• 40.

    פראייר מי שמשרת בצבא

    התותח במיל, 25/11/05 17:56

    שלא נותן גיבוי לחייליו, עיין ערך מקרה סרן ר' מדחת יוסף (זל) ועוד הרבה, ביניהם חברים ששירתו איתי בלבנון.
    אני מצבא הזה לא מוכן לשרת עוד

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הצדק יצא לאור

    איריס, 25/11/05 10:14

    ברכות, חזק ואמץ ואל תחת.
    ומנגד, כמה עצוב להרהר באפשרות שישנם חפים מפשע שיושבים בכלא, על לא עוול בכפם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מעניין מה הייתם אומרים לאימא..

    פאתן מדליה, 25/11/05 09:45

    מעניין מה הייתם אומרים לאימא של המ''פ אם הילדה הייתה מחבלת שבאה לפגע : מצטערים הבן שלך מת כי הוא ניסה לרחם על מחבלת?? .. סרן ר' אתה גדול ואני יודעת שאתה גדול אל תתרגש מכל אלה שניסו להכתים אותך במיוחד חוקרי מצ''ח ואילנה דיין ,היית חזק ואתה תמשיך להיות חזק..אוהבים אותך

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ולא אמרת ''להרוג כל מה שזז,

    שפוי מלחמה, 24/11/05 16:26

    גם אם הוא ילד בן 3''?!

    אז אל תתבכיין לנו עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • אם אמר, הוא צדק! ודי להציג

      כל הדם בראשכם!, 24/11/05 17:10

      את מלחמת ההישרדות שלנו מול הגרועים מן הנאצים כמשחק פינג פונג. בגללכם עדיין נרצחים כאן בני אדם.
      אילו נתתם לנצח ולגמור ענין, איש לא היה נפגע עוד!

      הגב לתגובה זו

    • כן כל מה שזז..

      פאתן מדליה, 27/11/05 22:09

      כן כל מה שזז, לא אתה זה שתתן דין אחר כך אם יתגלה שזה מחבל ובא לפגע ..הייתי רוצה לראות אותך בנעלי המ''פ ,מה היית עושה במקומו, בעצם אתה לא מגיע לנעליים שלו יקח לך ולהרבה אנשים כמוך שלא מעריכים קצינים גדולים כמוהו המון שנים אם בכלל ..

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אילנה די-נ-ימאסת!!!!!!!!!!!!!!

    דרוזי, 24/11/05 14:40

    סרן ר' מזל טוב- שמחים בחפותך!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    די למשפטי השדה, בעיקר בעיתונות

    בתו, 24/11/05 13:58

    בשנים האחרונות התפתחה במדינת ישראל ובעיקר על ידי העיתונאים תרבות של משפטי שדה, מחליטים שאדם אשם, לפני שהתברר משפטו, מספיק עם זה קצת הגינות, הדבר נוגע לכל העיתונאים, אך לצערי גם למשטרה, שכאשר יש לה חשוד במעשה מסוים, מחליטה מידית שהוא אשם ללא בירור ראוי של העובדות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתה בכיין שכחת מה עשית לפזמניק

    שלומי, 24/11/05 13:51

    כשאתה מעניש פזמניקים זה בסדר למרות שהם עשו מה שעשו להם... אז אתה בא משום מקום ומנסה לשנות דרכי עולם למרות שלא שאלת את החיילים אם הם מעוניינים בכך... אז כאשר הענשת את הוותיקים זה לא הזיז לך אבל כשהם הענישו אותך אתה מתבכיין ... תחזור לכפר שלך בושה לצה''ל שיש לה קצינים בכיינים כמוך

    הגב לתגובה זו

    • stupid

      dror 890, 27/11/05 23:55

      u fighting for israel not for pazam
      u looking for respect in the army couse out of the army u will not have any respect from none
      u should learn from this brother couse u r big nothing
      and by the way u should learn from the druze a lot about honor
      yalla mesayat 890

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ורה:''חזקת החפות'' מזמן בפח-בושה (ל''ת)

    שיפטטורה-תקשורט, 24/11/05 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מסכים איתך !

    סא''ל (מיל), 24/11/05 13:18

    אני שמח בשבילך ובשביל צה''ל שעמדת בכל זה.
    אין ספק כי מדובר במחדל חמור ובנורמות פסולות מהיסוד ולפי התיאורים ניראה כי קיבלת יחידה בלתי אפשרית.
    החמור מכל אלה מחדלי הצבא לאחר שהתגלה האירוע ואני מקווה שיופקו הלקחים ואתה תפוצה בצורה הוגנת לכל אשר עברת.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    טפו, טפו על החוקרים המנובלים

    אלעד, 24/11/05 13:16

    גועל נפש , תת רמה וזה מה שהם גורמים לי לעשות בתגובה הזאת . אבל רק ככה אני יכול להביע את הסלידה שיש לי מהם ואני בטוח שאף אחד לא יקום בכדי להדיח את האלה שקוראים לעצמם חוקרים וה''מפקדים'' הזבלות של התת זבלות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני עברתי משהו דומה

    ירון, 24/11/05 13:09

    ונסעתי לחו''ל בכדי להרגע ואני עדיין פה 10 שנים(קנדה)ולמדינת ישראל אני נוסע אל ורק לבקר את משפחתי. פה בקנדה אני רק מאיר לגויים את הצביעות של היהודים הישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • וגם אני הייתה לי בעייה דומה

      בנצי א, 24/11/05 18:25

      ולמרות שזוכתי האשמה השקרית פגעה בי קשות לאורך זמן.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא דרייפוס אלא מדחת יוסוף הי''ד

    יונתן פולרד, 24/11/05 13:05

    שהוא החייל הדרוזי אשר הופקר ע''י מפקדי צה''ל בכירים (בעדוד מוסרי של אלעזר שטרן) בקבר יוסף.
    למרות שניתן היה להצילו דמו הופקר.

    גם חיילי צד''ל הופקרו לגורלם.
    בעצם גם יונתן פולרד יבדל''א הופקר ע''י אחיו, וגם יהדות אירופה בימי השואה. אז אולי הרקע לבגידה בחיילים ובאחים איננו גזעני. אולי הרקע הוא משהו גרוע מזה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      ירון, 24/11/05 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    סמולנים נמאסתם!!! (ל''ת)

    טרופלדור, 24/11/05 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זכאי או לא-הילדה נוקבה בכדורים (ל''ת)

    המוסר יצא אשם, 24/11/05 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בא נהיה כנים

    שמחה, 24/11/05 11:27

    שפיכות דמים זה המקצוע שלך ,בתור חייל!
    אז מה אתה מילל.תהיה כנה עם עצמך ועם הציבור .כמה אתה רוצה ?

    הגב לתגובה זו

    • שמחה אתה ממש חמור (ל''ת)

      au, 24/11/05 12:07

      הגב לתגובה זו

    • זיבולי מוח

      המעוצבן, 24/11/05 12:23

      זבל - נראה אותך במקומו

      הגב לתגובה זו

      • כואב לך שמגיע לו פיצוי

        ציפי פיצי, 24/11/05 14:12

        הלואי שיגיש תביעת ענק נגד המדינה,ויזכה בה,אמן

        הגב לתגובה זו

    • אתה מאלו שמריחים קוטג' בסופר

      ארול אחד., 24/11/05 12:31

      אדם דוחה.

      הגב לתגובה זו

    • מקווה שאתה בטיפול מקצועי! (ל''ת)

      אסי דיין, 24/11/05 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לבטל את מצ''ח לאלתר (ל''ת)

    דן, 24/11/05 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אוי לאותה אומה שאלה חייליה (ל''ת)

    אבי, 24/11/05 10:39

    הגב לתגובה זו

    • אמר לוחם מקלדות אימפוטנט... (ל''ת)

      רבי סויסה, 24/11/05 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לסרן ר

    מרק, 24/11/05 10:35

    אתה לא היית קורבן של חייליך ולא של צ.ה.ל. אתה היית קורבן של מערכת פוליטית מפוחדת שמנסה לרצות הן את יפי הנפש בעולם ( בעיקר האירופאים ) והן את יפי הנפש בישראל. וכך יוצא שמרוב יופי של הנפש יוצא גועל נפש.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת-ממש נכון (ל''ת)

      שמאלנים מגעילים, 24/11/05 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    סרן ר' - הבעיה איננה

    עידו, 24/11/05 09:46

    יחסיך עם החיילים בפלוגה,
    הבעיה הגדולה שלך היא שהרגת את אימאן.
    למזלך לא נערך ניתוח בגופת הילדה שהרגת.
    ניתוח כזה היה מגלה בוודאות שירית אל גופה כדורים רבים.
    אין לך על מה לשמוח אלא אם אתה אדם חסר לב והריגת ילדה לא מטרידה אותך.
    בנוסף הפגנת יכולת פיקודית ירודה משולבת בתרגולות מוזרות שהמצאת בשטח.
    מזלך כאמור שגופת הילדה לא נותחה.
    מוטב היה שתשמור על שתיקה ותעלם אל אלמוניות.

    הגב לתגובה זו

    • אומר את זה כי...

      Papo, 24/11/05 10:56

      אתה אומר את כל זה כי הייתה במקום וראיתה את הכל או שזה סתם יוצא לך מהתחת

      הגב לתגובה זו

      • אני בטוח שזה יצע לו מהתחת (ל''ת)

        au, 24/11/05 12:11

        הגב לתגובה זו

    • זיבולי שכל

      המזבל, 24/11/05 12:25

      זבל - נראה אותך במקומו

      הגב לתגובה זו

    • עוד סמולן ששונא את עצמו...

      שמענו עליכם, 24/11/05 12:31

      יאללה, סע לקנדה.

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שהמן נרצח! רצח הוא

      רצח הוא רצח., 24/11/05 16:50

      גם סיסרא נרצח ע''י יעל והולופרנס ע''י יהודית. הן היו סתם רוצחות מתועבות!

      גם עגלון מלך מואב נרצח בדם קר ע''י אהוד בן גרא, שלא לדבר על גלית המסכן.

      הסיסמא: ''אני מעדיף להירצח ולא להרוג''!!!!

      סרן, אילו כולם נהגו כמוך, בלי לחשוש מחולי נפש ושונאי ישראל, היה היום שלום בארץ!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מצדיע לך

    מילואימניק, 24/11/05 09:41

    הייה חזק , אוהבים אותך .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בינתיים גם למדנו מה קורה בצה''ל (ל''ת)

    ריטה, 24/11/05 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אילנה דיין - תתפטרי!!!

    האיש הקטן, 24/11/05 09:36

    אני אישית ניתקתי את הטלוויזיה - בעיקר בגללך, ועוד כמה נשמות טובות וטהורות מהמקצוע הנלוז שלך שהפכו את חיינו לגיהנום מתמשך
    את נכון להבוקר בגל''ץ אני שומע כל יום - חוץ מימי חמישי שבהם את מחליפה את רפי רשף.
    האמת לא תמיד היית ככה, פעם היית הבטחה - הלכה ההבטחה ונשאר בלון רקוב, רשע וריקנות רייטינגית עלובה.
    כמה כמה רוע???
    ולסיום אני מקווה שר' יתבע אותך בתביעה אישית וירושש אותך כליל.
    עובדה? חחחחח

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      ליאורה, 24/11/05 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק ! זה משפט דרייפוס מודרני

    ג', 24/11/05 09:28

    בצרפת הואשם דרייפוס היהודי בבגידה לאחר שהעלילו עליו עלילת שווא בגלל מוצאו.
    בצבא הישראלי, האנטישמים המודרניים - השמאל וגרורותיו התקשורתיות, העלילו על סרן ר' הדרוזי עלילת דם בגלל שלא שירת את מטרותיהם הנלוזות - הגנה על הפלסטינים תמורת בצע כסף אירופאי !

    הגב לתגובה זו

    • ג' תלמד את משפט דרייפוס ותבין

      חדרתי, 24/11/05 10:15

      ג' אני מציע לך ללמוד את פרשת דריפוס מבחינה היסטורית ואולי תבין איזה קישקושים אתה מעלה.
      אין קשר לשמאל או לימין ,ואין בצע כסף ארופאי מאיפה כל השטויות שכתבת ?

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא הבנת

        ג', 24/11/05 10:31

        נכון שדרייפוס הואשם בריגול ואף הגיע ממשפחה יהודית עשירה, אבל גם במקרה שלו החוגים הריאקציוניים עטו על ''הפרשה'' ודרשו להדיחו מהצבא. לאחר שהואשם בבגידה והוגלה לאי השדים, הסוהרים הרבו להתעלל בו כדי שיתאבד והפרשה ''תיסגר''.
        אגב, במקרה של דרייפוס, מי שהציל אותו היה עיתונאי בשם ברנאר לזאר שפתח מחדש את הנושא וטען שבית הדין ששפט את דרייפוס לא התבסס על מספיק ראיות.
        במקרה שלנו, התקשורת הנמהרת בראשות אילנה דיין, לא רק שלא חשפו את האמת אלא אף שיתפו פעולה עם גורמים אינטרסנטים (שמאלנים) שניפחו את הפרשה !!

        הגב לתגובה זו

        • ג' אתה ממשיך להתקשקש

          חדרתי, 24/11/05 16:14

          ההבדל כל כך גדול ושונה.
          מדובר בקבוצה של חיילים ש''תפרה'' את הקצין. לא בגלל שהוא דרוזי ,פשוט לא הסתדרו.
          עובדה בשורה התחתונה בית המשפט הצבאי עשה צדק עם הקצין (בסיבוב ראשון) וזיכה אותו מכל האישומים לשמחת כולנו ,הקצין ומדינת ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • היה זה אמיל זולא, שכתב

          ''אני מאשים''., 24/11/05 16:32

          הרצל היה נוכח בזמן שדרגותיו של דרייפוס נלקחו ממנו בטכס קבל עם, ושמע איך כל הקהל צווח ''מוות ליהודים''.
          הוא הבין שליהודים, כיהודים, אין תקווה בשום מקום. הצעת הפתרון הראשונית שלו היתה - השתמדות יהודית כוללת....
          ובנושא זה לא נרחיב כאן.

          הגב לתגובה זו

      • האיש שדוקא צודק, ההשווה במקום

        דרייפוס מחיפה, 24/11/05 12:33

        השמאל העליל על קצין צה''ל ושפך את דמו.

        אני מכיר את משפט דרייפוס מצויין, שם משפחתי...דרייפוס.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    להעמיד מנגנון אזרחי ומקצועי לפ

    דני, 24/11/05 09:26

    להעמיד מנגנון אזרחי ומקצועי לפיקוח על מצ''ח.
    מדובר בחיילים מתוסכלים שמחנכים אותם שהחיילים הקרביים הם רוצחים חסרי אינטליגנציה.
    עבורם גאוות יחידה והצלחה בקרב היא לדפוק לוחם וקצין על אחת כמה וכמה.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מצ''ח - זה אילנה דיין!!! (ל''ת)

      האיש הקטן, 24/11/05 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ברכות חמות על הזיכוי לסרן

    עין, 24/11/05 09:21

    רוחות רעות נושבות. עמדת בכך. תשתמש במקרה שלך כמנוף לפריצת דרך בחייך. אל תמשיך להיות קרבן של העבר. זוכית . עלה והצלח
    רב סרן.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אוהבים אותך מאוד.

    רלי, 24/11/05 09:20

    סרן .ר. עם ישראל חייב לך.
    אנו מצטערים (לפחות רוב העם השפויי) על העוול הנוראי שנעשה לך.

    העיתונאים ובראשם אילנה דיין הוכיחו שהם אינם נימנים עם בני עמינו
    הם ערב-רב ותו לא.

    אתה סרן ר. עמדת בגבורה, אני מקווה שתמשיך להגן על מדינתנו האהובה, כן אל תתן לרשעים לשמוח חזור לתפקידך ותמשיך לעשות צדק.

    אוהבים אותך, אתה אחד מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא להסחף ,צהל היה הוגן

    Erez, 24/11/05 09:20

    אתה אכן קורבן לקונספרציה של החיילים שעליהם פיקדת וחבל.
    אתה אינך דרייפוס מכיון שהמערכת המשפטית הצהלית עשתה איתך דין צדק וזיכתה אותך במערכה הראשונה וזוהי ההוכחה שהמערכת המשפטית היתה הוגנת ללא משוא פנים ולמרות כל הנסיונות זכית למשפט הוגן וזיכוי מ ו ח ל ט. אני שמח כי לא רק אתה זוכתה אלה תדמיתה של צהל ומדינת ישראל.
    אני חושב שיש לטפל בכל הטופלים עליך ולהעמידם לדין ,בגלל הפגיעה בך ובמערכת צהל שהיתה מקבלת דימוי שלילי..

    הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק, את הקונספירציה

      גיל אזולאי, 24/11/05 09:29

      זיהו כבר בתחילת התהליך. למה היה צריך להתעלל בו שנה שלמה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מברך אותך על זיכוייך המוחלט

    חייל לשעבר, 24/11/05 09:15

    אבל ...דרייפוס אתה לא.
    קורבן אתה בעיקר של כשל פקודי מתמשך של קודמיך, של מפקדיך ושל קודמיהם,אלה שנתנו לנורמות פסולות להשתרש עמוק עמוק בתוך מעין תת תרבות גיבעתית שמאפיינת עוד חלקים הולכים וגדלים בחברה שלנו.
    מצ''ח=אוסף של חבורת דמיקולו שבינם לבין המושג חקירה מקצועית אין ולא כלום ,את זה אני אומר מנסיון והיכרות עמוקה עם הנושא.

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה מעז להשמיץ?חצוף

      חוקר מצ''ח, 24/11/05 11:28

      אני חוקר מצ''ח במילואים והדברים שאתה אומר הם קשקוש.

      הגב לתגובה זו

      • ובאזרחות אתה בטח גם במצ''ח

        ירון, 24/11/05 14:06

        מוצץ חרה.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    תתבע את אילנה דיין ב10 מיליון

    אביחי, 24/11/05 09:14

    המושחתת שפכה את דמך.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איתך ומחזק אותך

    בוריס, 24/11/05 09:12

    סרן ר',

    תחזור ואל תוותר. את תופעת הפז''מ (קרי וותיקים) יש להוקיא מהצבא. פז''מ משמעותו להיות דוגמא ולא להוות מלכות כלפי הצעירים. אצלי בסוללה אני לא קבלתי את התופעה (כחייל פשוט) וגם דאגתי להבהיר זאת לפז''מניקים. אני במקומך היית לוקח אחד אחד את הפז''מניקים ל''טיול'' גיבוש... מפרק אותם וקובע את מגוריהם בין הצעירים... הצעירים הם כוח שאותו עליך לשנע... אל תפסיק אל תהפוך לדמגוג (קרי משפט דרייפוס) זה קרה גם ליהודים... על ידי יהודים וכו... אז בלי דמגוגייה. אתה מ''פ לא סתם... אלא כי יש לך אורך רוח וחוזק נפשי ועליך להתעלות על המצב ולהמשיך לפקד אפילו יותר בנחרצות... גם אני ישבתי בכלא לחינם והמג''ד שלי לשעבר מסתובב היום עם הערה חמורה בתיק האישי שלו על כך... אז קדימה... רוח קרב ותראה לכולם את הדרך הנכונה... בהצלחה!! עלה קרב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ל''ארץ נהדרת'': סרן ר',זה בדוק? (ל''ת)

    חצופים תתנצלו, 24/11/05 09:08

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!

      שחר, 24/11/05 09:42

      יש גבול לסטירה. אותו אחד שהתאמץ לצחוק על הנושא שייקח אחריות וייתנצל

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה אתה מתרגש? הם רצחו גם

    אלפי יהודים!, 24/11/05 09:04

    תפקידו של צה''ל לשמור על ה''שלום'', לשתף פעולה עם הפלשתינאצים ולהילחם ביהודים. פתםא אתה בא, ומה אתה עושה? שוכח מי האויב, במקום לירות במתנחלים אתה יורה בפארטנרים של אילנה. אז מה חשבת? שתצא נקי מידי האילנה וחברים? תמים!
    אילנה דיין בטוחה בזה. אילו הצליחה לדפוק לך את החיים לגמרי היא היתה מצפה לפרס.

    עובדה, גם עמוס עוז ויגאל תומרקין קבלו פרס.

    שמת לב שכבר כמעט ארבעים שנה מתקיימת בארץ הזו הסתה נאצית ופעילות נאצית, בחסות ממשלת ישראל וצה''ל?
    כבר מזמן הצטרכת להבין, שצה''ל זה לא מה שכל העולם חושב, אלא, בדיוק להיפך, ולעזוב.
    זה מה שצריכים לעשות גם כל היהודים, שהצבא הזה הוא אויבם!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המזרח הפרוע

    ג'ו, 24/11/05 09:02

    ומה עשו לחוליגנים המופרעים שעשו במוצב כבתוך שלהם?
    קרוב לודאי שגם מפקדיהם הבכירים פוחדים מהם ומעדיפים שקט תעשיתי
    אם אני לא טועה אנחנו בעידן המזרח הפרוע

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להעמיד לדין את אילנה דיין

    אזרח, 24/11/05 08:58

    עכשיו אפשר להעמיד לדין את אילנה דיין באשמת רצח אופי


    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מצ''ח...

    שפוי, 24/11/05 08:52

    צריך לשלוח את המלוקקים המושחתים האלו לשרת במוצב קדמי מן הסוג הזה ואח''כ נראה אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תחזור

    מפקד בשייטת, 24/11/05 08:50

    שלא תעיז לוותר,תחזור ותמשיך את מה שהתחלת ,שהוותיקים יחזרו ל7 דק' מקלחת.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אנו תומכים בך היה חזק (ל''ת)

    אוהבים אותך, 24/11/05 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואיפה מופז?

    יונ י, 24/11/05 08:38

    ובזמן שאתה ישבת בכלא, המשיך מופז, המפקד הישיר שלך (של כולנו) והצטלם ליד תותח כאן, דיבר עם עיתונאים שם, פרשן, אבל לא עשה דבר למענך. איפה היה מופז? איפה היה חלוץ? איפה היו הקצינים ששלחו אותך למשימה????
    את מה שעשו לך הם עשו לכולנו, ועל זה הם צריכים לשלם את הדין, לפחות ברמה הציבורית אם לא ברמה האישית.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צודק. שופכי דמו חייבים להענש. (ל''ת)

    יענקלה, 24/11/05 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עליך

    פקק תנועה, 24/11/05 08:08

    להגיש תביעה כספית בגובה של עשרות מיליונים

    הגב לתגובה זו