• 90.

    רמונהלה

    רמון, 29/11/05 09:35

    טב שעזב את העבודה= הוא דפק את כולנו כמו מעטים העיזו ובכלל מי צריך אותו? מה הוא? מי הוא? שרון מרכז בסביבו חומר גרוע ביותר= פרס, רמון, איציק, ואם מנתחים את העובדה הזאות רואים שכל אלה אוכלי חינם ע''ח הציבור וזו שחיתות שחייבים להכניס אותם לבית כלא.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רמונה

    רמונה, 29/11/05 09:30

    האחריות הלאומית היא לרוקן את הכסף של מעמד הביניים כדי שרמון יוכל לצאת עם מאהבת ולנסוע לחו''ל ע''ח הציבור ולהנות מהחיים בלי לעבוד= אם זה אחריות לאומית אני צנצנת

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אז הלך... אז מה?

    שמעונה מדימונה, 24/11/05 19:21

    על מה המהומה בכלל? רמון הלך עם שרון... מה הביג דיל פה שמישהו יסביר לי בבקשה. יש מישהו?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    איפו חברים חדשים (ל''ת)

    פנחס, 24/11/05 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    חיים רמון לא עשה כלום

    מרים כהן, 24/11/05 12:25

    לא בהסתדרות, לא בעבודה ועכשו גם שרון יעמיד אותו בפינה או יתלה תמונה שלו על הקיר

    הגב לתגובה זו

    • לא עשה ולא שווה (ל''ת)

      רבקה, 24/11/05 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    רמון

    פקק תנועה, 24/11/05 11:59

    לא מבין מדוע פרץ ניבחר כיור ואים מדברים על אחריות לאומית אז מדוע ישראל נימצאת במצב כללי כל כך קשה?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מושחתים, נמאסתם

    עידן, 24/11/05 11:37

    מפלגות העבודה, שינוי, מר''צ, מפד''ל והאיחוד הלאומי צריכות להבליט את ההרכב הבלתי מושחת שלהן. זה בהחלט יפגע בליכוד ובמפלגתו של שרון. כדאי למפלגת העבודה לחזור לסיסמא ''מושחתים, נמאסתם!''

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הלך הזרזיר אצל העורב (ל''ת)

    אריה, 24/11/05 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הבטחות פופוליסטיות

    עני, 23/11/05 22:20

    להיות עני לא אומר שאתה מומחה לעזור לעני.
    מה שחשוב זה שיש עכשיו כסף בקופה ולא מילים ריקות מתוכן והבטחות פופוליסטיות של גנגסטרים ובולשביקים...

    נתניהו סיכן הכל כולל שנאה וירידה בפופולריות למען ייצוב הכלכלה שברק ושרון הרסו.
    עניים היו לפניו אבל עכשיו יש בקופת המדינה אמצעים לעזור לעניים וביבי הוא היחיד שמילא את הקופה. תחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שרון צריך שמות טובים יותר

    מנוסעי אגרסקו, 23/11/05 22:05

    עם רוחמה אברהם, אפללו ורמון רשימת שרון לא תגיע רחוק. תתחיל להביא תותחים שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בחלם בונים את מפלגת

    Avi Ecuador, 23/11/05 20:47

    ההתאבדות הלאומית.
    קוראים לה אחריות לאלומית.
    הפלסטינים יכולים להתגלגל מצחוק ורק ש''לא יפריעו''.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ערפול אידיאולוגי

    *פגמי שרון*, 23/11/05 19:03

    לאורך כל חייו הרס שרון את מפעליו: כך היה ביחידה 101, מפלגת שלומציון, ההתנחלויות, ועתה - הליכוד.

    כל אחד ממעשי החורבן האלה נומק באחריות לאומית - טעם, שלא סילק מחבריו לדרך את התחושה שהוא בוגד בהם.

    מי שמפרק את הליכוד נדרש להציג מניע רב-משקל לצעדו; ההווי המעצבן של מרכז המפלגה והתרבות הפרלמנטרית התגרנית אינם סיבות מספקות.

    ראש הממשלה לא הציג תוכנית מדינית ברורה ולא נימק באופן אידיאולוגי משכנע את הסיבות שגרמו לו לכונן מפלגה חדשה. כל שאמר במסיבת העיתונאים שלשום בלילה היה, ש''החיים בליכוד הפכו לבלתי נסבלים''.

    נימוקיו של שרון בהודעתו על הפרישה מהליכוד (וגם דברים שאמר בכינוס הראשון של סיעתו החדשה בכנסת) נועדו לסבר את אוזניו של ציבור רחב ככל האפשר !!

    ו

    הגב לתגובה זו

    • מוח עם שכל ישר ומחשבה נכונה! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 23/11/05 19:43

      הגב לתגובה זו

    • ואם חסר הסברים

      Avi Ecuador, 23/11/05 20:51

      משל יותם
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/804/113.html
      רמז - כוונה
      62 לילי, 24/10/04 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני אצביע לרמון.

    מאיה גינת, 23/11/05 17:48

    יש לו חולצה יפה ומתאים לו תכלת , כי עיניו כחולות.
    פעם הייתי בעד יולי טמיר אבל התאכזבתי כי התסרוקת שלה מכוערת.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רמון ואחריות לאומית. כמו לומר (ל''ת)

    פרץ וקונדישנר, 23/11/05 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חיים רמון בגימטריא.

    חיים שכאלה, 23/11/05 16:42

    חיים רמון בגימטריה = רומן ברונפמן אם מורידים ממנו 100 גר' נפאס.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    עשר שנים אחרי הרצח הנורא...

    יולי תכולת העין, 23/11/05 16:26

    ...לא נשכח את מי שיעמוד על המרפסת.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני מכירה אותו מזמן.

    דורית, 23/11/05 15:22

    אחריות לאומית.
    לא מסתדר לי כל כך...

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    רמון = עבודה בעיניים = בוגד (ל''ת)

    אני פשוט רותח, 23/11/05 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    רגע, לא הבנתי , רמון ?

    שימון הגאון, 23/11/05 15:10

    הוא גם כן בסל התרופות ?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שונאים שחיתות ופופוליזם,בוחרים

    ביבי!!!!!!, 23/11/05 14:54

    דמגוגיה!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רמון הדוחה יחד עם שרון. איזה

    הרכב מבחיל!, 23/11/05 14:34

    הביתה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכפשות פוליטיות

    תנועת צומת, 23/11/05 14:34

    הודעה לעיתונות

    ''מהבוקר להסתכל על מנהיגינו זה כמו לראות סרט של ''צ'רלי-צ'פילין'' משנות העשרים, אנשים מדברים ויותר טוב היה שהיו שותקים.
    עד אתמול חשבנו שמדובר באנשים רציניים שמובילים את המדינה, נוצר רושם שמי שיותר משמיץ הוא יותר חזק, וזה מאוד מעציב.
    לדעתי זה רק משקף חוסר בטחון אישי ובידור כואב לציבור.
    טוב יותר היה אלו היו מתאחדים המנהיגים ומכריזים על לוחמה בפשיעה הפנימית ההולכת וגוברת, הציבור אז היה מעריך אותם יותר.''





    משה גרין
    יו''ר תנועת ''צומת''



    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כמה עזות מצח לפוליטקאי מושחת (ל''ת)

    פשוט בא להקיא, 23/11/05 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הייתי בעד שרון יומיים -עד רמון (ל''ת)

    קול צף (בעבר), 23/11/05 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אל תקשקש לנו כלומניק (ל''ת)

    אף אחד לא מקשיב, 23/11/05 14:08

    הגב לתגובה זו

    • אם אינך מקשיב איך תדע

      גל.נ., 23/11/05 23:12

      אינני ולא הייתי מחסידי רמון ,אך יש להודות על האמת והיא, שיש לו חושים פוליטיים יוצאים מן הכלל ,וראיתו ארוכת טווח וחודרת יותר ממרבית אנשי הצבור בגלריה הפוליטית הנוכחית.

      יש לו האומץ לדבוק באמונותיו ולנהוג על פיהם גם אם הדבר עשוי לעלות לו במחיר פוליטי ובזה הוא שונה מאד ועולה על רוב הפוליטיקטים בישראל, שגישתם הפוליטית היא אישית, אינטרסנטית, ושרלטנית .

      שילוב זה של ריאליזם פוליטי. אומץ ודבקות במטרה הינם נכס פוליטי יקר ונדיר, והעובדה שאין הוא פופולרי ומקובל על רבים אינה גורעת ממנו , כיון שהרוב נטול אופקים פוליטיים רחבים , ונוטה להתמקד בתכונה , צעד או מעשה ספציפי בלי יכולת או פנאי לקרוא ולהבין את התמונה הגדולה לעומקה, וזהו מרשם לאסון בתהליך קבלת החלטות.

      מצבה של ישראל חריג בקיצוניותו מזה של כל אומות העולם מכל בחינה אפשרית ,דינמיקת הארועים המדיניים והאינטנסיביות שלהם במרחב שלנו הינם ללא תקדים וכתוצאה מכך אנו עדים למעברים חדים ימינה ושמאלה בכל התחומים,

      מחממי הכסאות המאובנים בכנסת ישראל, דואגים לעניניהם האישיים ,וכל שמענין אותם הוא לא לטלטל את הסירה ולא לעשות גלים.

      ללא נוכחותם והשפעתם החזקה של אותם ח''כ בודדים ,הרואים באינטרס הלאומי את הדבר החשוב והראוי ביותר להקרבה, וללא נכונותם לשבור כלים ומסגרות שעבר זמנם ישראל היתה במצב סופני.

      המציאות הפוליטית דינמית ומשתנה וזו מחיבת שינויים והתאמות בהתאם למצב המשתנה וחלילה לנו להפקיר את גורלנו בידיהם של ''שומרי חומות'' אופורטוניסטים.

      אין כל קדושה בשום מפלגה ,הדבר היחידי שיתכן ויש בו קדושה, הוא טובתם ושלומם של ישראל.


      .

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אחרי שהרס את ההסתדרות. (ל''ת)

    צפורה, 23/11/05 14:04

    הגב לתגובה זו

    • לא הרס אלא פירק

      גל.נ., 23/11/05 23:49

      את ההסתדרות באותו שלב לא ניתן היה להרוס מפני שלא ניתן להרוס דבר שכבר מזמן נהרס מריקבון והתמוטט.

      על שרותו זה של חיים רמון אנו חייבים לו תודה כי הריקבון מן ההסתדרות התפשט כסרטן בכל ריקמת החיים הצבוריים והכלכליים בישראל.

      אינני מכיר אותך גבירתי, יתכן שהיית עדיין בחיתולים באותם ימים , אך כל בר דעת שלא היה לו אינטרס אישי בהסתדרות ידע שזו תביא את המדינה כולה תחתיה.

      כאז גם היום לא דרושים הרבה הבנה פוליטית או חכמה יתרה כדי להבין שהמערכת הפוליטית בישראל זקוקה לסל תרופות רציני, אך לפני כן דרוש השוק , הזעזוע ,הטילטול ,ולאחר היציאה מטפול נמרץ (הבחירות) יתחילו השיקום. וההחלמה.

      פרץ החזיר את הסומק ללחיי גוויתה של האבודה ,ומצד שני החזיר שרון את הצבע ללחיי המערכת הפוליטית בישראל .

      ישנן אמנם במערכת הפוליטית מפלגות רבות מידי אבל אפילו לא אחת מהן שניתן להצביע עבורה מתוך הערכה ובטחון מלא שהיא ראויה לאמון.

      אני חושב שיש הסכמה רחבה בצורך לערבב ולחלק הקלפים מחדש ,הדבר ירענן ויחיה את החיים הפוליטיים.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא הלך זרזיר אצל עורב (ל''ת)

    אלא מפני, 23/11/05 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מפלגת השחיתות הלאומית (ל''ת)

    עדי, 23/11/05 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הלך על שרון

    מרק, 23/11/05 13:22

    עד עכשיו , איפה שחיים רמון שם את ידו , דשא כבר לא צמח שם. ראו את הריסות ההסתדרות , הריסות מפלגת העבודה והריסות של מערכת הבריאות. ועכשיו המפלגה החדשה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רמון ההפחפך

    יוסי כהן, 23/11/05 13:22

    רמון אני מקווה שהיחלטה סופית מה כיוון הדרך הפוליטית שתלך צפויות לך הפתעות היות ולשרון יש את הניבחרים בראש רשימתו למיפלגה ואל תצפה משרון שישמור לך מקום בן ראשי מפלגתו החדשה

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כץ

    אתי, 23/11/05 13:15

    לא הבנת?! כבר מזמן שרון הוא בעצם רמון.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רמון הוא עסקן עלוב עסקן עלוב (ל''ת)

    סמי, 23/11/05 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    16.5 מיליארד ש''ח-נזקי השביתות!

    האמת לאמיתה, 23/11/05 13:08

    אדם (ומפלגה) חסר אחריות כמוהו שהוביל כל כך הרבה שביתות לא ראוי להנהיג מדינה.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש-השביתות היו למען הפועלים (ל''ת)

      הצביעו עמיר, 23/11/05 14:28

      הגב לתגובה זו

      • צודק בשביל פועלי חברת החשמל

        cyrano, 23/11/05 18:08

        שמשתכרים ה''מסכנים'' מעל 20,000 ש''ח לחודש...
        עובדי הקבלן שבקושי מרוויחים 3,000 , עוד לקחו מהם 30 ש''ח דמי חבר והעבירו אותם ל''לוחם הצדק'' המשופם שלך

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    מפלגת השמאל הלאומי (ל''ת)

    --- שמאל ----, 23/11/05 13:01

    הגב לתגובה זו

    • טיפש - שמאל זה חמלה (ל''ת)

      ימין=גזענות, 23/11/05 14:29

      הגב לתגובה זו

      • כן, ספר לנו על החמלה של סטלין (ל''ת)

        Avi Ecuador, 23/11/05 20:41

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    לטובתי לא אבחר בכם (ל''ת)

    פתק לבן, 23/11/05 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הרס את הכל

    טלי, 23/11/05 12:57

    הלואי והיה פורש קודם מכל
    התפקידים.
    האיש הזה הרס את ההסתדרות הרס את קופת חולים ובעצם הרס כל דבר שנגע בו.
    היום בשביל לבקר אצל רופא משפחה אני צריכה להגיע למלחמת עולם,קודם
    הייתי לוקחת מספר וממתינה לתורי,
    היום צריך להזמין תור כאילו שאני יודעת שבעוד שבוע אני אהיה חולה.
    לכן אני מאחלת לו שכל תחלואי יחולו עליו ,ושיעלם מנופינו במהרה בימינו
    אמן ואמן.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רמון -האם - אחריות לאומית = ?

    אזרח, 23/11/05 12:56

    לפי רמון אחריות לאומית= שחיתות לאומית . ? הרי שרון הוא הבעיה הוא לא הפתרון !

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''מפץ שהופלץ'' עם הצטרפות רמון (ל''ת)

    שודד הפנסיה של, 23/11/05 12:43

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את החרוז (ל''ת)

      רמון=פלוצון, 23/11/05 14:30

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ברוך שפטרנו מחברו של עומרי

    עודד, 23/11/05 12:43

    אני מחפש משהוא חיובי על הפוליטקאי החלקלק חיים רמון ולא מוצא במפלגת העבודה צריכים לומר ברוך שפטרנו

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רמון ה-''מפתח'' לניצחון של פרץ

    אמציה, 23/11/05 12:40

    חברו כל הכשלונות למפלגה אחת
    והיה חסר רק רמון עם ה-''תעודות'',,,
    להשלמת הסריה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חיים רמון האופורטיניסט האולטימ

    ש. א., 23/11/05 12:39

    חיים רמון אב טיפוס של עסקן מרבה להג ודל מעשים. ואם כבר עשה משהו
    הדבר גרם להרס.
    הוא אחראי לחוק הבריאות הלא פרוגרסיבי, לפיו עשירים מופלגים משלמים מס בריאות לא לפי הכנסתם אלא עד תקרה מסוימת.
    רמון נבחר להסתדרות והפריח סיסמאות דמגוגיות ומיד נטש אותה לטובת משרת שר.
    רמון תמך בבחירת דיינים חרדים שימשיכו להפלות לרעה נשים בבתי הדין הרבניים.
    ועוד ידו נטויה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    האגו לא נתן לו להשאר עם פרץ

    למה לי פוליטיקה, 23/11/05 12:36

    תקשיבו להקלטה שהוא מודיע על המעבר, זה הדיבור הכי מקוטע ומהוסס ששמעתי מפוליטיקאי בזמן האחרון..

    הגב לתגובה זו

    • לא האגו - האטימות (ל''ת)

      אטום ומושחת, 23/11/05 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    חיים רמון האינטרסנט-מושחת!!!!!

    שמאלני, 23/11/05 12:32

    חיים רמון מתנהג כאחרון הבוחרים. הוא תמיד משתמש בשפה גבוהה להסביר את דבריו אבל עיקרי מעשיו הם תמיד פופוליסטים. הוא ימכור את אימא שלו רק בשביל ליהנות קצת מהשלטון החדש.

    בושה לנו שאלו המנהיגים שלנו!!!!1

    הגב לתגובה זו

    • בעבודה היה נבחר למנקה זבל (ל''ת)

      ושרותים, 23/11/05 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    רמון האופרטיוניסט מספר אחד

    איל, 23/11/05 12:27

    רמון צודק אין לו מקום במפלגה שרוצה פרץ ליצור. מפלגה החותרת להגשמת הסוציאל-דמוקרטיה הסקנדינבית בישראל במהרה בימנו אמן.
    מקומו הטבעי הוא ברשימת השחיתות הלאומית האופרטיוניסטית של שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    סוף סוף עמיץ והגיוני.

    רון, 23/11/05 12:26

    הבעיה בעם היא שכל אחד שהוא חדש הוא נבחר כמו ברק .
    מפלגת העבודה סובלת מאותה בעיה כל חדש בלי ניסיון נבחר כמו ברק ומיצנע אני מושב שכל המטרה של המפלגה זה לעשות את המות ולזרוק.

    הגב לתגובה זו

    • אני מחפש גאון פנוי.

      בר אוריין, 23/11/05 14:28

      רון , נראה לי שתתאים לצרכי.
      אתה מבין רק בפוליטיקה או שיש לך גם כישורים וורבליים ?
      תתקשר אלי בין 0800-1630 ואולי נוכל לסגור על משהו.

      הגב לתגובה זו

    • עמיץ מעוד לא סטם עמיץ (ל''ת)

      דפר -----, 23/11/05 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כדאי שתדאג למקום בחמישיה הראשו (ל''ת)

    נה אחרת אתה, 23/11/05 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חיים רמון - נכס אמיתי.

    לא דבר פשוט, 23/11/05 12:11

    אצלנו בבית לא מדברים עליו הרבה , אבל מזכירים המון את אמאש'לו.
    במיוחד כשצריך ללכת לקופת חולים.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי מאד. 100ביל 100 ! (-: (ל''ת)

      בר בירב, 23/11/05 14:33

      הגב לתגובה זו

    • נכס לא אבל נאחס שחבל על הזמן (ל''ת)

      שינחס את שרון, 23/11/05 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    עמיר פרץ חסר ניסיון??? חחח...

    דודי קינג, 23/11/05 12:10

    כנראה שחיים רמון באמת לא מסוגל למצוא משהו רע לומר על עמיר פרץ אם הוא קורא לו חסר ניסיון. עמיר פרץ היה:

    - קצין בצה''ל (נפצע קשה בשירות)
    - חקלאי מצטיין ומצליח (בעודו בכסא גלגלים!)
    - ראש מועצת שדרות במשך 5 שנים(בגיל 30!)
    - ח''כ פעיל ובולט מאז שנות ה-80
    - ראש סיעה עצמאית בכנסת
    - יושב ראש ההסתדרות במשך עשור
    - החל מלאחרונה, גם יושב ראש מפלגת העבודה.

    לבן אדם יש שפע של ניסיון מוכח בארגון, הנהגה, הובלה ופריצת דרך. בניגוד לאופנה שהייתה פה להצניח דגנרלים שכל מה שהם עשו בציבור זה למשש פקידות, עמיר פרץ יודע גם להתנהל ולהנהיג גופים ציבוריים שאין בהם מדים. אם יש כיום מישהו בפוליטיקה הישראלית שמתאים לראשות הממשלה, מישהו עם דם חדש וצעיר, זה עמיר פרץ.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! פרץ נראה לי בחירה נכונה (ל''ת)

      מירי, 23/11/05 12:45

      הגב לתגובה זו

    • שכחת את ביבי וברק? (ל''ת)

      מצחיק, 23/11/05 13:01

      הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ.. חחח...

      קינג שועל, 23/11/05 13:16

      - קצין בצה''ל - ממש לא חסר קצינים עכשיו
      - חקלאי מצטיין ומצליח - שרון חקלאי פי עשר
      - ראש מועצת שדרות במשך 5 שנים- שדרות, דוגמה מצויינת לכשלון
      - ח''כ פעיל ובולט מאז שנות ה- - השפם בולט, פרץ היה כלב לפני שבא להסתדרות80
      - ראש סיעה עצמאית בכנסת - גם פלאטו שרון, גם אחמד טיבי
      - יושב ראש ההסתדרות במשך עשור - ותראה, ישראל מקום ראשון בשביתות
      - החל מלאחרונה, גם יושב ראש מפלגת העבודה - כמו ברק, וכמו מצנע.

      אז יש לו ניסיון - ניסיון כושל, הגיע הזמן להעיף את הדמגוג הזה אחת ולתמיד.

      הגב לתגובה זו

    • אלמנטרי

      זואי, 23/11/05 13:26

      כדי לפאר את עמיר פרץ אתה מציין, במקום הראשון שהוא קצין (זוטר יש לומר) אבל כדי לגמד אחרים מול הענק הנ''ל, הדרגה הגבוהה שלהם היא חסרון והם הופכים לדגנרלים. אתה גם חכם וגם אמין.

      הגב לתגובה זו

      • תודה על המחמאות. אני מסכים. (ל''ת)

        דודי קינג, 23/11/05 13:38

        הגב לתגובה זו

    • כמה שילמו לך לומר את זה? (ל''ת)

      יודיX3, 23/11/05 13:36

      הגב לתגובה זו

    • אני גבר סטרייט (אוהב בנות) (ל''ת)

      אני מאוהב בעמיר, 23/11/05 14:37

      הגב לתגובה זו

    • ל-43

      ניקו, 29/11/05 11:14

      עמיר פרץ היה..... ובין היתר יודע וידע לשתק מדינה לחבור לוועדים גדולים ובקיצור לשתק מדינה וכמה עלה הדבר ? אומרים מאות רבות של מיליוני $, אז- שלא יעבדו לכם בעיינים

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    גם אני מצטרף לשחיתות הלאומית!!

    יוסי, 23/11/05 12:08

    למה לעבוד כמו פראייר?
    הצטרפו לאריק שרון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מסכן שרון - רמון יהרוס שם הכל

    אבי, 23/11/05 12:07

    רמון הריח שהוא כבר לא רצוי במקום שבו הוא נמצא, זה לא מעט זמן. כל זמן שמישהו רואה בו נכס אלקטורלי-שילך. שרון יבין מהר מאוד איזה סוס טרויאני הכניס לחצרו.

    הגב לתגובה זו

    • מה הסיפור עם האופורטוניסט הזה? (ל''ת)

      יוסי, 23/11/05 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    רמון-כמה מיליארדים ימשיכו

    מילושוביץ, 23/11/05 12:01

    לזרום להתנחליות במסגרת האחריות הלאומית??? וכמה מאחזים בלתי חוקיים ימשיכו לקום????

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    להחרים את ''האחריות''

    מייק, 23/11/05 12:00

    אני קורא לכל תושבי המדינה להחרים ובגדול את הביזיון הזה שנקרא מפלגת האחריות.
    אחת ולתמיד צריך ללמד את כל הפוליטיקאים האופורטוניסטים שהם נבחרים על פלטפורמה מפלגתית ולא אישית. וכל מי שפועל נגד האזרחים שבחרו בו אחד גורלו להיעלם מהמפה הפוליטית. ומהר.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נוסף על רשימת הבוגדים

    דב נאור, 23/11/05 11:55

    אין לבוא בטענות לאדם המשנה השקפותיו. ואולם, חיים רמון, שגדל להורים קשי יום, בוגד לא רק במפלגה, אלא גם בכור מחצבתו, בכך שהוא מצטרף למפלגה שאינה רק ימין מדיני, אלא גם ימין חברתי וכלכלי. בכך הוא מזכיר את נחמיה שטרסלר, אשר גם מוצאו מבית פועלים, והיום הוא מנושאי הדגל בעיתונות של ''הקפיטליזם החזירי '', כביטויו הציורי של שמעון פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הבגידה היא בדמך...

    צבי, 23/11/05 11:54

    מי בוחר בבוגד. איך שרון לוקח אותך? אתה תגרום לו נזק מפלגתי. לא נשכח ולא נסלח שהרסת את ההסתדרות. תאכלס פעם שילמנו מנה של תרופות 2 או 3 שקלים היום אני מפעיל ישראכרט.

    הגב לתגובה זו

    • הוא למעשה עשה את ששרון ודומיו

      Avi Ecuador, 23/11/05 20:20

      עשו לליכוד.
      מפלגה מוזרה לא?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    העריק...........!

    ש.לוין, 23/11/05 11:53

    זהו חיים רמון עריק של מפלגת העבודה, במקום שהוא כבר לא נחשב למי יודע מה הוא הולך לרעות ולראות בשדות זרים עאלק אחריות לאומית בתחת של שרון. הרי אתה רמון כמו כל הנהנתנים והמושחתים האחרים מהליכוד הלכו שבי אחרי הגחמות של שרון הוא לא פחות גרוע מייתר חברי הליכוד שנשארו שם, פשוט הוא החליט ללמד את מתנגדיו מבית לקח והרס את הליכוד בפיצול. עכשיו הוא רוצה שוב לקחת אחריות לאומית על ההריסות החברה הישראלית שהוא במו ידיו החריב והרס וגרם נזק אדיר בזה שהעוני מחד זועק לשמיים מנג לצעירים אין עבודות קבועות והם מתפרנסים ללא כל פנסיה חברות כח האדם שולטות ועימן בעלי הממון שהשתלטו על המדינה במסווה של הפרטות. לחבורה ההזויה הזו אתה רמון מצטרף הרי שיהיה ברור לך ולהם אין סיכוי שהעם ילך שבי אחרי חוסר האחריות הלאומית הזו של שרון. ריד מי ליפס זה גם סופך הפוליטי שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביפו של פעם היו חברים נאמנים

    נוסטלגי, 23/11/05 11:45

    רמון אופורטוניסט חסר תקנה! בורג היה חברו והוא ''מכר'' אותו,פרץ חברו הטוב וגם אותו הוא ''מוכר''. עכשו הוא מצטרף למפלגת גנבי המנדטים,מפלגת המושחתים בראשות דון שרון,ובחסות העיתונות ''שוחרת השלום והצדק''

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זאת מפלגת השחיתות הלאומית

    מני, 23/11/05 11:44

    שרון מסובך עד הראש בפרשות משפטיות סיריל קרן ועוד, בנו עמרי הוא עבריין שהודה בבית המשפט אולמרט נחקר רוחמה אברהם ואפללו קשורים לפרשת אגרסקו ,אני מאוכזב מהתקשורת שהיא לא שמה דגש על כך

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רמון-מה אתה עשית למען החלשים??

    א.ג, 23/11/05 11:37

    23 שנים אתה עושה רק למענך!!!כל מה שחשוב לך זה המסיבות וכינוסי שגרירים.
    מעולם לא פעלת למען בוחריך!!!
    אתה עוזב את העבודה מפני ששם אתה נחשב ל''סוס מת'' ואתה - האופורוטוניסט הגדול מזהה שעת כושר ונדחף - כן - נדחף למפלגתו של שרון
    שבכלל לא הזמין אותך.
    קבל הצעה - לך הביתה כלומניק!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון הוא אוכל במסעדות פאר (ל''ת)

      וחונה על יד, 23/11/05 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    חיים רמון? - מי זה, מי זה? (ל''ת)

    אזרח ותיק, 23/11/05 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לויתן להיות רצית ודג רקק נשארת

    משה, 23/11/05 11:32

    לא נשכח את נאום הלוייתנים שלך.
    מאז נאום זה, כל מה שנגעת בו נהרס.
    הקמת את תנועת חיים חדשים, ובמפץ גדול נשארו ממנה רק חללים.
    ניהלת את משרד הפנים והשארת אותו על הפנים.
    לשרון מפץ גדול הצעת, ומועמדים נבובים מהליכוד לו נתת.
    בסוף הדרך תווכח , שגם אתה, למלונת הכלבים בחוות השיקמים תושלך.

    הגב לתגובה זו

    • למשה מחדרה

      וואשו, 23/11/05 12:45

      כניראה שבעיר הדפוקה שלך עדין חולים בקדחת
      רמון בחור עם ראש מצוין
      שיכול לתרום המון לראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה ממש הרוב כאן (ל''ת)

        שכל של כפית, 23/11/05 14:43

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא קופץ על העגלה.

    sam, 23/11/05 11:27

    הוא עוד לא עשה שום דבר חיובי בחיים שלו.חוץ מלדבר ולהרוס מספיק לך הביתה אם יש לך טיפה של אחריות

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קודם חבר של דרעי, עכשיו של

    י, 23/11/05 11:26

    עומרי.
    ומי החבר הבא? דון קורליאונה?!

    הגב לתגובה זו

    • לא - דוד אפל (ל''ת)

      מאפיה, 23/11/05 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לקחת את הורס קופת חולים והסתדר

    גדי, 23/11/05 11:22

    זה ''אחראיות לאומית'' ?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה

    גיל, 23/11/05 11:21

    מי אתה חיים רמון? ומה הכישורים שלך בדיוק? זה עדיין לא ברור....

    האמת היא שאתה לא עזבת את מפלגת העבודה אלא היא עזבה אותך, אתה פשוט מיותר שם. אתה מוקיון תולעי חסר חוליות ואידיאולוגיה. אין לי מושג מי אתה ומה אתה חושב על עניינים דיומא, מלבד עסקנות פוליטית זולה ומאוסה אין לך שום קיום.

    באל לי להקיא עליך, לך תנטף את מפלגת שרון ותשאיר את העבודה נקייה בראשותו של פרץ, ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חיים רמון לך לך אל ביתך.

    שאולי, 23/11/05 11:16

    כי בכל השנים שאתה בכנסת לא עשית שום דבר טוב, גם לא בימיך הקצרים בהיסתדרות. אז אם עברת לשרון המושחת, או נשארת במפלגתך המושחתת. זה הינו הך בשבילנו.
    כי פה חיית על חשבון משלם המיסים ללא תמורה, ואצל שרון לא תוסיף ולא תיגרע. כי אפס הוא עיגול. אין לא התחלה ולא סוף. זה מה שאתה לך הביתה. לפחות מבחינת חיסכון .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם באמת יש לכם אחריות לאומית

    מושחתים -, 23/11/05 11:14

    תתנדפו לנו כבר מהחיים !
    דייייי !!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אות יקיר איכות הסביבה...

    חשוך ימי בינימי, 23/11/05 11:10

    מגיע לשרון אות יקיר איכות הסביבה. מפלגתו היא ''רמת חובב'' של הפוליטיקה הישראלית, מושכת אליה את כל הזבל, הרפש והזוהמה מהמפלגות האחרות. שמעתי שאל-קאפונה שוקל לעזוב את הגיהנום ולהצטרף...

    הגב לתגובה זו

    • גם ואנונו יתקבל בברכה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 23/11/05 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אידיאולגיה בתחת שלו (ל''ת)

    אנדרלמוסיה פולי, 23/11/05 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לטובת כולנו

    אילן, 23/11/05 11:00

    לטובת האחריות הלאומית של כולנו תתנדף לנו מן החיים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ועכשיו ליכודניקים יצביעו לרמון

    לא תמים, 23/11/05 10:59

    הפוליטקאי עם חיוך כמו של צמיג מפונצר , שמאלני קיצוני שחובר לשרון...
    פשוט מפלגת שמאל קיצונית!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צעד חכם. רמון יהיה המנהיג הבא (ל''ת)

    אורית, 23/11/05 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רעיון לשרון -גלעד שרון לכנסת

    תחכמוני, 23/11/05 10:56

    זאת כדי להגן עליו ממשפטים על העבירות שביצע כאשר מזוז התמים יעזוב את הג'וב !

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האם רמון יוכל להיות עומרי ?

    זכרוני שלי, 23/11/05 10:54

    הוא יכנס במשבצת של עומרי או לידו כדי להלחם בשחיתות ...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חבל שלא הלך לפני כמה שנים (ל''ת)

    che guevara, 23/11/05 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חיים רמון-פוליטיקאי נדיר

    אליק שרון, 23/11/05 10:52

    צעדו של חיים רמון יכול להפתיע רק את מי שלא ראו כי מדובר באדם שהוכיח פעמים רבות כי הוא מקדים את מרבית חבריו בראיית המציאות.
    חיים רמון שהבין כי עבר זמנה של ההסתדרות הישנה , ושיזם את חוק הבריאות הממלכתי, היטיב לראות כי המאבק בין ליכוד לעבודה שייך להסטוריה, כמו המאבק בין מרכזי הספורט - הפועל,מכבי, בית''ר - בשנות ה-50.
    לא אנשים מסוגם של ביילין ושריד יביאו שלום ובטחון, ולא אנשים מסוגו של עמיר פרץ יביאו שגשוג וצדק חברתי.
    ועכשיו נקווה ששרון יסלול את הדרך גם ללבו של שמעון פרס ועוד חברי עבודה ליכוד ואחרים, ויוקם סוף סוף גוף פוליטי רציני המייצג את הזרם המרכזי בצבור הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי והיה נדיר הצרה שיש

      אזרח מגיב, 23/11/05 11:16

      הלוואי ופוליטיקאים מושחתים כמו רמון היו זן נדיר, הצרה היא שרובם המכריע מושחתים כמו רמון . איך נראה לך מר אליק שרמון שלא הפסיק להשמיץ בכל הזדמנות את שרון וילדיו בטענה שהם מושחתים ושאין לשבת עמם בממשלה ושיש מיד לצאת מהממשלה בגלל שרון ובניו המושחתים ,לפתע הולך וחובר לאותו שרון שלא הפסיק להשמיץ , אז אם זה נראה לך פוליטיקאי שיש להעריץ אז אתה הוא זן נדיר כי אם תראה לפי התגובות בקהל הם חושבים שאת רמון צריך להשמיץ

      הגב לתגובה זו

      • לאזרח המגיב - יש טעם בדבריך

        אליק שרון, 23/11/05 14:05

        גם אני רחוק מלהיות שבע רצון מהתנהלותו של שרון, ובוודאי צדק רמון בביקורת של על השחיתות (שאגב עדיין לא הוכחה משפטית)
        אבל המשברים הקשים שעברו ועוברים על המדינה לא מאפשרים לאדם פרקטי להיות אנין דעת מה שקרוי פיינשמקר.
        ואכן ראה מה קורה:
        עמיר פרץ?? מבטיח ביושר להביא צדק חברתי אבל מעבר לחוסר נסיונו ברמה הלאומית בסיס כוחו היו הוועדים הגדולים כמו חב' חשמל, הנמלים מקורות וכו'.
        הליכוד מבטיח לנו ביושר להתעקש על עמדות שאבד עליהן הכלח המסכנות לא רק את מעמדנו בעולם, אלא את עצם עתידה של המדינה.
        ביילין מבטיח לנו ביושר לאפשר את זכות השיבה ולפרק את יכולתה הגרעינית של ישראל (ראה למשל ז'נבה).
        טומי לפיד מבטיח ביושר לשבץ חזיר בדגל המדינה.
        ש''ס מבטיח לנו ביושר לדפוק את האשכנזים.
        הערבים מבטיחים לנו ביושר לקיים את זכות השיבה ולהרוס את המדינה.
        ולכן, ניאלץ לוותר על כל הישרים האלו ולסמוך על אריאל שרון, שלמרות סיריל קרן ושות', יודע טוב יותר מה דרוש למדינת ישראל כיום.
        יום נעים לך

        הגב לתגובה זו

        • ההגיון שהפגנת

          Avi Ecuador, 23/11/05 19:40

          לא מתקשר למסקנה שהגעת אליה בקשר לשרון.
          זה כמו לאמר שהשמש זורחת ויש לפעמים עננים ויש גם גשם ובכלל יש אבק בדרכים.
          לכן נאלץ לאכול גרעינים ופיסטוקים.
          אז, דחילאק, מספיק עם השטויות.
          את שרון אנו לומדים יום יום ועם השקרים שלו והרמאות שלו והדרך שלו בטח הוא רחוק מלהביא אימון ומה עוד שאתה ואני צריכים לסמוך עליו לגורנו.

          הגב לתגובה זו

    • תגיד , אתה אמיתי ?

      כרכשתא, 23/11/05 11:31

      ''...ושיזם את חוק הבריאות הממלכתי...''.
      אתה בטח מאושפז במחלקה סגורה ע''ח קופת חולים.
      זה הישג ?
      כמה שילמת לפני ומה קיבלת , וכמה אתה משלם היום ומה אחרים מקבלים ?
      אתה מאושפז בחינם , אבל כולנו משלמים...

      הגב לתגובה זו

      • לכרכשתא - מילא שאתה גס רוח

        אליק שרון, 23/11/05 13:48

        אבל גם אינך יודע על מה אתה מדבר.
        אתה מתגעגע למערכת הבריאות במתכונתה הקודמת בלי להבין שהיא נוהלה באופן חסר אחריות והייתה על סף התמוטטות כללית.
        שלמת בזול?
        גם חברי קופות הפנסיה הותיקות שלמו בזול וקבלו תנאים מופלאים. גם שם חיכה אסון אקטוארי מעבר לפינה וגם שם נדרשה רפורמה שגבלה ברעידת אדמה כללית כדי למנוע את התמוטטות של כל מערך הפנסיה בישראל, והפקרת למעלה ממיליון גמלאים.
        אבל מה כבר אפשר להסביר למי שניזון מסיסמאות שדופות ושולח את הזולת למחלקות סגורות??
        לא אשלח אותך לאישפוז כפי שאתה עושה, רק אמליץ לך ללמוד משפטים כאשר תסיים ללמוד מלים.

        הגב לתגובה זו

    • אתה גם טיפש וגם דמגוג ונודניק (ל''ת)

      צרוף גרוע, 23/11/05 14:50

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    עוד מנדט עבר משרון לעמיר פרץ

    היפיקאייהיי, 23/11/05 10:50

    כי תומכי הליכוד שרצו להצביע שרון מתאבים את רמון ותומכי העבודה ישמחו לרענן את השורות

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. אני דווקא בדרך לשרון.

      יאיר, 23/11/05 10:58

      הדבר היחידי שמרתיע אותי מלהצביע לשרון זה שיש שם בעיקר ליכודניקים.
      אם יהיו עוד כמה כמו רמון, אני מצביע לשרון.

      הגב לתגובה זו

      • הצבעת רמון-קיבלת שרון ודוד טל

        היפיקאיהיי, 23/11/05 11:18

        מאז ומעולם רמון היה בן ברית של דרעי (שדוד טל הוא נציגו בכנסת)
        הלוואי שגם פרס יצטרף אליהם והרשימה של שרון גמורה בקלפי

        הגב לתגובה זו

      • הלוואי ושמעון פרס ילך עם שרון (ל''ת)

        פצצת אטום, 23/11/05 11:34

        הגב לתגובה זו

    • וגם אני !!! הסבר בפנים.

      אורן, 23/11/05 11:26

      הסיבה היא פשוטה ,
      שרון מוכיח שהוא התמרכז,
      חלאס עם כל הפנאטים משני הכיוונים.
      יש צורך במפלגה מאוזנת שפועלת בריאליות.
      ולא אחת שלא תיתן אף שעל ותמית אותנו על חרבנו.
      והשניה שתמכור הכל ללא שום תמורה ותעלה אותנו על רפסודות למדינה חדשה.
      וכמוני עוד מאות אלפים חשים בארץ תהיה בטוח בכך.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני .

      ג., 23/11/05 11:27

      שרון נותן את הפיתרון הריאלי ביותר

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה חביבי .

      א., 23/11/05 11:31

      ניפגש לאחר הבחירות כשהסקרים אכן ישתנו ,
      אבל מאוד לא כמו שאתה חושב...
      הליכוד= 8 מנדטים לכל היותר
      העבודה = 24 מנדטים
      אחריות לאומית 34 מנדטים

      תזכור טוב .

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ומטעה...

        cyrano, 23/11/05 12:09

        שרון / רמון - 3,4 מנדטים ( שכחת את הפסיק
        הליכוד עם נתניהו בראש הרשימה- 25 הליכוד עם עזי לנדאו בראש - 35
        העבודה עם פרץ - פחות מ- 20
        גוש הימין - 30 ( לא כולל ש''ס )
        תזכור ותפנים, ונפגש ביום הבחירות, נראה מי מאיתנו יהיה יותר קרוב לתוצאות האמת, ועזוב אותך מסקרים, הם הטעו תמיד, בלי יוצא מהכלל, ונטו תמיד לטובת הסמול...
        זה די ברור , מכיוון שהתשקורת היא סמולית, אם במקרה לא ידעת, והסוקרים נותנים לה את מה שהיא אוהבת לפרסם...

        הגב לתגובה זו

    • נהפוך הוא! כעת בטוח אצביע

      מירב, 23/11/05 11:49

      למפלגה החדשה ואף אצטרף אליה.
      רמון הוא אחת מהסוכריות שמושכות אותי למפלגה הזאת. מרכז אמיתית

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בעעעעע שרון לא צריך אותו (ל''ת)

    חתא חתא הא הא, 23/11/05 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רמון מקסים! כעת לבטח אצטרף

    מירב, 23/11/05 10:43

    למפלגה החדשה
    רמון איש חזון ועשייה(תנועת שובי ליציאה מעזה,הרפורמה בבריאות וכ''ד) אכן צריך לחבור למפלגה החדשה בכדי ליצור אלטרנטיבת מרכז אמיתית. איפה מתפקדים, אני כבר באה !

    הגב לתגובה זו

    • את צינית, נכון (ל''ת)

      לוי, 23/11/05 11:13

      הגב לתגובה זו

      • דווקא לא ! לדעתי הוא מקסים

        מירב, 23/11/05 11:45

        (מכל הבחינות)
        מבחינה פוליטית, מצביעת מפלגת העבודה אך כיוון שאין לי כל כוונה להצביע לפרץ לרשות הממשלה, כעת יש לי אלטרנטיבה. או כך לפחות זה נראה. בהצלחה לך חיים !

        הגב לתגובה זו

        • את ממשיכה להיות צינית (ל''ת)

          טלי, 23/11/05 12:08

          הגב לתגובה זו

          • (-: ) חחחחח - אהבתי... (ל''ת)

            cyrano, 23/11/05 12:33

            הגב לתגובה זו

      • היא לא צינית היא פשוט סתומה (ל''ת)

        חוזליטו, 23/11/05 14:51

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש !!! חדשות מעולות לפרץ !! (ל''ת)

    חממי, 23/11/05 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רמון- עוד אופורטוניסט עלוב

    cyrano, 23/11/05 10:37

    מארץ העלובים...
    כמה מתאים לחואן שרון ולחבורת הלוזרים שהו הקים סביבו...
    כל כך פאטטי... מפלגת כ.כ.כ.
    ...הכיס, הכיסא , הכרס...
    אני נותן להם במכסימום 5 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רמון פוליטיקאי דחוי

    אזרח שפוי, 23/11/05 10:34

    מה לא אמר רמון על שרון ועל ילדיו שהם מאפיה ושהם מושחתים ושצריך להוריד אותם מהשלטון ושזו בושה ששרון הוא ראש ממשלת ישראל , ושאסור לשבת בממשלה עם שרון המושחת , והינה אותו רמון עוזב את המפלגה ה''קדושה והמוסרית שלו'' וחובר לשרון

    הגב לתגובה זו

    • כי כפי שכתב מישהו: כסא, כבוד

      ד. שרון, 23/11/05 10:59

      וכרס.שלושת הדברים מוחקים כל דבר ; רכילות, השמצות ומה לא ?
      ומנקים את השטח לכסא הבא בכנסת, כי כנראה זו דרכם של פוליטקאים בכל מפלגה. ושלא לדבר על חיים רמון שהוא הרס את קופות החולים ובגלל כוחו הדל בזמנו על במת הכנסת,מי שזוכר את נאומו, כל העם בישראל סובל!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בוגד מאוס אינטרסנט נקלה

    יורק לבאר ששתה, 23/11/05 10:30

    תתביש לך חיים רמון
    לא מבין איך רבין החזיק ממך
    כנראה שהסתרת שאתה תמכור כל מה שזז תמורת תועלת אישית
    אבל אל תדאג אתה תאכל את הכובע
    כי העבודה תזכה בבחירות הבאות
    ואתה תאכל קיטונות של בוז ולעג
    מהיום אפשר לשנות את המושג כלנתריזים לרמוניזם - בוגד

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אדון כצל'ה

    רמונה, 23/11/05 10:27

    עדיף לקבל את רמון מאשר אותך!
    מושחת!
    מי אתה בכלל? מה עשית בשביל מדינה?

    הגב לתגובה זו

    • זה נבלה וזה טרפה (ל''ת)

      אם אין אני לי מ, 23/11/05 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    רמון עם שרון ??????

    עמיר, 23/11/05 10:27

    אני מציע לשרון לחשוב טוב טוב לפני שהוא מכניס למיטה שלו נחש.
    רמון לא עשה עד היום דבר שניתן לשבח, להפליג בשיבחו.
    הוא מתפרנס - מאז היותו יו''ר אגודת הסטודנטים - מפיו.
    אם היה מנהל קיוסק, היה פושט את הרגל אחרי חודש.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שרון רמון יחלקו את ירושלים (ל''ת)

    חיים, 23/11/05 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כהורס סדרתי של כל מה שהוא נגע

    דרור, 23/11/05 10:26

    בו, אני משגר ברכות להצטרפות רמון לרגל הצטרפותו למפלגת מושחתי שרון.
    הנסיון מראה שכל עניין רציני שחיים רמון נגע בו הפך לכשלון טוטאלי- הרס ההסתדרות, הרס שירותי הבריאות, הרס קרנות הפנסיה.
    יש לקוות שהוא ימשיך בדרכו.

    כן, ויש לזכור: חיים רמון הוא הפוליטיקאי היחיד שניצל באופן ציני את רצח רבין, לשם קידום מעמדו הפוליטי - נטש את ההסתדרות לטובת משרת שר.

    וכן, כאשר יש חברים בתישקורת, אף אחד לא הטריד אותו בעניין כשלונותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מצוין- עכשיו המפלגה תרד בסקרים

    חנוך, 23/11/05 10:25

    ורמון, שרון ועומרי המושחתים יילכו הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רמון אתה דוחה!!!!!!!!!!!!!!!!!

    דניאל, 23/11/05 10:24

    אין אזרח אחד בישראל שסובל את הפרצוץ הציני והצבוע שלך!
    בחיים לא היית נבחר שוב בעבודה, וכנראה ששרון הבטיח לך משהו. אם כן, הוא פראייר, כי אין לך אלקטורט!
    אני לא מכיר בנאדם אחד שסובל אותך, וראיתי בהרבה מקומות שאתה נבחרת לפוליטיקאי השנוא בישראל.
    מעצבן אותי להצביע לשרון ולדעת שככה אני משיג לך עוד 4 שנים של לא לעשות שום דבר לטובת הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך

      מני, 23/11/05 10:38

      אכן אחד הפוליטיקאים המצחינים מצביעות שיש במדינה

      הגב לתגובה זו

    • רמון ישר כח

      אלי, 23/11/05 10:42

      יש הערכה רבה לרמון שהביא את
      חוק הבריאות הממלכתי וסיע ליציאת
      מעזה .

      ועכשיו הוא מצרף לשרון בכדי לקים
      מפלגת מרכז אמיתית רק בלי שנאת חרדים

      הגב לתגובה זו

      • אלי , אלי , שלא תשתנה לעולם...

        יבגני יבטושנקו, 23/11/05 11:36

        אלי , אלי , כבר לא תשתנה לעולם
        החול בראשך ,
        הטמטום בעיניים ,
        ורק השמיים ,
        חסים על כמותך...



        הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוק בריאות ממלכתי- לא נשכח

    ערן, 23/11/05 10:24

    ובטח לא נסלח על זה שהיום בגללך אנחנו משלמים יותר על שירותי בריאות.

    הגב לתגובה זו

    • ולא מקבלים רבע משווי התשלום

      ד. שרון, 23/11/05 11:06

      לשירותי הבריאות.
      מי שראה את תכנית הבולדוזר בערוץ 2 יודע בדיוק, כמה עוול נעשה בחוק שרותי הבריאות לתושבים.

      הגב לתגובה זו

      • חנק אותנו עם החוק הזה. (ל''ת)

        ממעמד, 23/11/05 12:06

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמה טוב שנפטרנו ממנו (ל''ת)

    זיוה, 23/11/05 10:20

    הגב לתגובה זו

    • חיימק'ה שלי.קשה נגד הזרם,הא?! (ל''ת)

      לעצור לוייתנים?, 23/11/05 10:48

      הגב לתגובה זו