• 121.

    לא למדת כלום.לך ואל תשאיר שריד (ל''ת)

    אורי, 04/12/05 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כשהיו קטיושות וקסמים הוא היחיד

    גיל, 04/12/05 03:18

    יחידי שגם ביקר ואז גר ביזור הפגוע ואף עזר בלימוד בבתי הספר בתור אדם ריגשתה אותי המון אפילו אם דעותנו לא היו זהות תודה רבה לך על תרומתך למדינה ובהצלחה בקרירת הסבאות המופלאה, אני מקוה שתמשיך ללמד ולהרצות באיזורי הפריפריה כמו שלמדתה אותנו בצעירותיינו...

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם שריד (ל''ת)

    שרון מושחת, 04/12/05 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    שריד: להריח אבל הסריח (ל''ת)

    אריק, 03/12/05 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    שריד מכור לערבים עד היסוד. (ל''ת)

    אריק, 03/12/05 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    שריד ברח

    מוטי, 03/12/05 20:25

    לאחר שראה בתוצאות הסקרים שחוזים כשלון מפלגתו החליט לברוח

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אדם פיקח וחריף,רע לב ואיש מדון

    סתם אחד, 03/12/05 19:23

    לכן לא הגיע מעולם לתפקיד בכיר באמת.
    גם במרץ הדעות לגביו חלוקות ואני בטוח שבחדרי חדרים מרוצים מפרישתו.
    יוסף בפקחותו הבין שבבחירות מרץ תתרסק והעדיף כהרגלו,לנטוש ולפרוש.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    שתתרום פסיק ממה ששרון תרם למדי

    שרוניאס , 03/12/05 16:54

    למדינה אז תוכל לדבר
    עליו בצורה כזו.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    סוף סוף נחת לפודל

    אביטל, 03/12/05 16:40

    לאחר שיוסי ביילין - שאינו סובל שיהיו סביבו אנשים חושבים - גרם להסתלקותו של מי שאינו מוכן לקבלו בעיניים עצומות הרי מעתה הוא הבודד בצמרת ותחתיו נמרחים כל מי שאמורים להיות עושי דברו

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    תמות נפשי עם פלישתים

    יוסקה, 03/12/05 16:17

    יוסי שריד - הילד הטוב של הפוליטיקה הישראלית - וזה נכון
    כמה סיבות לזריקת האמת הרפשית בפרצופו של ראש הממשלה המכהן
    א-כידוע לכולם חבר יוסי שריד הצעיר עם אריאל שרון הטירון הפוליטי בתחילת דרכו-מה קרה בין שניהם - לאלוהים הפתרונים
    ב- לא קיים בעולם פוליטיקאי שלא דבק בו כתם - ואכן בהשוואה לכיתמיהם של הפוליטיקאים האחרים יש לשריד יותר מסיבה לגאוה וכששריד אומר ששרון הכי מושחת בפוליטיקה - תאמינו לו
    ג - מי שמשתדל עד מאוד לא להיות מושחת בפוליטיקה לא להתכופף ולא לנסות להידבר עם מושחתים בעלי כוח ושררה שלא יתפלא שאין הוא עתיד להיות שר חינוך ולטעמי יוסי שריד צודק רק הבעיה היא שהצודקים עפים פורשים להם והזירה פנויה למושחתים רודפי השררה והבצע
    ומילה ליוסי שריד - נפגשתי איתך בעבר,שוחחתי איתך,אתה גם יודע שלא הצבעתי עבורך וזה לא הפריע לך להתיחס אלי כמי שאני ועל כך תבורך

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    חבל, יחסרו לנו שרים כאלה

    ציונה, 03/12/05 14:20

    אני חשה צר רב על פרישתו של יוסי שריד, אף כי אינני חברה או בוחרת של מרץ. הערצתי את האיש, את דיבורו הרהוט להפליא, את אמיתות דבריו ויושרו. חבל, שיוסי החליט לפרוש, יחסרו לנו אנשים כמותו בכנסת. אכן, מעטים הם השרים או חברי הכנסת שנרגיש בחסרונם.
    כשר חינוך - יוסי היה מצויין והייתי מאוAרת לו היה מחליף את השרה הנוראית ליבנת, שככל הנראה היא בדרך הביתה בכל מקרה. כך או אחרת, לי כאשת חינוך ולרבים רבים במערכת יוסי שריד הינו דמות חינוכית ושר חינוך מבין עניין. צר לי לא אוכל לומר זאת על ליבנת. יוס, אולי בכל זאת תשאר?

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    יש מצב ! ופרס ? לפסיכיאטר ! (ל''ת)

    אבי, 03/12/05 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    פוליטיקאי הגון וחסר השפעה...!!

    אדי, 03/12/05 13:03

    אילו ''פוליטיקאי הגון'' היה מצרך מבוקש, היינו זוכים לרבים כאלה...
    במציאות, הגינות מעניקה לפוליטיקאי ניקוד נמוך, ורוב המצביעים שואלים עצמם אם הפוליטיקאי המושחת משרת או לא את האינטרסים שלהם.
    זעקות חמס על שחיתות הפוליטיקאי נשמעות בעיקר בשעה שדרכו הפוליטית מנוגדת לרצוננו, והטיעון שכולם מושחתים מאפשר לנו לבחור במצפון שקט בין שחיתות בעדנו או נגדנו.
    מערכות ההגנה של הדמוקרטיה מעניקות הגנה מפני שחיתות יתר, והן חסרות אונים מול שחיתות ממוסדת כמו זו של מרכז הליכוד.
    השחיתות שבה מאשימים את שרון, מתגמדת מול הנזק של מרכז הליכוד...

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    חזור בך

    סבג אשר, 03/12/05 11:49

    אדוני, חבר כנסת ישראל, שר לשעבר
    מר יוסף שריד.
    אתה בורח במקום להילחם? מה אתה משדר בבקשתך לצעירים.
    אולי תיזום ביה''ס לפוליטיקאים של דור העתיד?
    אולי תצליח לשכפל את עצמך ברוח הלחימה הידועה שלך, ביושר ובכל מה שסימלת עבורי עד עכשיו.
    ראייתך ,הייתה תמיד לאופקי עתיד .
    שימך, יוסף שריד, צריך לקבל את מלוא פירושו, בדיוק, בתקופתך הנוכחית
    הוסף שרידים מימך, הכן דור לוחמים.
    דור אמינים ומאמינים עד חירוף למדינת ישראל. כמוך שמאמינים שמדינתנו, ארץ ישראל, היא ערך עליון
    מאז הוויתה.
    אשמח לתרום מעצמי
    בברכה
    אשר סבג

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שימותו הקנאים רק ''קדימה'' (ל''ת)

    חיים 7, 03/12/05 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שההיסטוריה לא תחזור על עצמה

    זוכר את העבר, 03/12/05 10:23

    יוסי היקר. הנך זוכר היום בו לקית בהתקף לב? לאחר שהחלמת ממנו סיפרת שהסיבה לאחיזתך בחיים היתה השמחה שאחזה בנהג המונית שהסיע אותך באותה עת..
    לכל המתעבים אותך אני מציע, אל נא תמהרו לשמוח בקול, מי יודע, יוסי שריד עלול להפתיע, האם זה שווה לכם?

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    האיש בלי מצפון שכשל בדכו

    לך ולא תחזור, 03/12/05 10:15

    היה כבן הגדול של תהליך שגרם להדרדרות של מצב פה, לאלפי נרצחים והרוגים משני הזדדים.
    כינה לנרצחים ישראלים קורבנות השלום אך מסתבר שאין שלום כלל ויש רק נרצחים.
    כשל בדרכו ולא התנצל אלא מטיף מוסר כאלו הוא יותר טוב מאחרים.
    חוצפה ישראלית במיטבה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    צודק!!

    דני, 03/12/05 09:37

    פעם הראשונה שאני מסכים איתו ב 100% ! בעובדה שאריק שרון כיום,מסמל את שיא הליכלוך,השחיתות,ראש משפחה המבישתאותי ואת כל מדינת ישראל! צירוף מקרים הביא אותו להנהגת המדינה-מי שזוכר איך ביבי אמר אז,כאשר הבחירות היו בכיסו!!-אמר אז שאם אין בחירות גם לכנסת בו-זמנית,הוא מעדיף לא לרוץ!! זוכרים את זה,אזרחי ישראל?? מי היה אז שרון בתוך הליכוד!? בלום,אפס אחד ענק,אבל ביבי טעה אז טעות מסתבר,גורלית!! הוא היה כל כך בטוח בעצמו,אבל -עובדה-טעה!וכך-אדון מגדל הכבסיםת הגיע להובלת הליכוד!! ממש לא בזכות מוחו המבריק,אלא בגלל שיקול-דעת לא נכון של נתניהו. שריד צודק!-אריק הוא התגלמות השחיתות,הוא גם ''העביר'' את הנקודה הזאת בצורה גנטית לשני בניו-גלעד שמנצל בצורה מגעילה על זכות השתיקה,ועומרי-עומרי-עליו כבר אין מה להגיד! מפעיל מריונטות מהצל,מלך הקומבינות,באמת יש לו כישרון לדובון! משפחת קורלאונה-מנהיגת מדינת ישראל! ואנו עוד חולמים על קצת כבוד מצד העולם,כאשר הרעל ,הרקבון,ה''יד רוחצת יד''-הכל כאן ועכשיו .בקטע הזה,שריד היה בסדר,איש ''נקי'',אומנם עם לא מעט ארס על לשונו,אבל אינטגריטי-כן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שריד צודק ב-100%

    ימנית כתומה, 03/12/05 09:10

    למרות שאני נמנית דווקא עם הצד הנגדי במפה הפוליטית, אני חייבת לציין כי אכן יוסי שריד הוא אחד האישים ההגונים והישרים שהיו לנו בכנסת המושחתת.
    שריד נקט בלשון המעטה באומרו כי שרון הוא המושחת ביותר מבין הפוליטיקאים, והתיקון הוא:
    שרון הוא האדם המושחת ביותר מבין כל אזרחי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    נכון נהג להצליף בלשונו אבל זה

    יקי, 03/12/05 08:33

    זה הרי תפקידו של חבר כנסת, להביע השקפה ולייצג את שולחיו ואם אפשר בחדות ובבהירות- רצוי הדבר, הגם שלא הסכמתי עם כל דעותיו, הוא ייצג את בוחריו היטב, יכול ודעותיו העקביות יוכחו כנכונות, ואפשר שלא, אבל חבר כנסת המביא כבוד לבית המחוקקים ברמתו הוא היה,
    מה יש לנו מנגד? חבורת נוכלים רגע דעתם כזו.. ורגע אחרת.. תלוי היכן מרוחה הפרוסה, ואם כאלה הם שרון וחבורתו מי לידנו כף יתקע שלא ימכרו עצמם למרבה במחיר על חשבון כולנו, כאשר אופיים המושחת אינו מוקע , די לי לראות את תוספת הכוח המשחית המגיע לעמדות כוח כמו בר און ודומיו, כדי להבין שהסכנה המושחתים מבפנים היא בעייתנו, הסכנה החיצונית הרי לא תלויה רק בנו

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    7%- לא הבינו הנקרא בסקר .

    אור יהודה-קוראת, 03/12/05 05:57

    באור יהודה- בכתות ד. עשו סקר בהבנת הנקרא. בימי יוסי שריד... מענין מה קרה לאותם שרידים שלא קראו בכתות ד...מה הם עושים היום????!!!! מה עשה יוסי עם ה''לא-מבינים''??-שולמית מזכירתו אולי זוכרת......האם טיפל בם ?

    הגב לתגובה זו

    • את/ה כנראה אחד מהם!!!

      נס 2005, 03/12/05 12:26

      יוסי שריד בהיותו שר חינוך התווה דרך.בגלל אנשים כמוך הוא היה שר החינוך רק שנתיים ולכן נשארו כ''כ הרבה בורים ונבערים בארץ,ושוב - כמוך.אני מוכן להתערב שאת/ה חושב שלימור לבנת היא שרת החינוך האולטימטיבית,נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    יוסי שריד.

    אתי, 03/12/05 05:00

    מי שהולך לישון עם כלבים קם עם פרעושים. מר שריד מה לקח לך כל כך הרבה זמן? הרי היום כולם שותפים לפשע....כל פוליטקאי באשר הוא ..מוכתם,ובעל רבב. מה ההצטדקות שתקפה אותך?? חכם לאחר לכתך??שטויות !!.אתה ממשיך בדמגוגיה שלך! אני לא מצטערת בלכתך.כי לא שמחתי בבואך לפוליטיקה. הגיע הזמן שבישראל ישנו את שיטת הבחירות! ולזה לא נלחמת מר שריד. כי הכסא זה דבר מאד טוב מסתבר.ישבת עליו במשך כל כך הרבה שנים.אנשים ישרים,והגונים בורחים מפוליטיקה!! אנשים אלו יכלו להטיב את פני מדינת ישראל!! אנשים ישרים לא בוחרים להיות חברי כנסת.או ראשי ממשלה. וחבל!!לדאבוני הרב כל בעלי השרירים,וחסרי המוח הם אלה שהתנחלו בין כותלי הכנסת..

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ביבבונים שלא תטעו.

    יגאל כהן, 03/12/05 00:12

    כשהחולרה היה מדבר על מנחם בגין דבריו היו פי כמה וכמה ארסיים.
    האיש פשוט ארסי ורעיל.
    והרעל שלו איכל אותו ואת מרץ ואת כל מה שמסביבו.
    רעיל.
    באיזו גסות מצח היה מחציף פנים על בגין.
    ואיזה עלילו דם היה מפיץ עליו.
    עוכר ישראל למהדרין.
    עם פה ג'ורה.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    what does he think about...

    dror, 03/12/05 00:06

    the arabs in the kneset???1
    couse if he is really honest as he think to him self he must know by facts that they hate israelis, they support the terror, and they are palistinas
    when israeli-arab doing everything to fly to syria everyday - its not for israel
    when israeli-arab sitting and kissing nassralla very often its also not for peace for israel and the list is long

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    יוסי שריד - יכולת להיות מושלם

    גאולה כהן, 02/12/05 23:33

    אם היית קצת יותר תרבותי וקצת פחות גס רוח.
    לא היתה לך שום הצדקה לקרוא לי מטורפת מעל בימת הכנסת, ובן תרבות לא היה עושה את זה - גם אם הוא היה צודק.
    לצעירים שבינכם - הייתי חברת כנסת מטעם מפלגת התחיה, ואני אימו של צחי הנגבי.

    הגב לתגובה זו

    • גאולה,את זוכרת מיה היה איתך

      יגאל כהן, 03/12/05 00:03

      בחדר ביום שפרשת מחרות?
      ישב איתך ובכה והתחנן שלא תפרשי ואת ניסית לשכנע אותו שיפרוש איתך?
      זוכרת?
      אגב,אני מכבד מאוד את צחי.
      הוא כמעט הצליח להציל את הליכוד מהטרוף של ביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    גם ביבי גם ביבי!!!! (ל''ת)

    אריק, 02/12/05 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    שריד המזכיר של ספיר

    ovadia, 02/12/05 21:00

    שריד היה קודם כל אחד מנסיכי מפאי אבא שלו היה מנכל משרד החינוך ויזכר לעד כשלא הרשה ללהקת החיפושיות להיכנס לישראל.
    שריד היה מזכירו של ספיר האיש שהמציא את שיטת הפתקים.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    שרון הכי מושחט?

    שחקן טניס, 02/12/05 20:48

    למה? בגלל שהוא קברניט שמנווט את הספינה במומחיות בשעת סערה שובר ימינה, מסובב שמאלה בין הגלים. ויביא את המטען למקום מבטחים, תגיד מה שתגיד אבל לשרון לפחות יש ביצים.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    יוסוף סריד

    כרמיאלי, 02/12/05 20:45

    אבו עלה גאה בבוגדים כמו יוסוף שריד
    ברמלה היתה נישפט על בגידה.
    ומקבל עונש .
    אצלנו אתה סתם דפוק.
    לא נחשב
    שרון יקבל 46 חברי כנסת
    רוב בוחרי שריד הם שמולנים
    משתמתים מצהל.

    הגב לתגובה זו

    • כמה ירוד יכול להיות בן אדם? (ל''ת)

      לך ללמוד!, 03/12/05 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    שתלך כפרה על התחת של שרון

    עודד, 02/12/05 20:26

    את מה ששרון תרם למדינה . לא אתה ולא החברים שלך ממרץ יוכלו לתרום גם בעוד מאה שנה

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - צריך לאפשר לו להיות

      צדיק בינו, 02/12/05 23:26

      מושחת, מגיע לו.
      גם למופז ולביבי מגיע, אך לא לעמיר פרץ.
      לסיכום, צריך להילחם נגד מועמדותו של עמיר פרץ - מושחת שרק גרם נזקים למדינה.

      הגב לתגובה זו

    • אוויל מצוי

      חיפאי, 03/12/05 06:20

      זה שאדם תרם למדינה בצבא, אינו מקנה לו זכות להיות אתרוג מוגן מפני איים יווניים, תורמים עלומים ושאר ירקות השחיתות הרקובים.
      כל ההיפך הוא הנכון, דווקא בגלל הרקע מצפים מימנו שלא ידבק בו רבב.

      אני ימני יותר מהליכוד, ורוב דיעותי מנוגדות לדעתו של שריד בתחום המדיני, אבל אני מעריך את יושרו והגינותו, ואכן כותנתו נקייה וראוייה, הלוואי וכל חברי הכנסת היו כמי איש יקר והגון זה.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    ראש הממשלה הבא, תן את החינוך (ל''ת)

    לשריד, 02/12/05 19:54

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה חבל! (ל''ת)

    אוהבת גם את פרס, 02/12/05 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אולי ראית את הסקרים האחרונים

    gal, 02/12/05 19:36

    והחלטת לפרוש ב''שיא''

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בקשר לאיש הכי מושחת שרון

    Avi Ecuador, 02/12/05 19:21

    אני מוכרח להסכים איתך!

    הגב לתגובה זו

    • hi

      ofer, 02/12/05 19:54

      you agree with someone that is a lefty, what happened you got cured, good to know that even an ass like you can get cured

      הגב לתגובה זו

      • אז מה בדיוק פאסווה כמוך אומר? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 02/12/05 22:38

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא אוהב לא שונא

    אליהו, 02/12/05 19:20

    כאיש ימין פנאטי תמיד אזכור אותך יוסי שבחגיגות על הסכם אוסלו אתה היחיד שבאת אל המתיישבים ודיברת אליהם כאב.כחבר.ומתוך דבריך הבנתי שאתה באמת כואב את כאבם....אאחל לך איש יקר הרבה תמיכה ועזרה וככל שתחפוץ בחייך שהועדת לעצמך

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יושרו לא הספיק שיודה באסון אוס

    שוני, 02/12/05 19:11

    את אוסלו ניתן היה לעשות אחרת ואף אחד כולל שריד לא הודה בדבר . כגון שאז ערפאת היה מבטל דרישתו כי הפליטים יחזרו לישראל . או סעיפים מותנים המחייבים את 2 הצדדים ולא רק את הישראלים .

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שריד

    המחתרת הסגולה, 02/12/05 19:11

    עוד נשמע עליו רבות.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דעותי על יוסי שריד

    אריה, 02/12/05 19:05

    לא אסתיר שמעולם לא אהבתיך ולא הערצתיך. למען האמת אומר שמאז שלמדתי על קיומך, קיוויתי שתשכיל ותפרוש לחיים אזרחיים.

    מר שריד, אילו רק דעותיך היו 180 מעלות ממה שהן, אין בי צל של ספק שהיה לך סיכוי גבוה להיות ראש ממשלה. לעומת זאת, יושרך ומוסריותך מתאימים ללא עורר, לשר המשפטים הטוב ביותר והאמין ביותר שידעה מדינתו הקטנה!

    אוסיף רק עוד דבר אחד, למרות שמעולם לא סבלתי אותך ואני שמח שסוף סוף פרשתה, יש בי מידה מסויימת של עצב ואני לא יודע מה לאחל לך בהמשך דרכך.

    היה שלום.

    הגב לתגובה זו

    • אילו דעותיו היו שונות 180 מעלו

      אדי, 03/12/05 13:14

      הוא לא יכול היה להיות אדם הגון...

      הגב לתגובה זו

    • ל - 84

      מוי, 04/12/05 01:34

      ידעתי יריבים רבים בחיי ,כמוך לא סבלתי את דעותייהם ,אך כיבדתי את יושרם והגינותם,על אף שתוצאות הבחירות לא היו לטעמי ,ולא הסכמתי ,הלכתי איתם,
      אני מאוד מכבד את יושרך !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לעולזים על לכתו של איש גדול.

    אריק, 02/12/05 19:03

    איש חכם, ישר, הגון ופוליטיקאי גדול.
    העולזים מעדיפים את גבריאלי גמליאלי וכל האפסים היושבים היום בכנסת. ובאשר לחינוך, הם מעדיפים לראות את לימור לבנת.
    זו הרמה וכך נראים פני הדברים.
    בדיוק, כפי שהחוליגנים הללו מבקשים לראותה. מדינת הברדק, הפשע, האלימות והשחיתות. איש כיוסי שריד הורס להם את הדימוי.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עצוב, אבדן למחוקק הישראלי

    תדי, 02/12/05 19:01

    ונותרנו עם גילה גמליאל, חיים רמון וביובי.
    חדלי אישים! לא סתם שריד היה חברו של בני בגין (שעזיבתו סימנה את תחילת ההתמוטטות).
    לפני דיעות פוליטיות אדם צריך להיות בנאדם.

    גם על זה קיבלתם את קולי, כמו מעטים בפוליטיקה הישראלית. שלא כמו ביילין, עליו לא אבזבז פתקה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    היה ענק בכנסת לעומת הגמדים

    בני, 02/12/05 18:57

    שנימצאים שם היום,
    כנראה שעם ישראל מעדיף נוכלים שקרנים ומושחתים בצלמו ולא ישרים צודקים וחכמים כמו יוסי שריד

    היה שר חינוך מספר 1 במדינה מאז הקמתה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שריד, צדקת בדרכך ובהצלחה בדרכך

    קובי, 02/12/05 18:53

    החדשה.
    ולמחנה שונאי שריד, אספסוף מצביעי הימין...שרון עושה את עבודת השמאל ויירסק אתכם דק דק לאבק...
    שריד, מקומך לא עם נהנתני הכנסת המשחיתה כל חלקה טובה.
    שיהיה לך בהצלחה ותודה על שנים של עשיה.

    הגב לתגובה זו

    • 12000 נרצחי אוסלו זה לא כתם (ל''ת)

      זה ים של דם, 03/12/05 10:12

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל הכבוד ליוסי שריד

    רועי עפרון, 02/12/05 18:48

    אינני איש מחנהו של יוסי שריד. פעורה בינינו תהום אידיאולוגית שאינה ניתנת לגישור, אולם אני מעריך מאוד את יושרו של האיש ואת חוסר השתייכותו לעדר המושחתים בממשלה ובכנסת.
    ברוך תהיה יוסי שריד בדרכך החדשה.
    ואנא, המשך להתמקד בתחום החינוך. חשוב שלא תשאיר אותנו לבד במערכה.

    רועי עפרון

    קצרין, רמת הגולן

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    המשותף לשרון ולרבין - שחיתות ! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 02/12/05 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שרדנו את שריד ו''שלום''מדומה שלו (ל''ת)

    RUSSIAN, 02/12/05 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה הוא עשה בחייו חוץ מלהשמיץ? (ל''ת)

    ריטה, 02/12/05 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שריד

    מיקי, 02/12/05 18:34

    ריספקט לבן אדם, החזיק 32 שנה מעמד בתור אחד הישרים של הכנסת העקומה, בהצלחה בהמשך יוסי

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    Good Luck!

    ani, 02/12/05 18:33

    Sarid, although I haven't always shared your beliefs, I have to tell you that you were a great example to how should a Chaver Kneset
    argue and fight for the people he represents! Thank you for wonderful years!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הפוליטיקאי היחידי שאינו מושחט

    גל, 02/12/05 18:30

    חבל...השריד האחרון של ההגינות שנותרה בכנסת עוזב, חבל...
    נתגעגע אלייך...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הרבה שנאה תרמת בקרב העם-מספיק (ל''ת)

    יהל, 02/12/05 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מקומך בקרב הפלסטינאים-החוצה! (ל''ת)

    תושבת שדרות, 02/12/05 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    THANK G-D GOODBYE

    ornit, 02/12/05 18:24

    HVE A NICE LIFE OURS WILL BE BETTER NOW

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא נשכח ולא נסלח את שריד לעד

    קורבנות השלום, 02/12/05 18:21

    לא נשכח ולא נסלח את שריד לעד על הביטוי הנורא שהוא כינה לילדים נרצחים בפורים 1996 כקורבנות השלום.
    זה מתאים לעובד אלילים ולא לשר בישראל.
    ברוך שפטרנו.

    הגב לתגובה זו

    • זוהי האמת

      יוסי, 03/12/05 18:00

      פשוט מחליא כי תת- אדם זה המכונה יוסי שריד מעוות מיסודו הקורא לילדים נרצחים קורבנות השלום

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שריד, לך כבר ואל תחזור (ל''ת)

    חבל שבאת בכלל, 02/12/05 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ####איש חכם מתפטר בגיל הפנסיה

    נקווה ששריד, 02/12/05 18:11

    יוסי שריד, (נולד באוקטובר 1940),
    בעיר רחובות. אביו היה חבר מפא''י וכיהן כמנכ''ל משרד החינוך.
    ֿהיה מראשי מפלגת העבודה, רצ ומרצ, שימש כשר בממשלה.

    http://he.wikipedia.org/wiki/יוסי_שריד

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    זה הדבר היחיד שאני מסכים איתך.

    :-), 02/12/05 18:05

    ואני ממחנה שרון לשעבר כותב את זה בצער.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הוא לא פרש כבר פעם? (ל''ת)

    תזכירו לי, 02/12/05 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שרון אכן ינצח אבל ממשלתו לא תש

    חנן וייס,סא''ל מ, 02/12/05 17:41

    שרון אכן ינצח אבל ממשלתו לא תשרוד את 2007.

    התזכורת שמביא ששרון לגבי האיום האירני נועד להפחדה מקומית, ללא שום קשר לאיום האמיתי.

    האיום האמיתי בקרבנו, הכלכלה. שכטר: ''ההסתדרות מאפיה ברישיון''.

    חנן ד' וייס, סא''ל מיל'
    יקל''ז (יח' קישור לכוחות זרים)
    לא קבע לשעבר

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שרון ועומרי סופר מושחתים

    יהודה, 02/12/05 17:32

    לכן יש בציבור היום לגיטימציה לשחיתות בכל התחומים
    תראו מה קורה בספורט
    כל השינוי שחל אצלו בזמן האחרון עבד יפה על התקשורת השמאלנית והיא מצניע את הביקורת,ומתעסקת עם שחיתויות של כאלה שרוצים להביא לחם הביתה כמו ברשות שדות התעופה וכדמ'.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כמה אני אוהב את יפי הנפש

    500, 02/12/05 17:28

    משאירים את את העבודה המלוכלכת לאחרים...
    היה לו קשה בצבא -בחיל התותחנים,
    מה עשה יפה הנפש השאיר לחבר'ה את החיים הקשים והלך להיות כתב צבאי, והוא שמבקר אנשים שתרמו מדמם וחלקי גופם.... אחד מאוסף של שמלאנים עקומי נפש שבנו דעות אישיות לניקוי מצפונם המעוות!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אהבתי את המלל, לא את התוכן !!! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 02/12/05 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ההפסד כולו שלנו

    דודי, 02/12/05 17:17

    רק בארץ לא יודעים להעריך את פעלו של יוסי שריד,היש היחיד שאמר את האמת שלו ודבק בה,להבדיל מהאופורטוניסטים המשנים עמדתם חדשות לבקרים,שיבושם עם יחיאל חזן ושות'

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שריד לא שרד (ל''ת)

    דברי אמת, 02/12/05 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הכי מושחתים הם החרדים והחרדל''י

    שרעבי נ''י, 02/12/05 17:11

    כל מי שעיניו בראשו והוא מחובר למציאות ולהויה בארץ יודע שאנחנו בדרך לשיאים של השחיתות בעזרת אחינו חובשי הכיפות אשר בעזרת ההלכה יכשירו את השרצים ועם פאתוות מתאימות מהאיממים שלהם יוכלו להשחית את הארץ ללא עכבות מוסריות.את הניצנים של ההשחתה אנחנו כבר רואים וגם אנחנו יודעים ורואים שהדתיים לא יעצרו באדום כי האמת המוחלטת בצדם ואם הם כבר בטלו את הדיבר לא תירצח ובכך הכשירו את השרץ המתועב יגאל לביצוע הרצח הדתי מה עוד נשאר עוד לחצות ?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 58

      יאנוש, 04/12/05 10:14

      איך רואים שאתה אדם אכול שינאה כניראה שאינך אשם אתה ניזון דרך קבע מהתקשורת וככזה אתה מוציא לאור רפש וטיט שאותם בלעת בתיאבון כל הבעיה היא של הדתיים אה?הלוואי והיה לך עשרה אחוז מהחינוך מהיחס לזולת מהאיכפתיות כלפי כל אדם באשר הוא אדם תגיד לי?אתה בכלל מתמצא מי במדינה הזו עושה למען הזולת יותר מכולם ?דוגמא ראשונה ''יד שרה '' דוגמא שניה ''עזר מציון'' דוגמא שלישית ''עזרא למרפא'' שבראשה עומד הרב פירר ועוזר לכל מי שבא בייעוץ רפואי חינם אין כסף ושורף שעות על גבי שעות אך ורק למען הזולת ועוד ועוד מאות אנשים גומלי חסדים שנמצאים כמעט רק במיתרס אחד [כן אני לא טועה כולם ד ת יי ם] אז כדאי לך לינצור לשונך ולהתנצל בפני כל הדתיים .....רגע רגע אני לא מבין דבר אחד זה מה שמעניין אותך ?רק דתיים כל השחיתות של שרון ומשפחתו וכל פמלייתו לא מפריע לך ?ולסיכום כולי תקווה שתתחיל ללמוד את הדתיים ולראות שהם האנשים המצויינים ביותר שיש גם בחינוך וגם באהבה ודאגה לזולת אגב ...אני מקווה שראשי התיבות של השם שלך יוחלפו במהרה ואז במקום שרעבי=שם רע על בני ישראל יבואו ראשי תיבות אחרים והם שרעבי=שלום רב על בני ישראל ממני ..המתפלל תמיד לשלום בתוך עם ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא תמכתי בך אף פעם אבל תחסר

    שלמה, 02/12/05 17:09

    שלום לך מר יוסי שריד
    כאחד שהיה תמיד בדעות שונות משלך
    תחסר לי מאוד במוסר של הפוליטקה
    לא תמיד האהבתי לשמוע את דעותך, אבל תמיד האהבתי לשמוע אותך.
    תודה לך על תרומך רבת השנים בפוליטיקה ולמדינה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    זה שהוא אומר מה הוא שרון, נותן (ל''ת)

    לו זכות גדולה, 02/12/05 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

    ספידי גונזלס, 02/12/05 16:58

    לממממממממממממממממה.
    איזה באסה, על מי נסתלבט עכשיו, טוב יש ביילין, ואופנמייר.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה יילמד לנכד שלו

    ruben, 02/12/05 16:57

    להצטרף למרץ?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זו הפעם הראשונה שאני מסכים אתך (ל''ת)

    חוקר מושחתים, 02/12/05 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יוסי שריד הנכבד,

    פנינה, 02/12/05 16:48

    אולי אינך בין המושחתים, אבל אתה אדם ששולח את ציפורניו לעקוץ ולפגוע, לא לכיוון הנכון. טענת כל הזמן שיש בכנסת שחיתויות, אתה נקי מהם. אף פעם לא נחקרת יפה. אך אתה שותף לפשע ולשחיתויות כי לא
    הואלת לעשות מאומה בנידון. כאשר לך יש את כל האופציות לכך. ממקום מושבך בכנסת. אם אתה ואלי גולדשמיט טוענים זהה, בקשר לשחיתות בכנסת, למה השתיקה? האם מישהו מכם מאויים? אסור לכם
    להוציא הליכלוך החוצה.? לא מספיק להאשים את כל הממשלה או הכנסת,
    ולא מספיק, אלי גולדשמיט להזיל דימעה. חייבים אתם לספר לממונים על אכיפת החוק את הידוע לכם.
    כל היום שומעים שחיתות, שחיתויות ,
    לזה כבר היתרגלנו. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. ועולם כמינהגו נוהג.
    אך אתם ניקראים שותפים לפשע,
    כי ידעתם ולא גרמתם לביעורו מאיתנו.
    אז אל נא לך או לאלי להלין.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הסקר שמופיע מימין לא הגון

    אבי מהגליל, 02/12/05 16:47

    מדוע לשים 2 שאלות כאלה ? אני למשל הייתי מוסיף עוד שאלה לפחות,האם מעברו של פרס תוסיף בוחרים לשרון? בסביבתי יש לפחות 50 כאלה שעוזבים את מפלגת העבודה ועברים לתמוך בשרון,האם זה יחסל את פרץ סופית? לא בטוח,גם שרון ינצח,וגם פרץ יביא את מפלגת העבודה למקומות שלא היו שם הרבה זמן,אז למה לשאול שאלות מגמתיות כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש לך לנבוח עוד יומים אח''כ....

    אבי מהגליל, 02/12/05 16:42

    יש לך מר שריד לנבוח עוד יומיים שלושה,אחר כך אני מבטיח לך אף אחד לא יזכור אותך.יש לך תדמית של פוליטקאי אמין וישר,אני כמובן לא רוצה לערער על כך,אבל בסופו של דבר אתה פוליטיקאי,וככזה אני לא מאמין לך שפרשת כי נמאס לך,אני טוען שפרשת כי אין לך סיכוי להיבחר שוב במרצ בגלל שיטת הבחירות הנהוגה אצלכם,שנית מאז שאתה לא יושב ראש מרצ,אתה בעצם לא נחשב,חוץ מפתיחת מושב או נעילתו אף אחד לא שמע מה יש לך לומר,איך אומרים הפוליטיקאים ? מבחן התוצאה,במבחן התוצאה כל שנות היותך בכנסת וגם בממשלה לא הותרת חותם שההיסטוריה תכניס אותך אליה,לעומתך פרס ושרון שאתה נהנה כל כך להשמיץ יכנסו גם יכנסו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שיפול עליך קסאם בשדרות (ל''ת)

    hggh, 02/12/05 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לדבר זה לא מספיק

    א. מרק, 02/12/05 16:37

    בניגוד לשריד שהיה בפוליטיקה 32 שנים ודיבר ודיבר ודיבר ולא עשה דבר..שרון לפחות עושה. שיהיה לשרון ולמפלגתו החדשה בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שרד,תתמודד להיות שר חינוך בעזה (ל''ת)

    בקי בשירה ערבית, 02/12/05 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תתנצל על קורבנות השלום, עלק (ל''ת)

    מכה על כולנו, 02/12/05 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אבדן לפוליטיקה הישראלית

    אזרחית, 02/12/05 15:51

    חבל שיוסי שריד פורש, הוא יכול היה להיות שר חינוך או משפטים מצוין. זהו אבדן לפוליטיקה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שריד אחרון לפוליטיקה נקיה.

    דוד, 02/12/05 15:49

    כאיש ימין, אני חייב להודות שהצלחת הצלחה כבירה. ואכן האיש המושחת ביותר במדינה (שרון) הוציא לפועל את הדברים להם הטפת במשך שנים.
    דרכי אינה דרכך. ברם, הכבוד שאני רוחש לך הוא רב.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יוסי ובתי השימוש

    איציק, 02/12/05 15:45

    הדבר הראשון שיוסי עשה לאחר מינויו לשר לאיכות הסביבה היה סיור בבתי השימוש הציבוריים בתחנות הדלק.
    מעבר לבתי השימוש הנ''ל לא זכור לי שעעשה הרבה.
    אגב : בתי השימוש בתחנות הדלק לא נהיו גם אז יותר נקיים עקב פעילותו הברוכה של יוסי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חבל שעזב...

    YZ, 02/12/05 15:44

    איני מסכים עם דעותיו וגם לא עם אמירתו זו. זה רק אומר שהוא לא מבין מה זה שחיתות באמת (לא כל הש''סניקים בבית הסוהר. יש עדיין עוד כמה שרק הוגש נגדם ''כתב אישום''. כל יתר המושחתים ''נשארו'' בליכוד או במרכז הליכוד).

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חבל !

    טומי, 02/12/05 15:17

    לא הסכמתי מעולם עם דעותיו של יוסי שריד,אולם הערכתי את האיש מאוד כאישיות,מעניינת ומרתקת.
    הוא היה מהפוליטיקאים היותר ישרים
    וצנועים בתולדות הכנסת,ולבטח תמיד היה תענוג לשמוע אותו נואם ומתנסח בעברית רהוטה וברורה,בניגוד לשאר האפסים שמאכלסים את ספסלי
    הבית,שאני בספק אם הם יודעים לכתוב את שמם ללא שגיאות,
    חבל שאדם חכם כמו שריד, עוזב את בית המחוקקים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פאק יו שריד !!!!

    תתביש, 02/12/05 15:16

    דבר בכבוד לכבוד ראש ממשלת ישראל !!! אתה אפס שאף אחד לא רצה ללכת בעיקבותיו !!! תודה לך שאתה הולך !! רק תסתום כבר את הפה המסריח שלך.................

    הגב לתגובה זו

    • גס רוח. מתאים לך לשנוא אותו. (ל''ת)

      ענוגה, 02/12/05 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הרבב והכתם

    אחד שזוכר, 02/12/05 15:10

    במספר הזדמנויות טען שריד ששרת בשירותו הסדיר כלוחם בחיל התותחנים, עד שמישהו הדליף מתיקו האישי את האמת: הוא אכן גויס כלוחם לחיל התותחנים אך כבר בטירונות ''סידרו'' לו מעבר לתפקיד פקידותי בו בילה כמעט את כל שירותו. הפרוטקציה הושגה ככל הנראה בשל מעמדו הרם והמקושר של אביו במפלגת מפא''י השלטת. אחרי הגילוי חמק תמיד שריד מהנושא והעיתונאים נמנעו בראיונות איתו מלהביך אותו ע''י העלאת הנושא. שלי יחימוביץ', שידעה להדחיק לפינה פוליטיקאים רבים שלא חשבו כמוה בלשונה החדה, לא שאלה אותו....

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גם שמעון פרס פרש בהכנסת

    יאיר, 02/12/05 15:07

    חפשו ותיק אחר

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יוסי ילד שלי אדיוט!

    נהג מונית מעזה, 02/12/05 15:02

    קצת ענווה לא תזיק ולא תקטין את ערך יושרך

    הגב לתגובה זו

    • העולם מלא באנשים''ישרים'' שלא...

      טייר מקסוסו, 02/12/05 16:34

      עשו כלום....רק דיברו.
      מיסכן יוסי.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    Good luck....Israel

    Gabi, 02/12/05 14:56

    good news for Israel. I wish others will follow Sarid's path.
    Beilin!! did you read the papers this morning?? You'll find a clue for your life.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יוסי אומר דבר והיפוכו.

    רק שרון כל העם, 02/12/05 14:55

    את פרס תוקף שיש לפרוש כמוהו כדי לתת לצעירים את הבמה.

    ובהמשך אומר שלא היה פורש אילו היה מקבל את תפקיד שר החינוך.

    טוב שפתרנו מעונשו של משמיץ חולני.

    והוא גם יודע שנכדו רוצה שישאר רק למסיבה ולא יותר, זה ברור , מי יכול להיות במחיצתו של זה יותר זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ישר כסרגל? ללא רבב?

    דובי, 02/12/05 14:55

    האם אדם ישר מגיש תצהיר כוזב לבית המשפט, מנסה להתחמק מתשלום פיצויים שהוטל עליו כעונש וכאשר גם בזה הוא נכשל הוא משתמש לשם כך בכספי ציבור?

    למזלו של שריד, הוא מקבל תקשורת אוהדת שלא ממש מדווחת על הצדדים האפלים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פתאום עכשיו שרון מושחת?

    יצחק, 02/12/05 14:48

    כל עוד ששרון שיחק לידיים שלך ופינה את גוש קטיף לא שמענו שום תלונה ממך על השחיתות של שרון, רק עכשיו כן. מה זה אומר עלייך?

    הגב לתגובה זו

    • אבל גם עכשיו - ואף יותר מבעבר

      עדי, 02/12/05 16:54

      שרון ישחק לידיו.
      ''יפנה'' ויעביר ויהרוס.
      פעם אחת אני מסכים עם יוסי המגעיל - השמן מושחט עד ליסוד.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    שריד שכח את המושחתים משמאל

    כהן צדק, 02/12/05 14:43

    שריד הוא באמת נקי כפיים ובר לבב. אבל, גם הוא שכח או רצה לשכוח, את המושחתים משמאל. הראשון שבהם ח''כ שלום שמחון ואחריו הזייפן הראשי של מפקד העבודה ח''כ עמיר פרץ. לא פלא, שהמושחת שרון והמושחת פרץ התחרו ביניהם על צירופו של אבי המושחתים שמחון. כל אחד מהם, רצה ברשימתו, מועמד מושחת יותר ממנו אליו יוכל להפנות את חיצי הביקורת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,שמחון המושחט ביותר (ל''ת)

      אחד העם, 02/12/05 21:20

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא שכח אף מושחת (ל''ת)

      רק דירג את שרון, 04/12/05 07:44

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ברוך שפטרנו-ברוך הוא וברוך שמו (ל''ת)

    קובי ונצואלה, 02/12/05 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עדיף מושחת חכם מהדיוט אידאליסט

    מרק, 02/12/05 14:34

    הגינות זאת תכונה נהדרת וטוב היה אם הפוליטיקאים היו אנשים הגונים.
    בחיים הפרטיים אני מנתק כל הקשר עם אנשים לא הגונים.
    אבל בפוליטיקה אני מעדיף מנוול מושחת וגנב אבל מציאותי מפני איש נהדר ומוכשר כמו יוסי שריד אשר פשוט טיפש.
    רוב המכריע של הבולשביקים היו אנשים משכילים ונקיים אבל אנו יודעים מה הם עוללו ברוסיה.
    יכול להיות שגם צ'ה היה איש אצילי אבל אנו יודעים מה קורה בקובה.
    מפני שאני גדלתי בבריה''מ אני רגיש לדמגוגים כמו יוסי שריד או עמיר פרץ או שלי יחימוביץ בגלל שאני יודע שאנשים האלה מסוגלים רק להרוס ולא לבנות.

    הגב לתגובה זו

    • מרק, אתה צודק במאה אחוז.

      משלם מיסים, 02/12/05 16:21

      גם ז'אן פול סארטר אמר שהוא מעדיף לשאת ולתת עם קרוק מאשר עם אידיאליסט, כי עם הקרוק אפשר להגיע להבנות ופשרה, ואילו עם האדיאליסט דופקים את הראש בקיר.
      במקרה של שריד - התפטרותו ממשרת שר החינוך בגלל הכסף לש''ס.
      איזו טעות, איזו טעות. והכל בגלל גאווה אישית.

      הגב לתגובה זו

      • צפוי מאוד שתקראו לי נאיבי..

        פרייר של, 02/12/05 21:59

        אבל אני מעדיף ללכת לגהינום עם אדם ישר עכשיו, מאשר לדחות את זה וללכת לשם עם אדם מושחת בשלב קצת יותר מאוחר.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    שרון

    שולי, 02/12/05 14:26

    יוסי שריד צודק ! אכן שרון מושחט ואיך זה שכל כך הרבה הולכים אחריו זה רק אומר כמה מושחטים יש במדינה .
    בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

    • Show me your freinds

      Mike, 02/12/05 14:50

      and I will know who you are.
      That's the way I look at Israel from a distance. Israel changed completly and after 40 years ''out'' I don't feel at all as part of this ''new Israelis''....and it all begin from the TOP

      הגב לתגובה זו

    • את ויוסי לא שוים תגובה. (ל''ת)

      העם הריאלי, 02/12/05 14:51

      הגב לתגובה זו

    • שרון ''מושחת''-- לא מושחט...... (ל''ת)

      שרון מושחת....., 02/12/05 14:54

      הגב לתגובה זו

    • שולי, אף אחד לא שחט אותם

      אברהם חטף-פתח, 02/12/05 15:39

      לכן הם לא מושחטים אלא מושחתים עם ת''ו

      הגב לתגובה זו

    • פנייו חטטים--''איש רע הוא''....

      חי בכור, 02/12/05 17:07

      שלי קפקפייך מעל רגלייך.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    נקי וישר אבל גם לא השיג הרבה

    קיקרו, 02/12/05 14:22

    32 שנות פעילות פרלמנטרית יסתכמו בקדנציה של שר לאיכות הסביבה ושנה כשר החינוך. מעט מדי זמן כדי להותיר חותם. מה גם שהתפטרות ממשרד החינוך היתה המשגה הפוליטי הגדול ביותר שלו.
    הוא היה דובר חריף נגד הכיבוש, אבל הכיבוש יסתיים הודות לאריק שרון, לאקלים הבינ''ל, לאינטרסים של בעלי ההון וכו', ולא בזכות פעילותו.
    הוא היה נואם מזהיר, אבל מנהיג גרוע - אדם מרוחק, מנופח ויהיר.
    אולי עוד 2000 שנים יזכרו את שנינותו כמו שזוכרים את קיקרו, אבל לשם כך כדאי שימהר להוציא ספר עם מיטב נאומיו וכתביו.

    הגב לתגובה זו

    • 2000? מי יזכורו בעוד שנתיים? (ל''ת)

      שריד? מי זה ?, 02/12/05 16:18

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    טוב שהלך! (ל''ת)

    יהודי הגיוני, 02/12/05 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שריד לא עבד מימו ומיז לדבר

    jeronimo, 02/12/05 14:15

    ברור ששרון מושחת אבל שריד חי על חשבון הציבור ומשלם המיסים כל ימי חייו בלי שיצא משהוא עם ערך

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה זה אומר על העם?

    הגיון, 02/12/05 14:03

    אם מועמד מושחת מקבל 34 מנדטים? אני לתומי האמנתי שאצלנו זה לא יקרה והנה זה קורה ואני מקווה שזה רק בסקרים.

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון, יש מישהוא יותר טוב ?

      שואל, 02/12/05 14:58

      אשמח לשמוע. אומר לך מי לא באבחשבון: מפלגת העבודה השמאלנית בראשות הדמגוג הפרימיטיבי שהשתלט עליה בעזרת ''הצבעות'' של ''חברי מפלגה'' מפוקפקים. מר''ץ המאוכלסת ע''י יוצאי דופן כפייתיים (כפי ששריד הגדיר עצמו היום). הליכוד שהיה מפלגה של אספסוף ששחיתות היא כמה דרגות מעליו (למרות שכיום רובם עברו לפרץ) . אז מי נשאר ???

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    א-סימטריות בלתי נסבלת

    משקיף מעורב, 02/12/05 13:52

    חבל שאי אפשר לאזן. כשאדם גדול כזה יוצא אולי יצא גם אחד קטן, נניח, אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תוציא את הכביסה המלוכלכת עכשיו

    המשקיף!!, 02/12/05 13:52

    סוף סוף שר שמוציא את הליכלוך על שרון ואני מצפה שעוד הרבה שרים יספרו לעם מה באמת עושה ראש הממשלה ושריו בכספי המדינה ? וטוב שזה יקרה ליפני הבחירות כך שכולם ידעו במי ליבחור בסוף!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין יותר פוליטיקאים הכל אואנטה (ל''ת)

    ברזילי, 02/12/05 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ביבי יעצור את מדינת שרוניסטן !

    רק נתניהו, 02/12/05 13:41

    סוף לשיחיתות משפחת שרון

    הגב לתגובה זו

    • ביבי הוא האבא של השחיתות. (ל''ת)

      ש, 02/12/05 14:26

      הגב לתגובה זו

      • תאחורי הפרצוף התמים

        שועלי, 02/12/05 15:25

        עומד איש עסקים ממולח
        רשם עצמו כמי שגר בקץ שמונה ואח''כ באחד הישובים בסביבה, כדי לקבל הנחות מס מפליגות, גם על שכרו כח''כ.
        בפועל יהי שם לכל היותר יום או 2 בשבוע וזאת גם לא לאורך כל השנה, את חייו החברתיים ניהל והעיסקיים במרכז הארץ ובירושלים.
        ''לימד אזרחות'' בבית ספר, ולא בכדי. מקצוע שבאמצעותו קל לטפטף את הדיעות הפוליטיות לנוער תמים חסר דעה מגובשת.
        לדעתי גרוע מקנית קולות.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    לך לעזאזל אוהד הפועל מZדיין

    אפי, 02/12/05 13:34

    מכל אוהדי בית''ר

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שריד - היית שר חינוך מעולה. (ל''ת)

    מתגעגעת, 02/12/05 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה זה יוצא בסוף ?

    תוהה, 02/12/05 13:32

    אם איני טועה, כל שנה מזכה בפנסיה של 4 אחוז.
    32 שנה זה כמה ?
    גם לשון חלקה ושנינות של איש נבון לא הופכים אותו לצדיק הדור.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יוסי שריד היה ונותר סמל (ל''ת)

    ההגינות והיושר, 02/12/05 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יום עצוב לפוליטיקה הישראלית

    עדי, 02/12/05 13:16

    אבדנו את שריד האידאולוגיה שלנו.. אין ימין,אין שמאל .המפלגות מפורקות לגמרי, כל אחד עוזב מפלגה ומצטרף לאחרת, בה שיקול 'הכסא' יותר חשוב מהאידאולוגיה עצמה. יוסי שריד, תחסר לי.

    הגב לתגובה זו

    • למה עצוב? ההפך ! (ל''ת)

      ישראלי סמח, 02/12/05 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין כמו יוסי

    אפי, 02/12/05 13:10

    חבר של אח שלי קולבוייניק חבל על הזמן!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם שריד מושחת לא קטן

    חשוך ימי בינימי, 02/12/05 13:10

    ואפילו הפסיד בתביעת דיבה נגד עיתונאי שחשף את שחיתויותיו.

    כיון שהפרטים אינם זמינים תחת ידי כעת אודה למי מהגולשים שזוכר את הפרשיה העסיסית ההיא ויביא אותה כאן לידיעת הקהל. הפרטים שאני זוכר הם ששריד ניסה להגיש למפלגתו את חשבון שכר הטרחה של פרקליטיו באותה תביעת דיבה... אבל כאמור זכרוני כעת בוגד בי. מי מהגולשים זוכר יותר?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ישר ונקי כפיים-בהערכה רבה

    גל, 02/12/05 13:09

    אינני מסכים עם דעותיך ומעולם לא הצבעתי למפלגתך
    אבל תמיד בלטת ביושרך ודמותך החיובית !
    היה גאה בעצמך זה לא ענין של מה בכך לשמור 32 שנים על יושר ,יושרה ונקיון כפיים

    הגב לתגובה זו

    • שריד=סרף סוף אני מסכים איתך .

      ליכודניק, 02/12/05 14:10

      אם משהו היה אומר לי לפני מספר שנים שאני אסכים עם איזה מילה אחת שיוסי שריד אומר הייתי מת מצחוק. היום אני יכול לאמר : כל מה שאומר שריד על משפחת הפשע של שרון נכונה. שרון ובניו זה התגלמות הפשע המאורגן במדינה ישראל. שריד צודק !!!!. ואת זה אני אומר בתור ימני שאריק שרון היה לי מנהיג ומורה דרך עד לרגע שבו גרש ילדים קטועי רגליים מבתיהם ועקר קברים של חלל צה''ל מגוש קטיף.

      הגב לתגובה זו

      • אתה הליכודניק ה-10,000 ...

        YZ, 02/12/05 15:40

        שאומר את זה.

        וגם האחרון ברשימת אלו שעדיי תומכים בליכוד.

        לא לעוד הרבה זמן!!!

        הגב לתגובה זו

    • חה חה חה (ל''ת)

      יצחק, 02/12/05 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    דבק בך רבב - שתקת בעניין גלאון

    יעקב, 02/12/05 13:09

    עזרת להשתיק את המעילות והשחיתויות שלה. זהבה גלאון.

    לא שמענו אותך קורא לה להשעות את עצמה.

    הגב לתגובה זו

    • והרצוג וברק (בפרשת העמותות) (ל''ת)

      זכרון קצר, 02/12/05 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לצערי נסתם הגולל על הדמוקרטיה

    עם עזיבתך, 02/12/05 13:06

    עם פרישתך מהחיים הפוליטיים, לא נותר ולו זכר ממילים שפעם הדהדו במסדרונות הפרלמנט הישראלי: עקרונות, יושר והגינות.
    בבחירות הקרובות יצביע האספסוף ל''נבחרת'' מפוקפקת של אינטרסנטים.
    הפחד מה''דמוסקטיה'' מתממש לנגד עיננו והעם היושב בישראל, נבצר מבינתו להבין זאת.
    התקשורת מסמאת עיני הציבור, המילה ''שחיתות'' והתכיפות שבה היא מופיעה מסממת את הציבור עד חוסר פעולה או תגובה. אינני רואה את הסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ברוך שפטרנו מענשו שלזה

    רמי, 02/12/05 13:03

    אין מילים להוסיף יותר לפתגם מלמעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תודה על כל מה שנתת ואמרת (ל''ת)

    amir, 02/12/05 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    טוב שהלך מאיתנו!!! (ל''ת)

    יעל, 02/12/05 12:56

    הגב לתגובה זו

    • מגיע לך לקבל במקומו את גבריאלי (ל''ת)

      הומניסטית, 03/12/05 15:06

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    עמרי מקבל כסף מערפאת לאבא לינק

    לארכיון מעריב, 02/12/05 12:54

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/109/388.html

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק ח''כ שמחון מושחת יותר

    חבר מרכז העבודה, 02/12/05 12:51

    יוסי שריד צודק. אריאל שרון ומשפחתו מושחתים מאד. אבל מדוע הוא מתעלם מהמושחת בשמאל הישראלי? לדעתי, שר החקלאות בעבר, ח''כ שלום שמחון, מושחת יותר. מבקר המדינה כתב שהוא חילק לקרוביו ומקורביו מכסות מים בשווי של 1.5 מיליון ש''ח שלא כחוק. ואת העיקר, הציבור אינו יודע וספק אם ידע.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, מושחת יותר

      איש ביקורת המדי, 02/12/05 15:42

      אני מסכים עם חבר מרכז העבודה. לא ברורו לי מדוע התקשורת מצניע את שחיתותו של ח''כ שמחון?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכי מושחת

    מליק, 02/12/05 12:50

    שריד כנראה שוכח שפרץ ,כץ ועוד כמה לא יותר טובים אז עדיף שתשתוק

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שרון עושה אתה סתם מדבר (ל''ת)

    ניר, 02/12/05 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אוהבים אותךהרבה יוסי !!!!!!! (ל''ת)

    תודה על כל מה, 02/12/05 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שרון מודה ועוזב ירוחם

    דוד, 02/12/05 12:42

    אריק מה דעתך לקחת את אחד מעורכי הדין שמקיפים אותך ואת משפחתך ותישו תביעת דיבה
    בקנה מידה ענק נגד יוסי שריד
    ואת הכסף הגדול שתזכה תחזיר
    לסיביל קרן

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הלוואי ירבו כמוך

    מוטי, 02/12/05 12:37

    כל הכבוד יוסי.
    הלוואי רבים רבים כמוך בפוליטיקה, למרות שאינני מסכים עם דעותיך המדיניות.
    וצדקת... שרון - הכי משוחת.
    ומה דעתך להקים תנועה לסילוקו מהפוליטיקה. עדיף שיתעסק עם חוותו ויהנה מהמיליונים שצבר (ביושר? מעניין איך פוליטיקאי יכול להגיע לכזה עושר ביושר....)

    הגב לתגובה זו

    • שריד ובני בגין מאד אמינים. (ל''ת)

      שם טוב משמן טוב, 02/12/05 13:05

      הגב לתגובה זו

      • כן, שני אידיאליסטים אימפוטנטים

        משלם מיסים, 02/12/05 16:25

        בפוליטיקה צריך איש ביצוע חכם ואחראי כלפי הציבור, שיודע להעדיף את האינטרס החשוב על חשבון האינטרס הפחות חשוב.
        בקיצור, להתפשר ולהציל, במקום לא להתפשר ולאבד הכל.

        הגב לתגובה זו

      • גם עוזי ברעם (ל''ת)

        אורן, 02/12/05 17:08

        הגב לתגובה זו