• 82.

    יוסי היה אדם גדול! אנו נמשיך בעקבותיו!

    אביעד, 18/12/05 19:55

    אני הכרתי את יוסי... הדבר שאני הכי זוכר ממנו זה החיוך שמאוד בלט אצלו,
    מה שחשוב עכשיו זה לא להתיאש, אלא להתחזק, ולא לוותר לאוייבנו הקמים עלינו,
    וכמובך לתמוך ולעזור למשפחתו היקרה!
    הייתי בלוויה שלו, לא יכולתי לעצור את דימעותי,
    כאשר בנו, יונתן, בן התשע אמר קדיש יתום על אביו! זה דבר לא נורמלי! מישהו חייב להענש עונש חמור מאוד על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא כואב עליו כמו.....

    שחר, 18/12/05 13:06

    לא כואב לי על הנרצח כמו שכואב לי עלינו שלנו לא כואב שעוד יהודי נרצח רק כי היה יהודי כמו כל אחד מהקוראים . לכן אני יודע שדם יהודי לא ימשיך להישפך עד שכנראה כל אחד מאיתנו ירגיש אובדן מסוג זה או אז אולי נבין כולנו שהמלחמה היא של העם היהודי ולא של מתנחל או ימני או לא יודע מי. המלחמה היא של כל יהודי . ויש שתי ברירות או שנבין את זה מהר או כמובצבא . . . נבין דרך הרגלים ח''ו.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בשירות הרוצחים

    רינה, 17/12/05 18:27

    הרוג???????????
    האדם הזה נרצח בדם קר!!!!!!!!!!!
    ''אבל על בית חג''י''????????????
    כל עם ישראל אמור להיות באבל כשיהודי נרצח בארצו בכזאת קלות!!!
    אבל ככה זה כשהעם כלכך מטומטם ושטוף מוח מהתקשורת ומכבסת המילים שלה.
    אני שואלת את עצמי אם אתם שואלים את עצמכם איך זה להיות אדם כ''כ טיפש. להאשים את הנרצח במקום את הרוצח.
    אם הייתי מעיזה להאשים נאנסת כי הלכה לפאב, כולכם הייתם מטפסים עליי.
    זה כואב להיות כלכך חסרי דיעה ויושר?

    הגב לתגובה זו

    • לדאבוני, אין לחפש היגיון בתגובות

      מיכאל, 17/12/05 20:44

      כשם שאין היגיון בנעשה בארץ הזאת, ואין כלל היגיון במה שבוחרים ''מנהיגיה'' לעשות, כך אין שום היגיון צרוף מאחורי התגובות כאן. לא כדאי לכעוס ולא כדאי להתאכזב. אין גם כל היגיון בשפה בה מביאים כאן לידי ביטוי מחשבות ודעות (ג'ורג' אורוול עמד כבר על חשיבות השפה) שהרי בשפה העברית, לא היה צריך להשתמש בביטוי ''נהרג'' לגבי הוצאתו מן העולם של יוסי שוק, אשר אין כל ספק בכך נרצח). בכך משבשים ומסלפים גם את המציאות והעובדות.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    להפסיק כל הדברות עם הפלסטינאיפ באופן חד צדדי

    cyrano, 17/12/05 11:30

    ולתת לצה''ל להגיד את דברו, ונדע הפעם ששדברו הוא הגנה על חיי העם היושב בציון ולא גרוש יהודים מבתיהם, שרק אתמול-שלשום נשלחו לשם , ועוד אמרו להם שזה בחינת מעשה חלוצי ומבורך...
    הרי לא ייתכן שבשם ''השלום של פרס'', ושל כל הסמול הקאניבאלי יהרגו עוד ועוד יהודים על לא עוול בכפם...
    כי הרי ברור לכל ומעל ומעבר לכל ספק, כי אם היה המדובר במתנחלים בלבד, היו הערבים מצהירים את כוונתם בגלוי, לאמור : תצאו מכל השטחים מעובי ערבים , נשב למו''מ על התיקוני גבול הכרחיים שיבטיחו בטחון לכל הצדדים, נעשה בינינו בו זמנית שלום ונפרד ...
    אבל למה הם לא עושים זאת ?.. כי הם טוענים בר' גלי, שכל ישראל הינו בחינת שטח כבוש , השייך להם, ובדעתם להשיבה אליהם, אם צריך בכוח השאהידים שלהם, ולזרוק את כולנו לים או לאמריקה ואירופה...
    וזה לאן שההתרפסות הסמולית שהפכה למדיניותה המוצהרת של ישראל בעשור האחרון מביאה אותנו בבטחה, תוך נטילת עוד ועוד קורבנות, תוך הליכה כצאן לטבח בלתי פוסקת..
    כאשר כל אשר מעניין זה רווחתם האישית הפרטית , כאשר רוח העם והזכרון הקולקטיבי הנמצא בבסיס הוויתו זרה להם, ממשיכים כל הסמולים, בסיוע מאסיבי של התשקורת כמעצבת דעת קהל, להביא אותנו להתאבדות לאומית...
    ואם עוד יש שפויים בינינו, עלינו להפסיק את ריצת האמוק הזאת להרס עצמי, ולהצביע בבחירות הקרובות עבור אחת מ-2 המפלגות השפיות היחידות שעוד נותרו על המפה : המפד''ל בראשותו של אפי איתם או ישראל ביתינו בראשות איווט ליברמן.
    כמובן הייתי מציע את הליכוד, אבל לא כשזה מונהג או ע''י סטיוי המדוזי שחוץ מדיבורים הוכיח עצמו כקשקשן עלוב, ולא בראשות ביביהו שדואג רק למיליונרים שלו וזרק את העם לקרשים, להתפלש בעוני מרוד ומצוקה..
    באשר לפייגלין טוב יעשה אם יעזוב את מאורת הצפעונים הזאת - הליכוד, ויצטרף לאחת מ-2 המפלגות שהזכרתי..
    לא מציע להצביע גם בשביל האיחוד הלאומי, זאת אחרי הסתייגותם מפייגלין, שגרמה לי להבין שמה שמעניין אותם זה לא העניין הצודק עבורו הם נלחמים, כי אם הדגשת ''הממלכתיות'' שלהם , דבר שמצביע גם עליהם כעל פוליטיקאים בגרוש, חסרי אינטגריטי, שכל עניינם בעשיית הון פוליטי

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עם כל הצער

    ישראלי, 17/12/05 10:23

    גם בתחומי הקו הירוק נרצחים אזרחים. זה לא ראש הממשלה זה אתם שבחרתם לגור שם ומסכנים את עצמכם ואת משפחותיכם.
    כואב על הילדים והאשה שנשארו בלי בעל/אב אבל אל תתחילו שוב לבשל רצח פוליטי חדש.

    הגב לתגובה זו

    • זכית בתואר ''המגיב הדביל''. (ל''ת)

      אביב גפן, 17/12/05 19:24

      הגב לתגובה זו

    • אתה כותב בלי שום קשר לעניין!!!

      מתנחלת עם שכל, 19/12/05 21:24

      זה לא קשור לקו הירוק ולא לרצח פוליטי.העובדה היא שהפיגועים קורים כשפותחים מחסומים ומקלים על ההגבלות לערבים ומוסרים שטחים מא''י ואין אף אחד ממי שמנהל את המדינה הזאת שמוכן להודות בזה ולהפסיק את הטרור.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא (ל''ת)

    איציק, 17/12/05 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה לא רצח גם לא הרג, זו התאבדות

    Yossi V, 17/12/05 10:01

    אב לחמישה ילדים לא עושה אותו קדוש יותר מאב לילד אחד.אדרבא, אב לחמישה מבית חגי, לא רק שאינו ישראלי, גם יהודי הוא לא.לא צער, לא חמלה, ולא רחמים.

    הגב לתגובה זו

    • הרבה יותר יהודי ממך מסתבר (ל''ת)

      אפסמאופס שכמותך, 17/12/05 19:10

      הגב לתגובה זו

    • מקווה שאתה בטיפול מקצועי

      ז. פרויד, 17/12/05 19:23

      כי אתה איש חולה מאוד.

      הגב לתגובה זו

    • העולם גלגל

      שחר, 18/12/05 12:56

      אנשים עם פה כמו שלך , השטן צוחק וממתין בפינה , או שתתכונןן או שתעשה תשובה ומהר.
      ראה הוזהרת!

      הגב לתגובה זו

    • בושה ,אתה לא יהודי!!!!!!!!!!!!!!!!

      שלמה, 18/12/05 15:11

      תתביש לך חיית אדם! אין לך רחמים? 5 יתומים ולך לא אכפת?!?!?
      אתה לא בן-אנוש הוא הקריב את חייו על הארץ שלך , ואתה לא מתבייש להגיד שאין רחמים?!?!?!!?
      תלך לבקר את משפחתו האבלה ואז תבין, אפילו לך אני לא מאחל כזה צער.
      חיית אדם שכמוך!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • בטח - ואתה ממש יהודי!

      אלנה, 18/12/05 20:52

      אם אתה מדבר ככה אז אתה יכול לחשוב הלאה שאתה יהודי.
      אני אישית לא הכרתי אותו אבל אלמנתו היא מורה בבית הספר בו אני לומדת! והיא אישה מקסימה - היא ילדה רק לפני חודש ומשהו ולך לא אכפת מתינוקת- שבגלל אנשים כמוך שפותחים ככה את הפה ומצדיקים את הערבים - לא תראה את אבא שלה מגדל אותה!

      הגב לתגובה זו

    • חרא!!!!!!תלך לעזאזל!!!!!!

      ויקי, 19/12/05 21:15

      נראה אותך מדבר כשהפיגוע הבא יהיה בשכונה שלך

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    רדידות מחשבתית-ביטחונית

    דביר, 17/12/05 09:32

    רדידות מחשבתית-ביטחונית, שיטחיות עיקבית-פאטאליסטית
    אי הבנת תמונת המציאות גורמת להפקרות ולאובדן חיי אדם. הסרת המחסום היתה שגיאה פאטאלית.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פעם ברק אמר בלי בושה: דם יהודי לא ינקה

    איציק כ., 17/12/05 08:53

    היום להגיד דבר כזה נחשב לפי התקשורת אמירה ימנית קיצונית. אני זוכר בבית ספר תיכון בשנות ה- 80' שמורים בבית הספר ומחנכים אפילו שבחרו במערך (כך קראו פעם למפלגת העבודה) אמרו דם יהודי לא הפקר. והרבה שמאלנים שהכרתי אמרו את המשפט בלי להתבייש דם יהודי לא הפקר !!! מה קרה פתאום הגיע אוסלו וכל מי שאומר דם יהודי לא הפקר נחשב ימני קיצוני ? לאיזה חוסר ערכים דרדר אותנו הסכם אוסלו. איבדנו הרבה ערכים בסיסים שאפילו שמאלנים רגילים לא היו מוכינם לוותר עליהם כמו לחלק את ירושלים שזה נחשב פרה קדושה. גם אני פעם תמכתי בשמאל אבל הייתי אומר דם יהודי לא הפקר בלי בושה וגם ירושלים לנצח ! עכשיו התקשורת עושה מזה אמרות קיצונית ? מה לכל הרוחות השתנה במשך 12 שנה בלבד, 2000 שנה העם הזה חלם על ירושלים כעיר מאוחדת ובא הסכם אוסלו וב- 12 שנה הרס הרבה חלומות של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני לא אוהב ''את אנחנו לא נישבר''

    אבי מהגליל, 17/12/05 08:35

    5 ילדים נשארו יתומים ללא אב,ואתם לא תישברו,אלה מילים של אנשים קיצוניים,אותם אומרים גם אנשי חמאס וג'יהאד,עד מתי כל צד ''לא ישבר'' כולם מתנהגים כמו פנאטים,יש צורך להתחלק בארץ הזו,כל המילים שאף אחד לא מבטיח לנו שקט גם אחר כך הם מילים כדי לשכנע את הציבור שכן צריך להשאר בשטחים,צריך להגיע לפתרון כולל,כולל גם בירושליים,הסיכון לא גדול,גם אם אחר כך הם ימשיכו לפגוע בנו,אני בטוח שנוכל להם,אבל אני גם בטוח שאם נגיע להסכם שיהיה מקובל עליהם ,יהיה שלום בנינו.צריך להגיע להסכם שכולם כבר מדברים עליו,מדינה פלשתינית ברוב שיטחי יהודה ושומרון,ופשרה יצירתית בירושליים שלדעתי היא קלה מאד פרט לנושא הר הבית שגם שם ביצירתיות ניתן להגיע להבנות.

    הגב לתגובה זו

    • אבי , אתה מבין איך דבריך מחזקים את החלאות הפלסטינאיות

      cyrano, 17/12/05 10:43

      שבאים לפגע בנו ?..
      הרי , זה כל כך פשוט : כמעט כמו 1+1 בוא נעשה עוד נסיגות חד צדדיות, בוא נגרש עוד איזה 100-200 אלף יהודים מבתיהם בגדה, בוא נקרב עוד קצת את הגבול ללב ההישובים שלנו: כפר סבא ונתניה;
      מה היית עושה אם היית חמסניק והיית רואה , שבעזרת כמה פיגועי טרור היהודים מתקפלים ובכך מתגשם חלומם הרטוב להחזיר לעצמם את פאלסטין , שתהיה נקייה במידת האפשר מיהודים, ושאפילו לא יצטרכו לשאול את אף אחד באשר לזכות השיבה ?..
      הרי לא צריך להיות גאון, שאתה, שחי בין עשרות רבות של יישובים ערביים בגליל, תהיה הראשון שתדרש לעזוב את ביתך, כי הרי הם דורשים מזמן את הגליל לעצמם, ומצפון יש לך את החיזבאללה, וממזרח את החמס, ורק במערב את הים, והוא פתוח, ואין סופי...
      תבין משוואה פשוטה : כניעה לאלימות מזמינה מצד זה אשר מבצע אותה עוד אלימות, וזה רק עניין של זמן, שהקורבן, אשר חטף קודם רק אגרוף אחד ולא ענה אלא התחנן על נפשו, יחטוף עוד אגרוף ועוד אחד...
      כי אם למכה היה רחמים בלב , הוא לא היה מכה את האגרוף הראשון, והדם הניתז ממך אחרי אגרוף זה רק מזינה את שנאתו היוקדת כלפיך..
      הקמנו כאן מדינה, היינו תמיד מעטים מול רבים, כנגד כל הסיכויים, ואלהים נתן לנו את אויבינו בידינו... זה הי תמיד בלא יוצא מהכלל..
      ותמיד , באסון שלנו היה טמון באמירה '' מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו ''.... חומר למחשבה אבי..
      ואני לא אמרתי שלא לעשות גבול בינינו לבינם,, אבל כשיש שלום, כמו שחיים איזה מיליון ערבים בינינו בגליל , ואנחנו לא מתנכלים להם, להיפך נותנים להם תעודות זהות שעושות אותם לשווי זכויות אלינו לכל דבר ועניין, ואפילו יש להם ייצוג בכנסת ישראל, כך יכולים ליחיות ביניהם , אם ירצו בכך, גם איזה כמה מאות אלפי יהודים, אשר כמובן אנחנו נערוב לשלומם ובטחונם...
      אם זאת לא אלטרנאטיבה מתקבלת, כי אז, האלטרנאטיבה היחידה הינה חילופי שטחים, כדברי איווט ליברמן, ויישור הגבול לפני קביעתו הסופית, דבר שיפחית עד מינימום טרינספור יהודים או ערבים...
      כי אם ערבים אין לטראנספר, וזה נורא, ולא מוסרי, וימני קיצוני ולא אנושי, למה טרינספור יהודים זה כל כך בסדר?..
      אהה, כן... כמעט שכחתי... היהודי הנצחי עם התרמיל והמקל, למה לשנות מעט מזה , ולחזור להיות כאחד העמים ?....

      הגב לתגובה זו

    • צודק צריך לחזור לאירופה ולא להיות

      קיצונים, 17/12/05 11:56

      אפשר להגיד גם את זה

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ''יוסי נרצח אבל אנחנו לא נקבל בנפש מפח''

    בנימין, 17/12/05 08:25

    '' יוסי נרצח אבל אנחנו לא נישבר'' אומרת כותרת כתבתכם. איך אפשר לשאת כך שכול, בדרך, באופן ובצורה הקלילה בה מתבצעות הרציחות בארץ הזאת ? אלה שלא נשברים מכך הם אך ורק הפוליטיקאים, בכבודם ובעצמם, אשר כה שקועים בריצתם לשררה, לכוח, להון לשלטון עד שבאמת אין להם לא את הזמן, לא את היכולת ולא אפשרות לתת את הדעת על המוות הנורא, מות שווא וחינם של אזרחיהם, במדינה שטופת דמים זו בה הדם כמים ניגר בחוצות.
    תפקיד ממשלה, כל ממשלה, להגן על אזרחיה באשר הם. אף אם (בינתיים) היא חושבת כי הם לא צריכים להימצא במקומם. ממשלה זו, אשר תם זמנה אך לא חדל קורבנה, לא נקפה אצבע על מנת להגן על אזרחיה. היא מפקירה והפקירה חייהם מאז היווסדה ולא עוד אלא שהרגילה אותם לחשוב שהיא מפקירה אותם ופועלת בצדק בכך. ידע לו כל אב ותדע לה אף כל אמא כי יש להם, גם יש, מה לחשוש מ'קדימה'.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ''ששוני הזעיר... הפרח''

    רחל, 17/12/05 08:14

    ששוני הזעיר... הפרח
    שטיפחתי ביד חרדה
    בגינת חיי השוממת,
    באדמת חיי הכבדה.

    ששוני הזעיר ! ידעתי,
    לא ימוט החוק האכזר;
    כל טיפה של טל להדיח
    בניטפי דמעות אין מספר.

    זו הדרך - אחרת איננה,
    בה ללכת, ללכת עד תום;
    ולזכור, ולשיר, ולכמוה
    ולזכור, ולידום... ולידום...

    רחל
    סוף קיץ, תר''ץ

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ''יגורתי פן גם הוא ילך מאיתנו''

    רחל, 17/12/05 08:12


    יגורתי פן ילך גם הוא מאיתנו
    בלא ברכת הפרידה...
    כה נוגות העיניים:
    בזוויות הפה מרירות נצפנה;
    בשעשועי תינוקות יסתכל רציני,
    יגעש ולפתע ידום, כאומר: הכל אחד...

    וערב יהיה ובמסיבת חברים מקומו ייפקד,
    ונשכה הביטחה כפתן.
    וחיוורים נתרומם כולנו,
    וחרדנו לחדרו והוא איננו,
    ועל גבי השולחן
    אחרון מכתביו ילבין...


    רחל

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    היישיגי ההתנתקות ממש מרשימים

    אזולאי משה, 17/12/05 07:53

    מעבר ל-''''מפגשים'''', רשימת הנרצחים
    מתארכת, זאת בלא לראות סוף לטרור אשר רק גבר התחזק והחל לטבוח בשני צידי הקו הירוק !!!
    אין מי שיקח אחריות על שואת הנרצחים מידי-יום, גם לא הנף עפעף
    ושריר בפניו של איש הדמים שרון.
    כך נהג בלבנון באינטיפדה 2 והיום
    בפיגעוים הגובים קורבנות שוא !!!

    הגב לתגובה זו

    • ממשלת חרון וחרס

      רון, 17/12/05 15:03

      ממשלת חרון וחרס
      ממשלת ארון והרס
      ממשלת מדון וכרס
      ממשלת זדון ותרץ
      ממשלת קלון ומרץ
      אז תגידו, מי כאן השרץ ?

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    האחריות-רק על מי שבוחר לגור שם

    נעמה, 17/12/05 06:46

    בשטח כבוש בין אויבים-ןסוחב לשם את ילדיו כפרובוקציה באיצטלא מזוייפת וחצופה של ציונות. חולבי כספים ושודדי הקופה הציבורית של המדינה לחיות בתנאים טובים וזולים - על חשבוננו

    הגב לתגובה זו

    • גם הקורבנותב- ת''א רשל''צ חדרה וכו' (ל''ת)

      נעמן המתחזה, 17/12/05 07:37

      הגב לתגובה זו

    • אצלך-הנרצח הוא האשם ולא הרוצח-הכיבוש הוא הרוצח ולא הערבים

      לנעמה המזרחית, 17/12/05 11:46

      אחרים חולבים את כספייך למרות שאת חיה כבר שנים(כמו עלוקה) על חשבון מזונות של בעלך לשעבר.
      לא מוכנה לצאת לעבודה תובעת ומקבלת כספים מביטוח לאומי שאני ואחרים משלמים.

      וכל זה בגלל הגנים שבך שאת חייבת להיות תמיד לצידם של אחייך, ולעולם לא תאשימי אותם ברצח אלא רק את היהודים שגרים במקומות שהמדינה שיכנה אותם.

      הגב לתגובה זו

    • ואצלך אין פיגועים? איפה את גרה? ברמאללה? (ל''ת)

      אילנית, 17/12/05 18:48

      הגב לתגובה זו

    • די לשנאה

      daniel, 17/12/05 20:08

      תמשיכי לדבר בשנאה יוקדת בעוד יתומי ישראל מתרבים
      מה גם משתמע מדברייך שבגלל נוכחות המתיישבים ביישובים מחוץ לקו הירוק נותנת אישור לרוצחם בדם קר תתביישי

      הגב לתגובה זו

    • נעמה.לאבנים יש יותר סיכוי להקשיב ולהבין. אבל אצל הסהרורים הכול אבוד

      בנצי א, 17/12/05 23:13

      הימנים האלה הם כול כך הזויים וסהרורים. ולנוכח תגובותיהם שמוריהם ורבניהם מילאו את ראשם
      במשחיות והזיות שאו. והם מראים את עצמם כאלה שאין עם מי לדבר...

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    Sharon=Peten (ל''ת)

    Yaakov, 17/12/05 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שרון פרס והפלסטינים כולם אשמים

    יעקב, 17/12/05 05:09

    אני יודע שאגרום לרבים לכעוס, - אך אנסה להסביר - ואולי תיפקחנה עיני החיזבלה והטליבן היהודי. מדוע פרס - הוא מסמל שני דורות של מנהיגות כושלת מבחינה כלכלית ועיוורת מבחינה מדינית - פרס למעשה היה מפאי ההיסטורית שליפני 50 שנה שלטה בכל חיי המדינה - מפלגה עם רוב פרלמנטרי, ממשלה כלה מפאי, שלטה מקיר לקיר בהסתדרות , שלטה בכל הקונצרנים הכלכליים - כשסטראוס, ואליהו כהן עוד רכבו על חמורים . שלטה בסוכנות ובכל העיריות בארץ, ונוסף לכל אלה באה מלחמת ששת הימים - ונתנה למפאי את ההישג הצבאי הגדול בהיסטוריה האנושית, בליווי אהדת רוב העולם - וראו מה קרה ? היבחוש הזה לאיזה שפל הביא הוא ומפלגתו הגיעו ולאן הגזען המפסידן הזה הגיע - שאינו מסוגל להבין שזמנו תם כמנכל משרד הביטחון ומשם יכל היה ללכת לנהל את גן החיות ברמת גן . ושרון היה טוב וטוב לצבא - ואסור היה לו להגיע לפוליטיקה - ובגין שגם איתו יש לי חשבון - הבין מאוחר מידי את הטעות שעשה בצרפו את שרון לממשלתו - דבר שאכל אותו עד יומו האחרון . זה שרון כמו רבים לפניו, הסתער על כל חלקה פנויה ועשאה פרוייקט התנחלותי מקודש, ומייד מצא את בני מינו - רובם מחוסרי בית ובלי עבודה, תחת דגל מפוקפק, חלוציות וחזרה למקורות, צאו וחשבו מה היינו עושים באלפי קילומטרים של כבישים שסללנו בסיני, בגדה, בלבנון ורמת הגולן - מה היינו בונים במקום ימית וכל הישובים שפינינו והשלמונים ששילמנו - הוא לא בנה כי היה ציוני - הוא בנה כי בצד השני לא היה מי שיעצור, והוא לא נסוג כי נעשה לפתע רודף שלום - אלא מפני שהזמנים השתנו, ומוחמד של היום - הוא הנכד של מבוזי ששת הימים - והוא מדבר עברית, ורואה ולומד מכל מכל מעשינו בעבר המעשים שבשמם אנו חוגגים את רוב חגינו - ואחרונים הערבים, להם אני לא סולח - כי בכל מעשיהם או חוסר מעש - הם תמיד מפסידים, - ובמה דברים אמורים,- לו המתנחל הראשון היה נרצח, אולי לא היה מגיע שני, וההיסטוריה מלאה בדוגמאות - (ראה מה קרה לאינדיאנים שקיבלו בברכה את קולומבוס) - אם כן , ביחסים כין עמים כמו בין שכנים יש את המושג, '' עד - כאן '' זה כמובן לא קרה וראו לאן הגענו, ומכאן לחוסר המעש - כמוהם כמונו, מפולגים וטיפשים, אם יהיה שלום הכי שלום שבעולם הם יהיו המרויחים העיקריים - ראו מה קרה למיצריים אחרי השלום המפוברק שיש להם איתנו - תעלת סואץ פתוחה והאמריקאים מעניקים מיליארדים בקו עולה למעלה - זה האסון כשאפילו אויב אין לך חכם.

    הגב לתגובה זו

    • מה שכתבתי על שמעון פרס

      גולדה מאיר, 17/12/05 07:46

      כך כתבה גולדה מאיר על פרס: ''התניתי את השתתפותי בממשלה, בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה''.
      גולדה מאיר, ''הפרשה'', עמודים 234-235.

      הגב לתגובה זו

    • מה שכתבתי על שמעון פרס

      משה שרת, 17/12/05 07:49

      כך כתב משה שרת על פרס: ''אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל!''.
      משה שרת, יומן אישי, כרך ה', עמוד 2301.

      הגב לתגובה זו

    • מה שכתבתי על שמעון פרס

      יצחק רבין, 17/12/05 07:51

      כך כתב יצחק רבין על פרס: ''ראיתי בחומרה רבה וכפגם מוסרי ממדרגה ראשונה, את האפשרות שמפלגת העבודה תציע לראשות הממשלה את שמעון פרס שלא לבש את מדי צה''ל''. יצחק רבין, 'פנקס שירות', עמוד 418.

      הגב לתגובה זו

    • מה שאמר אבא אבן על שמעון פרס

      אבא אבן, 17/12/05 07:53

      כך אמר אבא אבן על שמעון פרס: ''אם היו מנסים למצוא אולם, בו ניתן יהיה לכנס, את כל אלו ששמעון פרס הוליכם שולל – לא היו מוצאים אולם מספיק גדול בכדי להכילם''.

      הגב לתגובה זו

    • מה שאמרתי וכתבתי על שמעון פרס

      בנימין, 17/12/05 07:54

      ''הוא עתיד עוד לקבור את כולנו...
      אם רק נתמיד לעסוק בשלנו''.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    פ.רוזנבלום. כמה טמטום? די מעניין.כנסו

    אהוד, 17/12/05 04:43

    לא היה לי איפה להביע את עמדתי אז מצאתי לנכון לעשות זאת כאן. למה?
    1. כי אפשר.
    2. כי היא כל כך מטומטמת שזה משקף את העם בין אם נרצה ובין אם לא!
    שבוע הבא יכתירו את אורית פוקס שחוץ משדיים אין בה כלום- גם לא שכל!
    מדינת ישראל - עלק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שרון משלים מיכסת 3000 נרצחים לבנון+אינטיפאדה2+בפיגועים (ל''ת)

    מדינת כל נרצחיה, 17/12/05 04:16

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    האחריות על מי לוקח את הילדים שלו לגור שם!!

    שגיא, 17/12/05 00:59

    דיי נמאסתם עם ההסתה!!!

    הגב לתגובה זו

    • רק איש רשע מרושע מגיב כך (ל''ת)

      יחזקאל, 17/12/05 02:55

      הגב לתגובה זו

      • צודק ! מאשרים קורבנות פיגועי: ת''א חדרה חיפה רשל''צ וכו (ל''ת)

        נעמה, 17/12/05 07:39

        הגב לתגובה זו

        • לידיעת מעריב-מישהו מתחזה בשמי

          נעמה, 17/12/05 10:38

          מישהו - לא אני-כתב את הידיעה שאני מגיבה עליה,בשמי
          לתשומת לבכם - מעריב

          הגב לתגובה זו

          • את יודעת, את לא הנעמה היחידה במדינה. (ל''ת)

            אילנית, 17/12/05 18:45

            הגב לתגובה זו

    • איפה אמרת שזה יוצא בנייני התאומים לשעבר? (ל''ת)

      אילנית, 17/12/05 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    זאת המדינה היחידה שיש עדין

    ניב המגניב, 17/12/05 00:33

    קולוניאליזם באים מתיישבים במקום שאפ ישראלי לא הולך לשם הרי זה ברור


    לכולם שיפנו אותם בסופ כי אין שם עתיד במיוחד עם הלחצ הבנלאומי
    ועליתו הצפויה של שרון אז שיתילו לארוז!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מספיק לקטר רבותי

    ענת יאורי, 16/12/05 23:23

    התגובות ממש טפשיות. נא להפסיק להשמיץ את אריק. בנתיים הוא מצליח הכי הרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לאור הנר בדרכם לאשקלון עברו בנתיב עשרה קאסמים שפגעו ביד מרדכי

    מוטי, 16/12/05 23:02

    בעין השלושה ובארז

    הגב לתגובה זו

    • תודה על הדיווח

      אזרח, 16/12/05 23:13

      תודה על הדיווח. הממשלה הזאת (אבל לא רק זאת) מתייחסת אלינו כאל תת-אזרחים. אזרחים סוג ב'. אין מדווחים, אין שומעים, על מה שמתרחש אלא אם כן זה הסתיים במוות. מהירצחו של י שוק איש לא יחטוף שוק בממשלה. החיים יימשכו כרגיל ורדיפתם המתוקשרת והמיוחצנת של הפוליטיקאים אחרי כיסאותיהם, פירסומם, יחסי הציבור שלהם רק תגבר ותתעצם לקראת הבחירות.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ההרוגים מהטרור בישראל - דו''ח יומי: 16.12.05

    טרי צוקר, 16/12/05 22:41

    ותודה לשרון שהביא ביטחון... לפלסטינים

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אכן, ראש הממשלה אשם

    אלי, 16/12/05 22:40

    על שלא דאג לפנות גם את ההתנחלויות בגדה. גם בשעה קשה כזו למשפחה, יש לחזור ולהגיד: אין לנו מה לחפש בשטחים!

    הגב לתגובה זו

    • CHECK OUT #50 (ל''ת)

      INPM, 17/12/05 01:51

      הגב לתגובה זו

    • הם לא רוצים את האדמה! אלא את הדם!

      אביעד, 18/12/05 20:11

      הרי כמה שנתנו להם זה לא גרם להם להפסיק, הם רק המשיכו יותר, מתי תבינו את זה???
      הם לא יפסיקו עד אשר כולנו נושמד, זה לא משנה להם אם זה בחור בן שלושים או תינוקת בת עשרה חודשים! הם לא אנושיים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אורח החיים של המתנחלים = סכנה בשבילם ובשביל ילדיהם.

    איתן, ת''א, 16/12/05 22:37

    צר לי - אבל הבן אדם הלך לגור במקום מסוכן ביותר, שאין סיבה לחיות בו כאשר יש מקומות הרבה יותר בטוחים בהרבה בשבילו. אני אוהב את עצמי ואת החיים שלי, ובשום אופן לא הייתי מסכן את עצמי בצורה כזאת. אני גר בת''א, והרבה פחות מסוכן פה מחברון. ואם בת''א היה הופך להיות מסוכן באותה מידה בת''א, הייתי עוזב את העיר ומחפש מקום יותר בטוח. ככה נוקט כל אדם שחושב בהיגיון! שום מקום לא שווה שיקריבו עבורו חיים.

    איתן

    הגב לתגובה זו

    • דין נצרים כדין ת''א

      אבי, 17/12/05 01:01

      דין נצרים כדין ת''א אמר שרון ולא ידע
      שהכוונה גם להיפוך של המשפט.
      דעתך חופפת למובן זה.

      הגב לתגובה זו

      • במטרופולין ת''א 2 מיליון איש

        שירי, 17/12/05 03:55

        אותנו אף אחד לא יפנה. נצריט הייתה בסה''כ אוסף קרוואנים וצריפים, שגרו בה כמה עשרות איש. וכמה איש יש בחברון? בטוח לא 2 מיליון. אז גם אותם לא תהיה בעיה לפנות :)

        הגב לתגובה זו

        • המציאות בנצרים

          שמעון, 17/12/05 21:55

          דבריך נובעים מאי ידיעה.
          בנצרים הוקם קיבוץ עוד בשנות השבעים, בתי אבן, בימי שלטון המערך (מפלגת העבודה דאז).
          כאשר החריבו אותו, היו בו כ-100 בתים (שנבנו על ידי התושבים ומכספם), בית ספר למופת,גני ילדים, חממות, מטעים, לול,בריכה,בית כנסת מרשים, פינת חי, בית אריזה לעגבניות שרי שגודלו במקום ועוד ועוד.
          גרו בו חקלאים, אנשי חינוך (מנהלים ,מורים בכל האיזור), אנשי רפואה ומקצועות חפשיים.

          הגב לתגובה זו

        • במילים עדינות אתה חסר שכל-אדוני!!!

          מתנחלת גאה, 19/12/05 21:25

          מה אתה מחפש בארץ הזאת ידביל!!! אתה יכול לעבור כבר מעכשיו... כדאי שתתחיל לתכנן

          הגב לתגובה זו

    • לאיתן היקר

      דני, 17/12/05 02:24

      שמע אחי אל תדבר שטויות
      ת''א אינה בטוחה ראה מספר הפיגועים שקרו וקורים שם חדשות לבקרים

      שנית: אם אין שום מקום ששווה למות עבורו - אז מה יאמרו כל אחינו- שנהרגו במלחמות ישראל על עצמאות בארצו - נלחמנו על הזכות לחיות וכאן

      הגב לתגובה זו

    • ואיך אתה מסביר פיגועים בת''א?!

      אילנית, 17/12/05 18:45

      אולי גם אתה גר במקום מסוכן שצריך לפנות אותו? איך תרגיש כשיאשימו אותך בהרצחם של בני עירך?

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש טיפש!!!

      מתנחלת גאה, 19/12/05 21:22

      אתה ממש טיפש!!! אני בעד שתעזוב את הארץ כי אין לך מה לעשות בארץ של בני אדם שפויים... כדאי שתחשוב על זה ותיישם בזריזות!!! בסופו של דבר גם תורך יגיע!!!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    שרון אשם שהם גרים בטיזאנעמק? (ל''ת)

    מי אשם כאן?, 16/12/05 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    והיה בהגיע שעתך ללכת

    בנימין, 16/12/05 22:25

    ...והיה
    בהגיע שעתך ללכת...
    כי תיפול ותיבול כעלה בשלכת
    ולהמשיך לא תוכל עוד הלאה...
    תיקרא לעמוד לפני בית דין של מעלה.

    מוטב שתדע מבעוד יום מה צפוי
    אחרת תעמוד שם בראש חפוי.

    שם לא ישאלוך אם צברת הון רב
    או אם נפלת כגיבור בקרב
    אם צדיק או אם רשע היית
    שאלה אחת בלבד ישאלוך :
    אם לפני מותך
    חיית !

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למה שרק לרבין יהיו קורבנות שלום? (ל''ת)

    שרון מקנא, 16/12/05 21:41

    הגב לתגובה זו

    • קורבנות המלחמה התכוונת (ל''ת)

      שלום עכשיו!, 16/12/05 22:22

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    יוסי שוק נרצח אבל מחר ימשיכו בחיים כרגיל

    שאול, 16/12/05 21:26

    יוסי שוק אמנם נרצח אבל איש מבין הפוליטיקאים האחראיים למצבנו לא יקבל מכך שוק. מחר ימשיכו כולם בחיים כרגיל, ברדיפה אחר פירסומאים, פירסומות, כיסאות, יחסי-ציבור, משכורות וחיים ראוותניים נהנתניים-תועלתניים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    והיה בהגיע שעתך ללכת

    בנימין, 16/12/05 21:19

    ...והיה
    בהגיע שעתך ללכת...
    כי תיפול ותיבול כעלה בשלכת
    ולהמשיך לא תוכל עוד הלאה...
    תיקרא לעמוד לפני בית דין של מעלה.

    מוטב שתדע מבעוד יום מה צפוי
    אחרת תעמוד שם בראש חפוי.

    שם לא ישאלוך אם צברת הון רב
    או אם נפלת כגיבור בקרב
    אם צדיק או אם רשע היית
    שאלה אחת בלבד ישאלוך :
    אם לפני מותך
    חיית !

    הגב לתגובה זו

    • איזה חיים זו השאלה!!!

      בן מבין, 18/12/05 13:11

      השאלה היא אם חיית חיים ערכיים
      תרמת לחברה היית נאמן למורשת היהודים.
      לא אם חיית סתם ונהנת מאורגיות.
      לך לבית הגלגלים לך לבתי חולים לך ליד שרה לך ותראה דתיים שחיים.
      חילונים רק הנאות ושטויות ואינטרסים יעני מימוש עצמי.
      זה לא חיים זה גועל נפש!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''שלא תדעוּ עוד צער''

    אלכס, 16/12/05 21:15

    כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צער''

    ''בעצב תלדי בנים'' (בראשית, ג', ט''ז)

    כשאומרים לכם:
    ''שלא תדעו עוד צַעַר...''
    אתם יודעים, עד כמה, ביניהם לביניכם - רב וגדול הוא הפַּעַר
    הן כְּסִיל לא יבין זאת...
    לא אֱווִיל... לא שוֹטֶה...
    וודאי לא אִיש בַּעַר
    סָגוּר הלב ונָעוּל... מוּגָף לוֹ השַעַר.

    כי כשהם אומרים לכם:
    ''אנחנו כל-כך משתתפים בצַעַר...''
    אתם מרגישים עד כמה כבד היגון, עמוקה התהום, רחב הוא הפַּעַר
    אמת כּוֹאֶבֶת. נוֹקֶבֶת. חוֹצֶבֶת. צוֹרֶבֶת. דוֹאֶבֶת. שוֹאֶבֶת. חוֹתֶכֶת כתַּעַר.
    כְּלוּם אָכֵן, בְּאֱמֶת וּבְּתָמִים,
    זֶהוּ מַגָּש הכֶּסֶף,
    שאליו נתכוונו הנַעֲרָה והנַעַר ?

    לֵילוֹת קְרִירִים...
    לֵילוֹת קָרִים... לֵילוֹת יְקָרִים...
    לֵילוֹת קְפוּאִים... לֵילוֹת מַקְפִּיאִים...
    לֵילוֹת סוּמִים... לֵילוֹת חֲמוּסִים... לֵילוֹת כְּמוּסִים...
    לֵילוֹת טְרוּפִים... לֵילוֹת קְטוּפִים... לֵילוֹת רְדוּפִים...
    לֵילוֹת שְקוּפִים... לֵילוֹת כְּסוּפִים... הלְבָנָה חֲצִי-סַהַר
    רוֹגֵש הלֵב והוֹמֶה... מָלֵא רוּחוֹת סָעַר
    הֵן איש חָכָם לא יבין זאת... לא שוֹטֶה... אף לא איש בַּעַר
    אָטוּם הלֵב וחָתוּם...
    איש לא יבוא בּוֹ, בשַעַר.

    כי כשהם מאחלים לָך, לְך, לכם: ''הלוואי שלא תדעו עוד צַעַר''
    אתם יודעים
    עמוק בתוך הלב פנימה
    כי מרוב קורבנות
    הם אינם מסוגלים אפילו
    ...לראות את היער.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    תנ''כי פתוח בספר איוב

    רחל, 16/12/05 21:13

    תנ''כי פתוח בספר איוב
    - איש מופלא ! למדנו גם אנו
    לקבל את הרע כקבל את הטוב
    בברכה לאל שהיכנו.

    לו כמוך נדע בהגה והי
    לפניו לשפוך את השיח,
    וכמוך נבוא בחיקו האבהי
    את הראש העייף להניח ?

    רחל

    חשון, תרצ''א


    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש ימים - לא גואל ולא רע

    רחל, 16/12/05 21:11

    יש ימים - העולם מסביביך
    רק סמלים לא תדע שחרם.
    יש ימים ותפארת שמיך
    רמוסה באבק ובדם.


    יש ימים - ימי עבד יגע,
    עבד דך, מעונה-הכבלים.
    יש ימים - לא גואל ולא רע.
    יש ימים כלילות אפלים.

    רחל

    כ' אייר, תרפ''ו

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''ראי אדמה כי היינו בזבזניים עד מאד''

    שאול, 16/12/05 21:01

    רְאִי, אֲדָמָה

    רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
    בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר,
    זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
    פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
    גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם,
    שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

    רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
    פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
    אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
    מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח,
    קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
    וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
    וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר
    בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

    הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ,
    נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
    בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
    וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי,
    אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
    אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה.
    אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

    וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה.
    יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
    מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ,
    קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
    בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת,
    כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
    רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

    שאול טשרניחובסקי

    תל-אביב, 3.9.1938

    הגב לתגובה זו

    • לליאור יהי אור

      יעקב, 17/12/05 05:29

      למה לא תלמד מהם - למה כל הזמן מישהו צריך לפתור את הבעיות שלכם, שרון, הצבא - שר הביטחון - למה לא תגייס את כל מי שחושב כמוך - ולפי התגובות - יש רבים כאלה, אז קדימה - תקימו יחידות '' מעלה הכותל '' - '' בתולות - ישראל '' , וכו , הרעיון פשוט, תגייסו תקציבים - ותתנו ליווי, לכל יהודי מסומם, מדת, יין, או ל,ס,ד החפץ להתנחל, או לטייל באמזונס - או באיזה יער אפריקאי - רק אל תשכחו לבדוק את יהדותו - לפני שתצאו לדרך .

      הגב לתגובה זו

      • יעקב מאשדוד

        שאול, 17/12/05 07:12

        ליעקב מאשדוד,
        אני מניח כי התכוונת בתגובתך אל ליאור (תגובה 47) ולא אלי (''ראי אדמה כי היינו בזבזניים עד מאד'' תגובה 48). אני, שאול טשרניחובסקי, כותב השיר, כבר הרבה שנים, שאיננו אתכם. צר לי, מאד כואב ודואב אנכי כאשר אנכי שומע מהמקום בו אני נמצא את נוסח דבריכם ואת נימת תגובותיכם. ידידי, חיים נחמן ביאליק, כבר כתב בסוף שירו ''אכן חציר העם'' את השורות ''היתעורר המת ? היזדעזע המת ?''. מאד הצטערתי לשמוע על כך שאתמול יוסי שוק נרצח. אני חש מרגיש ויודע, אפילו מכאן, שהחיים יימשכו אצלכם כרגיל, כאילו לא ארע שום דבר ושאף אחד אצלכם (בוודאי לא מממשלה זו אשר תם זמנה אך לא חדל קורבנה) לא יקבל מהירצחו של יוסי שוק. דומני כי לאור קצב ההתרחשויות, כדאי שידע לו כל אב ותדע לה כל אמא כי יש להם מה לחשוש מ'קדימה'. לא הייתי רוצה שייצטרפו עוד חיים כל-כך צעירים אלי.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    החוצפה של שרון והרוצחים

    ליאור, 16/12/05 20:40

    החוצפה הזו לרצח יהודים בארץ היהודים ולקחת אחריות כשיודעים שמאומה לא יהיה לרוצחים כי השבכ עסוק בלחקור ילדות קטינות .
    והחוצפה של שרון לא לעשות מאומה כי ''ההבלגה זה כח''
    וטימטום הזה ייגבה וגובה קורבנות תמימים ואני חושב איך החוצפן הזה שגירש יהודים למען רוצחים שפלים יש לו אנשים שבכלל מצביעים למענו אחרי ההרג והשכל שהוא הביא

    החוצפה הזו שיהודים נרצחים למען כלום בעד כלום ורק בגלל שהם יהודים ,וכל החשבון האם זה טוב לסקרים או לא.
    המצב לא ישתנה עד שהיהודים לא יקחו את האחריות לידיהם . הארץ צריכה להיות גועשת שר הבטחון צריך להתפטר הממשלה צריכה להתפזר.
    לא . לא מאשימים אף אחד ברצח אבל אני מאשים את ראש ממשלת ישראל במחדל!!!!!
    היום זה יוסי מחר זה מישהוא אחר .צריך לעשות למחבלים מה שאמריקה עושה להעניש אותם שייזכרו דורות שדם ילדי ישראל אינו הפקר . למערכת הבטחון יש מספיק כלים לזה רק צריך רצון אמיתי לא ליפול לשלווה הזו שנרצח אחד או שתיים לא שווה להשפיל פלשטינים מסכנים
    חוצפן השרון הזה

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    נמאס

    להב מבצעית לביא, 16/12/05 20:02

    אני שירתתי תקופה לא קלה בדרום הר חברון,מכיר את כל המקומות וחוזר חזרה עוד פעם ביום שלישי.
    צריך להיכנס בערבים,ואסור לתת להם לנסוע בצירים,זה רק נזק גורם הייתי גם בפיגוע האחרון בבית חגי,שבו אביעד ואביחי נהרגו. נמאס!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    האחריות והמארה על ראשי המסיתים ...

    אני, 16/12/05 19:37

    המתקראים ראשי גוש רשע .
    אנשים חסרי אחריות ורסן .מחריבי העם .

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מדיניות רכרוכית מפקירה אותנו.אל נקמות אדושם (ל''ת)

    פרופסור, 16/12/05 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שרון אשם ברצח מאות ישראלים על מזבח מדיניותו הכושלת ילא הבייתה שרון (ל''ת)

    דורון, 16/12/05 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ''האחריות לרצח מוטלת על ראש הממשלה''

    Erez, 16/12/05 19:21

    הצחקתם את שרון מופז וכל אטומי הלב הללו.
    ול 21 ,39 המרוצים מעצמם יש לכם חוסר רגישות ואנושיות בסיסית.
    ''בזכות'' אנשים כמוכם הערבים מתחזקים ,אבל אל דאגה כשזה יקרה לכם או למקורביכם בתחום הקו הירוק תיזכרו את התגובות שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    To #35-the fence will not stop the kasam rcockets.person with balls

    Dan, 16/12/05 19:06

    will be someone who can ensure that there will be no armed arabs in OUR country, or else

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פעמי ההיסטוריה ממעוף הציפור ?..

    cyrano, 16/12/05 19:00

    מתי התחילה האנטיפאדה הראשונה ?
    עשר שנים ?.. רביו היה ראש ממשלה, לא זכור לי בדיוק, בטח לא מכונית תופת, רק זריקות אבנים בסה''כ על מתיישבים בשטחים, משהו כזה, רבין אמר '' לשבור להם ידיים ורגליים ''...
    בסוף הקאדנציה שלו, אחרי הסכמי אוסלו הארורים, הוא כבר רצה למסור להם את הדבר שנחשב עד אז להבטחת גבולות ברי הגנה ביהודה ושומרון, כדי שלא יירו רקטות על נתניה וכפר סבא .תמורת הסכם שלום כמובן..
    ירושליים?.. היו כבר רמיזות עוד אז ..
    בשביל השלום המקווה כמובן...
    ברק?.. בטח , נסע לקלינטון, התחבק, התנשק עם ערפאת, אחרי שברח עם הזנב בין הרגליים מ- לבנון, שקודם החלטנו שזה שטח איסטראטגי כדי שקריית שמונה ומנרה לא יופגזו ללא הרף, התחנן לערפאת שיקח ממנו את כל השטחים, ברור שירושליים המזרחית כבר לא הייתה חשובה, לא לא ניתן את זכות השיבה , אבל אפשר לדבר עליה...
    והפיגועים המשיכו להשתולל ויהודים נהרגו על הסמול הזה ובעיקר בגללו, והגעמו לימינו אילו אחרי הקדנציה של הדיקטטור המושחת שבה הוא גרש 10,000 יהודים מביתם '' דין נצרים כדין ת''א'', אחרי שאנחנו לא מפסיקים להתבכיין על רבין כאשר חיי יהודים באשר הם בכל מקום אפשרי הם הפקר, כאשר אם רק תפגע בערבי יקומו כל הסמולים על ה-2 האחוריות שלהם ויצעקו ''גאועלד'', ''יימין קיצוני'', ''ימין סהרורי ופאנאטי'', אבל כאשר יהרגו כל יום יהודים טובים, אזרחים מהשורה, נשים, ילדים קטנים מהצד שלנו יגדו '' אני לא מצדיק , אבל הכיבוש, לכן זה בסדר, ומובן...'', כאשר כבר ברחנו מהרצועה תחת אש בכוח צה''ל ( צבא הגנה לישראל אם מישהו שכח ) מבלי לקבל כל תמורה, כאשר כל אחד מהחרות בפוליטיקה ''מביאים לנו את השלום והרווחה הכלכלית בזכות היציבות הבטחונית כי ככה האמריקאים והאירופאים אוהבים אותנו ומשקיעים אצלינו את כספם '', ובכן כאשר החרה השמן מקדימה , מתחרה עם החרה מהעבודה, ומתחרים עם ההחרה מהליכוד שהרס את העם טוטאלית מבחינה כלכלית, והחמסניקים הרצחנים נבחרו למפלגת השלטון אצל הערבים כי ראו שבכוח אפשר להשיג כל דבר מהיהודים הפחדנים, וכשאין דין ואין דיין ואין לנו יותר אלהים ואין ערך למסורת היהודית, כי אם רק לקומבינות, והערבים יורים בנו כאילו חיינו הפקר, ומשפחות ונוספות מצטרפות למעגל השכול מידי יום, ואתה צריך לבחור בין מבחר החרות שכל מה שהם רוצים זה שתעזור להם ברדיפתם אחרי הכיסאות שהנם כל משאת נפשם, ויום אחרי הבחרם הם דבר ראשון ירוצו לתשקורת הסמולית כדי לשאול אותם מה העם רוצה ואיך הם יכולים להשיג יותר פופולאריות והכל כדי לשמר את תחתם על הכיסאות שלהם לתקופה כמה שיותר ארוכה, והחמסניקים ימשיכו לפגע ולהרוג בנו, העניים ימשיכו לזעוק עד לב השמיים ואין מושיע, ואילו שם למעלה יעשו את המיליונים שלהם מהקופה הציבורית ולהכריז מידי יום שהולכים להעצים את המפלגה עם החמסניקים, אבל כשרק יעברו 24 שעות שהם לא יעשו איזה פיגוע מייד לרוץ אליהם כדי להעביר להם עוד איזו פיסת מולדת ובלבד שיאריכו את ה''הודנא'' שלהם, ואתה רואה כמה החרות הסמוליות האלה עשו בנו שמות, במספר שנים, הרבה יותר מכפי שהערבים היו מצליחם לעולל לנו ב- 1000 שנים אילו רק היינו עם נורמאלי, שיודע שעניי עמך קודמים לכל, אז אתה אומר לעצמך , במי לבחור ולמה כדאי , ואז אתה מבין שאין ברירה , וכנראה אייוט ליברמן ופייגלין ואפי איתם הם המוצא היחידי שנותר לנו בשעה קשה זאת...

    הגב לתגובה זו

    • ל cyrano אני מריח משהו

      יעקב, 17/12/05 08:07

      דבר ראשון אני ממליץ להתקלח פעמיים ביום. בבוקר מוקדם, ומיד לאחר שאתה חוזר מהביטוח הלאומי לאחר קבלת דמי האבטלה. מי שמריח כל כך הרבה חרה - צריך להתקלח ולא לחסוך בסבון. ועכשיו לענין, לגבי שלושת המוסקטרים שיפתרו לנו את כל בעיות המדינה,, א. איתם היה הדוס הראשון שעשה קרירה צבאית ולא ברבנות - מאחר וחשב שהוא חניבעל , שלחו אותו הביתה. ב. איבט היה קישוט רוסי בחצר ביבי עד שהוודקה עלתה לו לראש , והתחיל לחשוב שהוא נפוליאון, והשלישי חבל על כל מילה. אבל הצעה חברית לי לארבעתכם, תתחילו ללמוד ערבית כי בעברית אתם לא מי יודע מה , ושפת איתם היא גמרתית מדי לרחוב הישראלי - כן שכחתי, תגדלו גם זקנים - ותצטרפ מהר לחיזבלה, ותעשו את זה מהר לפני שפרס יגיע לפניכם כי עם שרון הוא לא יגיע רחוק,.

      הגב לתגובה זו

      • לכלוך כמו זה אשר אתה ודומיך השליטו בעם

        cyrano, 17/12/05 10:21

        לא יורד עם 2 מקלחות ביום, ולא עם 1000 , הסבון פשוט לא מצליח להורידו, ולואי וכן, כי אז הייתי מציע את ההצעה הזאת לך ולעוד אי אילו כמה רבבות אנשים מסוגך, שאולי הייתם מרגישים יותר נקיים והייתם מרגישים שאתם יותר מסתם קאניבאלים אנטישמים..
        מזלי, שבניגוד אליכם, אני רק מריח חרה, כהדגשתך, אבל איני טובל בו מכף רגל עד ראש, וכידוע לך מלהריח בלבד לא מתלכלכים... כי אני בניגוד אליכם, שומר על ההיגיינה הנפשית הפנימית שלי, ולא מוכר נפשי לשטן, כמוכם, בעבור נזיד עדשים...
        אגב, כאשר ייחסת את תכונותיך הטרומיות לאנשים הטובים שעוד לא נתנו לחרה לדבוק בהם, חשבת אולי, שכל החרה שהוצאת, הוצאת על אנשים שאפשר ללמוד עליהם בעיקר מדיבורם, ודיבורם מוכיח בעליל שיש בהם באנשים האלה אינטגריטי, מידה של פאטריוטיות, איכפתיות כלפי העם והמדינה, ובעיקר רצון אמיתי למניעת מצב שבו הרינו שרויים כיום שדם יהודים וחיי יהודים הפקר לכל דבר ועניין..
        בניגוד אליהם, 3 החרות שאני הזכרתי בכתבה, והחרה הנוסף שאתה צרפת
        ( פרס אם לא הובן לך ) , הם חרות מוכחות ( beyond a reasonable doubt ), שדרדרו אותנו למצב הנוראי ביותר שבו היינו מעודנו, וגם גרמו לנו , ובעיקר לצה''ל , שהוא נשמת אפינו, לעשות את מעשה הזוועה של גרוש יהודים מבתיהם, דבר אשר נשבענו אחרי ששרדנו את השואה שהיא בעצם תחילת התקומה המחודשת שלנו, ששוב לא ניתן ידינו שיקרה... אי פעם...
        כן, אתה צודק כאשר זה נעשה בידי יהודים, ובידי אותו חלאה שקודם הודיע דין נצרים כדין ת''א, זה בסדר..
        בעיקר כשהחלאה הזה מילא את תאוות הנקם והשמחה לאיד הקאניבאלית שאופיינית לכל הסמול במדינה כלפי המחנה הלאומי .
        ל- nrg : השתדלתי בכל מאודי שהתגובה שלי ליעקוב תהיה עניינית ולא מתלהמת, לכל הדעות היא אכן כזאת, אני מבקשככם בכל לשון של בקשה שלא לצנזר אותה

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    כואב אמנם אבל האחריות היא של המתנחלים לא של שרון (ל''ת)

    שיאשימו את עצמם, 16/12/05 18:55

    הגב לתגובה זו

    • pffff

      stephane, 16/12/05 19:16

      you are so stupid and so naïve....i'm sad for you...don't you understand that for the animals who killed him,we are ALL OF US ''mitnahalim''! even if we live in the heart of raanana or tel aviv!!!wake up and open your eyes,you and all the small anim...

      הגב לתגובה זו

    • תראה את הצדק מתנוסס בתגובה מעליך (ל''ת)

      cyrano, 16/12/05 19:57

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בפרשת השבוע ''ויאבק איש עמו''

    אילן, 16/12/05 18:54

    ''ויאבק איש עמו'' סופי תיבות: 'שוק'.

    נאבק בשרו של עשו, סמאל.
    ''לבדו ויאבק'' בגימ' לסמאל.
    סמאל מלאך המות שרו של עשו ממנו בא בניו ועמלק והפלסתינאים.
    'פלסטינאים' = 'עמלקים' גימטריה.
    בעובדיה א יח כתוב: ''ובית עשו לקש'' לכן 'קשו' או 'שוק' בסופי תיבות.
    ''איש עמו'' בגימ' עשו אדום.
    עובדיה א יח: ''והיה בית יעקב אש ובית יוסף להבה'' ובישעיה ה כד:
    ''כאכול קש לשון אש וחשש להבה ירפה''
    לשון אש זה יעקב ולהבה זהו יוסף. שיוסף יהיה בוער לעשו בלהבה
    לעתיד לבא ויפה כחו של יוסף מיעקב וקצר המקום כאן מלהסביר.

    יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה שזקוקים לעשות מיד:

    תיכף באה, 16/12/05 18:46

    להתנתק מראש הממשלה שכבר לא דואג לעם ישראל, אלא דואג לאויבנו ימח שמם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אנשים, זה לא הזמן להאשים

    מוטי אב ללוחם, 16/12/05 18:36

    יוסי שוק הי''ד טרם נקבר וכבר אתם מאשימים את שרון? אולי תאשימו את שרון גם ברצח טרומפלדור?, יותר נכון הייתם מטיפים שכל בחור ישראלי יתגייס לצבא וילחם בטרור הערבי/רצחני שלא מפסיק זה 100 שנים לפגוע בנו, לכן גם בחורי ישיבות ן ''הצפונים'' צריכים להירתם לנושא הביטחון והינה רק דוגמא אחת למה הם ב''אוהלה של תורה'' ולא נמצאים בשמירה בכבישי יש''ע, לא שמעתיכים מעולם שיש לגייס גם! אותם להגנת העם והארץ.

    הגב לתגובה זו

    • על יוסי שוק, על טרומפלדור ועל שרון

      כרמלה, 16/12/05 21:35

      יוסף טרומפלדור לא נרצח בשעה בה היה שרון ראש ממשלה. יוסי שוק נרצח בעת בה היה שרון ראש ממשלה. תפקיד ממשלה, כל ממשלה, להגן על אזרחיה באשר הם, כל עוד לא החליטה להעבירם למקום אחר. ממשלה זאת כמו הממשלה הקודמת לא עשתה ולא עושה כן. ממשלה זאת התרגלה כבר להפקיר חיי אזרחים וכל מעייניה ומעייני הפוליטיקאים (מכל המפלגות) נתונים וממוקדים בשאיפתם להישרדותם הפוליטית ולא בדאגה לחיי אזרחי עמם. אוי לנו כי לכך, כן לכך, אכן הגענו.

      הגב לתגובה זו

      • לכרמלה מעיר הכרמל

        יעקב, 17/12/05 07:06

        למה את אני ועוד ארבעה מיליון תושבים לא הלכנו לגור שם או בכל מקום שלא היה שלנו לפני ששת הימים ? כי לא האמננו שגולדה, בגין או שרון יכולים להגן עלינו - והיה לנו בית, עבודה ומשפחה יקרה שלא רצינו לסכן. אותם אנשים שהלכו לשם - חלקם ממניעים כלכליים, או פנאים שאינם שונים מאותם שגרמו לחורבן כית ראשון - ושני . שילמדו מחנה ושבעת בניה, היא לא התלוננה והאשימה מישהו, היא האמינה בבורא העולם, והיא אינה שונה מהערביה מג'נין - המברכת את בנה ''הגיבור'' היוצא להתפוצץ בקניונינו. הגיע הזמן שנפסיק לרחם עליהם, ואם היה תלוי בי, הייתי מפקיע מהם את ילדיהם - הקטינים, בארצות הברית - אמא השאירה את כיתה בת החמש בבית לבד, והלכה לקניה קצרה מעבר לכביש, ילדתה נלקחה ממנה ונשלחה למשפחה אומנת - עד ההחלטה הסופית של בית המשפט. וכאן הורים מתאבדים מסכנים את ילדיהם המסכנים יום, יום והכל ברשות שמיים. עורי -כרמלה, גם הכרמל לא מה שהיה פעם.

        הגב לתגובה זו

        • לכל המגיבים בתגובה הזאת

          מוטי חיפה, 17/12/05 11:34

          ללא קשר של גאוגרפיה, יהודי באשר הוא רשאי לגור בכל מקום בגלובוס, יש יהודים בארה''ב, קנדה ועוד, כאן הם רוצחים בני העוולה המוסלמים רק! כי אנחנו יהודים! האים יעלה על הדעת שנגיע לאום אל פחם ונרצח מוסלמים כי הם כאילה?, יש להכיר בעובדה שחלק גדול ממוסלימי העולם הם נוצרו לרצח והרג, עם עובדות אין להתווכיח ראו ערך עירק/אירן וכאשר האחרונה שמענו מה מנהיגיה חושבים על יהודים והשואה והכותב אינו דווקא מהמפה הימנית הקצונית במפה הפוליטית, אני פשוט מציאותי.

          הגב לתגובה זו

        • אתה צודק ידידי, כולנו בנים להורים כאלה

          שי, 17/12/05 22:18

          כבר בחניתה, בתל חי ובגוש עציון (לפני ממלחמת השיחרור) היו הורים חסרי מצפון. גם בנגבה ובדגניה, גם בכנרת ובמרחביה, גם בעין גב ובהאון, גם וגם.....
          בקיצור, כל תולדותינו בארץ הזאת מורכבים מהורים חסרי מאחריות לילדיהם שרק חלמו ומסרו נפשם וכל אשר להם כדי לבנות בית לעם.

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    שרון אשם!! ויש רק פתרון אחד:

    איתן, 16/12/05 18:22

    כל ילד קטן וטיפש יודע מהו הפתרון,אבל עד שלא יקום פה גבר עם ביצים במקום כל הנפלים המושחתים שמתפלשים במסדרונות השלטון,ימשיכו להירצח אנשים וילדים ונשים ויווספו עוד אלפי משפחות למעגל השכול. אני קורא להוציא מיד את כל המתנחלים משטחי הגדה,להמשיך בבניית הגדר כך שתקיף את כל ישראל,ולנתק מגע ל ח ל ו ט י ן מהפלשתינאים,ובמקרה של ירי לעברנו,להגיב כמו במלחמה עם נשק ולא עם הצהרות של פןליטיקאים מסריחים ששומרים על הכסא שלהם!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    Instead of blaming the Arabs

    Isaac, 16/12/05 18:19

    Instead of blaming the Arabs they blame the prime minister.Thoes thankless settlers bring their doomsday upon themselves.

    הגב לתגובה זו

    • יצחק צודק-תושבי אשקלון ושדרות

      אזרחית, 16/12/05 19:51

      שמעתם! אתם האחראים לפגזים שנופלים בשטחכם.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא את תנועת הפלשתינאים צריך למנוע, אלא את תנועת המתנחלים.

    אלי, 16/12/05 18:11

    מגורי המתנחלים הפרובוקטיביים, שאונסים את חברון ואת סביבתה כבר עשרות שנים, שורפים חנויות, בזים רכוש, מכים פלשתינאים בחוצות העיר מכות רצח על בסיס קבוע והופכים את חייהם לגיהנום, אותם מתנחלים שכבשו לאחרונה את השוק הסיטונאי הפלשתינאי ועשו אותו ''שלהם'' כמו שעשו חלקים מחברון ''שלהם'' לפני כן, הם אלו שמעוררים את הפרובוקציות הרצחניות של טרוריסטים פלשתינאים. ברגע שלישראל יהיו גבולות ברורים שחברון מחוץ להם, ממש לחלוטין מחוץ להם, יימנעו גם רציחות של פרובוקטורים יהודים על ידי טרוריסטים פלשתינאים. במצב הנוכחי ממש מתבקש שאנשים ירצחו אלה את אלה - אסור לנו לתת לכך להמשיך לקרות!

    הגב לתגובה זו

    • נכון, צריך למנוע תנועת יהודים

      אזרחית, 16/12/05 19:54

      לכן כל ישוב שלנו בתחום הקו הירוק מגודר.

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה בכלל יודע על מה שהולך בחברון??

      אביעד, 18/12/05 20:20

      רק היום באוטובוס שהייתי בו חטף מתח של אבנים, את זה לא עשו המתנחלים, ולגבי השוק בחברון, קודם תענה לי איך מישהו מסוגל להרוג תינוקת בת עשרה חודשים??? לכן המתנחלים אשמים בהכל?? אשמים שהם עושים רע לערבים???

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגובה לרצח

    איריס, 16/12/05 18:09

    יש רק דרך אחת ויחידה, ולא יעזור לאף אחד כולל יפי הנפש כלום.
    הפתרון היחיד הוא להכנס בכל כפר שממנו יצאו מרצחים, ולרטש ולכתוש אותם, ואת קרוביהם . לכל פיגוע ורצח,
    אנו חייבים להגיב בכתישה וריסוק המוני.
    תתעוררו!!!, זה בדיוק מה שהיתה עושה כל מדינה נאורה בעולם.
    באף מדינה לא היה ניתן לרצוח אזרחים ושהשלטון ישב בחיבוק ידיים,
    או במקרה הטוב תגובתו תהיה ''בעדינות'', ובזהירות בכדי לא לעצבן אף אחד. מספיק עם זה!!!
    הגיע הזמן לתת תשובה הולמת לרוצחים.
    בני עמי - קומו התעוררו ורצחו בהם
    על ימין ועל שמאל, עד שידעו באמת מה תגובתנו למי שרוצח ופוגע בנו.

    הגב לתגובה זו

    • נשלח אותך לבד לשם, ונראה איך תצאי (ל''ת)

      איריס את גדולה!, 16/12/05 19:40

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למגיב ''החכם''

        איריס, 17/12/05 00:25

        אני הרבה יותר גדולה שכלית ומוסרית ממך.
        תפסיק להכניס פחד בנו, או שאולי טרוריסט פלשתיני אתה?
        לא נפחד ונגיב במלוא הכח העוז, ולפחדנים ושפלי הרוח שמנסים להוריד מכוחנו - חידלו!!!
        תתעוררו מהאשליה והחלומות בהם אתם נמצאים. תנו יד להלחם בטרור.
        או אולי בוגדים אתם? ודינכם כדין כל בוגד?

        הגב לתגובה זו

    • יאללה. תנו לצה''ל לכסח! (ל''ת)

      אילנית, 17/12/05 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מְדִינָה מִקְרִית

    בנימין, 16/12/05 17:42

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה...
    בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף,
    תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    הגב לתגובה זו

    • שיר יפה ועצוב עד אימה. (ל''ת)

      יעקב, 16/12/05 21:21

      הגב לתגובה זו

      • בנימין זיכרונו לברכה

        בנימין, 16/12/05 21:56

        בנימין זיכרונו לברכה, שבשמו אני משתמש לפעמים בתגובותי, היה דודי. בנימין היה נהג ב''אגד'' בקו 271 נהריה-חיפה. כאשר פרצה מלחמת יום הכיפורים, היה בנו הצעיר עמי (עמיאל) מהנדס אלקטרוניקה צעיר ב''רפאל''. כאיש ההנדסה הימית, הוא צלח את התעלה באחת הדוברות הראשונות, נפגע מפגז וארבעה ימים מאוחר יותר נפח את נישמתו. כוחו של בנימין זיכרונו לברכה לא עמד לו וזמן לא רב לאחר מכן הוא השאיר את אופניו בקיבוץ עברון, בחר לו ''מקום טוב באמצע'' (האמצעי מבין שלושה בתי שימוש ציבוריים) בקיבוץ עברון שם ירה לעצמו ברקה. לבנימין ז''ל הקדשתי לא מעט שירים וגם כאשר אנכי שולח שיר זה אני חושב עליו. גם אלפרד זיכרונו לברכה, אביו של פרופסור אוריאל רייכמן, שרף את עצמו למוות במוסכו בעקבות מותו של בנו גדי ז''ל במלחמת יום הכיפורים.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    אנחנו כבר לא עם לא מדינה שחכנו הכל אנחנו פחדנים

    שי, 16/12/05 17:37

    אני רואה שהעם הזה שכח שכח כמה נפלו לנו למען ירושלים המאוחדת שכח את מלחמות ישראל שכח את קדושת העיר
    שכח היכן היה בית המקדש
    שכח איזה עם הוא בכלל
    אנחנו מדינה של פחדנים
    ומזמן לא הראנו לעולם את עוצמת הכוח שיש למדינת ישראל
    אנחנו היהודים שחכנו הבא להורגך השקם להורגו אנחנו מפחדים מכמה אנשים קטנים שיורים עלינו קאסמים ולא עושים כלום אנחנו מפחדים מהצעצוע של אירן סוריה והחיזבאללה ש20 לא הצלחנו להשתיק אותם ואתם יודעים למה כל זה
    כי אנחנו פחדנים מפחדים מהעולם
    פ ח ד נ י ם
    הינה תראו תאירנים מצפצפים על כולם מכינים טילי מחומש בגרעין לזרוק עלינו הפחדנים ומה אנו עשים צועקים לעולם ומה העולם עושה כמו שהוא עשה לנו ביום הכיפורים וששת הימים אומרים לנו לא לדאוג
    למה כי אנחנו פחדנים מפחדים מכולם
    כמה שזה באויר כמה כמה זה סוף עידן ישראל הערביםפ נתנו לנו עד 100 להתקיים אבל זה הולך להיגמר מוקדם יותר הכל באוויר הגרעין של אירן החיזבלה שמצויד באלפי טילים עד מרכז הארץ הסורים שמחכים שהם יעופו מהאו''ם ואז יצאו למחמה נגדנו מה יש להם להפסיד
    ואנחנו כרגיל אומרים יהיה בסדר ומפחדים

    הגב לתגובה זו

    • כל עם מקבל את ה''מנהיגים'' לו הוא ראוי.

      כרמלה, 17/12/05 12:20

      שמנו את יהבנו ואת מבטחנו בידי חבר אנשים אדישים, ישישים, אנוכיים, יהירים, מושחתים, מותשים, מחלישים המכנים את עצמם בלי-בושה ''מנהיגים''. כך נראה ''מבחן התוצאה'' וכך אנו מקבלים את שפך הדם הנורא בו אנו נוכחים. כלום יש פלא בכך ?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הטרור-מחיר קיומנו בישראל

    קפטיין אבו אמין, 16/12/05 17:34

    ואי אפשר להתקיים בישראל בלי לקחת בחשבון את מחיר הקיום-קרבנות טרור.
    יש לפעול להקטנת המחיר ונסיעה ברכב בודד בכביש צדדי בקצה בגדה היא התגרות מיותרת בגורל שמחירה לפעמים מות.
    יש להתכנס מאחורי גדר הגנה ולצאת ממנה למבצעי סיכול.
    אך האופי האמוני של מתישבי יו''ש מונע מהם נסיון הגיוני להגנה ומביא אותם לחרף ולגדף את חיילי צה''ל השומרים עליהם.
    תבורך ההתנתקות מעזה והלואי ונתנתק גם בגדה .

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תעשו אבל בשקט

    בשקט, 16/12/05 17:34

    תמצאו מטרות הולמות (לא בי''ס לבנות) בשטחי פלשתין, לא משפחות עם ילדים, ואל תקשקשו לפני או אחרי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לפי המפה, בכל האזור יש רק כפרים

    ru, 16/12/05 17:29

    ערבים ,ופתאום משום מקום צץ ישוב קטן חגי, איך הם לא פוחדים.

    הגב לתגובה זו

    • לפי המפה ישראל מוקפת ב-22 מדינות ערביות

      איציק כר., 16/12/05 21:07

      וחצי מילארד ערבים מקיפים את הדבר הפיצפון הזה גוש דן !!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא ניתן לנצח ככה גם עוד 200 שנה

    אילן, 16/12/05 17:26

    חיבים לשנות את צורת החשיבה.
    כל אחד ואחד מאיתנו מטרה וזה באמת לא
    משנה אם אנחנו גרים בנתניה ירושלים או חברון.
    חייבים להגדיר את הרחוב הפלסטינאי המשתף פעולה
    עם הטרור ותומך ברובו בטרור , כאויבים לכל דבר!
    ברגע שרצח יהודים יוביל לתגובה בסטייל מאיר הר ציון
    הטרור ייפסק תוך שבועים מקסימום.
    ועד אז, להתראות בעוד 20 שנה עם אותן הכותרות.

    הגב לתגובה זו

    • יפה. אבל אולי יותר פשוט לצאת משם? (ל''ת)

      עוד מומחה לטרור, 16/12/05 18:52

      הגב לתגובה זו

      • אז כנראה לא הבנת

        יהודה המכבי, 16/12/05 19:23

        הפתרון שלך הוא תבוסתני וראשך קטן ביחס לגודל הבעיה. תקרא שוב.

        הגב לתגובה זו

      • אולי יותר פשוט לברוח לארה''ב.היהודים בבריחה כבר אלפי שנים?? (ל''ת)

        ממשלת השמאל, 16/12/05 19:40

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי הבטיח להביא ביטחון ?

    שמואל, 16/12/05 17:24

    ''אני אביא ביטחון ושלום'' ''אני... אני... אני...'' הבטיח מישהו לעם שלו לא פעם ולא פעמיים. גם פוליטיקאים חייבים לדעת שיש לקיים הבטחות. נפוליאון אמר על כך: The best way to keep a word is not to give it ואם אין הם יכולים לקיים את הבטחותיהם במסגרת זמן מוגדר ומסויים שיפנו את מקומותיהם ויתנו לצעירים יותר, מוכשרים יותר, אמינים יותר, לעשות את העבודה. ביפן על פחות מכך מתאבדים ולא במקרה הזכיר בנאומו השופט מישאל חשין
    את הפוליטיקאים כמי אשר כל מורא לא נופל עליהם. שרון הישיש, המתיש והמחליש צריך ללכת ולהיעלם מן המפה הפוליטית בדיוק כמו פרס חברו. שניהם לא יודעים לעשות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בית חגי שיך לערבים (ל''ת)

    דוב פרנקל, 16/12/05 17:13

    הגב לתגובה זו

    • גם סביון (ל''ת)

      שלום, 16/12/05 18:45

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    anonimus, 16/12/05 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    100% CORECT

    INPM, 16/12/05 17:00

    ''האשמה מוטלת על מערכת הביטחון ועל ראש הממשלה שבחרו להתעלם מכל ההתרעות והאירועים שקרו בתקופה האחרונה באזור. חבל שישראלים צריכים לשלם את המחיר בחייהם על הפקרות מטורפת של הממשלה''.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה אני לא עצוב היום

    גיל, 16/12/05 16:52

    גם מתנחל וגם דתי

    הגב לתגובה זו

    • פרובוקציה - אל תגיבו (ל''ת)

      דני, 16/12/05 20:31

      הגב לתגובה זו

      • אמת היא פרובוקציה? למי? (ל''ת)

        נעמה, 17/12/05 13:00

        הגב לתגובה זו

    • חלאת האנושות. (ל''ת)

      אילנית, 17/12/05 18:40

      הגב לתגובה זו

    • ''אויל מחריש לחכם יחשב'' (ל''ת)

      אביעד, 18/12/05 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עוד הרוג מיותר ועוד 5 יתומים מסכנים

    חיים, 16/12/05 16:51

    הרי בסופו של דבר זה ברור לכל תושבי בית חגי שבהסכם שיהיה, יישובם יעבור לפלסטינים ואת מתיהם יצטרכו לקבור מחדש בארץ ישראל.
    להאשים את הממשלה זאת בריחה מהמציאות.

    תנחומי למשפחה

    הגב לתגובה זו

    • איפה זה הדרום??

      יעקב, 16/12/05 18:52

      רק טפשים גרים שם? גם פרץ, גם שרון וגם אתה -3 מטומטמים.

      הגב לתגובה זו

      • הדרום עוד יפרח, אתה תראה

        חיים, 16/12/05 22:03

        ביום שבו ישקיעו את הכסף בדרום ובגליל במקום להתנחלויות ולשטחים מעבר לקו הירוק, הנגב יפרח והגליל יקבל תנופה אדירה.

        לנגב יש כזה פוטנציאל אדיר ולא ממומש, שרק ממשלות חסרות מעוף ותוכניות לעתיד כמו שלנו יש במשך 30 שנה יכולות לפספס...

        הגב לתגובה זו

    • בקרוב נחזיר גם את אשקלון ושדרות (ל''ת)

      אזרחית, 16/12/05 19:56

      הגב לתגובה זו

    • לפי גישתך המדינה לא הייתה קמה!

      אביעד, 18/12/05 20:02

      כי היה אפשר לומר שאין סיכוי ולוותר על החזון!
      לא יצליחו לשבור אותנו! אנו לא נוותר על שום פיסת אדמה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם ישראלי היה עושה את זה

    קק', 16/12/05 16:50

    כולם היו מתקוממים אבל לערבי מותר לרצוח יהודי זה לגיטמי שהוא יעשה זאת ליהודי אסור זה לא יהיה אנושי

    הגב לתגובה זו

    • זה הולך ככה .

      דני, 16/12/05 17:41

      כבר אלפי שנים שיהודים נירצחים ולאף אחד לא אכפת . ותמיד אמרו שזה בגלל האנטישמיות . והנה תראה מה קורה היום . היום יש לנו מדינה יהודית עם צבא גדול וחזק ועדיין רוצחים יהודים בגלל שהם יהודים .
      ולמה זה ? כי המדינה שלנו היא מדינה אנטישמית .
      תראה , גם בשואה היה שיתוף פעולה יהודי - יודנראט וקפואים .
      וגם היום הממשלה משתפת פעולה עם האויב הערבי .הממשלה ומוסדות הביטחון יודעים היטב איפה נימצאים המחבלים אבל הם לא עושים כלום .
      רנטיסי ויאסין , לקח שנים להרוג אותם - תמיד ידענו איפה הם נימצאים ...
      למה לקח לנו הרבה זמן לחסל אותם ? כי זה היה נוח לממשלה שיהודים נירצחים . לא יודע מה האינטרס אבל היתה להם את כתובת הרוצחים ולא עשו כלום .
      שלא יעבדו אליכם.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    להתנתק מיד מדרום הר חברון (ל''ת)

    אולמרט, 16/12/05 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בקרוב יקבלו הרוצחים את ביתו של הנרצח

    מתנחל, 16/12/05 16:39

    בהתנתקות הבאה שמתכננים שרון רמון ארד ואולמרט, חייבים לעצור אותם

    הגב לתגובה זו

    • אל תשכח

      יוסי, 16/12/05 21:16

      שאתם המתנחלים לקחתם את בתי התושבים הפלסטינים. אז לא בכיתם שהם לא מקבלים פיצויים, שאין לנהם מינהלת ושלא שלחו להם פסיכולוגים.
      תחזרו הביתה ואל תיהרגו ואל תהרגו

      הגב לתגובה זו

      • מלבד גבעה חשופה לא נלקח שם כלום. (ל''ת)

        אורה, 17/12/05 08:06

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    ==האחריות לרצח מוטלת עליכם!!== (ל''ת)

    צאו משם כבר!!!, 16/12/05 16:39

    הגב לתגובה זו

    • נכון, גם הקסמים שנוחתים בשדרות

      אזרחית, 16/12/05 19:58

      ואשקלון באחריות התושבים.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מדיניות פרס שרון אולמרט ושלום הביאה לרצח

    קדימה לטרור, 16/12/05 16:36

    תמשיכו לחלק פרסים ומתנות לרוצחי יהודים, מושחתתים ציניקנים, אתם משחקים בדמינו בשביל אינרסים אישיים, הפכתם את המדינה לחווה של כבשים שהדיקטטורה מובילה אותם לשחיטה.
    מקומכם לא בממשלת ישראל, אלא במעשיהו!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כך יקרה בכפר סבא, פתח תקווה וכו''

    שמואל, 16/12/05 16:29

    היו מוכנים !!! אם שרון ימשיך לשלוט ?יהודים ימשיכו להרצח לאורך כל הגבול בהתאם לתווך הקסמים וחדירות מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שרון הבטיח

    מוטי, 16/12/05 14:44

    אבל שרון הבטיח לאחר התנתקות יותר בטחון.

    הגב לתגובה זו

    • שייצאו מחברון יהיה יותר ביטחון (ל''ת)

      רפי, 16/12/05 16:59

      הגב לתגובה זו

      • אז תצא מרעננה דביל. (ל''ת)

        יעקב, 16/12/05 18:53

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    רק מדיניות שרון אשמה

    דוד, 16/12/05 14:36

    איך יתככן שברגותי הרוצח יהודים

    יושב בכלא ומהל מערכת בחירות?

    לא עולה על הדעת אריק לא מזמן הוא

    רצח יהודים דחוף שרון לבדיקה מה

    קורה איתו למי יש ספק שהוא

    יחזיר את ירושלים שימו לב

    אריק יקבל תמיכה עולמית וזה מה

    שהוא מחפש הגולן אל תשמחו תורכם

    קרוב מאוד

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שמאלנים-רצח גורר רצח-נרצח יהודי אחד מספק אותכם?? (ל''ת)

    ממשלת השמאל, 16/12/05 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שרון הראה למחבלים שהשיטה עובדת (ל''ת)

    צבי, 16/12/05 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ניחומים למשפחת הנרצח (ל''ת)

    מוטי אטלנטה, 16/12/05 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אבל אשמים אנחנו...

    אדי, 16/12/05 14:03

    אנחנו שתמכנו
    אנחנו ששתקנו
    ואנחנו שממשיכים לשתוק

    הגב לתגובה זו

    • לשים חייל על כל מתנחל ?

      יורם, 16/12/05 17:03

      מה אתה מצפה, שכל מתנחל יזכה להגנה צמודה של מספר חיילים. הם גרים באזור מטורף על אחריותם הבילעדית. לטובתם האישית יש לפנותם מהר ככל שניתן.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק המראה מגב החמור

    מוטי אטלנטה, 16/12/05 13:59

    רק המראה מגב החמור,ימנע פיגועים ממכוניות נמלטות-יש להחרים את כלי הרכב הפלשתינאים!
    רק צה''ל ינוע ברכבים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק סיפוח יהודה ושומרון

    מוטי אטלנטה, 16/12/05 13:56

    רק סיפוח יהודה ושומרון!
    -זו היתה ותהיה התשובה היחידה לטרור.
    וכל מי שחשב שיחטוף יפנה ויאכל, באה האמת המרה ומוכיחה לו פעם נוספת
    כי הוא שקרן!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לפי המינוח הרגיל מדובר בהרוג (ל''ת)

    שמואל לוי, 16/12/05 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תיקון טעות

    משה, 16/12/05 13:23

    בפיגוע ביוני נרצח גם אביעד מנצור הי''ד, מעתניאל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פרס+שרון קדימה לחלק את ירושלים סהר (ל''ת)

    רן, 16/12/05 13:22

    הגב לתגובה זו

    • ואת ירושליים אתם רוצים לתת?

      צפוני, 16/12/05 14:08

      עם מטומטם.........

      הגב לתגובה זו

      • את ירושלים המזרחית - כן

        חיים, 16/12/05 16:54

        נמאס לנו לשלם דמי ביטוח לאומי לכל הפלסטינים שגרים שם וקיבלו זכויות מלאות של אזרח ישראלי, רק בגלל השיגעון שתקף את שר הבטחון אחרי הניצחון של מלחמת ששת הימים.

        לפי הסקר האחרון 49% גם כן בעד, וזה רק צפוי לעלות.

        הגב לתגובה זו

      • את ירושלים המזרחית - כן

        חיים, 16/12/05 16:54

        נמאס לנו לשלם דמי ביטוח לאומי לכל הפלסטינים שגרים שם וקיבלו זכויות מלאות של אזרח ישראלי, רק בגלל השיגעון שתקף את שר הבטחון אחרי הניצחון של מלחמת ששת הימים.

        לפי הסקר האחרון 49% גם כן בעד, וזה רק צפוי לעלות.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    צריך להיכנס לכל הערים הפלסטיניות ולכבוש אותם מחדש.הם לא מבינים אחרת (ל''ת)

    גדי, 16/12/05 13:15

    הגב לתגובה זו

    • נכון... זה בטוח יעזור להפסיק את הפיגועים! (ל''ת)

      איציק, 16/12/05 18:45

      הגב לתגובה זו

    • מה שאתה מציע הוא מישני

      נביל, 16/12/05 21:56

      מה שצריך הוא: להחליף את השלטון ולהעמיד לדין את שרון וחבורתו באשמת רשלנות שגרמה לרצח למעלה מ 1200 יהודים.

      במקביל יש לדכא בכוח את פעילות בוגדי השמאל.

      השקט ישרור מיד לאחר צעדים אלה.

      שרון, אני מקווה שמישהו יקרא לך תגובה זו: בעיני אתה נחשב לא פחות מסוכן ליהודים מאשר משעל. דע לך שרק אתה וחבריך בניהולכם הכושל את המדינה, גרמתם לסבל של הרבה מאוד יהודים. אני מאחל לך שתיעצר יחד עם חבריך ושתבלה את שארית ימיך בבור בית הכלא. לא מגיע לך להתרווח בביתך בעוד אחרים יושבים שבעה על יקירהם. הייתי כותב בדיוק איך צריך להעניש אתכם אבל בטח מעריב יצנזר....

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אצל נתניהו היו 3 פיגועים ב 3

    3פיגועים ב3שנים, 16/12/05 13:08

    רק נתניהו עצר את הטרור,רבין ז''ל פרס ברק ושרון נכשלו

    הגב לתגובה זו

    • הזיכרון שלך כל כך קצר?

      חיים, 16/12/05 14:03

      בתקופת נתניהו היו לא מעט פיגועים, ולא נשכח את אירועי מנהרת הכותל (שלאחריה הוא ועראפת גילו אחד את השני ונתניהו אמר עליו ''גיליתי אדם נפלא'').
      לא נשכח גם את עשרות החיילים שנהרגו בלבנון בתקופת כהונתו, את השחיתות השלטונית ששברה שיאים, ואת היחס המזלזל לעם.

      לא סתם אהוד ברק ניצח ניצחון מוחץ בבחירות, לא סתם הליכוד קרס למפלגה אומללה של 19 מנדטים ולא סתם נתניהו ברח מהארץ וחיכה שמישהו אחר (שרון) יאסוף את השברים...

      הגב לתגובה זו

      • כל דברייך אמת אחינו

        גגב, 16/12/05 16:52

        אין ספק זה מה שהיה חבל שלאנשים אין זכרון ושוכחים מייד מה שהיה

        הגב לתגובה זו

      • כל דברייך אמת אחינו

        גגב, 16/12/05 16:52

        אין ספק זה מה שהיה חבל שלאנשים אין זכרון ושוכחים מייד מה שהיה

        הגב לתגובה זו

      • לחיים ! זכרון ארוך ! -ומה עם היום ?

        עדי, 16/12/05 18:20

        ומה עם נתניה ? ומה עם כמות הקורבנות הכי גדולה בתקופת שרון ?
        ומה עם ירי קסאמים על ערי ישראל - כול אשקלון אתמול ? שכחת ?
        ומה עם גבולות פרוצים - אצלך בדרום במיוחד.
        זיכרון אמרת ?

        הגב לתגובה זו

        • יש משהו בדברייך

          חיים, 16/12/05 21:56

          אכן המצב היום לא טוב, אבל הוא בהחלט עדיף על המצב שהיה לפני ששרון נבחר.
          הגבולות הפרוצים הם, לדעתי, הבעיה הגדולה ביותר.
          לצערי אף מועמד לראשות הממשלה לא מבטיח שיקים את חומת ההפרדה, אבל שרון הוכיח את עצמו מבחינתי כשיצא מעזה - והוא בהחלט עדיף על ביבי הנוכל ועל פרצ הפופוליסט יקיר הוועדים - שלו אני זוכר את השביתות הגדולות בנמלים שפגעו בכלכלה.

          מבין שלושת הברירות אני מעדיף את שרון.

          הגב לתגובה זו

        • יש משהו בדברייך

          חיים, 16/12/05 21:56

          אכן המצב היום לא טוב, אבל הוא בהחלט עדיף על המצב שהיה לפני ששרון נבחר.
          הגבולות הפרוצים הם, לדעתי, הבעיה הגדולה ביותר.
          לצערי אף מועמד לראשות הממשלה לא מבטיח שיקים את חומת ההפרדה, אבל שרון הוכיח את עצמו מבחינתי כשיצא מעזה - והוא בהחלט עדיף על ביבי הנוכל ועל פרצ הפופוליסט יקיר הוועדים - שלו אני זוכר את השביתות הגדולות בנמלים שפגעו בכלכלה.

          מבין שלושת הברירות אני מעדיף את שרון.

          הגב לתגובה זו

      • לחיים ! זכרון ארוך ! -ומה עם היום ?

        עדי, 16/12/05 18:20

        ומה עם נתניה ? ומה עם כמות הקורבנות הכי גדולה בתקופת שרון ?
        ומה עם ירי קסאמים על ערי ישראל - כול אשקלון אתמול ? שכחת ?
        ומה עם גבולות פרוצים - אצלך בדרום במיוחד.
        זיכרון אמרת ?

        הגב לתגובה זו

        • יש משהו בדברייך

          חיים, 16/12/05 21:56

          אכן המצב היום לא טוב, אבל הוא בהחלט עדיף על המצב שהיה לפני ששרון נבחר.
          הגבולות הפרוצים הם, לדעתי, הבעיה הגדולה ביותר.
          לצערי אף מועמד לראשות הממשלה לא מבטיח שיקים את חומת ההפרדה, אבל שרון הוכיח את עצמו מבחינתי כשיצא מעזה - והוא בהחלט עדיף על ביבי הנוכל ועל פרצ הפופוליסט יקיר הוועדים - שלו אני זוכר את השביתות הגדולות בנמלים שפגעו בכלכלה.

          מבין שלושת הברירות אני מעדיף את שרון.

          הגב לתגובה זו

        • יש משהו בדברייך

          חיים, 16/12/05 21:56

          אכן המצב היום לא טוב, אבל הוא בהחלט עדיף על המצב שהיה לפני ששרון נבחר.
          הגבולות הפרוצים הם, לדעתי, הבעיה הגדולה ביותר.
          לצערי אף מועמד לראשות הממשלה לא מבטיח שיקים את חומת ההפרדה, אבל שרון הוכיח את עצמו מבחינתי כשיצא מעזה - והוא בהחלט עדיף על ביבי הנוכל ועל פרצ הפופוליסט יקיר הוועדים - שלו אני זוכר את השביתות הגדולות בנמלים שפגעו בכלכלה.

          מבין שלושת הברירות אני מעדיף את שרון.

          הגב לתגובה זו

      • קצת נסחפת

        אבי, 16/12/05 19:12

        אני לא תומך של נתניהו, אבל אין ספק שבתקופת שלטונו (3 שנים) היו באופן יחסי הכי פחות פיגועים. תשווה לשרון - יותר מ-1000 הרוגים (!!!) ואלפי פצועים ב-5 שנים. גם בתקופות רבין ז''ל ופרס היו המון פיגועים קשים: קו 5, בית ליד, אחרי חיסול יחיא עייש 3 פיגועים קשים ביום אחד, וכ''ו.

        נתניהו פרש מראשות הליכוד אחרי שהפסיד בבחירות, כמו כל מועמד באמריקה או מערב אירופה שמפסיד ופונה לעיסוקים פרטיים - ראה אל-גור וכד'. נתניהו השאיר את הליכוד עם 19 מנדטים ועם כמה שרון משאיר את הליכוד? 11?.

        דרך אגב, באותן בחירות ''ישראל אחת'' קיבלה 25 מנדטים - כולו 6 מנדטים יותר מהליכוד - הסיבה לירידה הגדולה במספר המנדטים למפלגות הגדולות היתה בעיקר שפעם ראשונה הצביעו בשני פתקים - פתק אחד לראשות הממשלה ואחד לכנסת ולכן הציבור הרגיש חופשי להצביע לראשות הממשלה למועמד מהמפלגה הגדולה ולכנסת למפלגות הקטנות. המפלגות ה''גדולות'' מאז כבר דאגו לבטל את החוק הזה כמובן.

        הגב לתגובה זו

        • נסחפתי? לא חושב

          חיים, 16/12/05 22:01

          בתקופת כהונת נתניהו היו פחות הרוגים מפני שאז עוד לא פרצה האינטיפאדה. האם תגיד שבן גוריון היה ראש ממשלה גרוע מפני שבזמן מלחמת העצמאות נהרגו אלפי ישראלים? חלק מהסיבות לפרוץ האינטיפאדה היו בעקבות כשלונותיו של נתניהו במישור הבטחונים.

          שרון משאיר את הליכוד עם 11 מנדטים ולוקח איתו 40 (לפי הסקרים של היום). הוא מושך אחריו בוחרים מהליכוד ומהעבודה גם כן.

          בהקשר לשיטת הבחירות של השני פתקים - זאת היתה הרי שיטה נוראית וטוב שביטלו אותה. אם אתה זוכר נכון, הממשלה נסחטה על ידי ש''ס בלי הפסקה. מליארדים בוזבזו בהקמת רשת החינוך התורני של ש''ס, ואת המחיר הזה אנחנו נמשיך לשלם במשך שנים כשנקבל עשרות אלפי צעירים חסרי השכלה שחונכו לחיי בטלה ותלות בחברה.

          הגב לתגובה זו

        • נסחפתי? לא חושב

          חיים, 16/12/05 22:01

          בתקופת כהונת נתניהו היו פחות הרוגים מפני שאז עוד לא פרצה האינטיפאדה. האם תגיד שבן גוריון היה ראש ממשלה גרוע מפני שבזמן מלחמת העצמאות נהרגו אלפי ישראלים? חלק מהסיבות לפרוץ האינטיפאדה היו בעקבות כשלונותיו של נתניהו במישור הבטחונים.

          שרון משאיר את הליכוד עם 11 מנדטים ולוקח איתו 40 (לפי הסקרים של היום). הוא מושך אחריו בוחרים מהליכוד ומהעבודה גם כן.

          בהקשר לשיטת הבחירות של השני פתקים - זאת היתה הרי שיטה נוראית וטוב שביטלו אותה. אם אתה זוכר נכון, הממשלה נסחטה על ידי ש''ס בלי הפסקה. מליארדים בוזבזו בהקמת רשת החינוך התורני של ש''ס, ואת המחיר הזה אנחנו נמשיך לשלם במשך שנים כשנקבל עשרות אלפי צעירים חסרי השכלה שחונכו לחיי בטלה ותלות בחברה.

          הגב לתגובה זו

      • קצת נסחפת

        אבי, 16/12/05 19:12

        אני לא תומך של נתניהו, אבל אין ספק שבתקופת שלטונו (3 שנים) היו באופן יחסי הכי פחות פיגועים. תשווה לשרון - יותר מ-1000 הרוגים (!!!) ואלפי פצועים ב-5 שנים. גם בתקופות רבין ז''ל ופרס היו המון פיגועים קשים: קו 5, בית ליד, אחרי חיסול יחיא עייש 3 פיגועים קשים ביום אחד, וכ''ו.

        נתניהו פרש מראשות הליכוד אחרי שהפסיד בבחירות, כמו כל מועמד באמריקה או מערב אירופה שמפסיד ופונה לעיסוקים פרטיים - ראה אל-גור וכד'. נתניהו השאיר את הליכוד עם 19 מנדטים ועם כמה שרון משאיר את הליכוד? 11?.

        דרך אגב, באותן בחירות ''ישראל אחת'' קיבלה 25 מנדטים - כולו 6 מנדטים יותר מהליכוד - הסיבה לירידה הגדולה במספר המנדטים למפלגות הגדולות היתה בעיקר שפעם ראשונה הצביעו בשני פתקים - פתק אחד לראשות הממשלה ואחד לכנסת ולכן הציבור הרגיש חופשי להצביע לראשות הממשלה למועמד מהמפלגה הגדולה ולכנסת למפלגות הקטנות. המפלגות ה''גדולות'' מאז כבר דאגו לבטל את החוק הזה כמובן.

        הגב לתגובה זו

        • נסחפתי? לא חושב

          חיים, 16/12/05 22:01

          בתקופת כהונת נתניהו היו פחות הרוגים מפני שאז עוד לא פרצה האינטיפאדה. האם תגיד שבן גוריון היה ראש ממשלה גרוע מפני שבזמן מלחמת העצמאות נהרגו אלפי ישראלים? חלק מהסיבות לפרוץ האינטיפאדה היו בעקבות כשלונותיו של נתניהו במישור הבטחונים.

          שרון משאיר את הליכוד עם 11 מנדטים ולוקח איתו 40 (לפי הסקרים של היום). הוא מושך אחריו בוחרים מהליכוד ומהעבודה גם כן.

          בהקשר לשיטת הבחירות של השני פתקים - זאת היתה הרי שיטה נוראית וטוב שביטלו אותה. אם אתה זוכר נכון, הממשלה נסחטה על ידי ש''ס בלי הפסקה. מליארדים בוזבזו בהקמת רשת החינוך התורני של ש''ס, ואת המחיר הזה אנחנו נמשיך לשלם במשך שנים כשנקבל עשרות אלפי צעירים חסרי השכלה שחונכו לחיי בטלה ותלות בחברה.

          הגב לתגובה זו

        • נסחפתי? לא חושב

          חיים, 16/12/05 22:01

          בתקופת כהונת נתניהו היו פחות הרוגים מפני שאז עוד לא פרצה האינטיפאדה. האם תגיד שבן גוריון היה ראש ממשלה גרוע מפני שבזמן מלחמת העצמאות נהרגו אלפי ישראלים? חלק מהסיבות לפרוץ האינטיפאדה היו בעקבות כשלונותיו של נתניהו במישור הבטחונים.

          שרון משאיר את הליכוד עם 11 מנדטים ולוקח איתו 40 (לפי הסקרים של היום). הוא מושך אחריו בוחרים מהליכוד ומהעבודה גם כן.

          בהקשר לשיטת הבחירות של השני פתקים - זאת היתה הרי שיטה נוראית וטוב שביטלו אותה. אם אתה זוכר נכון, הממשלה נסחטה על ידי ש''ס בלי הפסקה. מליארדים בוזבזו בהקמת רשת החינוך התורני של ש''ס, ואת המחיר הזה אנחנו נמשיך לשלם במשך שנים כשנקבל עשרות אלפי צעירים חסרי השכלה שחונכו לחיי בטלה ותלות בחברה.

          הגב לתגובה זו

    • היו הרבה יותר מ-3. וההפחתה היתה רק

      שפוי מלחמה, 16/12/05 14:09

      אחרי שהוא שיחרר את שיח' אחמד יאסין.

      זה לא שפתאום הפלסטינים נבהלו מתנועות הידיים והסיסמאות שלו.

      הגב לתגובה זו

    • ל1 יזכור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מנהרת הכותל, 16/12/05 18:38

      הגב לתגובה זו

    • לשיטתך פרס נכשל לשיטתו הוא הצליח (ל''ת)

      תתעורר!!!!!!!!!, 17/12/05 22:11

      הגב לתגובה זו