• 50.

    טוב שפוליטיקאים לא יכולים ....

    מבחין, 15/11/05 08:43

    לבחור את דרך מותם..אחרת היינו עוסקים כל השנה בדילוגים מ'פסטיבל'' דביק אחד למשנהו לציון יום מותם...טוב חלאס עייפנו...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שמתם לב כמה תומכים בריבלין ?

    עוד תומך בריבלי, 15/11/05 00:28

    כמעט כולם תומכים ! גם אם אין זה מדגם סטטיסטי זה מבטא את הרגשת התיעוב ממורשת השמאל הבולשוויקית, שהתחילה ברבין עצמו. טיוח החקירה מי באמת רצח את רבין הוא חלק בלתי נפרד מהמורשת הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בא לי להקיא מכל האזכרות

    חלס מספיק, 14/11/05 23:04

    להסתכל לעתיד לא לעבר

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי באמת רצח את רבין? מי ירה (ל''ת)

    מקדימה החור ה-3, 14/11/05 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    די! נמאס! רובי - העם איתך!

    שמאל לשעבר, 14/11/05 21:12

    השמאלנים מנסים לכפות עלינו מורשת שלא קיימת.

    הם מנסים לעשות קופה על הרצח - ולכן מתנגדים לחקור מה קרה שם, בככר מלכי ישראל, באמת...

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא שמאל לשעבר,אתה שמוק (ל''ת)

      של היום, 14/11/05 23:51

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לחורבן בית שלישי,הבנת ריבלין?? (ל''ת)

    יום יבוא שיגידו, 14/11/05 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ריבלין

    דודו, 14/11/05 20:07

    אני מסכים עם דבריו של יו''ר הכנסת.
    מנסים לכפות עלינו מורשת למרות
    שאין כזו. יישר כח לרובי

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אזכרה בפרופורציה הנכונה

    זאב, 14/11/05 19:56

    האירועים לזכרו של רבין ז''ל יצאו מכלל פרופורציה.
    במקום עצרת מכובדת נהפך הזכרון לפסטיבל חסר טעם.
    מי צריך הבאת ''כוכבים'' כמו קלינטון ואשתו, הוא נוכל והיא אנטישמית בסתר.
    מספיק להזכיר את רבין יום אחד בשנה ולא למרוח את זה למשך כל החודש.
    לבסוף נמצא זכרו של רבין בזוי ומחולל ע''י עסקנים אכולי שנאה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ריבלין צודק

    שחף, 14/11/05 19:46

    לא הכרתי את רבין. הסכם אוסלו הביא לאלפי הרוגים ופצועים, גרוש יהודים מביתם. אני מקווה שהדרך הזו תעצר מיד ותחוסל רשות הפלשתינאית. הגיע הזמן להוציא להורג רוצחים: יהודים וערבים. רוב העם שונא את דרך ההנצחה שבחרה משפחת רבין בסיוע השמאל הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    טוב שלא איבדו פורפורציות

    איבדו פורפורציה, 14/11/05 19:45

    טוב שלא איבדו פורפורציות בקשר לרצח טוב שזה לא נההפך לחודש אבל וזהו וואלה יופי

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הזיכרון לא נישכח -גם התוצאה

    אברהם, 14/11/05 19:42

    מר ריבלין יו''ר הכנסת, כדאי לדייק בדבריך,רבין נרצח בגלל שעשה מהלך שיביא שלום- הנקרא הסכם אוסלו.הצד הימני של המדינה לא רצה בכך .ראשי הצד הימני התחילו ''אין לו מנדט'' היו הפגנות לגיטמיות בדרך כלל.אז החלו האגפים היותר ימנים להסתה נגד רבין,בין שיאי ההפגנה בככר ציון, קריאות רבנים לפולסא דנורא ,דין רודף וכו'.עד לרצח אנחנו יודעים היום המרחק הוא קצרצר.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האזרחים מרגישים שמספיק

    אזרח, 14/11/05 19:40

    ההרגשה של אזרחים שמוקירים את רבין ושמזועזעים מהרצח שפסטיבל רבין שנמשך חודש וכל הטאראראם מסביב מתחיל להיות מוגזם . ההרגשה שיש קומץ של אינטרסאנטים חלקם פוליטיקאים שמקבלים הזדמנות להופיע ולהתבלט בחודש זה תחת המטריה של רצח רבין , וחלקם אנשי עסקים שעושים קופא מהפסטיבל הזה , חברות שמירה ואבטחה , נקיון סדרנים תאורה סאונד אומנים בעלי אולמות חברות קייטרינג בתי דפוס ועוד וכל אלה דוחפים להגדלה והעצמה של הפסטיבלים תוך כדי הצגת פנים ''עצובות'' והכל תחת המטריה של רצח רבין , יותר משני שליש מהמדינה נקראת ע''ש רבין דבר דומה יש ברוסיה ובמדינות טוטאלטאריות הגרועות ביותר , כי כולם שתקו ופחדו לדבר שמא יאשימו אותם שהם נגד רבין ולכן אוטמאטית הם בעד יגאל עמיר ושתמכו ברצח ולכן כולם שתקו , הבעיה שזה המשיך עוד ועוד והגיע זמן שיקום הציבור ויגיד ..די... יש לחזור לפרופורציות ולטקס קצר יותר[ מחודש ] וצנוע יותר . ומי שרוצה שידליק נר שיעמוד דקה דומיה שיקרא פרק תהילים שיתלה את תמונת רבין בחדרו , אבל חודש פסטיבלים יום יום וכל היום זה פשוט נמאס וחבל שמשפחת רבין לא מבינה את זה לבד והייתה צריכה להגיע לזה שהעם יגיד לה את זה.

    הגב לתגובה זו

    • דייקת, חבר

      מוטי, 14/11/05 20:14

      נושא ההנצחה אבד פרופורציה,והפך למנוף פוליטי.
      אנו כבר במצב שכל מי שמנסה להכניס את העניין לפרופורציה מאשם בימניות .

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ריבלין מבטא את דעת רוב העם (ל''ת)

    ירון, 14/11/05 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ריבלין צודק

    קלאודיה, 14/11/05 19:36

    רבין הכניס אותנו לבוץ עמוק וטובעני!!!
    העובדה שנרצח לא הופכת אותו לצודק וודאי שלא לקדוש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ריבלין בוגד

    חנה, 14/11/05 19:36

    מנצל אסון לאומי לצרכים פוליטיים.
    לקקן, שפל, איש קטן ומושתן!

    הגב לתגובה זו

    • חנה מניין השנאה הזאת?

      יעקב, 14/11/05 20:12

      מי חינך אותך לשנוא כל כך?

      זה פשוט נורא ומה שעוד יותר נורא שיש מאות אלפים כמוך.

      די!!! כך מדבר אזרח על יושב ראש הפרלמנט של מדינתו?

      נאום ריבלין היה הגון וישר גם אם לא כולם מסכימים עם דבריו.

      הגב לתגובה זו

    • חרפות וגדופים (ל''ת)

      אינם תגובה, 15/11/05 00:37

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הרצחת וגם ירשת?

    איש, 14/11/05 19:32

    לא רק שהוא מבזה את הישיבה הממלכתית בעירוב דעות וביטול דעות אחרות שלא במקומן בטקס לזכר ראש ממשלה שנרצח ומאז המדינה פשוט חרא.
    אלא גם שהאבסורד הוא שה'מנהיגים' שקראו אז להסתה הם היום אלו שמנהלים את המדינה. גועל נפש!
    ביבי וחבריו, שרון וריבלין, הנגבי, ליבנת, כולם פשוט מושחתים ומסיטים.

    פשוט לברוח מכאן.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד קודם קרוא וכתוב... (ל''ת)

      בור, 14/11/05 21:17

      הגב לתגובה זו

    • תברח! אף אחד לא יעצור בעדך (ל''ת)

      תומך בריבלין, 15/11/05 00:39

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ריבלין...

    גיל, 14/11/05 19:25

    מר ריבלין ''הנכבד'' והנבער אני מתבייש בך שאתה יושב ראש הכנסת שלי.
    תפקודך כיושב ראש הכנסת הוא בושה למדינת ישראל!
    ביום שכזה ובמיוחד במעמד שכזה, היה עליך לנסות ולפייס ולאחד את בית ישראל השסוע.
    במקום זה בחרת בנאום שעולה ממנו צחנת בחירות ויזכרו ממנו רק מילים כמו ''מסע צלב'' וכד'.
    יכול להיות כי דבריך צודקים או מוסכמים על ציבור מסוים,
    אך לא היה זה הזמן והמקום לאמר אותם ובטח שלא עיי יושב ראש כנסת ישראל .
    ביום שכזה אני בטוח רק בדבר אחד
    שאותך אדון ריבלין לא יזכרו רגע אחד לאחר שתסיים את תפקידך ובפעם הבאה שאתה מדבר על יצחק רבין ''של נעליך מעל רגליך'' וכבד את המעמד!

    הגב לתגובה זו

    • ריבלין איש אמיץ וחכם.

      בן יפונה, 14/11/05 19:44

      אסור שיבזו אותו בשל מה שאמר. אני צמתי כל שנה ביום הרצח בחשוון. השנה פסקתי לצום. אני לא רוצה להיות חלק מההפגנה הבולשביקית של השמאל.

      הגב לתגובה זו

      • לבן...הוא בספק,אתה בטוח -לא ! (ל''ת)

        מתנגד, 15/11/05 09:51

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    ברוסיה קוראים לזה פולחן אישיות (ל''ת)

    יהודי, 14/11/05 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מעולם רבלין לא הצטיין בעודף

    שכל, 14/11/05 19:21

    הרבה טפשות , צחוק , ליצנות ואוולות .
    אבל כל פעם הוא מצליח לשבור את השיא של עצמו .
    זה היה המקום והזמן לומר את הדברים האלה ( גם אם נניח שיש בזה משהו )

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ריבלין מבייש

    אחד, 14/11/05 19:17

    ריבלין ממשיך לבייש את עם ישראל את הכנסת ואת שם משפחתו המפוארת.
    חבל שכדי להתחנף לבוחרי הפרימריס אתה יורד לדרגת ''ערב רב'' במקום לכבד את מעמדך כיו''ר הכנסת אבל מזמן כמו הפעם הוכחת שאינך ראוי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    האם רצח ראש ממשלה אחר, מוצדק?

    איציק, 14/11/05 19:16

    צודק יו''ר הכנסת, ראובן ריבלין בהשקפתו, אך לא מצליח להבהיר זאת כראוי (דבר תדיר אצל חברי הכנסת).
    ראש הממשלה רבין נרצח בגלל דעתו הפוליטית, משנתו המדינית, וניסיון לממש את דעותיו!!!
    אין זה משנה אם זה אוסלו, הקמת התנחלויות, מדיניות אנטי-חברתית או כל סיבה אחרת. צריך להיות ברוב, אין סיבה המצדיקה רצח ראש ממשלה. וכשכולם יפנימו זאת ויבינו (כולל השמאל) שהאבל הוא לא בגלל אוסלו, אם כי בגלל סיבה הרבה יותר עמוקה, אז הם יאפשרו גם לנו, הימין השפוי, להיתאבל עליו (אנו עושים זאת גם כך, רק בדרך שלנו).
    הסכיזופרניות השמאלנית, לזכור אותו בתאריך עברי, תאריך לועזי ואולי גם בתאריכי הלידה העברים והלועזיים, והטיפטוף המתמיד של אוסלו, רק מחמירים את העניין. ראוי שרבין יזכר בתאריך אחד המוסגם על כולם, ובאמת שאסכים לכל תאריך. בתאריך זה ראוי לדבר גם על רבין האיש ופועלו, אך ראוי לדבר יותר על הרמה המוסרית של רצח זה והשלחותיו על החברה. אוסלו לכשעצמו חשוב למישהו, ולאחר פחות. האם הרצח עצר את התהליך או גרם לימין לטעות ולזוז שמאלה? גם על זה אפשר לדון. אך כל אלו שאלות משניות.
    תנו לעם לזכור ולהתאבל בצורה ראויה, פעם אחת בשנה.
    כל זה כמובן לא טופס לגבי משפחת רבין אשר אבלה כל יומות השנה, וזה זכותה וזה כאבה, ואני עם כל השפוים מבקשים לנחם אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודק!!--זה מתחיל להימאס כל ימי

    שמעון, 14/11/05 19:16

    ההבל האלה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ריבלין שוב הוכיח שהוא אדיוט

    אודי, 14/11/05 19:14

    עם קבלות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד צודק 100% (ל''ת)

    שלומית, 14/11/05 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רוצים לעשות לזכר רבין?

    די לכסת''ח, 14/11/05 19:08

    הנה דבר חשוב: מיצאו מי רצח אותו, מי נתן את ההוראה, ומי השתיק ומשתיק...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    Rivlin you absolutely right

    Avner, 14/11/05 19:04

    Finally someone had the balls to say something that many
    people think but no one had the courage to say it

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל כך פשוט, כל כך נכון (ל''ת)

    יוסי, 14/11/05 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד לריבלין

    שפו, 14/11/05 18:57

    שלא פחד להגיד דווקא באירוע הזה שרצח הוא רצח אבל זה לא עושה את רבין צודק או מוסרי. אסור לשכתב היסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!! אין מילים! ריבלין תותח (ל''ת)

      ג'חנון, 14/11/05 19:11

      הגב לתגובה זו

    • באמת כל הכבוד לריבלין, הוא

      אריה, 14/11/05 19:31

      הפגין אומץ ציבורי רב, ולואי שדבריו יפלו אל אוזנים קשובות!!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נאום שרון

    Avi Ecuador, 14/11/05 18:56

    ''החברה הישראלית היא עדיין חברה בהתהוות''

    איתך ועם השמאל החברה הישראלית היא חברה בחידלונה אול לקראת ביטולה!
    כמה שקרים ושטויות אפשר לשמוע מהאיש הזה.

    הגב לתגובה זו

    • נאום האקוודור

      עליכם השלום, 14/11/05 19:19

      ''המוח של אקוודורה עדיין בהתהוותו''

      כמה שקרים ושטויות אפשר לשמוע מהאיש הזה?!

      הגב לתגובה זו

    • ''המוח שלך בהתהוות''

      עליכם השלום, 14/11/05 19:38

      רק בתחילת הדרך הארוכה!!

      הגב לתגובה זו

    • אבי הוא קורדי,מה רוצים ממנו? (ל''ת)

      פרואני, 14/11/05 23:58

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודק 100% (ל''ת)

    מור- לא ימנית, 14/11/05 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צודק?

    כועס, 14/11/05 18:52

    אם יש סיבה שזכר יצחק רבין הופך להיות זכרון של השמאל, אזי היא נובעת מחוסר היכולת של הימין להפנים את חלקו באווירה שאפשרה את הרצח. (ושימו לב מגיבים מתלהמים איני מאשים את הימין ברצח, הרוצח היה אחד - יגאל עמיר)
    ולמרות זאת, כאחד שגר בשכנות לרבין, אני זוכר כל יום שישי את השלט האומר ''לאה תרעילי את רבין''
    אלו שהחזיקו את השלט, בפרוש קראו לרצח, הם לא קראו רוצח הם קראו לרצוח)
    הימין צריך וחייב להפנים שההתנשאות האומרת שרק לצד אחד יש התשובה, וכל אחד שחושב אחרת הינו בוגד, היא זו שמביאה לפרושים שגויים ע''י חלק מהעם.
    אם התורה היא תורת אמת, ונפלאות הם דרכי האלוהים, אז אל לאיש לקחת את החוק לידיו. תנו לאלהוים לעשות את העבודה לבד, או אולי אתם לא מאמינים בזה?

    הגב לתגובה זו

    • ''אלו שהחזיקו את השלט''

      שוקו, 14/11/05 19:09

      אני לא החזקתי את השלט. מה לי ולהם?

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      הרגוע, 14/11/05 19:32

      אבל בגלל שאתה צודק גם ריבלין כל כך צודק

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הוכחה שהוא צודק

    שוקו, 14/11/05 18:48

    התגובות ההיסטריות מהשמאל הן הוכחה חותכת שריבלין צודק. מצחיק שהם כועסים שהוא מעביר מסר פוליטי באירוע ממלכתי. האזכרות של רבין הן כבר מזמן לא ממלכתיות ולגמרי פוליטיות והאשמים בכך הם השמאלנים.

    הגב לתגובה זו

    • מי היסטרי

      ש, 14/11/05 19:40

      רק יש לזכור:
      1.רבין שהיה שמאלני נרצח ע''י איש ימין שהונע ע''י האידואוגליה הימנית וגדל בערוגת העשבים השוטים של מדינת ישראל(יחד עם גולשטיין ומפנצרים הצמיגים ועוד ועוד).
      זה לא היה רצח פוליטי.
      זה היה רצח של איש שמאל ע''י איש ימין.
      2.אריק שרון, בנימין נתניהו, אהוד אולמרט, ראובן ריבלין, עמדו על הכיכר בעצרת שבה הונפו דגלים שעליהם רבין במדי אס-אס. שבהם קראו לרצוח את רבין. הם גם אשמים ברצח.
      3.אם איש ימין מגיע להפגנה של השמאל(בעצרת ביום שבת ראיתי איש עם חולצה של גוש קטיף) לא יעשו לו כלום. אם איש שמאל יגיע לעצרת ימין עם חולצה של נוער יחד, הוא יצא בפציעות קלות אחרי מהומה שתהיה במקום.
      4.הדמוקרטיה מתחזקת ככל שהולכים שמאלה. כך בכלל לא דמוקרטית, מפלגות הימין בכנסת על הגבול, מפלגת הליכוד דמוקרטית שיכולה להגרר לאמרות לא דמוקרטיות, העבודה דמוקרטיה רגילה(שחיטות וכו'), מרץ דמוקרטיה בגדולתה, מלגות שמאל קיצוניות-דמוקרטיה מסוכנת שאינה יודעת להגן על עצמה.
      רבין היה דמוקרט אי אפשר שהשכיח את זה, זה קשור בקשר ישיר לרצח.

      הדעות הפוליטיות של רבין ניצחו לא בגלל שהוא נרצח, בזה ריבלין צודק, רצח רבין לא הפכו את דעותיו ליותר נכונות, רבין ניצח בגלל שכל ראש ממשלה מאז עושה את המדיניות של רבין, רבין ניצח כי רוב העם בישראל מבין שאי אפשר לשלוט לנצח על עם אחר.

      הגב לתגובה זו

      • המפלגות הכי דמוקטיות הן

        נכון, 15/11/05 00:19

        מפלגות הערבים השמאלניות.
        כמו כן הליכוד בנטייתו שמאלה הפך לדמוקרטי מאי פעם.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''הליצן הטיפש''

    עליכם השלום, 14/11/05 18:46

    זה שאתה כסיל ובושה למדינה שאתה לוקח חלק בהנהלתה ניחא

    אבל למה להזכיר את זה בצורה כלכך ברורה ולהצהיר מול מצלמות הטלויזיה שאתה כזה?
    איפה יועצי התקשורת שאנחנו ממנים לך ולחבריך ?

    טיפש + טיפש= בושה

    הגב לתגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל!!!

      בועז, 14/11/05 19:04

      ב''ה

      אופן התגובה שלך שאין בה שמץ של היגיון מלבד אמוציות חיתיות בלתי ניתנות לריסון הם ההוכחה שריבלין נגע בנקודה!
      כל הכבוד לריבלין יש תמורה תמורת האגרה ליועצים שלך!

      הגב לתגובה זו

      • ב''ה ??

        עליכם השלום, 14/11/05 19:36

        אין לי מושג מה זה ב''ה?
        אם הכוונה לבעזרת השם!
        אז תהנה ובהצלחה עם הניסים והנפלאות לאבותינו ולנו
        אתה בטח חבר מרכז ליכוד אז לא לשכוח לשים קטשופ על הנקניקיה שתקבל!!

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה ריבלין עשה בשביל מדינה? (ל''ת)

    מיהו שידבר על, 14/11/05 18:44

    הגב לתגובה זו

    • ומכאן אני מסיק

      מיהו מהו, 15/11/05 00:18

      מי שלא עשה בשביל מדינה אסור שידבר על החבר רבין ?!
      פוליטרוקים הביתה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ליצן קטן נחמד רוקד לחברי מרכז

    נתק את הלשון, 14/11/05 18:43

    לא יעזור לרובי - זו שירת הברבור שלו - הוא לא ייבחר עוד לכנסת וישקע לתהום האלמוניות ביציע של ביתר

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ריבלין ניצל את הנאום לצרכיו

    וביזה את זכרון, 14/11/05 18:42

    מי שלא שם לב - רובי חשב שנורא חשוב להזכיר היום שאריק היה גדול מתנגדיו של רבין. מעניין שהוא שכח אנשים כמו נתניהו שאירגן הפגנות , והוא עצמו שלא סתם את פיו המלוכלך ...... אבל רובי מריח בחירות אז הוא מנצל את יום הזכרון של רבין כדי להזכיר לליכוד שאריק ניתק את עזה מישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ריבלין מתלקק לחברי מרכז הליכוד (ל''ת)

    ע''ח זכרון רבין, 14/11/05 18:39

    הגב לתגובה זו

    • אכן בוזיתי.

      זכר רבין, 14/11/05 19:13

      בגלל אנשים כמוך ששופכים את דמי כל יום מחדש כדי לעשות מזה הון פוליטי.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    את ריבלין בטוח ישכחו (ל''ת)

    אבל רבין יזכר, 14/11/05 18:38

    הגב לתגובה זו

    • יאללה מספיק. כמה פעמים תגיב ?

      זכר רבין, 14/11/05 19:14

      תעשה טובה באימש'ך , חפש את הבר שינענע אותך...

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם החכמה היתה כסף (ל''ת)

    רובי היה מקבץ, 14/11/05 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ריבלין צודק.. כל מלה בסלע (ל''ת)

    אזרח, 14/11/05 18:21

    הגב לתגובה זו

    • סלע, ממש...שיתנפץ בפנים

      מוש, 14/11/05 18:37

      תמיד הוא היה טוב בדיבורים, מרביתם ''הומוריסטיים''

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    יצחק היקר מת על הצלב למעננו.

    שלו, 14/11/05 18:15

    קורפוס דומיני , מוטל לפנינו כבר 10 שנים , ודמו זורם ככפרת עוונות כולנו.
    אני קורא לכל הכופרים להכיר ביצחק , אים פאדרה פילי וספיריטי סאנטי , אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ריבלין, גם אני בדעתך. ויש עוד

    שלמה בן לולו, 14/11/05 18:11

    רבים כמוני...

    הגב לתגובה זו

    • ובגלל זה אתה מגיב בכמה שמות? (ל''ת)

      השואל, 14/11/05 18:23

      הגב לתגובה זו

      • לעולם! ובכל מקום, אני מזדהה רק

        שלמה בן לולו, 15/11/05 07:37

        בשמי ואומר רק את דעתי.
        ולא נצרך להסתתר אחרי כינויים שונים...
        לא ''השואל'' ולא ''העונה''...

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ריבלין תותח אמיץ-לראשות הממשלה

    ש הלוי, 14/11/05 18:11

    לא צריך להיות ימני כדי לומר את דבריו.
    צריך להיות אדם ישר בעל שיקול דעת ואומץ ציבורי כדי לומר דברים נכונים כל כך כעת.
    מי שמאמין באוסלו שיאמין - זה פשוט לא קשור לרצח.
    מי שקושר את הרצח עם אוסלו עושה את מעשה יגאל עמיר - זו היתה מטרת הרצח.
    ריבלין אמיץ - יש לחזק את האיש.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ריבלין צודק

    שפינוזה, 14/11/05 18:10

    המסר והדגש חייבים שיהיו כי אין להפעיל אלימות ובודאי שלא לרצוח בשל חילוקי דעות פוליטיים. אבל נוצר מצב שגינוי והסתייגות מהרצח מחייבים קבלת הדרך הפוליטית והתהליך אותו הוביל רבין-תהליך אוסלו.
    ולכן נוצר מצב שהאבל והטקסים שייכים רק לגוש השמאל התומך בדרך אוסלו ואילו למתנגדי התהליך לא נותר מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מר ריבלין היקר

    שימרית, 14/11/05 18:10

    עצם הרעיון שנרצח בארץ ראש ממשלה, לא מקומם אותך?
    ויהיו דעותיו אשר יהיו.
    הרי מחר זה עלול לקרות לשרון חס וחלילה, ומה אז?

    הגב לתגובה זו

    • קצת הבנת הנקרא שמרית. (ל''ת)

      יהודי, 14/11/05 18:38

      הגב לתגובה זו

    • שמרית ,רצוי להבין אחרי שקוראין

      שומר נפשו, 14/11/05 19:00

      ואם לא , קוראים בשנית.
      לא יקפוץ חכם אלא אם ירד לסוף דעתו של זולתו.
      קראי עוד פעם , שמרית.
      מה עושה אבא ?
      מאיפה אמא ?
      מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה ?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מרתק. פנים דומות לכל הגזענים

    יובל, 14/11/05 18:01

    מעניין. עוד במאה הקודמת ועד היום, לרוב הגזענים הימנים קיצונים אותה חזות פנים ואותו מבט שונא וזועם. ממש מרתק.
    ליבי ליבי למדינה שאחד כמו ריבלין יושב בראש פרלמנט, ולו ימני ברובו וגזעני.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו יש עיתון שכתב על זה

      היאמריק, 14/11/05 18:24

      קראתי אותו כשהייתי ילד בברלין

      הגב לתגובה זו

    • מה עניין הגזענות לכאן ?

      דליה, 14/11/05 18:42

      הבהר את עצמך , איש מעניין.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ריבלין מייצג את רוב העם

    אורי, 14/11/05 17:54

    זה שבחר בליכוד האמיתי
    זה שלא מוכן לבגוד ולהקריב יהודים על מזבחם של האליתות מתל אביב
    רוב העם שמתנגד לרצח פוליטי אך מתנגד לדרכו הנלוזה של רבין שרון וכל הנהנתנים
    המנהיג האמיתי

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד האמיתי זה אריק שרון (ל''ת)

      פייגלין סוס, 14/11/05 18:21

      הגב לתגובה זו

    • סליחה אורי טעיתי כוונתי למס 6 (ל''ת)

      א.כ, 14/11/05 18:59

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד רובי ריבלין!!!

    בת-אל, 14/11/05 17:48

    מסתבר שגם לפוליטיקאים מאס הניסיון להפוך את רבין לאגדה.
    זה שהוא מת בנסיבות מצעות לא הופך את האיש למיתוס בעם...

    הגב לתגובה זו

    • ''מת בנסיבות מצערות''?!!

      ר., 14/11/05 19:43

      גברתי הנכבדה, הוא לא מת בנסיבות מצערות, מישהו מהמחנה שלך רצח אותו, ואת כנראה לא כל כך מצטערת על כך. זה טיבו של המחנה שלכם.

      הגב לתגובה זו

      • הסתה פרועה

        מוטי, 15/11/05 00:14

        אכן ניסוח לא מוצלח - ''מת בנסיבות מצערות''
        אבל
        אתה מסית נגד מחנה שלם ומסיק מסקנות טפשיות. מניין לך מי מצטער ומה טיבו של המחנה.
        בור ומסית.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    ריבלין דבריו מקוממים .

    ש.לוין, 14/11/05 17:44

    יו''ר בית הנבחרים ריבלין מעביר מסר רע לדורות הבאים. דבריו על פועלו של יצחק רבין בתחום המדיני מיוסמים הלכה למעשה על ידי הליכוד. ההנתקות מחבל עזה והחזרת שטחים מיהודה ושומרון הם למעשה חלק מתפיסת עולמו של יצחק רבין. לכן גם הליכוד הולך בסופו של דבר בדרך אוסלו שאין בילתה. לכן דבריו של ריבלין מקוממים ומוטה היה אילו לא היה אומר אותם כלל.

    הגב לתגובה זו

    • מסר מצוין הוא מעביר!

      אישוני הכבאי, 14/11/05 18:13

      מספיק עם ההגזמות הפראיות האלו.

      הגב לתגובה זו

    • האמת תמיד מקוממת ,חבר! (ל''ת)

      דימי, 14/11/05 18:17

      הגב לתגובה זו

    • מר לוין לא הבנת. ואסביר שוב.

      י. כנפו, 14/11/05 18:17

      ריבלין טוען שזה שרבין נרצח לא עושה מדיעותיו נכונות יותר .
      אין כאן כלל מסר רע, אלא דרישה לבדוק עמדות מדיניות עפ''י קירטריון הגיוני ולגיטימי ולא בגלל שראש ממשלה -עם כל הכבוד שיש כלפיו וכלפי זכרו -ויש כבוד- נרצח.

      אתה מבין את המשמעות או שצריך להסביר שוב.

      הליכוד אכן נדחף לקבל את הסכמי אוסלו למרות שהיה נגד בגלל!!!!!!!!! הלחץ הפוליטי של אלה המנסים לנכס לעצמם את ההגיון והשכל הישר והדרך הנכונה בגלל הרצח.
      וזאת גם טעות של הליכוד ושל מנהיגיו.
      דרך אוסלו היתה דרך רעה, שראשיתה בעבירה פלילית של מגעים עם טרוריסטים /אויבים בניגוד לחוק, התקבלה בכנסת ברוב מניפולטיבי (מיצובישי ומשרת סגן שר) ופרחה באמצעות הנגינה על המצפון בגלל הרצח.
      1400 ישראלים שילמו בחייהם על האקספרימנט המטורף הזה של הכנסת צבא טרוריסטים של 40 אלף לוחמים על כלי נשקם לפנים הארץ והפקרת הבטחון בידיהם.
      רבין- חבל שנרצח -וצר לי על כך כל יום מחדש עשה טעויות . והרצח ומשמרי זכר הרצח מנסים לשמר את הטעות הקולוסאלית הזאת. במקום לדון שוב ושוב ולהבין שזאת דרך ללא מוצא.
      אני מקווה מר לוין היקר שהסברתי את עצמי היטב. ושהבנת סוף סוף.
      ריבלין לא מצדיק את הרצח. הוא מבקש בדיקה מחדש של הדרך העקומה שמנסים לשמר באמצעות הנצחת זכר הרצח. זה הכל.

      הגב לתגובה זו

      • חבל''ז גברת כנפו.

        יאצק, 14/11/05 18:57

        האיש אדיוט.
        גם אם יקרא , לא יבין.

        הגב לתגובה זו

      • היטב כתבת מר כנפו. מנומק וצודק (ל''ת)

        הקורא הנבון, 14/11/05 19:22

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לריבלין.סוף סוף ימני

    דרור, 14/11/05 17:38

    אוזר אומץ!!

    הגב לתגובה זו