• 157.

    רייכמן -אחריך לכל מקום

    ע.ח, 28/11/05 15:00

    פרופ' רייכמן הוא נכס לכולנו והלוואי ונזכה כולנו להנהגתו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    פרופ' רייכמן הוא נכס לאומי

    c.a, 28/11/05 14:58

    הלוואי שפרופ' רייכמן יעשה למדינה מה שהוא עשה במרכז הבינתחומי
    בכל אופן זה מנהיג שצריך ללכת אחריו בעיניים עצומות.ואני אעשה זאתץ בצלחה לכולנו

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    שרון ובניו מושחתים. לא ליפול

    דימונאית, 25/11/05 13:05

    רוצו לראות את הסרט שביתה. הוא ולא רק ביבי מכר את המדינה לעשירים בזול. הוא ובניו הפכו את המדינה לחברה פרטית שלהם בע''מ.
    הוא מייצג את האשכנזים השבעים והמושחתים. ולא נשכח לו את בנינו שמתו לשווא בלבנון, את סברא ושתילא, את כל ההרפתקאות בהתנחלויות שהותירו אותנו חסרי כל. אל תתנו לעוני לנצח שוב. לפרץ אין דם על הידיים ויש לו כולה דירה בשדרות. הוא עוד לא נגוע.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    פרץ ''הבטחות מול מציאות''

    אמיר, 25/11/05 11:46

    כאחד שעבד במוסד ההסתדרות חשוב מאד שקהל הבוחרים העתידי שקופץ על עגלת המהפך הסוציאל דמוקרט יקרא עובדה זו:
    עמיר פרץ שילם במקום עבודתי שכר בסיס ממוצע לשעה שעומד על 20 ש''ח לשעה שזה 3600 ש''ח, בעוד שהוא מבטיח 4700 ש''ח שזה יוצא לשעה 26 ש''ח.
    אם כן מדוע עמיר פרץ לא מתחיל את המהפך שלו כמודל לעם שבו כל עובד מרוויח לפחות 4700 ש''ח. מוסד שבו העובד הפשוט מרוויח 3600 ש''ח מול מנכ''ל (קרוב משפחה) שמרוויח 50000 ש''ח? איפה צמצום הפערים החברתיים? איפה הסוציאל דמוקרט?
    מנכ''ל שמרוויח מעל פי עשר מהעובד הפשוט?

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    ברוורמן הצליח

    אלימלך, 25/11/05 10:21

    לעשות את הבלתי יאומן - לעזוב את אוניברסיטת בן גוריון ולהכנס למפלגת העבודה. באורח פלא, בשני המקומות הרמה עלתה...

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    המכה היא ברוורמן בעצמו (ל''ת)

    דודבון, 25/11/05 07:18

    הגב לתגובה זו

    • נקוה שהוא מכה רק למפלגתו ולא ל

      אלי, 25/11/05 09:56

      ולא לנו !!

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    הלוואי שירים את המדינה כמו

    שירה, 25/11/05 02:32

    שהרים את אונ' בן גוריון מאשפתות. הוא אמנם מגלומן לא קטן חובב מצלמות אבל יודע לגייס כספים מהעשירים לטובת האוניברסיטה ולא כמו ביבי שגייס כספים מהעניים ומצצץ את דמנו כדי לתמוך בעשירים.
    פרץ העם איתך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    שקרון זה עבודה בעיניים

    אנטוני הופקינס, 25/11/05 00:16

    המחנה הלאומי יגדל ויצמח,מול השקרים והשחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    amir peretz

    der elefant, 24/11/05 23:27

    is a comminist.he will ruin this country economically

    הגב לתגובה זו

    • you're just my kinda guy

      McCarthy, 25/11/05 00:38

      נראה לך?

      פחחחחחחח.....

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    העבודה מושכת אנשים טובים...

    מפוכח, 24/11/05 23:00

    ברוורמן, אלון פנקס, אורנה אנג'ל - והכל בזכות שיטת הבחירות (הפריימריס). הסיבה שאנשים טובים לא הולכים לליכוד היא פשוטה: הבחירות במרכז הליכוד המושחת, שם בלי ג'ובים לחלק לא מסתכלים עליך אפילו...

    הגב לתגובה זו

    • כשהכיוון והדר גהנום

      Avi Ecuador, 25/11/05 03:23

      מה הטעם ובשביל מה המאמץ?

      הגב לתגובה זו

    • בעבודה אף פעם לא היתה שחיתות

      צפונית, 25/11/05 06:14

      תמיד הכל היה מקצועי, ענייני וישר. יכולת להבחר לכל תפקיד בזכות כישוריך. כלומר: בזכות קישוריך. זאת בתנאי שאתה, כמובן, חבר מפלגה נאמן בעל פנקס אדום, רצוי קיבוצניק או לפחות יליד קיבוץ, או קבלן קולות מעיירת פיתוח, או תל אביבי אבל עם הרבה כסף - כדי שתוכל לייסד עמותה למען צדק חברתי ולסדר משרות הוגנות (ולא ''ג'ובים'' כמו אצל הצ'חצ'חים של הליכוד) לחברים שתרמו ובאמת מגיע להם.

      הגב לתגובה זו

      • נו אם עמותות ברק-הרצוג אינן שח (ל''ת)

        הנרי, 25/11/05 09:50

        הגב לתגובה זו

  • 147.

    אני מצביע לברוורמן! ברבו... (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 24/11/05 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    העניים לא שוכחים את הליכוד (ל''ת)

    שונא ביבי, 24/11/05 22:28

    הגב לתגובה זו

    • עשה עניים , זיהם, ברח לייצור ח

      אלי, 25/11/05 09:53

      לייצור-חדש-מוזר-דוחה-קדימה - ז.א עשה נוד , ברח ומאשימים את הליכוד.

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    מעניין מה יגיד זה..

    שמעונה מדימונה, 24/11/05 19:29

    שכל הזמן אומר: ''שלא יעבדו עליכם''! עם האצבע.. איך קוראים לו? אני שומעת אותו פה ושם והוא כל הזמן יוצא חוצץ נגד פרץ ותוכניתו הכלכלית ועכשיו בא ברוורמן שהוא תותח אמיתי, מורה של כל המורים ואומר שסוציאל דמוקראט זה טוב.. אז חבר'ה, שלא יעבדו עליכם, אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם, לכו עם הלב שלכם!

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון.. (ל''ת)

      מיכל כהן, 24/11/05 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    מר שרון היתבייש לך.

    שרונה ס, 24/11/05 19:04

    לא נישכח ולא ניסלח על כל פשעייך.
    על הריסתך את הבית, כשהיתנהגת כרודן בחברי המפלגה. וסיכסכת.
    בין החברים.אתה רגיל להרוס.
    תחייך, תהייה מרוצה, לא עוד הרבה זמן. כי זה לא ימשך לאורך זמן.
    העם אינו טיפש. יש לו ערכים, כבוד,
    ואהבת הארץ. ולא ישכחו לך את הזילזול באזרחים. ויפנו לך עורף סוף סוף. בדיוק כמו שגרמת במעשייך .
    אתה ופרץ שני ראשי מפלגה
    הכי מושחתים שהיו במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • שהוא יתבייש ? הצחקת אותי !!! (ל''ת)

      לאה, 25/11/05 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    מיהו בוורמן

    שחף, 24/11/05 18:25

    העם אינו רוצה שמות וקרירסטים. העם רוצה צוות שידאג לעם היהודי שגר בתל אביב, ירושלים, רמת הגולן יהודה ושומרון. העם חרד שהעבודה, שינוי, קדימה ומרץ ימכרו את מדינת ישראל בנזיד עדשים

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    גבירותיי ורבותיי מהפך!!! (ל''ת)

    פרץ התרופה לעם, 24/11/05 18:15

    הגב לתגובה זו

    • נפלת מהפח ? איזה ''מהפך'' ? מה

      עדי, 25/11/05 09:55

      קרה כבר ? בינתים קירקור בלול.

      הגב לתגובה זו

    • מהפך אל הפחת (ל''ת)

      משה, 04/12/05 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    פרץ הצלחת להחזיר אותי לעבודה! (ל''ת)

    רק אמת!, 24/11/05 18:08

    הגב לתגובה זו

    • מה, נחת עד עכשיו ? (ל''ת)

      עצלן, 24/11/05 23:25

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    בהצלחה לברורמן ולעבודה המתחדשת

    מצביע שרון, 24/11/05 18:00

    ניפגש בקואליציה...

    הגב לתגובה זו

    • אני לא בטוח שנרצה את שרון (ל''ת)

      לך לאופוזיציה!, 24/11/05 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    שונאי פרץ גזענים

    שמעון, 24/11/05 17:54

    לכל שונאי פרץ, תבדקו טוב טוב למה אתם שונאים את פרץ. אם אדם לבן יודע אנגלית היה אומר את אותם דברים הייתם אולי מנסים להקשיב למה שיש לו לומר. אבל אתם גזענים קטנים. (גדולים)
    בקיצור הגיע הזמן לשנות את המנהיגות למשהו שונה ומרענן

    הגב לתגובה זו

    • את התשובה הם יקבלו ביום הבוחר! (ל''ת)

      שמים אמת בקלפי, 24/11/05 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    אני לא בוחר כולם שקרנים

    חזי, 24/11/05 17:42

    זבלים נמאסתם אחרי הבחירות תזמברו את כולם

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אחרי האפר ואבק של...ביבי נעשה

    אפר-ואבק זה שם, 24/11/05 17:40

    לברוורמן ברבו על ההחלטה

    שני גושים ולהקים ממשלה.

    לא לליכוד המושחת,''ומרכז הליכוד''

    ה-ב-ית-ה--------ה-ב-י-ת-ה------

    ביבי עשה את העם לעני.

    פרץ+שרון זה הפיתרון....

    הגב לתגובה זו

    • ביבי - שר האוצר הטוב בתולדות ה

      כלכלן, 25/11/05 00:26

      בתולדות המדינה

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה עשיר אז כן הוא הטוב

        ביבי שרון עוני, 25/11/05 09:24

        מיליון וחצי ילדים עניים והוא הטוב ביותר ?
        נו באמת היכן החמלה היכן עד מתי

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    ברוורמן התרופה לשרון וביבי

    ביבי ושרון, 24/11/05 17:39

    מעל למיליון רעבים בגלל ביבי ושרון

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מיליון וחצי ילדים רעבים ועניים

    ברוורמן הגאולה, 24/11/05 17:38

    בתור חבר ליכוד אני בוחר בך ואבוא לכל הכנסים שלך

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ברוורמן? הנה חומר למחשבה:

    כבשה כתומה, 24/11/05 17:38

    ברוורמן רוצה אולי להצטייר כאיש המקדם את הנגב והקשוב לפן החברתי, אלא שלא הכל וורוד בעברו וגם אצלו יש שלדים בארון.
    ב- 1991, ניסה ברוורמן לשדל בכירים בממשל בוש, על מנת שזה ימנע מישראל ערבויות בס''כ של 10 מיליארד דולר. כספים שנועדו בין היתר לקליטת עליה ול..פיתוח הנגב. עיכוב הערבויות גרם אז לפגיעה קשה בכלכלת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון! אני זוכר (ל''ת)

      משה, 24/11/05 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    פרץ -תוריד את השפם

    נח, 24/11/05 17:27

    אם מישהו אומר לנו לא לפחד
    ממישהו זה סימן שהיתה לנו סיבה לפחד.פרץ מה לעשות מזכיר לנו רסר
    בצבא ואסוציטיבית מזכיר
    גם את המנהיג הסוביטי
    הדיקטטור ורוצח ההמונים
    סטאלין.הכל בגלל השפם.
    אם הייתי צריך להמליץ לפרץ
    משהו זה להוריד את השפם.
    ברור לי שזה סוג של סמל מסחרי
    אבל כדאי בכל זאת לחשוב על זה.
    כי אף על פי שברור שאין קשר בין פרץ לנ''ל
    אבל מה לעשות זו אסוציאציה
    שבטח עולה לא רק אצלי אלא גם אצל אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • אוהו...

      מיכל כהן, 24/11/05 17:47

      אסוציאציות.
      שתי אצבעות מצידון
      סובבוני בכחש
      אינתיפאדה
      כיבוש
      הון ושילטון
      וכו.
      אז עזוב אותנו מאסוציאציות. כבר עברנו את השלב הזה, אנחנו יודעים להבחין מי עומד מולנו מאחורי כל המסכות.

      הגב לתגובה זו

      • מיכל האם זו מי שאני חושב תתקשר (ל''ת)

        רוני י, 24/11/05 19:06

        הגב לתגובה זו

    • בלי שפם מה ישאר ממנו? (ל''ת)

      צפונית, 25/11/05 06:16

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    פרץ הזהר! ברוורמן שתול של שרון (ל''ת)

    שמועות מלחשות, 24/11/05 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מה, גם יהלי סוציאליסט?

    נדהמת, 24/11/05 17:13

    מכל הכתבה, הכי נדהמתי מהעובדה שיהלי סובול הצטרף לעבודה. כלומר, מה???????????

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    איזה התבטאות מפגרת של ברוורמן

    לא יאמן, 24/11/05 17:08

    מה הוא מכניס את הקומוניזם לכאן? מישהו חשב שפרץ קומוניסט? עכשיו כולם יזכרו פרץ=קומוניסט. הנטיה של הקהל לקצר ולזכור רק מילות מפתח (ברוורמן, תלמד את חומסקי). עם זאת, הקישור לבלייר/קלינטון הוא נכון. ובתור אשכנזי/שבע/עירוני אשמח מאד אם פרץ יהיה ראש הממשלה. תם עידן הגנרלים, מקווה, ומתחיל סדר יום ציבורי אזרחי

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    בינתיים אני מובטל בגלל ביבי

    בנדה, 24/11/05 17:03

    אני הולך להצטרף למפלגת העבודה ברגע שאמצא עבודה ואני אוכל לשלם דמי חבר. אמיר פרץ יישר כוח!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    פרופסור פיקח ומתוחכם

    אזרח הגון, 24/11/05 16:47

    שקפץ על הזדמנות נדירה לקפוץ לצמרת השלטון,ואולי פרץ הבור ישמש לו קרש קפיצה!!!ומחלק לו מחמאות כמו שמעודדים ילד עם תסמונת דאוון!!דומה לקלינטון ולבלייר?הא....מניאק!!!!

    הגב לתגובה זו

    • פרופסןר...

      +, 24/11/05 16:59

      אזרח הגון, שמור על הבריאות שלך, זה לא יעזור לך, מענין איך הופכים את מר פרץ לבאמת איש שדואג לעם, האמת שהוא בעיקר דאג ודואג לועד העובדים, להטבות שלהם למען יבחרו בו בשעת צורך, ושוב פוליטיקה זה דבר הפכפך ולא נקי,ולאזרח ההגון אין אלה לקוות שהאמת תפרוץ קדימה ולא יעזור למניפולטיבים.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    לא מבין , פשוט לא מבין

    לא מבין, 24/11/05 16:37

    איך כלכלן כמו ברוורמן יכול להצדיק השבתת המשק לטובת הועדים החזקים. זוכרים את איש הועד מהנמלים שהגיע עם הלמבורגיני שלו לממל כדי לבכות שהוא בקושי גומר את החודש?

    איך כלכלן כמו ברוורמן יכול להצדיק מגזר ציבורי מנופח ומסואב, שפרץ לא נתן להקטין אותו. אפילו לא לנסות ליעל אותו.
    לא חסרים דוגמאות.

    איך כלכלן כמו ברוורמן יכול להרגיע את המגזר העסקי, כשהמועמד שלו רוצה להגדיל את משכורות המינימום בחוק ב 30 אחוז בבת אחת? אולי בגלל שהוא יודע שאף אחד לא יאכוף את זה? בדיוק כמו שלא אוכפים היום ...

    איך דמוקרט גדול כמו ברוורמן יכול להצדיק את הכוחניות של פרץ וההסתדרות שלו.

    לזה הוא מייחל ?! זה מה שהוא מאחל לנו?

    לא מבין.

    פשוט לא מבין.

    הגב לתגובה זו

    • הוא יציל את המשק מעמיר פרץ

      ב.ק., 24/11/05 16:58

      מטרתו של ברוורמן היא להתמנות לשר האוצר ולסכל את תוכניותיו הכלכליות ההרסניות של עמיר פרץ.

      הגב לתגובה זו

      • כמה נאיבי(ולא לשלילה)לחשוב כך! (ל''ת)

        האזרח, 24/11/05 17:16

        הגב לתגובה זו

      • את המשק מעמיר פרץ הציל ביבי

        גדי, 24/11/05 17:31

        בראוורמן אינו מקורקע.
        פרופסור המפוזר.
        הוא בעצמו זקוק לגננת.

        הגב לתגובה זו

      • ואז פרץ יזרוק אותו לכל הרוחות,

        לא מבין, 24/11/05 17:38

        הוא לא מבין את זה?

        הפרופסור בטח יודע שאדם חכם לא יכנס למצב שאדם מבריק יכול להכנס אליו (משהו כזה).

        למה להצטרף לפרץ כדי לסכל את התוכניות שלו? עדיף לסכל את תוכניותיו של פרץ ע''י הצטרפות למפלגה אחרת !

        אבל הוא לא עשה את זה.

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה לא מבין?

      פשוט עם, 24/11/05 16:59

      מצא חמור בהזדמנות שלא תסלא בפז שיוביל אותו (אולי)לצמרת השלטון!!!פרופסור חכם,עם נפש זולה!!!הבנת יקירי?

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    מעניין

    Avi Ecuador, 24/11/05 16:35

    שום מפלגה ''רצינית'' מאלה שמתחרות על השלטון לא מתיחסת לציבור ברצינות; לא מסבירה את תוכניתה לשלום ולעתיד ועל איזה ויתורים ועל איזה ישרפלסטין מדובר בקו הירוק ועל איזה ניקוי אתני ליהודים ועל איזה ירושליים ועל איזה גדר גטו איזו דרום אפריקה ומזרח תיכון חדש מדובר.
    הם מבינים שכנראה יש אידיוטים בעם שאוהבים הצגות מופעים ושמות.
    להשלות את עצמם.
    אני שואל את עצמי, זה גנטי בלהאמין אצלנו אפילו במקלחות?
    טוב, לפעמים אני אומר דברים מתוך מרירות, אל תתיחסו לגנטי ברצינות.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    גם לי יש מה להגיד

    עמיר פרץ, 24/11/05 16:26

    אני מבטיח ללמוד אנגלית בתור ראש ממשלה. קודם אני גם ילמד עברית.גם מבטיח (שמתם לב שבמלה מבטיח יש -טיח- שזה פועלים...)לא לעשות פדיחות בכנסת. אני אמנע מלעסוק בדברים שאני לא ממש מבין בהם כמו כלכלה, בטחון,מדיניות חוץ,וכו' . הסיסמה שלי - ''אני מבטיח - טיח !''. עוד סיסמה שחשבתי עליה -'' אני מבטיח - לכל פועל אבטיח וגם טיח ''.

    הגב לתגובה זו

    • טוף מאד - אני אוהב אבטיח (ל''ת)

      פועל של פרץ, 24/11/05 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    ברוורמן הוא סכנה לדלת העם

    דלת העם, 24/11/05 16:25

    אני כעת קורא שברוורמן נגד המכללות
    וכידוע לכולנו רוב הלומדים במכללות הם'' מדלת העם'' שלא יכלו להתקבל לאונברסיטאות מסיבות שונות ומשונות.
    אז חבר'ה זהירות ממפלגת העבודה
    שתוך שבוע שוב שינתה את פניה וחזרה לדמות הישנה והמוכרת זאת
    המנותקת מהעם.

    הגב לתגובה זו

    • מכללות לדלת העם?

      נו, באמת, 24/11/05 17:41

      במכללות אתה משלם פי 4 מאשר באוניברסיטה.
      ההבדל הוא שבמכללות אתה מתקבל בלי סלקציה, כמו לאוניברסיטאות.

      ''דלת העם'' לא יכולה לממן מכללות ..

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    צחוק הגורל, תרשמו

    Avi Ecuador, 24/11/05 16:23

    בהמשך אם פרץ או שרון ירכיבו ממשלה חס וחלילה, זאת תהיה ממשלת קואליציה של שרון עם פרץ, רמון יהיה בה שר גם בממשלת פרץ.
    הלוואי שעם ישראל יתפכח למרות שאני בספק, כנראה על ידי קטסטרופה איומה בעתיד שכנראה לא תהיה משפחה שלא תפגע דבר שינער ויזעזע את העם, הלוואי שאתבדה, מבחינה לוגית הדרך שהיום הולכים בה בטח לא תביא שלום ואפילו לא דרום אפריקה בקו הירוק.
    מי יודע, אולי עוד איזה נס כואב דוגמאת האינתיפאדה או באירופה בין לאדן יהפוך את המלחמה ל''קצת'' יותר גלובלית, אולי טרנספר בצרפת... בכל מקרה אל תצפו משוטים בשלטון שאמצו את האידיוטיות והקניבליות כדרך ולא חשוב מי יצטרף לדרך שהיא מרוורס מתחילתה.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    הלך הזרזיר אל העורב -מתאימים

    שמואל לניאדו, 24/11/05 16:13

    בול-שניהם נטולי כריזמה אנשים אפרוריים אבל גאוותם בשחקים-האגו שלהם מגיע לשמים. לדעתי לא יצליחו להגיע לשומקום.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    רק לליכוד איש לא מצטרף, (ל''ת)

    che guevara, 24/11/05 16:12

    הגב לתגובה זו

    • אין צורך הטובים שם ואין צורך.

      ססי, 24/11/05 16:54

      בשמות ותארים הרי למדנו כבר רק הליכוד יכול ותוסיף עובדה !!

      הגב לתגובה זו

      • רק הליכוד יכול להרוס את המדינה (ל''ת)

        שמים אמת בקלפי, 24/11/05 17:59

        הגב לתגובה זו

  • 120.

    פרץ וברוורמן= הרכב מנצח!

    נדב, 24/11/05 16:11

    בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • מנצח מה קומוניסטים פנקסאדום (ל''ת)

      זאביק, 24/11/05 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    סוף סוףהגיע המורה לאנגלית!!!!! (ל''ת)

    teaiyצ'ר(מורה), 24/11/05 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    עם יריב מזכ''ל שלום עכשיו

    יגאל ש., 24/11/05 16:08

    אף דתי אמיתי לא יצביע למפלגה עם השרץ הזה

    הגב לתגובה זו

    • גם בלעדיו

      ש לאגי, 24/11/05 23:57

      אף ''דתי אמיתי'' לא יצביע למפלגת העבודה...
      אבל הרבה ''חילונים אמיתיים'' יצביעו לה בזכות ברוורמן...

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    פרץ המושחת יעזור רק לאיגודים

    אימא חד הורית, 24/11/05 16:07

    הגדולים הבהסתדרות, ולא יהיה לו אכפת מהאזרח הקטן כמו שלא היה לו אכפת מהאימהות החד הוריות שהיו חברי הסתדרות ופיטרו אותם מהמפעלים הקטנים.

    הגב לתגובה זו

    • כמו שלא איכפת לו מהעובדים שלו

      אחד מכאן, 24/11/05 16:41

      בהסתדרות, שמקבלים שכר מינימום.

      למה הוא לא נותן להם את המינימום של 5000 ש''ח שהוא מבטיח לכל העובדים? בגלל שזה הוא צריך לשלם?

      יש למישהו ספק בזה שאם פרץ יהיה ראש ממשלה, חס וחלילה, המדינה תכסה את חובות ההסתדרות (היום הם נאמדים במליארדים בודדים) ?!

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    פרץ=סטאלין=אסון למדינה

    זאביק, 24/11/05 16:05

    יחזיר לנו את ימי החושך של ההסתדרות הפנקס האדום. טיבי שר חוץ ! פרץ רע ומר לעם בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מושחתים

    בעל הזכרון, 24/11/05 16:04

    לכל המשתמשים במילה מושחתים,הסיסמה מושחתים נמאבתם הוזכרה בהקשר להרשעה בבית המשפט של בכירים בליכוד על גיוס תרומות לבחירות 1988 בין המורשעים חשב הליכוד מרדכי יהל גזבר הליכוד מנחם עצמון ונוספים,גם כיום כל הנחקרים והחשודים אינם משתיכים לעבודה,אז תפסיקו עם ההכללות

    הגב לתגובה זו

    • חסר זכרון השחיתות הומצאה אצל :

      זאביק, 24/11/05 16:53

      ספיר.
      לוינסון עופר זוכר אותם ז''ל.
      בבית ברל בהסתדרות ראה איכן הנכסים של העבודה מאיפוא מאמא שלהם בפולניה?.
      את השחיתות יצרה העבודה לצערי נכון לומר שגם הליכוד קרא את הספר ולמד ממכם וחבל מדינה על סף תהום ופרץ רק ידחוף אותנו אליו.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    אוי לנו קומוניסט מלך ההשבתות ב

    ססי, 24/11/05 16:03

    של המשק.
    שברוורמן ילמד אותו קודם כלכלה אנגלית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לא מפחדים הרי הוא אדיוט (ל''ת)

    אורן, 24/11/05 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הם - מזה מתאימים !! - אחד נטול

    מני, 24/11/05 15:50

    אחד נטול השכלה - שני נטול צמחיה.
    שפם תמורת דיפלומה.

    הגב לתגובה זו

    • 112-אפילו להגיב לא הצליח לך !

      דני, 24/11/05 16:06

      תן לי לנחש שאתה מהמחנה של גילה גמליאל או יחיאל חזן ודומיהם.

      הגב לתגובה זו

      • לדניק ממניק- ..וגם ממחנה של

        מני, 24/11/05 17:19

        עינבל גבריאלי שבינתיים ברחה למחנך .

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    אלון, אתה כועס כי אתה מבין ..

    יאצק, 24/11/05 15:36

    שפרץ וברוורמן ינצחו ויובילו את המדינה לעידן חדש.

    הגב לתגובה זו

    • אני פשוט עניני

      אלון, 24/11/05 16:00

      לא התיחסתי למי ינצח ומי יפסיד בבחירות.
      התיחסתי להבדל בין קלינטון ובלייר שהוליכו את המדינות שלהם לכלכלה חופשית וליברלית לפרץ שאומר ומתכוון שהוא יחזיר אותנו לכלכלה סוציאליסטית ריכוזית עם ממשלה גדולה עם הרבה פקידים, עם המון מיסים ומעט תמריצים לעבוד.
      במילים אחרות פרץ יקח את ישראל בגיוון הפוך מהכיוון שהולכות בו הכלכלות המצליחות בעולם.
      למי אנחנו רוצים לדמות: לאנגליה ולארה''ב או למדינות הקומוניסטיות מלפני 20 שנה. זאת הבחירה שאנחנו נדרשים אליה.
      בואו לא נשכח שזה אותו הפרץ שהיה שותף להרס והשחיתות בקרנות הפנסיה כשההסתדרות לקחה את כספי החוסכים לצרכים שלה ולאחר מכן אותו פרץ התנגד למהלכי ההבראה של הקרנות כי מה איכפת לו? כשהקרנות יפשטו את הרגל פרץ כבר יהיה בבית אבות.

      הגב לתגובה זו

      • יפה כתבת אלון!!!!

        מסכים לחלוטין, 24/11/05 16:18

        פרץ ידאג רק לועדם חזקים כפי שעה עד היום. זה שהוא צועק ומנופף בידיים ללא הפסקה זה כבר בא ביחד עם זה שהוא לא יודע מילה באנגלית.

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    קלינטון, בלייר ופרץ???

    אלון, 24/11/05 15:36

    מה קלינטון היה מתנגד להפרטה ולהכנסת תחרות בחשמל, בנמלים, במים?
    מה קלינטון היה מתנגד להפרטה של בנק לאומי?
    מה בלייר היה בעד סיבסוד קרנות הפנסיה ואחריי המבול?
    מה בלייר היה מציע בכל תחום להשאיר חברה ממשלתית אחת כדי שתשמש כדוגמא של יעילות ושל תעריפים נמוכים למגזר הפרטי?
    מה זה השטויות הללו ואיך לא מתבייש הפרופסור המכובד מלהיות עלה התאנה לקומוניסט(הא נכון שכחתי ''החברתי'' ) פרץ.

    הגב לתגובה זו

    • להזכיר למי ששכח - קלינטון

      יוסי, 24/11/05 16:30

      קלינטון נכשל בשנתיים הראשונות שלו

      במדינת ישראל אין אפשרות וזמן
      לעשות ניסויים
      עם כל הכבוד לפרץ ולבוורמן - אין להם ניסיון פוליטי כשרים וכראשי ממשלה - שישתפשפו קצת ואחר כך יצאו בהצהרות

      כרגע האפשרות היחידה הריאלית היא שרון - ניסיון מדיני ופוליטי ומדינה קודמת אצלו למפלגה
      קדימה

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    לפי ברוורמן -ליד פרץ כ' =0

    מופתע, 24/11/05 15:32

    לפי ברוורמן פרץ הוא מסוג המושלמים שאפילו בן-גוריון , בגין , ואאינשטיין הם קטנים לידו...

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    כל הכבוד

    מצטרף טרי, 24/11/05 15:31

    הזכייה של פרץ עושה את העבודה, וסוף-סוף מצטרפים אנשים טובים לעבודה.
    פנקס הוא תוספת כוח מאד משמעותית בתחום המדיני-עולמי, וברוורמן בתחום החברתי-כלכלי.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שר האוצר הבא ברוך בואך! (ל''ת)

    שמים אמת בקלפי, 24/11/05 15:28

    הגב לתגובה זו

    • הייתה מת! רק ליכוד (ל''ת)

      רלי, 24/11/05 17:16

      הגב לתגובה זו

      • הליכוד הולך להיות מפלגה קטנה! (ל''ת)

        נגמר הסרט, 24/11/05 18:17

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    אנחנו אוהבים קומוניסטים

    העממי, 24/11/05 15:26

    במיוחד עם שפם

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    יותר גרוע מקומוניסט

    פרופסור, 24/11/05 15:25

    פרץ אולי לא קומוניסט אבל לא הפריע לו לחבל בכלכלת המדינה כאשר השבית ארגונים בעלי ועדי עובדים חזקים. הוא בריון מתלהם. אני שמח שאיש עממי צף למעלה במערכת הפוליטית, אבל הייתי מעדיף שזה יהיה איש אחר מאותו רקע, אדם בעל אופי יציב יותר. אני גם שמח שעמית מהאקדמיה הצטרף למערכת הפוליטית, אבל אני חושש שהוא יתאכזב מהר מאוד.
    ברוורמן טועה כאשר הוא מדבר על קלינטון וסוציאל-דמוקרטיה בנשימה אחת: קלינטון אינו סוציאל-דמוקרט ולא דחף לסדר יום סוציאל-דמוקרטי. להיפך, הוא דגל בחופש עסקי יותר מאשר כל נשיא דמוקרטי. קלינטון סגר פער תקציבי גדול ויצר עודף תקציבי אדיר (שבוזבז מיד ע''י נשיא ארר''ב הדביל ג'ורג' בוש). ה''סוציאל-דמוקרטיה'' שעמיתי ברוורמן מדבר עליה היא כזו שתחנוק את העם במיסים גבוהים ותקשור את הידיים למגזר העסקי. בעולם שבו גלובליזציה מתגברת על יום, לא אתפלא אם חברות רבות יברחו מישראל אם פרץ יקים את הממשלה הבאה.
    אני מקווה שברוורמן ופרץ יבינו זה את זה כאשר הם מדברים. אלה אנשים שאוצרות המילים שלהם שונים לחלוטין, גם כאשר הם מדברים עברית.
    הלוואי שאתבדה. מכל מקום, את קולי הם לא יקבלו.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    פרץ, ברוורמן אנו לצידכם. (ל''ת)

    יאצק, 24/11/05 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הח''כים החדשים יסעו ל4 שנים

    לחו''ל להשתלמות, 24/11/05 15:23

    הח''כים הותיקים ילכו לעבוד במגידו- בחפירות יזומות !

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בושה ועלבון לאינטליגנציה.

    משה, 24/11/05 15:20

    אבישי חובר לדמגוג מסוכן ומי שגרם להפסדים עצומים למשק. חבל שהשורשים המרקסיסטים משטלתים על אבישי פעם אחר פעם. נורא כשזה משולב עם מגלומניה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אדון ברוורמן חשבתי שאתה

    אזרח, 24/11/05 15:12

    חכם יותר ולא היית מצטרף לאיש לא אחראי כפרץ, אתה ממש מאכזב ציפיתי ממך ליותר שיקול דעת בבחירה

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    רק שותיקי המפלגה לא יהרסו !

    דורון, 24/11/05 15:06

    מפלגת העבודה היא בית היוצר להרס עצמי . ברגע שהם שהם יתחילו לעבוד אין למפלגה סיכוי !

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הצחקת את הסבתה שלי. (ל''ת)

    פתק לבן, 24/11/05 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    למה שרון צריך פרופסורים??

    יש לו, 24/11/05 15:03

    הרי ברשימת גנבי המנדטים יש לו את פרופסור בוים,את פרופסור אפללו,את פרופסור רוחמה,ואת הפרופסור הגדול מכולם-עמרי שרון! מפלגת קדימה לאן? ! וכל הנוכלים מוזמנים להצביע למפלגת שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כודם אידיאולוגי אחר כך רצון .

    פרשן, 24/11/05 14:39

    אם היה לו אמונה ללכת עם שרון אז זה באמת היה הסיג
    גדול בשביל מחנה שרון ומישהו לא מאמין בדרך של שרון אז אדיף שלא הצטרף למפלגה שלו.אמיר פרץ הוא לא קומוניסט אבל בכול זאת אין לו ניסיון, לא בטחום המדיני ,כלכלי, ביטחוני, ומי שאילך עם מועמד כזה הוא אדם לא אחראי.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אנשי אקדמיה עדיפים על גנרלים

    אאא, 24/11/05 14:32

    אבל הם אנשי מגדל שן,תלושים לחלוטין מהמציאות ומנושאי הדגל של משטר האפרטהייד הסמולני הפיאודלי הלבן.
    ברוורמן ורייכמן הם שני סמולנים לבנים,שכישוריהם מתמצים ביכולת לשנורר כסף בארה''ב.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש גדול!!!

      רועי, 24/11/05 15:13

      אין לך מושג על מה אתה מדבר בכלל,
      אתה לא מכיר את האדם שפועל הרבה למען שיוויוניות בכל המגזרים הציבורים. ואין כאן שום מגדל שן כמו שאתה חושב.
      ורואים לפי כל השגיאות שלך שאתה לא חכם מידי(אני לא חושב שאתה דיסלקט)(אתה פשוט כזה כנראה).
      מה הגזענות הזו הסמולנים?(שמאלנים כנראה) ועוד כל מיני שטויות. אני יוצא עדות מזרח אירופה שרק שתדע שהם לא אשכנזים, אשכנזים אלו יוצאי גרמינה זאת האמת לאמיתה.
      ולי אין בעיה עם מרוקאים או כל אחד אחר.
      אני לא סובל אנשים טיפשים כמוך ולא משנה מאיזו עדה הם וכאמור אתה לא חכם במיוחד לך להחכים קצת. זה לא יזיק לך.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    הפלסט' יקבעו מי ינצח בבחירות

    אפרים, 24/11/05 14:14

    והפלסטינים (באמצעות החמאס כזרוע מבצעת) ירצו את ביבי, כמו שהם רצו אותו ב- 1996.
    הפלסטינים רוצים את מי שיסייע להם בהנצחת הסיכסוך (עד לניצחון הדמוגרפי של ערביי ישראל), ולא פרטנר כמו פרץ או מתנתק כמו שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אבישי ברוורמן = יעקב לוינסון

    אפרים, 24/11/05 14:06

    ברוורמן יעזור למפלגת העבודה להגיע לשילטון כמו שהאשף יעקב לוינסון ''עזר'' להם בשעתו.

    הגב לתגובה זו

    • הצרוף המוזר=פרץ-ברווארמן.איך?

      סבטלנה אברג'ייל, 24/11/05 14:42

      כמה מכוער המין האנושי,כמה?
      הם צריכים מתורגמן לדבר זה
      עם זה.
      עוד חרפה לעם בציון.

      הגב לתגובה זו

      • פרץ אולך ללמוד באוניברסיטת ב''ב (ל''ת)

        אבישי, 24/11/05 15:13

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא תעבדו על הציבור

    לא ניפול בפח, 24/11/05 13:54

    עמיר פרץ יחד עם שרון חשבו שהציבור אהבל הם לא יכולים עוד למוכר לנו לוקשים
    עמיר ושרון זו קבוצת החלומות של אבו מזן וחבר המרצחים
    אנחנו נצביע עבור הליכוד והימין דם יהודי לא הפקר עמיר פרץ ואריק שרון והתקשורת חבורה בשירות בעלי ההון העשירון העליון השיחיתות ואבו מאזן וחבל המרצחים

    הגב לתגובה זו

    • איזה אידיוט אתה (ל''ת)

      ק, 24/11/05 14:05

      הגב לתגובה זו

    • לאיזה ציבור מליון ורבע הרעבים

      בוסקילה, 24/11/05 14:12

      תגיד אתה מטומטם או הדיוט תחליט בעצמך. הליכוד פססססססססה

      הגב לתגובה זו

      • לציבור 1400 הרוגי אוסלו ...

        יוסי, 24/11/05 14:42

        צודק

        הגב לתגובה זו

        • התכוונת 2000 הרוגי התנחלויות!

          א ד, 24/11/05 16:02

          800 בששת הימים ועוד 1200 מאז

          הגב לתגובה זו

          • מה קשור ששת הימים??

            תחזור ללימודים, 24/11/05 19:48

            לא היו התנחלויות בששת הימים.
            תחזור ללמוד היסטוריה.

            הגב לתגובה זו

  • 92.

    כל כך הרבה אנשים ל20 מקומות (ל''ת)

    אילן, 24/11/05 13:50

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לליכוד תהיה בעיה !

      דורון, 24/11/05 15:14

      איזה 20 מדברים שהליכוד ירד ל12 ויש כל כך הרבה מתמודדים ששילמו כסף טוב על קולות וישארו ללא מקום ריאלי . זה יהיה ממש לא נעים

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    מאחר וכולם מושחתים ימין ושמאל

    עם ישראל, 24/11/05 13:48

    הדרך היחידה זה משטר חדש בו רק 60 ח''כים בלבד [ היכן כתוב שצריכים להמשיך ולפרנס 120 מושחתים ] ככ ממשלה עם מספר מינימלי הכרחי של שרים שאסור לעבור אותו , סגני שרים רק במשרדים כבדים כמו ביטחון , איסור בחוק של מינויי שר בלי תיק , ורביזיה של שכר החכים ותנאי הפנסיה שלהם . ומי שלא מתאים לו שלא יהיה מועמד . המצב הקיים בו מצד אחד סוגרים מועדונית באשדוד שמספקת ארוחת צהריים לילדים עניים שזו להם הארוחה החמה היחידה במשך היום בגלל חוסר תקציב , ומצד שני לפי דוח האוצר עלות הכנסת והממשלה גדלו פי עשרה . כשלרשות החכים המושחתים עומדים חדרי מלון בירושלים בעלות של 150 מליון ש''ח לשנה כי קשה להם לחזור הביתה ברכבים המפוארים שהמדינה מחזיקה להם . צריך להיות לזה סוף

    הגב לתגובה זו

    • אלהים, כמה שהרעיון שלך מתבקש

      cyrano, 24/11/05 14:04

      וכמה נכון...
      גם ככה הם באים אל הכנסת בממוצע 50 ימים בשנה, ומקבלים משכורות כאילו עבדו 7 משמרות כל יום

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    שרו-חייב את יעקב פרנקל דחוף!!!

    אילן, 24/11/05 13:44

    בשביל הקונטרה האולטימטיבית.
    קדימה!

    הגב לתגובה זו

    • ולמה פרנקל צריך את שרון ? (ל''ת)

      שאלתי, 24/11/05 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ישתנו עוד הרבה דברים.אל תדאגו.

    אתלה, 24/11/05 13:44

    אין אנו רואים את חכמתו של ברוורמן בבחירתו את פרץ...כנראה זקן האיש הנכבד....ואינו רואה את שאנו רואים.. יעברו כמה ימים ויפקחו עיניו.אם הוא חכם...

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    קדימה לשחיתות קדימה לעושקים

    מושחתים קדימה, 24/11/05 13:43

    קדימה הם ממשיכים לדפוק את קולם קדימה, העיקר שהם קדימה, כל הייתר לא חשוב, שרון מקדימה וכל העדר אחריו, העיקר שעומרי בקדימה וכל המושחתים קדימה אז קדימה לשלוח את כולם קדימה לקיבינימט.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הפרופסורה

    פקק תנועה, 24/11/05 13:42

    בארץ זו שיכבה חברתית מפונקת שחושבת שמגיע לה הכל. על חשבון אחרים . והם סוחטים את המדינה מבחינה כספית כמו הדתיים .ישנה בדיחה שאומרת. שפרופסור שהולך לשרותים גם על דבר זה הוא מגיש קבלה.

    הגב לתגובה זו

    • צרוף ברוורמן זהו ניסיון מדהים

      הסחי...זה שם, 24/11/05 14:09

      לייפות ולכסות את הסחי בו צמח
      ועדיין צף ארמנדי פרץ.
      העבודה ,פשוט הציע לבן התמותה
      הנ''ל ,שכר נאה יותר ומקום בולט
      יותר.
      גם הוא''כסף כסף תירדוף''
      בושה.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ''האדם בשירות השלום''. סטלין

    מימי, 24/11/05 13:42

    שמתם לב לסיסמה של עמיר פרץ, ''השלום בשירות הכלכלה, הכלכלה בשירות האדם, האדם בשירות השלום'', מין מנגנון מעגלי שבו כל יסוד מזין את הבא אחריו בשרשרת. אכן, האדם בשירות השלום - כמיטב מסורת הסיסמאות הקומוניסטיות, שאכן הוגשמו פה ב-1,500 קורבנות האדם בשירות שלום אוסלו.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת הגברת

      עידן, 24/11/05 14:24

      כל מילה בול!!

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אם ביבי יבחר פרץ עושה ממנו (ל''ת)

    שקשוקה והליכוד, 24/11/05 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    פרץ אתה מגלה את פרצופך האמיתי

    העם, 24/11/05 13:36

    ברוורמן הוא מהאנשים המנותקים מהעם.
    חשבתי להצביע עבורך ,כעת בטוח לא!!!

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג קלוש

      יניב, 24/11/05 14:17

      על מה אתה מדבר!!
      אני סטודנט לשעבר באוניברסיטת בן-גוריון ושמעתי אותו מרצה או נואם פעמים רבות. אני חייב להגיד שכל פעם שהוא דיבר, נפעמתי והתרגשתי מעוצמת החזון שהוא בונה והיעדים שהוא מציב, אותם הוא כובש אחד אחד, ולא, אני לא מדבר כאן על יעדים פוליטיים. אני גם מאושר שסוף סוף הוא הגיע לפוליטיקה, למרות שהוא סירב במשך שנים.
      העשיה שלו באוניברסיטה בפרט, ובעיר באר-שבע בכלל מעוררת התפעלות, והוא אחד האנשים היחידים בפוליטיקה של היום שאני יכול לומר שראוי להיות ממנהיגינו.

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה חקוקה בסלע

        רועי, 24/11/05 15:17

        אני מסכים איתך בכל מילה. אני קיבוצניק דרומי ומכיר את פועלו טוב מאוד.
        אני מקווה שהוא יהיה שר למרות שקשה ךי לראות אותו עוזב את האונברסיטה נקווה שיביא שינוי.

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    ל''איש הזבל מתגובה 50 פתח ותלמד

    ניסים אלבז, 24/11/05 13:33

    לאותו איש הנגב תגובה מס# 50 הייתי מציע שישנה את שמו ל''איש הזבל'' זה הולם אותו ואת דעותיו הגזעניות. לצערי הרב פרץ הוא לא ביטחוניסט אבל שווה הסתכלות בגלל עמדותיו החברתיות. אבל עתה שמצטרפים אליו אנשים כמ אותו יריב אופנהיימר מ''שלום עכשיו'' שאינו שווה את קליפת השום, ודומה יותר לעוכר ישראל שדואג להפיץ דיעות שמלאניות בכל מחיר... אני חושש שפרץ יכניס את עצמו למילכוד. לא מספיק שאינו ביטחוניסט אבל אחלמה אשתו הרי היא שמלאנית מבוהקת וחבל''ז. אבל לצערנו הרב אין היום שום מנהיג פוליטי בקנה מידה שכדאי להמר עליו. תראו את הבררה שעולה מכל המחנות כולל התוצאות מבגידתו של שרון כלפי המפלגה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין למי להצביע!!!!!!!!!!!!!!!!

    לא יודע, 24/11/05 13:27

    לליכוד? גמליאל השכונה, יחיאל פרץ, סילבן (ראיתם איך הוא נזף בפומבי על עוזי דיין? איש מגעיל)
    למערך ? עמיר פרץ? חחחחחחחחחח
    לשרון? הייתי מצביע ,אבל לחיים רמון?



    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ברוורמן רכש אדיר

    אביטל, 24/11/05 13:24

    מדובר באיש חזון ועשייה אמיתי.
    עמיר פרץ בדרך הנכונה.
    איך מתפקדים לעבודה?

    הגב לתגובה זו

    • ברוורמן ? גם אתה במושחתים ? ?

      סטודנט לשעבר, 24/11/05 14:04

      חוץ ממארגן שביתות מתלהם מה לפרץ ולך ???

      הגב לתגובה זו

      • ברוורמן.....מידע פנימי מאב''ג

        מרצה, 24/11/05 16:51

        נכון שברוורמן הינו אשף בגיוס כספים וביחסי ציבור אך...
        האיש דיקטטור מושחת מדוע?...לדוגמא סידר גובים לבנים ולבנות של מקורבים לו (כמרצים במחלקות המדעיות) ללא מכרז עם מינימום קרטריונים אקדמיים ועוד ועוד...
        תשאלו מעל 90% מאנשי הסינאט של האונברסיטה מה דעתם עליו!
        דבר אחד בטוח...פרץ לא יקבל את קולי ביום הבחירות

        הגב לתגובה זו

    • פשוט הולכים

      רועי, 24/11/05 15:19

      פשוט הולכים לסניף עבודה במקום מגורייך ועושים את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני גם מפחד והוא גם קומוניסט

    חיים, 24/11/05 13:23

    והוא גם המוני ,מתלהם, ובריון

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לפחד לנו נמאס מהמושחתים! (ל''ת)

      רק עבודה!, 24/11/05 18:07

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    תחשבו שוב: -פרץ ראש ממשלה?!?

    נו באמת..., 24/11/05 13:23

    תחשבו שוב - פרץ ראש ממשלה??! נו באמת...
    אני רוצה מישהו מנוסה, שלא רץ לקבל פרס נובל על ויתורים על חשבון אזרחי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ואת זה קבלנו מאנשים מנוסים

      יהודי, 24/11/05 13:57

      אילו ידעתי באמת מה דעתו של עמיר פרץ בנושאים חשובים, כמו, ארץ ישראל, ירושלים, ''זכות השיבה'', שיתוף המפלגות הערביות בשלטון, והאמת מאחורי הצהרתו כי ''ידאג לחלשים''. הייתי בוודאי מצביע עבורו. אבל הוא לא אומר מה הוא חושב, וגם אלו שיעמדו מולו מפזרים הבטחות שאין בהם שום ממש. ורק לידיעתך, ''המנוסים'' שעליהם דיברתה, כמו שמעון פרס ויצחק רבין ז''ל, הם שהביאו את המדינה למצבה הנוכחי. כך שלצערי אין היום מנהיג ראוי לשמו במדינת ישראל שיכול ביושר בגוו יהודי זקוף, לעמוד על זכויותיו של עם ישראל על ארצו, וגם לדאוג לבקעים שהפכו והופכים לקרע בלתי מתאחה בעם. זו הבעיה שעומדת בפני הבוחר היהודי. העם זקוק למנהיג שרוצה ויודע את טובת עמו וארצו.

      הגב לתגובה זו

    • תחשוב שוב: שרון ראש ממשלה???

      שד, 24/11/05 14:05

      לא נשכח ולא נסלח!

      הגב לתגובה זו

      • שרון כבר הוכיח את עצמו !

        יוסי, 24/11/05 14:44

        בהתנתקות ובעמידה על האינטרסים הבטחוניים שלנו מול הפלשתינים.

        הגב לתגובה זו

    • גם בן גוריון היה מנהיג פועלים

      מ.מנדלסון, 24/11/05 14:07

      אל תזלזלו בעמיר פרץ , בדומה לבן גוריון גם הוא היה מנהיג פועלים שצמח מלמטה. עמיר פרץ עוד יפתיע רבים רבים במדינה ומחוצה לה , השינוי שיחול יהי לא רק בשלטון גם בערכים וגם ביחס לכל ציבור העובדים הגימלאים וכל השאר. מדיניות של מושחתים השומרים את כל הג'ובים לעצמם ולמשפחותיהם יעבור מכאן לעולם הבא.

      הגב לתגובה זו

      • ...פרץ ובן גוריון ממש דומים...

        די לצביעות, 25/11/05 06:23

        בעיקר בשפם.
        ולגבי השחיתות: אתה עיוור או מטומטם? אולי תבדוק איך מקבלים עובדים למועצות הפועלים? וכמה מרוויח ''מנהיג פועלים'' מקומי? (לידיעתך: ראש מועצת פועלים אזורי מרוויח 45 אלף לחודש!!! בשביל לארגן שביתות לפועלים מובטלים!)
        ואיך פועלים ועדי העובדים, שהם מעוז כוחו של השפם?
        באמת! יש גבול לצביעות!

        הגב לתגובה זו

    • פרץ יקבל פרס נובל על סיום (ל''ת)

      תיכון, 24/11/05 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    הרס כל דבר בחיי !ו

    צדיק, 24/11/05 13:19

    הוא הרס כל דבר בחייו על מנת לקדם את עניניו האישיים.
    הוא הרס את ההסתדרות עד היסוד והותיר אותה עם חובות ענק,הוא מכר את שכון ובינוי ב75 מיליון $ בלבד לאריסון ושיות',הוא הרס את מערבת הבריאות במדינה,והיום כל אחד מרגיש זאת בכיסו,הוא לחם באהוד ברק והביא לפרישת ש''ס בתמיכת באהוד,הוא גרם לאדרלמוסיה במפלגת העבודה עם בחירתו של פואד ועשה הכל על מנת להרוס את הממשלה ואת המפלגה,מה שתרם לא מעט להתפטרותו של פואד בזמנו,הוא כשל בבחירות לשרים וניבחר רק במקום השביעי מבין בחירי העבודה לשרים,תיזכורת לכך שהוא ניבחר בקושי גם לכנסת בפעם האחרונה.

    היום,ללא שום בושה,הוא מצרף עצמו למפלגתו של מי שעמד על המרפסת בכיכר ציון,ומככר זו חזה גם באלה שנשאו את ביגדי ה s.s בדמותו של יצחק רבין.

    חיים רמון,חבל שאינך מכיר בבושה !!!

    הגב לתגובה זו

    • חיים רמון דואג לחיים רמון

      דודי, 24/11/05 13:36

      זהו האופורטוניזם בהתגלמותו.חיים רמון ריסק את ההסתדרות הישנה שהייתה משענתם של כל ציבורי העובדים בישראל,והשאיר לעמיר פרץ עיי חורבות, שפרץ הצליח לשקם יש מאין,בהיותו שר בריאות הוא הביא את חוק הבריאות הממלכתי,שהפך הלכה למעשה לרפואה לעשירים בלבד,טוב שהוא עזב את מפלגת העבודה משום שעדיף נזקו במקום אחר.

      הגב לתגובה זו

      • דודי מכפ''ס שוב צודק..

        חיים פרי, 24/11/05 16:50

        אהלן דודי..

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני דורש ששרון יתחייב שרוחמה

    מצביע פוטנציאלי, 24/11/05 13:18

    לא תהיה שרה ובטח לא שרת חינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בנראה שהוא יודע למה.שרון לא (ל''ת)

    יעבור את קו, 24/11/05 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ברוורמן אינו ראוי - סטודנטים

    דני, 24/11/05 13:16

    ברוורמן בשנים האחרונות אינו עוסק בניהול האוניברסיטה שלו ולכן היא נראית כמו שהיא נראית. ברוורמן מעיז לגבות כסף מעבר לשכר לימוד, אינו מתעסק בסטודנטים אלא בהצגות לעשירי העולם ובהכנות לכניסה לפוליטיקה. אם הוא ימלא את תפקידו בפוליטיקה כמו שהוא עשה זאת באוניברסיטה יהיה לנו עוד פוליטיקאי שעושה יחסי ציבור ולא עובד.

    הגב לתגובה זו

    • ראויה לך הצטרפות למושחתים !

      עוד סטודנט אחד, 24/11/05 14:07

      ממרום כסאך, גם אתה ''לא רואה אף אחד ממטר'' !

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    שקר שכר מינ' 1000$ של פרץ

    יוחאי, 24/11/05 13:15

    אנשים שומעים שכר מינימום 1000$ ומיד קופצים לתמוך ב''רעיון הגאוני''.
    אבל אם אותם תומכים בשכר מינימום כזה גבוה, היו חושבים בשנית, הם היו מגיעים למסקנה שעם כזה שכר לא יהיה כדאי לבעלי המפעלים להמשיך ולייצר בארץ, והם יעבירו את מפעליהם לסין או אפילו לירדן- וכתוצאה מכך עשרות אלפי עובדים יפוטרו.
    פרץ מטעה ביודעין חלקים מהציבור שאינם טורחים להבין מה משמעותם של הכרזותיו הריקות מתוכן. למשוך את תשומת ליבם של אנשים ע''י הכרזות שווא זה הכי קל בעולם. לעמוד במציאות בנסיון לקיים הבטחות מופרכות אלה, זה כבר סיפור אחר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע !

      רועי, 24/11/05 13:30

      בעצמי לא יכולתי לכתוב את זה יותר נכון !

      הגב לתגובה זו

      • נכון ! בסלע של זימבבויי

        עודד, 24/11/05 14:10

        שלא יחשוב פרץ שכולם עיוורים ובעלי זכרון קצר.עדיין לא יבשה הדיו מהממצאים של גנבת הקולות והקומבינות בהסתדרות !

        הגב לתגובה זו

        • שכר גבוה= שוק של קונים! (ל''ת)

          רק פרץ!, 24/11/05 18:06

          הגב לתגובה זו

          • שכר גבוה = 1. אבטלה, 2.שכר נמו

            כלכלן, 24/11/05 23:53

            שכר גבוה יעלה את שעור האבטלה בארץ.

            שכר מינימום גבוה גם יוריד את השכר לעובדים שמשתכרים כיום הרבה - כך שהם יקנו דווקא פחות, ולא יותר כמו שאתה אומר.

            הגב לתגובה זו

    • יוחאי אתה בור בכלכלה ודגמגוג.

      רונן, 24/11/05 13:58

      רוב מקבלי שכר המינימום הם בענפי השירותים. אתה חושב שמטרודן תעביר את קווי האוטובוסים שלה לירדן. חוץ מזה העלאת שכר המינימום תגדיל את הביקושים ולכן בטווח הארוך יותר התעסוקה תגדל ולא תפחת.
      היחדים שהכנסתם תיקטן הם בעלי ההון הגדולים.
      אפשר להראות לך את זה עם עקומות אבל נראה לי שחבל לבזבז את הזמן על דמגוג מסוגך.

      הגב לתגובה זו

      • קרא ותבין - הטעות היא שלך

        אורי הכלכלן, 24/11/05 23:51

        מטרודן לא תעביר את הקווים לירדן, אבל היא תייקר את מחיר הנסיעה.

        הוצאות הנסיעה שמשלמות חברות רבות לעובדיהם יעלו, ולכן השכר של אותם עובדים ירד.

        אם תקח בחשבון שגם הוצאות העיריות יעלו - ולכן גם הארנונה, הוצאות חשבון הטלפון וכו' וכו' - חברות רבות יצאו מהארץ ואלה שיישארו יורידו את השכר לעובדים שלהם כדי לפצות על עליית המחירים.

        הכנסות המדינה ממיסים יתרסקו ויהיה פחות כסף לחינוך ולבריאות.

        כמו כן, לא רק ענפי שירותים משלמים שכר מינימום. רק דוגמה קטנה: תעשיית המזון המעובד תפגע קשה ומפעלים רבים יקרסו אם יעלה שכר המינימום.

        העלאת שכר המינימום היא לא הדרך.

        הגב לתגובה זו

    • ליוחאי הכלכלן

      כלכלן, 24/11/05 14:39

      יוחאי, מהיכן הידע העצום הזה? זה מודל שלך או פיתוח משותף עם ביבי?
      לידיעתך, פרופ' ברוורמן הוא כלכלן מהשורה הראשונה. אתה חושב שהוא השקיע עשרות שנים מחייו בלימוד התחום בלי להבין את ההגיגים שלך?

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין כלכלה בכלל

      רועי, 24/11/05 15:27

      שכר מינימום גדול יבריא את הכלכלה ולא יפגע בה. בקשר להוצאת מפעלים מחוץ למדינה , להזכנר לך פעם כל המתפרות היו בערי הפיתוח, אבל מה קרה הם דרשו יותר כסף אז העבירו אותן לישובים הערבים עכשיו גם הערביות רוצות יותר כסף אז העבירו את המתפרות לירדן ולאסיה שם הם ישלמו 10 לחודש ויעשו יותר מיליונים.
      אני בדעה שכל מפעל שמוציא את מפעליו מחוץ למדינה על מנת ''ליעל'' את המערכת ישלם כנס גדול למדינה זה מה שצריך לעשות. שלא ישתלם להם להוצי מן המדינה את המפעלים ולא לתת להם מענקים על הקמת שלוחות בארץ כי זה ילך לחו''ל בכל מקרה. אם תקבל יותר תקנה יותר זה פשוט מאוד.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    SPEECH .....SPEECH ... SPEECH

    משה, 24/11/05 13:13

    פרץ ...אנחנו רוצים לשמוע נאום באנגלית....

    הגב לתגובה זו

    • כמה נמוך

      ורד, 24/11/05 14:56

      טוב הבנו, אבל לפחות הוא לומד. למה אתה מדבר אנגלית אוקספורדית?

      הגב לתגובה זו

      • האויבים שלנו דוברים ערבית!

        רק פרץ!, 24/11/05 18:19

        וחוץ מזה אם פרץ רוצה כולה קורס של חודשיים וחצי כל אחד יכול. ומה עוד שכבר ראינו מה יצא לנו מהאנגלית הרהוטה של ביבי. אז די לטחון את זה כי זה לא מעניין!

        הגב לתגובה זו

        • באמת, כדאי להיות כמו האויבים

          נאורה, 25/11/05 06:27

          גם במנטליות, גם ברמה, גם ביושר ובעיקר בקידמה.
          ולשם בדיוק פרץ רוצה לקחת אותנו.

          הגב לתגובה זו

      • מה אתם משחקים אותה בריטים??

        לא כבש של שרון, 24/11/05 18:21

        כאן זה המזה''ת להזכירכם יא שפוטים של שרון. לכו תפתחו פה גדול ותשתו את כל השתן של החוואי הזה.

        הגב לתגובה זו

    • לא חשוב באיזה שפה אומרים אלא .

      יאצק, 24/11/05 15:43

      מה אומרים ומה עושים. אפשר לחשוב ששמיר כראש ממשלה דבר אנגלית אוקספורדית. התוכן חשוב.

      הגב לתגובה זו

      • נציגי כל המדינות המפגרות ביותר

        אזרח, 24/11/05 16:04

        נציגים של המדינות המפגרות ביותר מדברים אנגלית שוטפת ו או צרפתית פרפקט ואילו מי שאמור לעמוד בראש מדינת היי טק , שמשבחת מטוסים לכל העולם עם אזרחים בעלי פרס נובל עם תעשיית מזל''טים ולוויינים אם הוא לא מסוגל לנהל שיחה באנגלית אז מי שנמוך כאן זה פרץ ומי שתומך בו . המינימום שיעורי בית שצריך אדם שמייעד את עצמו לתפקיד של נציג מדינה או נציג מפלגה או נציג חברה זה לימוד אנגלית ברמה של לנהל שיחה לא צריכה להיות במבטא אוקספורדי ולמי שזה נראה דרישה מופרזת אז לפחות שלא ידבר על נמוך . חזל אמרו ...מום שבך , אל תאמר לאחרים...

        הגב לתגובה זו

      • אם פרץ היה יודע אנגלית כמו שמי

        אחד העם, 24/11/05 16:14

        אם פרץ היה יודע אנגלית כמו שמיר הוא לא היה נשמע נלעג בערב היבחרו ומסב בושה וכלימה לכל באי הכנס , שלא נדבר על מה ששמיר עשה בשקט למען המדינה שלא נדבר על הצניעות של האיש הזה , והיכולת האישית ההשכלה הרחבה והרמה האינטלקטואלית שלו. העובדה שהיועצים של פרץ הציעו לו לשתוק יממה לאחר היבחרו מדברת בעד עצמה . אז איך אתה משווה בור חסר השכלה ליצחק שמיר??? פרץ מסוגל על פי השכלתו לנהל ועד עובדים של נמל אשדוד ולא מדינה עתירת בעיות כמו ישראל

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    ''פורצים קדימה''

    ישקה, 24/11/05 13:11

    הצעה לסיסמת בחירות למפלגת העבודה (לפני ש''קדימה'' מנכסת אותה): ''פורצים קדימה!''

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כל הכבוד (ל''ת)

    עוז, 24/11/05 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    פרץ לא קומוניסט - רק אנטישמי.. (ל''ת)

    מתנחל מהרבה, 24/11/05 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אנחנו לא מצביעים להסתדרות (ל''ת)

    יניב, 24/11/05 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שרון מוביל קדימה

    מרידור, 24/11/05 13:05

    לתהום...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה לא יעזור,הליכוד יקח ובגדול (ל''ת)

    רבקה, 24/11/05 13:03

    הגב לתגובה זו

    • רבקה, אמרי 'לא' לסם. (ל''ת)

      הסוציאליסט, 24/11/05 13:15

      הגב לתגובה זו

      • יפה! נהניתי (ל''ת)

        ., 24/11/05 15:50

        הגב לתגובה זו

    • יקח בגדול את ספסלי האופוזיציה (ל''ת)

      שמים אמת בקלפי, 24/11/05 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הוא אולי יהיה בכנסת אבל בממשלה (ל''ת)

    חזקי, 24/11/05 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מעניין כמה זבל הקיים לא יכנס ל (ל''ת)

    מיזבלה חדשה, 24/11/05 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עמיר פרץ איש מושחת שעמד בראש

    אפרים, 24/11/05 12:58

    אירגון מושחת.
    במקום לעזור לעניים הוא עזר אך ורק לעצמו באמצעות הוועדים הגדולים.
    מי צריך ראש ממשלה מושחת, שבנוסף, גם יביא את הקסאמים לכפר סבא?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    קח אותי,שרון.יש לך יורש,דודלה (ל''ת)

    לוי, 24/11/05 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    או שאני בחמישייה הראשונה או (ל''ת)

    שאני בחוץ,דוד, 24/11/05 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    העידן החדש

    אילתי1, 24/11/05 12:52

    תם עידן הגנרלים,עכשיו הפרופסורים באופנה. והמתעתדים להיות מנהיגים חושבים שהציבור אהבל,תמצאו בני אדם מוכשרים וישרים,נשבר לכולם מהתוארים.

    הגב לתגובה זו

    • אומרים ''תארים'' יא אהבל

      דרור, 24/11/05 13:11

      ולא ''תוארים''
      ומה זה בכלל ''מתעתדים'' ???
      עד עכשיו רק אתה ידעת שאתה טיפש
      ועכשיו כולנו יודעם גם :-).

      ולעניין - אבישי ברוורמן הוא אישיות
      מופלאה. הוא הוכיח את עצמו בשנים
      רבות של עשייה וכל זאת כחלק מחזון
      ישן נושן של דוד בן-גוריון זצ''ל.

      מי ייתן והוא יהיה ממובילי הדרך החדשה שישראל צריכה ללכת בה.

      הגב לתגובה זו

      • ''מתעתד'' עפ''י אבן שושן: מכין

        בדוק, 24/11/05 13:35

        עצמו לעתיד.
        טוב שאתה שואל מה שאתה לא יודע.
        חפש במילה ''עתד''.

        עכשיו לא רק אתה יודע שאתה קופץ בראש, כולם יודעים זאת.

        זאת תכונה ידועה של חמורים.

        הגב לתגובה זו

        • לך תתעתד !

          דרור, 24/11/05 13:51

          אני עסוק עכשיו בלנעור :-)

          הגב לתגובה זו

      • a

        ere, 24/11/05 13:53

        רק תסביר לעם מה זה ''יודעם''

        אתה נשמע איש מאוד חכם

        טמבל

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא פרץ ולא נעליים...

    מוטי, 24/11/05 12:49

    לא יעזור לפרץ כל השמאלנים הסוציליסטים שחוברים אליו,מפלגת העבודה בראשות פרץ תרסק את המדינה !ומאחר ומפלגת שרון כבר מראה ניצנים של קריסה אז מה שנותר לנו זה הליכוד בראשות נתניהו!!!נתניהו אדם אמיתי שלא מפחד לומר ולעשות פעולות לא פופולאריות אך חיוניות !!!נתניהו הוא איש אמיתי ורק הוא ראוי להוביל את מדינתנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד מוטי! מסכים איתך (ל''ת)

      ב-100 אחוזים!, 24/11/05 13:33

      הגב לתגובה זו

    • נכון אבל הוא צריך מאזן חברתי. (ל''ת)

      יהודי, 24/11/05 14:00

      הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר? נתניהו היה אחד

      אלון, 24/11/05 14:08

      מראשי הממשלה הגרועים בהסטוריה. אין לו חוט שידרה אינו יודע להתנהל, לחיץ והכי גרוע נכנע לחרדים

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הליכוד הביא את עוזי כהן מנגד ! (ל''ת)

    סילבן כץ, 24/11/05 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    איזו אכזבה...

    אילן, 24/11/05 12:47

    כמוקירו של איש רב פעלים, משכמו ומעלה, אני מאוכזב מאד שהלך לדרכו של אדם (פרץ) שיביא אותנו לאבדון כלכלי.
    כיוצא אוניברסיטת בן גוריון אני מתבייש וכואב, אך בעיקר מאוכזב עד עמקי נשמתי. מכה חזקה לעם השפוי בישראל.
    חבל!

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שברוורמן יודע יותר טוב

      חחחח, 24/11/05 15:52

      ממך אם פרץ יביא לאובדן כלכלי.

      עם כל הכבוד, מדובר בכלכלן מהבנק העולמי בוושינגטון, עם קבלות של הצלחה בלתי ניתנת לערעור בבאר שבע.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    שרון נשאר עם רוחמה אברהם-מה רע

    יניב, 24/11/05 12:46

    מנהיגות למופת במפלגה של שרון:
    שרון עצמו מושחת, שלא לדבר על בנו שהודה בבית המשפט,
    אולמרט הוא חנפן ושקרן חסר ערכים, עוד מימיו כראש העיר י-ם,
    אז נשארנו עם רוחמה אברהם, מופת לאינטלגציה, אכן מינוי ראוי... לדעתי לתת לה תפקיד מ''מ ראש הממשלה כששרון ייכנס לכלא

    הגב לתגובה זו

    • ועם אפללו ...גם... (ל''ת)

      תגובה ליניב, 24/11/05 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    יאללה מהפך! פרץ לשלטון! (ל''ת)

    שרונה, 24/11/05 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ברוורמן חברתי?

    תוהה, 24/11/05 12:42

    על פי איזה קנה מידה? של ביבי?

    הגב לתגובה זו

    • לפי ההגדרה החדשה של ''חברתי''

      נאורה, 25/11/05 06:31

      ''חברתי'' הוא אדם שמרויח 40-60 אלף לחודש (כמו עסקני ההסתדרות או כמו ברוורמן) ומדבר על זכויות העובדים והעלאת שכר המינימום ב- 300 ש''ח. בדרך כלל ה''חברתי'' מעסיק עובדי קבלן (ללא זכויות) ואוהב לדאוג לעובדי אל על, חברת החשמל ורשות הנמלים.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל מכה לשרון הדיקטטור- תבורך (ל''ת)

    יניב, 24/11/05 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני שוב מחייך! תודה עמירואבישי (ל''ת)

    אלון, 24/11/05 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ברוורמן סוציאליסט ידוע!!

    עידן, 24/11/05 12:39

    זה היה צפוי למי שמכיר את דעותיו האמיתיות של ברוורמן (תשאלו את ביבי, הם מכירים טוב).
    ברוורמן פופולרי מאוד, ואיש חכם, איש מעשה ולכן חבל שבחר בפרץ. מצד שני, מצא מין את מינו. (האדומים ביחד).

    יהיה חמור מאוד אם פרץ יבחר בטעות לרוהמ, למרות שאני מאמין שעד הבחירות הבוחרים יבינו אם מי יש להם עסק!!

    הגב לתגובה זו

    • מה פירוש ''ייבחר בטעות''?

      צור שפי, 24/11/05 13:20

      אם הוא ייבחר זה לא יהיה בטעות אלא בגלל שלרוב האזרחים נשבר מהימין.

      הגב לתגובה זו

      • נחיה ונראה

        עידן, 24/11/05 14:30

        אני אישית אצביע לביבי (לליכוד), כדי שיבחר כשר אוצר או תחת שרון או כרוהמ + שר אוצר.
        כשאני אומר בטעות, אני מתכוון בטעות של עם ישראל. אבל אמרו זאת בשיר- ''הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם'' (''משיח''- שלום חנוך).
        אולי עדיף שפרץ יבחר, ואז יהיה כ''כ גרוע במשך כהונתו הסוציאליסטית הקצרה, ואז יבינו רוב העם שרק הקאפיטליזם יכול.

        הגב לתגובה זו

      • מאיפה אתה יודע ?

        יאצק, 24/11/05 18:28

        שמאלן היית ושמאלן נשארת.
        יש בקיבוץ שלך ימני אחד שתוכל להתרשם ממה קורה במחנה השפוי ?
        בביצת השמאל מקומך וצר עולמך כעולמו של ראשן...

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד

    נועה, 24/11/05 12:38

    ברוורמן איש משכמו למעלה. הפך את BGU לאונ' הכי טובה בארץ אחרי העברית. ייש כח ובהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פרצופו של ברוורמן נחשף היום...

    איש הנגב, 24/11/05 12:32

    ברוורמן הוא לא אחר מאשר אינטרסנט שאת משאביו וכוחותיו (המוכחים) הוא מפזר בקמצנות לו ולבני ביתו. אני לא יודע עד כמה הוא הצליח להוביל את בן גוריון להצלחה אותה מיחסים לו. הכריזמה היורמית שלו היא זו שהאירה את דרכו והפכה את המוסד האקדמי למוצלח וטו לא - הוא לא הביא שום דבר חדש ולא יצר יש מאין.
    העובדה שברוורמן הולך עם פרץ מוכיחה שדרכו אינה חתירה לשלום ולצדק חברתי אלא חתירה לממון ולכסף ציבורי.
    האם האשכנזי האליטיסט שלא הביא כלום לנגב ולבאר שבע החליט להצטרף למרוקאי הצעקן והמכוער עמוס הקומבינות כדי לעזור למדינה? - לא ולא. הוא רוצה לעזור רק לעצמו. אם היה רוצה לעזור היה הולך להיות ראש עיריית באר שבע מתחכך עם העם, אבל לא ברוורמן. הוא מעדיף את החברה ה''גבוה'' של אנשי ההסתדרות כדי שאחרי המפלה בבחירות הקרובות (שהרי העבודה בראשותו של פרץ הוא לחלוטין בדיחה), הוא יוכל לכבוש אותה ולהצעיד אותה בדרכו.
    עם אנשי שרון יהיה לו קשה לעשות זאת. שם, בבחירות הבאות הוא יאלץ להתמודד מול אולמרט - דבר שלא מומלץ פוליטית. ממש נחש משקפיים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה בהיסטריה ''איש הנגב''

      מהפך 2006!, 24/11/05 12:46

      גם חבורת המושחתים מהליכוד הולכת הביתה. עדיף ''פרופ' יורמי'' מאשר חראות כמו ביבי, לימור, יחיאל חזן, נעמי בלומנטל, גורולובסקי....

      הגב לתגובה זו

      • רק מהדרך שבה אתה מתבטא

        מהפך ונעליים, 24/11/05 13:37

        אפשר להבין לאיזה מצב תדרדר המדינה בראשות האנשים שבהם אתה תומך!

        לפחות תוכל לשים ממחטה על פיך כדי לא להתיז לעברנו את הלכלוך שיוצא ממנו.

        גס רוח!

        הגב לתגובה זו

      • לכל המלעיזים השינוי בא יבוא.

        הרב שמואל, 24/11/05 14:00

        העם החליט לסלק את כל המושחתים שהיו בשלטון הבייתה ולא משנה באיזה וארייציה הם יהיו ליכוד א' או ב' כל אלה לא ישלטו עוד. חייבים להחליף את הליכוד ומי שיכנס לנעליהם לא יהיו לו חיים קלים שכן 40 מנדטים אף מפלגה לא תקבל והכל יחזור להיות עם קואלציות או גועליציות. אבל, מצב שמפלגה אחת עושה מכולם פורפרות זה, לא יהיה עוד.

        הגב לתגובה זו

    • איש הנגב

      המזכיר, 24/11/05 16:14

      נניח שאתה צודק לגבי תיפקודו של אדון אבישי, אבל למה אתה פונה לשד העדתי בגלל שיש לך רגשי נחיתות מול אשכנזים או בגלל שאתה מסכים עם מופז הפרסי שיורד על ביבי האשכנזי שהוא ממרחביה או בגלל שדן חלוץ הרמטכ''ל הוא מזרחי או בגלל שעמיר פרץ יו''ר מפלגת העבודה הוא מזרחי
      נראה כי אתה מייצג את המזרחים עם רגשי הנחיתות שבכל מקרה יבכו על האשכנזים למרות שהאשכנזים ממרח אירופה סבלו לא פחות מכם מואדי סאליב דרך המושבים ועד לשכונות המצוקה רק ההבדל שהם יצאו משם ואתה עוד לא

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ברוורמן - מושלם

    אונ. ברצלונה, 24/11/05 12:32

    הוא חכם , מבריק, צנוע , ישר וציוני אמיתי. הכרתי אותו לפני הרבה מאוד שנים והוא היה חכם , מבריק, צנוע, ישר וציוני אמיתי. בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • תאמין לי.הוא עשה זאת בעבור ...

      גוזלי, 24/11/05 14:30

      בצע כסף ותו לא.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    רק פרץ. נקודה (ל''ת)

    עשר, 24/11/05 12:30

    הגב לתגובה זו

    • רק פרץ. שלושה סימני קריאה!!! (ל''ת)

      מהפך, 24/11/05 18:04

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    פעמי משיח נשמעים

    ספי, 24/11/05 12:29

    בפעם ראשונה קשה להחליט למי להצביע. למרץ שצדקה תמיד אבל לא מצליחה להביא יותר מ-6 מנדטים, לשרון שיכול אולי יותר מכולם לפנות את ההתנחלויות וגם מגיע לו פרס על מה שכבר פינה או לפרץ שמינתו החברתית מחזירה את השפיות לישראל. נראה לי שהפעם יש לי את הלוקסוס להצביע מרץ.

    הגב לתגובה זו

    • שום לוקסוס! תצביע פרץ! (ל''ת)

      אמת אמת אמת, 24/11/05 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    תתעוררו, בחירות זה לאמשחק ילדם

    sas, 24/11/05 12:29

    תצביעו בהיגיון ....הפעם העם איתך...פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ברוורמן - שר החינוך הבא.

    בני, 24/11/05 12:28

    אני מקווה שנזקה לראותו במשרה החשובה במדינה קיום, ויפה שעה אחת קודם.

    חבל רק שאופנהיימר בחר בעבודה. הוא אומנם איש רציני וישר, אבל אחת הבעיות של העבודה בבחירות הקרובות הולכת להיות תדמית שמאלנית קיצונית (ולא בצדק).

    יו''ר שלום עכשיו רק תורם בהצטרפותו לחיזוק תדמית זו וחבל.

    יחד מתאימה לדעותיו הפוליטיות הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה עם פרופסור אברבוך???

    גלעד, 24/11/05 12:27

    זה דוקטור וזה פרופסור ואהאווה ואהאווה...

    הגב לתגובה זו

    • ומה אם דוקטור שוורצברד (ל''ת)

      מציצים, 24/11/05 13:05

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ביבי מביא את חזן ''קונטרה''.

    יגאל כהן, 24/11/05 12:22

    אם רק מרוב בלגן במחסן הוא לא יאבד את המוח.

    הגב לתגובה זו

    • ושרון מביא את אפללו ואגרסקו (ל''ת)

      יניב רינגוולד, 24/11/05 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי זה אלון פנקס ?

    חברת לשכת העבוד, 24/11/05 12:21

    עם כל הכבוד,מי זה אלון פנקס?

    במה הוא עדיף על אורנה אנג'ל,דני כהן,דני עטר,צביקה אושפיז,חיים כהן,שיבולת אדלמן,אבי ביצור,יורם מרציינו,ואחרים מבין חברי לשכת העבודה הבולטים.

    הגב לתגובה זו

    • אני אענה לך לפחות לגבי אנג'ל

      הבנת למה, 24/11/05 13:06

      ריח חריף של ברק נודף ממנה

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עמיר פרץ -ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    היכונו למהפך, 24/11/05 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ברוורמן שווה פי אלף מחיים רמון (ל''ת)

    בני, 24/11/05 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יש אלוהים והוא כנראה שמאלני

    דודי, 24/11/05 12:12

    וזה טוב ליהודים וזה טוב למדינת ישראל ולכל אזרחיה.ששרון יישאר עם רמון,האיש שהמציא את המפץ,הוא כבר יגרום לפיצוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מהפך מהפך מהפך (ל''ת)

    אבי, 24/11/05 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חבל!הערכתי את ברוורמן קצת יותר

    or, 24/11/05 12:09

    התאים לברוורמן ללכת עם שרון ולא עם פרץ!!פרץ אינו יכול ליצג אותי כראש ממשלה!! הוא מתלהם ומתנהג כמו פלאח!!לא יצוגי ולא מיצג!! ברוורמן בפירוש טעה!!! מוטב היה נשאר באקדמיה!!!( ושיסלח לי בעלי.. פרץ פשוט בעל התנהגות ברברית כיאה לבני עדתו..)

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת (ל''ת)

      המודאג, 24/11/05 13:05

      הגב לתגובה זו

    • שאלה לגברת 37

      אלי, 24/11/05 13:13

      מדוע שיסלח לך בעלך האם גם הוא ברברי כבני עדתו?או שפשוט בעלך מעדיף לבחור בברברי?או שאולי את צריכה איזה מעון לנשים.....?אז די להשמיץ.ברברי אשכנזי או מרוקאי.או אחר תבחרי במי שאת מעדיפה.ושלום על ישראל .הרי טוב לא יצא לנו מכולם.
      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

      • אלי - מה לעשות שהגברת צודקת

        דנה, 24/11/05 13:32

        ההתנהגות של פרץ ברברית וזוועתית. זה שאתה לא רואה זאת - מעיד משהו עליך. תחשוב על כך...

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא ברברי אלא הרבה יותר

          אלון, 24/11/05 14:16

          גרוע הוא מושחת ודמגוג

          הגב לתגובה זו

          • והוא יהיה ראש הממשלה הבא

            סמדר, 24/11/05 17:42

            על אפם ועל חמתם של אנשים קטנים וחשוכים כמוך.

            הגב לתגובה זו

            • לטובתך עדיף שלא יהיה (ל''ת)

              אלון, 24/11/05 19:03

              הגב לתגובה זו

  • 36.

    חיזוק 9+11 : אל תתפשר

    מאירה, 24/11/05 12:08

    ובהמשך למחמאות החמות והמוצדקות, יש גם חובות...
    החזון שלך בנוגע לנגב(וסביר להניח גם תקף לכלל ארצנו) הוא גם חזוננו, וברור לנו שעד כה לה היו מספיק מנהיגים ראויים (ורואים לטווח רחוק) המסוגלים להניע תהליכים בטוהר המידות והצניעות הנדרשים .
    זכור לי, לפני מספר שנים, שהצלחת להשיג משקיע רציני להנעת תהליך הקמת פרוייקט תעלת הימים המבורך שברור להרבה מאיתנו תרומתו האקוטית לשיקום הכלכלי חברתי והאיזון המתבקש במדינתנו. ברור לי שהתנאים, אז , לא היו בשלים לאתר צדיק אחד בעירו לשיעזור לך...אבל היום, אין מקום לפשרה - בבקשה אל תתפשר, ואל תהסס קח את הצאנס והגב התומך העומד לרשותך , אתה ואנחנו יחד עם פרץ ננסה להשלים את מה שמגיע לנו.
    תפרץו יחד.
    מאירה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אבישי ברוורמן-איש ראוי ועניו (ל''ת)

    ברכות לפרץ, 24/11/05 12:08

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון אבל חבל שהוא לא רואה

      אלון, 24/11/05 14:14

      לפעמים טלוויזיה. אם היה רואה את בולדוג במוצאי הבחירות לעבודה לא היה מצטרף לפרץ

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    תמנה את ברוורמן לשר-החינוך (ל''ת)

    לעמיר פרץ היקר, 24/11/05 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מלחמת הפרופסורים במפלגות

    פרופסור בוסקילה, 24/11/05 12:06

    האם באמת חשוב מי הם הפרופסורים התומכים במפלגה זו או אחרת? האם לאקדמאיים האלה יש השפעה על הציבור ? אז, איך זה שכל זמן שלטון הליכוד הם ישבו בשקט והחרישו, כאשר פגעו בציבור על ימין ועל שמאל ללא אבחנה וללא כל סיבה אמיתית. איך יכול להיות שהפרופסורים האלה שתקו והחרישו כאשר ביבי נתניהו החל את מזימתו בחוק ההסדרים מ-2004 וגנב מליארדי שקלים מהגימלאים בפרישה מוקדמת מיתר הגימלאים ומציבור העובדים. פתאום לפרופסורים האלה יש חשיבות אלקטורלית.
    אז שימו לב גם פרץ וגם שרון העם הזה מספיק פיקח הציבור אינו זקוק לפרופסורים כדי להחליט שאת המושחתים והורסי החברה בישראל צריך להחליף במפלגה אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מי זה ברוורמן

      סטודנט לשעבר, 24/11/05 12:44

      אני מזמין לעיר באר שבע- ושם תראה מה הקים ובנה אדם משכמו ומעלה שאכן החריש ועשה למען החברה, העיר והאקדמיה. חבל שאתה לא מודד מנהיגים חברתיים לפי מעשים.

      הגב לתגובה זו

      • חבל שלא ראה את 'בולדוג' (ל''ת)

        אלון, 24/11/05 14:13

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    בורחים ממנו כמו מצרעת.

    pini, 24/11/05 12:05

    כל אדם שהוא בעל שכל ויושרה לא
    ילך לקדימה. כי שם ידרדרו לאחור.
    אך תמהני שאדם משיכמו ומעלה
    פרופ' אבישי ברוומן שסירב לחיזורם של שרון ושות' ל''קדימה''
    טעה בדרכו והלך עם עמיר פרץ.
    תקוותי שיפתח את חושיו ויקלוט את מה שפרץ מציג., לידיעתכם רק הליכוד בראשותו של מר נתניהו
    תצליח לצאת את העגלה שחציה
    נמשך כבר על ידו מן הבוץ וימשיך לגרורה למבטחים.אז רק נתניהו.

    הגב לתגובה זו

    • ברוורמן לא ראה את 'בולדוג' (ל''ת)

      אלון, 24/11/05 14:12

      הגב לתגובה זו

    • רק נתניהו? אתה חי כאן??? (ל''ת)

      שמים אמת בקלפי, 24/11/05 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא צריך להיות פרופסור בחברתו

    @משה, 24/11/05 12:02

    של שרון בכדאי לדעת שהאיש לא ישר ולאן הוא מוליך את העם,לאיזה מצב הוא הביא את הליכוד לפישטת רגל, הוא יעשה הכל רק לישמור על כיסאו ואת זה ראינו ,הוא הזניח המון דברים חינוך כלכלה חוק וביראות ואם אתם זוכרים את המישפט שהוא היה אומר אחרי ההיתנתקות אני יטפל בכל ,וכפי שאני רואה הוא באמת מטפל בכל ,הוא טוב בפירוקים הוא פירק את העם מיזמן ועכשיו את הממשלה ! פירוק נעים שרון הציבור לא יסלח לך ולחבריך על הנזק הגדול ,להיתראות בבחירות !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הכל לא קורא בקדנציה אחת

      מיכאל, 24/11/05 12:39

      הכל התחיל הרבה קודם, בגלל הניהול לא נכון, היום פשוט הכל יצא החוצה. כדי לשלם רק 30 מיליארד שקל לחוב חיצוני, היה צריך לקחת כסף הרבה קודם.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    החלטה נבונה של ברוורמן!!!!

    גיל, 24/11/05 11:58

    הוא יודע שהולך להיות מהפך. בוודאי יהיה שר.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני בעבודה

      זוהר פרייברג, 24/11/05 12:13

      עמיר פרץ הוא היחיד שידאג לנגב ולגליל, במקום ליהודה ושומרון. לכן אני, שגרתי 10 שנים בבאר- שבע, אצביע רק בעד עמיר פרץ והעבודה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    רוחמה ואפללו? אני מצביע פרץ

    ציל החציל, 24/11/05 11:58

    לפחות שם מדד השחיתות יותר נח. נא , לזכור ברוורמן לא נולד פרופ' ובטח לא עם כפית של זהב בתחת. אבא שלו היה נגר או פנצ'ר מאעכר אם אני לא טועה. הוא אכל הרבה חרא עד שהוא הגיע למעמד שלו לכן אני מוריד לפניו את הכובע כדי שיוכל לראות שגם לי יש כבר קרחת מרוב הצרות של שרון-נתניהו ושות' והדרך בה ניהלו את הכלכלה שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד לברוומן ויש למה

      אלון, 24/11/05 13:02

      להצביע לעבודה עדיפה שינוי

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אמא'לה זו מפלגת ''השפם המפחיד''

    תושב שדרות, 24/11/05 11:58

    שמאחורה קופת שרצים !

    הגב לתגובה זו

    • מפחיד רק את העשירים. עובדה! (ל''ת)

      שמים אמת בקלפי, 24/11/05 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי צריך אותו ? (ל''ת)

    א, 24/11/05 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תהייה קטנה

    דוק', 24/11/05 11:57

    למה שברוורמן בעצמו לא יילך על ראשות הממשלה ופרץ יהיה שר הרווחה או האוצר או משהו כזה? אחרי הכל ברוורמן כריזמטי,משכיל ויודע לדבר אנגלית...פרץ לא...אבל הוא נחמד וטוען שהוא סוציאליסט אז שיהיה שר הרווחה וינסה לקדם כך את מדיניותו..

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי שלוקח את רייכמן שלא ידבר על

    רגישות חברתית, 24/11/05 11:54

    רייכמן, אשף הקוקטיילים והאקדמיה למליונרים ולמליונריות וילדיהם, הוא כנראה הבשורה של שרון. אחר כך הוא ידבר על רגישות חברתית. המכללה של רייכמן היא בינתחומית אבל יש תחום שהיא לא עוסקת בו- התחום החברתי.

    הגב לתגובה זו

    • למכללה אין מימון ממשלתי

      מיכאל, 24/11/05 12:36

      זה גם שווה משהו,למרות שהיום רק עשירים נמצאים שם, היום השכלה טובה בכל מקום עולה הרבה כסף, רק צריך לתת מלגות והלוואות ממשלתיות לסטודנטים

      הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון, חבל שאתה מדבר בלי

      אלון, 24/11/05 13:01

      לדעת

      הגב לתגובה זו

    • רייכמן יצטרף לרייך של שרון (ל''ת)

      יוני, 24/11/05 18:01

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עמיר פרץ מוכיח שהוא מנהיג גדול (ל''ת)

    חיים, 24/11/05 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    טמבלים:זה טוב לשרון..

    יהודי, 24/11/05 11:52

    מי צריך את ברוורמן?מי?

    הגב לתגובה זו

    • עם הצלחה לא מתווכחים (ל''ת)

      אלון, 24/11/05 13:00

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברוורמן ילמד את פרץ אנגלית??? (ל''ת)

    :-), 24/11/05 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ברוורמן? מכה? נו באמת.. (ל''ת)

    תעמולה זולה, 24/11/05 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אדון ברוורמן היקר

    תומך בפרץ לשר, 24/11/05 11:51

    איך תרגיש כשעמיר פרץ ייצג את המדינה בלונדון ובוושינגטון ומה יחשבו יהודי ארה''ב שהאמינו כי חלום הבלהות של דוד לוי הסתיים.

    הגב לתגובה זו

    • Nerrow minded

      Dr Joseph, 24/11/05 12:13

      לא יעזור לכם, רק העיקר ולא התפל,הלו, זו מדיניות שמתמשכת מאז קמה מדינת ישראל, הפחד אוכל אותכם ומכרסם לכם במוח,שמישהו יקח לכם את ההנהגה, משך 56 שנים אף אחד לא הצליח להביא שלום רק הרס ודם ופתאום מגיע ''מנהיג אמיתי '' שלא שייך לצבע הצבוע ופתאום מתחילים '' העליהום'' . תתביש לך גזען , אבל לצערי זו לא אשמתך , זו פשוט שיטה שצמחתה בה

      הגב לתגובה זו

      • דר יוסף - אינך NARROW MINDED

        תומך בפרץ וכו', 24/11/05 14:43

        מהסיבה הפשוטה שקשה למצוא אצלך עקבות כלשהם של משהו שנקרא MIND
        ושום פרימיטיבי שזורק את המלה גזען לאוויר לא מזיז לי - להיפך.
        אני יודע היטב שהגזענים הכי גדולים בארצנו, הם בדיוק אותם אנשים שמאשימים עשרות שנים את ''האשכנזים'' בכל דבר כתרוץ לעצלות והפרזיטיות שלהם.

        הגב לתגובה זו

        • צודק ב 100% (ל''ת)

          אחד שיודע, 24/11/05 18:13

          הגב לתגובה זו

    • אתה גזען ודוחה

      מצביע פרץ, 24/11/05 12:23

      אז מה אם הוא לא יודע אנגלית? זו רק עוד דרך לתת ביוטי לגזענות המושתקת של הישראלים בגלל הפוליטיקלי קורקט.

      ולדימיר פוטין יודע אנגלית? ז'אק שיראק יודע אנגלית?

      מה הקשקוש הזה?!!

      הגב לתגובה זו

      • כוכב הקופים

        בובו, 24/11/05 12:56

        מפלגת העבודה מתחילה להזכיר את הסרט כוכב הקופים. או מרוקו הקטנה

        הגב לתגובה זו

      • אתעלם מגסות הרוח שלך ואומר ש

        תומך בפרץ לשר, 24/11/05 13:43

        ולדימיר פוטין מייצג מעצמה גרעינית אדירה ודובר שפה ש 150 מיליון רוסים מדברים ועוד מאות מיליונים שולטים בה
        ז'אק שיראק גם הוא מייצג מעצמה ודובר שפה שחצי מיליארד איש מבינים. ואגב, יש לי חדשות בשבילך, הוא יודע אנגלית טוב מאוד.
        אבל מנהיג מדינה קטנה שתלויה בארה''ב ובקשר עם יהודי התפוצות לא יכולה להרשות לעצמה מה שמדינות גדולות וחזקות יותר לא מרשות לעצמן.
        אילו היית מבין איך דברים עובדים בזירה הבינלאומית היית מבין שדווקא אני הוא שרוצה בטובתו של פרץ.
        כיום פרץ התפתה לקפוץ גבוה מדי ועלול לדפוק את הראש בקיר, כך שעדיף לומר את האמת ולא לזרוק סיסמאות ריקניות ומטופשות.

        הגב לתגובה זו

      • פוטין ושיראק לא צריכים גם לדעת

        לא שוכח, 24/11/05 18:11

        פוטין ושיראק לא צריכים לדעת אנגלית, רוסיה וצרפת הם לא רפובליקות בבנות כמו מדינת ישראל, הם לא צריכים את הכסף של היהודים העשירים מהשדרה החמישית, ותחשבו על זה................

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    איילון - ביטחון ברוורמן - אוצר

    ארז, 24/11/05 11:49

    עמי איילון - שר הביטחון הבא
    אבישי ברוורמן - שר האוצר הבא


    עמיר פרץ - ראש הממשלה הבא ?!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים

      שמוליק, 24/11/05 12:03

      ועמיר יפגיז בגדול : 41 מנדטים , שרון - 23 וביבי 18
      תרשמו את זה (מופז 21)

      הגב לתגובה זו

      • פרץ יפסיד ובגדול (ל''ת)

        אלון, 24/11/05 12:59

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם מתן???? (ל''ת)

      וילנאי, 24/11/05 12:03

      הגב לתגובה זו

      • יהיה שר הביטחון של פרס (ל''ת)

        דרומי, 24/11/05 13:05

        הגב לתגובה זו

    • הפוך בדיוק

      תפנים, 24/11/05 12:13

      רק כך יקצצו בעושק תקציב הבטחון

      הגב לתגובה זו

    • עמי אילון לביטחון והלך הביטחון

      מודאג מאוד, 24/11/05 13:06

      ימכור את המדינה תמורת נזיד עדשים

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    האינטלקטואלים האלה מאכזבים !

    יאסר עראפת, 24/11/05 11:48

    בין הטיבש למושחת- ברוורמן בחר בראשון.
    הוא לא הבין שעם שרון יהיה קל יותר להשמיד את מדינת היאהוד?

    הגב לתגובה זו

    • פרץ גם מושחת (ל''ת)

      מיכאל, 24/11/05 12:32

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תגידו מה שאתם רוצים

    שמחה, 24/11/05 11:46

    ברוורמן איננו טיפש!!!הוא יודע למי הוא חיב את ''ההשגים שלו''כבר מתחילת בנית האוניברסיטה בבאר שבע ,חלקו את המשרות
    ''הברוורמניות ''לחברי או תומכי מפלגת העבודה,שהיית אז המפלגה שחשבו ששמשה לעולם לא תשקע לעולם

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא נורא

    פקק תנועה, 24/11/05 11:46

    אל תיכנסו לדיכאון יהיה מישהו אחר בנתיים תיתנחמו ברמון הרי לכולכם ישנה אותה דרך ומדינית ובסופו של דבר גם חברתית כלכלית

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תחילת ההתרסקות (ל''ת)

    שרון הביתה לחוו, 24/11/05 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ברוורמן עשה את שגיאת חיו (ל''ת)

    רוני, 24/11/05 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההבדל בין ברוורמן לרייכמן

    פרשננו, 24/11/05 11:35

    הוא בדיוק ההבדל בין העבודה ולמפלגת שרון: הראשון הקים אוניברסיטה בבאר שבע ותרם משהו לקידום של אזור דפוק, והשני הקים מכללה לעשירים באמצע הרצליה.

    הגב לתגובה זו

    • למה ליצור ניגוד שלא לצורך

      תחשוב חיובי, 24/11/05 12:14

      בתור אחד שמכיר את שני המוסדות שציינת - אוניברסיטת בן גוריון והמרכז הבינתחומי בהרצליה, שניהם תומכים בפרוייקטים חברתיים ובמעורבות קהילתית. לוחמים וקצינים וכן סטודנטים מצטיינים מאזורי פיתוח מקבלים מלגות וסיוע אקדמי. כך שבסופו של דבר ניתנת הזדמנות למי שאינו ''עשיר'' כהגדרתך לקבל כרטיס כניסה יקר ערך לקהילת העסקים והחברה בארץ. לנו הישראלים יש את הנטייה להגדיר את כל מי שלא אתנו - נגדנו. גם אם הדרך משותפת.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד (ל''ת)

        אלון, 24/11/05 12:58

        הגב לתגובה זו

    • כאילו פרץ ידאג לעניים?

      מיכאל, 24/11/05 12:29

      רק וועדים הגדולים, לא יפרטו שום דבר אם פרץ יהיה בשלטון, אפילו לאל-על ישאר מונופול

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שרון הפקיר את פולארד!

    רועי, 24/11/05 11:34

    אין לו מקום בממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ברוורמן, אל תעזוב אותנו בב''ש

    בארשבעית, 24/11/05 11:32

    אנחנו אסירי תודה לך לנצח

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רוחמה

    לא סטנאפיסט, 24/11/05 11:32

    ''רוחמה אברהם - לשרת החינוך''.
    אתם רואים?בימינו, לא צריך להיות סטנדאפיסט בכדי להמציא בדיחות. הנתונים שמקבלים מהתקשורת נורא מצחיקים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יישר כוח - עמיר אבישי ....

    גילה, 24/11/05 11:32

    לעמיר פרץ: הערך את מה שבידך ולצידך
    לאבישי: כך את כל הכלים שיעמידו לרשותך לממש את חזונך/ננו..

    ויחד תפרצו קדימה..

    הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי פרץ בחיים לא יתן לו (ל''ת)

      אלון, 24/11/05 12:57

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ+ברוורמן+תקווה לישראל (ל''ת)

    machiaveli, 24/11/05 11:27

    הגב לתגובה זו

    • פרץ שמאלני קיצוני (ל''ת)

      לידיעתך, 24/11/05 11:32

      הגב לתגובה זו

      • לא יעזור לכם! הקפיטליזם הביתה! (ל''ת)

        הסוציאליסט, 24/11/05 12:11

        הגב לתגובה זו

    • ברוורמן כן! פרץ אין סיכוי

      אלון, 24/11/05 12:56

      פרץ מושחת ודמגוג, הנאום נגד רמון לדוגמא, ואוי ואבוי אם ינהל לנו את המדינה, כמו שניהל את ההסתדרות לדוגמא

      הגב לתגובה זו

      • אלון מי משלם לך עבור התעמולה (ל''ת)

        דודי, 24/11/05 13:41

        הגב לתגובה זו

        • למה תעמולה? אם אני אומר

          אלון, 24/11/05 14:04

          משהו לא נכון תחכים אותי

          הגב לתגובה זו

          • אלון בוא ונחזור לאחור

            דודי, 24/11/05 14:45

            חיים רמון פירק את ההסתדרות הישנה והרס את ההסתדרות החדשה כשר הבריאות בממשלת רבין הוא הוביל את חוק הבריאות הממלכתי,שאת מחירו אנו משלמים עד היום,כלומר משלמים הרבה כסף תמורת מעט בריאות, לאחר רצח רבין רמון חזר לממשלה ועמיר פרץ הצליח לשקם את הריסות ההסתדרות שהותיר אחריו חיים רמון,מדוע אתה כל כך שונא את עמיר פרץ?אבישי ברוורמן הוא איש אינטיליגנטי וחכם דיו כדי להחליט ולבחור בדרך שלדעתו היא הנכונה והמתאימה למדינת ישראל בעת הזו,הבט וראה את מקבץ האישים שמאכלסים את מפלגת שרון,הבט וראה את מלחמת ההשמצות של המתמודדים בליכוד,הבט וראה את ההתנהלות של שינוי,ולסיום נסה להתנתק מדעות קדומות ומסטיגמות והחלט לגופו של ענין,וללא סיסמאות נדושות אני מאחל שתהיה לך בחירה מוצלחת ונכונה ושתהיה שלם עם בחיתך תהא אשר תהא

            הגב לתגובה זו

            • אבל איך הוא שיקם את ההסתדרות

              אלון, 24/11/05 19:01

              גובים היום הרבה כספים גם מאנשים שלא מקבלים שירות כנראה שלא ראית את בולדוג ואת ההתממות של פרץ ומה שאומרים עליו עובדים פשוטים ודרך אגב מה רע בהתנהלות שינוי

              הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפרופ' אבישי ברוורמן הוא חכם

    יודה, 24/11/05 11:23

    זהו אדם חכם וישר שחבל מאד שלא נכנס להנהגת המדינה הרבה שנים קודם. אי אפשר לקנות אותו בגרושים ובפוליטיקה מושחתת של שרון ואנשיו.
    אני שמח שהוא חבר לפרץ.

    יש כאן אכן פריצת דרך חדשה
    עלה והצלח.

    הגב לתגובה זו

    • אדם חכם שנכנס למקום של שוטים

      אלון, 24/11/05 12:54

      מושחתים חסרי חוט שידרה נשאר חכם וכל היתר נשארים כמו שהיו

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מצויין!תמשיכו לצרף אנשים טובים

    רועי, 24/11/05 11:21

    בתור סטודנט שנה רביעית באוניברסיטת בן-גוריון, אני מצדיע למפלגת העבודה שהצליחה להביא תותח כזה למפלגה. זה רק מראה שמפלגת העבודה חיה ונושמת ולא שכחה את הציבור שלה! זה מקביל להבאה של רונלדיניו לקבוצת כדורגל..

    הגב לתגובה זו

    • אתה מגזים ונסחפת לגמרי (ל''ת)

      סטודנטית לשעבר, 24/11/05 11:33

      הגב לתגובה זו

    • ממש הגזמת (ל''ת)

      סטודנט בהווה, 24/11/05 12:03

      הגב לתגובה זו

    • זה שמפלגת העבודה הציחה

      אלון, 24/11/05 12:52

      להביא אנשים מעולים לא שינתה את מפלגת העבודה ואת פרץ

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לברוורמן

    דרומי, 24/11/05 11:19

    הולך עם העמדות שלו כל הדרך.
    מאנשי הביצוע הטובים והישרים בארץ

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מעריך מאוד את ברוורמן

      אלון, 24/11/05 12:51

      אבל למה לא ללכת לדוגמא עם שינוי או מרצ האם שם לא יתנו לו יד חופשית להגשים את חזונו, זה שהוא פנומן ויש לו ראיה חברתית וכלכלית מעולה עם יכולת ביצוע לא משנה את העובדה שפרץ מושחת שקרן וחסר יכולת לנהל את המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בהחלט מכה לשרון -אבישי הוא נכס (ל''ת)

    סטודנט ב''ש, 24/11/05 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ברוורמן ח''כ/ם וישר.הווה+עתיד ט (ל''ת)

    לא לדורסנות.כל, 24/11/05 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יופי. גם הוא וגם אלון פנקס

    אזרח ישראל, 24/11/05 11:17

    אנשים טובים וראויים. קדימה עמיר פרץ, אחריך למהפך!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    קדימה פרץ, להפיל הליכוד המושחת (ל''ת)

    מפוכח, 24/11/05 11:16

    הגב לתגובה זו

    • פרץ הוא האמא ואבא של הקומוניזם

      בוקר טוב אליהו, 24/11/05 14:00

      ותפסיקו לזרוע בציבור דברי הבל וגסות רוח !

      הגב לתגובה זו

      • פרץ ואבישי

        המזכיר, 24/11/05 16:00

        האם פרץ הוא סוציאליסט?
        הרי בהצבעה על הרפורמה האחרונה של ביטול הקצבאות או לא היה נוכח
        והוא גובה כסף על דמי השתתפות בהסתדרות לחינם , כי בשעת מעשה כשעובד ניתקל בבעיה אומרים לו שההסתדרות לא מטפלת בפרט אל רק בציבור העובדים,נכון במכונית של פרץ ששוה לפחות 650 אלפי ש''ח צריך הרבה כסף לתחזוקה את כל הפעליות המפלגתית של פרץ הוא מימן מכספי ההסתדרות, מתי פעם אחרונה הוא מנע רפורמה של ביבי או של איתן רוב?
        הוא בכלל יודע את המשמעויות הרי האסון והדרקוניות שהוא תמך בהם?

        הגב לתגובה זו