• 73.

    את גנדי החרימו על פחות מזה!

    מיכל, 15/11/05 08:59

    גנדי לא התכון לעולל לערבים מה שממשלת שרון עוללה ליהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פושעי ההתנתקות לדין

    אר, 13/11/05 22:39

    הפושע אריאל שרון חייב לעמוד למשפט על האסון שגרם לאלפי אנשים טובים שברגע אחד הפכו פליטים וחייהן נהרסו. יחד עם הדיקטטור צריכים לשפוט כל מי שאפשרו זאת.
    בושה וחרפה למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חלק באשמת ההורים

    טראומה, 13/11/05 18:50

    ללא ספק ההורים שהשתמשו בילדיהם תרמו להיווצרות הצלקת הנפשית של ילדיהם, כולנו ראינו הורים שמנופפים את ילדיהם באויר אל מול החיילים, שגורמים לילדיהם ללכת עם ידיים מורמות , שהדביקו טלאי מגן דויד צהוב על ילדיהם...
    תמימות, טוהר וחפות הפשע של הילדים הוכתמה בזעם וכעס ההורים,
    נחכה ונראה מה יהיו ההשלכות הנפשיות בעתיד, הרטבה במיטה וסיוטים יכולים להיות רק ההתחלה.
    כל הכבוד הורים פנאטיים...

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה חושב כך

      Avi Ecuador, 13/11/05 19:12

      אתה צריך לצאת מישראל.
      אותו הסיפור וסכנות שמתגברות וחוסר עתיד וחוסר הגיון בלהילחם בשביל אשים כמוך.
      בחור, ישראל לקראת קטסטרופה ואני לא מספר לך על הטילים מאיראן.

      הגב לתגובה זו

    • גם רבין אשם ברצח שלו

      קרע שטן, 13/11/05 22:41

      לפי ההגיום העקום שלך.

      הגב לתגובה זו

      • הוא טעה שלא לבש שכפ''צ

        חיים, 14/11/05 00:04

        עם הימין הקיצוני בישראל, אי אפשר לדעת כבר מי יירה בך כדור בגב

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    חשוב חשוב חשוב חשוב חשוב חשובח

    מפונה, 13/11/05 18:47

    לכל המגיבים פה
    אם הייתם פעם בגוש הייתם מבינים מה היה שם!
    בתי ספר, בתי כנסת, ים מדהים!!!
    ישובים פורחים, אלפי דונם של חממות, גני ילדים 1800 משפחות, 22 ישובים מדהימים:אלי סיני,בדולח,גני טל, גדיד, נווה דקלים, עצמונה,מורג, ניסנית, שירת הים, כפר ים, נצר חזני, נצרים, כפר דרום,גן אור, דוגית, פאת שדה , שליו, כרם עצמונה, קטיף, רפיח ים ותל קטיפא.שעוד יבנו בעז''ה
    אני אישית גורשתי מנווה דקלים ועכשיו אני נמצאת במלון בירושלים
    ומשפחתי מונה 10 נפשות.
    רק תתארו לכם מה זה לגור משפחה 3 חודשים בבית מלון שאין שום פרטיות. ארוחות אתה לא יכול להכין לבד תמיד צריך את האוכל של המלון גם אם הוא לא טעים .2 ההורים שלי לא עובדים עכשיו כי הם עבדו בגוש.
    למדינה לא אכפת מכלום!!
    לא קיבלנו עדין שקל מכל הפיצוים שהבטיחו לנו!!
    אבל ב''ה יש גם אנשים טובים במדינה הזאת! שדואגים לנו ומביאים לנו את הדברים שאיפה שהוא תקועים באיזה מכולה. לדוג: תיקים ,מעילים ואפילו כסף לקנות דברים. מזמינים אותנו לשבתות וכו'!
    אני מקווה ששלטון הפשע והשקר של שרון יפול בקרוב!
    בעזרת ה' נזכה עוד לחזור לגוש!!!
    גוש קטיף- '' עוד אבנך ונבנית!!!''

    הגב לתגובה זו

    • המדינה מסתמכת על טוב המתנדבים

      מתנדב לשעבר, 13/11/05 22:20

      מדהים לראות את הפער העצום בין עם ישראל לבין ממשלת ישראל.
      בעוד עם ישראל התנדב, תרם, סייע בכל אשר יכל למגורשים, עומדת לה ממשלת ישראל מנגד ובמקום לטפל בנזק שהיא גרמה - היא מתנהגת ברישעות, מוסיפה חטא על פשע ומתעמרת באנשי גוש-קטיף היקרים.

      בתור אדם שהתנדב לא-מעט לעזרת המגורשים אני יכול לומר לכם בבוודאות שלולא המתנדבים שעזרו במלונות ולולא התרומות של עם ישראל מצבם של המגורשים היה גרוע שבעתיים (ומי יודע כמה אנשים היו מתאבדים לא-עלינו).

      זה אבסורד מזעזע לראות איך הממשלה, במקום לקחת אחריות על הפשע שביצעה היא נותנת למתנדבים לעשות את מלאכתה.
      מדובר פה בדברים בסיסיים ולא במותרות.
      הרי מי פירק את החממות? מי טיפל (ומטפל) בילדי המגורשים? מי דאג להם לבגדים? מי דאג להם לאוכל וכביסה בימים הראשונים?
      האם לזה היה לממשלה חיילים?!

      יש להקים וועדת חקירה ממלכתית על כל המחדלים הללו ולהעמיד לדין את כל האחראים לכך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הלוואי על כל הפליטים בעולם

    נתקן, 13/11/05 18:43

    תנאי לוקסוס שכאלה....

    הגב לתגובה זו

    • אמן! כן יהי רצון. ותתנדב גם

      אתה להיות פליט, 13/11/05 18:58

      למה תמנע טובה מעצמך? תעשה משהו בנידון. אשמח לעזור לך, לאות תודה על הטובה הגדולה שעשיתם, אתה וכל השמאל, לפליטים האלה. מגיע לכם! ובעז''ה תראו גם אתם בטוב שבא על ילדיכם, בדיוק כמו המליונרים של גוש קטיף.
      אבל לפני כן, תסדרו גם לכם ששת אלפים פצמ''רים, שיפלו על בתיכם, גני הילדים שלכם, בתי הספר של ילדיכם ובכל אתר ואתר.
      אילו רק ידעת כמה הייתי רוצה לעזור לך...

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    גם לי רטוב ואין לי כסף לטיפול

    רוני, 13/11/05 18:26

    כי המון ממשכורתי הולך על טיפול, דיור חינוך נגמש''ים וחיילים שישמרו על מפעל המתנחבלים, במקום שיהיה לי ממה לחיות

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לכם מן הנאציזם שלכם?

      אתה מחבל, 13/11/05 19:07

      אותך לא גירשו, למרות שאתה ראוי לזה. הם גם שילמו את הנגמ''שים וגם חטפו את הפצמ''רים. הם גם חיילים המגינים עליך בשירות הצבאי, והם וילדיהם מגינים עליך בעצם נוכחותם בישובי ספר.
      אתם רציתם שישוביהם יישארו ישובי ספר, כדי שתוכלו להתבכיין על החיילים ה''מגינים עליהם''. הם בנו את יש''ע, כמו שבנו את טירת צבי ואת ראש פינה, את כפר דרום, פעמיים, ואת ראשון לציון.
      אתם עשיתם קדחת וגם החרבתם את מה שאחרים עשו. אתם מלאכי חבלה. האסון הגדול ביותר שקרה לעם היהודי במשך כל דברי ימיו. אתם תמצית הזוועה.
      ועל מה שעוללתם לילדי ישראל, תבוא עליכם נקמה איומה ונוראה! עוד תראו, ובקרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל כך עצוב. נורא. אוי אוי אוי (ל''ת)

    צחוקים בשנקין, 13/11/05 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אחי אנשי הימין: הפתרון היחיד:

    שיר, 13/11/05 18:05

    להביא עוד ועוד ועוד ילדים. רק כך יהיה לנו רוב. ואם לא מחר אז מחרתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אמרנו לכם שאין לכם שום עתיד!

    שמאלני, 13/11/05 18:02

    תמיד אמרנו לכם לא לגור שם אז בבקשה לא לבכות.

    הגב לתגובה זו

    • אמרנו לך לא לנסוע לסיני...

      מתנחל מהערבה, 13/11/05 18:14

      אז אם תיסע ותיפגע - על ידי ידידיך נערבים - המדינה אמורה להתעלם מסיבלך ???

      הגב לתגובה זו

    • שמע רשע

      Avi Ecuador, 13/11/05 18:15

      אם אתה ודומיך הוא ה''עתיד'' בישרפלסטין בקו הירוק אולי אז אין עתיד לישראל ובטח לא שווה להילחם בשביל רשעים כמוך ולבנות איתכם עגל זהב פלסטין או להקריב חס וחלילה חיים בשבילכם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה חסר לב.

      אילנית, 13/11/05 18:26

      ביזבזת את כל הרגשות הירודים שעוד היו לך על חבורת אויבים ברברים שהורסים לנו את החיים. ולא נשאר לך כלום בלב. רק אבן. או אולי בקת''ב.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    יש פיתרון לכל מתיישב!!! (ל''ת)

    בשיא לכלא, 13/11/05 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פושעים בממשלה (ל''ת)

    Avi Ecuador, 13/11/05 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כנראה שהממשלה רוצה לשבור אותם (ל''ת)

    בכל מחיר., 13/11/05 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אין מילים (ל''ת)

    -------------, 13/11/05 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא נשכח ולא נסלח בכיבוש השלטון

    ננוחם, 13/11/05 16:55

    והשמאל ינבח בעוד ילדינו יגדלו

    הגב לתגובה זו

    • I'm soooo scared

      Doug, 13/11/05 17:11

      I can't sleep at night

      הגב לתגובה זו

      • you are a wise man!

        the Almighty, 13/11/05 18:33

        the end is at hand, for you and for the lot of you, trash of the world.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    לכל המגיבים יפיי הנפש

    חכמולוגים!, 13/11/05 16:44

    ממש קל לשבת מאחורי המחשב ולתת ביקורת....מי אתם בכלל שתתנו ביקורת? נכון זה היה קשה לראות את הילדים הללו מסתובבים ובוכים אבל את ההורים אי אפשר להאשים!
    אתם שכחתם הא???? קשה לזכור את הדברים שהאנשים האלו עשו למענכם נכון? נראה אתכם תוך שלושה שבועות עומדים בהבטחות הממשלה שיהיה בסדר.....נראה אתכם מפנים בית עם זכרונות? מה אתם והזיוניי שכל שלכם? תתביישו לכם זאת קלות לשבת ולדבר נראה אתכם ...חכמולוגים אני מתה על החכמולוגים שאלו....נראה אתכם אורזים בית שלם ומפנים אותו לקראוון מחורבן...נראה אתכם מעבירים עבודות לימודים וילדים???
    מי אתם בכלל ?חוצפנים!

    הגב לתגובה זו

    • לא חוכמולוגים- חכמים

      גלעד, 13/11/05 17:40

      חכמים שלא הולכים להתיישב בשטח שהוא אדמת מריבה, שטח שמעולם לא סופח והוכר ע''י מדינת ישראל בעצמה.
      חוץ מהמתיישבים עצמם אף אחד לא היה בשוק כשהוכרזה תוכנית ההתנתקות וחבל שאת מגלגלת עיניים במקום ללהודות שהצעד הזה היה צפוי כמו הזריחה בבוקר.
      ואם הייתי במקומם? היה לי קשה זה בטוח אבל הייתי חי עם עצמי בהרגשה יותר טובה שילדים בני 19 לא צריכים לשמור עליי יותר

      הגב לתגובה זו

      • קודם תהיה במקומם באמת

        אמת, 13/11/05 18:03

        לפני שאתה מצהיר מה היית חושב במקומם.

        הגב לתגובה זו

        • הראש שלכם דפוק לגמרי! אתם

          אתם משתפי פעולה, 13/11/05 18:39

          לא מצליחים לקלוט. אתם החלטתם שזו ''אדמת מריבה'', זו היתה צריכה להיות בעיה שלכם בלבד. אבל החלטתם, גם לפסוק לטובת היריב הנאצי, וגם לכפות את החלטתכם על אלו היודעים שזו אינה אדמת מריבה, אלא הארץ שניתנה לנו ע''י בוראנו ובורא הארץ הזו!
          אנחנו יכולים להחליט שערב הסעודית היא אדמת מריבה, להשתלט עליה (וזו ממש לא בעיה) להבהיר לערבים, ימ''ש שהחלטנו שאנו צודקים בטענתנו על ''אדמת המריבה'' - מכה ומדינה...
          אבל לא הערבים הם האויב, אלא, אתם. הם לא היו מצליחים לעולם לגרש אותנו מארצנו. אתם מצליחים, כי אתם מתחזים ליהודים. ויש כאן ציבור דבילי עצום, שמאמין שאתם מבקשים את טובת עם ישראל.

          הגב לתגובה זו

          • מדובר בקניבאל ''יהודי''

            Avi Ecuador, 13/11/05 21:36

            שכשיגמור לאכול יהודים יאכל את עצמו.
            יש מספר חיות כאלה בטבע שבתנאים מסוימים אוכלים את עצמם.

            הגב לתגובה זו

  • 58.

    שחיתות בלתי נתפסת!! (ל''ת)

    שרון הורג נפשות, 13/11/05 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לצאת מכל השטחים-חסכון בטראומות

    רוני, 13/11/05 16:31

    הילדים לא היו בטראומה מזה שהם היו צריכים לנסוע לבית ספר בנגמ''ש??
    מלראות חיילים יותר מאזרחים סביבם??
    מלראות מחלון אחד בבית ים ומהחלון בקומה השניה עוני מחפיר, כיבוש ואימה??
    לחזור מיד לארץ, להתמקם בבתים שכבר שכרו לכם במקום להישאר במלון ולהתבוסס בטראומה.
    יותר מדי שנים, יותר מדי חיים בשביל מעט מדי אדמה והרבה רוע וכיבוש בצידה

    הגב לתגובה זו

    • רוני אתה אויל משריש (ל''ת)

      ישראל, 13/11/05 17:32

      הגב לתגובה זו

    • רוני דחוף חשוב חשוב חשוב חשוב

      סיגל, 13/11/05 18:23

      האנשים האלה לא נסעו בשום נגמש ושום טנק לבית ספר הם נסעו באוטבוס בדיוק כמו הילדים שלך אם יש בכלל... (מה לעשות כל המשפחות החילוניות זה אמא ילד וכלב)
      החילם היו בשבילם אחים!! ואם הית יודעת אולי כמה משפחות היו בגוש קטיף לא הית אומרת את זה ! היו 1800 משפחות בגוש!!!!!!!
      ותאמיני לי שאם המדינה היתה שוכרת להם בתים הם ממזמן היו הולכים לשם! מה נראה שהם נהנים לגור במלון?? לכי תפגשי משפחה אחת משם תראי כמה הם חזקים ומלאי אמונה אני מוכנה לתווך...
      אנחנו עוד נחזור לגוש קטיף!!!

      הגב לתגובה זו

      • אשרי החולמת (ל''ת)

        חילונית עם כלב, 13/11/05 18:45

        הגב לתגובה זו

    • לא! הם גם לא היו בטראומה מששת

      אלפי הפצמ''רים, 13/11/05 18:42

      אלו ילדים גבורים, שיודעים שעל המולדת נלחמים, ולמענה מקריבים את הנוחות.
      הם בטראומה על רדיפת הוריהם ורדיפתם הם, על ידי אלה, שלמענם הם הקריבו הרבה כל כך.

      אז מה? עכשו אתם מצפים מילדי שדרות שיחיו בטראומה למראה נגמ''שים וחיילים רבים?

      ולמה היו נגמ''שים וחיילים? למה לא היה חבל הארץ הזה מלא בישובים יהודיים? כי כך רצה השמאל, שונא ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    טראומה, אולי. פליטים, בטח שלא

    פרחיה, 13/11/05 16:30

    כל ילד יודע שבישראל אלפי דירות ריקות להשכרה או למכירה, בכל איזור ולכל כיס. עובדה, כל המתנחלים שרצו פתרון דיור מהיר קיבלו דירות שהממשלה ממנת אותן. מי שמתעקש על פתרון מסוים וקשה לביצוע, כמו שכונה שלמה לכל מפוני אותה התנחלות, הוא שגוזר חיים קשים למשפחתו. ובאשר לטראומה שהפכה את המתנחלים לפליטים, מי שטוען כך אינו יודע מהם פליטים, ודוגמאות לפליטים דווקא לא חסרות, למשל הפקיסטנים בקשמיר שאיבדו את קרוביהם וכל רכושם ברעידת האדמה ויצטרכו לבלות חורף בהימלייה באוהלים. רק ההורים ששמעו לרבנים תמהונים שהבטיחו שלא תהיה התנתקות אשמים בסבל הילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    להאשים את הוריהם המתנחבלים

    דוד, 13/11/05 16:28

    שהעדיפו להישאר בהתנחלויות הלא חוקיות ולזרוק אבנים על מיטב בנינו-חיילינו במקום למצוא פיתרון דיור במועד.

    נמאס מדמעות התנין של המתנחלים!!!

    הגב לתגובה זו

    • כן בטח

      מתנחל בגבול 67, 13/11/05 17:37

      נצר חזני (שרבין ז''ל קבע בה מזוזה),גני טל,כפר דרום,נצרים,קטיף,גדיד,נוה דקלים,ועוד ועוד... כולם לשיטתכם הן התנחלויות בלתי חוקיות. כל יושביהן זרקו אבנים על חיילים וכולם ניאצו וקיללו אותם.
      כוהני שינאה שכמותכם.
      כל מילה נוספת מיותרת

      הגב לתגובה זו

      • נו, ''מיותרת'' - אז תשתוק

        אני, 13/11/05 18:44

        אבל איך הפסדתם הא?

        כמה פופקורן בלסנו באותו יום... גדול! ... והילדות עם המשפטים של אמא והבכי החרדי התהמוה - ע-נ-ק!!!

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    ימח שמם של הפושעים השמאלנים (ל''ת)

    וסייעני החמאס., 13/11/05 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    100 אחוז אשמת ההורים

    ספי, 13/11/05 16:26

    וכולם אמרו להם: אל תשתמשו בילדים. ההורים העדיפו את האידיאולוגיה על הילדים והסיתו אותם נגד המדינה , לימדו אותם שמגרשים אותם ושאין ביטחון. לא מפתיע אבל בדיוק כך התנהגו מנהיגי המתנחלים כלפי צאן מרעיתם. לא היה להם אכפת שיהיה להם טוב אחרי ההתנתקות אולכן הסיתו אותם נגד מנהלת ההתנתקות ונגד הגעה להסכם. התוצאה - אנשים ללא בית.

    הגב לתגובה זו

    • החץ לממשלה בכל מקרה!! מחדל (ל''ת)

      רותם, 13/11/05 17:14

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    תראו באיזה מדינה אנחנו חיים !!

    ישראל, 13/11/05 16:22

    איפה השמאלנים שצועקים על זכויות אדם ? כנראה שמבחינתם לא כל יהודי הוא גם בן אדם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!

      חחחחחח, 13/11/05 18:45

      אוכלי מיסים בועטים לניידת לפינוי מיידי!

      ''אבל אמא, עכשיו לא נרביץ לערבים יותר?''

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה לצערי בית שלישי שחרב (ל''ת)

    בגלל שנאת חינם, 13/11/05 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    המועצה לשלום הילד היתה צריכה

    אדם, 13/11/05 15:59

    היתה צריכה לדרוש להעמיד לדין את כל ההורים המטומטמים שהשתמשו בילדיהם במאבק המטומטם נגד ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מזעזע, כואב הלב

    שרית, 13/11/05 15:54

    ועוד יותר כואב הלב לקרוא את התגובות מלאות השנאה. אחינו הגיבורים, חזק ואמץ, לא שכחנו לרגע, וגם בשמיים לא שכחו. הגאולה תגיע בקרוב, רק תהיו חזקים יותר וסובלנים יותר. אל תתיחסו לאנשי הרשע הדוחים שכותבים פה. תתעלמו מהם, הם שבויים, הם לא חושבים, הם לא מרגישים, מאנשים כאלה צריך פשוט להתעלם.
    מקווה שכל הבעיות שלכם ייפתרו במהרה, והילדים הגיבורים - הם יעברו את המשבר, אל תדאגו. הם חזקים יותר מכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תמונה חלקית. המצב שם נורא (ל''ת)

    זרקו אותם לכלבי, 13/11/05 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודקים. הכל באשמת ההורים...

    חמורבי, 13/11/05 15:50

    וגם הרבנים.
    אם היו משתפים פעולה עם המינהלת מלכתחילה, אזי לא היו מגיעים למצב כזה.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות- מדובר גם באלו שהגיעו ל (ל''ת)

      נחמה, 13/11/05 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    השטחים זה לא ישראל, כנסו!

    ליכודניק עצוב, 13/11/05 15:50

    בלי קשר לדעות פוליטיות, השטחים הכבושים נקראים כך כיוון שאינם חלק ריבוני של מדינת ישראל, וחלה בהם ריבונות צבאית ולא שלטון ישראלי ''רגיל''. הערבים החיים בשטחים אינם אזרחי ישראל. זו עובדה, לא דיעה פוליטית.
    היהודים שבחרו לגור שם, עם משפחתם, באו מתוך אידאולוגיה ורצון לקבוע עובדה בשטח, ולעיתים מתוך שיקול כלכלי.
    אנשים טובים (רובם) אלה לקחו סיכון מחושב, באמונה שדרכם תצלח. לצערי, כמו מהמרים שמאמינים שיזכו עד השקל האחרון, המתנחלים סרבו להכיר במציאות, ועל אף החלטות הממשלה, ההודעות המוקדמות וכל הבקשות, שכנעו עצמם ובני ביתם שכלום לא יקרה.
    אי אפשר לכפות גבולות על מדינה, זכותה של מדינה לקבוע את גבולותיה, ומחובתה לדאוג לאזרחיה, במידה והיא נסוגה מאזורים בהם אינה מעוננינת. אין דבר בתהליך זה שגורם לילד להרטיב בלילה, הילד מרטיב כי המציאות בה הזינו אותו כל ילדותו, התגלתה כמשאלת לב שלא תמומש.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      ק.ישראל, 13/11/05 16:15

      חושבים לפני שכותבים

      הגב לתגובה זו

      • אז למה אתה לא חושב?! (ל''ת)

        חתולה מסטולה, 13/11/05 16:41

        הגב לתגובה זו

    • או סוף סוף תגובה נורמאלית!

      חתולה מסטולה, 13/11/05 16:21

      אני באמת חושבת שאמרת פה את כל מה שרוב תושבי המדינה מאמינים בו

      הגב לתגובה זו

      • הממשלה לא הזהירה ולכן אשמה

        100% אשמה, 13/11/05 16:51

        אם היו אומרים למתישבים שעומדים לזרוק אותם חסרי כול מהבתים
        לא היו הולכים לגור שם ולא היו משקיעים כל הונם ומרצם
        אלא מקסימום מקימים איזה מאחז של תנועת נוער בשביל הקטע.

        אם היו אומרים להם שהם הולכים לזמן מוגבל - גם לה היו גרים שם.

        הם הלכו למקום לא מיושב כלל .... שלא גרו בו מעולם ערבים! בניגוד למרבית שטחי ישראל גם בקו הירוק.

        בנוסף הממשלה אמרה שאין שום סכנה להתיישב שם ולהפך עודדה אנשים בהטבות ומענקים ללכת לשם בשביל הציונות.

        אם הייתה כאן הונאה הרי היא של ממשלת ישראל שחייבת לשלם 100% פיצוי על כל הנזק הישיר והעקיף + 200% פיצויי על עוגמת הנפש

        הטיעון המגוכח והילדותי שמי שלא שמע לשמאל הסהרורי בזמנו סיכן עצמו ורכושו ועליו האחריות כי היה צריך לדעת כשהשמאל יעלה לשלטון ינקום בו ויחריב חייו
        זה לא דמיינו אנשים אלו

        גם לא העלו על הדעת שבשביל לא להכנס לכלא ימסרו ישובים שלמים - ועוד לא דמיינו דברים רבים ונוראים שמתרחשים במדינה שלנו.

        הטיעון הזה של השמאלנים הוא אחד היותר מטומטמים/זוועתיים שהועלו ....
        ''מי שלא שומע לנו, כשנוכל נחריב את חייו....''
        זה לא רק טיעון מסריח אלא גם נפשע.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    mafhonim

    tzipi, 13/11/05 15:48

    to 41 and 42 ,,,,,,,,, go drink your milk,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    mafhonim

    tzipi, 13/11/05 15:45

    everything for the ''peace'' ..................... what a shame..

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שרון המגרש- פושע מלחמה. (ל''ת)

    המטיף, 13/11/05 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עם הרים כמכם גם אני היתי מרטיב

    ילד מגודל, 13/11/05 15:25

    מסכנים את ילדייכם
    מישתמשים בהם ככלי פוליטי
    למה שלא ירטיבו?!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זו אשמת הורייהם

    רון, 13/11/05 15:22

    הורים הישתמשו בילדייהם ככלי משחק פוליטי, ההורים דאגו גם להעצים את הטראומה , על מנת להגיד ''אמרנו לכם''
    יכלתם להיתארגן מראש למעבר,
    יכלתם להגיד לילדיכם ''לא נורא, ''
    יכלתם לא ליזרוק את ילדיכם על החיילים,
    יכלתם לא להוציאם כשידיהם מורמות,
    אתם מיתנהגים כמו מי שהרג את הוריו ואז בכה שהוא יתום

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לעוד אינפורמציה על המצב..

    קיראו את הלינק, 13/11/05 15:22

    israel.mate@gmail.com

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדוע תומכי הגירוש לא מושיטים

    איפה כל הארגוני, 13/11/05 15:20

    יד לעזרה?
    לכל המגיבים נגד-אין להם שום מושג על הנעשה.
    הסיבה פשוטה אתם לא נקפתם אצבע למנוע את ההרס וכעת משקיבלתם את מה שרציתם -פליטים בארצנו אתם לא מושיטים יש לעזרה מדוע?
    1.כי ככה אתם הייתם מתנהגים גם לשכן הקרוב לכם אם היה במצב שבו המגורשים נמצאים,
    2.אתם סוגדים לכסף ולכן כל הזמן אתם מעלים את הנושא הזה לכותרות
    ללא הוכחות ומושג מה קורה במציאות.
    3.אתם מונעים מקינאה טהורה מכיוון שעולמכם ריק מתוכן,וברור שאם היו הורסים עליכם את בתיכם ומחריבים את מיפעל הכלכלי של חייכם אתם הייתם הראשונים להעלות את המדינה באש.
    בקיצור-אתם שקיבלתם כעת את מה שרציתם,לא מושיטים יד ליהודי כי אין לכם נפש יהודית!!!
    מתנחלת מרמת אביב ג'

    הגב לתגובה זו

    • כי אין לי בית מול הים לתת להם

      א, 13/11/05 15:39

      הרי שלא משנה כמה ניתן להם תמיד יהיו תלונות ! אני מבינה את הכאב של לעזוב בית, אבל עדיין אני לא רואה שום סיבה לעזור למי שלא יודע לקבל עזרה. יש להם הרבה פתרונות דיור - אך אם זה לא בית עם בריכה מול הים זה לא פיתרון הולם ! די כבר להתלונן כל הזמן ! הם פליטים כי הם לא מוכנים לקבל פתרונות זמניים...
      לא מספיק הם מקבלים מהמדינה ??? אני צריכה גם לתרום להם חיתולים ???

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש 2 בניינים שלמים ריקים

    א, 13/11/05 15:19

    הם לא חייבים לגור בבתי מלון - הם יכולים לקבל דירת קבע עד למעבר הקבוע שלהם... ואני משלמת עבור הבניינים הללו !!!! במקום שהכסף יילך למי שבאמת צריך...
    אז שיפסיקו להתלונן כי יש אנשים עם בעיות באמת אמיתיות במדינה הזו !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותך מתחלף אִתם (ל''ת)

      מֻשחתים נמאסתם, 13/11/05 15:47

      הגב לתגובה זו

    • נכנסת באמת לעומק העניין?? לב ? (ל''ת)

      רותם, 13/11/05 17:16

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אטימות לב

    אתי, 13/11/05 15:14

    הייתי רוצה לראות אם היו מגרשים אתכם מהבית שלכם , אם לא הייתם נלחמים כמו אריות (דג: רמת אביב , וכו...) אני קוראת את התגובותהאלה ומרגישה שאנשים אבדו את הרגישות שלהם , פשוט דבר מצער ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    התנתקות

    roy, 13/11/05 15:12

    אפשר לחשוב שהחיים קודן היו נורמלים פיצוצים כל הזמן נסיעות בשיירות עם מכוניות משורינות פצמרים כל הזמן חדרות לישובים תראומות היו גם קודם. אבל מה לעשות שהרבנים וההורים הבטיחו שזה לא יקרה ולא הכינו נפשית את הילדים אי אפשר להאשים רק את המדינה הרי היה ברור שהתהליך יתבצע הם בחרו להעלים עין והילדים משלמים את מחיר ההפקרות של ההורים. נקווה שלא יצאו פגועי נפש או טרוריסטים מהם כי הבריאות שלהם חשובה והם לא אשמים.
    וכרגיל המדינה עושה רק חלק מהעבודה ומשאירה שדות חרוכים בשטח אנו רגילים לזה אלא שמתנחלים לו היו כאן במדינה והם נחשפים לזה סוף סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לילדים החביבים האלה ולהוריהם

    יש לעזור, 13/11/05 15:09

    בלי הסתה, ובלי שנאה. כואב לי על מה שנאמר לחיילת, אך ברור שזה ניצול אנשים במצוקה קשה ע''י התקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין יאוש בעולם כלל

    משה, 13/11/05 15:08

    אנחנו איתכם משפחות יקרות בכל תפילה ומחשבה נתפלל עליכם השם טוב לכל אין יאוש בעולם כלל תהיו חזקים הילדים יגדלו ובעזרת השם יראו בביאת משיח צידקנו וכל מה שנראה רע יהיה טוב כי לא כלו רחמיו לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הימין לא למד מאלטלנה

    ללמוד מהר, 13/11/05 15:04

    השגיאה של בגין הייתה בהוראה לא להשיב אש....

    היום שוב אותו סיפור

    ומחר גם (ביו''ש)

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שימו לב מגיבים טפשים (שמאלבקיר

    רגיל, 13/11/05 15:01

    אף אחד לא קיבל עוד שום פיצוי!!!!!

    כמעט שאין פתרונות דיור!!!!!

    מדינה אוכלת יושביה. דואגת למחבלים יותר מלתושביה האידיאליסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הרבה ילדים במלונות שמחים

    כי הם לא חיים, 13/11/05 15:01

    למה אתם לא מדברים על זה ? אני דיברתי עם כמה ילדים שהם מאושרים מזה שהם לא צריכים לנסוע בפחד לבית הספר ולפחד מחדירה של מחבלים הביתה או מרקטות . אז למה שלא תספרו את כל הסיפור ?

    הגב לתגובה זו

    • תגידו? איפה אתם חיים??

      יובל, 13/11/05 15:26

      אין כבר לב יהודי יותר למען ה'...
      הילדים שלי ס-ו-ב-ל-י-ם!!!
      הם מסכנים הם נופלים לי בין הידיים. אני מרגיש שאני פשוט מאבדים אותם לאט לאט..
      קצת רגישות.. עברנו דברים לא קלים..
      מי שלא עבר את זה לא יבין לעןלם.

      הגב לתגובה זו

      • אז למה החרכתם אותם לענוד תלאי? (ל''ת)

        חתולה מסטולה, 13/11/05 15:38

        הגב לתגובה זו

        • תגידי, את בסדר?

          חתולה אולי, 13/11/05 17:30

          כותב לך אדם שעבר ועובר דברים קשים, ובמקום להזדהות או פשוט לשתוק אם אין לך משהו אמפטי לומר, את מאשימה אותו ואת כל המתיישבים במעשים קיצוניים שהם נחלתם של בודדים,
          ועוד מצליחה להגניב בדרך 2 שגיאות כתיב לתוך משפט אחד(!).
          התרשמתי. תוכלי להמליץ לי על החומר?

          הגב לתגובה זו

  • 30.

    כמו במדינות אפלות...

    חיה, 13/11/05 14:59

    לקחו אלפי אזרחים נאמנים, הפכו אותם לפליטים, ובעזרת מערכת משומנת של הסתה גרמו לציבור הרחב להאמין שזה בעצם... אשמתם!
    מדהים.
    לא מבייש את ברית המועצות בימיה הטובים...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ''פליטים'' עם 1,4 מיליון שקל

    יהודה, 13/11/05 14:58

    שלי ושל אשתי וילדי.
    ועוד במלון מפואר - הלוואי עליהו, ששנה אנחנו חוסכים כדי להיות בו 3 או 4 לילות רק עם ארוחת בוקר.
    הליכוד - יום הדין מתקרב ומגיע.

    הגב לתגובה זו

    • אני פליטה בוא נתחלף

      דנה, 13/11/05 18:03

      קח את הפיצויים ותביא לי את הבית שלך (אתה מוזמן גם לקבל את חדרי במלון. ) חלום בלהות מה שעבר עלינו, כלוב מזהב, לא מאחלת לאף אחד. אז מתי אפשר לעבור אליכם??
      שמאלני מגעיל וחסר לב.

      הגב לתגובה זו

      • לא רק שמאלנים חושבים כך! (ל''ת)

        היח, 14/11/05 16:15

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    המתאכזר לרחמן

    אריק, 13/11/05 14:51

    ממש מדהים לראות איך אתם מוכיחים בתוקף את אמיתות דברי חז''ל : ''המרחם על האכזר סופו שיתאכזר לרחמן''.
    לכאורה לא מובן למה, אבל הנה ההוכחה. תראו איזו שנאה יוצאת מגרונכם. איזה אושר אכזרי על מפולתם של האחים שלכם למען השם!!!
    אתם לא מרגישים שום הבדל בין ''ילדי הפליטים'' היודעים רק לשנוא כל הקשור לישאל וליהודים לבין בני עמכם, הדוגלים באידיאלים שאולי אינכם מאמינים בהם אולם היא אידיאלוגיה אמיתית וציונית.
    עכשיו כבר לא מדובר על הגירוש שלדעתכם היה כ''כ נצרך, אלא על הטיפול באנשים שחרב עליהם עולמם. זוהי ההוכחה החותכת שכל הרצון לגרש אותם נבע רק משנאה (ואולי מקנאות) כלפי טובי אחינו!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    התגובות פה פשוט מזעזעות! קראו!

    נועה, 13/11/05 14:49

    ללא קשר לדיעות הפוליטיות שלכם, ימין או שמאל, נגד או בעד! מדובר פה באנשים! אנשים מטובי האזרחים במדינה ואף אחד לא יוכל לטעון אחרת, הראשונים להתגייס לצבא, הראשונים להיות בקרבי והראשונים לעזור במקרה של נזקקות! תאמינו לי, אני יודעת על מה אני מדברת! מדובר פה על אנשים שתאמינו או לא, המדינה (ואפילו שמעון פרס ששום מילה לא תבטא את שאט הנפש שלי ממנו) שלחה אותם לשם, עודדה אותם להקים ישובים ולהפריח את השממה! אנשים בנו שם משקים חקלאים שייצאו לחו''ל במליוני דולרים כל שנה והמדינה הרוויחה מזה המון! לא משנה אם היציאה מעזה היא נכונה או לא נכונה, כאשר עושים מהלך כזה, צריך לעשות זאת במינימום ואני חוזרת, מינימום פגיעה באזרחים שהמדינה שלחה אותם לשם! אף אחד לא גנב שם את הבית שלו. הם היו שם ברשות ובעידוד כל הגורמים במדינה!! אז תפסיקו עם הקינאה החולנית שלכם לכסף שהם קיבלו (והם לא קיבלו שקל עד עכשיו) והשנאה התהומית שיש לכם כלפי האידיאולוגיה ותתחילו לחשוב על האחריות של מדינה כלפי אזרחיה!! תסתכלו על מה שקורה טוב טוב ותפנימו, מה שקרה להם, יכול לקרות מחר לכל אחד מאיתנו בכל סיטואציה אחרת, אפילו שלא קשורה למאבק אידיאולגי! ואם אנחנו, כאזרחי המדינה נאפשר למי שאמור להגן עלינו להתייחס אלינו כחפצים שמשתמשים בהם כאשר האינטרס דורש זאת ואח''כ לזרוק, בבחינת ''הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת''! אל תתפלאו אם זה מחר יקרה לכם, או למישהו שאתם מכירים!!
    לכותבת יש משפחה שפונתה מהגוש כדלקמן: שני אחים מהיישוב ניסנית, שתי אחיניות מהישוב נווה דקלים. שני אחיי גורשו ליישוב ניצן וגרים בחארטהוילות ושתי אחייניותי גות כבר כמה חודשים במלון בירושליים, ללא פיתרון!!למזלנו הרב, אנחנו משפחה חזקה ומאוחדת ואנו עוזרים להם להמשיך הלאה. אולם, יש הרבה משפחות שבראש השנה נזקקו לתרומות כדי לעבור את החג מכיוון שלשני בני הזוג כבר לא הייתה עבודה. ואל תגידו לי שהיה להם מספיק זמן להתארגן כדי למצוא עבודה! כמה מכם מובטלים כבר מעל שנה ומחפשים עבודה ללא הצלחה, בכל מקום אפשרי, בשוק העבודה הישראלי וביחוד באיזור הדרום?? אז תפסיקו לבלבל את המוח עם השנאה המכוערת הזו שפשוט מעלה בי בחילה!!! לילדי ערבים מחבלים אתם דואגים יותר!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא רק ילדים. זו טראומה לכולם..

    קוישקה, 13/11/05 14:47

    ...חוץ מלשמאלנים ולאלה שמנסים לבנות לרבין מורשת ולימין דבשת...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    דין שרון כדין נצרים

    מתנחל, 13/11/05 14:39

    לא נשכח וממש לא נסלח

    הגב לתגובה זו

    • במקום לדבר תעשו משהו... (ל''ת)

      כלב נובח, 13/11/05 14:59

      הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו לא נישכח ולא ניסלח

      חייל, 13/11/05 15:35

      על זה שאתם קורעים קריעה על בית שנהרס
      ולא קורעים קריעה על חייל שנהרג
      כי הבתים שלכם חשובים לכם מחיי חיילים
      אגואיסטים!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • הילדים שלנו הם חיילים., וקבלו

        אתה חייל?, 13/11/05 15:55

        חופשות מיוחדות מהצבא כדי לא לגרש את עצמם ואת בני משפחתם. חלקם בעלי דרגות גבוהות ורובם הגדול קרביים. כמה מהם קבורים בבית העלמין שפונה. אילך אתה מעז להגיד לי מה ומתי לקרוע? אם היית חיל באמת היית יודע את העובדות.

        הגב לתגובה זו

        • כמה ילדים גם קבורים שם?!

          חתולה מסטולה, 13/11/05 16:29

          אותם ילדים שהובלתם כמו צאן לטבח!

          הגב לתגובה זו

      • צחוק עצוב... אתה כ''כ מנותק מה

        זאב, 13/11/05 17:21

        מציאות ...
        הם אגואיסטים??????
        בדיחה עצובה , למי שהתיישבו והמשיכו לגור בביתם למרות כל הפיגועים הקאסמים הפצמרים על בתיהם על משפחותיהם ...במשך יותר מ20 שנה ...
        איפה השכל וההיגיון הישר ידידי..גם אם אתה לא מסכים אידיאולוגית
        אתה יכול להעריץ את עוז רוחם! והנפש החזקה שכמעט נשברה אבל ..לא התייאשה !

        הלוואי שרבע מהרוח הזאת תהיה אצל כולנו.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    הורה אמור לגונן על ילדו,לא לחש

    נח, 13/11/05 14:35

    הורים אמורים לגונן על ילדיהם,לא לחשוף ולהעמידםבחזית המאבק האלים שהם מנהלים.
    מי שמנופף את ילדיו דרך חלון, מי שמעמיד את ילדיו על גגות מבנים ומחנכם לזרוק אבנים ולצרוח בהיסטריה על אנשים, מי שמשכיב את ילדיו על כבישים לרגלי צמיגים בוערים. אינו ראוי לגדל ילדים.
    אותם אנשים הזויים השייכים לגושי המתנחלים אינם שונים בכלום מאותם פלשתינאים השולחים את ילדיהם בנו.ולכל אותם מגיבים אשר אינם מסכימים עימי-חסכו את תגובתכם ותנסו לנהל את מאבקכם ללא פגיעה בזכויות ילדכם. הזכות לגדול בסביבה נורמטיבית וסובלנית. או אז תראו שהם לא ירטיבו את סדיניהם.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הם הגרמנים החדשים (ל''ת)

      מה השמאל, 13/11/05 14:59

      הגב לתגובה זו

    • אכזר חסר לב (ל''ת)

      שרית, 13/11/05 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יום הדין של השמאל הסהרורי

    מואי, 13/11/05 14:34

    מתקרב, אני מחכה בקוצר רוח לראות את הדם שלכם ברחובות, כל פיגוע או טיל על גוש דן הוא סיבה למסיבה, הפיצוחים מוכנים והשתיה כיד המלך, יאלללה מתאבדים יקרים, כנסו באמאמא של השמאלנים החילוניים.

    הגב לתגובה זו

    • אני אתך במאה אחוזים! (ל''ת)

      במהרה בימינו,, 13/11/05 15:23

      הגב לתגובה זו

    • אתם כפויי טובה (ל''ת)

      חייל, 13/11/05 15:36

      הגב לתגובה זו

      • חייל, חכה שתעשה מילואים

        חיים, 13/11/05 15:51

        אם אתה חושב שעכשיו אתה פראייר, חכה שתהיה בן 30, נשוי, עם ילדים, בוס עצבני ומשכנתה, ואתה נקרא לחודש בשנה להגן על טיפוסים כאלה שלא מתביישים להגיד לך את הדברים האלה ביוד בפרצוף בזמן שאתה פותח להם את השער ליישוב

        הגב לתגובה זו

    • פאשיסט אידיוט! לך לעזה! שם (ל''ת)

      חתולה מסטולה, 13/11/05 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שאמא ואבא הם סחטנים (ל''ת)

    הילדים משלמים, 13/11/05 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הרבה ילדים גרים בבית קבע חדש

    כי ההורים דאגו, 13/11/05 14:32

    משפחות רבות עברו ביחד להתגורר בישובים שונים בארץ , רובם קרובים לגוש קטיף . חלקם קנו וילות בנויות וחלקם גרים בשכירות או במגורים זמניים ליד המקום בו נבנה בית הקבע שלהם . הילדים כבר מזמן מכירים את החברים שנוספו להם מהיישוב והתאקלמו בבתי ספר , לעיתים זה אפילו אותו בית ספר שהלכו אליו קודם לכן . אבל זה רק ילדים שאבא ואמא דאגו להם ולבריאות הנפשית

    הגב לתגובה זו

    • מניין לך המידע המעוות הזה?

      את לא ראית, 13/11/05 14:58

      אז לידעתך אין אף אחד בבית קבע יש מיעוט במגורים זמניים הידועים בשם חרהוילות!גם אלו שהתדיינו עם מינהל ת הפשע לפני הגירוש נמצאים במקומות זמניים שלפני הזמניים!אז במקום לשלןף מידע שיקרי מהמותן לכי לאתם המקומות בהם נזרקו האנשים ללא פרנסה והתנצלי!!

      הגב לתגובה זו

      • יש הרבה שהתמקמו להם יפה ובשקט (ל''ת)

        רק שאותם לא, 13/11/05 15:50

        הגב לתגובה זו

        • בארץ נותנים במה רק מטומטמים! (ל''ת)

          חתולה מסטולה, 13/11/05 16:43

          הגב לתגובה זו

    • תפסיק לשקר לעצמך.

      כבשה כתומה, 13/11/05 18:05

      אף לפי נתוני מנהלת הגירוש, רק מספר בודד של משפחות שניתן לספור אותם על כף יד אחת, הצליחו עד כה לעבור המכשולים הביורוקרטיים על מנת לקבל הפיצוי. אף אחד מאלו לא קיבל בית קבע.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כולה הם רוצים עוד כסף, החמדנים (ל''ת)

    אבי, 13/11/05 14:30

    הגב לתגובה זו

    • אז מה חידשת, גבלס? (ל''ת)

      נשמע מוכר מאד!, 13/11/05 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רצו להשאיר צלקות אצל העם

    ודפקו את הילדים, 13/11/05 14:30

    מי שיש לו דירה שכורה מסודרת שמחכה לו בכל איזור שיבחר - והוא מתעקש לגור בבית מלון (זה זול יותר) ולספר לילד כמה המדינה רעה אליו הוא הורה רע מאוד. ההורים רצו להשאיר לילדים את החוויות האלו הם הצהירו על כך וזה מה שאכן קרה

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט וממה ישלמו את הדירה? (ל''ת)

      לא ראו שקל, 13/11/05 15:16

      הגב לתגובה זו

      • הדירות השכורות כבר שולמו

        המדינה שילמה, 13/11/05 15:51

        נכון שחלק מהשכירות ינוקה להם כשיקבל מענקים - ואילו בתי המלון הם בחינם לגמרי . מסביר לך משהו ?

        הגב לתגובה זו

        • הדירות השכורות אולי שולמו,

          אחת, 13/11/05 17:21

          אבל בגלל בעיות ביורוקרטיה אין אפשרות לעבור אליהן (או לפחות אל חלק גדול מהן).
          לגרש יודעים פה טוב מאוד, לדאוג לבני אדם - לצערי פחות.

          הגב לתגובה זו

    • שקר שקר שקר שקר .. די לסילופים (ל''ת)

      חיים, 13/11/05 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ההורים אשמים!זה החטא ועונשו!!

    ליהיא, 13/11/05 14:26

    קדמן צריך להוציא את הילדים המסכנים האלה מהבתים,ההורים האלה מתעללים@!@@@@!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • סייג לחוכמה שתיקה (ל''ת)

      ניסים, 13/11/05 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה להתעסק בשטויות כמו מצבם

    אתי, 13/11/05 14:23

    הנפשי של ילדי גוש קטיף? העיקר שלכלבים והחתולים דאגנו.

    הגב לתגובה זו

    • קטעים איתך-תשאר!!

      חתולה מסטולה, 13/11/05 14:38

      באמת חבל שאידיוטים כמוךצ מסוגלים להזיז את הידיים ולכתוב

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    להאשים רק את ההורים!!!

    שפוי, 13/11/05 14:19

    אילו היו מסבירים לילדים ה''מסכנים'' שזה מה שיקרה - ולא מבטיחים להם בשם האלוהים ורבניהם שזה לא יקרה - הם היו מוכנים. עתה נותר להם לבוא בטענות רק אל עצמם, ושגם יממנו את הטיפולים - אנחנו כבר שילמנו די!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי שעירב את הילדים בערב שבת...

    עומר, 13/11/05 14:18

    שלא יבוא בטענות בשבת.
    ההורים אשמים בהכל.
    אני מוכן לשים כסף שהילדים שהוצעדו ע''י הוריהם בידיים מורמות עם טלאי צהוב על הבגד יחזרו בשאלה, ולא ידברו עם הוריהם לעולם.

    הגב לתגובה זו

    • יפה דרשת

      דוד, 13/11/05 16:44

      הורים שאמרו לילדיהם שכל עוד יש אלהים לא יהיה ''גירוש'', שלא יתפלאו שהילדים חוזרים בשאלה...

      הגב לתגובה זו

      • אתה מאלה שתמכו בגרוש

        לדוד, 13/11/05 17:07

        לשם גרוש. משום שאתה וכמה כמוך מלאים שנאת חינם. עוד נבוא חשבון עם האליטות.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה הנהגת ה''ציונות הדתית'' אינה

    נקמת גירוש, 13/11/05 14:17

    פונה לארגון אמנסטי ולבית הדין הבינלאומי בהאג בתביעה להעמיד לדין את ממשלת ישראל ואת צבאה על פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות?
    למה אתם מחכים? לחורבן הסופי?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הנתונים הללו מוטעים!!!!

    חבר של המגורשים, 13/11/05 14:01

    חבל, שכך הדברים נאמרים, הכל על בסיס שקר, יש בעיות אך הם רק מתחזקים מהגירוש!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאות ילדים פלשתינים

    רני, 13/11/05 13:59

    לא רק שלא משתינים, גם הפסיקו לנשום לצמיתות, בגלל הרשעות של המתנחלים. אז שיפסיקו לילל, ומצידי, שימשיכו להרטיב גם בבגרותם, אבל בצד הנכון של הקו הירוק !!!

    הגב לתגובה זו

    • המתנחלים קיבלו בבומרנג

      את שעוללו לערבי, 13/11/05 14:07

      כואב הלב אבל מדובר בצדק פואטי.

      הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך כל רע שבעולם

      יעקב, 13/11/05 14:15

      אני אשמח אישית לראות אותך מתגלגל באשפתות או אוסף נדבות.
      הלוואי שתדע עוני ומחסור כל ימי חייך.

      הגב לתגובה זו

    • המתאכזרים לרחמן

      אריק, 13/11/05 14:33

      ממש מדהים לראות איך אתם מוכיחים בתוקף את אמיתות דברי חז''ל : ''המרחם על האכזר סופו שיתאכזר לרחמן''.
      לכאורה לא מובן למה, אבל הנה ההוכחה. תראו איזו שנאה יוצאת מגרונכם. איזה אושר אכזרי על מפולתם של האחים שלכם למען השם!!!
      אתם לא מרגישים שום הבדל בין ''ילדי הפליטים'' היודעים רק לשנוא כל הקשור לישאל וליהודים לבין בני עמכם, הדוגלים באידיאלים שאולי אינכם מאמינים בהם אולם היא אידיאלוגיה אמיתית וציונית.
      עכשיו כבר לא מדובר על הגירוש שלדעתכם היה כ''כ נצרך, אלא על הטיפול באנשים שחרב עליהם עולמם. זוהי ההוכחה החותכת שכל הרצון לגרש אותם נבע רק משנאה (ואולי מקנאות) כלפי טובי אחינו!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הלב בוכה!שרון ישלם על זה

    גילי, 13/11/05 13:59

    והמחיר נורא יקר על הסבל שהם עוברים.שרון! לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

    • אתה רק מוכיח כמה אתם דפוקים (ל''ת)

      חתולה מסטולה, 13/11/05 14:18

      הגב לתגובה זו

      • כשמך כן את. מסטולה ולא יותר. (ל''ת)

        אילנית, 13/11/05 18:33

        הגב לתגובה זו

        • עוד מפגרת לאוסף... יש הרבה...

          חתולה מסטולה, 14/11/05 16:18

          יה סטומה !!
          זה סה''כ כינוי !!!

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    ההורים אשמים, בסך הכל עברו בית

    רמי, 13/11/05 13:56

    ואם היו נאבקים ומשאירים את ילדיהם מחוץ לתמונה, המצב היה אותו מצב אבל אולי היו לילדים שלהם פחות בעיות.

    הם נשארו בלי גוש קטיף ועם ילדים בעייתים שלא יתנו יותר אמון לעולם בהורים שהבטיחו להם שהחייל שיבוא יסרב פקודה כמו גיבור.

    לא למדתם את לקחי ימית, מקווה בשבילכם שתלמדו לפינוי הקרב ובא.

    הגב לתגובה זו

    • שמישהוא , למשל אתה, יסביר לי

      הילה, 13/11/05 14:47

      איך בדיוק עוזבים בית בלי הילדים ? מי אמר שלכל מגורש יש משפחה בעורף שיכולה לקלוט את ילדיו בזמן שהוא נאבק על הבית ? ואם כן - האם זה משנה את העובדה שבסופו של תהליך כזה או אחר הילד אבד את ביתו והוא גר במלון ?
      מעבר לוכוחי אידיאולוגיה מבהיל לראות את גילויי הרשעה שמתרוצצים פה חופשי.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    את האמת יש להגיד

    צפוני, 13/11/05 13:54

    אני מרחם על הילדים המסכנים, אבל את האמת יש להגיד, את האשמים יש לחפש בין הרבנים שלהם''היה לא תהיה'', שיושבים בביתם וממשיכים לקבל משכורות שמנות מהמדינה ובהורים שלהם שחשפו אותם למצבים בלתי אפשריים מבחינת הילדים.
    ביהדות שלי פיקוח נפש תמיד יהיה לפני כל שיקול אחר, ודאי וודאי לפני קדושת אדמה ואבנים, האם אני טועה?

    הגב לתגובה זו

    • האמת? אתה פשוט טיפש

      ג, 13/11/05 14:06

      חסר לב ואידיוט

      הגב לתגובה זו

      • לא ציפיתי ליותר

        צפוני, 13/11/05 14:49

        כאשר אין תשובות והאמת מתדפקת על דלתם, יש חלשי אופי שבמקום לחשוב, לערער ולהסיק מסכנות, בוחרים בדרך של קללות וביטול.

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר

      מתנחל, 13/11/05 14:08

      מה הקשר בין מאבק המנחלים נגד הגרוש-מאבק טיבעי ולגטימי,לעובדה שהמדינה אינה מוכנה ולא היתה מוכנה עם פתרונות,הרי גם אם המתנחלים האמינו לרבנים ולא האמינו עד הרגע האחרון שיהיה פינוי,מנהלת ההנתקות האמינה וידעה על הפינוי כולל לו''ז,אז מדוע לא היתה מוכנה עם פתרונות בזמן? המדינה הזו הולכת מדחי אל דחי, אתם פשוט מגעילים אותי עם התגובות שלכם,חבל לי על האחים היקרים שסובלים.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה לא האמינו?!

        חתולה מסטולה, 13/11/05 14:23

        זאת מה זה מחשבה מפגרת!
        זאת היתה החלטה מדינית של ראש ממשלת ישראל!

        אתם כבר לא נמצאים בימי הת''נכ תצאו מהמחשבה שהרבנים קובעים
        ותתחילו להתקדם בחיים שלכם כי העולם לא עוצר לחכות לאנשים כמוכם!
        הוא ממשיך להתקדם ואתם מפגרים מאחור!

        הגב לתגובה זו

        • מסטולה - קחי עוד מנה ועופי (ל''ת)

          חתולה מפוכחת, 13/11/05 14:48

          הגב לתגובה זו

          • שיוו אתה דביל!!

            חתולה מסטולה, 13/11/05 15:13

            אם אין לך משהו אינטליגנטי לומר עדיף שתשתוק!

            הגב לתגובה זו

    • פיקוח נפש כן, השאלה היא האם

      הורה היאחזות, 13/11/05 15:02

      ההתנתקות הצילה חיים או פגעה בחיים..

      הגב לתגובה זו

      • לא נראה לך?

        צפוני, 13/11/05 16:33

        היציאה מלבנון לא הצילה נפשות של חיילים צעירים? היציאה מעזה לא תציל חיים של הרבה חיילים, ילדים ומבוגרים? אני מעדיף את המתנחים כועסים ואפילו שונאים על התמונות של האיש שאיבד את כל משפחתו בפיגוע בדרך להתנחלות או של ילדים קטועי רגליים (דרך אגב ותסלח לי על כך, גם של ילדים וחפי מפשע פלשטינים, שומו שמיים!!!)

        הגב לתגובה זו

    • על מי שמקבל משכורות שמנות ולמה

      א.ד.י., 13/11/05 16:26

      הרבנים שמקבלים משכורות שמנות מהמדינה הם אלה ששיתפו פעולה עם המישטר - אלה שהסתובבו בשטח עם מגפונים ואמרו ''אל תעשו ככה ואל תעשו ככה ולא יפה ככה, וכשיבואו לפנות אותכם תהיו חזקים ותעלו יפה לאוטובוסים''. אלה שלא משתפים פעולה עם השלטון מהר מאד מוצאים את עצמם בלי פרנסה. ככה השיטה עובדת - המטרה: שמד כלכלי שכתוצאה ממנו יבוא גם שמד חברתי/תרבותי על תנועת ההתישבות, כי האליטה השמאלנית רואה בהתנחלויות מקור שממנו עלולה לצמוח אליטה מתחרה לשלטון המסואב שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא יעזור לכם! אתם האשמים!

      מחכה לראות, 13/11/05 18:21

      ההתפלפלות לא תשנה עובדה זו. על הפשעים שאתם מבצעים אתם ראויים לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם.
      ומה הקשקוש הזה על ''פיקוח נפש''? אז ליהודים לעולם לא תהיה ארץ, כי להילחם על המולדת זה ''פיקוח נפש''. מעניין שפיקוח נפש אינו דוחה ''שלום''. מזמן יכל היה להיות פה שלום דה-פאקטו, אילולא נלחם השמאל ביהודים ותמך בכל כוחו בערבים!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ביזיון לממשלה

    דובי, 13/11/05 13:54

    היחס למגורשי גוש קטיף רק מוכיח את חוסר המוסריות של תוכנית הגירוש. כל ארגוני זכויות האדם של השמאל היו עסוקים בלשמוח לאיד ובמקום לדאוג לזכויות האדם של המתנחלים הם מעודדים את ההתעללות בהם.

    האחראים על הטיפול הכושל בעקורים צריכים לשלם על הרשלנות הפלילית והכושלת שלהם ועל המדינה לפצות את העקורים כפל כפליים ולא רק בכסף.

    מאחר שאין סיכוי שממשלת הזדון שנשבתה בידי השמאל הקיצוני תעשה משהו בנידון, אין ברירה אלא לקרוא לצה''ל שיפעל לשיקום המפונים. דן חלוץ, עליך לפעול ראשון ולהקים מגורים זמניים עבור המפונים ולשפר את רוחם ומצבם הקשה - לא רק הפיזי, אלא גם הנפשי והמורלי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אנא תרמו בגדים לילדי הגוש

    מיטל, 13/11/05 13:50

    אני אוספת בגדים חדשים או כ-חדשים לילדי הגוש אשר להוריהם אין גישה למכולות. ביום רביעי נערוך בזאר למגורשים באחד המלונות בי-ם. כל המעונין לתרום אנא צרו קשר עד יום שלישי:
    052/3942906
    ניתן גם לתרום כסף (ולקבל קבלת החזר מס) ואנו נקנה בזה בגדים.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מוכר בגדים לילדי הגוש

      ראלף לורן, 13/11/05 14:11

      המליונרים הקטנים יכולים לקנות מה שבא להם...

      הגב לתגובה זו

      • מאחל לך אותם מליונים באותם

        דולצ'ה וגבאנה, 13/11/05 14:50

        תנאים. מכל הלב.

        הגב לתגובה זו

        • חבל לי על הילדים - תפסיקו הם (ל''ת)

          חתולה מסטולה, 13/11/05 16:06

          הגב לתגובה זו

    • קצת אור בקצה המנהרה...

      אילנית, 13/11/05 18:31

      יישר כח.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גרוש יהודים זה פשע נגד האנושות (ל''ת)

    חיים, 13/11/05 13:49

    הגב לתגובה זו

    • גם טיפשות.. ואני לא רואה שקרה (ל''ת)

      חתולה מסטולה, 13/11/05 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יאללה שמאלנים,להתחיל לתקוף!!!

    אריק, 13/11/05 13:49

    שמאלן יקר:
    בכדי לחסוך לך זמן,הכנתי עבורך את התגובה שרצית לרשום.
    כל שעליך לעשות הוא להעתיק את התגובה הרשומה מטה ולהדביק אותה בתגובה שלך.
    בברכה.

    ''מה הם בוכים ,המתנחבלים האלה?
    קיבלו מיליונים על חשבון המדינה בלה בלה בלה...
    משיחיסטים ,אוכלי חינם,פרזיטים, בלה בלה בלה...
    מה זה פה ,איראן? נמאסתם! בלה בלה בלה...
    תלכו לעבוד ותפסיקו לחיות על חשבוננו.
    מה עם כל החיילים שנהאגו בשטחים,הא? בלה בלה בלה...
    נמאס מכל הכתומים. כולם עשבים שוטים ונוער הגבעות...
    קיבלתם מיליונים?אז תקנו דירה. לא גירשו אותכם ,זה בסה''כ כמו לעבור דירה.
    אף פעם לא עברתם דירה בחיים שלכם? בלה בלה בלה...''
    וכו' וכו'

    לצורך עשיית רושם,מומלץ להכניס בכל משפט את אחת מהמילים הבאות:''משיחיסטיים'' ,''איראן'' ,אוכלי חינם'' ,עשבים שוטים'' ,פרזיטים''...

    הגב לתגובה זו

    • ג-דול! (ל''ת)

      מבצע סבתא, 13/11/05 14:05

      הגב לתגובה זו

    • טוב ביטאת את שנאת החינם שאוכלת

      שהם, 13/11/05 14:09

      את קרבנו

      הגב לתגובה זו

    • לא גירשו?

      מישה, 13/11/05 14:10

      אתה חי במדינה הזאת? או שאתה פשוט אידיוט! לא גירשו אותם?
      אנשים בנו שם את כל חייהם, עבודתם ובתיהם אז לא גירשו אותם?

      הגב לתגובה זו

      • מישה, הוא אמר את כל זה בציניות

        הורה היאחזות, 13/11/05 14:59

        הוא אמר את זה כדי ללעוג לשמלאנים, שהתגובות שלהם דומות מאד למה שהוא כתב שם.

        הגב לתגובה זו

    • מה זה זה קשור לשמאלנים?!

      חתולה מסטולה, 13/11/05 14:13

      אני ימנית עם דעות ממש ממש ימניות על סף הקיצונות
      אבל אני הייתי בעד ההתנתקות
      ואני התביישתי שהמתנחלים היו כאלו בהמות גסות במשך כל התקופה

      ולמה הייתי בעד?!
      אני אגיד לך... אני לא חושבת שחייל צריך לשמור על 3 קראוונים על גבעה בגלל שקיצונים עושים פרנציפ לערבים!
      אני לא חושבת שהמתנחלים באמת הבינו שהם מגדלים את הילדים שלהם בשדה מוקשים פעיל...
      לילד אין זכות בחירה אבל אני בטוחה שהוא היה מעדיף לגור בדירה 3 חדרים בתל אביב מאשר בגטו עם 3 קרוואנים בלב ליבה של כל הערבים

      זה רק מראה שלמתנחלים לא באמת איכפת מהילדים שלהם כי באופן טבעי אמא אמורה לשמור על ילדיה מפני כל סכנה, על מה היא חשבה כשעברה לניסנית?!!! רק על עצמה!

      כשהיגענו ארצה לפני 20 שנה הציעו לאבי לגור באריאל אבי סירב בתוקף (למרות הווילה , וההטבות) וזאת בגלל שדאג לי, לילדה שלו!

      אז לפני שחושבים על כסף (וזה ידוע שהמתנחלים קיבלו אין סוף הטבות) צריך לחשוב על הילדים!

      הגב לתגובה זו

      • תגידי לי, מתי פעם אחרונה היית

        הורה היאחזות, 13/11/05 14:58

        בהתנחלות?? כי לפני עשרים שנה אולי זה באמת היה 3 קרוואנים על גבעה.. היום זה ערים שלמות, מושבים פורחים, קהילה של רבע מליון איש! באריאל, שאביך סירב לגור בה, גרים במקומו עשרים אלף אנשים אחרים, שאוהבים את המדינה ומוכנים להקריב מעצמם ומביטחונם למענה! גם על אותם חלוצים שייבשו ביצות בתחילת המאה שעברה אמרו שהם מסכנים לשווא את ביטחונם וביטחון ילדיהם, וכן, תתפלאי, גם עליהם אמרו שהם חולבים כסף מיהודי אירופה ואמריקה העשירים! ותראי לאיפה היינו מגיעים לולא אותם אנשים - לפח הזבל של ההיסטוריה... אז קצת כבוד, כי ההיסטוריה חוזרת...

        הגב לתגובה זו

        • יש הבדל קטנטן

          חתולה מסטולה, 13/11/05 15:18

          המתיישבים הראשונים באו מאידאולוגיה וחיו בצניעות ועשו עבודת כפיים

          המתנחלים באו בגלל התנאים
          וחיו בווילות עם בריכה ומרצדס בנץ מתחת לבית... ועובדים בגידול ילדים

          אם אתה משווה אז תעשה את זה נכון...
          תשווה את המתיישבים הראשונים לאותם אנשים שגרים בשדה בוקר... ובדרום לא למתנחלים!

          הגב לתגובה זו

      • יושבת לך בת''א ה''בטוחה''

        מארה''ב, 13/11/05 14:59

        את כל מה שאת אומרת לגבי ''למה ההורים בחרו לגדל את הילדים במקום מסוכן?'' אני אגיד לך גם למה בחרת לגור בישראל יש פה פיגועים, יש פה מלחמות, כלכלה גרועה, לכי תגורי עם ילדיך באר''הב, שם יותר בטוח. תגידי לי שאת רוצה דווקא בארץ ישראל כי היא של היהודים, גם הם יאמרו לך אותו דבר, בא''י השלמה של היהודים.

        הגב לתגובה זו

        • אתה באמת משווה את ישראל לשטחים

          חתולה מסטולה, 13/11/05 15:23

          רואים שאתה לא גר בארץ... ושאתה לא יודע מה קורה פה!

          הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחח ימנית עלק

        ASDF, 13/11/05 16:36

        תגידי ראית פעם את גוש קטיף??
        3 קרוואנים?????
        היישובים האלו היו יישובים פורחים עם חברים רבים ובתי קבע ואפילו יפים יותר מכל שאר המושבים.
        הם בנו שם נווה מדבר ממש. עם חקלאות משגשגת... תסתכלי על תמונות... יישוביי ענק.
        על איזה קרוואנים את מדברת לעזאזל?????
        דבר שני- כשהקימו שם את היישובים לא הייתה את המתיחות הזאת ולא היה יותר מסוכן לגדל שם ילדים מאשר בכל מקום אחר בארץ... היו יכולים ללכת לקניות בשוק של חאן יונס אפילו. הישוביים שם כבר 20 שנה לפחות... האנתפדה רק בת 5 אל תשכחי את זה. חוץ מזה שעם הערבים המתונים היה להם יחסים די טובים הם עבדו אצלם והכל...
        עדיין מעצבן אותי השטויות שלך עם הקרוואנים... את לא ראית את התמונות של היישובים??
        תחזרי לעשן את הסמים שלך ואל תגיבי על דברים שאת לא מבינה בהם

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדינה מושחתת

    גיל, 13/11/05 13:46

    זורקים אזרחים לכלבים. היום המתנחלים נפגעו ומחר שאר השכבות הלא פופולאריות (ר' ערך מזרחיים, קשישים, ערבים). זכויות האדם בישראל מופנים רק לכיוונים מאוד מסוימים ע''י שמאלנים מושחתים ומאוד מסוימים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בגלל ההורים הדפוקים שלהם!

    חתולה מסטולה, 13/11/05 13:45

    שהכניסו אותם לסיפור הזה בצורה לא בריאה!
    אני נאלצתי לעבור מדינה בגיל 6, בלי שפה, בלי חברים ולא הרטבתי במיטה ולא היו לי סיוטים בלילות ואני חוזרת ומדגישה לא עברתי לעיר אחרת עברתי ארץ!!!!
    אז שיפסיקו להאשים את ההיתנתקות כי הם יודעים טוב מאוד שהם עשו טראומה לילדים שלהם!
    תנסו להזכר איך נראתם לכל העולם בטלוויזיה... ותבינו מי עשה טראומה לילדים!

    הגב לתגובה זו

    • חוצפה

      דליה, 13/11/05 14:18

      אין בעולם אדם נטול לב כמוך עם כל האהבה אין בי ספק שאת בוודאי הגעת אלינו ממקום מאוד גרוע.
      אנחנו כאזרחים אינינו חושבים שגרוש
      זה תענוג או שהייה בלתי רצויה במקומות בלוי במקום הבית שנהרס זה אינו תחליף לכל מה שהיה לנו המגורשים אין חיים אחרי הגרוש.

      הגב לתגובה זו

      • מי גירש אותם?בקשו מהם לשנות (ל''ת)

        מיקום+חצי, 13/11/05 15:53

        הגב לתגובה זו

        • עיין במחשבון הפיצויים ותראה...

          ברק, 13/11/05 17:36

          לא מקבלים פיצוי של חצי מיליון אלא הרבה פחות.
          לו ההית מציע לאותם אנשים חצי מיליון דולר היו בודדים בלבד שהיו מסכימים.
          כתובת המחשבון:
          http://sela.pmo.gov.il/PMO/Hitnatkut/Calculator.htm

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק מטומטם יתגייס לצבא!

    מפוכח, 13/11/05 13:40

    המדינה מפקירה את מיטב בניה בשביל לספק את הצרכים הפסיכיאטריים של חופן אוכלי סושי.

    אסור לתרום למדינה בשום דרך בשום אופן, מי שיעשה כן יהיה סופו כמו המתנחלים, צד''ל, מדחת יוסף ופולארד.

    לא תורם אפילו שניה ואפילו שקל.

    הגב לתגובה זו

    • לאידיוט מ 2

      חתולה מסטולה, 13/11/05 13:49

      א. אפילו אם אתה לא רוצה לתורם שקל למדינה... מס הכנסה כבר ימצאו אותך... והם לא שואלים שאלות...

      ב. גם ככה לא צריך אידיוטים כמוך בצבא

      הגב לתגובה זו

      • 50% מהקרביים הם אדיוטים כמוני

        רבי סויסה, 13/11/05 14:15

        אתה ודומיך, לוחמי מקלדות אימפוטנטים שכלל אינם מבינים מה כבר קורה...

        הגב לתגובה זו

    • הציונות הדתית, גבירותי ורבותי

      מתפעל, 13/11/05 13:55

      אהבת ישראל, רק בתנאי שתעשו מה שאני רוצה...

      הגב לתגובה זו

      • אין גבול לחוצפה?! אתם עושים

        מה שאתם רוצים, 13/11/05 14:15

        רודפים יהודים לתיאבון וגם מצפים מן היהודים לסייע לכם לתקוע לעצמם סכין בגב.

        ימח שמך!

        ומי שישלם אלו הם כל נבלי ה''ציונות הדתית'', שהניחו לכם כל השנים להאמין שאתם בסדר, שאתם ה''ממלכתיות'' בכבודה ובעצמה, כאשר באמת אתם האויב מספר אחת של העם היהודי!

        האידיוטים האלה ממשיכים להתפלל לשלום המדינה הפושעת הזו (לשון המעטה, כי אסור להשוות...) וממשיכים להתגייס לצבא שכירי החרב של השמאל נגד העם היהודי. הצבא הזה כבר שכח איך נלחמים נגד האויב הערבי, אך הם, מה זה טובים, בלהילחם באויב המתנחלי, המשרת בצבא המחורבן שלהם!

        הגב לתגובה זו

      • אתה רק מחזק את טענתי. לא לתרום

        מפוכח, 13/11/05 14:17

        זבלים כמוך יפקירו כל מי שעושה משהו למען המדינה, לאויב.

        ילדיי כבר לא ישרתו בצבא הזה בדיוק כמו שעושים כיום ילדיך המסוממים בגואה.

        הגב לתגובה זו

    • אתה סתום

      עופר, 13/11/05 14:04

      אנשים כמוך צריך לסלק מהמדינה להגלות אותך לאיזה מדינת גויים

      הגב לתגובה זו

      • ואתה אנאלפבית. איזו עלגות

        נער רפול, 13/11/05 14:14

        בהודעה שלך. אפילו נערי רפול לא ירצו אותך.

        הגב לתגובה זו

      • poor family

        jake, 13/11/05 18:47

        ofer ................you are so stupid.......

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מרטיבים בלילה? לא נורא

    חיים, 13/11/05 13:31

    החדרנית תחליף להם סדינים בבוקר.

    שההורים שאיימו שיזרקו את ילדיהם מהחלון, השתמשו בהם כדי לחסום תנועה ולהכות שוטרים וחיילים יתמודדו עם הבעיות שהם בעצמם יצרו.
    תסתכלו להם בעצמכם בעיניים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה רשע מרושע. (ל''ת)

      אילן, דרום, 13/11/05 13:55

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק מאה אחוז צודק (ל''ת)

        עופר, 13/11/05 14:05

        הגב לתגובה זו

      • מי שמתעלל בילדיו הוא המרושע

        חיים, 13/11/05 14:10

        מי ששולח ילדה בת 9 שתקלל קצינים וחיילים הוא מרושע.
        מי ששולח בני 13 עם נינג'ות ומסמרים לצמתים מרכזיות בארץ הוא מרושע.
        מי שמרים תינוקת בת מספר חודשים מעבר לחלון ומאיים על החייל למטה שהוא יזרוק אותה הוא מרושע.

        מי שפוגע ביקרים לו מכל ואז מאשים את המדינה - הוא לא רק רשע אלא גם מטורף.

        הגב לתגובה זו

        • רשעות ואטימות!!

          גיל, 13/11/05 14:22

          האם הילדים האומלליםבני 6 ו 7 שחזרו להרטיב ועכשיו הם אחוזי טראומה וחרדה הם אלו שפגעו בחיילים?! אצל השמאל אין גבול לאטימות ולרשעות!!!

          הגב לתגובה זו

          • לא בני ה7 פגעו בחיילים

            חיים, 13/11/05 14:51

            אלא ההורים שלהם ששלחו אותם להילחם במקומם.

            הגב לתגובה זו

            • מרושע כשיבואו לזרוק אותך מהבית

              ונראה אותך, רשע, 13/11/05 15:46

              איך אתה תגיב והאם תתיחס יפה לאלה שבאו לזרוק אותך, ולא משנה למה הם באו לזרוק אותך מהבית.

              הגב לתגובה זו

            • תמורת פיצויים כאלה?

              חיים, 13/11/05 16:01

              ובית חדש, אתייחס אליהם יפה מאד.
              אציע להם קפה, עוגה, ואודה להם על 28 שנה שבהם הגנו על חיי ועל חיי משפחתי.

              הגב לתגובה זו

            • הפיצויים לא כ''כ גבוהים.

              ברק, 13/11/05 17:31

              קח מקרה קיצון: משפחה עם 8 ילדים (אני יודע שאתה חושב שזה הממוצע היה שם...) שגרה בבית של 200 מ''ר בעלותה תקבל כ-340 אלפי דולר.
              שים לב- זה נתונים קיצוניים והפיצוי הוא על אובדן הבית, מקום הפרנסה, מקום החיים (קהילה) וכל זה מכפיה.
              שים לב-מקרה מאוד קיצוני- הממוצע יזכה בערך ב-200 אלפי דולר ועוד יצטרך לכסות הוצאות הובלה אחסנה ושכ''ד.
              לא מאחל לאף אחד את זה.
              אל תאמין לי, תבדוק במחשבון פיצויים של מינהלת סלע
              http://sela.pmo.gov.il/PMO/Hitnatkut/Calculator.htm

              הגב לתגובה זו

            • אני מאמין לנתונים שאתה מציג

              חיים, 13/11/05 17:58

              ולדעתי 340,000 דולר שהם 1.6 מליון שקלים הם פיצויים גבוהים מדי.
              כמה עלו הבתים? כמה הם שילמו על ארנונה? מים? חשמל?
              מה היה גודל הסיבסוד של המדינה כל השנים?
              גם 200,000 = כמעט מליון שקלים זה הרבה יותר ממה שהגיע להם.
              הוצאות ההובלה והאחסנה הן זניחות, ואלה שהציוד שלהם עוד תקוע הם אלה שסירבו להכיר במציאות.

              לגבי הפרנסה, גם את זה המדינה סיפקה להם - 800 עובדי מועצה מתוך אוכלוסיה צעירה מאד של 8000 נפש. מעט חקלאיים שניהלו משק שתופעל ע''י עובדים זרים ופלסטינים. במילים אחרות אבטלה סמויה ועבודות מפוברקות מתנת מדינת ישראל. הגיע הזמן שהאנשים האלה יתחילו לעבוד למחייתם ויפסיו לחיות על חשבון משלם המיסים הישראלי.

              הגב לתגובה זו

        • מי שמגרש ילדים- הוא המרושע!!!

          שירלי, 13/11/05 14:38

          מי שמגרש ילדה בת 9 ונער בן 13 מהבית- הוא מרושע!!!!!!!!!!!!
          מי שגרם לבני נוער תמימים בני 19 שהמדינה שוטפת להם את המוח שזהו תהליך דמוקרטי ולתת להם לבצע פשע נורא שלא ישכח מליבם לעולם- הוא מרושע חסר לב!!!!!!!!!!!! מי שגרם להורים האלו להגיע למצב הנורא הזה, שהם מרגישים צורך להקריב את ילדיהם- הוא מרושע!!!!!!
          מי שפוגע בחפים מפשע ואז מאשים את המתנחלים-הוא לא רק רשע אלא גם מטורף!!!!!!!!!

          עם שנותן לפשע כזה להתבצע, ושותק- הוא חסר מוסר וחסר לב שדואג רק לאינטרסים שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

          • את אומרת דברים מעניינים, שירלי

            חיים, 13/11/05 14:50

            ממשלה שנבחרה ברוב גדול קיבלה החלטה.
            העם תומך ברוב גדול בהחלטה (לעומת מיעוט מתנגד ודי צעקני שמפגין בצורה דמוקרטית (שרשרת אנושית) ובצורה לא דמוקרטית (חסימת כבישים, פגיעה בתשתיות)).

            הצבא מיישם את החלטת הממשלה (שלא היוותה תקדים, הרי ממשלת ליכוד גם פינתה את סיני).

            מתיישבים (ובעיקר כאלה שבאו מיו''ש - לא מגורשים) שולחים ילדים לתקוף חיילים ושוטרים.

            הילדים חפים מפשע, אני מסכים. אלה ההורים המטורללים וההנהגה חסרת האחריות שפשעו.

            העם, אגב, שותק כי הוא מרוצה מההתנתקות ומפעולת כוחות הבטחון.

            הגב לתגובה זו

            • כי אין לו כבר כח אפילו להפגין. (ל''ת)

              העם שותק, 13/11/05 15:44

              הגב לתגובה זו

            • אתה לא אומר דברים מעניינים!!!!

              שירלי, 13/11/05 19:49

              אתה רואה?????חיים?!אתה דואג רק לעצמך!!!רק כאשר החסימות מגיעות אליך אז פתאום זה מפריע לך!! לא מפריע לך כשמגרשים 8000 יהודים, אחים שלך, אך כאשר חוסמים אותך וזה מעכב אותך להגיע הביתה- אז פתאום אכפת לך!!! למה רק לשמאל מותר לחסום כביש בגוש עציון והתקשורת לא אומרת כלום??אולי פעם חשבת שהילדים ש''נשלחים בגלל שהוריהם אמרו להם'' הם בעצם עושים זאת מרצונם ואפילו בניגוד להסכמת הוריהם! אז לפני שאתה מלכלך עלינו כדאי שגם תסתכל לילדים האלה בנשמה!!!!!!!!!!!

              הגב לתגובה זו

        • שולח?? אין לך מושג מה קרה שם

          הורה היאחזות, 13/11/05 14:47

          ב99% מהמקרים הנוער היה הקיצוני וההורים הם היו המתונים שריככו! אף הורה לא שלח את בנו להפגנה או חסימת כבישים, ובטח שלא נגד רצונו!!
          כמעט כל מה שאמרת היה שקר גמור.. בסצינה של האמא שהרימה את תינוקה מהחלון לא היה שום רמז שהיא חושבת אפילו לזרוק אותו חלילה, כל אידיוט היה יכול לראות שהיא רק מראה אותו לחיילים שיבינו נגד מי הם נלחמים!! הנינג'ות והמסמרים היו אמצעי לתעמולה דמגוגית מגעילה, כל ילד טיפש בן תשע יכול להגיד שהוא הולך לפזר נינג'ות בצמתים, זאת לא סיבה להאשים ציבור שלם... ולא רק זאת אלא שאף אחד לא שמע אותם אומר דבר כזה, בסך הכל מצאו מצבור של נינג'ות אצל חבורה של נערים באחד המושבים במרכז ומיהרו להאשים את המתנחלים בסיכון חיי אדם... בקיצור, לא הם, אלא אתה הוא הרשע כאן!!

          הגב לתגובה זו

          • די לקשקש. הכל היה מאורגן

            חיים, 13/11/05 15:49

            הילדים הגיעו בהסעות מאורגנות, תחת פיקוד של חמ''ל מסודר. מאיפה הכסף לארגון ההפגנות? השלטים? אוטובוסים? ציוד?
            הנינג'ות היו אמיתיים. מספיק רכבים התפצי'רו כדי להוכיח זאת. הפעולות הנ''ל הופסקו בעקבות הפידבק השלילי בישראל.
            על הבחור שאיים שיזרוק את התינוק מהחלון - אין טעם להוסיף מילים. הכל שודר בחדשות.
            אם ההורים המתונים ריככו, אז איך זה שרובם אפילו לא באו לאסוף את ילדיהם המופרעים מהמעצר?

            מי ששולח את ילדו בן ה10 למלחמה, שלא יתפלא שהוא חוזר הביתה עם טראומה.

            הגב לתגובה זו

    • רשע

      מושיק, 13/11/05 13:58

      אם זה מה שיש לך לומר, אזי הנך רשע רשע רשע מרושע!

      הגב לתגובה זו

      • מוהאהאהאהאה!!! (ל''ת)

        חיים, 13/11/05 14:13

        הגב לתגובה זו

    • אין כמו השמאל בלשנוא

      צופית, 13/11/05 14:04

      כמי שעוקב אחר תגובות גולשים באינטרנט אני מזהה שנאה מפחידה בעוצמתה אצל רבים ממגיבי השמאל!!

      הגב לתגובה זו

    • רוע לב טהור

      דניאל, 13/11/05 14:06

      1942 התקופה הזאת אומרת לך משהו ,בכל אופ בתקופה הזאת היית משתלב יופי

      הגב לתגובה זו

    • פשוט מגעיל!

      שי, 13/11/05 14:08

      מאחלת לך שיום יבוא (ולא יהיה רחוק שגם אתה תגורש!

      הגב לתגובה זו

      • בשביל חצי מליון דולר?

        חיים, 13/11/05 14:31

        ובשביל ווילה על חופי הים התיכון?

        אני אעבור דירה עכשיו! על המקום!

        הגב לתגובה זו

        • איזה חצי מליון דולר? אפילו שקל

          אילנית, 13/11/05 18:28

          הם לא ראו מהמדינה. תפסיק לבלוע את כל הזבל שמוכרים לך. יש גם אוכל אמיתי. המציאות.

          הגב לתגובה זו

    • כל המרחם על אכזרים סופו

      אילנית, 13/11/05 18:30

      להתאכזר לרחמנים. תן לי לנחש, אתה קשור אולי לפסיכים שמפגינים על זכויות הערבים ליד הגדר? או קשור לנשות ווטש שמפריעות לחיילים לעצור מחבלים? רואים עליך.

      הגב לתגובה זו