• 48.

    שמע, הפגנת כאן רמה גבוהה. (ל''ת)

    שלומי, 08/10/07 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל כך מלך

    כפיר, 02/10/07 21:57

    בחיים שלי לא קראתי כתבה שלמה באתר אינטרנט.. באמת שאני כל כך מעריך את הבן הזה.. הוא באמת אחד האנשים היותר מעניינים בחיים כיום בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הדת היא אופיום להמונים? ומריחואנה היא אופיום לנרקומנים. (ל''ת)

      הרבנית צילה, 14/12/08 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    good job gill

    ofir, 19/02/07 10:32

    u r good
    i am having fun watching yr show and listen how u bring yr ideas in a funny way BUT cross yr messg.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מחטיא את הרבים

    דני, 05/02/07 13:36

    מה זה משנה גיל בתורה אתה ניקרא מחטיא את הרבים והעונש הוא רב מאוד חבל עלייך גיל חזור בתשובה אמיתית ועזוב שטויות

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אדם חכם מאד כן ירבו כמותו! (ל''ת)

    תמרה, 04/02/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ל41...

    מזהמשנה?, 25/11/06 18:03

    תגידי..אם זה לא מעניין אותך..למה קראת את זה??

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בן פורת יוסף - תעלה ותצליח (ל''ת)

    עודד, 23/01/06 02:24

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מחלל השם בפרהסיא

    נריה, 28/12/05 19:50

    לא מענין אותי מה הוא חושב על מה.
    כל ההתנהגות שלו והתבטאויותיו משקפות שחצנות וזלזול בקדשי ישראל.
    מצווה לסגור את הטלויזיה או לסלק אותו מהמסך!!!

    הגב לתגובה זו

    • קודשי ישראל זה לא טקס הסוטה הפרימיטיבי שחז''ל הצועדים עם הזמן ביטלו, (ל''ת)

      וגם לא הזבל שבראשך, 12/02/10 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש הגיון בשגעון

    זבולון, 21/12/05 09:12

    גיל קופטש תמיד נראה לי תמהוני, אבל הוא מדבר דברי טעם

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לגיל - האם עדיין אתם מריצים את ''המשתה''? (ל''ת)

    ירושלמית, 18/12/05 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אחלה אייסקייפיסט!

    נאור ב.ס, 18/12/05 11:57

    הנחתי שלאור האסוציאציות הקימות קופטש ישתלח במספר נושאים , אולם הוא יצא חזק וטוב . ונראה כי האיש הוא איש אשכולות שבקיא בנושאים רבים . אחלה אסקייפיזם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קוראת אותך בלונדון

    Sari, 18/12/05 10:32

    I like u

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קופטש הוא מוטציה דתית מופרעת (ל''ת)

    ושטחית נורא, 17/12/05 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני אחרי שני באנגים מרגיש כמו אלהים

    סטלאן דתי, 17/12/05 20:26

    אני מה זה מבין כזה את גיל ואת האמונה שלו כאילו יש אלהים.אנחנו בישיבה אחרי צינגלה אחת מרגישים כמו בני מלך,אחרי באנג אחד כמו מלכים ואחרי שני באנגים כמו אלהים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הדת היא סם גרוע ועישון גראס משפר

    אופיום להמונים, 17/12/05 20:17

    יש לנו כאן סטלאן כפול אחד שסם הדת סימא את עיניו ובנוסף הוא משתמש בסמים כך התבשרנו ע''י המשטרה אז גיל תמשיך להשתמש בסמים זה יחזק אותך בדרכך הדתית.זה עוזר להיות מנותקים מהמציאות תראה מה הדת עשתה לחרדים הטפילים ותוכל להבחין בתהליך הלא רציונלי בו הם נימצאים.

    הגב לתגובה זו

    • אופיום יקר

      מישהי, 13/01/09 20:04

      אין לך שמץ של מושג בכלל מה זה יהדות, אתה סתם אוכל את הסרטים שמאכילים אותך, אולי כדאי קודם לברר לפני שאתה משתלח, תתפלא שזה ממש לא אפל, פרימיטיבי ומאיים כמו שאתה חושב, והם ממש לא טפילים. הייתי בצד שלך ושנאתי כל דבר שקשור לדת ולחרדים וכשיצאתי מהבועה שלי ראיתי שאני בעצם בורה גמורה בכל נושא היהדות, ואני נמצאת התהליך לא רציונלי. הלוואי ועוד יהודים היו משתחררים מהשנאה העיוורת הזאת כמו גיל למרות שאני ממש לא מסכימה עם מה כל מה שהוא אומר.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הגולם החרדי קם על יוצרו

    צדוק תנעמי, 17/12/05 19:56

    עם קום המדינה גידלנו מפלצת קטנה אשר היא גדלה משנה לשנה ואותה מפלצת זוללת את משאבי המדינה בדרך של עושק,סחיטה מרמה ואיומים.גיל לא יכול לראות מרוב העשן של הגארס את האמת לאשורה ולכן הוא לא מבין את גודל הסכנה.זה ברור שאם לא נעצור את הגולם הוא יקום ויכחיד את מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מה! אתה מראש העין? ואני הבנתי שעוד לא (ל''ת)

      למדתם לכתוב...., 18/12/05 02:43

      הגב לתגובה זו

    • טוב גראס אחד בעציץ- מקילו גת (ל''ת)

      בפה מעלה גרה..., 18/12/05 11:44

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר?

      מישהי, 13/01/09 20:09

      אם לא ידעת אז אבי הציונות שלך וחוזה המדינה רצה שכולנו נתנצר, וכל חבריו ושאר אבות הציונות ניסו כל הזמן להכחיד את החרדים שהיו חלק ניכר מהעם. לא גידלת שום מפלצת, החרדים הם היו רוב הישוב פה עוד לפני הרעיון הציוני והיו רוב רובם של העליות, הם לא מפריעים לך, אולי אם תשמע פחות למה שמקשקשים לך ותתחיל לבדוק עובדות בעצמך תהיה לך הפתעה גדולה

      הגב לתגובה זו

      • כאב לאיש על עמו ואצה לגאלו, ומכיוון שלא היה מאמין הביא פתרון פרקטי (ל''ת)

        ומופרע. אבל הכוונה טובה, הרב רינס תמך באוגנדה, 12/02/10 21:32

        הגב לתגובה זו

      • נו... והרב רינס תמך בתכנית אוגנדה וניתן להבין גם אותו (ל''ת)

        מלעיזים לא חסרים, 12/02/10 21:33

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    גם אתה רפורמי, מה אתה מלעיז

    רפורמית, 16/12/05 15:45

    לקבוע כשרות על פי הגדרותיך אתה, להאמין בשוויון וגם בתורת ישראל, לחשוב שהאבולוציה מסתדרת עם הבריאה.

    הגב לתגובה זו

    • פעם לא הייתה תעשיית הכשרות,אלא רק שחיטה כשרה וסלקציה עצמית של המזון. (ל''ת)

      סבי הדתי אכל עם מוסלמים רק לא בשר, 12/02/10 21:38

      הגב לתגובה זו

    • לדעתך הילידים באוסטרליה שקפאו בהיתפתחות, יותר מפותחים מאיתנו? (ל''ת)

      פחדני האמת=חרדים,פרימיטיבים,וקטני אמונה בכח התורה, 12/02/10 21:41

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    סוף סוף אומן חכם

    מיכאל, 16/12/05 15:03

    רואים שהוא עשה מעט שיעורי בית. למד, חקר, איזן ותיקן. נחמד לדעת כי עוד לא אבדה תקוותנו.... חחח

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קול מחאה

    דוד, 16/12/05 13:43

    קראתי את דבריך ולא יכולתי לסבול את מילות הלעג ה''דקות והבריטיות'' שלך על מאור ישראל הגאון רבי עובדיה יוסף.

    אם היה בשאר דבריך ניחוח של אמת -
    הרי שהפך הוא לריח בואש.

    לכן אני מוחה, שהרי כך אני מרגיש וחייב לעשות על דברי הזלזול שלך.



    הגב לתגובה זו

    • תגיד תודה שהוא לא דיבר על סיגנון הגידוף הפרימיטיבי ברמת השוק (ל''ת)

      הוא עשה חסד עם עטרת ראשינו המקלל, 12/02/10 21:45

      הגב לתגובה זו

    • רציתי להזמין בסין איזה 1000 בובות עובדיה עם שימלה שמקללות שלל קללות,

      שלל קללות עובדיה, 12/02/10 21:50

      שבעלות הפאה ישרפו בגיהנום
      שברק מנוות כעיזה עיוורת
      שהקב''ה יתן לשרון איזה לטמה
      שיובדו יוסי שריד טומי לפיד שולמית אלוני ואחרים.
      שתיגדע ידו של שופט העליון (הדתי) שהירשיע את בניזרי (הפושע)
      שמי שיצביע ש''ס ירש גן עדן, ומי שנגדה גיהנום.
      ואפשר גם לחזות קללות חדשות ולתכנתם

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הערות ענייניות

    המעגל, 15/12/05 23:19

    1. למה אתה משבח את טומי לפיד על החד צדדיות שלו, ואילו את הציונות הדתית אתה קוטל על אותה נקודה?
    2. אורי אורבך אכן מתנחל, אך בירושלים. בדיוק כמו שאתה מתנחל פנאט בת''א.
    3. ההגדרות לחרדים ולרפורמים גדולות, אלא שלחרדים ההגדרה מבטאת השקפת עולם ממעמיקה (שאפשר לחלוק עליה), ואילו ההגדרה לרפורמים מבטאת השקפת עולם רדודה.
    4. בגמרא - פישלת בענק. לחידוד המוח? הלא שם טמונים כל אוצרות היהודות. אחי, קצת פחות תניא, קצת יותר גמרא. הדבר האמיתי.
    תזכה למצוות!

    הגב לתגובה זו

    • רפורמים לא מיתבוללים? הראה לי דור שלישי רפורמי!!! (ל''ת)

      לקיתה בנתונים, 12/02/10 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    קופטש איפה קנית ת'כובע? (ל''ת)

    דודלי, 15/12/05 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הגדרה נפלאה לחרדים!

    דתי לאומי, 15/12/05 17:48

    החרדים תמיד יהיו שם להזכיר לנו מאיפה באנו, ולשמור על שלמות מסורת-ישראל.
    אם כי בדרכם שלהם הם לעולם לא יוכלו להוביל ולהנהיג מהלכים באומה.

    גדלתי כחרדי ושיניתי את דרכי בגלל ההבנה שלא ניתן לצפות לתיקונים מבלי להיות שותף ביצירה (ומדינת ישראל זה חתיכת יצירה, עם כל הבעייתיות שבה).
    אבל אני נזהר לא להצטרף ללהקת המשמיצים, שכן גם לחרדים יש תפקיד חשוב מאוד בחיי האומה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ההגדרה הקולעת ביותר לרפורמים (ל''ת)

    מורי אל כניס, 15/12/05 14:42

    הגב לתגובה זו

    • רק תיקון קטן: בדורות הנוכחיים (ל''ת)

      דתי-לאומי, 15/12/05 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בשבילי אתה אחלה יהודי

    יהודי, 15/12/05 10:18

    אהבתי את התשובות שלך המון הומר שמחה ואהבה..... מי רוצה להיות יהודי..... בשבילי אתה יהודי, אחלה יהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הדת אופיום להמונים

    הדתי הסטלן, 15/12/05 10:02

    גיל מסתבר משתמש בסמים ולכן לא פלא שהוא רואה את היהדות באור חיובי ולא מצליח להבין את הסכנה שיש לעתיד המדינה כתוצאה ממסוממים דתיים כי הדת היא אופיום להמונים.תודה לגיל המסומם על הבאנגים שהוא מספק לחברה בישיבה.

    הגב לתגובה זו

    • לשון הרע! (ל''ת)

      דבר נורא!!!, 15/12/05 11:24

      הגב לתגובה זו

    • קח לך סמים! (שמות ל' ל''ד)

      ר' יהושע דסכנין, 17/12/05 18:20

      כך אומר רבש''ע עצמו למשה רבנו.
      מי אנו כי נלין?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מותק מותק!!! (ל''ת)

    שירה, 15/12/05 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    קורס חדש בישיבת ''אש ההונאה''

    הבאבה תרמית, 14/12/05 22:28

    קורס חדש ניפתח ללחשים,הכנת קסמים,רקיחת כשפים וכתיבת קמיעות.הפרנסה מובטחת מאחר ומלאה הארץ פתאים ונבערים חובשי כיפות אשר יסכינו לקנות כל מוצר בהשגחת האיממים.כמן כן אנחנו מוכרים חלקות בגן עדן עם מספר גוש וחלקה ותעודה נוטריונית המבטיחה כי המקום שמור לכם.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד שכחתי..

      הבבא תרמית י-ם, 14/12/05 22:57

      פתחתי קורס למודעות עצמית שבנוי על תיאוריה אקספודנציאלית, אנטי-שמית משהו. בה אני גובה המון כסף מחילונים מבולבלים ואומללים,
      הם נותנים מכות לכריות. צועקים ומשתוללים, ומשחררים מתת המודע הדיפרנציאלי את הקונסומציה הפסאודו- פסיכו אנליטית, בקרוב מדונה תגיע לסדרת הרצאות בקבלה מתקדמת, התאכזבתי מדר' ברג ששדד אותי ואת חברי,
      יש לי גם מועדון לחילופי זוגות, ים של כסף, את המכון לווי סגרתי בנתיים כי לא נותנים לי הרשעים הללו לסחור בנשים, את הכסף שאני מרוויח אני משקיע בילד. הפודל והתוכי שאני מגדל, לאחרונה יש לי קשיים לממן מספרה לפודל, אבל כשאני רואה את כל הרעבים במדינה אני יודע שאסור לי לקטר , אגב מישהו יודע לאן אשתי ברחה כבר שבוע, מאז שהצטרפה לחוג אסט?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הצביעו לחרדים

    הטאליבן החרדי, 14/12/05 22:18

    אנחנו החרדים רוצים להחזיר אותכם לתקופת המשנה,לתקופת זוהר של סנהדרין,מדינת הלכה,מדינה של עגלות וחמורים,אחלה של מדינה.בארסנל שלנו למתנגדים יש לפי בחירה.......חנק,סקילה או שריפה.אז ''מי לטאליבן אלי''.

    הגב לתגובה זו

    • מתפללים

      אנו החרדים, 15/12/05 06:54

      שמה שאמרת אכן ימומש , ובקרוב במהרה ממש סנהדרין! שגם עם כופר כמוך יגמור חשבון!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל21 אנו החרדים

        המרן מוטי שרעבי, 15/12/05 22:25

        התגובה של הדתי לא מפתיעה אותי המודל של השלטת האיסלם הקיצוני ע''י הטאליבן היא מקור קינאה לחרדים הרוצים להשליט כאן גם באלימות מדינת הלכה שבינה לבין מדינת חומיינים אין הרבה הבדל.במדינת ההלכה יש עונשי סקילה,חנק ושריפה.תודה על האיום.

        הגב לתגובה זו

        • לשרעבי הקשקשן

          סתם יהודי, 16/12/05 02:24

          חוץ מהמנטרות החוזרות ונשנות ומזמן
          כבר משעממות,...טאליבן...חומייני...
          יש לך לשם שנוי איזה משפט חכם פעם ?.או שתמשיך עם המנטרה הקבועה?אם כן חתום על הוראת קבע בנושא יותר פשוט לא?

          הגב לתגובה זו

        • ועוד שכחתי...

          מר''ן שרעבי נ''י, 16/12/05 04:44

          אני נגד מדינת הלכה! שיהיה ברור!
          אני בעד הפיכת המדינה לסדום ועמורה, אני יהודי מומר שהתנצר מזמן, ושונא יהודים ומוסלמים. צודקת הנצרות .... בטענותיה על אפית מצות בדם תינוקות נוצריים!
          אני חייב להפסיק כאן ...דופקים בדלת ,נראה לי שאלו שוב האחיות
          מהמוסד...רגע מה זה פה ?אשפוז בכפיה? help!!!!! יהודים רחמנים...

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    מופתע לטובה-הייתי בטוח עד עכשיו שהאיש אתאיסט התבדיתי

    רגב, 14/12/05 18:40

    מתברר שהאיש די מאמין (לפחות לגבי שאר החילונים הוא מחשב מאמין)

    הגב לתגובה זו

    • בדקת שהוא נימול?

      שוחט ומדלל, 14/12/05 23:21

      אתה עלול להיות מופתע לרעה....

      הגב לתגובה זו

      • אם תקרא טוב ולא תזלזל תדע שהוא

        בילי, 15/12/05 01:54

        כהן
        אז מן הסתם, הוא גם נימול

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    קופטש אותיות קטשופ (ל''ת)

    בבא בובה, 14/12/05 18:36

    הגב לתגובה זו

    • מעולה! צחקתי!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מיונז, 17/12/05 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תודה לך, בני. (ל''ת)

    חזוס, 14/12/05 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קופטש!!! תעשה לי ילד!!!!

    אסתי, 14/12/05 17:21

    הקול שלך הורג אותי!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אלוהים ודתות המצאה גרועה של בני האדם

    המרן שרעבי נ''י, 14/12/05 17:04

    מאחר ובני האדם לא מושלמים אזי ברור שהם לא יכולים ליצור מושלם ולכן המצאת האלהים כי כתוב בספר כראשית למי שלא זוכר ''בראשית ברא האדם את האלהים'',היא טעונה שיפור ואינה מושלמת .כנ''ל הדתות שהן פרי יצירת מוח האדם והגותו ולכן אינה מושלמת ואפשר לומר אפילו מתועבת בגלל השנאה,האלימות,הבדלנות וכו אז ''מי להמצאת האדם יבוא אלי'.

    הגב לתגובה זו

    • שרעבי איך אתה מצליח כל פעם (ל''ת)

      להשתחרר משם???, 14/12/05 17:24

      הגב לתגובה זו

      • רבתי עם האחות..

        המר''ן שרעבי נ''י, 14/12/05 19:01

        הייתי קשור למיטה , ורצו לתת לי זריקות.. לא רוצים להאמין שאני המר''ן
        שרעבי נ''י הוא המשיח המיועד,,,,
        גם התרופות שלהם מגעילות.. אז קרעתי את החבלים ,דחפתי שתי אחיות לרצפה ..והנה אני כאן, הפסדתי משהו בנתיים?

        הגב לתגובה זו

        • זה נכון שאין הוכחה שיש אלהים.....

          החרדי מ.ב.י, 14/12/05 21:26

          כי אני האלהים בעצמו ובתור אלהים יש לי כתובת ואפשר למצוא אותי בישיבות החרדיות שם אני מאושפז על חשבון הציבור החילוני העובד.

          הגב לתגובה זו

          • מאיזה מוסד אתה ברחת? ממש (ל''ת)

            סכנה מה שקורה!, 14/12/05 21:51

            הגב לתגובה זו

          • ועוד שכחתי..

            החרדדי מב.י, 14/12/05 22:15

            בישיבה בה אני מאושפז מנסים לשכנע אותי שה' הוא אחד ונמצא בכל,
            ב''ה אני מתחזק, לומד קצת החברה פה נהדרים ממש, לא יודע מה זה אלימות זריקות ,תרופות סמים, אלימות, ניבול פה., גזל, תועבה,
            חילופי זוגות, ורדיפת ממון, הציבור החילוני נהנה ממופעי תועבה ,שהחברה שלי פה מהישיבה ממנים. הם חיים משכר מינימום שממש גורם לי להעריצם, מכרתי את הב.מ.ו ערסים שלי .קניתי כמה ספרי קודש ,וב''ה מתחזק ,מקווה להשתחרר מתרופות בקרוב, ב''ה גליתי שסם הטוב ביותר הנו התורה הקדושה. אשריכם ישראל!

            הגב לתגובה זו

          • תודה

            רועי, 15/12/05 04:57

            בשמם של כל תלמידי החכמים נערי הישיבות ילדי החדרים ותינוקות של בית רבן

            תודה לך שבזכות עבודתך אנו חיים ובכך אנו שומרים על תורתנו הקדושה ובעזרתה יש חיים בעולם ולך עבודה

            תתעוררולך תלמד כנגד מה שאת מטיף נגדו הכול סובב סביב יד תומכת יד

            אז למרות טענותייך שמזמן כבר לא נכונות

            תודה

            הגב לתגובה זו

    • רק משורר יכול לתאר את כסילותך

      שושו, 14/12/05 17:35

      התגעגענו לאינפנטיליות המלוטשת שלך. היכן נעלמת לנו פתאום? ככה עושים? לא יפה!

      הגב לתגובה זו

    • ליכלכתה! הזוהר מסביר ''בראשית ברא (האין הבילתי ידוע) את האלוקים (המוכר) (ל''ת)

      ה''אין'' שהוא המצוי היחידי ברא, לא האדם, 12/02/10 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אהבתי את ההגדרה ל''חרדים'' (ל''ת)

    ל., 14/12/05 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגידו מה שתגידו,אותי הוא מצחיק

    מותר להיות יהוד, 14/12/05 15:08

    זה, מה קרה?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לו גישה חיובית

    גלעד, 14/12/05 15:06

    והוא מפרגן , אהבתי לקרוא

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חתיכת כלומניק וליצן חצר (ל''ת)

    0 בריבוע, 14/12/05 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קצת צורם

    יגאל, 14/12/05 13:29

    לקרוא הגדרה של תפילין כ''מכשיר המשמש למשיכת אור אל העין השלישית. התפילין משמשות לחיזוק קצב הלב והתודעה''.
    פרופ' ליבוביץ ודאי מתהפך בקברו למשמע הגדרות כאלה.
    התפילין קודם כל מצוה שצריך לקיים. לא כי יוצא לנו מזה משהו, ולא כי זה מכשיר למשהו, פשוט כך אנו מצווים.
    בזה זה מתחיל, ןלדעתי במידה רבה גם בזה זה נגמר- מצווים ועושים. לא צריך לחפש מה זה נותן לנו.

    אותו דבר לגבי הגמרא- אולי היא מחדדת את המוח, אבל אני מניח שיש עוד כמה טקסטים שיכולים לעשות את זה. החשיבות הגדולה של הגמרא היא היותה הטקסט המשפטי הבסיסי של היהדות, שעליו נסמכת כל ההלכה היהודית, ובמידה רבה גם ההגות היהודית לגווניה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה לגמרי. (ל''ת)

      אילנית, 14/12/05 17:47

      הגב לתגובה זו

    • קצת קלילות והומור לא הזיקו לאיש (ל''ת)

      כבד, 14/12/05 18:59

      הגב לתגובה זו

      • מה זה קשור לקלילות והומור?

        יגאל, 15/12/05 14:46

        קופאץ' הציג גישה שאני מבין ומכבד, אבל לי היא צורמת, ולדעתי היא בעייתית מבחינה דתית.

        הגב לתגובה זו

        • אם תעמיק תגלה שהוא קרוב יותר להבנת חז''ל מכל הפנאטים היום. (ל''ת)

          כולה תעמיק קצת(אבל בלי הסברי הפנאטים), 12/02/10 22:15

          הגב לתגובה זו

    • יגאל, אם כך אז תיקשור עגבניה למצח, ותיתפלל מספר טלפונים. (ל''ת)

      כלהיהדות לדורותיה ניסתה לתתמשמעות למיצוות,מה פסול?, 12/02/10 22:12

      הגב לתגובה זו

    • נו?ליבוביץ גם אמר בהומור שיש כאלו שטוענים שכל התורה זה צירוף של שמות (ל''ת)

      קודש, אז מה הטעם לנסות להבינה?, 12/02/10 22:13

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    גזען, שוביניסט ומסטול

    אורלי, 14/12/05 12:12

    אוי אוי אוי, מאיפה להתחיל? נו טוב, נלך לפי הסדר:
    1. ''חילונים הם קבוצת אנשים מבולבלים''? כנראה שכשאתה מפקיד את המחשבה העצמאית שלך בידי רבי מסטול, אנשים חופשיים בדעתם נראים לך מבולבלים.
    2. עובדיה יוסף לא ''משלב הומור'' בדרשות שלו, אלא משתלח בקבוצות שלמות באופן גזעני ומחפיר. זה לא אותו הדבר, אתה יודע.
    3. הרפורמים הם מתבוללים? כאן אתה מפגין כבר בורות של ממש. הרי כל הרעיון הרפורמי נועד להתאים את היהדות לזמנים המשתנים כדי שהיא לא תיכחד כדת מאובנת וארכאית.
    4. אני שמחה לשמוע שלפי הלובאביצ'ר אין דבר כזה יהודי חילוני. מדובר באותם לובאביצ'רים שמאמינים שהרבי שלהם בעצם חי וגם לא מאמינים שההתנתקות באמת התרחשה?
    5. לאור כל הנ''ל, אין זה מפתיע שמר קופטש סבור ש''אשה אמיתית לא צריכה להיות פמיניסטית כי היא יודעת שהיא שולטת בעולם''. מה זה שולטת, מולכת!! עם שכר הגבוה בכ-40 אחוז משכרם של הגברים, עם האלימות שהיא מפעילה באופן יומיומי נגד הגברים, עם השליטה הבלעדית שלהן על כל מוקדי הכוח בצבא, בכנסת ובממשלה. כן כן, כנראה שהנשים שולטות בעולם, רק שטרם סיפרו לנו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • 5 תשובות כנות

      נעם, 14/12/05 13:43

      1. גיל מעולם לא הפקיד את דעתו בידי ''רב מסטול''. אני מכיר באופן אישי את הרב גפני, הוא אינו נוגע בחומרים פסיכואקטיביים (הוא פשוט מסטול טבעי), והוא תמיד מעודד חשיבה עצמאית ואינדיבידואליזם רדיקלי. החילונים, לעומת זאת, חיים באשליה שהם חופשיים בדעתם, אך הם עבדי עבדים להרגלי מחשבתם והרהורי ליבם (שאלת את עצמך פעם אם את באמת שולטת במחשבות שלך?), מה שכל תורה רוחנית, וכמובן היהדות, מנסה לנקות (אני אומר זאת בתור חילוני לשעבר)
      2. עובדיה יוסף תמיד מתחיל את שיעוריו בבדיחה, ואם באמת היית מקשיבה לשיעוריו, ולא רק לזוטות המתפרסמות בתקשורת (נו שויין, לפעמים הפה שלו גם פולט שטויות, אף אחד לא מושלם), היית מגלה זאת בעצמך.
      3.אחוז ההתבוללות בקרב הרפורמים הוא עצום. היהדות הרפורמית (בעיקר בארה''ב) נוהגת לטשטש את הייחוד שיש ביהדות, ואת חיובי התורה (בשנים האחרונות חלה חזרה של הרפורמים אל חיק ההלכה), מה שגורם לכך שדור ההמשך זונח את היהדות (עובדה סטטיסטית).
      4. אם לפרש את טענתו של הלובביצ'ר, עניין הקדושה קיים בנפש כל יהודי (ואני מוסיף שהיא קיימת בקרב כל ברוא בצלם), לכן החילוני הוא כזה שעדיין אינו מודע לה (הייתי אומר שחלק גדול גם מהמגזר הדתי לא ממש מודע לכך, הם פשוט עבדי השולחן הערוך), וחסידיו המשיחיים של הרבי הם פלג קטן, שהרוב החב''די מוקיע מתוכו.
      5. צודק גיל קופטש שאומר שאישה אמיתית אינה צריכה להיות פמיניסטית. פמיניסטיות (שהלובביצ'ר ראה במרד שלהם דבר נפלא לכן מלמדים בחב''ד כיום פנימיות התורה גם לנשים) בעיקרן הן נשים שרוצות להיות גברים, וניכר זאת במה שכתבת. אישה אמיתית יודעת שהכוח שטמון בה יכולה לעורר בעולם שינויים ותמורות גדולות הרבה יותר מאשר אם תהיה ראש ממשלה או רמטכ''ל. הרב פרומן אמר בזמנו שההבדל בין אישה לגבר שקול להבדל בין אדם לקוף (בהתאמה), כך שנשים הרוצות להיכנס לנעליים של גברים זו נסיגה אבולוציונית, אך בעולם שברא הקב''ה, כל ירידה היא לצורך עלייה.

      הגב לתגובה זו

      • חילונים מבולבלים

        דרומי, 14/12/05 16:04

        להגיד שהחילונים מבולבלים זה מופרך. יש כל כך הרבה סוגים של חילונים, כל כך הרבה דעות בקרבם. חלקנו מבולבלים, חלקנו לא.

        ולגבי הפמיניזם - תלמד מה זה פמיניזם, אח''כ תחזור אלינו.

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא

          kl, 19/09/07 22:59

          התכוון לומר שהחילונים נתקעים בקירות, מטומטם!!!
          לא בילבול מהסוג הזה גאון!!

          הגב לתגובה זו

    • תתאמצי להבא מעט יותר

      מאיר, 14/12/05 14:47

      1. חילונים בהחלט מבולבלים. הם אלופים בלתפור תפיסות מחשבתיות בהתאם לצרכים והחילוני של היום בכלל לא נראה כמונחה לפי קו מחשבתי כל שהוא. בדת ה''כל אחד והאמת שלו'' חשבת שיווצר משהו השונה מבלבול ואנדרלמוסיה?

      הרב מחליט עבורו כמו שקריריסט עלוב כמופז ודומיו מחליטים מתי לשלוח ישראלים אל מותם. פאר החשיבה העצמאית ללא ספק.

      2. העתונות הישראלית התמחתה להשתלח בקבוצות שלמות, ביחוד בזו החרדית, באופן הרבה יותר גזעני ומחפיר. ככל שכלי התקשורת רואה עצמו ''נאור'' יותר כך גזענותו ושנאתו כלפי הצבור הדתי חרדי עולה בהתאם. הביטי היטב במראה לפני שאת מקשקשת.

      3. לרפורמים אין דור שלישי ורביעי. הרעיון הרפורמי אינו מעניין כאשר כל סקר סטטיסטי מראה שהסיכוי של נכד רפורמי להתחתן עם יהודיה ולהשאר במסגרת יהודית שואף לאפס. ההתבוללות משתוללת אצלם כמו גם נישואי תערובת להבדיל מקבוצות חרדיות כמו סאטמר חב''ד וכו בארה''ב שם בקושי מכירים תופעות כאלה. שומרי הגחלת האמיתיים לא נכחדים אבל רבים הם המכינים לכם ארונות קבורה המוניים.

      4. איני יודע אם קיים יהודי חילוני. אין נוצרי חילוני ואין מוסלמי חילוני כך שאין סיבה שיהיה יהודי חילוני כאשר שני המושגים סותרים באופן מוחלט האחד את השני. הפרשנות הציונית כמו זו הרפורמית למושג יהודי הנה המצאת מושג חדש ומן הראוי שהיו מתאמצים למצוא לו שם חדש.

      5. על האושר והשלווה שהפמניזם הביא לעולם שמענו כבר רבות...

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי! רק שכחת דבר אחד...

      אודי, 14/12/05 21:32

      שהוא קורא לכל אחד ''יהודי''- יהודי טוב, יהודי חכם, וכו'. מה העניין? לא יהודים הם לא בני אדם?!

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד. תגובה לענין. (ל''ת)

      אבי, 14/12/08 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    גפני - חסיד? טעות מביכה

    יענקלה, 14/12/05 12:04

    הרב גפני אינו רבי חסידי, המתראיין והמשכתב לוקים בחוסר ידע משווע.

    רבי חסידי, הינו מנהיג רוחני נערץ על קבוצת יהודים שבחרו לעצמם את דרך תנועת החסידות,
    הרב משה גפני הינו יהודי חרדי המשתייך לפלג הליטאי ביהדות החרדית, המתנגד באופן אקטיבי לכל דבר שריח החסידות נודף ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא התכוון למרדכי גפני, לא משה

      רב שמערל, 14/12/05 13:02

      הרבי הטלוויזיוני ההוא בעל המבטא האמריקני שכותב טור פרשת שבוע ב-YNET במקום בורג.

      הגב לתגובה זו

      • על מי אתה עובד עם שמות דתיים לכאורה תודה שאתה חילוני יאליצן (ל''ת)

        רגב, 15/12/05 19:58

        הגב לתגובה זו

    • הרב מרדכי גפני

      חסידי, 14/12/05 13:14

      ולא ח''כ משה גפני

      הגב לתגובה זו

    • אכן טעות מביכה

      יגאל, 14/12/05 13:20

      רק שלך, ידידי.

      קופאץ' מדבר על הרב מרדכי גפני, שהוא איש מאוד מעניין, ולא על הרב משה גפני מאגודת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • הרב ח''כ משה גפני - מדגל התורה

        מקסימום-, 14/12/05 15:45

        המאוחדת

        הגב לתגובה זו

    • אתה הוא זה הלוקה בחוסר ידע

      אסופית, 14/12/05 14:06

      אבל לא משווע, כי הידע הזה אינו נצרך:
      הוא לא התכוון לרב משה גפני, אלא למרדכי גפני, אישיות תמוהה והזויה. יש המכנים אישיות זו בשם ''רב''.

      הגב לתגובה זו

    • הוא התכוון למרדכי גפני (ל''ת)

      בית, 14/12/05 14:13

      הגב לתגובה זו

    • הוא מתכוון לרב מרדכי גפני...

      יעלי, 14/12/05 14:14

      לפני שאתה בא לכתוש ולקטול מישהו- תבדוק אתה את מקורותיך...

      הגב לתגובה זו

    • הטעות היא שלך

      יעקב, 14/12/05 14:29

      הטעות המביכה היא שלך הוא לא מדבר על גפני הפוליטיקאי אלא על הרב גפני שבא מארה''ב

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תענוג (ל''ת)

    אלי, 14/12/05 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יהודי מאמין

    יניב, 14/12/05 11:59

    כל בכבוד לקופטש מילים כדורבנות לדעתי תלמד עוד קצת תורה ותהיה פחות מבולבל.סה''כ יהודי טוב

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גיל אתה בסדר בבסדר של הבסדר

    הכהן, 14/12/05 11:42

    אתה טוב במיוחד מצחיק שנון
    וגם צנוע ומלא ענווה וזה מאוד יפה
    וחמור מכך יש לך מה לומר ואתה אומר זאת בחן רב נו טוב אז לא מפליא שאני מקנא אך בעזרת השם יתברך או שהאל ייחכים אותי או שימלא אותי ענווה שמאוד חסר אני בה כל טוב עלה והצלח...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חולה עלייך גיל, אבל וואלק גבר

    EzerGezer, 14/12/05 11:41

    הפכת קיצוני משהו. איזה הכללות.. על הרפורמים, על החילונים. אתה מזכיר לי חברים טובים שלי, מוסלמים הדוקים, אשר ריחמו עליי (ברצינות) כי אני יהודי... בחרת בדרך חיים, אתה מאושר?? יופי לך, איני חושב שאתה מבולבל (אולי קצת), לא צריך רחמים ממך. אני בחרתי בדרך חיים אחרת, אני מאושר. איני מרחם עלייך ובטח שלא חושב שאני טוב ממך. אני פשוט חושב שיש לנו זוית הסתכלות שונה על החיים.
    כבד אותי ואכבד אותך. תתחיל בלהפנים את זה, אחרי זה תעבור לחז''ל. רק קח תוכלו לקרב חילונים אל הדת.
    איש איש באמונתו יחייה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. עושה רושם של דעות מבולבלות לגמרי.

      ישוע היהודי, 14/12/08 19:39

      אדם צריך להחליט באיזו דרך הוא בוחר, ואי אפשר לקחת מכל דבר קצת, קצת סמים, קצת תורה, קצת כיפה על הראש, וקצת לדגול בשימוש בסמים ''קלים''. סמים זה סמים,
      ולא משנה אם הם קלים או קשים.

      הגב לתגובה זו

      • למה? הוודקה של חב''ד נותנת ראש יותר טוב? (ל''ת)

        אוי ווי, 12/02/10 22:42

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    קופטש תותח, מה עם חתונה ? (ל''ת)

    ירון, 14/12/05 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גבר? מלך? איזו שפה דלה ורצוצה (ל''ת)

    עמית, 14/12/05 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מעניין ומאתגר, כל הכבוד (ל''ת)

    יהודי, 14/12/05 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''בימים ההם אין מלך בישראל איש

    רגב, 14/12/05 10:06

    הישר בעיניו יעשה'' זהו ההסבר היחידי לתוהו ובוהו בדעותיו של הבחור

    הגב לתגובה זו

    • תהו ובהו

      משכיל, 14/12/05 11:08

      זה האידיאל של המאה בעשרים.

      איש הישר בעיניו יעשה, זוהי דמוקרטיה במיטבה.

      הגב לתגובה זו

      • אתם שניכם התוהו ובבואו (ל''ת)

        בהתגלמותו, 14/12/05 12:06

        הגב לתגובה זו

        • מה בקשר למריחואנה?

          שמואלה, 14/12/08 19:37

          נחמד שאדם מצד אחד חובש כיפה ומצהיר שהוא אוכל כשר, ומצד שני גם משתמש בסמים קלים. ולידיעתך -
          ההמשך של סמים קלים הוא סמים קשים וזה לא בדיוק מתישב לא עם תורת ישראל ולא עם הכיפה או האוכל הכשר. ולא לזה מטיפים בחב''ד......

          הגב לתגובה זו

      • כמו בימי השופטים ממש

        הלל צעירא, 16/12/05 02:18

        איש הישר בעיניו יעשה.

        תקופה נהדרת, שופטים. כל הזמן הארץ שקטה. פעם 40 שנה, פעם 80 - תענוג!

        חתמתי!

        הגב לתגובה זו