן. ואכן זו הוכחה. (ל''ת)

      את צודקת, 18/12/05 17:55

      הגב לתגובה זו

      • הוחכה כמובן.ואכן זו הוחכה. (ל''ת)

        את טפשה, 18/12/05 18:16

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    נתניהו צדק !!!!! (ל''ת)

    ירון, 18/12/05 17:28

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפים לתנועה ''למען ביטחון ילדינו''

      נתן, 18/12/05 17:32

      לא רק השמאל יכול להקים תנועה שתפעיל לחץ ציבורי לבריחה משטח ישראל אנו יכולים להקים תנועה שתרים זעקה לשמיים ושתכבוש את המדינה .מחזרים לישראל את הביטחון חוזרים לשלוט בשטח כי רק אנחנו יכולים לערוב לביטחוננו .כנסו לאיימיל המצורף השאירו כתובת אימייל והביאו תמיכה.

      הגב לתגובה זו

    • חבל שהוא בורח כשצריך אותו (התנתקויות...) (ל''ת)

      בולבול, 02/02/06 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הפתרון לקחת הכל באדישות אם למנהיגים לא יכפת למה לנו יהיה יכפת?ה

    ישראל ישראלי, 18/12/05 17:26

    הקורבנות כרגיל זה האזרחים.
    ואת מי זה מעניין?

    הגב לתגובה זו

    • למה?

      אנטישמאל, 18/12/05 18:00

      כי זה פוגע בנו ואם נצביע לשרון זה ימשיך כי לדיקטטור הזה אפכת מעצמו והוא רוצה לסיים את ה''סכסוך '' בקדנצייה.. ואם לא נתעורר זה לא רק יבוא מעזה אלא מכל צד ככה שאי אפשר יהיה להסתובב ברחובות

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הרסו את דוגית?לא! עכשיו יפגיזו את דוגית?? (ל''ת)

    מוטי, 18/12/05 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''מכך בדיוק חששתם''?

    טל, 18/12/05 17:24

    איפה הייתם בהתנתקות?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ברחנו מעזה-ועזה תרדוף אחרינו...עד אוגנדה. (ל''ת)

    יהודי מא''י, 18/12/05 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    המדינה הזאת צריכה לעוף מכאן

    לסגור את החדלון, 18/12/05 17:21

    כל בר דעת יודע, צה''ל הינו כוח שיטור תחת הקוורטט האירופי, הכנסת יותר טמאה מבית בושת. והערבים רוקדים את ריקודי המלחמה מסביבינו, והשמד קרוב עלינו.


    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איזו כותרת - ביג דיל

    ספי, 18/12/05 17:20

    אז טיל שירו כבר מאות מסוגו בהצלחה אפסית (נדמה לי שרק במקרה אחד נהרגו אנשים) זאת אומרת, אמצעי פחות יעיל מאקדח או סכין, מייצר כותרות איומות. מה אמורות להיות המסקנות ? אז יורים טילים והם פוגעים בחולות של איזור התעשייה. האם עד כדי כך אנחנו חלשים ? אפילו הקטיושות , שהן נשק מסוכן אלפי מונים, לא הצליחו לעורר כל כך הרבה התרגשות. ביג דיל , רקטה עלובה ללא כיוון , ללא טווח כמעט ללא חומר נפץ מתזזת עם שלם ? בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אידיוט מושלם אתה!!!! מר ספי (ל''ת)

      אריה, 18/12/05 17:35

      הגב לתגובה זו

    • אז מה ?

      עמיר, 18/12/05 17:52

      ספי, אתה טיפש וחסר בינה.
      איזה מדינה ריבונית היתה מוכנה לכך שמעבר לגבול יירו פגזים / קסאמים או כל מה שאתה רוצה ?
      ארה''ב ? צרפת ? איטליה ?
      מה זה, הפקרות ?
      היית מוכן שהשכן שלך יזרוק לחצר שלך קונצרטינות ( מה כבר יכול לקרות ? ), סכינים ( נו, מי זה צריך לפחד ) וכו'.
      בעיקרון אסור להסכים לכל סוג ירי, מכל סוג שהוא מעבר לגדר.

      אם הממשלה היתה מנתקת אותם ממקורות המים, החשמל, מוחקת את שדה התעופה ואת אזור הנמל ( כולל נמל הדייגים ), סוגרת את כל המעברים לכיוון ישראל, ומפגיזה את מרכז עזה ב 5000 פגזים, רק אז היו מתחילים להבין.

      אם חיות יש לדבר בשפת החיות.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    וכל מה שנותר להגיד זה ''אמרנו לכם!!!'' (ל''ת)

    יאיר, 18/12/05 17:19

    הגב לתגובה זו

    • ומה שנותר לנו:''ידענו, ועדיין היינו מתנתקים'' (ל''ת)

      מילואימניק, 18/12/05 17:31

      הגב לתגובה זו

      • למילואימניק

        עמרם, 18/12/05 17:41

        לדבריך התועלת שבהתנתקות עולה על הנזק של הקסאמים על אשקלון. מותר לך לחשוב כך כל עוד הפצצות הנ''ל לא הגיעו לקרבת ביתך (אמן) אבל אז תמשיך לעשות מילואים קרוב קרוב לבית.

        הגב לתגובה זו

      • מטומטם נשאר מטומטם!

        כתום, 18/12/05 17:53

        לפחות היית נשאר בפילדלפי ושומר שלא יכניסו כלי נשק מתקדמים יותר.

        לברוח זה לא פיתרון ואת הקאסמים (ובהמשך הקטיושות נאכל כולנו בתאבון)

        תבוסתן

        הגב לתגובה זו

      • בתור פראייר - עוד לא התנתקת לנו לחו''ל? (ל''ת)

        מלואמניקלאפראיר, 18/12/05 17:58

        הגב לתגובה זו

      • עכשיו אתה לא תהיה פרייאר כי עכשיו תשרת יותר קרוב לבית.מטומטם. (ל''ת)

        יאיר, 18/12/05 18:17

        הגב לתגובה זו

        • חזק מהחיים (ל''ת)

          שרה, 20/12/05 08:44

          הגב לתגובה זו

      • אתה אולי פראייר, אבל מטומטם בטוח (ל''ת)

        עייף משמאלנים, 18/12/05 19:35

        הגב לתגובה זו

      • אז עכשיו תטחן מילואים באשקלון (ל''ת)

        בהצלחה, 19/12/05 00:01

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק סילבן יעצור את הטילים......

    אריה, 18/12/05 17:19

    ביחד עם עומרי שרון.

    וברצינות:
    תגידו אנחנו משוגעים או מה, יש טילים על אשקלון, והארץ שותקת!

    הלא על זה הזהיר ביבי מעל כל במה, וכולם לעגו לו, כי הרבה יותר נוח ללעוג מאשר להתייחס ברצינות, ועכשיו כשהדבר מגיע, - שתיקה, אין תגובה משרון ומופז.
    אין ספק אנחנו הולכים וכלים מרצוננו החופשי!

    הגב לתגובה זו

    • חזק חזק

      ביבי, 18/12/05 17:35

      חזק חזק חזק

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לנתק להם שם בעזה את החשמל - לאלתר (ל''ת)

    תומך פינויי, 18/12/05 17:18

    הגב לתגובה זו

    • עוד טיל אחד ולכם אין חשמל

      אבו רקטה, 18/12/05 18:36

      וכולם ביחד לפי הפזמון:
      ואם לא מחר ואם לא מחר ...
      אז מחרת אה אה אים

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    היהודים לא מבינים דבר אחד

    מורטמיר, 18/12/05 17:15

    הקסאמים יכולים להגיע גם עד לפתח תקווה. כל עוד הם לא יפגעו בתל אביב לא יזוז שום דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ממשלת חדלון (ל''ת)

    חץ, 18/12/05 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מהצד ההוא יש יותר שטח פתוח עד ב''ש (ל''ת)

    לפנות את נתיבות, 18/12/05 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אמרנו לכם (ל''ת)

    כתום, 18/12/05 17:11

    הגב לתגובה זו

    • לא מקשיבים לך

      @, 18/12/05 17:41

      אתה צועק לשוא.
      מי שסירב לשמוע קודם, עדיין מסרב לשמוע.
      העובדות, שהיו ברורות כבר מראש, אינן מבלבלות אותו עכשיו ממש כפי שלא הטרידו אותו קודם.
      אתה מדבר אל העצים ואל האבנים- אל אנשים אטומים שחשוב לבם הכוח והמנהיגות שמשדר שרון (ולחלקם חשובה טובת הפלשתינאים והצלחתם) יותר מאשר תוכן מצע מפלגתו המעומעם. (ואין מה לדבר שהשחיתות הבוטה מעניינת אותם כקליפת השום.)

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אז מה?

    אשקלוני, 18/12/05 17:11

    בסה''כ חתיכת צינור ברזל.
    חסרות בעיות אמיתיות באשקלון שמתעסקים בשטות הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הביטו איך הביבבונים רוקדים על האין דם.

    יגאל כהן, 18/12/05 17:09

    תארו לכם איך הם היו עושים כאן אורגיה אם היה דם.
    וביבי היה מגיע עם הקטנוע של זק''א בזמן שהדם עוד טרי.
    והיה פוצח במחול הדמדם עד שהיינו בוכים .
    שימו לב שכל פעם שאנחנו חרדים,
    עצובים או מבכים את מתינו.
    ביבי והבבבונים עושים חגיגה.
    יש ניגוד אינטרסים מובנה בין עם ישראל ובין ביבי.
    כשאנחנו בוכים הוא שמח ורוקד.
    וכשאנחנו שמחים ורוקדים הוא בוכה.
    האגגי הזה.
    הבעל של שרה.
    מגיע לו.

    הגב לתגובה זו

    • מדהים כמה שאתה משוגע!!!! (ל''ת)

      אריה, 18/12/05 17:37

      הגב לתגובה זו

      • הפסיכי הזה היה סגן ראש העיר רחובות (ל''ת)

        ''עיר המדע וההדר, 18/12/05 19:36

        הגב לתגובה זו

    • שוב נרחת מהמוסד הסגור ? חזור מייד ! (ל''ת)

      הפסיכיאטר הראשי, 18/12/05 17:38

      הגב לתגובה זו

    • יגאל האפס הסדרתי

      רובין הוד, 18/12/05 17:42

      לא יעזור לך כלום אתה מבין את זה,רק ביבי יכול ותפסיק להכפיש את שמו ,י'מיץ של זבל.

      הגב לתגובה זו

    • שומרי האתרוג והדיסקוטקים בת''א- טלו קורה מבין עיניכם. (ל''ת)

      חפשו ש/סקר טוב, 18/12/05 17:53

      הגב לתגובה זו

    • יגעל חזור מייד לתא !!!!!

      פסיכיאטר ראשי, 18/12/05 18:07

      כן, אנחנו נרקוד !!! כמו שאתה רקדת כאשר גירשו את אנשי גוש קטיף. נילחם בחולי רוח ושנאה מלקקי תחת כמוך (תשאל את רוני מי- לוא) עד שנחזיר אותך לתא המאושפזים בגהה !!!

      הגב לתגובה זו

    • יגאל המרשם נגמר לך?

      המטיף2, 18/12/05 19:36

      כדור אחד כחול בבוקר ואחד אדום בערב, אל תשכח.

      הגב לתגובה זו

    • יכול להצטרף לקדימה (ל''ת)

      כ, 18/12/05 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לפנות מיד את מתנחלי אשקלון, שהותם במקום היא הגורם לירי הקסאמים. (ל''ת)

    המטיף, 18/12/05 17:02

    הגב לתגובה זו

    • בבון,הקרוק נביא,הקרוק נביא,רק הוא ידע.

      יגאל כהן, 18/12/05 17:12

      רק הקרוק הנביא הרוכל הנוכל ידע שיש קסאמים.
      הוא קוסם הוא קסוסם אם אם אם אמו.
      הוא ואתם ביחד.
      שוטה בשטה בכם וממתין לפיגוע הבא שיעלה אותו בסקרים.
      רחנא ליצן כדאי שהשב''כ יפקח עיין עליו.
      הוא מתפלל לרעתנו.
      הוא מייחל להרוגים לרקוד על הדם שלהם כל הדרך לקלפי.
      ראיתם אותו עושה זאת בפעם שעברה.

      הגב לתגובה זו

      • הייתי מפרט מה היה עולה בגורלך לו

        כתום, 18/12/05 18:33

        פגשתי בך - עוכר ישראל

        אך יצנזרו ולכן אשאיר זאת לדימיונך החולה.

        הגב לתגובה זו

        • לכתום- אם אלי התכוונת אז הירגע נא- אינך מבין לשון סגי נהור?

          המטיף, 18/12/05 19:05

          הרי זה היה התירוץ לגירוש יהודי גוש קטיף, שאני קורא לו פשע נגד האנושות.

          הגב לתגובה זו

  • 53.

    צריך להגיב בהתקפה אווירית קשה

    דני, 18/12/05 17:01

    לא בומים,לא ירי תותחים.הפצצה מהאוויר על אתרי שיגור-לא חשוב בכלל מאיזה ארגון הם.לגבות מחיר כה כבד שהם יחשבו פעמיים ושלוש.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה דפוק?

      אנטישמאל, 18/12/05 18:04

      צריך להבדיל בין אזרחים לטרורויסטים.. הם אזרחים תמימים שרוצים שלום בדיוק כמו נשיא איראן. תוכנית למזרח התיכון חדש יש להם ומה לא, זה אנחנו הכובשים!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    שרון לא חשבת על התנתקות מאשקלון? (ל''ת)

    אריה, 18/12/05 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מעניין

    Avi Ecuador, 18/12/05 17:00

    האינתיפאדה וערפאת העלו את שקרון לשלטון, את מי יעלו הפעם הפלסטינים?
    את האיחוד הלאומי?
    אני מקווה.
    כמחאה או כקיזוז לשמאל ''בשלטון''!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לפנות אשקלון-כך הקסאמים סוף סוף יבואו לת''א

    מושון החכם, 18/12/05 17:00

    כך אולי יתחילו להשתמש החבר'ה בראש כשעושים משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    האיש שהעיז להגיד את האמת פוטר

    ארז, 18/12/05 16:57

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/941/142.html

    מי שנשאר זה מושחתים וחדלי אישים - כאלה שרק יודעים ללקק

    הגב לתגובה זו

    • תקראו גם את תגובות השמאלנים שם

      מיXתפוזים, 18/12/05 19:04

      כמה טוב שאפשר לשמור טוקבקים...

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הליצן פרץ ידאג לבטחון מדינת ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חיים 7, 18/12/05 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איזו הפתעה. בלתי צפוי לחלוטין.

    כתום, 18/12/05 16:50

    איך אף אחד לא העלה על דעתו לפני ההתנתקות שיהיו קאסמים על אשקלון?
    איך דבר כזה בא בהפתעה כזו?
    כולם היו בטוחים שהתנתקות חד צדדית תגרום להורדת האיום.

    ממש בלתי צפוי, מה שקורה פה.
    איך היינו יכלים לצפות שדבר כל כך לא סביר יקרה?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא יכול להיות!

    אנטייוכוס, 18/12/05 16:49

    קאסמים באשקלון?, לא יכול להיות, די להפחדות של הימין המטורף, די להוזי הימין, אנחנו בשמאל נעשה שלום על אפם וחמתם של הימין ההוזה, המסיט למיחלמות מיותרות, שרון הבולדוזר , יפנה את ההנחליות שמנעו מאיתנו את השלום, והשלום יגיע ברגע, בשניה, די לדמגוגיה של הימין, אנחנו בשמאל הנראור האינטיליגנטי רואים את השלום העומד מעבר לפתח ומחכה להיזדמנות, הצביעו קדימה , ונלך אחרוה אל פרץ ויחד ניפול את התהום.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שרון פיון של ארה''ב (ל''ת)

    איש ימיני, 18/12/05 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה לא מדוייק שלא היו נפגעים

    כנסו בבקשה.., 18/12/05 16:45

    פרה מרפת של קיבוץ זיקים נפגעה (היתה גם תמונה מזויעה של הפרה עם רגל כמעט קטועה..).
    כך שלהגיד: ''לא נגרם נזק'' זה ממש לא מדוייק, אבל זו ההתפתחות הטבעית במדינה שבה בני אדם נחשבים לחפצים....
    ומסר פוליטי לסוף: קיבוצניקים מזוהמים - צאו משם כבר, פנאטים! לא נמות ולא נסכן בע''ח תמימים בהגנה על יישוביכם הנידחים (ואני ממש לא ציני דרך אגב..)

    הגב לתגובה זו

    • טוב אתה טיפש (ל''ת)

      יחלכעלי, 18/12/05 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הם מבינים רק כוח............חשמל (ל''ת)

    מוטי, 18/12/05 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נתניהו יעצור את האנרכיה הזאת (ל''ת)

    אנטישמאל, 18/12/05 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה היה כל כך ברור שזה יקרה !!!!

    איציק, 18/12/05 16:42

    לכל מי שהיה טורח להסתכל במפה עוד לפני ההתנתקות היה מבין שלא צריך להגדיל את טווח הקסאמים כדי להגיע לאשקלון אם מפנים את דוגית. רק פשוט שרון המפואר ושאר תומכיו אנשי השמאל שכמובן מתברכים באינטיליגנציה יתרה לא הסתכלו על המפה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תודה לשרון ולהתנתקות הארורה שלו שהביאו קסאמים והרוגים אמרנו לכם !!! (ל''ת)

    אייל, 18/12/05 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הם כנראה יגיעו לניצן

    ואז כנראה, 18/12/05 16:37

    נפנה את מגורשי גוש קטיף שוב, אמרנו שהכל בגללם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש לי אמון בבטחון של שרון, אי י איי איי איי (ל''ת)

    מוטי, 18/12/05 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    השמאלנים נאלמו דום......?! (ל''ת)

    בקרוב אצלכם..., 18/12/05 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אמרנו לכם

    פחדן שלום, 18/12/05 16:27

    עוד הזמן של אל תתנו להם רובים
    ולא היו קטיושות ולא יהיו קטיושות

    בואו ותפנימו, אם הפלסטינאים יכלו להעמיד אותנו בשורה מול כיתת ירי
    הם היו עושים זאת.

    הם עמלק! מה חשבתם?

    פלסטינאים = עמלקים בגימטריה

    פלסטינאי=עמלקי=קסמים בגימטריה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לאור הנר בדרכם לאשקלון עפו בנתיב עשרה קאסמים שפגעו בעין השלושה ביד

    מוטי, 18/12/05 16:26

    מרדכי
    ובארז
    בתגובה צה''ל בנחישות הרס את ישובי עזה וצפון השומרון,ועכשיו מפגיז את ההריסות שמשמשות מסתור למחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה אתם רוצים? השמאל צדק!

    חשוך ימי בינימי, 18/12/05 16:24

    אני זוכר את הלעג של רבין ימ''ש על אזהרות הימין ''יפלו קטיושות באשקלון''.

    אכן, לא נפלו קטיושות באשקלון, רק קאסאמים (''חפצים מעופפים'' על פי וייסגלאס).

    אגב, ברור גם למה לא נפלו קטיושות באשקלון. כי עדיין אין להם קטיושות בעזה.

    אבל אל דאגה, הודות לשרון ולגירוש (''התנתקות'') ולהפקרת ציר פילדלפי, הקטיושות הן עניין של זמן, והן עוד תעופנה ''קדימה''.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אבל העיקר יצאנו מעזה... וחזרנו לעצמנו (ל''ת)

    רק פייגלין., 18/12/05 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כנראה שהתסריט של נתניהו היה המדויק ביותר פוליטיקאי מפוכח (ל''ת)

    אלי, 18/12/05 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רק שרון יביא אסון. מחכה להרוגים.

    איציק, 18/12/05 16:23

    מי שרוצה עוד קאסמים שיבחר בשרון ובניו המושחתים. בקרוב קאסמים על כפר סבא ועפולה. הכל בגלל ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רק נתניהו יכול על הערבים,שרון חלש

    תכלס, 18/12/05 16:22

    זה המצב

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נתניהו צעק. אתם לא שומעים

    עזרא, 18/12/05 16:21

    כל מה שנתניהו אמר והזהיר מפניו. מתרחש לנגד עיננו.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו צעק שאם לא יהיה משאל תהיה מלחמת אחים.

      יגאל כהן, 18/12/05 17:13

      ולא הצליח לו המלחמת אחים שניסה להבעיר.
      לא הצליח לנביא השוטה שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פתח צה''ל בירי ארטילרי לעבר אזורי שיגור (ל''ת)

    עכשיו, אני רגוע, 18/12/05 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואולי כל אלה שקראו לשרון מר ביטחון טעו? האאא? (ל''ת)

    שרון=אי ביטחון, 18/12/05 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שרון והשמאל יהודים גירשו ואת הטילים קירבו...

    ממשלת השמאל, 18/12/05 16:18

    אסטרטגיאת השמאל לחורבן מדינת יהודים.
    זאת רק ניסוי ההמשך יהיה מר יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אמרנו לכם !!!!!!

    אבי, 18/12/05 16:18

    ההתנתקות תתפוצץ לכם בפנים !!! אמרנו לכם וסירבתם לשמוע. קדימה שרון לפנות את אשקלון ברגישות ונחישות. להשאיר את בתי הכנסת ... כדי שיהיה מה לשרוף.

    הגב לתגובה זו

    • עדיין מסרבים לשמוע

      @, 18/12/05 16:58

      אתה צועק לשוא.
      מי שסירב לשמוע קודם, עדיין מסרב לשמוע.
      העובדות, שהיו ברורות כבר מראש, אינן מבלבלות אותו עכשיו ממש כפי שלא הטרידו אותו קודם.
      אתה מדבר אל העצים ואל האבנים- אל אנשים אטומים שחשוב לבם הכוח והמנהיגות שמשדר שרון (ולחלקם חשובה טובת הפלשתינאים והצלחתם) יותר מאשר תוכן מצע מפלגתו המעומעם. (ואין מה לדבר שהשחיתות הבוטה מעניינת אותם כקליפת השום.)

      הגב לתגובה זו

    • ידענו, ועדיין היה צריך לפנות

      ניסים, 18/12/05 17:34

      הפינוי הוא מהלך מדיני, לא בטחוני.
      לא סתם התקינו את מערכות ''שחר אדום'' באשקלון לפני ההתנתקות. היה ידוע שזה מה שיקרה.
      אבל עדיין עדיף להתנתק.
      ימננים בורים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עומק השטח?

    מוטי, 18/12/05 16:14

    לידיעתכם!
    אשקלון לא נמצאת בעומק השטח. המחרק בין אשקלון לצפון רצועת עזה הוא קצר ביותר. לא אתפלא אם בעתיד תחנת הכח תפגע.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה?

      אשקלוני, 18/12/05 17:12

      נקבל כמה ימים של זיהום אוויר מופחת אם תנחת רקטה על תחנת הכוח.

      הגב לתגובה זו

      • רקטה על מיכל דלק והלך אזור התעשייה (ל''ת)

        מובטל בטיטו, 19/12/05 00:04

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    אם קדימה ממשיכה להוביל בסקרים

    ישעיהו בן אמוץ, 18/12/05 16:13

    אתם שווים את כל הקסאמים ומרוויחים אותם ביושר. שיימשך כך עד שהעם יתעורר.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הטמטום שבגירוש היהודים מתגלה

    רק ביבי, 18/12/05 16:10

    הטמטום שבגירוש היהודים מתגלה כל יום.
    שרון נכשל בהענקת בטחון לתושבי המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בואו נפנה גם את אשקלון (ל''ת)

    מפ הצבא הגירוש, 18/12/05 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''ושוב אתכם,ושוב אתכם,ושלום עליכם...

    סילבן יביא שרון, 18/12/05 16:09

    שירו אחים,אין מה לעשות,אפילו הקאסאמים הולכים ''קדימה''.
    ומי הבא בתור? אשדוד ,יבנה,קרית-גת. העיקר שלא יגיעו למדינת תל-אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    איפה כעת ה''''חכם'''' באדם פרס שאמר שאין סיכוי שיפלו קאסמים על אשקלון

    מולדת, 18/12/05 16:05

    וחבר מרעיו הנלוז ביילין ושרון ושות'..??!!! איך הם מסוגלים לישון היטב בלילות לחיות עם עצמם ולהסתכל על עצמם בראי???!!!

    הגב לתגובה זו

    • הם לא דואגים יש להם גנרטור פרטי.... (ל''ת)

      הפסקת חשמל, 18/12/05 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביטחון

    ד.א.ח, 18/12/05 16:01

    ראש הממשלה ושר הביטחון יכולים לחסל את ירי הקסאמים ,אך הם
    לא מעוניינים לחסל את ירי הקסאם. הם רוצים שכל התושבים בטוח הטילים יעזבו את בתיהם על מנת לתת את השטח שיפונה למחבלים בעזה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    So if there are no ''NIFGAIIM'', it didn't happen?

    Arie, 18/12/05 16:00

    I don't get this stupid government, if there are no victims, injured or dead, so it didn't happen? Next tiem there will be deads in Ashkelon, and if not next time, then the time after that! Eventually, there will be deads in Ashkelon, the government and Tzaha''l know about this and they don't do any thing about it!!!!!!!!!!!!!!!! What a disgrace to the Jews! Where are we going with this? Is there really a chance to stop all this terror? NO! But every Prime Minister and who ever can, takes care of hisown pocket and when the time comes, they will leave the country like it was their mother's garbage can!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    BUSHA LA YEHUDIM, BUSHA LA MEDINA, BUSH LANU! WE HAVE NO ANSWER TO THE TERRORISTS AND IF THEY CONTINUE LIKE THIS, THEY WILL NOT ONLY BRING US BACK TO THE GREEN LINE OF 67, BUT EVENTUALLY, YHEY WILL CAUSE EVERY JEWISH PERSON IN THE LAND OF ISRAEL TO IMMIGRATE TO ANOTHER PLACE IN THE WORLD!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אצל נתניהו היו 3 פיגועים ב 3 שנים

    רק נתניהו, 18/12/05 15:56

    רק נתניהו עצר את הטרור,רבין ז''ל פרס ברק ושרון נכשלו

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רזי ברקאי וגבי גזית,לא נסלח !!

    גבי, 18/12/05 15:54

    תקשורת ממלכתית שאמורה להיות אוביקטיבית עוסקת בהסתה נגד נתניהו ומחנה שלם,זו עבירה פלילית,לא נסלח לכם

    הגב לתגובה זו

    • מי מקשיב להם בכלל? (ל''ת)

      רזי WHO?, 18/12/05 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין סיכוי שיגיעו לאשקלון

    אריק ש, 18/12/05 15:53

    הם יכולים לירות טילים שיגיעו
    לאשדוד - למה לבזבז זמן על אשקלון- כשאפשר לפוצץ את גשר 'עד הלום'
    בקיצור דין נצרים כדין סל הנצרים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כנסו לכאן חובה !!!!!!!!!

    מני, 18/12/05 15:51

    http://www.readme.biz/

    הגב לתגובה זו

    • חובה להכנס. עצוב ואמיתי !!!!!!!!!! (ל''ת)

      גדי, 18/12/05 17:54

      הגב לתגובה זו

    • מצגת מדהימה חייבים לראות!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יונית, 18/12/05 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נתניהו הוא מר בטחון ולא שרון (ל''ת)

    חיים, 18/12/05 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תכינו את העששיות (ל''ת)

    עמי, 18/12/05 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא רציתם לשמוע

    תומך פייגלין, 18/12/05 15:42

    והנה התוצאות

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד אנחנו עוד ננצח

      משה פייגלין, 18/12/05 17:40

      בע''ה

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין נפגעים?

    אזרח, 18/12/05 15:42

    אז מה אם אין נפגעים אז ראש הממשלה מרשה שירו עלינו חופשי? אף מדינה בעולם, אף מדינה בעולם לא היתה נותנת לזה לקרות בלי לכסח את היורים ואת המסייעים להם

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרקטה נפלה בתוך מתחם תחנת הכוח

    אשקלון, 18/12/05 15:42

    רוטנברג

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מצידי שיפלו על זיקים, הם שמאלנים

    ג, 18/12/05 15:37

    השמאלנים של זיקים תמכו בעקירה, שיאכלו מה שבישלו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נתניהו צדק ב100%אני אבחר בו (ל''ת)

    בני, 18/12/05 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חברה, תכוונו לתל-אביב

    המחתרת הסגולה, 18/12/05 15:32

    בצפון ממזמן התרגלו. בירושלים מחכים לאחינו מבית-לחם שיפילו קצת זיקוקים לרגל חג המולד. בשדרות לא יוצאים לרחובות. ועכשיו אחינו מכבדים גם את אשקלון בתופינים לחנוכה.
    אחינו, דודנים נכבדים: מה קרה? עוד לא קלטתם? תכוונו על ת''א. רק אז ניקח אתכם ברצינות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תודה לשרון וליצחק, לביילין וליוסי ולשימון. (ל''ת)

    תושבי אשקלון, 18/12/05 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    קסאמים באשקלון.

    קיר, 18/12/05 15:29

    הם לא הגדילו את הטווח. הם יורים מעל ההריסות ההתנתקות. לדעת מומחים זה גם יביא יותר בטחון.

    הגב לתגובה זו

    • בסה''כ חפצים מעופפים

      אשקלוני, 18/12/05 19:01

      למכירה בהזדמנות וילה 4 חדרים
      בחצי מחיר עם חיבור למערכת שחר אדום נוף לים ומשקפת תצפית
      לכוון מעוף הקסאמים.
      מובטחת צפיה בטילי קאסם לפחות פעמים בשבוע.
      הגג מחוזק וכולל שני כסאות נח
      ושולחן מרטיני הצופה לכוון תחנת הכח.
      לפרטים לפנות למתווך אבו מאזן.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    תודה לשרון על הביטחון (ל''ת)

    אאא, 18/12/05 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ושערי עזה ובתיה -עדיין עומדים.

    יאצק, 18/12/05 15:21

    במקום בומים על קוליים אולי כדאי לנסות גם להעניש את הפלסטינים ?
    כראוי וכיאות.

    הגב לתגובה זו

    • יום הדין בעזה-חיל האויר הפציץ דרך עפר (ל''ת)

      דן הרחפן, 18/12/05 15:47

      הגב לתגובה זו

      • לא דרך עפר אלא דרך אספלט משובחת

        פשעי מלחמה, 18/12/05 17:10

        שלקח לפחות 3 ימים לסלול.

        הגב לתגובה זו

    • הוכחה שמילה אינה מילה.ככה זה כשנותנים אמון באדם1 (ל''ת)

      שהציבור בישראל, 18/12/05 16:45

      הגב לתגובה זו

    • שרון יטפל.מה יתן שקט של כמה ימים לפני בחירות?!ואח''כ הפצצות בשומרון (ל''ת)

      עמ ששרון יצדיק, 18/12/05 18:12

      הגב לתגובה זו

      • מופז החברתי,הוא רמטכ''ל-על של שרון.כדברי אמנון אברמוביץ. (ל''ת)

        ציפי/נו לבטחון, 18/12/05 18:52

        הגב לתגובה זו

        • ציפי ליבני מאד הגונה בכל הנוגע לענייניִ$כספים וכיו''ב

          אבל חייבת להשיב, 18/12/05 19:39

          זכותו של כ''א לשנות דיעותיו לרבות ניבחר ציבור.
          לניבחר הציבור חובה שיאמר לפני הבחירות מהן דיעותיו .
          שינוי דיעה מחייבת הסכמה/קונצנזוס במיוחד כשנעשה שינוי בלתי הפיך,
          באופן אקטיבי.
          הליכוד/גח''ל מאז היה ידוע כימני ואלטרנטיבי לעבודה/מערך/מפא''י.
          ה-''ויתורים הכואבים'' , אינם וגם לא הובנו ע''י הציבור , מה שגם שמדובר בעקירת
          חבל ארץ שלם(ז''א נעשה בלתי הפיך באופן אקטיבי)
          ה-''ויתורים-הכואבים'' , לא הוכללו בקוי היסוד של תחילת דרכה של הממשלה
          למרות ש-''הובטחו'' כביכול.
          הוחלט על מישאל מתפקדי ליכוד(''קונצנזוס'') , בהסכמה לרבות רה''מ.
          תוצאותיו ידועות, כ''כ גם כיבוד אנשים שהעלו ת'חכי''ם שבעד/ר.
          זו הפרת אימון והתחייבויות לבוחר/ים במובן הערכי/נורמטיבי/פוליטי.
          שחיתות,אינה מחייבת דווקא בענייני כספים,שוחד,מינויים וכיו''ב...
          יש גם שחיתות ערכים בסיסיים שהחכי''ם/לכודניקים ש-בעד/ר שרון,
          לא הצטיינו בלשון המעטה.
          ביבי וכל השרים למעט לנדאו,תמכו במדיניות שרון והצביעו בעדה בכנסת.
          אז ככה שאין הבדל בין ''קדימה'' ל-''ליכוד'' ול-''שינוי'' .
          נו,נראה מי מהחכי''ם יגיב לטענות כבדות המשקל הנ''ל ?!
          שיהיה טוב ל/כ-ו-ל-ם . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו