• 128.

    לבני נוער שאכפת להם!

    מיכל, 06/12/05 19:05

    חייבים לעשות משהו! אנחנו לא יכולים לתת לאחים שלנו לסבול ככה.
    כל מי שאכפת לו שיפנה למועצת התלמידים בבית הספר שלו וביחד אולי נצליח לעזור!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    לכל חסרי הרגש

    ישי, 26/11/05 23:34

    כנראה בשבילכם בית זה יחידת זיכרון, משפחה זה מקור המזומנים הנוח ביותר, יישוב הוא פרט סטטיסטי, וקהילה,- בכלל - חבורה של בעלי אינטרס משותף, שמכירים אחד את השני באופן ווירטואלי בלבד.
    אחרת קשה להבין איך אתם אטומים כל כך לסבל אנושי (-זה שכל כך נורא כשהוא קורה באזרביגאן, או אפגניסטן או איפה שלא יהיה...) אולי תעזבו את המחשב לרגע, צאו מהבית, תגלו שיש גם שמש בעולם...

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אולי המקום הכי שפוי היום הוא

    שיבי, 23/11/05 00:24

    במחלקה סגורה.
    כמובן שזה רק בתנאי שאין שם גישה לטוקבקים המתנשאים והאנתיפאטיים של חלק מהמגיבים כאן

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ל-120, הבהרה - לא התכוונתי

    שצריך להתעלם, 20/11/05 10:10

    הם, במקרה, הקרבנות הישירים של הרשעים הגמורים, הנלחמים ביהודים. מובן שצריך לעשות הכל כדי להביא להם רווחה, לפחות פיזית, הענין הנפשי הרבה יותר כבד. וגם כך, העם הזה לא יכפר על הפשע.

    אני לא גורשת, פיזית, אבל נושלתי ממולדתי. במשך כל אותה תקופה, כשדברו כולם על העוול המתבצע נגד המתנחלים, חזרתי שוב ושוב ונסיתי להבהיר, שמתבצע פה פשע נגד העם היהודי, וכל אלה המציעים למתנחלים מה לעשות, כדי למנוע את ביצוע הפשע, היו צריכים להיחלץ ולעשות זאת בעצמם.

    הפשע מתמשך והולך כבר עשרות שנים. שנות הסתה ושנות ''גוררים ובוכים'', וזה התחיל עוד לפני ה''סזון'', והעם הזה פוחד להתמרד נגד העריצות. הוא שולח ''נבחרים'' ומקווה שהם יעשו זאת, אך אלה נתלים בזנבותיהם של הפושעים.

    במשך שבועות רבים לאחר הגירוש, לא יכלתי לדבר עם בני אדם. לא התקשרתי לקרובים לי ביותר, לאחל שנה טובה. אני אבלה! ואני יושבת בביתי. וכל רגע שאני בדירה היפה שלי, אני חושבת על אנשים טובים ממני בהרבה, שנזרקו לאשפתות.

    לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    היו צריכים אישפוז מהתחלה.

    אריה, 20/11/05 07:43

    מה חשבתם?
    שהערבים ייעלמו ?
    שיסכימו לחיות כל החיים חוטבי עצים ושואבי מים?
    מה חשבתם, שייתכן פיתרון אחר חוץ ממדינה לנו ומדינה להם?
    מי שחי במציאות בדויה.
    מי שמתייחס אל ''חשיבה משתוקקת'' כאל אמת,-
    מזמן היה צריך להיות מאושפז.

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך אשפוז..

      אני, 23/11/05 02:16

      אדון נכבד/מוזר...
      אדם שחי רק לפי האמת שלו, ולא מוכן להבין ולהפנים שיש עוד אמיתות, ואפשר ללמוד מכל אחד, אדם שלא מקשיב ורק מחזק את השסע שקיים בעם, באמת עושה לי חשק ללכת ולהתאשפז..... אחרייך!

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    תעשו כמוני-התנתקתי מהמדינה (ל''ת)

    זה החיסון, 20/11/05 02:43

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אשפוז ההורים לפני 20 שנה

    היה מונע, 20/11/05 02:18

    לא יכול להתאפק מלומר : ''אמרתי לכם שזה יגיע''. היה צפוי שהתנפצות משיחיות השקר תכה הכי חזק בילדים ובנוער. הכתובת הישירה לטענות היא הורי הנוער הזה שגררו את ילדיהם לתוך טירוף ההתנחלויות.

    הגב לתגובה זו

    • ואל תשכח את הרבנים...!!! (ל''ת)

      אדי, 20/11/05 14:51

      הגב לתגובה זו

      • עם הארץ,יבוא יום...

        אלעד, 22/11/05 22:33

        כמה טיפשות באדם אחד ??אני מתפלל עליך ועל כל השמאל החולני שיום אחד תתעורר ותבין איפה אתה חי ותחזור בתשובה ,אם לא אתה אז הילדים שלך! לא נשכח ולא נסלח!!!!

        הגב לתגובה זו

    • שבתאי צבי?!

      ש., 23/11/05 02:20

      להזכירך, משיחות שקר, זה לא ממש מה שהיה פה....
      ולא ממש כדאי לזרוק מילים באוויר בלי להבין מה אומרים...
      אידאולגיה הייתה פה, אולי לפי דעתך אידאולוגיה לא נכונה,הרסנית,אבל אידיאולוגיה אמיתית!!! וסתם שאלה לאן נעלם הפלורליזם שכולם מאמינים בו, כשמדובר במתנחלים (לא עלינו)?

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    ל-120, ההתמקדות בסבל המיידי

    של המגורשים, 19/11/05 23:49

    ההתמקדות בסבל המיידי, הישיר והבלתי אנושי במגורשים מגוש קטיף, באה להסיט את דעת העם מן הפשע שנעשה נגדו!!
    אנו, באשר אנו, נושלנו מארצנו! גירוש תל-אביב, למשל, ומסירתו לפארטנרים של השמאל, לא ייחשב לפגיעה בתושבי תל-אביב, אלא כפגיעה בעם היהודי.
    העם היהודי צריך לתבוע את ממשלת ישראל על ביצוע פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות, לפני בית דין בינלאומי!
    התביעה צריכה לכלול תיאור של חמישים שנה ויותר של שיתוף פעולה של מדינת ישראל עם תואמי הנאצים וממשיכי מורשתם, מתוך מטרה להבטיח עליונות טוטאלית של דוקטרינות שמאל אנטישמיות בארץ ישראל.
    יש לתאר עשרות שנים של הקפאת ההתיישבות היהודית בארץ ישראל, ומעשי פירוק חוזרים ונישנים של נסיונות התיישבות יהודיים בארץ ישראל, שגם אומות העולם הסכימו שעליה להיות, משני עברי הירדן, הבית הלאומי לעם היהודי במולדתו ההסטורית!
    את התביעה לא צריכים לעשות דווקא מגורשי גוש קטיף, אלא, אנו כולנו!

    הגב לתגובה זו

    • אשריך שטפשות אינה כואבת...!!! (ל''ת)

      אדי, 20/11/05 00:37

      הגב לתגובה זו

      • But in the mean time, people

        become, 20/11/05 05:38

        all over the world, Tsunamis, Typhoons, Earthquakes, Hurricanes, Tornados, Volcanos, Floods,
        for the PESHA comitted against
        our dear brothers and sisters. The wrath of G-d is upon them, I pity those that are involved first hand, SMALL inclusive. Sharon is wobbling in his chair. Hundreds of thousands, at places even millions. Who said there is no G-d. Kel nekamot hashem..

        הגב לתגובה זו

      • אדי, חבל שרישעות אינה הורגת. (ל''ת)

        כי היית מת מזמן, 20/11/05 10:11

        הגב לתגובה זו

        • באולימפיאדה של רשע לא הייתי...

          אדי, 20/11/05 14:49

          זוכה, אף לצקת מים על ידיהם של אלופים, שמתהדרים באהבת ישראל... ושנאת אדם חולנית נוטפת מגרונם...

          הגב לתגובה זו

          • אתה פשוט אדם דוחה!!!

            עדי, 22/11/05 19:17

            בגמרא (זאת שמתקשרת לזה שאתה יהודי במקרה...) כתוב שיהודי שלא מרחם על יהודים- יש לפקפק ביהדותו...

            נקודה למחשבה...

            עדי

            הגב לתגובה זו

  • 120.

    חייבים לתבוע

    אלי, 19/11/05 21:51

    כל מי שמכיר מי מהמשפחות האלה חייב להסביר להם את חובתם לתבוע את מדינת ישראל תביעה נזיקית בגין הנזק. פיצוי זה הוא המעט שהמדינה מחוייבת לתת ליחדים אלה על מנת להתמווד כל חייהם עם הנזק הבלתי הפיך.

    הגב לתגובה זו

    • צפה לתביעה נגדית מצד רוב העם

      שמבין כבר, 20/11/05 02:44

      אמנם באיחור של 30 שנה, אבל סוף סוף רוב העם הבין את האיוולת הפושעת של טירוף ההתנחלויות.
      המחיר הכלכלי הבלתי נסבל הוא החלק הקל של החשבון.....
      אלפי משפחות שכולות, יהודיות וערביות, עשרות אלפי הפצועים גופנית ונפשית, מאות אלפי ישראלים ופלשתינים שנואשו וברחו לחו''ל שפוי יותר....בתביעה הזאת כבר הפסדתם אז לפחות שב בשקט. תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    אין גבול לרשעות שלכם!!! נקמה!! (ל''ת)

    גלעד, 19/11/05 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אין חדש במקום מתחת השמש (ל''ת)

    שמאל אנטישמי, 19/11/05 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    המדינה לא בגדה בכם...!!!

    אדי, 19/11/05 19:09

    את התלונות אתם צריכים להפנות למנהיגיכם ורבניכם, שלא הבינו או הסתירו מכם את העובדה, שההתנחלויות מנוגדות לאינטרס הלאומי של מדינת ישראל.
    אריק שרון נבחר לתפקיד ראש ממשלת ישראל, ולא ראש ממשלת הליכוד.
    לאחר שהגיע למסקנה שההתנחלויות מזיקות לאינטרס של מדינת ישראל, היתה זו חובתו לפנות אותן, למרות שהיה זה בניגוד לעמדת מפלגתו.
    יש לברך אותו על אומץ הלב שגילה כאשר ביצע את המוטל עליו למרות ההתנגדות העזה.

    הגב לתגובה זו

    • את מי אתה מנסה לשכנע? את

      עצמך? נכון שלא, 19/11/05 19:53

      אל תענה אויל כאיוולתו!

      הגב לתגובה זו

      • אני מסיר כובעי בפני תבונתך...

        אדי, 20/11/05 00:35

        ובצניעות רבה אני מעז לשאול את הוד תבונתך-
        מה הפתרון המעשי שאתה מציע לבעיה שעומדת בפנינו???
        מה דעתך על פתרון האפרטהייד, שכשל בדרום אפריקה והפך את הלבנים מיעוט בארצם?
        ושמא נבחר בפתרונו של מילושוביץ שגרם לפירוקה של יגוסלביה בידי כוח בין לאומי, והמפקדים האמיצים של צבאו נרדפים כפושעי מלחמה?
        ואולי נסמוך על בורא עולם שהוכיח פעם אחר פעם במהלך ההיסטוריה שאינו מתכוון להתערב לטובת עם ישראל???

        הגב לתגובה זו

    • אתה מנסה להגעיל בכוונה?!

      עדי, 22/11/05 19:19

      למה יש יהודים כאלה מטומטמים?!
      כאלה אטומים?
      אף פעם לא הרגשתי קושי כל כך גדול באהבת עמ''י כמו אחרי שקראתי את התגובות שלך ושל שאר הסמולנים!!!

      סמול...באמת סמול!!!
      ראש קטן ומעוות...!

      עדי

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    קום התנערה עם חלכה והילחם על

    חייך ועל מולדתך, 19/11/05 19:01

    בקיצור! בני אדם אינם ששים ושמחים להצטרף למובסים. תורת התבוסה לא תמשוך את ההמונים. חורבן גוש קטיף וכל אשר נתלווה אליו, היה חילול ה' נורא ואיום ועצום. זוועה! היינו לעג וקלס לאזרחי ישראל. אז מי יצטרף לדגל החינוך שלנו? למשל.
    לאחר האסון בגוש קטיף, שלא בא מן האויב מחוץ, אלא מן ההנהגה של מדינת היהודים, צריך היה להיות בראש הדגלים ונישא מכולם, דגל ארץ ישראל, כי אין אחרים שירימו אותו, להיפך, הם רומסים אותו. ומה עושים אנ''ש? ובכן, אתם רואים מה הם עושים, וזה מעורר שאט נפש. מוסיפים חטאים על רוב פשעיהם, ומעל לכל, מוסיפים לחלל את שם ה' ברבים.

    כשחזרנו מביקורנו האחרון בנצרים, היתה זו הכנסת ספר תורה לבית הכנסת היפהפה, ישבו מאחורי, באוטובוס קו נצרים-קרני, שני אנשי חינוך עבדקנים. הם שוחחו על משבר האמונה שיכה קשות בנוער. החורבן כבר היה, מנטאלית, מאחוריהם. לא דברו על מניעת החורבן, וממילא, על מניעת המשבר הרוחני, אלא, דברו על אפשרויות ריפוי לאחר שתתקוף המחלה....
    זו היתה הרוח, נראה שאינה משתנה. ועל כן ההתיישבות כולה, תחלוף עם הרוח, ר''ל.

    בשורתו של פרץ, נבחר מהרסינו ומחריבינו, הוא חורבן יהודה, שומרון ובנימין. ומה תשובתנו – הורדת דגל ארץ ישראל לעשירית התורן, אם לא למטה מזה.
    אכן, פני הדור כפני הכלב!

    קהלת פרק יב

    יג) סוֹף דָּבָר הַכֹּל נִשְׁמָע אֶת הָאֱלֹהִים יְרָא וְאֶת מִצְוֹתָיו שְׁמוֹר כִּי זֶה כָּל הָאָדָם:

    הגב לתגובה זו

    • אין מנוס מלהכיר במגבלות הכוח.. (ל''ת)

      אדי, 19/11/05 19:57

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    פה בארץ חמדת אבות- עולם ישן

    עד היסוד נחריבה, 19/11/05 18:51

    מן התיקשורת -

    ''עוד סוכם שהרשימה המשותפת תרים מספר דגלים המשקפים את הערכים הדתיים לאומיים ולא רק את נושא ארץ ישראל. בראש רשימת הדגלים האלה נושא החינוך והזהות היהודית''. (הסכם בין המפד''ל לאיחוד הלאומי)

    ''יצויין כי באופן נדיר, ברשימת 'הנושאים המשותפים' בהם דורשים הרבנים מהפוליטיקאים לטפל בדחיפות, נמצא נושא ארץ ישראל כמעט בסוף הרשימה, כאשר לפניו נמצאים בין השאר חינוך, מוסדות דת, צביון השבת, צדק ומוסר חברתי ובעיית העוני''.(12 רבנים חתמו על מכתב לאיחוד)

    לשון אחר - במקום שאין אנשים, השתדל גם אתה לא להיות איש, וליתר דיוק – פשוט לא להיות, כי מי אוהב להיות בצד המפסיד. אם אינך רוצה לנצח אותם, הצטרף אליהם. זוהי כל תורת ה''ריאליה'', כולה, על רגל אחת, זוהי חכמת ה – dolce-vitae - החיים המתוקים ובעיקר נוחים....

    פה בארץ חמדת אבות – עולם ישן עד היסוד נחריבה
    או: רק לא ארץ ישראל!

    ובאמת, איזו הצדקה יש להתעסקות בארץ ישראל, כאשר רק לאחרונה הגיעו אל תוך מדינת הקו הירוק עשרת אלפים פליטים עניים, חסרי בית, חסרי פרנסה, וחלקם כבר הגיעו לפת לחם. למענם יש להרים את הדגלים החברתיים – חינוך, זהות משותפת, מוסדות דת, צביון השבת, צדק ומוסר חברתי ובעיית העוני...
    רק לא את דגל ארץ ישראל, כי איך יתנחלו המסכנים האלה בלבבות, אם נרים את דגל ארץ ישראל? מי ידאג להם? מי ירים למענם את הדגלים האחרים? אלה שמעולם לא הרימו אותם, רק ''נפנפו'' בהם את ההתיישבות היהודית מארץ ישראל?
    ואיך נדאג להם, אם כל מה שאנו יודעים זה – ארץ ישראל? במקום להקים וועדות לדון בעוני, ולהביע את דאגתנו הכנה לעניים, הושבנו את העניים על האדמה, להתפרנס ממנה. במקום לראות את העוני, לצקצק בלשוננו ולהסית נגד יישוב ארץ ישראל, העדפנו לראות את יוצאי עיירות הפיתוח, בשר תותחי התעמולה השמאלנית, מיישבים את ארץ ישראל. הכל פוליטיקה...

    את ילדינו חינכנו ליהדות – הידבקות בעם בתורה ובארץ ישראל. מין דיבוק שכזה, ארץ ישראל. אז ריפאנו למשוגתנו, בעזרתם האדיבה של שושביני ה''התנתקות'' וביטלנו את ארץ ישראל. אז מה עושה הדיבוק? עם ביטול הארץ בטלו גם העם והתורה. אין הלכה בלי מעשה! נרמסו היהודים חרבו מוסדות התורה.
    החרבנו, באחת, את עולמם של ילדינו. אלפי בני נוער נפלאים שואלים את עצמם – לאן? למה? מה חטאנו? יש אלוקים?

    אשר על כן, אנו בבעיה קשה, וצריך להרים את דגל החינוך ולהתיר את ספיקות ילדינו. אז למי יש זמן להתעסק בארץ ישראל?

    עשרות בתי כנסת נשרפו בארץ ישראל, האם אין זו סיבה מספקת להרים את דגל מוסדות הדת? ומה אנו עושים? זוכרים את בתי הכנסת, שהיו ואינם. כידוע – אין בוכים על חלב שנשפך. אבל לנו, היהודים, יש נטיה חולנית, להתאבל על דם יהודי שנשפך כבר לפני אלפיים שנה. משוגעים, רדו מגג בית הכנסת בכפר דרום! אתם מביישים את הכיפה שלראשכם!

    איך להתנחל בלבבות

    ההתיישבות בארץ ישראל מחזיקה בדגלים כולם. הציבור הדתי עושה יותר, הרבה יותר, מכל ציבור אחר למען הכלל, בכל התחומים.
    אבל מזה שנים מכה על ראשינו ה''ציונות הדתית ריאלית'' (במבי, דאום, רייכנר ו''אחר'ים'') על שאיננו עושים די כדי ''להתנחל בלבבות''.
    ואיך מתנחלים בלבבות?
    נורא, נורא פשוט – בהתנתקות מארץ ישראל! ויתורים כואבים על מצוות ישוב הארץ ועל מצוות, בכלל... אך זה רק חלק מן המירשם להתנחלות בלבבות הדבקים ב''מורשת רבין''.
    המהדרין יחזרו בתשובה שלימה, ל''שותפות ההסטורית'' עם ה''הגמוניה הצודקת'' של השמאל, ויורשו להשתתף בחגיגות ''אחדות ישראל'' לזכר רבין.
    למהדרין מן המהדרין מומלץ גם להסיר את הכיפה, ממילא היא רק עלה תאנה, ונראית בעיני הלבבות, שבתוכם אנו מבקשים להתנחל, כצלב קרס. אז למה להכניס ראש בריא למטה חולה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע מיואש שלא לצורך...!!!

      אדי, 19/11/05 20:07

      הדרך הנכונה להתנחל בלבבות היא להכיר במציאות, ולפעול בדרך יעילה ונכונה לשפר אותה.
      הבעיה הפנימית הקשה שעומדת בפנינו, היא הקרע האידיאולוגי בין אלה שמאמינים בצורך בפשרה טריטוריאלית, לבין אלה שמאמינים בארץ ישראל השלמה למרות הסהרוריות שבה, והסכנה הדמוגרפית לקיומה של ישראל כמדינה יהודית.
      מעבר לכך, אנחנו מקווים שתפרידו בין עולם החומר שנתון בידיהם של פוליטיקאים, לעולם האמוני שנתון בידי רבנים.
      הפרדה זו היא אינטרס משותף לחילוניים ולדתיים כאחד.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    והיא תהיה איומה ונוראה!

    יש גבול לשטניות, 19/11/05 18:35

    4. התקפות טרור על הגוש
    החל מפרוץ אינתיפאדת אל אקצה, יישובי הגוש היו מטרה למאות התקפות טרור מצד הפלשתינים. רוב ההתקפות כללו הפגזה בנשק תלול מסלול על היישובים ופיגועי ירי בצירים המובילים לגוש. ציר כיסופים, העובר ליד חאן יוניס, שימש כמטרה עיקרית לפיגועי ירי מצד המחבלים ולא מעט ישראלים נרצחו בו כתוצאה מירי, שבוצע בחסות הבניינים של יאן יוניס. פיגוע הירי החמור מכולם בציר היה טבח טלי חתואל ו- 4 בנותיה. בנוסף להתקפות על הציר, בוצע מספר לא מועט של ניסיונות חדירה אל עבר יישובי גוש קטיף, רובם סוכלו על ידי צה''ל, אם כי במספר פעמים המחבלים הצליחו לחדור אל אזורי החממות ולפגוע בעובדים שם.
    בנוסף לפיגועי ירי, חיו תושבי גוש קטיף תחת הפגזה מתמדת מצד הפלשתינים. למעלה מ-5500 פצצות מרגמה ו 50 רקטות קסאם נורו אל עבר יישובי הגוש מאז פרוץ המאורעות. ההפגזות התבצעו בתדירות כמעט יומיומית ורובן באות מאזור חאן יוניס.

    5. פינוי הגוש
    ממשלת ישראל החליטה ביום 28 במאי 2004 לפנות את הגוש מיושביו היהודים, בלי הסכם עם הצד הערבי. מסמך ההחלטה מופיע בהמשך, בשם ''מסמך ההתנתקות''.
    ההחלטה עוררה פולמוס ציבורי חריף ביותר. מתנגדי ההתנתקות הפגינו נגד ההחלטה, אלפים הפגינו בכפר מימון כחודש לפני ההתנתקות. הפגנה של כרבע מליון מפגינים בכיכר רבין בתל אביב דרשה גם היא לעצור את המהלך.
    הפינוי הוצג כ''מבצע הצבאי הגדול בתולדות המדינה'', מדים מיוחדים - שחורים - נתפרו למשתתפים בו, ועליהם סמל המדינה ודגל המדינה.המשתתפים בפינוי אומנו על מודלים ועל ידי פסיכולוגים, שגם הציעו בשלב מסויים להשמיע מוזיקה שקטה בזמן הפינוי כדי לגרום לאווירה רגועה. הצעה זו לא נתקבלה בשל הקונוטציות המצמררות שעוררה.

    בתשעה באב תשס''ה החל פינוי הגוש מיושביו. קבוצת פקודות נתנה בו ביום על ידי הרמטכ''ל, ולמחרת, בעשרה באב תשס''ה, 15.8.05 החל פינוי התושבים. כשלושים אלף שוטרים וחיילים גויסו ואומנו כדי לפנות מבתיהם תשעה אלפים מתיישבים, מחציתם ילדים. הפינוי היה טראומטי, חלקו בכפיה וחלקו בהסכמה מאולצת של התושבים. במשך שבועיים נעקרו התושבים מבתיהם ופוזרו בבתי מלון ובמבנים זמניים. בתי היישוב נהרסו והגוש כולו נמחק.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לאל

      יהודי מאמין, 19/11/05 19:17

      חייהם של 7,500 יהודים ניצלו ממוות שטני בידי זדים, הודות להחלטה נועזת של ממשלת ישראל, כנסת ישראל וביהמ''ש העליון.
      כל מתנחל שפונה חייב ללכת לביהכ''נ, לברך ברכת ''הגומל'' ולהודות לרוה''מ על פכחותו להבין את גודל הסכנה ועל אומץ ליבו לסגת מאידאולוגיות בלתי-מציאותיות. על כולנו לברך ולשבח, להלל ולקלס את צבא ההגנה לישראל שביצע את המלאכה ברגישות, בדייקנות, במהירות ובנחישות, כמיטב המסורת של צבא העם היהודי.

      הגב לתגובה זו

      • אם זה אמיתי - תגובה מפתיעה (ל''ת)

        כמה אנשים דתיים, 20/11/05 02:51

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    הנקמה בוא תבוא! יש גבול לרוע

    יום נקם ושילם!, 19/11/05 18:35

    יישובי הגוש
    נוה דקלים / בדולח / בני עצמון / כרם עצמונה / פאת שדה / כפר ים / רפיח ים / שירת הים / קטיף / גני טל / נצר חזני / תל קטיפא / ניסנית / אלי סיני / דוגית / כפר דרום / נצרים

    תולדות גוש קטיף
    1. הקמת הגוש
    ראשיתו של הגוש היא בהצעתו של יגאל אלון ב-9 במאי 1968 לממשלה להקים שני ישובים אזרחיים או היאחזויות נח''ל בין עזה לרפיח, אלון נימק את הצורך בהקמתם הישובים:

    ''קיימות משבצות קרקע אשר בהכשרה לא יקרה ניתן להכשירן. להתיישבויות אלו חשיבות עליונה לעתיד המדיני של הרצועה על ידי כך שהן מפצלות את הרצועה דרומה מהעיר עזה. כמו כן, קיימת חשיבות ביטחונית רבה לנוכחות יהודית בליבה של עזה.''

    ב-11 באוקטובר 1970 עלתה לקרקע (מחדש) ההיאחזות בכפר דרום, שהייתה אחד מ-11 הנקודות שעלו לקרקע בליל ה-6 באוקטובר 1946.

    2. ישובי הגוש
    הגוש ממוקם בין ח'אן יונס לדיר אל בלח, אולם צורפו אליו גם היישובים מצפון ומדרום לעזה. הגוש כולל כתשעה אלפים מתיישבים. בגוש היישובים הבאים:

    אלי סיני
    בדולח
    גדיד
    גן אור
    גני טל
    דוגית
    כפר דרום
    כפר ים
    כרם עצמונה
    מורג
    נווה דקלים
    ניסנית
    נצר חזני
    נצרים
    עצמונה [=בני עצמון]
    פאת שדה
    קטיף
    רפיח ים
    שירת הים
    שליו
    תל קטיפא


    3. תיירות, חקלאות וחינוך
    בגוש קטיף ארבעה חופי רחצה: חוף התמרים, חוף דקלים, חוף נצרים וחוף אשלים. כמו כן סמוך ליישוב נווה דקלים היה קיים מלון ''חוף הדקלים'' השוכן בסמוך לחוף הים.

    10% מהייצור החקלאי בארץ ישראל מיוצר בגוש קטיף. 65% מייצוא ירקות החממה האורגניים ו-90% מייצור ''עלים ללא חרקים'' (''חסלט'') גודלו בגוש קטיף.

    בגוש 44 מעונות, 33 גנים, 6 בתי ספר ותלמודי תורה, 3 מוסדות תיכוניים, 6 ישיבות, 3 כוללים, 4 מדרשות ומכינה קדם צבאית.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    עברו דירה - והתאשפזו.

    מיכל, 19/11/05 14:46

    אותי אשפזו למרות שלא עברתי דירה.
    יש לי קשרים עם יולי טמיר.
    זה עזר.

    הגב לתגובה זו

    • מה?!

      ברני, 23/11/05 02:21

      איך קשר איתה יכול לעזור?!?!?!?

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    ההתנתקות הייתה מכורח, לא משנאה

    אדי, 19/11/05 13:09

    ההתנתקות נבעה מכורח, לא משנאה

    זו הסיבה שאין על מה להתנצל ולבקש סליחה, וזו הסיבה שצריך לעשות את מה שניתן, כדי לשקם את המפונים.
    תהליך הקמתה של מדינת ישראל לא הסתיים עדיין והוא כולל בתוכו מהלכים נכונים, ומהלכים שגויים.
    הניסיון להתעלם מקיומו של עם פלשתיני הוא שגיאה, והניסיון לקבוע שאינו עומד בקריטריונים של עם, הוא שילוב רע של יומרה התנשאות וטיפשות.
    (יש הטוענים שעם ישראל אינו עומד בקריטריונים... אז הם טוענים...)
    הניסיון למנוע הקמת מדינה פלשתינית על ידי התנחלות מאסיבית בשטחים שיועדו להם על פי דעתן של מרבית אומות העולם, היה שגיאה שסיבכה שלא לצורך את הסכסוך שקיים בינינו.
    הקיצונים משני הצדדים מקווים שיכריעו בכוח את הצד האחר... והם טועים.
    אומות העולם לא יאפשרו לנו לנצל את עודף הכוח שעומד לרשותנו כדי להכריע ולגרש את הפלשתינים, ועודף הכוח שלנו, לא יאפשר להם להכריע ולגרש אותנו.
    מרחץ הדמים יסתיים בסופו של דבר בהכרה שאין מנוס מפשרה. זו תצטרך לאפשר להם להקים מדינה שמסוגלת לקיים את עצמה, ולהבטיח שבשטחה של ישראל יהיה רוב יהודי יציב וקבוע.
    שינויים טריטוריאליים יהיו בלתי נמנעים, ובמסגרתם נאלץ לפנות התנחלויות נוספות שנועדו מלכתחילה למנוע אפשרות של פשרה.

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים הביאו לעצמם את הצרות.

      ארצי, 19/11/05 16:05

      הייתה ויש להם הזדמנות שלא יסולא בפז לקבל פיצויים גבוהים + שכר דירה לשנתיים ואף שלוש שנים. והציעו להם את ההטבות הטובות ביותר מעל ומעבר ואפילו ללא הצדקה. אפשר להגיד ממש מעורר קנאה. אבל הם קיבלו את הוראותיהם של מוריהם ורבניהם המסיטים ובהדרכת ראשי היש''ע התנגדו והתמרדו נגד כול מי שבא או ניסה לבוא עימם במשא ומתן כול שהוא. וגם היום הם דוחים כול גורם שבא לנסות לעזור להם.
      ועכשיו הולכים להתבכיין. ומי סובל מי כך? הילדים ובני הנוער שלהם שעשו
      להם שטיפת מוח!!!

      הגב לתגובה זו

      • די!!! די כבר עם הקשקושים

        חסרי השחר האלה, 22/11/05 19:22

        די עם כל השטויות המטופשות שמוכרים לכם בתשקורת!!!
        לכם שוטפים את המוח ואתם הם אלה החיים בבועה, מעין בועה אפטית כזאת...!
        צאו כבר מזה!!!

        עדי

        הגב לתגובה זו

    • אדי, ה''התנתקות'' לא היתה כורח!

      אתם הזוועה, 19/11/05 18:15

      מאז הכרזת המדינה, היא ''מדינה במצור'', לא בגלל כוחם של הערבים, שנוצחו שוב ושוב, אלא בגלל השמאל, שהוא האסון הגדול ביותר שקרה לעם היהודי במשך כל דברי ימיו.
      זו עובדה נוראה ומפלצתית, אבל עובדה!
      השמאל מחזיק כל הזמן ברסן, ומונע את התפתחות המדינה הזו.
      השמאל תמיד העמיד את המובסים שוב על רגליהם, כמו למשל את ערפאת שהיה על הקרשים, בתוניס, והרשעים הביאו אותו לארץ, ודם יהודים נשפך כמים.
      עוד לפני שנקברו חללי מלחמת ששת הימים, שהצילו את ישראל מהשמדה, כבר הכריז הפושע, משה דיין, שה''שטחים'' עומדים למשא ומתן על ''שלום''.
      מאז תחילת ההתיישבות ביש''ע התנכלתם לה, ברישעות שכמותה לא מצאנו אפילו בגויים!
      מסירת בתי הכנסת לערבים לשריפה, זו ההסטוריה של שיבת ציון הנוכחית על רגל אחת, או אם תרצה - בקליפת אגוז.
      מאז ומתמיד השתמשו המוסרים והרודפים באויב, כדי להכות ביהודים.
      גם בן גוריון שיתף פעולה עם הבריטים, כדי לחסל את האצ''ל.
      וראה זה פלא - קראתי היום בספרו של בן גוריון ''מדינת ישראל המתחדשת'', הוא מספר על יציאת הבריטים מן הארץ, על שחרור נמל חיפה מנוכחותם, וקורא להם כמה פעמים ה''כובשים''. עד אז הם היו ''הממשלה'', שבן גוריון קרא לאנשי ''הישוב'' למסור לידיה בנים, אחים והורים, אם הם פעילים באצ''ל.

      השמאל, כאמור, הוא אסון נורא! הוא ניכס לעצמו את הארץ, בכוח, בעזרת עלילות דם, כיד השקרים הרעה עליו, תוך ניצול ספר הספרים שלנו, שבהסתמך עליו, קבל את אישור העמים לרשת את הארץ, ובכח השנאה ותאוות השלטון חסרת העכבות, הוא מגרש את היהודים, המסתמכים בדיוק על אותו קושאן, שבו גם הם מקיימים את התחייבויותיהם ולא רק הקב''ה.

      אתם פושעים! רשעים! אכזרים! צבועים ושקרנים נוראים! איבדתם מזמן את מסוגלותכם לזהות את האמת, גם כשהיא טופחת בפרצופכם!

      הגב לתגובה זו

      • אתה בור גמור בהיסטוריה יהודית.

        אדי, 19/11/05 19:00

        כאשר רבי עקיבא שיגר את העם היהודי ל 2000 שנות גלות, השמאל לא היה קיים בכלל, וזה היה האסון הנורא ביותר בתולדות עם ישראל עד לשואה...
        על פי השנאה שיוקדת בך אני מעז לנחש שאתה גדלת על ברכיה של תנועה, שנושאת את שמו של אותו מגלומן שהתיימר לכפות על בורא עולם את דעתו, ועם ישראל שילם על כך ביוקר.
        השמאל אגב, הוא זה שתיקן את השגיאה הנוראה והצליח לשקם את הלאום היהודי.

        הגב לתגובה זו

        • אילו עוד יכולתי לצחוק, הייתי

          צוחקת, אבל אפשר, 19/11/05 19:49

          ואילולא לא היה לי כל רצון לראות את פניך, פני רשע, הייתי מזמינה אותך ללמוד אצלי קצת הסטוריה.

          הגב לתגובה זו

          • אשמח ללמוד אצלך היסטוריה...!!!

            אדי, 20/11/05 00:26

            וכאשר יתברר לך שהידע ההיסטורי שלך, חסר כל בסיס ושחר, יתברר לך שאפשר לחייך, כי העתיד של ישראל מובטח, אם וכאשר תתגבר על סהרורים חסרי קשר למציאות מסוגך, שמנסים לכפות את סהרוריותם על המציאות...

            הגב לתגובה זו

  • 110.

    נפוץ הערכים אינה תופעה חדשה

    שמחה, 19/11/05 10:30

    בישראל
    אם היו ערכים ,ואלה היו נשמרים לא היינו מאבדים כמליון אזרחים ישראלים שעזבו את הארץ. ואלה לא דוקא אנשים בורים וחסרי השכלה!תמצא ביניהם יוצאי צבא מיחידות עילית ,וסתם יחידות קרביות שאליהם הגיעו בהתנדבות עם מוטיבציה גבה
    הרבה מאד אקדמאים
    אז אתה כותב כתבה ארוכה על שבעה נערים big deal

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    עדיף כך

    מוטי חיפה, 19/11/05 10:23

    ולא 6 מיליון תושבים ישראליים שהיו מגיעים לאישפוז ממדיניות מטומטמת בעבר

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    Listen to Jehova

    Jehova, 19/11/05 08:15

    We said it all the time these people out there are insane and mentaly sick.

    We said you need to be treated in an hospital but you didn't listen.

    Instead you let Ariel Zilber and Rabi Kuku brainwashing you !!! .
    See where you are now !!

    Next time listen to Jehova

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    80 שוטרים עדיין מאושפזים

    השרוף, 19/11/05 05:41

    עקב כוויות החומצה ששפכו עליהם הנערים הנפלאים האלה.
    20 חיילים דתיים חזרו בשאלה אחרי שראו חילול קודש בזריקת שקיות שתן מעל גג בית הכנסת.
    4 מיליון יהודים סובלים מנזקים נפשיים אחרי שחזו בהתנפצות הבטחות רבנים גדולים שיקרה נס ו-''היה לא תהיה''.

    הגב לתגובה זו

    • יוסוף V

      Avi Ecuador, 19/11/05 06:28

      תמשיך להתחזות גם התגובות ''אמן'' 87 ''עוד אמא אחת'' 66 שהגבת פה איפה שהגבתי בכתבה זו הן שלך.
      תוריד את המיים.

      הגב לתגובה זו

      • השרוף, HALVAY

        ., 20/11/05 05:53

        Tens of thousands chozru bitshuva, from zvaa these inflicted upon Jews

        הגב לתגובה זו

    • לא חומצה ולא נעליים.

      יאיר, 19/11/05 18:42

      אלה המים הכחולים שהמשטרה השפריצה עם הרכב.
      חוץמזה, אם יש לך בעיה עם יהדות, יש לך יותר מחמישים אופציות שייקבלו נבלה כמוך...

      הגב לתגובה זו

    • די כבר להאמין לכל דבר הנאמר (ל''ת)

      בתשקורת!!!!!!!!, 22/11/05 19:23

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    ומה על כל המפנים שעשו עבודת (ל''ת)

    קודש חשובה, 18/11/05 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מועצת ישע תחגוג על זה

    דןדן, 18/11/05 23:08

    אל תהיו תמימים. המתינו.
    מועצת ישע (עכשיו רק יש כי אין יותר ע) עוד תעשה מזה מטעמים (או בלשון העם-תעמולה זולה).
    הרי הם משיחי השקר אשר נטעו בהם אשליות שווא. הנערים הם הקורבן למשיחיות פוליטית.
    ההורים הם השליחים. הילדים הם הקורבנות. חבל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט מנוול חסר תקנה

      יאיר, 19/11/05 18:40

      לא ייאמן איך אתה לא מרחם...
      זבל עופות שכמותך!

      הגב לתגובה זו

      • יאיר: לך לשטוף את פיך עם סבון (ל''ת)

        תנשום עמוק, 20/11/05 02:54

        הגב לתגובה זו

        • זה באמת קשה להירגע

          עדי, 22/11/05 19:24

          נוכח התגובות הנוראיות פה...!!!
          צריך להשתדל ולנסות לאהוב את כל עמ''י...
          אבל אתם פשוט הופכים את זה לכל כך קשה!!!

          עדי

          הגב לתגובה זו

    • מוצצת ישע גמרה קריירה (ל''ת)

      חטפו כזה עין, 20/11/05 03:00

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    מציונית לצינית?!?!?!

    עת-ליה-רגב, 18/11/05 22:37

    תחזירו לי את ארץ ישראל השלמה!!!!!!!!! -עד אין סוף 8 בהפוכה.
    הממסד מושחת ואני גדלתי עם כל בני ובנות ישראל הכיפות הסרוגות היו לי ל''אחוקים'' האמיתיים שלי!!!

    בני עקיבא
    בני עזרה
    מקווה ישראל מדור דתי מחזור צ''ו לנצח!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    זהו סינדרום ירושלים

    מיכל עמיר, 18/11/05 22:13

    התופעה מוכרת כסינדרום ירושלים ומשמעותה התנהגות פסיכוטית בהשפעת חווייה דתית עמוקה ואכזבה הבאה בעקבותיה כשהמציאות מנפצת את האשלייה. התופעה אובחנה אצל צליינים שהגיעו לירושלים כאנשים שפויים, ובמפגש עם מקום כל כך קדוש לנצרות וכל כך טעון בנוכחותו של ישוע משיחם אבדו מגע עם המציאות והחלו לשמוע קולות או לדמיין שהם המשיח. התופעה דומה להשפעת פטריות הזייה ונפשית גם אינה רחוקה ממנה. הבשורה הטובה היא שאפשר להרפא לחלוטין, אך קודם יש לעזוב את ירושלים ואת כל מה שהיא מסמלת. והורי הנערים הלוקים בתסמונת יכולים להאשים רק את עצמם ואת הרבנים שהבטיחו להם שלא תהיה התנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    רבני רשע צריכים לתת את הדין (ל''ת)

    אבי ישראל, 18/11/05 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    I told you...

    Jehova, 18/11/05 20:55

    We said it all the time these people out there are insane and mentaly sick.

    We said you need to be treated in an hospital but you didn't listen.

    Instead you let Ariel Zilber and Rabi Kuku brainwashing you !!! .
    See where you are now !!

    Next time listen to Jehova

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    האמת?

    זיגמונד, 18/11/05 19:55

    תמיד ידעתי שהם משוגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אחי -חיזקו ואימצו אתם האור

    לא נשכח, 18/11/05 19:33

    לדעתי הרוב התנגד לגירוש ולאופן הלא דמוקרטי והלא אנושי וחסר הלב בו נעשה.
    מתיישבי הגוש הינם מידגם מייצג של כלל הציבור:חילונים דתיים מסורתיים משכילים חקלאיים שכירים בעלי מעמד סוציואקונומי גבוה ונמוך,המכנה המשותך שלהם היתה תחושת השליחות שבגינה הגיעו למקום לפני 30 שנה בבירכת כל הממשלות.
    הציבור הזה תרם ייצא חקלאות והכניס כסף רב לקופות המדינה.(הקיבוצים במקביל עשו כסף מנדל''ן,קרי:האדמה ששייכת לכולנו).הקימו תעשייה וחינוך לתיפארת.
    כל השמאלנים יודעים להתדיין בסוגיית בגירוש רק מההיבט הכספי וזאת מפני שתפיסת העולם שלהם בכל אקט שעושים חייבת לענות על השאלה:''מה ייצא לי מזה בסוף''?? לכן הם להם את קצה ההבנה מיהו המתיישב ולשם מה הוא נמצא במקום שיישנו.הגירוש העצים את הפער כי גילה את האפסיות של הנוער הזה מול נוער לוחם אידאולוגי מלא ערכים ועקרונות הנילחם עבורם עד הסוף.(כך סיפרו לי קמה המדינה!) בעוד ששאר הנוער מכלה את ימיו בפאבים ובמועדונים צלאי זימה. (או בכיכרות בדת רבין החדשה שבאה למלא את החלל).
    מסקנתי אחת ויחידה:כל פעילות נגד המתישבים נובעת מרגשות קינאה תהומיים על האופן בו הוא מצליח לחנך את ילדיו על חיים מלאי חזון וערכים וחיי קהילה שיש בהם עזרה הדדית שלא קיימת בציבור אחר.
    מתיישבים יקרים עתה היא שעתכם הקשה אבל אתם מחזקים אותנו בעמידה שלכם נעזור לכם בכל דרך בה נוכל.
    נתחיל בהפלת הממשלה הנוכחית על כל שריה שתמכו בגירוש!!

    הגב לתגובה זו

    • הרוב בעד הפינוי. נקודה. (ל''ת)

      עובדה, 18/11/05 22:57

      הגב לתגובה זו

      • כן... אנחנו עוד זוכרים את

        יאיר, 19/11/05 18:45

        ה''רוב'' עלאק.
        רוב זה רוב בממשלה?(כשפיטרו שני שרים בשביל רוב?)
        רוב זה בכנסת?(כשמאיימים עליהם מבחינה פוליטית?)
        רוב זה בעם(כשהיו פי 20 יותר סרטים ודגלים כתומים והפגנות ותמיכה כללית נגד הגירוש מאשר בעד?)

        הגב לתגובה זו

        • יאיר עוד מעט הבחירות (ל''ת)

          מצפה לכם, 20/11/05 03:03

          הגב לתגובה זו

    • תוריד את המיים. (ל''ת)

      Avi Ecuador, 19/11/05 08:02

      הגב לתגובה זו

      • על עצמך תולעת! (ל''ת)

        Avi Ecuador, 19/11/05 15:43

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    ההתלבטות שבעקירה

    נאווה, 18/11/05 19:14

    גם אני לא הרגשתי טוב כאשר פיניתי את ביתי כאשר התגרשתי , ועוד שלמת מזונות ותשלומים נוספים במשך שנים,למותר לציין כי הממשלה לא שילמה פיצויים או סיפקה לי מקום
    חליפי באחד החופים בישראל,ואוסיף
    כי לא השתוללתי,לא עליתי על הגג,לא
    השלכתי צבע בפני אף אחד. אז בבבקשה מכם!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    איזה ערכים???

    ישראלי גאה, 18/11/05 19:02

    1. לגזול מערבים אדמות.
    2. להשפיל ערבים.
    3. לירוק לחיילים בפרצוף.
    4. לסחוט כספים מהמדינה.
    5. להביא מילואימניקים לשמור.
    6. לחיות בפחד מתמיד בשם שמיים.
    7. לקדש אדמה ולא את האדם.

    לא רוצים אותם
    ולא את הערכים שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • קישקוש

      מוטי, 18/11/05 22:33

      כל אדמות גוד קטיף נקנו על ידי הקרן הקיימת

      שירתתי שם במילואים ובסדיר ונקשרתי שם למתיישבים

      הגב לתגובה זו

    • אם מישהו שואל אותך מה זה

      י', 19/11/05 18:47

      בולשיט, תראה לו את מה שכתבת

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    צריך להערך לפנוי יהודה ושומרון

    בועז, 18/11/05 18:40

    בפינוי הבא צריך להצמיד פסיכולוגים למפונים וליצור מעבר בשלבים, כך השוק יהיה פחות נורא.

    הגב לתגובה זו

    • מה דעתך להעביר

      Avi Ecuador, 19/11/05 00:59

      את הפלסטינים וערביי הקו הירוק לעזה?
      יוכלו לעשות קורס לצבא פלסטיני שיעשה את הניקוי האתני כמו צה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • רעיון ג-א-ו-נ-י-!-!-! (ל''ת)

        י', 19/11/05 18:46

        הגב לתגובה זו

    • צריך להיערך לפינוי הפלסטינים

      יואב גל, 19/11/05 22:08

      בנחישות ובנחישות. אני מתנדב לפנות אם יש צורך... בכיף!!!

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    להעמיד לדין את הוריהם ורבניהם (ל''ת)

    על שטיפת, 18/11/05 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    IS THIS ISRAEL OR SDOM

    INPM, 18/11/05 18:34

    IF ISRAEL DON'T CARE FOR IT'S OWN PEOPLE WHY SHOULD ANYONE IN THE WORLD CARE FOR ISRAEL WHAT SHARON DID ON GOSH KATIF IS A CRIME AGAINST HUMANITY AND NOW WE SEE THE RESULTS

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    התפכחות קשה מחלום ההתנחלויות

    דן, 18/11/05 18:33

    קשה וכואב לראות את החברה הטובים הללו, ששטפו את מוחם מרגע לידתם, ומגלים שהחלום שלהם לא מספיק חשוב כדי שיתגשם.
    שנים ארוכות אמרו להם שאין קיום ללא רצועת עזה והם נלחמו וזעקו והאמינו! אך כשפיניו את הרצועה ועולם כמנהגו נוהג, הם מתפכחים וקולטים - טעינו. או יותר נכון - הטעו אותנו, עבדו עלינו!
    וזה קשה. מאד קשה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    שרון במקטעה

    Avi Euador, 18/11/05 18:32

    סליחה; בכנסת ''ישראל''.
    תנו לצה''ל לנצח!
    מה הוא לא מנצח?!
    שרון הגיבור, הגנרל, מנצח יהודים, עושה ב''הצלחה'' ניקוי אתני בפלסטין, מעודד רשעים לרצח ויתן להם פרס ומדינה כתמורה, אולי יתנו לבן שלו הנחה במשפט שיש לו לשחיתות.
    אז אולי עלינו להקים גם צבא פלסטיני שהפלסטינים ישלחו אותו לקו הירוק לעשות ניקוי אתני לערבים ''ישראלים''?
    לא, סליחה, שכחתי שמדובר ב''מנהיגים'' ושמאל אידיוטים שיש בם קניבאלים שאוכלים רק כשר; רק יהודים.
    אשרי הטמטום שהתנחל בעם-הארץ בחלם, אסור ליהודים לחיות בפלסטין מכיוון שהערבים מסוכנים אומרים השמאל, בחלם הם לא מסוכנים, מחר יזמינו את בנות השמאל למציצה של ערבי אולי בחוף הים בנתניה; יהיו שמחים.
    נו, לך תנער אידיוטים.
    לפחות תספחו אותנו לארצות הברית, מי צריך ''מנהיגים'' כאלה בשלטון ולהלחם בהמשך לשייח מוניס בשביל סמולנים ומדינה ''יהודית'' עם אנטישמים ערבים ו''יהודים'', לתשומת לבכם סמול מהמילה האנגלית.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    יועד, אחלה, כל הכבוד!

    קופר, 18/11/05 18:30

    נשיקות

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לא נביא אני ולא בן נביא.

    יגאל כהן, 18/11/05 18:23

    אבל קראתי את הכתובת על הקיר וניסיתי להזהיר אותם ללא הצלחה.
    הבאתי לכם מאמר שלי בעיתון ''אני ליכודניק מלפני יותר מחצי שנה.
    והנה המאמר:

    ''לא שייך שהרייבע ימות''.
    24.06.2005 (23:09)


    מתנחלים וקוקיות,ראו את השבר של הליובביצ'ים וחישבו מה יעלה בגורלכם. זה דבר טוב להיות נחוש בדעתך. זה דבר טוב להיות מוכן להקרבה. זה דבר טוב להלחם עד הדקה ה90 . כל אלה בודאי תכונות טובות. אבל שאלו את עצמכם, האם לא הלכתם, צעד אחד יותר מדי.

    יגאל כהן



    אתם נמצאים באותה אקסטאזה, שהיו בה חסידי הרבי מליובביץ. שני נערים כאלה הגיעו אל ביתי, לפני שנים, כשהרבי שלהם היה ''צמח'' בבית החולים. שאלתי אותם:''מה יהיה כשהרייע ימות? אמרו:''לא שייך שהרייבע ימות''. אמרתי:''גם משה רבנו מת''. ענו :''הרייבע הוא המשיח ולא שייך שימות''. אמרתי אכן יש להם על מה לסמוך,שהרי אנו אומרים בתפילת שמונה עשרה: ''את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח''. מכאן שהמשיח צריך להיות ''צמח'' ואכן הרייבע כבר ''צמח''. אבל הוא לא ישאר עוד הרבה זמן צמח,סופו שימות,מה תעשו אז? אמרו:''לא שייך שהרייבע ימות''.



    אמרתי לעצמי:מסכנים ,הם ישתגעו כשהוא ימות(ואני ידעתי ''ברוח הקודש'' שהוא ימות). ואכן ראו איך הם השתגעו,והרסו לעצמם,את התדמית הנפלאה, שבנו בעמל רב, במשך הרבה שנים,ונכנסו לכולנו אל הלבבות ופתאום ה''פשרנים'' וה''מתונים'' הכי גדולים הפכו ל''ספחת פנאטית''. ונשברו לרסיסים,ועצוב, ממש עצוב, לשמוע אותם בטוקבקים מדברים אל הלאמפה. ואיך אומרים אתם? ''לא שייך שתהיה התנתקות''!!!!!!!! ואני (ברוח הקודש כמובן,שנאמר:''כי שפתי כהן ישמרו דעת) אומר לכם,משיחיים ,של הרייבע שמת או של הרייבע שחי:תהיה התנתקות!. שייך ועוד איך שייך, שתהיה התנתקות. אבל אתם,כפי שאומרים בערבית: ''איל עייז אהבל''. מי שזקוק,הופך לשוטה. הרצון העז שלכם שהרייבע ''לא ימות'' ,גורם לכם להטיח בבטחון של מאה אחוזים: ''לא שייך שרייבע ימות''.



    לא רק שלא ימות,בכלל לא שייך,יעני אני המשוגע שמדבר ''לא לעניין'' בכלל. שייך, באבו אבוה, שייך, שתהיה התנתקות. אתם בחוסר אחריות משווע, עושים הרס בנשמת ילדיכם ומלמדים אותם להטיח:''לא שייך שתהיה התנתקות''. אחר כך, כשהם ידברו אל הלאמפה, כמו הליובביצ`ים המסכנים,כבר לא תלכו איתם לפסיכיאטר,אלא תזמינו ''ביקורי בית'' של הפסיכיאטר. אתם משגעים את הילדים שלכם. רחמו עליהם אם לא עלינו.


    הוספת תגובה | הדפסה

    ואיך הם הגיבו:''כמה שנאה מטורפת יש ליגאל בלב''.
    כך הם אמרו עלי, כשביקשתי רחמים, על הילדים שלהם.
    תיפח רוחם של מחשבי קיצין.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל ידידי. תגובה חכמה וראויה

      בנצי א, 19/11/05 16:18

      להערצה ואני מברך אותך על כך שאתה מבטה היטב את רחשי ליבם של רוב אזרחי ישראל העוקבים אחר תגובותיך. וגם אני כליכודניק פעיל עד ליפני כחצי שנה למדתי להבין שהיצורים בליכוד הם כבר לא תלמידהם של זבוטינסקי ובגין ורםבם המכריע הם פושטקים ללא אדיאולוגיה וסתם פרחחים ומרבית החכי''ם הם כדאייניקים וכמוהם גם השרים. אך בכול זאת נשארו צדיקים בסדום ודי להזכיר א. ציפי לבני וגבינזון ועוד כמה אנשים טובים שנותרו בהנהגתו של אריק שרון. ואני
      וחברי הרבים כחבורת הקצינים במי''ל ההולכים עם שרון מאמינים שאכן הציבור ברובו הולך בלב שלם עם הרשימה החדשה שב''ה תקום בקרוב...

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    אשמת הרבנים נביאי השקר ומפזרי (ל''ת)

    האשליות, 18/11/05 18:18

    הגב לתגובה זו

    • זה אשמתם של הרבנים וההורים...

      יניב, 18/11/05 22:59

      ההורים שנתנו לילדים להשאר מראה על חוסר אחריות של הורה לילדו, ולכן הם צריכים לקחת את האחריות ולטפל בילדם, למדינה לא צריכה להיות שום אחריות, הם ידעו על מועד הפינוי והחליטו להשאר מרצון, כך שכל האשמה מוטלת עליהם בלבד, ולכן גם שישלמו את מחיר הטיפולים הנפשיים....גם לנו החיילים נותרו לא מעט מועקות מהארוע, שבחלקו הגדול בעלי הבתים בגוש גרמו לו, הם יכלו ללכת מרצון, אך הקשיבו לרבנים בלי טיפת הגיון, רק ללכת בשמו...למרות שמעולם לא דיבר...
      ותחשבו על זה???
      שבת שלום לכולם

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    זה מה שקורה כשמאמינים ל (ל''ת)

    ''היה לא תהיה'', 18/11/05 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הרבנים והמנהיגים שלהם אחראים!

    משה בר גפן, 18/11/05 18:08

    אמרו ''היה לא תהיה'', חיכו לכח עליון ,וההתנתקות התממשה והחזינות האפוקליפטים של מועצת
    י''ש לא התממשו .ואנחנו לקראת ההתנתקויות הבאות באיו''ש, בע''ה בקרוב בימינו אמן ואמן!

    הגב לתגובה זו

    • רשע מה הוא אומר?

      Avi Ecuador, 18/11/05 19:04

      קרא ההגדה של פסח וזה שהוציא את עצמו מהכלל.
      השמאל ''התברך'' ברשעים בימנו, הבעיה שזה גם באידיוטיות בשפע בנוסף לכל הצרות; בונים רשעים פלסטינים ונותנים להם פרסים.

      הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      אמן, 18/11/05 21:00

      הגב לתגובה זו

    • 87, יש להם כעת בעיה כעת

      פספיסט,מוטי, 19/11/05 10:27

      הם כניראה הפסיקו להאמין ברבנים ובאלוהים, הלא שניהים לא עזרו, נוצרה להים בעיה נפשית שניתנת לריפוי אים הם יהפכו לפספיסטים

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מנגוהות (ל''ת)

      יוסי כהן, 19/11/05 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    הרבנים ומנהיגי יש''ע אשמים

    חיים, 18/11/05 17:28

    נביאי השקר הרבנים,מנהיגי ישע אשמים במצב זה. הציונות הדתית צריכה להבין שאנו חיים במדינה דמוקרטית והרוב קבע--בעד התנתקות. למה הם הפיכו תקוות שוא בקרב הנוער שלא יהיה פינוי ''''
    הם אשמים''''.
    לגופו של עניין יש לטפל רפואית במקרים שתוארו כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    8 נערים ונערות...

    someone, 18/11/05 17:17

    אני אומנם לא מגוש קטיף אבל בהפגנה באופקים בעיקבות הלחץ הגדול הבילבול ועירוב הרגשות שנגרם בגלל העימות שבין המתנחלים לחיילים נתקפתי בהתקף אפלפסיה ממש לא נעים שמן הסתם גרם להתמוטטות ואישפוז... כמובן שאני לא משווה לאף אחד מהמקרים הנ''ל.. אבל המון המון סבלו מהפינוי הזה... גם אנשים מהמרכז... הערכים נשברו לכולם :(

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    החלום ושברו

    אילן, 18/11/05 17:04

    קודם כל ולפני כל דבר צר לי על הילדים והנוער , אבל מי באמת אשם במצב הספציפי הזה ? הרי כולנו ראינו בטלביזיה את התנהגות ההורים וההנהגה של יש''ע , איך הם מנצלים את ילדיהם שישמשו כחומת מגן כנגד הבאים לגרשם / להעבירם !
    יש אימרה : '' מי שזורע רוח אל יפלא לקבל סופה '' . ההורים היו צריכים להיות מודעים למצב הקשה שנוצר ולהוציא את הילדים מן ה'' משחק '' הזה , הם לא עשו זאת וכיום צריכים לחיות עם המצב הזה .
    ליבי ליבי איתם .

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הם היו מנותקים מהמציאות לפני

    ד''ר טיכו, 18/11/05 16:43

    ההתנתקות. לא השתנה דבר פרט לזה שעכשיו הם גם מבקשים טיפול ע''ח הציבור (כרגיל).

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    היה צפוי והנה התוצאה

    עמיר, 18/11/05 16:23

    להשים רק את עצמם ואת הרבנים המשיחיים והמניגים שלהם שיעשימו ושבואו בתענות ותרוניות
    לאן נעלמו הרבנים ומנהיגי יש''ע לאן נעלם שימעוני קיבל תפקיד
    הרי כל אלו אמרו שהפינוי לא יהייה ולא יקום שמו את הנוער והילדים בקידמת המאבק שלחו ילדה קטנה בלילות שתטיף לחילים נגד הפינוי אבל המציעות טפחה על פניהם והפינוי קרה ונקוא גם שהייה פינוי מהגדה המערבית (יהודה ושומרון) ונחזור לגבולות ארץ ישראל

    לכן ותענתי כל הזמן שאם אני הייתי ילד שגודלתי בגוש הייתי תובע את הורי על התעללות , בואו לא נישכח גם את התקופה של האינטפדה ולפני גם לא ליקקו דבש שם עכשו אולי הם יגיעו לשקט ולנחלה , ולהזכירכם שהם גם לא דאגו לעצמם לחיים חדשים בגלל המנהיגים והרבנים שלה המשיחיים
    הרי הפינוי לא יהייה וקרה השבר שיזניק את מדינת ישראל כלכלית וביטחונית

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יפי הכיפה והשביס

    אזרח טוב, 18/11/05 16:14

    רדו למציאות . תחנכו ילדיכם לאהבה ולא לשנאה . אל תמשיכו לשנוא יהודים וערבים .
    תדבקו בתורת סבא , הפועל המזרחי מהברית ההיסטורית ותפרדו מהשטויות והאפסות של סבא הקיצוני , חנן , קצובר , וולרשטיין וסבתא דניאלה וכיוצ''ב.
    חיזרו למקורות . חיזרו לברית ההיסטורית והיו צנועים .
    הדור השני הפלצן שלכם מגלגלי העיניים . דור האיסיים והסיקרים .
    קחו דוגמא מהנוער שלנו בדיסקוטקים של לילות שבת ותצילו ילדיכם מהחרטה שלכם .

    הגב לתגובה זו

    • אז למה השמאל שונא יהודים? (ל''ת)

      מתן, 18/11/05 20:28

      הגב לתגובה זו

    • שאנחנו ניקח דוגמא מהנוער שלכם?

      שיר, 19/11/05 21:26

      אני מקווה שאתה מתבדח. טמבל...

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אחריות הרבנים מוליכי השולל ! (ל''ת)

    יהודי אחראי, 18/11/05 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    דילגתם על קטע מספר 2, שבת שלום

    לא נשכח, 18/11/05 16:03

    נתראה אולי במוצאי שבת.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ההורים והרבנים אשמים

    המרן שרעבי, 18/11/05 16:01

    משרד הרווחה בעזרת עובדים סוציאלים צריכים לדאוג להוציא את כל הילדים והנערים מי''ש כדי להגן על שלומם הפיזי ונפשי.זו רשלנות אידיאולגית נפשעת להפקיר כך את הילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ממשיכים לנצל את סבל המפונים

    דוד מסיקה, 18/11/05 15:58

    הסבל של המפונים נוצל בידי ''מנהיגים'' דתיים ופוליטים ימניים, שהבינו שככל שסבל הפינוי וההתנתקות יהיה רב יותר, כך יש סיכוי שזו תהיה ההתנתקות האחרונה. לכן, כל פירסום לגבי סבל המפונים, נגוע באינטרס הפוליטי של מתנגדי ההתנתקות - לשכנע את הציבור הישראלי לא לעשות את זה יותר, ובכך לעצור את תהליך ההתנתקות מהפלשתינאים הארורים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    פשע המילניום, 3

    לא נשכח, 18/11/05 15:47

    עשינו עוד סיבוב למלון נוף דקלים, בו נפשנו בעבר. מדכא. הלובי מוזנח, על הריצפה מפוזרים שברי זכוכית, כל כלי וחפץ שניתן היה לפרק, נבזז ע''י המואסי. שני כלבים גדולים מסתובבים במה שהיה לובי נעים של בית מלון יהודי. בביתנים כבר נראה גרעינו של הציבור שאמור לגדול ולהיות לנאחזים ב''מעוז הים'', שגורשו מאוחר יותר, כשצה''ל עושה שימוש באספסוף המואסי.

    חזרנו לפינת שירת הים, כדי לחזור לנווה דקלים לאסוף את חפצינו, אך הדרך נחסמה ע''י צבא שכירי החרב של שרון. לאחר דקות של תסכול הצלחנו לשכנע את החוסמים במדים, שאכן אנו יוצאים רק לאסוף את חפצינו. פתחו את החסימה לחלקיק השניה. חזרנו לנווה דקלים. היתה זו הפעם האחרונה שראינו את המקום היפהפה הזה.

    לכפר דרום הגענו במהירות. עם ישראל נהר לשם בהמוניו. בעלי שם פעמיו לבית המדרש, ואני נכנסתי לבית ציפילביץ'. הוריה של הדסה ציפילביץ כבר היו שם. שמואל ורות עמנואל, ניצולי שואה, שכבר חוו גירושים.... שמואל הוריו ושבעת אחיו ואחיותיו, אזרחי הולנד, גורשו למחנה וסטרבורק ומשם לברגן בלזן. מן המשפחה, בת עשר נפשות, נותרו ארבע. הילדה היהודיה, רות, הרחיקה בבריחתה לסין....

    גם המחותנים הגיעו. משפחת ציפילביץ המורחבת, אנשי כפר מימון. היתה זו חבורה חמה, עליזה ואופטימית. הם ספרו שבינתיים נחסם הגוש לבאים מצפון. אך עם ישראל, בתחבולת עשה את דרכו לכפר דרום.

    טקס חנוכת בית הכנסת החל, לאחר כמה שעות של לימודי קודש. לא מכבר בקרנו בכפר דרום, ובית הכנסת אפילו לא היה מטוייח. במאמץ עליון הסתיימה מלאכת הקודש. ארון קודש יפהפה, מלא צאן אדם, בית כנסת לתפארת העם היהודי.

    בית הכנסת הוקדש לזכרם של טבוחי כפר דרום. בני המשפחות נתבקשו להתרכז ליד לוח הזיכרון, עליו חרוטים שמות הקדושים. בני המשפחות מתייפחים, הכאב לא קהה.

    אביו של הרב שמעון בירן, הי''ד, נתכבד בקביעת אחת המזוזות.

    האירוע כולו היה מלווה בשירה אדירה ובריקודים של התעלות הנפש. במיוחד כשתלמידים קבלו את פני רבניהם.

    ובינתיים, בנווה דקלים נאספו המונים לעצרת על שפת האגם.

    הטכס נסתיים, הציבור התפזר. אנו שמנו פעמינו לירושלים, והגענו עייפים ותאבי מקלחת, לחגיגת בר-מצווה של בן השכנים. אביו היה ממגורשי ישיבת ימית.

    הגב לתגובה זו

    • הפשע הוא ...

      אזרח, 18/11/05 16:25

      הפשע הוא של מי שישב שם על חלקת החוף שנים רבות קיבל בצע שנסחט מעניי הארץ ע''י ממשלת ישראל ,עשק את התושבים הערבים ומתגלה כקהילה ילדותית לא בוגרת שאינה יכולה להתמודד עם המציאות.

      שבו בשקט ותהיו יותר צנועים בבקשה .
      אדון יצחקי משירת הים לא זקוק לשטויות שלך . הוא מסודר בחולון .
      אתה לא יודע ולא מבין בכלל מה זה גירוש . אתה רק עושה מניפולציה על גירוש .

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אצבע מאשימה כלפי הרבנים מוליכי

    ש.לוין, 18/11/05 15:40

    אלה הם הרבנים שהוליכו שולל , את כל תושבי גוש קטיף , הנוער הצעיר והיפה של הגוש כל כך היה מושפע מדברי ההבל של אותם רבנים , עד כי המציאות טפחה על פניהם. איש מהרבנים לא פנה אל בני הנוער והתנצל ואמר חטאתי , טעיתי, אולי קוויתי שאלוהים בכל זאת ירד מהשמיים ויעזור לנו. אבל הם לא עשו כן. לכן הפרדוכס כל כך גדול לכן הבילבול של הנוער הביא אותם למחשבות קשות עד כדי אובדן. לאיש לא איכפת מהם וזה קורה בכל המשפחות, שכן בני הנוער הם הם אשר נתנו את כל כולם במלחמה נגד ההנתקות.
    לכן אולי יקומו נא אותם רבני מצעד האיוולת ויתנצלו נא בפני הנערים. זה אולי יקל ולו במעט את סבלם.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים! (ל''ת)

      מישהו אחר, 18/11/05 18:35

      הגב לתגובה זו

    • The finger points to SHARON (ל''ת)

      not to the, 18/11/05 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    איזה כיף לי שאני חרדי!!!!!!!!!

    חרדי, 18/11/05 15:27

    למזלי התחנכתי בתור חרדי. תמיד חינכו אותנו שמדינת ישראל אינה מדינת תורה והלכה, אלא היא מדינה של גויים ממוצא יהודי................?! היא מדינה שברגע שיש ניגוד בין תורה ל''חוק'' (חוק?? מה זה בכלל? היום היה רוב בעדו, מחר יהיו נגדו, מה הערך של הדבר הזה? רוב מפוקפק וחסר משמעות אמיתית???)

    ככה יוצא שתמיד שהמדינה ''השתגעה'' ועשתה מעשים כנגד הדת היהודית הטהורה, לא נפלנו מהכסא או ''השתגענו'' כי לא ציפינו מעולם שהמדינה החילונית הגויית תתעלה מעל עצמה ותישמע להוראות ההלכה. וזה מה שהיה בהתנתקות! עשו מעשה חמור נגד המצפון והרגש היהודי, ואף אחד מעמך ישראל לא קם! למה?

    כי זו מדינה של גויים!!!

    חבר'ה טובים דתיים לאומיים, תפנימו! ואז לא תיכנסו למערבולות ריגשיות קשות!

    ושרק תהיו בריאים, ושרק המדינה שלנו תתעלה מעל עצמה בב''א

    הגב לתגובה זו

    • תודה לאל שזו לא מדינת תורה

      יצחקיעקב, 18/11/05 17:05

      רק זה עוד היה חסר לנו - מדינת תורה. הבעיה היא שישראל הולכת לקראת זה ואז בכלל עם רוב האוכלוסיה שיהיו כמוך - בורים ועם הארץ, פרימיטיביים, הולכים כצאן אחרי איזה רב כסיל.
      הרי אין שום סיכוי למדינה כזו להתקיים.

      הגב לתגובה זו

    • you are right (ל''ת)

      fellow jew, 18/11/05 20:01

      הגב לתגובה זו

    • זה מצחיק אבל אתה ריאליסט

      טלי, 18/11/05 22:51

      אני כחילוניה גמורה לא חשבתי בעצם על זה עד היום. תמיד חשבתי שהדתיים הרגילים הם כמוני חוץ מהאמונות. והחרדים פנאטים. מהסיפור הזה יוצא שהחרדים יוצאים ריאליסטים יותר מהדתיים לאומי. כי החרדים חיים כחילונים לגבי האמונה בכיבוש הארץ, ולכן לא נלחמים על כל פיסת קרקע כמו הדתיים האחרים.

      השאלה היא אם הם באמת מאמינים במשיח שיבוא ויכבוש את העולם

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    להוציא את הילדים מהמשפחה

    אחד העם, 18/11/05 15:27

    עוד ילדים עברו דירה, אם ההורים מציגים את מעבר הדירה כמשהוא חיובי או כצעד בחיים הילדים מקבלים הכל.
    כאשר מציגים להם את מעבר הדירה כאסון הם מתייחסים לזה כאסון. הם היו יכולים לקבל את הפצויים לפני שנה ולקנות בית אחר ואם הם היו עושים את זה בחיוך הילדים היו מתרגלים למקום החדש במהירות.
    אבל האנשים האלה בחרו לקדם את הרעיונות הפוליטיים שלהם במחיר פגיעה נפשית בילדים - זו התעללות נפשית ועדיף להרחיק את הילדים ממשפחות קצוניות כדי לשמור על בריאותם הנפשית.
    אין שום הבדל בין התעללות פיזית, מינית או נפשית ע''י ההורים, לילדים המסכנים האלה יש זכות לחיות בשלום רחוק מהוריהם המופרעים.
    כמו שהקיבוצים קלטו לפני שנים ילדים פליטים הם ומשפחות עירוניות חייבים להתנדב להציל את הילדים.

    הגב לתגובה זו

    • מופרע עלוב נפש שכמוך. יש לקוות

      כבשה כתומה, 18/11/05 16:15

      כי אתה וילדיך/הוריך, יחוו קמצוץ ממשאתם גרמתם לאנשים האצילים הללו. פושע עם תסביך של השלכת אשמה. אתם אויבים גרועים הרבה יותר מן הפלסטינאים. אם יש אולי טעות בה חטאה מנהיגות הכתומים,היא, כשהחליטו לוותר ולא ללכת עד הסוף. אולי אז היינו מוחקים לכם ת'חיוך האינפנטילי ואת הטפות המוסר הצבועות.

      הגב לתגובה זו

      • כבשה כתומה יקרה

        מאור, 18/11/05 18:33

        הרי תגובתך היא האישור של דבריו.

        הגב לתגובה זו

    • אתה קיבוצניק, נכון? (ל''ת)

      מריח קיבוצניקים, 18/11/05 16:41

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד צודק ב100% (ל''ת)

      ru, 18/11/05 17:18

      הגב לתגובה זו

    • על ההורים לקחת אחריות

      הדסה, 18/11/05 17:51

      לא צריך להגזים עד כדי להוציא את הילדים מחזקת המשפחה, אבל כן, ההורים צריכים לקחת אחריות על מעשיהם הפזיזים. במאבק האידיאולוגי נשכחו הילדים והוזנחו בצמתים, הופקרו להסתה הפרועה של הקיצוניים והרבנים וכד'.
      מזכיר לי את בת יפתח שנפלה קרבן למאבק אידיאולוגי/מאבק של כבוד.
      רבותי זיכרו: אין לנו צורך בארץ ללא עם!

      הגב לתגובה זו

    • תיקח את מה שכתבת חזרה.תתבייש

      שיהרסו עליך את, 18/11/05 18:18

      30שנה אנשים תרמו למדינה מבחינה כלכלית (חקלאות מדהימה-שאין אותה באף קיבוץ)תעשייה ותרומה ביטחונית.

      זרקו אותם חסרי כל.אנחנו לא נשכח וביום פקודה נגיד את דברנו.

      הגב לתגובה זו

    • U R worthy of eating straw (ל''ת)

      SMALL peaple, 18/11/05 21:07

      הגב לתגובה זו

    • זה עצוב מה שאתה אומר...

      עדי, 22/11/05 19:26

      אתה מדבר כמו איזה...
      שטוף תשקורת!
      חבל, חבל שככה יהודים חושבים ולא קולטים מה יש להם פה!!!

      עדי

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ערכים מזוייפים וטוב שנופצו

    שפיות לישראל, 18/11/05 15:25

    טוב שנופצו כל השקרים על התישבות
    הכרחית ברצועת עזה ובקרוב גם ינופצו ביו''ש.
    לאחר הבחירות הבאות הימין הקיצוני יהפך האופן ברור ביותר לשוליים לא
    חשובים . דבר חיובי ביותר .

    הגב לתגובה זו

    • עצוב, אבל נכון, ערכים מזוייפים (ל''ת)

      צבי, 18/11/05 18:42

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק כמו שאוסלו שלכם נופץ (ל''ת)

      רננה, 18/11/05 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    יהדות

    avi, 18/11/05 15:14

    ארץ טורפת לועסת יורקת יושבה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל הנשים עם בעיות פסיכיות אחת

    רפי, 18/11/05 15:12

    יותר אחת פחות
    הפיתרון ביטול הפמניזם

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''כל האדם- כוזב''

    AVIVA, 18/11/05 15:10

    אם המתנחלים לא היו מקשיבים לרבנים שאמרו''היה לא תהיה'',והיו רצים בזמן להכין דירה ועבודה חלופיים,וגם,מלכתחילה,לא היו שמים מבטחם בממשלות הקנה הרצוץ שלחו אותם לשם,אזי הטראומה הנוראית היתה בהחלט נמנעת.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תסלחו לי, האם זה לא תוצאה של

    יואב, 18/11/05 15:04

    שימוש מסיבי שעשו ההורים בילדים שלהם לפני הפינוי ובמהלכו?
    אפשר היה למתן ולהכין אותם כבר אז אבל משיקולי איסטרטגיה מנהיגי המתנחלים וההורים בעצמם ''הקריבו'' אותם.

    הגב לתגובה זו

    • בזבלים כמוך יש לעשות הרבה (ל''ת)

      שימוש, 18/11/05 15:15

      הגב לתגובה זו

    • לא (ל''ת)

      עונה, 18/11/05 15:19

      הגב לתגובה זו

    • ילדה???

      נורק, 18/11/05 15:20

      איזה ילדים?
      הבחורה בת יותר מ19, אם לא 20,
      הרי האם אמרה שעשתה שירות לאומי.
      למה סתם להלעיז? הבנאדם במצב נפשי קשה, באשמת המדינה.
      אולי קצת אמפתיה?

      הגב לתגובה זו

    • והמדינה ממש התיחסה לילדים..

      לירון, 19/11/05 21:28

      בכפפות של משי, נכון? טיפש שכמותך.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    פשע המילניום

    לא נשכח, 18/11/05 15:02

    יום עצמאות זה....
    הגענו ל''שירת הים'', כשכדור השמש האדום קרב והולך אל קו נשיקת המים לשמים. רק מי שהיה בגוש, יודע את ההרגשה של הזוך והטוהר המשתפכים ועוטפים הכל בזוך ובאור... על החוף המוני נערים עולזים, בחולצות לבנות, יוצאים ברגלים יחפות ורטובות מן המים, מתחילים להיכנס לשלושה האוטובוסים הגדולים, החונים על החול הבהיר בקרבת הקרוואנים. הנערים תלמידי ישיבת בני עקיבא מפתח תקווה.

    רציתי לצלם את החוף והנערים על רקע הים וגלגל האש שמעליו. ניגשתי למכונית וגיליתי שהשארתי את התיק בבית, בירושלים. אין מצלמה, אין תעודות, ואני הנהגת.... וחשבתי, אולי עדיף. בימית צילמתי ונותרו רק התמונות....

    נפרדנו, זמנית, מן החוף והמשכנו דקותיים לנווה דקלים. חנינו ונכנסנו אל בן הדוד, אצלו אנו אמורים לעשות את הלילה. הקדמנו לבוא בליל יום העצמאות מחשש להיתקעות בפקקים, בזכרנו את יום העצמאות בשנה שעברה...

    יום עצמאות שעבר...
    באותו יום עצמאות הקדמנו לצאת מירושלים, כדי להקדים להגיע לגוש, לפני ההמונים. לאחר שעברנו את סעד, כבר הבחנו בצפוי על הכביש הזה בשעות הקרובות. כבר היינו מכונית אחת בתוך שיירה, שעדיין נעה קצב סביר, אך בכבדות מה. פה ושם החלו העקיפות.

    הגענו לנווה דקלים, נכנסנו ואף מצאנו חניה. מצאנו גם המוני אדם, ויצאנו את השער, כדי לצעוד אל ''שירת הים''. כבר ניתן היה לראות את הפקקים. מכוניות נעו הלוך ושוב, בחיפוש אחר חנייה. האוטובוסים חנו בצידי הכביש, בזה אחר זה, כשמתוכם נשפך המון אדם.

    הצטרפנו אל הצועדים בדרך הקצרה מנווה דקלים לשירת הים, כשעיני המואסי, בפתחי משכנות קידר שלהם, צופים בנו.

    הגענו לחוף. המוני אדם וילדים צוהלים, טובלים במים. מראה משובב נפש. עם ישראל. כששבנו לשער מתחם ''שירת הים''. כדי לצאת נאלצנו להידחק בתוך ההמונים, שנמשכו כמגנט אל הים. החלטנו שלא להמשיך בכיוון מלון חוף דקלים, פנינו לחזור מיד אל המכונית, ולמהר ולצאת מן האיזור שהפך במהירות לצוואר בקבוק, לא לבלוע ולא..... וכבר היתה התנועה בלתי אפשרית. ליד גני טל, לקחנו שתי טרמפיסטיות, ושם גם התעכבנו כמעט שעה, יושבים ו''מתייבשים'' במכונית. כשהגענו, בשעה טובה, למחסום כיסופים, לקחנו טרמפיסט נוסף שנואש מלהגיע לגוש.

    לכל אורך הדרך ראינו אלפי צועדים, שנאלצו לחנות במרחק עשרות ק''מ מן הגוש, וכן נוסעי אוטובוסים שלא יכלו להמשיך בדרכם. רבים היו תקועים בפקק, כשאין מחלץ, וכך גם אנו, אך לפחות בכוון היציאה..... משפחות שדחפו עגלות ילדים, זקנים ונכים בסאות גלגלים, נדחפים בידי בני המשפחות, זקנים וזקנות נשענים על מקלותהתעקשו להמשיך בדרכם אל הגוש. פשוט קשה לקלוט. אני יודעת שבחום שהיה, ואילו, חלילה נשענתי על מקל, לא הייתי זזה פסיעה אחת. אך עם ישראל היה נואש ממש, לבטא את התנגדותו לחורבן.

    אבל דן חלוץ אמר בפקודת יום לחייליו, אחרי הפוגרום: ''הוכחתם שאתם צבא העם...''.

    שש שעות ארכה נסיעתו בחזרה לירושלים, אך לא התעצבנו גם לרגע אחד. ידענו שאהבת עם ישראל לארצו, היא הסיבה לעיכובנו על כבישי הארץ.


    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עכשיו נזכרתם לדאוג לילדים שלכם

    אמא טובה, 18/11/05 14:58

    אותנו, השמאל אתם מאשימים!!??
    תתבישו??!!
    אתם במו פיכם ומעשיכם -
    אתם ההורים שלא מנעתם בכח
    הסמכות ההורית שלכם, לא מנעתם מילדכם להזיק לנפשם -
    אתם תנו ועשו חשבון נפש!!!
    ת ת ב י ש ו !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הפטפוטים שלך לא ינקו אותך

      מן הפשע נגד, 18/11/05 15:07

      החרבתם ישובים בני שלושים שנה, שבהם התחנך הנוער החיובי ביותר בארץ ישראל!
      אין כמו המתנחלים דואגים לשלימות הרוחנית, הנפשית והגופנית של ילדיהם.
      הילדים שלכם הם הכשלון בארץ הזו, לא ילדי המתנחלים.
      השנאה והקנאה הם שדחפו אתכם לפשע הזה. אתם פשעתם, אל תאשימו אחרים!
      אתם החרבתם! אתם סייעתם עשרות שנים לערבים לזרות מוות בארץ! אתם שרפתם עשרות בתי כנסת בארץ ישראל.
      הילדים האלה ידעו שהם והוריהם מקיימים את מצוות ישוב הארץ, בצורה המושלמת ביותר, ואתם, ברישעותכם המפלצתית (די לקרוא את התגובות) עליתם, כמלאכי חבלה, להשמיד להרוס ולאבד.
      אין לכם סליחה. כל ילד כזה, שסובל על לא עוול בכפו ולכאבם הנורא של הוריו, יעלה לכם ביוקר. אתם לא בני אדם! אתם ערפדים!

      הגב לתגובה זו

      • לשקר בא לך בקלות?

        ד''ר טיכו, 18/11/05 16:47

        או שהשנאה הדתית המסורתית לכל דבר שאינו דתי מקלה עליך את המלאכה?
        תודה לאל על ההתנתקות. תודה לאריק על שבלא כוונה חשף את פרצופם המכוער של אלפי דתיים שהתחפשו במשך 38 שנים לאוהבי עם ישראל והמולדת והתגלו כעת בערוותם ובחד-צדדיות של המוטציה ליהדות שגידלו.

        הגב לתגובה זו

      • משיחי שקר קנאיים

        אילון, 18/11/05 20:25

        הלב נשבר באמת למקרא הסבל שעוברים ילדיכם, אבל הם משלמים את מחיר היותכם אנשי שנאה ודם.
        ליבכם הרי מעולם לא זע אל מול הסבל שלנו ושל ילדינו ששילמו בדם כדי להגן על שגיונותיכם המטורפים.
        התמוטטות מעשי ידיכם התפלצתיים אינם עונש מספיק על העוולות שעוללתם ועודכם מעוללים לנו ולשכנינו.

        הגב לתגובה זו

    • הם דאגו כל השנים לא רק לילדיהם

      אתם מעולם לא, 18/11/05 15:10

      אלא גם לילדי מנוולים כמותכם! אבל אתם טינופת, והם היו צריכים לדעת זאת מראש ולשים עליכם פס!

      אתם ''שלום עכשו'', אפילו זה שקר, ובכל מקרה - ''אחרינו המבול''. שהילדים שלנו יאכלו את החרא שבישלנו להם יחד עם הנאצים הערבים. זו דרככם, ואת פוצה פה ומצפצפת?
      דעי לך - כל טיפת דם שתישפך מכאן ולהבא, ולמעשה, גם כל אלה שכבר נשפכו מאז הפשע, בראשך! את מטונפת מדם!

      הגב לתגובה זו

    • חצופה ומתנשאת

      יוני, 18/11/05 15:19

      בשמחה נוציא אותך מהבית ונזרוק במלון ללא עבודה וצנאים מינימלים למשפחה - נראה את הסמכות ההורית שלך אז

      הגב לתגובה זו

      • שלושת המגיבים ל- 66 מתנשאים ..

        תושב הארץ, 18/11/05 15:57

        תפנימו ששאר אזרחי הארץ לא חייבים לכם דבר .
        אתם שלחתם עצמכם לשבת בקטיף . לא אנחנו . ונהנתם על גבינו ועל גבי שכנינו הערבים .מה שגרם לכם להיות שם זה התנאים הכלכליים הנוחים .
        אנו מוכנים לעזור לכם כי אתם טיפשים עיוורים. אבל כדאי שתלמדו עצמכם להפסיק לשנוא אותנו או לפחות תהיו יותר צנועים.
        אתם בחרתם באריק שרון ולא בברק .
        לא אנחנו .
        אז עצתי לכם שתחזרו לגודלכם הטיבעי ותהיו צנועים . אתם לא מובילי החברה בישראל . אתם בקושי הנגררים .
        בברכת החלמה מהירה משיגיונותיכם

        הגב לתגובה זו

      • יוני יקר - בתשובה לתגובתך

        אותה האמא, 18/11/05 19:43

        אם בהחלטה דמוקרטית היה עלי לעזוב את הבית, השכונה והעבודה שלי -
        הייתי מצייתת. בכאב. בצער. באבל. בכעס ובטח בעוד הרבה רגשות נוספים..אבל הייתי מצייתת בדיוק כמו שהתגייסתי לצבא, בדיוק כמו שאני משלמת מיסים, מצביעה בבחירות, מקבלת עלי את הליכוד כמפלגה שניצחה בבחירות, שולחת את בתי לחינוך חובה ומצייתת באופן כללי לחוקי המדינה שלי!!!!
        דמוקרטיה קוראים לזה-
        אין חצי דמוקרטיה -

        הגב לתגובה זו

    • כן, עכשיו יהיה לך שקט בחלם

      Avi Ecuador, 18/11/05 18:11

      כשאני קורא תגובות כמו שלך אני שואל את עצמי מי צריך ''מדינה''?
      אתה חושב שבקו הירוק הערבים יסבלו אותך ושכמותך?
      אותה הבעיה של המתנחלים יהיה לך בעתיד בקו הירוק או כבר עכשיו.
      רק שאידיוט לא רואה רחוק מקצה האף ובונה רשעים כשכל פעם הופך את עצמו לפחות רלוונטי ועם פחות אפשרות למוצא.
      ישראל תבוטל אם תמשיכו בדרך הארורה שבחרתם וגם ''משיח'' כמו רבין לא יעזור לכת האידיוטים עם- הארץ מהשמאל.
      אתם אם ''תנצחו'' תהפכו את ישראל לשמורת טבע לדת; העולם פשוט יבטל את ישראל והימין והערבים הפעם שיהיו רוב יתמכו.
      ישלחו אותכם לכל הרוחות שאפילו עזאזל כבר לא יקבלו אותכם הפעם.

      הגב לתגובה זו

    • האמת כואבת? קשה לקבל אותה?

      עוד אמא אחת., 18/11/05 19:36

      שההורים בחרו באמונה שלהם, בשמירה על הערכים הארץ ישראליים שלהם, ואפילו באמונתם שהם מגינים על עם ישראל וגורלו -
      ואפילו מתוך אמונה שלמה ואמיתית -
      ל פ נ י טובת ילדיהם??!!
      אני..אזרחית רגילה ואמא פשוטה...
      ל ע ו ל ם לא הייתי שמה כ ל ו ם לפני
      טובת הילדה שלי. כלום!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • תתביישי את בעצמך פסיכית

      גלי, 19/11/05 21:31

      ילדי המתנחלים מקבלים הכי הרבה מההורים שלהם יותר מאשר כל הילדים האחרים בארץ

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    mafonim

    tzipi, 18/11/05 14:56

    i don't understand why for 3 fucking month they still lives in the hotel. it's look like everybody really forgot them and that fucking ashame.......................... nobody forgot rabin saramony after 10 years,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,shame shame shame

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    במשך שנים משלמים המתנחלים

    את חובות, 18/11/05 14:48

    זה הנושא שצריך להתעסק בו עכשו! שוד המדינה על ידי השמאל!
    להבדיל מן המתנחלים, שהם חלוצים שהפכו מדבר, חולות והרי טרשים לגן פורח, בהשקעת דם, יזע ודמעות, הרי הקבוצים ממש ממש חיים על חשבוננו ומוצצים את דמנו כבר עשרות שנים. ובהתחשב בעובדה, שהשמאל הוא אלמנט שלילי לגמרי בעם היהודי, בעוד המתנחלים הם תקוותו ועתידו, לא ברור מדוע הנחנו לאויב להחריב את ההתיישבות בגוש קטיף, במקום לפרק אותו.
    הגיע הזמן לפרק את כל הקבוצים, למכור את הנכסים, שהם, ממילא, רכוש המדינה, ובכסף הזה לכסות את החובות.
    מי שאכל בערב שבת, שיצום בשבת. המצב בו נמצאים עכשו המגורשים, צריך היה להיות מצבם של הקבוצניקים. וזה היה הדבר ההוגן והמוסרי לעשותו.
    המתנחלים היו אלה שקלטו את אנשי עיירות הפיתוח, ולא הקבוצים, אז את ההתנחלויות מפרקים, ולקבוצים מזרימים עוד ועוד כסף ועכשו גם את המתנחלים, שיתקנו את מה שקלקל השמאל הפראזיטי ושונא ישראל.

    זו האמת, ואותה צריך היה לזעוק במשך השנים, אך ההדר הז'בוטינסקאי לא הרשה זאת.

    כבר אז, בעלילת הדם על רצח אלוזורוב (חשבתי תמיד ששני ערבים רצחו אותו, מסתבר, לפי שמואל דותן, שהיו אלה קומוניסטים. מהיכרותנו עם השמאל, לא יקשה עלינו להאמין, שבן גוריון שלח אותם), כתב ז'בוטינסקי לאברהם סטבסקי, שניצל מן העלילה המתועבת עליו, שלא יפרסם ברבים את השקרים של הגב' ארלוזורוב בעדות השקר שלה, שיתחשב באלמנותה ושיחשוב על הרוחות הרעות שגילוי האמת עלול ליצור בעם.

    הגיע הזמן להסיר את הכפפות. לא ייתכן שהחברה שלנו תיהרס, ומהרסינו ומחריבינו מבית, ימשיכו לרקוד על דמנו, על בתינו ועל בתי הכנסת שלנו.
    יש להשיב להם מנה אחת אפיים!
    ויפה שעה אחת קודם. צריך להתחיל בזה עכשו, ברגע זה!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הם נוער יקר . הלוואי שיתאוששו (ל''ת)

    סתם 1, 18/11/05 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    נורא עצוב לאבד בית-גם לי, שבית

    ישראלה ישראל, 18/11/05 14:43

    יפהפה שבניתי נשדד ממני ע''י הבנק ועוד רודפים אחרי שאשלם מאות אלפי שקלים.
    המדינה לא דואגת לי, הילדים שלי במשבר, אנחנו גרים בשכירות ומפחדים להיזרק לרחוב.

    גם לילדי הערבים, שבתיהם הופצצו, גולחו וסתם נחרבו - גם להם יש טראומות, שריטות ומה לא.

    גם ליוצאי המחנות כולל ילדים. גם לילדי גוש עציון וירושלים המזרחית של מלחמת השחרור.

    זה הקורבן של מלחמות ומצב כלכלי מחורבן.
    תודה לכל ממשלות ישראל ולביבי במיוחד.

    והלוואי עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה לעשות...

    חיים, 18/11/05 14:41

    אם המתנחלים לא היו מתעקשים על הפוזה הסהרורית שלהם והיו פונים בזמן למנהלת סל''ע, וזה לא שלא הייתה להם שנה (!) לעשות את זה, הם לא היו גרים בבתי מלון ואנחנו לא היינו צריכים לסבול את ההתבכיינות הזו. קשה להירדם בלי גלים - נו, באמת... welcome to israel

    הגב לתגובה זו

    • ללא חמלה

      ירון, 18/11/05 14:52

      שבני משפחתך יעברו טראומה כזאת ואז נראה אותך מדבר - אני מאחל לך מכל הלב שתעבור משבר בחייך

      הגב לתגובה זו

    • חצוף!!!

      דורי, 18/11/05 15:09

      חצוף !!!
      הלואי שהיו זורקים אותך ואת המשפחה שלך מהבית שלכם,
      ואז היית מרגיש מה זה געגועים למשהו מוכר.
      זה לא משנה אם פנו או לא פנו צריך למצוא פתרונות לאנשים האמיצים הללו שהמדינה מנסה להתנער מהם.
      בושה למדינה הזו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ההורים אשמים

    נילית, 18/11/05 14:39

    האשמים במצב הם ההורים והמנהיגים שהכניסו את הילדים האלה לאקסטזה של '' זה שלנו ואנחנו צודקים, אין צדק אחר משלנו''. אתם משלמים היום על גבהות לב התנשאות וחיים טובים על חשבון אחרים.תבדקו שוב את החינוך שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • טיפשה

      יעל, 18/11/05 14:53

      רק להאשים ולחפש - החינוך שלכם לוקה הרבה יותר - ממכם הגיעו הסמים הזנות והפשע אז אל תדברי על חינוך - סהרורית

      הגב לתגובה זו

    • חצופה!!!

      דורי א., 18/11/05 15:06

      תבדקי את שוב את החינוך שלך ושל ההורים שלך, שלא חינכו אותך להעריך אנשים חלוצים ומלאים באהבתהארץ כמו אנשי גוש קטיף

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    סתם מפונקים בכיינים שלקחו להם

    לא בכיין, 18/11/05 14:31

    את הצעצוע החביבי עליהם שזה להתעלל בשכנים הפלסטיניים שלהם

    הגב לתגובה זו

    • איזה כיף

      יוני, 18/11/05 15:21

      אתה צודק להתעלל בשני שכנים פלסטינים היה הריפוי בעיסוק היומי שלנו אולי אפשר להיות שכן שלך?

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא שכחנו ולא סלחנו.... (ל''ת)

    ערן, 18/11/05 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הבעיה היא בערכים ולא בהתנתקות (ל''ת)

    מהם או מעזה, 18/11/05 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רגע רגע רגע מישהו שכח דבר חשוב

    golan, 18/11/05 14:04

    רגע רגע רגע מישהו שכח דבר חשוב ... מה קורה לאותם משפחות שאיבדו את הבנים על
    שמירה על גוש קטיף חבל ארץ מגעיל עם
    זבובים ומתנחלים אנטיפטים המשפחות לא הולכות
    לטיפולים ...אובדן בן גדול מאובדן בית
    או ישוב קשה קשה אבל עוברים
    ובונים
    בנים קוברים והחיים נקטעים .
    וכמה בנים מתו בגוש קטיף...

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה יודע

      גוש קטיף, 18/11/05 14:29

      א.ההית שם פעם שאתה יודע מה יש שם

      ב.וחברים שלי נהרגו בשביל להגן על תל אביב חיפה ירושלים ועוד...

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה מגיב? אתה לא מזהה (ל''ת)

        נאצי, כשאתה, 18/11/05 14:58

        הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך!!!

      דורי א., 18/11/05 15:05

      אפס מאופס שכמותך!
      הלואי שהיית מגיע לקרסוליים של האנשים המדהימים האלה.
      אנשים כמוך צריך להעלות על מטוס ולהעיף מהמדינה הזאת!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    תגידו אתם נורמלים?

    תנו להן לבכות, 18/11/05 14:02

    תפסיקו לאשפז ילדות במוסדות מפוקפקים רק בגלל שהן בוכות. תפסיקו להלעיט אותן בכדורים ולדרוש מהן להיות נורמליות.
    זה בסדר גמור שהן בוכות. זה נורמלי לבכות. תפיסת העולם שלהן באמת התמוטטה, וזה קשה. אז תנו להן לבכות ולהתאבל כמה שצריך. אף אחד לא אמר שזה יהיה קל, אבל זה שלב שצריך לעבור.
    יקח שנה, יקח שנתיים בסוף כולם יסתגלו לחיים במדינת ישראל: מדינה עם טלביזיה שבה לומדים עד אחת בצהריים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    השמאל רוקד על הדם ונפש הילדים

    יהודי, 18/11/05 14:02

    תתביישו, זה שנאה תהומית ורוע לב , כמו שנאמר בתגובות קודמות - לב של אבן(ואני בכלל בספק אם יש לב)

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל54

      שולה, 18/11/05 14:46

      השמאל לא רוקד....... למה תמיד להאשים.....שיטפלו בילדים הצרחנים שלהם, שהרי ברור היה שהם מופרעים בנפשם, כי אדם שפוי לא צורח כך, גם לא בגלל ביתו ,ובפרט על הבית שאינו שייך לו.אז במקום להאשים שנסו מותניים והתחילו לטפל ולעזור לילדים שכה זקוקים לעזרה נפשית.

      הגב לתגובה זו

      • שולה את כל כך מטומטמת

        ספי, 19/11/05 21:35

        חבל שיש אנשים כמותך במדינה שלנו. את יהודיה בכלל??

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    די די די די

    אזרח, 18/11/05 13:59

    גם אני לא הרגשתי טוב כאשר פיניתי את ביתי כאשר התגרשתי , ועוד שלמת מזונות ותשלומים נוספים במשך שנים,למותר לציין כי הממשלה לא שילמה פיצויים או סיפקה לי מקום
    חליפי באחד החופים בישראל,ואוסיף
    כי לא השתוללתי,לא עליתי על הגג,לא
    השלכתי צבע בפני אף אחד.וזה על קצה המזלג!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חולה נפש

      זהבית, 18/11/05 14:55

      ההגדרה הכי טובה בשבילך

      הגב לתגובה זו

      • לא אומר מה אני חושב עליך!!!!! (ל''ת)

        אזרח, 18/11/05 18:59

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    הגיע הזמן לומר את האמת!

    מיכל, 18/11/05 13:56

    דיברו פה על מי אשם-

    אז לפי עניות דעתי אשם החינוך השגוי שילדים אלה קיבלו מהוריהם ומהרבנים שלהם. הם לא התחנכו לאמונה אמיתית בקב''ה, כי אמונה אמיתית משמעותה להאמין שלא שרון גירש אותם מאדמתם כי שרון הוא רק שליח של השם יתברך, ושכל מה שהשם עושה, הכל לטובה. וכנראה שהקב''ה רוצה מאיתנו חשבון נפש כי אם יש התנתקות חיצונית היא רק מעידה על התנתקות פנימית, שהתנתקנו בפנימיותינו כבר מזמן מחלקים של ארץ הקודש, מרצונות של קדושה ועכשיו בסך הכל הענף הגשמי יצא לפועל. הכל מלמעלה, הכל לטובה, רק אנחנו צריכים לעשות את חשבון הנפש ולזעוק לגאולה האמיתית, הפנימית, הרוחנית, לגילוי השם, אז גם הקב''ה יחזיר לנו את שטחי ארץ ישראל, שזה העניין הטפל. הבעיה היא שהפכו את הטפל לעיקר, הבעיה היא שלא מתחנכים על דרך פנימיות התורה.

    הגב לתגובה זו

    • זו האמת שלך בלבד (ל''ת)

      אוהד, 18/11/05 14:10

      הגב לתגובה זו

    • צודקת בכל מילה ומילה (ל''ת)

      מ.ש, 18/11/05 14:20

      הגב לתגובה זו

    • ראש חרדית!!!!!!

      chaim, 18/11/05 14:31

      את בטח לא עומדת ביום השואה כי הראש שלכם (ומוכר לי) הם מתו כי מגיע להם.......
      גיברת מיכל את כל כך ילדותית שלא שווה התיחסות.....

      הגב לתגובה זו

    • חצוף!!!!

      דורי א., 18/11/05 15:12

      באיזה זכות אתה מדבר על יראי ה' וחושבי שמו כמו אנשי גוש קטיף.
      האנשים הללו צדיקים שמחוברים כנראה הרבה יותר ממך לפנימיות התורה. ה' ישלם להם כפועלם ולך ישלם על טיפשותך הרבה!

      הגב לתגובה זו

    • השמאל חינך את בניו לבוגדנות

      מתי, 18/11/05 20:33

      עובדה כל הבוגדים במדינה באו מקרב השמאל: אודי אדיב, מרדכי וענונו, המרגלים הקומוניסטים. חינוך השמאל לקוי

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    נקמה .נקמה.נקמה.נקמה.נקמה.נקמה (ל''ת)

    קיצוני, 18/11/05 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מוכן לספק התרופה ההומיאופתית (ל''ת)

    מי עדן., 18/11/05 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    סוד צבאי

    אלמוני, 18/11/05 13:50

    בטוח שתופעות כאלו קורים גם לחיילים וחיילות שהשתתפו בגירוש, בינהם גם טייסים , למה לא מדווחים גם על זה.

    הגב לתגובה זו

    • כי אין!

      החטיבה הכחולה, 19/11/05 05:36

      יש מעקב אחרי כל חיל וקצין שהשתתפו בהתנתקות. לא רק שאין כל סימן לקריסה אצל אלפי החיילים אלא שחלק מוכן להגיד שהנוער המתפרע שיובא למקום מיהודה והשומרון, רק העלה להם את המוטיבציה.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    נקמה. (ל''ת)

    י, 18/11/05 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ההורים אשמים בבעיות של הילדים

    דרור, 18/11/05 13:47

    ילדים לא נולדים עם בעיות פסיכולוגיות, זה ההורים שמתעללים בהם.
    במקרה זה ההורים שטפו לילדים ת'ראש עם סיפורי אגדות.
    נמאס כבר מכל מוכי הירח מהימין ומהשמאל.

    הגב לתגובה זו

    • מנוול

      דדד, 18/11/05 14:56

      ללא חמלה

      הגב לתגובה זו

    • תאשים את ההורים שלך!

      דורי א., 18/11/05 15:15

      ההורים שלך כנראה גם אשמים שיש להם בן דפוק בראש כמוך!!!
      תפסיקו להאשים את ההורים,
      הילדים גדלים איתם והם שותפים לכל דבר!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה המחיר של שימוש בילדים

    ילד קט, 18/11/05 13:45

    מי שהסביר לילדים שלו למה 'היה לא תהיה' מי ששכנע את עצמו שלא צריך להתפנות, לקחת את גורלך בידיים ולנהל משא ומתן על ישוב מחדש ופיצויים, מי ששם את מבטחו בידי הרבנים, שלא יתלונן שהילדים שלו נפגעים.

    הגב לתגובה זו

    • הם מתבכיינים כל הזמן ועל כל דב

      אבי, 18/11/05 14:46

      הם הרי עשו קריירה מהתבכיינות שבזכותה
      השיגו חלק לא מבוטל ממה שהשיגו אז למה שיעצרו דווקא פה? הם ימשיכו וינסו להפיק תועלת גם מזה.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    השמאל מתקיף והימין מתגונן

    קובי, 18/11/05 13:45

    הימין הסהרורי ממשיך להגיב בצורה אלימה כמו שהוא יודע, ובסופו של דבר הדרך של השמאל היא שקובעת.
    אז אריק בישל דייסה ואתם מפחדים לתקוף אותו ונופלים על השמאל...
    בשנה הבאה יחזור כל הכסף של השטחים לישראל...לא עוד קומבינות..לא עוד קורבנות שווא על מאחז פלוץ של סהרורי הגבעות וולרשטיינים.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה חושב

      Avi Ecuador, 18/11/05 21:15

      שבפלנטת חלם יבשות עכו, יפו, המשולש... הם שלך?
      עוד אידיוט שיסביר אולי לאמריקאים שיחזירו את קליפורניה, טקסס, אריזונה וניומקסיקו למקסיקנים

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    טענות ומענות

    אודי, 18/11/05 13:40

    1.בעיות ברמה כזו יושבות על קרקע פוריה ומוכנה מראש ושלא חבואו בטענות לפינוי.
    2.שיבואו בטענות העיקר להורים שלהם שלא הכינו אותם כמו שצריך וחשפו את מי שבלאו הכי יש לו בעיות לארוע שאין ספק שהוא לא קל אבל אפשר היה לחסוך להם את זה.
    2.מי שמוציא את הילדים שלו מהבית ממררים בבכי עם ידיים מעל הראש שלא יבוא בטענות לאיש.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הוריהם רצו לייצר טראומה לאומית (ל''ת)

    ושיני בניהם כהו, 18/11/05 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    Tough Shit

    אבל עדיף כך, 18/11/05 13:36

    חבל שלא אשפזו את הוריהם בזמן, אלה שהיו מוכנים להקריב את חיי ילדיהם ואת שלמותם הגופנית והנפשית על מזבח הטירוף הדתי-לאומני הדורסני שלהם.

    עצוב, אבל אולי הם יעברו תהליך גמילה מ''ערכיהם'' ועוד יהיה בני-אדם.

    הגב לתגובה זו

    • UP (ל''ת)

      YOURS!, 20/11/05 05:25

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תנו למתנחלים לחיות (ל''ת)

    אבי, 18/11/05 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פושעי הגירוש עדיין חופשיים

    רועי עפרון, 18/11/05 13:35

    את השבר הנורא הזה של גירוש המתיישבים היהודים מגוש קטיף וצפון השומרון, לא ניתן לאחות. אבל את הדבר האלמנטרי הזה של שפיטת פושעי הגירוש ובראשם אריאל שרון בבית המשפט ותלייתם בראש חוצות כיאה לפושעים שביצעו פשע כנגד העם היהודי, את זה אנחנו לא עושים!
    טובי בניה ובנותיה של הארץ הזו מאושפזים בבתי חולים אחרי שעולמם חרב עליהם. הוריהם מיטלטלים בחוסר כל בבתי מלון זמניים, ואריאל שרון וחבר מרעיו מסתובבים חופשי נגועים בכלבת פוליטית ובשכרון כוח.
    עד מתי ?????????

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה!!

      נועה, 18/11/05 14:17

      לו רק בגלל מה שסופר למעלה! אסור בשום פנים ואופן להצביע לשרון! הצבעה לשרון משמעה הכשר של הפעולה הנפשעת הזאת והכשר לזריקת אזרחים טובים ותורמים למדינה, אל הרחוב!! אתמול זה קרה להם, מחר זה יכול לקרות לכל אחד אחר מאיתנו, גם בנושאים שלא קשורים לאידיאולוגיה! ראש ממשלה ששולח חיילים לקרב ואח''כ זורק אותם לנפשם ולא מעניין אותו אם יחיו או ימותו, ישלם את הדין בכל מדינה מתוקנת! רק במדינה הזאת, זה עובר בשקט!! אריק שרון, מקומך בכלא! ולא בראשות הממשלה!

      הגב לתגובה זו

    • אלה לא טובי בניה

      אבי, 18/11/05 14:54

      ראשית אלה לא טובי בניה (ובנותיה) של המדינה. אלה (לפחות ברובם) חבורה של טפילים שחיה על חשבון אזרחי המדינה, תרומתם שאפה ושואפת לאפס אין להם כל יראת כבוד והכרת תודה למדינתם ואשר לשיטתם חוקי המדינה הפקר והחוק היחיד שאותו הם מכבדים זו פסיקת האייטולות שלהם.
      דבר שני, לו נגיד היתה מתגשמת שאיפתך ואכן היה מתקיים התסריט שאתה מתאר, מי היה עומד בראש המדינה? משה פייגלין? עוזי לנדאו? אריה אלדד? תלך עם זה עד הסוף, תאר לנו מה החלופות שלך?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    להחזיר לשמאל באותה מטבע (ל''ת)

    והמבין יבין, 18/11/05 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ניפוץ ערכים

    משה, 18/11/05 13:23

    לא הערכים שלה התנפצו אלא הערכים של הציונות החילונית.
    אם הערכים החדשים של הציונות-לאן פניה מועדות: לים תיכון חלילה!

    הגב לתגובה זו

    • הורים ורבנים שהטעו שיטפלו (ל''ת)

      און, 18/11/05 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אל תדאג....

    יהודי, 18/11/05 13:20

    ימח שמך אריאל שרון!
    הלוואי שיחרב ביתך.
    ישפוט ה' ביני ובינך.

    הגב לתגובה זו

    • איפה כבוד הבריות? (ל''ת)

      מירה, 18/11/05 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תתלוננו למנוולים שהציבו ילדים

    ilan, 18/11/05 13:17

    תתלוננו למנוולים שבינכם שהציבו ילדים ונערים בחזית המאבק- אלה התוצאות.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל אשם בגירוש

      איילת, 18/11/05 13:28

      ולכן השמאל צריך לשלם

      הגב לתגובה זו

      • התבלבלת הרבנים אשמים באשליה

        און, 18/11/05 13:42

        והם ישלמו

        הגב לתגובה זו

      • תמיד הימין בורח מאחריות לא?

        קובי, 18/11/05 13:46

        ללא אריק השמאל לא היה מצליח לפנות, ואת איילת ..בדמוגגיה שלך מנסה להפוך את התקליט

        הגב לתגובה זו

      • הדת אשמה בחולשה הנפשית

        משה רבינו, 18/11/05 14:02

        של מאמיניה.

        הגב לתגובה זו

      • השמאל שילם, משלם וכנראה ימשיך

        יעקב צור, 18/11/05 14:23

        השמאל שילם, משלם וכנראה ימשיך לשלם על גחמות הימין הקיצוני. עוד לא קם מנהיג עם אומץ לב ציבורי שיעמיד את הימין הקיצוני (כולל את כוהני הדת) על מקומו. עדיין מנהיגינו לא יצאו מן הגלות ולכן עדיין לא גילו מהי ממלכתיות אמיתית.

        הגב לתגובה זו

        • סתם רשעות

          Avi Ecuador, 19/11/05 00:16

          תתחיל להלחם באויבך, אלה לא יהודים.
          מזל של ישראל שהיה נס ערפאת והאינתיפאדה, תאר לעצמך שהיו סומכים עליכם.
          חלחלה!!!
          לתת לסרטן להמאיר זה יותר הסוכן מאויב.

          הגב לתגובה זו

      • למה השמאל אשם, כשהימין פינה?

        מה יהיה, 18/11/05 16:21

        ה''שמאל'' מעולם לא החזיר מ''מ אדמה, הכל עשה ויעשה ה''ימין''.
        ה''שמאל'' מעולם לא יכול היה להחזיר ולא יוכל להחזיר (כי לעולם לא יקבל את תמיכת ''הימין'' למעשה), אז אולי כדאי ש''השמאל ''יהיה בשלטון וכך לא נחזיר יותר שטחים. הבנתם?
        ה''שמאל'' אכן תמך בהתנתקות, אבל ה''שמאל'' לא ביצע, אז תפסיקו לתקוף את השמאל במקום את ה''ימין'', ובכלל מי שבאמת ביצע את ההתנתקות זה רוב העם שנמצא במרכז השפוי, אם עדיין לא הבנתם את זה, ומי שיהיה בשלטון תמיד יהיה בעצם ''מרכז'', גם אם קוראים להם ליכוד או עבודה, זה בעצם מרכז.
        לא השמאל הסהרורי ולא הימין הסהרורי יכולים להיות בשלטון במדינת ישראל. רוב האנשים הם לא קיצוניים.

        הגב לתגובה זו

    • אז מה?

      מרק, 18/11/05 15:27

      מה שאתה אומר זה שכל הנוער שעזר לפני קום המדינה בפעילות של הגנה אצל ולחי צריך לקלל את ההורים שלו? ואולי צריך דווקא לשבח את ההורים שחינכו לאהבת המולדת ולחימה נגד האויבים? כי על איזה אידיאלים אפשר לחנך נוער? אז אולי המנוול הוא אתה שרוצה נוער ללא שום מטרה בחיים חוץ מאולי עשיית כסף והשתנה לתוך הדבר האומלל הזה שנקרא מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • And what will U do, if your

      parents are, 18/11/05 21:22

      of their homes. The picture is so much greater than you seem to paint. It is a tragedy lechol bet yisrael as well. The children are a link in the BIG chain of DISASTER.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לפי תגובות הימין כאן...

    המתבונן, 18/11/05 13:02

    יש עוד רבים מאוד שצריך לאשפז...

    הגב לתגובה זו

    • חכה חביבי, בקרוב אצלך (ל''ת)

      יודע דבר, 18/11/05 13:26

      הגב לתגובה זו

    • אני חושבת שקצת התבלבלת

      אילנית, 18/11/05 13:35

      אבל צד ימין זו היד שבלי השעון...

      הגב לתגובה זו

      • אילנית, הצחקת אותי

        המתבונן, 18/11/05 17:44

        נשבע לך ביקר לי שאצלי השעון נמצא על יד ימין.
        ככה שכנראה בכל זאת לא התבלבלתי...

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    # מאות אלפים התמוטטו מהכיבוש #

    ושנהיה בריאים, 18/11/05 12:56

    מאות אלפי חיילים, אזרחים ושאר תושבי המדינה שילמו בנפשם ובגופם בכמעט 40 שנות כיבוש אז שיפסיקו אלו שגרמו לכך להתבכיין...

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לכם? כדאי אולי להביע

      אין לישראל זכות, 18/11/05 13:18

      צער על שישראל לא חוסלה במלחמת ששת הימים, כי אז לא היה ''כיבוש'', ולשמאל לא היה תירוץ להתעלל בעם ישראל, ולהביא עליו ''שלום'' של אלפי נרצחים!

      הגב לתגובה זו

      • אבל השמאל נהנה להתעלל ביהודים (ל''ת)

        מאחז, 18/11/05 13:31

        הגב לתגובה זו

    • לא מהכיבוש אלא מאוסלו של רבין

      חנוך, 18/11/05 13:21

      שאתם בשמאל הבאתם. בינתיים נרצחו מההסכמים שלכם למעלה מ- 1,100 והמספרים ימשיכו לעלות. תודה לכם ותודה לרבין

      הגב לתגובה זו

      • מי מכר נשק לארגוני החבלה??

        יעקב צור, 18/11/05 14:28

        שאזכיר לך מי היו היהודים הטובים מדרום הר חברון שמכרו נשק לארגוני החבלה ? שכחת ?

        הגב לתגובה זו

        • תושבי אדורה

          חיים, 18/11/05 14:51

          שמכרו נשק לפסלטינים ושבועות מעטים לאחר מכן היישוב הותקף על ידי המחבלים שרצחו משפחה שלמה.

          הגב לתגובה זו

  • 33.

    איפה השמאל שדואג לילדים

    יגאל, 18/11/05 12:54

    לילדי הפלשתינים???

    הרי תמיד הם מדברים על הנזקים הנפשיים-היכן קולכם כעת?

    תתביישו במוסר הכפול שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא הערכים התפוצצו, הם אמת!

    דווקא היום, 18/11/05 12:51

    התנפצה האמונה בבני אדם! התנפצה האמונה בבלוף שנקרא ''אחדות ישראל''. התנפצה האמונה ב''ממלכתיות'' השקרית. התנפצה האמונה ב''ישראל רחמנים בני רחמנים''.

    בקיצור, התנפצה האמונה ברשעים הגמורים המובילים את הישוב היהודי בארץ ישראל אל אבדנו!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לבי לבי לילדים

    יהודי - חילוני, 18/11/05 12:49

    מבלי לחוות דעה באשר לאשמים במצב, לבי לבי לילדים המסכנים הללו. אני מקווה שהעתיד במדינת ישראל יצפון להם ולכל בית ישראל ימים טובים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה

      איפה הלב?, 22/11/05 16:20

      שלא תוקפת אף אחד ופשוט מביעה הזדהות.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא ברור לי איך שרון עוד לא עף

    מתי, 18/11/05 12:42

    ואיך זה שיש עוד אזרחים שמתכוונים להצביע עבור המושחת הזה.

    משהו לקוי בחינוך שנותנת המדינה.
    לא יכול להיות שקהילות יהודיות יוחרבו ע''י ראש ממשלה ישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שהוא לא עף

      גיל, 18/11/05 13:05

      הוא זוכה לאחוזי פופולריות גבוהים יותר מרוב ראשי הממשלה שזה עתה סיימו קדנציה.

      אני מסכים איתך לגבי ההערה על החינוך הלקוי - כשאנשי דת ומחנכים שולחים ילדים להילחם את המלחמות שלהם - משהו בהחלט דפוק שם.

      הגב לתגובה זו

      • הגירוש הוא החינוך הלקוי (ל''ת)

        מוטי, 18/11/05 13:28

        הגב לתגובה זו

      • לא שלחו אותנו

        נער מהנוער שנלח, 18/11/05 14:16

        אף אחד לא שלח אותנו! החינוך שקיבלנו הוא חינוך יותר טוב מכל החינוך שמקבלים בגוש דן! אצלנו להזכירכם אין דקירות ואונס במועדונים... בגלל שקיבלנו חינוך כל כך טוב יצאנו להילחם. לא יצאנו להילחם בשביל ההורים שלנו, אלא יצאנו להילחם עם(!) ההורים שלנו!!!
        אז אל תאשימו את ההורים שלנו סתם!!!

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לנער

          איתי, 18/11/05 17:52

          אתה בדיוק מייצג את הבעייתיות בחינוך שקיבלת.
          נתחיל עם זה שהורים שפויים לא נותנים לילדיהם להילחם בשבילם וגם לא מאפשרים להם להילחם ביחד איתם (כפי שציינת). הורים נלחמים בשביל ילדיהם ומנסים למנוע מעורבות של ילדיהם.
          בעיה קשה נוספת בחינוך שקיבלת, כפי שהדבר מצטייר מתשובתך, היא הרגשת העליונות וההתנשאות שלך כלפי אוכלוסיות אחרות. בשבילך החילונים הם אנסים ודוקרים במועדונים, כאשר ברור שמדובר במתי מעט שאינם כלל מייצגים את הנוער החילוני המעולה ברובו. הרי, דווקא מקרים של עבירה על החוק, קריאה לאלימות ולפגיעה ברוה''מ, חסימות כבישים, פגיעה בחיילים ראינו בהיקפים נרחבים. אינני אומר שהנוער שביצע את המעשים הללו הם רוב האוכלוסיה הדתית, אולם התופעות הללו מתרחשות בהיקף נרחב הרבה יותר מדקירות ואונס.

          הגב לתגובה זו

    • למה זה לא ברור לך?

      אילנית, 18/11/05 13:36

      תקרא את התגובות האדישות והאטומות שיש כאן ותבין...

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שרון ופרס, תודה רבה לכם.

    שפוי, 18/11/05 12:42

    שהוצאתם את כוחותינו מהאיזור האומלל הזה.
    מעניין כמה חיילים ואזרחים היו נהרגים מאז הפינוי.

    הגב לתגובה זו

    • אמן!!!! (ל''ת)

      אתה צודק., 18/11/05 13:03

      הגב לתגובה זו

    • תודה *2 (ל''ת)

      חיים, 18/11/05 13:04

      הגב לתגובה זו

    • ונקווה שלא יהרגו יותר

      הובס, 18/11/05 13:14

      בגלל הסכמי מעבר, ירי קסאמים על אשקלון, התעוררות פח''ע ביו''ש, מתאבדים במרכז הארץ וסטרלות על מטוסי אל על.

      למקום להכיל ריבונות, מדינת ישראל בחרה לברוח מהמערכה, אבל לצערנו אי אפשר לברוח מצרות. כן, יהי שקט קצת זמן, נראה כמה שקט יהיה עוד שנתיים...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני מצטער ומקווה ששרון יקבל את

    גילי, 18/11/05 12:37

    המגיע לו,גם אם זה רק שיתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המרד במדינה התפוצץ לכם בפנים

    חיים, 18/11/05 12:31

    מי ששולח ילדים כדי לתקוף חיילים ושוטרים הוא זה שאשם בטראומה. (ואלה לא נלחמו על ביתם כי רוב הצעירים שהתפרעו היו תושבי יו''ש).

    כשמסיתים צעירים לא בוגרים (שלא נדבר על ילדים), משלים אותם ש''הגירוש לא יעבור'' - כאילו אלוהים בכבודו ובעצמו אמר זאת, כששלחו אותם להילחם בצבא שמגן עליהם יום יום - ידעו טוב טוב למה זה יגרום.

    אז הנה. ההתנתקות באמת התפוצצה לכם בפנים.

    הגב לתגובה זו

    • רק שאלה אחת - למה החרבתם

      את גוש קטיף?, 18/11/05 12:46

      גם הפרטיזנים מרדו במדינה. וכן, אני משווה, וכשקוראים את דבריך מבינים שההשוואה מדוייקת.
      לא די שניהלתם תעמולה נאצית במשך עשרות שנים, השתכנעתם מן השקרים שלכם, ואחרי שביצעתם את הפשע, אותו הכנתם כל אותן שנים, אתם ממשיכים בתעמולה הנאצית שלכם!

      הנוער לא נשלח להילחם בחיילים, החיילים נשלחו להילחם בעם ישראל. ואותם חיילים שסירבו, כי הם אותו העם שנגדו נשלח הצבא העברי, נעצרים.

      אילולא חיינו בימים אלה, לא היינו מאמינים שיש ביהודים רישעות טוטאלית כזו.

      הגב לתגובה זו

      • והנה התשובה שלך

        חיים, 18/11/05 13:03

        הסיבה שפינו את גוש קטיף היא שרוב העם הבין שלא משתלם לשבת שם. אוכלוסיה של 8000 נפש שחיה בתוך אוכלוסיה עויינת של מיליון וחצי, חיילים ואזרחים נהרגים שם בלי סיבה - רק כדי לשמור על שטח שברור לכולנו שלא ישאר בידינו ויעבור לפלסטינים אחרי הסכם הקבע (וגם המלך ביביהו חתם על כך בהסכם וואי). אני לא מזכיר את העלות הכספית האדירה כי זה מתגמד יחסית לדם שנשפך שם לשווא. העם רוצה שלום, וכמו שאמר שרון בחירות הקודמות, הוא מוכן לעשות וויתורים כואבים למען כך (למרות שלי אישית ממש לא כאב לראות איך הורסים את הווילות המפוארות ברחבי הגוש. בסך הכל חבורה של נהנתנים כש10 קילומטר מיזרחה גרים בעיירות פיתוח בעוני נוראי).

        השאלה שאתה צריך לשאול היא ''איך העם הסכים לחורבן?'', מפני שבסך הכל, השמאל הוא מיעוט והרוב נמצא במרכז ובימין השפוי.
        התשובה היא שהעניין הצליח מבחינה הסברתית בעיקר בזכות אנשים כמוך. כן כן, אתה.
        מי שמשווה את חיילי צה''ל לנאצים, את הממשלה (הימנית) לשלטון הפאשיסטי, חוסם כבישים, פוגע בתשתיות, תוקף פיזית ומילולית את כוחות הבטחון הוא זה שגרם לרוב העם (שתמך בפינוי) לעבור לצד השפוי. אתם קוראים לזה מאבק לגיטימי, לדעתי זה לא שונה בכלל מההתפרעויות של המגזר הערבי באוקטובר 2000.
        אתם שבוכים על רשעות ולא מסתכלים על מעשיכם המרושעים, משווים עצמכם לקורבנות ואת שאר העם לנאצים הבאתם את הכישלון על עצמכם וכל מה שנותר לכם הוא ללקק את הפצעים (ולירוק קצת ארס תוך כדי).

        תחזיק חזק, ''אח'', כי הפינוי לא נגמר. ההמשך יבוא.

        הגב לתגובה זו

        • ''הסברתית''? כך קוראים לזה היום? (ל''ת)

          השטירמר היה, 18/11/05 13:21

          הגב לתגובה זו

          • לא שווה תגובה.

            חיים, 18/11/05 14:48

            תמשיך להשוות את עם ישראל לנאצים, זה עבד נהדר בפינוי עזה, זה יעבוד מצויין גם בפינוי השומרון.

            הגב לתגובה זו

    • ליתר דיוק, האמון במדינה התפוצץ

      הובס, 18/11/05 13:01

      איזה מרד בדיוק? רוב האנשים האלו יצאו מהבית שלהם בשקט מופתי ביחס למה שעברו.
      זה שכל מה שאנשים זוכרים זה את הפינוי של בית הכנסת בכפר דרום לא אומר שלא קרו דברים אחרים בגוש!!!!

      לא שלחו אותם להלחם באף אחד: אם היו נלחמים או רק נאבקים כמו שהיו יכולים- הפינוי היה עובר אחרת לגמרי.

      מדובר באנשים שמאמינים במדינת ישראל, אבל מדינת ישראל החליטה שלא ממש אכפת לה מהם. מה קרה לחוק כבוד האדם וחרותו? מה קרה לכל ההומניסטים? מה קרה לאושיות הדמוקרטיה הכל כך קדושה שלנו?

      איפה אתם?!

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה לכבוד האדם וחרותו?

        חיים, 18/11/05 13:16

        תגיד לי, אתה גר בישראל?
        ראית את העוני בעם? הקשישים שמחטטים בפחים? הילדים הרעבים?
        כל זה בזמן שמליארדי שקלים נשפכים בהתנחלויות על כבישים עוקפים, וכבישים עוקפים לכבישים עוקפים, הוצאות בטחון אדירות לכל נער בן 17 שנזרק ממערכת החינוך והחליט להקים לו מאחז עם קראוון ושתי עיזים?
        איפה ההומניסטים? הם דואגים למסכנים האמיתיים - אלה שגרים ברחוב - לא בכלל שהם מרגישים שהמדינה דפקה אותם אחרי שפינקה אותם 38 שנים, אלא בגלל שאין להם כסף פרנסה או אוכל.
        למה שנרחם על הנהנתנים שגרו בווילה מסובסדת כל השנים וקבליו מליוני שקלים בפיצויים כשיש כל כך הרבה מסכנים אמיתיים?

        הפינוי עבר בשקט מופתי, בעיקר בזכות כוחות הבטחון שהפגינו מקצועיות ורגישות (שלדעתי לא הגיע למתפרעים). אל תספר לי על ''שקט מופתי'' כי ההתפרעויות, חסימות הכבישים והפגיעה בתשתיות ובכוחות הבטחון הן מה שדחפו את העם לתמוך בפינוי .

        הדמוקרטיה הקדושה ניצחה. שרון הבטיח וויתורים כואבים והוא קיים. זה עדיף על הקיפאון והשקרים של ביבי וחוסר האונים והעליבות של ברק.

        הגב לתגובה זו

    • קיבוצניק-תחזור לקונכיה, לפני

      כבשה כתומה, 18/11/05 16:37

      שאני מפסיק לשלם לך את הקופ''ח

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך להסביר לנוער הנפלא כזה

    לחזק את הנוער, 18/11/05 12:23

    שנפילת השמאל לשפל כזה רק מוכיחה, שהערכים היהודיים נכונים! ואסור שליבם יפול. ואנו נחזור מהר יותר ממה שהם חושבים.

    ראינו את הפיכת ההתישבות הנפלאה ביותר לאדמה חרוכה, בלי שום סיבה אנושית, הגיונית, מוסרית או אחרת. ראינו בשריפת עשרות בתי כנסת בארץ ישראל. כל זה ביזמת השמאל.

    דברים מתבררים, וחשוב להצביע עליהם לפני הנוער הנפלא הזה. אמונתו ופעילותו לא היו לשווא.

    ברור שהלב נשבר למראה חורבן חסר פשר של עולמות שלמים, וגם הנפש נשברת. אבל יש פה את האור הגדול של מותר היהודי מן השמאלני - מליון מונים. יהודים לעולם לא היו מעוללים פשע כזה!

    הגב לתגובה זו

    • אני נמס (ל''ת)

      שלגון, 18/11/05 13:25

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    וישינסקי היה מתחלף עם הוריה

    דני, 18/11/05 12:23

    אבל הבן שלו מת לשוא

    הגב לתגובה זו

    • גם הורי כל קרבנות ה''שלום''

      קרבנות ה''שלום'', 18/11/05 12:48

      שלכם עם הנאצים היו מוכנים, אולי, להתחלף עם הוריה.

      הגב לתגובה זו

    • ועל אחת כמה וכמה דוד חתואל! (ל''ת)

      וישינסקי, האב, 18/11/05 12:52

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ה''ערכים שהתנפצו''

    ינון, 18/11/05 12:19

    ממש נוער מלא ערכים.גנוב אדמות לא לך.6000 איש יושבים על שליש מהשטח בעוד שמיליון וחצי עבדים מצטופפים במה שנותר,
    עבודת עבדים,חיים על חשבון מדינה מטומטמת שמאפשרת להם לבנות בפרוטות וילות על הים בעוד שבערי הפיתוח 10 ק''מ מהם חיים בעוני מרוד.

    הגב לתגובה זו

    • נהנית? גמרת? עכשו אתה מסופק? (ל''ת)

      יופי!, 18/11/05 12:28

      הגב לתגובה זו

      • צודק ב-100%

        אסף, 18/11/05 13:01

        זה לא כיף להגיד את זה, מי שאומר שהוא נהנה שהמתנחלים מגוש קטיף סובלים הוא או חסר לב או שקרן. אבל המדינה הטפשה שלנו הוליכה יחד עם מועצת יש''ע את האנשים האלה שולל, לחשוב שהם יותר חשובים מכל אחד אחר במדינה הזאת כי הם ה''מגינים''. זה לא נכון, וזה חטא נוראה להשאיר את ההתנחלויות. לא רק לערבים שגרים שם (שאין לי יותר מידי רגשות חיבה כלפיהם) אלא לנו, שגרים בתוך הקו הירוק. אני רק מאחל שמדינה תטפל בכל אותם מפונים ותיתן להם מה שהם צריכים כי זו אשמתה, ולא אשמתם. ושתטפל בהם מהר לפני שהם יטפלו בה.

        הגב לתגובה זו

    • אין מילה אחת של אמת במה שכתבת (ל''ת)

      תתבייש -שקרן, 18/11/05 12:51

      הגב לתגובה זו

    • עם הרבה יותר ערכים ממך

      נפלא, 18/11/05 12:53

      לפחות להם יש ערכים. בזמן שאתה יושב לך באתנחתא לוגם קפה עם רגל על רגל, אותנו מפנים מהבתים שלנו. ואתה, הדבר היחיד שמעניין אותך זה התנאים בהם נמצאים המחבלים לפני שהם יוצאים לפוצץ אותנו.
      אולי להזמין להם חדר במלון 5 כוכבים לפני שהם יוצאים לתחנה המרכזית בת''א אתה יודע, בכל זאת, זה דרך ארוכה וקשה מעזה הרחוקה עד לת''א. במיוחד עם יש לך חומר נפץ במשקל של 20 ק''ג מסביב למותניים.
      אז על חשבון מי?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    המהומות הצרפתיות בדרך לכאן

    כולם מושחתים, 18/11/05 12:16

    השלטון, בעלי ההון, המעסיקים הגדולים, המשטרה, בתי המשפט, והרשימה ארוכה...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    השריטה היתה שם הרבה קודם

    עודד, 18/11/05 12:13

    חבורת הסהרורים האלו שהלכו אחרי הרבנים המוטרפים משלמים את המחיר של המפגש עם המציאות.

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שגבלס מת מזמן, מסתבר (ל''ת)

      שהוא מנהל בית, 18/11/05 12:24

      הגב לתגובה זו

    • תודה,זבל אנושי מהלך

      גילי, 18/11/05 12:35

      תודה על הסימפטיה

      הגב לתגובה זו

    • אם היה מדובר בערבים אז..

      Erez, 18/11/05 13:02

      אני מניח שמנובל מסוגך היה מגלה יותר אנושיות אם היה מדובר באוכלוסיה ערבית.
      כנראה שהשריטה אצלך.

      הגב לתגובה זו

    • יש אנשים עם לב של אבן... (ל''ת)

      אילנית, 18/11/05 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אלימים ולא רחמנים

    קשה מנשוא, 18/11/05 12:09

    אי אפשר לשאת את הרשעות של חלק מהמגיבים.
    מי אמר לכם לגרש אותם בכוח? למה ??
    זו נבזות ואטימות להאשים נאנסת במצבה הנפשי ולא את האונס.
    ועוד מי מאשים - האונס מאשים את הנאנסת !
    אין בושה, אין רחמים.
    רק כלפי אויבים פלשתינים אתם מפגינים הבנה.
    תתבישו.

    הגב לתגובה זו

    • אילו ידעו מהי בושה, לא היו

      פני הדור כפני, 18/11/05 12:27

      שמים אותנו ללעג ולקלס בגויים.

      העולם יודע היום שמה שהוא חשב תמיד על היהודונים, נכון!

      והיהודונים הם לא הנוער הנפלא, שפושעי השמאל שברו לרסיסים, זמנית, אלא הפושעים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין גבול לרשעות (ל''ת)

    דוד, 18/11/05 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ליבי אתכם אנחנו עוד נחזור

    דוד, 18/11/05 12:02

    סבלנות היא מילת המפתח וצו השהעה זה עניין של זמן עד שנחזור לכל שטחי ארץ ישראל אמן

    הגב לתגובה זו

    • מזכיר לי את הפליטים עם המפתח

      שפוי, 18/11/05 12:39

      מוחבא בבית הקברות למקרה שיחזרו לבתיהם.
      יאללה, מספיק לחיות באשליות לעולם לא תחזרו לעזה.

      הגב לתגובה זו

    • גם הקיצוניים בעבר הבטיחו...

      1, 18/11/05 12:53

      וגלינו 2000 שנה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כואב עד אימה

    אזרחית, 18/11/05 11:57

    זה נעשה בצורה נוראית- הכל על ראשי הימין שבשלטון- אפשר היה אחרת- ואני שמאלנית

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה רק מוכיח דבר אחד.

    איתי, 18/11/05 11:56

    כל ההתמוטטויות, האשפוזים, ניפוץ הערכים, ההתעוררות מהאשליות וכן הלאה, מוכיחים שמדובר באוכלוסיה אגוצנטרית ומנותקת (תרתי משמע). מה, הם לא היו מודעים לזה שרוב העם מתנגד לישיבה בעזה? הם לא יודעים שרוב העם מוכן לוותר על רוב שטחי יו''ש בשביל לקבל שלום, שקט ושלווה?
    זה כמו שיגידו שילדים מהשמאל התמוטטו ואושפזו כי לא מפסיקים את הקמת ההתנחלויות. הגיע הזמן שבני הנוער של המתנחלים ייחשפו לכלל הדעות הקיימות במדינה שלנו ולא רק למה שהרב וההורים מטיפים להם (ככה אולי בעתיד נמנע התמוטטויות נוספות).

    הגב לתגובה זו

    • תודה,חלאת המין האנושי (ל''ת)

      גילי, 18/11/05 12:36

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      הובס, 18/11/05 13:10

      דווקא ההפך: בגלל שהם נתנו את כל מה שיש להם תחושת הבגידה כל כך קשה.

      לא קשור בדיעות לכאן ולשם, מדובר בהריסת עולמם של אנשים. לא מדובר בויכוח אידאולוגי, מדובר בזה שהמדינה שלהם שרפה להם את הבית! בזה שהמדינה שלהם לקחה את כל מה שהם בנו והחליטה לפרק אותו בשביל חזון וירטואלי של פסודו שלום, מדובר בזה שלא נותנים להם להשתקם ושאין להם לאן ללכת!!!

      הגב לתגובה זו

    • לא יאומן איזה אידיוט אתה...

      תהלה, 18/11/05 13:22

      מה הקשר לניתוק מהחברה הישראלית או לילדים שמאלנים שחיים בשלווה ונחת בבתיהם? איזה עולם צר ומגעיל יש לך שאתה לא מסוגל לצאת שניה מעצמך ולהזדהות עם מי שלא חושב בדיוק כמוך

      הגב לתגובה זו

    • זה דווקא מוכיח שאתה לא מסוגל

      מה עם רגש טבעי?, 22/11/05 16:14

      להבין רגשות של אנשים אחרים.
      נראה לך שאתה צודק וקשה לך להתמודד עם התוצאות ההרסניות של הדרך שלך.
      כל אחד מהם שווה יותר ממאה כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ועכשיו שרון יפרוש מהממשלה

    אמיר, 18/11/05 11:53

    כמו אחרי מלחמת לבנון שהשאיר הרוגים ופצועים (כמוני נכה צהל משותק) ולמי זה אכפת אם ישנם אנשים שחייהם נהרסו.אז מה ,היתה החלטה.
    שרון השלים את משימת הפינוי,ללא משאל עם,למרות שלא נעשה כדבר הזה מעולם. עכשיו הוא יוצא לפרישה לחווה (שעצם קנייתה ו/או קבלתה כמתנה היא שערוריה שלא נחקרה) וישנם אנשים מגורשים שחשבו אולי בסוף שישוקמו מהר יותר והנה ,גם כאן יקח להם כל החיים.
    היו תושבים בגוש קטיף שעזבו הרבה לפני הפינוי,גם הם עדיין לא קבלו פצויים לקנות בית אחר.
    מדוע לא ניתן לסדר לילדים בי''ס עד 1600 כמו שנהוג בבתי ספר של הממ''ד?

    מופז ערך ביקור בגוש עציון,תתכוננו להתחיל לארוז!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    !!!

    ......., 18/11/05 11:52

    הממשלה בטח ידעה מלכתחילה שדבר כזה יקרה ולא אכפת להם...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ונוספים אליהם עוד הרבה צעירים

    למדינת ישראל, 18/11/05 11:52

    וצעירות שהמדינה הפושעת והמתועבת הזו הפכה לנאצים פעילים!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שמאלנים- מנוולים!!! (ל''ת)

    גיא, 18/11/05 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פשוט ביזיון (ל''ת)

    יואב, 18/11/05 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי אשם ????

    איציק היהודי, 18/11/05 11:46

    1 - גוש השמאל הבוגדים והמרגלים , 2 - כל אלה שתמכו בגירוש יהודים מארץ ישראל , 3- בתי המשפט ,שעוצרים ילדות שמפגינות, ולא עוצרים ילדים שאונסים ורוצחים, בגלל גילם הצעיר ,

    הגב לתגובה זו

    • 4- מי ששלח ילדים להילחם בצבא

      מספר 4, 18/11/05 12:34

      וסיפר להם נבואות שקר - שהפינוי לא יעבור.

      הגב לתגובה זו

    • מי שרצה ליצור טאומה לאומית (ל''ת)

      והרס את ילדיו, 18/11/05 13:34

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נערים כאלה , הפסיכוזה היתה

    רד, 18/11/05 11:43

    מתעוררת בהם בלאוו הכי, אם כי יתכן שבשלב מאוחר יותר.
    ההתנתקות היוותה טריגר שעורר את מה שהיה רדום וחיכה להתעורר.

    האידיאולוגיה הלאומנית שגדלו עליה, היתה כה טוטלית שניפוץ שלה בהחלט מהווה משבר זהות. בכך אשמים הורים, מחנמכים, רבנים ופוליטיקאים.

    הגב לתגובה זו

    • הגירשת וגם השמצת?

      תתבייש, 18/11/05 12:06

      לא מספיק שגירשת באלימות ובנחישות את האנשים הטובים האלה מביתם, עכשיו אתה גם משמיץ וטוען שהפסיכוזה הינה תוצאת האידיאולוגיה שלהם?
      מעניין שמגרשים אלימים אינם מועדים לפסיכוזה.

      הגב לתגובה זו

      • אינך יכל לצפות לדברים הגיוניים

        מאדם פסיכוטי!, 18/11/05 12:38

        והאם לא ידעת ששיטת ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה? נראה שאת זה גם פסיכים יודעים!

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    משרד הבריאות מזהיר -

    עדיין שפוי, 18/11/05 11:42

    משרד הבריאות מזהיר שמי שלוקח את סם המשיחיות יכול להתעורר עם כאב ראש

    הגב לתגובה זו

    • חבל שמשרד הבריאות לא הזהיר (ל''ת)

      בזמן מפני סם, 18/11/05 12:11

      הגב לתגובה זו

    • לדעתי אתה דווקא לא שפוי (ל''ת)

      לירון, 18/11/05 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אנשי הגוש!!!! סליחה על הכל!

    יש לי גוש בלב!, 18/11/05 11:41

    אנחנו אוהבים אותכם כ''כ ותמיד אתם אצלנו בלב.. סליחה על כל הסבל שאתם עוברים בגללנו! ובעז''ה עוד יבואו ימים טובים!

    הגב לתגובה זו

    • בעז''ה או בעזה? (ל''ת)

      השואל, 18/11/05 13:01

      הגב לתגובה זו

    • בגללנו? אולי בגללך...

      אני, 18/11/05 16:45

      אני לא שלחתי אף אחד לגור על אדמה של עם אחר

      הגב לתגובה זו

      • אדמה של עם אחר...

        אורלי, 27/11/05 17:45

        זאת לא אדמה של עם אחר. אף אחד לא ישב שם לפני שאנחנו הגענו לשם... אורלי אתה גר על איזה חורבה של כפר ערבי נטוש משנת 48 אולי תגורש גם מהבית שלך...

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    עצוב שכך, אפשר היה גם אחרת

    קובי, 18/11/05 11:38

    הציבור הדתי צריך לשאול את עצמו שאלות קשות איתן הוא צריך להתמודד עכשיו...איפה האחריות של הרבנים בקריאתם לנערים לעצור בגופם את ההתנתקות. נערים אלה שהאמינו בכל מאודם במטרה , נשבר עולמם וכל תפיסתם את החיים..הם לא אשמים בכך, כולנו יודעים שראשיהם נשטפו ביוהרה ושחצנות וגזילת שטחים לא להם...
    אני בהחלט חושב שהציבור הדתי צריך לחשוב היטב על השלב הבא ולהתפקח...ולהבין שהכיבוש הוא משחית את העם היהודי..ועל כן לא יכול להימשך זמן רב.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק מוכיח עד כמה אנשים מטומטמים

    THeodor, 18/11/05 11:38

    ומכנים למכור את נפשם ובעיקר את מוחם להטפה רבנית.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי שגודל על הבלים כל חייו

    אובי1, 18/11/05 11:37

    ומגלה את האמת מאוחר, סופו להשתגע!

    הגב לתגובה זו

    • קצר וקולע. יפה (ל''ת)

      חיים, 18/11/05 12:32

      הגב לתגובה זו

    • איכככס אתה פשוט אדם מגעיל! (ל''ת)

      קלוצמך, 18/11/05 13:31

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בגלל ההצלה של שרון

    היהודי, 18/11/05 11:33

    בשביל להציל את העור שלו ושל בנו עמרי שרון ראו מה גרם הרודאן שרון!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ימח שמו וזכרו! (ל''ת)

      לא נשכח, 18/11/05 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ההורים שוטפי המח שלהם אשמים (ל''ת)

    כן כן, 18/11/05 11:33

    הגב לתגובה זו

    • ראה את התגובה למספר 1

      אני, 18/11/05 12:06

      ראה את התגובה למספר 1

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אריק שרון, קח אחריות! (ל''ת)

    אתגר, 18/11/05 11:32

    הגב לתגובה זו

    • רצו ליצור טראומה לאומית (ל''ת)

      והרסו את ילדיהם, 18/11/05 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ומי אשם באמת?

    שפוי, 18/11/05 11:30

    ראשית - מי אשם? - ברור שההורים והרבנים שהכניסו להם את ה''ציפורים'' האלו לראש - עכשיו שישאו בתוצאות ובהוצאות
    שנית - ומה על מאות ואלפי החיילים שנאלצו לירות בחפים מפשע?

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שאתה שפוי?

      סמוי, 18/11/05 11:59

      תנסה לקחת כדור או שנים (ולא 5.56) ואולי באמת תהפוך לשפוי

      הגב לתגובה זו

      • דוקא מגיע לו 9 ממ- לשפוי

        קלאודיה, 18/11/05 15:21

        המופרע

        הגב לתגובה זו

        • 9ממ - כנראה מה שאת מקבלת...

          פין, 19/11/05 00:32

          ...מסביר את התסכול O-:

          הגב לתגובה זו

        • זה מה שיש לו

          Avi Ecuador, 19/11/05 03:58

          למטה, סליחה, למעלה

          הגב לתגובה זו

    • לשפוי האומלל

      מישהו נורמלי, 18/11/05 12:05

      כן, אני יודע שקשה לראות אנשים עם ציפורים בראש, ''ציונות'' , ''אכפתיות'', לא לגור בגוש דן אלא בגוש קשה יותר ואידיאלי יותר.... פשוט לא נורמלים!

      כולם צריכים להיות כמוך! אנשים חסרי רגש, קרים ואטומים, מאשימים וכועסים - כך נבנה עולם טוב יותר! ללא כל בעיות רגשיות...

      הגב לתגובה זו

    • לשפוי

      חיים, 18/11/05 12:17

      אם אתה חושב שאתה שפוי, לך לקבל חוות דעת נוספת.
      לדעתי,אתה גם רשע.

      הגב לתגובה זו

    • זה ה''שפוי'' המופרע ביותר שראיתי (ל''ת)

      פסיכיאטר, 18/11/05 12:18

      הגב לתגובה זו

    • ''שפוי''?

      מתפקד ליכוד, 18/11/05 12:19

      יהודים אתה שונא - זה ברור.
      השאלה היא אם את הערבים אתה אוהב - או שונא עוד יותר.

      הגב לתגובה זו

    • יש אנשים עם לב של אבן... (ל''ת)

      אילנית, 18/11/05 13:38

      הגב לתגובה זו

    • לא נשכח ולא נסלח למתנחלים (ל''ת)

      מתנחלים נמאסתם, 18/11/05 15:42

      הגב לתגובה זו

    • טוב שיש שפויים במידנה הזאת (ל''ת)

      עוד שפוי, 18/11/05 18:05

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם השפוי!!! ותקפצו לנו. (ל''ת)

      חבר של השפוי, 18/11/05 19:06

      הגב לתגובה זו

    • חבל. אבל השפוי צודק

      איה, 19/11/05 10:06

      חלום ארץ ישראל השלמה אינו שפוי. החברות מחבל בנימין שחותכות שקי זית שנמסק - בגלל שהם של מוסלמים - מציגות את השפיות הקיצונית של ה''ציונות הדתית'' - לאומנות משיחית קנאית וגזענית. עורו קנאים מחלמכם - למציאות שפוייה ומוסרית.

      הגב לתגובה זו