• 63.

    חמור תמיד הולך קדימה בדוק (ל''ת)

    גמל הולך אחורה, 25/11/05 01:18

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קדימה לחווה שרון ובנו

    נוגה, 25/11/05 01:05

    כול עוד לא ישלחו את אלה שעזבו את הליכוד ובגדו במפלגתם עומרי אוהב
    את התעתועים שהביא לליכוד יש
    לבוגדים להבין שמקומם לא בליכוד
    ויפה שעה אחד קדימה לחווה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רק אדם מושחת

    מה זה הגועל נפש, 24/11/05 23:52

    חסר ערכים וחסר כל חוט שידרה מוסרי, מסוגל להצביע למפלגתו של שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קדימה מושחת, לחוות השקמים

    cyrano, 24/11/05 22:33

    תהיה מנהיג הכבשים שלך, אתה ובנך הבריון
    אין מקום למגרשי יהודים סמולים בינינו...
    העם מקיא אותך מתוכו...
    אינשאללה תעלם מהנוף הפוליטי שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הלכה הקואליציה עם ש''ס!

    אורטל, 24/11/05 22:14

    שרון סוחב קדימה, ואילו ש''ס בענין של עטרה ליושנה (-: עוד סיבה לא לבחור בקדימה, הם יסחבו קדימה וש''ס יסחבו אחורה ולא נגיע לשום מקום! הכי עדיף פרץ. הוא חמוד.. פרץ יסדר את העניינים פה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    היידה שרה, שרון ניקה הליכוד (ל''ת)

    @ כספומט, 24/11/05 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שרון הוא ראש מגרשי היהודים כמו

    ממשלת השמאל, 24/11/05 21:15

    כל צוררי יהודים.
    יהודים לא מצביעים עבור צוררי יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גם ביבי גם ביבי!! (ל''ת)

    מרכז המושחתים, 24/11/05 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    קדימה?

    שמעונה מדימונה, 24/11/05 20:03

    קדימה לאן? לאן אתה רוצה לקחת אותנו כבוד השר? תראה, אני לא יודעת מה קדימה אומר, קדימה זה דבר עלום בשבילי. ברגע שאתה אומר לי קדימה אתה למעשה לא אומר לי כלום. קדימה זה מונח גימיקי שעושה רושם טוב כשאתה בא לפרסם משהו אבל בשורה התחתונה זה כמו שאומרים שכנינו: כלאם פאדי. ככה שקדימה לא כל כך מתאים... וגם קידמה לא תמיד הביאה לנו את מה שחיפשנו.. אחרת לעומת זאת נשמע לי אחלא מין אחלא!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שרון הוא סבוטניק (ל''ת)

    מה ציפיתם, 24/11/05 19:48

    הגב לתגובה זו

    • מה זה סבוטניק?

      שמעונה מדימונה, 24/11/05 20:15

      חיפשתי במילון ולא מצאתי.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה ל: מה זה סובוטניק

        מישהו שיודע, 24/11/05 23:44

        סובוטניקים הם כת של נוצרים ממשפחות רוסיות ששומרות שבת ומאמינות בתנ''ך.
        בסוף המאה ה-19, עלו סובוטניקים רבים לא''י.
        הם אינם נחשבים ליהודים כיוון והם מעולם לא גויירו על פי ההלכה ועל פי רוב הם גם אינם נימולים.
        הקשר היחיד שלהם ליהדות הוא שמירת השבת בלבד ושום דבר מעבר לזה.
        ברוסיה חיים עדיין אלפים רבים של סובוטניקים.
        מקור השם סובוטניק הוא ככל הנראה מהמילה הרוסית לשבת.
        אלכסנדר פן היה סובוטניק.

        רבים מאלה שהכירו את משפ' שיינרמן (שרון) מעידים, שאכן אינם יהודים אלא סובוטניקים וברבות הימים הם גם הפסיקו לשמור שבת!!!

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    ח''כ יבחרו ע''י מועצת המשפחה

    איש ימיני, 24/11/05 19:33

    קח אותי שרון

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ''קדימה''-שמה של מפלגת מוסולוני.

    כבשה כתומה, 24/11/05 19:29

    ''אוונטי'' הוא שמה של מפלגתו הפאשיסטית של הרודן האיטלקי שהביא חורבן על ארצו. מסתבר שההיסטוריה חוזרת על עצמה. הרודן הישראלי הולך בדרכי מורו ורבו...ותודה לטומי לפיד על שהביא עובדה זו לידיעת הרבים.

    הגב לתגובה זו

    • מדוייק והדרך דומה

      Erez, 24/11/05 22:30

      שלוחות שרון ממשיכות לפעול בתוך מםלגת הליכוד ע''י ובהתנהלות המשפחה ,הכל כדי לשמר כוח ושלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    קדימה כבשים,אחרי!!! (ל''ת)

    לא מפגר, 24/11/05 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יהודי לא בוחר ''קדימה'' (ל''ת)

    יהודי, 24/11/05 18:15

    הגב לתגובה זו

    • והחמורים מצביעים ליכוד (ל''ת)

      בנצי א, 24/11/05 18:29

      הגב לתגובה זו

      • בנצי א , ידידי היקר - תודות.

        יגאל כהן, 24/11/05 18:48

        אתה ידעת מה היה מקום מיסתורי עת עטו עלי מבקשי נפשי בשעריים רחובות.
        אפילו אחותי לא ידעה.
        עסוקה בענייניה המסכינה מאז נשתבשה עליה דעתה מרב חיבוטי גוף ויסורי נפש.
        אפילו לא חזרתי הביתה בכדי להחליף בגדים וכח.
        אתה לצידי כחבר טוב , כפי שאומרים הערלים : A friend in need is a friend indeed.
        לנצח אזכור לך חסד נעוריך ידידי , ולא מחמת שאין לי זכרונות חשובים יותר.
        אבי היה רביזיוניסט משנת 33 ועד יום מותו בשנת 32 למניינם.
        ואני נולדתי בקפלן רחובות בשרותי הנשים לאישה שטענה שאינני שלה.
        רצו לגנבני , כמנהגם בילדי תימן באותה תקופה שחורה , אבל לא היה להם ממי לגנוב אותי ,תודה לה'.
        אינני מצטער .ביום שבו נוסדה תנועת ''שלום עכשיו'' , נולדה אחותי לאבי החורג , ואף לה לא האיר המזל פנים . ה' יעזור.

        בגיל 18 החילותי את לימודי התיכון שלי וסיימתי אותם 12 שנה אחרי כן בגלות אמריקה ,הייתי חבר מועצת העיר דטרויט,ברציפות ,תוך לימודי המחול בהם התמדתי.
        חוץ משנה שלקחתי בנישואי הראשונים.
        משום :''כל מי שארס אישה ולא לקחה,
        ילך ויצפור לציפורה אחותו'',
        התפטרתי מעירית דטרויט וחזרתי לארץ הקודש לשנה ,כדי לשמח את העם ואת אבי המנוח.
        וחזרתי ומאז אני כל הזמן בדרכים.
        תראה ,ידידי , שאין לי חברים רבים ורעים לדרך ולמשנת חיי , כמוך בנצי א היקר.
        אתה אינך מבזה כהן.
        אחרים ,במקום לקום ולאמר:''כהן בכבוד'' מתריסים כלפי עליונים ותחתונים וקוראים לעברי ''עלה קרח עלה קרח'' כלירמיהו הנביא.
        מבזים את הכהן ככם הואורץ' כשרץ',
        וקוראים לכהנים ערבים וללווים ישמעאלים.
        לא נתקררה דעתי ,עד שהעזתי להעלות את תחושותי והכרת תודתי על הכתב , לכבודך ידידי בנצי.
        יש המעזים , מחציפים פנים ומהינים לכנות אותי מפא''יניק,רחמנא ליצלן.
        ה' ינקום דמי השפוך ,כי עד כאן תחום שבת.
        ומי יתן והקב''ה ימלא משאלות ליבנו לטובה.
        ''ואל תהי ברכת (כהן)הדיוט קלה בעיניך''.
        לציפורה אחותי כוונת מכוון.
        וכל זאת עשית, רק משום שחבר טוב אתה ובעל זיכרות מפוארת , ישמרך ה' וינחילך רק טוב.
        גבר עם ביצים כפי שאומרים הדיוטות ועמי ארצות.
        אתה איתי במאבקי הצודק כנגד הרוכל הנוכל, הקרוק המזיע שמנע ממני את שהגיע לי בזכות ונטל ממני בכזבים ובמעשי תעתועים את משרת ראש העיר רחובות.
        ביבי כירובעם בן נבט,חוטא ומחטיא.
        כזבן ומזיע.
        לא ישוב משרך דרכיו.
        מי יתן כל עם ישראל נביאים ובנות ישראל עירומות בכרמים.
        אבל אתה , ידידי , לא פיקששת .
        ברחובות עירי ,היו לי שני שמות.
        ברחוב היו קוראים לי:''גב, לוי ''.
        בעירית רחובות היו קוראים לי:
        ''האח של ציפורה'',על שהייתי מרבה לדבר בשבחיה ולסחור בגופה הגדול.
        ובאים הכהנא יוגנד של ביבי ,
        הלא הם הביביבונים וקוראים לי:
        ''עלה קרח , שחרר פוזמקיך ופלוט את רוחך מנקביך, ר''ל כאילו ידעו שאדוני הצדיק ואני ועמי הרשעים.
        דברי תועבה ןליצנות קושרים הם לכהן , ורק עליך אסמוך , בנצי.
        שמור על עצמך יאכי היקר.

        הגב לתגובה זו

        • יגאל שתיתה כדורים ?אתה בטראנס (ל''ת)

          igal ben hui, 24/11/05 20:37

          הגב לתגובה זו

  • 49.

    ישראל רוצה קדימה לכלא! (ל''ת)

    אני לא כבש, 24/11/05 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שרון בזבזת את הצ'אנס שנתנו לך (ל''ת)

    קדימה הבייתה!, 24/11/05 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קדימה- זהו סיכוי לאחד

    ישי גולן, 24/11/05 18:07

    אם לא נהיה צניים , פחדנים ומקובעים
    יש כאן סיכוי לאחד את רוב העם
    בואו נמנף את הסיכוי

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אריק ''קדימה''

    ערן, 24/11/05 18:06

    אמרת ''דין נצרים כדין תל אביב'' ועכשיו ''דין ירושלים כדין תל אביב''.
    העם כבר מבין ויודע מה תהיה התוצאה-אתה תחלק את ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חברים מספרים על אריק שרון:

    הסטוריון, 24/11/05 17:58

    דויד בן-גוריון: ''אילו נגמל מחסרונותיו לא לדבר אמת ולהתרחק מרכילות, היה מנהיג צבאי למופת''

    מנחם בגין: ''שרון עלול לרכז טנקים סביב משרד ראש הממשלה'' (מעריב, 6.6.80) , ''הסתכל על הגב שלי, הוא מלא בצלקות מהסכינים של דיין ושרון''

    יצחק שמיר: ''הכל אפשרי במדינה הזו, כשם שאין גבול לבלתי צפוי מצד אריק שרון''

    שמחה ארליך: ''אני רואה בו סכנה לדמוקרטיה ולחברה חופשית, כי הוא, אם יהיה לו שלטון וכח, מסוגל להקים מחנות לעצירים פוליטיים. לאדם הזה אין עקרונות, אין כל רגשות אנושיים ואין נורמות מוסריות''

    מוטקה ציפורי (שר לשעבר) לבגין: ''אל תיקח את אריק! אתה לא יודע מה אתה הולך לקנות. הוא פצצת זמן. הנזק שייגרם לתנועת החירות ולעם ישראל יהיה רב''

    הטרוריסט ראשיד אבו-שבאק: ''שרון הוא מנהיג הסטורי. הוא בין המעטים בישראל שאפשר לבנות עליהם''...

    הכתובת הייתה על הקיר!

    הגב לתגובה זו

    • קדימה - להיות ציני זה לא להיות

      ישי גולן, 24/11/05 18:10

      עזוב את השלילי , נסה למצוא את הטוב
      יש לך פתרון אחר ???

      הגב לתגובה זו

      • יש לי פתרון. קוראים לו:

        הסטוריון, 24/11/05 20:04

        האיחוד הלאומי.
        מפלגה ללא שחיתויות, עם אהבת העם והארץ כפשוטה. הגיע הזמן שאנשים כאלה יהיו בשלטון.

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    קדימה לרכבת מפת דרכים ולים

    @ בנצי-א @, 24/11/05 17:57

    כך מנהיגי יהדות באירופה
    הרדימה ושלחה אותם לרכבות
    בהבטחות שווא

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מילגת שרון

    ישראלי, 24/11/05 17:47

    ישראל רוצה קדימה אך ביגלל שרון הולכת אחורה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רוני בר-און והדיקטטור המשחת

    cyrano, 24/11/05 17:40

    אני רק חושב על אפשרות שאילו ה-2 יהייו בראש המדינה, ואני מקבל חררה..
    האחד מאפיונר ודיקטטור מושחת מוכח, והשני מתלהם כמו איזה פידל קאסטרו, מזכיר בכל איזה הוליגאן ובריון קשקשים...
    שניהם יחד אם הם מופיעים לי בלילה, אני פשוט נותן להם הכל, רק שיעזבו אותי...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מיליון וחצי ילדים רעבים ועניים (ל''ת)

    יחי ברוורמן, 24/11/05 17:40

    הגב לתגובה זו

    • שכבות חלשות! זקנים עים קיצבאות

      הלאה הגנרלים!, 24/11/05 18:26

      מקוצצות!
      סל תרופות שמרפא התקררויות ומשאיר חולי סרטן ומחלות כרומיות להיתבוסס בדמם בעינויים רבים!
      לא רוצים אתכם יותר! לא את שרון וחבריו! לא את הליכוד! וכל הקשור בכם יותר!
      הלאה הלאה הגנרלים!
      מי ששכח את העם, שלא יתפה מהעם לשכוח את מעשיו או חוסר מעשיו!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    המדינה שייכת לנו ולא לפוליטיקא

    בנדה-לא מצביעים, 24/11/05 17:37

    שמעתם את שמעון פרס מדבר בעצרת לזכר רבין? הוא עוזב אותנו ועתה מוטל על כתפינו להנהיג את המדינה. המדינה הזאת שייכת לנו ולא לפוליטיקאים. הגיע הזמן שניקח ''אחריות לאומית'' ולא בידיהם של הפאשיסטים המושחתים מהימין כולו ולא בידהם של המושחתים משמאל אלא בידינו שלנו!!! צאו לרחובות ותגידו להם מה אתם רוצים! בבחירות הקרובות אף אחד לא יילך להצביע. עד שלא תמוגר השחיתות לא ניתן להם כח מכל וכל. מהשנה הכח יהיה בידיו של העם!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אריק ''קדימה''

    ירוחמי, 24/11/05 17:33

    קח את מוטי אביסרור,אנחנו לא צריכים אותו. הוא פילג את ירוחם וגרם לשינאה שלא הייתה מעולם בירוחם,חיינו באהבה,אחווה ושלום (מאז מצנע,אנחנו מתחילים להתאושש,תשאלו אותו),הוא לא דאג לשום עני. אלכוהליסטים ונרקומנים שבאו לבקש עזרה בגמילה,נענו בשלילה. קחו אותו עכשיו ותפטרו אותנו מעונשו. הוא עצמו יודע למי הוא באמת עזר,רק לאליטות של ירוחם!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ישראל רוצה שחיתות קדימה עריקים (ל''ת)

    גבי, 24/11/05 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תרגיל מסריח וקופת שרצים

    ניסים אלבז, 24/11/05 17:29

    כל מנהל קמפיין בחירות עובד לפי כלל ידוע, לא חשוב המוצר, מה שכן חשוב, זו העטיפה ולא המוצר. ואם כך הוא העניין הייתי מציע לשרון וחבר מריעיו ג''ניגל בחירות שיתפוס את החברה עם המכנסיים למטה. קדימה אחורה לפנים ושוב אחורה. או עוגה עוגה עוגה במעגל נחוגה. עכשין ששרון עשה להם את התרגיל המסריח לחבריו בליכוד, כלומר השאיר להם את קופת השרצים ואת הכסף לקח לקמפיין החדש, קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מוקדם לשמוח עוד מר פרץ - מאצבע

    עדי, 24/11/05 17:23

    לא עשוי שרון -
    כנגד מומיה של פרס
    יש לשרון ... טוטאנחיימון.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    השאלה שלא נשאלת:

    קורא, 24/11/05 17:18

    מאיפה יגיעו המנדטים לשרון?

    ליכודניקים שרופים (שמהווים את רוב המנדטים של הליכוד בכל קדנציה) יצביעו ליכוד בכל מקרה וכל שאר אנשי הימין האידיאלוגי לא יצביעו לשרון בחיים.

    הסיבה היחידה ששרון הצליח (וגם זה היה לאחר הרבה כשלונות) להשיג תמיכה במרכז הליכוד היא כי את מרכז הליכוד ניתן לשחד בג'ובים וכו'.

    ...אבל את הבוחר שאינו חבר מרכז אי אפשר לשחד בדברים כאלה ולכן אין לו שום סיבה לעבור מהליכוד (או מכל מפלגת ימין אחרת) למפלגת שרון.

    מסקנה: הקולות היחידים שיגיעו לשרון יגיעו מהעבודה ומשינוי.

    מקסימום 4-5 מנדטים (אפילו שאני מהמר על משהו יותר באיזור ה2-3).

    אז המנדטים היחידים

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שרון יעשה קומבינות ומטבוכה

    ניסים אלבז, 24/11/05 17:16

    שרון יעשה קומבינות ומטבוכה והכל כדי לשרוד בפוליטקה הישראלית עד שיצא עשן. במידה מסויימת אנחנו נאביים וממשיכים לבלוע צפרדעים כי מנת הזיכרון של הישראלי המצוי היא נמוכה, כי אחרת איך תסביר שאותם חברי כנסת מושחתים ממשיכים לשבת על הכסאות המרופדות על חשבון הציבור? האם לא הגיעה השעה לדפוק להם טיל ולסלק אותם?חבל שאנשים טובים שרוצים לעשות טוב עם הציבור אין להם דריסת רגל במסדורונות האלה...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אריק

    דנבי, 24/11/05 17:11

    השם בכלל לא משנה,קדימה אחורה,אחריות לא אחריות לאומית. העם כבר מכיר אותך ולא יסלח לך על העקירה,הגירוש,האנשים שזרוקים בלי בית,הנוער שהתדרדר לסמים ואלכוהול...העם יודע שזו אותה הגברת בשינוי אדרת!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא ''קדימה'' אלא ''קומבינה'' (ל''ת)

    מייק, 24/11/05 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לויתנים, לויתנים, בואו הביתה, (ל''ת)

    לא רוצים!, 24/11/05 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''הושגה התקדמות במשא ומתן...''

    ישראל תיסוג...., 24/11/05 17:02

    ''ישראל רוצה קדימה...'', לחורבן יהודה, השומרון ובנימין, להתקדם על קו המים של הים התיכות.
    ''ויתורים כואבים....'', ''זה היום המאושר בחיי...'', ענת מאור ביריחו, בשלב הראשון של ''עזה ויריחו תחילה.
    אמ''ת=פראבדה.

    מדינת ישראל מתקדמת לאבדון!
    וזה, כנראה, מה שמגיע לה!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ישראל - קדימה

    נתי, 24/11/05 16:58

    הימין הקיצוני - אחורה

    הגב לתגובה זו

    • תגיד

      משה, 24/11/05 17:09

      מה זה בדיוק ימין קיצוני.
      שמעתי על רופא אחד שהזהיר פצינט שלו שאם ימשיך לחיות כפי שהוא חי כרגע, אז הוא מסתכן ביותר.
      בתגובה ענה לו הפצינט'' דוקטור אתה קיצוני''.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לתשקורת יש בייבי חדש מפלגת

    קדימה, 24/11/05 16:55

    קדימה לאבדון

    אוסף כזה עלוב של פליטי המפלגות שלא מצאו את מקומם בסיעה ורודפים אחרי כסא

    תמשיכו לחלום...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קדימה לפשע , האנשים אותם אנשים (ל''ת)

    עוז, 24/11/05 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קדימה - לשקרו-לא נשכח ולא נסלח

    משה, 24/11/05 16:46

    קדימה - לשקרו-לא נשכח ולא נסלח

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שרון ינצח ויוביל מהלכים גדולים

    בנצי א, 24/11/05 16:45

    ואנו עוד ניוכח וניראה את ההצלחה הגדולה שיביא לעם ישראל אריק שרון.

    הגב לתגובה זו

    • בנצי א. איש יקר.

      יגאל כהן, 24/11/05 18:21

      אתה ידעת מה היה מקום מיסתורי עת עטו עלי מבקשי נפשי בשעריים רחובות.
      אפילו אחותי לא ידעה.
      עסוקה בענייניה המסכינה מאז נשתבשה עליה דעתה מרב חיבוטי גוף ויסורי נפש.
      אפילו לא חזרתי הביתה בכדי להחליף בגדים וכח.
      אתה לצידי כחבר טוב , כפי שאומרים הערלים : A friend in need is a friend indeed.
      לנצח אזכור לך חסד נעוריך ידידי , ולא מחמת שאין לי זכרונות חשובים יותר.
      אבי היה רביזיוניסט משנת 33 ועד יום מותו בשנת 32 למניינם.
      ואני נולדתי בקפלן רחובות בשרותי הנשים לאישה שטענה שאינני שלה.
      רצו לגנבני , כמנהגם בילדי תימן באותה תקופה שחורה , אבל לא היה להם ממי לגנוב אותי ,תודה לה'.
      אינני מצטער .ביום שבו נוסדה תנועת ''שלום עכשיו'' , נולדה אחותי לאבי החורג , ואף לה לא האיר המזל פנים . ה' יעזור.

      בגיל 18 החילותי את לימודי התיכון שלי וסיימתי אותם 12 שנה אחרי כן בגלות אמריקה ,הייתי חבר מועצת העיר דטרויט,ברציפות ,תוך לימודי המחול בהם התמדתי.
      חוץ משנה שלקחתי בנישואי הראשונים.
      משום :''כל מי שארס אישה ולא לקחה,
      ילך ויצפור לציפורה אחותו'',
      התפטרתי מעירית דטרויט וחזרתי לארץ הקודש לשנה ,כדי לשמח את העם ואת אבי המנוח.
      וחזרתי ומאז אני כל הזמן בדרכים.
      תראה ,ידידי , שאין לי חברים רבים ורעים לדרך ולמשנת חיי , כמוך בנצי א היקר.
      אתה אינך מבזה כהן.
      אחרים ,במקום לקום ולאמר:''כהן בכבוד'' מתריסים כלפי עליונים ותחתונים וקוראים לעברי ''עלה קרח עלה קרח'' כלירמיהו הנביא.
      מבזים את הכהן ככם הואורץ' כשרץ',
      וקוראים לכהנים ערבים וללווים ישמעאלים.
      לא נתקררה דעתי ,עד שהעזתי להעלות את תחושותי והכרת תודתי על הכתב , לכבודך ידידי בנצי.
      יש המעזים , מחציפים פנים ומהינים לכנות אותי מפא''יניק,רחמנא ליצלן.
      ה' ינקום דמי השפוך ,כי עד כאן תחום שבת.
      ומי יתן והקב''ה ימלא משאלות ליבנו לטובה.
      ''ואל תהי ברכת (כהן)הדיוט קלה בעיניך''.
      לציפורה אחותי כוונת מכוון.
      וכל זאת עשית, רק משום שחבר טוב אתה סבעל זכרות מפוארת , ישמרך ה' וינחילך רק טוב.
      גבר עם ביצים כפי שאומרים הדיוטות ועמי ארצות.
      אתה איתי במאבקי הצודק כנגד הרוכל הנוכל, הקרוק המזיע שמנע ממני את שהגיע לי בזכות ונטל ממני בכזבים ובמעשי תעתועים את משרת ראש העיר רחובות.
      ביבי כירובעם בן נבט,חוטא ומחטיא.
      כזבן ומזיע.
      לא ישוב משרך דרכיו.
      מי יתן כל עם ישראל נביאים ובנות ישראל עירומות בכרמים.
      אבל אתה , ידידי , לא פיקששת .
      ברחובות עירי ,היו לי שני שמות.
      ברחוב היו קוראים לי:''גב, לוי ''.
      בעירית רחובות היו קוראים לי:
      ''האח של ציפורה'',על שהייתי מרבה לדבר בשבחיה ולסחור בגופה הגדול.
      ובאים הכהנא יוגנד של ביבי ,
      הלא הם הביביבונים וקוראים לי:
      ''עלה קרח , שחרר פוזמקיך ופלוט את רוחך מנקביך, ר''ל כאילו ידעו שאדוני הצדיק ואני ועמי הרשעים.
      דברי תועבה ןליצנות קושרים הם לכהן , ורק עליך אסמוך , בנצי.
      שמור על עצמך יאכי היקר.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    קדימה לפח הזבל

    amatzya, 24/11/05 16:43

    קדימה לפח הזבל

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא מאמין למקרא עיני---

    לא מאמין, 24/11/05 16:43

    רמון: ''מכיוון שאני מאמין שיש רגע של אמת בפוליטיקה הישראלית וכל אחד צריך למצוא את מקומו לא על פי עברו ולא על פי חברו...'' (מעריב, היום)
    והרי רמון לעג ושנא א שרון מזה 20 שנה...

    אכן זכיתי וימי משיח הגיעו: וגר תן עם נמר...

    הגב לתגובה זו

    • ומושחת עם עלובי נפש ירבץ

      המשך, 24/11/05 16:53

      ורודף כסאות שעשע שמן על מאורת חור

      הגב לתגובה זו

    • וגר זרזיר עם עורב, (ל''ת)

      וצבוע עם עיט, 24/11/05 17:03

      הגב לתגובה זו

    • וסחי ורפש ישכנו בכפיפה אחת (ל''ת)

      שרון סבוטניק, 24/11/05 19:53

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    קדימה לניצחון עם שרון

    שי, 24/11/05 16:24

    יופי של סיסמא

    הגב לתגובה זו

    • קדימה לשחיתות עם שרון (ל''ת)

      ערן, 24/11/05 16:43

      הגב לתגובה זו

    • רוצים להיות שרים קדימה עריקים (ל''ת)

      dracula, 24/11/05 17:30

      הגב לתגובה זו

    • קדימה הבייתה! (ל''ת)

      מושחת נמאסת, 24/11/05 18:11

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מפלגת השחיתות הלאומית

    רני, 24/11/05 16:15

    זה השם המתאים !!!
    נא לא לשכוח את המושחת הגדול מכולם - שרון.
    התשקורת רוצה מאוד שנשכח.

    הגב לתגובה זו

    • רני - אתה צודק במאה אחוזים (ל''ת)

      דוד כהן, 24/11/05 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    קדימה לחורבן המדינה היהודית (ל''ת)

    גדי, 24/11/05 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תגובה

    מיטל, 24/11/05 16:04

    בסוף ''קדימה'' יחזירו אותנו אחורה לגבולות 47'.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שרון בריצת קדימה להתרסקות

    avi, 24/11/05 16:03

    שרון התנהג בניבזות לבוחריו אין לו מנהיגות מחפש את האינטרסים הקטנים ובעט בכל הנאמנים לו
    מה היו עושים לעובד שגניו את הידע והניסיון ובורח למיתחרה...התיקשורת היתה קורעת אותו בטוח לא הייתה מקבל אותו לעובוד בחברתך
    ולכן שרון בוגד וסופם של בוגדים ידוע

    הגב לתגובה זו

    • אריק מלך ישראל חיי חיי וקיים (ל''ת)

      נתי, 24/11/05 17:03

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''קדימה'' לגבולות 67'

    דנבי, 24/11/05 16:03

    זה הרי מפת הדרכים שלכם. תודו ותספרו לכולם. חלוקת ירושלים וחזרה לגבולות 67'.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קדימה לכלא!!! (ל''ת)

    מושון, 24/11/05 15:49

    הגב לתגובה זו

    • אינשאללה בקרוב וגם עומרי (ל''ת)

      נתי, 24/11/05 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ישראל רוצה קומבינה (ל''ת)

    בוריס, 24/11/05 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל תגובה תעזור למסמס את קדימה

    שלו, 24/11/05 15:36

    אני פונה לכולם להרבות בתגובות שיעזרו לחשוף את פרצופם האמית י של משפחת שרון ,ושאר מושחתי הימין
    על מנת למסמס את מפלגתם בעודה באיבה

    הגב לתגובה זו

    • לחשוף את הפרצוף...

      אתי רוזנבלט, 24/11/05 16:31

      חבל, אבל העם ישן את שנת דובי החורף.
      העם ''מתרגל מהר'' ובעל זיכרון קצר...
      כל מה שקורה - מגיע לנו!!!!!!!
      אתי רוזנבלט - מעקורי חומש

      הגב לתגובה זו

      • ואחר כך נטפל בכם!

        שלו, 24/11/05 16:44

        ואחר כך נטפל בעקורים מזויפים שכמותך, גב רוזנבלט,שעשקו את החברה הישראלית במשך שנים רבות,
        ולא נסתתפק בעקורי חומש. נעקור את ההתישבות הלא מוסרית,ונסיים בגבולות 67,ונחתור לשלום צודק עם אויבנו קרי שכנינו

        הגב לתגובה זו

        • חח אתה טיפש

          יגאל, 24/11/05 17:22

          ואח''כ ה''שכן'' שלך יטפל בך..

          הגב לתגובה זו

        • שלו , השילוש הקדוש יענישך.

          בנדיקטוס, 24/11/05 18:22

          לץ שוטה.

          הגב לתגובה זו

      • אתי אחותי היקרה

        שרון סבוטניק, 24/11/05 19:58

        אל תדאגי.
        אם חשבת שלעם ישראל יש זיכרון של חתול, טעית.
        ביום הבחירות תיווכחי לדעת שלעם ישראל יש זיכרון של פיל. שרון ייעלם מהמפה הפוליטית וייזכר לדראון עולם.

        הגב לתגובה זו

      • מתנחבלת

        מכלוף, 25/11/05 01:30

        הרסתם לנו את המדינה ,על מה את מדברת?

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    סיסמא ראשונה - הפעם בלי שחיתות (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחח, 24/11/05 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קדימה מושחתים הבייתה! (ל''ת)

    שרון אני לא כבש, 24/11/05 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מפלגה בכאילו לקדנציה אחת (ל''ת)

    או פחות, 24/11/05 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    היכן התקוה אם מושחת כמו בר או

    אזרח, 24/11/05 15:22

    היכן התקוה אם מושחת כמו בר און פותח את הישיבה ? וברקע רוחמה אברהם ואפללו גם מנוסעי אגרסקו , אז איזו תקווה יש לעם ישראל שיהיה שלטון מושחת פחות?? גם בליכוד נשארו גבריאלי וגמליאלי וחזן וגורלובסקי , וגם במפלגת האבודה לא חסרים מושחתים , אז למי אזרח ישר שאוהב את עמו ומולדתו ורוצה מדינה נקיה משחיתות למי יצביע???

    הגב לתגובה זו

    • לשינוי כמובן

      levos, 24/11/05 15:53

      או עלה ירוק

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למציע שינוי

        אזרח שואל, 24/11/05 17:30

        האם כשאתה מציע שינוי אתה מתכוון לאותה מפלגה שדרשה שיגישו חזיר במזנון כנסת ישראל בירושלים ?? ההאם אתה מתכוון למפלגה שבראשה עומד אדם הזוי ששונא את הדתיים ואת העניים ואת החד הוריות ואת המזרחיים בקיצור שונא את כוווווווללללאאאאם

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    עליכם

    פקק תנועה, 24/11/05 15:18

    להילחם בשחיתת הציבורית בכל מחיר בעוני בהבדלי המשכורות ביורים למיניהם בכפל התפקידיםביורים החזירים בדירקטורים השמנים כלכלית ועבודה באלימו תבחברה בגובים הפוליטיים בסמים בתאונות הדרכים וכן אלהה בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי שם כסף על כמה זמן זה ישרוד?

    הורה היאחזות, 24/11/05 15:14

    אני מהמר על שנתיים.. במזל...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה שאנשים לא מבינים

    אאא, 24/11/05 15:13

    זה שאם שרון מנצח,פרץ יחבור אליו לממשלת אחדות
    ואם פרץ ינצח? שרון יחבור אליו לממשלת אחדות.
    כך שלמעשה,יש כאן בחירות של הליכוד מול העבודה
    רק שהעבודה רצה בשני ראשים.
    העבודה עושה את מה שהאיחוד הלאומי עושה : הפיצול
    לישראל ביתנו ולמפלגה של אלדד נועד להשיג מצביעים
    מכמה שיותר מגזרים.הפיצול של שרון ופרץ,הוא מלאכותי
    גם כן,ונועד להשיג קולות מכמה שיותר מגזרים,כאשר
    לאחר הבחירות יהיה איחוד דה פאקטו,גם אם לא
    איחוד מבחינה משפטית.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בסקרים ''קדימה'' תלך אחורה (ל''ת)

    חנוך, 24/11/05 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ולהילחם

    פקק' תנועה, 24/11/05 15:04

    בשחיתות בעוני בהבדלי המשכורות בחזירות החברתית בדירקטורים הכפולים ביורים למיניהם באלימות הציבורית וכן אלהה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    התחלה טובה

    פקק תנועה, 24/11/05 15:01

    בהצלחה רק נקווה שההמשך יהיה כמו בהתחלה עליכם להיות ישרים כסרגל מחינה מדינית פוליטית חברתית ומצפונית ולימור על ירושליים המאוחדת על ביקעת הירדן כולה בידי ישראל צפון ים המלח רמת הגולן ושאר שיטחי יהודה ושומרון שאמורים להישאר תחת שילטון ישראל ולא להיכנע לשום לחץ בן לאומי הקשור לישראל בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • הי פקק - כנס לביקור

      איל כהן, 24/11/05 16:02

      יש לי הרגשה שתמצא כאן דברים שידברו אליך

      http://eyalcohen.com/icare/icare.htm

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רוני,רוצה ויסקס ? לא וויסקי, (ל''ת)

    ויסקס ?, 24/11/05 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    את רוני ליועץ ראה''מ,קדימה פנה (ל''ת)

    המפקד, 24/11/05 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אנא הפסיקו עם הפלצנות הזו !

    פוסק הדור, 24/11/05 14:49

    כי אין סיכוי שאזרח מין השורה ושפוי יצביע עבור מקבץ כזה עצום של מושחתים !

    הגב לתגובה זו

    • אינך מבין מהי שחיתות...!!!

      אדי, 24/11/05 15:23

      פוליטיקאים מושחתים הם כמעט חוק טבע...
      הדמוקרטיה פיתחה כלים לצמצום השחיתות, ולהגנה על האזרח.
      מרכז הליכוד מנסה לנפץ את מערכת ההגנה הזאת, ולהפוך את השחיתות לנורמה.
      זו הסכנה שטמונה בליכוד, וזו הסיבה שאסור לבחור במפלגה זו...
      עד מתי???
      עד שינקו את האורוות ויתפטרו מהמרכז המשחית שלהם...

      הגב לתגובה זו

      • קדימה,לא עוצר באדום,דורס כ''א (ל''ת)

        שחושב אחרת., 24/11/05 15:51

        הגב לתגובה זו

        • עצור שנכון=עדיף עפ קדימה=סכנה (ל''ת)

          גם כשממהרים?!, 24/11/05 16:41

          הגב לתגובה זו

      • ולשרון המושחת כן מותר להצביע? (ל''ת)

        אבי, 24/11/05 16:47

        הגב לתגובה זו

      • אדי אלוף אקרובטיקה כשזה מגיע

        למסע לקידום, 24/11/05 17:06

        הוא יכשיר כל שרץ.

        פתאם, שרון הוא מגן הדמוקרטיה והליכוד עדיין מושחת.....

        כולם מושחתים. במצבנו היום, אין גם פוליטיקאי אחד משמאל או מ''ימין'', שאינו מושחת. בזה אני מסכימה עם אדי. אך הוא הדוגמא החיה להיווצרות השחיתות הזו. לעקם את האמת, כדי שתתאים לאינטרסים שלך.

        הגב לתגובה זו