• 62.

    ליוסי שריד

    פקק תנועה, 13/12/05 10:06

    צר לי על דברך בתוקף היותך נציג זכיות האזרח .היתה צריך לידאוג להרבה אזרחים במדינה .שהם יהיו פרופסורים .ולא אתה בימקום להיתעסק בזכיות האזרח של כולם .ושל תושבי מדינתך. העדפתם להיתעסק עים בני דודנו . ובזה ניכשלתם כישלון חרוץ .תגיד תודה שהרבה פתיים רצו אחריך בכיון לא נכון. ויתר מידי זמן..אתמול .הופיע פרופסור רובינשטין שהסביר מדוע מרצ נחשלה .הוא טען שחברי המרכז בתוקף היותם חברי מרכז הנימצאים בקבוצה מצוצמצמת מטיבעם הם קיצוניים. יתר מחברי מרץ שיושבים בבית ורואים טלויזיה. תגיד לי אתה האים גיבוב של שטיות אלו הוא נכון? ועוד מי אמר זאת . בושה וחרפה למרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הייתי יכול , הוהו הייתי יכול..

    חיים, 12/12/05 13:16

    הייתי יכול לגדל את ילדי ללא חשש לשלומם אלמלא עשה לנו השמאל מה שעשה...
    ''תמיד נוכל להכנס בהם, אם משהו ישתבש'' אמרו לנו שריד וחבריו...
    ''לעולם לא נסלח להם כשרקדו על הגגות'' אמר היוסי , אך שכח זאת לאחר יומיים...
    שריד ,איך אמר החבר שלכם , הבריון ניסו שחם ?
    ''חרא עליכם !''

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אני יהיר משמע אני קיים (ל''ת)

    יוסף, 11/12/05 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יש צורך להציל את קרית שמונה

    ליכודניק, 10/12/05 19:26

    לצערי קרית שמונה ב10 שנים האחרונות נסוגה
    בגלל עסקנות פוליטית לכן יש צורך לבצע שינוי ולא חשוב מי יגיע העיקר לנטרל את העסקנים העכשויים ולתת כח לאנשים הטובים בעיר להוביל את ההנהגה הבאה

    הגב לתגובה זו

    • יוסי שריד - ראש העיר החדש

      מושיקו, 12/12/05 01:11

      אנא יוסי, חזור לגליל והצל את קרית-שמונה מעצמה. הביצה המקומית כל כך מעופשת שיש הכרח מידי במינהל תקין.

      בעשור האחרון, התפתחה לה בעמק החולה ביצה ממאירה - קוראים לה ''עיריית קרית-שמונה''. חסד עשה אריק שרון עם תושבי האזור, כאשר אסף איליו את ראש העיר המושחת ביותר בתולדותיה.

      חסד נוסף יעשה שר הפנים אריק שרון, אם ימנה את יוסי שריד בראש ועדה קרואה - קדימה לקרת-שמונה !

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ליוסי שריד היקר.

    שמעונה מדימונה, 10/12/05 18:31

    אתה יודע, גם אני תהיתי לאחרונה איך זה שמר שרון שהוא הסמל למלחמה, חוסר סובלנות וכמובן סמל הכיבוש, נהיה לראש ממשלה שמבצע את כל מה שאתה וחבריך לחמו למענם וספגו קיטונות של זילזול מהציבור וכתבתי פה לא מזמן בעניין הזה שהחלום שלי שאתה ואותם אנשים תבצעו את מה שאתם הגיתם (-: ועכשיו אני קוראת את הכתבה הזאת ולפניה קראתי את הכתבה האחרת של דנקנר בעניין התבגרותם של חברי מפלגת קדימה וזה מצחיק אותי לאללה כי אני נזכרת בשיר הזה של שלום חנוך ''הוא לא עוצר באדום'' שנכתב על האיש הזה שרוצה כל כך להיות מבשר הבשורה... וכל מה שהוא יכול להיות בעצם זה חיל הרגלים שמבצע את העבודה שאנשי הפיקוד העליון ציוו עליו לעשות ואנשי הפיקוד העליון במקרה הזה זה אתם, אנשי הרוח של המדינה שלנו... הדברים היחידים שהאדם הזה הגה היו מלחמת לבנון והעצמת הכיבוש ע''י התנחלות וכאדם רוחני אני חושבת שזו אינה מקריות שהוא מבצע היום את הדברים שאתם הגיתם. איך שאני רואה את זה בין אם שרון יבצע את השלום ובין עם פרץ יבצע, אתה ודומיך אחראים לשלום ולסיום הכיבוש כי אם אתם לא הייתם כל זה לא היה מתממש, אני חושבת שאתה יכול לשבת על הכורסא שלך בבית ולהתרווח ולהביא אותה בחיוך ענק ולהגיד לעצמך שהצלחת בדרכך! הבשורה שנשאתם סוף סוף נכנסת לתודעה הלאומית ואתה ושולמית אלוני ורבין ופרס ועוד רבים אחרים שהלכו אתכם הם אלה שאחראים להבנות של היום, בלעדיכם זה לא היה קורה. אתם הרוח וביננו מה זה משנה מי מבצע.. שרון יודע עמוק עמוק בליבו, מי אחראי לכל זה. ואפשר לפרגן לו על כך שהוא הבין משהו סוף סוף והוא הולך עם זה...
    שיהיה לך שבוע טוב ותדע לך שבשש בש אני לוקחת אותך ובגדול!
    באהבה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני מוכנה להכין לו מרק פטריות.

    יולנדה, 10/12/05 18:15

    ושיבוא בלי אשתו.
    אנחנו כבר נצלצל למיון כשנצטרך...

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שריד הצדיק רצה מילגה ממשלתית

    נועה בת יוסף, 10/12/05 17:58

    לפני שנסע לניו-יורק ללמוד, ניסה שריד להשיג מילגה ממשלתית. ראו בביוגרפיה על יעקב הרצוג ''צפנת פענח'' מאת מיכאל בר-זהר.

    הגב לתגובה זו

    • ובכלל, מה הוא למד שם?

      דוקטור נו, 10/12/05 21:10

      לא ראיתי ברזומה של שריד שרכש איזה תואר ממוסד אקדמי בניו-יורק!

      הגב לתגובה זו

      • העיקר שחשב שיכל להיות פרופסור

        יחסי ציבור בע''מ, 10/12/05 23:17

        כנראה שהיה תלמיד לא כל כך מוצלח.

        מה שכן, קשקשן שלא יאמן.

        ועוד אנשים מתרשמים מיחסי הציבור והדיבור מלא החשיבות עצמית.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    אמור לי מי חברך, יוסי!

    צ'סקו, 10/12/05 16:49

    אם דנקנר, משרתם הנרצע של אדונים מושחתים, הוא חברך - מה זה אומר עליך?!

    הגב לתגובה זו

    • סוף-סוף דברים של טעם! (ל''ת)

      איתי אחי יואב, 10/12/05 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    דנקנר-תודה על הכתבה.

    אינו מחונך כלל!, 10/12/05 16:27

    מאז הניתוח שעבר שריד בראשו-נכתבו מספר כתבות עליו.שריד אוהב מאד שכותבים עליו...אך התגובות הרבות הוכיחו שאנשים רבים אינם אוהבים אותו..כנראה שיחסי הציבור שהוא עשה לעצמו היו גרועים. הוא היה זמן קצר מאד שר חינוך ובזמנו בדקו ''הבנת הנקרא'' בכתות ד. 7% בכתות ד- באור יהודה לא הבינו הנקרא!!!!!!!!
    ההיה-שר חינוך מוצלח ????!!!!!
    לא!!!!! הוא היה שר חינוך גרוע.
    שריד עושה יחסי ציבור לעצמו!!!
    מנסה להיות אהוב ומערך.אך הוא שנוא. ואינו מערך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אי פירסום תגובות מוכיח בלוף

    @ בנצי-א @, 10/12/05 14:57

    של תקשורת שמנסה לעשות מזבוב פיל
    שריד מוצר של תקשורת
    וזה מה שגמר עליו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מר''צ פשיסטים

    רוני ערמון, 10/12/05 14:41

    האנרכיזים ינצח !

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יוסי אחי-מנחם בגין אהב אותך!! (ל''ת)

    בית''רי, 10/12/05 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל צבעי הטמבור לא יצבע את שריד

    @ בנצי-א @, 10/12/05 13:30

    שריד דמות שחורה
    נגטיבית
    אנטי יהודית
    מחמוד דרויש אלילו
    ולא הרצל
    לא נולד לשלטון אלא לקוטר של השכונה
    וכך יזכר

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אוי יוסי יוסי

    קובי .פ., 10/12/05 12:46

    אין כמוך יוסי ........
    חבל שאתה פורש ... רק תסביר לי איך הצלחת להתבוסס במדמנת הפוליטיקה ולצאת נקי ?
    וכשר חינוך בישראל היית הטוב ביותר

    נו כנראה שעכשיו רמת החרא בכנסת רק תעלה ....

    המשך חיים מוצלחים לך ..........

    ומהיום יוסי אין לי יותר למי להצביע ....

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    why did u saved his life

    dror, 10/12/05 12:39

    becouse of that many israelis died

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שגעון גדלות בלי מנגנון? גאוני (ל''ת)

    ריטה, 10/12/05 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    התנשאות של שני אשכנזים

    נסים, 10/12/05 10:12

    לעמיר פרץ יש מספיק צרות גם בלי יוסי שריד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדם קטן

      מנתח פסיכולוגי, 10/12/05 13:04

      ונמוך דעה, תיסכוליך נובעים מקינאה ותסביך של דפוק ומקופח מקצועי המטיל דופי באנשים מעדה אחרת רק משום שהם מתבטאים אחרת מלשונך, צר לי עליך איש קטן.

      הגב לתגובה זו

      • אל תגיד התנשאות של אשכנזים

        מזרחי, 10/12/05 16:09

        דבר בשם עצמך בבקשה!! אתה אשם במצב שאתה כנראה נמצא בו. יוסי שריד הוא מח''כ החשובים שנלחמו עבור השוויון שלך בחברה.

        בסה''כ הפסדנו פוליטיקאי הגון וחשוב ביותר.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    אתה פורש צעיר וחבל מאד!

    ניגוד חריף לו, 10/12/05 10:07

    אנו בדמוקרטיה שצריך להגן עליה.
    חילוקי הדיעות שלי עמך חריפים אך שנינו בעד הגנת הדמוקרטיה ולצורך האיזון ושמירתה אני חושב שאתה פורש בגיל צעיר מאד, כ-65 דומני, שזהו גיל שאתה יכול לתרום המון ע''ס נסיונך האדיר: למנוע שחיתות, להאיר עיני ציבור ועוד.
    הבעיה שלך שיש לך חתרן פוליטי בלתי נלאה ששמו יוסי ביילין, שהוא הורס כל חלקה טובה ובעיניי הוא אסון ממש לעם היושב בציון, בהרבה תחומים שטוב לא לפרט פה, שאתה יוסי שריד, בוודאי לא היית עושה דברים כאלה!!!
    אז במקום לפרוש ולהכנע, צא נגדו מול חברי המפלגה כמו שהיה לך אומץ לומר שערפת פגע במפלגה, וזה ידוע שערפת תקע לך סכין בגב, אך קמת, וסלק את ביילין והמשך בדרך, כי איני רואה במצב הפוליטי היום עם הפיגועים, עם משוגע מאיראן, עם צרות מאמריקה ולחצים אדירים ועוד בעיות ענקיות, שהעיקר האנטישמיות, שכדאי שתעזוב בשלב זה את המערכת הפוליטית. אתה עושה טעות איומה וטוב עושה אמנון דנקנר שמביא את סיפורך!!!
    המחלוקת ביני לבינך דומה למחלוקות בתוך המשפחה שלי הרחבה שפעם כמעט הגיעה למכות. זה העם, כזה היה וכזה יישאר אך סבור אני שהנך עושה שגיאה איומה שאתה בכלל פורש.
    זו דעתי של מתנגד פוליטי נחרץ שלך!
    שבת שלום ומבורך!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין מתאים משריד להיות ראש עיר

    קסלס העגלון, 10/12/05 09:04

    רק אדם כיוסי שריד מסוגל למגר את
    שלטון השחיתות שהביא עלינו חיים ברביבאי שחובר עכשיו לאריק שרון בקדימה.

    רק אדם כיוסי שריד יהיו בו את הכוחות להתמודד עם
    כל ההרס , החורבן והגרעון הענק שעשה לנו ברביבאי ובמודע עשה
    ועכשיו כאשר הכל קורס הוא בורח לאריק שרון מבלי שיהיה בן האומץ לקחת טיפת אחריות על כל הרע שהביא על קרית שמונה .



    הגב לתגובה זו

    • יותר נמוך מלהתחזות למישהו

      יופלה כורדים, 10/12/05 18:39

      באינטרנט זה להיות כורדי נמוך עם עווית עצבנית, עבודה מסריחה, שגעון גדלות,
      כלומר להיות אלי סבתי השקרן שעובד קשה בשביל שהאבא הערס של אשתו יהיה מישהו.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    שריד=המוהיקאני האחרון

    חכם מימון, 10/12/05 09:01

    אהבתי , נכון יותר אוהב אני את הגינותו ואת יושרו הפוליטי והציבורי,
    את היותו צנוע וענו, ולראיה סיפור:
    לפני שנים רבות הלכתי לטיול היומי עם כלבי בשכונה בה גרתי , נעצרת לידי מכונית גאסטי הנהג פותח את החלון ושואל איך מגיעים לסימינר, אני מביט בנהג ומתקשה להאמין כי זה יוסי שריד, הרי כל הפוליטיקאים נסעו ונוסעים במכוניות פאר,
    מעטים , מעטים מאד ההגונים כמו שריד בפוליטיקה הישראלית ולא משנה אם תומכים בדרכו או לא,
    היה בריא וחזק והצלח בכל אשר תפנה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    השררה ושריד

    Yayo, 10/12/05 08:42

    לפני שנים ביום קיץ חם
    בימים שבזק סטור עדין לא קיים
    במרכז העיר המבליך
    עומדים כעשור אנשים
    נכים וזקנים לתיקון מכשרים.

    כסערת החמסין מופיע החסין
    לדלפק ישירות שועט בגאון
    חבר כנסת אני, שואג החסין
    לא חשובים הזקנים
    ואין חמלה לנכים.

    מקרה של אמת זה
    לא פורסםם ברבים.
    שררה שניתנה לאותם בודדים
    עקרונות של בית רבן, נשכחים
    גם הוא כאחד הצדיקים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יוסי איש יקר אתה, עלית לנו

    בהרבה קורבנות, 10/12/05 08:16

    ''קורבנות השלום''. אולי כדאי שתקרא את כתבתו של אמנון רובינשטיין על נפילת השמאל כדי להבין כמה פתטי אתה וכמה אנשים כמוך הם שהביאו את השמאל למצב הנואש שבו הוא נמצא היום. ולחשוב שפעם עוד הצבעתי שמאל. אריק העם איתך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שריד רוץ לכנסת

    בלהה, 10/12/05 08:03

    לא בגלל דעותיך הפוליטיות, שהן שונות לחלוטין משלי, אלה בגלל היושר, צורת החשיבה, יכולת הביצוע ועד פעם יושר, יושר ויושר. מצרך שהופך כלכך נדיר בכנסת שלנו. במחשה שניה למה שתלמידי שדרות יפסידו .

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ראיון של אגו פוגש אגו (ל''ת)

    רון, 10/12/05 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מזה התמונה הזותי?

    גרומק, 10/12/05 06:36

    יש לו צרעת או משהו?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נוסטלגיה

    אבי אפרת, 10/12/05 06:21

    יוסי שריד לא יכול היה להיות את כל הדברים האלה שהוא ודנקנר חלמו יחד.
    קודם כל עובדא.
    שנית הוא ומראיינו היו ועדיין עסוקים עד מעל ראשם בעצמם ובעצמם בלבד.
    שלישית, הם לא כל כך דומים למה שהם מתארים. הם מוכשרים, דעתנים, יודעי שפה מופלאים אך בסופו של דבר אנשים די שטחיים שלא לומר רדודים.[הם ,אגב, היו דעתנים לפני ששלי יחימוביץ' נולדה].
    רביעית, שריד נשאר בסופו של דבר עתונאי: הוא אמנם מתרפק על כהונתו הקצרצרה במשרד החינוך שם הוא היה ''לא מהשרים הכי גרועים'', כמו שהוא אוהב להעיד על עצמו אבל בחינוך הוא היה שנה וחצי בערך ועל הבמה הצבורית הוא כבר לפחות ארבעים שנה.
    בסופו של דבר : פטפטן שהגשים את מאוויו. כל הזמן מפוטפט על ידי חבריו הפטפטנים .

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שריד = הערצה של ערפת וכנופיתו

    דוד, 10/12/05 06:08

    לא נשכח ששריד תמך בהבאת ערפת לארץ ובשל כך שני הצדדים ספגו אלפי הרוגים וירדה חזקה ברמת החיים. בכלל ערפת העם הפלשתנאי נעזה עני בצורה חריפה. ומי תמך בהבאת ערפת ועד היום לא מתנצל בטעות: שריד. אני דרך אגב הצבעתי לרבין אבל לפחות אני מצטער על זה ולא כמו שריד מתעקש להגיד שאני חכם בכל מקרה בזה שתמכתי ברבין שהביא את הסכם אוסלו הארור.

    הגב לתגובה זו

    • דוד,יקח לך עוד זמן להתפקח,אך (ל''ת)

      הוא(הזמן)יבוא!, 10/12/05 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שריד - איכות מהולה בשחצנות

    דפנה, 10/12/05 03:22

    אפשר להאשים את יוסי שריד, בשחצנות...

    אבל האיש אומר את מה שאנשים לא רוצים לשמוע: את האמת המרה.
    שריד, דוחף לנו מראה לפנים - ואוי לפרצופנו המכוער...

    הגב לתגובה זו

    • אבחנתך מדוייקת (לעניות דעתי) (ל''ת)

      מיכאל, 10/12/05 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הייתכן כי דנקנר הספיד את עצמו?

    לא בברנז'ה, 10/12/05 02:28

    לכל אורך הכתבה, שכתובה בסגנון ''יוסי ואני'', ניכר כי דנקנר מבכה בעיקר את נעוריו שחמקו יותר מאשר את עלייתו ונפילתו של ''המשורר המהולל'' ש. יוסף

    הגב לתגובה זו

    • ויש להוסיף- המשורר, הפרופסור

      וכוכב הטלויזיה, 10/12/05 03:26

      לא יאמן איזה דברי הלל עצמיים ואגו יש למושא הכתבה וכן, גם לכותב ששם עצמו כמושא נוסף לכתבה.

      זאת כנראה חבורה של אנשים שמאוד אוהבת את עצמה (אבל לא כל כך אחד את השני).

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שרון לא קיבל את הדעות של שריד

    פנחס, 10/12/05 02:22

    אלא שאוסלו האיום והנורא שינה את המציאות. ונדמה לי שאחד היוסים אמר שאוסלו הוא בלתי הפיך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      שמרית, 10/12/05 04:09

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כעסתי עליו בשנים האחרונות

    אלון, 10/12/05 02:16

    על התנהגותו בתוך מרצ מאז שאיננו יושב-ראש, אבל הכתבה מזכירה לי איזה אדם מוערך הוא. יישר כוח יוסי, ומקווים עוד לשמוע את הקול שלך רבות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזו אגו, נפיחות עצמית לא תיאמ

    על גאוה ושחצנות, 10/12/05 02:01

    היה אמור להיות משורר גדול, פרופסור בעל שם וכוכב טלויזיה.

    יוסי שריד הוא אלוף הארץ במחמאות עצמיות וחלוקת שבחים עצמית וכתירת כתרים.

    אם הוא היה כל כך חכם הוא לא היה לומד ספרות ופילוסופיה ותואר מצ'וקמק מאיזו אוניברסיטה לא ברורה בניו יורק.

    כנראה שמספיק להתנהל עם חשיבות עצמית ולרדת על מכרים שלא בפניהם בשביל ליצור מוניטין של אינטיליגנט.

    נכון, שהמפה הפוליטית זזה שמאלה. אבל יוסי וחבריו גמרו נזקים עצומים למדינת ישראל במאבקה הלגיטימי לקיום עצמי, בהשמצות שכיום אנטישמים ואנטי ציונים משתמשים בהם ובהצדקות לפעולו רצחניות כנגד יהודים ישראלים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מישהו סובל מתסמונת החבר המוכה. (ל''ת)

    אסף, 10/12/05 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שריד-הרמטכ''ל ב-85 היה משה לוי (ל''ת)

    פרשן צבאי, 10/12/05 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החיבור של דנקנר לפוליטיקה

    ירון, 10/12/05 01:38

    מה שעניין אותי יותר מכל בכתבה של דנקנר הוא חשיפת החברות האישית בינו לבין שריד, מה שמעלה את השאלה לגבי האינטגריטי המקצועי שלו בסיקור הפוליטיקה הישראלית. די מבחיל לקרוא על חברות אישית צמודה בין פוליציסט ועיתונאי אובייקטיבי לכאורה המצגלה כחברו הטוב של פוליטיקאי שנוי במחלוקת. הכתבה מעוררת שאלות לגבי חברויות אחרות של דנקנר עם פוליטיקאים אחרים ובכלל נושא הקשר הצמוד בין עיתונאים ומושא כתיבתם/ביקורתם. מי שמצפה כי העיתונאים יפקחו על הדמוקרטיה הישראלית - נא לקרוא את הכתבה ולהבין איפה אנמחנו חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דביל היה ודביל נשאר.

    צביקה, 10/12/05 01:02

    רק בפוליטיקה הישראלית יש מקום לדבילים כמו יוסי שריד.
    אילו לא היה יוצא לחיים הציבוריים , הוא היה עוד מורה נבך לאזרחות.
    דנקנר מה אתה כל כך מאושר מכתיבה על יוסי שריד. כמוהו כמוך עיתונאי קטן שלי!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צביקה,אלוהים כבר העניש אותך : (ל''ת)

      נתן לך שכל,, 10/12/05 08:06

      הגב לתגובה זו

    • הוראות שימוש

      יעקב, 10/12/05 13:49

      אלוהים נתן לך שכל ללא הוראות
      שימוש.
      וזאת בעיה שאתה לא מסוגל להבין. .אחרת היתה שותק כדי שלא יידעו
      מסכנים בטורונטו.
      אני מאחל לך עד 120 אבל תקפיד להישאר שם

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שר ההסברה לא ידע אנגלית ומועמד

    שימו לב לאנקדוט, 10/12/05 01:01

    לראשות הממשלה בשנת 2005-6 גם כן.

    אם זה היה מביך לצורך המלצות לאוניברסיטה, מה יהיה אם פרץ יחזיק בתפקיד רשמי של מדינת ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • ואיך האנגלית של דוד לוי?

      נילי גרבלסקי, 10/12/05 12:46

      ומה עם סילבן שלום, על שלל התארים שהוא נוהג להתהדר בהם, שהאנגלית שלו מזכירה תלמיד תיכון די נחשל?

      הגב לתגובה זו

      • וזה לא בושה? (ל''ת)

        מה הטיעון בדיוק, 10/12/05 23:15

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    שריד

    איל, 10/12/05 00:56

    כתבה גדולה על איש חכם, אמיתי ומצחיק; ורק אנחנו הפסדנו

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך. (ל''ת)

      דוד, 10/12/05 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הרהורים על האיש

    משלי קהלת, 10/12/05 00:50

    דנקנר,כתבה מענינת מאד ,שניתן ללמוד ממנה הרבה מאד על האיש הזה.
    אני רוצה להזכיר כמה דברים שבמיוחד משכו את עיני וחיזקו את דעתי השלילית על יוסי שריד :

    חוסר יכולתו להפסיד והאשמתו את המתמודד עימו במעשי מרמה.

    נכונותו לספר בגיל 65 (אגב שמעתי אותו במו אזני באיזו תכנית אירוח)
    שעד גיל 20 נהג לאפשר לאמו לרחוץ אותו,''כן ,כן גם שם'',כפי שהוא טרח לציין למי שלא קלט.
    בן 20 שעושה זאת ,ובן 65 שמזכיר זאת,אינני יכול לתת הגדרה מתאימה
    לתופעה הזאת,אבל ...לא יודע.

    נכונותו לזרוק ידידות של שנים עם אדם שגם הציל את חייו,בשל ביקורת על מפלגתו ואמירתו מר''ץ זה אני.

    נקודות אלה שהעליתי מדבריך,אילו מדובר היה באדם אחר ,ושריד היה צריך לחוות את דעתו עליהם,אני נותן לדמיון של כל אחד לתאר את תגובתו של שריד.

    וכמה דברים משלי.הופעתו הצדקנית של שריד בטלביזיה והכרזתו על פרישתו ,מרצונו מהפוליטיקה היה בה מידה לא קטנה של אי אמירת כל האמת.
    יוסי שריד לא פרש אחרי 2-3 קדנציות
    ובשיא פעילותו.
    הוא פרש אחרי 32 שנים של עסקנות פוליטית ,רובה עקרה.בתקופה האחרונה הוא ניסה בכל דרך לפגוע במחליפו בהנהגת מר''ץ,בזילזול בו
    ובהכשלתו.
    כדאי אולי גם להזכיר שסמוך לפרישתו
    פורסם,במקרה,במקרה,סקר מאד לא מחמיא לו בקרב מצביעי מר''ץ,וכן שעל
    פי חוקת מר''ץ היה זקוק שריד ל60%
    על מנת להבחר כמועמד לכנסת.

    על הנרקיסיזם ,על היהירות,על הצדקנות ועל הארסיות שלו מיותר לדבר.

    יש פתגם אחד שיכול לתמצת את האיש הזה : ''איסטרא בלגינא קיש קיש קריא''

    לילה טוב.


    הגב לתגובה זו

  • 23.

    טוב שיש חברים ועוד מהתקשורת

    אחד 1, 10/12/05 00:48

    שריד הוא איש חריף לשון אבל לא יותר מכך.
    הוא אדם חדל מעשים שיכולתו הגדולה היא להציג כל הזזת אצבע כעקירת הר.
    הגשמת חזונו כדבריו היא דמגוגיה. כל ממשלה רצתה להגיע לדיבור עם הישמעלים אבל השאלה היתה איזה תנאים יהיו.
    התנאים היום ולפני שנה ושנתים הם שונים בהרבה ממה שהיה לפני 10 שנים ויותר. שריד וחבריו בעמדותיהם גרמו להארכת הזמן עד להזדמנות הדיבור וגרמו נזק לשני העמים ולאלפי הרוגים משני הצדדים.
    טוב שעזב וחבל שהתקשורת מגינה עליו כל כך על חשבון האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין ספק שריד מנהיג !!! (ל''ת)

    אזרח העולם, 10/12/05 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שריד הוא משורר. שיריו נפלאים. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 10/12/05 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שריד - בלון של התקשורת

    סימון, 10/12/05 00:37

    שריד הוא אפס מאופס. כשרונותיו אפסיים. הערכתו העצמית עצומה.
    בדומה לדנקנר גם הוא כל כך בתוך עצמו וכל כך בטוח בכשרונותיו עד שטחו עיניו מלראות כי מימיו לא חשב רעיון מקורי.
    הוא כדנקנר ורבים אחרים מצויים בביצת תקשורת-פוליטיקה ביצה שרואה את העולם דרך פריזמה שיטחית ובטוחה שאין פריזמה אחרת.
    האיש מאופס. ולא בכדי מעורך על ידי מאופס אחר. אבל בטח לא יפרסמו תגובה זו כי העורך הוא אחד המאופסים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט אידיוט

      נדב, 10/12/05 01:55

      שריד - יישר כוח בהמשך דרכך.

      הגב לתגובה זו

      • דווקא לא איש גדול

        יוני, 10/12/05 04:38

        וזה מה שיפה בו. אנשים גדולים זה סתם קקה. שריד הוא איש טוב, קשה, טיפש לפעמים, חכם מאוד, יפה, מכוער, מפוכח, מאתגר, ישר, חושב, מתנשא, ילדותי, מסובך...
        איש.
        ונחנו צריכים עוד אנשים.
        די לגדולים.

        הגב לתגובה זו

        • חרא גם עלייך. תגידי ניסו אמר. (ל''ת)

          ניסו שחם, 10/12/05 18:21

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    אדם מיוחד מאד - יוסי שריד

    מירי, 10/12/05 00:23

    רק לאחר שאדם פורש מהחיים הפוליטיים או מהחיים בכלל , חשים בחסרונו. יוסי שריד פרש, כי הוא לא מתאים למושחתים ולמגעילים שיושבים בכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כתבה מפרגנת

    נביל, 10/12/05 00:20

    אולם בכל זאת שריד נמנה עם מחנה נביאי השקר שעדיין לא הוכיחו לנו איך הם יודעים שנסיגה לקוי 1967 תביא עלינו את השלום.

    מקריאה של עתונות מוסלמית ומהאזנה למנהיגיהם, כולל האירני, ניתן להבין בדיוק ההיפך ממה ששריד וחבריו מטיפים לנו כבר שנים רבות.

    מאז רבין ממשלות ישראל היו חלשות ורופסות וחולשתן הזמינה עלינו עוד התקפות טרור.

    על היהודים כאן להחליט באם לאמץ את דרכו של אחמדי מאיראן או להילחם בעבור ארץ ישראל.

    הצביעו קדימה או פרץ ובחרתם בדרכו של המנהיג האירני. הצביעו ימין לימין והביעו בכך את רצונכם להגן ובכוח על ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מקסים

    אילן, 10/12/05 00:17

    אדם מקסים, שכב על הגדר בשבילנו והיתווה דרך. הלואי ויחזור לכהן כשר חינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יוסי שריד איש חשוב ויקר למדינה (ל''ת)

    אילנית, 10/12/05 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איש בריק

    רגע, 10/12/05 00:13

    חכם מבריק ותענוג וכבוד גדול למדינה שהתברכה בפוליטיקאי ומנהיג כמותו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לדנקנר יצאה במקרה כתבה טובה (ל''ת)

    המבקר, 10/12/05 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עיתונאים שמוקסמים מפוליטיקאים

    אילנה דיין, 10/12/05 00:13

    בדור שבו עיתונאים מתנדבים להתארח אצל פוליטיקאים ומחרפים נפשם בבר מצוות ובחתונות של חברי מרכז, אי אפשר לצפות לעיתונות אמיתית, ביקורתית, הגונה ולא מוטה.

    עיתונאים כל כך ששים להתחבר, להיכנס לברנז'ה ולהיכנס לפוליטיקות ומלחמות האגו בין האנשים שמה בכלל אפשר לצפות מהתקשורת.

    אילנה דיין ושלי יחימוביץ' הן לא היחידות שהתגלו כלא אתיות ומקצועניות, מסתבר שזו בעיה מערכתית- תרבותית.

    אי אפשר לצפות לתקשורת אמינה כשאין נורמות מינימליות של מרחק בין העיתונאים לאלה שהם מדווחים עליהם ומפרשים את השלכות מעשיהם על הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה עשה יוסי בשביל המדינה?

    לא הרבה, 10/12/05 00:01

    אבל הרבה רע,
    הוא אומר שבגללו התחילו לדבר עם ערפאת,והוא גם מתגאה בזה,
    הוא גם תמך בהבאת ערפאת וכל הטרוריסטים שלו מתוניס לפה,
    אלה שני דברים שגרמו ליותר מאלף הרוגים ישראלים ולאלפי פצועים,להרס הכלכלה,לעוני,ולהסתה עולמית נגד ישראל,ולהוצאת האנטישמיות עוד פעם מהבקבוק בכל העולם,
    מהלכים שהביאו ליותר הרוגים ממלחמת לבנון,שהוא כל כך צועק נגדה,ונגד שרון שעשה אותה,
    אז כיום הוא כבר עבר את שרון במיניין ההרוגים שהמהלכים שלו הביאו,
    בנוסף לזה,זה הביא לאלפי הרוגים פלסתינאים,ולהרס הכלכלה שלהם,ולעוני ורעב אצליהם,
    הוא שם על תושבי השטחים את הטרוריסטים מתוניס שישלטו בהם,הרסו את חייהם,וגם גנבו את כל המיליונים שהעולם תורם להם.
    יוסי יוסי,בכל זה הוא תמך ופעל ועזר להוציא את זה לפועל.

    הגב לתגובה זו

    • ata chamor lo katan (ל''ת)

      dany, 10/12/05 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    Remember ''kurbanot ha-shalom'' (ל''ת)

    Jcowboy, 09/12/05 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יוסי אנחנו כבר מתגעגעים!

    עמי, 09/12/05 23:29

    איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה
    יוסי תודה על כל מה שנתתה ועוד תיתן.אתה סמל ומופת בכל הקדרות הפוליטית ,אי של שפיות,חוכמה ודרך ארץ

    תודה לך יוסי!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יכולת דיבור וחוכמה,אלה שני

      דברים שונים, 10/12/05 00:46

      שלא תמיד הולכים ביחד,
      הוא לא חכם,הוא בעל חשיבה לא הגיונית,דבר שאפשר להוכיח,
      אבל הוא יודע לדבר.

      הגב לתגובה זו

      • צודק, יכולת רטורית וכשרון לנאו

        מסכימה, 10/12/05 09:29

        זה לא מבטיח הגיון או בינה.

        הגב לתגובה זו

    • תמיד, אבל, תמיד, תופענה...

      איפה ישנם עוד, 11/12/05 02:08

      תגובות מטומטמות ואינפנטיליות כמו של ''עמי'' מחולון.

      ''אנחנו כבר מתגעגעים''? ''אנחנו''??? דבר בשם עצמך, טיפש!

      ''איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה''? האם עדיין יש צורך להזכיר לך שבתי-העלמין מלאים באנשים ש''איפה יש עוד אנשים'' כמוהם???

      בית המקדש לא חרב בגלל הקלישאות הנחותות האלה, אבל בטוח שהרייטינג שלו סבל קשות!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בלי פילוספיות, משפט אחד מספיק

    LUCKY GUESS, 09/12/05 23:26

    לא הגיוני שבמדינה עם כל כך הרבה אויבים כמו ישראל, ייבחר אדם שדמותו כל כך שמאלנית בעיני העם, שירוץ לראשות ממשלת שוויץ, שמה יש לו סיכוי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נחמיה תמרי - זכרו לברכה... (ל''ת)

    תודה, 09/12/05 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הון + עיתון + שלטון = אסון

    נו באמת, 09/12/05 23:25

    מדוע העיתונאים ההעורכים לא מנסים להסתיר את הקשר הקרוב, ולעיתים קרוב מאוד שלהם לפוליטקאים? האם הם לא מבינים שחשיפת חיבורם למפלגות ופוליטיקאים מעמידה בסימן שאלה את מידת האובייקטיביות שלהם? החיבור שן הון, שלטון ותקשורת במידנת ישראל הוא בלתי אפשרי ומסוכן.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לקרוא על האיש ולא להאמין

    דן, 09/12/05 23:14

    לקרוא על חוסר היכולת שלו להפריד בין דעה של חבר על המפלגה שלו, לבין החברות ביניהם. לקרוא על ההתנהגות הילדותית שלו כשהוא מפסיד במשחק שש-בש, לקרוא על הנטיות המגלומניות שבו. לשמוע איך הוא מתבטא על השירה (הבינונית ביותר) שלו, איך הוא קושר לעצמו כתרים בתור משורר, כאילו שמשורר זה איזה שם מקצוע, קצב, סנדלר, משורר.

    אולי הסצינה שבה הוא הולך הבייתה מרמת השרון לת''א ברגל כי הוא חושב שרימו אותו במשחק קוביה מאפיינת יותר מכל את האיש. האיש הזה הוא מפסידן מלידה. SORE LOOSER. הוא יכול להתחרות מול פרס על התואר מפסידן השנה, ולי היה ממש קשה להחליט על מי לשים את הכסף.
    יוסי, הפעם אף אחד לא ייסע לצידך עם המכונית ויתחנן שתעלה לרכב
    מתוך רחמים על האדם העלוב שאתה. עכשיו אתה לבד. אתה ודורית לבד. זה בטח מפחיד אותך לחשוב על זה כך. האמן לי יוסי, תוך חצי שנה אתה ודומיך תשקעו אל תהום הנשייה של השכחה. אתה יודע למה? כי מעולם לא ידעת לעשות דברים נכון, אפילו כשכוונותיך היו טובות דרכיך היו פרובוקטיביות מושכות אש וטינה ומילותיך נוטפות ארס.

    שלום לך, איש ישר, פוליטיקאי חד לשון אבל אדם קטן.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כבר אמרו החכמים האמיתיים שאין

    אחד העם, 09/12/05 23:04

    הנחתום מעיד על עיסתו, וידעו למה... שריד לא ראש ממשלה כי הוא לא חומר לראשות ממשלה. להיות ''ישר'' יחסית לקלוקלת שבכנסת, אם הוא בכלל ישר, זו מחמאה מפוקפקת...גם בימינו. פרופסור? כל אחד יכול, גם מי שאין לו דוקטורט כשולמית אלוני, והאג'נדה שלו דווקא מתאימה ל''חזון'' האוניברסיטאי... בשורה התחתונה, שריד פנה כנראה לעיסוק שעשה לביתו ''הכי הרבה'' ונדבק לכסא כמו רבים מן הפוליטיקאים שלא רוצים לעזוב ''דבר טוב''... עוד כמה שנים יותר או פחות לא היו משנים את התמונה הכללית ואת כיוונה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה לא עשו אותו ר''מ??? :(

    מחמוד אמדינג'אד, 09/12/05 22:55

    הכול היה כל כך קל בשבילי. לא הייתה מדינת ישראל והוא עוד היה מוסר לי את המפתחות, למה לא עשו אותו ר''מ? למה? למה? למההה???

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למרות האגו הגדול - שריד ענק (ל''ת)

    עוקב שנים אחריו, 09/12/05 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה עשה יוסי שריד למען המדינה?

    הנוקם, 09/12/05 22:35

    מי שלא עושה לא יכול לשגות.

    לכן כיוון שלא עשה נראה כאילו ישר.....


    קל מאוד להעביר ביקורת כל הזמן.

    על זה נאמר: ברוך שפטרנו מעושנו של זה!

    הגב לתגובה זו

    • לנוקם.

      נורית, 10/12/05 04:17

      תחילה.
      יוסי היה במרבית זמנו אופוציציונר.
      אז גם כך הוא לא יכל הרבה להשפיע.

      אבל אל לך לשכוח שבזמן ממשלת ברק הוא שר חינוך שאפילו אנשי ימין שיבחו אותו על פועלו. ועל תרומתו.

      הגב לתגובה זו

      • שר חינוך ?

        א, 10/12/05 09:00

        הרי לפני שהספיקו להגיד ג'ק רובינזון הוא כבר עזב את התפקיד צסיבות שאין מטומטמות כמותן. החינוך ב''זמנו'' המשיך להתדרדר ללא שום נסיונות בלימה. אז מספיק עם הסיפורים.

        הגב לתגובה זו

        • תמשיך להצביע ליכוד ותקבל

          מורה ומחנך, 10/12/05 13:12

          את לימור לבנת אם כל כישלונות מערכת החינוך בעת החדשה,
          שריד עזב את תפקידו כתוצאה מלחצים של קנוניה פוליטית.

          הגב לתגובה זו

          • אתה כנראה מתגעגע

            א, 10/12/05 16:54

            ל''שרי חינוך'' כמו אבא אבן, שולמית אלוני, אמנון רובינשטיין ושאר ירקות. אמת ! הגברת לבנת היא מציאה לא יותר גדולה. אבל להפוך כלומניק כמו שריד למציאה גדולה אפשר רק במקום שבו הזכרון מסתיים עוד לפני שהתחיל.

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    יוסי שריד.

    צ, 09/12/05 22:03

    אחד מהפוליטיקאים הבודדים שהיושר עומד לנגד עיניו.
    אבל. חבל שהוא והחברים ממר''צ הם במרבית המקרים הביטחונים והמדינים הם חד-סיטרים.
    אף פעם. ובאמת אף פעם לא ראיתי את אנשי מרצ מפגינים נגד הטרור הפלשתינאי.
    אף פעם לא ראיתי את אנשי מר''צ משבחים את חיילי צה''ל על מבצעי סיכול טרור.
    אף פעם לא שמעתי את אנשי מר''צ יוצאים חוצץ נגד אנשי הרשות שתמכו בטרור.{הם יצאו נגדם. אך באופן מינורי ועדין}
    אף פעם לא ראיתי את אנשי מר''צ תומכים בנפגעי הטרור. כפי שהם תומכים בפלשתינאים שאין באפשרותם למסוק את עצי הזית{ האם המסיק יותר חשוב מחיי ישראלים שחייהם הפקר?}
    אף פעם לא ראיתי את אנשי מר''צ עורכים עצומה נגד הטרור שפגע בחפים מפשע וביכללם כמובן ילדים קטנים ועדינים.
    ואני לא ציני. אני לא שוכח את הפלשתינאים שסובלים מהעוצר ומהרעב וכל שאר הירקות.
    אבל זה לא תמיד תלוי בנו הישראלים.
    שהרבה תלוי בארגוני הטרור.
    {לדוגמא. ראשי הטרור חיים בשטחי הרשות ברווחה כלכלים מנקרת עיינים. אבל הבעייה היא שהם לא מרחמים על בני עמם שסובלים מחרפת רעב. הרי זה הרבה תלוי בהם.}

    אני מציע למר''צ טיפ חינם. תהיו דו-סיטרים למען שני העמים{ ואני באמת לא ציני}.כך נוכל שני העמים לקטוף את הפירות.ואתם במר''צ תוכלו לגדול ותוכלו יותר להשפיע.
    מכיוון שאתם המפלגה היחידה בפוליטיקה שלא דבק בה שום רבב.

    ולך יוסי שריד. אני לא יודע אם אני יוכל להשפיע עליך.
    לדעתי אתה חייב לחזור לחיים הפוליטים. בכדי לשמש דוגמא ליושר לשאר הח''כים שמה שעומד לנגדם זה האינטרסים הצריים שלהם.

    בכל מקרה תודה על מה שנתתה.

    הגב לתגובה זו

    • יושר או אגו?

      הסבר ודיוק, 10/12/05 00:16

      מי שכרטיס מסויים הביא לו את התהילה ואת המקום בחיים הציבוריים, הולך אחרי מה שמשתמע מהכרטיס (עמדות פרו פלשתינאיות) עד כדי אי הפרדה בין הרצון להיות רלבנטי ולתפוס כותרות לבין העמדות האמיתיות המקוריות שלך.

      הגב לתגובה זו

    • לא הסתכלת מספיק

      ש, 10/12/05 12:00

      מרצ תמיד הייתה נגד פיגועים של טרוריסטים.
      מרצ תמיד גינתה אותם.
      מרצ תמיד עזרה(ועדיין עוזרת) לנפגעי הפיגועים.
      מרצ תמיד תמכה בחיילים כל עוד הם היו אנושיים(בלי ווידוי הריגה), מרצ מעולם לא גינתה פעולה של צה''ל שנהרגו בה רק מחבלים.

      מרצ היא המפלגה היחידה שאינה גזענית בישראל. המפלגה היחידה שהיא ישרה ונקיית כפיים.
      אבל עם ישראל לא אוהב אנשים כאלו.

      הגב לתגובה זו

      • ל-ש.

        צ, 10/12/05 13:35

        אתה צודק שמרצ תמיד הייתה נגד פיגועים. - אבל היא אמרה זאת באופן מאוד מינורי.

        מרצ תמיד גינתה את הפיגועים. - אבל תמיד באופן מינורי.

        מרצ אף פעם לא עזרה לנפגעי הפיגועים כפי שאתה טוען. {אם יש לך הוכחות לכך. אשמח מאוד לשמוע}.

        נכון שמרצ תמכה בחיילים. - אבל שוב פעם באופן מאוד מאוד מינורי ועדין. וכל זה בחדרי חדרים שמה אנשי אוסלו הפלשתינאים ישמעו זאת.

        לגבי טענתך שאנשי מרצ הם אנשים ישרים. אתה צודק בהחלט. ואני צינתי זאת. אין עוררין על כך.

        אבל חבל כפי שטענתי שמרצ היא חד-סיטרית .

        עוד נושא שלא צינתי אותו בתגובתי הקודמת.
        מר ברגורתי נאשם ברצח 26 ישראלים חפים מפשע. ויו''ר מרצ-יחד יצא חוצץ בעד שיחרורו.
        מה אתה אומר על זה.
        בוא נניח שהוא מואשם ברצח ישראלי אחד או שניים או שלושה.מילא.
        אבל הוא מואשם ברצח 26 {עשרים ושש} ישראלים.

        שוב פעם בתגובתי הקודמת אני נתתי טיפ חינם למרצ.
        שתהיה מפלגה דו- סיטרים.
        כך גם אנו הישראלים וגם הפלשתינאים נקטוף יחד את הפירות.
        ומצד שני מרצ תוכל לגדול ואני בטוח שהיא תוסיף המון כבוד לכנסת המושחתת.

        אני יכול לתת לך עוד המון דוגמאות.
        אבל אני פשוט לא יודע אם אתה תהיה מוכן לשמוע.

        בכל אופן אני מאוד מעריך את היושר האישי של מרצ.
        ואפילו יוסי שריד הגדיר זאת באופן הכי חכם. ''שום כתם לא דבק בחולצתי''.
        וזה מאוד נכון.

        הגב לתגובה זו