• 158.

    התקשורת מבולבלת

    עופר, 27/11/05 02:52

    מה קורה כשהתקשורת בארץ היעודה לשמצה בשמאלנותה פתאום מגלה שראש הממשלה הימני עושה צעד סופר שמאלני ומחלק שטחים. אחרי חודשיים עוזב את מפלגתו ומקים מפלגה חדשה שכנראה תזכה אותו בקדנציה נוספת. שהמועמד השמאלן ממפלגת העבודה בקושי מעביר את המסר שלו בעברית (שלא נדבר על אנגלית). ושהמפלגה השמאלנית שלימים נקראה ''מרץ'' לא משאירה מקום לספק שאין הרבה הבדל בין מוות קליני למוות מוחלט. אז אחרי כל זה מה יגידו חיים יבין ואמנון אברמוביץ. שרון עשה להם בי''ס. שרון המנהיג.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    סקר הזוי לחלוטין

    צבי, 27/11/05 00:19

    הליכוד שוב יזכה במירב הקולות לאחר שוך אבק הסקרים

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    מפלגת המרכז לפני 8 שנים...

    אסף, 27/11/05 00:11

    התחילו עם 32 מנדטים... גמרו עם חמש....
    כדאי להרגע....

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    י.בן חיים

    ס(ש)קרים, 26/11/05 09:49

    ואני לתומי חשבתי שבכלל מלך זוכי הסקרים שימעון (ןינר)פרס הוא ראש הממשלה . רבותי הסוקרים תועמלנים או השד יודע מה נימאס לי מהקישקושים שלכם יאלה לכו תעשו קופה על ראשי הפוליטיקאים ותפסיקו לבלבל לי את המח עם כל מיני סקרים וכ שמטיבעם הם מוטחם לטובת המזמין (אחרת לא תהיה הזמנה נוספת) ותניחו מהציבור יש דברים יותר מענינים .

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    מי יהיו 33 הבאים בתור אחרי שרו

    יונתן, 26/11/05 04:29

    אם אין נציג צעירים אמיתי סטודנטיאלי אני לא אצביע עבורך שרון
    תן מקום לצעירים אבל לא ערסים כמו גמליאל וגבריאלי אלא איכותיים .תמצא כבר מישהו.

    הגב לתגובה זו

    • די מהצעירים

      מלכה, 26/11/05 11:44

      אנחנו אמנם מדינה צעירה אבל כשהצעירים לוקחים את העינינים לידים אנחנו הופכים למדינת בננות
      אפילו במקורות שלנו ידעו זאת ולכן נבחרו לסנהדרין 70 זקנים שהם כידוע בעלי ניסיון וחוכמת חיים אז תנו ''לזקנים'' לנהל את המדינה ואולי רק אולי נגיע לעדנה

      הגב לתגובה זו

      • היועצים הצעירים של המלך רחבעם.

        יגאל כהן, 26/11/05 17:51

        הם שגרמו לפילוג בין ישראל ויהודה ,
        שבסופו של התהליך הביא עלינו את חורבן בית ראשון ושני.
        הצעירים הלומי הטסטוסטרון של כהנא יוגנד כמעט הביאו עלינו שוב מלחמה וחורבן.
        הצעירים של הפלשתינאים הביאו עליהם חורבן אחרי חורבן.
        צעירים זה טוב להרבה דברים.
        ממתמטיקה וכדורגל ועד זיונים.
        לא לקבלת החלטות פוליטיות גורליות.
        לא בכדי בעברית(ובשפות רבות),
        זקנים זו מילה נרדפת לחכמים.
        ולא בכדי משה רבנו אסף,שבעים זקנים.
        הצעירים של הליכוד החריבו אותו.

        הגב לתגובה זו

  • 153.

    150 - לא מאמינים לך

    טל, 26/11/05 04:03

    אתה מעיד על עצמך שאתה שקרן ומצפה שנאמין לך?!

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    איזה בולשיט של סקר!

    אסף, 26/11/05 03:10

    העבודה בראשות פרץ בחיים לא תקבל יותר מ-20 מנדטים ואני אפילו בספק אם יהיה לה 14 מנדטים.
    וברור שליכוד לא יקבל כ''כ קצת מנדטים בטח שלא פחות מפלגת עם אחד (העבודה) ככה שהסקר הזה דיי הזויי!

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    תראו ששרון יקבל 5 מנדטים בסוף.

    פרשן, 26/11/05 02:14

    התקשורת מוכרת לנו מועמדים בכל פעם ובכל פעם אנחנו מופתעים מחדש.
    אין ספק שהתקשורת מריצה את שרון לראשות הממשלה מה שמחזק את דעתי ששרון יכשל כליל.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    עניתי בסקר 'שרון' אבל בבחירות

    ליכודניק סמוי, 25/11/05 23:36

    עניתי בסקר 'שרון' אבל בבחירות רק נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      ארז, 26/11/05 01:52

      הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      יוסף, 26/11/05 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    להיכן נעלמו האידיאלים??

    אבנר, 25/11/05 21:47

    מתו כבר כל האידאלים כל המפלגות
    האידאולוגיות - פשוט נקברו.
    נדמה שגם אם שרון היה קורא למפלגתו - '' קוגעל'' היה זוכה.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    שרון תקים קואליציה עם שינוי וע

    חילוני, 25/11/05 18:56

    ועבודה!!!
    אל תכניס את ש''ס בבקשההההההה

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    להצביע לשרון

    Avi Ecuador, 25/11/05 18:31

    זה לחנך לבוגדנות ולהונאה.
    זה להפוך לעם ששונא את עצמו וחוסר ערכים.
    זה שחיתות שהפכה לנורמה.

    הגב לתגובה זו

    • שרון מיזער את הטרור הפלסטיני

      גימלי, 26/11/05 12:33

      לא יעזור כלום. שרון הצליח להוריד את הטרור הפלסטיני ביותר מ-80%. זהו הישג לא מבוטל, במיוחד שהדבר נעשה ללא כל משא ומתן עם האויב הפלסטיני הלא אמין.

      רק על ההישג הצבאי הזה שרון ראוי לכהונה נוספת. נקודה.

      הגב לתגובה זו

      • חוסיין בספטמבר השחור

        Avi Ecuador, 27/11/05 00:32

        עשה עבודה הרבה יותר מוצלחת...
        בלי לתת לפלסטינים מדינה ולא נשכח שהם שם מעל 70 אחוז.
        אולי חוסיין או דומיו ראוי לשלות בישראל?
        מי יודע, עם השמאל הפלסטינים קרוב לוודאי ישלטו גם בקו הירוק.
        רק שלא יפריעו לשאהידים הלאומיים מהשמאל ולשרון.

        הגב לתגובה זו

  • 146.

    אריק מלך ישראל וגיבור האומה !! (ל''ת)

    שטולץ, 25/11/05 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    Polard

    Dayan, 25/11/05 17:04

    You people don't get it. If there is one thing Americans hate is spys. They executed the Rosenbergs and many others have gone to jail for life.
    Why should Polard be different? Becasue hse spied for Israel. Let me tell you a little secret. Most the millitary and inteligance establishment in the US hate Israel. We sell there technology to China and then wonder why they don't release Polard.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אנשים נמהרים. למה פרס צריך לפר

    תראו איזה, 25/11/05 16:03

    לפרוש? לשיטתם של תומכי אותה מפלגה הוא בסדר גמור, רק שלא זכה. אז מה בכך? אז הוא כבר לא יכול לתרום להם? איזה אנשים שטחיים וקלי דעת יש היום. איזה המון מוסת ונבער.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מה בין שרון לפרס

    איש ישר, 25/11/05 15:54

    שרון התחבר לפרס וגם הוא ינצח רק בסקרים. רבותי, סוף גנב לתליה!

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    תסדרו לדני נוה משרה של סניטר.. (ל''ת)

    לאחר קורס, 25/11/05 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    ליכוד,ליכוד!איך הגעתם למצב כזה (ל''ת)

    חשבון נפש !, 25/11/05 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    שרון-הסכנה בדיקטטור מושחת !

    יהודי חרד, 25/11/05 13:49

    כולנו חייבים להביא בחשבון את הסכנה בדיקטטור מושחת חסר עכבות ערכיות ומוסריות. האגו שלו נוסק לשמיים , בעזרת פודלים המלקקים כרצונו עושה הכל מה שבא לו ואני רואה בזאת סכנה קיומית כי השחיתות עוד תנסוק . מעניין שבתוכנית של שרון אין כלל מלחמה בשחיתות....

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מה עם דוד לוי,לא מתמודד?נפגש (ל''ת)

    בשבעיות,לא?, 25/11/05 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    רק אדריכל השלום

    יחיאל, 25/11/05 13:47

    די לליכוד המושחת והמסואב
    די לשינוי המפלגה העשירה והשבעה עם טומי מדושן העונג שזנחה את בוחריה - המעמד הבינוני החילוני
    די למפלגת העבודה ה '' אליטיסטית '' שיודעת לפנות לעם רק בתקופת בחירות - ברוורמן לא יעזור לכם - הייתם ונשארתם מנוכרים
    המפלגות הדתיות אינן ניספרות ולכן נותרה רק רשימתו של שרון

    הגב לתגובה זו

    • כולנו ''ראש ממשלה''

      בנדה, 25/11/05 20:07

      גם שרון לא שווה כלום. השנה שמים פתק לבן אולי נגיע למצב שכל החלטה תעבור משאל עם-זוהי הדמוקרטיה היחידה שיכולה להצדיק את עצמה. שלטון הרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    מה,כץ,לימור,נוה,מופז לא יהיו (ל''ת)

    שרים?, 25/11/05 13:45

    הגב לתגובה זו

    • הם יעופו לנו בהקדם מהעניים (ל''ת)

      בנצי א, 25/11/05 14:42

      הגב לתגובה זו

      • הם ייכנסו לפח הזבל של ההיסטורי

        מורה מובטלת, 25/11/05 17:50

        ובמקרה היותר טוב יועמדו לדין

        הגב לתגובה זו

      • ברוך שפטרנו מהנאמים לכהנא שר''י

        יגאל כהן, 25/11/05 18:18

        כהנא יוגנד גנבו לי את הליכוד.
        פייגלינים ושאר מרעין בישין.
        ורוכל נוכל בראשם.

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    רק לחשוב על אוירה בליכוד אחרי (ל''ת)

    הבחירות !, 25/11/05 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אינני גזען אך לא ר''מ מזרחי

    אוהד, 25/11/05 13:19

    טרם בשלו עדות המזרח לכהן במשרה
    כה רמה.
    ניחא נשיא, שר בטחון ורמטכ''ל, אך
    תארו לכם ר''מ מזרחי שינהל מו''מ
    עם הממשל בוושינגטון, רק תחשבו
    על זה והטוב שבמתורגמנים לא יוכל
    לפרשנות הבית הלבן, לכל סעיף
    ופסקה ומכאן קצרה הדרך לתהום.

    הגב לתגובה זו

    • אם זו לא גזענות

      עמי, 25/11/05 14:28

      אני לא יודע מה זו גזענות.

      אבל אין בעיה. כמה שתשמיצו יותר, ותחשפו את פרצופכם המכוער זה רק יעזור לפרץ, כמו שדודו טופז הגזען המחליא נתן את השלטון לליכוד עם ה''צ'חצ'חים'' שלו

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    ליכודניקים תגידו שלום לשילטון

    ד, 25/11/05 13:14

    כי לא תראו אותו עוד הרבה שנים

    הגב לתגובה זו

    • ועוד שלום לשלטון

      חזון למועד, 25/11/05 13:52

      מפא''י ההסטורית ומחליפתה המערך 1948-1977
      גח''ל ומחליפו הליכוד
      1977-2005

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    קדימה לשחיתות

    מאיר, 25/11/05 13:14

    כל מי שיצביע שרון לפי דעתי מקדם רק את השחיתות ולא שום דבר אחר

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    פרץ יצרף לממשלה שר ערבי.

    שמאל קיצוני., 25/11/05 13:10

    מי זה יכול להיות? אחמד טיבי במקרה או שלא במקרה.?

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ההון קנה השלטון בפלילי שרון (ל''ת)

    הבורסה נוסקת, 25/11/05 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שרון הוא הרע במיעוטו.

    גבי, 25/11/05 13:06

    מה שהוא ובניו כנראה עשו כדי לממן את מסע הבחירות שלו לא שונה בהרבה ממה שעשו ברק והרצוג בפרשת העמותות. משום מה את פרשת העמותות השתיקו בסוף, זאת באמת בושה. והרצוג שמר על זכות השתיקה בחקירה, אבל איזה סקר טען שהוא אחד הפוליטיקאים הכי ישרים. על השחיתות של אלה שנשארו בליכוד - כמו ישראל כץ, צחי הנגבי או שני המטומטמים, חזן וגורלובסקי, לא צריך להרבות במלים. פרץ הוא פופוליסט וצעקן זול שעלול להיות גם מסוכן, גם אם גייס את ברוורמן. מספיק לשמוע את נימת הנאומים הצעקניים שלו - שמזכירה מישהו אפל מהמאה הקודמת - כדי לא להאמין לו בגרוש. ואמנם יש לנו משבר מנהיגות חמור, אבל לבחור ראש ממשלה שלא ברור האם יש לו אפילו תעודת בגרות - זה קצת מוגזם. אז בסוף יוצא ששרון הבולדוזר, הוא הרע במיעוטו. לפחות הוציא אותנו מהבוץ של עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    קדימה למליון 3,4,5 בעוני ורעב (ל''ת)

    אמציה, 25/11/05 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    תמשיכו להפליג בדימיונות פרועים

    רגב, 25/11/05 13:02

    כספינה שהקברניט שלה לא יודע לאן ומפליג והמלחים סומכים עליו.עד שתתנגשו בסלעים במפץ גדול.יום זה יגיע הלא הוא יום הבחירות.שבו הליכוד יקח

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הבטחות השווא של פרץ-שכר מינ'

    פרץ משטה בנו, 25/11/05 13:02

    אנשים שומעים שכר מינימום 1000$ ומיד קופצים לתמוך ב''רעיון הגאוני''.
    אבל אם אותם תומכים בשכר מינימום כזה גבוה, היו חושבים בשנית, הם היו מגיעים למסקנה שעם כזה שכר לא יהיה כדאי לבעלי המפעלים להמשיך ולייצר בארץ, והם יעבירו את מפעליהם לסין או אפילו לירדן- וכתוצאה מכך עשרות אלפי עובדים יפוטרו. בעלי המפעלים יסתדרו, לא להם אני דואג, אך העובדים שלהם שגרים בעיירות הפיתוח, היכן שיש את התעשייה הנמוכה, טקסטיל, פלסטיק, דפוס ועוד, תעשיה שמכלכלת עשרות אלפי משפחות - תקרוס (!). האנשים שיפוטרו לא יוכלו למצוא עבודה יותר ! לא מדובר כאן בצעירים של ההיי טק, אלא במבוגרים שעובדים שנים באותם המפעלים.
    פרץ מטעה ביודעין חלקים מהציבור שאינם טורחים להבין מה משמעותם של הכרזותיו הריקות מתוכן. למשוך את תשומת ליבם של אנשים ע''י הכרזות שווא זה הכי קל בעולם. לעמוד במציאות בנסיון לקיים הבטחות מופרכות אלה, זה כבר סיפור אחר.

    הגב לתגובה זו

    • בוא קבל פרק בכלכלה

      cyrano, 25/11/05 14:13

      הכל מתחיל מרמת המיסוי הבלתי אפשרית שהגיעה למימדים מפלצתיים בקדנציה של הדיקטטור המושחת:
      מיסים אילו שהם הדרך של השלטון להכניס את היד לכיס האזרח מחולקים ל-2 '' מיסים ישירים כמו המע''מ ומס הקנייה המשולמים על כל מוצר ומיסים עקפים שהם מס הכנסה, מס שבח, וכל מס אחר שכביכול חל על הרווחים בלבד;
      הדוגמא הכי טובה למיסוי הישיר זה עלות הדלק, עליו יש 55% מס, ולמעשה על כל ליטר שעולה לך איזה 6 ש''ח אתה מעביר לממשלה 3,5 ש''ח..
      האזרח הקטן משלם במדינה שלנו מיסים רצחניים , שנכבסים לקופה הציבורית, ואמורים לחזור אליו באיזו דרך על השרותעם שהממשלה מחילטה בהתאם לתקציב;
      הדיקטטור המושחת , איני יודע באיזו זכות לקח אגב מהקופה הציבורית מיליארדים כדי לשחד את מפלגצ שינוי והעבודה לתמוך במהלך ההתנתקות שלו, וזאת בנוסף לציליארדים שהמהלך הזה עלה גם ככה בלוגיסטיקה ששולמה למפנים, הצבא והמשטרה, בנזק האדיר שמהלך זה גרם לנשק ובפיצויים מחוייבי המציאות;
      כאשר כל המליארדים האילו מוצאים, הם חייבים להיות משולמים מאיזה מקום, ולטובת זאת עשה הדיקטטור המושחת כל מיני סידורים עם כל מיני מפעלים מובילים ורווחיים כדוגמאת גנגר מכימיקאלים לישראל שאם יעביר לו כמה מיליארדים , הוא ידאג לשבור את השביתה של הפועלים המסכנים האלה שלא מקבלים אפילו שכר מינימום, ואכן שלח את המשטרה ( באמצעות הפודל שלו צחי הנגבי ), לשבור להם לשובתים את השביתה תוך כדי שבירת העצמות, כדי שגנגר יוכל לא להפגע מהשביתה, ולהמשיך לעשוק אותם...
      הבנת ברוך ? ... אז אם אתה אחד השפוטים של המושחת השמן, אז תבין, אנחנו לא מטומטמים, ואנחנו לא ניתן להיות הפראיירים של השלטון המושחת, ואם אתה כתבת אשר כתבת מתוך תמימות, מקווה שלפחות החכמת במשהו...
      אז למען היגיינה שלטונית, אל תבחר לא קדימה, לא ליכוד ולא פרץ...
      נסה פעם אחת את עוזי לנדאו, אני מבטיח לך שכולנו נרוויח מזה

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    שרון - פרץ. העיקר שהליכוד ימחק

    בנצי א, 25/11/05 13:00

    ואני מציין זאת כליכודניק בעבר...

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    קדימה לטובת עם ישראל

    מיכאל, 25/11/05 12:57

    הרבה שנים התלבטתי כי לא היה לי בעד מי להצביע. בכל מפלגה היה חסרן אחר. והנה סוף סוף קמה לה מפלגה אידיאלית - זו המפלגה האמיתית לטובת עם ישראל - אז תתנו לה כמה שיותר כח !!! קדימה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מה זה ''המפלגות הערביות''?!

    סססמולני אמיתי, 25/11/05 12:51

    למה את ''המפלגות הדתיות'' מפרטים - מפדל, יהדות התורה, אבל ''את המפלגות הערביות'' לא? הסוקרים כל כך מטומטמים שלא יודעים להבדיל בינם? כולם נראים להם ''אותו הדבר''?

    הגב לתגובה זו

    • טיפש

      אייל, 25/11/05 16:06

      תבדוק את שגיאות הכתיב שלך לפני שאתה כותב משהו---שמאל ולא סמול---טיפש

      הגב לתגובה זו

      • שמאל ולא סמול

        Avnera, 25/11/05 21:39

        You may not know that סמול comes from Small - a relatively new 'word' in modern Hebrew.

        הגב לתגובה זו

  • 123.

    חוק נגד סקרים........

    ג, 25/11/05 12:51

    במדינה מושחתת ועידרית כמו שלנו, ולמען הדמוקרטיה,צריך לקצץ בחופש הסיקור. זה מביא נזקים ומבלבל את דעתו של הבוחר הממוצע. ויש לנו הרבה מן הממוצע בארץ...

    הגב לתגובה זו

    • והפוסל, במומו פוסל...!!! (ל''ת)

      אדי, 25/11/05 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    להכחיד את מרכז הליכוד

    דודי, 25/11/05 12:49

    אני קורא בזה להצביע שרון. יש לי סיבה טובה, כך יוכחד מרכז הליכוד. האם יש טריגר גדול מזה להצביע שרון ??

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז. (ל''ת)

      סיימון, 25/11/05 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    אוונטי ,אוונטי ,בניטו שרון

    Erez, 25/11/05 12:47

    מערכת בחירות מופקרת ,חסרת אחריות של ''מנהיגים'' שגילו שאפשר להשיג מהעם הטיפש הזה עוד מנדטים.
    מאות מליוני השקלים שהיו יכולים לשרת את מערכת הבריאות ועוד פעילויות חברתיות ''ישרפו'' ע''י פולטיקאים מושחתים ,והתוצאה בסוף אותה ממשלה אותם דמויות.
    להחרים את הבחירות כפעילות להגנת הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • תזכיר לנו את הבורות של טומי!

      עמי, 25/11/05 14:31

      טוב מאוד!

      טומי לפיד הוכיח את בורותו כשטען שהשם של המפלגה של מוסוליני היתה ''אוונטי''. אבל מהר מאוד בטוקבקים (והיום גם סבר פלוצקר) הזכירו לו ש''אוונטי'' זה היה השם של העיתון שמוסוליני עבד בו, לפני שהוא היה פאשיסט, ושאותו עזב כשהוא התחיל את דרכו לפאשיסם.

      אז כמה שתזכיר לנו יותר את הבורות וההתלהמות של הזקן הסנילי, ככה יהיה יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    תוצאות אמת בסיום ספירת הקולות

    בנצי א, 25/11/05 12:47

    קדימה בראשות שרון 45 מנדטים.
    העבודה בראשות פרץ 35 מנדטים.
    הליכוד ברשות ביבי או מופז או שלום ולא משנה מי. יגיעו בסיכום ספירת הקולות ל7 מנדטים ותו-לא...
    ולמה??? כי העם חוזר לשפיותו...

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד וביבי - 45 מנדטים (ל''ת)

      המתפכח, 26/11/05 02:00

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    פרץ הוא פרעאנק מסוכן !! (ל''ת)

    אלי ט., 25/11/05 12:46

    הגב לתגובה זו

    • אלי ט. גזען קטן ויותר מסוכן! (ל''ת)

      ליאור, 25/11/05 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    סוקרים ושקרים

    אחד שזוכר, 25/11/05 12:43

    מענין איזה תרוצים ימצאו עכשיו מינה צמח וחבריה אין מערכת בחירות אחת שהסקרים צדקו או אפילו היו קרובים לצדוק אני זוכר את הבחירות לערית רעננה שהמקומונים הכריזו מספר ימים לפני הבחירות שחיים ברויידא הוא ראש העיר רעננה כבר בסיבוב הראשון לפי סקר של מינה צמח

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אורנים הגדול!

    אבישי רביב, 25/11/05 12:42

    התוכנית האמיתית של שרון - לאגוף את הליכוד - לרסק אותו ואח''כ לחזור אליו בגדול - כמנהיג ללא עוררין עםעשרות מנדטים!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    נתניהו עם כל הכבוד יותר מדי

    ז, 25/11/05 12:42

    זיגזאגים.
    פרש אחרי שהפסיד.
    חזר לשרון.
    שוב פרש מתפקיד שר החוץ.
    שוב רץ.
    מה יקרה אם הליכוד יהיה 10 מנדטים, שוב יפרוש?

    הגב לתגובה זו

    • לא פרש מתפקיד שר החוץ

      עומר, 25/11/05 23:49

      ביבי רצה את תפקיד שר החוץ, אלא ששרון מינה את סילבן.

      ואז ביבי לקח את התפקיד כפוי הטובה של שר האוצר והיה שר האוצר הטוב ביותר שהיה לישראל אי פעם.

      המשק צומח
      האבטלה יורדת

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    אתם אספסוף גאה

    עם טיפש, 25/11/05 12:41

    העדריות תעלה לנו ביוקר.

    עם טיפש ומכוער.

    תנו לאלי ישי להיות ראש ממשלה,כדי שיגאל אותנו כבר מהמחלה הממאירה הזו---ויוביל אותנו אלי תהום מהר יותר.
    למה לנו לגסוס תחת שרביתו של ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לליכוד מגיע-שרון לדיראון עולם (ל''ת)

    יוסי, 25/11/05 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אולמרט

    ירושלמי, 25/11/05 12:37

    לעולם לא אצביע למפלגה שאולמרט חבר בה ובטח שהוא מספר 2 שאים חס וחלילה יקרה משהו לשרון הוא יחליף אותו

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    גאוני!!!

    neko, 25/11/05 12:35

    במקום לנסות לנקות את הליכוד מכל הבררה שדבקה בו, לפרוש ולהקים מפלגה חדשה עם רוב החלקים האיכותיים בליכוד (עד כמה שאפשר לקרוא לפוליטיקאים ''איכות''), ולהשאיר את מי שרוצה להתבוסס ברפש הליכודי.

    מהלך גאוני, כבוד לשרון ולכל מי שהצטרף אליו. חוץ מרוחמה אברהם, היא עדיין בררה.

    אני בכל מקרה נשאר עם שינוי והעבודה, מפלגות קצת יותר נורמליות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    תבדקו אותי לאחר הבחירות

    קוקי, 25/11/05 12:35

    ליכוד - 21 מנדטים
    קדימה - 25
    עבודה - 23
    שינוי 11
    שס 9

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מהלך מחוכם של שרון

    בוננזה, 25/11/05 12:33

    הליכוד ''החדש'' מונה כיום 47 מנדטים.
    לא רע....

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    החמאס, הגיהאד והתנזים הסכימו

    מתנחל מהערבה, 25/11/05 12:33

    בהסכם לא כתוב על רגיעה עד הבחירות - כדי שהציבור יתמוך בשרון ובפרץ - את המחיר נשלם כולנו אחר כך - חוץ משרון ופרץ שייהנו מחגורה צפופה של אנשי ביטחון ולימוזינות ממוגנות.

    הגב לתגובה זו

    • הם תמיד היו בעד הימין

      מוטי, 25/11/05 13:28

      החמאס הג'יהאד ויתר ארגוני הטרור, מאז ומתמיד תמכו בימין.
      ראה בחירות פרס/נתניהו וברק/שרון.
      הם תמיד ניסו לייצר גל טרור לקראת הבחירות והם יודעים למי זה מועיל.
      הבחירות היחידות שהם לא עשו גל טרור היו כאשר נתניהו כראש ממשלה התמודד והובס על ידי ברק.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מי שמפקיר את פולארד לא ראוי

    רועי, 25/11/05 12:27

    להיות ראש ממשלה!!

    הגב לתגובה זו

    • שיירקב בכלא המרגל

      מוטי, 27/11/05 11:10

      מה אתם דוחפים אותו לכל מקום

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    קדימה = מפלגת הפל קל (ל''ת)

    דנה, 25/11/05 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שרון היה, הווה ויהיה מסוכן (ל''ת)

    לא בוחר בספינקס, 25/11/05 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מברשת חדשה הוא תמיד טוב

    הולץ, 25/11/05 12:23

    דומה לסקר שהיה בן פרס לפרץ.
    העם נקעה נפשו בגנבות ובשחיתות.לא משנה מי יעלה זקוקים להחלפה ככה זה במדינות תרבותיות.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    גם יצחק מרדכי הוביל (ל''ת)

    אסתי, 25/11/05 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    דיקטטורה+שחיתות=פרץ עמיר (ל''ת)

    משה גולני, 25/11/05 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מישהו יודע מה המצע של שרון?

    יודע לשאול, 25/11/05 12:19

    34% תומכים במה?

    הגב לתגובה זו

    • תומכים בכל מה ששרון יעשה (ל''ת)

      רוצים דיקטטור, 25/11/05 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    הוא עומד ליפול חזק (ל''ת)

    דליה, 25/11/05 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פרץ עמיר הוא דיקטטור גדול ומוש (ל''ת)

    שלהבת, 25/11/05 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    קדימה לשחיתות, לגירוש יהודים. (ל''ת)

    עומרי, 25/11/05 12:02

    הגב לתגובה זו

    • קדימה לים! (ל''ת)

      עומרי, 25/11/05 12:43

      הגב לתגובה זו

    • תפנימו - רוב העם בעד ה''גרוש''!

      סססמולני אמיתי, 25/11/05 12:54

      חייתם שנתיים באשליות ששרון עשה את זה בשביל לרצות את היועץ, את התקשורת, את אני לא יודע מי.

      אבל האמת היא שהוא עשה את זה באמת בשביל לרצות מישהו - לרצות את העם. והעם באמת מרוצה, והוא יראה את זה ב-28 במרץ, על ידי הצבעה מסיבית למפלגות שתמכו בהתנתקות, והשארת שאר המפלגות למשוגעים בכתום, שהם פשוט לא הרבה אנשים.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    הדיקטטורה של פרץ החלה בעבודה .

    צדוק, 25/11/05 12:00

    1.מצרף 25000 מתפקדים חדשים למפקד העבודה,אלה שניפסלו ע''י השופטת פריש בגין זיוף חתימות.
    בכך הוא מבקש לקבוע את הרשימה לכנסת ולסלק את כל התומכים של שמעון פרס.
    2.הנחה את מזכ''ל העבודה לא לזמן את לישכת המפלגה ע''פ ההקבוע בחוקת המפלגה על מנת לא לאפשר ביקורת על מהלכי ההשתלטות שלו.
    3.הנחה את מזכ''ל העבודה ,לא לכנס את הועדה לעניני המפלגה להמשך דיון בשיטת בחירת הח''כים של המפלגה,שכן השטה הקיימת נוחה לו יותר להשתלתות על המפלגה.
    4.זימן עם מזכ''ל המפלגה את המרכז בטוענה של אישור פרישה מהממשלה,אך לאמיתו על מנת לאשר צירוף כל המתפקדים המזויםים שלו ועל מנת להריע לו ולאשתו על הניצחון הגדול.

    מעשיו אלה מזכירים את המשטרים האפלים ביותר במזרח אירופה.

    והיכן בכירי המפלגה?שרי המפלגה?
    הם שותקים כי הם מפחדים.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הקדשה לרכישת שרון את חיים רמון

    אליק, 25/11/05 11:55

    שהוא ''חיימון'' של החרצופים :
    - מוקדם לשמוח עוד, מר פרץ -
    - מאצבע לא עשוי שרון -
    - כנגד מומיה של פרס -
    - יש לשרון טוטאנ-חיימון !

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    חובה להתלכד בימין להצלת העם

    אבי, 25/11/05 11:54

    חובנ על כל הימין להתלכד ליכוד איחוד לאומי מפד''ל ישראל ביתנו ולהציל את העם

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כימין ''קיצוני''

    אני אופטימי, 25/11/05 11:53

    אם כבר עכשיו יש 25 מנדטים לימין + חרדים + ש''ס, והרי ברור שהליכוד יתחזק על חשבון ''קדימה'' אחרי ששרון יפרסם את הרכב הרשימה (על דעתו בלבד וללא אפשרות עוררין), וככל הנראה שינוי לא יעברו את % החסימה, אז סביר שהימין ירכיב את הממשלה הבאה

    הגב לתגובה זו

    • בסדר... (ל''ת)

      ד, 25/11/05 13:10

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח מיזרחי... (ל''ת)

      יוסי, 25/11/05 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    קדימה שרון

    יוסי כהן, 25/11/05 11:50

    הסקר האחרון מיצג את שינוי תפיסת מצבעי הליכוד אשר מראה את הנטיה לטובת מיפלגתו החדשה של שרון .הליכוד בבחירות הקרובות ינחל תבוסה משמעותית כתוצאה מעמדתם של המורדים הקיצונים בליכוד עלנו להשלים עים המציאות לנוחח ההיתנתקות שיכולה להוביל אותנו לדרך חדשה בטחונית וכלכלית

    הגב לתגובה זו

    • בחיאתק, תסביר לנו קצת

      cyrano, 25/11/05 12:34

      ''מפלגתו החדשה של שרון '' , זה ממש מזכיר לי בדיחה:
      איזה כלב -זאברצה להיות חלק מלהקת הזאבים, הלך והתייעץ עם חברו הזאב הכיצד יוכל לעשות זאת;
      ''פשוט מאוד'' ענה לו חברו הזאב '' אצלכם , כאשר רוצים לזהות אחד את השני, מריחים אחד לשני בתחת, אצלינו אנחנו מרחרחים בפה''...
      ואכן , התחיל הכלב לרחרח לזאבים האחרים בפה ואכן זיהו אותו כאחד משלהם...
      עד שיום אחד, תוך כדי מעשה הזיהוי , הוא נתקל בחברו ( ללא ידיעתו כמובן, כי כלב הוא כלב והזיהוי כדרך הכלבים ) שאמר לו : ''בחיאתק , זה אני שלימדתי אותך, אל תתאמץ, לי אתה יכול להריח בתחת''...

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אחורה

    cyrano, 25/11/05 11:47

    אחורה לשחיתות שלטונית אשר הדיקטטור המושחת מיסד ועשה אותה לחלק אינטגראלי מאורחותיו
    אחורה לגרוש יהודים מבתיהם על לא עוול בכפם רק בכדי להמלט מלעמוד לדין על פרשת האי היוני וסריל קרן
    אחורה לשלטון המבוסס על שוחד ומפיה שלטונית
    אחורה להפקרת המוני ישראל לזרועות העוני והמצוקה , והאטימות הרודנית של אדם אחד
    אחורה להפרת הבטחות לבוחר בציניות ועשיית הכיסא לחזות הכל, תוך ויתור על יושר ומינימום מוסריות
    בקצרה, אחורה לקדימה

    הגב לתגובה זו

    • תתעודד. החלק הקל מאחוריך

      ג'ומי סומי, 25/11/05 12:20

      אחרי שהרב אליהו (''היה לא תהיה'') התגלה כמתחזה למדבר עם אלוהים,
      אחרי שמשה פייגלין (''לא תהיה התנתקות כי אנחנו לא ניתן'') התגלה כהוזה,
      אחרי שקריאות הרבנים לבנון, רוזן, אבינר ושות' לסרבנות לא התממשו,
      אחרי שגוש קטיף פונה והקואליציה: קדימה, עבודה, מר''צ ושינוי הולכת ומתגבשת,

      אתה לא מבין שהחלק הקל מאחוריך? התאושש משתמט-דתי-לאומני! החלק הקשה לפניך!

      ויש לנו כוונות לעשות לך ולדומיך את החיים קשים הרבה יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ביבי הולך להצטלם בעירום באתר!

    דני, 25/11/05 11:46

    ביבי הולך להצטלם בעירום באתר אינטרנט עם כתובת על גבו ''המרכז דפק אותי '' .
    זה מה שנשאר לו !

    הגב לתגובה זו

    • וזה נכון. כי כאן ביבי צודק. (ל''ת)

      דפקו אותו, 25/11/05 12:49

      הגב לתגובה זו

    • והטורקים מהמרכז נכנסו לכוננות (ל''ת)

      טורקי חרמן, 25/11/05 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    כבר שנים שהסוקרים מפשלים

    אבו אמיר, 25/11/05 11:44

    ועדיין לא למדו את הלקח.
    הם ממשיכים לפרסם סקרים בתקוה שהעם יבחר לפי עמדת הסוקרים.
    יש להקים וועדת חקירה שתבדוק את כל הסוקרים הפלצנים.
    שואלים 500 איש מתוך 3000000 בוחרים .
    ומפרסמים רק מי שעונה לרוחם.
    כמו במצרים ובסוריה שם לא סופרים את הקולות שלא בחרו בשליט.
    סופרים רק את הקולות שתומכים בשליט ואת הקולות הפסולים.

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל תשלים 12 שנות לימוד

      אבו זובי, 25/11/05 13:11

      אחרכך תגיב

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    למרות הסקרים ביבי ראש ממשלה (ל''ת)

    לא יעזור לסוקרי, 25/11/05 11:37

    הגב לתגובה זו

    • ביבי לשלטון כל השאר אסון

      בני עברי, 26/11/05 14:37

      נכון מאוד. מחזק את ידייך

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    זה לא נגמר עד שהגברת השמנה לא

    שרה, 25/11/05 11:34

    מוקדם להספיד את הליכוד.
    מול הליכוד עומדת מפלגת העבודה שויתרה על המעמד הבינוני בערים הגדולות ובפריפריה (העלאות המסים של פרץ וכיו''ב).
    המפלגה השניה - קדימה - היא מפלגה חדשה עם המון אגואים.בהתאם להסטוריה המוכרת של מפלגות חדשות דומות - היא בקרוב תתחיל לרחוש ולבחוש באינטריגות ובמאבקים אישים.
    לליכוד לעומת זאת ישנו מנגנון משומן שרק בזכותו אפשר להוסיף 5 מנדטים לכל תוצאה בסקרים. כמו כן אם הליכוד, בד''כ, מצטיין במערכות בחירות בהסברה מדוייקת.
    אם הייתי מהמר לא הייתי מסכן את כספי על התוצאות שבסקר

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    העיקר ששנוי מתרסקת

    יגאל, 25/11/05 11:33

    המפלגה הגזענית בראשות הבבון הלבן.הגיעה לקיצה. ותושבי מדינת היהודים יכולים לנשום לרווחה. מקומו של טומי בגן החיות.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הגם הסוקרים מושחתים?

    טיפש מצוי, 25/11/05 11:23

    כל העם בוחר ''מצילי אומה מושחתים'' כל מושחתי הליכוד עברו ורצו קדימה לשרון, מכאן שהליכוד המקורי הוא המושחת???
    ומפלגת העבודה לדורותיה בין לבדה ובין שישבה עם הליכוד בשלטון גרמה והנציחה את העוני בישראל היא המשיח החברתי???
    תמהני עם העם כל כך אידיוט.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כל המדינה התחרפנה, כמה תגובות

    עוז, 25/11/05 11:19

    כמעט 4 חודשים לפני הבחירות וכבר סקר כל שבוע, שכחתם שאתם חיים במדינת ישראל.
    בה הכל יכול להשתנות בשניה אחת.
    אפילו את מערכת הבחירות והתעמולה לא התחילו.
    תחזרו לשפיות, רק לפני 4 שנים מפלגת המרכז קיבלה שבועיים לאחר הקמתה מעל 30 מנדטים והעבודה בסביבות 25 מנדטים
    והליכוד היה בקרשים, בסוף כולם זוכרים איך זה הסתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    קשקוש בלבוש בחצי גרוש

    ריאלי, 25/11/05 11:17

    זוכרים את שחק - ראש ממשלת ישראל בסקרים. בקרוב בשידור חוזר.
    לאן נעלם הימין בסקרים???
    לא כולם כמו שרון מחליפים עמדות בקצב של גרביים.
    נחכה ונראה.
    צ'או חלמנים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עדיף שרון מושחת על מתנחלים !

    דני, 25/11/05 11:13

    עדיף שרון מושחת על מתנחלים אוכלי חינם וכיבוש משחית .
    וכמובן עדיף שרון מושחת על מרכז ליכוד שהוא אבי אבות השחיטות .
    אחרי שראינו כמה קל היה לוותר על עזה . ההמשך יהיה פשוט.
    עדיף כסף לחד-הוריות מאשד כביש עוקף אחד בשטחים.
    ועדיף ביטול הקיצוצים בקיצבאות מאשר גדוד ששומר על התנחלות מבודדת של שני קרוואנים.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה זו הגרפיקה המזעזעת הזו??

    אגב, 25/11/05 11:12

    מה זו העבודה הגרפית הנוראית הזו? הילד של השכן עיצב לכם אותה? מה זה הצהוב המזעזע הזה?

    מה גם שלא הגיוני שצריך לפתוח ולהגדיל את התמונה כדי לראות את התוצאות של הסקר (חלק משמות המפלגות מוסתרות בהקטנה) - תסתכלו איך בYNET הציגו את הסקר שלהם ותלמדו להבא.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לפי משאלת הלב של הסוקרים

    גם פרס 20 שנה, 25/11/05 11:06

    הסוקרים עדיין לא מתביישים לפרסם את סיקריהם.

    הגב לתגובה זו

    • רק לפני שבוע הסקרים אמרו שינצח

      בבחירות בעבודה, 25/11/05 11:24

      הם סוקרים רק את מי שלא אינטיליגנטי מספיק להוריד את השפורפרת למה שנשמע כמו מכירה טלפונית.

      הגב לתגובה זו

    • הם אוהבים להיות מופתעים בסוף (ל''ת)

      רק אמת, 25/11/05 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    שרון המנהיג הכי מנוסה וטוב ! (ל''ת)

    רונן, 25/11/05 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    נהדר

    Edna, 25/11/05 11:03

    שרון, הגיע הזמן והלוואי שתצליח. אין ספק שהגיל הביא לך את הבינה. שטויות העבר לא נשכחו אך יש לעבור הלאה וכיום אתה (מי היה מאמין) מקור השפיות אפילו לאחת כמוני, אחת מהשמאל השפוי.

    הגב לתגובה זו

    • מי את שתחליטי מי שפוי?

      מיכה, 25/11/05 12:42

      יא אנטישמית? הרפיסות של השמאל מול הערבים הביאו לכל הפיגועים.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    סילבן הכניס מליון וחצי ילדים ל (ל''ת)

    לעוני, 25/11/05 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הליכוד מושחת - רק שרון ! (ל''ת)

    ישראל, 25/11/05 10:57

    הגב לתגובה זו

    • ושרון לא מושחת!!!!!????? (ל''ת)

      che guevara, 25/11/05 11:52

      הגב לתגובה זו

      • לא. שרון זוכה מכל אשמה! (ל''ת)

        גימלי, 25/11/05 13:05

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה הטעם להצביע עבור שרון?

    קאקא, 25/11/05 10:54

    לשרון אין אידאולוגיה ברורה, ובוודאי אין לו תוחלת חיים מספקת כדי ליצור תנועה פוליטית חדשה. הרי הוא ימות (פיסית) עוד מספר שנים. מה יהא אז על מפלגתו? הרי כל המפלגה הזו היא מפלגה של איש אחד וחבורת מזדנבים. האיש מת, והמזדנבים מתחילים לטרוף זה את זה ונשארים ללא מנהיגות וללא כיוון. מה הטעם להצביע עבור מפלגה שתמות כאשר מנהיגה ימות בעוד זמן קצר, אולי אף בכהונת הכנסת הראשונה שלה? אין טעם!!!
    קצת מגוחך לשמוע מאדם בן 80 את המילה ''קדימה''. זה כמו לשאול אותו מה הוא רוצה להיות כאשר יהיה גדול...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    האתר הכי מצחיק בעולם כנסו כנסו

    ברצ', 25/11/05 10:34

    www.likud.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שרון או ביבי, רק לא מזרחי !!! (ל''ת)

    אשכנזי גאה, 25/11/05 10:32

    הגב לתגובה זו

    • גזען!!!!! (ל''ת)

      אשכנזיה מתביישת, 25/11/05 11:22

      הגב לתגובה זו

      • אני כורדי ולא רוצה מזרחי

        כורדי מצוי, 25/11/05 12:52

        כי מזרחי הוא עבד כי ימשול והשכלתו פחותה מי זה של האשכנזי.

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    תמימיות : הליכוד = קדימה

    ליכוד = קדימה, 25/11/05 10:23

    קחות את הליכוד תורידו את המורדים ומה קיבלתם אהה נכון מפלגה חדשה .

    קדימה.. שלמעשה זה אותם פרצופים אותם פעילים רק עם שם אחר.

    שוב פעם המערכת הפוליטית מבזבזת לנו כספים בשם ''המפץ הגדול''

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    kadima=merckaz

    raffy, 25/11/05 10:20

    do you remember wat happend with ''the merckaz'' ???????
    same to ''kadima''

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    השואפים לצדק חברתי יצביעו

    שינוי, 25/11/05 10:19

    צדק חברתי, זה טובת הכלל.
    אדם שרוצה לשמור על אינטרסים לפלח מסויים או לציבור ספציפי----אינו שואף לצדק חברתי.

    שרון ישרת את כולנו נהדר בתחום הבטחוני מדיני---אך הוא מוכן לשלם מחיר חברתי כבד למען הצלחה זו.

    אחריות הציבור להציב בממשלה ''כלבי שמירה'' לצדק החברתי האובייקטיבי.
    ולמשימה הזו עלינו להמשיך לתמוך ב''שינוי'', על מנת שתכנס לממשלת שרון, ותאזן את הזנחתו החברתית.

    הגב לתגובה זו

    • זו בדיחה או טיפשות? (ל''ת)

      גלי, 25/11/05 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    חשיפה התוכנית הסודית של שרון

    המהלך הבא, 25/11/05 10:10

    מפלגת בולשי''ט (בוא לבחור שרון ישראלי טיפש)
    מתחילה להסתמן כמפלגת המרכז של איציק מרדכי (רק איציק מרדכי יכול )
    לא יעזור לדיקטטור שלפי התוכניות המתגבשות בלשכתו (אשר מדמיינת שיזכה בבחירות)
    הוא הולך להתנקם באנשי השמאל על פגיעתם בו לאורך השנים
    נקמתו (כך לפי התוכנית) תתבסס על עקיפה משמאל של כל השמאל
    בתכנוית נידונה בניית שכונה הצמודה לצפון ת''א למען ''החזרה חד צדדית של מגורשי שיח' מוניס''
    וכל זה כדי שיהיה אופק מדיני
    להנעת התהליך המדיני (טיעון אשר אנשי השמאל המשלמים לא יוכלו להתמודד איתו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שרון אחראי כמו ביבי.

    לא פרייארית, 25/11/05 10:10

    שרון מנסה להתנער מהמדיניות הכלכלית של נתניהו והעם אוכל את הצפרדע הזה. נתניהו היה שר האוצר של שרון. שרון אחראי באותה מידה בדיוק. שרון ויועציו מזלזלים באינטליגנציה של אזרחי המדינה. כמה אפשר להיות מטומטמים. אני לא תומכת ביבי, אך זה מגוחך ששרון, מופז ושלום יוצאים נגד ביבי. סליחה, איפה הם היו עד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מאחלת לאריק שרון 60 מנדטים

    רות כץ, 25/11/05 10:09

    אני מאחלת מכל הלב שלאריק שרון יהיו 60 מנדטים, שלא יצטרך שום מפלגה לקואליציה ושלא יצטרך להלחם ב-''מורדים'' או מפלגות אחרותץ את השותפות עם מפלגות האחרות לצורך הרכבת קואליציה טעמנו כבר, לא היה טוב לנו, עלה והצלח אריק

    הגב לתגובה זו

    • השתגעת?

      לא שמעת על, 25/11/05 11:36

      הרי כל השישים של שרון הוא ימנה בלי שום גוף נוסף, והוא אינו נשען על מפקד חברים ולא על מוסדות מפלגה כאלה או אחרים.
      במילים אחרות את רוצה את סדאם חוסיין עם 90% ויותר תמיכה שקיבל בזמנו בבחירות ''דמוקרטיות'' בעירק לפני המלחמה הגדולה נגדו.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    רק מושחתים בוחרים בשרון המושחת

    סקר הוא שקר, 25/11/05 10:08

    שרון הצליח לשקר ולהשחית שליש מהמדינה.
    בתקופתו מתו הכי הרבה יהודים מטרור.
    את הכלכלה עשה ביבי. שרון מינה הכי הרבה חברי מרכז . שרון ובניו גנבו מיליונים.
    שרון הקריב את הבן שלו בשביל הכסא שלו.
    ואני מאמין שהוא יקבל פחות מ10 מנדטים.
    גם בליכוד יש מושחתים גם אצל פרץ.
    אבל בליכוד יש לפחות אידיאולוגיה ודמוקרטיה

    הגב לתגובה זו

    • טוב לדעת שחצי מדינה מושחתים...

      אורן, 25/11/05 11:58

      העיקר שיש לנו צדיק כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • ורק חמורים מצביעים ליכוד (ל''ת)

      בנצי א, 25/11/05 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    הליכוד יכניס לכולכם

    אהי עם הליכד, 25/11/05 10:07

    מעניין שהתקשורת החליתה ללכת עם הראש בקיר ולגבות את שרון וגוש השמאל התקשורת ובעלי ההון החליטו לעשות עליהום על כלל הציבור ומדווחים דיווחים שקריים בדיוק כפי שעשו בפריימריס של המערך ונתנו לשמעון פרס הפרש של 30 מנדתים יותר מעמיר פרץ לכן אם הם נותנים לגוש הימין 40 מנדתים נא להוסיף להם עוד 30 מנדתים כלומר לפי היום לגוש הימין 70 מנדתים ועד הבחירות
    נפיל על הקרשים את השמאל יחד עם שרון האבא של גלעד ועומרי המשפחה המושחתת ביותר והשמאל ההזוי
    דעו לכם שהשמאל ושרון ממנים ומעסיקים עובדים ומתנדבים לגלוש באינטרנט כדי לשנות את הלך הרוח בציבור ובכל זאת כל התגובות באינטרנט הם מלאה שינאה לשרון ולשמאל ואהדה גורפת לימין ולליכוד
    גם הסקרים באינטרנט הפוכים לגמרי מהדיווחים בתקשורת אז הזהרו לכם מהשמאל ושרון הם יסיגו אותנו לגבולות שלא ניתנים להגנה
    ויגרמו לרצח של נו ושל ילדינו היזהרו לכם אנחנו מדינה קטנה שצריכה גבולות ברי הגנה אל תהמרו בחייכם ובחיי ילדיכם ונכדכם היו לנו די חללים ונרצחים ופצועים עקב הרפתקאותיו של השמאל ושל שרון שהם מושחתים מגבי השחיתות והמרצחים הם סופרים רק את הכסף ולא משנה להם כמה דם יהודי נשפך

    הגב לתגובה זו

    • אתה ליכודניק טיפוסי

      אורי, 25/11/05 10:36

      כל כך הרבה טעויות כתיב, התנסחות עילגת, דברים בלי קשר, סיסמאות מלאות פאתוס אך ריקות מתוכן - בדיוק כמו ביביהו, לנדאו, הנגבי ולבנת.

      הגיע הזמן שתפנימו יקיריי, הליכוד ייפול חזק וגוש השמאל-מרכז ירכיב את הממשלה הבאה ואולי סוף סוף יבוא לציון גואל.

      הגב לתגובה זו

      • חושבים בטעויות כותבים בטעויות! (ל''ת)

        דני, 25/11/05 11:42

        הגב לתגובה זו

      • אתה הרי חכם,

        משה, 25/11/05 12:00

        נשמע לך הגיוני שלאחר כ''כ הרבה שנים בהם היה בערך תיקו בין ימין ושמאל במדינה, פתאום השמאל יהיה כפול ויותר מכך מאשר הימין? הרי ברור שבסוף התוצאות קצת יתאזנו. אז אולי באמת שרון + פרץ ינצחו, אבל כנראה שלא בפער כ''כ גדול.
        ודרך אגב, לגבי שגיאות הכתיב של אותו מגיב, אני אמנם לא מכיר אותו אך סביר שהוא כותב מהר תגובה ומשלח ולכן יש שגיאות. אל תסיק מכך שהוא לא חבם

        הגב לתגובה זו

        • סה''כ ניתקע לו ה-''ט'' במקלדת.

          אייל בן, 25/11/05 13:50

          חוצמיזה הוא טמבל מושלם.

          הגב לתגובה זו

      • צודק! רק אתה בטוח שהעילג הבין?

        אורן, 25/11/05 12:01

        אני לא כ''כ בטוח שהוא הבין את מה שאמרת...
        הרי כל מי שגמר יותר מ3.5 שנות לימוד בעינהם זה אליטות.
        בפעם הבא תנסח לו תגובה כמו :
        בונגה בונגה ביבי יפה וחזק וכולם משקרים...

        הגב לתגובה זו

      • זה שגמרת (אולי) 12 שנות לימוד

        מיכה, 25/11/05 12:50

        ואין לך טעויות כתיב, זה לא עושה אותך חכם ואותו טיפש.
        אתה בסה''כ איזה פולני כפרי טפש, שחי במזרח התיכון וחושב שהוא חכם גדול כי הוא בא מאירופה ה''נאורה''.
        אתה וכל שאר השמאלנים לא מבינים ולא תבינו איפוא אתם חיים ועם מי יש לכם עסק.
        תמשיכו להאשים את הימניים ''הטפשים'' במקום לראות מי פה האויב האמיתי.

        הגב לתגובה זו

    • מכיר את השיר ''אשליות'' ! (ל''ת)

      דני, 25/11/05 10:52

      הגב לתגובה זו

    • קדימה-גילה גמליאל וחזן לשלטון

      רוני אבן, 25/11/05 12:12

      גורלובסקי-שר המשפטים ?
      איזה נבחרת עלובה לליכוד .
      נשארו עם הדרעק

      הגב לתגובה זו

      • *LOL*

        עמי, 25/11/05 12:58

        מכיוון שאין לזה סיכוי, אפשר לצחוק בפה מלא. עד כה גילה גמליאל ושות' היו בדיחה עצובה. היום סוף סוף הם סתם בדיחה.

        הגב לתגובה זו

    • ליכוד =ריכוז אזרחים לא מפותחים (ל''ת)

      מבין עניין, 25/11/05 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ..רגע... רגע.. רק אל תקחו לי

    סתם טמבל, 25/11/05 10:07

    את האתרוג...
    אני פוצח תור לקלפי כבר מהיום להיות בין ראשוני המצביעים.. מה אעשה אם יגמרו הפתקאות של קדימה?..
    אני רוצה להתריע מראש להביא טונות של פתקאות כאלה שיהיה לנו ...
    במה לנגב את התחת

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ליכודניק אמיתי יצביע לעמיר פרץ (ל''ת)

    טובול, 25/11/05 10:05

    הגב לתגובה זו

    • 65 טובול הזי לעמיר כמובן

      מרוקאית, 25/11/05 12:38

      מרוקקי נפוח טובול מה נשמע יש מפרום לשבת פיפלה גם כפרה

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    הסוקרים משקרים כדי לעזור לשרון

    אותיות המפלגה, 25/11/05 09:55

    עוד תאכלו את הכובע אם השקרים שלכם

    הגב לתגובה זו

    • אתה חיי בסרט חביבי.

      אורן, 25/11/05 12:03

      אבל אין דבר עוד מעט האורות ידלקו למציאות חדשה.
      תמשיך תמשיך לישון מתוק.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ליכוד זלזלו בבוחר חשבו שיוותרו

    ניב המגניב, 25/11/05 09:55

    להם עכשיו כל הח''כים מושחטים לשעבר יצטרכו למצוא עבודה אמיתית

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק ליברמן מייצג את העם (ל''ת)

    שרון, 25/11/05 09:52

    הגב לתגובה זו

    • מה הגברת כבר הפסיקה לעשות את

      אלי, 25/11/05 12:23

      המיליונים שלה?

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ה(ס) שקרים !!! מגמתיים,

    איציק, 25/11/05 09:51

    העיתונות שמאלנית ולכן הם מחליפים את התוצאות ,

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איזה אושר

    שירה, 25/11/05 09:50

    הליכוד בדרך הנכונה - צעד אחד לפני התהום. לכו קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    If the polls are right

    Asi, 25/11/05 09:48

    it's the final proof I needed that this country is headed for hell.
    For full disclosure, I sold my appartments and in final stage of selling all my other properties in Israel.
    No, I'm not anti-zionic and not a chiken, the opposite,
    I immigrated to the US after Rabin was elected cause I believed that we are headed for the impossible-guys i was right.
    Now, I feel the same way.
    I hate to say it, but the majority of the people are and always be wrong most of the time.
    Opium for the masses-
    work less, get more, give land, get security,-all these cheap slogans are dilusive.
    Bibi, and yes, I don't blink when I think who's the right guy to head to country prove time after time RIGHT in the issues that matter.
    Just like withMoses fewthousands years ago, this the people of Israel don't change.
    They want everything right now and right to their mouth.
    To be the king of the future you need to be slave of the past-learn from history and humble down.
    Bibi-I love you with all my heart, I can sense your caring and understanding of the needs, but this is the way the Israelites (yes the Biblical term)
    rewarded their genuine leaders for generations and generations.
    The people of eternity shall not fear long way-
    I'm not!!
    Keep in mind, the road will be long and bumpy, but with the aid of God we'll prevail.
    I'm not orthodox and not a settler,
    Just a Jewish man with 2 eyes wide open and a brain..

    הגב לתגובה זו

    • Bless you Asi

      Benni, 25/11/05 10:43

      This is the first sensible talkback I read from the beginning of the campaign of forcing Sharon and Peretz on the Israeli voters

      However, I don't agree with your walking away. Bibi stays here, and if you beleive so much in him and in his way, then you should stay too

      Let them pack their bags and leave, if they don't know what's best for them

      הגב לתגובה זו

    • Asi, you are a Homo...

      Itai, 25/11/05 11:47

      לא שיש בזה משהו רע אבל ברור כי ביבי גורם לך לזקפה.
      חוץ מזה אתה לא סגור על עצמך בגרוש:
      מכרת את כל הנכסים שלך בארץ וירדת ממנה בגלל שאתה משוכנע לגמרי כי המדינה בדרך לגיהנום ואח''כ אתה רוצה לשכנע את עצמך (אותנו לא תצליח) כי אתה לא פחדן אלא גיבור גדול?
      בניגוד לפסימיות הקודמת שלך אתה אומר כי הדרך תהיה קשה אבל (בעזרת השם) נצליח וכי אתה לא מפחד מהדרך. אם אתה לא מפחד איך אתה מסביר את הירידה שלך בולבול הקבולבול?

      המונח אופיום להמונים בו השתמשת נועד לתאר בדיוק אנשים כמוך שמאמינים באלוהים וחושבים שהעם המובחר ינצח בעזרת השם.
      מדינת ישראל תנצח אבל לא בעזרת שום שם (אולי חוץ מהשם שרון) ובטח לא בעזרת ''חברים'' הוזים כמוך מחו''ל.

      אל תעצב ממילים אלה, תחשוב איזו התרוממות תרגיש במכנסיך כשביבי יגיע אליך אחרי ההתרסקות הצפויה לו בבחירות.

      הגב לתגובה זו

    • גיי שלופן

      בנצי, 25/11/05 11:56

      מטומטם

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שכל תומכי ביבי יעשו כמו

      דני,אשדוד,הומו, 25/11/05 17:56

      כמוך ויעופו מפה
      ומה זה התגובות ההומופוביות הללו? אני ישראלי הומו וציוני גאה

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין כמו לקרוא חדשות טובות :-)

    איתי, 25/11/05 09:48

    יאללה שרון, קדימה הסתער!

    הגב לתגובה זו

    • תרים עיניך לשירה (60), 2 מעליך (ל''ת)

      cyrano, 25/11/05 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא מצביע כן משפיע . אף מפלגה

    שמשי, 25/11/05 09:41

    לא מטפחת בשחיתות שפוטית לכן לא מצביע

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    במפלגה יצביעו ביבי אח''כ פחות

    אליעזר בוכני, 25/11/05 09:40

    ב- ''בשבע'' כותב ד''ר יאיר ויסמן ''רק
    לא ביבי''. כי בהסכם חברון ממשלת נתניהו נסוגה מרוב העיר. בוועידת וואי
    הסכים לנסיגה מ- 13% מיהודהושומרון, לפתיחת נמל תעופה
    בין לאומי בעזה. ב- 2004 הסכים
    להרוס את כל יישובי הגולן למעט עין
    גב. לא יצביעו עבורו נפגעי הרפמות
    בפנסיה. כל מקבלי שכר מינימום ועוד.
    אם ינצח במפלגה יפסידו בבחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא יהיו לגנרל הרודן 30 מדנטים

    אאא, 25/11/05 09:38

    גם לא 20.
    נכון להיום,העבודה ומפלגת הגנרל הרודן התחילו בקמפיין וכל היתר עדיין לא התארגנו.
    לא מרצ,לא ש''ס לא שינוי ולא הליכוד.
    הגנרל הרודן אמור לנהל מדינה,אבל במקום זה הוא מנהל קמפיין בחירות של חצי שנה.אז מה הפלא שאנחנו מקבלים בעיטה בתחת מהחיזבאללה?
    כאשר תתחלנה יתר המפלגות בקמפיין,המגמות ישתנו באותה הקיצוניות שהן השתנו כעת.
    חלומו של המריונטה האמריקאית,אריאל גורבצ'וב,הוא כמו זה של כל סמולן צלבני לבן אחר.
    ישות אירופאית,מערבית ונוצרית שבה יש גם 2-3 יהודים,באמצע המזרח התיכון.
    מצודה צלבנית שמזכירה את החלום על מדינה לבנה באפריקה וסיכויי ההשרדות שלה במזרח התיכון דומים מאד לאלה של העיר ''ציון'' בטרילוגיה ''המטריקס''.
    דמוקרטיה? ישות בה מיעוט סמולני חילוני (נוצרי?) לבן המהווה 15 אחוזים מהאוכלוסיה שולט על מאה אחוזים ממשאבי המדינה ומאה אחוזים מעמדות הכוח שלה,לא יכולה להיות דמוקרטיה אפילו מבחינה תיאורטית.

    הגב לתגובה זו

    • I recognize Bin Laden

      Daniel, 25/11/05 11:22

      this is the same language, the same words, the same thinking. I am not surprise to find that same discourse in extreme- right-religious talkbacks

      הגב לתגובה זו

      • הגזמת, דניאל (ל''ת)

        מש, 25/11/05 12:04

        הגב לתגובה זו

        • לא הוא לא הגזים בכלל.

          יגאל כהן, 25/11/05 18:24

          האיש משוכנע בהזיותיו המשיחיות בדיוק בדיוק כמו איבן לאדן.

          הגב לתגובה זו

  • 54.

    כולם בעד שרון - -כדאי לקרוא

    גיל, 25/11/05 09:37

    שרון יוביל לבחירות שילמדו אותם בכל האוניברסיטאות בעולם.
    הוא יעשה את הבילתי יאומן.
    ''בלי'' מפלגה הוא יקבל להערכתי בין 38-42 מנדטים ובכך יהפוך למנהיג הבילתי מעורער של החברה הישראלית.
    הוא יוכל להרכיב כל קואליציה מרכז ימין או מרכז שמאל וללא צורך בקטנים ובמורדים כמובן

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד .דברים הגיונים מאוד (ל''ת)

      ma, 25/11/05 10:01

      הגב לתגובה זו

    • כל העזים לעדר של שרון.... חחחח (ל''ת)

      ליכודניק עם פרץ, 25/11/05 10:04

      הגב לתגובה זו

    • וירוץ קדימה עם השחיתות

      חנוך, 25/11/05 10:11

      גם את זה ילמדו באוניברסיטאות

      הגב לתגובה זו

    • דבריך מזעזעים (ל''ת)

      ''בלי'' מפלגה, 25/11/05 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הליכוד הפכה מפלגת ימין קיצוני (ל''ת)

    כבר לא שווה 7, 25/11/05 09:28

    הגב לתגובה זו

    • גם שרון ועמיר ירדו בסקרים

      דבורה, 25/11/05 09:42

      תהיה הפתאה גדולה בליכוד ביבי יהיה תראו אריק תמתרך לתת יד לביבי בסוף ולך לא יהיה החלתות לבד אותנו מירושלים לא תזרוק לא מהגולן יודעים מה אתה עושה עכשיו בראש

      הגב לתגובה זו

      • דבורה,הכל שגיאות כתיב!

        דני אשדוד, 25/11/05 18:00

        לפני שאת מביעה דעות על ענייני היום אולי תלמדי לכתוב?
        כל השגיאות הללו מצביעות שאת לא ממש חכמה,מי בכלל ירצה להקשיב לך?

        הגב לתגובה זו

    • מה שאנשים לא מבינים

      אאא, 25/11/05 09:42

      זה שאם שרון מנצח,פרץ יחבור אליו לממשלת אחדות
      ואם פרץ ינצח? שרון יחבור אליו לממשלת אחדות.
      כך שלמעשה,יש כאן בחירות של הליכוד מול העבודה
      רק שהעבודה רצה בשני ראשים.
      העבודה עושה את מה שהאיחוד הלאומי עושה : הפיצול
      לישראל ביתנו ולמפלגה של אלדד נועד להשיג מצביעים
      מכמה שיותר מגזרים.הפיצול של שרון ופרץ,הוא מלאכותי
      גם כן,ונועד להשיג קולות מכמה שיותר מגזרים,כאשר
      לאחר הבחירות יהיה איחוד דה פאקטו,גם אם לא
      איחוד מבחינה משפטית.

      הגב לתגובה זו

      • ניתוח מעולה של אאא (ל''ת)

        גיל, 25/11/05 11:47

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    אבל הסקר כאן ''מצעיד'' את ה''קדימ

    עדי, 25/11/05 09:27

    מצעיד את ה''קדימה'' - אחורה !!!!!!
    מי השקרן ?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נניח ש,,

    יעקב, 25/11/05 09:22

    יתברר בסופו של דבר שהסקרים טעו כרגיל.
    רק שהפעם הטעות היא גדולה יותר ,שרון יקבל 5-6 מנדטים.
    האם מישהו מה''סוקרים'' מוכן להתחייב בראשו על כך???
    הרי ברור שטעות כזו היא מעבר לכל סטייה אפשרית!
    לדעתי אם ההנחה שרווחת בציבור תתברר כנכונה ובסופו של דבר שרון יקרוס חייבים לבדוק את מניעיהם הנסתרים של מכוני המחקר.

    הגב לתגובה זו

    • אין להם שום מניעים.. לסוקרים..

      שמעונה מדימונה, 25/11/05 09:38

      הם רק רוצים להתפרנס.. אבל אנחנו יודעים שסקרים יוצרים דעת קהל כי הקהל בוחר ללכת עם הרוב.. למזלנו השתחררנו גם מזה.. נראה לי שתהיה לנו הפתעה נעימה במרץ (-:

      הגב לתגובה זו

      • חחח ''שמעונה''

        יעקב, 25/11/05 10:04

        בואי תעשי סקר פרטי.
        ירוחם זה מעוז של הליכוד.
        את מכיר מתוך חוג מכרייך אדם אחד שמצביע שרון?.?
        ואם בעיירות פיתוח אין לו תומכים איפוא הוא ימצא אותם??
        {חוץ מבמכוני הסקרים}

        הגב לתגובה זו

        • כל הסקרים- בולשיט !

          מיקי, 25/11/05 12:18

          תאמינו לי אני מדבר עם הרבה אנשים עוד לא פגשתי יותר מאחד או שניים שבאמת מתכוונים לעבור מהליכוד לשרון. עם כל מי שדיברתי ודיברתי עם מאות : אנשים נשארים בליכוד !!
          מצביעי העבודה ושינוי עוברים בחלקם הקטן לשרון. בית שאן הייתה ונשארה ליכוד. אני בטוח שזאת המגמה בכל עיירות הפיתוח. כל הספינים של אדלר ארד ושות' לא יועילו. שיחפשו להם פראיירים בשנקין ובאום אל פאחם. היהודים מצביעים לליכוד לימין ולמפלגות הדתיות. כל המיעוט השמלאני קיצוני ותומכי חד''ש בל''ד רע''ם טיבי ושאר מרעין-בישין יתמכו בשרון. כל הסקרים אינם אלא נפיחה קטנה מהאחוריים של עומרי ואדלר.

          הגב לתגובה זו

    • האם מישהו יתן את הדין???

      י. פרוע, 25/11/05 09:49

      יעקב יקירי אם אנשים מספיק מטומטמים כדי להאמין ששרון ינצח הם יהיו מספיק מטומטמים לאכול אח''כ את תירוצי הסוקרים.
      מכוני הסוקרים מנסים לייצר ספין שיעזור לשרון ומנבאים את רחשי ליבם.
      מי בדיוק יצביע לשרון??..
      אם נוריד את הדתיים הערבים השמאל הקיצוני הקיבוצים ועיירות הפיתוח והרוסים נשארנו עם פחות מ- 15 מנדטים שממילא רובם יצביעו ללפיד,,,
      הפער בין מה שמנבאים בסקרים
      הוא בלתי נתפס.
      אלא אם כן מניחים מראש שהסקרים מכורים.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    1.5 מיליון ילדים רעבים ועניים

    שרון ביבי עוני, 25/11/05 09:18

    ולמי איכפת ?
    למי
    לדעתי לאף אחד .
    אם ילגכם היה רעב הייתם חושבים אחרת וחבל

    הגב לתגובה זו

    • צודק שרון וביבי קיטבו את העם (ל''ת)

      העוני גדל, 25/11/05 09:26

      הגב לתגובה זו

      • ולכן עליהם לשלם המחיר בקלפי (ל''ת)

        שרון וביבי, 25/11/05 12:32

        הגב לתגובה זו

    • אך 1.5 מיליון רעבים שיייכים

      גדי, 25/11/05 09:30

      לקאדנציה של א.שרון !!!
      ז.א ''קדימה'' נושאת האחראיות לאומית?

      הגב לתגובה זו

    • רובם המכריע חרדים וערבים

      אאא, 25/11/05 09:44

      מי ידאג להם?
      העבודה בראשות פרץ ששונאת יהודים בצורה חולנית?
      שרון ששונא יהודים וערבים בצורה חולנית?
      ביבי,שלא סופר את מי שלא מייצר תל''ג של מליון דולר בחודש?
      שריד ולפיד ששונאים את כל מי שאיננו בלונדיני עם עיניים כחולות וחובב מוסיקה קלאסית ותיאטרון?

      הגב לתגובה זו

    • מס' 50 צודק/ת בהחלט ולא לשכוח (ל''ת)

      אותם ברצח רבין, 25/11/05 10:07

      הגב לתגובה זו

    • לא לקנות זהב וסגריות אז יהיה ?

      דבורה, 25/11/05 11:41

      אכל בבית איין רעבים יש בזבזנים למה מחלךקים להם אכל בכלל סגריות לא לקנות יש לחם בבית הצמידים על הידיים יש הכל בבית אניחושבת מה שביבי עשה זה נכון

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שימו לב שגוש הימין-חרדים עומד

    ד, 25/11/05 09:17

    על פחות מ40 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הוכחה ניצחת שהסקרים מגוייסים

    זיו, 25/11/05 09:16

    כבר שבוע שבכל אתרי ההימורים ה''ליין'': על שרון עומד על 7.5 מנדטים!!!
    כל מי שמבין בהימורים יודע שהשער הזה הוא נקודת השיווי משקל האמיתית!!
    שהרי אם המומחים היו מאמינים לעצמןם אז בדיוק כמו בבבורסה היתה הסתערות על המנייה של שרון והליין היה עולה בהתאם.
    במילים אחרות :כל מכוני המחקר מונעים משיקולים מוזרים ולא מאמינים אפילו לעצמם!!
    לא מאמינים?
    כנסו לכל אתר הימורים ובקשו להמר על תוצאות הבחירות בארץ...

    הגב לתגובה זו

    • המצב עוד יותר גרוע ...

      הגמבלר, 25/11/05 09:27

      ב''צינדלר'' הליין ירד ל6.5!!
      יש אפילו הימור ששרון לא עובר את אחוז החסימה ביחס של 2/1 בסך הכל!!
      לפי המומחים האמיתים כלומר מקצועני ההימורים שרון הולך לחטוף את תבוסת חייו!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • שהליכודניקים ימשיכו להמר (ל''ת)

        ויפסידו פעמיים, 25/11/05 09:49

        הגב לתגובה זו

      • תביא קישור להימור הזה (ל''ת)

        יוני, 25/11/05 10:58

        הגב לתגובה זו

    • אל תתן לעובדות להפריע לך....

      יוני, 25/11/05 10:57

      אני לא ממש מבין באתרי הימורים אבל נכנסתי לאתר של צ'נדלר ושם ההימור היחיד על הבחירות שמצאתי הוא - מי יבחר לראש הממשלה הבא.
      הליין הוא:
      שרון - 1.65
      פרץ - 3
      נתניהו - 4.5.
      אז אם אתה מוכן לומר לי איפה בדיוק יש את הליינים המופרכים שהבאת, אני אשמח מאד.

      הגב לתגובה זו

      • מפגרים! רק ליכודניקים מהמרים (ל''ת)

        עבריינים, 25/11/05 11:58

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    סקר חדש--שרון מקבל 140 מנדטים (ל''ת)

    סקרים=שקרים, 25/11/05 09:16

    הגב לתגובה זו

    • 47 שקרניםרק הליכוד יקבל

      דבורה, 25/11/05 12:40

      אנשים יגיעו לקלפי רק ליכוד פתק ליכוד יעבוד

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מקרה קלאסי של הרצחת וגם ירשת..

    שרון, 25/11/05 09:13

    אבל לא להאמין לסקרים והעיתונאים הן טועים פעם אחר פעם ומנסים בכל כוחם לשנות את דעת הקהל בארץ

    הגב לתגובה זו

    • שרון פנה נגד המפלגה (ל''ת)

      חיים, 25/11/05 09:26

      הגב לתגובה זו

    • לקח המנדטים וברח...

      יעקב, 25/11/05 09:27

      לא ברור מי מוכן להצביע לו עוד פעם אחרי כל מעלליו

      הגב לתגובה זו

      • רוב האנשים השפויים במדינה הזו (ל''ת)

        יעל, 25/11/05 10:07

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    מצביעים סילבן לפריימריז ושרון

    חבר מרכז, 25/11/05 09:12

    מצביעים סילבן לפריימריז ושרון לכנסת כך דופקים את הליכוד פעמיים

    הגב לתגובה זו

    • אני שם סילבן ופרץ (ל''ת)

      שרון וביבי, 25/11/05 09:27

      הגב לתגובה זו

    • תיקון קל - כך דופקים גם את הלי

      הנרי, 25/11/05 09:31

      גם את הליכוד וגם את המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שרון= פרס במהדורה שניה

    שמחה, 25/11/05 09:12

    נצחון בסקרים.ומי כותב את הסקרים האלה ?כל אלה שחיו לא רק טוב אלא טוב מאד מהמשרות שקבלו משרון והיו מעדיפים ששרון ינצח
    ואם לא גם לא נורא לפחות לנצל מה שאפשר ,ולא אז יש לכלם דרכון אמריקאי או אורופי
    אז להתראות באיזשהוא חלק בעולם?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ועכשיו המושחת עושה מאמצים

    cyrano, 25/11/05 09:11

    לגייס גם ערבים לרשימה שלו...
    אולי הם ידללו קצת את כל הזבל היהודי הקיים, ולתערובת החדשה יהיה ריח יותר נעים...
    ממש 34 מנדטים למפלגת מרכז ...
    מעניין, רק אתמול הייצור זה נחשב לימין קיצוני...
    בשביל הכיסא שלו הוא יחבור גם לנסראללה

    הגב לתגובה זו

    • וגם אתמול היצור הזה היה אבי הא

      יואל, 25/11/05 09:33

      האי-היוני, ידידו של סיריל קרן , סברא-ושתילה ודון -קורליאונה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    התמיכה בשרון עצומה בקרב הציבור

    ניר, 25/11/05 09:08

    אם אני שמאלני לשעבר ,שהצביע בעבר הרחוק מר''צ ובעבר הקרוב שינוי אצביע לאריק שרון אתם יכולים להיות בטוחים שבסיס התמיכה שלו רחב והסקרים מהווים שיקוף אמיתי של הציבור.
    אני אצביע לאריק שרון כהערכה על האומץ לשנות את המצב האיום שהיה פה.הוא בנה את הגדר,חיסל את האינתיפדה השניה ויצא מעזה.איפה היינו לפני 4 שנים ? משהו זוכר את מאות ההרוגים בטרור?
    אריק שרון בקלפי הזו הבחירה השפויה לאזרח שפוי

    הגב לתגובה זו

    • אם אני זוכר נכון

      אאא, 25/11/05 09:55

      בתקופת שרון היו למעלה מ 1500 הרוגים,מה שלא קרה מאז מלחמת העצמאות.
      רבבת יהודים הפכה לפליטים חסרי כל.
      השחיתות בישראל הגיעה לממדים שלא קיימים אפילו במדינות אפריקה,בעיקר בגלל משפחת שרון.

      מראית העין של דמוקרטיה בישראל נרמסה ע''י גנרל דיקטטור מהסוג שרואים במדינות ערב.

      האינתיפאדה לא חוסלה.צהל הובס,ונמלט מעזה עם הזנב בין הרגליים.הרגיעה היא החלטה של החמאס עד הבחירות ברשות.מיד אח''כ,ה''מסיבה'' תתחדש בדיוק במום בו הופסקה.

      ההשג היחידי שהיה לממשלת שרון השניה הוא בתחום הכלכלי וזה שייך בלעדית לנתניהו.איך אני יודע? כי אם היה לשרון מושג כלשהו בכלכלה,היינו רואים את אותם השגים גם בקדנציה הראשונה כשסילבן ה''מוכשר'' היה שר אוצר.

      הגב לתגובה זו

    • שרון וביבי מייאשים תחת,

      שאבי מ., 25/11/05 10:08

      הביאו אותנו לפת לחם. החינוך נפל, הבריאות בשיתוק הכל הרוס.
      תנו לפרץ לנצח

      הגב לתגובה זו

      • מי הביא לפת לחם עמיר פרץ השבית

        דבורה, 25/11/05 12:42

        השביתות שלא על מה אתם מדברים איין פת לחם שילכו לעבוד כל עבודה שמירה בקשישים מסביב לשעון מה פיליפיני חיי מזה גם ישראלים שרעבים יעבדו בזה

        הגב לתגובה זו

    • זה מה שאמרנו שרון=מרצ

      מני, 25/11/05 12:23

      זה בדיוק העניין שרון זה מרצ.. מצביעי השמאל עוברים להצביע לשרון.. כלומר הליכוד נשאר חזק מאד בתמונה והקולות של השמאל והשמאל הקיצוני הולכים לשרון..

      לא יעזור לכם כלום שרון הולך לאכול אותה בגדול.. ביבי יאכל אתכם בלי מלח

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      משה, 25/11/05 12:24

      אכן יהיו אנשי שמאל שיצביעו לו. זה יפגע בשינוי שלדעתי לא תעבור את % החסימה.
      אבל מהימין לא יצביעו לו כלל ולכן בכל זאת הסקר מגזים

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אך מצביעים למושחתים משפחת שרון (ל''ת)

    חיים, 25/11/05 09:08

    הגב לתגובה זו

    • מושחטים ושקרונים -קדימה !!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 25/11/05 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    קדימה שרון אבל עם מי ? לכו להצביע

    לילו, 25/11/05 09:06

    נגיד שאני אבחר במפלגה של שרון , אני לא רואה שם אף אחד בעל שעור קומה או ניסיון פוליטי ,אני זוכר מה קרה לגזען הזה איך קוראים לו אה כן לפיד (שיבער כמו לפיד) לאחר שזכה ב 15 מנדטים הוא לא הכיר את מספר 2 שלו אז שלא לדבר על מספר10 ויותר.
    אם זה מה שיקרה לשרון לקראת הבחירות אני לא אצביע בשבילו אבל אני גם לא אצביע לפרץ האיש הזה יכול להרוס כל מה שנבנה עד עכשיו כמו ברק מחוסר ניסיון ומטיפשות של יועצים. ליכוד ערבים וחרדים הס מלהזכיר , אז מי נשאר לנו מ.... אה כן מר''צ מ.. לא בדיוק הכיוון שלי .בכל מקרה חייבים להצביע למישהו צריך לעקוב טוב טוב אחרי כל המפלגות וללמוד מה כוונות שלהם לפחות בהצהרות.
    לילו ירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • הכי אינטליגנטי שם - רוחמה אברה

      עדי, 25/11/05 09:35

      הכי נקי שם -דון קורליאונה.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מעריב ממשיך לחזק את האתרוג (ל''ת)

    ליכודניק, 25/11/05 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נחשף הבלוף של הימין הקיצוני (ל''ת)

    ארז, 25/11/05 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אריק המושחת

    גולן, 25/11/05 08:57

    מושחת וחתרן דינו להתקדם רק בארץ ישראל

    הגב לתגובה זו

    • כדאי לדפדף את הסטיקרים של

      אלי, 25/11/05 09:37

      העבודה מבחירות הקודמות נגד דון קורליאונה ו -''מלחמה ושרון''.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    פ----ח----ד (ל''ת)

    א.ב, 25/11/05 08:54

    הגב לתגובה זו

    • פ---ח---ד ! הוא ימכור את מה

      עדי, 25/11/05 09:40

      את מה שנשאר אחריו עד עכשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    איך מושחת מקבל 34 מנדטים ומה

    שמאל, 25/11/05 08:50

    זה אומר על העם שלנו??

    הגב לתגובה זו

    • אולי זה אומר על עושי הסקר המוש

      שושי, 25/11/05 09:38

      המושחטים ולא על העם ?

      הגב לתגובה זו

    • אם הסקר נכון,הגרמנים אכן צדקו (ל''ת)

      אאא, 25/11/05 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    העיקר שהליכוד ימחק מהמפה

    ליכודניק לשעבר, 25/11/05 08:47

    אתחיל בזה שאני שונא את שרון המושחת ואת חברת חשמל פרץ.
    עד לפני כשנתיים הייתי חבר בליכוד ואף שילמתי דמי חבר (תשעים ומשהו)
    עד שפקחתי עיניים ואיתי מי בליכוד,
    או פושעים כמו צחי,כץ,חזן,בלומנטל,
    גורולבסקי או סתומים נטולי השכלה כמו רוחמה,חזן,אפללו,גבריאלי
    ורבים אחרים.
    יש מפלגה יותר גרועה מזו?

    הגב לתגובה זו

    • לקח לך יותר מדי זמן , ליכודניק

      יעל, 25/11/05 09:44

      ליקודניק-כביכול-לשעבר-היקר.
      מפלגה יותר גרועה מזאת היא הגידול החדש -תכנס לשם , תשלם ''שישים ומשהו'' וכעבור כשנתיים תראה. (אם
      הגידול יחזיק מעמד עד אז).

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שרון צועד קדימה ומשאיר אותנו

    @משה, 25/11/05 08:43

    מאחור ,לאן אתה צועד שרון ?אני מקוה שתיצעד לבדך מיפני שדרכך לא תוביל אותנו אל הנחלה! אתה לא משמש דוגמא לעם ישראל אז למה שניצעד איתך?עדיף שתחזור לחוה ותצעיד את הכבשים שלך זמנך תם !!!!

    הגב לתגובה זו

    • למה כל-כך הרבה מילים , ידידי ?

      ארי, 25/11/05 09:47

      שיקח את כל הזבל שלו לזבל של חוותו. נפרדנו ממנו !!!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רוץ אריק, רוץ....

    אוליב אויל, 25/11/05 08:42

    שרון כמו פורסט גאמפ לוקה בפיגור קל. אמא של פורסט גאמפ לימדה אותו לפתוח חבילת שוקולד - אף פעם אתה לא יודע מה יש בפנים...
    שרון, נורא כיף לפתוח סקר ולראות מה יש בתוכו בדרך כלל הוא אף פעם לא מגשים את עצמו. רוץ אריק, רוץ! בסוף כשתגיע לקו הגמר אולי תתנחם בבלונד של רוחמה או בשפם של אפללו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ביבי הכי מתאים

    איציק, 25/11/05 08:39

    להיות ראש ממשלת ישראל. צעיר, משכיל.,
    תרבותי. ייצג אותנו בכבוד , פרץ-בדיחה. שרון שילך ''פישינג'' עם ידידו שמעון,עשו את שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    היהודים הם הרוב ולא השמאלנים

    ממשלת השמאל, 25/11/05 08:34

    במדינת היהודים.
    התקשורת השמאלנית שוב משקרת!!!
    אין השמצה ווהאשמה שלא הדבקתם ל''צדיק'' ''ובעל טוהר המידות'' שלכם להיום - שרון.
    צפיתם ''התרסקות'' של פחות מ-20 מנדטים והנה שוב היהודים הצביעו לא כפי השמאלנים רצו והליכוד עם 40 מנדטים והשמאלנים התרסקו לפחות מ-20 מנדטים.

    לא מאמינים לתקשורת השמאלנית.

    הגב לתגובה זו

    • היהודים הם גם שמאלנים. (ל''ת)

      יותר ממחצית היה, 25/11/05 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    פריניין+קיבוצניקים+טננבאום=34 (ל''ת)

    מוזר, 25/11/05 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קדימה באחריות לאומית (ל''ת)

    שרי וינשטין, 25/11/05 08:25

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת לכתוב ''אחריות פלילית'' (ל''ת)

      תיקון טעות, 25/11/05 23:40

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בסוף רק ביבי יהיה ראש ממשלה! (ל''ת)

    אתם תראו, 25/11/05 08:11

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם החברה שלו החשפנית? (ל''ת)

      אלי, 25/11/05 08:29

      הגב לתגובה זו

      • מי החברה שלו החשפנית? (ל''ת)

        תסביר, 25/11/05 10:22

        הגב לתגובה זו

        • זאת שמשלמת מלונות וארוחות (ל''ת)

          אלי, 25/11/05 12:27

          הגב לתגובה זו

          • ביבי חי על רווחיה של חשפנית?

            יגאל כהן, 26/11/05 17:57

            אם זה נכון זו עבירה פלילית לחיות על רווחיה של אשה שמוכרת את גופה.
            זה סוג של סרסור.
            אם זה נכון יש להעמיד אותו לדין.
            וחוץ מזה ,מה אומרת שרה?

            הגב לתגובה זו

    • אבל מה אנחנו רוצים באמת?

      שמעונה מדימונה, 25/11/05 09:00

      זאת השאלה שכל אדם ואדם צריך לשאול את עצמו. ביבי ושרון מניעים אותנו באמצעות הפחדים שלנו (-: אולי הגיע הזמן שנפסיק לפחד? וניתן את קולנו לאנשים שבאמת רוצים לעשות כאן משהו טוב?
      מלחמת לבנון, ששת הימים. תחשבו טוב על המלחמות הללו ומאיפה הם נבעו ולאן הם הביאו אותנו. אני לא רוצה קדימה ואני לא רוצה אחורה, אני רוצה אחרת. אני רוצה שהמנהיגים שלנו יבואו מהלב ואני רוצה שהאנשים שהגו את הרעיון יבצעו אותו.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני רוצה אבל אין אחד כזה

        אאא, 25/11/05 09:59

        פרץ הוא קומוניסט מהקשת המזרחית שלא עשה בחייו שום דבר חוץ מלארגן שביתות.אחד כזה לא יכול לנהל מדינה.קודם הוא צריך לעשות כמה תפקידים פרלמנטריים בכנסת ובממשלה ולהוכיח את עצמו כראוי להגיע לראש הפירמידה.
        בהתחשב בחלופות העומדות על הפרק,לעניות דעתי המאד לא אוביקטיבית,ביבי הוא הרע במיעוטו.

        הגב לתגובה זו

    • כן, אנחנו ממש מ-פ-ח-ד-י-ם

      ד, 25/11/05 09:03

      בלי ציניות, מפחדים מביבי...
      איש מסוכן

      הגב לתגובה זו

    • עם ביבי תהיה כלכלה , צמיחה ובו

      יעקב, 25/11/05 10:39

      ובורסה משגשגת. וליהודים זה חשוב מכל. אז מה אתם עושים רעש ?
      ברור שרה''מ הבא יהיה ביבי.
      וזה טוב ליהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בוקר טוב ישראל

    איציק, 25/11/05 08:10

    חברים הגיע הזמן להתעורר מתרחשים דברים בארצנו ואתם מנמנמים, רוב הכותבים לפניי פשוט לא עוקבים אחרי המתרחש, אריק שרון הולך לזכות בגדול בבחירות הקרבות ולהוביל את ישראל בהתאם לרצונו של העם, חשוב להפנים אריק קרא נכון את רצונו של עם ישראל להתנתק מהשכנים ה''נחמדים'' שלנו ולשם הוא לוקח אותנו, ולכן לא נותר לכולנו אלא להצביע עבורו לטובת מדינת ישראל. רק אריק שרון יכול לבצע את הנתק הזה ולכן זהו אולי הסיכוי האחרון לכן כולם חייבים להצביע עבור אריק שרון למען העתיד שלנו ושל ילדנו.

    הגב לתגובה זו

    • יש לי רעיון יותר טוב

      cyrano, 25/11/05 08:21

      נתנתק מהגליל, נתנתק מהנגב, נתנתק מיפו ומעכו ומנצרת ומהמשולש, נעביר אותם באופן
      חד-צדדי לפלסטינאים, תראה כמה שהם יאהבו אותנו ויתנו לנו את השלום שאתה כל כך מת עליו , האמריקאים יאהבו אותנו, הצרפתים יגידו שאנחנו טובים ואמיצים, אירן אולי לא תקרא כבר להשמדת ישראל, וסמולים כמוך ימשיכו בתול הררי הכסף שלהם, שבינתיים הפך להיות האלהים שלכם

      הגב לתגובה זו

      • מה עם ה-70 ח''כים לימין שהתנבאת (ל''ת)

        הימין המיואש, 25/11/05 08:29

        הגב לתגובה זו

        • חשבון אתה יודע.. פשוט :

          cyrano, 25/11/05 08:45

          1) עוזי לנדאו + ''המורדים''/הנאמנים + עוד כמה פיגורות מנאנמי הארץ כמו נדב העצני / אריה אלדד / דן אבי יצחק - 25 מנדטים
          2) האיחוד הלאומי + המפד''ל - 25 מנדטים
          3) ישראל ביתינו - 10 מנדטים
          4) ש''ס - 10 מנדטים
          כמה זה בסה''כ?...ומה נראה לך מוגזם מכל זה ?...

          הגב לתגובה זו

          • אתה צודק, אלה יהיו התוצאות

            מוטי, 25/11/05 09:21

            גם אני חושב שאלו יהיו התוצאות בבחירות הבאות.
            ממזרח לגדר ההפרדה.

            הגב לתגובה זו

      • זה יקרה עד אמצע המאה

        אאא, 25/11/05 10:08

        בכל מקרה.
        מה שרוב האוכלוסיה בישראל רוצה זה לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי ולהטמע בחברה הנוצרית של המערב.
        בשביל זה באמת היהודים לא צריכים מדינה.בטח ובטח לא במזרח התיכון.
        בשביל זה,היהודים יכולים וצריכים לחיות כמיעוט במדינות המערב.

        הגב לתגובה זו

    • מס' 26- ומה עם השחיתות ????

      למה??, 25/11/05 08:29

      לאן הוא מוביל הדיקטטור ?? למסור עוד חלקי א''י ???? אולי נמסור את החווה של המושחת הגדול שבמדינה?
      למה להידבק לקבוצת אנשים מושחתת כמו רוחמה ואולמרט וכל הכנופיה השקרנית הזו???
      נקווה שכעת ישארו אנשים בלי שחיתות בליכוד - נ ק ו ה .

      הגב לתגובה זו

    • טעות קטנה..

      מיכל כהן, 25/11/05 08:36

      מי שקרא את נכונה את רצונו של העם, היו: פרס,בגין, שריד, שולמית אלוני, רבין, ועכשיו פרץ. הם אלו שקראו את רצונו של העם וטובתו. שרון הכשיל אותם במשך כל הדרך ועכשיו הוא רוצה לקצור את הפירות של הזרעים שהם שתלו. שים לב מה קרה בקטע החברתי עד שפרץ נכנס לתמונה. זה לא עניין את שרון כהוא זה, עד המהפך שפרץ יצר כאן. אז תקרא אתה הייטב את מה שקורה כאן. שרון רק מבצע מחטפים וקומבינות בדרך לשאיפה היחידה שלו: שילטון, כח, שררה.
      שבת שלום. (-:

      הגב לתגובה זו

    • הערות

      אאא, 25/11/05 10:07

      1)להתנתק? 20 אלף ערבים מעזה נכנסים לעבוד בישראל כל יום וזאת רק ההתחלה.איפה פה בדיוק ההנתקות? ועוד לא דיברתי על הגז,החשמל,המים,הטלפון שהם מקבלים מישראל במחיר מסובסד.
      2)אתה לא יכול להתנתק.אתה תשאר במזרח התיכון.אתה יכול להקיף עצמך בגדרות,חומות וביצורים כשם שעשו הצלבנים במאה ה 10.זה לא עזר להם וזה לא יעזור לך.
      החלום הסמולני הלבן,ששרון מייצג אותו נאמנה,על מדינה אירופאית מערבית ונוצרית (מה שמכונה חילונית) בלב המזרח התיכון הוא הזוי,משיחי,ומסוכן פי מליון מהחזון של שתי גדות לירדן.
      סיכויי ההשרדות של מצודה צלבנית שכזו,הוא בערך כמו של העיר ''ציון'' בסרט ''המטריקס''.

      הגב לתגובה זו

    • אתה שיכור אתה!!! (ל''ת)

      שכן של עוזי כהן, 25/11/05 10:17

      הגב לתגובה זו

    • איציק. אתה חכם. (ל''ת)

      בנצי א, 25/11/05 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    קדימה אריק,להפיל הליכוד המושחת (ל''ת)

    מפוכח, 25/11/05 08:07

    הגב לתגובה זו

    • ..בחייך, אחרי שהוא ביסס אותו ?

      cyrano, 25/11/05 08:25

      בשביל להגיע לרמת השחיתות הזאת הוא עבד לא קל, ועכשיו אתה רוצה שבמחי יד כל השחיתות הזאת תעלם ?.
      מה שנשאר, נשאר, והיתר עובר ''קדימה''

      הגב לתגובה זו

      • מה עם ה-70 ח''כים

        הימין המתרסק, 25/11/05 08:31

        שהתנבאת שהימין יזכה?
        אתה מוכרח לספר לנו מה אתה לוקח שגורם לך לטריפ כזה.
        בעצם אל תגיד. אנחנו יודעים.
        סמ-תורה או דת-סם.

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם שרון המושחת? (ל''ת)

      חנוך, 25/11/05 08:25

      הגב לתגובה זו

      • השרון המושחט מעניין אותם כמו ק

        יואל, 25/11/05 10:43

        קליפת שום.
        לא משנה להם כמה נתן סיריל קרן, לא מזיז להם הבן-הפושתק, לא חשוב להם דיקטאטורה או בר-און-שרון.
        העיקר הליכוד ! !

        הגב לתגובה זו

    • כל העם בישראל מושחת

      אאא, 25/11/05 10:10

      המערכת הפוליטית מושחתת.הליכוד הוא הפחות מושחת מכולם,מכיון שכל מעשה שחיתות של איש ליכוד (מחנה שרון איננו ליכוד ומעולם לא היה) יגמר בכתב אישום.
      לב השחיתות במדינה הוא מערכת המשפט,התקשורת,3 העשירונים העליונים והפקידות הציבורית הבכירה.
      לגמרי לא במקרה,מדובר במערכות שנשלטות בצורה טוטאלית וטוטאליטארית ע''י המיעוט הסמולני הקולוניאליסטי הלבן.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תדמיינו לכם גרף...

    אורטל, 25/11/05 08:04

    הפרמטרים המשתנים: ליכוד, קדימה, עבודה. הגרף של הליכוד יורד יורד... קדימה, עולה עולה, עבודה עולה.. ימים ספורים חולפים.. הגרף של קדימה יורד, עבודה עולה, ליכוד נשאר אותו דבר... חודש עובר ללא שינוי.. לאט לאט ההבנות יורדות השמצות נשמעות... מרץ 2006 מגיע! עבודה עולה עולה. קדימה, יורד יורד.. ליכוד אותו הדבר. 28 למרץ פרץ נבחר!

    הגב לתגובה זו

    • בחייך תני לנו משימות יותר קלות (ל''ת)

      cyrano, 25/11/05 08:30

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עוד רחוק האור

    נסים גבאי, 25/11/05 08:02

    עדיין לא תמו 7 השנים הרעות

    אם יש סקרים שמצליחים לפרסם ששרון = 34 מנדטים... אני שמח להודיע שאינני מוצא עדיין את מקומי ב''נורמטיביות'' הזו של מדינת ישראל.

    לעזוב, לא בא בחשבון.

    להרגיש בבית, רק בד' אמותיי.

    למעשה, אני מסתובב כמטאור חסר מטרה בחלל היקום.

    תודה לכל המשתתפים בצערי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זאת אותה סקר????

    chaim, 25/11/05 07:54

    גם פרס ניצח את פרץ ב12%
    שכחתם???

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לכל הליכודניקים המתוסכלים

    אזרח, 25/11/05 07:53

    מה אוכל אותכם? שכבר לא תקבלו ג'ובים?
    כן אנחנו, האזרחים, מעדיפים את השחיתות של שרון על פני הרפש של מרכז הפלגה שלכם.

    אתם לא מסוגלים לקבל את ההפסד העצום שתקבלו בבחירות ולכן אתם מתחילים כבר לבכות....

    אוי, כמה חיכינו ליום הזה. איזה כיף לראות אתכם סובלים פוליטית.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך מעודדים את השחיתות

      ליאת, 25/11/05 08:26

      הם לא מבקשים מפוליטיקאים מושחתים לשלם מחיר על השחיתות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא הגזמתם?, הלכוד מתנפץ?

    מוטי, 25/11/05 07:53

    הוא נהפך לאפר ישאר עם 8 מנדטים ועים...פיגלין את לימור את גמליאל, (הלכו הבררה) סילבן ומופז חוזרים לשרון, נשארו שם כדי לחבור ל...שרון בקרוב!

    הגב לתגובה זו

    • שיצטרפו למפץ הגדול גם הם

      חביבה, 25/11/05 08:14

      גם סילבן ומופז יתרסקו
      מה יש להם להציע?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שרון צועד קדימה רק בשם

    פרופסור בוסקילה, 25/11/05 07:40

    בפועל זו לא מפלגה זו עב''מ של חולרות מושחתים שאיש שפוי ובר דעת לא יבחר בהם אולי כמה צ'חצ'חים ותו לא

    הגב לתגובה זו

    • האשכנזים הם הבעיה, ותמיד יהיו.

      בן אפללו., 25/11/05 08:07

      הדרעקס האלה שהצביעו עבור שינוי קודם יצביעו עבור שרון עכשיו.
      אז הוא יקבל 10-15 מנדטים של לפיד ההונגרי.
      באשר לשאר ?
      כך התוצאה תהיה :

      עמיר פרץ 35-37 מנדטים
      שרון 13-15 מנדטים
      הליכוד 20-22 מנדטים

      כשאני אומר עמיר פרץ, זה לא מפלגת העבודה, הם לא ראויים לכלום. גם חבורת המושחתים שהתקבצה סביב שרון ובליכוד לא ראווי לשום דבר.

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אבל תצטרך לסבול אותם..חה (ל''ת)

        הצחקת אותי, 25/11/05 08:58

        הגב לתגובה זו

      • אין כמו הגזע המזרחי חבוב, צדקת (ל''ת)

        מזרחיהו, 25/11/05 08:58

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    שרון גמור פוליטית

    אחד שיודע, 25/11/05 07:36

    הוא ישאר ראש הממשלה בסקרים. כנופיית המושחתים שבעיקבותיו הם לא אחרים מאותם מושחתים שהלכו אחריו בליכוד. אחרי ששרון טינף את הבית הוא יצא לטנף בית חדש אולם כבעלי ניסיון כל שנותר לעשות זה לשרוף את ערימת הזבל

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      זפ, 25/11/05 08:13

      צודק!
      ראש ממשלה מושחת עם בן מושחת ועם חבורה של מלקקי פנכה מושחתים.

      הגב לתגובה זו

    • לשרון 3 ידועים: שטרית (ל''ת)

      אולמרט ולבני, 25/11/05 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לבסוף, לשרון יהיו אולי 15 מנדט

    אריה, 25/11/05 07:32

    ים.
    ואתם תראו כי בסופו של דבר האמת של ביבי תנצח!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא ביביהו המושחת ולא נעליים

      אחד שיודע, 25/11/05 07:49

      רק עוזי לנדאו..
      והכי טוב שייצא מקן הצרעות של הליכוד , יקים מפלגה חדשה עם שאר ''המורדים'', ועם פייגלין, ואינשאללה יצטרף אליה גם עו''ד דן אבי יצחק, ואני חותם מראש שרוב הציבור הימני האוטנטי בארץ יילך עם המפלגה הזאת...
      להערכתי יהיו לה מינמום 25 מנדטים

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כשהליכוד ירד מתחת ל10 מנדטים

    יגאל כהן, 25/11/05 07:26

    ביבי יברח לאמריקה.
    לא לפני כן.
    שוטה משטה בכם והורס את מה שבנינו במשך דורות.
    יצחק שמיר:''הים אותו הים והביבי אותו הביבי(ה' הידיעה במקור),
    מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים''.
    מה עוד צריך לקרוא לביבבבונים של הליכוד כדי שיבינו שהרוכל הנוכל שלהם מאוס על עם ישראל.
    מה?
    הם לא יעזבו אותו ולא יטשו את הקרוק.
    רק הוא יברח מהארץ כשהם ירדו מתחת למסוף ה10 מנדטים.
    עד אז ,הוא ימשיך לחרוז להם חרוזים ולנפנף בידיים שלו כמו ונטילטור.
    והביביבבונים ישאגו:
    '' הם מפחדים. היידה שרה ,היידה עמדי''.
    האמת שהם גם מאד מתגעגעים לזורקת הנעליים.
    שוטה משטיה בכם, שוטים.
    משטה בכם ומתעשר.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, מתי תפסיק לבלבל את המוח? (ל''ת)

      חלאס, 25/11/05 07:49

      הגב לתגובה זו

    • עניין של סקרנות

      cyrano, 25/11/05 07:52

      נראה לך שיש עוד מי לוקח אותך ברצינות ?..
      .. וקורא את השטויות שלך ?..
      ... ואתה ?... קורא אותן ?...

      הגב לתגובה זו

      • שוטה,איך הגבת אם לא קראת?

        יגאל כהן, 25/11/05 18:32

        שכיר חרב ביבי עלוב.
        אני לא הייתי משלם לך אגורה על השטויות שלך.
        ביבי מופלס.
        באנגלית :לוזר.
        בעברית:רוכל נוכל.

        הגב לתגובה זו

    • קצת רחמנות!

      מוטי חיפה, 25/11/05 07:55

      מה עים הלצנית גמליאל את ליבנת בע''מ?

      הגב לתגובה זו

    • ביבי לא יברח לאמריקה

      הימין השהיד, 25/11/05 08:34

      הוא צעיר, הוא שרמנטי, הוא יפה והוא ירקוד סלסה עם גילה גמליאל כי זה מה שישאר מהליכוד.

      הגב לתגובה זו

    • אתה גם חולם רק על ביבי? קרציה (ל''ת)

      לך הביתה,נמאסת, 25/11/05 08:42

      הגב לתגובה זו

      • גם אני חולמת על ביבי

        שלי יחומוביץ, 25/11/05 23:38

        אבל הוא לא נותן לי

        הגב לתגובה זו

    • בגין:''שרון הטעה את בגין''

      יניב רינגוולד, 25/11/05 08:58

      בן גוריון:שרון הוא לא אמין
      מדברים על שחיתות ומצביעים לראש ממשלה מושחת שבנו הוא עבריין מורשע רק נתניהו
      יגאל כהן אולי תקבל גוב במפלגה החדשה מה שחשוב הוא שאתה לא שייך כבר לליכוד

      הגב לתגובה זו

    • אוי. כמה אני מחכה ליום הזה.

      בנצי א, 25/11/05 14:58

      לראות איך ביבי בורח לאמריקה.
      לראות את צרעת החינוך נעלמת לנו מהעניים
      לשמוע איך כץ המגעיל מתחבא ולא שומעים עליו יותר
      ולדעת איך דני נווה לא מראה את פניו יותר ברבים.
      וחברי המרכז??? שיחזרו לבסטות
      שלהם בשוק ולדוכני הפלאפל שברשותם בפינות הרחוב.וכול השאר שמשיכו לגבות פרוטיקשיין ולחזור
      לתל ברוך עם הז.... שם.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    פנטסטי (ל''ת)

    אוהד, 25/11/05 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני בטוח לא אבחר בשבילו

    cyrano, 25/11/05 07:23

    אולי מבצעי הסקר, ועוד כמה שהוא שיחד, המדובר בכמה אלפים, אבל כל מנדט זה כ- 30,000 מצביעים...
    הלו... יהיו במדינה הזאת יותר ממיליון איש שיצביעו בשביל המושחת הזה ?..
    יאללה, אתם מה-זה-הזויים..
    אם יהיו לו 8 מנדטים זה יהיה בעיני הפלא השמיני...
    כל מצביע בשבילו צריך רק לזכור דהר אחד : הוא נותן פרס לאדם שמידת השחיתות שלו הובהרה מעל לכל ספק, שהביא את המדינה למצב הגרוע ביותר שהיא הייתה מעודה הן בתחום הלאומי הן בתחום החברתי-כלכלי, ובעצם ההצבעה עליו הוא נותן פרס למי שבהוראתו גורשו אלפי יהודים מאדמתם, זאת אחרי שלפני הבחרו התחייב: דין נצרים כדין ת''א...
    האם אוהב כיסא מובהק זה, רודן וחסר עכבות, יחשוב פעמיים מלקיים את החלק השני במשוואה בקדנציה הבאה שלו באם ייבחר אם יחשוב שהדבר יכול להועיל לו לשם השגת מטרתו העליונה הזאת ?...
    מסופקני...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כדי להצביע קדימה, לשרון המושחת

    הגננת יוכבד, 25/11/05 07:07

    אדם צריך להיות בעצמו מושחת וחסר כל חוט שידרה מוסרי.
    מנהיג, חייב להיות בראש ובראשונה ישר.
    יושר רבותי.
    יושר.
    אחרת, כל המדינה נסחפת במדמנת השחיתות, הסחי והרפש.
    מה שקורה היום במדינה, כולנו רואים לנגד עינינו.

    הגב לתגובה זו

    • הגננת הצבועה

      גיא, 25/11/05 13:27

      ולכן לא נצביע לעבודה בגלל בוז'י ששתק בחקירה והחביא גראס בבגאז', בגלל ברק, בגלל דליה איציק ושמעון פרס שטרם החזירו את כספי הטיסה והאירוח ממונאקו, ועוד ועוד.
      אוי הצביעות, הצביעות....

      הגב לתגובה זו

      • לגיא - האם אתה רומז שאתה

        הגננת יוכבד, 25/11/05 19:49

        מצביע למפלגה האבודה?
        קראת לי צבועה. טוב, מילא.
        אבל אתה כמצביע ''עבודה'' חייב להיות תתרן, אחרת היית מקיא מהריח.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    Jews for BIBI

    Bobllil, 25/11/05 07:06

    We are standing firm behind our leader for better and safe future

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טומי לפיד ממציא היסטוריה

    בונה על זה שאף, 25/11/05 07:02

    טומי לפיד יצא (שוב) בקישקוש כאילו ידעני, אודות הדימיון כביכול שבין שמה החדש של מפלגתו של שרון: ''קדימה'' לבין סיסמת מפלגתו של בניטו מוסוליני: ''אוונטי''.
    לא היה ולא ניברא!! ה''אוונטי'' היחיד בחייו של הרודן מוסוליני היה עיתון בשם ''אוונטי'' אשר מוסוליני היה העורך שלו במשך תקופה קצרה עד שפוטר.
    אגב, עם עלייתו של הרודן לשילטון, סגר את העיתון (אוונטי) אשר נפתח שוב רק לאחר נפילתו של מוסוליני.
    זו לא הפעם הראשונה שלפיד מביא ''עובדות'' היסטוריות או ''ציטוטים'' מתוך הנחה שרוב העם לא בודק אותו.

    הגב לתגובה זו

    • טומי יחזור בגדול

      מוטי, צופה נלהב, 25/11/05 07:56

      ל...פופוליטיקה

      הגב לתגובה זו

    • Lapid gone crazy

      yo, 25/11/05 09:27

      now that his party is under a threat of shrinking the big dirty mouth is opened.
      did you hear the interview with Shachal and him? was very funny.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''קדימה,לשיגעון החדש שלי '' (ל''ת)

    חוות המושחתים, 25/11/05 06:58

    הגב לתגובה זו

    • לפייגליני!!!!

      מוטי, אב ללוחם, 25/11/05 08:01

      תראו בקרוב באמת מה אתם שווים, כאשר הינכים מבזים ראש ממשלה שכל שנתיו תרם לעם ישראל, הוא הביס את כל הארמיה השלישית והציל את ישראל מתבוסה במלחמת יום כיפור, אז באמת מכמה מושתני/מושתלי פיגלין הוא פוחד? תשארו בינתיים על הגבעות אף אחד בינתיים לא שומיע אתכים, בקרוב במילא יזרקו אתכים לכלבים ואו לבתי סוהר.

      הגב לתגובה זו

      • קשה לך להודות ששרון מושחת אה?

        אלעד, 25/11/05 08:30

        שיביס איזו ארמיה שהוא רוצה וממילא היו שעשו יותר ממנו. הדבר היחיד שהוא הוביל זה את צה''ל לתוך לבנון ולהרג של מאות חיילים שלא לדבר על סברה ושתילה. הוא מושחת ורקוב וכדאי שתפנים את זה!

        הגב לתגובה זו

        • elad - the stupid

          yosi, 25/11/05 09:43

          you are such a loser - no respect and you will probably leave by yourself because you havent got guts like the great man had
          back to israel on the 26th march just to vote for sharon and then go back!

          הגב לתגובה זו

      • שרון אבי אבות הטומאה

        אב לשני לוחמים, 25/11/05 12:10

        האיש מושחת ורקוב מכף רגל ועד ראש שקרן פתאלוגי. הרס וניתץ יישובים שלמים שלח מאות חיילים למות בלבנון. תחת ממשלתו נרצחו 1300 אזרחים בפ]יגועי טרור. האיש כישלון מהלך. מניפולטור . גדול הרמאים בכל הזמנים. ובכל זאת אתם השמלאנים תמשיכו לתמוך בו: הוא מיישם את חלומו הרטוב של השמאל: לראות יהודים חובשי כיפות מיטב הנוער מלח הארץ נזרק מביתו לאוהלים ולרחוב..

        לא ניתן לכם .ביבי יאכל אתכם בלי מלח.

        הגב לתגובה זו

      • מה זה אב ללוחם ?לא באמת ?

        המעניש, 25/11/05 17:25

        מה זאת התגובה המטופשת הזאת ?
        מה אתה רוצה פרס נובל בגלל שהבן שלך לוחם ?וכשאני הייתי לוחם קיבלתי פרס נובל בשביל זה ?
        בחיים לא שמעתי את אבא שלי אומר אני ''אבא ללוחם'' מה זה החרא הזה !

        א.אני לא מתנחל
        ב.אני לא גר בגבעות ובטח לא קשור לנוער הגבעות
        ג.לא פינו אותי מהבית יא חתיכת אידיוט
        ד.שומע כותבים ככה
        ה.אותכם כותבים ככה יא דביל
        ו.אהה וככה כותבים שנותיו
        ז.זה מה שאתה שווה
        ח.כנראה שכחת את הריצה המטורפת של שרון ללבנון ב82 ובכמה הרוגים הטירוף הזה עלה לנו ואת הסירובי פקודה שלו ב73 אז אל תנפנף לי עם כיתור הארמיה השלישית ..לא מאז ומעולם לא היה שחקן קבוצתי והוא גם לא יהיה האדון הינו עבריין מושחת מיסודו ואם אני צריך להגיד לך את זה אז אתה באמת באמת טיפש אבל מה ..טיפש שהוא גם אבא ללוחם ...שמחת זקנתי ...

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    קדימה,לתת את תל אביב וירושלים! (ל''ת)

    הרצל מתהפך, 25/11/05 06:56

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק אתמול כתבתם מכה לשרון

    א, 25/11/05 06:55

    תחליטו!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דוח מצב

    ימבה, 25/11/05 06:54

    פרס- לא טיפחת יורש. רצית להמשיך עד גיל 100. זה מה שיצא. כנראה אתה צריך לפרוש. מכסימום-לקבל איזה תפקיד ייצוגי כלשהו.
    ביבי- אתה מבריח בוחרים פוטנציאלי. אתך הלכוד לא יעבור 10 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איך מצתרפים לליכוד ? (ל''ת)

    דביל, 25/11/05 06:44

    הגב לתגובה זו

    • ב'ט' ולא ב'ת' (ל''ת)

      ברוך, 25/11/05 08:16

      הגב לתגובה זו

    • עולים על העזריאלי וקופצים למטה

      רועי, 25/11/05 18:01

      אפשר לפגוש את הליכוד איפשהו בדרך למטה, ולהצטרף אליהם.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    34 בסקר- 8 בבחירות

    צפונית, 25/11/05 06:44

    ראו תקדים מפלגת המרכז. מיד לאחר הקמתה צפו לה 20-25 מנדנטים. ומה קרה בבחירות? ולאחריהן?

    הגב לתגובה זו

    • לצפונית

      אלמוני, 25/11/05 08:18

      את לא רואה הבדל? המרכז-ארבעה חסרי כריזמה לעומת שרון-ראש ממשלה מכהן והאיש הכי פופולרי מאז בן גוריון ובגין-באמת אין הבדל?

      הגב לתגובה זו

      • צודק- פופוליסט עם חרה-יזמה

        cyrano, 25/11/05 08:37

        ובנוסף מאפיונר מושחת

        הגב לתגובה זו

      • עד פרשיית השחיתות הבאה שלו.. (ל''ת)

        לאלמוני, 25/11/05 08:52

        הגב לתגובה זו

      • מישהו טען שהם (ל''ת)

        חסרי כריזמה, 25/11/05 11:48

        הגב לתגובה זו

      • אלמוני קשקשן. כנס ולמד

        דן, 25/11/05 12:05

        את מפלגת המרכז הקימו אמנון שחק[רמטכ''ל] איציק מרדכי[שר בטחון] רוני מילוא[ראש עיריית תלאביב] דן מרידור[שר אוצר ושר משפטים ]ודליה רבין[הבת של ..]ובכל זאת התרסקה למרות שבסקרים קיבלה 34 מנדטים. את מפלגת קדימה הקימו שרון אפללו רוחמה בוים בראון עומרי [ושאר המושחתים] והיא תתרסק בדיוק כמו מפלגתו של מרדכי. כל הסקרים שקריים מגמתיים חלק ממקונספירציה של השמאל. למה אני אף פעם לא עולה במדגם של מינה וסמית?. הסקרים האלה כנראה נעשים בשנקין ובואדי ערה. לכו תחפשו מי ינענע אתכם. ביבי יאכל אתכם בלי מלח.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק ליכוד תיתן לי למות מרעב בשק (ל''ת)

    רעב, 25/11/05 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הייתי בליכוד ונשאר שם ! (ל''ת)

    דפוק במח, 25/11/05 06:42

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    וזה לפני שפרופ ברוורמן הצטרף

    אייל, 25/11/05 06:41

    מבטיח לכם ששבוע הבא העבודה עוברים את ה-30 מנדטים

    הגב לתגובה זו

    • חייבים לעשות הכל כדי שפרץ יבחר (ל''ת)

      נמאס משרון, 25/11/05 11:25

      הגב לתגובה זו

      • פרץ נעל עם איי.קיו יותר נמןך

        ה, 25/11/05 11:59

        מהשפם שלו

        הגב לתגובה זו

    • סקר חדש שלי כנסו ותראו

      אורי, 25/11/05 13:16

      תוצאות הבחירות יראו כך:
      העבודה 21
      שרון 17
      ליכוד 35
      שינוי 3
      אלה התזוזות העיקריות שיהיו.
      תומכי שינוי ברובם יעברו לשרון.החלק האשכנזי של העבודה יעבור לשרון.
      כ-3-4 מנדטים יעברו מהליכוד לפרץ.
      תומכי הליכוד לא יצביעו עבור שרון שבגד ברעיונות הליכוד והגשים מצע מזיק וקיצוני יותר מכל השמאל.
      אמנם יש בישראל מאזוכיסטים, אך כמותם מצומצמת לכ- 20 מנדטים, שיתחלקו בין מרץ והעבודה. כל השאר שיצביעו עבור שרון והשמאל סתם נאיבים .

      הגב לתגובה זו

    • איפה ברוורמן

      זכריה, 25/11/05 14:02

      איש אשכולות למופת -
      גם אם יחבור לפרץ אין זה משנה כי העבודה ביסודה מושחתת ומסואבת לא פחות מהליכוד וחבל שאיש כמו ברוורמן יהיה בבחינת כיסוי עלה תאנה המגלה 10 טפחים ומכסה טפח

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    Israel 4 Sale by Kadima

    shharon, 25/11/05 06:40

    Israel 4 Sale by Kadima

    הגב לתגובה זו

    • איפה מצע של כא,כבר יש תוצאות?!

      סקר נכון ליומו., 25/11/05 12:53

      רבותיי :
      הצעה לכל חברות הפרסום/סקר/תקשורת/דוברים.
      תתכוננו מס' תגובות לכל סוג של תוצאות.
      בעיקר לתוצאות שונות מכפי שמתפרסם בסקרים בכלי התקשורת.
      כפי שעשה שרון כשהכין 2 נאומים: להישארות ולפרישה.
      פרישתו תוכננה לפני זמן רב יותר,על רקע הבקורת עליו.
      מפלגת ''קדימה'' תקבל תוצאה כ''כ שונה מכפי שמתפרסם.
      לא משנה יותר או פחות ממה שמתפרסם.
      אז תתכוננו לסיבות. :
      בגלל איש זה או אחר,בגלל מה שאמר או שנאמר,
      בגלל אירוע כזה או אחר , אמיתי או מלאכותי.
      אז נכון הסקר נכון ליום הסקר.זה שמענו והבנו .
      מה שלא ?! שהסקר מותאם למזמינ/י הסקר.
      ע''מ להשפיע על בוחרים ומועמדים ,להצטרפות וכיו''ב...
      המצע פשט את הרגל. נקודה .
      אני אומר זאת כאחד שנולד בארץ לפני יותר מ40 שנה.
      שבת שלום לכל בית ישראל !!

      הגב לתגובה זו

      • פילוסוף למופת

        אריה, 25/11/05 13:56

        מהומה על לא מאומה

        הגב לתגובה זו

    • יהיו מפלגות שינסו להבנות משנאה (ל''ת)

      יש כבר מצטיין1, 25/11/05 13:25

      הגב לתגובה זו

    • קדימה,להכין כבר תגובהלפחות מ34 (ל''ת)

      ולמה6-7לערך., 25/11/05 13:32

      הגב לתגובה זו