• 134.

    באר-שבע

    ליזה, 08/12/05 16:46

    אני לא מוכנה לעשות את הדברים חשובים

    תאריך:8.12.05

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    כשביבי היכה-הוא לא בכה!

    גימלאי מוקדם, 30/11/05 10:31

    איפה היה הבכי כאשר הטיל ביבי גזירות על הגימלאים , כולל גימלאי צה''ל , שלא משיגים עבודה בגלל הכפשות האוצר (שמביא דוגמאות ממשכורות גנרלים ולא של הגימלאי האופייני, בדרגות הנמוכות שעכשיו זקוק להשלמת הכנסה?

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    That was a real crying my

    THE MAN, 30/11/05 10:04

    friends.
    It was not he's gonna lose he's Politic job or something, Even when I talk about my dad and how proud of him I remind him, It makes your tears flow out and to remember these days are special. It's not a political spin or something, It's just the truth!
    His voice wasn't loud and it was very hard for him, I can understand. But to remind you guys he didn't even remind to the compentetors due the interview. THINK ABOUT IT ONCE AND FOR ALL!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אדם חם ורגיש-נדיר בנוף הפוליטי

    יואל.א, 30/11/05 08:40

    אני קורא את התגובות ומבין שבעצם הבוחר הישראלי לא לומד מטעויות.
    ביבי , ברק ודומיהם שיודעים לעבור מסך ושומרים על פאסון גם אינם רגישים ואין להם בעיה לנטוש חלשים מסכנים בני משפחה ועוד דברים יקרים וחשובים . המכנה המשותף לטיפוסים האלה הוא המגלומניות שלהם והאגו שהופך את סביבתם לחסרת ערך.
    טיפשים תתעוררו מדמות המנהיג הנערץ והכריזמטי(כמו בעולם השלישי) דוגמת פידל קסטרו ופינושה.

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להגיד. פשוט צודק! (ל''ת)

      המתנתק, 30/11/05 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    זה טוב לבחירות להפגין מסכנות (ל''ת)

    הרב משה, 30/11/05 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    מופז בוכה כי הוא יודע שהחלטתו

    יוסף רוזמן, 30/11/05 06:17

    לא ללכת עם שרון היא למעשה סוף הקריירה הפוליטית שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לא בכה על הרס ביתם של ילדים

    אור, 30/11/05 03:51

    הרסתה את ביתם וגירשתה מאות ילדים ולא ראינו סימן לדמעה
    לא יעזור לך העם לא טיפש הבכיין ההורס

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הבן אדם כמעט השפריץ על יאיר (ל''ת)

    א, 30/11/05 03:33

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מופז חסר חוט שדרה

    ש.ש., 30/11/05 01:39

    למופז לא הייתה הזדמנות להתאזרח
    ולנשום קצת אויר ללמוד וכו'
    שרון מינה אותו מיד עם שחרורו לשר בטחון. אין קצורי דרך
    מופז אנא ממך עשה קמפיין חיובי שכנע אותנו מדוע אתה יכול להנהיג מבלי להשמיץ את נתניהו בדברי סרק והבל, אם באמת הליכוד עדיין חשוב ובית בשבילך

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מופז שחקן גרוע ואדם רע

    מארב כוכב, 30/11/05 00:29

    לא מאמין לאף דמעה, שחקן גרוע ואדם רשע לב במובן הרע של המילה. כל מי שהיה חייל שלו יודע זאת. איש רע וטיפש- קומבינציה קטלנית. לא יצליח להיבחר.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הוא בכה כי לא נתתי לו

    אורית, 29/11/05 22:38

    זו הסיבה האמיתית. שאול לעולם לא בוכה על כלום רק כשהוא גמור. והוא פשוט גמור..

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ואלה הדברים האסורים

    גילה, 29/11/05 21:25

    1. לחטט באף בפומבי
    2. להפליץ בפומבי
    3. לבכות לעיני אוייבך....ותומכיך
    אלה הם שלושה מצבים אשר המניות יכולות לצנוח...למרות שהייתי אומרת 1 ו-2 מתאימים ברוב המקרים להרבה מאוד ישראלים כי יותר אותנטי....ואילו הבכי והדמעה או לתאטרון או אחרי טרור......

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    שאול איזה משחק מדהים (ל''ת)

    הדימע הממוסחרת, 29/11/05 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    מה שווה מופז

    ו. א., 29/11/05 19:00

    מופז היה הפודל של שרון, הצהיר כל מיני הצהרות מוזרות ולא מחייבות,
    כדי לא להרגיז את הרודן.
    על פי העקרון הפיטרי הוא הגיע לשיא חוסר היכולת כשהגיע לדרגת רב-טוראי. הוא לא מסוגל לתרום למדינה כהוא זה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ומה היה אומר האב על תמיכת בנו

    הניה, 29/11/05 18:27

    בגרוש יהודים מבתיהם?

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מופז הבכיין

    שץ, 29/11/05 17:13

    הוא שכח לבכות על החיילים שהפקיר
    בקבר יוסף

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    כבר לא יכול לחכות

    ציני, 29/11/05 17:10

    כבר לא יכול לחכות לארץ נהדרת

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מתי לילה גוב חוזר? (ל''ת)

    קובי, 29/11/05 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אשרי העם שככה לו

    א.ב., 29/11/05 16:01

    טוב שיש לנו אנשים כאלה, אשר למרות עיסוקם הקשוח, יודעים להתרגש ולהעריך את הקרבת הוריהם למענם.
    נראה לי שבעולם הציני שלנו היום, ילדינו המפונקים וחסרי הדאגות, לא יזילו עלינו דמעה לאחר כל מה שאנו עושים עבורם ....

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה!

      Avi Ecuador, 29/11/05 17:14

      אני מכיר גם הרבה אנשים שמזילים דמעה גם על הכלב שלהם, דרך אני ביניהם.
      מופז בטח לא הזיל דימעה על המתנחלים שעשה להם ניקוי אתני והיה שותף לפשע כך שאל תתרגש.

      הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק העניין

        a, 30/11/05 08:35

        המפונקים על כלבם יבכו אך על אדם לא

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    מופז אדם חם עם נשמה טובה !! (ל''ת)

    אבי, 29/11/05 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    עם של צינים מגעילים

    שי, 29/11/05 14:48

    אני חושב שאני ינצל את האזרחות האמריקנית שלי ויעוף מהביצה הזאת.
    עם בלי רגש וחסר לב לא יגיע רחוק.

    הגב לתגובה זו

    • כן, הרגש לאויבים בדרך כלל

      Avi Ecuador, 29/11/05 17:26

      יהודים לא!
      ןבקשר לארצות הברית זה כנראה פתרון לוגי להסתפח אליהם בהבנה שכבשת הרש לא תהיה של תמימים מימין או של אדיוטים משמאל, לשקול שוב את הפתרון של משפט המלך שלמה.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    הבכי הזה ?

    ד. שרון, 29/11/05 14:00

    הוא לא מחפה על שום בכי, לא של העקורים, לא של שריפת בתי-הכנסת והריסת כל גוש קטיף.
    ואולי הבכי הזה הוא ''חרטה'' על זה שהשתתף בפינוי ועקירת יהודים, ללא שום תמורה, דהיינו לחינם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מופז דומע

    אתיקה, 29/11/05 13:17

    הוא התראיין בהרחבה אצל יאיר לפיד ודיבר על חיים קשים וחיי עוני בבית הוריו, מצבם של החיילים בצה''ל לא השתפר בכלום ואף הורע מאז שהוא שר הבטחון - אז היכן הרגישות שלו?? האם בגלל שהתקשורת בימים אלו העלתה את מצב העוני בישראל לכותרות המהדהדות בכל העיתונות ורשתות הטלויזיה הוא התעורר פתאום??? מה שכן יועצי התקשורת שלו טובים מאוד!!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הוא באמת התרגש.

    נסים, 29/11/05 12:39

    איזה עם לא מאמין אפילן לדמעות רטובות.
    מתי איבדנו את הדרך????
    סתם אזרח.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מופז בכיין -הכל לרייטינג

    יאיר לפיד, 29/11/05 12:10

    מופז עשה חזרות על נהראיון הזה.
    במו עיני ראיתי

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ואני בכיתי כשאבי אמר לי

    יהודי, 29/11/05 11:52

    ''תהיה יהודי''

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מדחת יוסוף-לא נשכח ולא נסלח

    לא למופז, 29/11/05 11:47

    כמי שהפקיר לוחמים בשטח בקבר שכם - אסור להצביע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ואני בכיתי כשהבנות שרו ''תפילה

    צפוני, 29/11/05 11:45

    לעני ...''
    כשהוא עקר אותן מהבית כנסת

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כיבוד אב ואם

    נסים וקנין, 29/11/05 11:30

    חינוך יהודי: אהבה.והקרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שמישהו לעזאזל יגיד לי...

    מדוזון, 29/11/05 11:11

    מה קשורות דמעותיו של אדם לפוליטיקה. ואני דווקא חושב שהדמעות היו אמיתיות. במצב רגיש ובנקודת זמן מסויימת הרבה צוררים היסטורים הזילו דמעות. אפילו אני מדוזון קר רוח שכמוני שטורף חרדים לארוחת בוקר אחרי כוסית וויסקי טובה יכול להזיל דמעה על נושא הקרוב לליבי האמפיבי-חד תאי. בין זה לבין נתינת תפקידים כמו ראשות ממשלה או אפילו ראש מועצת ירוחם המרחק גדול כמו המרחק של שאול יהלום מדוגמנות.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך!!

      איש חזון, 29/11/05 11:34

      שאול יהלום (מפדל למי שאינו יודע)
      נמצא יושב במסעדה ניו יורקית לא כשרה ע''י עתונאי וכאשר העתונאי הביע תמיהה על כך הוא נענה על ידו..
      אני מחכה למישהו....אלק עוד דתי כזה
      אני רק יכול להעלות השערה !!!!!!!!!!
      ובא לציון גו(א)על

      הגב לתגובה זו

      • לאיש חזון

        אחרית ימים, 29/11/05 13:51

        ראינו את ה''בא לציון גוא(על '' שלך כבר בתגובות אחרות אולי תהיה בעל חזון ותחליף

        הגב לתגובה זו

        • מבטיח רק שיהיה שינוי בארצינו

          איש חזון, 29/11/05 15:19

          הכוונה לטובה
          ואז בא לציון גואל

          הגב לתגובה זו

  • 104.

    למדו מהו כבוד אב גם כשהוא מת!

    איש חזון, 29/11/05 11:05

    רוב המגיבים המתלהמים בכל מיני
    תגובות ,בטוחני כי אין בכם טיפה של כיבוד אב ואם, ולא לזכרם, באם הם לא בחיים,זה מה שהחברה העכשווית
    בישראל מלמדת אותכם,כל אחד מכם
    יזכה גם ליחס שכזה מיוצאי חלציו וגם
    מסביבתו האחרת,לכן מי שרוצה יכול
    לתקן את דרכיו ולכבד את הוריו וסביבתו וכך גם הוא יזכה וגם המדינה
    ובא לציון גואל

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    די לרדת עליו, זה מרגש נורא

    אחת, כתומה מאוד, 29/11/05 11:01

    ועצוב ...

    זו אמנם דרכו של עולם , אבל קשה נורא לאבד הורים

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    יש הרבה אנשים שבוכים בגלל מופז

    המבקר, 29/11/05 10:56

    והמדיניות הימנית והקשוחה שלו

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    דמעות תנין

    מצפוניסט, 29/11/05 10:51

    האם הוא בכה גם כאשר הורה לרצוח תינוקות בני יומם בעזה ורפיח

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    נשמע לי כמו

    ברווז במטבח, 29/11/05 10:46

    אוי אוי אוי - אני רוצה לאבא....

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    בלי קשר למה שהיה אתמול

    מענין, 29/11/05 10:37

    מופז הוא אדם חכם , אינטלגנט ומיוחד
    ושווה יותר מהרבה פוליטיקאים אחרים.
    אני הייתי מצביע לו בתור ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הצגה גרועה (ל''ת)

    מגוחך, 29/11/05 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כן, ראיתי, מאשרת-בכה ממש!! (ל''ת)

    מ.א, 29/11/05 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ואני בכיתי כשמדחת יוסף גסס למו

    אשר, 29/11/05 10:14

    ת והטמבל הזה לא הזיז ת'תחת

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין! (ל''ת)

      Igal, 29/11/05 10:26

      הגב לתגובה זו

      • גם אני (ל''ת)

        לדיראון עולם, 29/11/05 17:25

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    בלי קשר, יאיר לפיד מחליא אותי

    בני, 29/11/05 09:53

    התכנית שלו היא תכנית אירוח מצויינת אבל כולה התחנפות אחת גדולה.
    כל פוליטיקאי שרוצה במה לקידום השאיפות הפוליטיות שלו, בא ליאיר לפיד כדי לקבל אמפתיה בשידור חי.

    והכי מצחיק - הזכיינית של יאיר לפיד חשבה שאין מספיק יחצנות לתכנית משחק מכור אז הם דחפו פינה של משחק מכור בתוך התכנית של יאיר לפיד, כאשר לפיד עצמו משמש סוכן מכירות של התכנית....
    יאיר לפיד - אתה נערת ליווי תקשורתית !!

    הגב לתגובה זו

    • אכן. יאיר לפיד נעשה צהוב..

      תמי, 29/11/05 12:27

      אתמול, הדמעות של מופז. שבוע שעבר, ניסה נואשות לדבר על הפרידה של צביקה הדר מאשתו.. אבל צביקה העמיד אותו במקומו כראוי.

      מצידי, אפשר לוותר על התכנית..

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    כמה עצוב שמרוב

    חן, 29/11/05 09:48

    שאף אחד לא מאמין לפוליטיקאים כבר לא רואים מה באמת בן אדם מרגיש.............

    הגב לתגובה זו

    • צודקת

      מיינימי, 29/11/05 11:10

      פוליטיקאים כל כך מלוכלכים שכבר לא מאמינים להם לכלום!

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    חבל שמופז לא מצטרף לשרון!!! (ל''ת)

    לוחם במיל', 29/11/05 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    דמעות תנין

    אליעזר, 29/11/05 09:32

    מי האדיוט שמאמין לדמעות מתוזמנות של פוליטיקאים?

    הגב לתגובה זו

    • הוא גם בן אדם, מה דעתך? (ל''ת)

      מ.א, 29/11/05 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק מופז יכול להוות קונטרה לשרו (ל''ת)

    זקס, 29/11/05 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אני מאמינה שהוא המנהיג האמיתי

    אן (ענת) זקס, 29/11/05 09:18

    יש לו את השילוב המתאים שייתן לעם ישראל את הטוב ביותר

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך, והייתי בוחרת

      ענת, 29/11/05 10:05

      בו בלב שלם, אם לא היתה מאחוריו כזו מפלגה מושחתת.

      ממש קשה לי להחליט במי אני בוחרת.
      אם מופז לא ייבחר- אני משערת שאצביע לשרון... (שמושחת לא פחות)

      עצוב.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    מופז - קבל ידיעה

    אזרח, 29/11/05 09:16

    לפני 10 דקות היתה רעידת אדמה בצפון איראן. 5 בריכטר.
    אל תעשו עלינו פוזות כולכם אנשים פשוטים.
    ורק הוא ''ידין אפסי ארץ.''
    ''מה רבו מעשיך כולם בחכמה עשית.''

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ''מול כל עם ישראל''? נו באמת...

    אריק, 29/11/05 09:12

    בראש הכתבה נאמר כי מופז הזיל דמעות ''מול כל עם ישראל''. ולמה חושב בכתב הנכבד כי כל עם ישראל רואה את התוכנית עם השמאלן הזה, לפיד? לרובנו יש דברים טובים יותר לעשות בשעות הערב שלנו. לשבת עם האשה והילדים, ללמוד, לקרוא, לשחק משחקי חברה, לאכול, להתאמן. לא כולם רואים טלוויזיה ובטח לא את יאיר לפיד, שהגדיר את חצי העם הזה כ''לא אחים שלו''.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    קיבל יעוץ איך לבכות לא מאמין (ל''ת)

    זאב הרצל, 29/11/05 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לבכות

    אתי, 29/11/05 08:15

    תגידו זה לא היה מופז שאסר על חיילים לבכות על קברי חבריהם כי זה לא מצטלם טוב...

    הגב לתגובה זו

    • ועוד בעניין הדמעות תנין

      א.ד., 29/11/05 08:54

      תגידו, זה לא היה מופז ששלח את הצבא לגרש יהודים מבתיהם?
      מזלו שאביו כבר איננו, הוא בטח היה מתבייש.
      מופז, היינו כבר בסרט ''דמעות של תנין''.

      הגב לתגובה זו

    • כן, אבל דמעותיו של מופז

      VANDA, 29/11/05 09:38

      סקסיות ומצטלמות נפלא!

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אנחנו נבכה שנים על הטעויות שלו (ל''ת)

    יאיר, 29/11/05 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ליאיר ומופז, במשחק המבזה.

    pibi, 29/11/05 08:15

    ממש ''שטף''דמעות תנין. ר-ח-מ-נ-ו-ת.
    רק לא ראיתי ש-ט-ף. רק יד מנגבת אולי דימעה. אך בנוגע לניצולך את המסך שבו אתה עובד בפרוטקציה של ה''אבא''לה שלך. טומי לפיד הדוחה. ושואל את היבבן כי בגלל שהוא גדל בתנאים קשים, שאגב רובו של העם חי כך אז, היכריז בטיפשוטו ובהיתלהבותו על כוונתו לרוץ לרשות הממשלה, ביחד עם כל הלא מתאימים,
    שנתניהו גדל עם כפית של (כסף) אופס טעית, זהב בפיו.וציינת שלא היית מזכיר פה את שמו של נתניהו
    אך עשית זאת בגלל אימרתו החסרת אמת. (ואם כן) זה לא פשע, אך האמת שהוא גדל עם כפית מלאה
    תרבות, חינוך, כבוד וערכים.
    אז אם אינך רוצה או מצטער שהזכרת את שמו של נתניהו בתוכניתך, זה הפסד שלך.
    אך עלי לציין שהתוכנית היית עלובה ביותר, מבויימת, אך ללא הצלחה משחק גרוע!!!

    הגב לתגובה זו

    • אותי בכלל מפליא

      מרק, 29/11/05 09:27

      שמישהו עוד רואה את הפלצן המלוקק הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    האם בכה גם כשעזר לגרש יהודים? (ל''ת)

    צבוע ושקרן, 29/11/05 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    גם פוליטקאי אדם

    שש, 29/11/05 08:05

    הורים, במיוחד הורים שנתנו הרבה למען קידום של הילדים, ישארו תמיד אבדה שקשה להתגבר עליה ולא חשוב מה הגיל. אנחנו הגענו בעליה מעירק ב 1951 לשימחתי אבי שהיה מהנדס היה ביכולתו לדאוג לנו. אמנם, הוא עבר מחיים נוחים לחיים עם מאמץ גדול אבל לא היה מחסור לא באוכל ולא בביגוד, אבל תמיד ראינו כמה מאמץ הוא צריך להשקיע על מנת שלא נרגיש מחסור. אני מבין את מופז ונותן לו כתף.
    שש

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ואני

    פקק תנועה, 29/11/05 07:58

    מישתגע ממה שעובר על החברה בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    פרץ בבכי????עיתונאים,נא לדייק! (ל''ת)

    הזיל דמעה!!אז??, 29/11/05 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בהמשך תיאר מופז את דרכו התלולה

    אהוד, 29/11/05 07:44

    ''בהמשך תיאר מופז את דרכו התלולה ורצופת המכשולים לצמרת''
    הוא לא בצמרת ולא בטיח הוא בדרך חזרה לאשפתות
    אני לא אשכח לו את הנאום המרגש שנשא באזני ובאזני עוד חיילים רבים מעוצבת יהודה בתום מבצע חומת מגן וכיצד הוא דיבר גבוהה גבוהה על בטחון וא''י ששיכת לעם ישראל וכיצד התנערנו מתבוסתנותנו על ידי נצחוננו המהיר במבצע חומת מגן. אבל מה, הוא רק דיבר גבוהה גבוהה ומיד החל לשדר תבוסתנות הן כלפי שרון והן כלפי הפלסטינים (ואינני יודע מי גרוע יותר.....)
    האדם הזה אינו ראוי ואינו מסוגל להנהיג!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הדמעות של אחי מגוש קטיף עומדות

    צבי, 29/11/05 07:43

    לנגד עיני

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    דמעות תנין (ל''ת)

    מופז סתם דגנרל, 29/11/05 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מופז ילד חוץ בקיבוץ זה אכזרי

    avi, 29/11/05 07:35

    אני יודע כמה קשה היו לך החיים בקיבוץ לא קבלתה דבר מתנה הכל עשית בשני ידך כל הכבוד מה שמפריע לי כליכודניק שהלכתה עם שרון הפושע והצבוע כל הדרך ופרדתך ממנו היתה לגופו של מופז ולא לגופו של עניין,

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מופז גירש יהודים וחייך

    @ בנצי-א @, 29/11/05 07:32

    אפילו לא מצמץ
    הכתם הזה לא ימחק לעד

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא לבחור בגנראל ראו שרון (ל''ת)

    ליכודניק, 29/11/05 07:17

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מופז-דוהר לראשות הליכוד

    אישה, 29/11/05 07:08

    ועכשיו כל הנשים ושאר הבבונים חסרי שכל יצביעו עבורו.למה?למה,כי הוא ספרדי והנשים ,כי הוא נורא ''רגיש''.

    ביב הוציא את המדינה ממצב כלכלי מאד מסובך. דירוג האשראי של ישראל היה כמו מדינות אפריקה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ומה אבא היה אומר על גרוש

    אמא, 29/11/05 07:03

    יהודים מגוש קטיף והשומרון, יא-איבני? בטח היה גם בוכה, מסכן.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    נתניהו יביא עושר למדינת ישראל (ל''ת)

    דן, 29/11/05 06:30

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    היהודים שגירשת בכו יותר. (ל''ת)

    המטיף, 29/11/05 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מופז יערוק לשרון (ל''ת)

    נחום, 29/11/05 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לכל אדם יש נוסטלגיה

    Avi Ecuador, 29/11/05 06:14

    ונקודות שמרגשות אותו.
    חבל שהניתוק מהשכל וההגיון והפשע של הניקוי אתני מפלסטין לא ריגש אותו.
    מה יש?
    יכלו לחיות יהודים גם בפלסטין כמו שחיים ערבים ''ישראלים'' בקו הירוק.
    לא מובן לי האידיוטיות בתוכנית של שרון שהוא שותף מלא לה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הגדול מכולם! שימותו הקנאים! (ל''ת)

    חנה, 29/11/05 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מצדיע לך אדוני ראש הממשלה.

    מופאסה, 29/11/05 05:11

    קראתי חלק מהתגובות כאן.
    אתם פשוט עם של אנשים רעים.לא יכולים לראות אדם שמעלה זכרונות על אביו המנוח.ומזיל דמעה.
    ובטח כל התגובות הקוטלות שמופיעות כאן הן של אנשים שגדלו עם כפית כסף בפה.ובכל זאת נשארו אפסים.אבל קשה להם להבין את הדרך שעשה מופז...עם כל הקושי של עליה לארץ..התאקלם יפה בחברה.
    והגיע לצמרת שהרבה אנשים עם אמצעים הרבה יותר טובים ממנו לא הגיעו לקרסוליו.
    אז תצדיעו לאדוני ראש הממשלה החדש.כי לא קל לבכות כשלא מוכנים לזה.ובטח לא בשידור חיי ולפני כל עם ישראל.זו לא תעלומת בחירות כמו שכמה עלובים הציגו את זה כאן.
    ושוב ..אני מצדיע לאדוני ראש הממשלה.עלה והצלח.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תגובה ל-64

    שי, 29/11/05 04:22

    אני אשכנזי ומהיכרות שיש לי עם פרסים כולל שהייה בטהרן לפני יותר משלושים שנה בשליחות תן לי לספר לך משהו ילד-פרסים הם גאוותנים מבסיסם ולא מחפשים רחמים וזה אצלהם בדם אז אל תקשקש סתם.
    תן לי לנחש אתה מהמפונים לא?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    גם אני היתי בוכה על פיטורים

    דש, 29/11/05 03:16

    בעוד כמה חודשים יתחילו המורסות האלה לעשות חשבון נפש איך עם ישראל שלח אותם הביתה לכל הרוחות
    וביום הבחירות תהיה לי נקמה מתוקה להעיף מהמפה הפוליטית את מרכז הליכוד אם ערמות הזבל שהצתברו שם במשך שבע שנים האחרונות
    ועכשיו הגיעה התור שלכם לבכות
    ואם היה באמת גבר היה קם ועוזב את האולפן עד שהיה נרגע ומבקש סליחה
    מבחינתי זה תרגיל פרסי לקבל קולות ברחמנות
    לנתניהו נשאר עכשיו רק עוד להתעלף בשידור חיי שהמראין יזכיר שהחתולה מיצי נדרסה שרופא מזליף עליו מים בשידור חיי

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הגברים בוכים בלילה בשידור חי

    רונה, 29/11/05 02:56

    וזה סתם בשביל הצחוק.

    אבל האמת היא שמאד מרגש ואמיתי.
    ומופז תמיד עורר אצלי אמפטיה גדולה,
    זה אדם שאני מאמינה לו מבלי להיות שותפה לדעותיו.
    גם לפיד לרוחי.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תגובה ל-20 הנכבד

    שי, 29/11/05 02:16

    שמע אתה וחבריך המגיבים החוכמולוגים כאן מצחיקים אותי.
    יש לך יכולת לבכות מתי שאתה רוצה כי ולמופז אני בטוח שאין את היכולת שנתברכת בה.
    למה אתה מבזבז את זמנך על תגובות באינטרנט טוסססס להוליווד חמוד אני בטוח שתצליח שם.
    שאול מופז הוא לא רוברט דה נירו ולא צריך להיות חכם מדי בכדי לראות שהבכי היה אמיתי ועמוק או שאתה יודע מה?אולי כן צריך להיות קצת חכם בכדי לראות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    GHGHG (ל''ת)

    GHG, 29/11/05 02:00

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי יבכה על כל הילדים שמתו (ל''ת)

    בגללו?, 29/11/05 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי אמר שפושעי מלחמה לא בוכים? (ל''ת)

    גם הם אנשים, 29/11/05 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מדחאת יוסוף הי''ד

    אנטוני הופקינס, 29/11/05 01:47

    כמה צביעות יש באיש הזה,אבא של מופז לא גסס למוות 4 שעות במתחם קבר יוסף,כמו שוטר מג''ב מדחאת יוסוף הי''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אתה רגיש ומדהים. אני בעדך. (ל''ת)

    אחות שכולה, 29/11/05 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בכי זה לא אייטם

    חייל, 29/11/05 01:38

    גם אם זה שאול מופז. אמנם לשר אישיות מחוספסת, אבל הוא רחוק מלהיות נטול רגשות.

    ולכל אלו שקישרו את זה לפוליטיקה - תתביישו לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תפנית בעמדתי - נא להיכנס

    יניב, 29/11/05 01:24

    היום אחרי התוכנית - לא יודע עם זה בגלל שהוא בכה כי הערכתי אותו גם לפני, החלטתי שרק אם הוא יהיה בראש הליכוד אני נותן לו אחרת זה שרון .
    אני לא מבין למה אין סקרים ארציים מה קורה אם מופז בראש הליכןד

    כולם נרתעים מביבי משום מה.
    אבל הצמרת בליכוד כלכך טיפשה ומושחתת שאין שם שום עתיד

    הגב לתגובה זו

    • וואלה ת'טמבל

      אחד העם, 29/11/05 03:55

      וצמרת ''קדימה'' לא מושחתת ?!?!?!?

      הגב לתגובה זו

    • יניב , אני איתך

      מישי, 29/11/05 10:36

      צודק 100%
      מופז זה אחד האנשים היותר רגישים וחכמים שיש כאן

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    דמעות תנין של פושע מלחמה !!!

    נועמי, 29/11/05 01:21

    מופז הוא פושע מלחמה מהסוג הנחות ביותר. ידיו טובלות בים של פשעי מלחמה כמו רצח פלשתינים חפים מפשע, כולל נשים וילדים, הרס בתים שדות ופרדסים של פלשתינים, גירוש פלשתינים, התעמרות יום-יומית במחסומים והרשימה עוד ארוכה וארוכה...
    ''רגש'' , ''חמלה'' ו''מוסר'' - לא הולכים יחד עם המופז הזה !! - זה האיש ששמור לו מקום מרכזי על ספסל הנאשמים בהאג בבוא היום לצידם של סדאם חוסיין ומילושביץ !!!

    הגב לתגובה זו

    • תישארי בפורטוגל

      מממ, 29/11/05 01:39

      תישארי בפורטוגל

      הגב לתגובה זו

      • באמת כדאי שהיא תשאר בפורטוגל

        לאה, 29/11/05 06:52

        ומופז יהיה ראש ממשלתנו הבא!!! אמן

        הגב לתגובה זו

      • באמת תשארי שם מטומטמת

        עדי, 29/11/05 07:00

        מה את מבינה חתיכת טיפשה???????

        הגב לתגובה זו

      • שיקום כבר שר בטחון ...

        דודו, 29/11/05 07:20

        שבאמת יעשה לערבים את כל מה שכתבה פה הגברת , הלא נכבדה .
        רק אז נגמור סוף סוף את הספור הזה של אינתיפאדה ופיגועים .

        הגב לתגובה זו

    • תשארי רחוק ותמשיכי לקשקש... (ל''ת)

      רמי, 29/11/05 08:49

      הגב לתגובה זו

    • פורטוגל בתחת שלי

      גדי, 29/11/05 09:46

      ספרי את האמת : את פעילת מחסום ווטץ מהרצליה פיתוח

      הגב לתגובה זו

      • היא כותבת את שמה בשגיאות

        נעמי ולא נועמי, 29/11/05 10:12

        חלאס. עלינו עלייך.

        הגב לתגובה זו

    • צודקת! (ל''ת)

      אלי, 29/11/05 12:37

      הגב לתגובה זו

    • נועיימה היקרה שלום רב

      דולפי, 30/11/05 03:32

      אני מבין שאת עובדת בשירות בית הדין בהאג - ורציתי לציין בפנייך שמעטים מאוד הם המשרתים בצהל אשר אין להם יד ורגל בקרבות עם הערבים והפלשתינאים - וכולם נושאים באחריות ואם יש לך בעייה עם העובדות אז את אוייב כמו כל אוייב אחר וזה גם היחס שתקבלי אני ממליץ לך בחום להפסיק להגיב כי כבר איתרו אותך.

      הגב לתגובה זו

      • נעמי(?)פורטוגל קרובה מדי (ל''ת)

        קויז לינג, 30/11/05 10:15

        הגב לתגובה זו

    • ל 54

      אריאל, 30/11/05 20:18

      צודקת , איש מסוכן . לא רק פושע מלחמה אלא גם חסר חמלה. שהרי ע''מ להיות חברתי ממש עליו היה לקצץ משמעותית בתקציב הבטחון הענק והבזבזני והבלתי שקוף. אלק דמעות על היתומים האלמנות ועל המשפחות השכולות בכית? ומה על הצוללנים מהקישון מנוול!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ההיחיד שלא מעורר גואל בליכוד (ל''ת)

    ניר גלילי, 29/11/05 01:18

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    דמעות תנין

    יעקב בן-נון, 29/11/05 01:10

    ליבי ליבי על המצוקה בה גדל שאול מופז.לא ראיתיו מזיל דימעה על העקירה והגירוש מגוש קטיף.עד היום חלק מהעקורים גרים באוהלים ולילדים אין מסגרות נאותות.
    בני הנוער נמצאים במצוקה נוראה,מתדרדרים לסמים ומפתחים נטיות התאבדותיות.ליותר משמונים אחוזים מהמבוגרים אין עדיין מסגרות עבודה.
    איך אמרת מר מופז?- ברגישות ובנחישות.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מופז

    tchthtchאבי, 29/11/05 01:10

    גבר גבר גם גברים בוכים גבר לענין

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דמעות תנין

    יעקב בן-נון, 29/11/05 01:10

    ליבי ליבי על המצוקה בה גדל שאול מופז.לא ראיתיו מזיל דימעה על העקירה והגירוש מגוש קטיף.עד היום חלק מהעקורים גרים באוהלים ולילדים אין מסגרות נאותות.
    בני הנוער נמצאים במצוקה נוראה,מתדרדרים לסמים ומפתחים נטיות התאבדותיות.ליותר משמונים אחוזים מהמבוגרים אין עדיין מסגרות עבודה.
    איך אמרת מר מופז?- ברגישות ובנחישות.

    הגב לתגובה זו

    • ברוח הזמן: דמעות חברתיות...

      שלמה בן לולו, 29/11/05 07:56

      כמו כל פולטיקאי, כנראה שגם מופזנו אימץ מאוד את התנהגות הזיקית.

      לא ראיתי אותו מתרגש או מזיל דמעה בפומבי על אובדן חבל ארץ. גם לא על אסונם של מגורשי הגוש. שהרי אין ''תמורה'' עבור דמעות אלה.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    דמעות תנין

    יעקב בן-נון, 29/11/05 01:09

    ליבי ליבי על המצוקה בה גדל שאול מופז.לא ראיתיו מזיל דימעה על העקירה והגירוש מגוש קטיף.עד היום חלק מהעקורים גרים באוהלים ולילדים אין מסגרות נאותות.
    בני הנוער נמצאים במצוקה נוראה,מתדרדרים לסמים ומפתחים נטיות התאבדותיות.ליותר משמונים אחוזים מהמבוגרים אין עדיין מסגרות עבודה.
    איך אמרת מר מופז?- ברגישות ובנחישות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הרגיש הזה הוא פושע מלחמה (ל''ת)

    אסף, 29/11/05 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יצא...

    ירון, 29/11/05 00:47

    גבר גבר

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דמעות התנין ממש מרגשות!! (ל''ת)

    מזרח, 29/11/05 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    גם אבא של מדחת יוסוף בוכה

    הגברים בוכים בל, 29/11/05 00:31

    רק שלהבדיל ממופז הוא לא בוכה על אבא שלו, אלא על הילד שלו שמופז, וברק הפקירו בקרב בקבר יוסף.

    הגב לתגובה זו

    • מופז לא קשור לאירוע ואל תערבב (ל''ת)

      ג, 29/11/05 06:05

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שר הבטחון שאול מופז, אדם מקסים

    רועי, 29/11/05 00:30

    יותר מזה שהוא ריגש אותי, זה רק מראה כמה שהוא בנאדם שראוי להיות מנהיג אמת. ולא קר כמו שאר המנהגים שיש לנו.
    בתור חייל שהיה בזמן כהונתך כרמטכ''ל אני מצדיע לך.
    עלה והצלח מר מופז.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ארז, 30/11/05 00:32

      מופז היית רמטכ''ל אחד הטובים וכזה גם שר ביטחון עלה והצלח אני מצדיע לך ראש הממשלה הבאץ

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    צ'יקמוק

    חיים, 29/11/05 00:22

    צ'יקמוק כרמטכ''ל, צ'יקמוק כשר בטחון, ואיש הוזה אם אתה חושב שאי פעם תהיה ראש ממשלה.
    כישילון

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סתם דמעות

    עפרה, 29/11/05 00:21

    את סיפור משפחתו זה לא פעם ראשונה שמופז מספר נכון שהוא מתרגש אבל זה נטו תעמולת בחירותושלא יעבדו עליכם

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל הכבוד למופז - איש ישר עם

    תושב עקרון, 29/11/05 00:18

    עקרונות, שלא הירשה לעצמו ללכת עם שרון בגלל הפערים האידאולוגיים שביניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא יכול להוביל

    צופה ביקורתי, 29/11/05 00:08

    אני לא חבר ליכוד ולא יכול להשפיע על ההחלטות אבל נראה לי, שאדם שלא יכול לכבוש את רגשותיו לא יכול להיות ראש מדינה. רק בשביל המחשה, אם הוא לא בוכה על קברות של חיילים אז זה אומר שהם פחות חשובים לו מאבא שלו? ואם כן, הוא האיש שיכול להוביל למלחמה? ואם לא, אז הוא יכול להוביל לשלום? אולי הוא טוב כקצינת נפגעים, אולי כקצינת ת''ש, אבל הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה. הבעיה במפלגה הליצנית שלו, שכולם עוד יותר גרועים ממנו, ואמיר פרץ גרוע מכולם. אני מציע לפנות לבריטים שיחזירו את הנציב העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מופז אדם טובורגיש, לוחם מעולה. (ל''ת)

    אפי, 29/11/05 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בכי בעצת היועץ מוטי מורל (ל''ת)

    עדו, 29/11/05 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מתי הוא לא בכה ?

    יואל, 28/11/05 23:57

    כשעקר אנשים מביתם והפכם לפליטים ,כשחמס את מקורות פרנסתם והותירם ללא עבודה ,כשהרס את עמלם ואפילו לא דאג לעזרה נפשית למגורשים , כששם אותם במגורונים או חדרי מלון ללא פרנסה ללא ציוד ללא עבודה וללא כבוד עצמי .
    המגרש פתאום התרגש???
    מענין למה ??? דוקא לפני הבחירות?

    את קולנו לא תקבל
    חבר ליכוד

    הגב לתגובה זו

    • אז בתור חבר ליכוד תאמר לחבריך

      ד, 29/11/05 01:44

      שיבחרו בפייגלין כדי שינסה לתקן את ההרס שעשה ראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איש מסוכן! נוכל-כושל

    יקנעמי, 28/11/05 23:55

    שר הבטחון הכושל ביותר בהיסטוריה של העם היהודי. האיש שאחראי לכך שבשנות כהונתו במערכת הבטחון לא הצליח צה''ל למנוע רצח אלפי יהודים, ירי של 5500 טילי קאסאם ופצצות מרגמה והאיש שהוביל עוד נסיגה אחת מני רבות של צה''ל.
    צה''ל נסוג ונסוג ונסוג בזכות מופז. את ההצגה הוא עשה לטובת הכסא שלו. האיש הזה תאב שלטון באופן מסוכן!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    דמעות הקרוקודיל

    זינזנה, 28/11/05 23:53

    היידה שרה !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל זה גימיק

    אמיתי, 28/11/05 23:50

    שחקן לא רע
    כאילו הוא עשה משהוא לענים

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    על המתים שעקרת מקטיף לא בכית

    פרס לשלטון, 28/11/05 23:50

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/10/ART1/013/611.html

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בארץ נהדרת הולכים לעשות

    רוב, 28/11/05 23:50

    מזה מטעמים

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חובש! ,שמישהו יקרא לחובש (ל''ת)

    חמישייה, 28/11/05 23:47

    הגב לתגובה זו

    • מי שלח כזה ''לאעטח'' לגולני?!! (ל''ת)

      פלטיצ'ני, 29/11/05 02:59

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בכי תמרורים ונהי קלפיות

    קול העם, 28/11/05 23:46

    אני כבר רואה את יועצי התקשורת של מופז מחככים ידיהם בהנאה ''איך הצלחנו לעבוד על העם''
    הסקרים וודאי הראו שמופז נתפס כקשוח ונוקשה - אזי מה יותר טוב מכמה דמעות על בית אבא בפריים טיים על כתפו התומכת של לפיד.
    והופ , כולם ,כמה הוא רגיש מתחת למעטה הקשיחות וכיו''ב.
    כך גם כשעלה פרץ לראשות המפלגה ,נזכר גם מופז לשלוף את הטיקט החברתי של מסכנות יד ראשונה - ''חתכנו עבה ומרחנו דק''
    לא שהדברים לא נכונים, אבל הסמיכות שלהם לבחירות מעלה ניחוח לא מי יודע מה.
    אני לא קונה את זה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ועתה השוו בין מופז לפרץ

    פרשן בכיר, 28/11/05 23:46

    מופז: איש מוכשר שעלה, הצליח, יצר והנהיג (גם אם לא מסכימים עם דיעותיו וצעדיו). פרץ: איש עלוב, בור, כוחני, גס רוח, דמגוג והרסני (ולגבי דיעותיו - אין לו דברים כאלה).

    הגב לתגובה זו

    • לקחת לי את המילים מהפה

      יהודית, 29/11/05 11:02

      בלי שום קשר למי אני מצביעה (לאף אחד מהם),
      לו היתה לי הברירה לבחור בין מופז לפרץ, אין ספק שזה היה מופז.
      בעיני פרץ מתלהם ומעשיו (שביתות ברוח יאלללה בלאגאן....)מחרבים את המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ח ו ב ה !!!!!!!

    אביתר, 28/11/05 23:44

    חובה בממשלת הליכוד בן אדם אמיתי וישר, איש משכיל, אדם עם רגשות אמיתיים וגנרל מצטיין, אדם עם שושלת ציונית ובונה.
    מתאים בהחלט להוביל אחריו גם את מדינת ישראל.
    כל הכבוד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לצה''ל,כן ירבו (ל''ת)

    מוטי, 28/11/05 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    shaul is great

    z, 28/11/05 23:43

    shaul mofaz can be a great leader, i think we need to give him our vote.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מגעיל

    חשוך ימי בינימי, 28/11/05 23:41

    מזכיר סרטים ממשטרים אפלים שבהם ה''מנהיג'' מלטף ילדים, בוכה על הוריו, מריח פרחים וכו'.

    אבל מה שבאמת מפליא - האם העם בישראל כל כך מטומטם שיאמין שהאיש הציני והאכזר הזה באמת לא יכול לכבוש את דמעותיו? כמה דמעות הוא הזיל על אלפי יהודים שגירש מבתיהם והחריבם? על חללי צה''ל ופעולות הטרור שעקר מקבריהם בלא להניד עפעף?

    השימוש הציני של הרשע הזה בזכר אביו והדמעות הסינתטיות האלה מבחילים ממש.

    (אבי ז''ל נפטר כשהייתי ילד. ידעתי יתמות וחיים קשים מאוד עד שהגעתי למעמדי הנוכחי והוא היה מאוד חסר לי. אך מעולם לא בכיתי עליו בפומבי ולא ניסיתי לסחור בזכרו או לקנות רחמי אדם. כל מה שהשגתי בחיי היה בעמל כפיי ובעזרת אלוהיי. שימוש בזכר אבי או ביתמותי נראה לי כביזוי זכרו).

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מופז העם איתך

    הרצל, 28/11/05 23:40

    םופז מנהיג חברתי בעל יכולות שעדיין לא באו לידי ביטוי כי הוא היה כבול בידי אריק, עכשיו הוא יוכיח לכל את יכולתו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בארץ מפוזרים אלפי יהודים בוכים (ל''ת)

    שגורשו מבתיהם, 28/11/05 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ואעפ''כ אני בוחר בשכל של ביבי.

    אריה, 28/11/05 23:29

    וחוץ מזה, האם הוא פעם בכה עם האנשים שהוא גירש בכוח מבתיהם??

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מופז אמיתי

    יצחק, 28/11/05 23:27

    השר מופז הוא בעל רגישות חברתית ישר וכנה וחייבים לו הרבה עובדי התעש,

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרץ הדמעות??? אהההה ???

    קים קלייסטרס, 28/11/05 23:26

    ראינו את אותה התכנית?
    כי אני הבחנתי רק בחנק קל בגרון ודמעה אחת יחידה ובודדה
    :)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מופז הזיל דמעות

    לוי אברהם, 28/11/05 23:22

    הרי זה מוכיח שהוא גם בן אדם עם רגשות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זהירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חיים, 28/11/05 23:22

    זה אותו תרגיל מסריח של שרון, הוא עשה את זה עם מיקרופון, נראה ''מסכן'' אנשים מטומטמים הצביעו בשבילו ולא חשבו על הילדים המסכנים מגוש קטיף שניגררו מביתם, עכשיו אסור לרחם על האידיוט הזה מופז בתרגיל מסריח דומה!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מופז האמיץ

    כולם איתך, 28/11/05 23:21

    שאול מופז אתה אדם קודם כל ,ריגשת מאוד בכיתי איתך אתה אמיץ

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מובן - למה היה פודל של שרון.

    סתם אחד., 28/11/05 23:10

    יודע לעמוד על שלו רק מול האויב.
    מול יהודים כמותו הוא חלש-כניראה
    שלו מתאים לפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • לסתם אחד

      יעקב בן-נון, 29/11/05 01:43

      הנך מתבקש לדייק.מעולם מופז לא היה הפודל של שרון. אריאל לא התייחס אליו כלל.
      למען הדיוק הוא היה הקמב''ץ של עמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שאול מופז

    יוני, 28/11/05 23:02

    למר שאול מופז בכתי יחד איתך
    הסיפור שלי דומה מאוד לסיפור שלך
    הצלחתה לרגש אותנו מאוד.
    ולך יאיר לפיד תודה ערב מרגש ומהנה.
    ד''ש לאבא!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הצלחתה

      למה,יוני ?, 29/11/05 00:39

      לא כותבים עם ה בסוף !

      הגב לתגובה זו

    • אתה מבין ש''ד''ש לאב'' זו הסתה? (ל''ת)

      אהוד, 29/11/05 07:37

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''התקשה להשתלט על פרץ הדמעות'' ? (ל''ת)

    לא הגזמתם בכלל., 28/11/05 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אנושי

    של, 28/11/05 23:00

    לא חובבת יאיר לפיד, לא חובבת מופז, אבל לא יכולה להתעלם מהראיון שממנו בולט דבר אחד, אנושיות, בלי כל קשר למצע פוליטי.

    הגב לתגובה זו

    • מה אנושי בלעקור מתים מקברם?

      ראי כתבה של, 28/11/05 23:52

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/10/ART1/013/611.html

      הגב לתגובה זו

      • יאללללללה תתחיל להרגע (ל''ת)

        אורן, 29/11/05 07:03

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    אסור להיות בן-אדם??? (ל''ת)

    :-), 28/11/05 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''פרץ בבכי''זה אדם שמתחיל להתיפח

    אורה, 28/11/05 22:54

    לא הדמעה שראינו. בשביל מה להצהיב כל דבר? אי אפשר לעשות שום דבר באופן פשוט? מגעילים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חבורה של נכים מגיבים פה!!!נכים (ל''ת)

    תומר, 28/11/05 22:52

    הגב לתגובה זו

    • ממש ככה

      תל אביב, 29/11/05 06:56

      תומר, אתה צודק. אנשים מפחדים להרגיש.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ניצול......

    רגיש, 28/11/05 22:51

    של התקשורת לזכות בעוד ועוד רייטינג.
    גם לבנאדם הכי מחוספס יש רגשות וכואב לו שהוא חסר לו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה גם משהו שהמרוקאים הביאו

    אורי, 28/11/05 22:50

    החצנה של רגשות. לידיעתך מר גיגי פרס

    הגב לתגובה זו

    • אבל מופז בכלל פרסי

      אשר, 29/11/05 10:20

      מוכר שטיחים

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אפשר להירגע,הוא בסהכ לקח נשימה

    דורית, 28/11/05 22:47

    יצאתם מדעתכם??

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלפי מגורשים בוכים בגללו

    אבי, 28/11/05 22:47

    די לדמעות התנין. אלפי מגורשי קטיף וצפון השומרון בוכים בגללו.

    הגב לתגובה זו

    • יא קשקשן

      שי, 28/11/05 23:12

      די כבר עם המגורשים נמאסתם

      הגב לתגובה זו

      • יש לך מוסר רקוב

        ג, 29/11/05 01:45

        לא אכפת לך מטרגדיה של 8000 איש אבל אכפת לך מ2 דמעות של המגרש שלהם.

        הגב לתגובה זו

        • דוגרי לא אכפת מכם יותר

          מגורשים נמאסתם, 29/11/05 07:04

          אתם עלוקות נמאסתם לכו לחפש חיים!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

          • מגרש נמאסת !!

            יגאל, 29/11/05 09:32

            אולי גם אתה עלוקה ? ואולי גם אתה תחפש לך חיים ? אולי במי עזה ? אולי עם שאר הפלשתינים הגזעניים ?

            הגב לתגובה זו

            • מדבר על גזעניים!!!!!!!!!!!!!!!

              המתנתק, 30/11/05 22:16

              הופכים ת'התנתקות לשואה ואתם בכלל שוכחים איזה שואה סבלו הפלישתינאים ממכם!
              אתם הפרזיטים שהיה לכם תקציב פי 3 מעירייה רגילה ונהנתם על חשבון המדינה!
              אתם אותם אנשים אשר רצחו וממשיכים לצפצף על הדמוקרטיה ועל היושר!
              אתם צריכים לחפש חיים אמיתיים, לא סתם לתת לפליתינאים לסבול בגלל שהם ''גויים''(גזענות אמרנו?!)
              אז כדי שטוב טוב תסתכל על עצמך לפני שאתה מסתכל על אחרים!
              הבנת את זה ברוך?!

              הגב לתגובה זו

    • RIGHT (ל''ת)

      adriana, 28/11/05 23:53

      הגב לתגובה זו

    • היתי מפנה אותך גם מהמדינה דביל (ל''ת)

      דוד, 28/11/05 23:57

      הגב לתגובה זו

    • ועשרות משפחות שכולות בגללכם

      ג, 29/11/05 06:11

      בגלל המתנחלים שישבו בחבל ארץ עויין שבו נפלו ללא הצדקה אנשים חפים מפשע אזרחים וחילים וכל זאת בגלל הפנטזיה של הציונות זה בגליל בנגב בבקעה היכן שבאמת צריך לעצור את הדמוגרפיה של ערביי ישראל והתפשטותם וחבירתם לגבולות השטחים הפלשתינים אז שלא תבלבל

      הגב לתגובה זו

    • תגובה!!!!!!!

      ימני, 29/11/05 07:39

      6 אתה צודק ב100% וכל מי שמגיב לו תפסיקו עם תגובות אנטישמיות מה עובר עליכם?!?!?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תראו מה 12 מנדטים עושים ! (ל''ת)

    דני, 28/11/05 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מספיק עם הציניות

    רונן, 28/11/05 22:38

    אולי פעם אחת נגלה בגרות ונפסיק עם הציניות הנוראית הזו?

    נגעו לבנאדם במקום כואב, הוא בכה ונגמר

    א - למה לעשות מזה סיפור? ב- אם כבר עשו, אפשר להשתדל להבין, לכבד ולהמנע מירידות מיותרות

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למספר 2-אתה אפס

    תומר, 28/11/05 22:36

    מדובר על אבא שלו שמת
    תגלה קצת הבנה יא חתיכת מפגר

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הוא בכה כי יש בחירות והוא רגיש

    יניב, 28/11/05 22:27

    למצב החברתי אבל חס וחלילה לא להוריד מתקציב הביטחון המנופח

    הגב לתגובה זו

    • אתה איש מגעיל, אתה יודע?

      ניר, 28/11/05 22:44

      מה בכלל הקשר לתקציב הבטחון כאן?

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתאים לביבי או לפרץ (ל''ת)

      ישראלי, 28/11/05 23:36

      הגב לתגובה זו

    • אצל הפרסים

      נביל, 29/11/05 04:23

      להבדיל מרוב האשכנזים, יש הערצה וכבוד גדול לאבא.

      גם קצין הוא אדם שאוהב את אביו ומעריץ אותו, על אחת כמה וכמה קצין שגדל בבית עם אוירה פרסית.

      לכן שטף הדמעות מתקבל בהבנה ע''י אלה שמכירים מערכות יחסים בין הורים לילדיהם בקהילות כמו הפרסים.

      בכל זאת, דמעות אלו לא יגרמו לרבים לסלוח לו על שהפך לסנצ'ו פנצו של האשכנזי שנחשב למושחת מבין כל ראשי ממשלות ישראל.

      לפני שהאשכנזים יקפצו לקרוא לי בשמות כדאי שתדעו, א- אני לא מתייחס לתגובות. ב- שהאשכנזים ילכו לבדוק במקומות שקשישים נזרקו אליהם כמה פרסים יש שם וכמה אשכנזים...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שלום-רוה''מ מופז-שר ביטחון (ל''ת)

    המתכון לניצחון:, 28/11/05 22:26

    הגב לתגובה זו

    • מגורשי גוש קטיף

      שלום, 29/11/05 09:58

      הפסיקו להגיב על כל ידיעה
      לכו חפשו עבודה במקום לשבת ולא לעשות כלום ולינוק מהקופה הציבורית

      הגב לתגובה זו

      • לשלום הקיבוצניק

        אאא, 29/11/05 11:14

        לא המגורשים יושבים מול האינטרנט ב10 בבוקר כמוך כדי להגיב.
        לך לעבוד, אין לך פרות לחלוב?

        הגב לתגובה זו