• 93.

    קדימה פרץ ,להפיל הליכוד המושחת (ל''ת)

    מפוכח, 27/11/05 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הירקנים

    פקק תנועה, 27/11/05 08:15

    של השוק הם סתם קבוצה של אנשים מבולבלים מבחינה מדינית וחברתית

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    PERETZ

    GIDEON, 27/11/05 03:02

    Peretz will bring a 46 mandate to the labor party. Mark my words.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ''מדוע אי אפשר לראות את הסיור

    oded, 26/11/05 21:47

    ''מדוע אי אפשר לראות את הסיור של ח''כ לנדאו

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מדוע אי אפשר לראות את הסיור של (ל''ת)

    oded, 26/11/05 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שוק =פרץ (ל''ת)

    אילן, 26/11/05 11:52

    הגב לתגובה זו

    • אמת (ל''ת)

      מיכאל, 26/11/05 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    1.5 מליון רעבים

    משה, 26/11/05 11:42

    הליכוד:1.5 מליון ילדים רעבים. תבחרו שרון תקבלו 1.5 ילדים אנאלפאבתיים.

    הגב לתגובה זו

    • ואםן תבחר פרץ מה תקבל ?..

      סתם טמבל, 26/11/05 13:01

      1,5 מיליון שהוא עזר להם לצאת ממצוקתם, ו-1,5 מיליון ילדים גאונים...
      בעיקר אם יהיו מרוקאים ועם שפם...

      הגב לתגובה זו

    • מספיק עם הדמגוגיה העוני

      משלמת מיסים, 26/11/05 17:53

      מספיק עם הדמגוגיה העוני
      רוב הענײם הם חרדים וערבים שיושבים בבית ולא עובדים ורק עושים ילדים
      מגדלים דור נוסף של נזקקים
      אסור לזרוק להם כסך
      חײבים לגרום להם לעבוד למחײתם ולהקטין את היילודה

      הגב לתגובה זו

      • גם אני משלם מיסים אז מה? (ל''ת)

        1.5 מיליון, 26/11/05 19:55

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    תוסיף לשפם זקן קבל נאסראללה!! (ל''ת)

    יחזקאל, 26/11/05 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עמיר פרץ מלך הצבועים

    cyrano, 26/11/05 10:22

    דאג רק לועדים ולתאגידים הגדולים במשק וזרק לקרשים את הפועלים הפשוטים, בגנבו מכל אחד מהם 28 ש''ח דמי חבר באמצעות חברות כוח האדם ( שהעסיקו אותם ), אותן הוא גיבה ואת הפועלים המסכנים זרק לקרשים, תוך התנערות והתעלמות מתמדת...ססמאות נבובת וריקות מתוכן, זה כל מה שקיבלו כל הפועלים המסכנים מעוד רודן מגעיל, שכל מה מעניין אותו זה כיסו וכרסו...
    אני תקווה שעוזי לנדאו יקים רשימה נפרדת לכנסת הבאה, יקח איתו את שאר ה''מורדים'' ( נאמני ארץ ישראל ), יחצרף לרשימה עוד כמה אישים בעלי נשמה יהודית אמיתית , יחרוט על דגל מפלגתו נאמנות כלפי הארץ והעם היהודי, ותיקונים מפליגים סוציו-אקונומים אפילו תוך אפלייה מתקנת לטובת העניים , ואנחנו,
    כ-ו-ל-נ-ו כאיש אחד נצביע בשבילו

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אלו שצעקו הם עובדי ההסתדרות...

    מערכניק, 26/11/05 10:20

    פרץ יגמור כמו מצנע למרות ההנשמה המלאכותית שהתקשורת מבצעת בו...

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    בעזה גנבו אריה,ובשוק יש פיל

    אמנון בן-יהודה, 26/11/05 10:15

    שאלה ,; מי יותר גבוה השד או זה שעומד לידו ? והאם שניהם הגיעו רכובים על פיל ?

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    דווקא לחבר'ה מהשוק. שאלה.

    אריה, 26/11/05 10:12

    כל הפוליטיקאים שלנו גילו פתאום שהם סוציאליסטים,
    וכולם כולם ידאגו בעוז לחלש,-
    ואיש מהם לא מניף את הדגל האחד אשר באמת יצמצם פערים ובאמת יצעיד את הכלכלה קדימה:
    השכלה גבוהה חינם,- ממש חינם,- לכל דורש.
    רק כאשר בני העניים יוכלו להפוך גם הם למשכילים, יפסיק העוני לעבור בירושה מדור לדור.
    ואני אישית
    אצביע רק למפלגה שתצהיר כי לפני שתעלה קיצבאות
    ולפני שתעלה שכר
    ואף לפני שתביא שלום
    היא תאפשר לכל אדם החפץ בכך להשיג השכלה,
    בלי שום קשר למצבו הכלכלי
    או למצבם הכלכלי של הוריו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      חיים, 26/11/05 12:01

      אין כמעט אנשים משכילים שרעבים ללחם. אבל יש בעיה גדולה,שמי שמחזיק בחוטי ההשכלה הם פוליטיקאים.
      את תוצאות החינוך מרגישים רק כעבור 10 שנים לפחות, וחברי בכנסת,טווח ראייתם הוא מקסימום 4 שנים. הם רוצים לקטוף את הפירות עכשיו,כי בעוד 10 שנים הם יזרקו או לפנסיה ,או לבית הסוהר.
      ומי אז ידע מי תרם להעלאת רמת ההשכלה בארץ.
      בתור התחלה צריכים לאפשר לכל מי שרוצה ללמוד [ במסגרת קריטריונים מסוימים ] באוניברסיטה שילמד, ושישלם את שכר הלימוד רק בגמר לימודיו בתשלומים שימשכו לאורך של נניח 10 שנים. אבל איך אפשר לבקש מחברי הכנסת בארץ לחשוב ,כשהם עסוקים רוב הזמן בכל מיני קומבינות.

      הגב לתגובה זו

    • מהפה שלך.....

      אפרת, 26/11/05 15:52

      בינתיים כולם רק מקצצים בחינוך

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    השוק זה לא העם זה עמיר פרץ (ל''ת)

    avi, 26/11/05 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רק זיופים ושקרים מביעים לנצחון

    marolin, 26/11/05 09:35

    רק זיופים ושקרים מביעים לנצחון
    היה שרון עכשיו פרץ.למרות הכל
    אין צדק רק זיופים ושקרים-בושה
    העם של הכבשים-אין מה לעשות..

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    טוב , אם האינטיליגנציה של השוק

    שימון, 26/11/05 09:16

    עם פרץ , מי אני שאתנגד ?

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אוי לעיניים שכך רואות!

    חירם, 26/11/05 07:56

    מן השוק באת - ואל השוק תשוב!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אתם שוכחים דבר מהותי

    רוצה יציבות, 26/11/05 03:15

    נניח היום מעלים שכר המינימום. יעלה השכר הממוצע. יעלו גם כל הקצבאות שצמודות לשכר הממוצע במשק.כל המחירים במשק יעלו גם הם. המדד יעלה. האינפלציה תואץ, המשקיעים יברחו, הריבית והדולר יזנקו, אג''חים יפלו.
    כל מי שמשלם משכנתא, ישלם יותר. כל מי שהרוויח קרוב לשכר הממוצע ירוויח שכר קרוב למינימום. בעלי העסק יעבירו פעילות לחו''ל או ירוויחו פחות. בשני המקרים ישלמו פחות מיסים.
    בואו נראה מה יש לנו פה אחרי העלת שכר המינימום: יותר עניים (משכנתאות גדולות יותר, יותר מובטלים בשל סגירת המפעלים, יותר אנשים ירוויחו שכר המינימום), גרעון גדול (פחות מיסים, יותר קצבאות), אינפלציה חוגגת.
    לסיכום, נכון שנשמע טוב להעלות את שכר המינימום?!

    הגב לתגובה זו

    • אתם שוכחים דבר מהותי

      רוצה יציבות, 26/11/05 09:30

      נניח היום מעלים את שכר המינימום.
      לא כמו שחושבים העלאה לא תביא לאינפלציה, משום שהשכר שמוצע גם הוא אינו מאפשר קיום בכבוד, ברם הוא יאפשר סגירת בתי תמחוי והחזרת הלוואות של העבדים מזי הרעב,לפני שנראה אינפלציה של ביקושים.
      לבעל עסק שמשלם 700$ שכר מינימום הוא גם פראייר שמשלם שכר זה ובמוקדם או במאוחר יעבור לסין.
      רוב רובם של מישתכרי שכר מינימןום הינם: מאבטחים, מנקות ,טלפנים.
      לא נראה לי שהקניונים יסגרו,ובוריס יפסיק לבקש שנפתח את התיק בבקשה.

      אולי גם הצריכהה תתגבר ובעלי העסקים הקטנים יעמדו על הרגליים.
      60% מהמדינה חסרת כח קניה ולמעט מוצרי יסוד , אינה משתתפת במשחק הכלכלי.

      הגב לתגובה זו

      • לקומוניסט ה''רוצה יציבות''

        משלם מיסים, 26/11/05 09:55

        ומאיפה פרץ יקח את הכסף לכל הדברים הטובים?
        מעליית מיסים.
        תוצאה:
        משקיעים יברחו, הכלכלה תשקע.
        צריך לחלק את העוגה אחרת, אבל
        בשכל.
        אבל לא לדאוג. אלה סיסמאות בחירות. בשביל מה הוא לקח את ברוורמן? להטיל עליו את האשמה...

        הגב לתגובה זו

        • מהיכן לקחת כסף?

          צבי האביון, 26/11/05 10:42

          ארה''ב כבשה את עיראק עם 400
          טנקים. מדוע ישראל זקוקה ל 5000?
          קיצוץ תקציב הבטחון יציאה לפנסיה של אנשי קבע לא קרביים בגיל 67.

          מס ירושה מקובל גם בארה''ב ובאירופה וגם על פי מילטון פרידמן אביו הרוחני של ביבי כתב, שבכדי ליצור חוקי תחרות הוגנים יש לחלק בכל דור את ההכנסות מחדש.

          ביל קלינטון העלה את שכר המינימום
          בניגוד לרצון הכלכלנים ומצב הכלכלה האמריקאית שופר.

          שכר מקסימום במגזר הציבורי.

          לבסוף הכסף לא יגיע מפרץ, אל תדאג הקניון ליד הבית שלך לא יסגר גם אם המנקה או המאבטח ירוויחו 15000 ש'' בחודש.

          ומהמס שישלמו בעלי שכר המינימום של 4700 שלא יפוטרו ,יממנו דמי אבטלה לשאר שיפוטרו , על פי בנק יישראל כ 40000 עובדים.

          מי שיעבוד יתפרנס בכבוד , אין טעם בעבודה אם אינך רואה ברכה בעמלך.

          הגב לתגובה זו

  • 76.

    ערבי לערבי אחים ! (ל''ת)

    אלי, 26/11/05 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הכתב כנראה דיווח מהאולפן

    הייתי שם, 25/11/05 23:47

    חוץ מלהקת המעודדות שלו ואנשים ''נרגשים'' שהוכנו מראש, לא נרשמה כל התרגשות מבואו של האיש.
    להפך - ניכרו בקהל אי נוחות וסלידה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ב-ynet הדיווח אחר לגמרי.

    אמנון אתרוגוביץ, 25/11/05 23:45

    יש למישהו הסבר?

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה לא יודע לקרוא

      אלונה, 25/11/05 23:57

      זה בדיוק אותו דיווח.

      הגב לתגובה זו

    • מעריב מגוייס לפרץ

      אוי, 26/11/05 00:22

      זה צועק מכל כותרת.
      לא מפתיע כל כך כי כך נראת כל התקשורת בארץ, מגוייסת לפה ולשם אם כי בעיקר לשמאל.
      מילא שמאל, אבל פרץ?? הוא הרי סתם דמגוג צעקן וחסר השכלה מינימלית, שגרם יותר נזק למשק מכל אדם אחר בתולדות המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • הסבר אלטרנטיבי

      מסבירן, 26/11/05 09:44

      ידיעות מגוייס לתמוך בסילבן, זה לא ברור? (ואם אתה לא מבין למה, אז באמת שאין טעם להסביר).

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    השתכנעתי: אני מצביע שינוי

    בוגר תיכון, 25/11/05 22:59

    אם שוק הכרמל בעד מישהו זה סימן שצריך להזהר...

    הגב לתגובה זו

    • שרון לא מסתובב בשווקים

      צח, 25/11/05 23:31

      בושה שצריך לרדת לביב השופכין הזה. שרון לא צריך את החרא הזה. בוז למרכז הליכוד. נראה אתכם עכשיו. הגיע הזמן לנקות את המדינה

      הגב לתגובה זו

      • שרון לא שם על אחד חוץ מעצמו

        ולמה שיבקר?, 26/11/05 09:57

        הוא הכי אמיתי שיש. שרון. כן, הוא אמיתי. הוא שם עלינו פס לפני הבחירות ולאחריה. לא מלקק לפני ולא אחרי. משוכנע שכולכם בכיס שלו. למה שיבקר העם מעניין אותו? הרבה פחות ממה שמעניינות אותו הכבשה החולה בחווה שלו.

        הגב לתגובה זו

    • אם לזה השתכנעת

      Avi Ecuador, 26/11/05 00:47

      אני מציע לך בכל הרצינות להגר.
      אין טעם להילחם למדינה אתנית נקיה מיהודים ועוד אחת דרום אפריקה בקו הירוק.
      אתה מתגייס לא?

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הפתרון - השכלה ולא שכר מינ' גב

    פיסיקאי-כלכלן, 25/11/05 22:57

    בכלכלה העולמית הפתוחה והתחרותית אין מקום לארוחות חינם.
    מי שיהיה בעל השכלה מתאימה בכדי לעבוד בעבודות נדרשות ירוויח יפה.
    מי שלא - יצטרך להרוויח מעט או להיות מובטל.

    זה נכון גם ברמת המקרו, כלומר:
    פתרון הקסם של העלאת שכר המינימום יביא רק נזק, ולא צריך להיות נביא כדי לדעת זאת. מספיק לראות את המפעלים שבורחים מארה''ב ואירופה לאסיה. שיעור האבטלה באירופה גבוה מאוד.
    הפתרון צריך להיות השקעה בהשכלה ולא העלאת שכר המינימום. זאת במקביל להמשך הגברת היעילות, התחרותיות והשקיפות במשק שלנו.

    לסיכום: מה שצריך זה המשך המדיניות של נתניהו ובמקביל השקעה בהשכלה לכל שכבות האוכלוסיה.

    הגב לתגובה זו

    • יותר קל לצרוח בקולי קולות

      מני, 26/11/05 00:23

      כמו שפרץ חסר ההשכלה עושה מהבוקר עד הערב. פופוליזם זול. אוי לעם שבוחר כזה אדם לעמוד בראש משהו כלשהו

      הגב לתגובה זו

    • כמה משכילים צריך?

      צבי האביון והמש, 26/11/05 09:42

      אנו במצב שגם משכילים ביותר מרוויחים שכר מינימום.
      חס וחלילה כולם ילמדו פיסיקה והנדסת חשמל אז גם מקצועות אילו ירדו לזנות 17.93 ש''ח.

      השכלה זה בלוף, לא צריך שיותר מ 15%-20% מהמשק יהיו משכילים באמת.היי-טק,ביוטק אינם שדות כותנה שדורשות מאות אלפי ידיים עובדות.
      במדינה שלנו 300000 עובדים משכילים באמת, זה מעל ומעבר, לשאר המשרות מספיקה השכלה תיכונית. ניקיון,שירותים ומכירות ואבטחה ,שיפוצניקים,אינסטלטורים,זבנים,יבואנים וסוחרים קטנים, אילו הן מרבית המשרות.
      וצריך לדאוג להם לקיום הוגן.

      מספיק עם הבלוף של ההשכלה.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ואיילה חראסון התעמלנית של שרון

    מדוע ערוץ 1 מפר, 25/11/05 22:51

    ולזה ייקרא ''רשות השידור'' הציבורית?

    הרי זה פשוט המשך של הנורמה שהשליט יוסף בראל וממשיך אלוני... לשליט התורני (כרגע עוד א.שרון) נותנים יותר דקות שידור וזכויות מאשר למתחריו.

    ולזה הם קוראים דמוקרטיה...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    פראיר מזרחי שמצביע ליכוד!

    שמעון ולוי, 25/11/05 21:12

    לנדאו האשכנזי יספר לכם על ארץ-ישראל השלמה ביד ימין וביבי ינקנק אתכם ביד ימין.

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שפרץ קבר את שד העדתי

      @ בנצי-א @, 25/11/05 22:24

      פרייר מי שמצביע עבור מגלומן מרוקאי

      הגב לתגובה זו

    • ביובי+לנדאו ''עושים ביד'' (ל''ת)

      ''עבודה עברית''=, 25/11/05 22:47

      הגב לתגובה זו

    • תתגבר כבר על רגשי הנחיתות!!!

      בוריס קוגן, 26/11/05 01:41

      במקום לכנות לאשכנזים משכילים תתחיל כבר ללמוד.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    בתקשורת מעדיפים את פרץ.

    כבשה כתומה, 25/11/05 20:49

    בשוק מעדיפים מה שבתקשורת לא...
    בתקשורת משקרים שבשוק מעדיפים מה שבתקשורת לא..
    בשוק לא מאמינים לתקשורת שמעדיפה מה שבשוק לא..
    כך היה, כך הווה, כך יהיה...

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת לא מכסה לי את המינוס

      שרון אין עתיד, 26/11/05 10:01

      אין עתיד במדינה הזאת. מתי תתעוררו? יותר מחצי חיים על תלוש משכורת עלוב בלי תנאים ובלי כלום. צומח כאן דור שהולך לחיות על קצבת סעד של הביטוח הלאומי ואתם מתעסקים בשפם לא שפם, מרוקאי או אשכנזי, אנגלית או ערבית. תתאפסו אנשים המדינה הולכת ונגמרת ושרון ממשעיך למכור לכם אשליות שלום וביטחון כשכל מה שהוא עושה אלה צעדים חד צדדים.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ליכוד,כי השמאל גרועים מהחמאס. (ל''ת)

    עדי, 25/11/05 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    במדינה בסטה רוה''מ מהשוק (ל''ת)

    Surfers Logic, 25/11/05 18:53

    הגב לתגובה זו

    • לא רק בשוק תומכים בו

      פרופ' ברוורמן, 25/11/05 20:43

      גם בעולם האקדמי וגם בקרב הקהילה האמנותית.

      בקיצור - עמיר פרץ יהיה ראש הממשלה הבא.

      מהפכה חשיבתית אמיתית. מי היה מאמין שיהיה אי פעם ראש ממשלה מרוקאי.

      לא רציתם את דרעי החכם - קיבלתם את פרץ. את השוויון והדמוקרטיה לא ניתן לעצור.


      הגב לתגובה זו

      • כן, גם הפלסטינים

        Avi Ecuador, 26/11/05 00:04

        אם היה לפלסטינים קצת שכל וסבלנות חס וחלילה היו סומכים על השמאל.
        עד היום ברק היה בשלטון.

        הגב לתגובה זו

      • רצ''ב רשימת התודות

        Surfers Logic, 26/11/05 00:23

        1. ממי בדיוק למדת להתחזות ?
        2. בדומה למנהיגך העילג גם אתה
        מאמץ קישוט אקדמי להתהדר בו,
        אם אתה מוכשר כפי שאתה
        מתיימר, מדוע אתה צריך את
        הפרופסור ברוורמן?
        3. מדוע אתה והמנהיג שלך זקוקים
        לפרופסור ברוורמן שישכנע את
        הציבור לא לפחד מכם?
        4. מדוע אתה מושך את הדיון לכיוון
        עדתי \ גזעני ומוציא מהארכיון את
        מנטרות הקיפוח ?
        5. זה שאתה לא פרופסור מבין כל
        גולש בר דעת, זה שאתה מתחזה
        לפרופ' ברוורמן, זה עלבון לערכים
        שמר ברוורמן מאמין בהם באמת
        וחובר למנהיגך בתמים...
        6. בחילופי אותיות קלים הייתה חוסך
        מעצמך את ה ''מי שברך'' המורעף
        עליך כאן מר פרוספר.
        7. מדבריך מר פרוספר נשמעת קריאה
        לציבור להתעלם משיקולים של
        טובת העם והמדינה, אתה מבקש
        מהציבור שיצביע למען עמיר פרץ
        כאפליה מתקנת, מגיע לנו...עוד
        אף פעם לא היה לנו יו''ר מפלגה
        מפלגה מרוקאי...כי הפליתם אותנו
        לא נתתם לנו...לא רציתם את דרעי
        קיבלתם את פרץ...
        8. א. אתה הגזען.
        ב. אתה שקרן.
        ג. אתה לא מספיק חכם לחוות דעה
        ומכאן הסכנה לציבור ממך
        ומשכמותך, ללא הבדל צבע מין
        דת והשתייכות מפלגתית.
        9. תסביר לעצמך ואם יש בך יושרה
        תחזור לאתר ותסביר לציבור
        הגולשים : איך מכנים את זרבוביתו
        של השאווארב שמתקשט
        בפרופסור ברוורמן כדי להכנס
        לספר השיאים כמרוקאי הראשון
        שהיה מועמד לראשות ממשלה...
        ובאותה עת ''שוכח'' שיש לו בבית
        פרופסור אסלי, מגרבי, שכבר היה
        סגן ראש ממשלה, שר חוץ, שר משפטים, שגריר...ואפילו מסור לרעיון
        ההתפטרות מכל מה שמעקב את השלום ממש כמו עמיר פרץ...
        מה עם פרופסור שלמה בן-עמי ?
        לא מספיק פרופסור בשבילך או לא מספיק מרוקאי?

        אתה מחדש לנו כאן את מהדורת שידורי המיסכנות, זה לא כישרון, לא
        תוכנית מדינית ולא דעה מלומדה,
        אגב, מה עם פרופסור בר-דעה,
        לא מספיק פרופסור או לא מספיק
        ספרדי? מה בדיוק הבעיה שלך?
        זה אתה שמעדיף להתקשט בפרופסור אבישי ברוורמן ובפרופסור יולי תמיר...איך קוראים לאפליה הזו שאתה מפלה מרוקאים ?
        סילבן שלום הוא מפולניה ודוד לוי
        שהיה מנהיג פועלים כשעמיר פרץ היה בתכנון, דוד לוי עלה מאוקראינה?
        על מה אתה מדבר?
        10. אתה מדבר על הגינות ? אתה בכלל יודע מה זו הגינות?
        אתה והמנהיג שלך לא יודעים מה זו הגינות !!!
        הגינות בין השאר זו ההבנה שלפני שמתקשטים באלוף מיל, חדש בפוליטיקה כדי להתובב איתו בשווקים, מבקשים סליחה מאלוף וותיק, ישר והגון, שיושב בבית רק בגלל שאמר בפומבי את האמת על אנשים כמוך, הדברים שלך מוכיחים שהאלוף המודח צדק ונעשנש מפני שהוא צדק.

        11. לשכנע אותך כמה אני גזען אוסיף שהצבע של לבן, אני צפוני, מתלבט ומחפש למי להצביע ואם אתה מרוקאי
        טוב ובריא בנפשך, אתה יכול לעשות לי טובה ולפתור לי את הבעיה שאני מתלבט בה כיהודי ציוני שעתיד המדינה חשוב לו: תפוש דיבור עם
        ראש עיריית שדרות, מר אלי מויאל,
        תשכנע אותו להציג מועמדות ואני מצביע בשבילו...אפילו אשמח שתקנטר אותי אחר כך ותחגוג:
        לא רציתם את דרעי, לא רציתם את יהושוע פרץ, לא רציתם את עמיר פרץ, לא רציתם את אוברקוביץ', קיבלתם את מויאל ! - נשמח לקבל !
        ואפילו אהבל כמוך יוכל לזקוף קומה
        ולא להתבייש במועמדים ובנבחרים.

        הגב לתגובה זו

      • אוי באמת

        ככ, 26/11/05 00:25

        למה קובי אוזן, אבוטבול ואבגי אמורים לייצג בחירה מושכלת. עוד חבורת מושפעים

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    שכר עבודה הגון

    איבגי, 25/11/05 18:35

    מר פרץ הנכבד אני מבטיח לך אישית שאם שכרי יעלה מ-17.93 ש''ח לשעה ל-20 ש''ח לשעה אני אבחר בך
    מה דעתך?????

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מ-ה-פ-ך !! עמיר אנחנו איתך (ל''ת)

    הרצליה עם פרץ, 25/11/05 18:33

    הגב לתגובה זו

    • הרצליה, את עובדת בחברת חשמל? (ל''ת)

      נתניה עם שרון, 26/11/05 01:58

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    סיסמת הפשיסטים תחת מוסוליני

    הכתלבלה איילת, 25/11/05 18:10

    כל משטר חשוך מייצר סיסמאות פשטניות שקשה להתווכח עמן ללא הפעלת שיפוט אובייקטיבי ואקטיבי. כך למשל סיסמת הפשיסטים תחת מוסוליני: ''ביחד! קדימה!'' סיסמא שאינה עתירת תכנים עמוקים, אך הספיקה כדי להצעיד מאות אלפים אל מותם המיותר. בתחילה זה היה אאא (א-מצאת
    א-יילת א-סון מ''מבט''). אח''כ זה הפך ל
    חוסר האחריות הלאומית. ובסוף השם שלקח ''מלך ישראל'' ממוסוליני.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ מפחיד אותי יותר ויותר

      בוריס, 26/11/05 01:57

      אם מנוול מניפולאטור כמוך תומך בפרץ זה באמת מפחיד.
      בזמנו קומוניסטים רוסים כתבו בעיתון פרבדה שאורוול כתב 1984 על מדינות מערביות ולא על בריה''מ.
      פרץ ותועמלנים שלו מזכירים לי אותם קומוניסטים, אותם שיטות, אותם שקרים.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ביבי,החמ''ס הוא תקותך האחרונה.

    יגאל כהן, 25/11/05 18:03

    רק החמ''ס עם כמה קסאמים וכמה הרוגים לריקוד הדמדם שלך,
    יכולים להחזיר אותך לחיים.
    אתה תלוי בחמ''ס.
    אלא שגם החמ''ס בצרות צרורות.
    אם לא תתאחדו אתה והחמ''ס ,
    שניכם תקבלו בעיטה בתחת בקרוב.
    אז אם יש לך מהלכים בחמ''ס ובג'יהד האיסלמי(בחמס ובג'יהד היהודי את שולט ללא עוררין),תגיד להם ,
    שהזמן פועל לרעתך ושיזדרזו.
    וקנה לך קטנוע כמו של זק''א,
    כדי שתגיע למקום הפיגוע לריקוד הדמדם כשהדם עוד טרי.
    שנעלי הריקוד שלך יחליקו.
    אגגי.
    עוכר ישראל.
    רק הכלא יחנך את ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      בנדה, 25/11/05 20:31

      הגב לתגובה זו

      • לא סתם סלע - סלע קיומינו... (ל''ת)

        ירושלמי, 26/11/05 09:46

        הגב לתגובה זו

    • מי אתה יגאל כהן מרחובות???????

      מני, 26/11/05 22:31

      אני זמן רב עוקב אחר השנאה והשיטנה שלך גם באתרים אחרים [ ליבודניק , וואינט וכו ] אני לא מבין מניין השנאה התהומית הזו לביבי. . . אנחנו נפתח אותך ואת עומרי. תגיד לעומרי שיכין הרבה ואזלין למה הוא להולך לכתוב שטרונגול בבית סוהר . משהו שאף אחד בעולם עוד לא ראה.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    3 מיליון רעבים בהישג יד . יש (ל''ת)

    ביבי ושרון, 25/11/05 17:53

    הגב לתגובה זו

    • מספיק עם הדמגוגיה העוני

      משלמת מיסים, 26/11/05 17:54

      רוב הענײם הם חרדים וערבים שיושבים בבית ולא עובדים ורק עושים ילדים
      מגדלים דור נוסף של נזקקים
      אסור לזרוק להם כסך
      חײבים לגרום להם לעבוד למחײתם ולהקטין את היילודה

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    גם אנחנו עם פרץ!!!

    אייל, 25/11/05 17:45

    פרץ העם איתך, הצבעתי שינוי בבחירות האחרונות ועכשיו אני רק איתך ואיתי כל צפון ת''א, גם עשירים חושבים שרק אתה יכול לעשות פה סדר חברתי חדש, ולעזור למי שצריך. תמשיך ככה, תשים את יולי תמיר שרת חינוך, ועשו סדר יום חדש!
    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • העשירים יודעים שעניים לא קונים

      זה טוב לכולם, 26/11/05 10:04

      עם המשכורת הדלה אי אפשר לקנות דבר מלבד לחם וחלב. אז מי המפסיד כאן אם לא כל החברה?!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מזרחי נשאר מזרחי

    אהוד, 25/11/05 17:25

    עמיר פרץ לא יהיה ראש ממשלה.
    אז הוא ביקר בגן החיות. ביג דיל.
    הצ'חצ'חים העניים הללו ממילא אינם מספיק אינטלקטואלים בשביל לבחור במישהו חוץ משרון. העיקר שששרון ימשיך להלחם בפלסטינים, והם בעדו. כשהאספסוף עוסקים בלשנוא ערבים, הם שוכחים שהם עניים ומובטלים, ולכן אני לא דואג.

    עמיר פרץ מוזמן לנקות לי את הבית, בשכר המינימום הישן, 17 שקלים לשעה.

    ''קדימה'' שרון, המשך לייצג אותנו נאמנה.

    הגב לתגובה זו

    • שקוף שאתה מתחזה (ל''ת)

      ב, 25/11/05 19:28

      הגב לתגובה זו

    • בקרוב תקבל את ''המזרחי'' בראש

      נקמת העניים!, 25/11/05 19:39

      תמשיך ללגלג בהמה חסרת נימוס או ערך...

      הגב לתגובה זו

    • פרובוקטור עלוב. כתום מתחזה.

      עבודה בעיניים, 25/11/05 23:02

      מתנחלים מושפרצים. סופכם הגיע. תתחיל להשלים עם זה.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אחורה עם שרון! קידמה=פרץ

    שיוויון ורפואה, 25/11/05 16:37

    1. אאא
    2. חוסר האחריות הלאומית
    3. ''אחורה''=''קדימה''

    ואיך שהחי-המת רמון לא הבין שהמפלגה שאליה הצטרף הולכת אחורה?

    הגב לתגובה זו

    • ===לא לחיבוק הדוב של המושחתים

      השמאל החדש וגם, 25/11/05 17:20

      רווחה ושלום זה מה שהעם רוצה וצריך כאוויר לנשימה.

      ואת כל ה''קדימה''=אחורה לסל הזבל.

      אנו השמאל האמיתי נדאג לעם, דתיים כחילונים, יהודים כערבים. נצרף את קולנו במחאה כנגד הנסיון למרוח אותנו פעם אחר פעם. אנו רוצים מדינת סעד (כן, כמו פינלנד, ושבדיה) ושלום במקום מדינת גנרלים.

      הגב לתגובה זו

      • יישר כח כה לחי!

        בנדה, 25/11/05 20:34

        ויפה שעה אחת קודם!

        הגב לתגובה זו

    • מה ההבדל בין דארטה לפאסווה?

      Avi Ecuador, 25/11/05 17:52

      אחד זה רעש והשני זה ריח אבל שתיהם יוצאים מהתחת, או קצת יותר דיסקרטי; מאחורה.

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם הערוק והשלרם אבויי (ל''ת)

        הרגתה אותי, 25/11/05 19:49

        הגב לתגובה זו

      • אבי

        נביל, 25/11/05 20:14

        היום למדתי משהו חדש ממך. לא ידעתי מה ההבדל. מדהים איך אתה מבחין בדקויות של שתי מילים אלו.

        הגב לתגובה זו

        • ידידי זה לא דקויות

          Avi Ecuador, 25/11/05 22:08

          השפה הערבית מדויקת, ראה:
          דארטה זה דררררררררר נגמר בריש שזה צליל חזק.
          פאסווה זה בדרך כלל עם ס או שין לשם שמיעה, נגמר בשששששששששששששש.

          הגב לתגובה זו

        • ידידי אני חיב לך עוד תשובה

          Avi Ecuador, 25/11/05 23:34

          בקשר לדקויות.
          היום הערבים מסבירים לעם ולמנהיגנו בדיוק למה הם שואפים (חיסולה של מדינת ישראל) וזה לא דקויות ועל השמאל שלנו ו''מנהיגנו'' יש משפט מדויק שלהם.
          ''אל חמר בל ראבזה וואלבניאדם בל ראמזה'' ומה התרגום החופשי?
          החמור בבעיטה והבן אדם ברמיזה.
          אמי ז''ל אמרה (עיראקית) יש אנשים שלא ברמיזה ולא בבעיטה, כנראה מדובר ב''מנהיגנו'' היום ובשמאל.

          הגב לתגובה זו

  • 58.

    פרץ=שרון=התאבדות רק נתניהו (ל''ת)

    יניב רינגוולד, 25/11/05 16:11

    הגב לתגובה זו

    • רק נתניהו ופייגלין ופואה וחזן.

      יגאל כהן, 25/11/05 17:55

      רק.
      אני ושכיר החרב הביבי, יניב רינגוולד, נצביע רק ל''נאמנים'' (לכהנא חי או מת).
      רק.
      בערבית אומרים:
      ''ניכרבהה ונוקעוד עא תלהה''.
      נעשה לביבי את מה שהוא עשה לאריק בקדנציה הזו .
      שהכניס לכנסת את הנהג של העוזר שלו ואת העוזר של הנהג שלו ויש אומרים אף גרוע מכך.
      הקיף את אריק בחזנים וגורלבסקים והרס את הליכוד.
      רק ביבי ופייגלין וה''נאמנים''.
      ביבי מלאך חבלה, מסוכן לעצמו ולאחרים.
      ועכשיו זה פועל לטובת עם ישראל.
      יש אלוהים.
      הפילו את סילבן ומופז והכתירו את ביבי למלך התבוסות.
      למען ידע עם ישראל ,מי הלוזר הכי גדול שקם לעם היהודי.
      הלא הוא רקדן הדמדם ,הרוכל הנוכל.
      מסית האספסוף.
      נו,זה שמנפנף לאספסוף בידיים ומכייס להם את האיי קיו.
      השודד דעת.
      הקרוק ,אלא מי?

      הגב לתגובה זו

    • רק גילה גמליאלי לראשות הליכוד

      משפ' גמליאלי, 25/11/05 19:39

      כי צריך סלסה בכנסת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא מזמן ביבי היה מלך השוק

    אלכס, 25/11/05 15:51

    לא מזמן אותה אליטה אינטלקטואלית של סוחרי שוק צעקה בהתלהבות ביבי מלך ישראל.
    אני מרגיש בושה שאנחנו דומים בזה למדינות ערביות חשוחות איפה שהשוק קובע מדיניות.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לימור ליבנת הרסה את החינוך

    מורה, 25/11/05 15:47

    לא אצביע ליכוד
    מורה מאוכזב

    הגב לתגובה זו

    • לבנת יודעת רק לקפוץ על פודיום

      רק אמת, 26/11/05 10:06

      כמו שסילבן יודע רק להצטלם עם מדונה, וכמו ששרון יודע לאכול את הכבשים שלו. תבינו העם מזמן לא מעניין אותם. יותר מדי שנות שלטון הפכו אנשים שמלכתחילה היו מושחתים למושחתים עד כדי גועל נפש.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    תענוג לראות את הליכוד מתרסק!! (ל''ת)

    הליכוד לא יקבל, 25/11/05 15:44

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו איתך, חזק ואמץ (ל''ת)

      ליכודניקית, 25/11/05 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    קונה קולות - בסוף קונה את האם

    markolini, 25/11/05 15:43

    קונה קולות - בסוף קונה את העם.
    העם אחד ברוב זה שוק כרמל
    הכבשים במהפך חסר רק אנגלית

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    השוק עם הזיכרון הקצר

    חבר, 25/11/05 15:31

    א- בפיהם תומכי פרץ בקלפי ליכוד
    ב- השוק תומך באיש שהשבית את המשק כאשר היתה דרישהלהעלות שכר לבעלי השכר הגבוה - אותו האיש בכה בדמעות תנין על מצבם החמור של בעלי שכר העבדים ולא עשה עבורם כלום
    ג- ומדוע לא עשה עבורם כלום כי הם לא מאוגדים ורובם עקב מצבם הקשה לא יכולים לשלם מס חבר להיסתדרות
    ומי שאינו פופולארי ואין לו כוח אין לו הגנה ולכן פרץ לא נלחם עבורו
    ד- עבור מי כן משביתים את המשק - עובדי חברת החשמל והתעשיה האוירית בזק ומקורות ןעוד

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק במיליון אחוז אבל....

      דני, 25/11/05 17:48

      העם מטומטם ועם זיכרון קצר. עובדי חברות השמירה למשל עובדים עבור שכר עבדים וגונבים מהם בכל מיני תכסיסים, כולם יודעים שזהו תחום מופקר שמנצל את הכי חלשים בחברה שמפחדים להתלונן: עולים, מבוגרים, וכו' אבל למענם פרץ לא עשה ***כלווווםםםםם*** תשווה את זה למאבקו למען עובדי הנמלים שהשביתו את המשק וגרמו לנזק של מליארדים שאנחנו משלמים דרך המיסים. הוא בולשביק מן מסוג הישן והמתועב

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני בדילמה בין שרון לפרץ

    man, 25/11/05 15:28

    למי להצביע ? ולמה בעד ונגד

    הגב לתגובה זו

    • שרון העמיק את העוני. ופרץ

      אחד העם, 25/11/05 15:39

      להזכירך שרון תמך בביבי בכל הקיצוצים .
      הוא לא נלחם בעוני.
      שרון הצהיר שיאבק בעוני עכשיו ? למה עכשיו אני שואל .
      הרי הוא יכול היה לתקן את העוולה עוד כשהיה ראש ממשלה .
      לעומת זאת פרץ רק עלה לראש מפלגת העבודה פתאום כולם רוצים להלחם בעוני למה? עכשיו הם נזכרים . לי זה הספיק בתור מתפקד ליכוד שאבחר כעת פרץ

      הגב לתגובה זו

      • מדע שרון ולא פרץ?

        רון, 25/11/05 17:13

        פרץ מבחינתי הוא שביתות,מדינה חסומה והסתדרות מושחתת ובזבזנית שאת קרנות הפנסיה שלה,אגב,הציל ביבי.הוא לא דאג יותר מדי לחלשים אלא לוועדים הגדולים במשק.שרון הבטיח התנתקות-וביצע בנחישות.הוכיח שהוא לא רק מדבר אלא מבצע.מבחינתי אין דילמה.אצביע שרון.

        הגב לתגובה זו

        • נמאס מאשליות השלום והביטחון (ל''ת)

          חושב על הכיס, 25/11/05 19:38

          הגב לתגובה זו

          • נכון העניים חשובים לא פחות (ל''ת)

            כי יש הרבה, 25/11/05 22:53

            הגב לתגובה זו

            • מספיק עם הדמגוגיה העוני

              משלמת מיסים, 26/11/05 17:55

              רוב הענײם הם חרדים וערבים שיושבים בבית ולא עובדים ורק עושים ילדים
              מגדלים דור נוסף של נזקקים
              אסור לזרוק להם כסך
              חײבים לגרום להם לעבוד למחײתם ולהקטין את היילודה

              הגב לתגובה זו

      • ופרץ גנב את כספי הפנסיה ! כנסו

        ראובן, 25/11/05 17:40

        שרון תמך בביבי שעשה פלאים בכלכלה שלנו - הוצאת המובטלים לעבודה , ביטול קצבאות הילדים ועוד ועוד. לאומת זאת פרץ שרץ גנב ושדד את כספי הפנסיה - כל המלחמה שלו לטובת חברת החשמל בפרט ולמען הועדים בגדולים בפרט נועדה לפגוע בכלכלת ישראל , למנוע תחרות.
        למשל מניעת הפרטת הנמלים .
        שרץ לא יכול להיות ראש ממשלה כי הוא פשוט מאוד טיפש .

        הגב לתגובה זו

    • פרץ=מרץ=זכות השיבה.רק שרון! (ל''ת)

      ראובן, 25/11/05 15:44

      הגב לתגובה זו

    • פרץ טוב לשלום. ולפרץ יש שר אוצ

      ש, 25/11/05 17:53

      אוצר מנצח. אין מה להתלבט. פרץ.

      הגב לתגובה זו

    • יש לי בשבילך רק סיבה אחת.

      יגאל כהן, 25/11/05 17:59

      אריק מלך ישראל.
      אין לי מה להוסיף.
      ואני ,בכל שנותי הרבות בליכוד,
      לא תמכתי באריק שרון.
      אלא בשמיר וארנס.
      אבל אריק הזקין והשביח כמו יין צרפתי ,שמי שהוא הכין לאיזה מלך.
      העוצמה ,ביחד עם היכולת לשלוט בעצביך.
      מה אתם לא רואים?
      איך הוא השכיב את כל כדור הארץ לרגלינו.
      האום גינה את חיזבללה אתמול ,
      על הפרובוקציה של שלשום.
      הוא מנהל את המדינה ואת כדור הארץ ,בחוכמה ובמתינות,בשקט נפשי בתוך כל הסערה.
      והיפוכו בגולם.
      ההוא מזיע פוטשים ושונא פודיומים.
      הרוכל הנוכל.
      באשר לפרץ.
      לך ותבדוק איך מתנהלת ההסתדרות
      וזה יהיה לך לקח למה הוא יעשה למדינת ישראל.
      והדבר ברור למבינים.

      הגב לתגובה זו

    • אל תקשיב לתגובה של ראובן

      הציוני, 25/11/05 18:01

      מרצ בחיים לא אמרו שהם מסכימים לזכות השיבה. כל מי שאומר את השטויות האלה לא קרא את המצע שלהם. כדאי לקרוא את הסכם ז'נווה, הסכם שמשאיר בידינו את מעלה אדומים, בית''ר עילית, אלפי מנשה ועוד גושי התיישבות וכך הפינוי בגדה יהיה קטן. אני מאמין שלכזה שלום יגיע פרץ. עכשיו לאחר ההתנתקות שרון מחזיר את המצב לקיפאון נוראי. בנוסף, אין מה לומר, שרון הוא דיקטטור והוא עבר מפלגה רק כדי שיוכל לעבוד לבד, תקרא את תקנון המפלגה החדשה. על הכלכלה אין צורך לדבר. שוב, כל מי שאומר שפרץ הוא קומוניסט הוא סתם דמגוג. פרץ חושב על תקדים סקנדינוויה, שזה שוק קפיטליסטי ומתועש, אבל עם דאגה לרווחת התושב. שם המיסים הם 50% מההכנסה, אבל ה-כ-ל חוזר אליך בדמות תשתיות טובות, חינוך איכותי חינם כולל אוניברסיטה, וסל תרופות מפה ועד הודעה חדשה. בנוסף, נכים וזקנים לא צריכים להרגיש שם מושפלים. כל אלה לא מזיזים לשרון את האצבע. הוא סתם גנרל שקרן שגאה בזה שהוא בולדוזר- משמע בעל כישרון לרמוס.
      מקווה שעזרתי לך להחליט

      הגב לתגובה זו

    • שרון או פרץ?

      אילן, 25/11/05 18:14

      שרון יביא אותנו לגבולות בטוחים (הוא היחיד שיכול לבצע - מוכח) ויחד עם פרס (כן פרס) יקדמו את הנגב והגליל
      פרץ יביא אותנו לאבדון כלכלי (ולא יעזור שום נאום דמגוגי) ולשלום עם עצמו (לא יוכל לבצע כלום)
      לסיכום:
      אני מעלה את שכר המינימום ל-2000 דולר. תבחרו בי.

      הגב לתגובה זו

      • אילן , אתה רכיכה..............

        ישראל.........., 26/11/05 08:10

        אתמול אמרת פרס יחזיר ירושליים ! היום אתה אומר רק פרס כן פרס ,כך אתה אומר...יש לך עמוד שידרה ? או שאתה כמו השילשול ללא עצמות!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם כל כך אוהבים אותו - למה הוא (ל''ת)

    מוקף באנשי, 25/11/05 15:21

    הגב לתגובה זו

    • אתה חמוד אתה (ל''ת)

      מגעיל עמיר, 25/11/05 16:00

      הגב לתגובה זו

      • עמיר המגעיל חי?

        MR. BOND, 25/11/05 16:46

        טוב לדעת שהוא בכלא ב''ש..

        הגב לתגובה זו

      • שריף פרץ IS BACK IN TOWN.. (ל''ת)

        חיימקה, 25/11/05 17:00

        הגב לתגובה זו

    • לצערי את רבין לא אהבו

      MR. BOND, 25/11/05 16:01

      כפי שאוהבים את שריף פרץ..
      הרי זה ברור לא..
      אולי אנשי הביטחון למדו משהו על חשבון ''גבו'' של רבין..
      יהי זכרו ברוך..

      הגב לתגובה זו

    • כי יש מיעוט קטן ורצחני שלא

      נ. זאדה, 25/11/05 16:20

      שלא אוהב אף אחד שהוא לא כמוהו בדיוק

      הגב לתגובה זו

      • יש מיעוט קטן של 5 מליון

        MR. BOND, 25/11/05 17:19

        אזרחים שרוצים שלום, כלכלה טובה, ופרנסה טובה.
        העם לא מבקש הרבה....................
        אולי..אולי שריף פרץ ידאג לעם ולא לאינטרס אישי של מנהיג-אגו..

        הגב לתגובה זו

    • בגלל החולרות של הליכוד, הרוצח (ל''ת)

      של רבין, זוכרת?, 25/11/05 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    איך לבחור

    אילתי1, 25/11/05 15:19

    בבחירות אין רגש אהבה יופי,בטח לא נקמה או חיסול חשבונות,לא בוחרים את א' בשביל לדפוק את ב',בחירות אינן שילטי חוצות,ולא מי נראה טוב יותר,או עברו מפואר יותר,בחירות זה לא פרופסורים גנרלים ,מבוגרים או צעירים,בחירות זו קביעת דרך עתידנו,ועתיד ילדינו,ואף שוק מתלהם,או אוכלוסיה עניה או עשירה תקבע את הנבחר לפי משקל הכיס,בגדול,אם לא יהיה פה שקט וביטחון,עם שטחים שירחיקו את האוייב,לכל השאר אין ערך,ואם לא נישמר נאכל אותה,מחכים לנו בסבוב.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הליכוד בבעיה

    אדם פשוט, 25/11/05 15:17

    בהחלט הליכוד בבעיה.
    כל חברי גח''ל שכחו את ממדי המפלגה לפני 1977 ( המהפך).(12 מנדטים בערך.
    מי שיחד את הליכוד להעלה אותו זה אריק שרון שהצטרף לגח''ל עם מפלגתו שלומציון,לשמחתו של בגין ז''ל.
    מאז ועד היום הליכוד גדל לממדים ונאמניו ההיסטוריים פרשו בגלל חוסר אמינות.(בני בגין)
    אידאולוגית הליכוד נשכחה מלב אנשיו ומה שנשאר זה רק תרבות הג'ובים ודורשי שלומם של בני ביתם וקרובי משפחה.אינני יודע באם מופז היה ידוע אם הליכוד לא היה בשלטון או ח''כ ריבלין שהרס את בית''ר ירושלים .כנ''ל גם עו''ד בראון.
    הליכוד בהחלט צריך לדאג!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בלעדי-משפ'' דוד לוי מצטרפת לפרץ

    מוריס, 25/11/05 15:14

    נא להכין כסא לרגשי נחיתות!

    הגב לתגובה זו

    • שישאר בליכוד, זה יותר מתאים (ל''ת)

      חביבה, 25/11/05 17:13

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרץ טייח את הפגיעה בפנסיה !

    האמת לאמיתה, 25/11/05 15:14

    70000000000 (שבעים מיליארד שקל !) זה הסכום שאיבדו מנהלי ההסתדרות לדורותיהם מכספי הפנסיה של מבוטחיהם.
    לפני שנתיים ביבי לקח אחריות על המחדל הנורא הזה של מנהלי ההסתדרות ולקח חסות מטעם המדינה על ניהול הקרנות. לפרץ יש חוצפה לבקש מהעם לקבל אחריות על המדינה, שאפילו את ההסתדרות הוא לא ניהל כמו שצריך.
    הסכום הזה (שהתעייפתי רק מלכתוב אותו) יכול היה להפיל את המשק ללא שום ספק, והיה מותיר מאות אלפים ששילמו במשך שנים באופן חודשי, ללא פנסיה !
    פרץ לא מתאים.

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שזה נכון!!! אבל....

      יוסי, 25/11/05 17:54

      מי בכלל זוכר את זה? העם המטומטם הזה גם לא רוצה להבין ולא לזכור. ביבי הציל את כלכלת המדינה. אף אחד לא זוכר באיזה מצב היה המשק שביבי קיבל לידיים ולי אין אפילו חשק וכוח לכתוב והסביר כי פשוט אין טעם!! הדמגוגיה הזולה של פרץ תגבר. מה שכתבת על כספי הפנסיה הוא נכון ומדוייק, והמדהים הוא שאף אחד לא נתן על זה את הדין.

      הגב לתגובה זו

      • ממש, אבל ממש לא נכון

        הסטוריון, 26/11/05 09:51

        ההלאמה של קרנות הפנסיה נעשתה כדי לתעל את הכספים של העמיתים לקופת המדינה. ה''גירעון'' הוא אקטוארי - במילים אחרות, דימיוני (אפשר לשנות כמה הנחות והופ, אין גירעון). מי שהכי פגע בהסתדרות היה דווקא הלוויתן ח. רמון, שעכשיו מלכך את פנכתו של מר שרון.

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה עם עובדי הקבלן בחברת חשמל??

    עובד קבלן, 25/11/05 15:10

    אנחנו מנוצלים כעבדים אצל האדונים של פרץ.
    מה יהיה??????

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא היחיד

      שלמה, 25/11/05 16:06

      לצערי לא רק אתה מנוצל. העובדים של ההסתדרות גם הם מנוצלים.
      לפי פרץ הם כולם היו צריכים לקבל מינימום 4700 ש''ח לחודש (כמו שהוא מבטיח), מה שלא מתקיים בפועל.

      הגב לתגובה זו

      • הם אוכלים בשר-אנו לחם שחור

        לא חשוב, 25/11/05 19:19

        בעבודת לילה אנחנו לוקחים את השאריות הביתה לנכדים.
        רק שלא יפטרו אותנו.
        משכורת=2480 שח

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    האיש עם השפם=סטאלין חי וקיים!! (ל''ת)

    רובי ריבלין, 25/11/05 15:04

    הגב לתגובה זו

    • הגיע עד לאוסטרליה? (ל''ת)

      יחי השפם הצעיר, 25/11/05 16:31

      הגב לתגובה זו

      • הוא שותף לעוני ופחי הזבל!!! (ל''ת)

        פועלת ניקיון, 25/11/05 19:14

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    העשירים אלי

    avi, 25/11/05 15:00

    ביבי קורא לכל העשירים לא לישכוח מה שהוא עשה בשבילם.הוא לא צריך את העם ואת השוק.הוא וסילבן ביחד יטוסו עם כל פעילי הליכוד לטוניס יש הרבה כסף לליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פרץ זה מרץ. (ל''ת)

    אריה, 25/11/05 14:59

    הגב לתגובה זו

    • שריף פרץ-שרץ-ארץ ישראל (ל''ת)

      חיימוביץ', 25/11/05 16:08

      הגב לתגובה זו

      • ...גם בקנדה ביובי מנצח... (ל''ת)

        לחיימוביץ, 25/11/05 22:40

        הגב לתגובה זו

    • לא כמו למנהיג ''אחורה'' (ל''ת)

      לפרץ יש גם מרץ, 25/11/05 16:33

      הגב לתגובה זו

    • פרץ מרץ ישראל חי חי וקיים.. (ל''ת)

      MR. BOND, 25/11/05 17:02

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    נו באמת עמיר....

    שלום עליכם, 25/11/05 14:57

    אולי תלמד לדבר אנגלית קודם ואחר כך נדבר על רשות הממשלה...! באמת יש גבול לכל דבר...אני לא רוצה לראות אותך נואם ולהרגיש מבוכה ובושה על שאדם כמוך מיצג אותי...אני בטוח שני לא לבד ואין לי ספק שאזרחי ישראל ישבו מול המירקע ויתבישו..!

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא בושה לא דבר אנגלית !

      ------, 25/11/05 15:18

      יש הרבה מנהיגים בעולם שלנו אינם
      דוברי אנגלית(כמו למשל גק שיראק ) כי זה לא חובה ללמוד אנגלית העיקר שיהיה אצל המנהיג הבא של המדינה שלנו יכולת להוביל אותה להסכמי שלום עם העולם הערבי ועם הפלסטינים ולסיים את הסכסוך כבר כי נמאס לנו אנחנו רוצים לחיות חיים נורמליים !

      הגב לתגובה זו

      • אתה חי באשליות השלום

        שי, 25/11/05 15:35

        לא יהיה פה שלום בגלל שאין מספיק אדמה לשני עמים

        הגב לתגובה זו

        • בהונג קונג וסינגפור יש פחות...

          אדי, 25/11/05 16:56

          אדמה, ויותר תושבים...
          ואלה מדינות פורחות ומשגשגות...

          הגב לתגובה זו

        • תסלח לי אבל יש מספיק אדמה !

          ----, 25/11/05 17:58

          אבל אנחנו עם חמדן שתמיד רוצים יותר אדמות

          הגב לתגובה זו

        • על יוגוסלביה שמעת?

          הציוני, 25/11/05 18:10

          לא שהם דוגמה טובה לאיך צריך להסתדר, אבל זו ארץ שהתפלגה לחמש מדינות (ועוד אחת בדרך- קוסובו) שכל אחת מהן לא הרבה יותר גדולה מישראל. זה שהשטח יחולק לא אומר שלא יהיה אפשר לעשות אינטגרציה לאחר ההסכם, משמע מפעלים משותפים, חלוקת משאבי הטבע וכו'. יש פתרונות יצירתיים שמחכים לפרוץ מבעד המסך של צרות המוח של אנשים כמוך ונציגיהם בכנסת שמונעים את השלום.

          הגב לתגובה זו

      • אם זו היתה הבעיה היחידה עם פרץ

        הסטוריון, 25/11/05 18:08

        הוא לא יודע אנגלית ולא יודע שום דבר אחר מלבד הסתה דמגוגית שנקלטת אצל השכבות הנמוכות באוכלוסיה שיסבלו ממנו יותר מכל שכבה אחרת. ההסטוריה מלאה אנשים כמו עמיר פרץ שהביאו הרס מלחמות וחורבן - ראה גרמניה ואיטליה.

        הגב לתגובה זו

    • לשלום עליכם 42

      אזרח, 25/11/05 15:34

      אולי לפני שאתה מלין על מי שלא יודע אנגלית תלמד קודם עברית
      ראשות הממשלה עם א
      הרשות הפלשטינאית בלי א
      פרץ בדיוק מייצג אנשים ברמה שלך כך שאל תהיה מודאג

      הגב לתגובה זו

    • נו באמת, פחדן ימני

      ז'ורז' בוש(ה), 25/11/05 16:05

      אני דובר ר-ק אנגלית ולא יודע אפילו לבטא נכון את שמה של קונדוליסה רייס. אבל זה לא מפריע לי להיות נשיא ארה''ב קדנציה שניה!
      מצד שני, אני מרגיש את הוויבס בישראל, את ריח המהפך. ללא ספק גם אתה ימנמן, שדוד לוי היה נציגו המפואר משרד החוץ, מריח את ריח התבוסה.

      הגב לתגובה זו

    • פרץ קורץ מחומר של מנהיגים...!!

      אדי, 25/11/05 17:01

      ידיעת האנגלית רצויה, אבל אינה תנאי לבחירתו לראשות הממשלה...
      אפשר לצורך ההשוואה להעמידו מול אדם אחר שמתיימר לרוץ לראשות הממשלה, שהאנגלית שלו מושלמת אבל הוא לא היה ולא יהיה מנהיג לעולם...

      הגב לתגובה זו

      • מנהיגים כמו היטלר ומוסוליני (ל''ת)

        ההסטוריה חוזרת, 25/11/05 18:45

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    השוק ובעלי הבסטות מדד

    Erez, 25/11/05 14:53

    רק במדינת בננות מפגרת ופרימיטיבית השוק ובעלי הבאסטות מיצגים את רצון העם.
    למה אתם פוגעים באנטליגנציה שלנו ולמה אתם מזלזלים בנו.
    מדינת ישראל אינה שוק.
    אבל כנראה שזהו המדגם המיצג.

    הגב לתגובה זו

    • הקול שלי=הקול שלך

      ז'וז'ו חלסטרה, 25/11/05 16:10

      רק בישראל יש אזרחים שלא מבינים שקולו של בעל בסטה שווה בדיוק לקולו של מגיב ימני סדרתי והיסטרי.
      קול אחד בקלפי.

      הגב לתגובה זו

      • מתי פעם אחרונה ביקר אותך מע''מ

        Erez, 25/11/05 16:48

        אתם בעלי הבאסטות מיצגים את אלה שמס הכנסה ,מע''מ או ביטוח לאומי פוחדים להתקרב אליכם.
        מתי לאחרונה נבדקו המשקלים שלכם או מהו מקור הסחורה שאתם מוכרים לנו ,כשהרשתות הגדולות נאלצות להוכיח כשרות ומקור הסחורה..
        נכון עצוב שהקול שלכם שווה י ו ת ר משל כולנו.

        הגב לתגובה זו

        • באותו יום שביקרו אותך BSA

          ז'וז'ו חלסטרה, 25/11/05 19:48

          על התוכנות שהעתקת, הסרטים והמוסיקה שהורדת ברשתות השיתוף. באותו יום ששיפוצניק עשה לך רמונט בבית ושילמת לו ללא מע''מ. באותו יום ששלחת את ילדך ללמוד אצל מורה פרטי ושילמת במזומן, או למנקה חדר המדרגות שלך. שאמשיך?
          לא עצוב כלל שהקול שלי שווה בדיוק לקול שלך והרמאויות הקטנות שאתה עושה יומיום חמורות לא פחות מהרמאויות שלי.

          הגב לתגובה זו

          • כל הכבוד ז'וז'ו כל מילה בסלע (ל''ת)

            רוצה פנסיה, 26/11/05 10:08

            הגב לתגובה זו

          • ז'וז'ו חלסטרה אל תחליף שימך

            Erez, 26/11/05 15:05

            תגובתך מוכיחה את המנטליות שאותה ספגת בבית.
            ההבדל ביננו שלמרות שאינך יודע את מוצאי העדתי ואולי תהיה מופתע ,הוא שאתה מנציח מיסכנות במעטה של מגיע לי.
            אני בניגוד אליך משלם מיסים וחובות מעצם היותי שכיר ואזרח ישר.
            לשימחתי ולצערך עד היום לא ביצעתי רמאויות קטנות כמו שרמזת ,אבל אתה כן מודה ברמאויות גדולות.
            ולזה שרוצה פנסיה ,כנראה שאתה רוצה אבל לא משלם עבורה. פנסיה מקבלים אם מפרישים ,זו אינה מתנה.

            הגב לתגובה זו

  • 40.

    איידה ביבי-הרסת את הליכוד! (ל''ת)

    בלומנטל, 25/11/05 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה תרם פרץ למדינה חוץ מנזק?

    איפה ההגיון?, 25/11/05 14:51

    אחראי לנזקים במיליארדים שלמעשה פגעו במשק ולכן בעובדים ועכשיו חבורה של טיפשים רוצים להעניק לו פרס.
    אחד כזה מתאים להוביל מדינה? איפה הראש?

    הגב לתגובה זו

    • תרם יוצר מביביהו!!!

      יאיר, 25/11/05 17:56

      כשאחד ירד מהארץ למכור רהיטים. השני נפצע במלחמה והפריח את הנגב בגידולים חקלאים . כשאחד לקח לנו כספים ונתן לחמש משפחות עשירות מהארץ והעולם השני נלחם למען הזכויות שלנו. לא לשכוח את השלישי שמילא פיו מים (או אוכל) בזמן שהאחד לקח מאיתנו כספים רק!!! ושוב אני מדגיש רק!!!! פרץ!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    העניים זה המגזר הערבי והדתיים!

    משה, 25/11/05 14:50

    לא שחס וחלילה הם לא נחשבים, אך שני המגזרים האלה הם עניים מרצון משום שאצל הערבים האישה לא הולכת לעבודה, והדתיים מביאים הרבה ילדים מסיבות אידיאולוגיות.
    הרבה אחרים שאינם שייכים למגזרים הללו מעדיפים לקבל דמי אבטלה ולא ללכת לעבוד ולכן מספר העניים בפועל הוא הרבה יותר קטן.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      רוני, 25/11/05 15:58

      יש הרבה עניים שאינם ערבים או
      דתיים , והכי גרוע שיש הרבה אנשים
      שעובדים קשה ומקבלים משכורת רעב !!

      עובדים ובכל זאת עניים !!!

      הגב לתגובה זו

    • מי אמר לך שהנשים הערביות לא

      עובדות, 25/11/05 17:50

      הן כן עובדות - רוב הנשים הערביות היון במגזר הערבי עובדות לך תברר- אז אל תקשקש

      הגב לתגובה זו

    • הערבים גם עניים כי הם, בניגוד

      הציוני, 25/11/05 18:13

      אלינו, עובדים בדברים כמו בניין, ניקוי וכו'. יש מעט מאוד יהודים שעושים את זה. בכל זאת, ערים יהודיות הן עניות, ולא רק בני ברק החרדית והפרזיטית, שאנשיה לא רוצים לעבוד כי הם חיים על קצבאות ותרומות העשירים שלהם מארה''ב ואנשים כמו לב לבייב

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    גם ב nrg מעדיפים את פרץ (ל''ת)

    nrg שמאלנים, 25/11/05 14:48

    הגב לתגובה זו

    • טעות, אני ימני ואוהב את פרץ ב- (ל''ת)

      NRG, 25/11/05 17:15

      הגב לתגובה זו

    • אם מה שאתה אומר זה נכון...

      יניב, 25/11/05 17:57

      אז גם NRG חכמים!!!! יאללה מהפך!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אנחנו אזרחים סוג ג

    אריה, 25/11/05 14:46

    קוראים יקרים אני לא מבין מה זה חשוב לכם מי יהיה ראש הממשלה
    כולם אותו דארק
    אני לא מבין מדוע מחרי הדלק יורדים
    בעולם בארהב ובישראל רק עולים
    ישראל קונה את הדלק מאותו ספק
    מקיסקו .

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם פרץ חברתי אני גאיידמאק

    ירון, 25/11/05 14:43

    זה שבאת משדרות לא עושה אותך רגיש לשכבה החלשה מה עשית משך כל כהונתך בהסתדרות לעובד החלש שמרויח שכר מנימום אותך מעניין רק כוח חברת חשמל נמלים
    אתם יודעים מה הבדל בין ביבי לפרץ פרץ זה הרופא שאומר לחולה קח אקמול וזה יעבור אבל אחרי חצי שנה הוא מת ביבי אומר המצב של הרגל גרוע אנחנו נגדע אותה תסבול בהתחלה אבל אח''כ תחיה ואפילו טוב .
    פרץ מוכר אשליות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    השוק הוא מעוזו של הליכוד

    סימנים למהפך!, 25/11/05 14:42

    אם פרץ התקבל בכזה חום בשוק זה אומר לא מעט. כל מנהיג אחר היה חוטף שם ביצים ועגבניות. חברים פרץ יילך ויגדל. חובה על כולנו לעזור לו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השפיות מגיעה לאחרונה גם לשוק

    בנצי א, 25/11/05 14:35

    גם הבסטריונים בשוק למדו להכיר את מושחתי הליכוד ובמיוחד את ביבי הערמומי. ולי זה כבר לא משנה אם פרץ ינצח או שרון. העיקר שהליכוד יתרסק ויעלם לנו מהעניים...

    הגב לתגובה זו

    • 1.5 מיליון רעבים זו ההתחלה

      לשרון וביבי, 25/11/05 15:26

      הדרך לשלוש המיליון קצרה מאוד עם ביבי ושרון או בלי ביבי ושרון

      הגב לתגובה זו

      • מספיק עם הדמגוגיה העוני

        משלמת מיסים, 26/11/05 17:56

        רוב הענײם הם חרדים וערבים שיושבים בבית ולא עובדים ורק עושים ילדים
        מגדלים דור נוסף של נזקקים
        אסור לזרוק להם כסך
        חײבים לגרום להם לעבוד למחײתם ולהקטין את היילודה

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    מוזר מאד שזה הפוך באתרים אחרים

    ירון, 25/11/05 14:26

    באתרי חדשות אחרים כתוב ההפך, שח''כ לנדאו התקבל בקריאות טובות ו''שרון הרס את הליכוד''.... לזה קוראים תקשורת מגויסת... תקשורת מגמתית... ומעלה סימן שאלה גדול לגבי האובייקטיביות והדמוקרטיה האמיתית במדינת ישראל...

    הגב לתגובה זו

    • שרון הזיז את לנדאו קדימה! ומה

      ליכודניק פורש, 25/11/05 15:01

      קיבל דקירה בגב ! ממקומות אחרונים ברשימת הפרימריז שרון הזיז את לנדאו החתרן , וריבלין הליצן, ומה קיבל בתמורה את גמליאלי הזבל וכל היתר , אבל העונש מחכה להם בבחירות !!!!! כלם הביתה

      הגב לתגובה זו

    • לימנים יש שמיעה רק באוזן ימין (ל''ת)

      ====תלוי====, 25/11/05 22:44

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    השווערצא בשוק אוהבים מושחטים.. (ל''ת)

    דניאל, 25/11/05 14:24

    הגב לתגובה זו

    • Amir's market visit

      Y.S., 25/11/05 15:14

      To # 3- Shame on you Daniel, that is all I can say to you at this point.

      הגב לתגובה זו

    • מושחתים ולא מושח'ט'ים, הבנת (ל''ת)

      לבקן, 25/11/05 17:16

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא יאמן כמה המדינה מושחתת!!!!!

    חיים, 25/11/05 14:22

    כשאנשים מושחתים הולכים להבחר לראשות ממשלה, וזה נראה טבעי, הכל מותר.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם השמאל בשלטון, אפשר לארוז

    דוד, 25/11/05 14:20

    אחרת נעשה את זה תוך כדי ריצה, כשערבים אחרינו

    הגב לתגובה זו

    • רק הליכוד החזיר שטחים!

      מי החזיר שטחים?, 25/11/05 14:39

      לצערי גירוש היהודים היה על ידי הליכוד. כבת למשפחה רוויזיוניסטית אבחר בפרץ.

      הגב לתגובה זו

      • צודקת (ל''ת)

        ש, 25/11/05 18:02

        הגב לתגובה זו

    • מצידי תלך כבר עכשיו!

      שרון יותר טוב?, 25/11/05 14:45

      כל מה שהוא עשה אמרה העבודה לפני 10-15 שנים. אתה מוזמן לקרוא את המצע של מצנע וברק. מצטער אבל לא ראיתי שהמדינה נגמרה מזה שיצאנו מעזה ומעוד כמה שטחים שחוץ מערבים אין בהם דבר. לליכוד אין מה להציע והוא לא ריאלי. ביבי כבר מכר את הסיפורים שלו בעבר וכשעלה לשלטון פינה את חברון. מספיק עם הסיפורים! וחוץ מזה שנמאס לנו מאשליות השלום והביטחון. תתחילו לחשוב על עצמכם ועל הכיס שלכם. כשתחשבו ככה תגיעו למסקנה אחת ויחידה: רק פרץ!!!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הרגל מגונה לסייר בשווקים

    בוננזה, 25/11/05 14:20

    נקווה שהבחירות הקרובות יסמנו מהפך בתדמית השלטון.
    הבה ונחליט על הפסקת ההרגל המגונה של סיור בשווקים .
    בסיור זה אומר הפוליטיקאי : אני פה כדי לשדר ל''כולם'' אל המכנה המשותף הנמוך ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה לא מבין מה זה קמפיין (ל''ת)

      מושחתים הבייתה!, 25/11/05 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    סלט פירות וסלט ירקות זה מה----

    @משה, 25/11/05 14:18

    שיעשו הפוליטיקאים מהירקנים בשוק! אתם לא יודעים שהפוליטיקאים יבטיחו לחם הרים וגבעות, כל בחירות זה אותו הסרט ,למה הפוליטקאים מתחילים את הקמפאן שלהם בשוק ? כניראה שהסירחון שלהם מיתמזג עם השוק ! שבת שלום !! ואני מקוה שיצא משהוא מהריח הזה לטובה !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הכתבים שלכם כותבים מה שרוצים

    יותר אני לא קורא, 25/11/05 14:18

    הייתי היום בשוק התקוה כשביקר שם לנדאו.
    רוב הקריאות שנקראו לעברו היו קריאות בעדו ובעד הליכוד .
    מר לנדאו יצא מהשוק בהחלט מעודד.
    ובאמת היו שם כמה ילדים שבאו ע''מ לקבל קצת תשומת לב וצעקו לעברו קריאות גנאי, אבל אלה היו רק קומץ אספסוף קטן שחוץ מהכתב שלכם כמעט ואף אחד בשוק לא שמע אותם.

    הגב לתגובה זו

    • חשוב לקרוא את תגובה 26 (ל''ת)

      התקשורת, 25/11/05 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יש לי שאלה למר פרץ למה.....

    שי, 25/11/05 14:17

    למה בתור יו''ר היסתדרות לא כל העובדים קיבלו אלף דולר למה המנרקה לא קיבלה אלף דולר ?
    אתה יודע התשובה כי אחרתעם אתה האיתה נותן אז לא היה מספיק כסף ל10 פועלות או פועליםואז אתה האיתה צריך לפטר 2-3 עובדים ככה זה
    מה המסקנה שכול הדברים שלך זה דמגוגיה עדיף 100 עובדים בשכר של 900$ מאשר 70 עובדים עם שכר של 1000$ האבטלה רק תעלה וזה יהיה נזק לטווח הקצר והארוך .
    לכול אלה שתוקפים את ביבי רק שתידעו ביבי לא יש לו דרך עם הגיון שבה מהראש לא כמו פרץ שמדבר מהבטן בלי טיפה מחשבה .
    ולגבי שרון היום אמר המבקר שפעם מי שהיה חשוד בשחיתות היה דופק לעצמו כדור בראש אז אני לא רוצה ששרון ידפוק לעצמו כדור בראש חבל על הכדור אלה מספיק שיחזור לחווה הנזק שגרם לליכוד והנזק הגדול יותר שגרם למדינה הוא בלתי ניתפס.
    אני לא יודע מה מחזקים מימנו אני רואה למה הוא פרש בר און המוחת אולמרט שלא נדבר ועוד ועוד
    מצפה לתגבות

    הגב לתגובה זו

    • בורות

      דרומי, 25/11/05 14:43

      תלמד מה ההבדל בין מיקרו כלכלה למקרו כלכלה.
      דברים שבלתי אפשריים בעסק אחד, אפשריים במדינה שלמה, שהיא מערכת.

      הגב לתגובה זו

      • אולי תסביר לי

        יוכי הגדול, 25/11/05 15:08

        אני ממש מבין את שי פשוט הוא אומר שעדיף תמיד ציפור אחד ביד מאשר 2 על העץ עדיף לא?

        הגב לתגובה זו

        • נכון, ולפעמים צריך סבלנות

          פיסקאי-כלכלן, 25/11/05 23:13

          כרגע אי אפשר 2 ציפורים ביד. גם עם רוצים מאוד.

          אבל עם המדיניות הנכונה (של ביבי) ומספיק סבלנות, המצב רק ילך וישתפר - גם עבור העניים.

          ולא מדובר בשנים רבות, כבר עכשיו אנחנו נמצאים במסלול שיפור איטי.

          הגב לתגובה זו

    • חוץ מהעברית - אתה צודק (ל''ת)

      ארז, 25/11/05 14:47

      הגב לתגובה זו

    • עדיף 1000 עובדים ב 900$, לא?

      יודע חשבון, 25/11/05 14:48

      חיים של כלבים בשרות בעלי ההון וקבלני העבדים, זה מה שאתה מאחל לנו? כאשר הפרזיטים מעניקים לעצמם משכורות על והפערים הפכו לגבוהים במערב. מעניין למה.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לספרדיות של פרץ יש משקל רב ! (ל''ת)

    אשכנזי, 25/11/05 14:16

    הגב לתגובה זו

    • פרץ משנה תדמיתית את פני העבודה

      שמים אמת בקלפי, 25/11/05 14:33

      מפלגת העבודה מצטיירת כמפלגה אשכנזית אליטיסטית. פרץ יכול לשנות את התדמית הזאת. אלף סליחות של ברק לא שוות כמו פרץ בראש העבודה. הליכוד מאז ימי בגין מפנה דרך קבע גב לבוחריו. רק שלבוחריו אין אלטרנטיבה. הפעם יש להם בדמותו של פרץ.

      הגב לתגובה זו

    • רצית להגיד ''למזרחיות'',

      טלי, 25/11/05 22:13

      לקרוא לעירקים, מרוקנים ושאר יוצאי מדינות ערב ''ספרדים''- זה פשוט בדיחה!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לנדאו אין כמוך

    א.א., 25/11/05 14:13

    לנדאו אדם ישר אבל כמה יש כמותו !!
    כל צמרת השילטון כוחנית ומושחתת לצערי הרב אין סיכוי לאנשים ישרים.
    עוד יסופר על ריקבון השילטון בתקופת אריק שרון !!!!

    הגב לתגובה זו

    • העניבה של לנדאו ,ישר לפולין, ח (ל''ת)

      אזרחית, 25/11/05 15:03

      הגב לתגובה זו

    • לנדאו בן-אדם טוב אבל ! אהבל

      בנצי א, 25/11/05 16:31

      והוא לא מנהיג ולא כריזמתי וגם לא מציאותי. אולי הוא ישר דרך. אבל הוא הזוי עם דעות מיושנות ומשחיות...

      הגב לתגובה זו

      • אוי בנצי, זה שוב אתה פה (ל''ת)

        גרגל, 25/11/05 17:19

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    לסגור את ויסקונסין = 50.000 קו (ל''ת)

    חגית, 25/11/05 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ליועצים של עמיר פרץ חשוב לקרוא

    רישום אנשים, 25/11/05 14:09

    יועצים בכירים שלום.
    עליכם לחשוב כיצד להגביר את הסחף שישנו היום לכיוון עמיר פרץ
    ולרשום כמה שיותר מתפקדים חדשים כי זה הזמן שלכם.
    כדאי שתפרסמו דרם אתר אינטרנט . אנשים ישאירו כתובת או טלפון ואז יחתימו אותם על טפסי התפקדות .
    ניתן להניח בשווקין דלפקים לרישום בתחנות המרכזיות בכל מקום וכמובן להגיע לבית המתפקד. אני בכלל מתפקד ליכוד אך רוצה להתפקד לעבודה. ולא יודע איך

    הגב לתגובה זו

    • גם אני בעד הצעתו איך מתפקדים (ל''ת)

      הקץ לעוני, 25/11/05 14:21

      הגב לתגובה זו

    • הועד הכריח אותי להתפקד! ואתה? (ל''ת)

      בוזגלו, 25/11/05 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    איילון נראה כמו מאבטח בתמונה (ל''ת)

    מישהי שטחית, 25/11/05 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    טיפשים! ראו מזרחי אז הם קופצים

    אבשי חרזי, 25/11/05 14:04

    הם לא בוחרים בגלל עקרונות.
    אפילו ישימו במרץ מרוקאי ראשון והם ישירו או אה מי זה בא...
    ממש טיפשות.

    הגב לתגובה זו

    • עוד מעט תקרא להם ''צ'חצ'חים''...

      עמי, 25/11/05 14:24

      לא נורא. כמה שתלעגו יותר, תמחקו על השפם, על האנגלית, על המרוקניות, ככה פרץ יקבל יותר קולות.

      כי בסופו של דבר הוא היחידי שבאמת איכפת לו מהאנשים ולא מ''אחוזי הצמיחה'', שהם נותנים את הצמיחה הממוצעת ועולים גם אם הצמיחה הזו היא רק בכיס של סמי עופר, נוחי דנקנר, ושרי אריסון, באוד רוב האזרחים סובלים.

      הגב לתגובה זו

      • הצ'חצ'חים נשארו בליכוד

        זיוה, 25/11/05 17:21

        עם פרץ זה מלח הארץ, לא חשוב איפוה נולדו, כולנו עם אחד

        הגב לתגובה זו

    • מה עדיף שיצביעו לליכוד המושחת?

      זאת לא הסיבה, 25/11/05 14:35

      העם רעב ללחם. אין לאנשים כסף לגמור את החודש. גם מוכרי השוק נפגעים כי אם המשכורת שלי דלה אני קונה פחות. פרץ יכול לחולל את השינוי המיוחל. ספרדי לא ספרדי המדינה הזאת צריכה ניעור. לא אכפת לי מוצאו של פרץ אכפת לי רק מדעותיו.

      הגב לתגובה זו

    • אז למה לפואד לא היתה כזאת תמיכה (ל''ת)

      דרומי, 25/11/05 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוזי לנדאו-הפוסל במומו פוסל

    אזרח מודאג, 25/11/05 14:03

    נו באמת כמה דמגוגיה נמוכה.
    בגין,שמיר וגם נתניהו החזירו,אף אחד מהם לא הואשם בשמאלנות או שנוצר לו גיס חמישי פנימי.
    מורדי הליכוד היו ונשארו פיקציה,הרותמת את האידיאולוגיה לאינטרס האישי הצר שלהם.
    עוזי לנדאו,אמנם יוצא דופן,כי מאז ומעולם הוא השתייך לשוליו הימניים המסוכנים של הליכוד.כל היתר לטעמי אופורטוניסטים שאף אחד לא ישמע עליהם אחרי התרסקות הליכוד.
    ''הילה לרגע וחבטה בישבן הפוליטי לדראון עולמים''.זה מה יעלה בגורלם.
    שרון,אינו מציאה גדולה.
    בכל מדינה מתוקנת הוא היה עף מהשלטון.אך כנראה שרק שרון יכול להוציא אותנו מהבוץ המדיני.
    לכן,הוא ירסק את הליכוד/שינוי וקצת מהמערך.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הכו בליכוד בבייצים סרוחות וזבל (ל''ת)

    הם הצביעו, 25/11/05 14:03

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק, תכין לי ביצים מסריחות (ל''ת)

      זורקת ביצים, 25/11/05 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    קדימה רוחמה -שרת החינוך הבאה !

    יש עתיד, 25/11/05 13:58

    תצביעו קדימה - לעתיד טוב יותר !

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    1.5 מיליון ילדים רעבים ועניים (ל''ת)

    לא לשכוח, 25/11/05 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מורדי הליכוד גררו אותו לימין

    ערן, 25/11/05 13:45

    הקיצוני
    נגמר הסיפור שלהם

    הגב לתגובה זו

    • חלסטרא על המורדים והליכוד (ל''ת)

      מכירת חיסול, 25/11/05 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    האיש עם השפם מזכיר לי......

    בוזי, 25/11/05 13:43

    את סטאלין.

    הגב לתגובה זו

    • שמו עמיר פרץ והוא רוה''מ הבא (ל''ת)

      תן כבוד!, 25/11/05 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל בר-דעת מעדיף את פרץ

    אורן, 25/11/05 13:42

    לנדאו הוא אנטיפט חסר כל כישרוןץ הוא מנסה ללמד אותנו על ביטחון?! כזכור בתקופת כהונתו כשר לביטחון פנים היו בארץ את הפיגועים הנוראים ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      מוקי, 25/11/05 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    פעם היו זורקים עגבניות ועכשיו

    ביבי ושרון עוני, 25/11/05 13:42

    עכשיו מקבלים את מפלגת העבודה עם פרחים כי הליכוד ביבי שרון בגד בעניים וגרם להם לחפש אוכל בפחי האשפה ומי שרואה את העוני זה הירקנים שזורקיםן את הירקות והפירות בסוף כל יום

    הגב לתגובה זו

    • כל הליכוד הצביעו בעד העוני

      בהצבעות בממשלה, 25/11/05 17:24

      בשביל הכסא והג'וב כולם הצביעו בעד גזירות העוני של ביבי ושרון
      שלא ישחקו אותה עכשיו חברתיים

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שקר שכר מינימום 1000$ של פרץ.

    רועי, 25/11/05 13:41

    אנשים שומעים שכר מינימום 1000$ ומיד קופצים לתמוך ב''רעיון הגאוני''.
    אבל אם אותם תומכים בשכר מינימום כזה גבוה, היו חושבים בשנית, הם היו מגיעים למסקנה שעם כזה שכר לא יהיה כדאי לבעלי המפעלים להמשיך ולייצר בארץ, והם יעבירו את מפעליהם לסין או אפילו לירדן- וכתוצאה מכך עשרות אלפי עובדים
    יפוטרו. בעלי המפעלים יסתדרו, לא להם אני דואג, אך העובדים שלהם שגרים בעיירות הפיתוח, היכן שיש את התעשייה הנמוכה, טקסטיל, פלסטיק, דפוס ועוד, תעשיה שמכלכלת עשרות אלפי משפחות תקרוס (!)
    פרץ מטעה ביודעין חלקים מהציבור שאינם טורחים להבין מה משמעותם של הכרזותיו הריקות מתוכן. למשוך את תשומת ליבם של אנשים ע''י הכרזות שווא זה הכי קל בעולם. לעמוד במציאות בנסיון להתמודד עם ההשלכות של קיום ההבטחות המופרכות האלה, זה כבר סיפור אחר.

    הגב לתגובה זו

    • כבר קראנו את התגובה הזו בכל

      גלית, 25/11/05 13:49

      כתבה אפשרית. חאלס כבר , כמה אפשר לעשות:
      COPY PASTE COPY PASTE
      COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE
      לכל כתבה. יכוןל להיות שהכותב יושב במצודת זאב וקוראים לו בנימין נתניהו?????

      הגב לתגובה זו

      • אוי ללועגת בבורותה (ל''ת)

        גג, 25/11/05 14:03

        הגב לתגובה זו

        • שכר גבוה=שוק קונים= צמיחה

          תגובה עניינית, 25/11/05 14:40

          אתה מדבר שטויות. אני כבר 3 שנים לא קניתי מוצר חשמלי. בעצם אני לא קונה דבר מלבד מוצרים בסיסיים של קיום. אולי המשכורת הדלה וחוסר התנאים בהם אני מועסק כרגע טובים לאותו עצמאי חאפר שמעסיק אותי, אבל מי שנפגע אלה אותם בעלי עסקים קטנים וגדולים שאין להם סיכוי לראות את פרצופי במצב הנוכחי בחנויות שלהם. יש לך מושג כמה כמוני יש? הרוב המוחלט!! משכורת גבוהה פירושה שוק קונים גבוה פירושו צמיחה. לא קשה להטיל מס על מפעלים שיעזבו את הארץ ובכך למנוע נטישה. בגדול, זה גלגל שבסופו של דבר ישתלם לכולם. אני גם בעד עזרה ממשלתית לאותם עסקים.

          הגב לתגובה זו

          • העלאת שכר מינ' -- תהפוך למובטל

            פיסיקאי-כלכלן, 25/11/05 23:10

            העלאת שכר מינימום לא תועיל לך.
            להפך, היא תהפוך אותך למובטל.

            מה שגרוש לך הוא:
            1. התייעלות של המשק שתוביל לכך שתשלם חשבון חשמל נמוך יותר, חשבון ארנונה נמוך יותר וכו'
            2. מפעלים שיצרו ביקוש גבוה לעובדים. כאשר האבטלה תצטמצם ולא יהיו הרבה עובדים למעסיקים לא תהיה ברירה והם יעלו גם לך את השכר.

            הגב לתגובה זו

            • לא ממש ריאלי מה שאתה מציע לי

              תגובה עניינית 2, 26/11/05 10:16

              אני לא חי במדינה הזאת מהיום:
              1. מצטער אבל המסים מעולם לא ירדו. אולי לזמן מוגבל ואחר כך שוב חזרו ועלו. לחכות שמס החשמל או הארנונה ירד זה כמו לחכות למשיח.
              2. כל זמן שהארץ מוצפת בעובדים זרים ובעולים חדשים שמוכנים להשתכר שכר זעום אתה באמת חושב שיש איזה בוס חאפר שסופר אותי. אין בדבריי שמץ של גזענות רק אמת צרופה מתוך ניסיון מר.
              הפתרון שלי הוא אחר: אני אמנם אצביע לפרץ אבל אני לא ''משיחיסטי''. עוד השבוע אני אנסה להתקבל למקום עבודה ממשלתי שעדיין לא הופרט. שם עתידי מובטח!

              הגב לתגובה זו

            • לא מאשים אותך

              פיסיקאי-כלכלן, 26/11/05 15:45

              אתה עושה את הדבר שהוא הכי טוב עבורך

              אבל מבחינה לאומית ולטווח רחוק המדיניות של ביבי היא הנכונה

              הגב לתגובה זו

      • אבל זה נכון- הוא צודק

        נועה, 25/11/05 14:08

        זה באמת רעיון גרוע של פרץ הדמגוג

        הגב לתגובה זו

        • לאן יעברו?

          דרומי, 25/11/05 14:45

          המאבטחים הירדנים ישבו בכניסה לקניון בעמאן במקום בת''א?
          נקנה למנקות הסיניות מטאטאים ממש ארוכים כדי שיוכלו לנקות מבייג'ין?

          הרוב המכריע של מקבלי שכר המינימום לא נמצאים בתעשיה אלא בשירותים.

          הגב לתגובה זו

          • שטויות-בתור דרומי את צריך לדעת

            מירית, 25/11/05 15:04

            שיש שם מפעלי טקסטיל (ומפעלי ייצור אחרים בתעשייה הנמוכה) רבים של פועלים בתעשיה הנמוכה שמקבלים שכר מינימום.

            הגב לתגובה זו

            • נכון. לכן על מדינת ישראל

              פיסיקאי-כלכלן, 25/11/05 23:07

              אמנם כבר לא תופרים כלום בארץ (מקווה שאיני טועה), אך יש מפעלי תעשיה רבים אחרים, כמו למשל מפעלי מזון שמשלמים שכר מינימום.

              על מדינת ישראל להשקיע בהשכלה מקצועית לאזרחיה - גם לאלה שאין להם כסף לרכוש השכלה כזו. בטווח הארוך יהיו בישראל פחות ופחות עובדי תעשייה בשכר נמוך. בתעשייה יהיו בעיקר עובדים בעלי כישורים גבוהים, וסקטור השירותים יגדל מאוד.

              כאשר הכלכלה תהיה חזקה, אזי גם נותני שירותים כמו טלפניות ועובדות בסופרמרקט יוכלו להרוויח יותר.

              הגב לתגובה זו

        • לא, הוא לא צודק!

          שי, 25/11/05 17:48

          העלאת שכר מועילה למשק משום שהיא מגבירה את כוח הקנייה של כולם ומעודדת פעילות כלכלית.

          תעשיה שמבוססת על שכר רעב ממילא כבר כמעט אין בארץ. אי אפשר להתחרות בסין, אפילו אם יקטינו את שכר המינימום לחצי. מוטב לתת לאנשים אפשרות להתקיים בכבוד מעבודה, מאשר לדחוף אותם לסעד.

          הגב לתגובה זו

          • קרא את התגובה שלי למעלה (ל''ת)

            פיסקאי-כלכלן, 25/11/05 23:01

            הגב לתגובה זו

      • תגובה עניינית יש לך ?

        דורית, 25/11/05 14:13

        הוא לפחות כותב דברי טעם.

        הגב לתגובה זו

    • התעשיה הזו תקרוס גם ככה

      אלכס מהכרמל, 25/11/05 14:54

      אף אחד לא יכול להתחרות בסינים, ולכן צריך לעזור לאלה שיישארו להיות מועסקים: עובדי השירותים.
      הסופרים שמעסיקים קופאיות בשכר רעב לא יעבוד להודו, חברות השמירה לא יעבור לסין וחברות הניקיון לא ילכו לירדן.

      הגב לתגובה זו

      • כאשר האבטלה תרד - השכר יעלה

        פיסיקאי-כלכלן, 25/11/05 23:00

        כאשר האבטלה תרד, כלומר הצע העובדים במשק ירד - אז גם השכר לעובדות בסופרמרקט יעלה.

        העלאת שכר המינימום תעלה את האבטלה.

        מדיניות נתניהו תוריד את האבטלה (האבטלה כבר במגמת ירידה) והתוצאה תהיה עליית שכר גם של העובדים שמרוויחים כיום שכר מינימום.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    תרשמו ביומנים- 28 למרץ: מהפך !

    יאללה מהפך!, 25/11/05 13:40

    פרץ לוקח את הבחירות !!!!

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי מפיך לבוחרים המפוכחים (ל''ת)

      ביבי שרון עוני, 25/11/05 13:54

      הגב לתגובה זו

      • גשם של פתקים אמת אמת אמת (ל''ת)

        שמים אמת בקלפי!, 25/11/05 14:41

        הגב לתגובה זו

        • אמת ויציב (ל''ת)

          דובר אמת, 25/11/05 17:26

          הגב לתגובה זו

    • זהו,מ29 למרץ איו עוני בישראל ! (ל''ת)

      פרץ יחלק להם, 25/11/05 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    איזה חמוד פרץ.

    דדדדד, 25/11/05 13:40

    סוף סוף קרה נס. יש לי למי להצביע.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה צצת?מפח זבל?אני עוד שם.. (ל''ת)

      ליכודניק, 25/11/05 14:18

      הגב לתגובה זו

      • לא להרבה זמן (ל''ת)

        zzzzzzzzz, 25/11/05 15:05

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    1.5 מיליון ילדים רעבים עניים

    ביבי ושרון עוני, 25/11/05 13:39

    מי ירים את נס המרד נגד שרון וביבי שגרמו לנזק שלא ניתן לאיחוי השבר כל כך גדול שאין חזרה ולכן אסור לתת לביבי שרון את המושכות אסור

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    התקשורת התגייסה לסמול

    שקר שקר, 25/11/05 13:38

    אנחנו בשוק נצביע לנתניהו בלבד

    הגב לתגובה זו

    • מה, בשוק עוד נשארו אידיוטים ? (ל''ת)

      אתמול הייתי, 25/11/05 14:25

      הגב לתגובה זו

      • מזל שבשוק אין מסוממים כמוך (ל''ת)

        ארז, 25/11/05 14:52

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    עם כל הכבוד לצדק החברתי.אבל

    עמיר לא בשל., 25/11/05 13:38

    אנו הולכים לבחור רה''מ.
    לא יו''ר וועד שכונה.
    לא עמיר צודק , אלא מדיניות שרון&לפיד&ביבי גרמה לחוסר איזון בין הבטחוני לחברתי= ציון ניכשל/ו.
    מציע לעמיר להציב את פרס בראש ויסכים להיות מס' שתיים עם סמכויות בתחום החברתי.
    אני יודע שזה לא נישמע רציונלי , אבל זה איזון מתאים.
    פרס ,אנושי ,מנוסה ואמין.
    שבת שלום לכולם .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    16.5 מיליארד ש''ח נזקי השביתות!

    רק לא פרץ, 25/11/05 13:34

    הוא יודע ומבין רק כוחנות, הוא היה מוכן לוותר על התנתקות ובלבד שהעבודה היתה נשארת מחוץ לממשלה.
    הוא דאג רק לוועדים הגדולים. עובדי הנמל קיבלו כל אחד מענק של 100000 (מאה אלף שקלים !) בזכותו, בזמן שברשויות המקומיות לא ראו שקל חודשים ארוכים ! הוא מגן על עובדי חברת חשמל שמקבלים חשמל חינם על חשבון הציבור משלם המיסים.
    הוא סוציאליסט קיצוני שיקח לשכבות הביניים את המעט שעוד יש להם.
    הוא לא קיים את החלטות בית המשפט שהורה לו להפסיק את השביתה ובגלל זה המשק הפסיד מיליוני שקלים, בזמן שהוא שם פס על החוק במדינה. בושה שבכלל מישהו לוקח בחשבון (כאפשרות ריאלית להיות ראש ממשלה) אדם כזה חסר אחריות ויכולות מינימליות.

    הגב לתגובה זו

    • זה הרי ברור שזו תגובה מגוייסת

      רפי בר, 25/11/05 14:01

      בדיוק כמו תגובה מספר 2 , עכשיו צריך רק לברר מיהו זה שהושיב אותך על יד המחשב כדי שתתקוף את פרץ?
      אולי זה ביבי? אולי טומי לפיד? אולי שרון?
      העיקר שלא תצא פראייר, תבקש כסף עבור הכנסת תגובות מגוייסות! שלא יעבדו עלייך!!!

      הגב לתגובה זו

      • נזק לילדים לא נחשב רעב לא נחשב (ל''ת)

        לד''ר הנכבד, 25/11/05 14:27

        הגב לתגובה זו

      • תגובה מגוייסת

        אליהו, 25/11/05 14:33

        לרפי
        לא ולא אין תגובה מגוייסת,אלו בהעות דיעה שונות,והאמן לי שלמרות שאיני מכיר את הכותב אני אישית מסכים חכח מילה שלו,מפאת סיכון בהוצאת דיבה הייתי מוסיף עוד פרטים פיקנטיים ,אך למען דיון הוגן אמנע מלעשות זאת
        לא תמכתי ולא אתמוך בעמיר פרץ כל עוד יש לי זכות בחירה
        תגובה לגופו של עניין עדיפה על תגובה לגופו של הכותב,גם אם הוא מגוייס,מי מבטיחני שהתגובות בעד עמיר פרץ שהן לגיטימיות בהחלט,אנן מגוייסות,ולכן עלינו להצמד לנושא ולא לבטות ממנו ולהעבירו לפסים אישיים
        שבת שלום

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה

      אליהו, 25/11/05 14:16

      כל מילה שלך חקוקה בסלע,רק אוסיף איך שבשיחה אחת באמצע היום ועל מנת להגן על שני,השבית ללא התראה מוקדמת את כל המשק בין רגע,את כספי החברות של מתפקדים שלא ידעו ולא הבינו בכלל מה זה מפלגת העבודה,קצרה היריעה מלהכיל את מעללליו של עמיר פרץ אני תקווה שהבטחר ביום הדין לא ישכח זאת
      שבת שלום

      הגב לתגובה זו

    • ביבי בזבז הרבה יותר ! (ל''ת)

      אריק, 25/11/05 14:20

      הגב לתגובה זו

      • בזכות ביבי יש לממשלה כרגע עודף

        דן, 25/11/05 14:30

        בזכות ביבי יש לממשלה כרגע עודף כסף.
        להזכירך, הגרעון התקציבי של הממשלה היה עצום כשנתניהו התמנה לשר אוצר.

        ביבי גם הקטין את האבטלה

        הגב לתגובה זו

    • דוקא בשביל עובדי הרשויות

      עמי, 25/11/05 14:20

      המקומיות שאתה כל כך דואג להם הוא השבית את המשק. ואז אתה ושכמותך התלוננו שזו ''שביתה פוליטית'' וספרתם את המיליארדים שזה כביכול עלה למשק.

      מה שכתבת (פעמיים , בשמות שונים) זה סתם תגובה צבועה ומטופשת.

      הגב לתגובה זו

    • ומה שרון יודע?

      אירציונלי, 25/11/05 14:49

      בחיאת רבק!
      משכתבת על פרץ נכון ברובו.
      אבל מה בקשר לשרון? מה הוא יודע?
      לא כוחנות?
      לא שחיטות?
      ונתניהו אינו מושחט?

      הגב לתגובה זו

    • מיליון ילדים רעבים= ביבי בוז (ל''ת)

      פנסיונר, 25/11/05 15:07

      הגב לתגובה זו

      • מספיק עם הדמגוגיה העוני

        משלמת מיסים, 26/11/05 17:58

        רוב הענײם הם חרדים וערבים שיושבים בבית ולא עובדים ורק עושים ילדים
        מגדלים דור נוסף של נזקקים
        אסור לזרוק להם כסך
        חײבים לגרום להם לעבוד למחײתם ולהקטין את היילודה

        הגב לתגובה זו

    • אבל הוא תמיד שבת נגד הממשלה!

      שמוזי, 25/11/05 19:55

      אם הוא יהיה רוה''מ לא יהיה לו נגד מי או נגד מה לשבות!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא למושחתים רק מופז,רק מופז. (ל''ת)

    מירו.מ, 25/11/05 13:34

    הגב לתגובה זו

    • מופז המפזז (ל''ת)

      נילי, 25/11/05 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    16 מיליארד ש''ח,ניזקי השביתות !

    ד''ר ערן שלו, 25/11/05 13:30

    הוא יודע ומבין רק כוחנות, הוא היה מוכן לוותר על התנתקות ובלבד שהעבודה היתה נשארת מחוץ לממשלה.
    הוא דאג רק לוועדים הגדולים. עובדי הנמל קיבלו כל אחד מענק של 100000 (מאה אלף שקלים !) בזכותו, בזמן שברשויות המקומיות לא ראו שקל חודשים ארוכים ! הוא מגן על עובדי חברת חשמל שמקבלים חשמל חינם על חשבון הציבור משלם המיסים.
    הוא סוציאליסט קיצוני שיקח לשכבות הביניים את המעט שעוד יש להם.
    הוא לא קיים את החלטות בית המפט שהורה לו להפסיק את השביתה ובגלל זה המשק הפסיד מיליוני שקלים, בזמן שהוא שם פס על החוק במדינה. בושה שבכלל מישהו לוקח בחשבון (כאפשרות ריאלית להיות ראש ממשלה) אדם כזה חסר אחריות ויכולות מינימליות.

    הגב לתגובה זו

    • 1.5 מיליון רעבים ולך אין לב (ל''ת)

      ילדיך עניים, 25/11/05 14:11

      הגב לתגובה זו

      • דמגוגיה זולה (ל''ת)

        אין ילדים רעבים, 25/11/05 19:29

        הגב לתגובה זו

        • יש דוחות של מבקר המדינה

          לא אני כתבתי, 26/11/05 11:52

          יש רעבים וזה מדויק 1.5 מילון רעבים והדרך ל3 מיליון קצרה

          הגב לתגובה זו

      • מספיק עם הדמגוגיה העוני

        משלמת מיסים, 26/11/05 17:59

        רוב הענײם הם חרדים וערבים שיושבים בבית ולא עובדים ורק עושים ילדים
        מגדלים דור נוסף של נזקקים
        אסור לזרוק להם כסך
        חײבים לגרום להם לעבוד למחײתם ולהקטין את היילודה

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''קדימה'' - לתהום (ל''ת)

    קרן, 25/11/05 13:27

    הגב לתגובה זו

    • שיהרס הליכוד העלוב ! בוזזזזזזז (ל''ת)

      חד הורית, 25/11/05 15:09

      הגב לתגובה זו

      • ל 1 למה את חד הורית? ועל חשבון

        ר., 25/11/05 15:40

        מי?

        הגב לתגובה זו

      • מהפה שלך לאלוהים. (ל''ת)

        גם אני, 25/11/05 16:06

        הגב לתגובה זו

      • המוסלמים אומרים

        Avi Ecuador, 25/11/05 17:43

        שתהרס מדינת ישראל, והאנטישמים אומרים שימותו היהודים.
        והקניבאלים ''היהודים'' בחלם?
        בסך הכל מפריעים להם ה''פלסטינים'' לעשות למוסלמים את העבודה; מפריעים להם להרוס ולשנוא את עצמנו.

        הגב לתגובה זו

      • ל1. ברור מדוע בעלך זרק אותך (ל''ת)

        שדכן, 25/11/05 19:55

        הגב לתגובה זו