• 27.

    האם היכולות של ה''אנקור שחור''

    סקרן לדעת, 02/12/05 20:49

    זהות ליכולות של ה''שיהב''? אני מקווה
    מאוד שכן אחרת השמחה היא מוקדמת
    מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    About Ballistic Missile Defens

    John, 02/12/05 18:55

    To any of you who know some History...
    Ballistic Missile Defense Systems are the 20th century equivilant to the Maginot Line. The threat has changed they aren't coming at you direcly they sneaking through belgium (or Lebanon and the Gaza Strip).
    So get real people, yes plenty of money needs to be spent in defense, but not in missile defense becuase the threat isn't ICBMs its, as someone put it, cheap pipes with grenades in the middle being fired at you.

    הגב לתגובה זו

    • Hey John

      Bull, 02/12/05 20:37

      Piss off. You're bullshiting

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    איראן

    חגי, 02/12/05 17:43

    לנטרל האיום האיראני מהר ככל האפשר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תעמולת בחירות מלוכלכת

    א, 02/12/05 17:16

    זוהי חזרה על ''שיגור'' ה''שביט 2'' , ישראבלוף טיפוסי לאחר פרשת לבון והבחירות שנערכו אחריה. במסווה של ''שמירה על בטחוננו'' ממשיכים להזרים לפרזיטים של התע''א ושכיריהם הון עתק חסר תוצאות - פרט למה שקשור בתעמולת בחירות. מי שחושב על השקעות בחינוך, בריאות ורווחה יכול להבין מדוע אין כסף. לקרוא ולהקיא !

    הגב לתגובה זו

    • אז החץ לא עובד?

      חץ שחור, 02/12/05 20:41

      אם לצטט אותך:
      ''מי שחושב על השקעות בחינוך, בריאות ורווחה יכול להבין מדוע אין כסף''
      לא יהיה מסוגל לחשוב בעוד כשלוש שנים, כשלאירן תהיה גם יכולת גרעינית וגם יכולת יבילות. כשאתה גז או גוש פחם, קצת קשה לחשוב. נסה לתעדף את סדר החשיבויות שלך.

      הגב לתגובה זו

      • אחת משתיים

        א, 03/12/05 08:34

        או שאתה כדאיניק (''עובד'' בתע''א או באחת משלוחותיה הסרטניות) או שעברת שטיפת מוח. בארצנו עדיין יש סיכוי רב יותר לההרג בתאונת דרכים או למות מטיפול רפואי גרוע מאשר מסקאדים עיראקיים.
        לידיעתך, עבדתי ביותר מ''תעשיה בטחונית'' אחת וראיתי טוב בעיני מה עושים עם הכסף.

        הגב לתגובה זו

    • א, אתה מתעקש לדבר שטויות...!!!

      בבב, 02/12/05 22:58

      התגובות שלך הן בושה לאינטליגנציה...

      הגב לתגובה זו

    • ועוד בשבת ...

      ארלו, 03/12/05 18:15

      הציונות ממשיכה להידרדר

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    Nuclear deterance

    Mickey, 02/12/05 16:49

    Israel and Iran are starting a very expensive arms race. It will lead to a nuclear detant like the USA and Russia had for so many years. What a big waste of money

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שאלה מהמודיעין האיראני

    רפסנגני, 02/12/05 16:23

    מה קורה כשבאים כמה אנקורים שחורים?

    הגב לתגובה זו

    • אז באים לקראתם חיצים לבנים

      דונאלד דאק, 02/12/05 16:53

      ועושים להם בום על קולי, ואז השחורים בורחים בחזרה למתקן השילוח

      הגב לתגובה זו

    • כל אנקור יקבל חיצון אחד

      תשובה לאירן, 02/12/05 17:04

      בת בבת ישלחו כמה טילים לאירן למטרות אסטרטגיות להשמדת מטרות

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יכולת ההגנה תכריע את המלחמה...

    אדי, 02/12/05 15:43

    מדינה שיש בידיה אמצעים להשמיד את העולם 100 פעמים, תשחית את משאביה לריק אם תפתח אמצעים להשמיד אותו 100 פעמים נוספות...
    ולעומת זאת, אם תפתח אמצעי הגנה שיאפשר לה להשמיד את האויב מבלי שיוכל לפגוע בה, היא יוצאת מנצחת...
    ריגן הכריז על מלחמת הכוכבים שמשמעה היה פיתוח אמצעי הגנה נגד הטילים של ברית המועצות, והכריע בכך את המלחמה הקרה.
    לברית המועצות לא היו משאבים כלכליים כדי לפתח מערכות הגנה עבורה...
    איראן עם נשק גרעיני ומדיניות מטורפת הופכת למטרה לגיטימית להתקפה גרעינית.
    החץ כמערכת הגנה יעילה, מנטרל את יכולתה של איראן לפגוע בישראל, והוא המכה הקשה והנכונה לטירופם של האיטולות...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זכרון קצר..

    גור, 02/12/05 15:39

    שכחתם כבר איך ב-91 אנשים כאן היו בהיסטריה.
    הכוונה בידיעות הייתה ל2.4 מליון דולר לטיל. לא מיליארד.
    זמני ניסויי החץ הם פונקציה של זמני פיתוח בלב, ובתור מי שבא ממערכת החץ אני יכול להגיד לכם שהפוליטיקה כאן לא שיחקה תפקיד בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • אולי הפוליטיקה לא שיחקה

      א, 02/12/05 19:19

      אבל אתה ושכמותך תפסתם טרמפ בתנאים לא כ''כ רעים. אני מניח ש''זכית'' לראות את העולם על חשבוני וגם מחכה לך פנסיה לא רעה. עד כאן מילא. אבל כשהדבר בא ע''ח דברים נחוצים באמת (חינוך,רווחה, בריאות ותשתיות), מדובר כאן בפשע בסדרת הלביא ועוד.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    בתקווה !

    טומי, 02/12/05 15:24

    שהפעם השידור לא שודר באינטרנט לכל המזרח התיכון,כולל כל הנתונים
    כפי שהיה באחת הפעמים הקודמות,
    ונ.ב
    השתדלו שלא למכור את המערכת
    לרוסים,סינים,פולנים וטיבטים,
    שימרו על משהו סודי,שהוא כולו רק שלנו,לא הכל במדינה המחורבנת הזו צריך להסתכם רק בכסף!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מרוב התגובות הבנתי ש-

    טילון., 02/12/05 15:13

    ..לא צריך לעשות כלום, רק לחלק אוכל וכסף לעניים ויהיה בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הסקר בנוגע לחץ לא נוגע בבעיה!

    מעריב תחשבו קצת, 02/12/05 14:51

    השאלה עד כמה אפקטיבי החץ הזה מול הבעיות הביטחוניות של ישראל 2006. מול המחבל המתאבד ומול פצצת האטום. התשובה היא אפקטיבי כמו שביבי אפקטיבי לכלכלה ושרון לשלום. דהיינו לא שווה אפילו פרוטה מההשקעה בו! זה ממש לא משנה אם הוא יקרוס או יירט כי אין בכלל איום כזה. מי שפוחד מסוריה שילך לישון על האף. רבותיי, מלמת המפרץ הסתיימה!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שוגר ''טיל בחירות שרון'' ב-ל-ב-ד (ל''ת)

    העם בולע, 02/12/05 14:27

    הגב לתגובה זו

    • הטיפשים אכן בולעים את התעמולה

      שרון מחייך, 02/12/05 14:59

      מדינת חלם נמאסת עליי לחלוטין!

      הגב לתגובה זו

    • ניסוי החץ

      חגי, 02/12/05 17:46

      לא קשור למערכת הבחירות ביפרט אלא למערכת ההגנה של ישראל כולה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בא לי טחינה עם פיסטוק ועמבה (ל''ת)

    לימור, 02/12/05 14:25

    הגב לתגובה זו

    • יש לי פיסטוק בשבילך (ל''ת)

      אאא, 02/12/05 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני רעב בזבוב של כספי משלמי המ (ל''ת)

    מאיר, 02/12/05 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בזבוז כסף על כלום

    יואב, 02/12/05 13:36

    במקום להשתמש במערכות התקיפה הרבים של צה''ל
    מוציאים כסף על הגנה והגנה ועוד הגנה
    לדוגמא:
    חליפות מגן
    גדר ההפרגה,
    טיל החץ, ועוד
    מדובר על מיליארדים שהולכים לפח.

    כולם יודעים 'שההגנה הכי טובה זה התקפה'
    ההשקעות באמצעי הגנה מתוחכמים גורמת לטרור להשקיע באמל''ח יותר מתוחכמים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה לא פיתרון - לקרוא

    Yair, 02/12/05 13:31

    מה קורה שטיל גרעיני מיורט, הוא מתפוצץ באויר, ואז ? אין קרינה?

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג(הסבר בפנים)

      פיסי, 02/12/05 14:24

      טיל גרעיני לא צריך להתפוצץ באוויר אם הוא מיורט, כלומר שיש סיכוי כל שהוא לפיצוץ גרעיני אבל הוא קטן מאוד, אפסי כמעט. בשביל שיהיה פיצוץ גרעיני צריך ליצור מסה קריטית של אורניום(365 אני חושב), ואז יש סיכוי גבוה שתתחיל תגובת שרשרת שלא ניתן להפוך אותה. אך הטיל בנוי כך שרק ברגע שרוצים כל החתיכות הקטנות שלאורניום(שהסיכוי שיווצר תגובת שרשרת בכמויות כאלה אפסי) מתחברות ואז נוצר מסה קרטית ופיצוץ(החתיכות חייבות להתחבר במהירות, לכן יש צורך בשעונים אטומיים, בשביל למדוד את הזמן בחלקיקי של חלקיקי שניות). אם הטיל פוגע בטיל גרעיני אין סיבה שהחתיכות התחברו, ולכן כל מה שיקרה שיהיה קצת אורניום באוויר שיתפזר ולא יעשה כל נזק(ברוב המקרים, תמיד קיים סיכוי קטן מאוד שיווצר תגובת שרשרת, אך תגובה זאת תיהיה חלשה כי אין החתיכות מאוד קטנות).

      כדאי ללמוד פיזיקה, זה עוזר בחיים.

      הגב לתגובה זו

      • החץ נועד לנטרל טילי סקאד

        בולשיט, 02/12/05 14:58

        הוא בכלל לא נועד לפתור את הבעיה הגרעינית. אתה אולי למדת פיסיקה אבל אתה תמים אם אתה חושב שהחץ יפתור לך את האיום הגרעיני. אני מאוד מקווה שלא ניקלע לסיטואציה שבה נצטרך לבחון את דבריך. החץ לא נועד ולא מתיימר לפתור בעיה גרעינית ואין אפילו אחד שיגיד שזאת מטרתו. חוץ ממך!

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא מנטרל פצצת מזוודה.

          חץ שחור, 02/12/05 20:51

          גם לא פצצה מוטלת ממטוס. לזה דאגנו עם רכישת מטוסי יירוט וטילי פטריוט. כשהאירנים יצליחו למזער את הנשק בגרעיני לגודל מזוודה, נצטרך לחשוב על פתרונות אחרים.
          יתכן מאד שתצטרך לשבת במסוף הגבול עם ירדן כדי שתזהה אירני עם מזוודה. או שיש לך השגות גם על זה.

          הגב לתגובה זו

      • מה זה משנה איפה יקרה הפיצוץ?

        לא קונה!, 02/12/05 15:03

        זה באמת משנה אם הפיצוץ יהיה על הקרקע או על באוויר? הפעולה היא אותה פעולה והפיצוץ הוא אותו פיצוץ. מקסימום במקום שהטיל יתפוצץ במרכז או יתפוצץ בצפון. מה זה בדיוק עוזר לנו? אתה מזכיר לי את אלה שהתפללו לגשם כשסאדם ירה עלינו טילים כי אז התגובה הכימית תנוטרל במעט. נחמה לעניים! החץ נועד לפתור את כישלון הפטריוט שנועד לסקל את איום הסקאד. אל תקשקש!

        הגב לתגובה זו

        • אל תקנה, אבל

          נ, 02/12/05 16:23

          היירוט אמור להתרחש מחוץ לאטמוספרה.... וזה משנה את כל התמונה....

          הגב לתגובה זו

    • החץ לא מנטרל איום גרעיני! (ל''ת)

      בדיחה עצובה, 02/12/05 14:31

      הגב לתגובה זו

    • תקרא שוב את הכתבה

      קומפורטי, 02/12/05 15:47

      גורם בכיר אמר כי מערכת טיל החץ הנוכחית ''יודעת לפגוע בראש קרבי גרעיני או ביולוגי וכימי מבצלי לפגוע בסביבה גם אם הוא יורט בשכבה התחתונה''
      במלים אחרות אין סכנה לקרינה גרעינית

      הגב לתגובה זו

      • אז אמר...

        לא מאמין, 02/12/05 21:09

        אני לא מבין איך טיל גרעיני יכול להתפוצץ כמה ק''מ מעל פני האדמה והנזק שהוא גורם ימוזער או יימנע ע''י
        ה''חץ''. אלא אם כן וה''חץ'' פוגע בו
        כך שהוא בכלל לא מפעיל אותו שזה
        נראה הרבה יותר הגיוני ואפשרי.
        טיל גרעיני לא אמור להתפוצץ במקרה
        והוא נפגע ע''י טיל יירוט. הסיכוי שראש
        הנפץ הגרעיני יתפוצץ הוא אחד למאות
        אלפים.

        הגב לתגובה זו

    • הסבר מדוע זה כן פתרון

      חיים, 02/12/05 16:02

      החץ מיועד לפגוע בטיל הבליסטי כשהוא נמצא בגובה המירבי - שם אם הוא מלא בחומר לחימה כימי - ואם יתפוצץ שם הוא יתנדף ולא יגיע אלינו.

      ואם מדובר בטיל נושא ראש נפץ גרעיני, הפיצוץ בגובה כזה אינו הרסני כמו בגובה שבו הוא מיועד להתפוצץ (כמה עשרות מטרים מעל גובה האדמה), ויגרום לפחות קרינה סביבתית.

      הגב לתגובה זו

    • מה עים מיזודת נפץ??

      אוהד, 02/12/05 21:07

      גם אותה החץ יירט ???

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ברכות התקבלנו מדינת עולם שלישי

    אייל, 02/12/05 13:25

    רק בישראל חונטה של גנרלים וגנרליסימואים יכולה לנתב 2.4 מיליארד דולר מתקציב משלם המיסים לטובת המשך הקריירה שלה.
    אין בין טיל החץ להגנה מפני התקפת טילים מודרניים, כלומר, כאלו שפותחו לאחר שנות השישים, שום דבר משותף

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ממש לא פשוט להפציץ את איראן !

    אילן מ., 02/12/05 13:07

    העירקים היו מספיק טיפשים לשמור את החומר המועשר בכור שלהם, שמקומו היה ידוע לכל.
    הסיפור עם איראן שונה לגמרי: הם פיזרו את מקומות המחקר, הפיתוח, וההעשרה באתרים שונים ברחבי המדינה.
    חלק מן האתרים האלה נמצאים מתחת לפני הקרקע, וחלקם לא ידוע בכלל.
    האורניום שכבר הספיקו להעשיר, לא נמצא במקום שמישהו בעולם המערבי יודע על קיומו.
    ודבר אחרון וחשוב לא פחות- הוא המודיעין החסר. בעיראק היו מדענים שידעו לצלם את המקומות ולהעביר לישראל את כל המידע הדרוש, לא רק לגבי המצאות המתקנים אלא גם לגבי המיקום המדוייק של סוללות הטילים להגנה על אותם מקומות.
    אפילו גורמי המודיעין השונים בארץ מודים כי רמת המודיעין, ועומק המידע מוגבלים בסדרי גודל בהשוואה, למה שהיה ידוע בימי סדאם.
    ואני לא מתייחס בכלל לאפשרות ולעוצמת התגובה האיראנית הישירה (השיהאב, ואולי נשק לא קונבנציונאלי- ביולוגי כימי), והעקיפה- באמצעות עשרות אלפי הרקטות של חיזבאללה מהצפון (שלא דאגנו להשבית בזמן, וכיום אולי מאוחר מדי).
    שיטת הזבנג וגמרנו היתה טובה פעם לזמנים אחרים. אחרי שנות דור ניתן לקבוע בוודאות כי האיראנים משחקים את המשחק בצורה חכמה יותר, וכי אכן- הם למדו מטעויותיו של סדאם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה (ל''ת)

      Yair, 02/12/05 14:14

      הגב לתגובה זו

    • הפצצת מנע עם פצצות מימן (ל''ת)

      הפיתרון, 02/12/05 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    נועד להרגיע את הציבור

    Yair, 02/12/05 13:03

    ניסוי פוליטי

    הגב לתגובה זו

    • אותי זה אפילו מעצבן יותר! (ל''ת)

      החץ בדיחה, 02/12/05 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תשקיעו בעניים שאין להם אוכל

    אזרח, 02/12/05 12:59

    וקצבה נורמלית לילדים המון אין להם אוכל במקרר ואתם דואגים לפצצות במקום לאוכל יש לנו מספיק אטום תמכרו קצת פצצות לעניים שיוכלו לאכול כי בסוף אחד יוכל את השני
    והפשע גואה. ועני מעדיף למות ולא לראות את ילדיו בלי אוכל בושה ואכזריות

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מצויין!!!!

    מר ישראלי, 02/12/05 12:58

    מסר טוב לאיראנים, מסר טוב לנו...כן ירבו...
    כאזרח מן השורה... צריך לזכור את האנשים היקרים מהתעשיות הצבאיות כשצריך לשלם להם משכורות...
    לא לתת להם לחסום את איזור תע''ש בגלל הכעס.
    צריך לשלם להם בזמן...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    להערכתי שישראל יחל להפציץ את

    מומחה, 02/12/05 12:33

    כורים אטומים מחובאים בתוך מנהרות באמצעות פצצות חודרות לאדמה (מיני אטום).אירן יגיב במשלוח טילי שיהאב 3 ואנו נהיה מוכנים למלחמת טילים, נוכל למנוע ב90 אחוז מטילי שיאהב 3 יפלו לישראל.זה רע במיעוט...מובן אנו נתקיף בטילי יריחו משופר..יהיה שמח במזרח תיכון.
    תהיו לי בריאים ושלמים

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    טיל שרון------------------פרץ (ל''ת)

    תגובה., 02/12/05 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    2.4 מיליארד בניסוי הפאתטי הזה

    שרון תתבייש!, 02/12/05 12:05

    עכשיו תבינו לאן מנותב הכסף לניסוי טילים שלא שייך בכלל למצב הביטחוני הנוכחי. במה הטיל הזה יכול לעזור נגד מחבלים מתאבדים? איך בדיוק הוא יכול למנוע פצצת אטום איראנית? אלה הבעיות הביטחוניות שלנו ואנחנו משקיעים הון תועפות בייצור טיל שיכול לעזור נגד סאדם חוסן שגמר את הקריירה!! פשוט חרפה. לי אין איך לצאת מהאובר, אין לי עתיד במדינה אלא קצבת סעד של ביטוח לאומי, והמדינה משקיעה 2.4 מיליארד בטיל שאבד עליו הכלח. חייבים להעיף את שרון שהוא לא רק מושחת הוא גם אינו קורא את המפה הביטחונית (איראן והפלסטינים הם הבעיה של ימינו!) ומבזבז את כספי הציבור לשווא ולריק. קדימה פרץ חזק והתחזק!! העבודה חייבת להשתמש בזה כדי לנגח את הדיקטטור!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!!

      מחמוד, 02/12/05 12:55

      עם עוד כמה קובי כמוך אנחנו נוכל להכריע את ישראל...
      אתם הישראלים עם טפש...עם הרבה עשבי בר...
      תמשיכו לגדל קובים נוספים...אנחנו מחכים...

      הגב לתגובה זו

    • הוא יכול לעזור נגד אטום איראני

      מישור החופי, 02/12/05 13:09

      על ידי יירוט הטיל הנושא את הפצצה הגרעינית

      הגב לתגובה זו

      • החץ לא מסוגל למנוע איום גרעיני

        קשקוש, 02/12/05 14:21

        מה אתה מבלבל בשכל?? יש לך מושג מה זה טיל גרעיני בכלל? טיל כזה מתפזר למרחקים של קילמטרים עצומים וגורם נזק לכל הסביבה. לא ממש משנה איפה תיירט אותו. זה נועד לפגוע בטילים סטייל סאדם חוסן. זאת בדיחה. זאת מלחת העבר! האיום הביטחוני שלנו הוא איראן והמחבלים המתאבדים הפלסטינים. איראן מציבה איום אט
        אטומי והחץ הוא בדיחה לא מצחיקה מול אים כזה! אין לכם מושג בביטחון!

        הגב לתגובה זו

    • אמרת בעצמך שהבעיה היא איראן

      חץ, 02/12/05 13:20

      ואיך בדיוק אתה חושב שאיראן תתקוף אותנו?חי''ר?טנקים?אני דווקא הייתי הולך על הטילים ודווקא בגלל זה חשוב שישראל תפתח מערכת כזו!בטח אם היא רוצה בשלב מסויים לתקוף את מתקני הגרעין של איראן(שהתגובה לכך תהיה טיליה,המון טילים).אני מסכים איתך שהכסף במדינה שלנו לא הולך למקום הנכון אבל זה לא המקום שממנו צריך לקצץ!הביטחון של המדינה מעל הכל!אם לא תהיה הגנה אז גם העניים וגם העשירים יעברו לעולם שכולו טוב,זה לא שוויץ פה.יש מאיפה לקצץ,נתחיל אולי מהפוליטיקה,ששם כמו שאמרת הרוב לפחות מלאכים...

      הגב לתגובה זו

      • החץ לא עונה על צרכי הביטחון

        מדינת חלם, 02/12/05 14:28

        ברור שביטחון הוא דבר חשוב אבל מהן הבעיות הביטחוניות שלנו זאת השאלה: איראן הגרעינית!!! שאי אפשר ליירט טיל גרעיני זה חסר תועלת! והמחבלים של פלסתין שמה לעשות גם אותם לא תוכל ליירט. תתעוררו חכמי חלם מלחמת המפרץ הסתיימה. כל הפרוייקט הוא בגלל הפטריוט שכשל. מה לעשות זה ממש לא פותר לנו את בעיית הביטחון של 2006!!!

        הגב לתגובה זו

    • אתה באמת דפוק

      ה, 02/12/05 13:24

      לא כתוב כלל כמה עולה כל פרויקט החץ. בנוסף, האמריקאים מממנים חלק גדול של הפרויקט. בנוסף, החץ ימכר בכמויות גדולות בעולם.
      אגב, אם כבר מדברים על נזק למשק , כדאי לזכור שאדון פרץ גרם עם השביתות לנזק של 17 מיליארד ש''ח.

      הגב לתגובה זו

      • 2.4 מיליארד תקרא בידיעות! (ל''ת)

        בזבוז טוטאלי, 02/12/05 14:24

        הגב לתגובה זו

    • פפפ תירגע

      פפפפ, 02/12/05 15:28

      תאר בכמה אתה יכול למכור את זה לארה''ב , בחזרה או להודו או כל מדינה ,יפן,טיאוון,קוריאה,לאיחוד האירופאי .

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד!

    קובי, 02/12/05 11:47

    כל הכבוד לתעשייה, לרפא''ל ובעיקר לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    להכין את המקלטים.

    לא רגועה, 02/12/05 11:43

    זה עולה פחות ויעיל הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • המקלט לא יגן עלייך מפצצת אטום! (ל''ת)

      פצצת אטום!!!, 04/12/05 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עדיין לא הצלחתי להבין

    מוטי המאותת, 02/12/05 11:40

    מהו ''האיתות'' לאירן?
    ישראל מאותתת לאירנים שאם הם יירו עלינו טק''קים אנחנו ננסה להפילם?
    בטח האירנים משקשקים מפחד.

    האם החץ אמור להרתיע מישהו מלירות טילים עלינו?
    הרי יורים עלינו קאסמים ופגזי מרגמות כל יום מעזה ומלבנון ואנחנו לא מגיבים וקוראים לזה ''חפצים מעופפים'' או סוג של גשם.

    ישראל שוב בעמדת מגננה ומתנהגת כקורבן מפוחד ואירן בתפקיד המתקיף בעל היוזמה...
    בושה לנו.

    הגב לתגובה זו

    • הטיל הזה חסר כל שימוש מעשי!

      שרון לא רואה!, 02/12/05 12:10

      אף אחד לא יירט קאסמים בטיל שעולה כ''כ הרבה כסף. קאסם זה איזה צינור עלוב שדחפו לתוכו חומר נפץ. מה עוד שהחץ לא מיועד ולא מסוגל ליירט קאסם. טיל פרימיטיבי ששוה גרושים. הטיל הזה גם לא מסכל סכנה איראנית כי שם יש סכנת אטום! טיל הזה כולו בזבוז של כספי הציבור! הטיךל הזה נלחם את מלחמת המפרץ לא פותר את הבעיות הביטחוניות של ישראל 2006. שרון מושחת נמאסת! אין לי איך לגמור את החודש ואתה מבזבז 2.4 מיליארד על מלחמת המפרץ??!!

      הגב לתגובה זו

      • אתה חסר כל שימוש מעשי

        חיים, 02/12/05 12:58

        החץ מיועד נגד טילים בליסטים ארוכי טווח כמו הסקאד (שלסוריה יש דגמים מתקדמים שלו שעסויים להיות מלאים בחומר לחימה כימי והשיהאב 3 האיראני ויכול לשאת פצצת אטום.

        אם אין לך איך לגמור את החודש אז לך לעבוד ותפסיק לקשקש באינטרנט.

        הגב לתגובה זו

        • הסורים מפחידים בעיקר את עצמם!

          חיים אתה טמבל, 02/12/05 14:17

          אתה אידיוט! האיום האמיתי בא מאיראן ומההתחמשות הגרעינית שלה. נגד איום אטומי אין לחץ הזה מה להציע. כל הפרוייקט הזה נובע מכישלון הפטריוט האמריקני במלחת המפרץ. הטיל הזה נלחם את מלחמות העבר ומבזבז את כספי הציבור לריק. מי בכלל סופר את סוריה חוץ ממך?! אין לך מושג בביטחון עדיף שתשתוק!

          הגב לתגובה זו

          • תודה לך, מר בטחון

            חיים, 02/12/05 15:59

            כשהטילים מסוריה (שנורא מפחדת. אוטוטו הצבא הסורי מתפרק מנשקו בגלל שהחלטת שלא סופרים אותו) יעופו מעל ישראל, אני מעדיף את החץ היקר מאשר הפאטריות מדגם פאק-3 שהוכיחו עצמם כיעילים בצורה חלקית ביותר במלחמת המפרץ השניה.

            אז איך החלטת שהטיל מבזבז את כספי הציבור לריק? כי עוד לא השתמשנו בו? עוד קשקשן אינטרנטי. נקווא שגם לא נצטרך, אבל עד אז, עדיף שלא לקחת את הסיכון הזה.

            הגב לתגובה זו

            • כשתשתמש בחץ תקרא לי (ל''ת)

              שמענו עליך, 02/12/05 20:00

              הגב לתגובה זו

        • עובד כמו חמור ולא גומר החודש!

          ביזיון של מדינה, 02/12/05 14:23

          מי אתה בכלל שתטיף לי? 10 שעות עבודה ביום ואני מקבל בקושי מינימום כי בוכים לי שאין כסף. בטח שאין כסף אם מבזבזים הכל על שטויות כמו החץ שנלחם את מלחמת המפרץ ואין לו שום תשובה לאיום האטומי האיראני או למחבלים המתאבדים מפלסטין. אתה חי בסרט! אין לטיל שום שימוש!!

          הגב לתגובה זו

          • אז לך ללמוד יחמר!!!!!!!!! (ל''ת)

            סוס, 02/12/05 17:06

            הגב לתגובה זו

            • אתה כנראה חי במדינה אחרת (ל''ת)

              למה, 02/12/05 19:59

              הגב לתגובה זו

            • לך ספר את זה ללשכת התעסוקה (ל''ת)

              לשכת האקדמאים!, 02/12/05 20:01

              הגב לתגובה זו

    • אני מוכן להסביר לך

      א.ד., 02/12/05 14:13

      אם יווצר מצב בו ישוגרו טילים מאיראן לישראל ומישראל בחזרה לאיראן (נקווה נגיע למצב הזה)

      אזי במצב כזה לאיראן לא תהיה הגנה מפני הטילים הישראלים ולנו תהיה את הגנת החץ.

      כמו בכדורסל צריך גם התקפה וגם הגנה... עכשיו הבנת ?!

      ולשמאלני מתחתיי שמקשקש על ביבזוב כספים בנושא שאינו מבין בו דבר וחצי דבר (החץ יירט גם טיל עם ראש נפץ גרעיני וירסק אותו ככל הנראה מעל ירדן).. אז לקשקשן אני יכול רק להציע את מה שכבר הוצע לו כאן: אם אין לך כסף לגמור את החודש - לך לעבוד.

      הגב לתגובה זו

      • אני עובד זאת בדיוק הבעיה!

        תרופה לטיפשים!, 02/12/05 14:45

        אתם פשוט חבורת אטומים! אי אפשר להתפרנס בכבוד במדינה הזאת. חצי מהעם כאן יהיה נתמך של קצבת סעד של ביטוח לאומי כי ללאף אחד אין תנאים. כל המדינה הופרטה וכל הכסף יושב עמוק בכיסים של המעסיקים!

        הטיל לא יכול ליירט איום גרעיני זה שקר וכזב. אם אתה חושב שישראל תפיל על ירדן טיל כזה אין לך מושג בכלום! כבר הרבה זמו לא שמעתי חכם חלם כמוך! ושוב אני עובד ולא גומר את החודש. עובד במישרה מלאה וחושב 10 פעמים כשאני נכנס לסופר. רוצה לצחוק עליי? תצחק! את התשובה שלנו תקבלו בקלפי!

        הגב לתגובה זו