• 49.

    כתבה מטלטלת!

    איציק, 17/06/11 14:20

    עברו שנים מאז הטוקבקיסט האחרון, והנה, אני כאן, קורא את הכתבה המצוינת הזו, כתבה שהחזירה לי קצת מהאמון בצה''ל שכבר נדמה שז''ל, שהוכיחה שיש עוד אנשים חכמים וחושבים בצה''ל, שיש עיתונות שמסוגלת להתבונן ולנתח את המצב בעין מפוקחת.

    רק צרם לי הציטוט הבא:
    בעל חנות אומלל שיקבל את הכרוז המזויף יפתח את חנותו ביום שלישי. ''ואז מארגני ההפגנה ישרפו לו את החנות וגם את הבית וגם יפגעו בו פיזית'', אומר בחיוך ד''ר שלייפר. ''כל זה משינוי של ספרה או מילה אחת בכרוז''.
    הכל טוב, אבל למה דברים כאלה נאמרים בחיוך???

  • 48.

    כתיבה רצינית ושנונה

    תומר, 07/01/06 15:48

    כתבה מרתקת, שנונה - ומשולבת במידע מהשטח ורמיזות לדיעותיו הנחרצות של הכותב. יוני שדמי כתיבתך משתבחת משבוע לשבוע. יישר כח !

  • 47.

    אחרי סקר שמצביע על נכונות לחלוקת ירושליים, יש תועלת בל''פ???????

    אוייייי אוייייי, 17/12/05 23:50

    האמת שגם צהל כבר מיותר.
    צריך למנות פסיכיאטר לאומי.
    יהודים! כולם בבקשה בשורה!
    קדימה! לזוז! העבודה משחררת!

    • גם בסקר זה, כי הוא כולל את הערבים.

      אגב, התקשורת, 18/12/05 13:31

      זו בדיוק לוחמה פסיכולוגית נוסח היחידה הזו, וכמובן שהתקשורת נגד ישראל, כי השנאה לישראל וליהודים היא צהובונות, ולזה הם זקוקים מטבעם.

  • 46.

    רק את התודעה שלנו הזנחנו

    יקנעמי, 17/12/05 23:36

    רובנו לא מאמין שיש אלוהים, ולכן התנ''ך הוא חארטה, ולכן הבטחתו של הקב''ה לאברהם יצחק ויעקב את הארץ הזאת - לא היתה.
    אם הקב''ה לא הבטיח לנו את הארץ הזו, מה הצידוק המוסרי שלנו לחיות כאן? היסטורי? - זה יש גם לפלשתים ליוונים ולרומאים.
    תקראו את פייגלין ותחכימו.

    • מה זה החארטה הזה?

      עמית, 18/12/05 11:25

      אני לא מבין - מה זאת אומרת ''מה הצידוק המוסרי שלנו לחיות כאן?''
      ב- 1948 הכריזו שכאן תהיה מדינה ליהודים בארץ ישראל, הלא היא מדינת ישראל. זה הצידוק שלנו. בלי קשר לתנ'ך או לא.
      אם נלך ונצטדק רק על סמך אמונה שאיזשהו אלוהים פעם אמר את זה, אני מצטער, אבל לא נגיע לשום מקום.

      עם כל הכבוד לפלסטינים - יש מלא מדינות ערביות שתומכות בהם ואוהבות אותם. שילכו לגור שם. למה להתווכח דווקא על מדינת ישראל? לנו יש פיסת אדמה מזערית וגם אותה רוצים לקחת לנו...
      ובנוסף לזה - אחרי שהפכנו את העולם - בכמעט מלחמת אחים - פינינו ה-מ-ו-ן תושבים של המדינה שלנו מבתיהם בשביל לתת מדינה לפלסטינים על חשבון המדינה שלנו, ועוד אח'כ מגיע איזשהו פלוץ מסוריה ואומר שהטרור הולך לחזור??? שילכו לדחוף אצבע. לדעתי לא היינו צריכים לתת להם חלק מהמדינה שלנו - ועכשיו אני עוד יותר בטוח בזה!

      אבל בחזרה לעניין - לתנ'ך אין שום קשר לזה ואם לדעתך יש גם צידוק ליוונים ולרומאים לחיות פה, לדעתי אתה צריך לצאת מפה.

      • שלכל זכות יש תשתית ענקית. זה הכל

        מר עמית, 18/12/05 13:36

        למה לא תיקח? לא הבנתי. אה, כי זה מחייב אותך פתאום לקרוא פרקי תנ''ך, לראות איפה כתוב למשל שעזה שייכת ליהודה (שופטים פרק א'). זה כתוב כ''כ יפה, אמנותי גם. אז בטח לא תרצה, מה תלך לגלריות לאמנות פתאום.

        • אז אולי אתה תוכל להסביר לי

          עמית, 18/12/05 23:16

          מה הקשר בין ''כתוב כ'כ יפה ואומנותי'' לבין מה שהולך במדינה שלנו???

          אם אתה רוצה להיות אדם המאמין בבורא עולם זו זכותך. אבל אני מבטיח לך שהערבים לא מאמינים ולכן גם בשבילם כל מה שאתה אומר פה זה חארטה.

          נכון, גם אני לא אדם מאמין, ולכן זה לא ממש משנה לי אם אותו 'אלוהים' שלך אמר, הבטיח או נתן.

          לסיכום, אני רק אומר שלאנשים שלא מאמינים (כמו הערבים, לדוגמא - שאיתם אנחנו צריכים לשאת ולתת, בסופו של דבר) לא יעזור לך להשתמש בטיעונים כאלה.

          נ.ב. על זה שכל הסיפורים מהתנ'ך יפים אני ממש לא מתווכח איתך. עד היום זכורים לי לטובה שיעורי תנ'ך מביה'ס...

  • 45.

    זה לא חדש - קישון כתב את זה לפני 40 שנה

    פרהנץ, 17/12/05 20:58

    במקור - שיטת שולטהייס
    לוקחים יו''ר צוות מו''מ בהסתדרות מהקרב נגד משרד האוצר לנת''בג לנהל מומ מול חוטפי מטוס מארגון מאי הירוק (או משהו כזה)
    אחרי חצי יום של מאבק בבירוקרטיה הישראלית נטולת החת והפשרות הם פשוט מתאיידים
    נדמה לי ניתן למצוא בספר פרטאציה אהובתי (ואנחנו מתים עליך פרטאציה!)

    • ולכן ...

      פרהנץ, 17/12/05 22:25

      מוטעה לשים להם דיסקים של פצצות ורעש מטוסים זה רק מטריף אותם יותר וניסה את זה כבר רוברט דובאל באפוקליפסה עכשיו ובסוף גנבו לו את הגלשן.
      לעניות דעתי צריך לשים להם נון סטופ ערוץ 1 או משהו משעמם אחר ואז הם יכנעו בלי תנאים תוך חודש וגם יתנו לנו את אבו דיס!

  • 44.

    מזרח תיכון חדש!!!!

    יוסף, 17/12/05 20:49

    אם הערבים היו יודעים שאנו נחושים ללא פשרות להחזיק את כל השטחים, היינו חוסחים הרבה חיים והרבה כסף והרבה צרות.הפסיכולוגיה שבה משתמשים הערבים הצליחה למעלה מהמשוער.ההבטחה של רבין על ''מזרח תיכון חדש'',יחד עם הסיסמה של שרון''קדימה'',תקדם את ההצלחה של הערבים קדימה! למזרח תיכון חדש בלי ישראל,''ושלום על ישראל''!!!.

    • כתום, תפנים! זה נגמר! (ל''ת)

      כחול לבן, 17/12/05 22:27

      • מצחיקון, אתה מת''א? הם רוצים אותה. (ל''ת)

        מר, 18/12/05 13:28

    • הפסיכולוגית היחידה ללא תופעות לואי

      אתה צודק בהחלט, 17/12/05 22:30

      להיות שקרו ותחמן כמו הערבים, זה כבר קיים כיום, וחותר תחתינו. מי ששקרן ומתחמן נופל. נכון מאוד:''בתחבולות תעשה לך מלחמה'' אבל רק אם אתה בעצמך ישר ומסוגל להבין מה התחבולה ומה האמת. זה לא המצב כיום. יחידה כזו היא רעיון מזיק. מה פתאום כרזות תעמולה? זה מגעיל. זה פוגע בנו. חובה עלינו לשמור על יושר פנימי וחיצוני. לא מפליא אותי אם נכון מה שכתוב פה, שיעלון רצה את זה: הוא עצמו נפל יפה מאוד קורבן לתעמולה של ''ווטש'' כאילו הן לטובת החיילים, לא פחות ולא יותר, וברך אותן כפי שאחת מהן אמרה ''יעלון אמר לי את עושה עבודת קודש''... זו בדיוק נפילה לפח שאתה בעצמך עדיין לא טמנת. אם זה לא היה תוספת סיכון לחיי החיילים במחסומים, והקלה במעבר מחבלים ואמל''ח, זה היה מצחיק...

  • 43.

    יחידה מעולה - בפוטנציה

    עמית, 17/12/05 20:43

    לדעתי, ל'פ זה דבר חשוב מאוד, שיכול לעזור המון - אם עושים אותו בצורה נכונה. אבל כמו כל דבר בצבא שלנו - זה נעשה בצורה לא רצינית. חשובות יותר הבירוקרטיה והפרוטקציות... אם הם היו בודקים ולוקחים אנשים עם קצת יותר ידע וניסיון בנושא, זו הייתה יכולה להיות אחלה של יחידה.
    חוצמזה, אני לא מבין למה מפרסמים בתקשורה כל כך הרבה פרטים שעשויים להיות (או שעדיף שיהיו) סודיים. הרי גם לערבים יש חיל מודיעין...

  • 42.

    יש לשלוח להם עוגות, אבל מתוקות במיוחד, ואז הם יכנעו! (ל''ת)

    מוחמד ביילין, 17/12/05 20:36

  • 41.

    כל מוסלמי יודע...ומאמין ש...

    שמאל, 17/12/05 20:10

    שמדינת ישראל זה דבר זמני. לא מעניין אותו מי? מה? ואיזה אירגון יעשה את זה. לפי האמונה שלהם מדינת ישראל לא צריכה להיות קיימת.
    כרגע ישראל חזקה במלחמה וקשה לנצח אותה. אז העולם הערבי מפעיל את הסרטן שהוא הפלשטיניים ובעתיד הוא יפעיל את ערביי ישראל כמכה סופית כי הסרטן הזה הוא הוא לא האחרון. כל מוסלמי שרוצה לעשות שלום זה חלק מהתוכנית להשמיד אותנו. אז בבקשה תמשיכו להאמין ורק בסוף תגידו ''אם לא ניסינו לא היינו יודעים'' תשמרו את התגובה שלי ותראו שאני צודק. אני יודע שנבואה ניתנה לשוטים אבל בגלל ערבים שאני מכיר והם אומרים לי בפנים את מה שאני אומר לכם. בבקשה תצילו אותנו. הסוף קרב.

    • אז מה אתה מציע לעשות? (ל''ת)

      שמאל לשעכשו, 17/12/05 22:27

      • אני אגיד לך...

        משיב לענין., 18/12/05 00:42

        אני אגיד לך: לא לרדוף אחרי השלום, קודם כל. מי שחפץ בשלום, צריך להיות מוכן למלחמה...ואם תאמר: נמאס לנו לחיות על החרב, אז עדיף לחיות על החרב, מאשר למות בחרב...לבחירתך.

      • קודם כל להאמין ש..

        שמאל, 18/12/05 12:54

        להאמין שהם לא רוצים לחיות בשלום והם רוצים להשמיד אותנו. אחרי שהפנמנו את האמונה הכל יתבהר לך. גם אם תרצה לדבר איתם אתה יכול אבל עם אמונה בלב שהם רוצים לחסל אותך ואז תראה איך שהמשא ומתן מתנהל אחרת ולא כמו שברק נהנה לחבק את עראפת מי נכנס ראשון בדלת. אם ברק היה מאמין שהם לא רוצים שלום ורוצים לחסל אותנו הוא היה מתנהג אחרת ולא כמו ילד. אנחנו יכולים לשאת ולתת עם הפלשתינים אבל לזכור תמיד שהם רוצים לחסל אותנו. אם היינו אני ואתה בסכסוך ואתה רוצה לחיות בשקט אבל אני לא. אתה רק צריך להפנים את זה ולדעת איך להתנהג איתי אפילו אם תדבר איתי זה יהיה בתקיפות ולא בו נשתה משהו על חשבוני. אני חוזר על דברים כמה וכמה פעמים כי אני יודע אני יודע מה שלא ידעתי אני יודע מה שלא האמנתי כל השנים. הסרטן מתחיל לגדול והמכה הבא ערביי ישראל במהומות ענקיות בבקשה תאמינו לי. בואו נתכונן לבאות. רק להתכונן אני מבקש שנדע איך להערך נגדם. עידן המלחמות איננו תם הוא רק שינה פנים.

  • 40.

    יחידת סמך של 8200?

    דניאל, 17/12/05 19:45

    אם כן אז זה מסביר הכלללל הלא יש החלטה לצמצם את 8200 (פורסם בכל אמצעי התקשורת) אז באים ומספרים לנו שזה עובד כדי לקבל תקציבים ולא לצמצמם את 8200

    • אתה חתיכת פעור

      יודע דבר, 17/12/05 20:48

      מליחידת איסוף וליחידת ל''פ ? דביל.

  • 39.

    ניצחנובקרב אך הפסדנו במלחמה

    אלי, 17/12/05 19:43

    הפלסטמנים כבר הפסידו. אך בדיוק אז הגיע זרון עם תוכנית ההתנתקות ונתן להם את מה שרצו רגע לפני התבוסה. אז בשביל מה צריך את כל הל''פ והחרל''פ המטופז הזה?

  • 38.

    צריך להכניס יחידה מרוקאית מובחרת

    אבי, 17/12/05 19:36

    אני בטוח שזה יגרום למלחמות אצל האויב:)

    • כבר יש יחידה כזאת

      חיים, 17/12/05 19:52

      קוראים לה ''האפסנאות''.

    • תהיה בשקט או שפרץ ישבית את המדינה (ל''ת)

      הלו, 17/12/05 19:55

  • 37.

    לפלשתינים יש מכונת ל''פ הרבה זמן

    רק, 17/12/05 19:30

    זהו השמאל הישראלי.

  • 36.

    במקום להלחם מתעסקים בשטויות!!! (ל''ת)

    יוסי, 17/12/05 19:24

  • 35.

    קישקוש

    איציק, 17/12/05 19:12

    סתם חירטוט ארוך ומיותר, זה מזכיר לי את הבדיחה, עם הערבי שנכנס לבנק וביקש הלוואה, הפקידה הסבירה לו שאין לו ביטחונות, או מקום עבודה מסודר, לפיכך אין אפשרות לתת לו, למרות זאת הוא היה חוזר כל יומים עם אותה בקשה.
    אחרי חודש בא המנהל ונתן לו סטירה איומה בפרצוף, ואמר לו אין הלוואה, מאז הוא הפסיק לבקש, שאלו אותו למה הוא כבר לא מבקש הלוואה , אז הוא השיב.... בניגוד להסברים של הפקידה, את ההסבר של המנהל הבנתי.

    • מטאפורה משקפת ביותר... (ל''ת)

      x, 17/12/05 22:00

  • 34.

    צריבה תודעתית בתחת שלי

    אייל להב, 17/12/05 19:08

    מדברים בכתבה הארוכה הומיגעת הזאת ''על צריבה תודעתית'' ולי יש רק צריבה בגרון מהשטויות שאוכלים אלפוי צה''ל לארוחת בוקר. טימטום גמור. שום לוחמה פסיכולוגית בגרוש לא תצליח מול תודעה לאומית דתית
    מוסלמית קנאית שחינכה את מליוני מאמיניה שהאדמה בארץ ישראל היא אדמה קדושה למוסלמים. בומים על קוליים וירי לשטחים פתוחים הם הבדיחה הכי מבזה שצבא הבובות הצהלי יכול היה להמציא. לעג לרש. כוחות הביטחון הישראליים עושים צחוק מעצמם. השלטון בישראל לא רוצה לנצח את הפלסטינאים אלא רוצה אותם או יותר נכון את ראשיהם בתור שותפים לביזנס, להמון המון כסף שיתחלק יפה בין הכיסים של כולם. במצב שבו השלטון בישראל רוצה את המוסלמים כאן בפנים, מאמין שהם הבעלי בית האמיתיים של האדמה הזאת ורק רוצה להתחלק איתם ברווחים כי הציונות נפטרה נפחה את נשמתה ומתה שום לוחמה פסיכולוגית לא תעזור. הישראלים הרימו ידיים פסיכולוגית ונפשית כבר הרבה שנים, וכל הטריקים שבעולם לא יגרמו אפילו למוסלמי אחד לוותר על האמונה שלו גם במחיר המוות עצמו. כאשר אמהות של עם אחד לא מוכנות שהילד שלהם יילך לצבא ויפצע בקצה האצבע ובאומה השניה האמהות מוכנות שהילד ימות למען המולדת הקרב בעצם כבר הוכרע.
    זה לא צבא של חיילים אלא צבא של נקניקים. זה כוחות ביטחון של אפסים שחזקים בלגרש בכוח ילדים זקנים ונשים יהודיות מבתיהם בהתנחלויות, אבל עושים פיפי במכנסיים מול ערבים. חבורה של אדיוטים עלובי נפש.

    • נראה שזה לא הדבר היחיד בתחת שלך...

      שוקא לוחם, 17/12/05 20:44

      ברור שאתה ג'ובניק ולא עשית יום אחד שטחים. אחרת לא היית כל כך מתלהם נגד חיילי צה''ל ששומרים עליך באומץ תוך סיכון עצמי.
      טול קורה מבין עכוזיך

    • אייל אתה צודק לחלוטין

      כל הכבוד על, 17/12/05 21:23

      ובהירות המחשבה.

      נ.ב
      מה יש לשמאלנים האלה שהם כל כך אנטי מיליטריסטים, אבל ג'ובניק היא מילת גנאי קבועה בפיהם. מתי הם כבר ישימו לב לפרדוקסים שהם מהווים ???

    • הציונות קיימת. השבתאות נגמרה. (ל''ת)

      ציוני, 17/12/05 22:29

  • 33.

    סאדיסט ?

    בועז, 17/12/05 19:08

    ''ואז מארגני ההפגנה ישרפו לו את החנות וגם את הבית וגם יפגעו בו פיזית'', אומר בחיוך ד''ר שלייפר.''

    • יותר טוב מבוגד (ל''ת)

      גג, 17/12/05 19:56

  • 32.

    רק חבל שפרקו את איפכא מסתברא.... (ל''ת)

    יבין, 17/12/05 18:59

  • 31.

    אתם יכולים לברבר כרצונכם- אבל נכשלתם כישלון חרוץ.

    המטיף, 17/12/05 18:49

    מכה חזקה וכואבת בתחילת האינתיפדה היתה מחסלת אותה בתחילתה, אבל ללא פשרה של ממש שום דבר לא יעזור. אנחנו פוסחים על הסעיפים, אין לנו מדיניות ברורה, איננו יודעים לאן ברצוננו להגיע, וככה זה נראה.

  • 30.

    אחרי 60 שנות מלחמה בפלשתינים ...

    ישראלי 1, 17/12/05 18:45

    עדיין לא מצליח צה''ל להפעיל ל''פ ברמה הכי בסיסית שאפשר.

  • 29.

    שיגייסו את אישתי וחמותי שתחיה..

    גבר עומד זקוף, 17/12/05 18:21

    2 אלו ביחד יכולות להפוך את רוה''מ האיראני לחובב ציון..סופ''ש אם 2 אלה תחת קורת גג אחת..לא מאחל לשונאי..אללה ירחמו..

    • מסכן

      גילי, 17/12/05 20:24

      אני מרחם עליך אחי!!!

  • 28.

    ל''קשה הבנה'' 2

    Avi Ecuador, 17/12/05 18:08

    * טרנספר שמסבירים הפלסטינים
    * ללמוד איך ערבים יודעים לנצח ואיך איזורים ''פלסטינים'' הופכים לאיזורים ארכיאולוגים (הפלסטינים מסבירים למה רק צריכים ללמד אותנו איך).
    * להסתפח לארצות הברית כל בסיס כבשת הרש שלא תהיה של ימנים תמימים או שמאל של אידיוטים, לבצע את משפט המלך שלמה.
    * להפוך את ישרפלסטין למדינה של היהודים שהשיטה תהיה בחירות איזוריות שיהיו 120 אלקטורים שיתחלקו בצורה הבאה:
    יהודי ארצות הברית 80 אלקטורים, ערבייי ויהודי חלם 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
    ישראל תוכל להכריז על מדינת הוותיקן להבדיל של יהודים, משהו כמו הוותיקן באיטליה שמכל העולם המאמינים הנוצרים בוחרים בו.
    זה ימנע מתושבי חלם להתאבד לאומית וישראל עם השטחים שלה ביהודה ושומרון תוכל להתאחד.

    • הכותרת לתגובה הקודמת ''לבחירתך'' (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/12/05 18:41

  • 27.

    מתקפת ל''פ של יועצי שרון על עם ישראל

    נתין, 17/12/05 18:07

    לא חדש ולא מפתיע

    הבעיה היא שאריאל שרון מתנהג כמו דיקטטור וצוות היועצים שלו (אייל ארד ושות') מפעילים דרך קבע לוחמה פסיכולוגית כנגד יריבהם הפוליטיים.

    ההתנהגות הפוליטית של שרון מתאימה לברה''מ הסובייטית ולא למדינה דמוקרטית.

  • 26.

    מעולם לא הבנתי

    מרק, 17/12/05 16:54

    איפה הייתה החוכמה היהודית והחוכמה של הצבא עד עכשיו. כנראה בחופשה ממושכת מאוד. לא הבנתי איך עד עכשיו לא השתמש צ.ה.ל. בלוחמה פסיכולוגית ששווה לפעמים יותר מכמה דיויזיות רגלים. מה שהיה ברור ונהיר לאסטרטגים לפני אלפי שנים נעלם משום מה מעיני אלופי צ.ה.ל. המהוללים. להפציץ את האוייב גם עם כרוזים , להכניס בשורותיו בלבול ודמורליזציה , להדליף ידיעות כוזבות שיגרמו להם להרוג אחד את השני. כל כך מובן וברור , רק משום מה לא לנו.

  • 25.

    תעשו יחידה שמסכסכת

    חכם מימון, 17/12/05 16:42

    ויחידה שמדגדגת אותם עד שהם משתגעים. הם ירו עלינו ואתם תדגדגו חזרה

  • 24.

    איך אפשר לשגע משוגעים?

    שלי, 17/12/05 16:34

    אין כל ספק כי המחבלים כבר משוגעים,
    אין כל ספק כי כל התאבדים כבר משוגעים,
    אז איך אפשר לשגע אותם?
    יותר משוגעים ממה שהם כעת כבר לא בילתי אפשרי!!!!!!!!!

  • 23.

    מדינה מסריחה-הלוחמה באוייב הטובה

    איתן, 17/12/05 16:31

    ביותר היא לוחמה בנשק,לא בדיבורים,קשקושים וזיוני שכל של הפוליטיקאים המושחתים או של הצבא.רק במדינה הרוויה בגועל נפש אנושי בדמות ''שרים'' או ''חברי כנסת'' כהגנה על בטחון המדינה מפני טרור יורים כרוזים במקום לצאת למלחמת חורמה כי אנחנו נלחמים על זכותנו להתקיים,מתי תבינו את זה שם למעלה בירושלים?!

  • 22.

    יש לי שיטה מצויינת לדפוק למחבלים את הראש...

    חיים, 17/12/05 16:31

    עם כדור 5.56. אפשר גם עם משהו יותר רציני, כמו מא''ג, מרכבה, אפצ'י או פצצה של חצי טון.
    כול השאר זה קישקוש.....
    וחוץ מזה, כול העניין עם הלוחמה הפסיכולוגית הזאת זה שאמורים לפרסם הודעות כוזבות מטעם האויב. זה לא קצת בעייתי אחרי שחושפים את קיומה של היחידה הזאת?

  • 21.

    בינתיים שרון משמיד פסיכולוגית את (ל''ת)

    עם ישראל, 17/12/05 16:30

  • 20.

    תקשורת וצבא סייעני דיקטטור (ל''ת)

    בזויים, 17/12/05 16:29

  • 19.

    come on guys get real

    jkr, 17/12/05 16:24

    this is stupid and chieldish to have such an article. It just prooved that all the military strugle is for nothing. The fact is that the chamas won tul-karem & genin and arabs have deferent agendas. The goverment is finally admiting that the old arms tactics did not work and they have to change direction. look for reason the strugle goes on not the solusion

  • 18.

    אם הספורים במאמר אמת אז

    שמחה, 17/12/05 16:18

    חבל על כל פרוטה שמבזבזים על משחקי ''מחסמה''
    אם לא מכירים את המנטליות של הפלשתנאים ואיך ''תרגיל ''פועל עליהם ,ואף אחד לא מסוגל לחשב ,בסבירות גבה מה יכלה להיות התגובה.אז שילמדו קדם!!!
    אבל מה אפשר לצפות עם הנהגה ,של בוגרי הנוער האבד ,או בוגר פו''מ
    בשביל זה צריך מישהוא עם השכלה אוניברסיטאית ולא אוטודידקט שחושב שאפשר לסבן את כולם ''איכשהוא''

  • 17.

    כל הכבוד! הגיע הזמן!!!

    רונית, 17/12/05 16:10

    כבר שנים אני אומרת שיש עוד דרכים להילחם.

    הלוחמה הפסיכולוגית יכולה לעורר את הפלסיטינים ה''רגילים'' שאינם לוחמים ורק מפחדים מאנשי ההתנגדות שלהם - כך זה יבוא מבפנים ולא יעורר אנטגוניזם כלפינו.

  • 16.

    בראש היחידה- יחימוביץ ואיציק (ל''ת)

    :-), 17/12/05 16:02

  • 15.

    למרות הסיגנון

    ל-3, 17/12/05 16:00

    האינטלגנטי שלך אתה טמבל מושלם.

  • 14.

    כתבה מעולה.. קראתי כל מילה ונהנתי. (ל''ת)

    רפי, 17/12/05 16:00

  • 13.

    בתחבולות תעשה לך מלחמה

    אלי, 17/12/05 15:51

    כל הכבוד לצה''ל על השימוש באמצעי הלוחמה הפסיכולוגית.
    הלוחמה הפסיכולוגית היא חלק חשוב במערכה נגד האוייב הערבי.
    אני תקווה ששיטות הלחימה ילכו וישתפרו ויהפכו אפקטיביות ומתוחכמות יותר ויותר.

    • למה הפרסום והמידע ?. (ל''ת)

      תחבולן, 17/12/05 16:34

      • הכתבה היא לוחמה פסיכולוגית

        Spy vs. Spy, 17/12/05 16:51

        נגד אזרחי ישראל שקוראים אותה וחושבים לרגע שלצבא שלהם יש יכולות של לוחמה פסיכולוגית.

        • או בקיצור

          Avi Ecuador, 17/12/05 17:51

          לשכנע אידיוטים שהם חכמים.

        • כן , נכון

          דני, 17/12/05 18:05

          כמו שעובדים אלינו כול הזמן שאנחנו דמוקרטיה אבל בעצם מה ששולט כאן זה שילטון צבאי .
          שיטת השילטון היא כ''כ חכמה שאנשים לא שמים לב ששולט כאן הצבא .
          מתי תתעוררו , יהודים ?

          • פפפפחחחחח ... (ל''ת)

            ס., 17/12/05 23:11

    • כו, ישראל תנצח את עצמה

      Avi Ecuador, 17/12/05 17:16

      יש גם שרון שנלחם ביהודים.
      למה הערבים מפריעים בכלל לשאהידים לאומיים?!
      הם נס היום לדור עגל הזהב ולמנהיגות חלם.

    • צריך לגיס את פרץ...

      גוגי, 17/12/05 19:58

      ראו איך הוא פלש וכבש את מפלגת העבודה.

  • 12.

    אבל איפה התוצאות בשטח?

    חיים, 17/12/05 15:49

    כל ההקלות על הפלסטינים נותנות להם תקווה, אבל לא תקווה לחיים טובים יותר ולשלום אלא תקווה שהאינטיפאדה שלהם תצליח לקפל את ישראל.
    אם במקום לשפר את איכות המחסומים היו חוסמים לחלוטין את הכניסה לארץ, לא מאפשרים מעבר פועלים ומנתקים לעזה את זרם החשמל אחרי כל קסאם, האוכלוסיה המקומית כבר היתה מעיפה אותם ממזמן.
    במקום להביא פתרונות פשוטים, צה''ל נעזר בקצינים ג'ובניקים יצירתיים וחובבנים שעושים עבודה גרועה.
    פצצת 250 ק''ג על סיתו של סלאח שחאדה עשתה הרבה יותר השפעה פסיכולוגית מ2.5 טון של עלונים, שלטים וסוכריות טופי.

    • לכו כלם לקורסים ב ק.ג.ב (ל''ת)

      ערמומי, 17/12/05 16:36

    • אף פעם אין מאה אחוז!

      שי, 17/12/05 17:18

      חזק ואמץ צה''ל!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • לפעמים גם אין חצי אחוז

        חיים, 17/12/05 18:15

        כמו במקרה זה.
        לפעמים צריך להודות בטעות, לתת ביקורת ולתקן את מה שלא בסדר במקום להלל ולשבח משהו שהוא כישלון מוחלט ומהדהד.

  • 11.

    You are publishing (ל''ת)

    nonsense!!l, 17/12/05 15:46

  • 10.

    דווקא נגד הימין הצבא מומחה בלוחמה פסיכולוגית

    חיים, 17/12/05 15:41

    לפרק את צבא הגנה לישמעל לאלתר!

  • 9.

    פשוט מזעזע

    צח, 17/12/05 15:40

    למה זה בדיוק עוזר? הנזק גדול בהרבה מהתועלת. נקמנות לא בוגרת שפוגעת בעיקר בילדים ישנים.
    בשירותי הצבאי כיוונו זרקורים כל הלילה אל עבר בתים בחברון. אני משוכנע שהמחבלים לא התרשמו ושלמעשה רק הוספנו עוד נערים מתוסכלים ופגועים לארגוני הטרור!
    האנשים עם הפגיעות הנפשיות הללו הם שכנינו לעתיד אם נרצה בזאת ואם לא.


    • חמוד אתה

      שדגשדגש, 17/12/05 16:33

      תעבור לעזה .. יעזור לשניי הצדדים

  • 8.

    ל-1

    ///, 17/12/05 15:40

    כניראה שכחתה...
    לתושסי עזה אין פאלפונים אח שלי...
    חשמל יש שם בקושי...

    • אני מבקש

      שדגשדג, 17/12/05 16:34

      פעם הבאה תביא איזה טיעון קשור

    • אז איך הורידו את המהנדס ועוד כמה?

      יבין, 17/12/05 18:58

      אהה שכחתי נתנו להם במתנה בלאבונים.

  • 7.

    הל''פ הזה עובד בעיקר על יוצריו

    מחזיר תגובה, 17/12/05 15:36

    עוד קשקוש מבית היוצר של כמה קצינים חסרי פרנסה ונטולי מעוף.
    הל''פ הזה לא עובד בלמעלה מ90 אחוז מהמקרים.
    והוא גם מזיק לנו.
    בכל אופן עלי זה לא עשה רושם.

  • 6.

    יפה מאוד

    חיפאי, 17/12/05 15:32

    צריך לדעתי להתמקצע ולפתח תורות לחימה ייחודיות ליחידה זו עם מיטב המוחות ובכל זירת לחימה אפשרית.
    להכין תיקי מבצעים משולבים הכוללים מגוון שיטות לוחמה יחדיו ולהפוך אותה כחלק מכל מבצע צבאי של צה''ל.
    אין לי ספק כי הטעייה הפחדה והסחה הם כלי חשוב מאוד בכל פעולה של צה''ל ובפרט לשבור את רוחו של האוייב.

    • תעדכן אותי

      א, 17/12/05 17:33

      ממתי יושבים בצה''ל ''מיטב המוחות'' ? אולי מיטב הלקקנים. מה שבטוח, תהיה הזדמנות לתת ג'ובים לעוד כמה קודקודים מיותרים - רצוי בעלי דיפלומה מ''אוניברסיטת'' לטוויה.

  • 5.

    יחידת הל''פ פשוט גאונית. (ל''ת)

    שי, 17/12/05 15:29

  • 4.

    ימל''ס

    קוקו, 17/12/05 15:12

    יחידה מיוחדת לזיוני סכל

  • 3.

    כתבה זחוחה מושחתת ודוחה

    אלעד, 17/12/05 15:11

    קראתי כל מילה והתמלאתי גועל עמוק מהמדינה ומהתקשורת המגוייסת אליה טוטאלית, לבושה חאקי ומחייכת חיוך מתרפס שחושף לשון חומה.

    • אני קראתי את הכותרת בלבד

      Avi Ecuador, 17/12/05 15:41

      אולי יותר מאוחר אקרא את הכתבה

      • מחלל שבת! (ל''ת)

        יהודי טהור, 17/12/05 16:02

        • אולי תסביר לנו במה אתה כל כך טהור

          Avi Ecuador, 17/12/05 17:20

          אולי אתה יהודי אידיוט טהור?
          יש גם כאלה היום ולא מעטים.
          בקשר לשבת אז תן למי שבאמת צריך להתחשבן איתי את הצרה הזאת.
          אין לי שום דבר נגדו או נגד דת ובטח אתה מאמין שהוא מספיק חכם בכדי להבין את שאתה מבין.

    • בוא

      דשגככדג, 17/12/05 16:35

      תעבור לעזה ותהנה מלקרוא את ההסטות שלהם נגדינו מזה בטוח תהנה

    • טוב , זה מוכיח דבר אחד

      דני, 17/12/05 18:07

      שהצבא שולט

  • 2.

    ''מסכנים'' הפלסטינים

    Avi Ecuador, 17/12/05 14:44

    בכוח רוצים לפתור להם אנרכיה, לעשות אותם בני אדם ולבנות מדינה לרוצחים.
    כל מדינה נורמלית אחרת שלא עשתה מעצמה חלם היתה פותרת את הבעיה בטרנספר או אזרחיה היו לומדים על ארכיאולוגיה בעזה ויהודה ושומרון...
    שוטים אידיוטים בחלם שלא מפשרים להם ל''הצליח'' כשאהידים לאומיים ולאבד את עמם לדעת.
    מעניין דרך אגב איך חוסיין ללא יחידה מטומטמת, סליחה; מיוחדת הצליח בספטמבר השחור ''להרגיע'' את הפלסטינים והם שם יותר מ 70 אחוז.
    אולי הצבא הירדני חזק מצבא הכנה לפלסטין?!
    ''מנהיגנו'' שמברברים ועושים צחוק מצה''ל שמברברים אותו ומסבירים לו שקורבנות עגל הזהב נקראים שלום.
    משרישים את האידיוטיות בעם-הארץ בחלם.
    בלי נס הפלסטינים ערפאת והאינתיפאדה ברור שישראל היתה מושמדת או מבוטלת בעתיד, השמאל ו''מנהיגנו'' לא היו צריכים עזרה.
    ''מצחיק''; נושאת המטוסים המחומשת עד לראש שנקראת ישראל, חושבים שהיא פלנטה ויש יבשות לתת...

    • מה אתה רוצה בדיוק? (ל''ת)

      קשה הבנה, 17/12/05 17:50

  • 1.

    למה לא לשלוח לתושבי עזה SMS ???

    במקום כרוזים, 17/12/05 14:32

    ניתן לשלוח לפלשתינים SMS המכילים דיסאינפורמציה או מידע על השחיתות ברשות הפלשתינית ועל אישים מסויימים נגועים בשחיתות כולל פרטים.
    יש עוד הרבה אפשרויות

    • הרחקת לכת

      גכנ, 17/12/05 16:36

      מאיפה להם פלאפונים..? חשבמל הם לא ישיגו לעצמם אז פלאפונים יהיו להם?

      • דווקא יש אצלם הרבה טלפונים סלולריים

        עמיר, 17/12/05 18:09

        לידיעתך,
        יש להם יותר טלפונים סלולריים מטלפונים קווים

    • רעיון ענק!

      ישראלי 1, 17/12/05 18:42

      אני מעביר לידיעת כמה אנשים שיכולים להשתמש בזה.