אני לקוח לשעבר של HOT.
איזה תוכן ?
על מה אתם מדברים?
מתי בפעם האחרונה ישבתם בבית וזפזפתם?
חברה על הפנים !
לא מבינה את הלקוחות !
מכריחה אותך לקחת חבילת שפות !
חבילה מינמאלית - מחיר מקסימאלי !
תתנתק - הם כבר יתקשרו אילך, ירדו על הברכיים, רק שתחזור.
במקום להתעסק בשימור לקוחות כאסטרטגיה, נוגעים בזה ככיבוי שריפות.
למה למשל לקוח שמנוי כמעט עשור לא מתקשרים אליו ונותנים לו איזשהו צ'ופר? חודש, חודשיים חינם. או, סרטים בחינם או, תבחר ערוץ או שניים לבקשתך בחינם לחצי שנה, ולא חסרות מתנות וצ'ופרים שאפשר לתת אבל, למה לתת כל זמן שהפרייר משלם ? הרי אנחנו הסרסורים הכי חוקיים בעולם !
כמו במדינת ישראל ככה ב-HOT,(שהרי בתוך עמי אנוכי יושב) קודם שלא יהיו מי שתייה אח''כ נחפש פיתרון - לא חשוב כמה נפסיד עקב דוחק השעה לפיתרון הבעייה.
בניגוד להונג-קונג, שחושבת... רגע... בשנים האחרונות הוכפלה התנועה האווירית - כלומר, בעוד עשור נגיע לפיצוץ ונצתרך להטיל מגבלות על התעבורה האווירית כנ''ל על הרעש וזיהום האויר. ואז מתכננים שדה חדש, רכבת (שמגיעה בזמן ולא כמו הבדיחה של טרמינל 3, אלא רכבת שמגיעה למפלס של דלפקי הבידוק ויצאת מהיכן שיוצאים מהטיסה) שכל מדינה בעולם היתה מתגאה בו - ממש מזמין, יש להם במה להתגאות ולנו ממה ללמוד - ממש בית ספר איך לצפות היתהוות של בעיות ולפותרן בטרם עת.
אבל היות ובחברת HOT עסקינן, כאן קודם התחילה לפעול חברת הלווין. בשלב הבא התחילה נטישה איטית אח''כ, ''תבל'' נקלעה לקשיים למה? לא יודע! אח''כ ''גוונים'', ''תבל'', ''ערוצי זהב'' ו''מתב'' התלוננו שלא ניתן להרוויח במודל הנוכחי - מובן שקשה אבל ניתן להרוויח רק שצריך להזיע. עובדה-''מתב'' הירוויחה וגם נתנה שירות טוב מאוד.
הרבה יותר קל לאחד את כולם מבלי להוריד את המחיר למנוי (למה בעצם להוריד? הרי הפריירים משלמים).
ונכון, הם ימשיכו לשלם כי הרגולטור והצרכן שניהם דפוקים.
הרגולטור נרדם בשמירה.
והצרכן הישראלי מיותר לציין - פראייררררררררררררררררר.
אגב, אחד מבעלי HOT הוא גם הבעלים של העתון מעריב ושל האתר הזה.
נראה מה יעשו לתגובה שלי !.