• 184.

    פרץ טמבל ביבי אדיוט - מתועד

    משה, 05/12/05 12:48

    אז מה נשאר אחד שעושה משהו כי היתר רק מדברים אז יללה קדימה...

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    היידה ביבי!!!!!!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 04/12/05 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    עמיר פרץ הכי נקי והכי ראוי (ל''ת)

    המבקר, 25/11/05 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    ממשלה נקיה מקומבינות!!

    פנינה, 24/11/05 00:43

    הגיע הזמן לממשלה ללא קומבינות!!!
    מנהיגים הגונים עם שיקולים רק לטובת המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    יגאל כהן שיך לפח עם הזבל שהלך

    יניב רינגוולד, 23/11/05 12:36

    כבר לא שייך לליכוד הוא שייך לחבורת הזבל עם בראון ורוחמה ורמון ומגלי ווהבה ואפללו ואןלמרט ועומרי העבריין המורשע ועוד כל מיני ליצנים מפלגת הלוזרים

    הגב לתגובה זו

    • בקר טוב יניב - התעוררת? ל- 180

      נעמה, 25/11/05 08:12

      לא ידעת שהזבל יגעל המגעיל הוא הפודל של עומרי??????
      כנראה שיחררו אותו מאברבנאל והוא
      משולם ע''י עומרי ושות' כדי לכתוב את ''הפנינים'' שלו.
      האיש הזה הוא פחות מזבל-אנאפלאבית גמור.

      הגב לתגובה זו

    • חזן, גורלבסקי, גמליאל, בלומנטל

      אבנר, 25/11/05 10:54

      המושחתים שבליכוד יותר טובים...מזל ששרון השאיר את הזבל מאחוריו בליכוד.

      אתם הולכים להתרסק ביג טיים, חבורת מושחתים מ-ג-ע-י-ל-י-ם!

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    תפתחו רדיו,טלי פחימה הודיעה: (ל''ת)

    אני מצטרפת, 23/11/05 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    לא משנה מי-רק לא ביבי

    nav, 23/11/05 11:39

    הלוואי שביבי יבחר להנהיג את הליכוד ופעם אחת ולתמיד יראה מה חושב עליו העם. לא רק שהליכוד לא יקבל 13 מנדטים, שיחלמו שיקבלו חצי מזה. את האדם הזה החסר כל רגישות, מין רובוט אטום וחתרן צריך ללמד פעם אחת ולתמיד מהיכן משתין הדג ויחד איתו את כל חברי מרכז הליכוד שלא הבינו עד היום שלא הם נבחרו לשלוט במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • כל המוסיף גורע !!!!

      ל, 23/11/05 13:33

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

    • ל- 178- נפלת על הראש?

      ומה עם הרודן, 25/11/05 08:14

      לא ביבי - כי לטענתך אין לו רגישות
      ומה עם מסירת חלקי א''י ??? ומה
      עם השחיתות בגובה הר ??
      אם אתה שמאלני אז בטח שלא חשוב לך מסירת שטחים-מה?

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    ''שבו לכם פה עם החמור,

    יגאל כהן, 23/11/05 01:57

    עם המשול לחמור
    ואני והנער (אריק)נזבחה ונשובה''.
    כך אמר אברהם אבינו לנערים שבאו איתו לעקידת יצחק.
    ואני אומר זאת לאחי מהליכוד.
    שבו לכם בליכוד עם ביבי.
    אני ואריק נחזור יום אחד.
    בנתיים החזיקו חזק בחמור.
    הוא נכס אלקטורלי של פרץ ושל אריק.
    הלוך הלכו העצים לבקש להם מלך.
    עכשיו תצא אש מהאטד הביבי ותשרוף את כל המורדים והנאמנים לכהנא ולפייגלין.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל אתה לא קיפוד!!!

      עידן, 23/11/05 16:07

      ואתה גם לא ליכודניק.....חחחח

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש צודק שרון הקריב את בנו

      משה, 24/11/05 12:02

      דוד המלך אומר: ''כרחם אב על בנים''
      אבל שרון שלך אכזר ומושחת. איך יתכן שנותן לבנו עומרי לשבת בבית הסוהר והוא ימשיך לאכול בשר כבשים. במקום להודות ולקחת את הכל עליו.
      אתה כהן מושחת כמו שרון. להבא כאשר תביא ממקורות התורה. בא יש את הרחמנות ולא מידת אכזריות.
      לכן הקב''ה קיצר את שלטונו המושחת בשנה. הוא יחזור לחוה ואתה החמור שלו.

      הגב לתגובה זו

      • השחיתות של המגעיל המלקק לעומר

        השונא שחיתויות, 25/11/05 08:18

        אין גבול לטימטום של הבן אדם.
        מושחת לא פחות מהבוס עומרי וכנופיתו.
        גנבים ושקרנים ומלחכך פינכה המגעיל
        מרחובות שבזמנו ביבי זרק אותו מהליכוד- לכן הוא מתעלק עליו-ברור?

        הגב לתגובה זו

  • 176.

    ביבי הגיע הזמן לקרוע את האליטו

    ת הסמולניות בתק, 22/11/05 21:24

    רק ככה אפשר יהיה לנהל את המדינה הזו ולהפוך אותה למדינה דמוקרטית באמת. כרגע, המשחק הכביכול דמוקרטי נותן לאזרחים הרגשה שהם קובעים בעוד חונטה סמולנית קיצונית קובעת מה יקרה בהתאם לאינטרסים של פרס ואהרון ברק.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב אבל נכון.השמאל מנהל את

      המדינה ואין כל, 22/11/05 21:45

      אני מצביע ז'.

      הגב לתגובה זו

    • החונטה השולטת היא מרכז הליכוד. (ל''ת)

      אדי, 22/11/05 23:47

      הגב לתגובה זו

    • קרע אותם ביבי (ל''ת)

      נחום, 23/11/05 10:52

      הגב לתגובה זו

    • ''הם מ-פ-ח-ד-י-ם''...

      יצחק, 23/11/05 16:22

      זה פשוט לא יאמן...מה שכתוב בכלי התיקשורת ,ומה שמנבאים בסקרים מנותק לגמרי מהמציאות .
      ולהלן המציאות האובייקטיבית:ליכוד-בסביבות ה-24 מנדטים.גוש הימין המאוחד(ישראל ביתנו,איחוד לאומי,מפד''ל)בערך 22 מנדטים.חרדים-18 מנדטים לפחות.''לגזור ולשמור''...איך אמר ביבי:''הם מ-פ-ח-ד-י-ם''

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    אם שרון דיקטטור אז ביבי רודן

    ספא, 22/11/05 20:54

    תראו מי מדבר?
    זה שלחש באוזנו של כדורי?

    הגב לתגובה זו

    • שרון דיקטטור, ביבי מסוכן! (ל''ת)

      רעב, מצביע פרץ, 23/11/05 16:03

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    ימניים כתומים מפסידנים .

    שמאלה וימינה, 22/11/05 20:30

    תעבדו על עצמכם שונאי אזרחי ישראל .
    בית ראשון ושני חרבו בגללכם .

    הגב לתגובה זו

    • ובגלל מי שרדו בגולה יותר

      Avi Ecuador, 22/11/05 21:15

      מ 2000 שנים?
      בטח לא בזכות השמאל.
      ועל מדינת ישראל שתספר לי שהוקמה בזכות השמאל אז אקדים ואספר לך:
      הגויים אם היו רואים שמאלנים כמוך אצלם בטח לא היו רוצים להיפטר ממך ולבנות לך מדינה.
      כך שקח הכל בפרופורציה ותבין שהענף שאתה יושב עליו בפלסטין הוא הדת.

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    תודה לך מר שרון !!!!!!!

    תודה רבה, 22/11/05 20:17

    באמת ובתמים אני אוהב אותך ! תודה רבה ! הצלת את מדינת ישראל מהמרכז המפחיד !!!!

    הגב לתגובה זו

    • באמת תודה, בזכותך (ל''ת)

      הימין יכול, 22/11/05 21:44

      הגב לתגובה זו

      • מה זה שמאל ימין ?!?!?!

        דפוק בראש, 23/11/05 13:32

        תגיד יה מטומטם גמרנו עם ליכוד מערך הפכנו לשמאל ימין !!!! בגלל כמוך נחרבנו יה מניאק !!!! כל ישראל צרכים להיות מאוחדים !!!!

        הגב לתגובה זו

  • 172.

    תשאלו את עצמכם

    Avi Ecuador, 22/11/05 20:14

    אחרי החגיגה עם איזו מדינה נשארנו.
    ישרפלסטין בקו הירוק?
    רחם מוסלמית משומנת, סליחה; מיומנת?
    תעלו מפלגה שתספח אותנו לארצות הברית.
    אני מצביע ריאשון!

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    נו, תמיד ייש ''אופציות''

    Avi Ecuador, 22/11/05 20:01

    כך לדוגמה השמאל יכול להזיז את המשפט נגד עומרי ושחיתות ולהעלות שוב את האי היווני ושרון יוכל לעשות איזו מלחמה בלבנון או בסוריה כך שבאמת כל ה''אופציות'' פתוחות...

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    על שקרים

    Avi Ecuador, 22/11/05 19:56

    סליחה סקרים שעושה עם-הארץ כבר למדנו.
    על הסקר של פרס בשלטון המערך עם 43 אחוזים ופרץ 31 אחוזים ועל השקר של שרון בליכוד שזוכה בתוכנית הנסיגה שמפלגתו לא אישרה לו.
    אז בבקשה, אנו כבר שבעים מרמאים מדופלמים, יש לנו אחד שכבר ''מנהיג'' אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    וצחוק הגורל

    Avi Ecuador, 22/11/05 19:52

    מופז, סילוון שלום... שמפסידים לוקחים את כיסאם שקיבלו בליכוד ומעבירים אותו לשרון כך שתוכלו להוסיף לפחות שני כיסאות.
    הונאה ורמאות; שמאל בשם ימין מרכז...
    שיספר לנו עכשיו שרון על דין ירושליים כדין תל אביב ש''נאמין'' לו, שנדע איזה תוכנית ל''שלום'' יש לו.
    עם ישראל לא הולך להקיז דם אלא לנהרות של דם לצערי.
    שרון רק צריך ל''הצליח''.

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    השם החזק ביותר

    בולשיט, 22/11/05 19:52

    ראשי התיבות של מפלגתו הוא
    בולשי''ט
    בוא לבחור שרון
    ישראלי טיפש

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    איחוד הימין והדתיים 20+

    איציק, 22/11/05 19:33

    ברק בעיניים+נוער נפלא+אמונה בצדקת הדרך+איחוד+(נקמה בשרון)= 20+

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה!

      כרמית, 22/11/05 19:46

      אחדות והתלהבות תביא להישגים גדולים!!

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי, וזו הנקמה בשרון ושות' (ל''ת)

      משה, 22/11/05 19:49

      הגב לתגובה זו

    • למעשה

      Avi Ecuador, 22/11/05 20:09

      כאשר אין ימין אחר זו הברירה הרציונלית היחידה ליהודים שאפילו לא דתיים.

      הגב לתגובה זו

      • הכתומים הפסידו

        אני - כחול אמית, 22/11/05 20:28

        ואין לכם סיכוי . אתם לא מסוגלים לכלום חוץ מלשנוא .
        ארץ ישראל בפיכם ובצע כסף בידכם .
        הנוער שלכם בכלל לא נפלא אלא שונא ורשע מרושע . גאוותן ושחצן וכלי ריק .
        הסכמה ביניכם זה בקושי בנין משותף .
        תוצאות הבחירות יקבעו בחולון - בת ים ולא בארץ המריבה .

        הגב לתגובה זו

        • אין כמו השמאל בלשנוא!

          גולנצ'יק לשעבר, 22/11/05 20:38

          הימין לא יוכל להתחרות בשמאל בשנאה! כל מי שקורא את תגובות גולשי השמאל על מצוקת המפונים מזדעזע מעצמת השנאה לאנשים שבסך הכל נמצאים במצוקה קשה.

          הגב לתגובה זו

          • סליחה על הבורות

            Avi Ecuador, 22/11/05 22:50

            מה זה גולצ'ק ולמה לשעבר?

            הגב לתגובה זו

        • השמאל מקנא ושונא

          כתום, 22/11/05 20:41

          לטעון שהמגורשים האומללים שחייהם נהרסו רודפי בצע זו שנאה לשמה!!

          הגב לתגובה זו

        • ועם ישראל ניצח?

          Avi Ecuador, 22/11/05 20:43

          הרי אתה הופך אותו כל יום ליותר קטן ופחות רלוונטי.
          ואני אפילו לא דתי...
          צחוק הגורל שהשמאל יביא לביטולה של מדינת ישראל בשלבים כאשר בשלב סופי הימין הערבים ואומות העולם יצביעו לביטולה של ישראל ולהפיכתה לשמורת טבע לדת עולמית.
          השמאל רק צריך ל''הצליח''.

          הגב לתגובה זו

    • זה לא מספיק

      משה, 22/11/05 21:49

      20 זה בערך מה שיש היום לאיחוד הלאומי + מפד''ל + ש''ס.
      צריך לצרף גם את הליכוד ולשאוף ל 40 מנדטים בשביל להציל את המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    נתניהו מספר אחת

    אמיר, 22/11/05 17:54

    גאון

    הגב לתגובה זו

    • גם דודו טופז מספר אחת

      מלצרית, 23/11/05 03:05

      ושניהם גאונים באותה מידה

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    אבו עומרי לראשות הממשלה...!!!

    אבו עומרי לראשו, 22/11/05 17:53

    אבו עומרי לראשות הממשלה...!!!

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    זה עדיין לא הסוף...

    YZ, 22/11/05 17:46

    בזמן הקרוב יהיו עוד חברי ליכוד שיתפקחו ובסקרים הקרובים הליכוד ירד (לא בבת אחת) ל-10 מנדטים (זה בעצם, גודלו ''הטבעי'' האידיולוגי. כל היתר בעלי ''ג'יובים'' למיניהם).
    יהיו גם עוד ח''כים (מהליכוד) שיודיעו על התחברות לשרון (הם יעברו כשיבינו ''באיזה צד מרוחה החמאה'').

    הגב לתגובה זו

    • התהליך יהיה לכיוון ההפוך

      גילי, 22/11/05 19:40

      בעוד זמן מה יתחילו חברי מפלגת שרון להתקוטט על המקום ה-25 כעבור שבוע על מקום ה-15 ולקראת הגשת הרשימה על המקום ה8-9 שיהיה גבולי מבחינת הסיכוי!!

      הגב לתגובה זו

      • אכן,ומהר!

        הצודק תמיד, 22/11/05 20:26

        הצניחה תגיע יותר מהר ממה כולם חושבים.

        הגב לתגובה זו

      • ''מרכז'' או ''מרכז הליכוד''??? (ל''ת)

        YZ, 23/11/05 11:22

        הגב לתגובה זו

  • 163.

    ליוסי כהן מ-119

    דנבי, 22/11/05 17:06

    אתה צודק,שרון באמת ''היה איש צבא עם ראש על הכתפיים'',היום הראש שלו בתחת!!!
    ואם אנחנו כבר מדברים על מפת הדרכים,אהוד אולמרט אמר היום במפורש בגלי צה''ל שמפת הדרכים אומרת שהפלשתינים אחרי ההנתקות ירגעו עם הטרור ומדינת ישראל תחזור לגבולות 67'. זו מפת הדרכים של אריק שרון!!אתה לא מעודכן!

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    אריק,מה יעזרו לך הסקרים כשתשב (ל''ת)

    בחווה ועומרי, 22/11/05 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    כולנו מאחורי ביבי, הגבר היחיד

    אריה, 22/11/05 16:24

    שהיה בממשלה המסואבת הזאת
    הוא אדם אמיץ לב ובר דעת- שילוב מבורך שאין הרבה כמותו בין הפוליטיקאים הדלוחים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה עיוור וחרש...???

      אדי, 22/11/05 17:00

      או סתם לא היית פה בשנים האחרונות???

      הגב לתגובה זו

      • או שזה ביבי שכותב.............

        חחחחחחחחחחחח, 22/11/05 20:19

        היסטוריה

        הגב לתגובה זו

        • גם אני בעד ביבי

          אייל, 23/11/05 05:41

          ורבים וטובים חושבים כמוך - אריה
          אין מועמד שמגיע לקרסולים של ביבי.

          הגב לתגובה זו

          • לאייל מהשפלה- מקנאים בביבי

            רק ביבי, 25/11/05 08:20

            כל אלה שכותבים פה הקנאה פורצת מגרונם ותו לא!
            הם מקנאים ו מ פ ח ד ים ממנו.
            שרון העלוקה הגנבת עוד יבוא יומו עם
            כל המלקקים שלו.

            הגב לתגובה זו

      • הוא צודק - ביבי הוא האיש

        אייל, 23/11/05 05:37

        אדי, נראה לי שאתה הוא העיור והחרש
        צריך ללמוד לקרוא בין השורות ולא להיות מוסת בכדי להבין מי מושחת ומי אכן איכותי ויכול להצעיד את המדינה קדימה.
        גם לדעתי ביבי הוא האיכותי ביותר מכל המועמדים.

        הגב לתגובה זו

  • 160.

    מישהו מכיר ''ליינים על הבחירות?

    מהמר באנקריסט, 22/11/05 15:51

    כאילו מה לא יכול להיות שיש כמה טמבלים שבאמת יאמינו ששרון
    מסוגל לקבל 20 מנדטים??
    אולי באמת יש איזה פראייר שיחשוב שאם הסקרים נותנים לשרון 30 מנדטים אז אפילו הם מזייפים קצת 20 לא מובטח לו?
    אם יש מישהו שמכיר אתר הימורים או אדם פרטי שמוכן להתערב על כך אני יכול לארגן לו גם אחוזים........
    רבותי זה יותר באנקר מברזיל נגד נבחרת הנערות של ישראל,רק תמצאו לי פראייר כזה!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    לשלוח את הפרענקים הביתה. (ל''ת)

    די, 22/11/05 15:40

    הגב לתגובה זו

    • פרקופיליה

      פרנקו, 23/11/05 15:01

      אין ספק שבלי פרנקים הארץ נקיה משחיתות

      פרנקית שוחטת

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    ישראל מחכה לשרון.

    יגאל כהן, 22/11/05 15:27

    הליכוד ירד מתחת ל12 המנדטים שצופים לו עכשיו.
    זו רק התחלת הסוף של הליכוד שביבי ושומר הבארים שלו, היזנו בכהניזם.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    כמה דרכים ששרון יקבל 33 מנדטים

    אחד מהעם, 22/11/05 15:03

    1) שיעלה את האתנן ל''מבצעי הסקר '' ב- 10%
    2) יצטרף לעוזי לנדאו כמספר 2
    3) ישכנע את עמיר פרץ שעדיף 2 מושחתים על מושחת אחד
    4) יסדר שקולו של כל מושחת ממרכז הליכוד ושל מקורב שווה 5 קולות של בוחר רגיל
    5) יבהיר שהשחיתות דוקא טובה לישראל, כי אז תהיה יותר עבודה לבתי המשפט, למשטרה ולמחלק ההונאה

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    היידה,שרון!! קדימה

    דנבי, 22/11/05 15:02

    המשך לתת את כל השטחים ותחזור לגבולות 67'. סומכים עליך...

    הגב לתגובה זו

    • ואז הוא יקבל 50 מנדטים!!!!! (ל''ת)

      תתפכחו כבר, 22/11/05 16:11

      הגב לתגובה זו

      • נראה לך!!!

        דנבי, 22/11/05 17:20

        השמאל חזרו לשמאל,מבחינתם אריק הוא הכושי שעשה את שלו והוא יכול ללכת. היחידים שיצביעו בעדו יהיו בוגדי הליכוד.

        הגב לתגובה זו

  • 155.

    בכל מדינה דמוקרטית מתוקנת

    אני, 22/11/05 15:01

    היו מעיפים מזמן מניפולטור ושקרן כמו שרון. הוא גונב קולות כמו דיקטטור ואנחנו ממשיכים להצביע לו???
    אנחנו כ''כ טיפשים שלפעמים אני חושבת שמגיע לנו...

    הגב לתגובה זו

    • אתה ודאי מתכוון למדינה כזו...

      YZ, 22/11/05 17:48

      שמרכז הליכוד שולט בה...

      הגב לתגובה זו

    • במדינה דמוקרטית

      ש, 22/11/05 18:08

      לא שולטים על מליוני תושבים בלי זכויות...

      אל תדבר על דמוקרטיה. הדמוקרטיה מתחזקת ככול שפונים שמאלה במפה הפוליטית(עד מרץ כולל).
      המתנחלים זה הקבוצה הכי פחות דמוקרטית במדינה(אחר כך הערבים והחרדים).

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    כן יהי רצון. הלוואי! (ל''ת)

    אורלי, 22/11/05 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    למה ששרון לא יתרסק קודם ?

    אזרח מודאג, 22/11/05 14:38

    ובא לציון גואל !

    הגב לתגובה זו

    • מפגר לך לעזעזל !!! (ל''ת)

      דפוק, 22/11/05 20:21

      הגב לתגובה זו

    • אזרח מודאג? אזרח חרה!!!!! (ל''ת)

      ל, 22/11/05 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    איפה הינו היום בלי נתניהו. (ל''ת)

    נחמיה, 22/11/05 14:29

    הגב לתגובה זו

    • במצב הרבה הרבה יותר טוב (ל''ת)

      מלצרית, 23/11/05 03:01

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    ביבי אל תתרגש, אנחנו בקטמונים

    איתך. מישל, 22/11/05 14:27

    ביבי לך דוח בלי למצמץ. העם איתך ועם הליכוד והסקרים השמאלנים לא משפיעים עלינו. אצלנו אף אחד לא יצביע לשרון השקרן ובטח שלא לפרץ הסמרטוט שדואג לוועדים. אחרי שתיבחר ניכנס בכל הצפונבונים. היידה ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • היידה קטמונים.

      די, 22/11/05 15:45

      תתעורר, מי שקרע אתכם לגזרים היה ביבי.
      שבר את מעמד הביניים, הפך את המדינה לחב' כח אדם, נכנס בסטודנטים ועזר לאנשי החליפות המגוהצות עם הבושם היוקרתי.
      אבל אין מה לעשות.
      ליכודניק נשאר ליכודניק.
      גם אם דופקים אותו עד העצם.

      הגב לתגובה זו

      • סמולן מתנשא וצפונבון,תבין:מי ש

        דופק אותנו זה ה, 22/11/05 21:22

        באקדמיה, בתקשורת ובמנהל הציבורי שמנהלים את המדינה כאילו זה הקיבוץ של אמא שלהם. למזלנו יש לנו חיסון ואנחנו מבינים שכל מי שהתקשורת שונאת טוב ליהודים.

        הגב לתגובה זו

    • אני אספר לך סיפור...

      YZ, 22/11/05 17:54

      חבורה של נמלים עלו על פיל והתחילו להכניס לפיל מכות. הפיל הרגיש איזה גירוד, התנער וכל הנמלים נפלו ממנו. פנה אחד הנמלים ליתר ואמר: ''חברה, עכשיו להוריד את הכפפות ולחזור להרביץ''.

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    ביבי הציל את המדינה (ל''ת)

    ירון, 22/11/05 14:25

    הגב לתגובה זו

    • ממה ????????? (ל''ת)

      לאויל, 22/11/05 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    רק ביבי יכול לחסל את הטרור. (ל''ת)

    סיירת מט''כל, 22/11/05 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    לא נמאס לסוקרים לפשל פעם אחרי

    פעם? ולמה הציבו, 22/11/05 13:47

    וקשים האלה שוב ושוב?
    נראה לי שלא היה סקר אחד שצדק בעשור האחרון. ואם היה אז זה היה במקרה.

    הגב לתגובה זו

    • אתמול התקשרו ממינה צמח ואמרתי (ל''ת)

      שאצביע לשרון., 22/11/05 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    שרון כורה לעצמו ולחברו קבר אחי

    אריה, 22/11/05 13:22

    הסקרים האלו לא שוים את זרם החשמל שצריך להחזיק אותם במסך שלי!!!
    אין להם שום משמעות אמיתית, לא רק כלפי העתיד, אלא גם עכשיו הם טועים בגדול בהערכת רצון הציבור.
    כמו שאמרו חכמינו ''מדבר סקר תרחק''
    כל המפלגות שהיו עד היום במרכז התרסקו בתוך חודשים ספורים!!
    שרון ימצא את עצמו עמוק באדמה (באופן מטפאורי כמובן) ביחד עם כל חדלי האישים שחברו אליו.
    אמן, כן יהי רצון.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אוהבים את שרון מצביעים לנתניהו (ל''ת)

    הליכוד ינצח !!!, 22/11/05 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    דג

    גגד, 22/11/05 13:02

    דג

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    טעות!! הליכוד מקבל הרבה פחות מ

    מישל אברג'ל, 22/11/05 12:55

    15 מנדטים

    הגב לתגובה זו

    • ביבי סכנה לבטחון ישראל ליהודים (ל''ת)

      אזרח, 22/11/05 13:07

      הגב לתגובה זו

      • גם זה תוצאה של לחץ התקשורת

        ירון, 22/11/05 13:28

        תסבירו לי - מה ביבי עשה לכם?
        ביבי הוא ראש הממשלה הכי טוב שהיה למדינת ישראל.
        כל השאר - שטויות!

        הגב לתגובה זו

        • מה ביבי עשה בזמן הייתו רה''מ?

          ש, 22/11/05 18:10

          כלום!!!! פשוט לא עשה דבר.
          רק שיקר רימה והרס(ונתן כסף למתנחלים וחרדים והוריד כסף לפועלים).

          הגב לתגובה זו

  • 143.

    סקרים=שקרים

    עופר, 22/11/05 12:48

    הסקר הקובע הוא בקלפי. תשאלו את פרס.

    הגב לתגובה זו

    • פרס הלך ואחריו ביבי ומרכזו (ל''ת)

      אזרחית, 22/11/05 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    העם בחר ליכוד - לא שרון

    ליכוד - לא שרון, 22/11/05 12:47

    שרון עמד בראש הליכוד עם פרוגרמה של הליכוד. הבוחרים בחרו בפרוגרמה של הליכוד. לכן שרון בגד בבוחריו, ופעל בדרכים אנטי דמוקרטיות למימוש תאוותיו, חייב להחזיר את המנדט ולהתפטררררררררררררר. וחבר מרעיו מלחכי הפינכה יימוגו כמו שנמוגו כל הפורשים לדורותיהם

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר , נראה בבחירות !!! (ל''ת)

      זוזו, 22/11/05 13:10

      הגב לתגובה זו

    • רק שרון יביא בטחון / שלום

      להזכירך, 22/11/05 14:04

      היתה סיסמת הבחירות ההיא
      לא היה שם שום ליכוד

      הגב לתגובה זו

    • בגלל זה שם אף אחד לא בלחץ :-) (ל''ת)

      YZ, 22/11/05 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    האמת תצא לאור

    איש ימיני, 22/11/05 12:45

    ותצביע על בנימין נתניהו כשר האוצר המוצלח ביותר שהיה למדינת ישראל.

    כבר חודשים שלא שמעתי על עליה בשיעור האבטלה, עליה בשיעור מבקשי התעסוקה, עליה בשיעור מקבלי קצבת אבטלה.
    כנראה שכל אלה יורדים לפי לכן לא שומעים על כך.

    נתניהו הציל את המשק משואה כלכלית אל תתנו לשרון ופרץ לתת לאנשים ולכלכלה לשקוע

    הגב לתגובה זו

    • למלא קופה מכיסי המיסכנים טוב?

      אזרח, 22/11/05 13:12

      גם המנקה בכנסת יכולה לעשות ככה קופה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    הסוקרים דיברו איתי

    רן, 22/11/05 12:45

    אני השתתפתי בסקר הזה, וכול כיוון השאלות היה על מנת לעשות רעש וכותרת.
    ברגע ששואלים במי היתה בוחר ונותנים את האופציות ואומרים שלנדאו בראש הליכוד עם ביבי אוטמטית אנשים אומרים שרון, ולא קיצוניות של לנדאו, אז חבר'ה להרגע.
    הליכוד יקח בקטן אבל יקח.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    עם ישראל מצא מנהיג...!!!

    אדי, 22/11/05 12:44

    מנהיג הוא אדם שמתווה דרך והולך בה באומץ ובנחישות, למרות המכשולים הרבים שעומדים בפניו...
    מנהיג שראוי לבחור בו הוא אדם אמין, שמציב לפני הבוחרים מטרה מוסרית וראויה, שמתווה דרך הגיונית להשגת המטרה על אף הקשיים...
    שלום בטחון ושגשוג הן מטרות ראויות, והשגתן בדרך של פשרה היא הגיונית וצודקת.
    הנסיון להשיג שלום ובטחון באמצעות חורבנו של עם אחר, אינו צודק וחסר סיכוי... הנסיון להשיג שגשוג ללא דאגה לחלשים, הוא חורבן חברתי...
    מנהיג הוא אדם אמין ונחוש אבל לא פנאט...
    כאשר הוא מגיע למסקנה שהדרך שבחר בה מובילה אותנו למבוי סתום, הוא צריך להיות אמיץ ונחוש לבחור בדרך חדשה שמעניקה סיכוי טוב יותר להשגת המטרה.


    תזכורת לבעלי זכרון קצר- לפני הבחירות הכריז שרון על כוונתו ללכת בדרך של וויתורים כואבים. רבים מהמצביעים שטוענים שרימה אותם, בחרו לא לשמוע או לא להאמין...

    הגב לתגובה זו

    • כולם שמעו, אבל אמרו...

      YZ, 22/11/05 18:03

      ''שרון הוא ליכודניק וליכודניק 'עובד' על כולם רק בשביל שיצביעו עבורו''.

      כעת שרון אומר: ''אני לא ליכודניק ויש לי קבלות על כך''...

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    שרון

    קובי, 22/11/05 12:42

    מחזיר אותנו אלפי שנה אחורה למקרה מאד מוכר בהסטוריה היהודית שחוזר על עצמו בהרבה מקרים ,שרון מזכיר את בר כוכבא שמרד באדריאנוס הרומאי ונצח אותו לא לתקופה ארוכה עד שחרבה ביתר ,לאחר נצחונו של בר כוכבא שהפך להיות בר כוזיבא הפך לשחצן ונוכל שהביא למפלתה האחרונה של שבט יהודה ,אפילו רבי שמעון בר יוחי כותב הזוהר שנחשב לגדולי הרבנים בכל התקופות הלך בשבי אחרי בר כוזיבה והאמין שאולי הוא המשיח עד שהכיר בטעותו ,זו היא תסמונת מאד מוכרת בעם היהודי בחיפוש אחר מנהיג עם אמונה עוורת ,

    הגב לתגובה זו

    • מרכז הליכוד יותר טוב ? (ל''ת)

      תתעורר, 22/11/05 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    צחי,חזן,בלומנטל,גבריאלי,פניניה

    רק לא ליכוד, 22/11/05 12:39

    גורולבסקי,גמליאל ועוד רבים

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לולא היה שר אוצר רובכם היה רעב

    מריונטות, 22/11/05 12:35

    לולא היה שר אוצר רובכם היה רעב היום ללחם. אבל לא ניתן לקחת מכם את הזכות לקנא ולהשמיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    רק שרון יכול........ (ל''ת)

    נ, 22/11/05 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    האם להאמין לסקרים-תקשורת

    DAVID, 22/11/05 12:18

    לפי הסקרים שמעון פרס היה צריך להיות יו''ר העבודה
    לפי הסקרים שמעון פרס היה צריך להיות נשיא המדינה
    לפי הסקרים שמעון פרס היה צריך להיות ראש הממשלה.
    הרי כל בר דעת מבין כי התעמולה הזולה שעושה התקשורת לטובת שרון בשנים האחרונות באה לשיאה היום במתן חשיבות יתר לסקרים
    מתן חשיבות מופרזת-יותר נכון נסיון ליצירת דה לגיטימציה לרוב העם -דרך הליכוד
    נסיון שיכשל בוודאות ושום סקר לא יעזור לסקר האמיתי שהוא יום הבוחר האמיתי
    שרון לא יצליח במפלגתו החדשה כמו שהיה אז עם המפלגה שהוא הקים בתחילת דרכו הפוליטית שלומציון -שאז ''נבאו לו '' הצלחה מסחררת אך הוא קבל מספר מנדטים ספורים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מפלגת המרכז לשעבר קיבלה בסקרים

    רמי, 22/11/05 12:17

    מנדטים לרוב.
    בנו על הסקרים ונשארו עם חובות.
    הסקרים שלהם הובילו אותם עד ליום הבחירות ממש.
    אז כדאי להרגע כדי לא להראות אדיוטים ביום שאחרי.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    נתניהו במדינת הקנאים

    מאיר, 22/11/05 12:04

    גם אם תמשיכו לילל ולהשמיץ לא תשנו את העובדות, הוא עולה עליכם בכל תחום, הוא היה ראש הממשלה הטוב בתולדות המדינה ולולא היה שר אוצר רובכם היה רעב היום ללחם. אבל לא ניתן לקחת מכם את הזכות לקנא ולהשמיץ.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, ביבי עולה על כולם.

      אזרח, 22/11/05 12:33

      ביבי עולה על כולם בכל תחום.
      אינטלקטואל, איש ספר, משפחה מצויינת, בוגר MIT, ראש ממשלה מצויין, שר אוצר מעולה-10.
      האיש בכמה ליגות מעל כולם.

      הגב לתגובה זו

      • אבל הוא חסר חוט שידרה...!!!

        אדי, 22/11/05 20:11

        וזה פוסל אותו מלמלא תפקיד ממלכתי, שדורש שיקול דעת וקור רוח...

        הגב לתגובה זו

    • נתניהו, אני רעבה !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מסעודה, 22/11/05 14:15

      הגב לתגובה זו

    • בתחרות על ראש הממשלה הגרוע...

      אדי, 22/11/05 20:13

      הוא מנצח אפילו את גולדה שהייתה ממש זוועה...

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    מה זה ''קדימה'' ? 1984 ?

    אוסטרולאפיטקוס, 22/11/05 12:00

    כדי לסגת , להפגין רפיסות, או ל''התנתק'' לאחור , צריך להצביע ''קדימה'' ?
    אם זה לא היה אצלנו , הייתי צוחק.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    נתניהו לוזר - ויוביל את

    אודי, 22/11/05 11:54

    הליכוד להתרסקות נוספת.
    ולחשוב שבלוזריותו ויתר על ההנהגה לשרון, כי לא הצליח להעביר את הקדמת הבחירות לכנסת...

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    תשאל את שמעון לגבי סקרים (ל''ת)

    בני, 22/11/05 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    כל הכבוד למגיב מספר 8

    קובי, 22/11/05 11:52

    אמרת את כל האמת ,הבעיה העם הפך לעיזים ששיכים לחוות השקמים ולא למדינה בעולם הקיים,כולם אחרי הרועה ללא עוררין ,רק חסר לצייץ מה מההההה,הפך את עזה למכלאה וכולם מוחאים כפיים מכלאה של טרור ושנאה ,גרש יהודים רסק את הצביון היהודי במדינת ישראל ,וכולם מוחאים כפיים או הרוב , בנו המושחת כמו האבא הודה בבתי המשפט שבוע לפני בצפיה שהרודן ירסק את הליכוד יבחר עם מפלגתו החדשה יחד עם השמאל ויציל את עורו של הפושע,וכולם מוחאים כפיים או הרוב ,תמך בכוונה תחילה ביודעין שאין דרך אחרת בעולם גלובלי בתוכנית הכלכלית של ביבי הורדת מיסים עדוד משקעים שפותח הזדמנויות למקומות עבודה ,גם את רסק העיקר לפגוע בביבי ,והעזים מוחאים כפיים , לא יאמן ,

    הגב לתגובה זו

    • סליחה התכוונתי למגיבה מספר 108 (ל''ת)

      קובי, 22/11/05 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    כמי שמאס במרכז הליכוד המושחת

    דויד, 22/11/05 11:52

    אשמח אם הליכוד יעלם לי מהעניים!

    די לשחיתות של מרכז הליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • תמוך בדון שרון ובניו

      גוליית, 22/11/05 12:57

      אצלהם תקבל בית ספר בשחיתות

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    שמעתם על מפלגה בשם ''שרון''? (ל''ת)

    חיים, 22/11/05 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אני רוצה לראות סקר

    זאב, 22/11/05 11:50

    אם כל הימין מתאחד למפלגה אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הליכוד לא הבין מה קרה בבחירות

    האחרונות, 22/11/05 11:41

    בתוך שיכרון הניצחון שלהם הם חשבו שהעם בחר בליכוד, כשבעצם העם בחר בשרון למרות הליכוד. התמיכה הגדולה בשרון בסקרים האלו מבטאת את תמיכת הרוב המוחלט של העם בהתנתקות, והליכוד האמיתי, זה שהתנגד להתנתקות, חזר למקומו הריאלי כמפלגת ימין, ולכן המספר הקטן של המנדטים הצפויים.

    הדבר רק מדגיש את הפער הבלתי נתפס בין מרכז הליכוד ומתפקדי הליכוד לבין בוחרי הליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אז מה,המרכזליכודניקים הפכו ל (ל''ת)

    עניים ?, 22/11/05 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    למצביעי שינוי - חבל על המאמץ

    אזרח המדינה, 22/11/05 11:37

    חסר התוחלת. אחרי הבחירות תשקע שינוי לתהום הנשייה של האופוזיציה. אם אתם מרגישים מרכז, הצביעו לשרון, שבוודאות יהיה בקואליציה ושכבר הוכיח שהוא מייצג נאמנה גם את שכבת הביניים.

    הגב לתגובה זו

    • לפיד יהיה שוב סגנו של שרון (ל''ת)

      ארז, 22/11/05 12:06

      הגב לתגובה זו

    • שרון לא מתנגד לכפייה דתית (ל''ת)

      שינוי, 22/11/05 12:33

      הגב לתגובה זו

    • מאוכזבי שינוי אכן יעברו לשרון

      ארז, 22/11/05 13:05

      למרות שפורז הוא חבר הכנסת הכי נורמלי במשכן, שינוי כמפלגה נכשלה בייצוג המעמד הבינוני. הפתרון המתבקש הוא אכן להצביע שרון.

      הגב לתגובה זו

    • שינוי לא נכשלה, אלא להפך

      נדב, 23/11/05 14:10

      ההישג הכי גדול שלה הוא שלראשונה מזה שנים רבות ש''ס לא נמצאת בממשלה ועושקת כספים. לכל אלה שחושבים ששינוי נכשלה אולי הם רוצים להיזכר בימים שבהם ש''ס היתה בממשלה!

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    אריק הוא אכן מלך,אבל ...

    ארי הוא, 22/11/05 11:36

    אריק הוא אכן מלך,אבל מ ל ך ה ש ח י ת ו ת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    לא יעזור כלום - פרץ ייקח

    עני ורע לו, 22/11/05 11:35

    פרץ ייקח את הכנסת והממשלה. יאלה פרץ- הגיע זמן למהפך

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    כל הכבוד לשרון!!!

    שמאלן, 22/11/05 11:35

    תמשיך במגמתך החיובית לתת את כל שטחי ישראל ולחזור לגבולת 67'.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לטיפשות שלך

      יוסי כהן, 22/11/05 12:38

      מה האירוניה המזלזלת הזאת שכחתה ששרון היה איש צבא עם ראש על הכתפים והוא לא יתן להוביל אותו למהלכים אשר יצמצמו את מדינת ישראל לגבולות 67 ..על כן מספיק עם הנאיביות הזואת .עלנו לסמוך על שרון שהוא יוביל לשלום רק על פי מפת הדרכים .

      הגב לתגובה זו

      • ראש על הכתפיים???

        שוב שמאלן., 22/11/05 14:58

        נראה שבניתוח הורידו לו בטעות גם את המוח!!!
        שרון הוא מניפולטור,שקרן,רמאי,גונב קולות ומתעתע בציבור.
        הטיפשים האמיתיים כאן הם אתה ושכמותך. שרון יורק עליכם ועל ההצבעה שלכם ואתם חושבים שזה מים.

        הגב לתגובה זו

      • מי שסומך על גנב הוא לא יותר

        הלא מושחת, 25/11/05 08:25

        טוב ממנו. גנב קולות כמו שרון ומשקר לבגין בזמנו הוא ממש איש
        ''ישר'' ואיש אשכולות. השחיתות
        חוגגת בגדול - אז איך אדם שפוי מעריץ שחיתויות ???????????

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    אני שמח לאידם של ביבי ותומי (ל''ת)

    Eduardo, 22/11/05 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ביבי- מזל שהמילים נאמרות בחינם

    חיים לוי, 22/11/05 11:32

    ביבי זהו סוג של דמגוג זול בעל זיכרון צר שכל מה שקורה הוא ממנו והלאה העיקר שיזכה בכסא המיוחל .
    ובכן מר נתניהו לא בדמגוגיה מנצחים אלה במעשים . אתה הוכחת את יכולתך להיות מושחת ואף יותר מאחרים . חשבת שמישהו ישכח לך את תקופתך שכולם מנסים לשכוח .
    חוץ ממרכז הליכוד ואלה שנהנו ממטעמי השלטון בתקופתך . כדאי שתפרוש היום שלא תצטער מחר .

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    איזו מדינה,מיוחדת במינה.עצוב. (ל''ת)

    רונית, 22/11/05 11:30

    הגב לתגובה זו

    • מישהו מהם זוכר?

      יונה, 22/11/05 12:38

      שרון, פרץ,נתניהו....מישהו מהם בכלל זוכר או מבין שיש פה מדינה, עם, ילדים....חבל, חבל, בנינו מדינה מדהימה בעצמה עילאית אבל באותה עוצמה הם הורסים אותה. ממש מנגנון השמדה עצמי.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    כמה שילמו לשרון כדי שיפרוש (ל''ת)

    וירסק את, 22/11/05 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    הגראף שלכם לא ברור גם אם מגדיל (ל''ת)

    משקיף, 22/11/05 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    עונש ראוי לחסרי החמלה לעניים (ל''ת)

    007, 22/11/05 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מפלגת שרון רוחמה, אפללו

    די לשחיתות, 22/11/05 11:22

    כל המושחתים במפלגה אחת

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה, באחרים- לא פחות ! (ל''ת)

      דוד, 22/11/05 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    goodluck (ל''ת)

    gruzini, 22/11/05 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    נגיד ששרון יחטוף התקף לב,הלכה

    דרור, 22/11/05 11:18

    המפלגה שלו, נכון?
    ומה יעשה כל עדר המושחתים שהלך אחריו?

    הגב לתגובה זו

    • יחטוף גם התקף לב (ל''ת)

      נדב, 23/11/05 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    הנבחרת החדשה של ישראל

    נבחרת החלומות, 22/11/05 11:15

    שר האוצר - אולמרט - מלך השחיתות לשנת 2002
    שר התיירות - אפללו - הנוסע המתמיד.(אגרסקו)
    שרת הקוסמטיקה - רוחמה - 'מה זה השם הזה?' אברהם.
    שר הזבל - רמון - כל דבר שהוא נגע הפך לזבל. (יעידו בהפועל ת''א)
    הירשנזון - שר....פחחחח
    דליה איציק- קיפי קיפוד שר הרווחה
    נציב השב''ס - עומרי (קולות האסירים בידינו)
    סגן שר החוץ - אדרי - האיש שלא ידע אנגלית. נציגנו הנאמן בעולם הגדול. שיעבוד תחת האחד והיחיד עמיר פרץ שר החוץ של שנות ה -2000.
    רק חסר לו מישהו לנהל את הלבנת ההון, אבל הוא בטוח יצליח לשכנע את גבריאלי להצטרף אליו.

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שמרכז הליכוד המושחת

      נמאס, 22/11/05 11:45

      יחטוף מהלומה אדירה

      הגב לתגובה זו

      • כמה שזכור לי מי שהורשע בפלילים

        המרכז המושמץ, 22/11/05 12:29

        זאת משפחת שרון ולא מרכז הליכוד.
        אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך....

        הגב לתגובה זו

        • טעות. אריאל שרון לא הורשע! (ל''ת)

          גימלי, 22/11/05 12:54

          הגב לתגובה זו

          • תקרא את התגובה שלי שוב (ל''ת)

            המרכז המושמץ, 23/11/05 16:13

            הגב לתגובה זו

    • קרעת אותי מצחוק :) (ל''ת)

      צחי, 22/11/05 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    זה מה ששרון יודע-לרסק

    שולה, 22/11/05 11:13

    הוא ריסק את סברא ושתילא
    הוא ריסק את ההתיישבות בגוש קטיף
    הוא ריסק את הדמוקרטיה
    והוא מרסק את הליכוד.

    כל אחד יכול לרסק - מעט מאוד יכולים לבנות.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כן,גם שימון פרס תמיד מנצח בסקר (ל''ת)

    דרור, 22/11/05 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ראו סקר אחרון,

    איציק, 22/11/05 11:12

    הליכוד בראשות נתניהו או לנדאו 28 מנדטים, איחוד הלאומי+ המפד''ל 27 מנדטים, אז ,מי צריך את שרון או פרץ השמאלנים !!!

    הגב לתגובה זו

    • ותראה את הסקר הזה:

      עודד, 22/11/05 12:13

      ש''ס מקבלת 20 מנדטים ושינוי 1.
      מאיפה הקרצת את המספרים המצחיקים האלה?

      אבל הבדיחה כאן היא באמת לנדאו-
      לנדאו ברשות הליכוד?
      לך תנהל משהו עם אבן גרניט כמו לנדאו. זה כמו אחד, שכאשר כולם עברו למכונית- הוא ימשיך עם חמור ועגלה, ויחשוב שכולם יצאו מדעתם ורק הוא יודע את האמת . פאתטי זה אנדר-סטייטמנט לבחור הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    קדימה לבית אבות....

    קובי, 22/11/05 11:00

    מפלגה חדשה ןצעירה שתוביל אותנו קדימה.....פחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אני דפוק,רק ליכוד.כן,כו -דפוק (ל''ת)

    רצון, 22/11/05 10:58

    הגב לתגובה זו

    • מיקי,לא רק אתה,גם דני נוה ודוד (ל''ת)

      לוי, לימור, 22/11/05 11:19

      הגב לתגובה זו

    • אז תפתח טוב טוב ותתכונן....... (ל''ת)

      הפותח, 22/11/05 11:32

      הגב לתגובה זו

      • סמולני נשנש (ל''ת)

        נשנשון, 22/11/05 12:30

        הגב לתגובה זו

  • 103.

    סקרי כזב - התנתקות לא תהיה!

    כתום כתומי, 22/11/05 10:56

    אה, אופס. טוב, אז: שרון יתרסק!
    אה, אופס. אממ... דמוקרטיה מחורבנת.

    הגב לתגובה זו

    • גדול אחי (ל''ת)

      המגיב לעצמו, 22/11/05 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    תנו לי חודש חופש להחלטה במי (ל''ת)

    לבחור, 22/11/05 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אוחחחח, סופו של מרכז הליכוד

    ישראל, 22/11/05 10:55

    אוחחחחח! איזה תענוג לקרוא את הדברים האלה. התנים של הליכוד - מסוג אלה שאכלו גם את הלב של מנחם בגין עד אמר עליהם ''אני לא יכול יותר'' - עשו זאת גם לאדם חזק כמו שרון. עכשיו הם תקועים עם 12 מנדטים על 30 מגאלומנים. בהם ביבי שהכניס את השקרנות כעניין של יום-יום; שני העוזים - לנדאו שהוא חכם להרע, וכהן שהוא אידיוט להרע; לימור (צרת החינוך) שנקווה שיחשפו עד תום את מה שסידרה לבעלה; חזן ש''לא לקח איתו את המוח''; וגם עבריינים, קוני קולות למאפיה; נאשמים, ומורשעים.

    סביר שיהיו כאלה שיחלקו עד דעתי בעניינים שלמעלה. אבל על דבר אחד יש קונצנזוס בין כל האנשים הישרים והמוסריים במדינה - ויש עוד רבים מאוד כאלה: התענוג הכי גדול (מגיעה לעם הסובל הזה קצת נחת) יהיה לראות את מרכז הליכוד החצ'קוני מסולק מפניה של האומה! כמעט כל העם שונא את המרכז המגעיל, הפרימיטיבי, והמושחת הזה. אוחחחח! כמה ישמח הדבר את עם ישראל אם נגיע למצב שבו המרכז המתועב הזה יהיה יותר גדול ממספר הבוחרים לליכוד. רוב האנשים ששקלו להצביע לליכוד ויתנו את קולם למפלגה אחרת, יעשו זאת בגלל התיעוב העמוק למרכז המושחת הזה. ולא יספרו לנו שלא כולם שם מושחתים. הם חברי המרכז? על זה נאמר תגיד לי מי חברך ואומר לך מי אתה...

    כמה נמאס לנו מן הדברים המגעילים שהפכו את המדינה הנהדרת שלנו ואת העם היפה הזה למה שהינם כיום. כל הדברים האלה מגולמים במרוכז במרכז הליכוד. מפלתו תהיה סמלית לכך שיש לנו סיכוי להתאושש מן הבהמיות. נמאס לנו להיות דור המדבר. בסיני זה לקח ארבעים שנה. אנחנו בעניין הזה כבר יותר מחמישים שנה. די! רוצים מדינה נורמלית! הגיע הזמן לעשות שלום, דבר שילדינו לא חוו מימיהם! זאת גם הדרך להגיע עצמאות כלכלית, להתפנות לעקור את התולעים המושחתות שמכרסמות כל חלקה טובה במדינה ומוצצות את דמה, לתת את הקדימות לחינוך ולתרבות. בקיצור, להיות מדינה נורמלית שטוב ונעים לחיות בה. אני לא חסיד גדול של אריק שרון, אבל הוא הוכיח שבסיום דרכו הפתלתלה הוא החליט להותיר אקורד חיובי, ולהיזכר כמי שהביא שלום ורווחה. לכן אצביע בשבילו!





    הגב לתגובה זו

    • חסכת לי שעת הקלדה

      אורן, 22/11/05 11:23

      כל מילה זהב.

      הגב לתגובה זו

      • ישראל ישראל בטח בה' .

        יגאל כהן, 22/11/05 15:51

        שפתיים תישק ישראל.
        צודק אורן.
        גם לי חסכת כשמיצית את הנושא.
        ישכוייח.
        ובסילוק הקרוק ננוחם.

        הגב לתגובה זו

        • ליגאל

          אורן, 23/11/05 16:12

          מה זה משנה לך במילא אתה כבר לא ליכודניק....חחחח.

          הגב לתגובה זו

    • ביבי-לעבודות יזומות בחפירות ל (ל''ת)

      ארכיולוגיה, 22/11/05 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    שטויות במיץ עגבניות.

    אייל, 22/11/05 10:53

    שרון בעצמו משריין 15 חברים כי הוא יודע שלא יעבור את ה15 מנדטים.
    מאיפה הבאתם 30?
    הסקרים תמיד בסוף שקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    יוסי שריד שר החינוך!!!!!

    אבי, 22/11/05 10:53

    שרון איש חכם הוא ימנה את שריד לשר החינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מוזר,ששרון מחייך לא הרף.....

    העם ללאאא, 22/11/05 10:52

    אב אשר בנו הורשע בפלילים איינו
    מחייך כך!
    כניראה אריק כבר יודע,שעומרי לא
    הולך לשבת אפילו שעה מיותרת.

    הגב לתגובה זו

    • מן הסתם הצדק עמך....

      חוני, 22/11/05 11:10

      חוני.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    יחי הסקרים !

    הסוקר, 22/11/05 10:51

    כידוע לנו פרס ניצח את ביבי בבחירות ב96 לפי כל הסקרים,
    כידוע לכולנו הוא גם נשיא המדינה לפי אותם סקרים ,וכמובן כמובן ניצח את פרץ בעבודה, והכל לפי התחזית המדוייקת של הסקרים.
    אני רק מקווה ששרון באמת יסמוך על הסקרים הללו וישב שאנן בביתו ויתן לפעילים בשטח שהמילה דמוקרטיה עדיין מדברת אליהם לעשות את העבודה ולהוביל את הליכוד לניצחון הגדול שלו בבחירות ! ניצחון הדמוקרטיה על השחיתות ועל הדיקטטורה

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ראינו מה שוים הסקרים (ל''ת)

    מיכל, 22/11/05 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ליכודניקים - תגידו יפה שלום (ל''ת)

    ההסתברותן, 22/11/05 10:51

    הגב לתגובה זו

    • גם בלי שיגידו שלו-רק שיעופו כב (ל''ת)

      מישל, 22/11/05 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    קדימה'' לחורבן הבא? (ל''ת)

    ממגורשי שרון, 22/11/05 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שטויות שרון מקבל לפחות 50 אחוז

    יעקב, 22/11/05 10:47

    בתנאי שהבחירות יערכו בתחומי חוות השיקמים.
    האם הזלזול בציבור הרחב כל גדול שהכת השלטת מאמינה שנאמין לכל תעמולה זולה.
    האם מישהו מהסוקרים מוכן להתפנות ולספר לנו איזו קבוצת אוכלסייה מתכוונת להצביע למוטציה הזאת שנקראת ''מפלגת שרון''.
    מנין בדיוק הם יגרפו 30 מנדטים,מדובר ברבע מהאוכלסייה הישראלית !!!!
    אם נוריד את הדתיים והערבים
    נגלה שעל מנת להגיע ל-30 מנדטים שרון צריך לגרוף מעל ל40 אחוז מקולות היהודים החילונים..............

    הגב לתגובה זו

    • אמרתי לך שאריק מלך ישראל.

      יגאל כהן, 22/11/05 15:52

      עכשיו אתה מבין את המספרים וקולט,
      שהרוכל הנוכל שלך בדרך לעמדי?
      היידה שרה.
      היידה עמדי.

      הגב לתגובה זו

      • אבל הכי חשוב זה....

        עידן, 23/11/05 16:11

        שיגאל כהן כבר לא ליכודניק!!!!

        מסתבר שיש אלוהים....

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    חברים 28/3/06 זה עוד המון זמן (ל''ת)

    דודי, 22/11/05 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    SHARON = MERETZ ! (ל''ת)

    ami, 22/11/05 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ליכוד בלי שרון זה לא ליכוד

    ביבי, 22/11/05 10:41

    זו סירה טובעת של שחיתות וטימטום.
    אריק המלך

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-90

      דני, 22/11/05 10:56

      אתה בהחלט צודק,אריק הוא אכן מלך,אבל מ ל ך ה ש ח י ת ו ת!!!!
      וכך גם בנו.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    מדהים, יש אנשים שמעדיפים לא

    לראות את, 22/11/05 10:40

    אני מתכוונת לימניים הקיצוניים. אתם לא קוראים את המפה נכון, לא מחוברים לרחשי הלב של רוב העם. כל הזמן חיים בבועה מנותקת ומקללים את כולם (זה נשמע כמו אוי אוי אוי), כאילו שזה ישנה משהו או יעזור. בקיצור לא מבינים איפה אתם חיים. הסקרים אולי לא מדויקים אבל בהחלט משקפים משהו, אז תתעוררו לפני שיהיה לכם עוד הפתעה לא נעימה ותצטרכו עוד פעם לאשפז בני משפחה. תתחברו למציאות.
    שרון לוקח בגדול.

    הגב לתגובה זו

    • תודה על הדאגה סמולני חמוד

      צחי, 22/11/05 10:51

      שים לב לשני שקרים בתגובה שלך:

      1. ימנים קיצוניים - להזכירך המפלגה הכי גדולה היום בכנסת היא הליכוד. גם אחרי פרישת אנשי שרון. כך שאנחנו המרכז ולא הקיצון.

      2. סקרים לא מדוייקים - יש הבדל בין לא מדוייק לשקרי. לא היה סקר אחד בעשר שנים האחרונות שהוכח כנכון בבחירות רבות משתתפים.

      על שאר הדברים אפשר להתווכח, אבל אני לא הולך להתוכח עם שקרנים.

      הגב לתגובה זו

      • מעניין שאתה קופץ, לא התכוונתי

        אליך, 22/11/05 11:21

        התכוונתי למתנחלים הקיצוניים, שלא נראה לי שייכים לליכוד אלא ימינה מהם
        ועוד דבר - תרבות דיבור, לא קיללתי אף אחד ובטח לא אותך, לא מכירה אותך. יכול להיות שאתה לא מסכים עם דעתי אך מכאן ועד לקרוא לי שקרנית המרחק גדול. אני לא חושבת שאתה שקרן אלא שיש לנו דעות שונות, אז תעשה טובה...
        עוד נראה מי תהיה המפלגה הגדולה ביותר בכנסת. שוב אני מציעה לך להתחבר למציאות, גם אם אתה לא ימני קיצוני.

        הגב לתגובה זו

        • אחותי,הביביבונים נובחים .

          יגאל כהן, 22/11/05 15:55

          והשיירה עוברת.
          לא ידעת שבבונים נובחים?
          חשבת שרק כלבים נובחים?
          פינקלשטיין הארור ,הגורו של ביבי ,לימד את שכירי החרב שלו,
          כשאין לך תשובה לגופו של עניין,
          לכלך לגופו של הדובר.
          תרבות הביבים של פינקלשטיין.
          אל תתרגשו מהביבבון.
          את עשר.

          הגב לתגובה זו

  • 88.

    מוכן לשים כסף, שרון לא עובר 20 (ל''ת)

    יאיר, 22/11/05 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כן להתפלגות הליכוד

    חגי זיו, 22/11/05 10:36

    שרון הוא איש חזון בעל תעוזה אני מאחל לו הצלחה ובוטח בו מנהיג את המדינה בלי מורדים ופחדנים שמשרתים את אינטרסם האישי על חשבון מדינה שלמה

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מוקדם מידי להספיד את נתניהו

    חזי צור, 22/11/05 10:35

    ככל שהבחירות יהיו מאוחרות יותר ככה המפלגה של שרון תידעך והמפלגה של נתניהו תמריא...

    הגב לתגובה זו

    • אז ביבי מתרומם?

      יגאל כהן, 22/11/05 15:56

      שרה יודעת?
      יש להחרים לביבי את הדרכון שלא יברח עם כל הכסף.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ביביהו שקרנייהו לפח ההיסטוריה (ל''ת)

    המבקרת1, 22/11/05 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    קדימה שרון

    יוסי כהן, 22/11/05 10:32

    השם קדימה מדבר בעד עצמו שרון כפי שהוכיח בהיותו בצ'הל שחיילו הלחו אחריו גם כן לו מעט ממצבעי הליכוד יצביעו עבור המיפלגה החדשה של שרון אשר יוכולה להוביל את מדינתנו לדרכים המובילות לשלום אמת

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לעולם שלא תאמינו לסקרים (ל''ת)

    סוקר, 22/11/05 10:31

    הגב לתגובה זו

    • עד שהם לטובתך (ל''ת)

      א, 22/11/05 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לגלמים מהימין והמתנחבלים

    יש תקוה, 22/11/05 10:30

    לראות אותכם מתבוססים וזורקים רפש בסקרים (הבהחלט מוקדמים)
    הלא מחמיאים לעמדתכם מזכיר מאד
    את ''אין סיכוי שההתנתקות תתקיים''.
    אז דעו שאוהבינו מלמעלה שלח לנו
    את שרון (מלככם הנערץ 30 שנה)
    לפתור את הסכסוך (67+תיקונים)
    ולהשכין שלום בארץ!!!

    הגב לתגובה זו

    • נראה אחרי הבחירות (ל''ת)

      חלי, 22/11/05 10:57

      הגב לתגובה זו

    • רוחמה אברהם = גאון הדור

      עידן, 22/11/05 12:41

      ואני עוד לא מדבר על יו''ר תנועת העבודה היחיד בדורו.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    קבלו את הסקר האמיתי!!!!

    י. פרוע, 22/11/05 10:29

    1 מאז קום המדינ 99 אחוז מהסקרים טעו בענק.
    2 תמיד הטעות היתה לטובת השמאל.
    3 ב-100 אחוז מהמקרים שהיו טעויות הסוקרים אפילו לא התנצלו.
    4 100 אחוז ששרון לא מקבל יותר מ-3 מנדטים.

    הגב לתגובה זו

    • it's too early

      tamnoon, 22/11/05 10:45

      4 u to start doing mathematical colculations, go back to bed, when u will wake up a brand new, better world will strech under your feet.

      הגב לתגובה זו

    • תמיד לטובת השמאל?

      סקרן, 22/11/05 11:01

      הסקרים הבטיחו ניצחונות לביבי הלוזר והוא תמיד הפסיד (חוץ מבמקרה בו הוא פגש לוזר גדול ממנו, שמעון פרס).

      הגב לתגובה זו

    • חלום

      אזרחית מבסוטה, 22/11/05 11:09

      בחלום אולי, במציאות - חכה ותראה:
      הוא יקח ממפלגת העבודה, הוא יקח מהליכוד, הוא יקח את אלה שחשבו כבר לא להצביע כי לא היה למי. אני לאריק בליכוד לא הייתי מצביעה לאריק במפלגת קדימה אני מצביעה ועוד איך. אז תרגע.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    סקר ?? תשאלו את פרס

    רון, 22/11/05 10:24

    אם הייינו מאמינים לסקרים אז פרס היה ראש ממשלה כבר 30 שנה בלי ערעור במעמדו
    אה סליחה וגם נשיא המדינה ואולי גם מזכ''ל האום

    שלושה חודשים עד לבחירות
    והכל יכול לקרות
    קאסם אחד עלשדרות וכולם יגידו ששרון לא מתאים

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שרון מעדיף את מרצ על הליכוד?

    מימי, 22/11/05 10:23

    תקראו את כל הספקולציות פה. יוצא ששרון מוכן להיות בקואליציה רק עם שמאל ושמאל קיצוני, אבל לא עם הליכוד. ולזה קוראים מפלגת מרכז-ימין? זו מפלגת שמאל, והציבור, שעדיין לא קולט, יבין את זה מהר מאוד - ככל שיתרבו מאמרי פרשנות כמו כאן, שבאופן טבעי משדכים לשרון קואליציות שמאל בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • החלפות

      מצביעה, 22/11/05 11:13

      השמאל והימין חד המה בימינו אלה, אלה ציונים ואלה ציונים, אבל הימין ישב כבר יותר מדי על כסאות הממשלה והשלטון משחית. לכן יש להחליף סוסים מדי פעם כדי למתן את תהליך ההשחתה.

      הגב לתגובה זו

      • מרצ לא ציונית

        עידן, 22/11/05 12:42

        יוסי שריד בעצמו אמר שמרצ איננה תנועה ציונית. אז חלס אם השקרים.

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    שרון יגמור כמו מרדכי ווילנאי

    יוני, 22/11/05 10:22

    איציק מרדכי ומתן וילנאי התחילו בגדול והגיעו לבחירות על ארבע.
    שרון ובנו המושחתים יגמרו גם כך, לטובת הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הסקר כזה לא מבטיח ממשלה

    דוד, 22/11/05 10:21

    אם העבודה לא תירצה להיות מתחת שרון ( לא חשוב מאיזה סיבה ) ושרון לא ירצה להיות תחת פרץ ( גם לא חשוב מאיזה סיבה ) ומפלגת שרון לא תסתדר עם הליכוד ו.....

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא קדימה צריך לחזור אחורה (ל''ת)

    אין לנו מה, 22/11/05 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הגיע הזמן להעיף את המרכז לזבל (ל''ת)

    עוזי כהן, 22/11/05 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הסקרים מזיקים ל''קדימה''

    שרון, 22/11/05 10:14

    כי הם נותנים להם אשליה של הצלחה בבחירות. הסקרים ניזונים עכשיו בעיקר מהתלהבות האנשים בגלל הסמיכות לפרישה.

    עוד חודשיים זה יהיה סיפור אחר לחלוטין. אז, מפלגת שרון תפגע בעיקר בעבודה ובשאר יוני השלום, כי זוהי הנישה אליה נכנס אריק שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    קדימה לשוחד שחיתות עבריינות (ל''ת)

    השם כן, 22/11/05 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הליכוד - עדר שלא השכיל להדיח (ל''ת)

    מגיע, 22/11/05 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שרון וחבורתו

    איציק, 22/11/05 10:11

    שרון מחפש דרך להציל את המדינה??
    שרון רוצה להיכנס לדפי ההיסטוריה כמי שהביא אותה לגבולה הסופי על מנת לעשות זאת הא מכר את בנו מכר את כל אלו שתמכו בו שנים וממשיך בהולכת העם עם שחיתות ומעשים שיביאו אותנו לאיבוד כל צדק לקיום כאומה
    אני מתביש שיש אדם כזה כראש ממשלה אנשים שוכחים אך הא שיקר לבגין את ליל המיקרופונים ואת כל החקירות מולו
    שנהיה בריאים זה הכי חשוב

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צניחה של שינוי אסון!

    י,פריצקי, 22/11/05 10:09

    איך ניתן לקיים מדינת יהודים ללא מפלגה שבבסיסה שנאה !!
    ובראשה החזיר הלבן?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ספין תקשורתי

    גלעד, 22/11/05 10:07

    כל הנושא של קדימה יעלם מהר מאוד. כמעט על החברים מהליכוד ששם הם תחת חקירה או שהיו בחקירה על שחיתות .

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    נתניהו לוקח בגדול! רוסים איתך! (ל''ת)

    ברה''מ לשעבר, 22/11/05 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    האם אפשר לעשות מזה כסף???

    זיו, 22/11/05 10:07

    תמיד קינאתי באנשים ששמים אלפיים דולאר על קבוצה ספורט חלשה שהיחס עליה נמוך במיוחד וזוכים, בעקבות מידע פנימי שיש להם.
    והנה לפי הסקרים{אם הם באמת נערכים..} שרון מקבל 30 מנדטים...
    אף אחד לא יודע מאיפוא מהדתיים מהערבים מהמתנחלים מעיירות הפיתוח???
    אבל הסוקרים איתנים בדעתם.
    האם יש אתרי הימורים שמוכנים להתערב על כך?
    או שאתרי ההימורים פחות תמימים
    ולא נותנים לשרון יותר מ-2-4 מנדטים??
    אם יש מישהו שיודע על אתר שמוכן להתערב , ואני לא מבקש ליין של 30 אני מסתפק ב-15 אשמח לשמוע.
    {ואני בטוח שעוד הרבה הרבה גולשים שלא קונים את הקשקוש הזה}
    הרי 15 מנדטים זה ממש הימור בטוח!!!

    הגב לתגובה זו

    • עוד מעט יהיו ליינים

      ערן, 22/11/05 10:44

      אתה צודק ובגדול.
      כבר הוכח בהרבה מקרים שהמהרים מנבאים תוצאות הרבה יותר טוב מהסקרים.

      לכן קשה לי להאמין שתקבל ליין טוב על נצחון של שרון, כי ברור שהוא לא יזכה ל - 30 מנדטים.

      אני מאמין שויקטור ובומבה קצת יוצר חכמים מהסוקרים.

      הגב לתגובה זו

      • לא יהיו ליינים כי הפסד של שרון

        יהושע פרוע, 22/11/05 11:07

        זה באנקר כזה גדול שהווינר יפשוט רגל אם הוא יפתח את זה להימורים.
        וכשאני מדבר על הפסד אני לא מדבר על 10 מנדטים ומטה, אני מדבר על זה שהוא לא עובר את
        אחוז החסימה.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל החכים שאני לא מעריך -

    יש, 22/11/05 10:06

    כל החכים שאני לא מעריך (אולמרט ושות') - נמצאים עכשיו במפלגה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מדבר סקר תרחק (ל''ת)

    היהודי, 22/11/05 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שרון תעיף את רוחמה, אפללו

    ובנלולו, 22/11/05 10:03

    הם מאצילים עליך מצחנתם הפוליטית. חבל שאנשים ירתעו מלתמוך במפלגתך החדשה בשל שאריות אלו מהצד הפחות יפה של הליכוד

    הגב לתגובה זו

    • אפללו יותר ישר משרון

      יששכר, 22/11/05 10:08

      להזכירך מי הורשע בפלילים?
      לא רוחמה אברהם אלא בנו של שרון בשליחותו.

      הגב לתגובה זו

    • לפחות הם לא עבריינים

      יששכר, 22/11/05 10:20

      כמו הבן שלו.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך חוש ריח סלקטיבי

      אפרים, 22/11/05 10:34

      משום מה אתה לא חש בסירחון הנודף מהאדם המשתמש בבניו הקרימינלים כדי להגיע לשילטון ומרמה את כלל ציבור הבוחרים ואח''כ את חברי מפלגתו.

      הגיע הזמן להשתחרר מהסיסמה לפיה המטרה מקדשת את האמצעים - שרון הוא רוצח כשהוא לא מבצע את מה שאני מאמין בו, אך הוא אינו מושחת כשהוא משתמש בבניו הקרימינלים כדי להשיג את מטרותיו וכשהוא מרמה את בוחריו ואת חברי מפלגתו (העיקר שהוא מבצע את מה שאני מאמין).


      הגב לתגובה זו

    • שבועת שקר מול טיסה חינם

      עידן, 22/11/05 12:48

      מעניין שאפללו רוחמה אברהם הם האנשים שצריך להעיף, ולא את מי שנתן עדות שקר!!!!!! מי שזייף מסמכים....!!! מי ששתק ועדיין שותק בחקירות!!!!
      מי שהורשע בפלילים אותו צריך להעיף!!!!
      לא ייאמן שאנשים תומכים באדם שהורשע בכל כך הרבה עבירות...שאמנם הבן לקח אחריות אבל ברור מי באמת העבריין.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אריאל שרון ראש הממשלה שלי! (ל''ת)

    אביגיל, 22/11/05 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המילה 'קדימה'היא במהותה זמנית (ל''ת)

    אורך חיי המילה, 22/11/05 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה לא יעזור נתניהו ושות' הביתה (ל''ת)

    אושר, 22/11/05 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    האויר יתחיל במהרה לצאת מהבועה

    איתי, 22/11/05 09:59

    כאשר יתחילו ויכוחי השיבוץ, מריבות המיקום, כאשר התברר שיש יותר הבטחות מיכולות לקיים. כאשר יתקלו במציאות שהם יהיו חייבים הכל לשרון והם אמורים להיות אצבעות צייתניות בלבד.
    אני יודע שהאתרוג יישמר על ידי התקשורת, שנתניהו יותקף קשות כביכול על כשלונן הכלכלי כאשר כל בר דעת מבין שהכלכלה נעה קדימה. ושגם הפופוליסט המשופם יזכה לתקשורת חיובית אל מול הליכוד ''האשם'' בהבראת הכלכלה, אבל הזמן יעשה את שלו, לא סתם הם כולם לוחצים להקדים מה שיותר את תאריך הבחירות, סופו של כל אויר חם לברוח.

    הגב לתגובה זו

    • איתי מהיכן?? (ל''ת)

      הגיאוגרף, 22/11/05 10:10

      הגב לתגובה זו

    • הכלכלה לא נעה קדימה, היא נסוגה

      cyrano, 22/11/05 10:32

      לא מעניין אף אחד צמיחה/ לא צמיחה אם מספר העניים במדינה הוכפל...
      ואם כל הרםורמה של ביבהו המושחת הייתה להגדיל בלי הבחנה את הנטו באשר לכל משכורת ב- 10%, וזה אשר הרוויח 40,000 ירויח 44,000 וזה אשר הרוויח 3,000 ירוויח 3,030 , כי אז האדם הזה הוא מושחת, האבא של המושחתים , בן אדם מסריח מכף רגל ועד ראש שדאג רק למיליונרים החברים שלו וזרק את רוב העם לקרשים...
      ולכן נבחר רק בשביל עוזי לנדאו, והוא ירכיב את המממשלה הבאה, עם שאר מפלגות הימין הלאומיות- האיחוד הלאומי, המפד''ל, ישראל ביתינו וש''ס..
      בעזרת השם, כן יהי רצון

      הגב לתגובה זו

      • ניתוח מדויק - מסקנות שגויות

        דורון, 22/11/05 11:06

        זה נכון ששקרניהו קידם רק את הכלכלה של העשירון העליון ועוד יותר את הכלכלות של המאיון והאלפיון העליונים.
        מה שלא נכון הן המסקנות שלך. אף אחד לא רואה את הליכוד בוחר בלנדאו הפשיסט לעמוד בראשו ובכל מקרה, הקואליציה שאתה מתאר כוללת, במקרה הטוב, 40 חברי כנסת, שזה ממש לא מספיק.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    אין משמעות לסקר אחרי הפרישה

    שטויות, 22/11/05 09:58

    זוכרים את הסקרים של מרדכי ושחק ישר אחרי שהם הקימו את מפלגת המרכז?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אל תיפול רוחכם!!!

    עידו, 22/11/05 09:56

    לסקרים האלה יש מטרה אחת בלבד, והיא להעלות את הסמול לשלטון ע''י יצירת אוירת נצחון.

    להזכירכם שהסקרים לא חזו נצחון לאריק שרון בבחירות הקודמות כשהוא היה ימני. הליכוד עמד בסקרים על בין 25 ל 30 מנדטים שבוע לפני הבחירות, וראו זה פלא הליכוד זכה ב - 40 מנדטים.
    תמיד ינסו להמעיט בכוחו של הליכוד כדי להביא לנצחון הסמול, לכן קחו דברים בפרופורציה, תזכרו איזה צבע שלט ברחובות בקיץ.

    שלא יהיה טעויות, עבודה רבה מחכה לנו אנשי הימין כדי לזכות בנצחון ולחסום את כניסת מרצ לממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הליכוד עוד לא בחר מנהיג (ל''ת)

    רמי, 22/11/05 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בלומנטל=שחיתות=ליכוד (ל''ת)

    יוסי, 22/11/05 09:55

    הגב לתגובה זו

    • עומרי שרון = עבריין

      פרץ, 22/11/05 10:21

      .

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ח''כ חזן- זה הליכוד -בושה ! (ל''ת)

    איציק, 22/11/05 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אל יתהלל חוגר כמפתח!!!!!!

    פרופסור בוסקילה, 22/11/05 09:52

    כל הליכוד בלי יוצא מן הכלל ליכוד א' וליכוד ב' הם הרעה החולה והמושחתת של המדינה הם כולם ביחד וכל אחד לחוד תרמו להרס החברה ,תרמו לקומץ עשירים כאן במדינה שהפכו ביחד עם חברות כח אדם את הציבור הישראלי לעבדים.
    שלטון מושחת המונהג על ידי מאפיונרים עם חווה כמו בטקסאס . זה לא יעזור לאף אחד מהם הם יכולים להתהדר בכל הסקרים השיקריים הציבור יודע אל נכון ביום פקודה הליכוד מאיתנו והלאה, גם א' וגם ב'.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא להאמין לתקשורת

    אסתי, 22/11/05 09:51

    שורן רק הורס. שרון הרס את גוש קטיף. עכשיו הוא מנסה להרוס את הליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • גוש קטיף

      דורית, 22/11/05 11:28

      שרון זוכה לתמיכה מאסיבית של הציבור בגלל היכולת שהוא גילה בפינוי גוש קטיף ולא להפך - אל תשלי את עצמך, ישיבתכם בגוש קטיך עצבנה את רוב הציבור בישראל וזה לא אומר שאנחנו לא אוהבים אתכם או שאין אנחנו מבינים את הקושי שלכם.

      הגב לתגובה זו

      • אם הרוב במדינה רצה פינוי ?

        ד. שרון, 22/11/05 13:25

        אז למה פואד בן-אליעזר קבל רק כ - 10,000 קולות בפריימיריז שהיה בעבודה לאחרונה?
        והתשובה שלי היא, כי מיד אחרי ההתנתקות, אמר לתקשורת שיש להמשיך ולהרוס את כל ההתישבות!
        דוגמא נוספת היא:
        שרון ביצע את כל מה שמצנע הציע לבחירות, כך שדבריך, אסתי לא מבוססים כלל.

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    7 מועמדים לראשות הליכוד. אחרי-

    אויויויויוי.., 22/11/05 09:50

    שהם יגמרו לסדר את העינינים ביניהם,
    תבוא המנקה,תאסוף את השאריות
    בשקיות פלסטיק,
    וזהו.
    מופאז נשאר כדי לוודא ביצוע.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מגיע לליכוד

    לליכוד, 22/11/05 09:48

    מגיע לליכוד להוריג פרופיל ולהתבייש .
    במדך השנה האחרונה ועוד לפני כן נתניהח הזהיר אותנו אולם כולנו כחולמים ומסוממים בעטנו בביבי והמלענו את שרון ועומרי.
    כולי תקווה שביבי יבור למפלגה חדשה עם 7/8 חברים ויפיל את חברי המאכז מתחת לקרשים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה יותר משאלת לב של הסוקרים!

    אוליב אויל, 22/11/05 09:48

    בדיוק כמו שהסקרים הראו ששימון פרס היו''ר הנבחר במפלגת העבודה.
    בפועל, המפץ יפוגג כמו בועת סבון.

    הגב לתגובה זו

    • בוא תקרא מדוע אינך צודק

      יהושע פרוע, 22/11/05 10:18

      השפה בה השתמשת היא מאוד מתונה :''זה יותר משאלת לב של הסוקרים''.
      בפועל המציאות הרבה יותר קיצונית :אין בכלל סקר!!!!
      או שלכל היותר הסקר נערך בקרב אנשי מכון הסקרים או בשמו האמיתי מכון השקרים,,,,,,,,
      הרי כל ילד יודע ששרון לא עובר את ה-2מנדטים , שאין אף ציבור במדינה שיצביע בשבילו פרט לקומץ המושחתים שמקיף אותו{ ובתוכם כמה עורכי סקרים ....}
      יותר מזה טעות כל כך גדולה כמו במקרה של שרון אי אפשר יהיה להסביר בשום ''סטיית תקן''.
      לדעתי צריך לצאת כאן בקריאה גלויה יש לחקור את הנעשה בשוק מכוני המחקר ולבדוק את כל הקשרים וטובות ההנאה שכרוכים סביבו.
      מה עוד שתמיד אבל תמיד הסקרים נוטים במפתיע לכיוון השמאלי{שימון מוביל בסקרים, יש רוב מוצק בקרב חברי הליכוד בעד התנתקות,,,,,,,}

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הסקר שלא התפרסם

    מינה, 22/11/05 09:43

    יש לי נתונים חדשים :
    פרץ - 30 מנדטים מתחבר יחד עם שס 10 ערבים 9 ליברמן -5 מרץ 8 והמפדל עם 4 יוצרים קואליצה יציבה עם בסיס חזק שתחזיק אפילו יותר מ 4 שנים ביבי עם 2 מנדטים ושרום עם 5 יחכו בחוץ.
    טומי לפיד ? חוזר לפופוליטקה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      יוסי, 22/11/05 10:05

      אתה חי בכוכבים....

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מעולה, תמשיכו עם הטון הזה עד ה

    פאזל, 22/11/05 09:37

    בחירות, אחרי הבחירות ניפגש

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כמה משמח

    מ, 22/11/05 09:35

    לא יכול להיות סוף משמח יותר לליכוד ולחבורת הכלומניקים והמושחתים שיושבים שם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    קיראו את 24 (ל''ת)

    מילים כדורבנות, 22/11/05 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מי זוכר את ''מפלגת'' שלוחציון? (ל''ת)

    אמנון, 22/11/05 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא להתלהב - הכל זמני !!! (ל''ת)

    ב, 22/11/05 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המשפט הכי חשוב בסקר הוא...

    רוחמה, 22/11/05 09:30

    ''אם הבחירות היו נערכות היום'', ואליו חייבים להוסיף -''אילו הבחירות היו נערכות היום בקרב כמה מאות מצביעי הסקר''
    ועל זה יש להוסיף עוד משפט חשוב- ''אילו הבחירות היו נערכות היום בקרב כמה מאות מצביעי הסקר- בהנחה שתשובותיהם לסוקרים משקפים את דעתם האמיתית''

    ולאור כל אלה- ברור שמדובר בקשקוש שלא שווה אפילו את הנייר בעיתון או הפיקסלים במסך עליהם הוא כתוב .
    לכל היותר ניתן לשים את הידיעה הזאת כתת סעיף במדור האסטרולוגי השבועי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מדוע הסקרים טועים וניתוח שלי

    מיכאל, 22/11/05 09:30

    נתחים עם ההסטוריה. מאז 77' טועים הסקרים פעם אחר פעם לגבי הליכוד.
    מדוע הם טועים? בשנות ה- 90 עבדתי במערכות הבחירות עם מפלגה מסויימת (לא הליכוד) ויצא לי להווכח בדרך בה הליכוד גורם לסוקרים להראות מגוחכים. ובכן הליכוד הוא מפלגת שטח. מרכז הליכוד צבר עוצמה לא בגלל העיניים היפות של החברים שם. מדובר באנשים שגרים בתוך המסה של המצביעים, מכירים אותם מהיומיום - בעל המכולת, העובד בדואר, המוסכניק שלי - מפלגה עממית.
    הרבה בלאגן במטה, הרבה אנשים עושים אותו דבר, הרבה ישיבות סרק אל תוך הלילה (גם בגלל שלאנשים אין הרבה אפשרויות בילוי יותר טובות) אבל מצביעים, בסופו של יום, מגיעים יחד איתם לקלפי ברזולוציה של אשתו של השכן שעדיין לא הלכה להצביע ומישהו צריך להשגיח לה על הילד לחצי שעה.
    ועוד דבר - בשונה ממה שנהוג לחשוב - בסדר היום של האנשים האלו עומדת זהותם הלאומית/יהודית במקום הראשון. לא השאלה העדתית, ולא השאלה המעמדית או החברתית. לכן גם פרץ הוסיף לעבודה בסה''כ כ- 4,5 מנדטים (להזכירכם - העבודה + עם אחד שווה 22 מנדטים) שרובם מאוכזבי עבודה ששבו הביתה (לעבודה היו 26 מנדטים ב-99' בלי עם אחד). מי שלוקח מנדטים ופעילים מהליכוד היו מפלגות שהצטיירו כיותר לאומיות/מסורתיות מהליכוד.
    כיצד זה יראה בבחירות - היכולת הארגונית של הליכוד שווה 5 מנדטים פלוס. פרץ ישחק עד דק על עמדותיו ה''חברתיות'' ע''י השינוי, שרון ש''ס והליכוד. יזכירו לו את האמפוטנציה שלו כשהדבר מגיע לעובדי כוח אדם מול השביתות למען הועדים המבוססים. יזכירו לו את האמירות לגבי העשירים שצריכים לשמור על בנותיהם וכיו''ב.
    מבחינה לאומית יתקיפו הליכוד, שרון, ומפלגות הימין את פרץ על עמדותיו היוניות - קטע הנאום של פרץ על דרך אוסלו שניצחה ישודר שוב ושוב ומנגד יציגו את מעל 1000 ההרוגים מאז נחתם ההסכם.
    המאבק האמיתי יהיה בין הליכוד לשרון. השאלה תיהיה האם הטראומה של ההתנתקות תתאחה אצל מצביעי הליכוד. זו שאלה שהתקשורת כלל לא מתעסקת איתה מפני שלתקשורת לא הייתה כל טראומה בהתנתקות - להיפך אנחת רווחה. האם הרקע הביטחוני/לאומי של שרון יגבר על התחושות הקשות של ההתנתקות.
    בכל מקרה המאבק יהיה הרבה יותר צמוד משחושבים - סביבות 25 מנדטים לכל מפלגה כשמי שיביא ולו מנדט אחד יותר מהשני יוכל להרכיב קואליציה.

    הגב לתגובה זו

    • נתחים=נתחיל (ל''ת)

      מיכאל, 22/11/05 09:51

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    שרון וחבורת הזבל תאבי שלטון (ל''ת)

    סקרים=שקרים, 22/11/05 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''קדימה'', לכלא! מושחתים הבייתה

    יותם, 22/11/05 09:28

    מצטרפים עוד היום לטיש ב-tish.org.il

    הגב לתגובה זו

    • זה כולל פרץ - מה אם הטפסים

      שלי, 22/11/05 11:02

      שנימסרו למשטרה ומה הולך בהסתדרות והועדים המושחטים

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא רוצים עבודה? חייבים את שרון

    זיו אב, 22/11/05 09:21

    כעת נראה שמי שרוצה למנוע מהעבודה להגיע לשלטון חייב לבחור בשרון כי הליכוד הופך למפלגה בינונית וללא רלוונטית. כעת הקרב הוא בין פרץ משמאל לשרון מימין.

    כדי למנוע עליית השמאל חובה להצביע לשרון.

    הגב לתגובה זו

    • האם שרון לא מבצע את מדיניות..

      ד. שרון, 22/11/05 10:38

      השמאל ? שאתה מעדיף את שרון כדי שהשמאל לא ינצח?
      הלא, תתעורר !!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הליכוד: וישמן ישורון ויבעט.

    תומך ליכוד, 22/11/05 09:15

    הליכוד הוא זה שסילק את שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אל תספידו כלכך מהר את הליכוד

    נמרוד אלירן, 22/11/05 09:15

    נכון, זה כל כך פופולרי וכלכך תקשורתי לכופף את הליכוד לרמות האלה יום לאחר הבגידה הגדולה בהיסטוריה של העם היהודי. שרון ופרץ כל אחד בדרכו שלו בטוחים כי השילטון בכיסם ומי עם לא התקשורת שתשמח להבעיר בעבורם את המבערים הוירטואליים. חברים!!! הזמן יעשה את שלו וזיכרו תגובה זו עד יום לאחר הבחירות הליכוד לא ירד מ-33 מנדטים ורק בגלל שהמצביע הליכודניק לא יוכל להעניש את מי שדבק בדרך ונשאר בבית לעומת מי שסרח והקים לו בית אחר מנוכר ובלתי אחראי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אומר:הדפוקים עוד בעד ליכוד (ל''ת)

      דוד, 22/11/05 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    התלבתנו מספיק בואו נחזור לשפיו

    לחזור לשפיות, 22/11/05 09:11

    האם אנחנו ניפול בתחבולות של פוליטיקאים והרפתקנים רק כדי לזכות בהבטחות שוו שעלולות להמית עלינו אסונות ועד כדי כך איברים שנסכים לסגת לגבולות אשוויץ שהווה פיתוי להתקפותיהם של מדינות ערב אין לנו ארץ אחרת כדי שנסכים להתפרק מגבולות ברי הגנה ולא שכחנו שכמעת והשתמשנו בברירת שמשון במלחמת יום כיפור
    לו מדינת ישראל הייתה פושטת את הרגל האם עמיר פרץ היה מביא כסף מאבא שלו כדי לתת לכם
    השאלה
    האם נלך אחרי הרפתקאותיו של האדם המושחת ביותר שרון או אחרי הבטחות השוו של עמיר פרץ
    או נחזור לחיק המשפחה הבטוח והאחראי של הליכוד

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      משה, 22/11/05 09:25

      לפני שאתה מקשקש דברי הבל אוויליים תלמד לאיית!!! ( או שמא כל הדוסים הימנונים נבערים מדעת כמוך?!)

      הגב לתגובה זו

    • הליכוד מושחת ומשחית

      לא תודה, 22/11/05 09:33

      הגיע הזמן לנער את הסדינים

      הגב לתגובה זו

    • בנימין נתניהו? אחראי?

      אדום, 22/11/05 09:34

      ראש הממשלה הכי גרוע בתולדות ישראל
      בלי מדיניות רצינית, שקרים, הסתה, שחיתויות

      הגב לתגובה זו

    • עם מפלגה כמו הליכוד

      משה, 22/11/05 09:39

      עדיף להיות יתום.
      תכניסו לכם לראש חברי המרכז, אתם חוזרים לעבוד-בשכר מינימום.

      הגב לתגובה זו

    • כן, רק לליכוד, רק לשחיתות (ל''ת)

      פז, 22/11/05 09:39

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      משה, 22/11/05 09:43

      הגב לתגובה זו

    • סופית,נלך עם אריק.ואתה ביבבון?

      יגאל כהן, 22/11/05 09:46

      נשאר בכלוב של ביבי?

      הגב לתגובה זו

      • העיקר שתלך כבר....

        עידן, 22/11/05 10:12

        ואל תחזור...

        הגב לתגובה זו

      • יגאל הביתה ביבי ולישון (ל''ת)

        יגאל vs ביבי, 22/11/05 12:38

        הגב לתגובה זו

    • מאד אשמח אם הליכוד יקבל 15

      הייתי לעכודניק, 22/11/05 09:47

      הליכוד נהפכה להיות מפלגה מושחתת ורמת האנשים שם שואפת ל- 0
      רק להסתכל על חזן ,בלומנטל ,חברי המרכז בא לי להקיא
      אין מה לעשות אריק שרון היחדי
      המתאים להיות רה''מ
      לא פרץ ולא נתניהו

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    בסרט הזה כבר היינו, לו ?

    ד. שרון, 22/11/05 09:10

    1. ראה את הסקרים שנבאו נצחון
    מוחץ לפרס!
    2. האם שכחנו את ממשלת הסקרים ?
    שגרמה חמהפך בשנת 1977 ?
    3. מה הם שמחים כל כך? הרי הם
    יודעים בדיוק כי הסקרים זהו משחק
    משעשע ולפעמים גורם אפילו לחיוך
    קל, אז יאללה , קדימה !!!
    תאמינו לסקרים !

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רוח גבית תרסק

    צופה נבער, 22/11/05 09:07

    אל סלעי החוף את מפלגת שרון.
    ההיסטוריה הפוליטית ידעה ניסיונות רבים של פרישה מגופים פוליטיים קיימים ושקיעה בביצת הפוליטיקה.
    מי לנו גדול כשלישיה הפותחת בראשות בן גוריון, משה דיין, שנעון פרס שנתמכה על ידי ס. יזהר ועוד קליברים שהתרסקה לתחיכות והביאה 11 מנדטים בלבד.
    הסוף ידוע.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הפלת הליכוד = פחות שחיתות

    מפוכח, 22/11/05 09:06

    לכן כדאי להפיל את הליכוד המושחת מהשלטון, ויפה שעה אחת קודם!

    הגב לתגובה זו

    • אצל שרון

      אלון, 22/11/05 09:48

      אין שחיתות!
      איזה מזל!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הכל נכון. אבל רק נתניהו יוציא (ל''ת)

    אותנו מהבוץ., 22/11/05 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הסקר הזה שגוי

    זאפה, 22/11/05 09:02

    העבודה לא תקבל אפילו 7 מנדטים, ו ,קדימה, אולי תקבל 6.

    הגב לתגובה זו

    • ברור

      דרומי, 22/11/05 09:43

      וכמה האיחוד הלאומי יקבלו? 56 מנדטים?
      אפשר קצת ממה שאתה לוקח?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    התשקורת בעוד התקף הזיות !

    מלכישוע, 22/11/05 08:59

    שוב הזמינו ''סקר'' עם תוצאות מוכתבות מראש, ושוב מנסים לשכנע את עצמם ואותנו שמשאלות הלב שלהם יכולות להכתיב את המציאות. וכרגיל, שוב יתרסקו אל קרקע המציאות הכואבת (להם).
    שוב, היחצנים של הפוליטיקאים מכתיבים לעיתונאים, וגם ממלאים את טורי הטוקבקים בססמאות שחוקות שאבד עליהן הכלח.
    נמאסתם ! אתם משעממים וחסרי מעוף !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סקר אחר טוען

    יגאל כהן, 22/11/05 08:58

    ישנו סקר שטוען כי הליכוד בראשות ביבי יזכה ב27 מנדטים פרץ ב23 ושרון ב15 כאשר האיחוד הלאומי יחד עם המפד''ל זוכים ב19 מנדטים ש''ס זוכים ב10 מנדטים ויהדות התורה ב5 מנדטים. בסיטואציה זו יש לביבי כבר 61 מנדטים הוסף לכך את ליברמן שזוכה ב3 מנדטים ואת העריקים של עריק שיזחלו בחזרה לביבי ונגמר הסיפור!

    הגב לתגובה זו

    • לא די שהוא משקר,גם בשמי.

      יגאל כהן, 22/11/05 09:44

      כמו שאתה יגאל כהן,חרצוף חצוף.
      כך הסקר שלך נכון.
      בקרוב תהיה מובטל.
      הקרוק קרס.
      היידה עמדי.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אל מלא רחמים (על הליכוד)

    לי, 22/11/05 08:51

    ברוך שפטרנו מעדר המושחתים ומחברי מרכז הליכוד
    כנראה שכבר לא נראה את שרינו הפתאטים משתרכים לחתונות\בר מצוות\מסיבות...
    ולשרון בהצלחה ואם לא תשמור על נקיון כפיך וכפי נבחריך למפלגה החדשה סופך יהיה כסופו של הליכוד עכשיו (תתרסק)

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הסוף לפושעי הליכוד

    שוקי, 22/11/05 08:50

    גבריאלי, חזן ושאר הגנבים: חיזרו לחור שממנו יצאתם.

    הגב לתגובה זו

    • נכון כי עכשיו הם אצל שרון (ל''ת)

      '', 22/11/05 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    סקרים? תשאלו את פרס... (ל''ת)

    חשוך ימי בינימי, 22/11/05 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בבל''ת

    שי, 22/11/05 08:47

    ספקולציות חסרות טעם. בישראל הכל יכול להשתנות ב180 מעלות בשבוע אחד. הניסיון מלמד שמי שפורש ממפלגה גדולה נופל, וחוזר אחר כך בזחילה. בטח לא חדל אישים ומושחת כמו שרון יצליח במקום שבו גם בן גוריון נפל.

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      ימנית, 22/11/05 09:19

      הגב לתגובה זו

    • צודק - זהו סקר מוזמן ע''י השמאל (ל''ת)

      ארז, 22/11/05 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    התקשורת מגוייסת למען שרון

    חיים, 22/11/05 08:46

    מי שעיניו בראשו יודע שהתקשורת היא אינה אובייקבית,כאשר לפני כחודשיים נתניהו עשה מסיבת עיתונאים התקשורת עסקה בדברים טפלים כמו ההזעה של נתניהו או שסימי קדמון אמרה שנתניהו עשה קרקס ,התקשורת לא התייחסה לתוכן דבריו,התקשורת גם ליגלגה על חברי הכנסת שהלכו עם נתניהו כמו לוי שרנסקי בלומנטל ויתום וגורלובסקי הם הדיגשו שחלקם עומדים למשפט ,אבל במסיבת העיתונאים של שרון לא שמעתי ששאלו או התיחסו לכך שעמרי שרון הודה באשמתו או רוחמה ואפללו בפרשת אגרסקו או אולמרט שנחקר או שרון שנחקר בפרשת סיריל קרן ,לא שמענו שהיא ליגלגה על כך שרק אנשים הזוטרים הלכו עם שרון ואילו הבכירים נשארו בליכוד כמו שר האוצר לשעבר כמו שרת החינוך כמו שר הביטחון ושר החוץ,אני הגעתי למסקנה שהתקשורת היא חד צדדית ואני איבדתי לחלוטין את האמון בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין (ל''ת)

      ישראלי, 22/11/05 09:34

      הגב לתגובה זו

    • ברוך הבא לישראבלוף

      מדינת עולם שליש, 22/11/05 09:58

      מדינת עולם שלישית איפה שהתשקורת היא חלק מהשלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אעשה סקר יותר טוב ובחצי מחיר (ל''ת)

    אריק רק תזמין, 22/11/05 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם זה כל מה שהוא מוציא עכשיו..

    ., 22/11/05 08:38

    ... בעו 3 חודשים גם את אחוז החסימה הוא לא יעבור

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שוכנעתי אני ומשפחתי נצביע אריק (ל''ת)

    דני, 22/11/05 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גדול!! הו הא מה קרה?

    הליכוד, 22/11/05 08:33

    פפפפפפחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!

    :-)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מכאן (30 מנדטים) הדרך למטה

    עמי, 22/11/05 08:33

    שרון יכול להתבסם מ 30 המנדטים ומכאן הסקרים והאמת בקלפי רק ירדו עד למספר קטן של מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביבי ושרון תשלמו הפעם בקלפי

    חד הורית, 22/11/05 08:31

    אני חד הורית מפרנסת במשרה מלאה
    מקבלת 3120 שקל בחודש .
    מה שעשה ביבי וכמובן שרון חבר אליו
    הוא הרס את השכבות החלשות הזקנים חד הוריות הנכים המובטלים.
    ולכן עליהם לשלם בקלפ.י אסור לשכוח ולא לסלוח על אשר עש.ו

    הגב לתגובה זו

    • איך אפשר לחיות עם 3000 שח ????

      @משה, 22/11/05 08:46

      ביבי טוב לעשירים ,הוא רוצה שמדינת ישראל תיראה כמו אמריקה ,פשע עוני הומלס זה מזכיר לו את הבית!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לכו לעבוד חלאות עצלניות (ל''ת)

        רמי ונה, 22/11/05 09:33

        הגב לתגובה זו

      • משה,אפשר ועוד איך ! ביבי בעצמו

        דוד, 22/11/05 10:05

        חי עם 3000ש''ח ( ביום ! )

        הגב לתגובה זו

    • צודקת ביבי ושרון הרסו אותנו

      גם עובדת, 22/11/05 08:47

      אסור לשכוח שביבי ושרון גרמו לאנשים לחפש אוכל בפח האשפה
      העוני התרחב פי 4 מאז תקופת הליכוד .
      בימי העבודה לא היו הדברים בצורה כזו היתה חמלה חמלה אמיתית .
      כאן יש רשעות לשמה ושמה ביבי את שרון

      הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה זולה

      מיקי, 22/11/05 09:49

      תפסיקי להאשים אחרים במצבך. אף אחד לא הכריח אותך להיות אם חד הורית.
      לכל אדם ישנה אפשרות בחירה בצומת מסויים בחייו והוא בחר בדרך שתוביל אותו לאן שהוא נמצא כעת.
      ההטבות שקיבלו האמהות החד הוריות היו חסרות הגיון. אני ואישתי עובדים קשה על מנת להביא אוכל הביתה. עבור מעון לילדים אנו משלמים 2,500 ש''ח. אמא חד הורית משלמת באותו מעון 20 אחוז ממה שאני משלם (250 ש''ח לילד) וכשהיא רוצה היא הולכת למחלקת הרווחה בעיריה ומבקשת פטור כי קשה לה. הדבר גרם לכך שישנה אם אחת החיה עם אבי ילדיה (שניים) אולם היא מצהירה על עצמה כאם חד הורית על מנת לקבל את ההטבות.
      בזמן שאת ודומיך עשו דברים אחרים אני ואישתי למדנו במכינות על מנת להשלים בגרויות, שילמנו שכר לימוד מופקע לאוניברסיטה, גרנו כמו חורנים בחדרים מושכרים עלובים ועבדנו בלילות תמורת שכר נמוך (מלצרות ושמירה) ולמדנו בימים.
      לא התלוננו כי ידענו שאנו משקיעים כעת על מנת לקצור בעתיד. את עשית את הבחירה שלך תתמודדי איתה באומץ מבלי להאשים את כל העולם ואישתו.
      רק להזכירך - בתקופת ביבי ירדה האבטלה מ- 11 אחוזים ל- 9 אחוזים. מספר המועסקים במשרה מלאה עלה, והשכר של אותם מועסקים עלה (אם זה מעניין אותך תסתכלי באתר הלמ''ס). ביבי לא המציא את העוני. העוני היה קיים לפני ואחרי ביבי. אם כבר ביבי צמצם את העוני והגדיל את מספר האנשים העובדים.
      שיהיה לך כל טוב.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למיקי

        עפרה, 22/11/05 10:42

        כנראה שלא השלמת מספיק טוב את הבגרויות שלך , אחר היית יודע ש20% מ-2500 זה לא 250

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לעפרה

          דוד, 22/11/05 11:45

          אז מה ? גם ביבי דפוק בחשבון ! לדמגוגיה זולה זה מספיק !

          הגב לתגובה זו

        • כנראה שצריך להסביר לאט

          מיקי, 22/11/05 13:10

          אז ככה - כתבתי ''2500 ש''ח עבור מעון לילדים'' כנראה שלא הבנת - ''ילדים'' הכוונה לשני ילדים. על כל אחד מהם אני משלם 1250 ש''ח - ביחד 2500 ש''ח. האם החד הורית משלמת 20 אחוז ממה שאני משלם.
          כתבתי בפירוש - ''250 ש''ח לילד''. 20 אחוז מ- 1250 הם 250 ש''ח.
          קפיש. צריכה עוד הדגמה.
          וחוץ מזה - זה הדבר היחיד שלא הבנת/הסכמת מכל מה שכתבתי. על זה בזבזת את הזמן בתגובה הלא אינטליגנטית שלך.
          כנראה שצריך להיות עלוב נפש מסוג מיוחד על מנת להעלות תגובה שכל כולה נסיון לפגוע במגיב במקום להתווכח איתו.
          הא כן. כנראה שרצית לכתוב ''אחרת'' ויצא לך ''אחר''. אז מה? ללעוג לקוארדינציה שלך, ליכולת האיות שלך, למצב המנטלי הבעייתי שלך שגורם לך למהר ולשלוח תגובה של שורה בלי אפילו לבדוק את האיות.
          תהיי בריאה.

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    מעניין למה אני לא מאמין לסקרים (ל''ת)

    ישראל, 22/11/05 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הליכוד היתפרק אחרי מות בגין זל (ל''ת)

    @משה, 22/11/05 08:29

    הגב לתגובה זו

    • משה,חבל שהליכוד בכלל נולד ! (ל''ת)

      דוד, 22/11/05 10:02

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    קשקוש שמאלני אופיני. ריק מתוכן (ל''ת)

    אריק שרון, 22/11/05 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צריך ליהיות אידיוט מושלם

    עדי, 22/11/05 08:27

    כדי ליבחור שוב בשרון וחבורתו
    או רמאי ומושחת

    אבל לא חסרים כאילו במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • השחיתות=ג'ינגל הבחירות (ל''ת)

      של הליכוד, 22/11/05 08:49

      הגב לתגובה זו

    • אבל מצד שני הוא כבר שבע...

      יעל, 22/11/05 08:53

      (לא רעב), השאר עוד רעבים, ויתנפלו על מנעמי השלטון...

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ושכחתם את הכי חשוב....

    מוש, 22/11/05 08:26

    נפטרים ממושחתי מרכז הליכוד !!!

    הגב לתגובה זו

    • לא מתפטרים הם עוברים דירה...קד

      קרן, 22/11/05 08:37

      קדימה

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, אני שם בליכוד

      מושחתת, 22/11/05 08:46

      בחיים לא אעזוב את הליכוד
      אין כמו הליכוד כדי לדאוג לי ולמשפחתי לג'ובים טובים ועוד כל מיני טובות הנאה
      אין סיכוי שאעזוב את הליכוד
      הסר דאגה מלבך
      השחיתות זהו ג'ינגל הבחירות של הליכוד

      הגב לתגובה זו

      • טעית בכתובת-רק שרון זקוק לך (ל''ת)

        א.ב, 22/11/05 09:39

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה מה שניבאו למפלגת המרכז

    ג, 22/11/05 08:25

    זה נגמר עם איציק המגבת מרדכי שהטריד חיילות שתחת פיקודיו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הוא מוביל על פרץ ב 4% בלבד,

    אל תצחיקו, 22/11/05 08:25

    וכבר הפכתם אותו לראש ממשלה. חכו חכו, פרץ עוד יפתיע!

    הגב לתגובה זו

    • תיקון

      עמיר, 22/11/05 08:28

      ההפרש הוא ארבעה מנדטים. זה פחות מארבעה אחוז

      הגב לתגובה זו

    • בכל מקרה שרון ר''מ

      תומר, 22/11/05 09:20

      ר''מ נקבע לפי היכולת שלו להרכיב קואליציה ולא לפי גודל המפלגה שלו.
      לכן, גם אם לפרץ יהיו יותר מנדטים שרון יהיה ר''מ.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    The LEFTIST MEDIA in SHARON's

    amir, 22/11/05 08:25

    The leftist corrupt media is in Sharon's pocket... no surprise

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לשלושת

    פקק תנועה, 22/11/05 08:22

    המיפלגות הגדולות ישנה דרך מדינית ביטחונית משותפתאבל תוענות לדרך כלכלית חברתית שונה וכך גורמות להמשך הבילבול בעם והתוצאות בשטח תכף ניראות למרות כל העמדות הללו אף אזרח לא יודע מה כל מיפלגה רוצה ומה תיהייה דרכה הפוליטית מדינית וחברתית

    הגב לתגובה זו

    • דווקא הם די ברורים...

      ש, 22/11/05 08:36

      שרוך לעשירים, פרץ לעניים.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה זה ליכוד??

    רז, 22/11/05 08:20

    מי שהוא מכיר מפלגה כזאת..משהו חדש??

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    no chanse (ל''ת)

    regev, 22/11/05 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הליכוד ישחק אותה בגדול. (ל''ת)

    צוחק, 22/11/05 08:16

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד ישחק אותה בריסוק גדול (ל''ת)

      פיצי, 22/11/05 08:48

      הגב לתגובה זו

      • הביבבונים נובחים והשירה עוברת.

        יגאל כהן, 22/11/05 09:42

        אני מצביע בפריירמיס לביבי ולפייגלין.
        אנחנו נרכיב לביבי רשימה יותר יפה מהרשימה של החזנים והגורלבסקים שהוא תקע לאריק.
        מקום ראשון ביבי(מלאך החבלה)
        מקום שני :פייגלין(נקמה מתוקה)
        מקום שלישי :פואה הסגן של פייגלין.
        מקום רביעי : איוב כרה.
        מקום חמישי :חזן(אם הוא ימצא את המוח שלו,סוף כל סוף).
        מקום שישי,שמור לגורלבסקי הנהג של העוזר של ביבי.
        מקום שביעי(המקום הריאלי האחרון)
        או פנינה רוזנבלום או הגב' בלומנטל.
        כדי שיהיה יצוג לנשים.
        ביבי ישלם והליכוד ישלם על כל מעלליו של הרוכל הנוכל.

        הגב לתגובה זו

        • העיקר שיגאל כבר לא ליכודניק!!!

          עידן, 22/11/05 10:24

          איזה יום שמח לי היום....איזה יום!!!

          העיקר שלא נצטרך לראות אותך במפלגה יותר....ביי ביי ואל תחזור.

          הגב לתגובה זו

          • אביך לא ליכודניק.

            יגאל כהן, 22/11/05 15:32

            למה פייגלין ליכודניק?
            כמו שפייגלין מצביע כך גם אני.
            אני אעזוב את הליכוד רק אחרי שאדאג לכך שרק ''נאמנים''(לכהנא),
            יבחרו לרשימה של ביבי.
            מפייגלין ופואה ומעלה.
            אשר ביקשתם אשר שאלתם.
            רק ביבי ומורדים.
            תהיה לכם מפלגה הומוגנית.
            עכשיו עכשיו תצא אש מהאטד הביבי ותשרוף את כל עוכרי הליכוד שהתלטו על מצודת זאב.
            אני מצביע רק לכתומים ברשימה של הליכוד.
            רק נאמנים.
            אחר כך תחברו לשומר הארים ולחברים שלכם במועצת רש''ע.

            הגב לתגובה זו

            • יגאל כהן תומך בפשע סדרתי

              יואב, 22/11/05 16:16

              איך אתה מסוגל לתמוך בדיקטטור שרון?
              אתה יודע שהוא פושע
              ומגרש יהודים?!
              באמת
              נמאס מתגובות השטנה שלך
              ותאמין לי שאם כהנא היה מוביל בליכוד העם היה היום הרבה יותר חזק
              ואת הפיגועים היית רואה אולי בסרטים.

              הגב לתגובה זו

  • 5.

    מעשהו

    פקק תנועה, 22/11/05 08:11

    של שרון נובע כתוצאה ממשבר מדיני וחברתי שעם ישראל עובר כתוצאה מהסכם אוסלו . מצבו החברתי של עם ישראל הרבה יותר גרוע ממצב המיפלגות המיתפוררות .כיום לכל מיפלגות ישראל ישנה אותה הדרך המדינית פוליטית. וכתוצאה מכך גובר הבילבול החברתי בעם . ומיד כל מיפלגה מראה דרכים שונות לטיפול במצב החברתי. הבעיה היא שכולם בסופו של דבר יגיעו לאותו המצב הכללי. עם ישראל משלם ביוקר רב על רצונו לחיות תחת השמש כמו שאר עמי כדור הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ריבת האתרוגים הזאת - מסריחה.

    שונא ריבה, 22/11/05 08:11

    לא התרשמתי חיובית מתובנותיו ויושרו של שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זוכרים את מפלגת המרכז?

    רלי, 22/11/05 08:08

    נו גם להם נבאו 33 מנדטים וראינו להיכן הם הגיעו.

    לא נעים להגיד אבל פיגוע אחד ושרון פורש לחווה.

    אני לא יודעת מי הם האנשים שניסקרו אך בשכונתי רבים הצביעו ליכוד והם (וכמובן שגם אני) היינו מאוכזבים משרון (חשבנו להצביע למפלגה אחרת
    שרון פטר לנו את כל הבעיה
    אנחנו נצביע לליכוד האמיתי

    הגב לתגובה זו

    • ליכודניק קלאסי- ''פטר את הבעיה'' (ל''ת)

      חחחחחחחחחהההההה, 22/11/05 09:04

      הגב לתגובה זו

      • נו אז חסר ו' אז מה ?! אבל מה (ל''ת)

        המצע?!2 מדינות, 22/11/05 10:20

        הגב לתגובה זו

      • לכוד ושרון= אותם נורמות,שעיקרן (ל''ת)

        חוקי ולא מוסרי, 22/11/05 10:22

        הגב לתגובה זו

    • מהי השכונה המפגרת בה את חיה? (ל''ת)

      מאור, 22/11/05 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    Peres also win in the SKARIM (ל''ת)

    Dr. Reality, 22/11/05 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הצחקתם אותי

    א, 22/11/05 07:56

    שמעתם פעם על רפי ? גם בראשה עמד ''יחיד בדורו'' והם חזרו הביתה עם הזנב בין הרגליים. שמעתם על כל הסקרים בהם נבחר פרס ? פרט לכך, אל תשכחו שעומרי קצת עסוק כעת ואינני בטוח שסיריל קרן יתן עוד ''הלוואה''. לגבי השפם הקטן - הוא ישרת טוב כל תוכנית סטירית עד שיצא כל האוויר.

    הגב לתגובה זו

    • השפם הקטן - גדול יהיה... (ל''ת)

      גלית, 22/11/05 08:25

      הגב לתגובה זו

      • מאוכזבי/נוטשי ליכוד,לא יבואו (ל''ת)

        לשרון.מלפיד,כן., 22/11/05 08:53

        הגב לתגובה זו

        • רוב המתמודדים בליכוד=שרי שרון

          לשעבר.מסקנה:, 22/11/05 09:26

          לשמר קולות פוטנציאליים של תומכי ליכוד.
          הרי ביבי,סילבן,מופז,כ''צ ועוד היו שרים שתמכו בשרון בהתנתקות בכלכלתו וביתר הנושאים. והצביעו בעדה בכנסת (חוץ ממופז שאינו ח''כ , אבל כן תמך בממשלה )
          מי שהתנגד להתנתקות בממשלה וגם בכנסת ופוטר ע''י שרון הוא ח''כ עוזי לנדאו.
          לידיעת :ביבי,סילבן,כ''צ,נווה,לבנת, הנגבי : מהכנסת שרון לא יכול לפטר .
          כי זהו עיקרון דמוקרטי שח''כ מצביע עפ''י מצפון ומצע אידאולוגי.
          אבל הם העדיפו גם את כיסא שר-רת הממשלה.
          ומה נימוקי הפורשים , תוך כדי לעג לליכוד ולאינטלגנציה שצריך :לדברי ציפי ליבני :''שתי מדינות לשתי עמים'' .
          האם זהו מצע הליכוק ?!

          הגב לתגובה זו

          • עו''ד תרגיל.וזה חוקי נשבע לכם.

            כפילות$למימון, 22/11/05 10:18

            פרשת 14 חכי''ם מביא לשרון את תקציבי כל ח''כ .
            כ-1,100,000 ש''ח (687,000 שח מקדמה ) .
            עפ''י ההיגיון הם אמורים להתקזז ממפלגות מהן פרשו : ליכוד.
            אבל !! הליכוד יקבל לפי 40 המספר שלפני הפרישה ?! ז''א 14 חכים מקבלים פעמיים ע''ח ?! החכים ?!
            לא !! משלם המיסים .

            הגב לתגובה זו

            • שטויות זה מימון בניים ההתחשבנו

              רוני, 22/11/05 12:13

              היא לאחר הבחירות לפי ההישג בפועל

              הגב לתגובה זו

            • ואיך עם דקות שידור יתחשבנו?! (ל''ת)

              לרוני.שטויות?זו, 22/11/05 14:10

              הגב לתגובה זו

          • הפרישה היא רק מנוחיות אישית, (ל''ת)

            זמנית.ע''מ להציל, 22/11/05 10:23

            הגב לתגובה זו

    • סקר נכון ליום הסקר ולפעמים,לפי (ל''ת)

      התאמת המזמין., 22/11/05 14:14

      הגב לתגובה זו