• 79.

    הפעם באמת נעלבתי

    jay-z, 02/12/05 19:43

    רענן כהן הוא עראקי קטן ולא מרוקאי

    IP: 217.132.178.106דווח על תגובה זו

  • 78.

    lets see............

    dror, 30/11/05 00:53

    mordechai vanunu, arie deri, viki knafo, amir peretz, tali pachima, aberjel, shlomo ben-ami, and more and more
    all those peaple are marocans with low level that even ruin israel

    IP: 83.31.77.81דווח על תגובה זו

  • 77.

    אני חושב שאשכנזים הם....

    מרוקאי גאה, 29/11/05 20:11

    אנשים אשר לא נהנים מהחיים.
    אנשים קרירים ללא שמחת חיים והם פשוט מקנאים במזרחים,ובמרוקאים במיוחד, על החמימות,השמחת חיים וכ'ו,ואני לא אומר שכל האשכנזים ככה,יש אשכנזים שממש יוצאים נגד בני עדתם לעזרתם של האשכנזים,ואני חושב שמאז עליית יוצאי מרוקו.האשכנזים דחקו אותנו מן החברה הישראלית-יהודית ולא מאפשרת לנו להציע את עצמנו.
    ואני כשאני הולך לאודישנים אני לא מתקבל אך ורק מתוך סיבה אחת.כי אני מזרחי.
    אני חושב שהמזרחים שהכי הודחקו לשוליים של החברה הישראלית הן דווקא המרוקאים והתימנים .
    אני מודע לכך שיש מרוקאים פרמיטיבים עתיקים ולא מתקדמים ,אך זה לא אומר שכל המרוקאים טיפשים ואנאלפאבתים כאלה.....
    אודה לכם אם תכתבו לי תשובה.

    IP: 212.199.219.19דווח על תגובה זו

    • שמע, חביבי, הצלחת להוכיח מעל ומעבר כי הטענה שהמרוקאים נחותים נכונה. (ל''ת)

      וויליאם קרלסון, 08/12/11 20:26


      IP: 87.69.174.181 דווח על תגובה זו

  • 76.

    מדינת ישראל והממשלה שתקום

    פקק תנועה, 29/11/05 10:46

    חייבת ומחויבת להקים מישרד שיכולל שר בעל תיק במישרד זה. שיעסוק אך ורק בנושא העדתיות במדינה. ושינסה למגר את תופעת הגיזענות העצמית השוררת בעם בעזרת גורמיים מיקצועיים .החל מהכינויים השגורים בפי העם .כגון מרוקאי רומני פולני עירקיוכולי . עד כיסוי מחלט של כל החברה בארץ בנושא העדתיות כולל המושג .אשכנזים וספרדים. מיכון שכל זה לא שיך לעם היהודי מבחינה תרבותית גיזעית והיסטורית .הכל נובע מאנטישמיות עצמית ושינאת חינם. חיבים להוציא זאת מהתרבות הישראלית בהצלחה.

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 75.

    המרוקאים והתימנים הם הגזענים

    ארצי, 29/11/05 10:30

    הגדולים בארצנו. 90% מהמרוקאים הם גזענים ובכיינים. ו99% מהתימנים הם סופר גזענים קמצנים ורעי לב ושומר נפשו כדאי שירחק מהם. ותאמינו לי את זה כולם יודעים.

    IP: 85.64.153.210דווח על תגובה זו

  • 74.

    אני ממוצא מרוקאי.

    טולידנו, 29/11/05 10:25

    ואני מסכים עם מה שאמר אחיו של פרס וזה האמת ואת זה הרבה יוצאי מרוקו יודעים ומסכימים איתו. אבל. כמובן יש שרוצים לעשות מי זה הון פוליטי כבעבר. וכול השאר רוצים להתבכיין ולעשות מי זה סתם ''בלאגן''
    אך הבכיינות הזו כלל אינה משקפת את רוב יוצאי מרוקו שכבר מזמן יצאו מי כול התסביכם והשטויות העדתיות...

    IP: 85.64.153.210דווח על תגובה זו

  • 73.

    אחיו של

    פקק תנועה, 29/11/05 10:03

    פרס לא מבין כלום בהיסטוריה ומדע המדינה .הפלנגות היו קבוצות פוליטיות שעשו וניסו לעשות הסכם שלום בן ישראל ללבנון .והיו בעד ישראל. אבל מנהיגם בשיר גומאייל נירצח .וכתוצאה מרצח זה ניכשל הניסיון לעשות שלום בן ישראל ללבנון. ולבנון ניכנסה למילחמת אזרחים עקובה מדם.ויתכן שמוצאם של הנוצרים בלבנון הוא מהעם הפניקי .שאזור לבנון כלו היה בעבר הרחוק ברשותם המדינית. ולא כיום שנימצא בידי האיסלם.

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 72.

    בימקום

    פקק תנועה, 29/11/05 08:31

    להשמיד את השד העדתי בעם. ישנם גורמים המנסים להחיות אותו. מיכון שהם לא נורמלים. וחבל שכך קורה צריך לידאוג לדור הבא שיסים סוף פסוק לנושא כאוב .זה אחרת זה יהיה בעכרנו ולהישתחרר סוף כל סוף מהגלות של 2000 שנה.

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 71.

    עם ישראל

    פקק תנועה, 29/11/05 08:24

    שהצביע עבור ברק גרם להמשך הנזק המדינוי ומה שקורה כיום אלו התוצאות הישירות של בחירה זו

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 70.

    שינאת המזרחיים מושרשת חזק

    avi, 29/11/05 07:48

    כל אלה שמדברים אין שד עדתי פשוט לא מבינים אפה הם חיים השינאה חיה ובועטת למען האמת המיזרחיים לא
    הצליחו להביא מנהיגות אחראית שדואגת לחלשים באמת רק לעצמם וקרובי משפחתם זוהי הטרגדיה של המזרחיים

    IP: 85.250.242.65דווח על תגובה זו

    • מה, אסור לאמר ת'אמת בישראל 2015 !!?? (ל''ת)

      Barak, 02/12/15 00:49


      IP: 94.145.54.132 דווח על תגובה זו

  • 69.

    איזה רגשי על כל עדה יש פנינים (ל''ת)

    ע, 29/11/05 06:23


    IP: 81.218.42.59דווח על תגובה זו

  • 68.

    דליה סללה את הדרך לפרס. (שמחון (ל''ת)

    אכפטניק, 29/11/05 01:43


    IP: 213.8.202.138דווח על תגובה זו

  • 67.

    אתם יכולים להגיד די עד מחר

    יאיר, 29/11/05 01:02

    חלקכם לא מתביישים ומבטאים דעות גזעניות-מפלות על בסיס עדתית. חלקכם צועקים די. ואני שואל איך די
    אם אופן חשיבה מפלה גזעני קיים בחברה שלנו -יהודים למען השם . אז אין די!! צריך לעקור מהשורש את צורת המחשבה הזו. זה החובה שלנו כבני אדם, ויותר מזה זה החובה שלנו כיהודים למען השם איך יהודי יכול להיות גזען איך... וגם אם זה קורה א לו הוא צריך להבין מה השורש של הדבר הזה להבין מאיפה זה בא מאחר ואנחנו יודעים שמחשבה גיזענית היא הבל הבלים. זה החובה שלנו להבין איך דעות כאלו נוצרות וכל אחד יכול לעשות את זה אף אחד לא נקי מזה.... תסתכלו על עצמכם תסתכלו שניה על המחשבה שלכם איך היא עובדת למה היא עושה את זה...
    רק ככה נעלים את הגזענות ואולי נוכל ללמד אחרים לא להתץעלות מעל אופן מחשבה זה....

    IP: 85.65.113.88דווח על תגובה זו

  • 66.

    אויי עדת מטומטמים נאיבים שלי.

    מלודי, 29/11/05 00:58

    יהודי הוא יהודי....ולא משנה מה צבעו של ישבנו השחצן

    הנאצים לא ישבו לרגע וחשבו ''אווו יהדות גרמניה, פולניה,רומניה....חיוורי פנים ואנטלגנטים הם....בואו נחסל את יהדות צפון אפריקה שחומת העור והברברית'' מחבל מתאבד לא עומד לרגע ומהרהר ''אההה לא אפגע בקבוצת הנערים שלפני - כי הם מזרחיים כמוני'' אתם ממש מטומטמים - חבל לי אפילו לבזבז זמן על חלאות אדם גזעניות שכמוכם

    על עבד כי ימלוך שמעתם?
    את הרעיון הכללי של שנאת חינם אתם מבינים?
    מבט קטן במראה הלאומית יראה לכם את פרצופכם האמיתי

    מחליא, איום, בלתי יאמן להבין שאומה שסבלה כל כך הרבה תלאות ויסורים במהלך ההסטוריה, אומה שאותה רוב העמים שונאים....עסוקה בשנאה עצמית חולנית

    ''אתה מזרחי ברברי, אתה אשכנזי מסריח, אתה דתי צבוע אתה חילוני פושע....אתה ימני משוגע...אתה שמאלני הזוי '' דיייייייייייייייייייייייייייייי

    צאו כבר מגן הילדים המטומטם הזה

    אני חולמת לחזור לארץ הנהדרת שלנו....המקום נהדר.... האנשים גועל נפש.... עדיף לחיות עם האנגלים היבשים

    שבוע שקט ונפלא לכולכם :)

    IP: 213.105.71.231דווח על תגובה זו

  • 65.

    מסכנים האשכנזים

    לילך, 29/11/05 00:20

    אחי המזרחים. מה אתם מציקים לאשכנזים?
    עזבו אותם, בחייכם. אתם לא רואים איזה אומללים הם?
    הייתי רוצה להבין איך אתם הייתם חיים עם מספר צרוב על הזרוע.
    הייתי רוצה לראות איך אתם הייתם מגיבים אחרי שלבכם נעקר בתנורים ובמקלחות מוגזות.
    עזבו אותם, את האומללים. אם כל-כך טוב היה להם באירופה הרי במוקדם או במאוחר הם יחזרו לשם.
    תקשיבו להם. רק רעל יוצא מהם.
    הרי למה יישארו כאן אם כל-כך רע להם?



    IP: 85.64.124.175דווח על תגובה זו

  • 64.

    צודק!

    עומר, 28/11/05 22:41

    לגיגי פרס ישר כח כל הכבוד אתה צודק במאה אחוז!!!
    העם או יותר נכון רובו הגדול איתך יש פשוט כאלה שמפחדים להגיד את האמת..

    IP: 84.95.93.125דווח על תגובה זו

    • האמת טפחה להם על הפנים!

      גאולה - ר''ג, 28/11/05 23:04

      גם לפרס יש נכדים חצי מרוקאים
      וגם למי שכינה אותם צ'חצ'חים יש 2 ילדים חצי מרוקאים
      וגם לחברה של אחותי שאיימו עליה בנעוריה שאם תביא ''שוורצה'' הביתה לא יכירו בה, התחתנה לבסוף עם בחור ממוצא עירקי וההורים ''מתים'' על הנכדים שלהם.

      אז מה יש עוד לדבר על עדות בכלל? זה כבר לא רלוונטי. זה שייך לתקופה הטרום '' פוסט ציונית''

      IP: 85.64.154.189 דווח על תגובה זו

  • 63.

    מדינה גזענית

    אריק, 28/11/05 21:51

    אני לא רוצה להאמין שגם עכשיו אנשים מסתכלים על עדות. אני למשל חצי תמני וחצי פולני.
    רוצה להיות גאה בישראליות שלי, אז מספיק להסתכל על עדות!!!
    כולנו בני אדם בשם אלוהים!!!!!!

    IP: 82.81.89.120דווח על תגובה זו

  • 62.

    כל מה שאומרים על המרוקאים

    תאודור הרצל, 28/11/05 21:16

    הוא נכון למרות שהם יותר גרועים.
    קחו את דוד לוי.
    הוא מרוקאי טיפוסי.
    בטלן רודף כבוד.

    IP: 192.117.127.130דווח על תגובה זו

    • יחס למרוקאי לעומת אשכנזי

      מחלוף, 19/10/15 18:48

      אם מרוקאי גונב מלפפון נכנס לישר לכלא ואם אשכנזי. גונב מיליונים מקימים ועדת חקירה זו דעתו של תושב וואדי סליב

      IP: 198.200.64.149 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אני מצר על דבריו של גיגי פרס

    יוסי, 28/11/05 21:12

    צר לי מר גיגי אך את התסכול הנוראי שלך אל תוציא על בני העדה המרוקאית באחד ממאמרי ח''זל נכתב שתלמדי חכמים שמזדקנים מתישבת עליהם דעתם ואילו עמי ארצות ההמשך ידוע

    IP: 84.109.23.49דווח על תגובה זו

    • אפילו לגיגי פרס יש אחינים חצי

      מרוקאים., 28/11/05 22:18

      אז מה יש לדבר, זמנך עבר גיגי. אגב גיגי זה שם
      מרוקאי טיפוסי.

      IP: 85.64.154.189 דווח על תגובה זו

  • 60.

    גם הם שפכו את הדם על האדמה הזו

    ריקי, 28/11/05 21:04

    גם המרוקאים שפכו את דמם על האדמה הזאת.
    חתיכת גזען מסריח - מה אגיד לכם האשכנזים יבלעו צפרדע לפני שיצביעו למרוקאי - זה נכון.

    IP: 85.64.113.46דווח על תגובה זו

  • 59.

    מרוקאים בכיינים.

    סתם תימני, 28/11/05 20:58

    ונשבר הזובי מהם .מדינה שלמה הולכת על ביצים בגלל המנטליות שלהם .לאקשור למזרחים וספרדים עדה בעייתית נקודה.

    IP: 82.80.7.246דווח על תגובה זו

  • 58.

    מה לעשות!

    רוני, 28/11/05 20:42

    מה שנכון נכון.

    IP: 82.81.118.194דווח על תגובה זו

  • 57.

    די עם ההכללות!

    צדוק, 28/11/05 20:21

    יותר ויותר אנו נתפסים לאמירות כאלה מבלי לבדוק אותן.אם נרצה נמצא בכל עדה פגם כזה או אחר. על כן העדה המרוקאית אינה שונה מכל עדה בישראל. צריך לכבד אותה כפי שהיא. אגב יש רבים מהם שהם נפלאים, הצרה שלחלק זה של העדה נוח לפסוח.

    IP: 192.114.45.221דווח על תגובה זו

  • 56.

    רמאות של העבודה

    מר, 28/11/05 20:02

    אתם לא רואים שכל הסיפור זה רמאות של מפלגת העבודה?
    הם רוצים להביא את השד העדתי לכותרת כי עכשיו זה פועל לטובתם.
    מה שעבד בשביל בגין ב81 אולי יעבוד בשביל פרץ ב2006.
    כל הסיפור מתוזמן מראש עם משפחת פרס.

    IP: 82.80.16.232דווח על תגובה זו

  • 55.

    מרוקאי לא מציאה , בלי קשר לפרץ (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 28/11/05 19:55


    IP: 85.250.185.29דווח על תגובה זו

  • 54.

    מרוקנים גזענים

    שירה, 28/11/05 19:45

    למה המרוקנים כל הזמן בוכים,? כפרסיה, סבלתי מהגזענות של המרוקנים יותר מכל אשכנזי. מרוקנים, לא רוצים גזענות, תפסיקו להיות גזענים!!!

    IP: 66.108.8.21דווח על תגובה זו

  • 53.

    אין בעיה עם מיזרחים אלא מרוקאם

    א.ו, 28/11/05 19:45

    אני בעל עסק עצמאי ב 12 שנה האחרונות , אישתי ממוצע מיזרחי, וגם אישתו של אחי עירקית, ומעולם לא שמענו במשפחותיהם על אפליה, אולם בעסק הפרטי שלי , כול בעלי החוב , המיתמקחים הכפייתיים , התחמנים , ומנצלי אמון, אלו מרוקאים , כמובן שלא כול המרוקאים , אבל בהחלט אין לי שום בעיה עם אף מיגזר אחר לא אשכנזי , לא תימני , לא עירקי , לא מיצרי , ולא פרסי, כול הבעייתיים הם מרוקאים , איך אתם המרוקאים מסבירים זאת?

    IP: 84.228.82.13דווח על תגובה זו

    • עצוב אבל נכון. התרבות המרוקאית

      תרבות יפה!, 28/11/05 22:24

      היא אכן בעייתית. זה לא אומר שכל המרוקאים ''הם''. זה כן אומר שלתרבות הזאת יש מאפיינים שמכערים עד מאד את המדינה, וממש אין צורך להרחיב. כל אחד יודע זאת. ואל תטעו, זה לא אומר ש''האשכנזים'' טובים או מושלמים.

      IP: 212.116.173.226 דווח על תגובה זו

  • 52.

    די עם השחצנות של האליטות

    פולני טהור, 28/11/05 19:42

    נמאס מהזלזול בעודת המזרח, בחרדים, בדתיים, בערבים, ובכל מי שאינו שכן שלהם.
    לא משנה המוצא העיקר האדם.

    IP: 85.65.39.231דווח על תגובה זו

  • 51.

    טחמז'לו

    גיגי גע גע, 28/11/05 19:33

    מי מתעסק? זה מיקו.
    ושואלים למה היתה שואה.
    אם זה היה תלוי בצ'ייקובסקי עם הצ'לו היה נשאר כאן רק קומץ פולנים.
    ונסיים בסימפוניה התשיעית של ביטהובן (יקים בלבד):
    פרויידה שונה גטה פונקן איינה אהוס אליסיאום.
    האחרון שעוזב שיכבה את האור.
    איבדנו זכות מוסרית על הארץ הזו.

    IP: 84.109.15.127דווח על תגובה זו

  • 50.

    שכחתם את האימרה של לפיד

    חנוך, 28/11/05 19:32

    שעלה לדבר ברדיו מיד אחרי שיר של עמיר בניון: ''לא ברור אם אנחנו כבשנו את ג'נין או ג'נין כבשה אותנו''.

    IP: 62.219.146.169דווח על תגובה זו

  • 49.

    אין מנוס את הסלבים לגולג .

    שיק, 28/11/05 19:31

    צריך לחנכם מחדש וזה המקום.
    באו מחירבות כמו בגולג ויש להם
    מה להגיד על יהדות מפוארת
    ממרוקו/ספרד.

    IP: 212.179.219.81דווח על תגובה זו

  • 48.

    האם עדות המזרח דופקים אותנו

    שחף, 28/11/05 19:30

    האם עדות המזרח יעדיפו לגרש יהודים מביתם ולבחור בעמיר פרץ או האם הם רוצים להגן על המדינה ולבחור באיחוד הלאומי שמנסה להגן על מדינת ישראל

    IP: 62.0.107.133דווח על תגובה זו

  • 47.

    כואב, אבל נכון.

    חצי מרוקאי, 28/11/05 19:29

    עד היום סבלנו מהצד המרוקאי.

    הם הוציאו ומוציאים לנו את הנשמה.
    תרבות הצעקות, השאגות, ההתלהמות והגאווה הבלתי מוסברת.

    אני לא אעיז לצאת עם מרוקאית. יש גבול לכל תעלול.

    וככשואלים אותי למוצאי, אני מעדיף להגיד שאני עיראקי. עדיף ככה.

    IP: 85.250.45.239דווח על תגובה זו

  • 46.

    ומה עם ההתבטאויות נגד אשכנזים

    מיכל, 28/11/05 19:26

    אתם אוהבים לדבר רק על גזענויות נגד ספרדים...
    ומה עם התבטאויות, תפיסת ג'ובים וגזענות כנגד אשכנזים..???
    חבורה של בכיינים מגעילים אתם.
    בא לי להקיא

    IP: 165.165.218.192דווח על תגובה זו

  • 45.

    כשיתחלף הדור שנאת החינם תעלם!

    tom, 28/11/05 19:15

    אני חצי סורי וחצי מרוקאי,
    בני יהיה חצי ממני וחצי רוסי.
    שזה אומר שהוא ...?
    די עם הקשקשת הזאת,
    העדתיות תעלם מתי שכבר לא תהיה קיימת.
    עוד 20 שנה הדברים יראו אחרת.
    אפשר להתחיל כבר עכשיו.

    IP: 80.179.57.60דווח על תגובה זו

  • 44.

    לפחות אנחנו נאמנים למדינה

    מרוקאי דורשלישי, 28/11/05 19:13

    ולא כמו הומן אשכנזים שמבחינתם היה לתת את כל המדינה לערבים וזהו..
    כמה לא מפתיע שאת כל תנועות ''השלום'' למיניהן מאיישים אשכנזים...
    ביילין טוב לערבים.

    IP: 80.109.117.18דווח על תגובה זו

    • אני הכי נאמן שיכול להיות

      מרדכי וענונו, 28/11/05 19:45

      ואני מרוקאי גאה

      IP: 80.230.32.174 דווח על תגובה זו

    • אני לוחם בסיירת, שומר על המדינ

      אשכנזי, 28/11/05 20:27

      ואתה דור שלישי , מה אתה עושה בשביל מדינה?

      IP: 84.228.82.13 דווח על תגובה זו

      • גם אני הייתי בשייטת

        ד''ר גל,רופא, 28/11/05 21:11

        אני רופא,אבא שלי היה מ''פ בהנדסה קרבית בחזית סיני ואח''כ בלבנון.אח שלי נווט בחיל האוויר ואנחנו ציונים בדם.סבא שלי לחם במלחמת קדש.ואתה יודע מה??אני ממוצא מרוקאי!אני גאה בזה למרות שנולדתי פה בארץ.למה להכתים עדה שלמה?דפוקים יש רק אצל המרוקאים??האשכנזים שנאו את מה שעוללו להם הנאצים-אז למה להביא את הגזענות והשנאה לאחיהם היהודים?יש לנו אויב ערבי-עם אחד,ארץ אחת ורודן שמשתין על כולם בקשת.צריך להתאחד ולטפל בבעיות האמיתיות.מה שהיה היה וצריך ליישם את חזונו של בן גוריון ולהפוך את כולם לישראלים.מסכים איתי??

        IP: 84.245.81.35 דווח על תגובה זו

  • 43.

    פרס ה''יקר''

    אלי, 28/11/05 19:09

    פרס עשה עימנו חסד ולך לך לדרכך
    יד ביד עם ידידך ה''חביב'' שרון -השרלטן , האם אתה זוכר מה נאמר ע'י מנהיגנו האהוב רבין ''חתרן בלתי ......'' האמת שכזה אתה העיקר
    שתהיה בריא למרות הכל ולך לך ''קדימה'' בהצלחה מיכולנו.

    IP: 85.64.52.54דווח על תגובה זו

  • 42.

    צריך להגיד את האמת

    רון, 28/11/05 19:08

    אז נכון....הכללות זה לא דבר טוב,
    מצד שני תמיד אפשר להגיד שמיעוט של העדה המרוקאית הוא הגורם אליו הוא כיוון את דבריו, לצערי, התשובה היא לא זו במקרה הזה...מספיק ביקור קצר באופקים, ירוחם, דימונה או מגדל העמק, כדי להבין שיש אמת בדברים, ושוב, כמובן שזה לא נכון לגבי כולם, אבל זה גם לא מיעוט, ואת זה צריך להגיד.

    IP: 83.130.113.222דווח על תגובה זו

  • 41.

    מופלטה עם דבש

    אלי-קצין בצבא ק, 28/11/05 19:06

    מופלטה מופלטה אבל השפמנון עם המופלטה יביא יותר מנדטים לעבודה וזה מה חשוב.
    נתראה בעוד 10 שנים וההיסטוריה תדבר בשמו של השפמנון עם המופלטה שמבטיח דבש ויש לי תחושה נהדרת של הפתעה.....

    IP: 84.228.70.67דווח על תגובה זו

  • 40.

    גיגי,לפחות אני לא קבלן כושל

    ספרדי מאד גאה, 28/11/05 19:04

    אכן, אני יוצא צפון אפריקה.
    סיימתי בהצטיינות תיכון ובית ספר לרפואה בארץ.
    הורי חסכו מעט למעט והגעתי למרום מקצועי.
    אני גאה במופלטות,בפולקלור, במשפחתיות,בצבעוניות ובכל.
    עדות צפון אפריקה היו מפוארות במקומן המקורי !
    נכון אין לנו רגל קרושה בתפריט , אבל גם אין לנו שנאת עדות אחרות!!!!!
    מי מכם שמע ''מרוקאי'' מגדף ''פולני'' ומבטל אותו רק בגלל היותו כזה?
    שנאת האחים והעדות השונות ,קיימת משום מה רק אצל אחינו האשכנזים. חשבו על זה!
    ואגב, אני נשוי ל''פולניה''.

    IP: 80.179.202.223דווח על תגובה זו

    • פרץ והסתדרות

      אשכנזי, 28/11/05 19:40

      אני מציע לך לבדוק בהסתדרות מי מאייש את המשרות ואז תלמד על גזענות.
      כמו בימי בן גוריון ''ללא מקי וחרות'' כך בהסתדרות ללא אשכנזים.
      הבעיה היא שאם מישהו מביע דעתו(גם שאיני מסכים לה) נגד המרוקאים מיד כל יייפה הנפש קמים ''להורגו'' (ראה מקרה אורי אור) אבל שהם עושים מעשים זה במסגרת המותר.
      הצביעות ... חוגגת.

      IP: 212.179.235.218 דווח על תגובה זו

  • 39.

    ביבי פעם אמר שהוא תמני אז מה (ל''ת)

    ע, 28/11/05 18:58


    IP: 84.228.9.187דווח על תגובה זו

  • 38.

    עדות ישראל

    ישראלי, 28/11/05 18:55

    אין כל טעם לפרסם בהבלטה כל שטות שמישהו פולט בקשר לעדה כזו או אחרת בישראל, ובוודאי לא להזכיר דכרי שטות קודמים שאמרו אחרים.
    העובדות הן שישראל גיבשה עם אחד, והבדלי מסורות בינינו מוסיפים ליופי של עמנו. אין הפליה עדתית בישראל, אלא יש חוסר הזדמנויות שוות לתושבי הפריפריה לעומת תושבי המרכז, ובכך יש לטפל ולתקן. דווקא בתחום הפוליטי ההזדמנויות הן שוות, ומי שעיניו בראשו רואהזאת.

    IP: 85.64.20.66דווח על תגובה זו

  • 37.

    תמיד ידענו שהשמאל גזעני

    אמת עצובה, 28/11/05 18:55

    זה לא סתם שכל הציטוטים הגזעניים באו מכיוון שמאל !
    השמאל מעולם לא היה נאור כפי שביקש שנחשוב !

    IP: 84.109.41.27דווח על תגובה זו

    • הליכוד: פולנים שולטים במרוקאים

      יהודה, 28/11/05 19:10

      ראשי ממשלות הליכוד: מנחם בגין, יצחק שמיר, ביבי נתניהו, אריאל שרון.
      ממש ספרדים. ממש מרוקאים.
      הליכוד היה ויהיה מפלגה שבה יושבי הראש שלהם ורוב השרים פולנים ומכל מקום אשכנזים, ורוב המצביעים צפון אפריקאים וכאילו אין זה מספיק, חלקם הגדול גם חובשי כיפות.
      בינתיים אני רואה שבראש העבודה עומד מרוקאי ולא פולני.
      אז מי גזען אדוני ?

      IP: 85.250.207.189 דווח על תגובה זו

    • זיכרון קצת סלקטיבי יש לך

      א, 28/11/05 19:11

      שכחת מי אמר ''בוא נעשה רושם על האינדיאנים האלה''. שכחת גם את אימרות השפר של איש הרוח של הימין הקיצוני אפרים קישון (חובב ידוע של בני עדות המזרח).

      IP: 141.219.155.106 דווח על תגובה זו

  • 36.

    צפון אפריקאי גאה ו''מערכניק'' (ל''ת)

    רופא רם דרג, 28/11/05 18:51


    IP: 80.179.202.223דווח על תגובה זו

  • 35.

    הפוסל במומו פוסל

    איש חזון, 28/11/05 18:49

    הלו האירופאים הקיאו אותכם מתוכם
    וזאת המילה הכי עדינה שמצאתי לנכון
    להעמיד אותכם על המומים שלכם.
    ובא לציון גו(א)על

    IP: 85.250.46.6דווח על תגובה זו

  • 34.

    אבל זה נכון !!!

    אלדד ירון, 28/11/05 18:43

    מה הם הביאו ???!
    רק צרות !
    מאז שהחברה האלה השיגו רוב, הרמה גם מתחילה לתת את אותותיה ברמת השגי מערכת החינוך, בישראל.

    IP: 212.179.75.198דווח על תגובה זו

    • אלדד ירון, הגיזענות הוערה אצלך

      עם חלב אם,, 28/11/05 21:58

      טבועה בגנים שלך ואין מה לעשות יותר.
      אתה אבוד!!!!

      IP: 85.64.182.86 דווח על תגובה זו

  • 33.

    בדור של היום זה לא רלוונטי..

    שניר, 28/11/05 18:42

    זה נכון שהדורות של ההורים שלנו באמת היו מתנהגים כנהוג בארצות מוצאם
    לכן אני מסכים עם האמירה ש פרס הוא מתנשא!
    ועמיר פרץ הוא בכיין מקוופח שכל הזמן חושב שדופקים אותו,
    אבל היום את הילדים שלנו זה כבר לא מעניין , תן להם כל היום מוזיקה פירסינג טלויזיה דוגמניות וכו' כל השאר ממש משעמם אותם.
    רק בעוד 50 -60 שנה יקום באמת ראש ממשלה צעיר בראשו למדינת ישראל , שהתנהגותו לא תהיה מונעת ע''י ארץ מוצאם של הוריו ,
    התנהלותו תהיה ארץ ישראלית נטו
    להבדיל מפרץ= נציג המקופחים הסובלים ,
    פרס= נציג האליטות השמאלניות
    שרון= נציג האליטות הכלכליות , והחקלאים המושחתים שמפשירים קרקעות כדי לצבור הון ולהתעשר (תשאלו את חברים של אריק מנהלל..)

    IP: 84.228.76.186דווח על תגובה זו

  • 32.

    הצבר הוא שילוב של הכל: גם גזען

    loj, 28/11/05 18:40

    הצבר הוא שילוב של הכל: גם גזען וגם ברברי תסתכלו על מה שאתם כותבים אנשים!

    IP: 83.253.142.58דווח על תגובה זו

  • 31.

    סליחה. תיקי דיין סורית !!!

    יהודה, 28/11/05 18:39

    ואכן, ציבור תומכיו של ביבי - אספסוף (למעט העשירים הנהנים מהכנסות משופרות בגללו למרות שדיעותיהם הפוליטיות לא כשלו אבל הכסף חזק מהדיעות).
    מי אמר שאספסוף חייב להיות צפון אפריקנים ? מה, אין אספסוף אשכנזי ? או מעורב ?

    IP: 85.250.207.189דווח על תגובה זו

    • עזוב אותך מעובדות

      אחד, 28/11/05 19:15

      לעובדות אין מקום כשמדובר בדברים כאלה. זה שתיקי דיין בעצמה מזרחית, ושהיא לא הזכירה בדבריה אפילו פעם אחת את המזרחים (או עדות באופן כללי) זה לא קשור לנושא. כשמישהו רוצה לעשות שימוש פוליטי בזוי בדברים (כמו שמיהר לעשות נתניהו) שום עובדה לא תעצור אותו.

      IP: 141.219.155.106 דווח על תגובה זו

    • סוריה נמצאת באסיה !

      גידעון נ., 28/11/05 19:59

      נו, עכשיו אתם מבינים למה רמת ההשגים בבתי הספר שלנו ירדה?

      בגלל האפריקאים !!!

      IP: 212.179.75.198 דווח על תגובה זו

  • 30.

    גזענות סופר...

    אילתי1, 28/11/05 18:38

    מפא''י המציאה את הגזענות בארץ,שנאו פרנקים,תימנים וכל מי שלא החזיק פנקס אדום,גולדה התבטאה מפורשות והייתה מזורעי האנטי ''לא משלנו'',אלה עובדות שחויתי כילד ונער,צחוק ובדיחות המציאו על כל העדות,רומנים פרסים כורדים והמובילים בכך אכן המרוקאים,כך נבנית חברה המגיעה מ-70 גלויות,אין שד עדתי ואין כלום,מי שנפגע טיפש,ראו כמה מהמזרחיים בהנהגה,אנשים נפלאים,ושהתקשורת תירגע.

    IP: 82.166.234.153דווח על תגובה זו

    • נ כון זה לא שד זה מציאות

      יאיר, 28/11/05 18:58

      אין שד נכון שד הה פיציה
      הפערים והעוני זה דבר אימיתי!!!!!

      IP: 85.65.113.88 דווח על תגובה זו

  • 29.

    מספיק עם ההכללותש

    ישראלי גזעי, 28/11/05 18:35

    אסור להכליל, זה לא מנומס. למשל אשתי פרסייה קמצנית ואני רומני גנב, אבל זה לא אומר שהפרסים נדיבים ושהרומנים שוטרים.

    IP: 80.230.77.63דווח על תגובה זו

  • 28.

    לא מאמין:שכחתם את שימון פרס וה

    lionofjudah, 28/11/05 18:33

    לא מאמין:שכחתם את שימון פרס ונאום התנועות המזרחיות ,קבל כמה עגבניות לפרצוף...

    IP: 83.253.142.58דווח על תגובה זו

  • 27.

    ההצהרה מתנה משמיים לפרץ

    ברוך, 28/11/05 18:30

    שרון יתאבד פוליטית באם יקבל כעת לזרועותיו את פרס.

    IP: 85.250.207.189דווח על תגובה זו

  • 26.

    לייפי הנפש

    מוטי, 28/11/05 18:29

    מי רוצה לחתן את ביתו/בנו למרוקאי/ת? כל הרוצה בכינות שיגיב נגדי, אבל זו האמת מתוך שני נשואים בעידה אחד מתגרשים, ומי שלא מאמין לי שיתחתן עם ...מרוקאי/ת ואני....ילד מדינה ערבית ממזרח התיכון.

    IP: 85.250.238.136דווח על תגובה זו

    • 33% מהנישואין בארץ מעורבים

      אני ישראלי, 28/11/05 18:51

      לתהליך ההטמעה הזה אין אח ורע אפילו במדינת המהגרים הגדולה בעולם - ארה''ב. לפני כעשר שנים הנתון עמד על 25%.


      IP: 62.0.132.31 דווח על תגובה זו

    • טעות במחשבה

      ע, 28/11/05 18:56

      מוטי אני נשוי למרוקאית נפלאה היא אמא מעולה ובשלנית מדרגה ראשונה אנחנו נשואים ברוך השם 26 שנים בכיף חוץ מפעם שהיתי מאושפז בגלל מחלה לא יצא לי לישון בלעדי אישתי ואני בא מלוב ארץ של חמומים ובכל זאת אתה טועה המרוקאיות נפלאות רק תפרגן להן

      IP: 84.228.9.187 דווח על תגובה זו

      • והן גם יפות, שכחת לציין! בחוץ (ל''ת)

        ובפנמיות., 28/11/05 22:21


        IP: 85.64.154.189 דווח על תגובה זו

    • אתה מסכן

      יאיר, 28/11/05 19:00

      אחוז הגירוישם הכי גבוהה דווקא במרכז במיחוד ברעננה הוד השרון רמת השרון ... אחוז המרוקאים שם אפסי מספיק סיבוב בקניון כפר סבא למשל לקלוט מי גר שם...

      IP: 85.65.113.88 דווח על תגובה זו

  • 25.

    נוצר לא אחת רושם כאילו

    ירון זהבי, 28/11/05 18:28

    מחכים לאיזה אמירה בנושא לא חשוב מי האידיוט שזורק אותה,או אז כל ''העדתיים המקצועיים'' קופצים כמוצאי שלל רב... מה קרה,מה הרגישות הבלתי פורפורציונאלית?אז משהו זרק אבן לבריכת השתן,הוא לא ראשון וגם לא אחרון שמשטתה,מכאן ועד ניתוחים אנתרופולוגיים המרחק רב. אגב כאשר עובדיה משתלח מתרגשים יום וזה עובר...נמאס עם רגישות היתר הגובלת באינפנטליות.

    IP: 85.65.26.14דווח על תגובה זו

    • בושה

      יאיר, 28/11/05 19:02

      הבעיה היא לא בשטות של איזה אח כמו שאתה רואה לפי התגובות הגזענות בתוך העם העמוקה כמו האנטישמיות ברחבי עולם... זה אותה צורה מחשבה ובושה שהעם הזה לא למד להתעלות מעל אופן מחשבה זה...

      IP: 85.65.113.88 דווח על תגובה זו

  • 24.

    שרון+פרס=הפסד 7-8 מנדטים

    יהודה, 28/11/05 18:28

    אחרי ההצהרה הזאת שללא ספק פרס שותף לה בשיחות פרטיות עם המצהיר בגלי צה''ל, למרות שללא ספק פרס יתנער מההצהרה הזאת לדרישת שרון.
    אבל הציבור לא טיפש: ההצהרה הזאת תוריד כמעט 10 מנדטים מרשימת שרון ''קדימה'' במקרה ויצרף את פרס לרשימתו או שיצרף את פרס בתפקיד כלשהו לאחר הבחירות מטעמו של שרון.

    IP: 85.250.207.189דווח על תגובה זו

    • פרס מזדהה עם האימרה הזאת???

      הלו, 28/11/05 18:49

      מה דעתך שבנו של שמעון, חמי פרס, נשוי למזרחית?
      הבעיה שלך היא לא שאתה פרענק מקצועי. יתכן ואתה אשכנזי למהדרין. אתה רק תועמלן של מפלגה אחרת מקדימה, כמו עוד רבים אחרים, שמנסה לשווא להסתיר את זהותו. תחזיר את הכסף ששילמו לך.

      IP: 62.0.132.31 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מהתגובות אני למד שאנו עם חרא!! (ל''ת)

    עייף מכם, 28/11/05 18:27


    IP: 80.230.45.229דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך

      יאיר, 28/11/05 19:04

      מבין אפילו את העייפות..

      IP: 85.65.113.88 דווח על תגובה זו

  • 22.

    העתקתי את זה ממקום אחר תקראו

    ערן, 28/11/05 18:24

    אני קורא את התגובות ובא לי להקיא על האשכנזים והספרדים פה כאחד.
    צאו מזה אנשים יש לנו צרות אחרות בארץ לא צריך להוסיף את השטויות האלה לקלחת.
    לא האשכנזים ולא הספרדים יכולים להחשיב עצמם עליונים.
    את העליונות צריך כל אדם לגופו להוכיח ואף אחד לא מדבר פה בעד עדה שלמה.
    האשכנזים שלנו הם ברובם מז' אירופאים ובואו לא נרחיב בדיבור על המדינות שמהם הגיעו כי ברור לכולם שלא מדובר במדינות המובילות בעולם וההפך הוא הנכון אז לכל המתלהמים פה ממז' אירופה אנא מכם הירגעו כי שורשיכם ברובכם הם לא בדיוק מלונדון וניויורק.
    ולספרדים תפסיקו עם רגשי הנחיתות הטיפשיים שלכם ותתעסקו בלקדם את עצמכם במקום לעסוק בשטויות כמו אשכנזים וספרדים

    IP: 84.110.33.4דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע! כל הכבוד! (ל''ת)

      כולם:, 28/11/05 22:15


      IP: 212.116.173.226 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מי אמר שאין מלחמת תרבות (ל''ת)

    במדינה המחורבנת, 28/11/05 18:18


    IP: 217.132.29.130דווח על תגובה זו

    • תיקון: מלחמת תת-תרבות. (ל''ת)

      מתקן, 28/11/05 18:46


      IP: 217.132.48.153 דווח על תגובה זו

  • 20.

    חייל בפלנגות של הגנרל החברתי

    שלום שמעון-גרבי, 28/11/05 18:15

    בראשית דבריי ברצוני לבקש סליחה מהקלדת על הטרדה.החלטתי לתת דרור לרחשי הלב בשער בת רבים, לאחר ששמעתי את דברייו הבוטים של הקשיש הצפוני גיגי פרס אחין של הלוזר הנצחי של הפולטיקה הישראלית.
    אני ובני משפחתי המורחבת התחיילנו בעוז למפלגת העבודה, רק לאור העובדה שעמיר מתכוון להביא רוח רעננה, ולדאוג לכול שכבות העם אשר בחלקו הגדול נותר רעב ומבוייש!
    שמעון פרס הפסיד בהתמודדות נגדו ,כמו שהוא אגב מפסיד כהרגלו בקודש! אתה הוא בוכה כמו עולל חסר ישע.
    אגב עמיר פרץ ,לא בא למפלגת העבודה על תקן גננת.
    גיגי פרס ,תתבייש לך התנהגותך מביישת את זקנתך.

    IP: 87.68.48.50דווח על תגובה זו

  • 19.

    משפ פרס הפולנית גנבה בגדול!!!!

    יורם, 28/11/05 18:11

    פרס לא שרת בצבא , אמא ואבא שלחו אותו לפוליטיקה שיסדר הזמנות לעסק המשפחתי, גם כנספח צבאי דאג לבזנס תאדירן שיקבל רשיונות יצור למחשירי קשר לצבא-גנבים בלי בושה ועוד מעיזים ללכלך
    הגיע הזמן להאמת על הפולניפם פרס תצא לאור!

    IP: 84.41.241.175דווח על תגובה זו

    • האת המבטא הפולני שכחת לציין

      רותי, 28/11/05 22:55

      ואת הכביכול צרפתית שלו , עילגת ושטחית שהוא כל כך מתגאה בו. ואיזה אונ' הוא גמר שכולם כל כך מחזיקים בו?
      פשוט חתרן בלתי נלאה, כמו שאמר עליו איש ידוע.

      IP: 85.64.154.189 דווח על תגובה זו

  • 18.

    למה הפולנים נאורים?פשוטי עם

    יורם, 28/11/05 18:07

    אנשים רדופים במשך דורות ששגעו כאן את הארץ ! מירמרו לכולנו את החיים--מספיק להכנס אחד בשני -אנחנו עם אחד והאויבים הם בני דודינו.
    אם פולני כמו לוי אשכול יכול היה להיות ראש ממשלה אז גם האינטליגנט פרץ יכול להיות.

    IP: 84.41.241.175דווח על תגובה זו

  • 17.

    הוא פצוע קשה -לא יודעים מה יש

    מיקו, 28/11/05 18:02

    תחמזללק

    IP: 85.65.172.118דווח על תגובה זו

    • הוא פצוע קשה?אז כן יודעים מה

      יש לו, 29/11/05 07:33

      ומה זה חמזל'ה??

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הומור יצילנו

    אזרח רגיל, 28/11/05 17:59

    כל בני עדה ועדה צריכים לדעת לצחוק על עצמם. ברגע שזה יקרה כל רגשי הנחיתות והעליונות ייעלמו כלא היו.

    IP: 81.218.162.119דווח על תגובה זו

  • 15.

    עוד מעט היהודים יחסלו את עצמם!

    פלסתיני, 28/11/05 17:58

    מה שנשאר לנו הפלסתינים לעלות ליציע עם 250 גרם גרעינים

    IP: 84.41.241.175דווח על תגובה זו

    • ענק!

      ענק, 28/11/05 18:26

      ואני חשבתי שפלסטינאים לא יודעים לצחוק מאז 67'

      IP: 217.132.20.190 דווח על תגובה זו

    • חזק!

      מרוקאי, 28/11/05 19:04

      אהבתי.

      IP: 85.250.45.239 דווח על תגובה זו

  • 14.

    גם את השד העדתי הם הביאו (ל''ת)

    דן, 28/11/05 17:50


    IP: 69.234.66.93דווח על תגובה זו

  • 13.

    למזרחיים יש זיכרון קצר

    שי, 28/11/05 17:48

    צריך לראות ולא להאמין איך הם משתתפים בהמוניהם בתכנית הנמוכה ביותר בטלויזיה הישראלית - של דודו טופז - כן, כן אותו טופז שנאם את הנאום המגעיל והמתנשא ב 1981 !!
    ואגב לגבי חיים חפר ותומרקין, לצערי דעתם מייצגת את דעת האליטות במדינת ישראל ששואפים לחקות את המערב.
    בעיני עשירי המדינה, התרבות הערבית/מזרחית נחשבת לנחשלת ומפגרת וכך באמת הם רואים אותה. יתרה מזאת, גם יחסם לדת היהודית דומה...

    IP: 147.234.139.133דווח על תגובה זו

  • 12.

    אם המרוקאים היו יותר עדינים.

    יגאל כהן, 28/11/05 17:45

    היו יכולים לגנוב את האבודה.
    אבל הפייגליניזם שפרץ עושה לאבודה הוא גס והוא ישאר עם המעטפת של האבודה בלי המצביעים.
    הוא ירסק את האבודה.
    כפי שביבי ופייגלין ריסקו את הליכוד.
    אלא שפייגלין לא גדל כדי לאכול את ביבי.
    אבל גם זה יבוא.
    יש לחוקק את החוק ללמניעת גניבת מפלגות(פייגליניזם בלע''ז).
    זה מתחיל עם כהניזם ועדתיות וזה יגמר בכך שהעולם התחתון יגנוב מפלגות.
    ויש הסוברים שהעולם התחתון כבר גנב כמה וכמה מפלדות וראשי ערים.

    IP: 85.250.217.68דווח על תגובה זו

    • יגאל, אתה צודק. (ל''ת)

      מישהו מנס ציונה, 28/11/05 18:44


      IP: 217.132.48.153 דווח על תגובה זו

      • יגאל! אתה כל כך צודק

        בנצי א, 29/11/05 10:33

        ואני ממש מסכים איתך על כול מילה. אבל נכון שבעתיים גם לגבי התימנים(הכוונה לגבי התימנים שלאחר קום המדינה)

        IP: 85.64.153.210 דווח על תגובה זו

    • קבעון נודניקי

      רוני, 28/11/05 19:35

      יגאל, אתה נודניק ממדרגה ראשונה. אולי תחליף כבר דיסק? או שמא הדיסק שלך תקוע וזה כל מה שאתה יכול לומר. בקיצור קבעון נודניקי.

      IP: 80.230.100.132 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אסור לתת במה לגזענים שבתוכנו

    ד''ר ניסים אלבז, 28/11/05 17:42

    בני משפחתי הגיעו לעיר העתיקה ב 1936ומאז הם תורמים בכל השטחים. מאז ומתמיד לימדו לשנא אלא לאהוב כל יהודי באשר הוא. האמרות הגזעניות האלה של תיקי דיין, גיגי פרס או דודו טופז ועוד אחרים לא מוסיפות כבוד לאומרם והם ישארו חקוקות לדראון עולם.

    IP: 81.218.255.66דווח על תגובה זו

    • צודק בכל מילה

      אני ישראלי, 28/11/05 18:53

      מזדהה עם מה שכתבת

      פולני נשוי למזרחית.

      IP: 62.0.132.31 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מופלטות זה דבר טעים לאללה

    רוני מקרוני, 28/11/05 17:42

    ואני שואל מה רע בהן?

    IP: 194.90.25.27דווח על תגובה זו

    • אני מעדיף צ'ולנט.

      רוני אלקטרוני, 28/11/05 19:06

      חגיגה לאף ולאוזניים.

      IP: 85.250.45.239 דווח על תגובה זו

      • הענין הוא רוני מקרוני ואלקטרונ

        מבית מרוקאי, 28/11/05 23:22

        שאנחנו אוכלים צו'לנט בשבת ומופלטה במוצאי פסח וזה חגיגה לבטן , לאף ולאורחים.

        IP: 85.64.154.189 דווח על תגובה זו

    • באמת איך חפר לא אוהב מופלטות?

      רוני אצבעוני, 28/11/05 20:32

      הם די טעימות

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לא רק קברים ומופלטות

    צ'רלי, 28/11/05 17:38

    גם את מיקו מצ'רלי וחצי

    IP: 81.218.123.190דווח על תגובה זו

    • שטריימלים וקיגלים עדיף לכם? (ל''ת)

      צפלין, 28/11/05 23:25


      IP: 85.64.154.189 דווח על תגובה זו

  • 8.

    גועל נפש

    אשכנזי מתבייש, 28/11/05 17:37

    אני מתבייש באזכנזים שמתנהגים כך. כמה מהאנשים הכי מבריקים שאני מכיר הם ממוצא מזרחי.
    גועל נפש האמירות האלה.

    IP: 192.115.29.209דווח על תגובה זו

  • 7.

    די מספיק זה לא מעניין אף אחד

    יעקב, 28/11/05 17:36

    הורי מפולין.אוקריינה, הורי אשתי ממצרים הסבא שלה ממצרים (במקור מעיראק) והסבתא מאוקריינה, הסבא והסבתא השניים ממרוקו.

    הילדים שלי שמעו צרפתית, יידיש וערבית, אכלו הכל מכל המטבחים והלכו בחגים לשלושה סוגי בתי כנסת בנוסחים שונים.

    הם לא בעסק העדתי והם פשוט לא מבינים על מה מדברים כאן.

    די מספיק עם זה.

    IP: 85.250.174.191דווח על תגובה זו

    • כשירצו ליתחתן ירצו אשכנזי !!! (ל''ת)

      אבי, 28/11/05 18:42


      IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

    • תמשיך לחיות בתוך הבועה שלך

      יאיר, 28/11/05 19:07

      מה מספיק את עיוור חירש אתה לא שומע את עומק הגזענות לא למדנו כלום... יופי אתה והמשפחה שלכם ניצלתם ממנגנון הקיפוח יופי לך ... ואם אתה לא יודע שזה בדרך כלל יורת מזל משכל אז תתעורר

      IP: 85.65.113.88 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בהחלט כך!

    אשכנזי לנצח, 28/11/05 17:36

    בני עדות המזרח והמרוקאים בפרט
    הם חיות לא מפותחות. המובן דו-שיח
    של הגיון ותרבות לא קיים אצלם. הם
    סתם אנשים חורגים, ברבריים וקולניים.

    IP: 85.250.244.27דווח על תגובה זו

    • תתבייש לך

      יעל, 28/11/05 18:43

      אני אשכנזיה שמתביישת לשמוע אמירות מכוערות כל כך

      IP: 85.250.224.122 דווח על תגובה זו

      • את לא מכירה

        גרשון ג., 28/11/05 19:53

        פגשת פעם מרוקאי ?

        IP: 212.179.75.198 דווח על תגובה זו

    • לקחת את הגלולות שנתתי לך ??? (ל''ת)

      ד''ר פסיכו, 28/11/05 20:13


      IP: 64.115.129.154 דווח על תגובה זו

      • מה נתנה לנו העלייה ממרוקו?

        מסכים עם 6, 28/11/05 21:40

        ברבריות, קולניות ויחפנות. עלייה מסורתית מזוייפת של אנשי דת שרצים
        לפוליטיקה. הם הרסו את המדינה , הם
        שקועים בבוץ שנראה נצחי והם לא
        נצפים מנסים לצאת ממנו.

        IP: 85.250.248.113 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אז....

    אני ממוצא מרוקא, 28/11/05 17:35

    בכל פעם ש''מזכירים'' את המרוקאים ואת כל האתיופים והמיזרחיים בכלל בצורה שלילית הרי זה מזכיר את האימרה : מדברים עליך משמע שאתה קיים !!!
    זה רק מקנאה כל עושר התרבות , הצבעים, המוזיקה. החיות שבעידות אלו הרי גורמות להם להוריק מקנאה
    המשיכו אתם רק מראים כמה מיוחדים אנחנו. :-)

    IP: 85.250.241.229דווח על תגובה זו

    • יפה שאתה לא מתבייש בכך.

      אלדד ירון, 28/11/05 18:45

      הבט מסביבך.
      על הוריך, דודך, וחברי משפתך.
      נו, אתה לא מרגיש את הביזיון ?

      רק צרות הבאתם איתכם.

      יאללה, תחזרו לאפריקה .

      IP: 212.179.75.198 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מה לא נכון ?

    יובל, 28/11/05 17:30

    התרבות הצפון אפריקאית שהפכה להיות התרבות השלטת כאן הורידה את המדינה לזנות והפכה את מדינת ישראל למדינה לבנטינית - ערבית ששונה רק במעט משכנותיה.
    תרבות האלימות, הסכינים, הקללות, הצרחות, חוסר הסבלנות, הדחיפות, הקומבינות, הקמיעות ועבודת האלילים, הבאבות, התחמנות הבלתי פוסקת, הוולגאריות בארץ ובחו''ל, חוסר הבושה, מרכז הליכוד, הבריונות של עמיר פרץ הביאו את הפארסה שמכונה ''מדינה'' להראות כמו בזאר טורקי על סף פשיטת רגל כללית.
    הצד האשכנזי רחוק מלהיות נקי כפיים אבל הוא ידע לשמור על מראית עין של מכובדות, היתה לו פעם בושה. התרבות הצפון אפריקאית חסרה את התיחכום לזה.
    שמישהו יקום ויאמר מה התרומה של התרבות הצפון האפריקאית למדינת ישראל בשישים שנים האחרונות.

    IP: 60.248.83.196דווח על תגובה זו

    • אולי לא נעים - יובל די צודק

      דני, 28/11/05 18:22

      גיגי פרס בסך הכל אמר מה שחושבים רבים.עמיר פרץ השתלט על העבודה במרפקים,כוחניות וגיוס תומכים מאסיבי.אני מסכים שמרכז הליכוד מסריח גם הוא,וכהוגן...בגלל טיפוסים כעוזי כהן...
      אז לפני שממהרים להרחיק לכת ולחתוך את פרס לחתיכות,תסתכלו לאמת בעיניים.ואין פירוש הדבר שאין מזרחים מצוינים,כמופז ופואד,אבל התמונה הכוללת היא שמדברת.

      IP: 82.81.76.161 דווח על תגובה זו

      • אחים שלך! אין לך בושה? (ל''ת)

        יהודי, 28/11/05 19:45


        IP: 80.74.125.48 דווח על תגובה זו

    • קנית לך מעריץ !

      אבישי, 28/11/05 18:29

      האם הייתה מוכן לבוא ולהרצות בבית ספר שלי שמלא בטינופת ערסית ממוצעת?

      IP: 217.132.20.190 דווח על תגובה זו

    • גזעני יקר

      תמר, 28/11/05 18:34

      נכון, המרוקאים הם עם רועש וגועש. אך מי ש''ייצר'' אותנו כך, זה אתם האשכנזים. כאשר הגיעו ארצה העליות ממרוקו בשנות ה-50 וה-60, ה''אליטה'' האשכנזית, שדרך אגב רובם היו כפריים אירופיים, ניסו לשנות אותם ולדכא את תרבותם במקום להביא אותם להיטמע בתרבות הישראלית ולקחת חלק שווה בה. אם תיסע למרוקו, תראה שהתרבות והאנשים שם שונים. הם נינוחים, לא עצבניים והם לא מבינים למה אנחנו ממהרים כ''כ.......

      IP: 84.228.69.244 דווח על תגובה זו

      • לא נכון ולא מדוייק.

        אחד שקורא, 28/11/05 19:13

        האליטה האשכנזית לא ניסתה לשנות.
        הם הגיעו ללא השכלה ונאלצו לעבוד בעבודות שחורות עד שנת 67'.
        מאז שנכבשו השטחים, הפלסטינים הם שהחליפו את המזרחים בעבודות השחורות.
        כתוצאה מכך מבעבע אצל המזרחים רגשות הקיפוח.

        IP: 85.250.45.239 דווח על תגובה זו

        • על איזה אליטה את מדבר? קישקוש (ל''ת)

          גם כן קוראת, 28/11/05 22:46


          IP: 85.64.154.189 דווח על תגובה זו

      • תמר צודקת

        דודו, 28/11/05 19:20

        ולא רק לגבי המרוקאים,זה נכון לגבי רוב עדות המזרח רכוז בשכונות מצוקה ובעיירות פיתוח אלה הגורמים לאוכלוסיה נחשלת שחלק מבניה לא יכלו ללמוד ולראות דברים אחריםאילו נטמעו באוכלוסיה הותיקה הכל היה נראה אחרת וראיה לכך ילדים להורים מ''נשואים מעורבים'' מקבלים יותר ''טעונים'' פחות ברגשי קיפוח

        IP: 217.132.170.83 דווח על תגובה זו

    • צודק !!

      אבי, 28/11/05 18:41

      בלי האשכנזים לא היתה לנו מדינה מפותחת כמו שיש,
      המזרחים היו אולי מצליחים להקים מדינה אבל היא היתה ניראית בדיוק כמו לבנון או סוריה אותה תרבות אותם מנהגים,
      ראו דרום אפריקה, בלי הלבנים שם היא היתה סתם מדינה באפריקה כמו קונגו וכדומה

      IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

    • זה נכון. ולמה?

      אמא, 28/11/05 18:42

      כי היהודים המרוקאים המשכילים והעשירים היגרו לצרפת, ולכאן הביאו את השכבה העניה, הבורה והפראית.
      מאידך, ישנם רבים מבני העדה הזו שהבינו את תרבות המערב והפנימו אותה, אבל הם לא הרוב.
      זו לא שאלה של אנשים טובים או רעים, אלה קיימים במידה שווה בכל עם. זו שאלה של תרבות.
      אני רוצה לחיות בתרבות הגונה, שקטה, מכובדת ובעלת הומור מאופק, ושנון.

      IP: 217.132.48.153 דווח על תגובה זו

    • וגם מעריצה

      מירי, 28/11/05 18:52

      צודק צודק צודק

      IP: 217.132.246.108 דווח על תגובה זו

    • התרבות המרוקאית.

      יעלה, 28/11/05 19:38

      צודק!!! התרבות של מגיע לי, ודפקו אותי.

      IP: 80.230.100.132 דווח על תגובה זו

  • 3.

    תגובה ל-2

    רמ, 28/11/05 17:30

    לך תחפש מי ינענע אותך !!!
    תפסיק להרגיש מקופח - כך תיפסק הגזענות
    תעשו משהו עם עצמכם תתפתחו ולא תרגישו כמו שאתם מרגישים

    IP: 85.64.95.148דווח על תגובה זו

  • 2.

    חובה להיכנס

    tr, 28/11/05 17:22

    נכון אולי המזרחים הם לא תרבותיים ולא נאורים אך אנשים חמים ומלח הארץ
    אבל רק בגלל האשכנזים הנאורים המתנשאים (והאכזרים יש לציין) יש לנו בעיות עם העולם הערבי והפלסטינים
    האשכנזים הם מי שהמציאו את הקיפוח פעם היו אלה המזרחים שסבלו היום אלה הערבים הישראלים


    IP: 212.179.150.77דווח על תגובה זו

    • חובה להיכנס!

      אבי, 28/11/05 17:42

      התחלת נחמד סיימת עם טעם רע, ''האכזרים'', מה זה השטויות האלה, כולם בני אדם טובים יותר או פחות בלי קשר מאיפה סבתא שלהם באה

      IP: 217.132.57.113 דווח על תגובה זו

      • רגשי נחיתות

        יהודי, 28/11/05 19:46

        יש אפליה, אבל היא לא מוצדקת!
        מה זה ''לא תרבותיים'' מה אתה מפגר?

        IP: 80.74.125.48 דווח על תגובה זו

    • מזרחים = תרבות ערבית

      מיכאל, 28/11/05 18:36

      הם אכן חמים ולבביים אבל החום הזה מתבטא גם בדקירות ואלימות.

      IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ''הייתי כמו קוף שירד מהעצים''

    דוד לוי, 28/11/05 17:10

    התקשורת הימנית מתבקשת להוסיף אזכור לנאום הקופים המפורסם של דוד לוי אחרי שנתניהו אמר ש''חבורת פושעים'' הקליטה אותו בקלטת (שלמעשה לא הייתה קיימת) וכך הגיב דוד לוי

    IP: 212.143.113.2דווח על תגובה זו

    • גרמנים

      מיכל, 28/11/05 17:54

      אם יש עדה שהיא מתנשאת ומנותקת מרגשות הרי אילו היקים. הם כ''כ בטוחים שהם הכי טובים מהשאר שכלל לא עולה בדעתם שהם מתנשאים, כי הרי זה נכון, הם באמת הכי טובים...וממרומי מעמדם הם יכולים להשמיע בקורת או להיות סבלנים, הם הרי ''מושלמים''!

      IP: 70.31.247.198 דווח על תגובה זו

      • היקים באמת הכי טובים!!1!1!!!11 (ל''ת)

        יקי, 28/11/05 18:32


        IP: 217.132.247.84 דווח על תגובה זו

        • סוף סוף מישהו שמבין !

          גידעון נ., 28/11/05 19:55

          נכון מאוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          IP: 212.179.75.198 דווח על תגובה זו

          • צר לי אבל רובכם עדיין בטרואמה (ל''ת)

            לקח השואה??!!, 29/11/05 06:22


            IP: 81.218.198.166 דווח על תגובה זו

      • ואת קנאית נחותה מיכל

        אלזי, 28/11/05 18:49

        לעומתנו את אבק

        IP: 217.132.246.108 דווח על תגובה זו

        • אני מציעה לכולם לקרוא את הספר

          רקוויאם גרמני, 28/11/05 22:36

          אין כלל לקנא במה שעבר על החלק הזה בעם היהודי שחיי חיים בזויים יותר מחייהם של עכברים במאורות החשוכות והמצחינות ביותר והיה צריך לשרוד למרות הכל. ועם תחמנות כזו של האשכנזים , יכולת ההשרדות שפתחו , ועוד כהנה וכהנה תכונות שליליות שהשואה העצימה אצלם, איזה עדה מעדות ישראל יכולה להם? לפחות אהבת ישראל למדתי מעדות המזרח וספרד, הרצון לתת ולא לשמור לצעמם כמובן מאליו. כי לאחרים לא מגיע, כי הם פחותים. כי הם לא מאנשי שלומנו!
          יש לי בעל מרוקאי במוצאו, מ''פ לשעבר, חתיך, אבא ובעל למופת ואני גאה בו ובבני משפחתו - אנשים עדינים, בישנים, גומלי חסדים, יש להם אהבת ישראל עד בלי די.
          מה יש להשוות בכלל לעדה הפולנית המסורסת שלנו!

          IP: 85.64.154.189 דווח על תגובה זו

      • עכשיו תחשיבי על יחסם של היהודי

        דניאל, 28/11/05 19:00

        כלפי גוי........

        IP: 85.250.100.165 דווח על תגובה זו

      • הייקים ''המתנשאים''

        לני, 28/11/05 20:17

        הייקים הובילו את המדינה הזו (מיום הקמתה ברפואה, במשפט, בכלכלה, בחינוך, בהנדסה ועוד,לעומת זה מרבית אלה שהגיעו בעיקר ממדינות המגרב עסקו בלהעלב ובהשמצות עלבונות ואפילו אלימות כלפי אותם ייקים שבאמת בנו ועשו פה משהוא,אינני מכיר הרבה יקים שישבו או יושבים בבתי הכלא ,לעומת זאת אני מכיר הרבה ואפילו הרבה מאד מאותם מלעיזים בני עדות המזרח שמלאו וממלאים את בתי הכלא,משפחות ''מפוארות'' כגון: אבוטבול,אברגיל ואפילו רוזנשטיין הם לא בדיוק ייקים,
        אז טלו קורה מבין עיניכם ולכן כדאי לעצור ולחשוב שניה לפני שמפריחים שקרים וסיסמאות שמדיפות ריח לא טוב ועלילות, ומעלות שדים עדתיים.

        IP: 81.218.221.163 דווח על תגובה זו