• 72.

    סילבן אתה עושה מעצמך צחוק.תן

    לביבי לנהל את, 30/11/05 19:40

    ופטור אותנו מנוכחתך המבישה. אתה בהחלט מתאים כדי להיות יחצ''ן אבל אין אדם רציני אחד שמסוגל לדמיין אותך כראש ממשלה. צא מזה. ויפה שעה אחת קודם. יש מנהיגים בחסד שנולדו עם זה: שרון, פרס, ביבי, במידה מסויימת מאוד גם פרץ. אתה לא מנהיג, מקסימום עסקן בכיר.
    תן לביבי לתפוס פיקוד ואז יהיה לכם סיכוי. לא סתם אף אחד לא סופר אותך, אתה לא באותה ליגה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לסיון - נכון !!!!!!!!!!!!!!!!1

    סוניה, 30/11/05 11:36

    אתה בושה , מה זה בושה !!!!!
    איין יותר מילים ,על השקרים וחוצפה
    שלך.................אתה צריך עוד ללמוד
    ורק , מנתניהו תוכל ללמוד.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לסילבן שלום ניר מוזס ,להזכירך

    Erez, 30/11/05 11:27

    מדוע הוחלפת ע''י שרון מתפקיד שר האוצר ? ,אנחנו בעלי זיכרון ארוך...
    הכלכלה תחת ניהולך היתה על סף ריסוק וזו עובדה.
    מתאים לך להיות שר אוצר בעיקר בגלל ג'ודי. נסיעות לתוניס לראות את תפארת משפחתך. כולך גימק תקשורתי וקשקשן לא קטן.
    בתור מי שמחרים את הבחירות הבלתי דמוקרטיות הללו אני קובע שאתה ''מה זה טיפש'' נראה אותך אחרי הפרימריס.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ג'ודי רוצה סטיוניו גדול

    cyrano, 30/11/05 11:24

    אחרי שהוא היה מלך האופורטוניסטים וכל מה שהוא עשה זה להראות את הפרצוף הנפוח שלו בתוך חליפות הסמוקינג שלו, יש לו תאבון להיות איזה ראש ממשלה ...
    עוד מושחת מארץ המושחתים, ממש מתאים למפלגת ביביהו, מלך הביבים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ושרה מה אמרה באם לא יבחר?

    מעלה זכרונות, 30/11/05 10:30

    לשאול את העסקן דרעי מפרדס כץ מה אמרה לו שרה בשיחת טלפון מוקלטת?ושפורסמה בכלי התקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כשביבי הפסיד בבחירות-הוא עשה

    זה אני........., 30/11/05 10:19

    מה שהיה טבעי ומתבקש לעשות,הוא לקח אחריות על הכישלון והתפטר... למה זה ניראה מוזר לסילבן שלום ? האם היה טוב יותר אם היה נישאר כראש התנועה ?! ומה היה אומר על כך סילבן ?! הוא היה אומר ''תראו את החוצפן הזה -ביבי- איך שהוא עוד מעיז להישאר כראש הליכוד לאחר שהביא עלינו את הכישלון הזה...'' אז ח'אלאס עם הדיבורים הלא ענייניים האלה,כשר האוצר עשה ביבי צעדים שעליהם קיבל רק שבחים מכל העולם,גם יריבו המושבע אולמרט החמיא לו-כנראה בלית ברירה-כי עם הצלחה לא ניתן להיתווכח,עכשיו כולם ''חכמים'' ומקטרגים על דרך פעולתו כשר האוצר,זה כמו להיתלונן על הרופא שביצע קטיעה כואבת כדי להציל את החולה... עם כל הכאב והצער זה היה הכרחי,היום כשהמצב הכלכלי משתפר-בגלל אותה תוכנית כלכלית- כולם ''גיבורים גדולים'' שיודעים להציע מדיניות כלכלית המטיבה עם האוכלוסיה החלשה... הם רק לא אומרים שזה בזכות ביבי ותוכניתו,אנחנו לא טיפשים,לא תצליחו להסתיר מאיתנו את האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עובדה יש מיליון וחצי עניים (ל''ת)

    למי איכפת, 30/11/05 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להיות עני זה לא בושה וגם רעב

    ביבי אמר, 30/11/05 08:54

    אני עובד יש לי 3 ילדים
    מרוויח 3120 שקל 10 שעות ביום
    אישתי מטפלת בשלושת הילדים כי מעון עולה לנו יותר מהמשכורת שלי אז היא עקרת בית בלית ברירה .
    ברוך השם מסתדרים לא קונים כלום
    משלמים שכר דירה 2000 שקל 300 ארנונה 250 חשמל וברוך השם נשאר לנו לאוכל 500 שקל בחודש ברוך השם

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אין סיכוי ששרון יהיה תחת ביבי

    או פרץ, 30/11/05 08:32

    אפילו אם כל אחד מהם יביא 30 מנדטים. גם ביבי ופרץ לא ישבו ביחד.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ביבי לא רוצה קולות של ימין (ל''ת)

    הקיצוני, 30/11/05 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    סילבן הוא המרסק. תראו סקרים

    רוני, 30/11/05 08:24

    מי שלטעמי מרסק את הליכוד הם דווקא סילבן שלום ושאול מופז. במקום להתאחד כנגד האויב הם מתמקדים במלוא המרץ במחלוקת הפנימית. תראו מה קורה בסקים.
    בשונה מנתניהו שנוקט בקו ממלכתי ולא יורד לרמה הזו, שאול מופז וסילבן שלום שלא מתקרבים לקצה כישוריו ונסיונו של נתניהו, תוקפים אותו כמו ילדים בגן. תתעשתו, תתאחדו ותובילו. תנו לליכוד לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ביבי מסוכן- מופז שתול

    גבע, 30/11/05 08:19

    רק סילבן אמיתי ויישאר. אני מאמין לו.

    הגב לתגובה זו

    • למה שליכוד לא יקח פסק זמן ? (ל''ת)

      דוד, 30/11/05 08:34

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    למנ סילבן,ביבי,נוה רוצים להבחר

    הייתם שם ומה, 30/11/05 08:14

    תנו לאחרים לא לעשות כלום !

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סילבן וביבי,ילדכם גם רעבים?אכן (ל''ת)

    הבושה ?, 30/11/05 08:10

    הגב לתגובה זו

    • ילדיו של שרון רעבים ? מאוד (ל''ת)

      חבר ליכוד, 30/11/05 08:56

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    סילבן תפנים

    מכלוף, 30/11/05 08:08

    מר שלום
    אני מכיר את הליכוד הרבה שנים,עוד מזמן הורי,,,
    הליכוד ששלט במדינה היה מושחת להחריד,,,,מינויים פוליטים,,חלוקת כסף למוסדות מקורבות,,מכרזים תפורים,,,,כח בידים של פעילי המרכז ולא של כלל מצביעי הליכוד.
    כל עבריין סופו להיתפס,,,,וזה מה שקרה לליכוד,,,,
    לא השד העדתי יעזור אלא רק להתחיל ליכוד חדש עם אנשים חדשים שאין להם לכלוך על הידים, לא עוד חמולות מרכז הליכוד.
    אדני תהליך זה יקח כמה שנים ורק אם תנקו את המרכז של הליכוד מהחמולות ותביאו נבחרים טובים וישרים ותשלחו את רוב הנבחרים הנוחכים שהביאו אותכם למצב זה, תוכלו בעוד כמה שנים לחזור למקומכם הטבעי,,,,,
    עד אז יש בעם סלידה מהליכוד....

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דעו לכם! ! !

    משה מ,,,, 30/11/05 08:01

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי סכנת מלחמת עולם אטומית

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גם סילבן מגייס את הפלנגות

    ר., 30/11/05 07:54

    הצפון אפריקאיות, וכן, ביבי חייב לאמר[כמו המועמדים האחרים] באם הם נשארים בליכוד גם אחרי ההפסד בפריימריס

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הליכוד

    פקק תנועה, 30/11/05 07:51

    יהפוך שוב פעם לחלק איטגרלי ממפלגת שרוןהרי זה ברור לכולם אז מה הרעש והמהומה

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    Kadima=Neo Maarach

    Moti, 30/11/05 07:41

    A new party for the rich and powerful Askenazim. The new friend of the 400 most powerful families in Israel who control more than 95 percent of the wealth

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ממש חחם

    אילתי, 30/11/05 07:38

    ממש חחם לזרוק בוץ על זה שינצח
    מה תגיד כשה ביבי יהיה מנהיג
    של ליכוד?תברח ל''קדימה''?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    סילבן רוצה לרכב על הסוס העדתי

    מנחם, 30/11/05 07:31

    שמעתם את סילבן? הבן של מנהל סניף הבנק שאמנם נרצח, אבל לא חס וחלילה איזה ילד עני, הבחור שנישא לאחת הנשים העשירות בארץ מנסה לרכב בכוח על הסוס העדתי.
    סילבן - אני יליד מרוקו ואני לא אתן לך לרכב על הסוס העדתי.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תגובה ל 41 !!!!!!!!!!!!!!!!!

    סוניה, 30/11/05 07:30

    זה משרציתי לכתוב , ולהגיד בכל רם.........

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האם מישהו מיכם מסוגל לדמיין

    המטיף, 30/11/05 06:59

    לעצמו את ג'ודי שלום ולא להתראות ניר מוזס כאשת ראש הממשלה? נכון שלא?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תרגיל מסריח של הליכוד

    משה, 30/11/05 06:44

    אריק שרון גדול הנוכלים מצא פתרון כיצד לגרום שהליכוד ישאר בשלטון.
    הרי היה ידוע לו שהמפלגה המושחתת הזאת תנחל מפלה בבחירות וכאן התחיל ראשו של הנוכל לעבוד. מה עושים כדי להציל את הליכוד ולהסיט את ראש הבוחר מהשחיתות המפלגתית. מקימים מפלגה חדשה שרובה מורכבת מליכודניקים ומצרפים אליה עוד כמה חברים שמפלגת העבודה נקעה נפשה מהם והולכים לבחירות.נניח שמפלגת העבודה זוכה בבחירות אבל אז חובר אריק ומפלגתו חזרה לליכוד ויחד יש להם רוב ושוב אכלנו אותה לעוד 4 שנים עם הליכוד המושחת.קיראו היטב את מה שכתבתי ואל תשכחו-רק אידיוט לא רואה את מה שהולך לקרות כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    סיבות מדוע לא להצביע לקדימה

    צחי, 30/11/05 06:44

    אני מחשיב את עצמי כאדם מתון בעל דעות מרכזיות ויש לי 3 סיבות מדוע לא להצביע שרון, אם תפתאו לי את שלושתן אני אצביע בשבילו:
    1. שרון שיקר, לא משנה אם לטובת הימין או השמאל, הוא פשוט שיקר, אמר בבחירות הקודמות שלא יפרק התנחלויות [לא משנה העובדה שאני בעד פינוי עזה] מי מבטיח שהוא לא ישקר שוב?
    2. הקמת קדימה נוגדת את כל חוקי הדמוקרטיה, שרון ובנו מדרגים את כל המועמדים, אין פריימריז, ועל פיו יישק דבר, זהו פשוט דיקטטוריה [מילה קשה, אבל על פי הפירוש היבש, זו דיקטטוריה]
    3. קדימה היא בעצם מפלגת עבודה, עם אנשים שלא תרמו הרבה חוץ מקשקושים, איציק, רמון ועוד.

    אני גם לא אצביע לפרץ, שעזר לועדים ולמגזר הציבורי יותר מידי. ולא הולך לעזור למעמד הביניים. והאג'נדה המדינית שלו בכלל לא לענין. הוא ירוק מידי והוא באמת גנב מפלגה.

    אני מרגיש שאני צריך להתנצל שאני לא עני, ואני שייך למעמד הביניים, אבל בתור מעמד הביניים שבפועל הוא זה שמחזיק את המדינה, מגיע גם לנו קצת דברים, כמו משכנתא מוכרת במס וכדומה.

    שינוי וליכוד מושחתים, אבל לליכוד יש דרך ואנשים רציניים [עובדה שרק שם יש הרבה מועמדים], לכן אני אצביע ליכוד.


    פשוט מאד
    ותחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

    • צודק - 100%

      כפיר, 30/11/05 07:35

      מעמד הביניים נשכח במדינה

      הגב לתגובה זו

      • הליכוד רע מאד למעמד הביניים

        כלכלן, 30/11/05 08:35

        יש מישהו שעוד קונה את הבלופים שהליכוד ושינוי טובים למעמד הביניים? אולי אם שרי אריסון היא מעמד ביניים.
        הפחתות המיסים מביאות לשירות ירוד מאד לאזרחים ומכך נפגע בעיקר מעמד הביניים. כשאין כסף לחינוך ולבריאות הנפגעים העיקריים הינם בני מעמד הביניים שכן לעשירים יש מספיק כסף לקנות שירותים אלו בשוק הפרטי.
        ביבי כמובן התנגד לניכוי ממס של ריבית המשכתנא כי זה לא עוזר לחבריו שאינם לוקחים משכנתאות כמובן. כך גם בקשר להשכלה הגבוהה - את הממשלה היא לא מעניינת כי עדיף להוריד את מס החברות.

        הגב לתגובה זו

        • וביבי שרון שמו לי צינור גדול (ל''ת)

          אני מעמד, 30/11/05 08:57

          הגב לתגובה זו

    • ליכוד =ימין קצוני =מילחמה לעוד

      אילן, 30/11/05 19:30

      דור שלם
      אנחנו רוצים שלום וביטחון ולא מלחמה
      אני ליכודניק 33
      שנים די
      רק ''זקני העדה'' החכמים שלנו יכולים להוליך את העם קדימה.
      קדימה עם שרון לשלום בהצלח..........

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לאיזה ליכוד להצביע של פייגלין

    אני, 30/11/05 06:40

    או של סילבן? רגע רגע ביבי או לנדאו?
    סגרו קודם את המצע שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רק לא ביבי כן לשרון ולקדימה...

    אילן, 30/11/05 05:32

    אריאל שרון
    אכן, רק שרון יביא שלום. ראש הממשלה שלנו הוכיח מנהיגות ויציבות שלטונית - דבר שהיה כה חסר לנו בתקופות נתניהו וברק. אסור לנו לוותר על זה כעת. בימים אלה נוצרה הזדמנות היסטורית לפנות את מקומן של שתי המפלגות הכושלות ''ליכוד'' ו''העבודה'' לטובת המפלגה החדשה בראשותו של ראש הממשלה, ''קדימה''.
    קדימה עם שרון לשלום!
    אני ועוד 60% מהעם בוחרים בראש הממשלה אריאל שרון בהצלחה!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך, שרון ופרס קדימה

      רפאל, 30/11/05 06:27

      המפלגה שתנצח את הבחירות במדינה.
      רק ''זקני העדה'' החכמים שלנו יכולים להוליך את העם קדימה.

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד, קדימה תיקח את השלטון

      עפרה, 30/11/05 06:57

      הגיע הזמן לעשות מעשה אמיתי ונכון. רק פרס ושרון האנשים הדגולים יכולים לכהן בתפקידי ראשי המדינה שלנו.

      הגב לתגובה זו

    • רק לא שרון ה' ישמור אותנו ממנו

      אריה, 30/11/05 07:38

      ומהנוכלות שלו.
      היחיד שיכול זה ביבי, הוא חכם, פיקח, נבון, ואמיץ לב!!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מי שלא עם ביבי גמור בליכוד (ל''ת)

    נחומי, 30/11/05 05:21

    הגב לתגובה זו

    • פךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

      יגאל כהן, 30/11/05 13:50

      ביבי עוד בארץ?
      או שברח כבר.
      יש להחרים לו את הדרכון ולשפוט אותו על עשיית עושר ולא במשפט.
      הוא לא יברח הפעם על כל הכסף.
      שישאיר את הכסף ואז יקח את שרה(גם אנחנו לא צריכים אותה)ויחזור למולדתו.
      ובסילוק הקרוק ננוחם.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שקט! הבעל של ג'ודי מדבר (ל''ת)

    סילבן נמאסתה, 30/11/05 05:11

    הגב לתגובה זו

    • אומנם -מושגי הגינות זרים לו -

      מני, 30/11/05 07:32

      אך שייכבד את תוצאות הפריימריז בסוף ( והדבר לא כל-כך בטוח ).

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    רק ביבי ינצח את הבחירות (ל''ת)

    נחום, 30/11/05 05:07

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    וידבר בפשטות לעם

    מלח הארץ, 30/11/05 03:46

    זה בנימין נתניהו או הליכוד עם המדינה פרז'ש.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמה עוד רפש על נתניהו

    נוגה, 30/11/05 03:35

    כול השחצנים בליכוד כמו מופז וסילבן
    חושבים שיש להם יותר ניסיון מנתניהו
    היא טעות המנהיג האמיתי שלא תמך
    בעקיר הוא הוא נתניהו ומספיק עם התרגילים למען ליתאחד עם מפלגת קדימה לעוד ויתורים ללא תרומה רק נתניהו הוא המנהיג האמיתי לליכוד
    הוא היה ראש ממשלה מצויין ועם נסיון
    בכלכלה ההשמצות לא יטעו את הציבור שיבחר לנתניהו

    הגב לתגובה זו

    • ביבי התנגד לעקירה?

      ליכודניק, 30/11/05 08:37

      למיטב זכרוני ביבי כהרגלו דיבר וברבר נגד העקירה, אך ברגע האמת הצביע שוב ושוב ושוב ושוב בעדה. גם ההתפטרות היתה כשהיה בטוח שהתהליך לא הפיך.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מלחמת הסוסים הטרויאנים.

    Metziuty, 30/11/05 02:33

    היום בליכוד מתחרים על ההנהגה שני זרמים, אנשי שרון, ו''המורדים''
    אנשי שרון :- הם אלו ששרון השאיר אחריו כסוסים טרויאנים בליכוד, כדי שיעבירו לאחר הבחירות, את קולות בוחרי הליכוד התמימים בשלמותם לשרון. גם את הבבוני המרכז השאיר שרון מאחריו, כדי שיעזרו בבחירת הסוס הטרויאני המתאים.
    ''המורדים'' :- הם אלו שהחליטו כי הליכוד הנה תנועה אידאולוגית ולא תנועת בבונים הנמצאים שם בשביל ג'ובים ומוכנים לבצע את אידאולוגית מר''צ והעבודה, תמורת ג'וב קטן הממשלה, ובעובדה, חלקם אף הפסידו בשל כך את המשרה.

    ממליץ לקרוא תגובתי ב:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/013/228.html

    שיהיה ברור הסוסים הטרויאנים יתאחדו עם מפלגת שרון, שתבצע את תכנית העבודה ומר''צ.
    שפרושה :- פלסטין מדינה נטו רק לערבים, וישראל דו לאומית דמוקרטית לכל התושבים. כך בעוד 20 שנה יהפכו הערבים רוב במדינת ישראל הקטנה, והיא תהפוך פלסטין שניה, וליהודים הלכה המדינה.

    הדרך היחידה שישראל תשאר בידי היהודים כמדינה היא גירושין.
    *** שתי מדינות נטו לשני עמים פלסטין נטו רק לערבים, וישראל נטו רק ליהודים, וערביי ישראל לפלסטין. כלומר הפרדת אזרחים עך פי מתווה קפריסין.

    הסוסים הטרויאנים קראו לזה הפרדה אך גרשו יהודים מהמדינה.
    בחרת סוס טרויאני לרשות המפלגה, בחרת בשרון, במר''צ ובעבודה, ולהשאיר את היהודים ללא מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סילבן, קדימה עבור לקדימה

    רננה, 30/11/05 02:04

    המפלגה שתיקח את השלטון במדינה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סילבן תמכת בגירוש, לך הביתה

    אבי, 30/11/05 01:48

    משום מה אתה נתפש, כשתול של שרון והשמאל בתוך הליכוד. עד שלא תבהיר שהנך חוזר לדרך הליכוד, ולא תתמוך יותר בגירוש יהודים, אין מה להצביע לך. ביבי ולנדאו עדיפים עליך.

    הגב לתגובה זו

    • שיקח גם את ביבי,לבנת,נוה וצחי (ל''ת)

      דוד, 30/11/05 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    קודם ביבי ריסק, ועכשיו סילבן (ל''ת)

    BRAVO, 30/11/05 01:39

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סילבן-מופז-ביובי=מרסקי עגבניות

    יא ברעכן-להרוס, 30/11/05 01:37

    הם לא צריכים שום עזרה. הדבק המשיחי כבר לא עוזר. הם עכשיו הולמים האחד בשני, ואני מוחה כף!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק ביבי יביא לי מזל ! (ל''ת)

    מפגרת, 30/11/05 01:31

    הגב לתגובה זו

    • תמיד רציתי ביבי, סליחה פיפי... (ל''ת)

      אוטיסט, 30/11/05 02:14

      הגב לתגובה זו

    • ביבי,אני רוצה לפחות פלפל לילד (ל''ת)

      רעבה, 30/11/05 08:23

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    סילבן ומופז די ללכלך על ביבי

    אייל דיין, 30/11/05 01:31

    הרי ברור שאתם סתם מלכלכים על ביבי . הרי במרכז הליכוד ביבי מנצח
    בהליכה אתם יודעים זאת ומעדפים
    להשמע להנחיות של שרון או של
    עומרי שרון .ובכל יזדמנות ליזרוק בוץ
    על ביבי חבל מאוד שאנשים האלו
    מעדפים לרסק את הליכוד מאשר לנסות ולהציל את מה שנשאר

    הגב לתגובה זו

    • זה רק מקצת משבחו של הקרוק.

      יגאל כהן, 30/11/05 02:16

      זה נקרא ללכלך?
      אם אגיד לך מה אמר עליו בני בגין,
      הצדיק הביישן .
      תסמיק מבושה .
      רק בית סוהר יחנך את הרוכל הנוכל שלך.
      אולי.
      אל תתפוס אותי במילה.
      אממה מסכ'רה.
      בן אדם מתעשר אל פני האומה ומסביר לנו שהוא ''מרצה''.
      משטרה עלובה יש לנו.

      הגב לתגובה זו

      • יגאל אתה מעריץ מושחתים

        נוגה, 30/11/05 04:21

        איך אתה מאשים את נתניהו בשוחד
        שלא היה ורק רדיפה רק שתדע לך הבחירות יהיו ליכוד מנצח עם אידאולוגיה ולא רמיסת הבוחר ורק נתניהו הוא המנהיג האמיתי לליכוד עם שורשים ולא כמו שרון שהביא לליכוד רק שחיצתות ופרס לטרור ללא שום תרומה תברך שלא יהיה קסמים באשקלון כול יום מאיימים
        בחטיפת חיילים ואזרחים האם בטחונו הפקר ותפסיק להשמיץ ואל תהיה משתף של עומרי שרון

        הגב לתגובה זו

        • ביבי חף מפשע כל עוד לא הורשע.

          יגאל כהן, 30/11/05 13:54

          אבל בשביל זה צריך להעמיד אותו לדין על עשיית עושר ולא במשפט.
          אחר כך נראה אם הקרוק ''מרצה'' או נוכל.
          ואם הכסף שהוא קיבל היה בשביל ה''הרצאות'' או דמי שוחד.
          אבל עד שתוכח אשמתו הוא זכאי.
          הוא זכאי הוא זכאי הוא זכאי.
          אבל קודם משפט.
          ''קורא דגר ולא ילד ,עושה עושר ולא במשפט,בחצי ימיו יעזבנו ובאחריתו יהא נבל''.
          הוא זכאי הוא זכאי הוא זכאי.
          הוא גם קוסם הוא קוסם קוסם,אם.אם.
          הוא גם נובוריש ,למרות שבמקלו עבר את הירדן הזה .
          ובסילוק הקרוק ננוחם.

          הגב לתגובה זו

    • כמה אתה צודק אייל

      נוגה, 30/11/05 03:39

      הם מפחדים מנתניהו בזמן שהיה ראש ממשלה נתניהו הם הם הפילו והיום קוראים לנתניהו שברח הם רוצים לעזור לשרון ולמפלגת קדימה להמשיך זילזול בבוחר ורמיסה של הליכוד לא יעזור העם מחפש מנהיג אמיתי לליכוד הוא הוא נתניהו

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בשבילי רק הליצנים מליכוד ! (ל''ת)

    דביל אני, 30/11/05 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זאת אומרת-הם מתלכדים,מלוכדים! (ל''ת)

    צופה בשקר, 30/11/05 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    במקום לעשות קמפיין חיובי

    ש.ש, 30/11/05 00:58

    סילבן, התלוננת לפני מספר ימים כשמופז התנצח עם ביבי שהם ירסקו את המפלגה ומה אתה עושה עכשיו ?
    מדוע קמפיין שלילי. אין עוד הרבה זמן
    לבחירות אז אנא ממך תציג מה משחיובי בך ולמה אתה מתאים ולא למה אחרים לא מתאימים. כי בעוד פחות מחודש תצטרכו להציג חזית מאוחדת מול שאר המפלגות.
    עכשיו לטענתך ביבי לא ברח הוא לקח אחריות ומה לך נשאר לעשות למה הייתה לך אלטרנטיבה אחרת ?
    בקיצור אתה ומופז נוהגים בחוסר אחריות כי קרוב לוודאי שביבי יהיה מנהיג הליכוד ואז יהיה לכם קשה לעבוד יחד עם ההשמצות שלכם שהם רחוקים מהאמת לגבי ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    העם יצביע אחרת

    נביל, 30/11/05 00:43

    ציבור היהודים בישראל מורכב משלושה חלקים: ספרדים, אשכנזים וישראלים.

    הישראלים הם הרוב המוחלט והם לא יתנו למלחמות של ספרדים/אשכנזים להשפיע על אופן בחירתם.

    הישראלים יגידו לאו ברור לשני הכוחות העיקריים בבחירות הבאות: הם לא יצביעו פרץ רק בגלל שהוא מרוקאי והם לא יצביעו שרון בגלל היותו סמל של שחיתויות ובגידות.

    על כן הסקרים שמתפרסמים בימים אלה תפקידם לרצות את המשלם לסוקרים.

    לא ניתן להסתיר את העובדה שהליכוד התפלג לשני חלקים. החלק המושחת הלך עם שרון ואוהבי ארץ ישראל נשארו בבית.

    זה כבר ברור: הליכוד אינו המושחת אלא קדימה וחבריה. פרץ והערביסטים שלו יפרקו את המדינה. מסקנה: הימין ינצח ובגדול.

    הגב לתגובה זו

    • נביל, אסור לקחת סמים. (ל''ת)

      פיכח, 30/11/05 01:07

      הגב לתגובה זו

    • תנו לביבבון בננה.

      יגאל כהן, 30/11/05 01:20

      בבונים מתים על בננות.
      אתה צוחק עלינו?

      הגב לתגובה זו

    • דביל משוטט (ל''ת)

      דביל משוטט, 30/11/05 01:28

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סקר ערוץ 1 מהערב

    מוטי, 30/11/05 00:37

    קדימה - 35
    עבודה - 19
    ליכוד - 18
    שס - 10
    שינוי - 6

    תוכנית פופוליטיקה - אבי דגני
    בהשוואה משבוע שעבר עבודה יורדת
    מ- 25-30 ל-19
    ליכוד עולה מ-12-13 ל-18 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי שיבחר בסילבן שלום

    אזהרה לציבור, 30/11/05 00:32

    לראשות הממשלה, יקבל את ג'ודי כאשת ראש הממשלה...בררררררר

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שמע נא סילבן שלום.

    פנינה, 30/11/05 00:31

    מר נתניהו הנכבד מכולכם לא ''ברח'' ולא שכח! את מה שעשו לו ולמשפחתו
    בסיום כהונתו בגלל חסרי אחריות ,לדעתי אפילו מטורפים. הן מהפרקליטות שנתנה יד לחקירות מגמתיות שלו ושל אשתו, המשטרה שסרחה בחקירתם הנלוזה. והעמך
    שברוב אווילותו שמח לאידו יחד עם מתחריו. האם אתה מר שלום היית נישאר אחרי התקפות אימה כאלו
    בקירבתם של האשמים המושחתים בעצמם. או שהיית מתרחק מהם כדי להירגע. בוש לך בגלל קינאה ורצונך
    להיתברג למעלה אתה מוכן לדרוך
    ולהסית נגדו. אל תחשוב שהעם טיפש.
    הם ידעו יפה שמה שעוללו למשפחה טובה זו, היה מתוך קינאה ושינאת חינם. אך אור הוזהרתם, האל הטוב בוחר את מנהיג היהודים ולא אף אחד. זיכרו זאת. אם מר נתניהו לא יבחר, שיבחר פרץ כעונש לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הלו, זה פנינה רוזנבלום ?

      לפנינה, 30/11/05 02:22

      מותק, נכנס לך בראש השמפו? לא אמרו לך לסגור את העיניים והאף כשחופפים ? ביבי ופרץ שניהם אותו הדבר - מלכי האספסוף המוסת... האספסוף רץ אחרי מי שצועק יותר חזק ומבטיח יותר פרפרים. דרך אגב בוחרי ביבי ופרץ משתמשים במילה ''מושחטים'' (זה קרוב לליבם) ולא מושחתים (זה משהוא של ''עשירים'', בלתי נתפש אצלם).

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו

        חבר מרכז הליכוד, 30/11/05 08:01

        נתניהו היה היחיד שלא ביצע מינוים פולטיים , הצליח מאד באוצר

        הגב לתגובה זו

    • נתניהו מנצח

      מאיה, 30/11/05 07:00

      צודקת בכל מילה מצטרפת לתגובתך
      בכל נובע מקנאה ומורא מפני השינויים
      שנתניהו עשוי לבצע לשקם את המדינה
      לאורכה ולרוחבה

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לפנינה

      מאיה, 30/11/05 07:03

      צודקת בכל מילה פשוט פוחדים מהשינוים שנתניהו יביא למדינה וכך המוחתים לא יוכלו להמשיך לפעול

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מי שסייע בהפקרת פולארד איננו

    רועי, 30/11/05 00:26

    ראוי להנהיג את המדינה!! (אגב, הבנתי שהיו פעילים למען פולארד שהפריעו לנאומו של סילבן וקטעו אותו אך משום מה בNRG אין על כך מילה - מדוע?! ג'ודי קנתה גם את מעריב?)

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    סקר ערוץ 1 מהערב - עבודה 19 מנ

    מוטי, 30/11/05 00:06

    קדימה - 35
    עבודה - 19
    ליכוד - 18
    שס - 10
    שינוי - 6

    תוכנית פופוליטיקה - אבי דגני
    בהשוואה משבוע שעבר עבודה יורדת
    מ- 25-30 ל-19
    ליכוד עולה מ-12-13 ל-18 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    Be Careful

    Tzur, 29/11/05 23:52

    If Silvan Shalom is elected, his wife is going to be the ''First Lady'' . That is going to cost us way too much!

    הגב לתגובה זו

    • כמו קרי בארה''ב, שלא נבחר כי (ל''ת)

      נגעל הקהל מאשתו, 30/11/05 01:41

      הגב לתגובה זו

    • Happy end

      C.S, 30/11/05 11:56

      And then, the ''first lady'' will meet Madonna

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    סילבן, מופז וכל השאר.

    זמיר חן, 29/11/05 23:50

    די מספיק, על מה אתם מתמודדים? האם אתם חושבים שלא מספיק להרעיד את עמודי תנועתינו מימים ימימה? או שאתם רוצים להרסה כליל.
    במקום זאת יש לבחור במר נתניהו
    ולא להקשיב לאנשים הרעים והמושחתים שרוצים לפגוע בו ובמשפחתו. שכחתם את ההיתנפלות של המשטרה, הפרקליטות ועיתונאים
    מסויימים שהנאתם היתה בהשפלתו.
    אך זה מתחת לבינתם ,להבין שרק
    האל משפיל ומרומם, ולא הכלומניקים
    האפסים שכה פגעו במישפחתו.
    עונשם יהיה בניצחונו שזה ניצחוננו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    סילבן איבד אבא בגיל 5

    אורי, 29/11/05 23:49

    אז גם לו מותר לבכות אצל לפיד בשידור חי
    מופז- גועל נפש !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    סילבן , לך לשלום ולא להתראות.

    שלומית, 29/11/05 23:47

    הליכוד מפלגה אנאכרוניסטית עלובה
    ציבור בוחריה -עמי ארצות נבערים
    הוולגריות והעברינות שולטת.
    מרכז הליכוד -חרפה שצריך למחוק ומהר.

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת בהקשר לבוחרי הליכוד

      לשלומית, 30/11/05 02:07

      לכן רובם עברו לפרץ. לדוגמא: שדרות שהיתה 80% ליכוד עכשו 80% פרץ. שאר ה-20% ש''ס.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    המשותף לסילבן וביבי שניהם

    בנצי א, 29/11/05 23:45

    ביבי וסילבן שני ערמומים במשרה מלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אבא של סילבן נרצח !

    אז גם הוא יבכה, 29/11/05 23:41

    אם שאול מופז שהוא כבר קרוב לגיל שישים בוכה בטלווזיה על אביו שנפטר בשיבה טובה, סילבן שלום צריך צריך לקרוע את בגדיו כמי שאיבד את אביו בגיל 5 בנסיבות טראגיות !
    די לשימוש הציני בתקשורת ובכאב משפחתי לצורכי תעמולה !!!!
    גועל נפש !!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סילבן -במשרד האוצר היית נפל

    איתן, 29/11/05 23:37

    .......אולי רק בייגה שוחט היה שר אוצר חסר אחריות ציבורית כמוך.

    אם תסתלק מהחיים הציבוריים - תועיל למדינה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לפחות הוא לא נגוע בשחיתות !

    בניגוד לשאר, 29/11/05 23:36

    למרות שאינני מצביעת ליכוד הוא נראה לי נחמד

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    סילבן - יהודי לא מגרש יהודי!!! (ל''ת)

    יהודי, 29/11/05 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סילבן דואג למקורבים, הוא מתגמל

    ירקונה, 29/11/05 23:33

    יפה את קבלני הקולות ( עוזי כהן, אחיו וכו.)
    מה אתה מציע לתושבי עיירות הפיתוח?!! עד היום לא עשית דבר וחצי דבר פרט לדיבורים- לכן לא אבחר בך.

    הגב לתגובה זו

    • עוזי כהן

      חבר מרכז הליכוד, 30/11/05 08:07

      לא הולך עם נתניהו , כי לא קיבל ממנו
      מינוי לאחד מאחיו הרבים.
      אחיו אילן עוזר שר החוץ סילבן שלום

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגובה ל1 ידע הציבור!!!

    לכתוב שקרים, 29/11/05 23:31

    חשוב לדייק באמת וכעיתונאי זו חובתי:
    1. אחיו של שלום מונה עוד שסילבן לא היה שר כלל והוא בתפקיד זה כעשור.
    2. רדיו דרום הינו בבעלות פרטית של כמה שותפים עסקיים ואין לזה קשר לאחיו כלל
    3.לנסיעה לטוניס נסעו אנשי עסקים אנשי תקשורת ופוליטיקאים וכולם כולל כולם שילמו מכיסם עד הפרוטה האחרונה !!!!! צריך לאמר לציבור את האמת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סילבן, מה יש לך להציע?!!

    דני, 29/11/05 23:30

    מה יש לאיש האפרורי וחדל האישים הזה להציע?!!
    שימו לב במה בחר להתמקד בפתיחת הקמפיין- ישארו או לא ישארו
    בליכוד?!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    וכשהליכוד יתאחד שוב עם אריק.

    יגאל כהן, 29/11/05 23:27

    השם של המפלגה המשותפת יהיה :
    קדימה הליכוד.
    נשמע לא רע.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שלום שלום ואין שלום

    שייקה, 29/11/05 23:24

    מי שמחפש להבליט את חזרונות מתחריו במקום להציג את יתרונות כישוריו, אין לו זיכוי ליבחר לראש המפלגה. אפילו אהבתו לשרון קטנה משנאתו לנתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ליכודניק לא תוקף ליכודניק

    נורית, 29/11/05 23:24

    אני לא זוכרת אותך משקם את הליכוד מה שאני כן זוכרת שהעיפו אותך מהאוצר ובךחת להיות שר החןץ ומי שבא לתקן את קילקולך זה ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סילבן עסקן מפלגתי ותו לןא (ל''ת)

    יורם, 29/11/05 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הטבע מאוד מעניין

    Avi Ecuador, 29/11/05 23:21

    לפעמים תולעת נכנסת בתפוח ומזהמת אותו, משאירה את אלה שהולידה ושיכים למשפחתה ומתחילה בתפוח אחר.
    הליכוד אם רצה להינצל ושלמישהו יהיה שווה להצביע בעדו היו צריכים לצאת הימנים מהליכוד בלי ביבי ולהקים מפלגה חדשה, להשאיר את כל המתחזים שם.
    אין שום היגיון להצביע לליכוד היום כאשר יש שם כיסאות שיעברו לשרון כאשר תיגמר החגיגה.

    הגב לתגובה זו

    • אבי, אתה נשמע כמו יגאל כהן (ל''ת)

      יש משהו בדבריך, 30/11/05 01:38

      הגב לתגובה זו

    • התחלת להקפיד על תזונה נכונה.

      יגאל כהן, 30/11/05 02:19

      נכון?
      אין כמו תזונה נכונה.
      אתה נשמע לא רע,בכלל לא רע.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סילבן יברח כשיהיה לו נח!!!!!! (ל''ת)

    העבר מת, 29/11/05 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא שלום ולא מופז.

    פיני ס, 29/11/05 23:14

    אם אתם הבוחרים, אזרחים יקרים, חרדים לתנועתינו מפלגת הליכוד,
    ושואפים לאחדה ולהגדילה לתנועה מוליכה ומנצחת, למען בטחוננו המדיני
    והכלכלי, אתם חייבים להצביע למועמד הטוב ביותר. האיש שבאמת ובתמים עובד קשה ועושה רק למעננו.
    הלא הוא מר נתניהו. את הטינה שמתוך קינאה תעקרו מליבכם. כי
    אנשים רעים שלא רוצים את טובת העם, הפיצו שינאת שווא כלפיו.הם נעים ממפלגה למפלגה להיאחז באיזו שהיא מפלגה כעניכם הרואות, לרעות בשדות זרים, רק למען הכיסאולוגיה.
    רק ביבי ועוד מ'ס חברים טובים נישארו בליכוד, אז אנא אחדו כוחות
    ובואו חזקים עם מוטיבציה לעתיד מדינתינו ונצחו את הבחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סקר - ליכוד עם נתניהו 18

    מתפקד ליכוד, 29/11/05 23:13

    סקר מערוץ 1:
    עבודה 19
    ליכוד בראשות נתניהו 18.
    איך זה מתישב עם ''הסקר בדרום''?!
    הימור שלי: למרות הכל - הליכוד המפלגה הגדולה בבחירות!

    הגב לתגובה זו

    • תנו לביביבבון בננה.

      יגאל כהן, 30/11/05 01:18

      שטיא.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הליכוד המושחת מתרסק! יופי (ל''ת)

    מפוכח, 29/11/05 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    סילבן, אני זוכר ששיבחו את ביבי

    ניר צוויג, 29/11/05 23:06

    אחרי שפרש.
    להגדיר זאת כבריחה, זה פתטי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סילבן איש שדואג למשפחה ולחברים

    צ, 29/11/05 22:52

    ובוחרי הליכוד. שיקפצו לו.

    הוא מינה את אחיו ליו''ר שדות התעופה.
    לאח השני הוא סידר את רדיו דרום.
    לבן דוד ששמו הרווה מימון הוא רצה למנות לאיזה ג'וב {רק שמבקר המדינה עצר זאת בדקה ה-90.}.

    לטוניס הוא לקח את כל החברים. ע''ח משלם המיסים.

    הגב לתגובה זו

    • Maariv, thanks for printing (ל''ת)

      this reaction, 29/11/05 23:19

      הגב לתגובה זו

    • אדוני צודק...מוזר איך ,הפסדנו

      אח של,, 29/11/05 23:38

      את המדינה לטיפוסים ,כמו ''שלום''.
      שלום הוא הפרץ של הליכוד.....
      אותה תת רמה..

      הגב לתגובה זו

    • סילבן מתאים.

      שדכן., 29/11/05 23:43

      לג'ודי.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    סקר שפורסם עכשיו בערוץ 1 -מדהי

    גיל, 29/11/05 22:49

    קדימה - 35
    עבודה - 19
    ליכוד - 18

    מפלגת העבודה מתרסקת!!!!

    הגב לתגובה זו

    • most likly true, (ל''ת)

      likoodnik, 29/11/05 23:20

      הגב לתגובה זו

    • אשרי המאמין (ל''ת)

      תמימי, 29/11/05 23:23

      הגב לתגובה זו

    • וזה לא הסוף, גם קדימה תיסוג.

      pini, 29/11/05 23:25

      והליכוד יבוא ויעלה לניצחון.

      הגב לתגובה זו

    • אני ראיתי ופשוט נדהמתי

      אפרת, 29/11/05 23:33

      אבל בערוץ אחד פשוט הצניעו את הסקר הלא מחמיא.

      הגב לתגובה זו

    • לא יעזור כלום! פרץ ראש ממשלה.

      פרץ בונה הנגב., 29/11/05 23:41

      שלי יחימוביץ - שר אוצר. לא פחות!

      הגב לתגובה זו

    • שלי סמרטוטוביץ. מה חשבת שיהיה (ל''ת)

      אני, 30/11/05 00:08

      הגב לתגובה זו