• 89.

    אין כמו הליכוד, רק הליכוד יכול

    ליכודניק אוהד, 23/11/05 23:28

    להוביל אותנו לספר השיאים של גינס בנושא השחיתות.
    על כן הצביעו ''קדימה'' או ''ליכוד'' , כי רק הם יכולים להוביל אותנו בבטחה אל התהומות.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    זכות השתיקה שלי שווה זהב

    יצחק הרצוג, 23/11/05 12:41

    איזה יופי
    עומרי הכי מושחט ואני הכי לא
    למרות שעשינו אותו דבר
    איזה כיף לי שהעם הזה כל כך מטומטם או שמישהו עורך סקרים כמו ש''צריך''

    הגב לתגובה זו

    • זה לא היה אותו דבר כנסו

      אלון, 27/11/05 15:47

      עם עומרי המימון הלא חוקי היה בעת מערכת בחירות למפלגות ואילו עם הרצוג זה היה במערכת בחירות לראשות ממשלה. ומה לעשות בגלל שהחוק מתיחס רק לבחירות רגילות עצם חקירת המשטרה את הרצוג על עבירה על חוק שאינו קיים זוהי עבירה חמורה של המשטרה וטוב עשה הרצוג שלא ענה לחקירות החוקרים אלא הסביר להם שהם עוברים על החוק.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    מדד השקר

    אישיהודי, 23/11/05 09:32

    במדינה ''קצת'' דימוקרטית כמו ארה''ב הנשיא הנבחר ממנה לתפקידי שגרירים ועוד את האנשים המקורבים אליו ואלו שתמכו בו בבחירות
    באותה מדינה מי שגונב כסף נכנס לכלא להרבה שנים

    ואילו אצלנו בן-אדם שגנב הרבה כסף ונתן אותם לבוס שלו בשביל שירוץ לבחירות, ניצב במדד שקרי ומזוייף זה כבן-אדם הכי פחות מושחת, ואילו שרים שמינו מקורבים להם לכל מיני תפקידים כמו עוזר סגן ראש סניף הזבל מומעמדים לדין ונחשבים להכי מושחתים

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתפלא יש מלחמת משרות

      Metziuty, 24/11/05 00:39

      בין עסקני המפלגות.

      שנים כל המישרות הסרק בתשלום, ללא צורך בבצוע עבודה, היו מאוישות ע''י מצ'ופרי מפלגת העבודה.

      היום גם הליכוד רוצה, וזה מרגיז. כי הם בולמים לאנשינו את הצ'ופרים.

      המדובר ברכזים, יועצים, חברי דירקטוריונים, מנהלי אוניברסיטאות, כותבי מורשות... רבין, בן-גוריון,,, וועדות חלוקת פרסים ל- סופרים, אומנים, יוצרים...

      זה תחום של עשרות אלפי משרות, בכל מקום שהממשלה משקיעה או מפקחת, יושב אחד מצ'ופר משלנו...
      יכולים אנשים היושבים על פנסיה ממשלתית לשבת בתשלום על במה משרות של מצ'ופרים...

      ככל שאתה מקורב יותר לגוף המסדר אתה מצ'ופר יותר.

      פעם זה היה פשוט, היום כשאחרים תפסו את הפרינציף, זה נקרא שחיתות.

      הגב לתגובה זו

    • חבל

      מזרחי, 27/11/05 16:46

      מדינה שסוגרת חשמל בחורף לקשישים ומפחיתה להם 20 אחוז בקצבה ובמיוחד לנכים ולחולי הסרטן חלילה,אז מה יש להגיד לא מגיע לנו מדינה אולי באמת כל אחד צריך לחזור למקום הולדתו.ווי ווי מה יקרה עם יהודי מזרח אירופה מי יקבל אותם טוב יסתדרו להם איך שהוא וימשכו
      בשלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    שרון בחר בשמאל התקשורת הניחה

    דנה, 23/11/05 09:30

    לו לנפשו
    הדה לגיטימציה של השמאל החלה את דרכה ...בוז לכם אנונימים שממומנים ע''י מדינות ערביות ..בוז לכם שופכי דם שניתלים בכל ענף שהרוח מכלה את גזעו ..בוז לכם אנשים מכוערים שלא מבינים ''השופך דם האדם דמו ישפך'' זמניכם קרוב

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    סקר מטומטם- אבל... (ל''ת)

    איך ליברמן, 23/11/05 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מיליון ילדים רעבים ולמי איכפת (ל''ת)

    מושחתים, 23/11/05 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עמיר פרץ לא מושחת?!

    עילום שם, 23/11/05 09:15

    כמי שעובדת בגוף חינוכי ששייך משום מה להסתדרות ומתוקצב מתקציבי החינוך והרווחה.
    למדתי מקרוב מהם מינויים פוליטיים,
    מי שעומד בראש המוסד בו אני עובד מקבל שכר גבוהה כיו''ר +נהג+לשכה+2 מזכירות ומשמש גם כעוזרו האישי של פרץ. הבנאדם מדבר ונוהג כבסטיונר וכמי שעומד בראש רשת חינוכית ארצית אינו נוהג כבוד בבני אדם ונושא החינוך הוא ממנו והלאה.
    כשהיו צריכות להערך בחירות לועד העובדים באירגונינו מי שביטל אותם הייתה הסתדרות העובדים הכללית שמשום מה לא חושבים שם, שגם לנו מגיעה הזכות הקבועה בחוק להתאגד ולהגן על זכויותינו מול ההנהלה- שבעצם נציגיה הם מההסתדרות.
    בקיצור יש עוד הרבה מה לספר
    אבל אם הסקר הזה קובע שעמיר פרץ אינו מושחת אז הסקר הזה אינו שווה כלום....

    הגב לתגובה זו

    • כשעוזי דיין הזכות היצירה: לא (ל''ת)

      יוסי, 23/11/05 09:43

      הגב לתגובה זו

    • זה לא הסקר אלו האנשים הטובים

      אלון, 27/11/05 15:50

      אך חסרי המושג החיים במדינה הזאת. אני לא מבין איך אחרי תוכנית כמו בולדוג על ההסתדרות אנשים לא מבינים מי זה פרץ?

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אם יש הוכחות לשחיתות, מקומם

    פשוט, חד, 23/11/05 09:11

    צריך להיות אך ורק בבית הסוהר ולא בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מיליון וחצי רעבים לא שוכחים

    חד הורית, 23/11/05 09:08

    ביבי ושרון הרסתם את השכבות החלשות
    עליכם לשלם בקלפי ובגדול

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    גודי קנתה שופטת בבה''ד לעבודה ? (ל''ת)

    שאלה לתקשורת, 23/11/05 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    סרטן בגוף כל המדינה.

    גדעון, 23/11/05 08:56

    השחיתות היום אוכלת כל חלקה טובה (אם נשארו כאלה).הסכנה לקיום המדינה יותר גדולה בגין השחיתות מאשר מאויבנו. שתי סיבות כלליות לעליה בשחיתות. א.שליטה על עם זר(הפלשתינאים) ב. מדיניות כלכלית חברתית קלוקלת שמאריכה אדם לפי ממונו ולא לפי ערכיו.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    סילבן,חזן,רוחמה טיפשים מידי

    #1 צחי הנגבי, 23/11/05 08:44

    בשביל להיות מושחתים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיי נאיבית, הוא פשוט גילה

      יהודה, 23/11/05 13:08

      את השיטה של ''עשה אך אל תתגלה''.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אביגדור וסילבן שלום לא מושחתים

    זקו', 23/11/05 08:44

    הצחקתם אותי,אביגדור הוא ממציא השיטה וסילבן היה אחד התלמידים
    הטובים.
    מי המציא את מרכז הליכוד?אנ?
    מי המציא את אח של סילבן ברשות
    שדות התעופה וזה שהמציא אחריו עוד מאות מינויים?אני?
    הידיים ידי יעקב אך הקול הוא של עישו

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סטיב הכניס מליון וחצי ילדים לע

    מושחת בחסות האל, 23/11/05 08:36

    סטיב הכניס מליון וחצי ילדים לעוני
    סטיב וגודי מושחתים בחסות האליטות .

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מערכת המשפט : המקור לשחיתות (ל''ת)

    האמת ., 23/11/05 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סילבן שלום , האתרוג המושחת (ל''ת)

    מוגן ע''י התקשור, 23/11/05 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עמרי שרון המושחת הגדול ביותר (ל''ת)

    בתולדות המדינה, 23/11/05 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה הם השחיתיות של ביבי ? (ל''ת)

    ztc, 23/11/05 08:15

    הגב לתגובה זו

    • גם אני שואלת את השאלה הזאת ? (ל''ת)

      דנה, 23/11/05 08:42

      הגב לתגובה זו

      • וגם אני מצטרפת לשאלה (ל''ת)

        דורית, 23/11/05 08:50

        הגב לתגובה זו

        • תשובה לשואלים

          אזרח, 23/11/05 09:05

          קיבל שוחד מדרעי בפרשת בראון ונחלץ בעור שיניו מכתב אישום.
          קיבל שוחד מעמדי, קיבל נזיפה חמורה מהיועמש ואף הודה שטעה וישנה התנהגותו בעתיד.
          סידר לחבר שלו שתרם לו כסף לקמפיין לקנות את בנק הפועלים בזול.

          הגב לתגובה זו

  • 71.

    יצחק הרצוג נקי? ראש אמותות ברק

    מימי, 23/11/05 08:02

    אמרי ניחשב מושחת
    בגלל אמותות משנת 99
    והרצוג מאמותות ברק
    שמשום מה לא הוגש נגדו
    כתב אישום שמה שהוא עשה
    לא פחות מעמרי שרון .
    תלוי רק באיזה צד אתה שייך

    הגב לתגובה זו

    • צודקת למרות שגיאות הכתיב (ל''ת)

      ztc, 23/11/05 08:12

      הגב לתגובה זו

    • כמה שגיאות כתיב בפיסקה אחת!!!

      מחריד!!, 23/11/05 08:16

      אני מקווה לטובתך שאתה ילד מתחת לגיל 10, ואז עוד אפשר להבין את זה, אבל אם לא - תחזור לבית הספר!!

      כל כך הרבה שגיאות כתיב, והעובדה שאין כמעט בכלל סימני פיסוק, מעידה על העובדה שאתה אנאלפאבית אומלל...

      הגב לתגובה זו

    • צודקת!!!

      איתן, 23/11/05 09:12

      תודה. בעיני זה מראה עד כמה התקשורת יכולה לקבוע את הדימוי של אנשי ציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    סקר המוני אינו בסיס לקביעה עוב

    כותרת פופוליסטי, 23/11/05 07:58

    עובדתית.
    ואם כולם סבורים שעומרי שרון ''הכי'' מושחת זה אכן כך?
    ופרס איש ישר אם כולם חושבים כך.
    זה מגוחך, ומתחיל כבר לעייף...
    ''כנס'' פסבדו אקדמי המוציא תחת ידיו כותרות וולגריות שכאלה עושה שירות דב לנושא החברתי בכלל ולמלחמה בשחיתות בפרט.
    אין מקום לסקרים שכאלה מלבד במחלקה לקרימינולוגיה ו/או סוציולוגיה.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      ליאור, 23/11/05 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שרון גוניור

    פקק תנועה, 23/11/05 07:52

    גורם לאביו נזק פוליטי אדיר

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הנגבי - ראש הקרימינלים

    דרעי, 23/11/05 07:46

    הנגבי פושע ידוע לשימצה - אני שרתתי איתו בצבא. לגביו אין דין ואין דיין.
    ראו הוזהרתם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ומה עם השופטים?????היכןהם?? (ל''ת)

    אהרון, 23/11/05 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אילו היתה חלוקת מנדטים לפי מדד

    דודי, 23/11/05 07:41

    השחיתות הליכוד היה מקים ממשלה עם רוב מוחלט

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הצדיק

    שושו, 23/11/05 07:39

    ומי זכה בתואר השר הפחות מושחת?
    האדון הרצוג ששתק בחקירת משטרה כדי לא להפליל את עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לדבריו

      איזי, 23/11/05 08:02

      תעמולה פוליטית של השמאל מוצגת כעמדה אוביקטיבית.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    וממש מזיז להם...

    aviv, 23/11/05 06:51

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת....
    רק אם אנו, הציבור נוקיע אותם ביום הבחירות ולא נצביע עבור מפלגה שלא מוקיעה מתוכה נגבים ושרונים כאלה אולי יתיחסו אלינו בכבוד..לעת עתה אנו נתפסים כפראיירים...

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל מי שתמך ב ג י ר ו ש ...

    אברהם, 23/11/05 06:47

    היש מושחת ממנו ?
    הנמצא רשע כמוהו ?

    לקח כסף ?
    עשה קומבינות ?
    הצביע פעמיים ?
    מה זה לעומת הרמת אצבע בעד גירוש יהודים, הריסת בתיהם, שריפת מקדשיהם והפיכתם לפליטי בשיא ?

    נא לשמור על פרופורציות !

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שאתם הם מלכי השחיתות

      הרב משה, 23/11/05 07:22

      כאשר אתם בחרתם בשרון שהוא מלך המושחתים חשבתם שהמושחת יפעל לטובתכם ולכן היד לא רעדה לכם.
      הצבעה על הורדת התנחלויות אינה קשורה לשחיתות!!! עברינות, ג'ובים , העברת כספים לחברים וכו' זו שחיתות.
      לדעתי אין שום סכנה שתבינו מה זו שחיתות או תאבקו נגדה כי אתם נבנים מהשחיתות.

      הגב לתגובה זו

      • כדאי שתחשוב טוב לפני שאתה תוקף

        תגובה לרב משה, 23/11/05 08:54

        אם תחשוב עם הראש, תבין שאכן יש קשר, ועוד איזה קשר, בין הגירוש לבין השחיתות:
        על אילו אדמות רוצים ליישב את המגורשים? למי נסגרו תיקי שחיתויות ביומיים שלפני הגירוש? מי רעש את אמון השמאל והמשיך לגנוב מתחת לאפם?
        אז לפעמים חושבים עם הראש ולא רק עם הרגליים.

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    ומי הציג את הסקר הזה לציבור?

    המטיף, 23/11/05 06:47

    האלוף עוזי דיין, בן למשפחת דיין המפוארת וכלל לא מושחתת, ובכלל אני מציע לכל קצין בכיר בצה''ל לפני שהוא פוצח בזמר ומדבר על השחתת מידות, שיגלה כמה הוא מקבל כפנסיה לחודש, וכמה הוא מרוויח מהצד בכל מיני ג'ובים שהחבר'ה סידרו לו. אתם אנשי הגם וגם כפי ששלי יחימוביץ' קראה לכם, אתם הראשונים במדד השחתת המידות בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ואיפה התמונה של המושחט הראשי ? (ל''ת)

    אלי, 23/11/05 06:40

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הבריגדה של סילבן=שחיתות

    סיסי, 23/11/05 06:22

    הוא ממש לא מושחת, רק מה, יש לו כנופיה של מוציאים לפועל של השחיתות וגם הם, משתדלים לא לטמון ידיהם ישירות בדייסה של השחיתות, למה שהם יעשו את העבודה המלוכלכת, שיעשו פריירים אחרים שעליהם הם מאיימים, מנסים לדרוך, מנסים לסלק מדרכם אם לא הופכים למשת'פים שלהם, אז מה זה אם לא דון קורליאונה = סילבן שלום

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סילבן פתח בי'ס לשחיתות

    סודוקו, 23/11/05 06:19

    בואו תראו איך הוא נוסע בעולם, עם היועצים שלו, ועם הצלמים שלו, ועם ג'ודי, ועם אמא שלו ועם אח שלו
    ואתם יודעים כמה זה עולה לכם, לנו?
    כל ביקור של 3-5 ימים עולה כ-
    50,000 דולר, הבנתם מה זה נהנתנים מושחתים?
    כל שבוע הוא במקום אחר בעולם,
    זה על חשבון הנכים, והעוורים, והאמהות החד הוריות, ועיירות הפיתוח, ועל חשבון מחשבים לילדים, ועל חשבון חוגים לילדים ועל חשבון ארוחות צהרים לילדים, ועל חשבון תרופות לחולי סרטן, ועוד ועוד ועוד

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אם מערכת המשפט לא הייתה מושחתת

    מוריס, 23/11/05 06:16

    הדג מסריח מהראש וכשהח''כים והשרים שלה מושחתים אז המדינה הופכת להיות לא נורמלית.אך מי שרשם היקרי זה מערכת בית המשפט
    עם העונשים שלה אז כנראה שגם היא מושחטת.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שרון ביסס ושיכלל את השחיתות!!! (ל''ת)

    אילנה ג, 23/11/05 06:02

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ומי הציבור הכי מושחת?

    א. לוזון, 23/11/05 05:59

    מי הציבור שמגע שלו עם כסף, ביחוד ציבורי, מניב תמיד שחיתות?

    מי הציבור שחוקי המדינה לגביו הם רק המלצה, אם הם עוזרים לו וסיבה טובה לעקוף אותם אם הם נגדו?

    ד-ת-י-י-ם

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל היום זה קצת שונה

      דוסית, 23/11/05 07:02

      ויגדל המלפפון על הגנן,
      הליכוד למד וגבר על הדתיים

      הגב לתגובה זו

      • שכחתם את הקיבצנייקים

        גל, 23/11/05 08:45

        קיבלו אדמות מהמדינה לחקלאות
        ולאחר שנים שלא ידעו לנהל אותם המדינה מחקה להם חובות של מלירדים ואת האדמות הם הפכו למרכזי קניות
        עכשיו מהכסף שהם מרווחים הם לא חושבים להחזיר למדינה ?

        הגב לתגובה זו

    • הגזמת פחד, יש לך פשוט בעיה

      תגובה ללוזון, 23/11/05 08:56

      עם מה שנקרא דת.
      על בעיה מסוג זה ניתן להתגבר בעזרת פסיכיאטר.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    התקשורת הוציאה חוזה על ביבי

    אבי גזונט, 23/11/05 05:44

    מה כבר לא טפלו עליו:
    בר-און חברון
    סיגרים
    מתנות שכאילו קיבל
    פרשת עמדי
    שהוא מזיע כשחם לו
    רועד כשקר לו
    ששרה פיטרה את העוזרת או צעקה על המטפלת.

    מכל פרשת ''בר-און - חברון'' לא נותר דבר, מלבד העובדה שאיילה חסון שידרגה את עצמה מכתבת זניחה למגישה בפריים-טיים. לכן בכל מהדורת חדשות בהגשתה יש פינה מיוחדת המוקדשת לירידות על ביבי.

    גם יתר הפרשיות שחיתות התגלו כעורבא פרח, למרות מאמצים בלתי נלאים של המשטרה והפרקליטות למצוא בדל אשמה.

    טוענים שהוא דאג לעשירים ע''ח העניים, למרות שהוא היה שר האוצר הראשון שהטיל מס על הבורסה, נלחם במונופולים והציל את קופות הפנסיה מקריסה.

    הגב לתגובה זו

    • מליון ורבע עניים זה ביבי

      ש.לוין, 23/11/05 06:21

      אל תהיה תמים, ותתפס לדברים הזוטרים . ביבי נתניהו עשה מעשה נבלה בחוק ההסדרים של 2004 מהפך ממש , הוא גנב לגימלאים בפרישה מוקדמת את הפנסיה שלהם והפך אותה לשכר לכל דבר ועניין, פעוןלה זו שחקה עוד את הפנסיה ב20% . ביטל פטורים שאנשים קנו בכספם ממס הכנסה רטרואקטיבית ובחקיקה העלה את גיל הפרישה במדינה שאין בה עבודה לצעירים, נתן גושפנקא ותמיכה לשוק עבודה של עבדים וחברות כח אדם, הטיל מס על החסכונות של הציבור כספים ששולמו עליהם כבר מיסים ,עכשיו כל הזמן מיסים ואלה לא עשירי ישראל אלה עמך ישראל. האיש השקרן הזה שכל יום בתפקידו כשר אוצר הפעיל סוללות של יועצים שהזרימו לתקשורת נתונים שיקריים על מצב המשק. ובסופו של דבר מתגלית האמת האוצר מסתיר 5 מליארדי שקלים שגנב ביבי מעניי ישראל וציבור העובדים. אז תפסיק להטיף מוסר ולסנגר על האיש שכל המדינה לא רוצה עוד לשמוע ממנו בציבוריות הישראלית. שיחזור מהר לשרה .

      הגב לתגובה זו

      • דמאגוג

        ztc, 23/11/05 08:37

        מי מממן פרישה מוקדמת?
        מי מממן גרעונות בקרנות הפנסיה?
        כמות המובטלים עלתה או ירדה?
        איזה מס הוטל על חסכונות הציבור?
        ללא שתי קבוצות אוכלוסיה הערבים והחרדים שבם העוני נובע מילודה גבוהה ומכך שלא שני בני הזוג עובדים וכלככלה שחורה שהרשויות לא מודעות לה, העוני בישראל נמוך יותר מהרבה מדינות אחרות שאנחנו משווים את עצמנו להם

        הגב לתגובה זו

    • אנשים גם שוכחים שהאבטלה ירדה

      מיקי, 23/11/05 06:34

      אנשים שוכחים שהאבטלה ירדה והמיסים ירדו בעקבות המדיניות של ביבי.

      ומה פרץ עשה? דאג לתחת של עובדי חברת החשמל והנמלים - עובדים שמרוויחים משכורות שאנחנו יכולים רק לחלום עליהם.

      הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם.

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה סלע.

      עדי, 23/11/05 06:35

      אותו בר-און-חסון-שרון לא יוזכר על-ידי כלבי הדמוקראטיה ואף יימנה לשר,
      הבן-הפושתק שמככב בתמונה-לא יוקרש לאבא המושחט, האתרוג ימשיך לחגוג ולמכור את כולנו באין מפריע.

      הגב לתגובה זו

    • ביבי הוציא חוזה על עצמו

      ביביהו, 23/11/05 06:44

      זה סופו של הפזיז

      הגב לתגובה זו

    • כל מה שאמרת על ביבי נכון אני

      דודי, 23/11/05 07:45

      מסכים איתך על העובדות ולא עם המסקנות,ביבי מסוכן לישראל

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ראש הממשלה מושחת מס' 1

    אלי, 23/11/05 05:34

    הדג מסריח מהראש. כל מי שיצטרף למושחת הזה תדבק סטיגמה של שחיתות בחינת אמור לי מיהו מנהיגך ואומר לך מי אתה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זה הסקר הכי מושחת שראיתי

    מת מצחוק, 23/11/05 05:29

    סקר שמוזמן כנראה על ידי פרץ או שלחילופין עשו אותו אנשים כתרומה לפרץ.
    דבר אחד ברור הסקר הזה לא יעזור לביעור השחיתות אלא יעמיק אותה. אם כל כך הרבה מושחתים אמיתיים יוצאים צדיקים כמו פרץ ואם אחד כמו נתניהו שהוא אינו מושחת מבחינה ציבורית יוצא כזה שחור אז ברור שמשהו מאד מאד מסריח כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    criminal misleading

    Anat, 23/11/05 05:09

    Corrupted or not, whoever is responsible for this list should go to jail for misleading the public with a nonscientific and irresponsible article. shame that the editors let it be published at all. If i was any of these politician i would sue the reporter and NRG editor . I am not supporting corrupted behaviour by politicians, i think that things should be done right including the reports about corruption. HONEST TO THE TRUTH. MAARIV should publish BASED evidence NOT gut-feelings ,

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    chayakat@netvision.net.il

    מנחם, 23/11/05 03:52

    או שהציבור נפל על הראש, או ששכחו שהשר הרצוג שומר על שתיקה בנוגע לאחריותו של''עמותות''המערך,ושבהם שכרו בריונים שהיכו והפעילו אלימות-בפרט בשרון ובעמק חפר.כותב שורות אלו הותקף כאשר ניסה למנוע מ1 הכנופיות להמטיר מכת רצח על ילדים בני10-11 שתלו שלט של הליכוד על אדמה פרטית בצומת כפר הרואה.היה לי הזכות להתברך מסבו של הרצוג הרב הראשי עליו השלום.אני בטוח שהוא מתבייש מהאי יושר ואכזריות של הפוליטיקאי השאפתן חוסר המעצורים הזה.זאת מכה לדמוקרטיה שלנו ביום שאיש נזה יבחר לנל משרה.בושה וניצחון לשחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מדוע המושחתים עדיין בתפקידם (ל''ת)

    דן, 23/11/05 03:41

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מושחתים נימאסתם , לכו הביתה (ל''ת)

    יעקב, 23/11/05 02:52

    הגב לתגובה זו

    • מושחתי הליכוד לכלכתם... (ל''ת)

      גיבורי הדור, 23/11/05 06:24

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    על הליכוד להשתמש בשחיתות שרון

    מנחם בראל, 23/11/05 02:41

    השחיתות והדורסנות של שרון הן נקודות התורפה שלו. על הליכוד לדאוג שמערכת הבחירות תתרכז סביב הנושא.

    לשם כך על הליכוד להעמיד בראשו אדם הידוע כנקי-כפיים, כמו עוזי לנדאו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ממש מפליא מי קבע שהימין ודתיים

    מושחתים?, 23/11/05 02:29

    תקשורת שמאלנית....

    הגב לתגובה זו

    • השמאל אשם גם בבריאת העולם

      חור שחור, 23/11/05 05:18

      ובטימטום התוקף את הפלח הדתי-ימני של המפה על שלא למד קרוא וכתוב. קרא שנית את המאמר ולמד מי כתב את הממצאים. אם תנחש נכון, תקבל פרס: אתרוג משומש מראש השנה.

      הגב לתגובה זו

      • אולי בחידלונו, לך תדע (ל''ת)

        Avi Ecuador, 23/11/05 19:21

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מתבישת מהכנס שמתעלם מהאמת

    נוגה, 23/11/05 02:26

    המושחת הרשון הוא שרון ובנו עומרי ממתי ששרון נכנס לליכוד המציא את השחיתות ומתפלא על הכנס שמזכיר את בנימין נתניהו שלא היה עלו רבב רק רדיפה תקשורתית ומי ישלם על העבל שנעשה למשפחתו תתחילו להתעורר ההכפשות לא יפתרו את השחיתות כול עוד לא מאשימים את שרון ובנו ואולמרט השחיתות תתפשט
    כמו סרטן במדינתו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    גנבים באם יש כאלה לתת להם בראש

    שומר חוק ישראלי, 23/11/05 01:58

    אני חושב שהעם שלנו מטומטם ,שלא התחיל בהפגנות אגרסיביות כמו בכל מדינה מתוקנת. הרי במדינת ישראל אין חוק .כל המושחתים מתחבאים מאחורי קירות הכנסת, בוא ונעיף אותם ונעמיד אותם למישפט עם חסינות ,או בלי חסינות. גם אם זה הבן של ראש הממשלה שיש לו יד בנושא החולות של האיזור הדרומי , או כל שר מושחת אחר ,בואו וניפתח את הפרשה ונספר לעם מי הם ניבחריו. שילחו לאתר של העיתונאי יואב יצחק באימיל האדום. אני אעמוד לרשותו של כל איש שיעביר לי חומר על שחיתות אמיתית או ידע כל שהוא די הארץ הזו נאכלת ע''י קבוצות מטורפות . בואו לא ניתן להם להשתלט לנו על המדינה הזו .0507861167 ספרו לי על זה אני מבטיח לתת להם בראש

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יוני מגיב מ'ס 40.

    pini s, 23/11/05 01:38

    כל כך כואב לי עליך ועל שכמותך.
    הנה נפלתם למלכודת של המושחתים הסוקרים האינטרסנטים. כאילו שרק בליכוד יש מושחתים. ומה עם המערך
    האם שם ה''צדיקים, ה''צחורים''? האם
    אין במפלגת שינוי? או בש''ס?או במפדל? או אצל האחרים? אל תיפלו לרשתם הם מנסים לסכסך ביננו העם.
    ומשניאים עלינו את כל המנהיגים.
    ומי הנפגע היחיד ממשחקי הכח שלהם? ומההסתה? ומזרית שינאת חינם ביננו.? הבינו כל המגיבים לכאן
    או לכאן. הם יהרסו לנו את המדינה
    היקרה שהורינו בנו בשבילנו. ואנו חייבים להעבירה לילדינו. אז אנא עשו בתבונה וצאו מהרשת שטובים מסביבנו. להפך נחזיק ידיים נגד ונצא
    נגד כל המושחתים בזה שנפגין מול
    הכנסת, מול בתי המשפט, ונידרוש
    להפסיק מיד את עבודתם של המושחתים בחקירה מזורזת כדי לא לפגוג חלילה בנחקר. אפשר להזמין נחקר בשקט, לחקירה סגורה ולמצות את הדין עם המושחתים. אך לא לסכסך ביננו העם. ואל לנו להיתפס
    ברשת השינאה. זכור יוני שבית המקדש נחרב בגלל שינאת חינם.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הם מזנים את האספסוף.

    יגאל כהן, 23/11/05 01:29

    ומערערים את הדמוקרטיה.
    ומסיתים אנשים נבערים מדעת.
    שהרי אם אשאל את האספסוף על קבוצת נשים בחדר :''מי מהנשים האלה זונה יותר גדולה''.
    אקבל רק תשובות של זונות וזונות בנות זונות.
    אין תשובה אחרת לשאלה הנבזית.
    באו לאספסוף עם שאלה מתחת:
    ''מי לדעתך הוא השר הכי מושחת''.
    מה לדעתכם הם קיבלו?
    זונה וזונה בת זונה.
    הם מזנים את האספסוף.
    וכך מערערים שלטון.
    זה לא לגיטימי.
    מי שהוא צריך להסביר להם .
    מי לדעתכם העיתונאי הכי מושחת והכי אוכל קורצא?
    בבקשה ענו לי?

    הגב לתגובה זו

    • ואם היו שואלים אותך?

      רוני, 23/11/05 02:26

      מי השרים במושחתים ביותר????? (ו אנא ממך ענה מהלב)

      הגב לתגובה זו

      • אין יותר מושחתים מביבי וליברמן

        יגאל כהן, 23/11/05 02:52

        אין.
        והם יגיעו לכלא.
        זה רק שאלה של זמן.
        בכלל לא במקרה ולא בגלל שפתחו מפעלים שני הדלפונים האלה הם מעשירי הארץ.
        וכולכם יודעים שהם היו עסוקים בפוליטיקה עד מעל לראש.
        והתעשרו בגדול גדול.
        הם יגמרו בכלא.

        הגב לתגובה זו

      • במקרה הזה, יגאל כהן צודק.

        יגאל, 23/11/05 02:53

        השאלה היא שאלה שמניחה מראש שכל השרים מושחתים, ונותר רק לדרג אותם...
        מה דעתך על השאלה: מי מבין שופטי ביהמ''ש העליון הוא המושחת ביותר?

        הגב לתגובה זו

    • וטווס יהיר כמוך איך נקרא?

      Avi Ecuador, 23/11/05 19:22

      אידיוט מדופלם שמביא הרבה יותר נזק מכלב.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אגב שחיתות...

    טוהר כפיים, 23/11/05 01:22

    טוהר כפיים אישי עדיין לא אומר כלום.
    היטלר למשל, לא היה ''מושחת''...אבל, כידוע, היו לו מגרעות אחרות...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    התשקורת היא מושחתת...

    Me, 23/11/05 01:15

    התשקורת היא מושחתת...ואף אחד לא קם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מושחתים נמאסתם!

    יוני, 23/11/05 01:10

    לא פלא שכל המושחתים הם מהליכוד.המפלגה מושחתת מיסודותיה..
    טוב עשו אריק וחבריו הנאמנים שעזבו את הספינה הטובעת הזאת
    הסקרים מוכיחים-נמאס מהשחיתות!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הכל בבלט מי שתומך בשמאל....

    יואב, 23/11/05 01:07

    אומר שימין מושחת
    וכן להפך
    אף אחד לא אומר את דעתו האמיתית!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    השקרים של הסוקרים.

    שאולי., 23/11/05 00:47

    אם יש צדיק אחד בסדום הוא מר נתניהו. ואם אתם סוקרים בכנות שאלו על כל חברי הכנסת, וחיקרו
    לפני שאתם טוענים את שאלותיכם
    לסוקרים. איך אתם מעיזים להמשיך ולהשפילו. בשל פוליטיקה מחורבנת.
    שכחתם שיש משפחה שכואבת, עוד מאז. שהמשטרה חקרה את הזוג נתניהו בצורה הכי מרושעת שהיתה קיימת, או קיימת היום. בושו לכם גם העונים לסקר בגלל שיכותם למפלגה אחרת, או שונאיו ממפלגתו. ראו
    איך כל מי שפוגע בו משלם בהרס חייו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אנשים העושים שימוש בכספי

    יעקב, 23/11/05 00:46

    הציבור, או הממנים מקורבים, חסרי כישורים, או כאלה העושים דברים ונזהרים שלא להיתפס בהם - האם אלה נחשבים לפחות מושחתים?!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סילבן הכי פחות מושחת-לכו ותבדק

    יורם, 23/11/05 00:40

    מה קורה במחוזותיו האפלים. מי זוכה לאיזה מינוי ובזכות איזה כישור, ותלמדו להכיר את האיש , ואז נראה אם יצטייר ,כפי שהוא מצטייר בסקרים.

    הגב לתגובה זו

    • סילבן - אבא של המושחתים (ל''ת)

      ג'ודי, 23/11/05 06:14

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    איזה לעג וקלס לעמנו.

    פנינה, 23/11/05 00:39

    איזה זילזול באינטילגנציה שלנו.מה
    זה הכי מושחת? ומה זה הכי פחות מושחת? באיזה מישקל אתם שוקלים זאת. כל מושחת הוא מושחת ללא
    מישקל. הסוקרים עושים את כספם.
    מכל הסקרים עשרים פעם ביום הם ישנו, את השטויות שלהם בכל סקר.
    ואיפה המבקר, המשטרה והפרקליטות? האם אתם לא נותנים יד לשחיתות של מי שבאמת מושחת.
    בזה שאין עושים נגד זה שום כלום.
    לא סתם העם טוען שהסרחון בא מלמעלה. תבדקו את עצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה עם עמרי שרון המושחת?

    ש. א., 23/11/05 00:35

    באתר הנוכחי של מעריב מופיעים צחי הנגבי ועמרי שרון כמושחתים במקום הראשון
    ואילו בערוץ 1, הנתון לשליטתו של אולמרט עמרי אינו נזכר.
    השחיתות של אולמרט אינה יודעת גבול.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אמרו מושחתים

    מיכאל, 23/11/05 00:28

    אז אמרו למה לא מסלקים אותם מחיינו, איך זה יכול להמשיך ככה,,
    אין להם בושה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הליכוד מושחת - הליכוד הביתה! (ל''ת)

    מפוכח, 23/11/05 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חלק מאלה שנחשבים פחות מושחתים

    הפרשן, 23/11/05 00:13

    הם כאלה שיודעים להיזהר לא להתפס!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אחריות לאומית - תנו יד לשחיתות (ל''ת)

    הגיון ברזל, 23/11/05 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה עם חזן וברילוסקי? (ל''ת)

    007, 23/11/05 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרץ לא מושחת אז איך הוא כבש?

    עמיר, 23/11/05 00:05

    את מפלגת העבודה ?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חדש חדש לא זוכרים את

    מופתעת, 23/11/05 00:03

    נראה לי באמת שיש לישראלים זכרון קצר את כפר נהלל שהוא חילק לחברה הכפר היקר ליד כפר סבא שרון ומשפחתו מושחתים ואין לנו לבחור בהם ציונות זה הדת שלנו ולו רק בזכות היהדות יש לנו מדינה ולא בזכות שרון יהדות משמע ציונות ואני לא דתיה בלל רק קצת היסטוריה ואתם מסדרים את המוח יהודים למען יהודים בני ביתך קודמים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    משפחת שרון - הכי מושחתת (ל''ת)

    מוצי, 23/11/05 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה דוגמא הם משמשים לאזרח???

    @משה, 23/11/05 00:00

    אם הם מיתנהגים כך שליחי הציבור לא פלא שאין חוק מיזמן במדינת ישראל ממש בושה ,מה יהיה בדורות הבאים חיסולה של המדינה זה מה שחברי הכנסת רוצים ??????

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הליכוד ירוד ואבוד! (ל''ת)

    להחרים ליכוד!, 23/11/05 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל המדד הזה זה עבןדה של תקשורת

    אוי ווי, 22/11/05 23:57

    שמאלנית שפשוט פימפמו את הציבור התמים בפירוסומים חסרי כל מהות.

    זה כמו לצעוק לשכן שלי יום יום שנה שנה אחותך זונה.

    אתרי שכולם השתכנעו כי זה כך מתברר שאין לו בכלל אחות.


    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בגין וז'בוטינסקי היו פורשים...

    אדי, 22/11/05 23:40

    אילו מצאו עצמם בראש מפלגתם, כמריונטות בידי מרכז מושחת...
    הליכוד אינו מייצג את מורשתם.
    פוליטיקאים גמדים נאחזים בקרנות המזבח ועולים לרגל אל הפיגלינים הסהרורים, אל אנשי הזרוע והעולם התחתון שהשתלטו על המפלגה...
    זוהי לא התנועה המפוארת מבית מדרשם של ז'בוטינסקי ובגין... זוהי מערכת פוליטית מושחתת שמשתמשת בנימוקים אידיאולוגיים ריקים מתוכן כדי להנציח את שלטונה...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הרי מזוז חילץ את שרון ואת גלעד

    בעל זכרון, 22/11/05 23:37

    הרי קבלת שלמונים מהקבלן אפל היו צריכים להרעיד את אמות הסיפים !
    שרון הוא ראש וראשון למושחתים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מרכז הליכוד מושחת ומשחית...!!!

    אדי, 22/11/05 23:24

    פוליטיקה ושחיתות צועדים יד ביד משחר ההיסטוריה.
    הדמוקרטיה יצרה כלים כדי להגביל את פגיעתה הרעה של השחיתות, ולהגן על האזרח.
    מרכז הליכוד פעל בנחישות ומרץ לחסל את מנגנוני ההגנה מפני השחיתות, ולהעניק לה לגיטימציה.
    הם הפכו את נבחרי הציבור לבני ערובה, וכך השתלטו על המפלגה והפכו את בוחריה לשותפיה וקורבנותיה של השחיתות.
    כל איש ליכוד הגון ונבון חייב לברוח ממפלגה זו כמו מאש, עד אשר יחוסל המרכז המפלצתי...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תשובה נהדרת

    יהודי, 22/11/05 23:24

    לכל השואל מדוע בנימין נתניהו מושחת התשובה היא שבזה שהוא לא שמאלני, האין תשובה יותר טובה ונכונה מזו, ולהיכן נעלם המושחת יגאל כהן

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי קבע את זה? מי ממן אותם?

    zfonim, 22/11/05 23:23

    קביעה אנונימית - היא החשודה ביותר.
    אם נברר -אז נראה שהקובעים שייחים (גם הרשימה מראה את זה)
    למפלגה מסוימת שהיא המושחתת
    מכולן. אבל השאלה החשובה - מי מממן אותם? צרפת? אנגליה? ערבים? או פרץ במינוסים שיש לו?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עומרי והנגבי נראים לי בתמונה..

    אהרון, 22/11/05 23:20

    למעלה,דווקא אנשים תמימים,אמינים,שלא מסוגלים אפילו לחשוב להרע למישהו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עמיר פרץ התשמש במשאבי ההתסדרות (ל''ת)

    לבחירות גם הוא, 22/11/05 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סליחה מישהו מוכן להסביר

    מהי השחיתות של, 22/11/05 23:18

    תקשורת עלובה ומניפולטיבית.
    איך אתם שמים בקטגוריה אחת את נתניהו שלא נחקר על שום דבר עם גדולי המושחתים בארץ??
    נמאסתם-אותנו לא עשו באצבע ולא תצלחיו למכור לנו סחורה סוג ז'.
    המושחתים הגדולים הם משפחת ''החווה'' ושרי הליכוד שהרימו יד ואישרו את תוכנית הגירוש כדי לכסתח את השחיתות של העומד בראש מפלגתם!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת הם מפחדים

      נוגה, 23/11/05 02:10

      כמה דמגוגיה יעשו לעם את האמת מסתירים ואת השקר מפרסמים
      השחיתות הובאה לליכוד בגלל שרון ובנו עומרי בכדי להביס את נתניהו
      ורק הרפש נשארה והתקשורת ממשיכה בסקרים שקרים בכדי ששרון ולעורקים מהליכוד להמשיך בשחיתו מדינה מופקרת וחבל יום טוב לך

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם 15 אלף אחוז! (ל''ת)

      ברה''מ לשעבר, 23/11/05 07:57

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    איפוא עוזי לנדאו.הח''כ הכי פחות (ל''ת)

    מושחת בכנסת, 22/11/05 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''הנשאלים''

    אבי, 22/11/05 23:08

    ''מעניין'' מי אותן נשאלים המייצגים את אותם סקרים מגמתיים שיקרים עלובים וגזענים מעניין תמיד ''המושחטים'' ימניים או מזרחים בני עוולה כלבים עוכרי המדינה מכונת הרס עצמי
    המעניין שלא שמענו על שום מושחת במרץ או אצל המחבלים הגנבים מסכני המדינה ח''כ הערבים שינוי מושלמת למרות שלו מזמן וגם עכשיו אחד חונק את השני מפלגת העבודה מרוב עקמומיות הם סוגרים מעגל אבל ישנם ''אנשי מוסר'' שדואגים לג'ובים שלהם המושחטים המסוכנים ביותר למדינה שדואגים לפרסם רשימה חלקית נכונה אבל בכלל לא מלאה מגמתית זדונית גזענית ומפלצתית כנראה שהמציאות חזקה מכל פלצן או חתרן כזה או אחר וביום הבחירות יבלעו משהו גדול שיתקע להם בגרון עד שתפרח נשמתם הארורה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אבו עומרי זכאי

    Avi Ecuador, 22/11/05 23:03

    להדלקת משואה בימנו, למה לא כאשר גירוש יהודים נקרא נצחון ושכל ישר?
    נו, להבדיל רבין, כשאישתו השאירה חשבון חוץ פתוח בארצות הברית הוא לקח אחריות והתפטר לאומתו שרון לוקח שלל וחברים מהליכוד ובונה מפלגה חדשה.
    מעניין באיזה מקום ישים את עומרי.
    אולי במקום שיספור את הכסף.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להכניס את כולם לכלא! (ל''ת)

    קוקי, 22/11/05 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הרצוג לא מושחת?!

    אילן, 22/11/05 22:54

    מן הראוי לפרסם את דברי מבקר המדינה על פרשת עמותות ברק.
    להזכירכם האיש הוא עו''ד וכמי שאמור לשמור על החוק הוא שתק בחקירתו.
    האם איש ציבור רשאי לשתוק בחקירה
    באשר למימון מפלגה או מועמד.
    ואם ''המאפיה'' מממנת מועמד ומריצה אותו גם אז יש לשתוק ?!

    הגב לתגובה זו

    • הוא פשוט נראה ונשמע חננה...אבל

      דן, 22/11/05 23:48

      מושחת לא פחות מעומרי שרון - אותה עבירה. אחד מורשע ואחד שומר על זכות השתיקה.

      אוי ויי לי אני נשמע כמו איזה ליכודניק. איכסה. הרצוג הוא כתם על מפלגת העבודה בגלל ששמר על זכות השתיקה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ליכוד א'+ליכוד ב'=שחיתות! (ל''ת)

    רק העבודה!, 22/11/05 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נתניהו הרבה יותר מושחת

    שרה, 22/11/05 22:52

    ממה שאתם יודעים, מידע אישי

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שאת חייבת לפרסם את זה

      מ גולדשמיד, 23/11/05 01:22

      אולי תספרי לנו פרשת שחיתות כלשהיא שדבק בו לאחרונה ?
      את באמת חושבת שאם היה משהוא היית את יודעת והתיקשורת מסירה מהציבור?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני לא מת עליהם - אבל...

    חיים, 22/11/05 22:52

    איזה מין דבר זה ''תחושות הציבור'' לגבי השחיתות? איזה גוף ציבורי שמכבד את עצמו יכול לפרסם שאדם ''נתפס'' כמושחת?
    נניח שיש מישהו שאיננו מושחת אבל פוליטיקאי לא אהוד. קודם העיתונות אומרת שהוא נתפס כמושחת, אחר כך הציבור חושב שהוא מושחת, העיתנות מדווחת עליו כגבוה במדד השחיתות - והופה - גם בשנה הבאה הוא ייתפס כמושחת.
    זו דוגמא למדע מושחת בשרות הפופוליזם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! דברי טעם. (ל''ת)

      שרית, 22/11/05 23:00

      הגב לתגובה זו

    • אין עשן בלי אש !!!

      כבאי, 22/11/05 23:35

      לא סתם נוצרה האמרה הזו.

      הגב לתגובה זו

    • מהי הגדרת השחיתות

      עמי, 23/11/05 05:16

      הכתבה כלל לא הגדירה מהי שחיתות שלטונית, ומה עשה כל אחד מהשרים והחכ''ים שהכניס אותו למקום בטבלה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    משפחת שרון,המושחתת ביותר בארץ (ל''ת)

    חזרו לחווה, 22/11/05 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אהוד אולמרט צריך היה להיות?

    אשר, 22/11/05 22:47

    נכון במקום הראשון,,,אבל מה זה משנה בעצם כולם הרי מהליכוד לשעבר,,,במפלגה החדשה ''אחריות לאומית''בטוח שאהוד אולמרט יקח מקום ראשון!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מושחתים נמאסתם!!!

    דיייייי, 22/11/05 22:45

    ותודה לנתן זהבי

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שרון האבא של עומרי ושל השחיתות (ל''ת)

    רמי, 22/11/05 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מפלגת אחריות אישית

    אבי, 22/11/05 22:41

    לאור הסקר, על מפלגת שרון לשנות את שמה לאחריות אישית ולהעלם מהחיים הציבוריים. מתוך החמישיה הפותחת שלושה אישים במפלגתו של שרון כאשר הוא אחד מהם, בנו שהורשע בפלילים וכעת מסדר לאבא עוד מליון שקל. להחזיר את הליכוד של פעם זה שדאג לחברה וזה שגרש את המושחתים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עמיר פרץ ''מלך הוועדים השמנים''

    איתן, 22/11/05 22:37

    עמיר פרץ מספר לעניים שהוא דואג להם, אבל את הכספים דואג לתת לעובדים העשירים של חברת החשמל.

    תודה לך עמיר פרץ על שחשבון החשמל שלי גבוה כל כך.

    הגב לתגובה זו

    • אני מכיר את הטון הזה ,לך לביבי

      לא עובד בח''ח, 23/11/05 06:59

      בוא אני יגיד לך מי אתה.אתה מהליכוד , תמיד הצבעת ליכוד כי אלה החבר'ה הכאילו ''קולים'' שדואגים לך ( אבל דוחפים לך את הבאגט בלי שתרגיש ) וכאילו הם נגד שחיתויות ההסתדרות......אז בוא תן לי לחדש לך , אתה יכול להצביע ביבי אין בעיה .ביבי יתן לחברה בברנ'זה משפ' עופר , לבייב מישהו קרוב את המכרז ואתה תשלם לכיס הפרטי שלו הרבה יותר בשביל החשמל כי תחרות לא תהיה ( ואם תהיה , תהיה מתואמת בלי רווח לציבור).
      הכותב לא עובד חברת חשמל או עובד הסתדרות כלשהוא...רק אחד מפוקח שרואה איך גזרו את נכסי המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • למתווכחים:איתן ו-ח''ח.תפסיקו

        להלחם בשחתות צל, 23/11/05 10:44

        רצוי לבחון אפשרות שאדם אחד ייבחר ישירות עי הציבור ויהיה ממונה על שני תחומים :
        1. מבקר המדינה.
        2. יו''ר האיגודים המקצועיים.
        האדם שיעמוד לבחירה יציג לציבור את שני סגניו (נניח : יקראו סמנכלי''ם ) שהם סופר מקצועיים שיהיו ממונים על 2 תחומים אלו כ''א ושניהם כפופים לו.
        בחירות אלו יהיו במקום הבחירות להסתדרות. ורצוי שהבחירות תתקיימנה אחרי הרכבת ממשלה(מבחירות לכנסת) , כי אז הציבור יידע לבחור נציג שבאמת יהיה ביקורתי , יעיל וישרת נאמנה את הציבור שבחר בו.
        כל מפלגה או אירגון מקצועי כלשהו יוכל/ו להציג מועמדו.(לרבות ההסתדרות , מיפלגות שונות , מבוטחי כללית ,וועדי עובדים / מיגזרים וכיו''ב )
        הניבחר הוא המוסמך בשם הציבור לנהל מו''מ עם ה-ממשלה/אוצר / בתי דין לעבודה וכו'' במירב התחומים.
        התעסקותם תהיה נטו ב-2 תחומים אלו ברמה מיקצועית /משפטית / ציבורית.
        יתרונות שהניבחר לא יהיה תלוי במינוי הפוליטי של מפלגה זו או אחרת או של אדם זה או אחר.
        כ''כ יקים סניפים לייעוץ בתחומי איגוד מיקצועי ורצוי איזון בין רווחת המועסק לריווחיות המעסיק. איזון זה יועיל לכולם.
        והתייחסותו תיעשה עיניינית ולא תלותית.
        אין בכתיבה זו חלילה ביקורת או טרוניה על הנוכחי או על קודמיו שעושים מלאכתם נאמנה.
        יש חשיבות לאימון הציבור כלפי המערכות.
        ולייעל כמה שניתן.
        כמובן שיש עוד מה ללטש וללבן את מיכלול ההיבטים ורלוונטיות למדינת ישראל, עד שיובאו אל הפועל.
        בנתיים בהצלחה רבה לממלאי התפקידים הנוכחיים.
        בחירה עי הציבור תניע את הניבחר להצדיק את בחירתו.
        אך אם המבקר ניבחר ע''י מי שאמור להיות מבוקר ?! מורידה לו מוטיבציה.
        נו נראה את ניבחרי העם מחוקקים חוק לעניין זה ?!
        יש ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?


        הגב לתגובה זו

        • למר עוזי דיין.יפה שהנושא עולה

          לסדר היום הצבור, 23/11/05 11:09

          קראו תגובה של גולש 23/11/2005 שעה 10:44 .רצון טוב. בכתבה זו.
          עם הצעת שיטה שדורשת חקיקה.
          לבחירת מבקר ע''י ציבור דינמיקה חיובית שתניב תוצאות שיצמצמו מאד את השחיתות (לא יחסלו טוטלית ).
          ברמת הנורמה ואכיפת האסור.
          חובה לציין שראייה מפוכחת זו של מר עוזי דיין שמעלה נושא זה על סדר היום הציבורי הוא אחד החיוביים מאד שמועלה לאחרונה.
          יש חשיבות לאימון הציבור לא פחות מאמינות ניבחרי העם.
          והצעה אישית למר דיין . תשקול התמודדות, אבל !! אל תחבור למי שעלול להרוס (גם אישית וציבורית ) את כל מה שאתה בונה מאד יפה.
          ודי לחכימה ברמיזה .

          הגב לתגובה זו

          • חשוב,לתזכר לכל חכ שהוא נבחר-עם (ל''ת)

            ולא פקיד.ונאמן, 23/11/05 12:33

            הגב לתגובה זו