• 62.

    צביה גרינפילד הח''כית הבאה במרצ

    נדב, 23/12/05 17:08

    הח''כית הבאה במרצ שתקדם את זכויות הגייז בישראל, היא צביה גרינפילד. ד''ר גרינפילד היא חרדית התומכת בזכויות הומואים ולסביות מתוך עמדה ערכית ליברלית מוצקה שתומכת בזכויות אדם וזכויות מיעוטים, וכן בהפרדת הדת ומדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הילכו שנהם יחדיו בלתי אם נועדו ?

    משה, 22/12/05 14:45

    ההומואים והלסביות מצאו עבודה, ויכוננו בה את משכנם, כי כך נראת המפלגה האבודה.
    זאת התוצאה, של אי בחירתו של שימון.
    ידע שור קונהו וחמור אבוס העליו.
    ויחבור אדונם של ההומואים והלסביות, אל הדמגוג הקטן, ויקראו למפלגתם בישראל ''ההומואים האבודים''.


    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כנראה שהם יודעים על מה הם מדברים (ל''ת)

    צדק, 22/12/05 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    I vote for Liberman

    joe, 10/12/05 03:03

    Most of the gays I know are right wingers and will vote for the far right party.Gay organizations in Israel should not take extreme left positions.Some of us are patriotic and do not want to sell the country for a few petty left wing extremist and socialists like Peretz.Long Live Capitalism and individualism.Death to socialism and communism

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני עובר לשינוי היחידים שמייצג

    אמירקלעך, 10/12/05 01:02

    ים

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    Peace Now

    Peace Now, 09/12/05 21:49

    www.gush-shalom.org

    הגב לתגובה זו

    • Piss Now

      אלכס, 09/12/05 23:22

      הדבילים לא מתים.
      בזמנו הם ''פעילי שלום'' הפגינו בעד כניעה להיטלר ועכשיו הם רוצים להיכנע לפשיזם איסלאמי ולהביא עוד אסון על אנושות.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הם יצביעו לקדימה (ל''ת)

    מאחור הם רגילים, 09/12/05 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני חוזר ל- Homoland (ל''ת)

    מתרומם, 09/12/05 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הומואים זה לא עדר

    אבי, 09/12/05 13:31

    ממתי שייכות פוליטית או דעות פוליטיות של בן אדם חופפות את נטייתו המינית?
    תראו לי איזשהו מחקר שהראה איזושהי קורלציה בין נטיות פוליטיות ובין נטיות מיניות.
    אני בתור הומו יכול להבטיח לכם שאין שום קשר בין השניים . תמיד תמכתי במרכז או הימין המתון ומפלגה כמו מרץ לעולם לא דיברה אלי. לכן תפסיקו לשייך את ההומואים לעדר שהולך אחרי רועה שמאלני . אנחנו אנשים מכל מגוון הקשת הפוליטית בארץ כמו כלל הציבור. דתיים , חילוניים , ימנים שמאלנים וכו'.
    אני בנתיים לא ראיתי שום מפלגה (כולל מרץ) שקידמה משמעותית חוקים לטובת ציבור ההומו/לסבי בארץ ככה שאנחנו לא בכיס של אף אחד .

    הגב לתגובה זו

    • רק שינוי

      אחת, 14/12/05 12:57

      תגובה ל 54: אתה צודק לחלוטין בנושא העדר אבל הרשה לי להזכיר לך שישנה מפלגה אחת, אחת ויחידה שכן מנסה לעשות למען הקהילה ולמען אנשים רבים אחרים במדינה שרוצים להינשא לבחיר/בחירת ליבם בארצם. רק חוק ברית הזוגיות שמנסה שינוי לקדם יאפשר נישואים אזרחים ונישואים בין בני אותו המין. רק מפלגת שינוי הליברלית שמה לה למטרה מרכזית את המאבק למען חרויות האדם. מרץ, עבודה וקדימה ימכרו ויתעלמו מכל נושא הקשור בחיים שלנו, האזרחים במדינה הזו, בתמורה ליכולת לנהל את המשא ומתן עם הפלסטינאים כרוצנם.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הומו או לסבית למי איכפת (ל''ת)

    העוני חשוב, 09/12/05 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ואחרי מי פדופילים וזואופילים? (ל''ת)

    ד''ר פרויד, 09/12/05 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה לשייך אותנו למפלגה אחת?

    תומר, 09/12/05 12:37

    להומאים, כמו לכל אוכלוסיה, ויש הרבה הומואים ימניים, והרבה מאוד שיצביעו שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אפילו ההומואים לא רוצים את (ל''ת)

    ביילין, 09/12/05 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תרשה לי לצחוק בקול גדול

    חיק מרץ החם, 09/12/05 11:18

    ''לא היתה מפלגה שפעלה יותר למען הקהילה כמו מרצ''.....???? למען מי?? הכוונה היתה למען עצמם ותו לא

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    באיזו מפלגה היה ח''כ עוזי אבן?? (ל''ת)

    מי יודע את, 09/12/05 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שני ליצנים שמתחרים על חארטה (ל''ת)

    המבקרת1, 09/12/05 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    קבלן הקולות בועז בן דוד

    אליעזר, 09/12/05 11:15

    מעסיק בעצמו מספר מקורבים בעמותות וגופים וגם קיבל כסף עבור השגת מתפקדים במפלגה. אז אין לו להלין אלא על עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • באמת פוליטיקאי בזוי (ל''ת)

      מכיר אותו מכיר, 09/12/05 11:26

      הגב לתגובה זו

    • בועז בן דוד זה הפוזל נטול החן?

      רואה66, 09/12/05 14:26

      עוד מעט לא ישאר את מי לצטט במרץ,אם הגעתם עד למנהיג הכריזמטי בועז בן דוד.אני הומוסקסואל תומך קדימה תורידו אותי בבקשה מהקיטלוג האוטומטי וגם אינני מעונין בשיריון אני יותר מעונין באהבה.ממתי הומו זה מקצוע שאמור להבטיח שיריון.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין לקהילה יצוג יותר טוב מבמרצ

    יפעת סולל, 09/12/05 10:59

    צריך לזכור, כי כל המנהיגים שקידמו את זכויות הקהילה הם ממרצ, ובראשם- שולמית אלוני, מרדכי וירשובסקי ויעל דיין.
    אין זה לכבודה של הקהילה, שהיא מרשה לאינטרסנטים חסרי תוכן לעשות שימוש בשמה.
    ברור לי, כי רוב רובם של חברי הקהילה יודעים, שאין להם בית פוליטי מחוץ למרצ, וכי הם ימשיכו להוות חלק חשוב ומשפיע על פעילותה של המפלגה - ומי ינתן ויהיו לנו מספיק מנדטים, גם בעזרת חברי הקהילה, על מנת שנוכל להמשיך ולקדם את זכויות האדם בישראל.

    יפעת סולל - חברת הנהלת מרצ

    הגב לתגובה זו

    • יפעת סולל תמצאי פעם עבודה.

      יודע דבר, 09/12/05 14:50

      בלי עזרה של מרץ בהסתדרות סוג של טפיל על חשבון הציבור.מלבד בעלי אינטרס מרץ איבדה את כל מצביעיה מפלגה מיותרת.אחוז החסימה הפעם יוריד אותכם ביגון שאולה.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מר''ץ מאבדת עצמה לדעת

    יוחאי, 09/12/05 10:54

    היא לא יכולה להתמודד עם זה שהיא נופלת בסקרים ומאבדת את היכולת שלה. הרי בלי ההומואים משמאל לא ישארו לה מצביעים.

    אם ביילין חפץ חיים שיחליט שהוא מחבק את הקהילה תרתי משמע

    הגב לתגובה זו

    • הערבים תמיד יצביעו בשביל מר''צ- (ל''ת)

      וגם בשביל העבוד, 09/12/05 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תפסיקו לבלבל את המח

    חגי, 09/12/05 10:31

    תפסיקו להתייחס לקבוצות אנשים כאילו יש מי שמחליט בשבילם. למרות שתשקורת היא דבר שטחי וחסר הגינות אין זה אומר שהקוראים הם כאלו.
    נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שרון רוצה קדימה, לכן הם במערך! (ל''ת)

    למצה פרץ מחייך, 09/12/05 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יש הרבה הומואים שיצביעו לקדימה

    ניר, 09/12/05 10:19

    אנחנו ההומואים לא דומים לחברינו החרדים ,אין לנו רב ואנחנו לא עדר.
    אין אצל ההומואים הצבעה קבוצתית ומנהיגי הקהילה המכובדים יכולים לעשות מה שהם רוצים.בבחירות האחרונות הרבה הומואים הצביעו לשינוי ובקרובות אני מכיר הרבה הומואים שיצביעו לקדימה

    הגב לתגובה זו

    • לתומי חשבתי ש (ל''ת)

      מאחורה, 09/12/05 14:34

      הגב לתגובה זו

    • חשבתי שהם דוקא מצביעים לאחורה (ל''ת)

      צדק, 22/12/05 13:53

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    צודק יועץ התקשורת של פרץ

    גיל אזולאי, 09/12/05 10:16

    וצודקים במרץ.
    אין מקום לשריין מקום על פי גזע, מין, מוצא או נטייה מינית. זוהי גזענות לשמה.
    יש לפעול שלכולם יהיו זכויות שוות.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    במקום מקדימה הם יהיו מאחוריו

    שאול, 09/12/05 10:10

    זוהי תעמולה או ברצינות ? .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    go to sleep

    dror, 09/12/05 10:04

    do you think gays dont have politekel opinion and thay just go with there leder? they are not arabs plastinian wake up .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עומדים בתור מאחוריו?

    דן, 09/12/05 09:52

    שיסתדרו בשורה אורפית. לא כולם יחד.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עמיר לך לכה ממפלגתך ומפריצותה (ל''ת)

    איש חזון, 09/12/05 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כרגיל הם יודעים לבחור במי שלא.

    שילכו לשינוי, 09/12/05 09:36

    שלא עוזר להם.... שינוי עשתה רבות למען הקהילה. יו''ר השדולה למען הקהילה הוא משינוי, ח''כ אילן ליבוביץ, המון חוקים ועזרה יומיומית... אך כרגיל האדוגה מתעסקת בפוליטיקה ולא כדי לייצג באמת את ההומאים..... איך עמיר פרץ יעביר להם את ברית הזוגיות שהוא ילך מיד אחרי הבחירות עם ש''ס???

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה צריך לתמוך בצד אחד?

    אלון, 09/12/05 09:28

    ההומואים, כמו כל עם ישראל, חלוקים בדעותיהם הפוליטיות. אין שום סיבה לזהות את ההומואים עם צד כלשהו.
    אני אישית הומו מצביע ליכוד!

    הגב לתגובה זו

    • אלון, אתה לא הומו. (ל''ת)

      שגית אהובתך, 09/12/05 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הקץ מגיע 10 מנדטים

    Gad, 09/12/05 09:27

    זה מתאים למפלגה אשר מאבדת את עצמה לדעת

    הגב לתגובה זו

    • יותר נכון לומר

      Avi Ecuador, 09/12/05 14:32

      מתאים למנהיגים ועם שמאבדים את עמם לדעת.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה פרץ תלכו עם פרס (ל''ת)

    יהודה, 09/12/05 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרץ הזה הוא שד

    מיכל, 09/12/05 09:12

    אני תומכת בו!
    הוא גדול!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני הומו - אנ הולך עם שרון

    הומו ירושלמ, 09/12/05 09:01

    אולי כל ההומואים הולכים עם מפלגת העבודה - אני הומו גאה - אני ובן זוגי מצביעים - כן - שרון

    הגב לתגובה זו

    • הצבעת שרון= תמכת בשחיתות (ל''ת)

      שרון=שחיתות, 09/12/05 09:33

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא לטעמי סליחה............ (ל''ת)

      אריק שרונה, 09/12/05 09:35

      הגב לתגובה זו

      • על טעם וריח אין להתווכח (ל''ת)

        אלי, 09/12/05 10:46

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    מרץ בלחץ. עומדים לתקוע אותם. (ל''ת)

    ה, 09/12/05 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מתאים למפלגת חסרי האון של פרץ (ל''ת)

    ישראלי גאה, 09/12/05 08:39

    הגב לתגובה זו

    • במה אתה בדיוק מתגאה? (ל''ת)

      ?!?!?, 09/12/05 09:55

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי אמר שהם מנהיגי הקהילה ?

    גיי גאה, 09/12/05 08:29

    ומה חשובה דעתם הפוליטית ?

    האם איתי פנקס שהיה בעברו איש ליכוד ועבר ל-מרץ משיקולים אופרטוניסטים ועכשיו בעל תפקיד בעיריית ת''א שאינו קשור להומואים , מייצג מישהו חוץ מאת עצמו ?

    אני מקווה שיהיו כמה שיותר אנשים בעלי רצון ונכונות לטפל בכל העניינים החברתיים , בין היתר של הקהילה ההומו-לסבית אבל נא לא להציג את הקהילה כמקשה אחת.

    בקדנציה הנוכחית גם שינוי וגם מרץ פעלו למען הקהילה. על פעילות העבודה לא כל כך שמעתי...אם ההצטרפות של המכובדים הנ''ל תעזור לשנות משהו, אז אהיה הראשון לשמוח.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כמה מנדטים הם נתנו למרצ? (ל''ת)

    אחד העם, 09/12/05 08:22

    הגב לתגובה זו

    • לפחות מנדט אחד (ל''ת)

      להערכתי, 09/12/05 11:29

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש להם סיבה

    אחד 1, 09/12/05 08:22

    הם שמעות שפרץ רוצה לדפוק את כל אלו שלא מהמחנה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרץ אם ההומאים אחיך שים וזלין! (ל''ת)

    היועץ, 09/12/05 08:11

    הגב לתגובה זו

    • גריז הרבה יותר טוב (ל''ת)

      מוסכניק, 09/12/05 08:27

      הגב לתגובה זו

      • ח מ א ה ! - גם טעים וגם נעים. (ל''ת)

        תנובה, 09/12/05 09:58

        הגב לתגובה זו

    • ואתה שים סרט טייפ על פיך (ל''ת)

      אלי, 09/12/05 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    קהילה??? איפה בדיוק?

    הומו-ליכוד, 09/12/05 08:06

    העובדה שמישהו נמשך לבני מינו לא הופכת את יכולת השיפוט הפוליטית שלו לאפס. אם ארגון גג פוליטי תומך במר''צ או פרץ, זה לא אומר שההומואים תומכים בו. חלק ניכר מההומואים תומכים במפלגות ימין. אגב, בסקר שנעשה בזמנו באתר הומואי באינטרנט, שרון (שהיה אז ימני) קיבל פחות או יותר את אותו אחוז תמיכה בקרב ההומואים (יחסית למצנע) שהוא קיבל בציבור הכללי. למרות נסיונות התקשורת לצייר את ההומואים כקהילה (ולמרות רצונם של ''ראשי הקהילה'' לעשות את זה), ההומואים מגוונים לפחות כמו כלל האוכלוסיה. וההומואים - כמו כולם - יצביעו לימין ברוב גורף גם הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם ההומואים מתייצבים אחריו

    סטרייט, 09/12/05 08:04

    או שהם שועטים ,קדימה' לפורקן יצרים, או שהוא יצא מהארון, או שניהם כאחד

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישראל כהן ואיתי פנקס

    חברת מרצ מת''א, 09/12/05 07:58

    כל המעבר של ישראל כהן, איתי פנקס וחבריהם למפלגת העבודה אין לו דבר וחצי דבר לאידיאולוגיה, אלא רק לעובדה שאין להם יותר כח במרצ. פנקס רוצה לגנוב את המנדט שקיבל ממרצ בעיריית תל אביב ולהיות סגנו של חולדאי. זהו כלנתריזם מהסוג המכוער ביותר. ישראל כהן ואיתי פנקס הם צמד עסקנים שייעלמו בקרוב, ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

    • מרצ מפלגה שרוצה למות

      מכיר את השחיתות, 10/12/05 03:48

      כוחה של מרצ כיום אינו גדל אלא קטן. אין לה את הפריבלגיה לאבד אנשי שטח המייצגים ציבור רחב של מצביעים ופעילים כדוגמת פנקס וישראל כהן. הרצון העז של כל מי ששונא את מחנהו של ישראל ואיתי לראותם מחוץ למפלגה מעיד על הנטיות האובדניות של חברי מרצ הצבועים שלמדנו ''לאהוב''.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לכל פועל- קונדום חינם ,כל יום (ל''ת)

    אחד, 09/12/05 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ריכוז כל העבריינים בקדימה (ל''ת)

    עכשיו נדע, 09/12/05 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוד טעות של פרץ. זה רק יזיק לו

    מפוכח, 09/12/05 07:49

    הוא צריך ללכת ימינה, לא שמאלה...

    הגב לתגובה זו

    • אבל אינו יודע הוא בין ימינו (ל''ת)

      לשמאלו, המגלומן, 09/12/05 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לפניכים כווול אנשי שרון בתשלום (ל''ת)

    קדימה לחורבן, 09/12/05 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האליטה האשכנזית לא תסבול מזרחי (ל''ת)

    עדיף עבריין, 09/12/05 07:48

    הגב לתגובה זו

    • האמת התגלתה

      חי, 09/12/05 09:10

      כל מזרחי שלא הצליח לתת ממעגל הבורות העוני מאשים אחרים . למעשה זהו ההדבר היחידי שיש לפרץ להציע לחסידיו: שנאה, הסתה וקנאה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ה-לבנים העדיפו עבריין על מזרחי (ל''ת)

    ברחו מהכבודה, 09/12/05 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכל ההומופובים שהגיבו כאן - כנ

    גדי, 09/12/05 07:38

    תמשיכו לקנא בהומואים ולהשמיץ אותם ולהדביק להם מחלות כמו איידס..

    למה אתם עושים את זה? כי הקנאהה פשוט אוכלת אותכם.

    אתם יודעים שמתוך אחוז ההומואים בארץ , רובם חכמים יותר ממכם ומצליחים יותר ממכם.

    נמאס כל פעם להתנצל על מה שאנחנו.

    אני בתור הומו לא מתבייש להודות שאני אוהב סקס. רק לכם מותר להנות מסקס?

    אני לא מתבייש להגיד שאני מתאמן בחדר כושר ומסיר שיער (גם אם תגידו לי שזה נשי).

    וכשאני הולך לים (יש גם חופים מחוץ לת''א) אני לובש בגד ים - סליפ (ספידו) כמו גדול.
    לי אין במה להתבייש.
    כמו שבחורות סטרייטיות לובשות בקיני ככה אני לובש טנגה.

    וכל זה לא הופך אותי לבן-אדם פחות טוב ממכם.

    הייתי קצין בצבא (ביחידה קרבית למי ששואל) ואחרי שנתיים בקבע השתחררתי וגם יצאתי מהארון.
    תרצו או לא, קצינים הם האנשים האיכותיים ביותר באוכלוסיה.
    מי שהיה קצין (ובמיוחד קרבי) כבר יסתדר מצוין בחיים מבחינת לימודים או עבודה.

    סיימתי תואר באוניברסיטה הטובה ביותר בארץ (אוניברסיטת ת''א , כמובן) בראית חשבון. היום לפני מבחני המועצה שיתנו לי סוף סוף את הרישיון אני יכול להגיד בפה מלא שהנטיה המינית שלי לא השפיעה לי על החיים.

    אתם תמשיכו להגיד שלהומואים יש אידס ושאר מחלות ואנחנו נמשיך לחיות ולנהל את המדינה.

    קאפיש?

    הגב לתגובה זו

    • גדי, אל תיקח ללב,תתיצב מאחור (ל''ת)

      לפרץ !, 09/12/05 08:14

      הגב לתגובה זו

    • בקרוב חבוב מדינת הלכה ואתה (ל''ת)

      חוכם ,במחתרת..., 09/12/05 08:14

      הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה לא מבין החכמים...

      ל.ע, 09/12/05 11:11

      הטענה לפיה הומואים מוצלחים או חכמים יותר משאר האוכלוסיה שקולה לטענות לפיהן הם חריגים (שלילית) בחברה.
      אם הנטיות המיניות לא משנות, אז הן גם לא משנות לטובה, לא רק לשלילה.
      תחליט אם אתה רוצה שוויון וחוסר התייחסות לנטיות מיניות או שאתה מעדיף שכולם יתייחסו לנטיותך המיניות, ואז אף פעם לא יהיה שיוויון

      הגב לתגובה זו

    • למה ההומואים מפתים קטינים? (ל''ת)

      תענה לי, 09/12/05 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שפם זה הכי גיי שאפשר ...

    מוסטאשיו, 09/12/05 07:37

    עמיר, אנחנו מאחוריך !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הומואים מאחוריו...???

    הומואים מאחוריו, 09/12/05 07:28

    הומואים מאחוריו...???

    הגב לתגובה זו

    • כן,כו ! מה זה אומר לך ? (ל''ת)

      אחת מליסבון, 09/12/05 07:51

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם אנחנו יכולים להתקבל ? (ל''ת)

    נרקומנים ., 09/12/05 07:28

    הגב לתגובה זו

    • לא,לא מקומותכם כבר תפוסים ! (ל''ת)

      אלכהוליקון, 09/12/05 07:56

      הגב לתגובה זו

    • פרץ יקבלך בשמחה! כמו שהוא אוסף (ל''ת)

      פודלים וחארטות., 09/12/05 08:12

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מפלגת העבודה...

    אנו-נימי, 09/12/05 07:28

    תאמץ גם את חומייני, בכדי לקבל קולות, לא השתנתה ,תמיד טובת המפלגה היה לפניה לפני טובת
    המדינה.
    הפודל עוד מקשקש בזנב? למי.?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שההומואים אחרי פרץ-מובן אך (ל''ת)

    שהלסביות ?, 09/12/05 07:24

    הגב לתגובה זו

    • מה הם ? כמו שומרי גופו ? (ל''ת)

      גם רוצה, 09/12/05 07:57

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ אוסף אליו את כל

    יהיה שמח, 09/12/05 07:16

    המיעוטים ה''נרדפים'' : חרדים, הומואים, ועדי עובדי הבנקים, ח''ח, נמלים - הכל הולך...
    מי שתומך בפרץ מזמין לעצמו צרות!
    החרדים לא יתנו לטפח את ההומואים, הועדים החזקים לא יתנו לסייע לחלשים...
    צפויים שיאים חדשים של שחיתות שטרם ידענו כמותם - ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נו, עומד להיות חם ונעים בסניפי

    שלמה בן לולו, 09/12/05 07:06

    העבודה. לא ישעמם להם...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    10?

    מתמטיקאי חובב, 09/12/05 06:39

    אם הקהילה שווה 10% מכלל המצביעים, איך זה שלמרצ יש רק 6 מנדטים או משהו כזה?

    ומה הם בכלל צריכים את מרצ? שיקימו מפלגה שלהם. יש להם 12 מנדטים בכיס, אם ספרתי נכון.

    הגב לתגובה זו

    • בוא אתן לך תרגיל נוסף:

      למתמטיקאי החובב, 09/12/05 08:21

      קח את אחוז הנשים באוכלוסייה ותנסה לחשב את ערכן האלקטוראלי...
      שמעת על מפלגת נשים ?

      הגב לתגובה זו

      • מותק יש הומואים מציביעים ש''ס!

        זוהר, 10/12/05 00:57

        תתפלא היה לי חבר שהצביע ש''ס בבחירות האחרונות

        הגב לתגובה זו

    • אל תגלה לאף אחד

      שקט, 09/12/05 11:53

      אל תגלה לאף אחד שזה סתם בלוף.
      שבעצם אחוז ההומוסקסואלים/לסביות
      הוא כ 2.5-2.7% מכלל האוכלוסיה. אבל הקהילה מעודדת להמשיך ולתחזק את הבלוף על 10%.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נמאס כבר!

    גיא, 09/12/05 06:30

    האגודות האלו לא מייצגות אף אחד פרט לסנובים השמאלנים העומדים בראשן. מה היא ''הקהילה הגאה'' הזו כביכול? האם אנחנו צבא החסידים של ש''ס שסרים למנהיגותו של אבינו הרוחני עוזי אבן? מה גורם לו או לכל אדם אחר לחשוב שהוא מייצג אותי? אני מתבייש להיות חלק מהקהילה המזוייפת הזו, זו בושה וחרפה. היי חבר'ה, כן אני הומו, אבל שירתתי שירות קרבי בצבא, ולא, אני לא תומך מרץ ודווקא חושב ששרון הוא מנהיג מצויין. השיוך האסוציאטיבי הזה בין הומוסקסואלים לשמאל תמהוני הוא בדיחה אחת גדולה שהנהנים היחידים ממנה ואלו שממשיכים לפתח את התמונה הזו הם ''מנהיגי'' הקהילה הזו לכאורה.
    מגעיל לא פחות היה לשמוע את חבר מועצת עיריית תל אביב בוכה ברדיו נגד מינוי גביזון. הלו חביבי - גם אם היא אמנם לא טובה לזכויות הקהילה (ואני ספק אם אכן כך, היא משפטנית רחבת אופקים ועמוקה הרבה יותר מהתדמית שניסיתם להדביק לה) אנחנו חיים במדינה דמוקרטית פלורליסטית - אני לא מצפה שכל אחד יחשוב כמוני ובוודאי שזו חוצפה שלא תתואר למחות נגד גביזון משום שכביכול פסקה איזו פסיקה שלא מצאה חן בעיני מישהו באיזה משפט ראווה. אתם אמורים לייצג נאורות ודמוקרטיה אבל מפעילים לחץ פוליטי למינוי רק מי שתומך בדעתכם בדיוק כאילו הייתם ברוסיה הסובייטית. כל דעה אחרת היא מיד לא לגיטימית.

    תתביישו.

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב ממש, נחיה במדינת הלכה (ל''ת)

      ואתה במחתרת...., 09/12/05 08:09

      הגב לתגובה זו

    • שמח לשמוע .שיש אנשים ישרים

      בר כוכבה, 09/12/05 08:11

      בעולמנו .וגם אם אחר ישר ולא מבין מינם הם עושים אבחנה נכונה .
      אדם נשפט לפי מעשיו דיבורו.
      אני אישית שונא את האגודות האלה
      כל אחד יחיה את חיו בלי רעש וצלצולים , וככל שאתם מצלצלים
      אני בז לכם ולא רוצה לעזור
      אגב אתה לא צריך להכריז מה אתה
      תן לנו לשפוט ,לפי השפה הגעתי לאמת
      שלום איש ישר

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו עם שכל. (ל''ת)

      יוספוס פלביוס, 22/12/05 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרץ- מאחוריך. (ל''ת)

    המטיף, 09/12/05 06:04

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בקרוב כנס תומכי ביילין........ (ל''ת)

    בתא טלפון......, 09/12/05 05:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז פרץ יהיה רו''מ בזכות הומולסב (ל''ת)

    הומולסבים וערבי, 09/12/05 05:57

    הגב לתגובה זו

    • רא''מ לא,משהו אחר-כן ! (ל''ת)

      בעניינים, 09/12/05 07:59

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדוע קהילות אלו משייכות עצמן

    נביל, 09/12/05 05:48

    לשמאל? אי אפשר להיות ימין מהימין וגם הומו או לסבית?

    הגב לתגובה זו

    • לא. (ל''ת)

      כבשה עונה, 09/12/05 07:46

      הגב לתגובה זו

    • עוד לא הבנת שההומואים שמאלנים?

      כבשה אחרת, 09/12/05 11:30

      המפלגות השמאלניות מייצגות דברים שהם מאמינים בהם. מה קשה לך להבין?

      הגב לתגובה זו