• 11.

    הוט אשמה בכל ומגיע לה שינטשו אותה (ל''ת)

    eli@computerz, 28/04/06 18:30

  • 10.

    שבירת הסטיסטיקה

    רוחמה בן סימון, 13/12/05 09:44

    אני כבר חודש ימים רודפת אחרי חברת הכבלם hot ע מנת להתנתק הם מבטיחים שיחזרו אלי טלפונית אך לשווא כעת אתה מבין למה אין ניתוקים?...
    אולי תעזור לי בעניין נמאס לי.

  • 9.

    פגוע HOT , גורוע ביותר

    גילי מזכרון, 08/12/05 21:12

    הייתי מחובר לאינטרנט , כל הזמן ניתוקים ,עשרות פעמים הטכנאי אצלי למציאת תקלות , יש לי טלפון 077 קטסטרופה היא המילה המתאימה , מתנתק - היו ימים שלמים ללא קו , ברור שצריך 2000 שיחות חינם בחודש כי כל שיחה שניה יש צורך להתקשר 3 פעמים בגלל ניתוקים, החברה הזו היא לא מצקועית לחלוטין
    מהאינט' היתנתקתי , גם אחי - נראה מה יהיה עם הטלפון , וזה אחרי התיצבות !! מזל שחזרתי ל- ADSL

  • 8.

    מי בכלל צריך שירות לקוחות

    צרכן נוסף, 07/12/05 12:03

    מה יהיה עם הלקוחות שצריכים פתרון לבעיה אחרי שעה 18:00
    הרי הוט נותנים רק עד 18:00 ואחרכך רק פתרונות טכנים.
    ואם כבר אז לקח להם לחזור אלי לצורך ביצוע הקפאה 14 יום

    פשוט חברה של חוסר שירות

    חבל שהם עדיין לא הבינו שמחיר גבוה יותר נשכח הרבה יותר מהר מהשירות הגרוע

    • תגיד לי אתה בשוק או בהלם ?!

      אלכס, 07/12/05 18:58

      שירות לקוחות בHOT עובדים מהשעה 7:00 עד השעה 22:00 כל יום ! וביום שישי עד השעה 15:00 !
      על מה אתה מדבר בכלל מפגר ? איזה שעה 18 ?
      איזה 14 יום הקפאה ? מה אתה מחרטט פה לאנשים בשכל ?

      תבדוק לפני שאתה אומר דברים שאין לך שמץ של מושג בהם ואל תצא מפגר בפעם הבא !!!

  • 7.

    vod

    אבי בת ים, 04/12/05 11:51

    במקום להביא סרטים יפים
    הביאו את ה וי או די
    רוצים סרטים יפים-תשלמו
    אני עברתי ליס
    ומרוצה מאוד

  • 6.

    מדיניות שווק לקוייה

    אביב, 03/12/05 12:34

    אני לקוח לשעבר של HOT.
    איזה תוכן ?
    על מה אתם מדברים?
    מתי בפעם האחרונה ישבתם בבית וזפזפתם?
    חברה על הפנים !
    לא מבינה את הלקוחות !
    מכריחה אותך לקחת חבילת שפות !
    חבילה מינמאלית - מחיר מקסימאלי !
    תתנתק - הם כבר יתקשרו אילך, ירדו על הברכיים, רק שתחזור.

    במקום להתעסק בשימור לקוחות כאסטרטגיה, נוגעים בזה ככיבוי שריפות.
    למה למשל לקוח שמנוי כמעט עשור לא מתקשרים אליו ונותנים לו איזשהו צ'ופר? חודש, חודשיים חינם. או, סרטים בחינם או, תבחר ערוץ או שניים לבקשתך בחינם לחצי שנה, ולא חסרות מתנות וצ'ופרים שאפשר לתת אבל, למה לתת כל זמן שהפרייר משלם ? הרי אנחנו הסרסורים הכי חוקיים בעולם !
    כמו במדינת ישראל ככה ב-HOT,(שהרי בתוך עמי אנוכי יושב) קודם שלא יהיו מי שתייה אח''כ נחפש פיתרון - לא חשוב כמה נפסיד עקב דוחק השעה לפיתרון הבעייה.
    בניגוד להונג-קונג, שחושבת... רגע... בשנים האחרונות הוכפלה התנועה האווירית - כלומר, בעוד עשור נגיע לפיצוץ ונצתרך להטיל מגבלות על התעבורה האווירית כנ''ל על הרעש וזיהום האויר. ואז מתכננים שדה חדש, רכבת (שמגיעה בזמן ולא כמו הבדיחה של טרמינל 3, אלא רכבת שמגיעה למפלס של דלפקי הבידוק ויצאת מהיכן שיוצאים מהטיסה) שכל מדינה בעולם היתה מתגאה בו - ממש מזמין, יש להם במה להתגאות ולנו ממה ללמוד - ממש בית ספר איך לצפות היתהוות של בעיות ולפותרן בטרם עת.

    אבל היות ובחברת HOT עסקינן, כאן קודם התחילה לפעול חברת הלווין. בשלב הבא התחילה נטישה איטית אח''כ, ''תבל'' נקלעה לקשיים למה? לא יודע! אח''כ ''גוונים'', ''תבל'', ''ערוצי זהב'' ו''מתב'' התלוננו שלא ניתן להרוויח במודל הנוכחי - מובן שקשה אבל ניתן להרוויח רק שצריך להזיע. עובדה-''מתב'' הירוויחה וגם נתנה שירות טוב מאוד.
    הרבה יותר קל לאחד את כולם מבלי להוריד את המחיר למנוי (למה בעצם להוריד? הרי הפריירים משלמים).
    ונכון, הם ימשיכו לשלם כי הרגולטור והצרכן שניהם דפוקים.
    הרגולטור נרדם בשמירה.
    והצרכן הישראלי מיותר לציין - פראייררררררררררררררררר.
    אגב, אחד מבעלי HOT הוא גם הבעלים של העתון מעריב ושל האתר הזה.
    נראה מה יעשו לתגובה שלי !.

  • 5.

    הוט-שירות הלקוחות הגרוע בעולם!

    מושון, 02/12/05 10:41

    עד שלא ישפרו את שירות הלקוחות, אין להם שום סיכוי. עד שלא יפסיקו לגנוב כסף ללקוחות, כולם יעזבו אותם.(וגם לאחר שתעזבו הם ינסו לגנוב לכם כסף). ברגע שתעזבו אותם, כבר לא תרצו לחזור לעולם!!!
    וגם לא תהיה לכם סיבה.

    • לא נכון!!!!

      שש, 05/12/05 09:09

      מנסיוני הוט השתפרו מאוד בזמן האחרון ולדעתי עולים על יס בהרבה

  • 4.

    חבל ש.........

    מעיין, 02/12/05 00:10

    אני מנוייה של הוט ודי מרוצה , רק חבל שהם לא מביאים שני ערוצים שיש ליס דיסקברי ואנימל פלנט , הם עשו טעות כי זה שני ערוצים שמאוד נצפים ומאוד פופולריים ומענינים ויש אותם כרגע רק ביס.

  • 3.

    כל הכבוד להוט

    בדוי, 01/12/05 16:41

    אני שמח שהנטישה מהוט נבלמה מקווה שתהיה עליה במספר המנויים שלה.
    אני כלקוח הוט חושב שהם ממש משקיעים בתוכן והוט היא הרבה יותר טובה מיס.
    אני הייתי לקוח של יס ושל הוט ולפי דעתי הוט חברה טובה יותר ובעלת תוכן מעניין הרבה יותר
    אגב לפי דעתי ה - VOD הוא ממש שירות טוב וזה הערוץ שאני רואה הכי הרבה שעות ביום

  • 2.

    תחזירו את TCM I Cartton

    פלוני, 01/12/05 15:53

    ויחזרו עוד...

    • תגיד את האמת !

      אמיתי, 01/12/05 22:10

      עם יד על הלב ,
      בכל הרצינות !
      כמה שעות ראית את 2 הערוצים האלו החודש האחרון?

      אני מוכן להתערב שלא יותר ממספר דקות וגם זה תוך כדי זיפזופ אקראי.
      לא לעשות מעכבר הר בבקשה

  • 1.

    זה הכל בגלל טיפשות של אנשים

    כן, 01/12/05 10:34

    שעוטפים להם אפס תוכן בעטיפה נוצצת כמו VOD והם קונים את זה כמו קילו מלפפונים בשוק

    • מה שתגיד.. (ל''ת)

      HOT, 01/12/05 16:00

      • HOT מספר 1 בארץ.

        BALSAGOTH, 02/12/05 05:17

        ל: YES יש ערוץ סרטים ישראלים...
        למרות שב:10 השנים האחרונות כמעט כל הסרטים בארץ נעשו בשיתוף או במימון חברת הכבלים...
        אני אוהב את יהודה ברקן..אבל באמת כמה פעמים אפשר לראות אותו אוכל ביצים,והוא אחלה.
        לHOT יש את אגו , ביפ , ערוץ 8!!!.
        והסדרות הטובות בעולם.
        אני עדיין לא שמעתי על אף אחד בהוליווד שכותב סרטים במיוחד ל YES.ואם נתחשב במצב התסריטאים בקולנוע בשנים האחרונות שהוא לא מדהים.. כמה סרטים כבר יצאתם עם פה פעור...???
        סרטים שהיום יש ב YES מחר ב HOT והפוך...
        HOT גם חברה שדואגת לעובדים שלה.
        לא ראיתי עובדים של HOT כמעט...שלא היו מרוצים מהמנהלים שלהם או מהתנאים.
        אחלה חברה.
        משלמים בזמן.
        אני עובד מולם אז בגלל זה אני מכיר הרבה אנשים שם.
        תהנו.