• 96.

    ממש ציונים כופרים (ל''ת)

    אשר לביא, 16/08/15 12:44


    IP: 79.182.21.211דווח על תגובה זו

  • 95.

    נכון ואמת מדינת הכופרים והחזירים (ל''ת)

    אשר לביא, 16/08/15 07:23


    IP: 79.182.21.211דווח על תגובה זו

  • 94.

    מילות השיר

    נטורי, 14/05/06 14:19

    --------------------------------------------------------------------------------

    בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים,
    -אין אנו מאמינים !
    ובחוקותיהם אין אנו מתחשבים
    -אין אנו מתחשבים...``

    בדרך התורה נלך באש ובמים
    לציונים נשבור את השינים
    נקדש שם שמים 3X

    IP: 88.153.147.53דווח על תגובה זו

  • 93.

    השמיטו ''נשבור לצייונים ת'שיניים'' (ל''ת)

    מוטי, 18/02/06 18:59


    IP: 84.228.14.130דווח על תגובה זו

  • 92.

    אכן זו איננה מדינת היהודים

    דתי, 21/11/05 12:27

    טעינו , זו לא בושה לומר. הכנופיה הישראלית שהשתלטה על חבלי ארץ היהודיים אמנם הרבה פחות גרועה מהמנדט הבריטי ובוודאי מהשלטון העותמאני אבל זו לא מדינה יהודית.

    ארץ ישראל ומדינת ישראל אינם אותו הדבר. ארץ ישראל היא ארץ היהודים ומדינת ישראל היא המדינה ששייכת לישראלים וממוקמת כרגע על השטח היהודי. באותה מידה היא היתה יכולה להיות מוקמת בארצו של אידי אמין . כיום יש לה שלוחה עצומה באדמת אמריקה.

    IP: 80.230.221.193דווח על תגובה זו

  • 91.

    אתם יודעים מה הבעיה?

    גיא, 21/11/05 10:46

    נכון שאת המדינה הקימו (פיזית) החילוניים.אך מקריאה מעמיקה בכתביהם של בן גוריון, ברל כצנלסון,
    שאינם נחשדים חלילה בדתיותם, אתה מבין עד כמה האנשים הללו חילוניים ככל שיהיו שמאלנים ככל שיהיו עדיין מחוברים עמוק ליהודי שבתוכם.
    היום לצערי רוב החילוניים השמאלנים וגם הימניים גם אם לא מקיימים תורה ומצוות כ''כ מנוכרים ליהודי שבתוכם שזה ממש מדאיג ומקומם כאחד.
    לא משנה מי בנה את הארץ הזו ,האדמה הזו היא אמונית ואם לא מתייחסים לעובדה זו אנחנו סתם כובשים עלובים מלכתחילה.אז לא מתחילים מוסר מאיפה שמתחשק.

    IP: 212.25.76.159דווח על תגובה זו

    • נכון מאד מאד מאד מאד

      איילת, 21/11/05 13:00

      מאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 212.25.76.159 דווח על תגובה זו

  • 90.

    בשלטון הכופרים

    דב אבי שמואל, 21/11/05 09:50

    הבעיה היא לא זילבר הבעיה היא כי כיפות הסרוגות החדירו מושג של ''אנחנו איתכם'' ומגישים את הלחי השני כתוצאה מכך מבין גם השופט העליון הפייטן כי תורת ישראל היא ח''ו הפקר וכל פעולה של השחורים הנאורים יתקבל בברכה , התשובה היא לא השחורים החשוכים שאני מאושר להיות חלק מהם לא נתנו ולא יתנו, ובשלטון הכופרים המשמידים את העם היהודי רוחנית אין אנו מאמינים.
    ( שירתתי בצ.ה.ל. 28 שנה אני משלם מיסים )

    IP: 213.8.91.52דווח על תגובה זו

  • 89.

    סוף סוף יש לו מעריצים. (ל''ת)

    הרב משה, 21/11/05 09:20


    IP: 132.66.246.244דווח על תגובה זו

  • 88.

    זה ברור שהשיר רק גימיק

    אלי, 20/11/05 11:57

    וברור שהוא לא מתכוון לכל מילה.

    IP: 217.132.189.195דווח על תגובה זו

    • מאיפה אמה יודע? אתה מכיר אותו (ל''ת)

      בכלל? מה ברור?, 20/11/05 13:45


      IP: 85.250.105.63 דווח על תגובה זו

  • 87.

    ''אוה מריה'' לפני האפיפיור

    מיכל, 20/11/05 11:20

    זוכרים את אחינועם ניני ששרה את ''אווה מריה'' בפני האפיפיור?
    חוץ ממאיר שלו אני לא זוכרת שאף אחד התרגש מההתרפסות המכוערת הזו.
    יהודיה ששרה שיר אמונה נוצרי לפני סמל העולם הקתולי שיש לנו חשבון דמים מ-א-ו-ד ארוך אתו ואיש לא מתרגש.

    ההיפך- זה מראה עד כמה אנחנו אוניברסאלים ופתוחים ומקבלים הכרה.

    יש כאן צביעות גדולה גם אם אני לא אוהדת את המהלך של זילבר.

    ישנם דברים המותרים לאחדים ואסורים לאחרים.
    בוא ניקח למשל את סירוב הפקודה:
    מה הייתם אומרים אילו במדינתנו היה ראש אכ''א היוצא מסרב לערוך חפיפה לראש אכ''א הנכנס, למרות פניות של הרמטכ''ל?
    הרי אין כאן פקודה שדגל שחור מתנוסס מעליה1
    ובכל זאת, במציאות דמיונית לחלוטין יתכן מצב שכזה, שבו ראש אכ''א מסרב לבצע את תפקידו, משתחרר ויוצא לאזרחות ומביע את דעתו המתלהמת לגבי אנשים שיתכן ויסרבו לפקודת גירוש אחיהם.

    צביעות, כבר אמרנו?

    IP: 85.65.162.218דווח על תגובה זו

    • מה רצתה לומר המשוררת בתגובתה? (ל''ת)

      לא ברור נסישנית, 20/11/05 13:47


      IP: 85.250.105.63 דווח על תגובה זו

    • מיכל, את מערבת מין בשאינו מינו

      אדי, 20/11/05 21:00

      את מי בדיוק מייצגת אחינועם ניני בשעה שהיא מזמרת לפני האפיפיור?
      האם המעשה ראוי להתייחסות כלשהי?
      ואילו זילבר מייצג קבוצה שהולכת וגדלה ומתאפיינת בכך שאינה מכירה בעצם במדינת ישראל...
      את הדוגמא של ראש אכ''א ממש לא הבנתי.

      IP: 83.130.60.73 דווח על תגובה זו

      • ואת מי מייצג זילבר?

        מיכל, 20/11/05 22:59

        האם משהו או מישהו בכתבה רמז שזילבר התכוון לייצג משהו?
        ימנים הם משום מה תמיד ייצוגיים ושבטיים ושמאלנים הם אינדיבידואליסטים רגישים (או לא כ''כ רגישים, ולא כ''כ חכמים, כמו שמוכיח המקרה של ניני). באמת...

        הוא לא מייצג איש מלבד עצמו והיא גם לא מייצגת איש, אלא שיש טיפשויות שמותרות לשמאל במסווה ''חופש הביטוי'', ''החופש האומנותי'' ומה לא, ואוי לו לימני שיעז לעשות בהם שימוש (אומן ימני? כאילו, זה בכלל יכול להיות קיים? מגחכים כל מיני אומנים בגרוש).
        ולכן, כל ההתלהמות נגדו היא צביעות.

        אני לא יודעת עד כמה אתה מעורה באומנות הפלסטית הישראלית, שבה כל יום נולדת יצירה חדשה המתארת את נפלאות הכיבוש הנורא באופן שטחי וחוזר על עצמו, מלא שינאה לציונות ולמדינה - ואיש לא מעז לומר שהמלך הוא עירום ושהם התחרפנו.
        כשעמוס עוז קיבל את פרס גתה והשמיץ את מדינתו ופיאר את התרבות הגרמנית (!!!!) לא נשמעה זעקה (תגובה די מתונה שלי בעניין צונזרה. אל תגעו במשיחי...)

        לגבי ראש אכ''א - אותה הצביעות.
        מה שאסור על אדם המגורש מביתו או המתנגד לגירוש אחרים מביתם מסיבות עקרוניות, מותר לקצין בכיר שנלחם מלחמת אגו אינפנטילית.
        מה הוא עשה? רק סרב כמה פעמים לפקודת הרמטכ''ל. ביג דיל.
        מישהו כעס? נקט נגדו סנקציות?
        לא! מה פתאום.

        IP: 85.65.162.218 דווח על תגובה זו

        • ראש אכ''א סירב לרמטכ''ל ? (ל''ת)

          ניר, 21/11/05 10:35


          IP: 62.0.82.63 דווח על תגובה זו

  • 86.

    מרזל לכנסת

    uyh, 20/11/05 11:20

    ושלום על ישראל

    IP: 82.81.66.231דווח על תגובה זו

    • מרזל גם שר בשלטון הכופרים? (ל''ת)

      אודי, 20/11/05 12:13


      IP: 80.178.122.180 דווח על תגובה זו

  • 85.

    מציצים,

    קב''ה, 20/11/05 10:12

    הנה עוד אמן שהיסתבך בחוב כספי ומצא ''פיתרון'' דרך הדת,


    IP: 198.96.34.247דווח על תגובה זו

    • הנה עוד רשע המוציא לשון הרע!!! (ל''ת)

      דבר נורא!!!!!!!, 20/11/05 13:48


      IP: 85.250.105.63 דווח על תגובה זו

  • 84.

    צריך ללמוד מאריאל ,להוציא את (ל''ת)

    האמת בכל הכח, 20/11/05 09:50


    IP: 84.228.77.190דווח על תגובה זו

  • 83.

    תודה רבה לחב''ד שארגנו את המופע

    יואב, מגורש, 20/11/05 01:54

    חבל שהם לא ארגנו את המאבק בתקופת ההתנתקות.

    IP: 80.178.104.230דווח על תגובה זו

  • 82.

    זהו להיט המאה! שיביא מהפכה (ל''ת)

    לקדש שם שמים!!!, 19/11/05 20:27


    IP: 62.0.98.39דווח על תגובה זו

    • 50 שנה

      אפרים יעקב, 20/11/05 13:59

      אני מכיר את השיר הזה לפחות 50 שנה,
      מהגן

      IP: 132.70.137.106 דווח על תגובה זו

      • עכשיו יכירו אותו כולם,לא מאוחר (ל''ת)

        בזכות אריאל!!!!, 20/11/05 15:11


        IP: 85.250.105.63 דווח על תגובה זו

  • 81.

    שיר מעאפאן

    גינגי, 19/11/05 19:28

    שיר שמילותיו הן פגיעה באינטליגנציה .
    הרי אלה ששרים אותו וגם מחברו נמצאים בתחתית הסולם ההשכלתי,
    אני מתפלא על אריאל זילבר מתי הוא קיבל את השריטה?

    IP: 62.0.158.215דווח על תגובה זו

    • באיזה סולם השכלתי נמצא אביב גפ (ל''ת)

      פגוע אינטיליגנט, 19/11/05 20:14


      IP: 62.0.98.39 דווח על תגובה זו

  • 80.

    מה לא עושים כדי למכור את האלבו (ל''ת)

    דודי, 19/11/05 18:40


    IP: 85.64.26.7דווח על תגובה זו

  • 79.

    אריאל היקר

    שש, 19/11/05 18:29

    לא מפסיק להנות מהבצוע!!!
    ואכן אתה צודק, המלחמה היא עוד ארוכה, ואתה הפכת ללוחם אמיץ,
    לקדש שם שמים.... לקדש שם שמים...
    לקדש שם שמים....לקדש שם שמים...
    ברוך תהיה!

    IP: 217.132.104.211דווח על תגובה זו

  • 78.

    אחרי העקירה והגירוש

    יוני, 19/11/05 18:01

    כולנו נטורי קרטא וברור כיום לחלק גדול מהציונות הדתית שהרבי מסאטמר זצ''ל צדק במליון אחוז.
    המדינה אינה אתחלתא דגאולא אלא גלות הערב רב.

    IP: 84.109.92.212דווח על תגובה זו

    • לא צריך להיות סטמאר

      אורי, 19/11/05 19:21

      חב''ד היא גם אנטי ציונית

      IP: 80.178.109.102 דווח על תגובה זו

      • לא הבנתי!!!

        לא מובן, 19/11/05 22:32

        איך ניתן להשתמש במונח ~ציונות
        ללא תורת-ישראל ?
        הלא מקור המונח הוא תורני ???
        איך אומה חילונית המנותקת מדת-ישראל מנחילה לעצמה מונח לא לה??

        IP: 62.219.118.218 דווח על תגובה זו

        • הציונות הוקמה על ידי חילונים

          ראה, 20/11/05 20:41

          הציונות הוקמה על ידי חילונים אשר האמינו באקטיביזם
          כלומר
          לא לחכות לגאולה על ידי אלוהים שלא תבוא אף פעם אלא בדיוק להיפך ליזום מעשה ולעלות לארץ ולהקים בה מדינה המבוססת על עבודה עיברית
          הם בזו לכל מה שייצג היהדות הישנה - התבססות על קיצבאות, בטלה, ביזבוז זמן בלימודי שרק

          בלעדי החילונים היית עדין בעיירה שלך בפולניה או בעירק...

          IP: 217.132.91.17 דווח על תגובה זו

          • איזה שטויות ובערות!!

            יואל קורקבן, 20/11/05 21:14

            מדינת ישראל היא לא גאולה..
            גאולה הוא רק במישור הרוחני ..
            מה פתרה המדינה ???
            עבודה עברית ..הקיבוץ הסוציאליזם
            מת.. הלוואי והיו כאן עשירים בקנה מידה שהיו במערב אירופא יהודים דוסים..למד קצת היסטוריה ..קיצבאות עאלק..
            ..רק אנטישמיות מייצרת המדינה
            ע''י הכיבוש...והתעללות בערבים
            וחיים חומריים יש בארה''ב..פי 100
            מישראל התפרנית..ומיליון עולים מישראל לשם..
            המקום המסוכן ביותר ליהודים הוא כאן....ורק כאן נהרגים יהודים
            איזה גאולה??אנחנו בגלות עמוק עמוק
            מוקפים ביהודים החיים כגויים.
            שזו הגלות הקשה מכולם...

            IP: 84.110.26.13 דווח על תגובה זו

            • יואל, אתם תגאלו את העולם הרוח.

              אדי, 20/11/05 22:11

              והניחו לנו לטפל בבעיות של עולם החומר...

              IP: 83.130.60.73 דווח על תגובה זו

    • חב''ד גם אנטי ציונית

      יהושע הרליך, 19/11/05 19:21

      לא פחות מסטמאר

      IP: 80.178.109.102 דווח על תגובה זו

    • פשוט צודק!!! (ל''ת)

      יהודי, 20/11/05 09:41


      IP: 84.228.77.190 דווח על תגובה זו

  • 77.

    החלילין מהמלין

    גלעד, 19/11/05 17:35

    איפה שאר העכברים...?

    IP: 82.81.50.192דווח על תגובה זו

  • 76.

    המצב קשה

    בשפיות, 19/11/05 12:03

    בקרוב יהיה צורך בהתערבות הפסיכיאטר המחוזי. היהודי הזה מאבד את שפיותו. מתאים לכתומים שיאמצו אותו בתור אומן מייצג.

    IP: 85.64.99.130דווח על תגובה זו

    • המזל שלו

      שש, 19/11/05 20:11

      שהוא ברח מזמן מכם לפני שיאבד את
      שפיותו, אלו הייתם בשלטון הייתם עושים לו אשפוז מכפיה נוסח הבולשביקים.
      תמשיכו לאכול את הכובע וכנסו תחת השטיח לשבוע....

      IP: 62.0.98.39 דווח על תגובה זו

    • המוסר של העם החילוני הזה,ראינו (ל''ת)

      ולא מאמינים בזה, 20/11/05 09:43


      IP: 84.228.77.190 דווח על תגובה זו

  • 75.

    זילבר ותושבי אלי סיני היחידים

    שהרוויחו בענק, 19/11/05 09:58

    זילבר היה זמר בינוני ומטה ודי שכוח . מאז שהחליט להתלבש על הימין - כל שטות שלו מקבלת כותרת שהוא היה יכול לחלום עליה . הרי הוא לא מקבל כותרות ופרסום בזכות המוסיקה שלו . עד היום לא ברור איך הטמבל הזה עוזר לימין , חוץ מהצחקוקים בשמאל ובמרכז על איך האיש שהיה סתם עוד זמר שהתייחסו אליו כאל טיפוס מוזר - הפך להיות נערץ אצל הימין. הרי זילבר לא ידע מהם מעריצים עד היום........ זילבר. ותושבי אלי סיני - קיבלו וילות בפלמחים יותר מ600 אלף $ בזמן ששאר המפונים יקבלו בדיוק חצי . פלמחים זה המקום בין היקרים שקיימים בארץ , רגל אדם פרטי לא דרכה בו .

    IP: 212.235.10.35דווח על תגובה זו

  • 74.

    הבנאדם פשוט פתטי (ל''ת)

    יוספוס, 19/11/05 02:47


    IP: 209.176.249.30דווח על תגובה זו

  • 73.

    אנשי סדום הצהירו על רשעותם

    וירא, 18/11/05 17:14

    אצלם הרשע היה האמת.

    IP: 12.161.255.11דווח על תגובה זו

  • 72.

    שע מה הוא אומר?.... (ל''ת)

    ראובן, 18/11/05 16:20


    IP: 81.218.169.89דווח על תגובה זו

  • 71.

    החרדים רוצים בחורבנה של המדינה

    המרן שרעבי, 18/11/05 14:31

    מצער שהזמר חבר לחרדים שאין הבדל בניהם לבין האירנים והחמאס אלה וגם אלה רוצים בחורבנה של המדינה.מבין החרדים נטורי קרתא והסאטמרים הם הקיצונים ביותר ולא מסתירים את שאיפותיהם ואף משקיעים כסף ותעמולת שיטנה כנגד המדינה והדמוקרטיה.

    IP: 85.250.108.62דווח על תגובה זו

    • דת ישראל שגשגה ופרחה בגלות...!

      אדי, 18/11/05 15:30

      ומוצאת עצמה במילכוד, במדינה שצריכה לקבל החלטות פוליטיות רציונאליות...

      IP: 83.130.224.2 דווח על תגובה זו

      • ולכן צריך פה מנהיגות יהודית לק (ל''ת)

        דש ש''ש לקדש ש''ש, 19/11/05 18:46


        IP: 217.132.104.211 דווח על תגובה זו

        • לכן מנהיגות יהודית דתית...!!!

          אדי, 20/11/05 15:46

          עלולה להחזיר את עם ישראל לגלות...

          IP: 84.228.106.70 דווח על תגובה זו

          • אנו בגלות 2000 שנה! אדי. לקדש (ל''ת)

            שם ש''ש לקדש ש''ש, 20/11/05 19:14


            IP: 62.0.99.108 דווח על תגובה זו

    • ומה הדעת אמת אומר על זה? (ל''ת)

      אגודת הטמבלים, 20/11/05 11:36


      IP: 85.65.162.218 דווח על תגובה זו

    • מר שרעבי- שאל את אבותיך

      תמני, 21/11/05 12:30

      אלה שבאו משרעב או מהמחוז בתימן. אלה שהיו יהודים וקיימו מצוות ולא היו שונים מהחרדים בהקפדה על המצוות ולימוד התורה. רק כאן בארץ ישראל , נעשו חלקם חילונים. אולי גם אתה נמנה עליהם. זו לא היתה המסורת של יהודי תימן.


      IP: 80.230.221.193 דווח על תגובה זו

  • 70.

    עוד קוזק שלפעמים חובש כפה (ל''ת)

    און, 18/11/05 13:58


    IP: 212.179.34.155דווח על תגובה זו

  • 69.

    דת ישראל נגד מדינת ישראל...!!!

    אדי, 18/11/05 12:40

    המלחמה של הדת נגד הלאום על הבכורה החלה בשחר ההיסטוריה, כאשר שמואל הנביא הביא לתבוסתו של שאול בקרב על הגלבוע על ידי דמורליזציה שזרע בצבאו.
    ממלכת בית החשמונאים הייתה מעצמה אזורית משגשגת, והייתה לצנינים בעיני כוהני הדת, אשר לחצו והשיגו את המלכתו של יוחנן הורקנוס השני, אדם חסר חוט שידרה וניתן לתמרון, אשר הסגיר בסופו של דבר את ארץ ישראל לידיו של פומפאוס הרומאי .
    כוהני הדת היו אלה שפנו וביקשו מהרומאים לבטל באופן סופי את ממלכת החשמונאים לאחר מותו של הורדוס, וביטלו בכך נדבך נוסף של הלאום היהודי.
    בית המקדש חרב בשעה שקנאי דת מנותקים מהמציאות הכריזו מלחמה חסרת סיכוי על רומא, ורצחו את המנהיגים המתונים שהתנגדו לצעד הסהרורי הזה.
    רבי עקיבא השלים את מלאכת החורבן כאשר הכריז על בר-כוכבא מלך משיח, הוביל מרד חסר סיכוי מתוך התעלמות מוחלטת מהמציאות, וגרם לחורבן הישוב היהודי בארץ ישראל ו-2000 שנות גלות.
    התחייה הלאומית נעשתה בידי יהודים חילוניים, ובהתנגדות של רבנים אשר ראו בכך סכנה להגמוניה שלהם ושל הדת על הלאום.
    בעקבות השואה שהחלישה את מעמד הרבנים, והקמת מדינת ישראל, נתרצו חלק מהרבנים והכירו דה פאקטו בקיומה של המדינה הלאומית כשהם רואים בה ''חמורו של משיח'', מוכנים ליהנות ולהשתמש במשאביה, ומסרבים לקחת חלק ביצירה ובאחריות כשרים או לוחמים בצה''ל למשל.
    התנועה הדתית לאומית ניסתה לגשר בין הדת ללאום...
    לאחר הניצחון במלחמת ששת הימים, וההזדמנות שנקרתה להם להתנחל בניגוד לאינטרס הלאומי, הם הלכו והקצינו את תמיכתם בדת ובמצוות ישוב ארץ ישראל, תוך זלזול הולך וגובר באינטרס הלאומי שיוצג על ידי ממשלות ישראל שנמנעו מלספח את השטחים, אבל נכנעו מסיבות פוליטיות לתעלוליהם של המתנחלים.
    הבנתו של שרון שפתרון מוסכם עם הפלשתינים הוא אינטרס לאומי של ישראל, והכוח שיש לו לממש את החלטותיו, הוציאו את דת ישראל למלחמת חורמה נגד המדינה.
    אם יושג הסכם עם הפלשתינים, הוא ייצב את שלומה וגבולותיה של ישראל, ויביא את הלאום היהודי לעמדה של בכורה לאורך ימים.
    אפשרות זו מדירה שינה מעיניהם של רבנים ואנשי דת, ויש לצפות למאבק עיקש וחסר פשרות נגד כל ''סכנה'' של הסכם ופשרה טריטוריאלית...




    IP: 83.130.224.2דווח על תגובה זו

    • מממ... אדי

      שש, 18/11/05 13:21

      על דבריך בנושא החילונים והציונות עניתי לך כבר בתגובה מס' 16 ,
      ''הנתוח'' שלך לגבי ההסטוריה היהודית מלא שנאה ובורות, בית המקדש לידיעתך נחרב ע''י שנאת חנם דבר שמבעבע ממך קשות ,הטרגדיות ההסטוריות שהעלת אינם בגלל הדת כמו שאתה חושב ,אלא בגלל פריקת עול מלכות שמים , שאותה אתה מחיה שוב, כי כידוע אין חדש תחת השמש,
      לפי דעת מיטב חוקרי היהדות וגדולי
      ישראל ,שנמנעים לדבר על כך ,השואה
      פרצה בגלל פריקת העול של היהודים והסחפותם לתנועת ההשכלה. דבר
      שהביא אותם להתפקרות מוחלטת,
      וחכמי ישראל טוענים שזה התגשמות מה שנכתב בחומש ''ויקרא'' : ''והיה באם תלכו עימי בקרי והלכתי עמכם
      בחמת קרי'' לדעתם זה קרה הן בזמן חורבן בית המקדש והן בשואה הטרגית. שבת שלום.

      IP: 62.0.130.238 דווח על תגובה זו

      • אהבתי את דבריך!!!

        יעל, 18/11/05 13:34

        חזק ואמץ והמשך כך...
        ש''ש...

        IP: 85.250.95.30 דווח על תגובה זו

        • תודה על החזוק יעל, אשתדל להמשיך (ל''ת)

          לקדש ש''ש , שש, 19/11/05 18:40


          IP: 217.132.104.211 דווח על תגובה זו

      • כאשר האמונה מתנגשת בעובדות...!

        אדי, 18/11/05 13:52

        החזק אתה באמונתך, ואני אמשיך להחזיק בעובדות...

        IP: 83.130.224.2 דווח על תגובה זו

        • לאדי

          שש, 18/11/05 14:32

          לצערי אתה אוחז בדעות מאד רופפות
          שקריות וללא בסיס ,מה שיביא בסופו של דבר לזה שמחזיק באמונתו שיש לה בסיס מוצק ומהימן ,להתנגש עמך בחזקה , נחש מי יפול!

          IP: 62.0.130.238 דווח על תגובה זו

          • הכישלון יתום? לא אצל הרבנים...

            אדי, 18/11/05 15:27

            הם מתמחים מאז ומתמיד בלהסביר את הכשלונות, וכאלה יש להם בשפע.
            הם מטילים את האשמה באופן קבוע על חטאי האדם, לא שלהם כמובן אלא של האחרים...
            והאשמת האחר בחטאים לבורא עולם כל כך נוחה, לא צריך להוכיח, ולא ניתן להפריך.
            מאחר וההסברים שלהם מנותקים מהמציאות, הם לא יכולים לשמש בסיס ללימוד טעויות, ולמניעת כשלונות בעתיד.
            זו הסיבה שההיסטוריה של עם ישראל רצופה כשלונות, וזו הסיבה שלא היה סיכוי לתחיה לאומית בלעדי ציונות חילונית רציונאלית...
            וזו הסיבה שעלית כוחה של הדת בישראל מסכנת את קיום המדינה.


            IP: 83.130.224.2 דווח על תגובה זו

    • לאדי

      גור אריה יהודה, 18/11/05 18:03

      לפי הכתוב אתה נקרא כאדם משכיל שמביא מובאות נכונות לפי מיטב ידעתי מההיסטוריה היהודית נהנתי לקרוא את תגובתך
      לפעמים אני חושב שמערכת מעריב צריכה לפרסם תגובות רציניות ככתבה ראשית
      כתגובה ובלי שום קשר אם אני דתי או חילוני עם ישראל בכלל ומנהיגים בפרט מכל הקשת החיים צריכים ללמד מההיסטוריה ולראות את טובת מדינת ישראל במקום הראשון

      IP: 67.71.120.239 דווח על תגובה זו

      • לגור אריה יהודה, תודה...!!! (ל''ת)

        אדי, 19/11/05 19:33


        IP: 84.228.199.105 דווח על תגובה זו

    • למר אדי!!!!לא הבנתי!!

      דני גודמן, 20/11/05 01:06

      מה הקשר בין תחיה לאומית לבין
      מונחים היסטוריים של העם היהודי !!!
      היות ואין אומתינו אומה אלא בתורתה,
      הרי שתחית הלאום הוא הכרה והתחברות ורמה רוחנית גבוהה של קשר עם ישראל אל אלוהי ישראל ותורתו..ועם ישראל ההולך בדכי היהדות
      ומה כל זה קשור למדינה חילונית מיקרית כפרנית עם מיליוני יהודים מנותקים ממטרת עם ישראל בארצו ואינם יודעים מאומה ממורשת ישראל ..
      זו לא תחיה לאומית אלא בכיה ....
      היהדות החרדית חייה כאן זמן רב לפני פרוץ המדינה..
      וכל זיקתה היא לארץ ישראל ללא קשר למדינה חילונית או בריטית..
      ודווקא בהשקפה של עם חילוני החיים בארה''ב עם כסף ומעמד של היהודים יתכן והתחיה היא דווקא שם...
      ולא פלא על עליה של מיליון עולים מישראל לארה''ב..
      מטרת הרבנים ביהדות אינה ללחום
      בחילוניות ובמוסדות שלטון .אין זה מעינינם .אלא להגן על יהודים ייראי שמיים שלא יפסידו את עולמם הניצחי בנפילה לתהום החילוניות הכפירה ותוצאותיה ההרסניות...כאשר המציאות היא גלות בארץ -ישראל בזמנינו שהיא גלות הקשה מכל הגלויות......

      IP: 62.219.118.218 דווח על תגובה זו

      • דני, אתה מציג נכון את הבעיה...

        אדי, 20/11/05 08:42

        אתה מחזק את טיעני מהצד האחר...
        מדינת ישראל מייצגת את הלאום היהודי, שמה שמאפיין אותו זה עבר משותף בן 3500 שנה.
        במהלך ההיסטוריה הארוכה הזאת (יותר מכל עם אחר למעט הסינים אולי), היו התנגשויות תכופות בין הדת לגילויי הלאום, שגרמו לחורבנו של הלאום פעם אחר פעם.
        אינני מתכוון להתנצח על השאלה מי צודק.
        אני טוען שקיומו של הלאום היהודי (כלומר מדינת ישראל), תלוי ביכולתה לנתק בין הדת שמייצגת מערכת שלמה של אמונות, מצוות ועולם ווירטואלי, לבין המדינה שחייבת לפעול על פי המציאות...
        הדת והמדינה יכולות לחיות בשלום, זו לצד זו.
        עירוב בין השתים הוא מתכון לחורבן נוסף.

        IP: 83.130.38.194 דווח על תגובה זו

    • היהדות היתה תמיד אור לעיני (ל''ת)

      העולם.היום שברת, 20/11/05 09:45


      IP: 84.228.77.190 דווח על תגובה זו

      • התעלמות מהאמת לא מחזקת...!!!

        אדי, 20/11/05 15:51

        את המוסר היהודי...
        הרבנים צריכים לעסוק בהלכה ובמצוות.
        הפוליטיקאים צריכים לעסוק בעניני החומר והמציאות.
        חלוקה ברורה בין אלה לאלה תבטיח את עתידו של עם ישראל לנצח...

        IP: 84.228.106.70 דווח על תגובה זו

  • 68.

    אוהב אותו

    ד.ש, 18/11/05 12:11

    אוהב את אריאל בראשית דרכו ועכשיו.יש לו אומץ בלתי רגיל.הוא תמיד הלך עם האמת שלו עד הסוף כנגד כולם.ועכשיו הוא עם האמת האמיתית באמת.הוא לא מאלה שמפרידים את האמונה מהיושב במרומים. הוא,כמו שצריך, כמו שעם ישראל צריך לנהוג,רוצה בקיום חוקי התורה בארץ ישראל.מה רע בזה? ''כל נתיבותיה שלום'' כולנו מגנים רצח, שחיתות, גניבה. אז למה לא להכיר בדרך התורה? היא יפה וטהורה! סחתיין, אריאל.אוהב אותך!

    IP: 85.250.198.87דווח על תגובה זו

  • 67.

    לצערי הגדול זילבר צודק והוא

    הנרי, 18/11/05 11:58

    יסחוף את כל הנוער הנפלא אחריו כי הם כבר לא מאמינים לכל רבני ה''היה לא תהיה'' ו'האבינרים' למיניהם.

    IP: 80.178.8.13דווח על תגובה זו

  • 66.

    איראל המלךךךךךךךךךךךךךךךךך (ל''ת)

    שיר, 18/11/05 11:50


    IP: 81.218.61.3דווח על תגובה זו

  • 65.

    אני חוזר איתך צדיק!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חילוני, 18/11/05 11:50


    IP: 81.218.61.3דווח על תגובה זו

  • 64.

    אריאל, שרת את 'מחאתנו'

    אברהם, 18/11/05 11:45

    אריאל זילבר היקר, זה אמנם של שיר מההפגנות של החרדים ונתורי קרתא, אבל ברור שאתה עשית זאת מהטעמים שאנחנו נאמני הארץ מרגישים נגד ממשלת הכפירה והבגידה שמאסה בחלוציה, ונתנה לאויביה מקום להתבסס בארץ שלנו. אריאל זילבר, יישר כוח והמשך בכוחך זה.

    IP: 217.132.155.99דווח על תגובה זו

    • תלמד היסטוריה

      אסי, 19/11/05 07:54

      החלוצים האמיתיים (אלה שיבשו ביצות והיו צריכים להגן בגופם על בתיהם ומשפחותיהם מן הפורעים הערבים)היו ח י ל ו נ י ם. הם לא האמינו בדת הפרימיטיבית שסיפרה להם שצריך לחכות לאיש רכוב על חמור בשביל שתקום להם מדינה. והם לא התחבאו מאחורי צבא מודרני שמאוכלס ע''י ילדים של אחרים...!

      IP: 84.109.90.204 דווח על תגובה זו

      • תלמד אתה הסטוריה ותראה

        הסטוריון, 21/11/05 12:33

        שהעולים הראשונים היו כולם דתיים . מרוסיה רומניה ותימן. רק אחר כך הגיעו אבותיהם של הישראלים בני ימינו כשרצו לעשות כאן קומוניזם נוסל ארץ מוצאם ורבים אחרים ברחו מרוסיה בגלל המהפכה.

        IP: 80.230.221.193 דווח על תגובה זו

  • 63.

    סוף לציונות

    אהרון לייב, 18/11/05 09:28

    יישר כח לאריאל זילבר
    שאתה מוריש לנערים של היום את האמת לא להאמין למדינה כופרת כזאת ......שסופה להחרב

    IP: 69.113.235.218דווח על תגובה זו

    • אדון אהרן לייב

      שי, 18/11/05 11:10

      המדינה לא קמה ולא תיחרב בגלל לוזרים כמוך.
      שב לך ב''ווילאמסבורג'', תאכל דונאטס, ותתפלל כל יום לארץ ישראל מבלי לעשות שום דבר בפועל.
      כמו שאתה יכול לראות, אלוהים אתנו ולא אתכם.

      IP: 85.250.50.133 דווח על תגובה זו

      • מה רע בויליאמסבורג??

        יואל סאטמר, 20/11/05 01:10

        עדיף מלחנך יהודים כגויים ..
        בארץ ישראל..שהיא אדמה קדושה

        IP: 62.219.118.218 דווח על תגובה זו

        • מי אמר שרע ב''וויליאמסברג'' ?

          שי, 21/11/05 10:38

          נהפוך הוא, ליהודים חסרי עמוד שדרה כמוכם, חסרי גאווה אמיתית אשר חיים בחלומות משיחיים ומוכנים להיות מושפלים אלפי שנים עד שיבוא ההוא על החמור הלבן ...לכם נהדר שם. סעו בהמוניכם וירווח לכולנו.

          IP: 62.0.82.63 דווח על תגובה זו

          • איזה טפשות!!! ובערות!

            נבער עלוב, 22/11/05 14:56

            מי שקשור לתורת -ישראל הוא חסר חוט שדרה?????חסר גאווה ??
            הלא הכל סובב סביב תורת היהודים וזה בסיס הקיום ההיסטורי...
            וערגת כל יהודי אמיתי!!
            אין ארץ ישראל ללא תורת-ישראל
            ואין גאולה ללא גאולה רוחנית!!!!!!!!
            הבערות אם כל חטאת!!

            IP: 82.81.98.97 דווח על תגובה זו

    • ואת זה ארגנו חב''ד

      אורי, 18/11/05 11:29

      הגיע הזמן שאתם בסטמאר תבינו שצריך לעזור להתנחלויות ולחזק אותם בגלל שה םיהודםי צדיקים שנחלמים על ארץ ישראל והם נגד הציונות יותר מכם.

      IP: 80.178.8.13 דווח על תגובה זו

      • חב''ד אני ציונים שאוהבים את ארץ

        יואב, 18/11/05 11:37

        ישראל ואוהבים את כל היהודים ללא הבדלים. סטמאר הם אנטי ציונםי ששונאים את כולם. זה כל ההבדל. חב''ד הם הציוניםי האמיתיים.

        IP: 80.178.8.13 דווח על תגובה זו

    • לייבלה אתה לוזר אפס גורנישט (ל''ת)

      נתן העזתי, 18/11/05 12:22


      IP: 83.130.189.249 דווח על תגובה זו

  • 62.

    לצערי הם צודקים יותר ויותר

    י. מ., 18/11/05 08:58

    מסתבר שההסתאבות של אזרחי ישראל היהודים צוברת תאוצה ומובילה המדינה לשיאי התבהמות הולכים וגדלים.

    והשרש לזה היא העדפת החיצוניות על הפנימיות בתורה. זאת בכל הרמות מקרתא ועד שיינקין

    זילבר - אחד ששוחה בעוז נגד זרם ההתבהמות ועל זה יש להעריץ אותו.

    IP: 80.230.247.163דווח על תגובה זו

  • 61.

    המלים שגויות בהחלט

    אפרים יעקב, 18/11/05 08:51

    ה' הוא מלכנו ולו אנו עבדים
    [...]
    בשלטון מינים וכופרים....
    אריאל האוהוב והיקר לתשומת בך
    אוהבך
    0522646998

    IP: 132.70.137.106דווח על תגובה זו

    • בו...בו...בו...באג.. (ל''ת)

      הבן של ברכה, 18/11/05 14:12


      IP: 217.132.85.241 דווח על תגובה זו

  • 60.

    חזק!! כל הכבוד

    יוני, 18/11/05 08:42

    שיחקת אותה

    IP: 68.237.64.69דווח על תגובה זו

  • 59.

    ל''א. מילשטיין'' (47) מה הקשר?

    הפרוטוקולים של, 18/11/05 08:35

    את הדברים כתב ד''ר מרדכי נאור, הסטוריון, וזה מצויין בפירוט בחלון שלפני.
    וזו הסטוריה שלא הצלחתם לשכתב. אבל זו ההסטוריה! אתה יכל לכנות את זה בכל כינוי, כיד הבולשביזם הטובה עליכם, אך זה לא ישנה את ההסטוריה!
    דבריך רק מוכיחים שוב, שהשמאל בשקר המוחלט יסודו!

    וגם מילשטיין כותב רק את האמת.
    נידו אותו כשסיפר על הביזה בעיר העתיקה ע''י רבין ולוחמיו, ועל המשאיות שבהן השתמשו וחסמו בהם את הדרך לירושלים. הוקיעו אותו כשקרן.
    ומה קורה פתאם - א. אחד הבוזזים מודה בפרהסיה. ב. אני מוצאת את הדברים בספרו של בן גוריון - ''מדינת ישראל המחודשת''.

    IP: 80.178.59.104דווח על תגובה זו

    • כן, בטח

      פרונקל, 18/11/05 14:15

      ''מילשטיין כותב רק אמת'' - האם זה כשהוא טוען שהוא חושש שנדבק בחיידק השגעון שעובר במשפחתו (הוא אפילו מוסיף את דודתו המשוררת רחל להצדקת חששו) או כשהוא נח ממהזריקות?

      IP: 217.132.85.241 דווח על תגובה זו

  • 58.

    שיר אדיר-עד לגילוי כל האמת. (ל''ת)

    צריך להפיץ בא''י, 18/11/05 08:16


    IP: 83.130.127.108דווח על תגובה זו

  • 57.

    אריאל-האמת מדברת מגרונך-ישר כח (ל''ת)

    אמת מארץ תצמח, 18/11/05 08:14


    IP: 83.130.127.108דווח על תגובה זו

  • 56.

    מה למדינת ישראל ולציונות? (ל''ת)

    עמרי שרון?פרץ?, 18/11/05 07:52


    IP: 84.228.8.250דווח על תגובה זו

  • 55.

    הורדתי את כל השירים שלו

    זינה הפרוצה, 18/11/05 05:55

    בביטורנט. כולם יכולים להוריד ממני ונהפוך את אריאל זילבר לזמר העם היהודי. כל שיר שנוריד יעשה אותנו מאושרים ואת אריאל פחות עשיר.

    IP: 62.0.85.161דווח על תגובה זו

  • 54.

    אריאל, שיחקת אותה אתה תותח! (ל''ת)

    משה, 18/11/05 01:35


    IP: 84.110.50.217דווח על תגובה זו

  • 53.

    שיר ענק!

    איימנטס פודריס, 18/11/05 00:28

    כל הכבוד זילבר, אחלה שיר.

    IP: 84.95.77.65דווח על תגובה זו

  • 52.

    הדתים הרי מקיאים על אחד כמוהו (ל''ת)

    פתאום הוא נערץ?, 17/11/05 23:54


    IP: 62.0.136.202דווח על תגובה זו

    • נראה לך? אני דתיה ומעריצה אותו (ל''ת)

      שולי, 18/11/05 01:07


      IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

      • מה בדיוק את מעריצה?את השפה?

        כוכב נולד, 18/11/05 09:53

        את המראה? את הסמים ? את העבירה על החוק ? את ה''האמונה'' ?
        שמעת את כל השירים שלו? זו שפה שראוי שתעריצי ?

        IP: 217.132.32.66 דווח על תגובה זו

        • אריאל התפכח ואתה תקוע (ל''ת)

          התפכחות משנאה, 18/11/05 13:54


          IP: 217.194.194.99 דווח על תגובה זו

  • 51.

    ה''כופרים'' עשו לו את הקריירה

    אפס מאופס, 17/11/05 23:53

    מעניין שזילברדראק צריך שיר - הוא יפנה לדני סנדרסון שלום חנוך וכל היוצרים הכופרים. הקריירה שלו גם כך לא מי יודע מה מרשימה. כל הישיג שלו - רק בזכותם.הכופרים גם אלו ששומרים עליו ומחרפים נפשם בצבא כדי שהוא יוכל לנגן ולעשות את מופעי האימה שלו בשקט

    IP: 62.0.136.202דווח על תגובה זו

    • אתה צודק!!!100% (ל''ת)

      סא''ל אביב גפן, 18/11/05 02:45


      IP: 212.179.194.52 דווח על תגובה זו

      • התגובה מעידה על ערכי ארה''ב

        איז יופי, 18/11/05 09:00

        סולם הערכים הישראלי הופך להיות אמריקני

        מי שגרם לו לצבור פרסום וכסף - אותו הוא צריך לעבוד ולהלל.....



        IP: 80.230.247.163 דווח על תגובה זו

      • 95% מהחיילים = חילונים (ל''ת)

        אז תרגע, 18/11/05 09:53


        IP: 217.132.32.66 דווח על תגובה זו

        • 99% מהרוצחים גם, אז... (ל''ת)

          פ, 20/11/05 11:45


          IP: 217.132.34.105 דווח על תגובה זו

    • מוסר הכופרים נמצא עמוק בשרותי (ל''ת)

      המועדונים, 18/11/05 08:36


      IP: 83.130.127.108 דווח על תגובה זו

    • שטויות במיץ עגבניות

      שש, 18/11/05 12:04

      אריאל זילבר הוא אמן יחודי יוצא דופן בעל כשרון טבעי, ורק בגלל זה הוא לא נטמע בברנזה הבהמית, הם בסך הכל רק לא הצליחו לקלקל אותו כי ב''ה הוא קבל בסוף שכל לברוח מעולם השקר ''הנוצץ'' המזויף מלא התככים ותאוות הבצע הכבוד והכסף.
      וצודק המגיב שאומר שאנו בעלי ערכים כמו אמריקה רק הכסף מדבר
      פה. אצל אריאל מדברת הנשמה! ידידי! שבת שלום.

      IP: 62.0.130.238 דווח על תגובה זו

  • 50.

    זילבר תותח!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אחד, 17/11/05 23:46


    IP: 84.110.66.11דווח על תגובה זו

  • 49.

    סתם מחפש צומי

    יונתן גרשון, 17/11/05 22:42

    פתאום הוא חזר בתשובה?!
    הוא מדבר בלי לחשוב. אגב מה השתנה? המדינה תמיד הייתה בשלטון חילוני, אז מה הוא מחדש?
    הוא היה צריך להצטרף לנטורי קרתא מזמן, ושיהנה לו...

    IP: 84.228.48.7דווח על תגובה זו

  • 48.

    אריאל זילבר אוהבים אותך נשמה!

    יהודי לא ציוני!, 17/11/05 22:30

    שיחקת אותה!
    אנחנו יהודים ולא ציוניים!
    שהרצל והחברה שלו ילכו להתנצר ויבנו מדינה באוגנדה

    הקב''ה אנחנו אוהבים אותך!

    IP: 81.218.71.224דווח על תגובה זו

    • אין חיה בזו יהודי לא ציוני (ל''ת)

      ע''ע תפילת 18, 18/11/05 07:47


      IP: 84.228.8.250 דווח על תגובה זו

    • נשמה-גם תל-אביב אוהבת אותך (ל''ת)

      יהודי לא ציוני, 18/11/05 08:20


      IP: 83.130.127.108 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מזכיר לכם משהו על מלים הורגות

    מיהו ציוני?, 17/11/05 20:41

    ועל כשרון התעמולה הבולשביקי?

    משום שאוסישקין התנגד לתכנית אוגנדה, האשימו אותו במותו המוקדם של הרצל......
    אז, אם היה לומד, איך עושים דברים במדינה המטורפת שלנו, הוא היה צריך, מיד אחרי מות הרצל, להכות על חטא, ולסחוב את כל העם לאוגנדה...

    ''אך לא רק קשיים כלכליים וקוצר-רוח אישי ולאומי דחפו רבים מבני היישוב אל זרועות האוגנדיסטים. צריך להביא בחשבון את ההשפעה הרבה שהיתה בימים ההם להרצל. כל מעשה שעשה וכל תכנית שהעלה - כולל ''תכנית אוגנדה'' – זכו לתמיכה בחוגים רחבים מאוד. לא הכל העזו ללכת בעקבותיהם של אוסישקין והציונים הרוסים שהוקיעו את הרצל על תמיכתו ב''תכנית אוגנדה''. אחרי הקונגרס הציוני הששי, ב- 1903, קונגרס שקיבל ברוב דעות את הקו של הרצל, כינס אוסישקין בחארקוב ועידה של מתנגדי אוגנדה. מכל רחבי העולם היהודי זרמו לחארקוב מחאות, שרובן ככולן קבלו על הפגיעה בהרצל, שהותקף בצורה בוטה בועידה זו. בין המחאות שזכו לפרסום רב, היתה מחאתם של 14 מיקירי ראשון-לציון. גם מתישבים מרחובות, גדרה ופתח-תקוה מחו על הפגיעות בהרצל במכתביהם לועידה ולעיתונים יהודיים במזרח-אירופה.

    ליחסי היריבות הרצל-אוסישקין היו תוצאות מרחיקות לכת בארץ-ישראל. הרבים, שתמכו בהרצל כמנהיג הציונות, נעשו (לעתים בעל-כורחם) לאוגנדיסטים; המעטים יותר, שנהו אחרי אוסישקין, היו לציוני ציון. כללית, השנאה לאוסישקין הקיפה חוגים רחבים בארץ, שראו בו אדם שהרים יד במלכות. רוברט סנט ג'ון מספר בספרו ''שפת הנביאים'', כי כשנודע בירושלים כי הרצל מת, נשמעה טענה כי אוסישקין הוא האשם בכך. הילד בן השבע, אהוד, בנו של אליעזר בן-יהודה, התפרץ הביתה ואיים כי יקח נקם באוסישקין על מות המנהיג. אף אם יש הפרזה בסיפור זה, יש בו כדי להעיד על העוינות הרבה לאוסישקין.

    IP: 80.178.124.82דווח על תגובה זו

    • הפועל לא תצא מאוסישקין (ל''ת)

      הפועל, 17/11/05 23:26


      IP: 85.64.172.21 דווח על תגובה זו

    • עוד פרק מהפרוטוקולים של זקני

      א. מילשטיין, 18/11/05 05:32

      יש''ע שאני גאה להיות מחברו.

      IP: 62.0.85.161 דווח על תגובה זו

  • 46.

    כזה שאוגנדה היא ''ציון'' בשבילו

    מיהו ציוני?, 17/11/05 20:34



    אוגנדה בראשון-לציון
    מחבר: ד''ר מרדכי נאור






    בראשית המאה שלנו טילטלה סערה עזה את ההסתדרות הציונית הרכה לימים, פילגה אותה וגרמה, מכל מקום בעקיפין, לפטירתו המוקדמת של בנימין זאב הרצל.


    מקיץ 1903 ואילך, כשנתים ימים, רעדו אמות הספים של ההסתדרות הציונית. הרצל והמקורבים לו תמכו בתכנית ההתישבות באוגנדה, תכנית שנועדה למצוא ''מקלט לילה'' למאות אלפי היהודים שגורשו או נמלטו באותה עת מאירופה; הציונות הרוסית, שמנהיגה העולה היה מנחם אוסישקין, שללה תכנית זו וקבעה כי הציונות יכולה להתגשם רק בארץ-ישראל, ואין להמיר ארץ זו בשום טריטוריה אחרת.


    הצדדים התחפרו בעמדותיהם הנוקשות. מצד אחד ציוני-אוגנדה, שנהפכו עם הזמן לטריטוריאליסטים-בעקרון; חסרי ארץ מיועדת מוגדרת; וכנגדם, ציוני ציון הנושאים עיניהם למזרח. מעניינת - ומוזרה, כפי שעוד נראה - היתה עמדתו של הישוב היהודי בארץ-ישראל בעת הויכוח הגדול. לכאורה היתה עמדה זו אמורה להיות חד-משמעית: פסילה מוחלטת של התישבות יהודית מאורגנת שמגמתה להקים מדינה יהודית מחוץ לארץ-ישראל; ומי אם לא חלוצי העליה הראשונה, שישבו בארץ 10 או 20 שנה, הקימו את המושבות וחיזקו את הישוב היהודי בערים, היה צריך להתנגד להפנית המאמץ הציוני למקום אחר?


    המציאות היתה שונה. בארץ-ישראל - במושבות, ביפו, בירושלים - היו רבים שתמכו ב''תכנית אוגנדה'' ואחר-כך בטריטוריאליות, ביניהם אנשי-שם, משכילים וותיקי העליה הראשונה, שהיו עתה מכובדים ומבוססים. תומכי אוגנדה והטריטוריאליסטים נאחזו בתמיכה זו כמוצאי שלל רב: אם יהודי הארץ תומכים באוגנדה, הרי מעיד הדבר כמאה עדים כי אין לציונות כל עתיד בארץ-ישראל.


    כשעוסקים ביישוב היהודי בארץ בימים הרחוקים ההם של תחילת המאה, יש לזכור כי המדובר בקבוצת אוכלוסין קטנה, שמנתה לכל היותר 50 אלף נפש. רוב יהודי הארץ נמנו עם ''היישוב הישן'', ופולמוס אוגנדה לא העסיק אותם כלל, בהיותם רחוקים מציונות. המיעוט הקטן והתוסס יותר של ''היישוב החדש'' הוא שנתן את הטון והוא שהטביע ברחבי העולם היהודי את הרושם (הנכון ביותר) כי יהודי ארץ-ישראל מסתייגים מארצם ומעדיפים עליה את אוגנדה.

    IP: 80.178.124.82דווח על תגובה זו

    • שפע של איוולת במשך ההיסטוריה..

      אדי, 18/11/05 11:01

      תוכנית אוגנדה הייתה איוולת קטנה ובלתי מזיקה, לעומת רשימה ארוכה של מעשי איוולת הרסניים.
      מי שבוחר להשתמש באירוע דל זה כנשק נגד מתנגדים פוליטיים, לא ירווה מכך הרבה נחת...

      IP: 83.130.224.2 דווח על תגובה זו

    • תוכנית אוגנדה

      שי, 21/11/05 10:40

      לו אכן היתה מתקבלת היו ככל הנראה ניצלים חיי מיליוני יהודים. משם להמשיך ל''ארץ הקודש'' תמיד אפשר.

      IP: 62.0.82.63 דווח על תגובה זו

  • 45.

    זילבר אתה תותח!!! (ל''ת)

    יורם, 17/11/05 19:55


    IP: 132.66.7.213דווח על תגובה זו

  • 44.

    לפני שנים רבות, חזרנו ממסיבת

    ה''מטורפים'', 17/11/05 19:53

    בת-מצווה בבית אל. האוטובוס היה מלא עד אפס מקום בחיילים שסיימו יום עבודה (קל''ב) ב''ממשל''. ברדיו נשמע אריאל זילבר ב''רוצי שמוליק מחנה לך'' - עשרות חיילים שרו אתו, זה היה ממש מרשים.
    הוא היה מצויין והוא כזה היום. יהודי חם, אנושי, אמיתי ונאמן לעמו ולמולדתו.
    מובן מאליו שהשמאל רואה בו מטורף, משום שאינו שונא ישראל. שייזהר, כי השמאל זורק ''מטורפים'' כאלה לבתי כלא, או סתם זורק אותם מבתיהם לרחובות. בבריה''מ היו שולחים אותם לבתי חולים לחולי נפש.
    גם כאן מגיעים יהודים לבתי חולים לחולי נפש, בגלל התעללות השמאל!

    IP: 80.178.124.82דווח על תגובה זו

  • 43.

    האמת נאמרת -המלך הוא עירום!

    בועז, 17/11/05 19:45

    ב''ה

    אשריך אריאל ! סוף סוף מי שנעמד וקורא-המלך הוא עירום!
    מדינת ישראל אינה מדינה של העם היהודי ההונאה נכשלה היהודים ניצחו!

    IP: 62.0.88.219דווח על תגובה זו

  • 42.

    גם מכוער, גם לא יודע לשיר

    כל הכבוד, 17/11/05 19:42

    וגם דביל

    IP: 83.118.53.209דווח על תגובה זו

  • 41.

    מוזיקאי מיוחד, הוגה דעות חלש (ל''ת)

    דני, 17/11/05 19:41


    IP: 81.218.190.87דווח על תגובה זו

    • למזלנו הוא אינו נמנה על

      אינו מתיימר, 17/11/05 20:43

      ''האנשים החושבים'', מסוג זאב שטרנהל, למשל!

      גם בעלי הבאסטות בשוק אינם נחשבים ל''אנשים החושבים'', לכן הם חושבים ישר, בקיצור ולענין!

      IP: 80.178.124.82 דווח על תגובה זו

  • 40.

    ממש ''חדשות''...

    צופה מהצד, 17/11/05 19:23

    מי שיכנס ללינק אל הידיעה על הכנס בבנייני האומה, יכול לעיין בתגובה 4, ולראות שאני ''חשפתי'' את ה''ידיעה המרעישה'' כבר לפני שבוע.
    בסרטון כל אחד יכול לצפות, ואף להוריד אותו למחשב, באתר ''חב''ד אינפו''.
    לא נורא, רועי.

    IP: 217.132.110.192דווח על תגובה זו

  • 39.

    אתה ענק אחי זילבר (ל''ת)

    מאחיך האלמוני, 17/11/05 19:15


    IP: 132.66.7.213דווח על תגובה זו

  • 38.

    אתה פשוט תותח

    אילן, 17/11/05 19:12

    לא מפחד מאף משטר אפל.
    סוף סוף.
    אנחנו איתך.

    IP: 85.250.1.179דווח על תגובה זו

  • 37.

    זאת מדינה ציונית?!

    עודד, 17/11/05 19:05

    זאת מדינה ציונית? יהודית?
    שמשלחת אלפי יהודים מאדמתם והופכת אותם לפליטים בארצם? אנחנו מדברים על אותה מדינה?

    אריאל זילבר הוא הבעיה של המדינה הזאת? בו אתם מתעסקים רק כדי לטשטש את האנטי דמוקרטיה שנוצרה פה, את השחיתות של הדקיטטור שעומד בראשה ואת כל הבעיות האחרות של המדינה, ויש בשפע.

    תתעסקו בעיקר לשם שינוי.

    IP: 83.130.43.126דווח על תגובה זו

    • שמעת פעם על ''ציוני אוגנדה''? (ל''ת)

      כך קראו להם,, 17/11/05 20:44


      IP: 80.178.124.82 דווח על תגובה זו

  • 36.

    נשמה ! אתה אלוף!!!

    שש, 17/11/05 19:02

    ראיתי אותך לראשונה בהופעה בכנס
    של האיחוד הלאומי לפני מס' שנים וכבר אז כבר ידעתי שתהפוך להיות המנונם של אנשי א''י השפויה,חזק ואמץ! והמשך להטיח את חיצך השנונים והמלודיים בשלטון הערב רב, אשר הפך את מדינתנו לסדום ועמורה!
    ואל תשים לב ליבבות השמאל שנותר פעור פה, הם המומים איך ברוך ה'
    קבלת שכל והפכת מזמרם האנרכיסט
    והנערץ לשופרם של אלו הנאבקים
    על צביונה היהודי של המדינה!
    אלוקים ואנחנו אוהבים אותך אריאל!

    IP: 85.250.255.193דווח על תגובה זו

  • 35.

    הוא פשוט דפוק. (ל''ת)

    רמי, 17/11/05 18:59


    IP: 84.110.35.17דווח על תגובה זו

  • 34.

    עזבו סתם סוכן שב''כ (ל''ת)

    דודו, 17/11/05 18:34


    IP: 132.68.176.93דווח על תגובה זו

    • שקוף ! (ל''ת)

      קונייאק, 17/11/05 23:50


      IP: 62.0.136.202 דווח על תגובה זו

  • 33.

    מופרע בלי קבלות

    merav, 17/11/05 18:29

    האיש הזה פשוט הסתובב לו משהו. אין לי שום הסבר אחר. שיהיה בריא כל עוד הוא לא פוגע באף אחד.

    IP: 81.218.109.32דווח על תגובה זו

    • מה שהסתובב זה שה' נתן לו שכל (ל''ת)

      לברוח ימינה!, 17/11/05 19:04


      IP: 85.250.255.193 דווח על תגובה זו

      • אני מאוד מקווה שהקב''ה יתן לו

        יונתן גרשון, 18/11/05 00:51

        סוף סוף קצת שכל

        IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

  • 32.

    חברמן אמיתי, כל הכבוד לו

    יוסלה, 17/11/05 18:28

    ולכל המתיפיפים.... קפצו

    IP: 85.65.26.95דווח על תגובה זו

    • קפצתי עכשיו מה? (ל''ת)

      יונתן גרשון, 18/11/05 00:51


      IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אריאל זילבר-חזק ואמץ

    אורי, 17/11/05 18:26

    כמה מרענן לראות אמן אשר איננו מוטציה קרחת,שמאלנית ואנטי דתית וציונית!

    IP: 217.132.207.236דווח על תגובה זו

    • לא.. הוא בכלל לא אנטי ציוני...

      יונתן גרשון, 18/11/05 00:54

      אני ראיתי המון זמרים חילונים שמאלנים שהם לא אנטי דתיים. כמה מרענן לראות אדם עם כל כך הרבה אהבת חינם ואהבת ישראל...

      IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

      • מי שלא הבין מדובר בציניות.. (ל''ת)

        יונתן גרשון, 18/11/05 01:21


        IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

    • וכמה טוב לראות אמן אמיתי ללא (ל''ת)

      קוקו ועגילים !, 18/11/05 11:39


      IP: 62.0.130.238 דווח על תגובה זו

  • 30.

    הרבה מאוד מה לומר. מ' ישראל

    אין ספק, 17/11/05 18:25

    לפי מגילת העצמאות היא מדינה יהודית. לכן זה לא נגד המדינה.

    IP: 85.250.146.152דווח על תגובה זו

    • יש לשכתב את מגילת העצמאות (ל''ת)

      למגילת היהודים!, 17/11/05 19:05


      IP: 85.250.255.193 דווח על תגובה זו

  • 29.

    סרט ''הלול'' זה כן השיר שלנו

    ''השיר שלנו''?, 17/11/05 18:24

    המחאה של אריאל זילבר מ מ ש מובנת! הכעס על השלטון הישראלי שהרס והחריב סתם כך ישובים משגשים מוציא אנשים שפויים ורגועים מהדעת... אבל זה חס וחלילה לא יהיה אף פעם ''השיר שלנו'' בדיוק כמו
    שתוכנית טלויזיה ''השיר שלנו'' בה מככבת השחקנית הנהדרת עליזה רוזן ממש לא מדברת אלינו... לעומת זאת, סרט עדין ומרגש בכיכובה של אותה השחקנית - ''הלול'', שכתבה וביימה ענבר נמדר סן מומלץ בחום.

    IP: 62.0.182.120דווח על תגובה זו

    • בהחלט מוציאה אנשים מהדעת.. (ל''ת)

      יונתן גרשון, 18/11/05 00:55


      IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

  • 28.

    זהו ההים של נטורי קרתא, לינק

    חרדי אנטי ציוני, 17/11/05 18:23

    חיבר את המלים והנגון ר' עמרם בלוי זצוק''ללהה, נגד הציונות. ר' עמרם התנגד להקמת מדינת יהודית כביכול, ולברינוות של הציונים המנוולים.
    לא רק גזלתם אדמות של ערבים ורצחתהם בהם ועשקתם, ורמסתם את תורתנו הקדושה, עכשיו אתם באים לגזול את שירו של ר' עמרם ז''ל.


    IP: 84.191.218.144דווח על תגובה זו

    • ממתי יש לך אינטרנט בבית פויי (ל''ת)

      חסיד נטורי קרתא, 17/11/05 18:54


      IP: 84.228.214.157 דווח על תגובה זו

      • Til kayre mibayn aynechu (ל''ת)

        ., 18/11/05 06:03


        IP: 205.188.116.134 דווח על תגובה זו

    • שמאלני מתחזה. תתבייש לך

      רמי ונה, 17/11/05 18:55

      ממש בסגנון עלילת הדם

      IP: 68.105.91.218 דווח על תגובה זו

    • אלה אדמות יהודיות ולא גנבנו

      סלח לי, 17/11/05 19:09

      הערבים רצחו אותנו, ולא אנו אותם. אנו רוצים להחזיר את התורה.

      IP: 85.250.146.152 דווח על תגובה זו

    • ממש גאון! אידיוט שמאלני! (ל''ת)

      הרצחת וגם, 17/11/05 19:55


      IP: 80.178.124.82 דווח על תגובה זו

    • אגב, יש לך שכל על הכתפיים!

      יונתן גרשון, 18/11/05 00:59

      אם במקום לחזור על אותם טענות שאתה לומד מהרבי שלך תשתמש בשכל ותקרא קצת היסטוריה, ותבין על מה אתה מדבר. דברך מנותקים לגמרי מהמציאות ולא יבישו שום אנטישמי בטענותיו השיקריות נגד היהודים!

      IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

  • 27.

    יופי

    אמיר, 17/11/05 18:20

    הציונות הדתיים הכאילו ציונים הראו את פרצופם האמיתי כולם נטורי קרתא

    IP: 83.208.21.185דווח על תגובה זו

    • הכרזה לא מדויקת, פרובוקטיבית (ל''ת)

      ושטחית, 17/11/05 19:07


      IP: 85.250.255.193 דווח על תגובה זו

    • למה להכליל? (ל''ת)

      יונתן גרשון, 18/11/05 01:00


      IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

  • 26.

    האומן האמיץ שלא עושה חשבון, מע (ל''ת)

    אליקו, 17/11/05 18:19


    IP: 81.218.75.210דווח על תגובה זו

  • 25.

    אביב גפן ו אחינועם ניני זה ציו

    לאו, 17/11/05 18:09

    אביב גפן ו אחינועם ניני זה ציונות?!?!אביב גפן ו אחינועם ניני זה ערכים יהודים?!?!

    IP: 212.143.56.81דווח על תגובה זו

  • 24.

    איזה אדיוט

    שרית, 17/11/05 18:03

    ולחשוב שפעם ממש הערכתי אותו...

    IP: 85.250.207.59דווח על תגובה זו

    • שרית

      שש, 17/11/05 19:13

      הערצת אותו כי היה זמר אנרכיסט
      עלייך להעריצו כעת יותר !כי סוף סוף
      ב''ה קבל שכל וברח מכם ואתם
      נותרתם המומים ופעורי פה,אגב זה קצב איטי ובטוח אבל שמת לב שבקצב ההגירה הזו השמאל הופך להיות אט אט smal smal smal?

      IP: 85.250.255.193 דווח על תגובה זו

      • לשש

        שי, 17/11/05 19:49

        ''דה דה בה די בה'' זה לא מה שאנחנו קוראים אנארכיזם.

        IP: 85.250.50.133 דווח על תגובה זו

        • נכון!

          שש, 18/11/05 11:51

          זה יהדות! שאת לא מכירה, אנרכיזם
          זה מין חופשי, פריקת כל עול ,בעיטה בתורה, קעקועים, קוקו נזם ועגילים,
          חילופי זוגות ועוד הרשימה ארוכה,
          זה אכן אנרכיזם פרובוקטיבי להכעיס
          ומי שאינו בברנז'ה הזאת אצלכם הוא מטורף וחשוך ואינו יכול להשתייך ''למדינתכם הנאורה'' המסרח
          התיכון החדש... שאתם מנסים בכח
          לבנות כאן ,לא יעזור לכם העם ההולך בחשך האמת ב''ה יוצאת אט אט לאור
          ובא לציון גואל במהרה בימנו אמן!

          IP: 62.0.130.238 דווח על תגובה זו

  • 23.

    למחוק את שלטון הכופרים !

    כמו אל קעידה, 17/11/05 18:01

    ועוד דוגמא למה אין הבדל בין פנאטים דתיים יהודים לפנאטים דתיים מוסלמים.

    אצלנו במזרח התיכון מי שמונע שלום זה הדתיים משני הצדדים- חמאס וג'יהאד+מתנחלים- זאת המציאות, מה לעשות.

    מי שפוצץ את מגדלי התאומים היו דתיים פנאטים, מי שמפוצץ אוטובוסים - דתיים פנאטים, מי שהורס את עעיראק החדשה- דתיים , מי שרצח את אמיל גרינצוויג היה דתי פנאט , מי שתכנן לפוצץ את המסגדים על הר הבית- דתיים פנאטים, מי שטבח ב40 פלשתינים במערת המכפלה- דתי פנאט, מי שרצח את רבין היה דתי פנאט, ולא הזכרתי את מחתרת בת עין שתכננה לפוצץ בית ספר לבנות, ונועור הגבעות ועדן נתן-זאדה משפרעם והרוצח משבות רחל ועוד ועוד.
    אלוהים , אם הוא קיים, מתבייש במאמיניו היום שהופכים את העולם שלנו למקום רע יותר.

    IP: 84.109.65.7דווח על תגובה זו

    • מה אתה ממציא?

      ?, 17/11/05 18:18

      קודם כל איפה שמעת את המילים ''למחוק את שלטון הכופרים'' ? הא?
      דבר שני מי שרצח את גרינצוויג לא היה דתי.
      כנ''ל הרוצח משבות רחל.
      איני בא לטעון שאין כמה יהודים ''דתיים'' רוצחים, אך לא ניתן להסיק מכאן על כלל הדתיים או על הדת. רוב הדתיים שואפים לשלום (ולכן התנגדו להנתקות ).

      בכל אופן ובלי קשר, אני מתנגד לשיר ששר זילבר, ואיני חושב שצריך להסיר מעלינו עולו של החוק, ולא לפרוש מהמדינה.

      IP: 192.114.43.96 דווח על תגובה זו

    • הסגרת את מניעיך במילים ''אם הוא

      רמי, 17/11/05 18:52

      קיים'' אין ספק שאתה אדם לא מאמין ומכאן השנאה העיוורת שלך כלפי כל מאמין יהודי או מוסלמי. אין לך שום בעיה לפברק עובדות. שנאה תהומית שתובין אותך לעבר פי פחת. קצת אהבה לבני עמך אפילו אם הם מאמינים רחמנה ליצלן לא תזיק לך.

      IP: 68.105.91.218 דווח על תגובה זו

    • אתה קצת מניח את המבוקש

      יוני, 18/11/05 01:41

      לדעתך, כנראה, זה שמישהו רוצח על רקע אידאולוגי-פוליטי, מוכיח שהוא דתי פנאט, וממילא ניתן לראות איך כל מי שביצע רצח על רקע אידאולוגי-פוליטי הוא דתי פנאט.
      אחרת לא ברור מאיפה הגעת לזה שהרוצח משבות רחל, שכלל אינו דתי, או יונה אברושמי רוצחו של אמיל גרינצוויג, הם דתיים פנאטים.
      גם יגאל עמיר לא רצח את רבין מתוך טירוף דתי אלא כיון שחשב שהוא מסוכן לעם ישראל. ''דין רודף'' הוא בסך הכל מה שאיפשר לעמיר להתעלם מהאיסור - הדתי! - של ''לא תרצח''. את הרצח הוא ביצע מסיבות חילוניות.

      IP: 217.132.110.192 דווח על תגובה זו

  • 22.

    שנאת ישראל בשמה של אהבת ישראל.

    אדי, 17/11/05 17:55

    כמה פאתטי, מעורר רחמים ממש על עלובי הנפש שונאי ישראל, שמתהדרים ב''אהבת ישראל''.

    IP: 80.230.96.12דווח על תגובה זו

    • התיאור הזהבדיוק מתאים לשמאלנים (ל''ת)

      יאיר, 17/11/05 18:16


      IP: 83.130.221.139 דווח על תגובה זו

    • אדי'נקה, קרא את מה שכתבתי לך

      בשליפות של, 17/11/05 19:31

      יש לך בכלל מושג מה זה ''ישראל''? זה לא המדינה שלך, אם זה מה שאתה חושב! וספק אם זה אתה!

      ישראל לא עשה פוגרום לעצמו, אתם עשיתם. ואתם גם תשלמו!

      IP: 80.178.124.82 דווח על תגובה זו

      • אתה ממש מצטין בקללות ואיומים.. (ל''ת)

        אדי, 17/11/05 20:42


        IP: 80.230.96.12 דווח על תגובה זו

  • 21.

    למה אתם ממשיכים לתת לו במה?

    גיא, 17/11/05 17:53

    הרי הוא בסך הכל has been שחיפש להחזיר את עצמו לתשומת הלב הציבורית. זה התחיל עם ההומואים,המשיך עם ההתנתקות,ועכשיו זה.
    פשוט תעזבו את המטורף הזה,והוא ייעלם.

    IP: 212.143.48.19דווח על תגובה זו

    • מאווי נפש לא ריאליסטים

      רמי ונה, 17/11/05 18:46

      השמאלנים עושים אולי ילד אחד או שהם הומואים והדתיים עושים 6 + . מי יעלם? לדעתי השמאל לא רלוונטי ולא חשוב מי צודק. תוך 20 30 שנה השמאל יהיה מיעוט מבוטל במדינה , אם בכלל תהיה אחת כזאת.

      IP: 68.105.91.218 דווח על תגובה זו

      • לא כל הדתיים ימיניים

        יונתן גרשון, 18/11/05 01:04

        ולך תדע מה יקרה עוד 20-30 שנה לדתיים, לפני 67 רוב הדתיים היו מרכזניכים מתונים וגם שמאלנים, ומאז השתנו, ואולי גם (חלילה/בעזרת ה') חזרה..

        IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הבן אדם מלך מה יש לומר (ל''ת)

    זילבר זהב, 17/11/05 17:50


    IP: 85.65.199.41דווח על תגובה זו

    • שהוא ממש לא! (ל''ת)

      יונתן גרשון, 18/11/05 01:05


      IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אריאל זילבר גדול מהחיים!

    א.צ., 17/11/05 17:50

    לא מסתתר ולא פוחד- אלוף עולם!!!!
    אריאל תמשיך כך, כל הכבוד!

    ואם אנחנו כבר בזמן בחירות- אז אוליי תרוץ לכנסת?

    IP: 82.81.251.217דווח על תגובה זו

  • 18.

    אלוהים-פטור אותנו מעונשו של זה

    מירב, 17/11/05 17:48

    גרום לו לחזור חזרה מלאה בתשובה ולהסתגר בדלת אמותיו במאה שערים או בהתנחלות תפוח.העיקר שלא נצטרך לשמוע עוד אחת מפנינות ''החוכמה'' של האידיוט הפשיסטי והריקני הזה.

    עם אורי זוהר זה הצליח לך...

    IP: 194.90.25.27דווח על תגובה זו

    • מירב את טועה תועה ומטעה!

      שש, 17/11/05 19:25

      אורי זוהר אולי נעלם מבמת דיזנגוף,
      אבל מבמת העולם היהודי הוא לא נעלם כלל! איש יקר זה ממשיך במסירות נפש יום וליל בעזרה ,ובתמיכה ובהצלת נפשות תועות להצילם משיני השאול בה היה
      פעם. עבודת הקודש שלו חרישית ונסתרת, לעומתה עבודת הקודש של אריאל היא פומבית!
      תפסיקו כבר לאכול את הכובע! האמת
      מתחילה אט אט לנצח!

      IP: 85.250.255.193 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בממסד הציוני?!?

    משה, 17/11/05 17:47

    מה הקשר בין ציונות לבין ממשלה שעוקרת ישובים מארץ ישראל? אני חושב שהכתב, השמאלן, צריך לשנות את מה''ממסד הציוני'' ל''ממסד הפוסט-ציוני''...

    IP: 83.130.8.28דווח על תגובה זו

  • 16.

    המדינה הכריזה מלחמה על הדת

    זיו, 17/11/05 17:46

    זילבר הוא לא פוליטיקאי ולכן יש לו את העוז לומר את מה שכל בר דעת מבין: אם עד לפני כמה שנים שרר כאן ה''סטטוס קוו'' הרי שבשנים האחרונות הוא לרק שנפרץ לחלוטין אלא שהמדינה תעשה ככל שביכולתה על מנת להרוס את הדת.
    אין צל של ספק , שאחד הנדבכים המרכזיים של תוכנית הגירוש היה למוטט את השקפת העולם הציונית דתית.
    אז נכון שבעבר , זה היה ההמנון של העדה החרדית{שאגב זה קבוצה יותר רחבה מנטורי קרתא} אבל היום גם בבית אל ובאלון מורה יכולים להצטרף לפזמון החוזר
    '' בשלטון הכופרים איננו מאמינים''

    IP: 85.65.195.154דווח על תגובה זו

    • הדת הכריזה מלחמה על המדינה...!

      אדי, 17/11/05 18:23

      ההחלטה על סיפוח של אזורים כבושים לשטחה של מדינת ישראל זו החלטה פוליטית.
      לרבנים ולכוהני הדת אין זכות לנסות ולכפות פעולה זו על המדינה...
      השיקולים של המערכת הפוליטית צריכים להיות מעוגנים בהכרת המציאות.
      השיקולים של המערכת הדתית הם שיקולים אמוניים שהמציאות אינה מעלה או מורידה בהם מאומה.
      זו הסיבה שהפרדת הדת מהמדינה היא כורח, ואי הפרדה מסכנת את קיומה של מדינת ישראל.

      IP: 80.230.96.12 דווח על תגובה זו

      • נהפוך הוא!

        שש, 17/11/05 19:31

        הפרדת הדת מהמדינה תהרוס את המדינה ע''י כך שתאבד את צביונה היהודי! אט אט נהפוך להיות מדינה ''נאורה'' ככל הגויים ,ימשיכו לרמוס את התורה שהיא בסיס קיומנו
        והסדום והעמורה שכבר התחיל יהפך לגהינום עלי אדמות!

        IP: 85.250.255.193 דווח על תגובה זו

        • הלאום היהודי חוסל במלחמת בר ..

          אדי, 17/11/05 20:54

          כוכבא.
          סממני הלאום של ממלכת החשמונאים ניכחדו בהדרגה משום שהעם היהודי לא התייחס למציאות הפוליטית, ונמשך למטורפי דת משיחיסטים שהתיימרו לפעול בשמו של בורא עולם.
          התחיה הלאומית של העם היהודי נעשתה בידי חילונים, שהשכילו לפעול על פי המציאות הפוליטית ולהקים את מדינת ישראל.
          מדינת ישראל היום היא מדינה חזקה ומשגשגת, והאיום החמור ביותר לקיומה הם דתיים קיצוניים, שדוחפים אותה להרפתקה משיחיסטית הרסנית.

          IP: 80.230.96.12 דווח על תגובה זו

          • מממ... אדי

            שש, 18/11/05 12:18

            מדינת ישראל נעשתה אמנם ע''י חילונים , אבל רובם היו ציונים כופרים
            שלקחו את עולי המזרח הדתיים ודחפו אותם לקבוצי השמו''צ שם הם התפקרו לחלוטין ונתלשו משרשם היהודי, הם גם קצצו לעולי תימן את הפאות כי זה היה פרימיטיבי ומפחיד עבורם, הם בנו קיבוצים על הרבה מהאדמות ,סבסדו אותם עד לשגשוג למול עירות פיתוח, ובגלל זה נפלו במהפך, אותם אלו שחשבו ,ותמיד יחשבו שרק הם מסוגלים לנהל את
            המדינה רואים איך המפעל הקיבוצי מתפורר ,רואים את תוצאות אוסלו
            הטרגיות. אז מה באמת כבר עשו
            לנו אותם יפי הבלורית והתאר?

            IP: 62.0.130.238 דווח על תגובה זו

            • ואיזה מדינה נוהלה בידי כהני דת

              אדי, 18/11/05 14:48

              ???

              IP: 83.130.224.2 דווח על תגובה זו

  • 15.

    זה ההמנון של כל החרדים

    אבי, 17/11/05 17:39

    מה הקשר לנטורי קרתא....
    אני חרדי ליטאי מחיפה. ומאז שאני ילד שרנו את השיר הזה. שרים את זה אשכנזים וספרדים חסידים מכל המגזרים. אין שום קשר לנטורי קרתא. איך העיתונאים מעוותים את המציאות כדי לעשות את זילבר נגד המדינה. היחידים שהתנגדו לשיר הזה זה הכיפות הסרוגות. אבל אחרי שתקעו להם סכין בגב אני מניח שגם הם יתחילו לזמזם...

    IP: unknownדווח על תגובה זו

    • מעניין אם העורך קרא תגובה זו ! (ל''ת)

      ויועיל בטובו ל, 17/11/05 22:30


      IP: 219.111.65.245 דווח על תגובה זו

    • מוזר שהשיר בקלטת נטורי קרתא???

      יונתן גרשון, 18/11/05 01:09

      מוזר שהשיר דווקא מפיע בקלטת של נטורי קרתא?

      IP: 84.228.48.7 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הבן אדם קרוע ברמות קשות...

    דיקי, 17/11/05 17:38

    הוא פשוט מצחיק אותי כל כך... האמת, צריכים עוד מסטולים כמוהו למען המורל הציבורי. כל פעם שאני קורא על יציאה חדשה שלו אני מתגלגל מצחוק. תודה NRG, עשיתם לי את היום!

    IP: 85.250.3.4דווח על תגובה זו

    • מסתפקים בשאריות של החילוניים (ל''ת)

      בושה וחרפה, 18/11/05 09:55


      IP: 217.132.32.66 דווח על תגובה זו

  • 13.

    למה לא מזכירים את יונתן יוסף

    בצלאל קנופ, 17/11/05 17:36

    שנאבק ועושה רבות למען המתנחילם

    IP: 80.178.22.166דווח על תגובה זו

  • 12.

    ההתנתקות מנוגדת ליהדות

    רונן, 17/11/05 17:35

    לעקור אלפים בגלל מניעים שקריים ופסולים - זו תועבה.

    IP: 217.132.221.159דווח על תגובה זו

  • 11.

    אמא צדקה שאמרה לא לקחת סמים!

    ליאור, 17/11/05 17:33

    שמעת זילבר?

    IP: 194.154.186.38דווח על תגובה זו

  • 10.

    יישר כוח לזילבר (ל''ת)

    עמרי, 17/11/05 17:19


    IP: 81.218.125.155דווח על תגובה זו

  • 9.

    הוא בכלל שומר מצוות השלומיאל ? (ל''ת)

    זילבר הולך בדרך, 17/11/05 17:16


    IP: 64.115.129.154דווח על תגובה זו

    • באבוה תנקה את הפה (ל''ת)

      שומר ישראל, 18/11/05 13:58


      IP: 217.194.194.99 דווח על תגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד לאריאל זילבר!!שר מדהי

    נדהם, 17/11/05 17:01

    שר מדהים..
    עבר לי רעד בכל הגוף...!!!

    IP: 217.132.105.174דווח על תגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד שעומד על דעתו

    תמר, 17/11/05 16:40

    אפילו בחברתנו שכל הזמרים נחשבים שמאלנים, הוא מעז להתבטא שונה

    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

  • 6.

    תנו קישור לשיר! (ל''ת)

    מומי, 17/11/05 16:39


    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

    • לינק לוידאו:

      www.chabad.info, 17/11/05 23:53

      http://www.770live.com/intermedia/Kenes_Pikuach_Nefesh/19.asf

      או לכל הכתבה בחב''ד.אינפו:
      http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=16763

      IP: 85.64.55.182 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הבן אדם צודק! ישראל היום

    מובילה את, 17/11/05 16:34

    מאז הנאצים, לא התקיימו ימי בדולח בשום מקום בעולם, רק בישראל.

    שמעתי היום מאזינים בתכנית של אראל סג''ל. והוא לא נתן להם להשתלח, לכן שמענו רק קמצוץ משנאת ישראל העצומה והמפחידה הממלאת את כל הוויתם של השמאלנים.
    מאות ילדי ישראל סובלים ממצוקה אדירה, ולשמאל לא אכפת. על מי עושה הטלויזיה הישראלית תכנית, בסגנון סרט תורכי? ודווקא לילדים - על שני ילדים בני עובדים זרים, שמדינת ישראל מתכוונת לאכוף עליהם את חוקיה, שאותם הם עקפו, ולהחזירם לארצם.
    אריאל זילבר צודק! הוא לא מדבר באופן מתוחכם ולא מתחכם, כמו כל מיני יפים ויפות. וזו בדיוק הדרך לומר את הדברים - חד וחלק ובכנות!
    ארץ ישראל היא ארצנו!
    החרבת גוש קטיף היא פשע שלא היה דוגמתו מאז ה''שואה''
    התעמולה המתנהלת במשך עשרות שנים בארץ ישראל נגד המתנחלים, היא הסתה גרועה מן ההסתה הנאצית, וניתן להוכיח זאת בקלות.
    ישראל היא מדינה אנטישמית מן הגרועות בעולם!
    מי שצייתו לפקודות בצבא הגרמני, עמדו לדין בנירנברג. וזה בדיוק הדבר שצריכים לעמוד בו כל הפושעים שהשתתפו בפשע בגוש קטיף ובכל התקופה בת כמעט ארבעים שנה, של התעללות מפלצתית במתנחלים.
    אחת ההוכחות לבולשביזם הסטאלינסטי בישראל היא העובדה, שבמשך של אותן שנים בהן התנהלה התעמולה הנאצית בישראל איש לא צינזר, והתביעה נגד זאב שטרנהל, שהסית במלים ברורות לרצח מתנחלים, נדחתה בעילת - חופש ההתבטאות.
    אבל דברים, כמו אלה שכתבתי לעיל, בדרך כלל אינם זוכים לפרסום, ואם כן, הם נחשבים להסתה!

    אריאל, כל הכבוד.
    שמעתי אותך בשבוע שעבר בבניני האומה, אתה מצויין.
    רק חבל שדחו אותך לסוף. היית צריך להופיע במקביל לאהרון רזאל וגם ביחד. אתם מצויינים!
    היה משהו ביחד, אך קצר מדי.
    ובפעם הבאה להוריד את הווליום. האזנים ממש התחרשו!
    והיה יפה לראות את הנוער רוקד אתכם!

    IP: 80.178.124.82דווח על תגובה זו

    • כתבת טוב!

      חבר, 17/11/05 17:45

      אתה חזק. לך בקטע של עשייה.
      עזוב כעסים. תבנה את המדינה של היהודים.

      IP: 83.130.119.58 דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      נועם, 17/11/05 18:09


      IP: 62.219.209.69 דווח על תגובה זו

    • שוב האמת נאמרת-והאוזניים והלב (ל''ת)

      א-טו-מי-ם!!!, 18/11/05 08:28


      IP: 83.130.127.108 דווח על תגובה זו

    • שואה בגרשיים. מתאים לך-מכחישן (ל''ת)

      קוו-ואדיס, 18/11/05 09:32


      IP: 217.132.50.133 דווח על תגובה זו

  • 4.

    איזה שרוט. כ-מ-ה צחקתי ! (ל''ת)

    ממ, 17/11/05 16:26


    IP: 84.109.65.7דווח על תגובה זו

  • 3.

    אריאל זילבר המלך....

    קובו, 17/11/05 16:21

    תמיד הוא היה גדול נשאר גדול ויהיה גדול .... היחיד שבא עד למוצב בחור ליד הגבול לעשות הופעות ללוחמים...

    IP: 200.121.249.198דווח על תגובה זו

    • לא רק זילבר

      שי, 17/11/05 16:57

      נתן כהן וקלידן נוסף העבירו הופעה של שעתיים לפני קהל של 9 (!!!) לוחמים מ''עורב גולני'' במוצב בג'בל ברוך (הנקודה הצפונית ביותר שצה''ל היה בה).
      זילבר הוא יצור מבולבל שהשפעה מאוחרת של הסמים שלקח מתחילה לת את אותותיה.

      IP: 85.250.50.133 דווח על תגובה זו

      • השפעה מאוחרת של סמים?

        צינגעלע, 19/11/05 06:57

        אני הייתי בטוח שזו טראומה מהמוקש שעלה עליו בילדותו ושבעקבותיו נכרתה רגלו. לא יכול להיות שאריאל זילבר עושה סמים! מי ששר בו...בו...בו..בג...חייב להיות אדם צלול ובעל השראה אלוהית.

        IP: 217.132.85.241 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מה הוא לוקח? רוצה גם! (ל''ת)

    יואש המחושש, 17/11/05 15:48


    IP: 85.65.42.215דווח על תגובה זו

  • 1.

    הבנאדם הולך ומתחרפן

    רוני, 17/11/05 15:29

    שיעשה טובה ויחזור לתקוע בחצוצרה שלו בגליל,זה לפחות לא מזיק(רק למי שנמצא ברדיוס של ק''מ ממנו)

    IP: 194.90.25.27דווח על תגובה זו

    • הדבר הזה מחורפן מיום היוולדו ל

      יליד הארץ, 17/11/05 17:53

      אמא תימניה ואבא אשכנזי שזרקו אותו לקיבוץ.
      הוא ''תופש'' צד במאבק בין מזרחים לאשכנזים ותומך בכל מי ששונא אשכנזים וציונים.
      מילא היה יודע לשיר.
      סתם מיסכן.חסך הורים ולא יודע לאיזו עדה(זהות)הוא שייך.
      ראוי לרחמים אילמלא היה גורם לכל כך הרבה נזק בנצלו את השירה למען מטרותיו הפוליטיות.
      כך גם אנחנו הופכים לקורבנות הוריו.

      IP: 82.81.71.189 דווח על תגובה זו

      • בגלל שהוא חושב אחרת ממך אז אתה (ל''ת)

        מחפש לו בציציות, 17/11/05 22:24


        IP: 219.111.65.245 דווח על תגובה זו

      • איזו אכזריות?! בנאדם?! (ל''ת)

        Me, 18/11/05 05:56


        IP: 69.203.194.81 דווח על תגובה זו

      • לא משנה מי אתה

        מיקי, 27/10/07 02:01

        כי כלומניק נשאר כלומניק

        IP: 24.185.129.104 דווח על תגובה זו

    • מה כואב לך (ל''ת)

      פסיכלוג, 18/11/05 13:59


      IP: 217.194.194.99 דווח על תגובה זו