• 92.

    אל תוציאו דיבתכם על האיש.

    שאולי, 23/11/05 09:30

    היחיד ההגון, הישר, הדואג באמת ובתמים לעמו ולארצו. אני מוריד את הכובע לפני האיש המדהים והחזק הזה. זיכרו היה קצין מצטיין בסיירת מטכ''ל. אדם בעל תרבות וחינוך יוצא מהכלל. אדם שגם בהיותו בארה''ב
    עם משפחתו, ליבו היה עימנו. קיראו את סיפרו מקום תחת השמש.בהיותו צעיר. כבר אז ראה את הנולד בקשר ליחסינו עם הערבים. ולכן עומד על דעתו ליחסים הוגנים עם הערבים, לפני הענקת להם שטחים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי. ביבי המלך! מקימים (ל''ת)

      מטה מתנדבים, 23/11/05 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    ליושבים ברתות השמאל.

    pini, 23/11/05 09:21

    אנא אל תתנו לסוקרים השקרנים.
    לחברי כנסת שקרנים, לעיתונאים שקרנים, להשאיר אותכם ברשת שהם טוו לכם, בדיבורם הזדוניים. ולגרימת קרע בעם ושינאת חינם. שיפסיקו לצעוק יום ולילה שנתניהו חלילה
    מושחת. שיקומו הצדקנים אולמארט, שרון, ועוד מתחרים פחדנים מהימין.
    ושיגידו מהשמאל ומכל צד במפה הפוליטית כןןןן מההה היא השחיתות
    שבו מואשם מר נתניהו ההגון.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    נכנעתם לדיקטטור בגירוש תשלמו

    @ בנצי-א @, 22/11/05 19:58

    דיקטטור ואינפנטיל סובלים מאותם תסמינים
    לא עושים כרצונו
    עוזב את הבית
    ונוקם

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    השם האמיתי של מפלגת שרון (חובה

    שפוי, 22/11/05 19:34

    ראשי התיבות של מפלגתו הוא
    בולשי''ט
    בוא לבחור שרון
    ישראלי טיפש

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    להתאחד מאחורי ביבי.היחיד שיכול (ל''ת)

    להפיל את הרודן!, 22/11/05 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מרכז הליכוד מושחת ומשחית...!!!

    אדי, 22/11/05 16:12

    פוליטיקה ושחיתות צועדים יד ביד משחר ההיסטוריה.
    הדמוקרטיה יצרה כלים כדי להגביל את פגיעתה הרעה של השחיתות, ולהגן על האזרח.
    מרכז הליכוד פעל בנחישות ומרץ לחסל את מנגנוני ההגנה מפני השחיתות, ולהעניק לה לגיטימציה.
    הם הפכו את נבחרי הציבור לבני ערובה, וכך השתלטו על המפלגה והפכו את בוחריה לשותפיה וקורבנותיה של השחיתות.
    כל איש ליכוד הגון ונבון חייב לברוח ממפלגה זו כמו מאש, עד אשר יחוסל המרכז המפלצתי...

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הליכוד=12X0. לא יעזור,רק עבודה (ל''ת)

    המתמטיקאי, 22/11/05 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בן ימין נתן יהו

    אבנר, 22/11/05 15:45

    לכל אלה המתרברבים על יחסו של בן ימין נתן יהו לעמו, אין להם שמץ של דבר על פעילותו של האדם הנכבד הזה שהביא לעמנו מאז שהתחיל את דרכו הפוליטית , אני מציע שתעכבו אחרי כל פעולותיו ותווכחו בעצמכם עד כמה האדם הנבון והחדם כשמו כן הוא תרם למדינתנו. קיראו את נאומו לרגל 50 שנה לעצמאותנו. אל לכם בני עמי להוקיע אותו כי כך הקדוש ברוך הוא בחר בו להנהיג את עמנו עד בוא משיח צדקנו. בן ימין נתן יהו עלה והצלח והשם עמך בכל אשר תלך.

    הגב לתגובה זו

    • טעיתה כאשר

      אמנון-בן יהודה, 22/11/05 16:14

      עשיתה את הביבי שליח מטעם השם'' ,אם כך הם פני הדברים אז כדאי לך לפתוח את ספר יחזקאל נידמה לי פרק ה'' וראה את אשר השם'' הועיד לאריק, חזק ואמץ ידידי בן-איש-ימני ! יום טוב לך , והחשוב המשך ללמוד תורה .

      הגב לתגובה זו

      • לא טעיתי

        אבנר, 22/11/05 16:29

        השם בן ימין נתן יהו מעיד על על עצמו
        פרק ה, מתאים יותר לאלו אשר לא קיימו את דבר ה' והלא הם השמאלנים החיים בתוכנו

        הגב לתגובה זו

        • אבנר, יישר כוח-דרכנו תנצח

          מאיר צופנגלאוס, 22/11/05 17:59

          לבסוף

          הגב לתגובה זו

    • שבתאי צבי זכה לתמיכה רבה יותר.

      אדי, 22/11/05 17:22

      מאז ומתמיד התיימרתם במציאת משענות קנה רצוץ...
      תוצאת יומרתכם הייתה חורבן לעם ישראל פעם אחר פעם...
      ואתם תשובו למעשי האיוולת ולא תלמדו לעולם...

      הגב לתגובה זו

      • שבתאי צבי?

        אבנר, 22/11/05 18:12

        מה הכנסת את השם הזה לתגובתי בנידון, מצטער עם נביאי שקר אין לי מה לעשות. אך בבקשה ממך הצעתי היא שתקרא את כל מה שנכתב מאז ש בן ימין נתן יהו עשה את דרכו הפוליטית במדינתנו ואז אני תקוה שתתאזן בנושא ותווכח בעצמך איזה מנהיג מדיני נעלה יש לנו הדובר אמת מאז ומתמיד והוא היחיד שנולד בארצנו - פשוט צבר אמיתי האוהב והדואג לעמו מאז ומתמיד.

        הגב לתגובה זו

        • אבנר, נשארתם סהרורים...!!! (ל''ת)

          אדי, 22/11/05 20:24

          הגב לתגובה זו

  • 84.

    הליכוד+הדתיים+מתנחלים+ליברמן

    יהודה, 22/11/05 15:31

    יהוו את הצד הכמעט פאשיסטי במדינת ישראל: העדפת המדינה על האזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כדי להציל את הליכוד יש להעיף .

    אזרח כואב, 22/11/05 15:30

    כאחד שמזדהה עם הליכוד וכואב את מה שקורה לליכוד לא אצביע עבורו בגלל מספר דמויות שליליות שנקעה נפשו של הציבור מהם ,וחבל שהם ממשיכים ברשימת הליכוד כוונתי לענבל גבריאלי , גמליאלי, גורולובסקי וחזן ניתנה להם הזדמנות הגיעו לכנסת ופשוט הציבור מקיא אותם ועל הליכוד להקיא אותם מתוכו , כל עוד לא יעשה זאת אין לו עם מה לבוא לציבור..

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מגמליאלי?

      מספיק, 22/11/05 17:54

      איך בדיוק היא מושחתת?
      בגלל שיש לה מבטא תימני ועור שחום אז היא מושחתת?

      תביא עובדות לפני שאתה סתם משמיץ אנשים.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    ביבי, 12X0 עדיין שווה 0=הליכוד (ל''ת)

    אדום, 22/11/05 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    דיקטטורה

    צביקה קורן, 22/11/05 15:23

    שרון שואף לבטל את המשטר המפלגתי ולהקים דיקטטורה במסווה של משטר נשיאותי.
    ראו הוזהרתם! מי שיבחר בו מסכן את הדמוקרטיה הרעועה אצלנו ומחיש הקמת משטר ''נשיאותי'' נוסח סוריה, מצרים ואירן.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    עדיף להצביע למקור - החרדים

    יס מיניסטר, 22/11/05 15:23

    בראיון אתו בשבוע שעבר אמר משה פיגלין שהוא יהודי ולא ישראלי, אם זה המצב במפלגתכם כי אז עדיף להצביע ישירות עבור המקור - החרדים ולא עבור העתק

    הגב לתגובה זו

    • כאחד שלא קרא את הכתבה,

      מושיקו, 22/11/05 15:51

      אני יכול לשער שהוא אמר: אני קודם כל יהודי, אח''כ ישראלי.

      כתושב וכאזרח מדינת ישראל - הוא ישראלי.
      בניגוד לחלק מהחרדים, שמתכחשים לישראלותם (למרות שהם יודעים, ירצו או לא ירצו, הם ישראלים).

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    ל - 5 אתה זקוק דחוף לסיוע.

    אריק, 22/11/05 15:21

    שמעתי שמציאו כדור נגד תעתועים ואילוזיות, המהולות במשאלות לב ופנטזיות. רוץ מהר לרופא.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תוך שנתיים נתניהו

    בוריס, 22/11/05 15:21

    הוריד אבתלה ב-22%! מ-11.7 ל-9.1%. בתוכנית של ויסקונסין בשלושה חודשים – 1980 איש (11%) חזרו למעגל העבודה. אשירים משלמים מס לרווחים מבורסה ומתוכניות חיסחון עד 20-25%. אין שביתות (שקת בנמלים עד 2009). ועוד ועוד ..! הכל זה נתניהו - ורק בשנתיים!

    הגב לתגובה זו

    • תחזור לרוסיה (ל''ת)

      בוריס, 22/11/05 16:02

      הגב לתגובה זו

    • מעצבן

      אלון קופרט, 23/11/05 11:53

      שאנשים מגיבים עם עברית חולנית...לפני שמגיבים בודקים...
      אבתלה - אבטלה
      חיסחון - חיסכון
      אשירים - עשירים
      השם ישמור מעניי ( שכלית )עירך

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    שרון הלך לקנוסה ואני שב הביתה. (ל''ת)

    יובל, 22/11/05 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ראו למי חבר נתניהו, לפייגלין.

    פופאי, 22/11/05 15:14

    מתאים לו !!! איזה ליכוד נפל עלינו.
    ימניים מטורפים, ללא כל סכוי לקבל את תמיכת העולם.
    על הציבור בישראל אינני מדבר. קיימים פה מספיק מטורפים שיצביעו בשביל הקבוצה הסהרורית הזו.
    ביבי, צחי, כץ ופייגלין. מחר יחבור אליהם מרזל ובן גביר. בושה !!!
    אני לא מצביע יותר ליכוד בחיים.

    הגב לתגובה זו

    • כץ וצחי הנגבי הם ימין קיצוני ?

      עמישראל, 22/11/05 15:54

      אתה ממש מטורף וסהרורי !!

      ביבי, כץ וצחי נתנו לשרון את האוויר שהוא היה צריך לו במהלך שנת ההתנתקות.

      פייגלין הוא לא יותר מאשר קוריוז. ממנו אתה לוקח דוגמא? אתה יכול לחזור לשורה הראשונה בתוכן ההודעה...

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    גם ביבי יבקש סליחה- מכל העם!! (ל''ת)

    סליחה!, 22/11/05 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ביבי שקרניהו=לוזר מס' 2

    אדווה, 22/11/05 15:02

    אם פרס הוא הלוזר של העבודה הרי ביבי שקרניהו הוא הלוזר של הליכוד והסיבה ידועה מראש שקרן חתרן רברבן ומניפולטור בלתי נילאה . הקלקלן של המדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני אצביע לליכוד ברגע ש

    סתם 1, 22/11/05 14:54

    לא יהיו של חזנים אפללו אברהם גבריאלי גמליאלי ועוד כמה מציאות עלובות שמהוות שלושה רבעים מחברי הכנסת וכמו כן שהשמעון כוהנים למיניהם יעלמו מהמרכז שלהם ואחרון העברינים שם יסולק
    אז אצביע עבורם.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דרך

    י.תוש, 22/11/05 14:53

    הדרך אולי כן (גם זה כבר לא כל כך בטוח) אבל האישים ? בטח שלא . חדלונים ,שואפי כבוד ושררה .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    BיBי-Bלי-Bיצים=וBלי-נוצות. (ל''ת)

    משה רוטרסמן, 22/11/05 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הדרך שלך שווה 5 מנדטים ביבי!!

    דודי, 22/11/05 14:50

    ביבי הביתה פיפ ולישון!
    ברוך השם

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מר שקרניהו דרכך לאבדון

    גימלאי המדינה, 22/11/05 14:49

    מי אתה חושב את עצמך מר שקרניהו . אחרי שרמסת את כל הציבור בזובור האדיר שעשית לנו מאז 2004 איש במדינת ישראל מציבור הגימלאים בפרישה מוקדמת כל יתר הגימלאים הותיקים וכל ציבור העובדים ומיליון ורבע עניים לא ישכחו לך את זה. אין לך מה לחפש בפוליטיקה הישראלית אתה שרלטן שקרן חתרן רברבן בלתי נילאה הציבור יכה אותך שוק על ירך. עוף לנו כבר מהעיניים

    הגב לתגובה זו

    • הזובור האדיר שעשה ?

      ד. שרון, 23/11/05 13:38

      מה, ראש הממשלה לא היה שותף? כל חברי הקואצליה שהצביעו בעד התקציב, לא היו שותפים ?
      אם אתה בא להאשים, אז תאשים את כל האשמים וזה מתחיל בראש !
      וחוץ מזה הקטנת האבטלה וייצוב הכלכלה לא אומרים לך כלום ? אז על איזה זובור אתה כותב? או על
      אנשים שבמקום ללכת לחפש עבודה, הם מעדיפים לשבת בבית ולקבל הבטחת הכנסה ?

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    עוד לא הבנתם ש 12 המנדטים

    לא למרכז, 22/11/05 14:46

    שיבחרו בכם הם כל המקורבים שדחפתם לכל המשרדים הממשלתיים שישבתם בראשם. אנחנו לא נבחר בכם הפעם.
    אנחנו מחפשים עבודה ביושר !

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אוחחחחח. סופו של מרכז הליכוד

    ישראל, 22/11/05 14:45

    אוחחחחח! איזה תענוג. התנים של הליכוד - מסוג אלה שאכלו גם את הלב של מנחם בגין עד שאמר עליהם ''אני לא יכול יותר'' - עשו זאת גם לאדם חזק כמו שרון. עכשיו הם תקועים עם 12 מנדטים על 30 מגאלומנים. בהם ביבי שהכניס את השקרנות כעניין של יום-יום; שני העוזים - לנדאו שהוא חכם להרע, וכהן שהוא אידיוט להרע; לימור (צרת החינוך) שנקווה שיחשפו עד תום את מה שסידרה לבעלה; חזן ש''לא לקח איתו את המוח''; וגם עבריינים, קוני קולות למאפיה; נאשמים, ומורשעים.

    סביר שיהיו כאלה שיחלקו עד דעתי בעניינים שלמעלה. אבל על דבר אחד יש קונצנזוס בין כל האנשים הישרים והמוסריים במדינה - ויש עוד רבים מאוד כאלה: התענוג הכי גדול (מגיעה לעם הסובל הזה קצת נחת) יהיה לראות את מרכז הליכוד החצ'קוני מסולק מפניה של האומה! כמעט כל העם שונא את המרכז המגעיל, הפרימיטיבי, והמושחת הזה. אוחחחח! כמה ישמח הדבר את עם ישראל אם נגיע למצב שבו המרכז המתועב הזה יהיה יותר גדול ממספר הבוחרים לליכוד. רוב האנשים ששקלו להצביע לליכוד ויתנו את קולם למפלגה אחרת, יעשו זאת בגלל התיעוב העמוק למרכז המושחת הזה. ושלא יספרו לנו שלא כולם שם מושחתים. הם חברי המרכז? על זה נאמר תגיד לי מי חברך ואומר לך מי אתה...

    כמה נמאס לנו מן הדברים המגעילים שהפכו את המדינה הנהדרת שלנו ואת העם היפה הזה למה שהינם כיום. כל הדברים האלה מגולמים במרוכז במרכז הליכוד. מפלתו תהיה סמלית לכך שיש לנו סיכוי להתאושש מן הבהמיות. נמאס לנו להיות דור המדבר. בסיני זה לקח ארבעים שנה. אנחנו בעניין הזה כבר יותר מחמישים שנה. די! רוצים מדינה נורמלית! הגיע הזמן לעשות שלום, דבר שילדינו לא חוו מימיהם! זאת גם הדרך להגיע עצמאות כלכלית, להתפנות לעקור את התולעים המושחתות שמכרסמות כל חלקה טובה במדינה ומוצצות את דמה, לתת את הקדימות לחינוך ולתרבות. בקיצור, להיות מדינה נורמלית שטוב ונעים לחיות בה. אני לא חסיד גדול של אריק שרון, אבל הוא הוכיח שבסיום דרכו הפתלתלה הוא החליט להותיר אקורד חיובי, ולהיזכר כמי שהביא שלום ורווחה. לכן אצביע בשבילו!




    הגב לתגובה זו

    • לא יכולתי להגיד זאת טוב יותר.. (ל''ת)

      אדי, 22/11/05 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    נכון! הדרך שווה יותר מ-12 מנד'

    ***************, 22/11/05 14:45

    הדרך שווה 13 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אפילו ביבי יותר טוב משרון...

    מוישה גרויס, 22/11/05 14:39

    זו לא מחמאה גדולה , אבל ע''י שרון הנכלולי והדירטטור אפילו ביבי נראה כמו מלאך שרת.

    הגב לתגובה זו

    • ''אפילו ביבי, אפילו ביבי'' :-) (ל''ת)

      אריק שרון, 22/11/05 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ביבי ממשיך לשקר

    מתן, 22/11/05 14:39

    ביבי מתגאה בתפקודו כשר אוצר-
    האמת היא שמה ששיפר את המצב הכלכלי היה תהליך ההתנתקות והאופטימיות בעקבותיו. ביבי לא ידע חמלה מהי ופגע בכל השכבות מהבינונית ומטה. אין לו חלק בשיפור הכלכלי .טוב שהלך וההרס פסק.
    ביבי טוען נגד השחיתות- האמת היא שביבי נושא אחריו שובל ארוך של מושחתים, ע''ע כלומנטל,גורולובסקי, יחיאל חזן , צחי הנגבי.גם ביבי עצמו לא יוצא צדיקכאשר הוא נוקה מחמת הספק או מחוסר ראיות מספיקות. לא שכחנו את הדו''ח החמור של היועץ המשפטי רובינשטיין. ביבי לא יצא צדיק גם בפרשת עמדי. שיפסיק לבלבל את המוח עם סיפורי הסבתא המתחסדיםשלו. העם לא מאמין לאף מילה שלו ואינו קונה את ההאשמות שהוא מאשיםאחרים. טול קיסם מבין עיניך טול קורה מבין עיניך.מנוול.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה ממשיך עם דמגוגיה זולה

      גלעד, 22/11/05 16:01

      כל הפרשנים הכלכליים, כולל שונאי ביבי ותיקים, בלי יוצא מהכלל, אומרים שביבי הציל את הכלכלה הישראלית.

      אתה אומר שביבי מושחת. בלי טיפת יסוד לדברים.
      בלומנטל,גורולובסקי, יחיאל חזן - כולם יעלמו בפריימריז הקרובים.
      הקשר בינם לבין ביבי, זה שהם באותה מפלגה. בדיוק כמו עם שרון ואולמרט.
      כל הפרשיות מתקופתו כראש ממשלה - התגלו כעורבא פרח. בלי יוצא מהכלל.
      יצורים כמוך ממשיכים להתבסס על חלקי משפטים שהופרכו בתקופתם. העיקר לכלכך.

      כדאי שתכנס למקלחת ותשתוף את הידיים והפה. הם מלוכלכים.

      הגב לתגובה זו

      • תלמד עברית

        אלון קופרט, 23/11/05 12:09

        תשתוף - תשטוף
        אם אתה מגיב - לפחות בעברית נכונה
        לא מספיק להתשמש במילים לועזיות יפות .. חשוב יותר לכתוב בעברית נכונה

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    בראש הליכוד יעמוד נשיא תוניסיה

    עולה חדש, 22/11/05 14:38

    וגם אז הליכוד ינצח אמר השר כץ ...
    אין כאן שום זילזול , כמובן שעל הליכוד להעמיד נבחרת טובה ככל הניתן , אבל הנקודה היא שלא משנה מי עומד בראש הליכוד , בישראל תהיה מפלגת ימין מרכזית וגדולה ובסופו של יום רוב הציבור היהודי נמצא במרכז וימינה וילך עם המפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אל תדאג ביבי , אנחנו איתך. (ל''ת)

    העשירון העליון, 22/11/05 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לנדאו - קצין וג'נטלמן

    י.בר-שי, 22/11/05 14:32

    לעניות דעתי מי שצריך להנהיג את הליכוד בשעה קשה זו הוא מר לנדאו, הוא אדם אמיץ, ישר-דרך , ונאמן מאין כמוהו לדרך ז'בוטינסקי , בגין וחיים לנדאו, הוא יודע לעמוד בלחצים אך גם לוותר בעת הצורך. משיכמו ומעלה

    הגב לתגובה זו

    • השמרו מאידיאולוגים פנאטים...!!

      אדי, 22/11/05 16:21

      אין בהם את היכולת להתאים את דרכם לתביעותיה של מציאות משתנה, ובסופו של דבר הם מובילים לשפיכות דמים וחורבן...

      הגב לתגובה זו

      • בקיצור להזהר מעמיר פרץ

        אדי, 22/11/05 17:57

        חחח
        עוזי אחלה גבר

        הגב לתגובה זו

        • אדי מזויף, חזרת...???

          אדי, 22/11/05 20:27

          לפחות תשמור על רמה, ואל תבייש את השם...

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    כחבר ליכוד לא אתמוך בביבי (ל''ת)

    סמי, 22/11/05 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אז מה עדיף גמליאל בררה

    אלי, 22/11/05 14:31

    כל הזבל והשחיתות נשארו בליכוד בגון חזן גורלובסקי ושות'' כך יאה למרכז שהתחיל להרגיש יותר חשוב מהשרים והחכ''ים שלו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גם אני עוזב את הליכוד שהפך (ל''ת)

    למפלגת הג'ובים, 22/11/05 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לביבי ראוי שתענש על דרכך על

    סיל, 22/11/05 14:27

    הדרך בה פגעת כלכלית ונפשית לא רק באלה שבחרו בך גם באלה שסולדים מדרכך ויש להם בינה בראש ולא הלכו אחריך כעדר. ראוי שתענש על הפיכת מעמד בינוני למעמד עני ואת אלה שגם כך לא היה להם למחפשים בזבל. רק אתמול הראו עד כמה תוכנית ויסקונסין היא עבודה בעיניים ועד כמה אין פתרונות לעבודה ואם יש בחצאי רבעי משרות ובשכר משפיל. בכתבה הראו עד כמה ממררים חייהם שלאנשים תחת כותרת של הבראה ריקה מתוכן.לביבי ראוי שתענש על אטימות ליבך והיותך פריץ.
    גם לימור ליבנת כשלה במערכת החינוך ואף דירדרה אותה יותר לתהום.
    קצנו בכוחניים כמוך ובעושי דבריך כמו גדעון סהר. אסור להסיט את הנושא הכלכלי חברתי מסדר היום של הבחירות ולהעניק סיכוי אחרון למי שלפחות על פניו נראה כמוליך הדגל החברתי...

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אתמול שמחתי לאיד והיום יותר

    אבי, 22/11/05 14:24

    שהמורדים הרעים יחפשו ברחובות מישהו שיצביע בעדם.גם אם אתה רע וכפוי טובה כיצד יתכן שתיהיה טיפש כל כך ותכרות את הענף עליו ישבת בחסד.
    אני קורא לכל תומכי שרון להשתתף בבחירות של מרכז הליכוד ולשים בראשם חמישה חברי כנסת ערבים ואת פיגלין וגרלובסקי.בדיוק כפי שהמרכז הרקוב עשה במשאל העם

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    העם רוצה מפלגת מרכז!

    מישהו, 22/11/05 14:21

    לא יעזור לאף אחד .
    בבחירת תראו ..

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רק ביבי

    הראיס ערפאת, 22/11/05 14:19

    אמר לי בלחיצת יד ''חברי הטוב ביותר'' לא אשכח זאת לעולם ו''שחרר'' לי את חברון'' וסידר לי את ''סלע קיומינו''

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אתמול התקשרו אלי ממינה צמח ואמ (ל''ת)

    רתי שאצביע לשרו, 22/11/05 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זוכר עניים ביבי? ניפגש בבחירות

    יוזף .מ, 22/11/05 14:17

    תקבל בקלפי את נקמת העם על הניסיונות בבני אדם שעשית

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נתניהו טעה ב..פסיק

    מוטי חיפה, 22/11/05 14:15

    הליכוד ללא שרון ועים צרת החינוך שווים 1.2% מנדטים, מופז ישאר וטוב כך כ...סוס טרויני כדי להמשיך ולרסק את מה שהיה פעם ליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ביבי קרא את התגובות

    cyrano, 22/11/05 14:14

    שים את עצמך מאחורי לנדאו ואז יזכה הליכוד בראש הקואליציה הימנית שתיווצר אחרי הבחירות, להרכיב בשעה טובה את הממשלה הבאה...
    העם יעריך צעד כזה מצידך כצעד אמיץ ויגמול לליכוד שסרח, כאשר אתה לא עשית מאומה לתיקון העוולות, כי אם להיפך, עוד הוספת להם במדיניותך הכלכלית האנטי-חברתית כשר אוצר..
    אדם שיודע ללמוד מטעיותיו מוכיח גדולה ואצילות נפש, ואם תעשה זאת, הרווחת את עולמך ואת הדרך בה מעוניינים רוב העם

    הגב לתגובה זו

    • ביבי ולנדאו לימין הקיצוני...!!

      אדי, 22/11/05 16:26

      זה מקומם הטבעי, ושם יזכו ב 12 מנדטים, להם ולשאר הימין הסהרורי ביחד...

      הגב לתגובה זו

      • לנציג ההסתדרות אדי

        עידן, 22/11/05 17:59

        לך תגנוב לגמלאים את הפנסיה ותעזוב אותנו באמא ש'ך

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    סכנה בפתח.

    עידן, 22/11/05 14:13

    לכל אחיי מהימין שעדיין מאמינים שמדינת ישראל צריכה להיות מדינת היהודים ולא מדינת כל אזרחיה.

    כל מי שיצביע לשרון צריך לקחת על עצמו את האחריות שהוא מצביע בעד הקמה של ממשלה של משפחת שרון עם העבודה ומרצ.

    המשמעות של הדבר היא אחת: סוף למדינת ישראל כמדינת היהודים. עמיר פרץ ויוסי ביילין מאוחדים בדעתם להפוך את מדינת ישראל למדינה דו-לאומית, ואתם תהיו שותפים פעילים באסון הבלתי הפיך הזה. אחרי זה כבר לא יהיה ניתן לתקן את זה. בדיוק כמו שבלתי אפשרי לתקן את הנזקים של אוסלו.

    למרות שהליכוד הוא לא טלית שכולה תכלת, עדיין מתוך אחריות לאומית עלינו להתאחד ולהצביע אך ורק לגוש הימני. עתיד העם היהודי בארץ ישראל נמצא בידינו.

    תזכרו מי הביא עלינו את אסון אוסלו, ותחשבו אם אתם מוכנים שהם ינהיגו את המדינה פעם נוספת?

    הגב לתגובה זו

    • ההתנחלות תביא למדינה דו לאומית

      אדי, 22/11/05 16:29

      עם רוב ערבי...
      ההתנתקות ופירוק ההתנחלויות היא הדרך הריאלית היחידה לשמור על ישראל כמדינה יהודית...

      הגב לתגובה זו

      • מה קשור מחט לתחת

        עידן, 22/11/05 18:02

        החברים שלך ביילין ןפרץ רוצים מדינה דו-לאומית וזה ממש לא קשור להתנחלויות.
        יוסי שריד כבר אמר שמפלגתו איננה ציונית.
        ופרץ רוצה את טיבי בתור שר.

        מה לעאזאל זה קשור להתנחלויות?
        עם או בלי התנחלויות הסמול יביא אותנו למדינה דו-לאומית, אלא אם יקרה כאן איזה שינוי מהפכני.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    רק אים הזקן יתפגר מזיקנה

    הזקן, 22/11/05 14:13

    הליכוד ימשיך להתקיים לאורךזמן כחזק ובעל משמעות וגם אז עדיין יחלפו 10 שנים באופוזיציה עד שהרוב סעם ישכח את שוד הקופה הציבורית שקראו לו הפרטות

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שאלה בבקשה: כל אלה שמקללים את

    ברוריה, 22/11/05 14:10

    נתניהו על מדיניותו הכלכלית יש להם אינטרנט ובודאי יש להם טלפונים סלולריים. אז למה אתם מקללים אותו. מנסיוני אני יודעת מה עלות הסלולרי והאינטרנט. מי שמתקיים מהבטחת הכנסה, לא יכול להגיב באינטרנט ולא יכול לדבר בסלולרי כי אין לו. אז מה אתם מבלבלים את המוח??

    הגב לתגובה זו

    • ברוריה - לכי תעשי שעורי בית!

      נועם, 22/11/05 14:38

      אם היית מבינה במדיניות הכלכלית של נתניהו והשלכותיה לא היית אומרת דבר כזה. לוקחים לנו כסף מהפנסיה שאנחנו עומלים עליה כל החיים - איך זה לעזאעזל קשור לסלולרי ? לאחר 3 שנים שנתניהו מכהן כשר אוצר ישבמדינה יותר עניים . כמות העשירים זהה רק שהם הרבה יותר עשירים. תתפכחי. תלמדי.סלולרי ואינטרנט - בושה !

      הגב לתגובה זו

      • לנועם

        אופיר יהלום, 22/11/05 18:06

        אנא הפסק עם הדמגוגיה הזולה ידידי. ה''עשירים'' כפי שאתה מכנה אותם, מספרם גדל, וןאל תשכח שהם אלו השוכרים את עובדי המשק.
        אותם עניים, היו גם לפני נתניהו, ועצה טובה לכל אלו- שילכו לעבוד. לא כל אחד צריך טלוויזיה או מחשב בבית- במיוחד אלו שידם אינה משגת., כשאני עליתי ארצה בשלהי שנות ה80, שכרי היה נמוך מזה של הפועלים הערבים שעבדו פה בבניין. מאז, עם משמעת ברזל, התגברתי על הכל ו(טפו טפו טפו)כיום אני בהחלט מצליח לפרנס את עצמי ומשפחתי.
        נתניהו צדק במשנתו הכלכלית... הרי שאתה רואה כי מס' המובטלים ירד לאור מדיניותו הנבונה ב2%. המשק בצמיחה גם אחרי ההתנתקות!!!! וזה דבר שאנשים מפספסים. אז תנו לאדם את הכבוד המגיע לו!

        הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת... (ל''ת)

      מסכן (אולי)..., 22/11/05 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    למשמיצי נתניהו פה מסמול!!'

    אתם שקופים, 22/11/05 14:06

    לא יעזור לכם כל המימון נהאיחוד האירופי,נתניהו ראש הממשלה הבא של ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אל חשש, הסקרים כבר הראו פעם אח

      רי פעם שמדובר, 22/11/05 14:14

      גדול. חבל שמדובר בגופים פרטיים שבעליהם ומנהליהם לא צריכים לתת על כישלונם את הדין וכך הם יכולים להמשיך ולהטעות את הציבור.

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע שאסור לקחת סמים. (ל''ת)

      הסוציאליסט, 22/11/05 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    רק ל א שרון (ל''ת)

    רק לא, 22/11/05 13:59

    הגב לתגובה זו

    • רק ביבי! היחיד שיכול להחזיר את (ל''ת)

      הרכבת הציונית, 22/11/05 14:15

      הגב לתגובה זו

    • פוצניו,מוצניו,רק לא ביבי ! (ל''ת)

      מיאו, 22/11/05 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הדרך אולי שווה,אתם ממש לא

    חבורת פושעים, 22/11/05 13:57

    רק לנדאו משכמו ומעלה, כל השאר
    הם המיץ של הזבל של האנשים
    בארץ.
    לא ישרים,לא מוסריים,וללא אינטיליגנציה מינימלית.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אתה יודע מה עצוב, נתניהו?

    אנא, עופו לנו, 22/11/05 13:53

    ששוב יש אידיוטים המוכנים לשכוח לך את כל פשעיך ולרוץ אחריך, כ''רע במיעוטו''. הרי, על מה בעצם ''המפץ הגדול'', מה הוגדר בפי כמה מנוולים, כמשימה החשובה ביותר של צה''ל ושל מדינת ישראל?
    חורבן ההתיישבות האמונית בארץ ישראל! ואתה שותף! אז תפסיק לבלבל את המח.
    נכון שואלים פה הגולשים - מהי הדרך שלכם? למסור שוב את חברון, לחתום על עוד כמה ''הסכמי וואי''?

    אתה אפס! כל שותפיך אפסים, כל מי שנמצא בליכוד, ללא יוצא מן הכלל, הוא אפס, והרבה יותר גרועים מן השמאל, העקיב בשנאת ישראל שלו, בלי כחל ושרק!

    הגב לתגובה זו

    • ''ההתישבות האמונית''..יופי של בי

      מבין בענייני תח, 22/11/05 14:44

      ביטוי למי שרץ להתקע בכל תחת ערבי, פנוי או לא...

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה יותר עצוב, אנא?

      ישראל, 22/11/05 14:48

      שמצד אחד אתה תוקף את ביבי על ''פשע'' ההישארות בממשלת שרון, ומצד שני, אתה יודע שבלי ליכוד חזק ומוביל - חסל סדר ההתיישבות גם ביו''ש תוך קדנציה אחת נוספת של שרון/פרץ.
      הרבה יותר מהר וקל להרוס מאשר לבנות. גם את זה אתה יודע.

      כשהליכוד תמך בחצי פה במהלכים של שרון, היה לך פתחון פה נגד ''גניבת הדעת'' של שרון.

      כשהליכוד יתרסק, הקולות שלו לא יגיעו למפלגות הימין. הם יגיעו אל שרון ופרץ (או שישארו בבית ביום הבחירות).

      אז אפילו פתחון פה לא יהיה לך.

      עדיף ככה? לא נראה לי.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    בעשור האחרון כבר קיבלנו עשרות (ל''ת)

    סקרים שכשלו, 22/11/05 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    What is your way (ל''ת)

    Yair, 22/11/05 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עוזי לנדאו הוא האיש שלנו

    צחי, 22/11/05 13:44

    הוא היחיד שבאמת הולך בדרך הליכוד , הדרך של ז'בוטינסקי ומנחם בגין.
    פעם גם הסמולנים הלכו בדרך הזאת...

    הגב לתגובה זו

    • לנדאו אישיות,השאר כלל לא אנשים (ל''ת)

      ליכוד רקוב, 22/11/05 13:58

      הגב לתגובה זו

    • עוזי? מרעננה? השתגעת ? (ל''ת)

      חמוד, 22/11/05 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ביבי מופז צחי לימור עלבון לעם. (ל''ת)

    חה חה חה חה, 22/11/05 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ביבי, יש לי מתכון בטוח להשלשת

    אחד מהעם, 22/11/05 13:43

    מספר המנדטים מ- 12 ל- 36 ...
    פשוט ביותר, תעמיד בראש הרשימה את עוזי לנדאו, ותהיה אתה במקום שני, ותכריז מראש על נכונותך לכהן כשר החוץ לכשהממשלה תוקם, ותן את משרת שר האוצר בידי אדם ששם דגש על ההיבטים החברתיים שאתה עיוותת כאשר העמדת בראש סולם העדיפויות את העשירון העליון וזרקת לקרשים את העניים, אדם אשר ידאג לביצוע אפליה מתקנת אחרי כל השחיתות שנתת לה יד בממשלת שרון
    אני מתערב עם כל מי שמוכן שמפלגה זאת תזכה למינימום 30 מנדטים,

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!

      עידן, 22/11/05 14:26

      זה צריך להיות הכיוון שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ששרון זרק אנשים מהבתים לא קמתם

    שמעון, 22/11/05 13:42

    נתתם לו לעשות את זה
    אתה פושעים לא פחות ממנו
    ועכשיו שהוא לא איתכם
    אתה רוצים לחזור לעם ולצפות שהוא יאמין בכל הרי הלכתם כמו גורים בעדר של שרון ועכשיו נדפקתם
    ביבי אני מקווה שאתה לא תבחר לרשות הליכוד אתה לא חברתי ולא מבין את המצוקות של העם נתת לעשירים להתעשר ואת העם זרקת לקרשים אני אבחר שוב בליכוד רק עם לנדאו יהיה יושב ראש
    במידה ולא אני שובר ימינה לליברמן

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    better 12 than 15+ perinian (ל''ת)

    nope to mafia, 22/11/05 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומהי בדיוק ''הדרך שלכם''????? (ל''ת)

    ארז, 22/11/05 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה נבחרת עלובה ומושחתת. די! (ל''ת)

    כשלון בטוח, 22/11/05 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הדרך שלכם לא שווה גם 10 מנדטים

    רמי, 22/11/05 13:41

    וזו של שרון אולי עוד 10 מנדטים מהחמישון העליון. לכל היתר אין שום סיבה להצביע לביבי או לשרון.

    הגב לתגובה זו

    • הדרך שלו לא שווה מנדטים,לך ל (ל''ת)

      פלורידה, 22/11/05 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ביבי לא נביא אבל..

    יעקב, 22/11/05 13:40

    הוא בסך הכל אומר את מה שכל אחד יודע הליכוד יהיה המפלגה הכי גדולה.
    בשביל זה לא צריך להיות קוסם כל מה שצריך לעשות זה להעמיד מועמד עם השקפה ביתרי''ת ומילא בכל התמודדות אידיאולוגית בין הימין לשמאל ב-30 שנה האחרונות השמאל הפסיד.
    ברגע ששרון עזב ראת הליכוד ונוצר שוני אידיאולוגיי בין הליכוד למערך מערכת הבחירות הוכרעה.
    הסקרים אומרים שביבי יקבל 12מנדטים???
    זה אותם סקרים שמנבאים לשרון 30 מנדטים.
    אותם סקרים שנבאו לפרס נצחון על פרץ.
    לשרון ניצחון במשאל על ההתנתקות .
    ולפרס נצחון על נתניהו ...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ביבי יקירי!

    נועם, 22/11/05 13:38

    כמה שנים חיכיתי שיבינו מה אתה שווה (או לא...) כמה שנים חיכיתי שהעם יראה את הצביעות , הדמגוגיה, הגזענות והזלזול שלך למדינה הזו.
    הגיע היום ! הללויה. ועכשיו אולי כדאי שאתה ושרה תארזו מזוודות ותחזרו לארה''ב. תמשיך לעשות שם כסף - בזה אתה לפחות טוב !!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שאלה לקוראים ?

    דורון, 22/11/05 13:38

    תחשבו רגע . מה מעוררת בכם התמונה של ביבי?
    נכון . גם אני חשבתי אותו דבר בדיוק.
    תסלחו לי רגע .אני חייב לנוחיות
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הדרך שלכם שווה 2 ואתה שווה 0! (ל''ת)

    הסוציאליסט, 22/11/05 13:35

    הגב לתגובה זו

    • ואותכם בכלל ראינו. (ל''ת)

      קפיטליסט, 22/11/05 13:46

      הגב לתגובה זו

      • ובגלל זאת כעת לא יראו אתכם (ל''ת)

        קפיטליזם חזירי, 22/11/05 14:10

        הגב לתגובה זו

        • הסוציאליזם נכשל

          לביא מנהמן, 22/11/05 18:08

          בכל מקום בו נוסה בעולם. יחי הקפיטליזם. תחי העבודה והכישורים העצמיים!

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה הדרך המדינית של הליכוד ?!

    דניאל, 22/11/05 13:33

    מה העקרונות של הליכוד?
    יש דבר כזה?

    לפני שמדברים על ראשות המדינה, כדאי להבדיל את הליכוד משאר המפלגות.

    מפלגת העבודה - חוזרת לגבולות 67. תנסה להיאבק על ירושלים.

    שרון - חוזר לגבולות 67. ינסה לשמור על ירושלים ועל הגושים הגדולים של הישובים ביו''ש. לא בטוח שיצליח. אבל זה התכנון.

    מה הליכוד ימכור לנו?
    אף שעל? כבר לא רלוונטי.
    להישאר במצב הנוכחי? אף אחד לא יקנה דבר כזה.

    ברגע שהליכוד יגדיר את דרכו בצורה שהמרכז הפוליטי יוכל להזדהות איתו - זה יהפוך את שרון ללא רלוונטי ! במיוחד כשהאמינות שלו שואפת לאפס.


    הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לקרוא את המצע

      ששון, 22/11/05 14:01

      הוא די ברור.
      זה ששרון גנב לנו את התנועה זה לא אומר שאין לנו דרך.

      הגב לתגובה זו

      • מזמן לא שמענו מישהו מהליכוד

        ניאל, 22/11/05 14:39

        מזכיר את המצע (או מצטט ממנו) ועד כמה הוא רלוונטי לימנו אנו.

        יש מצע שמתנה דרך, ויש מצע שנועד לשמור על עמעום.

        הגב לתגובה זו

      • גנב לכם את המפלגה? מי אתם?

        אורן, 22/11/05 14:50

        הרי הוא היה ממקימיה לא אתה לא ביבי ולא לנדאו.
        העם הוא זה שנותן לגיטימציה או מנדטים לתנועה כזו או אחרת ,יש לכם בעיה עם זה ?
        למה כי אתם מבינים כרגע שהעם הפסיק להאמין במרכז והליכוד ? מרכז הליכוד מונע ע''י אינטרסנטים מושחטים ופעילי ימין קיצוני ומה לעשות יש לזה מחיר.
        לא לעשות כלום או להפריח סיסמאות כבר הפסיק לשכנע.
        שרון הבין זאת ועכשו מרסק אותכם ובצדק
        פנו למפלגות הקיצוניות בימין שם מקומכם ואלו בוחריכם.

        הגב לתגובה זו

        • גנב להם את המפלגה !

          דניאל, 22/11/05 15:45

          (אני לא חבר ליכוד)

          לכל מפלגה רצינית יש מצע, שהוחלט ונקבע ע''י חבריה (המרכז, המוסדות וכו').

          גם לליכוד, אומרים ככה, יש מצע כזה.

          שרון רץ תחת המצע של הליכוד (אותו הוא הקים ובלה בלה בלה).

          אם רוצים לשנות את המצע - יש דרכים מסודרות לעשות את זה:
          לזמן את המרכז,
          לשמוע ולהשמיע את הטענות בעד ונגד השינוי במצע.
          להחליט על השינויים,
          לקיים הצבעות מסודרות.

          וזהו.
          למפלגה יש מצע חדש.

          על כל השלבים האלה, אריק שרון דילג.
          הוא רץ תחת מצע מסויים.
          החליט שהמצע לא מתאים לו.
          ביצע את מצע מפלגת העבודה.

          כשחברי הליכוד התקוממו - הוא החליט לרסק את מפלגת האם שלו , על כל המשתמע מזה.

          תרצה או לא תרצה, קוראים לזה ''גניבת דעת. גניבת קולות. גניבת מפלגה''.

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני לא מאמין לך

    דורון, 22/11/05 13:31

    ביבי בציבעוני הרעבת את הזקנים,
    פגעת בפנסיונרים, הרעבת ילדים,
    דאגת לעשירים!
    זה אכן שווה 0 מנדטים, אבל בזכות
    המתנחלים תקבל 12 מנדטים.
    אתה באמת חושב שאנחנו עם של
    טיפשים?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יותר מ-12 מנדטים

    איש קטן, 22/11/05 13:29

    הצחקת אותי
    הבחירות יגידו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם 12 זה יותר מידיי (ל''ת)

    שלומי, 22/11/05 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל כך כיף לראות את ביבי (ל''ת)

    סובל, 22/11/05 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אל תבחרו יותר בליכוד

    אורן, 22/11/05 13:28

    הם בגדו באמוננו והרסו את פרנסתנו. לא שרון הוא האחראי, רק נתניהו הרמאי. גילה גמליאל ''נציגת הסטודנטים'' בגדה בנו ללא סטנדרטים. אין מה לדבר על יחיאל חזן- זה סתם יהיה בזבוז של זמן. אז מה שנשאר זה רק מופז והוא לבד, אז אולי שווה לתת להם מנדט אחד!!

    הגב לתגובה זו

    • איך הליכוד בדיוק בגד בסמולני?

      עידן, 22/11/05 13:40

      לך תצביע לחבר שלך פרץ ותעזוב אותנו בשקט.

      הגב לתגובה זו

      • שרון אחראי למצב הכלכלי

        ש. א., 22/11/05 15:11

        אם קיפחו זקנים ומיעוטי יכולת, שרון יותר אחראי מביבי. שרון היה ממונה על ביבי ותמך במדיניות הכלכלית של ביבי.
        האספסוף הנבער מדעת לא מצליח להבין את זה.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    ביבי: הבוחרים עוד יחזרו

    לגלמים מהימין, 22/11/05 13:28


    דבריו של כץ על כך שגם אם בראש הליכוד יעמוד נשיא תוניסיה, מעידים על זלזולו העמוק בבוחרים הליכודינקים. בדומה לביבי, עוד גזען אשכנזי ידוע, שאמר על חברי המרכז, ''האינדיאנים האלה...'' ,כץ מפגין את הסלידה שלן מהבוחרים המזרחים.
    מתי ילמדו המזרחים הליכודניקים לקח, ויבעטו בישבנה של המפלגה הגזענית שלהם, ויבינו שאשכנים כמו ביבי וכץ צוחקים עליהם מאחורי גבם.האויב הגדול ביותר של המזרחים בשלוש השנים האחרונות היה ביבי, עם הקפיטליזם החזירי שלו.

    הגב לתגובה זו

    • שמאלן, אתה ממילא לא מתכוון

      ודי לחכימא, 22/11/05 13:39

      להצביע לליכוד, ובוחרי הליכוד ממילא לא מתכוונים להצביע למפלגה המשופמת שאתה לכל הפחות מחבב.

      אז מה ואיפה כואב לך, גזען קטן בכתונת הומאן.

      הגב לתגובה זו

      • נכון,אני לא מצביע ליכוד

        לגולם מהליכוד, 22/11/05 13:56

        אבל אתה מצביע גמליאל.
        תישן על זה.

        הגב לתגובה זו

        • עדיף דליה איציק????

          דודו, 22/11/05 14:30

          נכון אתה צודק מפלגת העבודה הרבה יותר בריאה בגלל שאין לה מרכז שמשחית את השרים (התלויים בו) לכן מוסדות הליכוד חייבים להחליט על החזרת הכח לכלל המתפקדים לבחירת ח''כ ואז חברים כמו גמליאל חזן רוחמה בן לולו גורולובסקי ועוד כהנה כהנה לא יהיו שם!!!
          מלבד זאת מה היית מעדיף שכל העם יהיה עני או שחלק יהיה עני וחלק עשיר???וחוץ מזה מה עמיר פרץ עשה למען החלשים? האם שרון לא תמך מוחלטות בביבי? האם מפלגת העבודה לא היתה בשלטון? תענה לי רק על השאלות האלה חוכמולוג- ולא שאני לא חושב שהליכוד במתכונתו מסואב!!

          הגב לתגובה זו

          • גם למפלגת העבודה יש מרכז מושחת

            דניאל, 22/11/05 15:48

            התקשורת אוהבת לקרוא להם: ''המוסדות הנבחרים''.

            מי חבר שם? חברי מרכז מפלגת העבודה.
            מה הם עושים? מסדרים ג'ובים לחברים שלהם ע''י סחיטת הג'ובים מחברי הכנסת.

            בדיוק כמו בליכוד !


            רק שעל הליכוד קל להשתולל. הם לא ''אנשי שלומייינו''.

            הגב לתגובה זו

            • בו ותקשיב ליכודניק דביל אחד

              המסביר הלאומי, 22/11/05 16:04

              מרכז העבודה לא מושחת כמו זה של הליכוד לא בגלל התקשורת ולא בגלל שהמשאל יותר טוב מהימין, אלא מהסיבה הפשוטה שלמרכז העבודה אין את הסמכויות שיש למרכז הליכוד. מרכז העבודה לא בוחר לא את היו''ר של המפלגה ולא את חברי הכנסת שלה שנבחרים ע''י המתפקדים. מהסיבה הזו, אף ח''כ של העבודה לא חייב אפילו להשתין לכיוון של חברי המרכז שלו בעוד שכל ח''כ של הליכוד, לא רק שלא חייב למרכז המפלגה שלו, אלא מה שיוצא הוא שחברי מרכז הליכוד הם אלו שמשתינים על הח''כים שלהם.
              אבל נחש מה, מסיבת הסמים נגמרת ב-28.3.2006. הליכוד הולך לכל הרוחות.
              רק עבודה!

              הגב לתגובה זו

            • מסביר הלאומי-מה עם איות?

              מימי, 22/11/05 18:12

              תלמד לכתוב, או שבילית בבית הספר היסודי עם ראש מפלגתך עמיר פרץ והשלמת ממנו שיעורים? במידה ולא, אני אתמהה הכיצד אדם נאור כל כך המצביע לעבודה אינו יודעים ש''בוא'' היא המילה הנכונה ל''בו''?

              העבודה היא.. בדיחה. עם כל הצער שבדבר. תתמודד.
              בו?

              הגב לתגובה זו

        • בתר אחד שמצביע לפרץ

          עידן, 22/11/05 14:32

          לא הייתי תוקף את גילה גמליאל.

          סתם השוואה קטנה:

          השכלה - גמליאל תואר שני
          פרץ 10 שנות לימוד

          נסיון פוליטי - גמליאל - סגנית שר
          פרץ - ח''כ

          אנגלית - גמליאל 10
          פרץ 0

          שחיתות - גמליאל - נקייה
          פרץ - ההסתדרות

          הצעות חוק - גמליאל 143
          פרץ 3


          על השחיתות של פרץ אפשר לכתוב 500 תגובות וזה לא יספיק, ואני אומר את זה מהכרות אישית של הנפשות הפועלות.

          הגב לתגובה זו

    • אם כבר תצטט נכון,

      דניאל, 22/11/05 13:40

      מי שהגדיר את חברי ומצביעי הליכוד ''אינדיאנים'' הוא לא אחר מהפליליסט עמרי שרון .

      לפחות אל תשקר (למרות שאריק שרון הוכיח לכולם שמותר לשקר ולשקר יש רגליים שיקחו אותו קדימה).

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא זה ולא זה אבל

    ישראל, 22/11/05 13:27

    אנני תומך שרון פרץ או ביבי
    אבל מה לעשות, נסחפים אחר הספורט המעניין הזה והראש עובד.
    אז לביבי, שעומד למצא את עצמו מותקף ממנהיג חברתי, על מצב העוני, סיסמה:
    ''הצלתי את הכלכלה! עכשיו אמגר את העוני!''

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ביבי הפכתם לימין קיצוני

    דור, 22/11/05 13:26

    תשכחו מהקול שלי אני עכשיו עם שרון ועוד רבים מחברי
    לך תחבור לפגליין אולי הוא יביא לך קולות ואיך אתה אומר ששרון עזב את הדרך כבר שכחת שהצבעת בעד ההנתקות ,ביבי אני מתחיל לרחם עליך
    היית שר אוצר מצויין אבל לא יותר מזה אתה לא מסוגל להנהיג מדינה
    וכמובן לא פרץ

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד דור, מי שהולך כמו

      חכימא ברמיזא, 22/11/05 13:42

      כבשה אחרי הרועה, לא יכול להיות בעל מחשבה אנליטית עמוקה במיוחד.

      הליכוד הפך לימין קיצוני? ביחס לחביבך שרון שאימץ מזמן את גישתו של פרס להתחבא מתחת לשטיח ולא להוציא את האף מהבושה או מהפחד, אז אולי.

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה לך ? התחלת לצטט ...

      ירמיהו, 22/11/05 14:40

      ...את אולמרט ?
      אין לך בחילה להחזיק בפה משהו לעוס ?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שרון וביבי - הביתה, רק לפרץ! (ל''ת)

    גילי, 22/11/05 13:23

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך. לא ליכוד א' ולא

      מהפך 2006!, 22/11/05 16:05

      ליכוד ב'. הפעם רק עבודה!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    נתניהו

    פקק תנועה, 22/11/05 13:22

    צודק. עם ישראל מוכן לותר על מדינתו מבחינה גאוגרפית .עבור השלום .תהליך זה שהחל עים שטיפת המוח של השמאל הישראלי. בסופו של דבר חילחל גם לליכוד. ומה שקרה אלו התוצאות של חילחול מדיני .זאלו תהליכים שעם ישראל סובל וסבל ביגללם .לאורך כל ההיסטוריה שלו. מכון שזהו עם קשה עורף .המפוצל בתוכו כתוצאה משינאת אחים ועצמית .וזו תוצאה נוספת לתהליך חברתי מקולקל זה של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני לא חוזר לבית העבריינים (ל''ת)

    דוד, 22/11/05 13:20

    הגב לתגובה זו

    • תצטרף לעומרי וגלעד במעשיהו (ל''ת)

      יוסי, 22/11/05 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    על איזה דרך ביבי מדבר?

    מוטי, 22/11/05 13:18

    ההתנתקות זו לא הדרך שלכם?
    בואו ונבדוק את הבכירים שנשארו:
    שאול מופז - היה בעד.
    לימור לבנת - היתה בעד.
    סילבן שלום - היה בעד.
    צחי הנגבי - היה בעד.
    ביבי - היה בעד/נגד/בעד/נגד/........ (תלוי בסקר היומי).
    היחיד מבין הבכירים שהתנגד באופן רציף זה עוזי לנדאו (ופייגלין, אם אפשר לקרוא לו בכיר).

    אז אולי לפני שביבי מדבר על הדרך של הליכוד, יואיל נא ביבי להסביר לנו מהי אותה דרך?
    הדרך של עוזי לנדאו שהיה נגד?
    הדרך של רוב הבכירים שהיו בעד?
    או הדרך של ביבי שהיה יום בעד, יום נגד.
    וגם אם מהיום כולם נגד ההתנתקות, יואילו לומר גם על מה הם בעד.

    הגב לתגובה זו

    • אין דרך...העיקר הכיסא... (ל''ת)

      אובי1, 22/11/05 13:39

      הגב לתגובה זו

    • גדול!!! (ל''ת)

      ד., 22/11/05 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שמישהו יגיד לו

    The Observer, 22/11/05 13:17

    שמשמעות התנועה של שתי האצבעות באנגלית היא לך תיזד....
    וחבל שהוא עושה תנועות כאלה לבוחרים.
    אבל נכון שהדרך להיזד... שווה יותר מ 12 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ביבי, הדרך שלך לא שווה קול אחד (ל''ת)

    רונית, 22/11/05 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שאלה לצבועים בסמול

    כתום, 22/11/05 13:15

    הרי אין עוררין על השחיתות של שרון ובניו (והוא זוכה למטריית הגנה מהתקשורת האופוזיציה ובתי המשפט רק משום שהאתרוג מיישם את האידאולוגיה הרופסת שלכם)
    למה השחיתות והדורסנות הדיקטטורית שלו (שעולה בהרבה על מרכז הליכוד) לא מעוררת בכם שאת נפש דומה???

    צביעות כבר אמרנו?

    הגב לתגובה זו

    • ל13 שגיאות כתיב נוראות

      אלון, 22/11/05 14:03

      בושה למצביעי הליכוד

      הגב לתגובה זו

    • אני אסביר לך בדיוק למה.

      לא קלה דרכנו, 22/11/05 14:34

      כי כמו בימים עברו ניקח גלולה נגד בחילה ונצביע לאדם שרוצה לממש את מה שמרבית העם רוצה.
      העם מבין שגזה וחלפה לה מן העולם פנטזיית א''י השלמה שבגין מכר לה, כביכול מטעמים בטחוניים, אבל באמת מתוך אידאולוגיה המנותקת מהסתכלות ריאליסטית.
      חשבתם שהצפתם את המדינה בכתום
      ושהעם איתכם. אבל טעיתם - ובגדול!!!
      העם היה איתכם אולי רגשית, וגם אז רק חלק מהעם.
      אבל בפועל מרבית העם מבין שבא הקץ על חלום א''י השלמה, ושיש מי שצריך לעשות את המעשה.
      ורק שרון מסוגל,
      זה בדיוק למה, וככל שתמהרו להפנים זאת כך יפחת הכאב, וכך ההסתגלות לנגזר מכך תהייה קלה יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה דרך יש לביבי??

    גלעד, 22/11/05 13:14

    הדרך שלו היא בדיוק הדרך של שרון ושל העבודה, אין כבר יותר שמאל וימין.
    שיפסיק לבלבל את המח, ראינו בדיוק מה הוא עשה כשהיה ראש ממשלה.
    מנהיג המדינה צריך להיבחר ע''י כישורים מדיניים.
    ומה לעשות שבנושא הזה אין על שרון.

    הגב לתגובה זו

    • שרון וכישורים מדיניים ?!

      עמרי, 22/11/05 13:36

      אין כמו שרון ושקרים מדיניים !

      לפחות שיעמוד מאחורי מה שהוא מוכר.

      בבחירות האחרונות הוא שיקר.
      גם בבחירות הקרובות אי אפשר להאמין לו.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    משוואה פשוטה !

    דורון, 22/11/05 13:13

    בשתי המפלגות ישנם מושחתים .ההבדל העיקרי במשוואה הוא המעטפת .
    המעטפת של מרכז הליכוד היא הכוח המשחית הגדול ביותר במדינה .
    ביטול כוחו של המרכז תהיה תרומתו הגדולה ביותר של שרון למדינת ישראל למרות שהוא וחבריו גם טמנו ידם בצלחת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שימו לב לעוזי כהן. הוא קורא

    אזרח המדינה, 22/11/05 13:13

    נכון את התמונה הפוליטית. הוא הבין מהר מאד שאין סיכוי לביבי. סילבן גם לא ינצח, אבל יצבור יותר מנדטים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גוש הימין מתרסק (ל''ת)

    מתנחלים, 22/11/05 13:12

    הגב לתגובה זו

    • גוש השמאל מנצח

      אזרחים, 22/11/05 13:43

      זכות השיבה בקרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הדרך שלכם = פאשיזם (ל''ת)

    אורן, 22/11/05 13:10

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה אורן?

      אורן הקטן, 22/11/05 13:39

      שילמו לך אז החלטת לתת במקלדת?

      בהפגנות הסמול ברחובות אתם עושים פחות רעש מאשר בטוק בקים

      קצת אהבת ישראל (ופחות פלסטין) לא תזיק לך

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוי ביבי ביבי.....

    חזיז, 22/11/05 13:08

    גם גדולי הקוסמים מאבדים את הטאצ'
    לכל התחלואים שעליהם אתה מתריע
    לך יש בהם חלק שלא לדבר על מניות יסוד,לכן אל תהתל בנו,זוהרך נגוז.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לך הביתה כל העם שונא אותך

    אלי, 22/11/05 13:08

    גרמתה לעוני חמור במדינה. אנשים מתו בגללך. אתה צריך ללכת הביתה מהר אתה לא תיבחר רק פרץ יביא את הממשלה למקום ראוי וטוב אתה דאגתה לעצמך להתעשר בזכות הפוליטיקה ולא כישרונך בעסקים ולדרוך על זקנים וילדים . העם לא יסלח לך בכל מקום שאני הולך מגנים אותך אפילו הזקנים בני המאה מיחלים לדעיכתך

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ביבי עולה על כולם.

    אזרח, 22/11/05 13:06

    ביבי עולה על כולם בכל תחום.
    אינטלקטואל, איש ספר, משפחה מצויינת, בוגר MIT, ראש ממשלה מצויין, שר אוצר מעולה-10.
    האיש בכמה ליגות מעל כולם.

    הגב לתגובה זו

    • ח...ח...ח... אחלה בדיחה ! (ל''ת)

      נועם, 22/11/05 13:42

      הגב לתגובה זו

    • מכירים אותו? את הביבי הזה?

      אורן, 22/11/05 14:58

      כי הביבי שאנחנו מכירים הוא קפיטליסט שגונב עוד 100 ש''ח מהפנסיונר ,שקרן, זגזגן...
      כל דבר שיגע בו ישאיר חרא אחריו.
      אני בטוח שאת המגיב ה''חכם'' או מקורב או עסקן קטן ומושתן.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק לא להאמין לסקרים !!!

    ד. שרון, 22/11/05 13:03

    זו כל התורה!
    כי המסקרים עושים מזה הון וזה בכלל לא אמיתי!
    ראינו זאת עם הנצחון המוחץ לפרס ורואים זאת בכל מצב, כי הפער בין הסקרים למציאות זה לא רק 4% סטיה להנה או להנה, אלא מאות אחוזים הפרש.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הדרך שלך שווה שני מיליונרים ''V

    ------------''V'', 22/11/05 13:02

    שתי אצבעות מסמל את
    נשארנו שניים
    צחי וביובי

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ביבי חבל יש לך פוטנציאל אבל

    לאה, 22/11/05 13:02

    מה שעוללת לשכבות החלשות בהיותך שר אוצר העוני שהצמחת למימדים מפלצתיים באכזריות ובאטימות לא יכופר לך ולא למדינה שתמכה ברעיונות האכזריים הללו אני חושבת שאנחנו כחברה נשלם מחיר יקר על כך, השמאל עשוי לקחת את השלטון ולעשות כאן מה שעשו רבין וברק להזכירכם 3 פיגועים ביום בממוצע.
    חבל שלא היית קשוב לתומכים הטבעיים שלך אתה עשוי להבין כעת שהם לא בכיס שלך והם ילכו להצביע לעמיר פרץ בהמוניהם.
    עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • ממש חכמה

      נתנאל, 22/11/05 13:44

      את בטח חושבת ש-3 פיגועים ביום ייחודיים לשמאל. פאטתית. אולי תתבגרי !

      הגב לתגובה זו

    • תגידי לאה, את חושבת שכשפרץ

      פוקח עוורים, 22/11/05 13:46

      יתחיל לחלק מתנות לאביונים יהיה יותר טוב?

      איפה את חיה לכל הרוחות? אף אחד לא יתן לו לרוקן את הקופה הציבורית ולחלק כסף כאילו היה סוכריות בבר-מצוה.

      ולא שמת לב לכל הסוחרים שהתלבשו עליו פתאום כי ראו הזדמנות להיכנס לקופת האוצר מאחורי הגב של עם ישראל.

      תפקחי עיניים נשמה, ואם זה לא עוזר אז תטפטפי גם כמה טיפות לחידוד הראיה שלך.

      הגב לתגובה זו

      • ביבי חילק מתנות למיליונרים

        ניר, 22/11/05 14:08

        הטבות במס בהיקף של מלירדי דולרים בשנה לקח מהמסכנים ונתן למיליונרים הפריט את כל נכסי המדינה במחירים מגוכחים ושכח מצד חברתי ומה זה להיות יהודי.

        הגב לתגובה זו

        • על איזה מתנות אתה מדבר?

          משה, 22/11/05 14:36

          כשהוא הוריד שעורי מס (שזה אומר פחות כסף שאלו שעובדים ומרוויחים משכורות גבוהות, משלמים למדינה בתור מס) - הפלא ופלא: יותר אנשים שילמו מיסים בלי לתחמן.

          מי שהרוויח מאותם הפחתות הם לא רק העשירים, אלא רובם של אלו שעובדים למחייתם!

          הגב לתגובה זו

        • ביבי עשה מעשה אמיץ במשרד האוצר

          יניב רינגוולד, 22/11/05 15:20

          ניטרל את הוועדים שרק להם דואג פרץ פרץ פיטר מאות עובדים
          וכשהגיעו למשרדו ברח דרך היציאה האחורית נתניהו אם לא היה עושה את הצעדים שעשה אז למדינה לא היה בכלל מה לתת נתניהו בעד מדיניות של הורדת מיסים והקטנה הבירוקרטיה נתניהו הוריד את המחיר על ביטוי החובה מוצרי חשמל תשתיות היחיד שנלחם בבנקים תבינו אם לעשיר אין כסף והטבות לאזרח הקטן אין עבודה ומהצד השני אתה יכול להבין ששרון היה מופקד על הביטחון וא. זה לא הושג 1300 הרוגים וב.סדרי העדיפויות שלו היו לא פעם שלא רצה לקצץ יותר מהתקציב המנופח והכריע בעד מופז אז איך שחא תסתכל שרון היה שם

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    ביבי יהיה טוב לא אתה אז מופז

    דבורה, 22/11/05 13:00

    אבל אריק אכל אותה בגדול ילך הביתה יחד עם הקשיש השני יד ביד לגן משחקים

    הגב לתגובה זו

    • שלושה מסוכנים לעם. שרון. מופז.

      אלי, 22/11/05 13:11

      וביבי. אלה הרסו את המדינה במו ידם וגרמו למתים מעוני. הרי עני נחשב למת ביהדות. הרסו דמוקרטיה.
      אני הפעם מאמין ודוגל שפרץ יעלה. כי הפעם ניבחר בו כל הליכודניקים
      די לרמאות של הליכוד ושרון וביבי ומופז

      הגב לתגובה זו

      • עוד סוציאל-דמוגג

        עידן, 22/11/05 13:43

        מי בדיוק מת מעוני יקשקשן?

        אבל 1500 מתו מהאוסלו שלכם.....

        הגב לתגובה זו

        • שרוןBBלפיד וכל הלכוד=אותו דבר. (ל''ת)

          למעט לנדאו,כולם, 22/11/05 14:07

          הגב לתגובה זו

          • צודק (ל''ת)

            עידן, 22/11/05 14:34

            הגב לתגובה זו

        • העניים הם.....

          דודו, 22/11/05 14:35

          ערבים שעובדים שחור!!! חרדים שעובדים שחור/לומדים בישיבה.
          והשאר זה כאלה שלא בראש שלהם לעבוד בכלל והמתבכיינים למינהם.
          היחדים שצריך לעשור להם זה הקשישים והנכים ולהם אי אפשר לעזור אם אין צמיחה!!!
          אישה שר אוצר הוריד מיסים? את המע''מ? האם אתה מוכן שיורידו לכה במשכורת כל חודש עוד 500 ש''ח ולתת אותם למתבכיינים אם התשובה היא כן אתה יכול לתרום את זה ישירות לעאלה שאתה מכיר...

          הגב לתגובה זו

    • ביבי העם לא סובל אותךךךךךךךךך

      פנסיונר, 22/11/05 13:15

      חזור לרים , לך להרצות , לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

      הגב לתגובה זו