• 45.

    כתבה שרק מדגישה את הקרע בעם

    רחובותית, 22/11/05 15:11

    יאיר לפיד צודק. מנהיג של כל העם לא צריך לפעול לטובת מיעוט על חשבון השאר.
    ההרקדה של בני עקיבא ברחובות - התנהגות מחליאה וטיפשית. מספיק שמץ של אינטיליגנציה כדי להבין שמתי שיש טקסי זיכרון, בתאריך המדוייק או לא, לא רוקדים!
    ההרקדה הזו אינה אירוע קבוע ושבועי. כמה טיפשות צריך כדי לעשותה דווקא אז.
    בע''ח נטושים עשויים להדביק בכלבת. נא לבוא בטענות למי שנטש אותם. רמז : זה לא דיירי שינקיין.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    על איזו תקשורת אתם מדברים

    רונו, 21/11/05 17:52

    אני דווקא שומע על השתלטות הימין על התקשורת...
    דוגמאות? רזי ברקאי למשל אימץ את הכינוי ''אהוד ברק עם שפם'' שהמציא איזה ח''כ על עמיר פרץ כאילו זה שלו...
    בגל''ץ יש היום כנופיה שלמה של אנשי ימין דתיים, שלא מהססת לפלוט את הרעל שלהם. למשל, בתוכנית של יום שישי בצהריים ניצל אחד מהם - ששכחתי את שמו - והקדיש תוכנית שלמה להתקפות על השמאל.
    רשת ב מכרה את תוכניות הערב שלה לדתיים במסווה של ''רשת מורשת''... ואלה רק חלק מהדוגמאות...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכותבי הכתבה- אתם חדורי חיצי

    רעל - תתעוררו, 21/11/05 10:26

    מה זה ? אתם נשמעים כמי שנמצאים במלחמה . תירגעו ! אתם מתסיסים ומסיתים לריב ופילוג בעם ישראל ! תתבישו לכם ! ועוד מסתתרים ולא לוקחים אחריות ע''י אי רישום שימכם ... כל הכבוד פלגנים מתלהמים !
    איכה לא תבושו ?
    מבקשת לא לצנזר, מערכת יקרה...

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי אתה עוואר? כל מילה שלו (ל''ת)

      בסלע תמשיך כך, 21/11/05 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שני גברים שמנים = שני תותחים

    גלעד, 20/11/05 23:56

    השבוע, בפינה ''קול העם'', במדור ביקורת טלווזיה של שני גברים שמנים (עתון תל-אביב):

    הקורא אלברטו: ''ראיתם איזה מצחיקה 'ארץ נהדרת'? אני לא, כי אני דתי. פשוט לא יאומן איך תוכנית כל כך פופולרית משודרת בשבת.''

    שני גברים שמנים בתגובה: ''אם היה קל להיות דתי מה היתה החוכמה?''

    תותחים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בשביל מה יש את ה''אמיול''???

    אלעד, 20/11/05 22:42

    תפסיקו כבר להתבכיין על שיבוצה של ''ארץ נהדרת'' בימי שישי!!
    את תוכנת ה''אמיול'' כולכם צכירים ובטוחני שכולכם משתמשים בה!
    מי שלא מכיר אז הגיע הזמן!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הראיון של יאיר לפיד עם שרון-

    גועל נפש, 20/11/05 21:39

    היה פשוט בא להקיא מהליקוק ההדדי ומההתרפסות מול ראש הממשלה.
    זה משקף את התנהלות התקשורת בכלל.איכס בא לי להקיא.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תוכנית גרועה ושיטחית

    ארץ נעדרת, 20/11/05 20:26

    זו לא סאטירה וזהבקושי נקרא בידור.
    תפסיקו להתבכיין ותפרסמו את מאמרו המעולה של דרור אידר מ''מקור ראשון''האחרון.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש עצומה נגד השידור בשבת:::

    נווה, 20/11/05 18:08

    http://www.atzuma.coo.co.il/

    הגב לתגובה זו

    • מה אנחנו רוצים לראות??

      עטרה, 21/11/05 10:50

      תוכנית מצחיקה, אני מודה, אבל יש גם קצת מעבר לצחוק.. אני לא מסוגלת לראות איך עם קצת צחוק אפשר להפוך ציבור שלם לציבור של רוצחי השמאל, (ע''ע ''מי שירה'' בתוכנית הפתיחה). לא כל צחוק מתקבל, מוריה סרק היתה מאוד מצחיקה, עד שאתה מבין שיש פה ביטוי לשנאה ולזלזול...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    עצומה נגד שידור ארץ נהדרת בשבת

    לא חשוב, 20/11/05 18:07

    http://www.atzuma.coo.co.il/
    חשוב מאד, אפשר להשפיע!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    טוב, אתם שונאים את שרון

    רונן, 20/11/05 17:55

    אבל מה הקשר בין יתר הדברים?''
    ידוע שמנהיג ברגע שנבחר לא מחויב להבטחות שפיזר, וכל מי שסבור אחרת כנראה מפזר הבטחות אחרות.
    אתם ממשיכים להחליא בהתקפות שלכם על הטכסים לזכר רבין. זה שאתם לא רוצים להשתתף, מילא, זבש''כם, אבל למה לפגוע בגסות וברשעות בכל מי שכן משתתף?
    חוץ מזה, נכון שהעצרת לא נערכה ביום השנה לטכס, והיו אנשים שהלכו לקולנוע, וזאת זכותם, אבל אתם לא חושבים שהעובדה שבני עקיבא בחרו באותו מועד להרקדה המונית באותו מוקים לא מעידה על מוח חולני?

    הגב לתגובה זו

    • ההרקדה לא היתה באותו מקום

      אלא ברחובות, 20/11/05 19:36

      אם כבר מדברים על רשעות...

      הגב לתגובה זו

      • טוב, אז בצום גדליה הבא

        רונן, 21/11/05 17:49

        נארגן חפלה המונית בשפת הים של תל-אביב ונלגלג על אלה הצמים...

        הגב לתגובה זו

        • אפשר לחשוב

          ..תלח, 21/11/05 19:01

          אתה יושב בבית וצם בצום גדליה וחוץ מזה.. אם כבר אתה אביר יום ההזכרה לרצח (ואני מדגיש רצח!) רבין אז בא תשתף פעולה ותברר למה קיים צום גדלייה ותידע שזה הרצח הפוליטי הראשון בהסטורייה... ותוכיח לנו שאתה לא סתם משתף פעולה עם הפולחן לזכר רבין .

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    איפה ה''דוקטורנט''ממכון וויצמן? (ל''ת)

    מודאג, 20/11/05 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מקווה שלא יצונזר הפעם...

    שי, 20/11/05 14:47

    1. כששרון שיקר לנו ובנה התנחלויות לא חוקיות נשאתם אותו על כפיים ובחרתם בו לראשות הממשלה. התכבדו ואיכלו את מה שבישלתם.

    2. אירגון בתי הקפה ומועצת בתי הקולנוע לא הוציאו מתוכם רוצח רוה''מ ולא תומכים ברצח, ומשום כך אינם נמצאים תחת זכוכית מגדלת כמוכם.

    3. לא רק שנטשתם את הכלבים, עוד העזתם להשאיר הוראות טיפול לחיילים (שהם בעצמם ''כלבים'' בעיני רבים מכם).

    4. הארץ הוא העיתון היחידי המפרסם יום יום מעקב אחר המפונים והתאקלמותם. אולי תתעלו על עצמכם ותציינו זאת ?

    5. חודשיים אחרי ה''שואה'' וה''חורבן'' מה שמעניין אתכם זו תכנית סאטירית בטלוויזיה ???
    הורי עד היום לא התאוששו מהשואה...

    הגב לתגובה זו

    • שוב שואה

      אשד, 20/11/05 16:32

      כנראה שהוריך כן התאוששו הם הרי ילדו אותך. השאלה אם הם יתאוששו מהשנאה שלך ליהודים כמו...
      אבל רצוי שההשואות לשואה יהיו יותר מתאימות. מי שכתב את הכתבה לא היה בגוש קטיף אז למה אתה מחבר. בנוסף אין שום רע בהרקדה ביום (שאינו היום) זכרון לרבין ז''ל שכן ביום הזכרון לחיילי צה''ל כל חופי הארץ מלאים מתרחצים. סימן שהכל מותר כמובן חוץ מלזוז בצפירה אם אתה חרדי.
      די לצביעות!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתך בכל מילה (ל''ת)

      חילוני, 20/11/05 23:51

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אז מתברר שלא רק יהודים גורשו

    שפוי מלחמה, 20/11/05 14:40

    מבתיהם, אלא גם פלסטינים, ולמעשה יותר פלסטינים גורשו מבתיהם מאשר יהודים.

    ומתברר גם שיש רק עיתון אחד שטורח לדווח את זה.

    ומה אתם עושים פה? באים דוקא אליו בטענות, כי הרי ''ידוע'' שרק אלפי יהודים גורשו, כי ככה דיווחה כל התקשורת (השמלאנית?!). ואוי למי שמעז לבלבל עם עובדות.

    הגב לתגובה זו

    • זה רציני או בדיחה? (ל''ת)

      איש מגעיל שכמוך, 20/11/05 19:44

      הגב לתגובה זו

      • כשמתעללים בערבים אסור לדווח?

        מה הבעיה, 20/11/05 23:58

        זה נקרא שנאת יהודים? מה הבעיה שלך?

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    באשר לארץ נהדרת - ראו את המאמר

    יעל, 20/11/05 12:56

    של דרור אידר במקור ראשון
    http://www.makorrishon.co.il/show.asp?id=8268

    הגב לתגובה זו

    • מאמר מצוין - שאול יהלום מתחנף

      מעניין, 20/11/05 20:33

      לשמאלנים באורח מעורר חמלה.
      החוכמה היא לעשות סאטירה על השמאלנות והרדידות של ארץ מחוררת

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עצומה-שידור ארץ נהדרת בדוסילנד

    מריאנו, 20/11/05 12:20

    חתמו באתר דוסילנד:

    www.dosiland.co.il

    אם כולם יחתמו, אולי זה ישנה משהו ...

    הגב לתגובה זו

    • כן, זה ישנה את מספר החסויות...

      א.פ., 21/11/05 00:46

      וה-''פופ-אפ'' שיפורסמו באתר ההוא.

      אבוי... יום בשבוע אתם לא יכולים לראות תוכנית שממילא כלפי חוץ אתם מעידים על עצמכם שלא תרצו לראות גם ככה.

      אני ממש בוכה עליכם.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    5. מדוע שאלות אלו רק פה?...

    ברוך, 20/11/05 12:04

    ...רק דתיים שואלים אותם?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כולם יודעים שהתקשורת שמאלנית

    אלי, 20/11/05 11:55

    בלעדיה לא היה אפשר לעשות צעד מדיני כ''כ גדול אבל כ''כ מטופש.
    גירוש אנשים בלי שאף-אחד מסביר למה.
    ועוד אחרי שבמשאל אמרו ''לא'' לתכנית.
    התקשורת הצליחה להפוך את זה לנורמאלי...

    הגב לתגובה זו

    • נכון-נכון-נכון (ל''ת)

      ל., 20/11/05 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מצויינים וחדים כרגיל . חן חן (ל''ת)

    כ, 20/11/05 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תפרוש שרון , תפרוש !! (ל''ת)

    שלום לא להתראות, 20/11/05 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולי די עם ארץ נהדרת?

    מיכל, 20/11/05 10:53

    תכנית נחמדה מאוד, אבל נשארים בחיים אם לא רואים אותה.
    מה זו הבכיינות הפאטתית הזו? זה ממש מזמין מערכון בארץ נהדרת...

    ולגבי יאיר לפיד, הוא יכול היה להביא את אבא שלו כדוגמא טובה לא פחות להתעלמות מהבוחר.

    אני מציעה שתוסיפו גם שאלה חיובית לתקשורת, ותציינו כתבה של צדיק בסדום (אייל מגד במקור ראשון, למשל).

    הגב לתגובה זו

    • לשבח את מגד וטורו החריף

      זו הגישה, 20/11/05 20:30

      לשבח את מאמרו של דרור אידר ממקור ראשון שדיבר, רועי שרון, בדיוק נגד תסמונת החנופה המזוכיסטית לארץ המטורללת שהשמאלניםן השטחיים חיים בה.
      לעג לשרון לא על הגירוש אלא על הטבח בסברה ושתילה.
      שום ביקורת ענינית שום לעג על אהרון ברק שום לעג על עמיר פרץ ותוכניותיו ההזויות אלא רק על האינפנטיליות שלו,
      שום לעג על לקקניו בתקשורת. כלום.
      זו לא סאטירה - זה סתם. במשחק מכור לפחות יש משהו - לא מרשים אבל מינימום.

      הגב לתגובה זו

    • דרור אידר במאמר מעולה

      שם, 21/11/05 13:49

      במקור ראשון. על הדתיים הפתולוגיים המתחננים לצפות בתכנית ששמה אותם כמטרה לכל לעג ושיטנה. סימפטום לתסמונת עמוקה הרבה הרבה יותר. נכון עד כאב.

      אכן גם מגד במאמר טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ''יש לי בטחון בשלום של שרון ''

    זו היתה הסיסמא, 20/11/05 10:42

    ידעתם שבלי קולות מהמרכז הליכוד לא יעלה לשלטון ולכן שתקם כששמעתם את הסיסימאות האלו . עוזי לנדאו קרא לכם להצביע לשרון ובכך הצהיר שיש לו בטחון ששרון יעשה שלום. שרון עצמו אמר ש''יהיו ויתורים כואבים'' ....... אז עשו ממכם צחוק . כי שרון ולנדאו וביבי עשו ממכם צחוק - באסיפות ביו''ש הם אמרו נצרים כמו תל אביב , ובאסיפות בת''א הם אמרו שיעשו שלום ....... אז אל תבכו לי עכשיו שרימו אתכם . ראיתם את התעמולה , שמעתם את הקולות , ידעתם במי מדובר ... אז הפעם אתם הייתם אלו שאכלו אותה ...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המדור צריך ליהיות יומיומי

    דולב, 20/11/05 10:41

    יש יותר שאלות מאשר חמש בשבוע.
    יום יום אפשר להביא שאלות בצרורות
    על המתרחש בג'ונגל התקשורתי.
    התקשורת לא מבינה שהיא כורתת את הענף שהיא סרוחה עליו בזחיחות.
    לאט לאט הציבור לומד לדעת שאמת לחוד ותקשורת לחוד.
    זה שעדיין קונים את העיתונים או מקשיבים לרדיו עדיין לא מצביע על אמון הצבור.
    לא מזמן התפרסם סקר, על אמינות בעלי מקצוע לסוגיהם. מקצוע העיתונאי היה אחד לפני סוכני הביטוח שהיה מקום אחרון. לא, הסקר כמובן לא פורסם בעיתונים, הוא פורסם בכתב עת שאינו נמנה על שלושת הצהובונים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה שמצחיק בתקשורת זה...

    שי, 20/11/05 10:19

    שמרבית הכתבים הסלבריטאים הם אהבלים גמורים שיושבים בבתיהם בצפון ת''א ו''מנהלים'' משם את המדינה... לדוגמא: גיא מרוז לקח את ה''אייטם'' של אבי אשכנזי על הפסטיבל של בני עקיבא ברחובות ואימץ אותו בחום על אף שמדובר בנתון שקרי - איך אומרים: שקר שחוזרים עליו מספיק פעמים, הופך להיות אמת...
    מצחיק גם לראות איך אותם כתבים-סלבריטאים ''נשכנים'' (בולדוגים !) מיישרים קו עם בעלי ההון במדינה, איך פתאום כ-ו-ל-ם חושבים שחובה לבצע את ההתנתקות וכ-ו-ל-ם חושבים שהדתיים אשמים בהסתה ובכל חוליי החברה הישראלית
    וכ-ו-ל-ם משוכנעים שמושחתים יש רק בליכוד.
    ואגב, לגבי הסעיף החמישי אני לא מסכים אתכם : מצידי שישדרו את ''ארץ נהדרת'' ביום כיפור, גם ככה אני לא סובל את תכנית ההסתה-במסווה-של-סאטירה הזאת ואני אשמח אם הרייטינג שלה ירד.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

     (ל''ת)

    ilan, 20/11/05 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדור מעולה.

    דורון, 20/11/05 10:15

    כל אלה שמתבכיינים פה על כך שאין קשר בין הכתוב פה ליהדות שילכו לחפש מאמרים בפרשת השבוע בעיתון יתד נאמן. סוף סוף יש איזו פינה אחד בכל האוקינוס הרעיל הזה הנקרא תקשורת שמאפשר קצת להגיב בסרקזם על הררי השמאלנים המתחרים ביניהם תוך דחיפות ומרפקים מי יתעלה לדרגת בכיר המשמיצים ומי ישמור יותר טוב על האתרוג התורן.
    באים פה כמה חוכמולוגים ומגיבים בבכיינות, כמו אחד מוטי, על עצם העלאת השאלות שמא אולי נפגע מהם מי מעיתונאי הארץ או ידיעות.

    הגב לתגובה זו

    • בחורצ'יק - לפחות שישקיעו

      כבשת הרש, 21/11/05 00:05

      יש מקום למדור כזה, אין מקום למדור הזה. שטחי בצורה ממש מזלזלת בקוראים. אם כבר נכנסים בתקשורת החד-גונית, אי-אפשר להשקיע קצת? שוב יאיר לפיד (חוכמה גדולה...), שוב ''ארץ נהדרת'' (לא נמאס???) שוב רבין (מיצינו מזמן...), שוב פעמיים גוש קטיף (כבר לא קיים...).

      קצת השקעה...

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל החמש מאד רלוונטיות

    יוגב, 20/11/05 10:08

    מכל פינה בעיתון או תכנית רדיו וטלויזיה מבצבץ לא שמאלן קטן ומושתן. אפילו מעט תיחכום בהסוואת המגמתיות השמאלנית המעוותת כבר כבר לא קיימת .
    אז תמשיכו יקירי לאכול את הכבד של עצמכם. כותרות עיתונים עוד לא הזיזו אנשים לקלפי. אדרבא, ככל שהחד צדדיות גוברת כוחו של הימין רק גובר.
    וזו עובדה. גם את שרון טרום הבחירות האחרונות השמיצו בכל פה.
    ומה הוא קיבל ?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מוטי צודק 100% (ל''ת)

    יבגי, 20/11/05 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם יאיר לפיד היה נשאר במעריב

    תמיר, 20/11/05 10:01

    גם היתם כותבים עליו את הכתבה הזו?
    זו פשוט צביעות אתם תוקפים אותו רק בגלל שהוא עובד ידיעות אחרונות
    תלחמו בשחיתות ותפסיקו להתעסק בקטנות.

    הגב לתגובה זו

    • התלהמות בטורי- סרק

      shoshi, 20/11/05 13:24

      אם היית קורא בעיון את כל חמש הנקודות שהעלה המדור- היית רואה שאין לו בעייה למתוח בקורת גם על אחד ששמו אבי אשכנזי, כתב ''מעריב'' ש''לכלך'' על בני עקיבא. אז לפני שאתה מתפרץ- תבדוק שהדלת אינה פתוחה כבר...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    יאיר לפיד

    יעקב, 20/11/05 09:59

    הוא מנסה להידמות לאביו בצורה פחות גסה, אולם יצא לקקן סדרתי

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכל אלה שמתבעיינים על הבכינות

    בני לגונה, 20/11/05 09:58

    ולאלה ששואלים מה הקשר ליהדות.
    אף אחד לא מכריח אתכם להכנס ובכל זאת אתם חוזרים וכותבים כל שבוע . חסר לכם מדורים של השמאל ?
    שם לא בוכים ומאוד קשורים ליהדות ולמסורת...

    הגב לתגובה זו

    • איש לא מכריח אותך לקרוא הארץ

      אז למה אתה, 20/11/05 10:38

      מי מכריח אותך לראות יאיר לפיד ? אף אחד ! אז מה ההתבכיינות - אל תראה ......

      הגב לתגובה זו

      • לא רואה יאיר לפיד

        בני לגונה., 20/11/05 12:54

        וגם לא קורא הארץ. אני לא צריך את כל שטיפת המוח של השמאל. מעדיף לראות דברים בעצמי ולא לתת למוח שמאלני לשכתב ללעוס ולעכל בשבילי.
        אני מאלה עם המוח שיודעים שמצלמה מראה את הזוית שאותה היא מצלמת. ומראה רק את מה שהעורך רצה שתראו.
        לצערי העם הזה הוא עדר וזה מתיחס גם לאלה שבצד הימני . פור דה רקורד אני חושב שיאיר לפיד הוא אדיוט יומרני והארץ הוא בטאון תנועת השחרור הפלסתינית.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מברך על המאמר הזה

          כלומר מתבכיין, 20/11/05 13:10

          אתה אומר לאנשים אחרים שלא יבקרו את המאמר הזה - אם יש להם בעיות שלא יקראו . המאמר שאתה כל כך מעריך מבקר את עיתון הארץ . ובכן - אל תקראו הארץ אם זה לא מתאים לכם . פשוט מאוד

          הגב לתגובה זו

          • אל תקראו הארץ,אל תראו ערוץ-2,

            אל תצפו בערוץ-1, 20/11/05 19:48

            נכון, בעיתונות הכתובה יש אלטרנטיבה ואפילו משובחת (מקור ראשון והצופה) אבל במדורת השבט של התקשורת האלקטרונית סתמו לנו את הפה. לא ברדיו, לא בטלוויזיה - אין לציבור הימני ''(עזבו דתי) פתחון פה ראוי. מה זה, המדינה רק שלכם - שמאלנים תל אביבים שבעים?

            הגב לתגובה זו

            • יש ערוץ תכלת

              די די די, 21/11/05 00:07

              יש וידאו, יש dvd , יש אינטרנט. די לבכות. בכלל - טלוויזיה, זה לא אסור?

              הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה אידיוט או עושה את עצמך

    המבקרת1, 20/11/05 09:50

    מה זה כל גיבוב השטויות האלו, איך האתר מסכים להציג מאמר מטופש ואידיוטי כזה עם טיענוים של ילדי גן, לאלוהים ולעורכי האתר פתרונים. ולטיעונים - לא שווה תשובה אפילו.

    הגב לתגובה זו

    • איזו שאלה לא הבנת ? (ל''ת)

      פ, 20/11/05 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ביום העצמאות הבא שיאיר ירקוד, (ל''ת)

    אצלי לא יהיה חג, 20/11/05 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בפעם המיליון: ל''מצע הליכוד''

    בפרשנות הכתומה, 20/11/05 09:37

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לפחות חצי מה 40 האלה תמכו במדיניות שרון-ההתנתקות.
    לא תמכו במיצנע וכן בשרון,לדעת הכותב זה לא הגיוני לדעתם כן.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סכום שבועי על מדינת הרשע,הפשע (ל''ת)

    והאטימות.וזה רק, 20/11/05 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל מה שנכתב- פשוט נכון ונוקב! (ל''ת)

    רז, 20/11/05 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ואני אומר בפעם האלף

    עגבניה עם נשמה, 20/11/05 09:28

    לנו יש כוח נגד התקשורת . הרבה מאד כוח. אבל אנחנו לא משתמשים בו כי אנחנו כנראה מזוכיסטים.

    ת-פ-ס-י-ק-ו ל-ק-נ-ו-ת ע-ת-ו-נ-י-ם

    אם רק 20,000 איש שזה פחות מחמישית מהפגנה ממוצעת של הימין יפסיקו לרכוש עיתונים ולממן את השנאה המטורפת הזו שהכשירה את הגירוש ואת שנאת הדתיים והחרדים, הם ילחצו והיחס יתמתן.

    קוראים לזה צרכנות נבונה.

    עיתונים אחרים שיקבלו אפילו עוד 10,000 איש יתחזקו בצורה מדהימה והיחס אליהם יהיה אחר.

    הגב לתגובה זו

    • ימניים תמיד יקנו עיתונים

      שי, 20/11/05 11:27

      מפני שעמוק בפנים הם יודעים שאת האמת הם ימצאו בעיתונות החילונית ולא בכל מיני חוברות הסברה כמו ''מקור ראשון'' ודומיו.

      הגב לתגובה זו

      • לכן ''הארץ'' הכי מעצבן אותם (ל''ת)

        כי המראַה לא, 20/11/05 11:57

        הגב לתגובה זו

        • חחח... ''הארץ'' מראה עלק (ל''ת)

          מראָה זה בקמץ, 20/11/05 17:08

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    ממש לא בסדר שדופקים את הדתיים

    צביקה, 20/11/05 09:18

    זה ממש קורע לב לראות איך התקשורת דופקת את היהדות הדתית. יהדות שמורכבת מאנשים נפלאים, חדורי אהבת אמת, נטולי אלימות כל שהיא - ממש נשמות טהורות.
    שיא החוצפה - התקשורת מעלילה עליהם עלילות, ושופכת את דמם של הצדיקים.
    תודה לכם - מדור יקר - על שאתם מאזנים את התמונה ומראים לכל עם ישראל את העוולה בהתגלמותה.
    איזה מזל שהתקשורת נותנת לכם במה - אולי כדי לסדר לעצמה את המצפון...
    אתם עושים גם ברמצוות ?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תמיד יהיו חמישה מגיבים נאמנים

    אביאל, 20/11/05 09:16

    זה שמפרט לעייפה בחמישה סעיפים את תגובתו, זה שתומך בו, זה שצועק עם סימני שאלה איך זה קשור ליהדות וזה שצועק עם סימני קריאה שאתם סתם מתבכיינים. אני שוקל להצטרף לקאדר הניג'סי בתור זה שמנתח.

    הגב לתגובה זו

    • אביאל, מבית-אל? (ל''ת)

      אני, 21/11/05 00:08

      הגב לתגובה זו

      • לא, מיבנאל (ל''ת)

        אביאל, 21/11/05 15:26

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    טור מצוין חד ומדויק

    אסף, 20/11/05 09:07

    כל הידיעות קולעות בול למטרה. בוטה במיוחד היא הכשרת הנורמות המושחתות של שרון על ידי יאיר לפיד. הנסיון המעוות לומר כאילו למנהיג בדמוקרטיה פרלמנטרית יצוגית אין מחויבות לבוחריו היא כלכך מגוחכת ומושחתת. מעניין איך היה לפיד מתייחס לאביו לו היה תומך בכינון מדינת הלכה. אני לעצמי שהתקשורת היתה מתפוצצת מגינויים ל''עיוות רצון הבוחר''.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם זאת יהדות אני קוגלגר

    יוחנחמד המטביבי, 20/11/05 08:53

    האם המלה יהדות הפכה נרדפת למחלת רדיפה? לימניות חשוכה? ללוגיקה מסולפת? האם תחת הכותרת ''יהדות'' אפשר לדבר שטויות בלי צנזורה? קחו למשל את התגובה על יאיר לפיד. האם זו תכונה ''יהודית'' לקרוא מאמר שנכתב באופן הפשוט והנהיר ביותר ולא להבין את האירוניה העבה שבה הוא נכתב? כמה פעמים צריך להגיד שמע ישראל כדי להיאטם באופן כזה לעובדה שיש הבדל ,יותר מקטן, בין מפוני גוש קטיף לבין מגורשי הגדר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מוטי,תגובה מצוינת,ותוספת שולית

    אדי, 20/11/05 08:51

    חברים יקרים, תפסיקו להתבכיין על התקשורת.
    היא נלחמת על חייה ואין לה מנוס מדרמטיזציה, מלחמת רייטינג בכול מחיר, ולפעמים אפילו שיפוץ של האמת...
    לטור הנוכחי יש פרצוף פרנואידי, ואין בכך כל טעם.

    הגב לתגובה זו

    • ''פרנואידי''? לא הייתי אומרת

      אולי תחושה, 20/11/05 20:04

      בקרב חלק גדול מהציבור שאתה לא נמנה עליו.

      הגב לתגובה זו

      • את לוקחת את המלים מפי...!!! (ל''ת)

        אדי, 20/11/05 20:43

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    האם התפוח נופל רחוק מהעץ?

    ש.לוין, 20/11/05 08:50

    המבין יבין

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדור הבכיינות השבועי חוזר

    חושחש הנחש, 20/11/05 08:49

    בלי שום קשר ליהדות ולהגיון שפוי= ממשיכים כותבי המדור בקיטורים נוסח ילדי גן שפרה '' מגיע לי'' ו ''אכלו לי שתו לי''...

    מי ייתן שתמשיכו ליילל ,

    הגב לתגובה זו

    • אני דוקא מרוצה.

      חילוני., 20/11/05 09:19

      בתור חילוני שגאה בכך שאצלנו אין רבנים שדבריהם ''קדושים'', ושהכל פתוח לביקורת, אני דווקא אוהב את המדור.

      כל מה שאנחנו יודעים על העולם שאינו בסביבתנו המיידית, מגיע מהתקשורת, כך שטוב שגם אותה יש מישהו שבודק לפעמים.

      כל פעם אני מוצא מתוך הנקודות שמתפרסמות, אחת או שתיים שהן לא סתם בכיינות, אלא באמת מעוררות מחשבה.

      השבוע,למשל, זה מספר 2.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    איך כל זה קשור ליהדות??? (ל''ת)

    יהודי, 20/11/05 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שתיים מחמש, זה השיא שלכם

    מוטי, 20/11/05 08:39

    קבלו סחטיין, שתיים מחמש אכן רלוונטיות. שברתם שיא....
    על מספר 2 ומספר 5 אני מסכים במאה אחוז.

    לגבי 1- מצטער אבל לפיד צודק. מי שרוצה להיות מנהיג של כל העם צריך להיות ממלכתי ולא חייב לכל הגופים שהוא לכאורה מייצג אותם.
    הדבר הראשון שלו מחוייב מנהיג הוא טובת המדינה, גם אם היא סותרת אינטרסים של אלה שבחרו בו.
    זה לא שהוא לא צריך לדאוג להם, אבל אסור לו להפלות אותם לטובה. הלואי וזו הייתה הנורמה בישראל (ראו מרכז הליכוד).

    3. לא יודע מה נכון, אבל מזמן כבר פורסם שצה''ל אסף כלבים וחתולים מההתנחלויות ברצועת עזה ויכול להיות שהכלבים האלה באו משם.
    תבדקו עם דובר צה''ל.

    4. מה הקשר בין מחט לתחת?
    גם אם לדעתכם נעשה עוול ליהודים, האם זה מונע מלכתוב על עוול שנעשה לדעתם לערבים?
    לפי ההגיון שלכם, אסור לכתוב כתבה על אנשים שגורשו מדירתם כי לא שילמו את המשכנתא, בגלל שהייתה התנתקות?

    הגב לתגובה זו

    • אשריך! (ל''ת)

      ירון, 20/11/05 09:26

      הגב לתגובה זו

    • ''ממלכתיות'' זה תפקידו של הנשיא! (ל''ת)

      אור, 20/11/05 09:29

      הגב לתגובה זו

    • מוטי תתמודד עם הבעיה אל תברח

      עמית, 20/11/05 10:41

      מה הקשר בין ממלכתיות לבין מחויבות ללכת במצע איתו הוא נבחר!!
      הוא נבחר בזכות מצע מסוים, המצע שאומר שלא הולכים בדרך של מצנע .(שהוא כידוע לכולנו הציע את רעיון ההתנתקות לפני שרון),
      כלומר הוא צריך לשאוף ליישם את המצע עליו הוא נבחר!!
      מכיוון שאם לא כך איזה סיבה יש לי לבחור בפוליטיקאי זה או אחר, הרי ברגע שהם נבחרים אין להם שום מחויבות למצע שאיתו הם ניצחו בבחירות!
      הקשר בין מחט לתחת הוא מאוד פשוט, ברגע ש''הארץ'' יקדישו יותר ממשפט אחד לטרנספר שנעשה פה ליהודים אז אני אהיה מוכן לשמוע מהם על טרנספר לערבים, אבל שמעניין אותם רק ורק על הטרנספר שנעשה פה לערבים זה מסריח ומוריד מהיכולת העיתונאית שלהם שמתיימרת להיות אוביקטיבית כביכול...

      הגב לתגובה זו

      • עמית, תתמודד עם הבנת הנקרא

        מוטי, 20/11/05 13:13

        1. יאיר לפיד לא דיבר על ביצוע המצע המדיני (משום מה כולנו שוכחים את המצע החברתי, שאף אחד לא עומד בו), אלא על המחויבות לועדים החזקים. ההשוואה היתה למחויבות של שרון למתנחלים (ולא למצע).
        אם היית מבין זאת היית יכול לחסוך לעצמך את כל החלק הראשון של תגובתך.
        2. הארץ וכל יתר העיתונים הקדישו מאות עמודים להתנתקות ודרך אגב הארץ הוא אחד היחידים המקיים מעקב על מצב המפונים, כך שכל החלק השני של תגובתך, מיותר גם הוא.
        שא ברכה ושבוע טוב.

        הגב לתגובה זו

      • לעמית

        שי, 20/11/05 14:49

        שרון פעל שנים בניגוד להחלטות ממשלה , אבל אז קראתם לו בולדוזר והערצתם אותו.

        ראה משל החרב המתהפכת...

        הגב לתגובה זו

        • מה ענין שמיטה אצל הר סיני?

          יהודי מא''י., 20/11/05 17:13

          מה הקשר בין פעולות ששרון עשה כשר, עליהן לא התחיב לציבור בשום צורה, לבין הפרת מצע בחירות ואי קיום הבטחות (משאל מתפקדי הליכוד) שעשה כראש ממשלה?

          הגב לתגובה זו

          • ליהודי מא''י

            גם כן יהודי, 20/11/05 18:59

            לשר בטחון אין חובה לעמוד בהתחייבויות הממשלה ? לכל השרים האחרים ישנו חופש פעולה רק מפני שהם לא ראשי ממשלה ???

            לפחות תודה בפני עצמך אם לא בפומבי...

            הגב לתגובה זו

            • אז אם כך זה בסדר?

              אחת, 20/11/05 20:06

              אם שיקר כשר אז מותר ללו לשקר גם כרוה''מ? לא ברורה לי ההצטדקות הזו.

              הגב לתגובה זו

            • זה הגיון צרוף

              מזריק הגיון, 20/11/05 23:43

              כאשר שיקר לטובת המתנחלים, כל המתנחלים העריצו אותו והצביעו בשבילו.
              כאשר שיקר שלא בטובתם, פתאום כולם בוכים ומייללים על זה שהוא שקרן.
              מי שישן עם כלבים, שלא יתפלא כאשר הוא קם עם פשפשים.

              הגב לתגובה זו

            • כן, מותר לו.

              אחד, 21/11/05 00:12

              אתם לימדתם אותו שמותר לו. אז מותר לו. לצפצף על כולם, גם עליכם. ברור שהפעם זה ציפצוף חיובי. בתקווה לצפצוף הבא, במהרה בימינו (מרץ-בחירות, יוני-תחילת פינוי).

              הגב לתגובה זו