• 63.

    טיפשותו של עוזי עולה על יושרו

    יגאל כהן, 05/12/05 18:28

    וביבי הקרוק עושה מעוזי קציצות .
    משטה בו שוב ושוב ושוב.

    הגב לתגובה זו

    • כי לנדאו ישר דרך אבל! אהבל (ל''ת)

      בנצי א, 05/12/05 20:27

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ישראל כץ, אתה הגדול מכולם

    אלעד, 05/12/05 16:33

    בחוצפה שלך כלפי מתפקדי הליכוד
    אתה לא מתבייש להצהיר שהתנגדת להתנתקות?
    אתה הצבעת בכנסת נגד החלטת מתפקדי הליכוד ובעד שרון
    אתה הצבעת בעד גירוש יהודי קטיף
    אין בושה?
    לפנות שוב אל אותם מתפקדים שהתנגדו לתוכנית כדי לבקש את אמונם?
    חצוף

    הגב לתגובה זו

    • כן,הוא גדול ! פוץ גדול ! (ל''ת)

      ליאקודניק, 05/12/05 20:22

      הגב לתגובה זו

    • בודאי,הוא מצריך הרבה אוכל ! (ל''ת)

      על חשבון עניים, 05/12/05 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ביבי או לנדאו . מופז או סילבן

    בנצי א, 05/12/05 15:35

    זה כבר לא משנה. הליכוד מתרסק הציבור יודע כבר מי הם היצורים האלה ומי הערסים הפעילים של הליכוד המושחת...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רוצה להתבשם מסיגר של 150ש''ח?

    הישר, 05/12/05 14:33

    מר לנדאו היקר הבטחת כי תלך עד הסוף,נכון אפשר להבין את הרציונליזציה בגין ההחלטה הנ''ל ,אך להתבשם מריח של סיגרים שכל אחד בעלות של 100-150 ש''ח זה לא מובן
    ושאלת השאלות במימון של מי הסיגרים הנ''ל?לא זה לא מתאים לך!!

    הגב לתגובה זו

    • כל כך הרבה שנים ח''כ ומה הרווח? (ל''ת)

      שלנו?שלו ידוע, 05/12/05 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כול הכבוג לאוזי לנדאו

    אילתי, 05/12/05 13:36

    טוב שעדין יש אנשים מוכנים
    לותר על אינטרסים אישיים
    לטובת כלל

    הגב לתגובה זו

    • בוג,בוג-אך לא כבוד.האיש-גמד ! (ל''ת)

      בשביל כבוד, 05/12/05 20:32

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הליכוד היתרסק

    פקק תנועה, 05/12/05 13:30

    מיפני שהעם יודע שהליכוד יגיע בסופו של דבר לדרכו של שרון אבל לא שרון ולא נתניהו אשמים עם ישראל יודע בדיוק מה קרה והוא האשם בעצמו ובלבד הוא במה שקרה

    הגב לתגובה זו

    • ברוך השם,תודה לאל,אמן (ל''ת)

      הרב אברמצ'יק, 05/12/05 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הליכוד-שיטה פוליטית פסולה...!

    אדי, 05/12/05 13:20

    מרכז הליכוד הוא גוף כוחני ורודף בצע, ששולט בליכוד שליטה מוחלטת ובלתי ניתנת לערעור...
    השיטה שבה הגוף הזה בוחר את חברי הכנסת, העניקה לו כוח לא מוגבל, והפכה אותם בני ערובה בידיו...
    מרכז הליכוד קובע את כללי המשחק, וכל מי שמתנגד לו, מוצא עצמו מחוץ למערכת הפוליטית.
    השיטה הזאת מאפשרת לקבוצות שוליים להשתלט על מפלגה שעד אתמול הייתה הגדולה מכולן, ולשלוט באמצעותה על המדינה...
    הדמוקרטיה יכולה להתמודד בהצלחה עם שחיתות של בודדים, והיא לא מסוגלת להתמודד עם שחיתות של קבוצת כוח חזקה כל כך...
    אין מנוס, חייבים לעקור את המבנה ההרסני הזה מהשורש, והדרך היחידה היא במימוש הסיסמא-
    ''רק לא ליכוד''

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רק ביבי יכול להנהיג את הליכוד (ל''ת)

    ססי, 05/12/05 13:15

    הגב לתגובה זו

    • רק ביבי,ורק את הליכוד,רק ליכוד (ל''ת)

      ליכוד קטן,קטן, 05/12/05 20:25

      הגב לתגובה זו

    • צודק! כי ביבי הוא מלאך חבלה

      ארצי, 05/12/05 20:25

      ומסוכן למדינה. ופרופסור לדמגוגיה
      ונוכל בחד עליון...

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    נתניהו=ליכוד אחד גדול מול כל

    זאביק, 05/12/05 13:14

    השמאל. קדימה תיקח אותנו עם פרס ורמון לימי החושך. פרץ יקח אותנו לימי הפנקס האדום .רק ביבי יכול

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    50 שלא תזכה ליום הזה!

    סימבה, 05/12/05 12:34

    אגב שמאל ולא סמול .יא אהבל !

    הגב לתגובה זו

    • סימבה אתה האהבל הכוונה ל small

      :-), 05/12/05 13:20

      שנית תלמד את מילות השיר:
      תתרגל איתו.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לנדאו כל הכבוד! השילוב של ציונ

    ות וריאליזם פול, 05/12/05 11:54

    חסר בימין ונקווה שאתה מסמל את תחילת ההפנמה של העובדה שחוץ מציונות צריך גם היגיון. ביבי המנהיג הטוב ביותר שאפשר לצפות לו: חזק, אמיץ, מאמין בדרכו ובעל יכולות אינטלקטואליות ורטוריות מהגבוהות ביותר. לצערנו בעולם של דימויים ויחצ''נים לרוב האנשים אין זמן להתעמק והם קונים כל לוקש של התקשורת אולם לטווח ארוך, גם אם ביבי ייכשך כעת, הוא המנהיג הבא של ישראל אחרי שרון ואת זה כל בר דעת ציוני מבין. נקווה שהאסימון ייפול מהר יותר מכפי שזה נראה כרגע.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה עם הבטחתו לרוץ עד הסוף?שקרן

    כל כך אמנתי בו,, 05/12/05 11:30

    בגללך עברתי ממרץ לליכוד ! וזה מה שאתה עושה לי ? אין לי מילים. אתה פשוט ... אשאל את קדאפי .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בניגוד לסילבן ולמופז שדואגים ר

    ק לעצמם,ללנדאו, 05/12/05 11:27

    תיד המדינה והליכוד ולכן הוא מתייצב מאחורי המועמד היחיד שיכול להוביל את הליכוד לניצחון, ביבי.
    אני אישית סבור שביבי הוא המנהיג הבולט ביותר של ישראל בשני העשורים האחרונים בזכות כישוריו המנהיגותיים ועומקו האינטלקטואלי.
    מי שמפקפק בכך מוזמן לקרוא את ספריו ואז לחוות דיעה. מקום תחת השמש מהווה את הטיעון החזק ביותר בדבר צידקתה של הציונות ומפריך בנקל את טיעוני הערבים והשמאל הפוסט ציוני. קשה לי להיזכר במישהו בו דורנו שמנסח בבהירות כזו את המסר הציוני ומתאימו לרוח התקופה. לא סתם התקשורת נאבקת נגד ביבי בכל האמצעים. הם יודעים שהוא היחיד שמסוגל לשנות את דפוסי השליטה של האליטות הסמולניות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אילתי1, 05/12/05 11:51

      כמה דם עוד ישפך עד שהעם ישכיל להבין שביבי היחיד שיכול לשנות את המפה,לך תסביר לעם שתומך במושחתים.

      הגב לתגובה זו

    • צודק 2 (ל''ת)

      נכון, 05/12/05 12:48

      הגב לתגובה זו

    • היידה ביבי!!!! (ל''ת)

      יגאל כהן, 05/12/05 14:22

      הגב לתגובה זו

      • היידה שרה,היידה עמדי. (ל''ת)

        יגאל כהן, 05/12/05 18:25

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    למשמיצי נתניהו פה מסמול!!'

    אתם שקופים, 05/12/05 11:25

    לא יעזור לכם כל המימון נהאיחוד האירופי,נתניהו ראש הממשלה הבא של ישראל

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו הישראלי הראשון על הירח (ל''ת)

      יונה, 05/12/05 14:43

      הגב לתגובה זו

      • בצד השני של הירח!גם שם יעשה (ל''ת)

        בלגן כלכלי,אבל, 05/12/05 20:41

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    צעירים תומכים ביריב אופנהיימר (ל''ת)

    עדי, 05/12/05 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יריב אופנהיימר לכנסת (ל''ת)

    דלית רם, 05/12/05 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עכשיו כל הדפוקים ועניים יתחברו (ל''ת)

    לביבי, 05/12/05 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה עם הבטחתו לרוץ אד הסוף?שקרן

    כל כך אמנתי בו, 05/12/05 11:05

    בממשלת ביבי(חסבה חלילה,אם תקום) עוזי לנדאו יחזיק תיק עם ניר טואלט-אחד (תיק) ביד ימין. ביד השנייה- עוד תיק עם ניר לזיה. וכל הזמן יהיה צמוד לביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כץ תתייצב מאחורי ביבי!

    אורן,ליכודניק, 05/12/05 11:05

    זה הזמן לשים בצד את ענייני האגו ולהיערך לקרב האמיתי על עתיד המדינה. נתניהו הוא היחיד שיכול להוות אלטרנטיבה ריאלית לשרון ולהצטייר בעיני הציבור כמנהיג אמיתי ולא כעסקן שעלה למעלה. הסיבה העיקרית להיחלשות הליכוד היא המאבקים הפנימיים וחוסר ההתלכדות מאחורי ביבי. ניצחון סוחף של ביבי בסיבוב הראשון יחזיר את הליכוד לתמונה. ישראל, תעשה את הצעד המתבקש!

    הגב לתגובה זו

    • כץ עסוק,פסק זמן,דיאטה,דילים... (ל''ת)

      ליאכודניק, 05/12/05 11:21

      הגב לתגובה זו

    • אורן צודק, ביבי רה''מ הבא (ל''ת)

      אשר, 05/12/05 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוזי לנדאו

    אורי, 05/12/05 11:04

    האיש הזה,אשר בחייו לא בנה בית ולא נטע עץ,כולו פוזה והדר זבוטינסקאי ושרידי כבוד פולני,אישית הרס את הליכוד והוריד אותו מתחת ל-10 מנדטים מכנס מסיבת עיתונאים?את מי הוא מענין חוץ מאשר עדת חנפנים קטנה ביותר המקיפה אותו-יופי,הוא ישר! כאילו שזו לא תכונה מובנת מאליה לפוליטיקאי-יאללה תעוף לנו מהעיינים וברור גם שבעיניו מופז ושלום פסולים-הם הרי לא אשכנזים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה נכון - פשוט הרס את הליכוד

      משה, 05/12/05 12:44

      שיפרוש מהפוליטיקה כי הוא לא עושה רק הורס גם את הליכוד וגם את המדינה - זוכר את המחשקים בליכוד ואיפה הם היום? גם אתה תגיע לשם...

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכל אוונטוס של לנדאו!!!!

    ש.לוין, 05/12/05 10:58

    איך הם עושים שרירים הנוכלים האלה. הם מעמידים את עצמם לראשות הליכוד כאילו הם מי יודע איזו אישיות הם עושים זאת כדי שלא ידחקו אותם לקרן זוית במפלגה ולא יהיה להם מקום ריאלי בכנסת הבנתם את אז או לא. כך עושה לנדאו כך עושה כץ וכך עושה מופז מי נשאר שקרניהו והוא יביא את המפלה המוחצת לליכוד אינשאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עוד סיבה להעיף את שארית הליכוד

    דרור, 05/12/05 10:56

    לפח האשפה של האופוזיציה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נתניהו היתל בלנדאו

    מתן ריבסקי, 05/12/05 10:48

    נתניהו ישב בממשלה שתיכננה לפנות את ישובי עזה והצביע בעד. כשראה שיחד עם המורדים יש לו אפשרות לסלק את שרון ולזכות בראשות הממשלה התהפך מייד ועזב יומיים לפני הפינוי עצמו. לנדאו הוא כלי שרת במשחק הפוליטי של ביבי להשיג את ראשות הליכוד וראשות הממשלה.
    הוא נפל בפח הפוליטי שטמן לו נתניהו.
    מדובר בתרגיל פוליטי נטו שתכליתו הייתה לסלק את שרון ולהמליך את נתיהו, הליכוד ישלם לצערי בגדול על השטות הזו. מה עוד שביבי יוותר יותר משרון וזה הוכח כבר כשהיה ראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חבל שאדם ישר כמוך............. (ל''ת)

    איש חזון, 05/12/05 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד למר לנדאו

    ליכודניק, 05/12/05 10:41

    פעם נוספת הוכיח שטובת הרעיון מעל טובתו האישית.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ביבי גרוע משרון

    ירין, 05/12/05 10:37

    לנדאו בגד בעיקר, הרי נתניהו חתם על הסכם וואי כרוה''מ וויתר והחזיר את עיר האבות! זה הרבה יותר גרוע משרון שלפחות רואה את הדברים עניינית ולא נלחץ מכל דרישה אמירקנית.
    עוזי - אתה עושה טעות איומה ובשביל זה כבר היה עדיף שלא תגרש את שרון מהמפלגה.
    האם כל עניין המורדים נועד בשביל הגחמות הפוליטיות של נתניהו?

    הגב לתגובה זו

    • מה כבר יכול להיות גרוע משרון ?

      כוכי, 05/12/05 10:55

      הסקאדים נופלים אנו חסרי עונים
      וההוא - מחייך !!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מתחבא מאחורי גבו של ביבי

    מיכאל, 05/12/05 10:31

    לא לוקח אחריות על מעשיו שהביאו לפרישתו של שרון.
    נדהמ היה לו שהוא יהיה ראש הממשלה הבא - אבל לא היה לו שמץ של סיכוי

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קישור מעניין!

    אורית, 05/12/05 10:31

    http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=86323

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    !! אופנהיימר מנהיג עם חזון !!

    שירה לוין, 05/12/05 10:20

    יש מנהיג לצעירים !!

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך בנוגע לזכויות מילואים

      גידי זהבי, 05/12/05 10:42

      במידה ותייצג את אנשי המילואיים הקול שלי מובטח לך
      אנשים פשוט שוכחים מה שאול מופז עשה רק לפני שבוע

      הגב לתגובה זו

    • שאלה- מה דעתך על המכללות?

      ירין, 05/12/05 10:51

      המכללות הפרטיות עושות מה שהן רוצות, המחירים בשמיים, ואף אחד לא פותח פה

      הגב לתגובה זו

    • !! אופנהיימר מנהיג עם חזון !

      כן, 05/12/05 11:44

      בתחת

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הגם אתה ברוטוס ?.. כל כך נורא

    cyrano, 05/12/05 10:19

    להו , לכל העם, והלב כואב...
    ולא בגלל הנטיות הפוליטיות שלו, זה ספין של כל החלאות שרוצות להמשיך להחזיק בכל מחיר בכיסא בגלל השלמונים והכוח שזה נותן להם, כי אם בשל טוהר המידות של אדם זה, שעד אתמול קיויתי שהוא רואה בפוליטיקה אמצעי אפשרי לעשות את השינויים המיוחלים לעמינו בתחום הסוציו-אקונומי וטוהר המידות והמוסריות , וחזרה אל השפיות ...
    כי בלי זה נתחסל בתוכינו מהשחיתות ומהאטימות ומהסיאוב והמיאוס הרבה לפני שיצליחו החמסניקים לגמור אותנו...
    בלי זה אנחנו גמורים, כבר עכשיו...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הזדמנות להפטר מסוסים טרויאנים

    זיו, 05/12/05 10:12

    היום כל ילד מבין שנתניהו יעמוד בראש הליכוד,ואין שום צורך לקיים בחירות על כך.
    בניגוד לסקרים המוזמנים של מפלגת קדימה{כל כך תמוהים וחשודים עד שב''ויקטור צינדלר ''סגרו את ההימורים על כך } בנתניהו אף אחד לא חושד שיש לו קשרים עם התקשורת כך שאם יש הטייה מכוונת היא רק לרעתו.
    חברים הפור נפל נתניהו יקח בכל מקרה בליכוד ואם יהיה מועמד שיגרור אותנו למלחמת הכפשות מיותרת אין ספק שהוא שתול של המושחת השמן.
    אגב סקרים לגבי ''ההצלחה '' של קדימה כבר לפני חודש טענתי שהמהמרים המקצועים אינם קונים
    את זה וחוזים לשרון 10 מנדטים בלבד!!
    לפני 3 ימים'' ויקטור צינדלר '' אתר ההימורים הגדול בעולם נתן לזה
    תוקף רשמי,,,

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הצליח לטמבל !

    טומי, 05/12/05 10:11

    אחרי שגמר לפורר את הליכוד,הטמבל בורח מההתמודדות
    גם הוא יודע שלאפסים אין שום סיכוי להבחר ליו''ר, וטוב שכך !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כש טמבל מתחבר לצורר,זאת (ל''ת)

      הצלחה ?, 05/12/05 11:10

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ב- ynet לא מפרסמים תגובות

    טלי, 05/12/05 10:08

    חיוביות על נתניהו...
    אני שולחת וזה פשוט לא מתפרסם.
    מעניין אם ג'ודי קשורה לזה.....

    הגב לתגובה זו

    • הכוח שלנו ביום הבחירות (ל''ת)

      לטלי, 05/12/05 10:34

      הגב לתגובה זו

      • כאילו יש במי לבחור ולא להצטער (ל''ת)

        אפוריות, 05/12/05 11:15

        הגב לתגובה זו

    • ג'ודי מתגרשת אם הוא לא יבחר ! (ל''ת)

      סופית, 05/12/05 11:13

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוזי מבין מה שתומכי שרון לא

    אייל דיין, 05/12/05 09:42

    אכן מופז סילבן אינם מבינים שתקופת נתניהו תיגמר רק אחרי
    שנתניהו יהיה ראש ממשלה פעם נוספת לעומת לנדאו שקורא נכון את
    המפה להמתין בסבלנות לתום תקפת נתניהו שזה לכל הפחות עוד כמה שנים אחרי שרון ופרץ חלומו של כל ליכודניק לראות את ביבי ראש ממשלה בקדנציה חדשה מוכן ובשל יותר

    הגב לתגובה זו

    • עוזי מבין

      ==, 05/12/05 10:23

      מר לנדאו מבין וטוב שכך, שהבית כשהוא ביתבנוי טוב, מחזיר אליו את הילדים, וזה מה שחשוב, להיות ביחד בבית, ולתת כבוד אחד לשני, ולא להשמיץ, זאת הדרך לשפיות ויצירתיות.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ל 25 אתה ענק. אחלה שיר (ל''ת)

    גורי, 05/12/05 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ביבי הוא היחיד !!!!!!!!!!!!!!!

    היחיד שיכול, 05/12/05 09:39

    ביבי הוא היחיד שיכול לעשות בית ספר לשרון ופרץ

    הגב לתגובה זו

    • היחיד שיפרק התנחלויות בגדה

      יוסי, 05/12/05 10:02

      אכן, רק מתקפל סדרתי כמו ביבי ימשיך בויתורים בגדה. אדם שנלחץ מעוזי כהן יצליח להתמודד עם נחשים כמו אבו מאזן ודחלאן?

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    גבלסיזם במיטבו ! (ל''ת)

    לא משתכנע, 05/12/05 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוזי חייב להיות מ''מ לראש .....

    איציק, 05/12/05 09:33

    הממשלה נתניהו , לא פחות מזה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שיר לברון האדון רודן לבנון

    קרן אור בחשיכה, 05/12/05 09:32

    אין כמו שרון... פשוט כישלון
    על גבעות לבנון הוליכנו לאבדון
    חללינו צבר ואת בגין הקיף
    ומשם למד להרוס את גוש קטיף

    עם בניו הוא השחית ואת כולנו מלעיט
    בצעדה קדימה לעתיד די מבעית
    קריעת ילדים מארץ מולדתם
    הכפשת הוריהם באותו הזמן
    מכירת חיסול וגניבת קולות
    מעכשיו המרכז הוא בחוות החיות..

    וכשביבי הזהיר מקריסת מפלגה
    המרכז הפנה לו אצבע מאשימה
    היו ששמעו לו ובינהם אנוכי
    בתקוה שגם אתה תצטרף יא אחי

    תקוה להסכם מוצדק והדדי
    בלי שום פשרות ומשחיתות נקי
    כן אני מאמין שהחכם עדיף לי
    מהשמן המושחת ובנו עומרי.

    אין כמו ביבי יא חביבי

    הגב לתגובה זו

    • על גבעות לבנון???

      אלי גבע, 05/12/05 09:52

      על פי הבית הראשון אני מבין שאתה תמכת ל-''ארבע אמהות'' במאבק שהוציא אותנו מהבוץ. מוזר שאני לא זוכר אותך משם.
      יכול להיות שאתה סתם צבוע שאז הריע לאריק מלך ישראל והיום פתאום ניגלה לו האור? ואיך הצבעת בשבילו לפני 3 שנים אם זכרת לו את הובלתנו לאבדון בלבנוןת כדבריך?

      הגב לתגובה זו

    • לא הכל פוליטיקת חוץ, צריך גם

      cyrano, 05/12/05 10:13

      טוהר מידות, וביבי הוכיח עצמו כמושחת שבמושחתים, אדם פופלסט ואנטי חברתי בעליל, עשק את העניים בעם ונתן רק למיליונרים חבריו;
      לא זה ראש הממשלה שהעם שלנו צריך, לא איזה בלון נפוח אדיש למצוקות העם, לחלשים מתוכינו, לחולים, לזקנים, למשפחות מרובות ילדים;
      רק ברפורמה המיסויית האחרונה שביצע, הוא נתן לאילו שהרוויחו 40,000 ש''ח תוספת 4,000 ש''ח בנטו ( מסכנים , לא ?... ), ולאילו שבקושי השתכרו 3,000 ש''ח הוסיף 28 ש''ח עד כי במהלך חצי שנה הראשונה אחרי הרפורמה המסריחה שלו, גדלו הכנסות 2 העשירונים העליונים ב- 10 מיליארד שקל
      ( מהקופה הציבורית, מה חשבת ?.. ), ואילו הכנסות 3 העשירונים התחתונים קטנו ב-2 מיליארד...
      וזה האדם שאתה רוצה שיישב על הגה השלטון ?.. בחייך, לא הוא, ולא שרון ולא פרץ, ואין לנו ברירה כי אם לבחור הפעם איחוד לאומי או מפד''ל

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין כמו ביבי ! (ל''ת)

    אוהב ת'עניים, 05/12/05 09:31

    הגב לתגובה זו

    • נכון,זבל מסריח ! (ל''ת)

      סותם אף !, 05/12/05 09:44

      הגב לתגובה זו

      • אין כמו שרון... פשוט כישלון

        אין כמו שרון..., 05/12/05 09:50

        אין כמו שרון... פשוט כישלון
        על גבעות לבנון הוליכנו לאבדון
        חללינו צבר ואת בגין הקיף
        ומשם למד להרוס את גוש קטיף

        עם בניו הוא השחית ואת כולנו מלעיט
        בצעדה קדימה לעתיד די מבעית
        קריעת ילדים מארץ מולדתם
        הכפשת הוריהם באותו הזמן
        מכירת חיסול וגניבת קולות
        מעכשיו המרכז הוא בחוות החיות..

        וכשביבי הזהיר מקריסת מפלגה
        המרכז הפנה לו אצבע מאשימה
        היו ששמעו לו ובינהם אנוכי
        בתקוה שגם אתה תצטרף יא אחי

        תקוה להסכם מוצדק והדדי
        בלי שום פשרות ומשחיתות נקי
        כן אני מאמין שהחכם עדיף לי
        מהשמן המושחת ובנו עומרי.

        אין כמו ביבי יא חביבי

        הגב לתגובה זו

        • שיר יפה,אך ביבי מסריח,חביבי ! (ל''ת)

          רעב למניג אמתי, 05/12/05 10:54

          הגב לתגובה זו

      • חרא כמוך מבין רק בסירחון. (ל''ת)

        סניטר, 05/12/05 10:41

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    פיגלין - אין ספק שהשם איתך.. (ל''ת)

    מאורה, 05/12/05 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני בדרך להצביע מחדש ליכוד.

    :-), 05/12/05 09:30

    מקווה שגם ישראל כץ יחבור מחדש לנתניהו והליכוד יחלים מנתוח האפנדציט.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד למגיבים מ'ס 22. ול25.

      pini, 05/12/05 11:20

      אתה חכם רואים שלא בלעת את הלוקשים שמטיחים בנתניהו. ולמדת
      טוב מי האיש ומה כושרו, בהופעתו המרשימה, בכנותו, בידע, בהשגותיו המרשימות בכל תחום שהוא ניהל אותו. וזה באמת מזכיר לי. כשהוא ניבחר לראש הממשלה. ראיינו אנשים שקרובים אליו. ואלה סיפרו בין כל
      הטוב והיפה שנאמר עליו.כאשר הוא למד בארה''ב דאגתו היתה כולה נתונה לעם והארץ, וכשהיה שומע
      שישנם התקפות על ארצינו הקטנה
      מצידם של הערבים שלא פסקו עד ימינו , היה עומד על מדרגות הכניסה לאוניברסיטה ומתחנן לפני הסטודנטים
      היהודים והישראלים לנסוע איתו מיד
      הביתה כי המדינה בסכנה. זה נתניהו שמשחר נעוריו הוא אהב את הארץ,
      את המדינה ואת העם. אצלו האהבה הזאת לכל, היא מולדת ולא נרכשה אט אט.ולך משורר קולע אומר. אתה
      אמין, וגדול. תמשיך לשורר לנו מכישרונך, גם דברים נחמדים,
      שישכיחו לנו את הקינאה, הרוע ושינאת החינם.לנתניהו, שהטיבו שונאיו הקנאים לזרוע. התחילו העונשים להגיע לכל מי שירד לחייו ולחיי משפחתו. לא נעים להגיד. אך נוכחנו במקרים.

      הגב לתגובה זו

    • יבריא מהניתוח

      אלמוני, 05/12/05 11:39

      הליכוד לא רק שיבריא- הוא גם יעשה דיאטה. מ-40 מנדטים ל-11.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חבל, אין ברירה - נלך לפיגלין

    תמר, 05/12/05 09:29

    לנדאו איש יקר והיחיד מבין חברי הליכוד בעל מידות, עקרונות וערכים.
    אף מועמד אחר לא קנה אותי לא בצדק, לא ביושר, לא באידאולוגיה ולא בציונות.
    כולם רוצים רק כיסא-כיסא-כיסא!!!!!
    פייגלין לפחות מחויב לתת לילדים שלי קצת יותר יהדות.
    לא יזיק.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רק ביבי,רק ביבי,רק ביבי ! (ל''ת)

    דפוק במח, 05/12/05 09:29

    הגב לתגובה זו

    • אוי,כמה דפוקים כמוך ישנם ! (ל''ת)

      תתפכחו !, 05/12/05 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    החלטה נכונה! עוזי.

    אייל דיין, 05/12/05 09:28

    כולם יודעים מי ינצח בליכוד ביבי נתניהו כל המאבקים הפנימים מיותרים
    מי שמתענג מהמצב הם החברה של שרון! ושותפף (סילבן ומופז) שעוד לא יבינו מה שמבין עוזי לנדאו שתקופת
    נתניהו תעצר רק אחרי תקופתו של
    נתניהו במשרד ראש הממשלה גם אם
    זה יקרה רק עוד כמה שנים אחרי תקופת שרון ופרץ

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי שנולד כי זחלן-שלא ינסה לעוף

    דוד, 05/12/05 09:25

    חה ליכוד. אם מועמדותו מזיקה לליכוד,אז הגיון אומר שהליכוד מזיק למדינה.ננס, שהפך לגמד !לועד הבית לא הייתי בוחר אותו,דחליל !

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אין כמו שרון... פשוט כישלון

    אין כמו שרון..., 05/12/05 09:23

    אין כמו שרון... פשוט כישלון
    על גבעות לבנון הוליכנו לאבדון
    חללינו צבר ואת בגין הקיף
    ומשם למד להרוס את גוש קטיף

    עם בניו הוא השחית ואת כולנו מלעיט
    בצעדה קדימה לעתיד די מבעית
    קריעת ילדים מארץ מולדתם
    הכפשת הוריהם באותו הזמן
    מכירת חיסול וגניבת קולות
    מעכשיו המרכז הוא בחוות החיות..

    וכשביבי הזהיר מקריסת מפלגה
    המרכז הפנה לו אצבע מאשימה
    היו ששמעו לו ובינהם אנוכי
    בתקוה שגם אתה תצטרף יא אחי

    תקוה להסכם מוצדק והדדי
    בלי שום פשרות ומשחיתות נקי
    כן אני מאמין שהחכם עדיף לי
    מהשמן המושחת ובנו עומרי.

    אין כמו ביבי יא חביבי

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הדרך שלך כמו של בני בגין

    עמוס חגג, 05/12/05 09:22

    לנדאו בני בגין הבין מזמן שאין סיכוי לדרכו בליכוד.ראה אתה הלכתה על דרכו (או כמו)וניכנס ביבי שבגללו בני בגין עזב .על הסכם חברון .ביבי הצבוע מושך גם ימינה אז מה קורה .אין לך סיכוי יש מיפלגות ימניות קיצוניות .אם אתה הייתה ועוד אחד קיצומיים ימניים במיפלגה זה היה תופס אבל שביבי ולימור ובקיצור הרוב .אז אתם לוייתנים מתאבדים כמו ב93 .זה פופוליסטי לצעוק אני נגד אף שעל .אם לא תרחיקו את ביבי המצב שלכם קשה מאוד .הכוח שקיבלתם מאנשים כמוני זה לא מהאידיאולוגיה .בסופו של דבר יצאתם כמו כל מה שהיה לפני הליכוד מחלקים משרות למקורבים והם כמו ביריונים משטלתים על הכל .ובגלל זה עלה הליכוד המשרות היו בדימיון .ותעשו שיעורי בית

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הלך הזרזיר אצל העורב

    חכם מימון, 05/12/05 09:08

    מה עוד חדש בממלכת הליכוד?
    שפיגליו יצטרף לנהנתניהו גם ואז יהיה לנו ליכול מלוכד באנשים שרוצים רק דבר אחד--מ ל ח מ ה עד טיפת הדם האחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עוד סיבה לא לבחור ליכוד

    מוטי חיפה, 05/12/05 09:05

    זה מה שקורה שמשתמשים בגזר בשני מקומות

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מהלך נכון של לנדאו.

    עופר, 05/12/05 09:01

    אומנם הוא איש ראוי ונקי כפיים, אך נוהג בחוכמה ומתוך אחריות. ראוי שגם אחרים ילמדו ממנו. הוא הבין שליכוד בהנהגת מופז, תהיה גרורה של שרון, ותמחק את זהותה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עוזי בעד התנתקויות?

    עיזה, 05/12/05 09:00

    חשבתי שמתפקדי הליכוד רוצים להעניש את מי שתמך בהתנתקות ולכן ימליכו את עוזי.
    ייתכן שכוחו של הימין הוא רק 12 מנדטים של האיחוד הלאומי + מפדל ועוד כמה אלפים שתומכים בפייגלין?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    !! רוץ יריב אופנהיימר רוץ !!

    אריאלה כרמי, 05/12/05 08:58

    הצעיר המבטיח עם הקבלות

    הגב לתגובה זו

    • !! רוץ יריב אופנהיימר רוץ !! (ל''ת)

      ועל תחזור, 05/12/05 09:45

      הגב לתגובה זו

      • מילואמניקים מצביעים יריב

        גדי דוויט, 05/12/05 10:13

        סוף סוף מישהו שגם חשוב לו הזכויות של המילואמניקים

        הגב לתגובה זו

        • מכיר אותו מהצבא !! בחור 10 (ל''ת)

          יפתח, 05/12/05 11:39

          הגב לתגובה זו

          • טעות, בחור בקושי 2. (ל''ת)

            שולה, 05/12/05 13:23

            הגב לתגובה זו

          • אם אתה מכיר אותו מהצבא אז.....

            יגאל כהן, 05/12/05 14:24

            אתה ג'ובניק משתמט!!!!

            הגב לתגובה זו

    • שישיג את ביליין וישאר אתו. (ל''ת)

      קו, 05/12/05 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא ראוי לפרסם צילום אנטי כזה

    cyrano, 05/12/05 08:56

    של אדם בעל שעור קומה כדוגמאת לנדאו, שהוא לדעת רבים בעם, פרח מזן נדיר שנשאר בתוך ביצת הסיאוב והמיאוס והשחיתות של הפוליטיקה בארץ; אם גם המעט הזה לא יהיה לנו, והכל יסתכם במלחמת הישרדות ורדיפה מתמדת אחרי כסאות ושלטון ופוליטיקה שרק תסתמך על חוסר ערכים ועקרונות, הכל כמה תתן לי, חבר מביא חבר , שמור לי ואשמור לך, אנחנו נמשיך וניחיה ברפובליקאת בננות עד שתקרה מהפכה או שנעלם מהמפה כעם חופשי בארצו;
    עם זאת, מצערת מאוד מאוד רפיסותו של עוזי לנדאו וחוסר ההליכה שלו עד הסוף עם אמונתו, שהיא אמונת רבים מאוד מתוכינו, הוא מייצג את הצד הימני של המפה, שלה שותפים מאות אלפים מתוכינו, להערכתי אפילו רוב העם, ואם הוא היה יוצא ברשימה נפרדת, תוך התנתקות מהליכוד המושחת היה מקבל להערכתי מעל 30 מנדטים לכנסת הבאה מהציבור החילוני הימני;
    הישארותו עם הליכוד הזה שדבק בו הרפש, ואשר משתקף בעיני הציבור יותר כמפלגה מושחתת בראשות ביביהו, שעניין שחיתותו הובהרה בתפקידו כשר האוצר הכי אנטי חברתי שהיה לנו מעודו, ובכן הישארותו זאת במפלגה המושחתת הזאת ועוד תחת שרביטו של ביביהו, מוחקת אותו למעשה מהמפה הפוליטית, והופכת אותו זניח ולא רלואנטי...
    ויותר מאי פעם מוצא את עצמו הציבור החילוני הלאומי והערכי בבחירות האלה בחוסר מנהיג ימין אוטנטי, וגם לא לבחור נראה כצעד גרוע, כי בעצם אי הצבעתך, אתה מחזק את הרעים המושחתים הסמולים;
    לא נותרה אכן ברירה כי אם לבחור מפד''ל או איחוד לאומי, וזה מה שנראה לי נכון לכל הציבור הימני שמאס בשחיתות

    הגב לתגובה זו

    • למה רק 30 מנדטים?

      אחד, 05/12/05 09:12

      אולי עוזי היה משיג 61 מנדטים ומרכיב ממשלה עם עצמו?
      תהיו רציניים. העם שמאלני ותומך בפשרה טריטוריאלית כולל הקמת מדינה פלשתינית. אם יקרה לביבי נס והוא יהיה ראש ממשלה יום אחד (אולי בגיל של פרס), תראו מה זו התקפלות אמיתית. לעומת ביבי, שרון הוא צוק איתן שעומד במילתו לבוחר.

      הגב לתגובה זו

      • אין כמו שרון... פשוט כישלון

        אין כמו שרון..., 05/12/05 09:24

        אין כמו שרון... פשוט כישלון
        על גבעות לבנון הוליכנו לאבדון
        חללינו צבר ואת בגין הקיף
        ומשם למד להרוס את גוש קטיף

        עם בניו הוא השחית ואת כולנו מלעיט
        בצעדה קדימה לעתיד די מבעית
        קריעת ילדים מארץ מולדתם
        הכפשת הוריהם באותו הזמן
        מכירת חיסול וגניבת קולות
        מעכשיו המרכז הוא בחוות החיות..

        וכשביבי הזהיר מקריסת מפלגה
        המרכז הפנה לו אצבע מאשימה
        היו ששמעו לו ובינהם אנוכי
        בתקוה שגם אתה תצטרף יא אחי

        תקוה להסכם מוצדק והדדי
        בלי שום פשרות ומשחיתות נקי
        כן אני מאמין שהחכם עדיף לי
        מהשמן המושחת ובנו עומרי.

        אין כמו ביבי יא חביבי

        הגב לתגובה זו

      • גם הציבור הימני במדינה תומך

        cyrano, 05/12/05 10:04

        במדינה לפלסטינאים, מי צריך אותם בינינו ?.. מי צריך גייס חמישי ?.. מספיק יש לנו את הסמולים שלנו;
        לא זאת הנקודה, רק אתם מנסים בכל כוחכם לתאר את הימין כקיצוני כדי להשיג בכך את היתרון היותכם השפויים במחנה , ואשר לכם המונופול על השלום;
        הבעיה היא לחלוטין שונה :יציאת צה''ל מהגדה תעשה רק אחרי הסכם אי לוחמה עם אבו-מאזן או מי מהרשות שיהיה היו''ר, ובמצב כזה יהיה בידם של המתיישבים להחליט אם הם מוכנים להמשיך לשבת במקומם תחת שלטון פלסטינאי עם ערבויות מספיקות שלנו לביטחונם, או שהם רוצים לקבל פיצויים ולעבור לגבולות החדשים של המדינה; הרי אין סיבה שאם 2 מיליון ערבים חיים בתוכינו בגבולות הקו הירוק, ואף אחד לא מציק להם, ואפילו קיבלו תעודות זהות כחולות, לא יוכלו איזה מאה אלף יהודים טובים משלנו שיחיו בתוך המדינה שלהם; ומי שירצה ישאר ומי שירצה יפנה ויקבל פיצויים בהתאם או דירה חלופית כמו זאת שהייתה לו במקומו בגדה, כי הוא ישב שם אחרי שנשלח על-ידי כל ממשלות ישראל כולל ממשלת רבין שהוא האלהים שלכם;
        ועדיין לא אמרת לי למה טוב לבחור בעד כל המושחתים האלה שמתחרים על הכסאות רק כדי לעשוק את לשד עצמות העם, ולעשות כסף מפוליטיקה, ולב העם רחוק מהם כרחוק מזרח ממערב...

        הגב לתגובה זו

        • יצא המרצע מהשק

          אחד, 05/12/05 10:42

          מתברר שגם הימין וגם השמאל רוצים מדינה פלשתינית. כל ההבדל הוא שהימין רוצה שההמתנחלים יישארו במקומם, ואחרי שכל העולם יאמר שזה לא אפשרי, הם רוצים דירה כמו שהיתה להם, כדברי סרנו.
          כלומר, ההצבעה עכשיו היא על גובה הפיצויים למתנחלי הגדה. אני מסכים לזה לחלוטין וטוב שגם הימין מבין זאת.

          הגב לתגובה זו

          • כאשר יגרשו אותך מביתך על לא

            cyrano, 05/12/05 12:07

            עוול בכפך, רק בגלל שפתאום הוחלט שביתך מפריע לשלום או לבטחון, זאת אחרי שאמרו לך שאתה , בעצם ישיבתך במקומך מקיים את צו החלוציות שהוא בנפשינו, לא תרצה לקבל בית אחר במקום ?.. או שתרצה להזרק לרחוב, כמו זבל, בחינת עשית את שלך, עכשיו אתה מטרד ... זה בדיוק מוסר הסמול, בגלל זה הם שנואי נפשי...
            ולא, אתה טועה, אף אחד לא עושה עסקים, כפי שאתה חושב על ביתו ועל משפחתו, יהיו אנשים שירצו לגור במקום מושבם בתנאי שלום עם ערבויות מתאימות מאשר לעבור למקום אחר, אחרי שהשקיעו מיטב שנותיהם וחייהם בבניית בית זה...
            בדבר אחד אני חייב להסכים איתך, בעיקר עכשיו, שאני שומע על הפיגוע בנתניה : עם הערבים לעולם לא יהיה לנו שלום, וככל שניתן להם יותר, כך הם ירצו לחסל אותנו יותר, ובתור שכזה, כאשר תתן להם את הגדה רק תקל עליהם יותר להגיע לנתניה מטווח מקלעים, אפילו לא יצטרכו לשלוח שאהידים שיתאבדו... וזה מה יוצא לנו מרוח הרפיסות שהנהיגו בעם הסמןלים הלוזרים שלך

            הגב לתגובה זו

    • cyrano,המועמד שלך עשה קקי,

      בורח מסירחון, 05/12/05 09:42

      מסריח !

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    עיתונות צהובה

    משה, 05/12/05 08:37

    לא מצאתם תמונה ''מחמיאה'' יותר ללנדאו ? משום מהתמונותיהם של שרון ושל פרץ תמיד מדהימות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה לנדאו תומך בתומך ההתנתקות?

    יואב, 05/12/05 08:37

    ביבי תמיד תמך בהתנתקות - הצביע בעד בקבינט, בממשלה, בכנסת אולי גם בועד הבית.
    אז אם לנדאו תומך בו המסקנה היא שגם לנדאו תומך בהתנתקות, או לפחות שכל ההצהרות הבומבסטיות שלו היו מהשפה לחוץ.
    המסקנה העצובה יותר, וכנראה הנכונה מכולן, היא שאת לנדאו לא מעניינת ההתנתקות, אלא עתידו האישי בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ==סילבן ומופז שתולים של שרון.= (ל''ת)

    חיים, 05/12/05 08:34

    הגב לתגובה זו

    • ל7

      מוטי חיפה, 05/12/05 09:32

      מוטב כך וב..כייף

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ==רק נתניהו--אדם מבריק=== (ל''ת)

    אריאל, 05/12/05 08:33

    הגב לתגובה זו

    • אריאל,אתה פי אלף מבריק ממנו ! (ל''ת)

      דוד, 05/12/05 09:27

      הגב לתגובה זו

    • מבריק ומתנתק (ל''ת)

      ימני, 05/12/05 09:28

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לנדאו הליצן

    שושי, 05/12/05 08:23

    אחרי שנתניהו הצביע 4 פעמים בכנסת בעד ההיתנתקות...אחרי שנישאר בממשלת שרון עד הדקה ה-89...לנדאו תומך בנתניהו? - זה שכרוה''מ החזיר את חברון? - זה שמסר 13% מיו''ש?

    עכשיו, לנדאו=נתניהו. לנדאו=פשרה טריטוריאליתת לנדאו=מדינה פלסטינית.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זאת אומרת.....................

    מיכאל, 05/12/05 08:23

    אז באמת אין סיבה היום להצביע ליכוד
    עוזי לנדאו הוא המעמד האדיולוגי השפוי היחיד שיש בליכוד הוא מזכיר
    לי קצת את בגין וחבל שהיום הוא פורש כי אין סיבה להצביע ליכוד
    או ליכלוך
    1 ישראל כץ על הבמה איזו סכנה אני
    מקווה שחיזקו את הבמה
    משה פייגלין קיצוני איזו סכנה אולי צריך לברוח מהמדינה
    2 ביבי גנביהו שלא דואג לעניים דואג
    רק לעצמו
    3 מופז ריצפז וגם שטיחז בוגד בגד
    בשרון ועוד אחר כך יבגוד בליכוד
    4 סילבן רק טוסות לחוץ ולחוץ ושום
    עשיה וחבללללללל שלנדאו פרש כי
    זו באמת כבר סכנה

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב,אליהו!רק עכשיו יבנת ? (ל''ת)

      בני ב., 05/12/05 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    זאת אומרת.....................

    מיכאל, 05/12/05 08:23

    אז באמת אין סיבה היום להצביע ליכוד
    עוזי לנדאו הוא המעמד האדיולוגי השפוי היחיד שיש בליכוד הוא מזכיר
    לי קצת את בגין וחבל שהיום הוא פורש כי אין סיבה להצביע ליכוד
    או ליכלוך
    1 ישראל כץ על הבמה איזו סכנה אני
    מקווה שחיזקו את הבמה
    משה פייגלין קיצוני איזו סכנה אולי צריך לברוח מהמדינה
    2 ביבי גנביהו שלא דואג לעניים דואג
    רק לעצמו
    3 מופז ריצפז וגם שטיחז בוגד בגד
    בשרון ועוד אחר כך יבגוד בליכוד
    4 סילבן רק טוסות לחוץ ולחוץ ושום
    עשיה וחבללללללל שלנדאו פרש כי
    זו באמת כבר סכנה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זאת אומרת.....................

    מיכאל, 05/12/05 08:23

    אז באמת אין סיבה היום להצביע ליכוד
    עוזי לנדאו הוא המעמד האדיולוגי השפוי היחיד שיש בליכוד הוא מזכיר
    לי קצת את בגין וחבל שהיום הוא פורש כי אין סיבה להצביע ליכוד
    או ליכלוך
    1 ישראל כץ על הבמה איזו סכנה אני
    מקווה שחיזקו את הבמה
    משה פייגלין קיצוני איזו סכנה אולי צריך לברוח מהמדינה
    2 ביבי גנביהו שלא דואג לעניים דואג
    רק לעצמו
    3 מופז ריצפז וגם שטיחז בוגד בגד
    בשרון ועוד אחר כך יבגוד בליכוד
    4 סילבן רק טוסות לחוץ ולחוץ ושום
    עשיה וחבללללללל שלנדאו פרש כי
    זו באמת כבר סכנה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זאת אומרת.....................

    מיכאל, 05/12/05 08:23

    אז באמת אין סיבה היום להצביע ליכוד
    עוזי לנדאו הוא המעמד האדיולוגי השפוי היחיד שיש בליכוד הוא מזכיר
    לי קצת את בגין וחבל שהיום הוא פורש כי אין סיבה להצביע ליכוד
    או ליכלוך
    1 ישראל כץ על הבמה איזו סכנה אני
    מקווה שחיזקו את הבמה
    משה פייגלין קיצוני איזו סכנה אולי צריך לברוח מהמדינה
    2 ביבי גנביהו שלא דואג לעניים דואג
    רק לעצמו
    3 מופז ריצפז וגם שטיחז בוגד בגד
    בשרון ועוד אחר כך יבגוד בליכוד
    4 סילבן רק טוסות לחוץ ולחוץ ושום
    עשיה וחבללללללל שלנדאו פרש כי
    זו באמת כבר סכנה

    הגב לתגובה זו

    • מיכאל מטבריה מ'ס 1. 2. 3.

      pini, 05/12/05 12:02

      מה קרה לך נפלת על הראש?
      מה השטויות שפרסת 3 פעמים וללא
      לאות, אולי תחשוב קצת למה אתה מדבר כך על נתניהו. במקום לקרוא מאמרים של ידענים בכלכלה שלנו והעולמית ולהבין שלולא נתניהו לקח את העניינם לידיים ומציל את המדינה מידיו המלאות בשחיתות של עמיר פרץ שכל מתי שחשק היה משבית את המשק כולו. לטובת העשירים במדינה. ולא חלילה ראה מולו את טובת העובד הבודד. ומשרי אוצר שידעו שאנו בצרות צרורות, ולא עשו מאומה, כי פחדו מתגובות אלו בדיוק.
      כמו שלך ושל אלו הכואבים באמת כי מר גורלם. עכשיו כאשר עצר נתניהו את הסחף. למרות ההשפלות מצד יריביו. ומחלק מעמו, שלא כל כך ידע על הנזק שקיים לישראל. ונכון שהוא ייצב את המשק, ופגע קצת בחלש, אך בזכות מהלכיו יש היום כסף בקופת האוצר, כדי לחלק עם תבונה למי שמגיעה העזרה. וישמור שוב ובאחריות מופתית, ששוב לא יחולק כסף לשקרנים ולבטלנים ,
      אלה באמת לאותם האנשים שמאיזו שהיא סיבה לא י-כ-ו-ל-י-ם. או
      כ-ש-ר-י-ם לעבודה. ולא יחזרו התמונות המבישות של אימהות ''חד
      הוריות'' שחיות עם גבר ואפילו מולידות איתם ילדים, ללא נשואים.
      רק כדי לזכות בקיצבאות הקלים לקבלה. או אנשים שעובדים בחשאי.
      מגיעים פעמיים בשבוע על חשבון ההפסקה, ללישכת העבודה, לחתום שהם ה''מסקנים'' ללא עבודה , כדי
      להגשים חלומם לסחוט את כספי המיסים המשולמים ע'י העובדים.
      והורים כשרים למהדרין , הנישואים בחופה וקידושין. שמו להם מטרה.
      להוליד ילד/ה כל שנה גם כן כדי ל-י-ס-ח-ו-ט עוד ועוד מהאוצר בדיוק ולדוגמא, כמו אותו אדם שנשא לו ארבע נשים, ומהם נולדו ששים ילדים...! עד שהקופה לפני שנים החלה להיתרוקן אט אט.
      ושרי האוצר דאז, דן מרידור,שיטרית, שוחט, סילבן ידעו אך פחדו להפסיק מיד את השערוריה. רק נתניהו כשר אוצר, קרה נכונה את המפה . תפס את העניין ונתן דעה!!! אין יותר חלוקת כספים לאנשי מירמה. לפני שהבאר היתרוקנה,
      ועמדנו בפני שוקת שבורה. אז אנא אנשים טובים שרוצים את טובת המדינה. הצביעו לנתניהו, כי הוא
      ורק הוא האיכפתי האחראי מכולם.

      הגב לתגובה זו

      • בקיצור:פרישת לנדאו תכתיר את (ל''ת)

        תומכי מד' שרון=, 05/12/05 12:16

        הגב לתגובה זו

        • תמיכת לנדאו ב-ביבי,נוטלת ממנו

          את ענף אחיזתו :, 05/12/05 17:58

          ראשית לדעתי לנדאו הוא אדם ישר ועיקבי ואף שילם מחיר על עיקביותו כשפוטר שבכנסת הצביע נגד הצעות ומדיניות שרון.
          ביבי+שלום+כ''צ+מופז(לא ח''כ) תמכו בשרון ואף ה3הראשונים הצביעו בכנסת בעד/ר שרון בהתנתקות ++ .
          כשלנדאו מודיע(אני שמעתיו ברדיו) על תמיכה בנתניהו , למעשה הופך שלא ביודעין את הליכוד ל-''קדימה''-ב' .?!
          כי עיקר התנגדות ה13 (מורדים'')נאמנים היא להתנתקות וBBהצביע בעד ?! אז מה ההבדל.
          כי לאחר הבחירות אם ביבי ייבחר , יגיד שכולם כולל לנדאו ידעו עמדותיו והצבעתו בכנסת בעד ההתנתקות.
          חבל !! לנדאו טעית ב/ג-ד-ו-ל !!

          הגב לתגובה זו