• 96.

    לסגור את בית החולים אילנית ונווה שלוה

    , 22/04/14 01:58

    משרד הבריאות ומשרד הרווחה הודיעו כבר לפני 4 חודשים שסוגרים את שני בתי החולים, הגיע הזמן לסדר לאנשים הנמצאים בבתי החולים אילנית ונווה שלוה סידור מתאים בשבילם,

    IP: 37.142.251.51דווח על תגובה זו

  • 95.

    לסגור את בית החולים נווה שלווה, ובית החולים אילנית.

    , 11/04/14 01:13

    למשרד הרווחה ולמשרד הבריאות

    IP: 37.142.251.51דווח על תגובה זו

  • 94.

    גם לי יש צרות עם מנחם זגורי כל הזגורים 000 (ל''ת)

    רני, 25/12/12 12:50


    IP: 46.19.81.118דווח על תגובה זו

  • 93.

    התאחדות משרד הרווחה עם משרד הבראות.

    שושנה מזרחי, 01/11/12 12:31

    למשרד הרווחה שלום ולמשרד הבראות שלום
    זו הפניה לשני הגופים , בפרט שיקראו את זה ויעשו את זה, הכסף שיוצא ממשרד הרוחה וזה שיוצא ממשרד הבראות שהתאחדו יחד, וכן גם מקומות שלא יהיה שזה שיך רק למשרד הרווחה, וזה שיך רק למשרדהבראות, עם נסתכל טוב המצב שלהם אותו הדבר, אז מה צריך שני גופים.שיהיה בלגן. ככה יש יותר מקום איפה שאפשר לפנות.

    IP: 85.250.117.103דווח על תגובה זו

  • 92.

    בק ממשיך להסתובב חופשי

    גליה, 06/05/12 10:51

    להציק לחסרי ישע ולהטריד מינית עובדות.

    IP: 85.64.115.12דווח על תגובה זו

  • 91.

    היום מדליקים חנוכיה החולים בנווה שלווה חנוקים

    רענן כהן, 26/12/05 12:06

    בבית החולים נווה שלווה החולים חנוקים צריך איזה נס לסגור את בית החולים הזה ...

    IP: 80.178.137.160דווח על תגובה זו

  • 90.

    מי יודע מה קורה בשאר המוסדות (ל''ת)

    עמוס, 07/12/05 12:13


    IP: 212.150.188.226דווח על תגובה זו

  • 89.

    לוחמי החופש התעוררו!!!

    לוחם החופש!, 06/12/05 15:34

    לוחמי החופש הקיימים בארץ נקראים,
    לעשות מה שצריך להפסיק את הזוועה הזאת עכשיו!!!

    IP: 217.132.153.120דווח על תגובה זו

  • 88.

    כותבי הכתבה-כל הכבוד על האומץ!

    חגית, 06/12/05 14:33

    כל הכבוד על האומץ והיוזמה לכותבי הכתבה!!!!

    IP: 62.219.72.19דווח על תגובה זו

  • 87.

    רשות השידור איפה אתם

    דבורה, 01/12/05 04:25

    צריך להתחיל להעביר את כל החומר של הכתבה אל רשות השידור .
    אילנה דיין איפה את ?

    IP: 80.178.121.101דווח על תגובה זו

  • 86.

    זגורי אתה גדול

    סבטלנה, 30/11/05 21:36

    מהיכרות אישית עים זגורי.אני יכולה לומר בוודאות שמדובר באדם אמיתי.ותמיד טובת החולים לנגד עיניו.

    IP: 83.130.173.177דווח על תגובה זו

    • עוד אחת שמאוהבת

      ציונה, 01/12/05 17:46

      את מי מעניין האהבות שלך.אנחנו מדברים על עובדות-ואל תספרי לנו סיפוריםץאת לא מכירה את זגורי ולועלם את לא תדעי מי זה זגורי האמיתי

      IP: 84.228.192.166 דווח על תגובה זו

      • ציונה תרגעי

        סבטלנה, 01/12/05 22:53

        הקנאה שלך לא במקום .

        IP: 83.130.55.252 דווח על תגובה זו

  • 85.

    ממש ביזיון!!

    קוראת, 27/11/05 19:59

    חייבים לסגור אתהבית חולים דחוף!!!!!!!
    ואת הלל לאשפז אדם שפוי לא יכה חולה בצורה כזו!!!!!!!!

    IP: 192.117.138.38דווח על תגובה זו

    • מי שזקוק לאשפוז

      אורלי, 27/11/05 23:28

      מי שזקוק לאשפוז לדעתי זו את ויפה שעה אחת קודם.

      IP: 85.65.136.139 דווח על תגובה זו

  • 84.

    שקר

    אביגיל, 26/11/05 23:28

    כל הכתבה הזו שקרית,כך שאת מתבססת על דברים שאינם נכונים וחבל שאת סתם משמיצה .

    IP: 85.65.29.39דווח על תגובה זו

    • האמת תמיד כואבת אביגיל

      שרית, 10/12/05 13:52

      שנוגעים בפרטים הנכונים האמת תמיד כואבת אני יכולה להבין אותך אביגיל

      IP: 80.178.1.23 דווח על תגובה זו

  • 83.

    להעניש את ההנהלה בחומרה !!

    קוקיה, 26/11/05 22:54

    אחד אחד מבלי יוצא דופן, מהבעלים ועד אחרון המנהלים להעמיד לדין פלילי.
    אין גבול לחוצפה ואיך בכלל נותנים למר הלל בק שכבר הורשע בעבר באלימות כלפי חסרי ישע להמשיך ולעבוד עם אוכלוסיה זו??, מישהו צריך לתת את הדין, לא יתכן שאנשים אלימים שהורשהו באלימות יעבדו בטיפול באוכלוסיות חלשות

    IP: 217.132.132.37דווח על תגובה זו

    • הוצאת דיבה

      אפרת, 27/11/05 00:05

      נראה לי שאותך צריך להאשים בפלילים על הוצאת דיבה, את לא יודעת את האמת,ומאשימה סתם אנשים חפים מפשע.

      IP: 85.64.143.180 דווח על תגובה זו

  • 82.

    שוב...דוג' נוספת....

    טל ביטון, 26/11/05 22:31

    זו פשוט דוגמא נוספת למצב העגום שמדינת ישראל הגיעה אליו בזמן האחרון.

    ולאלה שחושבים שזו רדיפה אישית:
    צר לי לאכזב אתכם אין שום סיכוי שזה נכון.

    IP: 84.228.91.101דווח על תגובה זו

  • 81.

    צריך לאשפז בכפיה את ההנהלה!

    איש חזון, 26/11/05 18:30

    רק במדינת דמקולו יכול להיות מצב שכזה,מכות לחולים,מקרה מוות שלא
    נחקרים,הרעבות ואי אספקת שמיכות
    בקור ,לכלוך וזוהמה כפני האומה או
    החברה בה אנו חיים!!
    צריך לאשפז הן את הבעלים והן אתפקידי משרד הבריאות שמכסים על מוסד שכזה ושכמותו.
    ובא לציון גו(א)על

    IP: 217.132.20.62דווח על תגובה זו

  • 80.

    ללא מטרות רווח

    אזרח שאיכפת לו, 26/11/05 16:53

    בדקתי ומצאתי שבית החולים הוא בכלל מלכ''ר (חברה ללא כוונת רווח)
    עכשיו אנחנו כבר לא יכולים להאשים את הכסף...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • גם הכסף של החולים נגנב שלא (ל''ת)

      למטרת רווח?, 27/11/05 06:40


      IP: 69.211.230.97 דווח על תגובה זו

  • 79.

    מפטרים ומכסים

    עידו, 26/11/05 16:40

    כמי שמבקר בבתי חולים הופתעתי לא פעם מהזלזול של הצוות בחולים וטוב שיש מי שמרים את הדגל ומספר את האמת
    תודה בשם החולים לאלי זגורי

    IP: 87.68.39.43דווח על תגובה זו

  • 78.

    מפטרים ומכסים

    א.א., 26/11/05 16:32

    אני מצדיע לאלי זגורי על האומץ והתעוזה שגילה את האמת במוסד נווה שלוה יוסי פתח-תקוה

    IP: 87.68.39.43דווח על תגובה זו

  • 77.

    לה לה לה (ל''ת)

    ח, 26/11/05 15:44


    IP: 85.250.248.123דווח על תגובה זו

  • 76.

    לסגור דחוף הבי''ח ולהעמיד לדין

    דני, 26/11/05 13:56

    את הבעלים וגם את אלו ממשרד הבריאות שהעלימו עין.

    IP: 192.117.127.234דווח על תגובה זו

  • 75.

    על ניסויים בחולים קשישים שמעתם

    זה פיס אוף קיק, 26/11/05 12:17

    קשישים גלמודים , מועברים לניסויים
    בבתי חולים . התנאים הם מצטברים :

    1 . גלמודים .

    2 . קשישים .


    זה הסוף של כל גלמוד במ''י .

    IP: 85.65.192.39דווח על תגובה זו

  • 74.

    איפה ההנהלה

    ששי פרחי, 26/11/05 12:09

    שכחנו לרגע שמדובר בחסרי ישע.והלל כאדם מינפולטיבי מנסה להסיט את העניין העקרוני למשהו אישי בינו לבין זגורי....הלל הוא בסך הכל בורג קטן ולולא ההנהלה שנותנת לו גיבוי לא היינו מגיעים שאדם מסוג של הלל יעבוד עים חסרי ישע....

    IP: 84.228.24.189דווח על תגובה זו

    • ששי דתי

      ליאור אוחנה, 26/11/05 23:24

      ששי דתי ואילו לא הדברים שלו,מישהו התחזה בשמו,כדי שכל הקוראים ידעו.

      IP: 85.65.29.39 דווח על תגובה זו

  • 73.

    כל הכבוד לזגורי!!!

    אורן ר, 26/11/05 11:51

    בתור אדם שקרוב לנושא משני הכיוונים: (יש אנשים קרובים אלי שאושפזו, ובנוסף אני עומד שנה הבאה להתחיל בשעה טובה סטאז'..)
    אני מקווה שזגורי יאגף את הבני זונות המרושעים, שמייצגים מערכת טיפול בעייתית ומקטינת ראש ששואפת ל'כיבוי שריפות' והחולים הפסיכוטיים המסכנים הם תתי אנשים בעיניה...

    IP: 212.179.171.76דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לזגורי

      דינה, 26/11/05 16:35

      טוב שיש אנשים עם לב ורחמנות
      אשר רואים את סבלם של אנשים ולא פוחדים לדבר אפילו כשזה פוגע בהם אולי כך מישהוא יתעורר וישימו לכך קץ.

      IP: 87.68.39.43 דווח על תגובה זו

    • אלי, כל היום אתה מול המחשב????

      מיכל, 27/11/05 16:20

      ממשיך להגיב לעצמך ומנסה להפוך את עצמך למושיע האומה??? לפחות אם אתה רוצה להגיב תעשה זאת בצורה מתוחכמת שלא יעלו על עקבותיך, האמת במחשבה שניה, זה קצת קשה לאדם עם אינטלגינציה נמוכה כמו שלך.
      דרך אגב התמונה שלך ממש לא מחמיאה, אז אם חשבת למצוא כלה בדרך הזאת (לא שיש מצב שמישהי תרצה אפס שכמוך) כדאי שתחשוב שנית...

      IP: 85.65.136.139 דווח על תגובה זו

  • 72.

    דני נווה-שר בריאות הכי גרוע

    דני, 26/11/05 11:49

    הדג מסריח מהראש.
    דני נווה הוא פשוט שר בריאות הכי גרוע שהיה מאז קום המדינה.
    יש לפטרו לאלתר-ממילא עכשיו הראש שלו רק בבחירות. הוא לא יודע אם יהיה בכלל חבר כנסת בקדנציה הבאה.......שר בטוח הוא לא יהיה וטוב שכך.
    צריך להפגין מיד כדי שהאומללים בבתי החולים הפיסיכיאטרים יקבלו תנאים אנושים יותר.
    מה איכפת לנער השמנת דני נווה? העושר מרוח על פניו והוא לא יבין לעולם מה זו מצוקה.
    נווה הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 84.229.8.66דווח על תגובה זו

  • 71.

    הלל-אתה עושה עבודת קודש

    ערן, 26/11/05 11:44

    כל מי שעובד במחלקה סגורה יודע את הקשיים הרבים הקיימים.
    מדובר באנשים שקשה מאד לתקשר איתם ולחנך אותם.
    לדעתי נטפלים סתם להלל-וזגורי רוצה רק להרויח כסף מכל הפרשה.
    זגורי חשב שאם הוא יתבע את בית החולים הם ישבו איתו ויגיעו להסדר כספי מולו. כך לא קרה-כלומר בית החולים והלל לא חוששים מהאמת.

    IP: 84.229.8.66דווח על תגובה זו

    • הצחקת אותנו.הלל (ל''ת)

      ששי פרחי, 26/11/05 12:00


      IP: 84.228.24.189 דווח על תגובה זו

      • ששי-תתיחס לטענות

        ערן, 26/11/05 12:36

        אין לך מה להגיד-אז אתה יוצא בסיסמאות.
        תגיב ענינית.
        אגב-לכל מי שחושד שאני הלל-אני פשוט לא יודע מי זה הלל...ומגיב רק ענינית. קשה לכם להבין שיש מישהו שחושב אחרת.

        IP: 84.229.8.66 דווח על תגובה זו

        • להפעיל אלימות זה קודש??

          חכם אתה לא, 26/11/05 22:38

          וכן כן, אתה לא הלל ולא מקורב לסיפור.
          אתה טמבל ...

          IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

        • ששי בכלל לא יו'דע

          אלי, 27/11/05 00:17

          מעניין מי כותב בשם ששי שבכלל לא יודע על הכתבה

          IP: 85.64.143.180 דווח על תגובה זו

  • 70.

    הצעה לפיתרון ארצי כולל

    צביאל רופא, 26/11/05 11:22

    במסגרת הרפואה הפיזית ניתנת אפשרות לבחור את בית החולים. נפגעי הנפש, לעומת זאת, מופלים לרעה. הם משתייכים לבית חולים אחד וקבוע לפי כתובת המגורים שלהם. אין להם ברירה אחרת ובתי החולים הפסיכיאטריים אינם צריכים לעשות כל מאמץ כדי להיות טובים יותר - מכסת החולים מובטחת להם. והתוצאה בשטח היא לעתים קרובות קשה מנשוא!
    אנו ''מתמודדים למען מתמודדים'' - ארגון נפגעי הנפש בישראל - חותרים לכך שנפגעי הנפש יוכלו לבחור את מקום האשפוז. כך תיווצר תחרות בריאה בין בתי החולים על חסדיהם של נפגעי הנפש. הכוח יעבור ללקוח! וכל המערכת תשתפר באופן משמעותי. פיתרון זה אינו עולה למדינה אפילו אגורה אחת שחוקה !

    IP: 85.250.56.249דווח על תגובה זו

    • אז הייתי בוחר את אשקלון טוב שם (ל''ת)

      בתור חולה, 26/11/05 11:46


      IP: 81.218.125.147 דווח על תגובה זו

  • 69.

    להפגין עכשיו

    רפי סוויסה, 26/11/05 11:19

    אנחנו יושבים מול המחשב ומגיבים אבל בעצם אנחנו לא עושים כלום.אנחנו וכל אחד באופן אישי חייב להגיע הן לשערי בית החולים והן ללשכתו של שר הבריאות ולהקים כל זעקה.איך אנו יכולים להרשות לעצמנו לשבת בחיבוק ידיים בבית החם שמנגד חסרי ישע קופאים מקור.ויתרה מכך ישנו איזה אדם מניפולטיבי שעושה בחסרי הישע ככל העולה על רוחו....

    IP: 84.228.24.189דווח על תגובה זו

    • בנושא להפגין עכשיו

      שושנה מזרחי, 01/11/12 13:34

      ממשרד הבראות וממשרד הרווחה יודעים הכול הכול, אבל כל זמן שזה לא נוגע להם אישית, זה לא מענין אותם, אתה יודע מתי זה יענין אותם כשזה יהיה אישי שלהם, אז מהר מאוד יהיה שינוי. כל הזמן שומעים על דברים קשים בטלויזיה, וזה לא מענין את הנכבדים, וואלה נכבדים.

      IP: 46.116.16.57 דווח על תגובה זו

  • 68.

    הלל.תתבע את זגורי

    ליאור רפאל, 26/11/05 11:10

    הלל.אים לדעתך זגורי רק טופל עליך אשמת שווא-למה שלא תתבע אותו על הוצאת דיבה.ואולי אתה חושש שהמשפט ייהפך למשפט קסטנר שממאשים תיהפך לנאשם....הלל הייתי מציע לך מכיוון שהרפש אודתיך עלה על גדותיו שעוד היום תנסח מכתב פיטורים ותן לנו את הביטחון שאותם חסרי ישע לא יחושו את נחת זרועיך גם בחדרי חדרים....

    IP: 84.228.24.189דווח על תגובה זו

  • 67.

    הנני כאן

    אלי זגורי, 26/11/05 10:38

    להבדיל מהלל בק אני לא מתכווין להסתתר מאחורי שמות בדויים.אני רק רוצה לומר שהכתבת עשתה עבודת תחקיר רצינית והיא לא הסתמכה רק עלי.היא עשתה עבודת בלשות וראיינה אין ספור אנשים-ומה לעשות שיש אנשים במדינה שלנו שפוחדים להזדהות.הלל בק בשנת 91 הועמד למשפט על אלימות קשה ועד כמה שידוע לי הוא הורשע-בכל אופן הלל לא הוכיח אחרת.לדבריו הוא השמיד את כל הניירת מה שלא הגיוני.על כל פנים בשנת 91 אני לא עבדתי שם אז אי אפשר לטעון שמדובר בסכסוך אישי.כל מה שנאמר בכתבה אמת לאמיתה ואפילו גרוע מכך.ורק בגלל ההגבלות של העיתון לא הובאו כל הדברים...כולנו מחוייבים לדאוג לכך שחסרי הישע יקבלו את המינמום ולא לתת לאדם זה או אחר לפרוק את מתחיו על גופם ונפשם-ויפה שעה אחת קודם.בבוא היום לא נוכל לבוא ולומר ידינו לא שפכו את הדם הזה

    IP: 84.228.24.189דווח על תגובה זו

    • יישר כוח ! (ל''ת)

      גליה, 26/11/05 11:14


      IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד, מי יתן והחראות האלו (ל''ת)

      ג, 26/11/05 11:54


      IP: 212.179.171.76 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      מירה, 26/11/05 21:02

      אם הדברים נכונים למה לא עשית משהו כשעבדת שם? ספרת לכתבת גם על כל הבעיות האישיות שלך ?מה שמביא אותך היום לכל הסחטנות הכל שקר וכזב!!! וחבל שאתה מלכלך אנשים שאת כל חייהם השקיעו למען אותם אנשים שהגורל יתאכזר אילהם.

      IP: 85.65.29.39 דווח על תגובה זו

    • אלי זגורי חזק ואמץ!!!

      מגבר לגבר, 26/11/05 22:35

      כל הכבוד, אני קורא רגיל, אין לי קשר לפרשה ואני לא מפרדס חנה....
      על הכבוד לך, תלחם בחארות שישבו עד סוף ימיהם, בני בליעל , מתעללים בחסרי ישע

      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

      • תגובה

        רותי, 26/11/05 23:16

        רק חבל שאתה לא יודע את כל האמת על אלי זגורי, ההיתייחסות שלך היית שונה לחלוטין.

        IP: 85.65.29.39 דווח על תגובה זו

  • 66.

    למה לא מפטרים את הלל?

    ציונה, 26/11/05 10:03

    לפי הכתבה אני מבינה שפיטרו רופאים אחיות מטפלים מרפאות בעיסוק...מה הסיפור?מה כל כך קשה לפטר את הלל?הוא בסך הכל אח?לבן גוריון היה מחליף ולהלל אין מחליף?גם אם נניח שהלל הוא אחד מלו-עדיין חדשות לבקרים הוא מוציא שם רע לבית חולים ולפסיכיאטריה בכלל.אז שיילך לביתו ויגאל אותנו מההתעסקות הזו איתו-אפילו שמעון פרס שמענו שאוטוטו פורש

    IP: 84.228.33.16דווח על תגובה זו

    • להלל אין תחליף!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ליאור, 26/11/05 16:37


      IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

  • 65.

    כולם לכלא-גם חזירים ממשרדהבריא

    מחריד!!!!!!!, 26/11/05 10:02

    שיכניסו את כולם לתקופות ארוכות לכלא- את החזירים השמנים במוסד, את הבעלים, האחראים, וכמובן את אל אלו ממשרד הבריאות שאמורים היו לפקח, אבל עסוקים בכוס התה שלהם ובפנסיות השמנות והכיבודים ומתנות לחגים של הועד, בשעה שבתמיכתם נעשים מעשים פליליים מחרידים שכאלו!!!!!!

    IP: 68.161.105.40דווח על תגובה זו

    • אין סיכוי , השופט' תומכים בשחי (ל''ת)

      בתיקים לא מתוקש, 26/11/05 10:41


      IP: 85.64.141.140 דווח על תגובה זו

  • 64.

    לא נתנו לאנשי משרד הבריאות

    להכנס לבית, 26/11/05 09:58

    איפה נשמע שבית חולים שולח ביריונים לגרש את אנשי משרד הבריאות? איפה נשמע שיש בתי חולים שמשרד הבריאות משלם להם אבל לא יכול להכנס לבקורת שם ? איפה נשמע שמשטרה במדינה מתוקנת תחליט שזה הגיוני לגרש באלימות נציגים של משרד הבריאות ותסגור את התיק מחוסר עניין?
    ושאלת השאלות- ממה מפחדים בעלי בתי החולים שהם לא מרשים להורים ומבקרים מקצועיים להכנס למתחם בתי החולים?

    IP: 212.235.25.87

  • 63.

    צריך לשלוח את דני נווה לסופ''ש (ל''ת)

    באחד מהמקומות, 26/11/05 09:54


    IP: 212.235.25.87דווח על תגובה זו

  • 62.

    את הכלבה שלי לא הייתי נותן (ל''ת)

    לשים במקום כזה, 26/11/05 09:53


    IP: 212.235.25.87דווח על תגובה זו

  • 61.

    מוזר... למה את האחרים סגרו ?

    עומרי כהן, 26/11/05 09:36

    אומר דרשני..

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 60.

    זה בית משוגעים .. לא מלון...

    גילה אהרון, 26/11/05 09:36

    חולים שזורקים נעליים לפחים,
    חולים שקורעים את הבגדים,
    חולים שמלכלכים את עצמם כל הזמן,
    חולים שמשתינים על עצמם ואחרים.
    ועוד ועוד....
    צריך לזכור את זה...
    ושיש מי שמטפל בהם כאילו היו ילדיו.

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • מי שמשתמש במילה ''משוגעים'' (ל''ת)

      זה כבר אומר, 26/11/05 11:17


      IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

    • תגוה למילה המכוערת שנכתבה.

      שושנה מזרחי, 01/11/12 13:41

      גילה אהרון למה את כותבת משוגעים הם אנשים נורמלים, כמוך ואולי יותר ממך,הם אנשים שחבו על עצמם דברים, אז מה הם משוגעים, עם לך היה קורה משהוא כזה לא הית מדברת בכלל, אסור לשפוט אף אדם.

      IP: 46.116.16.57 דווח על תגובה זו

  • 59.

    בושה ! בושה לכתבת !

    אוסנת מורנו, 26/11/05 09:34

    שלא טרחה לוודא את העובדות..
    שלא בדקה.. ולא הגיעה לשטח ולו פעם אחת כעיתונאית !
    איפה השיחות שלה עם האנשים ?
    התחקיר במשרד הבריאות ?
    את דוחות הבקרה היא רוצה ?
    הרי עצם הרישיון עצמו של העסק מהווה תעודה לכך שהבקרה עברה !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • חלמת שאת גרה בשוייצריה???????? (ל''ת)

      ענת, 26/11/05 10:59


      IP: 81.218.42.26 דווח על תגובה זו

    • אוסנת, בושה לתגובה שלך

      אכפתי, 26/11/05 22:32

      כמובן שאת קשורה למקום הנורא הזה שנקרא ''נווה שלווה''

      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

      • ובוודאי שאת קשורה לחרא הזה

        מיכל, 27/11/05 16:25

        ששמו אלי זגורי

        IP: 85.65.136.139 דווח על תגובה זו

    • אם מישהו מנסה להכנס הוא חוטף

      יאירה, 27/11/05 12:34

      מכות והפחדה אלו השיטות ש''המטפלים '' הללו מכירים.

      IP: 132.66.7.213 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מי ראה בולדוזר השבוע ?

    תומר גלמין, 26/11/05 09:33

    כשמהמצב באמת רע מוציאים את החולים במקום...
    כנראה שכאן, מישהו פשוט מקנא שאותם לא סוגרים ואותו כן.
    זה הכל!

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 57.

    אני גם לא מבין מה רוצים מהם

    חימי גנור, 26/11/05 09:32

    כשיש רעידת אדמה משרד הבריאות שולח שמיכות תרופות ומה לא לקצה העולם...
    אז אתם לא חושבים שאם כאן בארץ באמת לא היה אז לא היו שולחים !?!?
    אני לא מאמין ...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • הלל, לא נמאס לך להגיב (ל''ת)

      הלל בק הילד, 26/11/05 22:31


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 56.

    דמגוגיה בשירות העיתונות

    יוסי יונס, 26/11/05 09:31

    כולנו יודעים שאין כמו בבית...
    ואם היה אפשר החולים הללו היו בבית
    אבל מצב הקשה לא מאפשר זאת
    וכנראה שזה המקום הכי טוב בשבילהם במצב הנוכחי
    נכון, אם יבנו להם הילטונים יהיה מצוין
    אבל אין תקציב לזה ואין תקציב לתרופות..
    אז לבוא בטענות ??

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • זה או הילטון או להרעיב אותם ?

      אים משהו באמצע?, 26/11/05 09:52

      כל בית חולים מחמם וממזג , דואג למים חמים כביסה וגם לדבר ההוא המיוחד הזה שקוראים לו .........אוכל . לא צריך להיות הילטון בשביל לתת את הדברים הבסיסיים האלו , צריך להיות בן אדם ולא פושע .

      IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

      • ''נווה שלווה''=מחנה ריכוז

        האמת לאמיתה, 26/11/05 22:31

        ותו לא,
        להעמיד לדין את ההנהלה והאחראים

        IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

    • גם אתה לא יכול לחשוב או שאתה

      לשלול הרישיון!!, 26/11/05 11:01

      מהמשפחה המנהלת???
      קור , ליכלוך, סירחון, מכות רצח, אנשים פצועים, מדממים, נחנקים ומתים ואף אחד לא חוקר?

      אולי תקרא מהתחלה?

      IP: 81.218.42.26 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אלימות נגד חסרי ישע ? מזעזע (ל''ת)

    פשוט יודון נאצי, 26/11/05 09:12


    IP: 85.64.141.140דווח על תגובה זו

  • 54.

    אתה גדול ! אני איתך ! (ל''ת)

    חם לי !, 26/11/05 09:02


    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 53.

    משהו בכתבה באמת מסריח... (ל''ת)

    אוהד צ'רני, 26/11/05 09:00


    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 52.

    ברור שמר בק ומיטיביו מגיבים פה

    קוראת, 26/11/05 09:00

    בכמויות. רק חבל שזה כל כך שקוף

    IP: 154.20.168.139דווח על תגובה זו

    • בענק אחותי (ל''ת)

      כמה שאת צודקת, 26/11/05 22:29


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

    • זה גם נכון לגבייך

      מיכל, 28/11/05 16:16

      תראי שתינו כמובן לא תמימות ויודעות שמטבע הדברים כל צד מגיב בכתבה, כמו למשל במקרה שלך שאת מגיבה מטעמו של אלי זגורי, שלא לדבר שאולי זה בכלל אלי עצמו במסוה של ''קוראת'' - שזה אפילו נשמע ונראה יותר אמין לפי כמות השבחים שהוא קיבל פה בתגובות שאין סיבה שמישהו ירשום לו את הדברים הכ''כ לא נכונים הללו אלא הוא בעצמו.

      IP: 85.65.136.139 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אחריות אישית שמעו על זה ??

    טלי מרגלית, 26/11/05 08:59

    מי הפריע לאח לקלח את החולים ?
    מי הפריע לרופא להגיש תלונה ?
    מי הפריע לאחות להתפטר ?
    איפה האחריות האישית שלהם כנושאי משרה אשר מצריכה רגישות...
    אולי המחדלים לא כאלו חמורים כפי שהם מציגים אותם היום...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • כרגיל מאשימים את הש''ג

      בעד העמדה לדין, 26/11/05 22:29

      להעמיד לדין את הנהלת בית החולים ולמצות איתה את הדין מייד
      הלל בק
      ציפורה פרל
      רינה פרל ובעלה
      וכמובן דב וידר

      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אני בעד מעקב אחרי השיפורים

    מורי מ., 26/11/05 08:58

    ולא אחרי הכשלים

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • אתה טיפש? (ל''ת)

      שש, 26/11/05 22:27


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 49.

    אולי שווה לסגור ולפתוח דיסקוטק (ל''ת)

    יחצ''ן מסיבות, 26/11/05 08:57


    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 48.

    ארטיק מסתיק שוקולד בננה !

    מוכר בקנטינה, 26/11/05 08:57

    אני מוכר הכל ...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 47.

    הזנחה חיסכון יתר אי כיבוד אדם

    אליעזר בוכני, 26/11/05 08:43

    בתי חולים פסיכיאטרים הם מקום
    מועד להזנחה, לחיסכון יתר, אי כיבוד
    צלם אנוש. הפיקוח הוא בעייתי וקשה.
    מכאן פרשיות המתגלות במקרה או
    כאשר עובדים שהסאה הוגדשה להם
    מוציאים את ''הכביסה המלוכלכת''
    אחוצה. במוסדות רפואיים ציבוריים
    יותר סיכוי שהפיקוח יהיה יעיל יותר.
    אבל בפרטיים הסיכוי נמוך. זו הסכנה
    גם בהקמת בתי סוהר פרטיים.

    IP: 85.250.34.239דווח על תגובה זו

  • 46.

    אבי פוחד מאשפוז יותר מהמלחמה

    אני, 26/11/05 08:42

    אבי אושפז כשבועיים. הוא חזר משם עם פחד נוראי, האשפוז השאיר בו רשמים נוראים. אפילו על המלחמה, בה נפצע אין הוא מדבר כך בסערת נפשות.

    IP: 84.191.183.27דווח על תגובה זו

  • 45.

    התמונה מהווה פגיעה בפרטיות !

    חוקר פרטי, 26/11/05 08:39

    חוק הגנת הפרטיות, התשמ''א-1981 קובע עוולה ועבירה האוסרים על אדם לפגוע בפרטיות של זולתו ללא הסכמתו המפורשת או מכללא.
    וסעיפי החוק מציינים:
    1. בילוש או התחקות אחרי אדם, העלולים להטרידו, או הטרדה אחרת.
    2. האזנה האסורה על פי חוק.
    3. צילום והסרטה של אדם כשהוא ברשות היחיד.
    אני הייתי תובע את העיתון בכלל...התמונה נראית במפורש כאחת שצולמה בשטח הפרטי של בית החולים...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • חה חה , חוקר פרטי לא היה כותב

      דברים כאלו, 26/11/05 09:49

      תבחר לך כינוי אחר . כי חוקר פרטי לא מתלונן על האזנות וצילומים ......הצחקת אותי עכשיו . נגמרו לך השמות והכינויים ?

      IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

  • 44.

    הלל המסכן.הגזמת עים התגובות

    מרטינה, 26/11/05 08:38

    הלל המסכן בטח ישב כל הלילה ושלח תגובות.אז תירגע הלל לכולנו יש מחשב ואין לנו בעיה לכתוב מאה תגובות הפוכות...ברם הבעיה היא לא הלל בק כי לא חסר מופרעים ואכזרים בחברה שלנו-הבעיה באלו שמעסיקים אותו כי לפי הכתבה אחת לכמה שנים הלל מואשם באלימות קשה.וכידוע אין עשן תחת אש.ואים ההנהלה ממשיכה להעסיק אותו זה אומר דורשני והם כנראה חוששים שהלל יודע יותר מידי....לבוא ולהתנפל על הכתבת זה כבר מוכיח שיש פה אשמה חמורה נגד הבית חולים והלל וחבר מרעיו מנסים להטות את האש למישהו אחר.מירב את גדולה תמשיכי בכל הכוח להביא מזור לחסרי הישע ואל תחששי מאדם זה או אחר

    IP: 80.230.51.245דווח על תגובה זו

    • להלל יש חורים במקלדת מהלילה .. (ל''ת)

      חחח, 26/11/05 22:26


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 43.

    השחיתות והפלילים צועדים יחדיו.

    פנינה, 26/11/05 08:37

    הפלא ופלא, אצלנו במדינה כל סיפור על שחיתות או על מעשים פליליים
    כבר לא מרגשים כנראה את אף אחד.
    ולב אף לא אחד ניצבט מכאב.
    כי השחיתות בצמרת מחלחלת לכל
    מקום, העשיית כסף, הרווח הגדול חשוב מכל דבר, גם מערך חיי אדם.
    עם אין משטרה הגונה, אין שופטים
    הוגנים, אין המשרדים הממונים ואחריותם היא בנושאים השייכם לו
    בודקים, את הנעשה מתחת לאפם.
    כולם יושבים על ג'ובים כדי להיתפרנס
    אך אינם לוקחים את האחריות.
    לדעתי את כל האנשים הנוגעים בדבר.במקרה זה עד משרד הבריאות
    יש להעניש בכל חומרת הדין. ולפטרם מהעבודה לאלתר.

    IP: 82.81.95.152דווח על תגובה זו

    • פנינה, כל מילה חצובה בסלע

      cyrano, 26/11/05 09:52

      אכן, כמו תמיד, הדג מסריח מהראש...
      יש כל כך הרבה מובטלים במדינה הזאת שהיו שמחים לעשות את העבודה הקשה של טיפול בחולים פסיכיאטרים וסיעודיים, תמורת שכר הוגן, והערך המוסף על הקושי בעבודה הזאת היו מקבלים בתחושה שהם ממלאים שליחחות בעצם טיפולם באנשים המסכנים האלה...
      אבל כרגיל, בעיית הבעיות של המדינה שלנו היא אכן על מה שהצבעת בתגובתך : למי איכפת מהחולים האלה ?..מי בודק מה נעשה עם הקופה הציבורית של כ-ו-ל-נ-ו אחרי שהיא הופקעה מידינו וניתנה בידיו של שר אוצר מושחת שבהסכם שבשתיקה עם ראש ממשלה מושחת יותר, עושים בקופה זאת כראות עינם, ושר בריאות רכרוכי, שכאשר מכופפים את ידיו, לא עושה מאומה חוץ מאנקות חלושה, שאומרות :
      '' אונסים אותי, אונסים אותי, אוי כמה אני מת על הכיסא החם שלי, תנו לי רק להמשיך לאחוז בו, ומצידי שיתפוצצו כל החולים במדינה ''...
      והכל , מצד החרות האלה שהיו צריכים לדאוג לנו, הפך למטרת-על אחת: להמשיך להחזיק בכסאות בשל בצע כסף ...
      אבל לך ולי ולכולנו ניתנת הזדמנות בעוד 4 חודשים לאמר את דברינו עם הפתק שנפיל בקלפי :
      ואני אומר רק דבר אחד : לא להצביע בשום פנים ואופן בשביל אחת מהפיגורות שכיכבו בעבר ושדפקו אותנו כל כך חזק:
      ..לא לרודן המושחת שרון, לא לפופליסט הרכרוכי שדחף מיליונים רק למיליונרים חבריו,-ביביהו, ובעיקר לא לפופוליסט הסמולי עמיר פרץ שבהיותו בראש ההסתדרות חבר רק לועדים הגדולים במשק ( רשות הנמלים, רשות שדות התעופה, ועד עובדי חברת החשמל, שגם כך הרוויחו משכורות עתק ) , וזרק את הפועלים הקטנים לקרשים, אותם פועלים שכלפי חוץ הכריז שידאג לשכר המינמום שלהם, אבל מאחורי גבם, חבר לחברות כוח האדם שהעסיקו אותם וגזל מהם עוד איזה 28 ש''ח לחודש דמי חבר מהמשכורות העלובות שלהם של בקושי 3,000 ש''ח, ובתמורה נתן להם הכרזות ריקות מתוכן... בחינת רצחת וגם ירשת...
      ובכן, רק מנהיג אמיץ בדמותו של עוזי לנדאו, שנראה בעליל שהאינטגריטי שלו גובר על שיקולים צרים ועלובים של בצע כסף, בעל לב יהודי חם, ומוסריות שאינה מוטלת בספק, רק אחד כזה , אם יעמוד על הגה השלטון יכול להביא לנו את השינוי המיוחל...
      לכן חייבים להצביע בשבילו..

      IP: 85.250.176.198 דווח על תגובה זו

    • מדינה של גנבים מדופלמים

      הולץ, 26/11/05 09:54

      על מה פתאום נזכרים ,לחולי סרטן סופני אין סל תרופות הם מתים ואף אחד לא מזיז לו.מספיק עם הצביעות
      ראו איך מבזבזים את כספינו בחברת חשמל ותבינו,כל עבודה קשה יוצאת לקבלן

      IP: 85.65.152.138 דווח על תגובה זו

    • דוקא נראה שיש הרבה שכואב להם

      משה, 26/11/05 12:21

      תראי כמה תגובות ותביני כמה קראו וכאב להם לא פחות.
      לעצם העניין את אכן צודקת נהיינו אפאתיים מרוב סבל שקיים במדינה שלנו.

      IP: 212.235.27.223 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב

    פנחס שפירא, 26/11/05 08:00

    אבל חלאס... כל שבוע נקרא על בתי חולים פסיכיאטריים ??

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • זה לא מצחיק ,וזה כן עצוב.... (ל''ת)

      שני, 26/11/05 12:05


      IP: 212.179.171.76 דווח על תגובה זו

    • זה מאוד עצוב (ל''ת)

      ברצינות, 26/11/05 22:24


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

    • אסור להפסיק לכתוב על בתי חולים

      אברהם, 29/11/05 04:34

      אסור להפסיק לכתוב על בתי חולים פסיכיאטרים תראו מה עושים לאנשים שהם חסרי ישע אוי לנו איזה מדינה ...

      IP: 80.178.23.88 דווח על תגובה זו

      • את קרן

        אמיר, 29/11/05 09:20

        מעניין בתגובה 6 את קרן כאן אתה אברהם אבל השגיאות לא השתנו, דרך אגב כך כותבים ירושלים.

        IP: 85.65.136.139 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מיקי אלקיים לשלטון !

    נוגה שמיר, 26/11/05 07:59

    מהחברים...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • איזה שילטון זה ממש בזיון

      שרי גדרה, 02/12/05 16:52

      ממש בזיון איפה אלי לוזון תנעים למיקי אלקיים את השיר שלך עכשיו אני מבין למה לא אהבו שאתה שר על המדינה את השיר '' איזו מדינה מיוחדת במינה רק עכשיו אני מבינה ''

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 40.

    ואת מי זה מעניין שוב פעם ?? (ל''ת)

    משה אלבוים, 26/11/05 07:58


    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • את כולנו (ל''ת)

      דיי, 26/11/05 22:23


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

    • אותנו מעניין לשמוע

      שרי, 01/12/05 04:08

      מאיפה אתה במיקרה אתה לא עובד גם בנווה שלווה מעניין אותנו ונמשיך להגיב על הגבולות שבתי חולים חוצים במדינה ...

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 39.

    נושא נדוש כתבה רדודה... (ל''ת)

    מיכל פרי, 26/11/05 07:57


    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • כתבה מעולה !!!! (ל''ת)

      נמאסתם, 26/11/05 22:23


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 38.

    לא סובלת עיתונאים שרק מלכלכים!

    מיטל רביבו, 26/11/05 07:55

    פעם ב... עוד בסדר!
    אבל שבוע אחרי שבוע ?!
    נגמרו האייטמים !?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • כתבה מצויינת (ל''ת)

      בן כספית, 26/11/05 22:22


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

    • נמאס לך?

      דוכסית, 06/12/05 19:55

      נמאס לך מלשמוע על סבלם של אחרים? כמה אטומה את יכולה להיות? בריטני אולי מעניינת אותך יותר? לא, כי אל תדאגי לה- היא מסתדרת מצויין בלעדייך. אנשים חלשים וחסרי יכולת לא מסתדרים בלי אנשים שאכפת להם, לעומת זאת. תתבגרי!

      IP: 80.178.210.45 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הכתבה אומנם כתובה יפה

    מנדי ברגר, 26/11/05 07:54

    אבל רואים שהעבודות לא מבוססות בגרוש...
    אז מה עוזר לנו שיש כתיבה יפה ?
    זה לא רומן ! זה חדשות !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • וכל כך נכונה (ל''ת)

      נכון, 26/11/05 22:21


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 36.

    זה ליד הבית שלי !!

    לירון רוטר, 26/11/05 07:53

    דווקא מקום מקסים !
    אני זוכרת שבתור ילדה הייתי מטיילת באזור וחושבת איזה נחמד לגור כאן ..

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • נו אז לא נותר אלא לאחל לך (ל''ת)

      שבמהרה תעברי, 26/11/05 09:48


      IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

    • אל תיסתכלי בקנקן אלא מה יש בתו

      ענת, 01/12/05 04:15

      אל תיסתכלי בקנקן אלא מה יש בתוכו

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 35.

    משהו אחד למדתי משתי הכתבות

    עדי טינקר, 26/11/05 07:51

    שאין עיתונאי שאי אפשר לקנות...
    אחרת אין הסבר לכתבות האלו ..
    לא מעניין, לא אמיתי ופשוט חוטא למציאות...
    מישהו בטוח הזמין את הכתבות האלו
    עכשיו רק צריך לברר מי...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • הכתבת עושה עבודת קודש

      עדי טינקר, 02/12/05 16:48

      לכתבת אף אחד לא שילם היא עושה את עבודתה נאמנה יותר מאלו שהיו אמורים לשמור על החולים ואלו שרק מקבלים משכורת בבתי החולים הרשלניים שיש בארצנו הקטנטונת הכתבת הזאת פשוט מקסימה אותנו כל פעם מחדש מרגש להבין שיש משהיא שאכפת לה תמשכי לכתוב את עושה עבודת קודש ומכאן תבוא ההצלחה שלך .

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

    • אני מבינה אותך....

      ורד, 06/12/05 10:44

      אני יכולה להבין שקשה להרבה אנשים להאמין שקיים כזה רוע בעולם שבבתי חולים פסיכאטריים מתנהגים כך, אבל אם ךא נפקח את העיניים ונעשה משהו בנידון זה ימשיך. כן חברה קיים רוע כזה ותסתכלו על זה בדיוק כמו שזה!!! על אף הקושי

      IP: 80.230.108.160 דווח על תגובה זו

  • 34.

    מזועזע !

    טומי, 26/11/05 07:50

    מזועזע רק מלקרוא את הדברים שנכתבו בכתבה,אבל לא מפתיע, עם שרות ציבורי כמו בישראל,שרובם פרזיטים,שמסתובבים כל היום עם האצבע בתחת,ולא עושים כלום,רק מעבירים את הימים עד הפנסיה,לא ניתן לעשות מאומה,אפילו במדינה מפגרת כמו ארה''ב,נבלות כמו שמתואר בכתבה, היו נכנסים לכלא להרבה מאד שנים,נותר רק להצטער
    שהפכנו לחרא של אנשים,וחרא של חברה שאפילו את מעט החמלה שניתן להעניק למסכנים,אנו לא מסוגלים לתת,ואפילו אחרי הכתבה הזו,אני בספק אם האחראים במשרד הבריאות,יואילו להוציא את האצבע מהתחת ויעשו מעשה,בדיעבד מסתבר גם שלא כל הפרטה טובה,לידיעת ביבי
    וכנופיית האוצר,שרוצה להפריט את המדינה כולה !!!!

    IP: 84.109.89.119דווח על תגובה זו

    • כתוב שעשו ביקורת כבר ..

      עמרי, 26/11/05 08:02

      אולי הכל תקין ?

      IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

      • ''נווה שלווה'' רקוב מהיסוד

        דני נווה, 26/11/05 22:16

        הדג מסריח מהראש

        IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 33.

    מוזר שאותו לא סוגרים...

    ג'קי דיין, 26/11/05 07:49

    אולי הוא באמת מהיותר טובים ומישהו מקנא ??

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • בית חולים הכי גרוע שיש מרגיז

      הלל, 02/12/05 16:45

      ממש עצוב למדינה ישראל ויותר עצוב איפה האחראים שבנושא ?
      לא רק לפתר ולחסות לסגור את בית החולים הזה כמה שיותר מהר מה יהיה מחר מה תגידו הפעם ?
      מישרד הבריאות תגיבו לא שמענו אותכם ?

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ''מזועזע מהטיפול''?? אני לא

    מרדכי אנירביץ', 26/11/05 07:48

    החולים זקוקים לטיפול והם מקבלים אותו מאותם רופאים שאנחנו סומכים עליהם.. רק שזה פחות נעים לנו כשמדובר בחולי נפש וטיפול קשה יותר... זה הכל
    לא מאחל לאף אחד מאיתנו לעבוד במקום כזה !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • מכות- ''טיפול''???

      דוכסית, 06/12/05 19:59

      תגיד, השתגעת? ממתי מכות ואלימות זה טיפול? זה נראה לך פיתרון? הלו, יש שם מישהו?

      IP: 80.178.210.45 דווח על תגובה זו

  • 31.

    ומה הלאה ? מה יהיה עם החולים ?

    אזרח מודאג, 26/11/05 07:47

    האם יש מקום אחר להעביר אותם אליו ?
    כי כנראה שמבין בתי החולים הקיימים זהו המקום הכי טוב.. אחרת היו סוגרים גם אותו.

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • ל70 חולים מחכים הוסטלים (ל''ת)

      אבל לא אתם לא, 26/11/05 09:45


      IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

  • 30.

    בטיטו היקרה, אולי תהפכי לעו''ס?

    עודד קרניאלי, 26/11/05 07:41

    במקום רק לכתוב כמה רע תוכלי אולי לעזור...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 29.

    לא נעים.. אבל מה אפשר לעשות ?

    רעות כלילי, 26/11/05 07:39

    אולי ללחוץ על הממשלה לתקצב באמת את אותם מוסדות בהתאם לתקצוב בבי''ח הממשלתיים.

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 28.

    ואיפה קרובי המשפחה של החולים ?

    תמיר, 26/11/05 07:37

    כנראה שהמקום לא כזה נורא...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • הוא נורא תלכי ותראי לפני שאת מ

      דנה, 26/11/05 08:06

      הוא נורא תלכי ותראי לפני שאת מחלטה.
      אם את מתעצלת אז אל תגיבי

      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

      • את הלכת ?

        שמרית, 26/11/05 09:28

        אולי נלך ביחד....?

        IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

        • את גמורה, חבל על התגובות שלך (ל''ת)

          שמרית השקרנית, 26/11/05 22:13


          IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

          • אני ביקרתי שם ממש זוועתי (ל''ת)

            דנה, 01/12/05 04:05


            IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אין ספק שמקום כזה לא הוקם לרעה

    שלום בר, 26/11/05 07:35

    אין לי ספק שהכוונה טובה ושמדובר על מקרים בודדים שהעיתונות נטפלת אליהם...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • אתה קרוב של ציפורה פרל? (ל''ת)

      שקרן עלוב, 26/11/05 09:10


      IP: 212.235.40.162 דווח על תגובה זו

    • לנו הציבור ברור מה נעשה לחולים

      מתוקה, 01/12/05 04:01

      מסכנים החולים האלו איפה הרחמים

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 26.

    יש פתרון אחר ?

    שרון אליאסי, 26/11/05 07:34

    אני מבינה את הדיווח העיתונאי..
    אבל האם יש באמת אופציה חלופית לאותם חולים מסכנים במקומות אחרים ?
    כי לא ראינו שום תגובה של מוסד אחר שמוכן לקלוט את אותם חולים...
    אז אולי זה הרע במיעוטו ?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • כן

      דנה, 26/11/05 08:08

      עוד ביקורת ופיקוח. ולא עצימת עיניים

      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

      • הפיתרון בציבורי באור השמש המח (ל''ת)

        המחטית, 26/11/05 10:03


        IP: 68.161.105.40 דווח על תגובה זו

  • 25.

    לפחות מישהו דואג לחולי הנפש

    שי תומשין, 26/11/05 07:22

    כי לא נראה לי שמדינת ישראל עושה בשבילהם הרבה...
    ובטח לא מירב בטיטו-פריד...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • לא נכון

      דנה, 26/11/05 08:10

      שמעת שם דואגים שיהיו בשקט וחיים.
      את יודעת למה חיים?
      כי זה מכניס כסף.
      למה בשקט?
      כי כך זה נראה טוב.

      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

      • ואת היית שם ?

        שמרית, 26/11/05 09:27

        אני רואה שאת נכנסת ומגיבה לכל אחד..
        וזה לא מגמתי ?
        מי את באמת דנה.....???
        ואם זה מכניס כסף זה אומר שזה רע ?
        ובכלל.. ראית את הדוחות הכספיים של הבתי חולים הללו ?!??
        מה את מקשקשת ??

        IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

        • שמרית או רינה?

          אתם גמורים, 26/11/05 22:12

          מי שלא תהיי , את הולכת לשבת הרבה הרבה הרבה זמן בכלא, תשמרי את יכולות הכתיבה שלך לשם כי מי שמתעלל בחסרי ישע מגיע לו סורג ובריח!!!

          IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

    • מירב בטיטו אהבנו את הכתבה

      דנה, 02/12/05 16:41

      כולכם כאן רק משמיצים אבל האמיצה מכולם זאת הכתבת מירב שמספרת בדיוק מה קורה מאחורי המחלקות הסגורות של חסרי הישע ..

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כל הכתבה הזו פשוט בדיחה...

    עידו בנימין, 26/11/05 07:21

    ובטח תמחקו את התגובה הזו אה ??

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • גם אתה צוחק על חסרי ישע

      נמאסתם, 26/11/05 22:10

      לא מספיק הלל בק, ציפורה ורינה פרל?

      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

      • לא מספיק כתבת תמשיכי לכתוב לנו

        יוסי לב, 02/12/05 16:37

        אנחנו צמאים לשמוע על מקרים מהסוג שתיארת בכתבה אנא מימך לא להרפות אסור לך לוותר ...

        IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

    • כל הכתבה פה אמיתית

      חיים, 01/12/05 03:58

      כל הכתבה אמיתית סיפור מהחיים על חולים והיתעללויות בהם בטח תמחקו את התגובה הזאת

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אז מה עושה הזגורי הזה עכשיו ?

    יוסי לב, 26/11/05 07:17

    כי נראה שכל מה שהוא מחפש זה לתבוע להזיק ולרמוס את כל מי שהוא בא במגע איתו בבית חולים.
    מניעים אישיים בלבד !
    וחבל שהעיתונאית המכובדת נפלה בפח....
    אולי בעתיד היא תתקן את המצב בכתבה חיובית !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • מי את רינה פרל ??

      יוסי השקרן, 26/11/05 09:13

      את כתבת את התגובה הדבילית והמפוחדת הזאת?

      IP: 212.235.40.162 דווח על תגובה זו

  • 22.

    עסק כלכלי ? זה בטוח לא..

    דליה מאיר, 26/11/05 07:16

    לו היו רוצים לעשות כסף ממקום כזה היו הופכים אותו לבית אבות ולא בית חולים פסיכיאטרי .... לא ?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • נווה שלווה זה עסק התנדבותי לא? (ל''ת)

      לא, 26/11/05 09:14


      IP: 212.235.40.162 דווח על תגובה זו

  • 21.

    בת של חולה פסיכיאטרית

    דנה שטרית, 26/11/05 07:16

    מניסיון אישי, בתי החולים בארץ לא במצב טוב ! זה נכון...
    אבל האשמה היא של מערכת הבריאות והפוליטיקאים בארץ!
    לתקצב חולה ב 250 שקלים ליום וזה כולל את הטיפול הרפואי שלו זו בדיחה!
    בתי החולים עושים את המקסימום שהם יכולים ובוודאי לא מתעללים במכוון באף אחד !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • עלק בת של.....איפה 400 שח?

      קנטינה, 26/11/05 09:17

      עוד שקרנית הקלידה תגובה,
      איפה 400 שח לקנטינה שגנבתם מידי חודש במשך שנים מהמטופלים?

      IP: 212.235.40.162 דווח על תגובה זו

  • 20.

    כתבה זוועתית!!!

    אורי סגלוביץ', 26/11/05 07:11

    ולא בגלל הנושא... אלא בגלל העובדה שמחפשים רק את הרע במדינה הזו !
    אין כבר על מה לכתוב !?!?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • כתבת שלנו אהבנו את הכתבה שלך

      אורי סגלוביץ'', 02/12/05 16:34

      כייף לי לדעת שיש פה כתבת שמספרת לי ולציבור על חולים שפוגעים בהם אני יודע ובטוח שלכתבת לא היה קל בגלל שבתי החולים מסתירים כל מה שמיתרחש בתוך המחלקות לך הכתבת תמשיכי
      לכתוב לנו זה מעניין אותנו מאוד כי חוץ מימך למי בכלל יש אומץ לכתוב על חולים פסיכיאטרים ...

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בתיה''ח הפסיכיאטריים הפרטיים .

    אחד שאיכפת לו., 26/11/05 07:10

    לסגור מיידית את בתיה''ח הפסיכיאטריים הפרטיים ולהעמיד לדין את המנהלים והאחראיים למחדלים, במידה ואומנם יתברר סופית שסרחו, ולערוך בירור יסודי במשרד הבריאות על מחדלי הביקורת.
    זוהי תוצאה ישירה של ההפרטה הזדונית במשק כולו בכלל ובמערכת הבריאות בפרט והדבר אומר דרשני.
    נקוה שהמערכת תמשיך לעקוב ולדווח לציבור הרחב על תוצאות הבדיקה.

    IP: 85.65.131.155דווח על תגובה זו

    • הפרטה ? על מה אתה מדבר?

      עוד אחד.., 26/11/05 07:33

      בתי החולים הללו פועלים עוד מקום המדינה !
      זה הבית של החולים !
      אתה היית רוצה לגור במבנה בטון של הממשלה ??
      המקומות הללו הם גן עדן לעומת מוסדות ממשלה...

      IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

      • עוד אחד- מאחלת לך גן עדן כזה (ל''ת)

        חוצפן חסר לב, 26/11/05 09:43


        IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

      • זה גהנום להיות שם איזה גן עדן

        גדי, 01/12/05 03:49

        לחיות בבית חולים כזה לפי הכתבה זה ממש גהנום איפה צלם האדם
        מה עם כבוד אדם וחירותו מישרד הבריאות אולי תעשו שינוי במערכות האלו ...

        IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

    • מירב בטיטו עשית כתבה מרגשת

      סיגי, 01/12/05 03:45

      אני מעריכה כתבות שיש בהם
      את הצורך לידע את הציבור על הנעשה מחוץ לידיעתו של הציבור
      ברגע שהכתבת מירב מדברת על הכל
      אנחנו הציבור מיתרגשים ומבקשים שיהיה עוד חסיפות לסוף השחיתות הזאת בבתי החולים הפסיכיאטרים .

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 18.

    חחח... ראיתי בעיתון וצחקתי !

    עומר טיראן, 26/11/05 07:10

    התמונה של ה ''הלל'' הזה מרוחה על עמוד שלם- מינימום ראש אגף במשרד הביטחון !
    כולה עובד שנשפט על מה שעשה.. ומסוכסך עם עובד אחר... זה הכל !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • כשתהייה שם יגזלו ממך את ההנאה

      דנה, 26/11/05 08:04

      כשתהייה שם לא תצחק יותר

      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

      • דנה... תרגעי...תנשמי עמוק...

        יוסי יונס, 26/11/05 09:29

        כדי שלמדינה אין באמת לאן לקחת את החולים
        כנראה שהמדינה כן סומכת על המקום ..
        וכנראה שזה המקום הכי טוב להם אחרת הם היו בבית !
        אז חלאס עם דמגוגיה... והשוואה למחנות ריכוז כפי שראינו כאן בתגובות

        IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

    • אתה יודע מה זה להתאשפז..?

      אורן ר, 26/11/05 12:00

      מה זה הפרעה דו קוטבית אתה יודע? יופי, אז אני מאחל לך גם שלעולם לא תדע...

      IP: 212.179.171.76 דווח על תגובה זו

      • מה רע???

        לינוי, 26/11/05 16:56

        מה רע???
        פעם שמח ופעם עצוב...
        פעם צוחק ופעם בוכה...
        כייף לך!!!!!!!!111

        IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

    • הלל בכותרת כי בוא עבריין שיענש

      אח של הלל, 02/12/05 16:30

      עבריין מוג לב שפל אתה בלל דינך הוא רק היי שם מיתחת לאדמה ..

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כתבה כלכך לא מעניינת....

    אלכס גורי, 26/11/05 07:08

    שפשוט הייתי חייב להגיב !
    את מי מעניין סכסוך העובדים הזה ?!

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • לא רק סכסוך אישי (ל''ת)

      דנה, 26/11/05 08:02


      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

  • 16.

    העובד הזה לא זוכה בבית משפט ??

    דני אילדיס, 26/11/05 07:07

    מה זו החפירה בעבר של העובד ?!

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 15.

    הכתבת בכלל הייתה שם ??

    מוטי.ג, 26/11/05 07:07

    נראה שהיא כותבת על מקום אחר..
    בתור אחד שמכיר ועבד במקום מספר שנים אני יכול רק לאשר כי הוא נותן בית חם למאות אנשים !
    אנשים שלא מצאו מנוח באף מסגרת אחרת.
    אז אולי היא צריכה להגיע ולראות במו עיניה ולא לצטט רכילות זולה של עובד שהתפטר/פוטר !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • די למתחזים, לאסור את ההנהלה (ל''ת)

      אתה היית?, 26/11/05 22:08


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 14.

    טעם רע עולה מן הכתבה...

    איריס גבריאלי, 26/11/05 07:05

    מי המזמין של רדיפה כזו ?
    נראה מתוכן הכתבה כי בתי החולים שנסגרים שומרים טינה לאותו נווה שלווה...
    אולי צריך לבדוק את המניעים של הכתבת...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • טעם רע מתגובתך (ל''ת)

      דנה, 26/11/05 08:01


      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

  • 13.

    דווקא ביקרתי במקום והוא מקסים

    אילן מכנס, 26/11/05 07:04

    דשא, צמחייה, עצים מתקני שעשועים... ריפוי בעיסוק ואפילו מגרש משחקים רחב ידיים.
    אז נכון שיש את המחלקה הסגורה שמן הסתם עם חולים קשים.. אבל הם חולים קשים ! ויש מי שמטפל ודואג להם כי המשפחות לא מסוגלות
    אז תנו לאנשים לעבוד !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • ספר לסבתא (ל''ת)

      עודד מכנס, 26/11/05 22:07


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 12.

    בעלי המקום אשמים יותר בשתיקתם

    שלום, 26/11/05 06:29

    אנשים בלי אור ובלי רחמים מאבדים את אנושיותם בים של רוע.
    הגלגל מתהפך והגורל יחזיר לכולם באותו מטבע אכזריות .
    אותם אנשי צוות מתעללים שבראשם המכה הראשי , הם אלו הצריכים מחלקה סגורה .
    והבעלים .... טוב , חמדנות מעוורת ואין לה גבולות והם בביתם החם לא שומעים את זעקות החולים.

    IP: 81.182.57.55דווח על תגובה זו

    • חמדנות ?

      יעל בר, 26/11/05 07:01

      אתה לא קורא בכתבה שמשלמים לבי''ח הפרטיים גרושים !?!?
      250 למיטת אשפוז ליום !!!
      בי''ח ממשלתי מקבל 750 ש''ח !
      אז חמדנות בוודאי שאין ..
      .ואם הצוות מתעלל... יש משרד בריאות יש משטרה.. יש מערכת משפט
      וכולם הוציאו את אותו עובד זכאי !
      מדוע העיתונות יוצאת ומאשימה אדם שזוכה ?!

      IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

  • 11.

    עיתונות רעה במייטבה

    מיכאל לוקס, 26/11/05 06:26

    רדיפה אישית ?
    חיפוש של סיפורי זוועה ?
    חשיפות מזעזעות ?
    זה מה שמסוגלת עיתונאית בכירה ?
    אני הייתי רוצה לראות יותר כתבות על ''הטוב'' שבישראל... ואני בטוח שגם אחרים !
    מיכאל

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • בת יענה?

      אירית, 26/11/05 10:12

      מדניות של בת יענה? זה מה שאתה מעדיף??

      IP: 85.250.153.148 דווח על תגובה זו

    • עיתונות טובה חוספת

      יפעת אמסילי, 02/12/05 16:26

      על מה אתה מדבר טוב עשתה הכתבת עכשיו כולם מודעים לכל מה שקורה בבתי חולים פסיכיאטרים ממש עצוב לשמוע וכן זה בהחלט מעניין אותי למרות שאני לא לצד אף אחד בתור אזרחית מהשורה מעציב לשמוע מה שקורה לחולים הללו משרד הבריאות אתם עושים משהוא בנושא ? ממש מעציב לשמוע שקוראים דברים מהסוג שתיארה הכתבת ...

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כשחוטבים עצים - ניתזים שבבים

    דניאל ערן, 26/11/05 06:25

    לחשוף את מעט הטעויות שאולי מבוצעות בבי''ח פרטיים זו לא חוכמה... בכל מקום שעובד יש טעויות.
    למה לא לספר את הסיפורים היפים שיש במקומות האלו ?
    למה לא להראות טיפול חם ?
    אין כזה ? אני לא מאמין...

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • כי בבית חולים הזה אין !!! (ל''ת)

      מיקו, 26/11/05 22:07


      IP: 217.132.132.37 דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה לא בית חולים זה מחנה ריכוז

    ש.לוין, 26/11/05 06:24

    לא יאמן מה הכסף עושה לאנשים. איך מדינת ישראל לא מפקחת ולא מתעדת את מה שנעשה בביתי החולים הפרטיים לאנשים אומללים . איך מחזיקים בתנאים כאלה את האנשים החולים עם מפלצות אדם. יש לסגור לאלתר את כל בתי החולים הפרטיים האלה. אין להם מקום בחברה שלנו. יש כאן ניגוד אינטרסים משווע. איפה ''הצדיק'' דני נווה.

    IP: 62.0.178.214דווח על תגובה זו

    • אני לא רואה אותך דואג להם...

      מיקי פרידמן, 26/11/05 07:03

      לכתוב כאן זה לא מספיק...
      .להטיף על מקומות אחרים ולקרוא להם מחנות ריכוז זה לא חוכמה..
      האנשים האלו ובהם אחים אחיות, עובדים, מנהלים ובעלים דואגים במשך עשרות שנים לחולים שבטיפולם !
      נכון הם גם מתפרנסים מזה. מה רע ?
      מיליונים לא עושים בטיפול באוכלוסיה הזו... בכתבה כתוב 250 שקלים ליום.. מיטת אשפוז במיון עולה פי כמה...
      אז איך אתה מעז בכלל להשוות בי''ח פסיכיאטרי בישראל למחנה ריכוז ?!?!

      IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

      • אתם לא יכולים לתת טיפול הולם

        אז תעזבו את, 26/11/05 09:43

        לא מעניין אותי שאין לכם תקציב , ושקשה להחזיק עסק כזה . זה לא מפעלים לטכסטיל - מדובר באנשים , ולכן מי שלא מסוגל לנהל בית חולים בסטנדרטים הולמים - צריך לסגור אותו ומייד ! אין פה מקום לרחמים על העובדים או בעלי בתי החולים . רחמים יש רק למוכי הגורל שבנוסף להיות חולים חסרי מזל אתם מענים את הנפשות שלהם יותר

        IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אתם מבינים שזה חולי נפש ??

    עינת נגיד, 26/11/05 06:10

    לא מדובר על חולי שפעת...
    אלא על אנשים שלעיתים אינם שולטים בעצמם, שזקוקים לטיפול תרופתי וזקוקים לעיתים לקשירה או שימוש בכוח על מנת לייצב אותם.
    צריך לשים את הדברים בפרופורציות.
    הם זקוקים לכל החום ואהבה ותנאים פיזיים. אבל בלא מעט מהמקרים הם בעצמם מזיקים לעצמם או לסביבה.
    ויש להם בית חם שמטפל בהם, זה לא החשוב מכל ??

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • אז אסור להם להתקלח מדי פעם

      אסור להם לראות, 26/11/05 09:40

      אסור להם לחיות במקום נקי? אסור להם להיות לבושים בבגדים נקיים ? אסור להם לשמוע מוסיקה ?
      אסור להם לחיות חיים לא כשל חיות ? אסור להם לקוות להשתקם ? אסור להם לקבל אהבה? אסור להם לבקש בקשות ?
      הם חולים לא צמחים !

      IP: 212.235.25.87 דווח על תגובה זו

  • 7.

    19 מעלות = היפוטרמיה ?!?!!

    ישי גלילי, 26/11/05 06:01

    אני דווקא נהנה מאוד כשיש 19 מעלות...
    לא ברור לי מה הבעיה עם טמפרטורה כזאת.. ובטוח שלא מגיעים למצב של היפוטרמיה ב''קור'' כזה..

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 6.

    מרב בטיטו, את היית עובדת שם ?

    קרן דליאנו, 26/11/05 05:56

    כאן יש משפחות שלמות של עובדים שעובדים במקום הכי גרוע אולי על פני האדמה, בי''ח פסיכיאטרי.
    נותנים את הנשמה שלהם לאנשים !
    מרוויחים שכר מינימום במיוחד בהתחשב בעבודה הקשה...
    ואת מגיעה בשם העיתונות ומדווחת על מחדלים ??
    לאן את חושבת יקחו את החולים ביום למחרת ?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • זו לא סיבה לניצל (ל''ת)

      דנה, 26/11/05 08:00


      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

    • סליחה בתור חולה אני לא מוכן

      סכיזופרי, 26/11/05 12:14

      בתור חולה אני רוצה לקבל טיפול הולם עם
      ניקיון
      אוכל סביר
      טיפול נאות
      תרופות בהתאם למחלה ולא חלופות
      וקצת אנושיות לא תזיק

      IP: 81.218.125.147 דווח על תגובה זו

    • את תועה בגדול

      אורלי, 29/11/05 04:37

      קרן עם מירב לא היתה כותבת מי יודע עם משהיא מהמשפחה שלך פעם תגיע לשם ותמות ואז מה תומרי לכתבת העיתון איך תגיבי מעניין ?

      IP: 80.178.23.88 דווח על תגובה זו

      • בלילה ישנים

        רז, 29/11/05 09:15

        בלילה ישנים ולא מגיבים לכתבות,נראה לי שאת או אתה בעלי ענין אז קודם כל כדי שתחזרי לספסל הלימודים על מנת לשפר את כושר הכתיבה ואת שגיאות הכתיב ואחר כך תחזרי להגיב.

        IP: 85.65.136.139 דווח על תגובה זו

  • 5.

    לפחות עכשיו יזרימו כספים....

    דוד, 26/11/05 05:54

    אחרי כל מה שפורסם אולי משרד הבריאות יתעורר ויזרים כספים לטובת החולים..
    כי בתנאים הנוכחיים כנראה פשוט אי אפשר לדאוג להם !

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 4.

    ומה המצב בבי''ח ממשלתיים ?

    שלומית גרין, 26/11/05 05:53

    לא חושבת ששם המצב יותר טוב...
    וכאן דווקא התמונה היא כזו שלפחות יש אנשים שדואגים..
    .ואם אותו מטפל חש בבעיה.. מדוע לא התריע ?? מדוע חיכה לגברת בטיטו ?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 3.

    שוב נווה שלווה ??

    איילת מושלי, 26/11/05 05:52

    האם כל בתי החולים הממשלתיים כבר תקינים ?
    האם סל התרופות כבר מלא ?
    האם אין עניין חשוב יותר לציבור במוסדות ציבוריים מאשר עסק פרטי שדואג לאנשים שאף אחד לא רוצה בהם בחברה ?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

  • 2.

    נראה כמו רדיפה אישית לא ?

    מורן, 26/11/05 05:51

    אני לא ממש מבינה בתחום.. אבל הכתבה נראית אישית לחלוטין ולא מעניינה של הציבור.
    מדובר על מקרים שנחקרו במשטרה, מקרים שנבדקו בבתי החולים ומשרד הבריאות + עניינים שבבירור בית משפט בין הנהלה לעובד..
    מה בין זה לזכות הציבור לדעת ?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • משוחדת

      דנה, 26/11/05 07:59

      נראה שהתגובה שלך משוחדת

      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

    • נראה כמו מעורבות אישית,לא?

      אאא, 26/11/05 08:53

      לא מעניין את הציבור, מעשים מחרידחם כמו שמתואר בכתבה?
      לא מעניין את הציבור, רשלנות פושעת שבעקבותיה מתים אנשים?

      או שאת מעורבת אישית בפרשה....
      או שאת חיה במגדל שן של תמימות..
      או שפשוט את אטומה לסבל של אחרים.
      איזו מבין האפשרויות שציינתי נכונה?
      ואולי כל האפשרויות.............

      IP: 84.109.89.66 דווח על תגובה זו

      • משרד הבריאות

        אאא, 26/11/05 17:03

        לא מעורבת ולא כלום.. סתם נמאס לקרוא על דברים שנראים מגמתיים..
        אני עדיין סומכת על משרד הבריאות ולא מזלזלת בהם...ואני עובדת במקום דומה כך שיודעת איך העניינים מתנהלים

        IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

    • הכתבה מעניינת אותי וגם

      מורן, 01/12/05 02:52

      וגם אני מוקיאה את המערכות האלו שיש במדינה שמיום ליום רק הולכות וקורסות

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אם הוא לא נסגר...

    אמיר, 26/11/05 05:50

    כנראה שבכל זאת הוא יותר טוב מהאחרים .... לא ?

    IP: 84.109.94.131דווח על תגובה זו

    • כל התגובת כאן מגמתיות

      דנה, 26/11/05 07:55

      מקריאת התגובות נראה לי שקומץ של אנשים בעלי עניין ומפוחדים כותבים. הרי כולנו יודעים שרק מעט מהזועות שם יוצא לציבור.
      כן ירבו אנשים אמיצים שמסכנים עצמם למען עזרא לחסרי אונים.

      IP: 84.110.25.236 דווח על תגובה זו

      • אשמח לדון איתך בנושא...

        קורא שחשוב, 26/11/05 08:25

        איזו סיבה יש לאנשים להחזיק מקום כזה במשך עשרות שנים..
        לטפל במאות ואלפי מטופלים חולי נפש, וקשישי וחולים פיזיים..?
        אנשים לא עוצרים לחשוב ?
        זה מחנה ריכוז כמו שמישהו כתב ?
        נכון, יש מקרים חמורים פה ושם
        והם דווחו למשטרה ולא טויחו
        אז בעקבות זה לסגור את המקום ?
        יש באמת לאן לקחת את החולים ??
        אני זמין לדיון בנושא...

        IP: 84.109.94.131 דווח על תגובה זו

        • נו באמת

          אחת עם אינטרסים, 26/11/05 10:32

          אם כבר את כותבת את התגובות שלך... יעני מכל מיני אנשים שונים ... לפחות תשני קצת את הסיגנון בתגובות שלך

          IP: 212.143.159.81 דווח על תגובה זו

        • אני אושפזתי בב''ש וזה לא כך

          חולה, 26/11/05 11:43

          הייתיבמחלקה סגורה ושם אין התנהגות כזאת
          יש אוכל מגעיל זה נכון
          יש ליכלוך אך לא נורא
          בגדול עצוב להיות שם

          IP: 81.218.125.147 דווח על תגובה זו

        • לסגור את בתי החולים הפרטיים

          אלי, 01/12/05 02:38

          צריך לסגור את בתי החולים הפרטיים
          ולפקח מחוץ למישרד הבריאות בבתי החולים הממשלתיים ששם המצב לעיתים גרוע מהקיים נווה שלווה .

          IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

        • מישרד הבריאות האחרויות בידכם

          ישי, 01/12/05 02:45

          מישרד הבריאות היה צריך לקחת על עצמו חלק נכבד בנושא הלל האיש שהכה חולים ועשה להם אוול דני נווה איפה אתה עכשיו יש לך זמן או שאתה מיתעסק בבחירות תתעורר
          מדובר באוכלוסיה מאוד עדינה קום מהכסא ותעורר כי עם לא עכשיו תעשה משהוא לא תוכל לעשות זאת אף פעם בכל תפקיד שתקבל דני ראה הוזהרת והופקדת לכך לדאוג לאנשים עם מוגבלויות אז קדימה תעורר ...

          IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו

    • נווה שלווה עוד היסגר

      רוני-, 01/12/05 02:48

      בית חולים כזה היה צריך להיסגר מיזמן רק מיסתבר שיש כאלו שמודעים לכל מה שמיתרחש שם
      ומסתירים הכל רק לידיעתכם זה עניין של זמן גם מקום כזה המדינה מחוייבת לסגור ...

      IP: 80.178.121.101 דווח על תגובה זו