• 40.

    ליבני מה אמת ומה תדמית ?

    קורא, 16/12/05 11:39

    ציפי ליבני עוברת מסך היטב - היא נמרצת, טבעית ומתנסחת היטב. יש לה ''הילה בטחונית מסתורית'' בתור סוכנת מוסד לשעבר וזאת למרות שהיא היתה סוכנת מבצעית זוטרה ברפיז לזמן קצר בלבד - היא לא היתה מנהלת או אחראית על המבצעים.

    היא אישה חביבה אבל ניכר שהיא חסרת כושר ביצוע - בכל תפקידיה כשרה היא היתה חזקה בלהסביר וחלשה מעשיה בפועל. נראה שהיא זוכה ליותר קרדיט ממה שהיא יכולה לפרוע - אין לה יכולת להיות מס' 2 או 3 באופן מעשי כולל הנהגת רפורמות וטיפול בבעיות האמיתיות. נראה שהקידום המטאורי שלה נובע מנאמנות לשרון + כושר ניסוח בהיר וג'ינג'י ישיר ומשכנע + יכולת לברוח מנטילת סיכונים פוליטיים יותר מאשר מהישגים בעברה. הדבר מעיד יותר עלינו כחברה מאשר עליה כמועמדת שבאופן טבעי ב''גן הילדים'' של הפוליטיקה היא מרגישה איכותית ורצינית.

    האם היא באמת מנהיגה ברמה הלאומית לא רק ביחס למתחרים העלובים שלה אלא גם ביחס לאנשים אחרים במדינה ?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הלך מופז נשאר סילבן שלום

    מקסים, 11/12/05 11:00

    מופז הוא לא השר האחרון שערק לשרון נותר עו שר אחד
    סילבן שלום הוא השר האחרון שעזר לשרון במרכז כדי לדחות את הפרימריז סילבן שלום הוא השר האחרון שיערוק לשרון סילבן שלום הוא הסוס התוריאני האחרון של שרון
    על הליכוד להיזהר מסילבן שלום

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ציפי לבני לא טיפלה בעיקר

    אזרח מזכיר, 11/12/05 09:25

    ציפי לבני לא טיפלה בעיקר הבעיה של מע המשפט והיא הנפוטיזם והקו הפוליטי המנחה את מע המשפט הישראל . ועוד דוגמה לשחיתות המע המשפטית . מבקר המדינה מר אליעזר גולדברג דווח על 39 חולים שמתו בבתי חולים עקב ניסויים רפואיים שבוצעו בגופם עי רופאים בלא ידיעתם ובניגוד לחוק . על פשע זה לא נשמעה מילה בכנסת ולא משר הבריאות ובעיקר לא מהיועץ המשפטי מר מזוז ומפרקליט המדינה שהיו חייבים להורות על פתיחת חקירה בנידון ,והם עושים הכל להוריד פרשה זאת מסדר היום הציבורי כאילו שמדובר ב39 עכברי מעבדה שמתו תוך ניסויים רפואיים בניגוד לחוק ולא 39 חולים אזרחי ישראל . ואם תשאלו למה השתיקה וההשתקה ?? התשובה היא שמדובר ב39 חולים מדלת העם [הן לא יעלה על הדעת שרופאים יבצעו ניסויים רפואיים בניגוד לחוק על תושבי רמת אביב וצהלה } ואילו הרופאים הם אליטות בני אליטות שמחותנים עם אליטות ומקושרים איתם הן מתחום השלטון , המשפט , הפרקליטות והתקשורת ,ולכן כוווולללאאאם עושים הכל להשתיק פרשה זאת .וגם גב לבני לא תרמה בעניין לעשיית הצדק.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק !

      אזרח מוּדאג, 11/12/05 10:16

      בין התגובות הרבות שאתה קורא, בלא מעט תדהמה ופליאה, תגובות בהם אתה נוכח כיצד אזרחים רואים בפוליטיקאי כזה או פוליטיקאית אחרת ''מושיע'' ''מתקן'' ''מלאך'' או לפחות ''משיח''. העובדות הן, שהפוליטיקה שלנו, מזמ זמן רב, מתבוססת במי-מדמנה, בביבים ובביוב שהפוליטיקאים עצמם יצרו. אצל רוב הפוליטיקאים, כמעט בלי יוצא מן הכלל, עלו השררה, השלטון, הקשר ההדוק להון והכוח לראש. אין הם יותר אזרחים קטנים כמותנו. הם פסקו להיות כאלה מזמן. אין הם נוסעים בתחבורה ציבורית אלא במכוניותיהם המהודרות שהוצאותיהן ממומנות מכספינו, כספי משלם המיסים, כספי האזרח הקטן. מציאות זו ומצב זה, הבלתי מתקבל על הדעת
      והבלתי נסבל יצרו כר מרעה דשן ומשובח לפוליטיקאים המנותקים כליל מן המציאות. האביונים, הזקנים, הנכים, האלמנות, היתומים, החד-הוריות אינם מעניינם של הפוליטיקאים אף אם מעמידים הם פנים שכן (העמדת פנים ההולכת וגוברת באורח טבעי לקראת מועד הבחירות). הפוליטיקאים חיים בבועה ומשמשים בבואה לחברתנו, חברה ארורה, מעורערה, רעה וגרועה, חברת סדום אשר פשטה את הרגל. לא במקרה, בירחון האמריקני אטלנטיק, הופיעה בחודש מאי כתבה שכותבה היהודי סבור כי מדינת ישראל לא תגיע לגיל 100. אם המציאות הקיימת במדינתנו תתאפשר ותימשך - אין ספק כי מדינת ישראל תיעלם מן המפה.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    רשימה חלקית

    יעקובי, 11/12/05 08:09

    כמה זמן שמעתם את השמות שרון אולמרט הנגבי ליבני פרס רמון דליה פרץ ברק פואד
    סנה וילנאי יתום לפיד אתן ליבנת לוי לנדאו נתניהו אישי ניזרי אזולאי ביילין
    בניהם ובני משפחתם חבורה של קרציות מושחתת מחובר בטבור להון שלטון לא תצמח מהם טובה
    הם היו שם כל השנים העוני האבטלה הפשע הילדים הרעבים הזקנים החד הוריות והנכים מדינת עולם שלישי רפובליקת בננות מדינה מושחתת כלכלת ארגנטינה הכול פרי מעשיהם הם לא יושיעו את אף אחד
    דרושה לנו מהפכה מודרנית בבואנו לקלפי לא נבחר באף מפלגה שמככבים בא השמות הללו הם אומרים
    שבעלי ההון הם כוח אלקטוראלי ושאר הציבור ניתן לעבוד עליו בואו נלמד אותם לקח שלא ניתן לעבוד עוד על הציבור עלינו

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת לדעתך

      כרמלה, 11/12/05 09:01

      מצטרפת לדעתך אלא שעם ישראל הנו עם שאנן, אדיש ורדום וכנראה גם מטומטם. הוא מקבל בדיוק את המנהיגים בהם הוא חפץ ולפיכך זהו, לדאבוננו, מה שמגיע לנו גם. דפוסי ההצבעה של עם זה, לפחות עפ''י ה''סקרים'' למיניהם, לא השתנו כלל ונקבל במארס שוב את אותם שמות כ''מנהיגים''.

      הגב לתגובה זו

      • כרמלה את לא יודעת למה

        תגובה לכרמלה, 11/12/05 10:03

        אני מסכים עם כל מילה אבל יש לך ולהרבה ישראלים טענה מדוע בני השכבות החלשות ובעיקר בני עדות המזרח ובני עיירות הפיתוח למרות שהם פוגעים בהם .ממשיכים עם אותו קו הצבעה והתשובה פשוטה כי אני הייתי שם אז בשנות השישים כשמפאי דיכאה בצורה בלתי דמוקראטית את האוכלוסיות האלה , העיתונות אז הייתה מגוייסת וחלקם היו עיתונאי חצר שכתבו שירות ותשבחות למפאי להסתדרות ולקופת חולים { כמו חיים החאפר.} הרי דוגמית במשפחתי שמנתה 15 נפשות רק אבי עבד בסבלות , באותה תקופה של מיתון הוחלט לחלק ארגזים של פירות וירקות למשפחות מעוטי יכלת בחינם בישוב שלנו החלוקה הייתה באולם ההסתדרות אימי שלחה אותנו להביא את הארגזים שהיינו מאוד זקוקים וזכאים להם אבל לנו לא נתנו כי להורי היה פינקס כחול של קופת חולים [אבי היה דתי] וכשהגענו ארצה ממרוקו רב השכונה הגיע אלינו ואמר לאבי שאם יהיה לו פנקס אדום הוא ילך לגהינום ואביא עלה ארצה כדי להגיע לגן עדן ולא להיפך .אני יכול לספר לך לפחות עוד עשרה סיפורים שחוויתי על בשרי שהיום היו תופסים כותרות ראשיות בעיתונים אבל אז העיתונות לא כתבה על זה ,ולכן את לא יודעת על זה , ולכן בני הדור שלי שלמדו והשכילו והבינו את הזכויות מסתובבים עם שקל כעסים על מפאי / מערך/עבודה , חוץ מזה שהשחיתות והנאפוטיזם במפלגה זאת לא דעך מאז הכעס הוא לא על המדינה זה לא מנע ממני ללכת לצנחנים לשרת בשתי מלחמות ולהיות בוגר אוניברסיטה שיהיה לך יום נעים כרמלה .

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    kadima corrupt ganavim kadima

    ven, 11/12/05 06:15

    and the sadest part is that you same idiots that cried about corruption and how you got screwed will run and vote for the same people again.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אוהבים את ציפי

    ד''ר בזיק, 10/12/05 23:47

    אני שוקל בחיוב להצביע ל''קדימה'' רק בגלל ציפי ליבני ולמרות רמון ואיציק.

    כי ליבני היא הימין הפרגמטי והחדש המבין את את המציאות וחושב 40 שנה קדימה.

    מי ששבוי בחזון א''י השלמה ימצא את עצמו עוד 30 שנה כמיעוט יהודי בישראל ,כמו המרונים היום בלבנון.

    משפחתי וחבריי מתכוונים אפילו למצוא דרך לסייע לה ,הלוואי והיא תצליח ותיבחר לשרת החוץ או החינוך.

    הגב לתגובה זו

    • המדינה חולה - דוקטור

      אריאל, 11/12/05 00:37

      דוקטור - המדינה חולה
      והפוליטיקה, כפי שכבר צויין כאן, מהווה רק רחוב חלונות ובבואה לזנות הפוליטית שקמה עלינו להרגנו. בתוך כל זה, ציפי לבני הנה רק זנזונת קטנה. השפעתה מיזערית ושולית ובקרב המושחתים הרבים הסובבים אותה היא דג רקק מחד וכומר וידוי מאידך. מי שתומך בה, תומך בשחיתות הפוליטית שצחנתה עד למרחוק מורגשת. אנא, בל נטשטש זאת.

      הגב לתגובה זו

      • צודק ! מה זה צודק ! (ל''ת)

        שלום, 11/12/05 00:54

        הגב לתגובה זו

      • מה זה צודק... כל מילה בסלע (ל''ת)

        cyrano, 11/12/05 08:02

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    ציפי לבני טובה מיכם!!הכי טובה! (ל''ת)

    or, 10/12/05 23:07

    הגב לתגובה זו

    • כדי להוכיח שהיא אכן מנהיגה

      cyrano, 10/12/05 23:32

      היא חייבת לעזוב את קן הצרעות המגעיל הזה הקרוי קדימה בראשות הדיקטטור המושחת ולהצטרף לחוגי הימין השפוי של אפי איתם ובני אילון.
      אם כך תעשה אתמוך בכל ליבי בכל האומרים שהיא אכן פוליטיקאית בעלת איכות בתוך הנוף הדוחה של הביצה המגעילה של הפוליטיקה המקומית..
      כל עוד היא נדבקת לכיסא שלה צמוד לשמן, היא עוד אופורטוניסטית עלובה ותו לא

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ציפי לבני זונה פוליטית (ל''ת)

    קדימה, 10/12/05 22:41

    הגב לתגובה זו

    • זונה כמו כל הפוליטיקאים

      ברוך, 10/12/05 22:52

      ציפי לבני מזדנה כמו כל שאר הפוליטיקאים המרשים לעצמם את מה שאזרח קטן לא היה מעז להרשות לעצמו או להעלות על דעתו.

      הגב לתגובה זו

      • להיות ליכודניק זה להיות בהמה

        אזרח הארץ, 11/12/05 11:35

        מאז ומתמיד כול ערס וצחצח מצוי ובמיוחד אם הוא דביל ופסיכי אזי בטוח בכול מאת האחוזים שהטיפוס הזה הוא ליכודניק.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה של אידיוט וליכוודניק (ל''ת)

      הליכוד הם עם, 10/12/05 22:55

      הגב לתגובה זו

      • לא כל אחד הוא אידיוט/ליכודניק

        אזרח, 10/12/05 23:33

        לא כל אחד שחושב שציפי לבני היא זונה פוליטית צריך להיות אידיוט או ליכודניק. אני, למשל, חושב כך ואינני משתייך למפלגה.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    שרת מושחתים מקורפדת

    בנימין, 10/12/05 20:04

    את ההערה הבאה ניתן היה לקרוא באינטרנט: '' נראה כי במציאות הפוליטית השוררת בישראל מיותר לשאול כיצד ראשי מפלגת קדימה, שבין צמרתה נמצאת שרת המשפטים ציפי ליבני, מקבלים בתרועות כל כך רמות שר הנאשם בפלילים?''
    ולעניות דעתי ציפי לבני אינה שונה כלל מן המושחתים עמם היא דנה ויושבת.
    שרת משפטים מתחסדת
    נינוחה יושבה לה בכורסת עור נוחה, מרופדת
    מכהנת בממשלה אשר על זיעת-דם אביוניה רוקדת
    שרת מושחתים מקורנפת, מקורפדת.

    הגב לתגובה זו

    • בנימין. אתה עוד ליכודניק דפוק

      אוהבים את, 10/12/05 21:12

      ואחד שאוכל לעצמו את הלב . לא יעזור לך ולשאר הפסיכים שנשארו בליכוד. ציפי ליבני היא האיש הישרה וההגונה ביותר בתולדודת הכנסת. ותזכור! ציפי לבני תנהיג את המדינה בעתיד הקרוב...

      הגב לתגובה זו

      • כאשר ציפי ליבני תוביל בראש

        ארצי, 10/12/05 21:28

        רשימה. אז מה שבטוח. היא תזכה ברוב מוחלט מעל 65 מנדטים בכנסת. ולא תזדקק לקואליציה כול שהוא.
        אני נשמע מיתלהם. אבל זה יקרה בעתיד הקרוב. אז כדאי להפנים זאת..

        הגב לתגובה זו

        • הנבואה, כידוע, ניתנה לשוטים. (ל''ת)

          מתיתיהו, 10/12/05 21:49

          הגב לתגובה זו

      • מי ששוחה בחרא מתלכלך בו.

        מיכאל, 10/12/05 21:55

        ציפי לבני שוחה, צוללת, ונוגעת בתוך חרא. היא מוקפת באנשים מושחתים עד לשד עצמותם. על כך אין שום וויכוח. לא קיימת לפיכך גם כל אפשרות שהיא לא תזדהם ותתלכלך בעצמה מצואתם. גם אנכי תמים דעה וסבור, כאזרח מנהריה, שהיא שרת משפטים מקורנפת ומושחתת.

        הגב לתגובה זו

        • הבהמות בפאניקה

          בנצי א, 10/12/05 22:45

          כולם יודעים הליכוד מתרסק. וכולם יודעים שציפי ליבני היא האישה הראויה ביותר להנהיג את עם ישראל
          אבל. מה לעשות. בארצנו שורצים בהמות והבהמות האלה עבורם ביבי הוא קודם להקב''ה. ולכן לא מוצא חן בעניהם שהעם ברובו אוהב ומעריץ את ציפי ליבני שהיא משיכמה ומעלה...

          הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות, אמת לאמיתה

      cyrano, 10/12/05 22:47

      בסה''כ היא קצת יותר מתוחכמת, והיא עושה מעדים שנראים לכאורה יותר נועזים ווירטואוזים, אבל היא כל הזמן דואגת היטב, שמתחתה תהיה פרוסה שמיכת פוך רכה, חס וחלילה אם תיפול, תיפול כמו חתול, על הרגליים...
      היא בסה''כ מתוחכמת יותר, אבל עם זאת, אין בה את ההעזה האמיתי, רחוקה כרחוק מזרח ממערב, מז'אן דארק...
      אפילו אם הייתה מספר 1 בקדימה לא הייתי חושב ולו לרגע אחד לבחור בשבילה..

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    חבל שגם המפלגה הזו מתמלאת

    אורלי, 10/12/05 19:35

    באנשים לא ראויים שלא רצינו להצביע עבורם כשהיו במפלגות הקודמות שלהם.
    ההתחלה הייתה מבטיחה.

    הגב לתגובה זו

    • התחלה מבטיחה אבל לא מקיימת

      אליהו, 10/12/05 22:35

      אכן, התחלה מבטיחה, אבל כלל לא מקיימת. ציפי לבני מתחפשת לישרה והגונה אך קשה לעשות כן בחברתם המעודדת והתומכת של מושחתים הנמצאים בחלקם בחקירות משטרה.
      ציפי לבני מסמלת את הרקוב ואת המתועב במדינה לא פחות משרון, עומרי, הנגבי ודומיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לבני לראשות הממשלה !

    צ'ומפי, 10/12/05 11:34

    מוזר למה אף מועמד מיזרחי לא נראה רציני לידה. כולם ליצנים:
    שיטרית, פרץ, מופז, פואד הוא בכלל בדיחה רעה. דליה איציק הורסת לכל המיזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עומרי

    מומו, 10/12/05 11:10

    ליבני כוכבת קדימה מונתה לשרת המשפטים על ידי העבריין עומרי שרון
    שרת המישפטים יושבת על הספסל יחד עם העבריין עומרי שרון ושובצה בקדימה על ידי עומרי שרון העבריין
    אכן אחלה שרת משפטים

    הגב לתגובה זו

    • כבר נאמר: שרת משפטים-מושחתים (ל''ת)

      בני, 10/12/05 22:40

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ההיסטוריה חוזרת

    ברבותי, 10/12/05 06:37

    שמעון פרס הבטיח לברבותי שקדימה בראשות שרון תספק את מכסת היהודים לטרנספר תחילה
    מאוחר יותר למשרפות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לבני, האשה הכי חכמה בכנסת

    איריס, 10/12/05 01:09

    אני שונאת פוליטיקה ועוד יותר פוליטיקאים.
    א-ב-ל ציפי לבני, היא משהו מיוחד.
    אשה חכמה, משכמה ומעלה.
    גאווה נשית.
    יום אחד היא תהייה ראש ממשלה!

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך!!!

      קרן, 10/12/05 10:11

      ליבני היתה שרת המשפטים הכי טובה שהיתה אי פעם.

      היא מסתמנת ככוח עולה, חזקה, שוקלת שיקולים ראויים ופועלת נגד הקומבינות במשרד המשפטים ובקרב שופטינו!!!

      ישר כוח!

      הגב לתגובה זו

      • ליבני השרה הטובה בממשלות ישראל (ל''ת)

        צופית, 10/12/05 13:17

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      ., 10/12/05 10:24

      הגב לתגובה זו

    • מייחל ליום (ל''ת)

      דורי, 10/12/05 12:24

      הגב לתגובה זו

    • אוי לנו ואבוי לנו אם כך יקרה

      דודו, 10/12/05 22:46

      אין מה להתגאות באשה תאבת שלטון ואוהבת שררה זו. בין השורות אפשר לקרוא ולהיווכח איך וכיצד הגיעה למעמדה, מי הם הפוליטיקאים אשר קידמוה ועם אלו מושחתים היא מתרועעת ויושבת. ציפי לבני, ייתכן ומתאימה לפוליטיקה הישראלית, אך היא לבטח אינה שונה מנוף מולדתה הפוליטי המשחית והמושחת.

      הגב לתגובה זו

    • שרה מושחתת לא פחות מהם

      בנימין, 10/12/05 22:58

      מתוך תיק דבקה מהשבוע החולף באינטרנט: ''נראה כי במציאות הפוליטית השוררת בישראל מיותר לשאול כיצד ראשי מפלגת קדימה, שבין צמרתה נמצאת שרת המשפטים ציפי ליבני, מקבלים בתרועות כל כך רמות שר הנאשם בפלילים?'' ציפי לבני שרת משפטים-מושחתים מקורנפת ומקורפדת.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ליבני מאמינה באיכות סביבה

    חוות החיות, 09/12/05 17:58

    וזכויות בע''ח. ליבני, רק בזכותך אני חושת לבחור בקדימה.
    את תציגי סדר יום קצת יותר שפוי.
    חבל שהחזרזיר הנגבי מקלקל את הקסם שאת משרה בסביבה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    וניבלת לימור לא תציל אותך הפעם

    יגאל כהן, 09/12/05 16:32

    קרוק.
    רוכל נוכל.
    סוכן מכירות ,מורשה למכירת רהיטים.
    להטוטן ,שודד דעת.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גולדה הרסה את המדינה, לימור את

    החינוך, וליבני?, 09/12/05 14:38

    מעניין איזה נזק תעשה לבני? בכלל בכלל לא מרוצה ממנה. היא וגביזון יסרסו את מערכת המשפט וינציחו את הדקטטורה, בתקווה שלבני תירש את שרון סניור.

    הגב לתגובה זו

    • ליבני אישה הגונה אל תשמיץ סתם (ל''ת)

      פה גדול, 09/12/05 17:54

      הגב לתגובה זו

      • ציפי לבני שרת משפטים-מושחתים

        בנימין, 10/12/05 23:26

        מתוך תיק דבקה מהשבוע החולף באינטרנט: ''נראה כי במציאות הפוליטית השוררת בישראל מיותר לשאול כיצד ראשי מפלגת קדימה, שבין צמרתה נמצאת שרת המשפטים ציפי ליבני, מקבלים בתרועות כל כך רמות שר הנאשם בפלילים?'' ציפי לבני שרת משפטים-מושחתים מקורנפת ומקורפדת.

        הגב לתגובה זו

    • הפוליטיקה - רחוב החלונות

      בנימין, 10/12/05 22:56

      אל ציפי לבני עולים פוליטיקאים ואזרחים לרגל לא פחות משעושים זאת באמסטרדם אצל הנשים המבוגרות והבחורות הצעירות ברחוב החלונות.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זו הסיבה האמיתית להצביע נתניהו (ל''ת)

    יניב רינגוולד, 09/12/05 14:35

    הגב לתגובה זו

    • יניב כמו החיל היפני שמצאו ביער

      יגאל כהן, 09/12/05 16:19

      רינגוולד לא יודע שהקיסר הירוהיטו מת מזמן.
      הוא חושב שהמלחמה בין יפן לארה''ב
      נמשכת.
      שוטה,השוטה שלך, לא ישטה בשוטים עוד.
      הקרוק קרס ואיתו קרס הליכוד.
      נתקיימה נבואת יצחק שמיר שאמר:
      ''הים אותו הים והביבי אותו הביבי,
      מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים''.
      יניב. צדק שמיר ,או לא צדק?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    רבים הצביעו בעבר לליכוד למרות!

    בנצי א, 09/12/05 14:18

    שתיעבו וסלדו מהליכוד. בערב הבחירות האחרונות ישבנו קצינים בדימוס בחוג בית אצל קצין בכיר מאוד בביתו והוא היה מזוהה כאיש מפלגת העבודה והוא הסביר לנו פרט חשוב באומרו. דרכה של הליכוד היא לא דרכנו ואני יודע שרובכם כפי שאני מכיר אותם מאז ומתמיד אתם סולדים מהליכוד וכך גם אני אך עלינו לדעת! שאריק שרון הולך לבצע ויתורים על שטחים שאנו מאוד רוצים להיפטר מהם את זה עמרם מצנע לא יוכל לבצע ורק אריק יעשה זאק כאשר הוא בראש מחנה ימני. ולכן אנו נצביע לליכוד ונקבל את הבחילה בזמן הטלת הפתק לכלפי. והעיקר אריק צריך להוביל בגדול. היום אריק אכן יוביל שוב ביתר שאת ללא הליכוד המתועב ביודענו שהוא הולך למהלכים גדולים וחשובים לארצנו ולעמינו ואליו יצטרפו גם המיטב כמו ציפי ליבני ודיכטר ופרס ובימים הקרובים נשמע על עוד ועוד על הטובים במשק הישראלי שיצטרפו אליו...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודק אשמים בעוני שרון וביבי (ל''ת)

    שוליקה, 09/12/05 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מיליון וחצי עניים בגלל שרוביבי (ל''ת)

    מוריס כלפון, 09/12/05 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ציפי לבני

    גיורא, 09/12/05 12:41

    מועמדת טבעית וראויה לרשות הממשלה.
    (אני חבר ב''עבודה'' ולא בקדימה)
    כך חשבתי גם בעת היותה בלכוד.
    לבני ופרץ יהיו צוות לעניין. A TEAM

    הגב לתגובה זו

    • כמצביע עבודה אני מעריץ את

      דני הרשקו, 09/12/05 13:53

      ציפי לבני והלואי וירבו כמותה בישראל . נצביע עבורה רק לראשות הממשלה..

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה קרה

    דנבי, 09/12/05 12:34

    שאנחנו לא רואים את התגובות של תומכי ''קדימה'' ואריק שרון?
    מה קרה שפתאום אין לכם מה להגיד?
    יש לכם תגובות בכתבה
    ''חייל צה''ל,סמל ניר כהנא,נדקר למוות סמוך לרמאללה''.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק לא ביבי !!! (ל''ת)

    ליכודניק בדם, 09/12/05 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בעבר הערכתי מאוד את ציפי לבני

    cyrano, 09/12/05 11:49

    יש בה משהו משכנע, באופן דיבורה המהוקצע, המדוד , שאין בו מנת יתר של התרפסות וארסיותדוחה.
    אבל, איזו אכזבה היא הייתה, כאשר, היא , שחשבתי שהיא יודעת את דרכה , הרימה את ידה בעד הגרוש עם כל שאר האופורטוניסטים המגעילים של הליכוד המגעיל...
    ולמעט עוזי לנדאו ושאר המורדים / הנאמנים לא ראיתי ולו קרן אור אחת בכל הליכוד הזה של לפני חודש שעכשיו התפצל ל-2 וכיום הוא ליכוד א' של ביביהו, וליכוד ב' הסמולי של ןהסקרים והגימיקים של הדיקטטור המושחת..
    והעם אסור שיצביע לא לזה ולא לזה, וגם לא לסמול המסורתי, וזה בכלל לא משנה עם הלוזר בפנים או שהצטרף לסמול החדש של מפלגת הגימיקים של המושחת...
    העם חייב , ממש חייב להצביע בשביל מפלגתו היהודית השפויה היחידה של אפי איתם ועמי איילון האיחוד לאומי / המפד''ל , והלואי וגם חנן פורת יצטרף אליה ועו'' ד דן אבי יצחק ....
    זה הסיכוי שיש לנו כעם להפסיק את ההדרדרות המתמשכת אל פי התהום, ופשוט, לחזור לשפיות שתמנע מאיתנו סוף טראגי..
    וההצבעה הפעם היא בדמינו, וחייבים לחשוב על הכל, ולהקיש מתוך מה שהיה את אשר עלול להיות אם לא נתפכח בזמן..

    הגב לתגובה זו

    • כתבתי בטעות עמי איילון במקום

      cyrano, 09/12/05 12:21

      בני אילון.. אני מבקש לתקן

      הגב לתגובה זו

    • מאז ומתמיד אני הערכתי את ציפי

      מפדלני''ק שעובר, 10/12/05 21:36

      והיום אני נוכח יותר ויותר עד כמה צדקתי כי ציפי ליבני היא השרה החכמה ביותר בממשלות ישראל ויושרה הוא רב. היא מנהיגה ובעלת עתיד גדול ומזהיר כאשר היא תכהן כראש ממשלת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לי שאלה

    יעקב א, 09/12/05 11:18

    איך מישהו שבחר כל חייו ליכוד יכול להצביע למפלגה שראשיה תומכים בריש גלי בהסכם ז'נבה?

    אמנם פרץ לא הודיע בפומבי על תמיכתו בזנבה אבל הוא היה תומך פסיבי. עמי איילון הוא מקברנטי ז'נבה. שלי יחימוביץ' תומכת נלהבת בז'נבה.

    הנה סיסמת בחירות לליכוד:

    -------------------------------------
    באו נעשה קצת סדר בראש:

    העבודה=מפ''מ
    קדימה=עבודה
    ליכוד=ליכוד

    שתי השורות הראשונות באדום השלישית בתכלת.
    כל הזכויות שמורות (c)

    ----------------------------------

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ציפי לבני בלי חוט שידרה .שבשבת

    שי, 09/12/05 11:10

    זה מה שהיא יודעת להסביר לפי המצב בקיצור אישה בלי אדיאלוגיה ממש כמו שבשבת רואה לאן הרוח נוטה וככה עושה

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד (ל''ת)

      ציפי - לא לבני, 09/12/05 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שרון ילך לא על פי פופולריות אל

    אפרת, 09/12/05 11:06

    אלא על פי מי שמסוגל לרכז סביבו עוצמה פוליטית.
    לכן לדעתי שרון לא יתחשב בסקרי פופולריות וישים לידו אנשים כמו אולמרט ,צחי הנגבי .
    בסופו של דבר צריך אנשים ביצועיים ולא פופולריים.
    כעת שרון נבחר והוא זה שמביא את המנדטים בעתיד זה כבר סיפור אחר..

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא רוצים יותר דליות איציקות.די

    רותי א, 09/12/05 10:31

    שחררו אותנו מן האנטי פאטים. בראון החצוץ ובוים השחצן ודליה גסת הרוח-מצאו איש את מינם....''בלתי אם נועדו''

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שני פרנקים מקשטים את העשיריה

    פרנקו, 09/12/05 10:22

    הראשונה האשכנזית של מפלגת העבודה - אחד כבש את המפלגה באמצעות שחיתות וזיופים, והשני קיבל שיריון.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש לי חדשות בשבילכם

    ברוך, 09/12/05 10:14

    מי שהצביע בעבר ליכוד והיום הוא חושב להצביע קדימה=הוא רק חושב
    שהוא החליט -אזהרה- אז מי שהחליט
    באמת בשבילך זה רשת ב וגלי צהל
    אז קחו את עצמכם בידיים וחיזרו
    הביתה לליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ציפי קודם כל אוהבת שלטון (ל''ת)

    אמיר, 09/12/05 09:39

    הגב לתגובה זו

    • ציפי קודם...

      ++, 09/12/05 09:51

      התגלית שהגברת יודעת להסתיר את מה שהיא רוצה ואי אפשר לדעת באמת למי הי מישתייכת,-שורה תחתונה כפי הניראה, כל אחד הולך לא דוקא עלפי האמונה שלו, כי אפ עלפי - מי נותן לו תפקיד טוב יותר- לאנשים כאלה אישית אני לא מאמינה.

      הגב לתגובה זו

    • ציפי לבני - המרעננת הלאומית

      Moti, 09/12/05 10:10

      מי יתן עוד כמה ציפי לבני...נאורה חכמה ישרה וממוקדת. מעולם לא הבנתי מה היא עושה עם להקת הליכוד

      הגב לתגובה זו

      • ציפי לבני מושחתת כמותם.

        תמרה, 10/12/05 22:29

        לא רק אתה לא מבינים. הרבה אזרחים לא מבינים איך מוצאת ציפי לבני את עצמה עם חבר פוליטיקאים מושחתים. ציפי לבני לא שונה מהם. היא שרת משפטים-מושחתים מושחתת ומשחיתה.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''קדימה'' מיצגת את רצון רוב העם (ל''ת)

    חיים 7, 09/12/05 09:32

    הגב לתגובה זו

    • רק כאשר כנפו תהיה בפנים (ל''ת)

      נדי, 09/12/05 10:09

      הגב לתגובה זו

      • כנפו לרשות הממשלה

        גיל, 09/12/05 11:35

        האישה היחידה שאני מאמין לה

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    שרון 61 ,עבודה 40 ,5 ליכוד.

    Erez, 09/12/05 09:21

    אתם יודעים איך הגעתי לתוצאות האלה ? הלכתי לתומי ברחוב ושאלתי סתם אנשים ,הסקר שלי מקצועי ואמין כמו של מינה צמח וכל השאר.
    צריך להפסיק עם השטויות הללו.
    משחקים ומהתלים בנו ,אולי פשוט נוותר על הבחירות ונעבור לסקרים.
    נחסוך כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אשה חזקה !יישר כוח! (ל''ת)

    אביגיל, 09/12/05 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ציפי לבני טפלון. בעייתית מאד

    יוסי, 09/12/05 09:10

    לציפי לבני לא שונה מהחבר'ה האחרים בפוליטיקה. רק שהיא מצליחה לדאוג שזה לא יידבק אליה.
    יש רשימה של דברים שנזקפים לחובתה בהרבה בחינות, אבל היא משחקת עם התקשורת כרצונה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לפרט? (ל''ת)

      י', 09/12/05 09:20

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי.

      י, 09/12/05 09:26

      אולי תספר לנו את מה שאתה יודע.

      אי-אפשר להכפיש אותה. וזאת בגלל שהיא עזבה את הליכוד.
      נכון שזה כואב. אבל מי שאשם זו השחיתות בליכוד שלא ידעה גבולות.

      אתה הבנתה זאת?
      ליוסי רק תזכיר לנו. אתה לא חבר מרכז ליכוד. במקרה?!?!

      הגב לתגובה זו

      • לבני ניהלה את

        ליכודניק, 09/12/05 10:05

        קמפיין הבחירות של נתניהו ב1999 ופעלה נגדו באותו הזמן, אני הייתי שם כמתנדב, ויש לי פרטים.
        נתניהו היה האיש שבנה את ליבני, ולכן הוא סמך עליה, הוא תמים וחושב שיש דבר כזה טובה תחת טובה.

        הגב לתגובה זו

        • נתניהו תמים? אתה מצחיק (ל''ת)

          שירה, 09/12/05 12:18

          הגב לתגובה זו

    • ערכתי מעט את דבריך, יוסי

      עורך לשוני, 09/12/05 09:59

      כדי שיתאימו יותר למציאות וישקפו פחות את דעת הליכוד שמשלם לך כדי לפרסם תעמולת בחירות בחינם (בינתיים):

      ''ציפי לבני שונה מאד מהחבר'ה האחרים בפוליטיקה. בעברה הרבגוני (כדורסלנית, סוכנת מוסד) לא דבק רבב. היא אישה הגונה וישרה לחלוטין. מה שאתה רואה הוא גם מה שבפנים, בניגוד לבנימין נתניהו שמראהו המלוקק מסגיר את האיש האומר לכל אחד את מה שהוא אוהב לשמוע. במגעה עם התקשורת לא מנסה ציפי לבני להתחמק מהשאלות הנוקבות ביותר והיא עונה גם לשאלות העלולות להזיק לה.
      יש רשימה קטנה מאד של דברים שנזקפים לחובתה מתקופת היותה ברשם החברות, אולם אלו היו טעויות של מתחיל. אין ספק שאריק שרון מטפח את סגניתו כדי להעמידה במקום הראוי מיד לאחר פרישתו: ראש הממשלה הבאה''.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק מאד ! (ל''ת)

      נחום, 10/12/05 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרופ' רייכמן + הנגבי ? ? ?

    צוריף, 09/12/05 09:05

    מקרה מעניין ביותר.

    מצד אחד פרופ' שהינו אדם ישר ביותר ועם קבלות.

    ולאומת זאת השר הנגבי שכל דבר שלילי מיד נדבק בו.

    אני סקרן לדעת הכיצד ילכו שני אנשים האלה יחדיו.?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביבי +פייגלין=סכנה למדינה !!!! (ל''ת)

    פנסיונר שפוי, 09/12/05 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    @@ לציפי ליבני.

    צ, 09/12/05 09:00

    לציפי .
    איך את יכולה לראות את הצטרפותו של הנגבי ולשתוק?
    את שהיושר עומד לנגדך תמיד. פתאום מצטרף איליך אדם שהשחיתות דבקה בו.

    אשמח לקבל תשובה.
    בתודה מראש.

    הגב לתגובה זו

    • בתיק דבקה מצאתי תשובה חלקית

      בנימין, 10/12/05 22:24

      מתוך תיק דבקה מהשבוע החולף באינטרנט: ''נראה כי במציאות הפוליטית השוררת בישראל מיותר לשאול כיצד ראשי מפלגת קדימה, שבין צמרתה נמצאת שרת המשפטים ציפי ליבני, מקבלים בתרועות כל כך רמות שר הנאשם בפלילים?'' ציפי לבני שרת משפטים-מושחתים מקורנפת ומקורפדת.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ציפי היא אהובת האומה

    בנצי א, 09/12/05 08:58

    ורוב הציבור בארץ אוהב ומעריץ
    אותה אן ספק. שהיא החכמה ביותר בתולדות הכנסת ויושרה הוא רב. אם קדימה צועדת קדימה לשרון זה הרבה בזכות העובדה שציפי שם. וכולנו יודעים שציפי לבני עתידה להיות ראש ממשלת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • שוב בנצי, בכל מקום, שונא ביבי

      יועד, 09/12/05 09:04

      רק להזכירך שמי שקידם את ציפי ומינה אותה ליו''ר רשות החברות לאחר שלא הצליחה להיבחר לכנסת היתה בנימין נתניהו. אבל אצלה כנראה שערכים של חברות לא משפיעים.

      הגב לתגובה זו

      • לבני שרת המשפטים היחידה

        בןיפונה, 09/12/05 09:39

        שיש לה עמדה מול בית המשפט העליון.

        הגב לתגובה זו

        • כולם פוליטיקאים,חוץ מדיכטר. (ל''ת)

          100%בטחוניסט, 09/12/05 12:55

          הגב לתגובה זו

      • u right 100% : she is ''PERFIDE (ל''ת)

        adriana, 09/12/05 10:22

        הגב לתגובה זו

      • היי!!! לא רק בנצי שונא את ביבי (ל''ת)

        גם אני, 10/12/05 00:12

        הגב לתגובה זו

        • ואני עוד יותר שונא את ביבי.

          אזרח הארץ, 10/12/05 13:22

          כי הוא הטיפוס השנוא ביותר במדינה ביחד עים לימור הניבלת.

          הגב לתגובה זו

      • שרת משפטים-מושחתים מיומנת (ל''ת)

        נחמיה, 10/12/05 22:03

        הגב לתגובה זו

    • ל-בנצי א.

      ירדן, 09/12/05 09:10

      אתה צודק ב100%.

      אבל מה היא שווה עם מסביבה יש ''צדיקים'' כמו:
      אפללו.
      רוחמה.
      עומרי.
      אולמרט.
      בראון-חברון.
      והרכש החדש- הנגבי.

      הם ימיסו את כל מה שהיא תבנה.
      וחבל.

      הגב לתגובה זו

      • הפיתרון

        דורון, 09/12/05 09:54

        לכן הפיתרון הוא לעשות את מה שעשיתי בבחירות הקודמות עם כל הצער שבדבר - פשוט לא לבחור.

        לפחות כיום אני יכול להגיד שמצפוני נקי וידי לא היתה במעל.

        איני שותף לבחירת המושחתים.

        רק כך הם יבינו את המסר.

        הגב לתגובה זו

        • צר לי עליך דורון, לא סופרים או

          לא חבל???, 10/12/05 00:11

          אותך, אתה באמת חושב שאם לא תצביע מישהו יתאכזב או יעלב?... אתה פשוט לא נחשב וככל שרבים יעשו כמוך זה טוב לאינטרסנטים, לאלה שיש להם סיבה טובה להצביע ולוא דווקה טובת הציבור אלה טובתם האישית, כמו חברי מרכז הליכוד לדוגמה, שהם אפילו ירוצו להצביע, אז מי החכם כאן???

          הגב לתגובה זו

    • ציפי ליבני

      דורון, 09/12/05 09:10

      מסכים איתך,
      ציפי היא מס' 1 בכנסת.
      ודוקא בגלל זה צר לי מאוד שהצטרפה למפלגה של המושחת מספר 1 במדינה ונתנה יד להקמת מפלגה שהינה מיקבץ של עבריינים ועבריינים בפוטנציה.

      הגב לתגובה זו

      • חבל על ציפי

        הזי, 09/12/05 10:10

        מסכים. מה היא עושה שם ?

        הגב לתגובה זו

      • שרת משפטים מושחתת גם.

        בנימין, 10/12/05 22:22

        מתוך תיק דבקה מהשבוע החולף באינטרנט: ''נראה כי במציאות הפוליטית השוררת בישראל מיותר לשאול כיצד ראשי מפלגת קדימה, שבין צמרתה נמצאת שרת המשפטים ציפי ליבני, מקבלים בתרועות כל כך רמות שר הנאשם בפלילים?'' ציפי לבני שרת משפטים-מושחתים מקורנפת ומקורפדת.

        הגב לתגובה זו

    • נו בטח,

      דנבי, 09/12/05 10:59

      אתה אומר את זה,כי היא עברה ל''קדימה'' - מפלגת המושחתים. אם היא הייתה נשארת בליכוד,ממש לא היית משבח אותה.

      הגב לתגובה זו

    • שתסביר:למה לא כיבדה מישאל

      מתפקדי מפלגתה?!, 09/12/05 12:44

      עד היום טרם השיבה שרת המשפטים ציפי ליבני לשאלות חשובות.
      1. הויתורים הכואבים, מדוע לא הובלטו לפני הבחירות, ע''מ להבהיר שעוקרים יישובים/חבל ארץ שלם ?!
      2. מדוע ה-''ויתורים הכואבים'' לא הוכללו בקוי היסוד של תחילת דרכה של הממשלה שבכנסת הנוכחית ?!
      (בה היו חברים: מפד''ל,איחוד לאומי + שינוי +האיחוד עם שרנסקי, וללא עבודה, מר''צ)
      3. מה משמעות דין נצרים כדין ת''א ?!
      4.מדוע לא הביעה דעתה על אי-כיבוד מישאל ?! בהיבט המוסרי/נורמטיבי, לא חוקי/משפטי.
      5. שתי מדינות לשני עמים היה במצע מח''ל לפני הבחירות ?! שבהם קיבלו 38 מנדטים(+2-כן) ?! ?!
      אבל !! חשוב מאד לציין שציפי ליבני אינה מושחתת , ושומרת על הגינות בכל מה שקשור לשוחד , כספים וכיו''ב.
      השאלות שנישאלות הן בתחום הפוליטי/מדיני.
      שבת שלום לשרה ולכולם.

      הגב לתגובה זו

      • מהשאלות לליבני,לא רק קדימה (ל''ת)

        מתחמקים.גם רוב, 09/12/05 12:59

        הגב לתגובה זו

    • הפוליטיקה - רחוב החלונות

      דוד, 10/12/05 22:07

      אל ציפי לבני עולים פוליטיקאים ואזרחים לרגל לא פחות משעושים זאת באמסטרדם אצל הנשים המבוגרות והבחורות הצעירות ברחוב החלונות.

      הגב לתגובה זו